[PS3] Little Big Planet Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.556 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:54
Blijkbaar heeft een zeker Nsider (dit is niet zijn echte naam natuurlijk) tijdens het reviewen van LittleBigPlanet de zinnen uit de Koran gevonden. Hij stuurde vervolgens een mail naar Sony met de vraag om deze te verwijderen, tot zijn grote verbazing deed Sony dit ook. Deze Nsider bood vandaag dan ook zijn excuses aan.
I’m sorry for partially causing a one week delay of LittleBigPlanet. I’m sorry Sony has to go through all the trouble of pulling the game from stores and replacing them with patched versions. I definitely know what it feels like to have a game delayed.

The possibility that Sony would delay the game didn’t even cross my mind. I thought that they will do nothing about it for weeks then quietly release a patch much later.

I’m sorry. :(”
Bron: http://ps3life.nl/nieuws/...l_biedt_zijn_excuses_aan/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

En dat het zou liggen aan dit nummer (de vertraging): http://www.youtube.com/watch?v=N5cepFETeDM

Ik snap nog niets eens waarover hij zingt, wat kan mij dat nu schelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

En de originele post waarmee het begonnen is:

http://64.233.183.104/sea...=1&gl=nl&client=firefox-a

[ Voor 26% gewijzigd door Xof op 18-10-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ik versta ook niet wat hij zingt, maar het is wel een mooi nummer. Jammer van die tekst dan.
Nu versta ik dus die taal niet, maar dat is hetzelfde als er een nummer in zou zitten met de Nederlandse tekst: Schiet alle <insert random volk> dood, want ze stinken... 95% van de spelers verstaan het niet, maar dat het er inzit kan gewoon niet.
En dat is hier dus ook het geval. Dus ik snap wel dat ze het eruit willen hebben, alleen jammer dat dat niet door een patch gebeurd. Denk dat de meeste mensen zijn/haar PS3 wel online heeft aangesloten, vooral als je kijkt hoeveel spellen wel iets van een multiplayer hebben.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Little Big Planet is maar saai offline lijkt me, maarja het zijn maar een paar extra dagen wachten, die kunnen er wel bij, en nu komt Little Big Planet nog wat vaker in het nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:54
Grannd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:12:
Little Big Planet is maar saai offline lijkt me
Ik vond het nogal best leuk in me eentje ( bij beta ) :D maar offline kan ook met z'n 4 op de bank ;) dan is nog leuker dan online ( vind ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Ik bedoel vooral dat je andere mensen hun levels kan spelen als je online kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Nu zijn er zat levels standaard, dus je hoeft je offline niet te vervelen ofzo :D
Meer dan 60 levels als het goed is, dus je kan wel even vooruit :P
Maar online is het wel tof, of offline met meerdere spelers dan, beetje met zijn allen rondkloten, vond ik in de beta al echt geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:14
Voor wie echt niet kan wachten en geld over heeft:
http://shop.ebay.nl/?_fro..._sacat=See-All-Categories
Op eBay kun je de game kopen en dan wordt hij zsm verzonden, dat is dan dus de versie met korantekst erin.

EDIT: Heb zelf net deze gekocht: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=370099535406
Voor 53 euro, en dan nu kijken of ik hem dan ook echt snel krijg :D

[ Voor 25% gewijzigd door blu-fox op 19-10-2008 02:26 ]

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Dakoina schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:26:
En dat het zou liggen aan dit nummer (de vertraging): http://www.youtube.com/watch?v=N5cepFETeDM

Ik snap nog niets eens waarover hij zingt, wat kan mij dat nu schelen :(
Die video is verwijderd (?), maar ik was toch benieuwd wat er nou aan schort. Hier is een link met info over de Afrikaanse musicus en een link naar zijn Myspace site. blijkt dat dit lied al zo'n 2 jaar uit is en een grammy heeft gewonnen zonder ophef of wat dan ook. Komt op mij nogal vreemd over om dan zo laat nog die song te verwijderen.

http://www.ps3fanboy.com/...igplanet-song-tapha-niang

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:43
In het nieuwe krantje van de MM staat LBP trouwens voor 55 euro, lijkt me ook geen verkeerde prijs :).

(In krantje van Arnhem, maar volgens mij is dit landelijke aanbieding)

[ Voor 27% gewijzigd door Qoon3x op 19-10-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoon3x schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 14:55:
In het nieuwe krantje van de MM staat LBP trouwens voor 55 euro, lijkt me ook geen verkeerde prijs :).

(In krantje van Arnhem, maar volgens mij is dit landelijke aanbieding)
Dan zullen ze bij mediamarkt ook wel blij zijn met de uitgestelde datum :D

Ik denk, en hoop, dat deze aanbieding ook geldt voor A'dam Arena. GTAIV kostte bij de launch ook €55 in MM Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Ik kwam het nieuws van de uitstel ook tegen. Het is erg bijzonder dat men dit soort dingen als beledigend opvat. Het is een herhaling van geschriften die zij als waarheid zien, waarom zou dat aanstootgevend zijn?

Een interessant stukje commentaar onder het artikel daar. Ook over Assassin's Creed en waarom dat verhaal in de game zo vaag bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 15:56:
[...]

Dan zullen ze bij mediamarkt ook wel blij zijn met de uitgestelde datum :D

Ik denk, en hoop, dat deze aanbieding ook geldt voor A'dam Arena. GTAIV kostte bij de launch ook €55 in MM Arena.
Is volgens mij idd een landelijke actie. Maandag maar ff bellen of deze wordt doorgezet naar de week erop. Lijkt mij van wel :P

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Stond inderdaad ook in het krantje van Eindhoven dus zal landelijk zijn.
Vond het in ieder geval een lage prijs, zag em online voor hogere prijzen. Ik heb em uiteindelijk via die webshop in Canada besteld (nav. tip in dit topic) dus alsnog minder ervoor betaald :)
Ben benieuwd naar het spel, heb de beta niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Nakebod schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:06:
Nu zijn er zat levels standaard, dus je hoeft je offline niet te vervelen ofzo :D
Meer dan 60 levels als het goed is, dus je kan wel even vooruit :P
Maar online is het wel tof, of offline met meerdere spelers dan, beetje met zijn allen rondkloten, vond ik in de beta al echt geweldig :D
50 levels, waarvan 24 full levels. Ik was er in een goede zaterdag doorheen. Alleen ik vermaak me wel met het 100% halen al een hele week.

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Tom schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:34:
Stond inderdaad ook in het krantje van Eindhoven dus zal landelijk zijn.
Vond het in ieder geval een lage prijs, zag em online voor hogere prijzen. Ik heb em uiteindelijk via die webshop in Canada besteld (nav. tip in dit topic) dus alsnog minder ervoor betaald :)
Ben benieuwd naar het spel, heb de beta niet gespeeld.
Zelf had ik em in preorder staan bij play.com, deze heb ik gisteren gecancelled en ga wel ff naar de MM. Heb ik em tenminste direct en voor 0,99 goedkoper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 00:39
Is er al enig nieuws over het PS3 pack met LBP.
Hij stond in de foler van de speelgoedwinkel als wordt verwacht, maar geen datum.
Ik weet dat het 31/10 was, maar zou dit nu ook vertraagd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Mijn LBP uit Hong Kong is vandaag verzonden *O*
Is wel een echte 'bargain' denk ik, een collectors item voor maar 53 euro >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

HoefMeistert schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:59:
[...]

Zelf had ik em in preorder staan bij play.com, deze heb ik gisteren gecancelled en ga wel ff naar de MM. Heb ik em tenminste direct en voor 0,99 goedkoper :D
Moet je helaas mededelen dat hij niet bij de MM te verkrijgen is... Ben zelf net langs de MM in EHV langs geweest, en de verkoper zei ook dat het uigesteld was. Zoals verwacht... Dus jammer dat je je pre-order daarvoor hebt gecanceled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nohead schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:40:
[...]

Moet je helaas mededelen dat hij niet bij de MM te verkrijgen is... Ben zelf net langs de MM in EHV langs geweest, en de verkoper zei ook dat het uigesteld was. Zoals verwacht... Dus jammer dat je je pre-order daarvoor hebt gecanceled
Das logisch, die krantjes worden een tijd van te voren gedrukt en toen was dit nog niet bekend. Maar de aanbieding zal wel gewoon doorlopen naar de week van 3november. (want hij komt dan pas uit, en niet volgende week)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:32

Snippertje

Light up your life

Hij komt dus pas 3 november uit in Europa.

http://www.evilgamerz.com...lanet-naar-begin-november

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Nohead schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:40:
[...]

Ik had hem via play.com denk ik niet eerder gekregen. Ook in de UK zal hij pas in de week van 3 november verschijnen / worden verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Komt die vanuit Canada toch nog eerder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al iets gehoord over DLC? Normaal koop ik al mijn spellen via vgp.ca, maar in het geval van LBP twijfel ik. De reden: DLC. Ik ben bang dat betaalde DLC alleen via de betreffende store te kopen is. Voor de Noord-Amerikaanse versie dan dus de US store.

En daar heb ik dus geen zin in, ik wil gewoon content kunnen kopen via de EU store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:01
Eigenlijk is het nu dan wel weer jammer dat LBP niet via de Store te kopen is. Oorspronkelijk was dat nl. wel de bedoeling.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 21:33

Maxow

Hidden Sound System

Grappig, de uitstel van LBP was zelfs in het 8uur journaal op Nederland1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxow schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:17:
Serieus :D

Zag wel al een artikel op vk.nl staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Maxow schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:17:
Je zou bijna denken dat het expres was ;)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:50
ik had LBP vandaag besteld bij bartsmit toen stond er nog 27oktober.... nu nog geen aantal uren later
Beste klant,

We hebben uw bestelling ontvangen en danken u ervoor.

Helaas hebben we op het laatste moment te horen gekregen dat de game LittleBigPlanet is uitgesteld van 24 oktober naar 6 november!

De game zal op de dag van release bij u geleverd worden.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

De Shopmanager

Bart Smit B.V.

Bellstraat 3-4

1131 JV Volendam

Postbus 69

1130 AB Volendam

Nederland

nu ben ik bang dat ik dadelijk bij de lokale gameshop of bartsmit of dergelijke de game zie liggen voordat ik hem binnen heb....

(iemand evaring met het cancelen van order bij bartsmit, kheb al betaald met ideal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Waarom denk je dat? Eerder zal die in Europa niet uit zijn.

Als je wil annuleren dan mail je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marduk5_0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-10-2008
Engineer Stewie schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:09:
Is er al enig nieuws over het PS3 pack met LBP.
Hij stond in de foler van de speelgoedwinkel als wordt verwacht, maar geen datum.
Ik weet dat het 31/10 was, maar zou dit nu ook vertraagd worden.
Inderdaad deze pack zou eerst een week later dan LBP zelf uitkomen, 31/10.
Waarschijnlijk nu tegelijkertijd op 6/11???

Ik heb nog altijd online niets kunnen vinden over deze bundel.
Geen pre orders, niks.

Erg jammer want dit is voor mij wel het pakket om de overstap naar de PS3 te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:09:
Heeft iemand al iets gehoord over DLC? Normaal koop ik al mijn spellen via vgp.ca, maar in het geval van LBP twijfel ik. De reden: DLC. Ik ben bang dat betaalde DLC alleen via de betreffende store te kopen is. Voor de Noord-Amerikaanse versie dan dus de US store.

En daar heb ik dus geen zin in, ik wil gewoon content kunnen kopen via de EU store.
Dat is voor mij ook de reden om hem gewoon in NL te halen. Daarbij is de MM prijs wel intressant. 55E is wel acceptabel. Als ie overal 69,99 was geweest :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Laatst online: 16-09 18:06
Iemand de game al gespot in een Nederlandse Winkel? Of zal toch iedere shop wachten tot 8 November :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

l00pz schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:44:
Iemand de game al gespot in een Nederlandse Winkel? Of zal toch iedere shop wachten tot 8 November?
Er is geen winkel in NL die ook maar één exemplaar heeft ontvangen voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:22
Je kunt hem op ebay halen voor > $100 8)7

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ik heb LBP vandaag ontvangen (van Renchi.com) maar kan het niet opstarten. Ik krijg vlak na starten een melding dat er een probleem is met verbinding met de servers (logisch, die zijn nog niet online) maar dan kan ik geen profiel kiezen. Staat enkel "Guest" (en niet mijn eigen profiel) maar ik kan het zelfs niet kiezen. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

lapino schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:32:
Ik heb LBP vandaag ontvangen (van Renchi.com) maar kan het niet opstarten. Ik krijg vlak na starten een melding dat er een probleem is met verbinding met de servers (logisch, die zijn nog niet online) maar dan kan ik geen profiel kiezen. Staat enkel "Guest" (en niet mijn eigen profiel) maar ik kan het zelfs niet kiezen. Iemand enig idee?
Als je nou eens je internet verbinding verbreekt, kan je hem dan wel gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:42
Probeer hem eens zonder internet connectie op te starten. Delete voor de zekerheid even je oude save file (als die überhaupt al aanwezig is) en start hem opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Als je buzzers aangesloten hebt zijn deze default controller #1, die moet dan eerst kiezen, waardoor het lijkt alsof je controller niet reageert.

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
lapino schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:32:
Even offtopic, heeft Renchi de NTSC-US versie, of NTSC-J versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

Houd het nuttig, en laat die spamlinkjes en handel maar buiten dit topic aub ;)

[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 23-10-2008 13:47 ]

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Het is wel de Amerikaanse versie die je hebt, aan het ESRB logo te zien.
Kun je me vertellen of er online beperkingen zijn en of het spel ook in het Nederlands te spelen is? Ik krijg zelf de Aziatische versie, die is maandag verstuurd uit Hong Kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:56
hesr schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 01:09:
Het is wel de Amerikaanse versie die je hebt, aan het ESRB logo te zien.
Kun je me vertellen of er online beperkingen zijn en of het spel ook in het Nederlands te spelen is? Ik krijg zelf de Aziatische versie, die is maandag verstuurd uit Hong Kong.
ik heb gisteren de amerikaanse versie gekocht (voor 65 euro), de online servers zijn nog niet online van little big planet dus ik kan je nog niks over beperkingen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

Geen handel via GoT.

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 23-10-2008 13:47 ]

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Vaag, die videogamesplus.ca heeft LittleBigPlanet nu helemaal weggehaald uit de shop :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Tom schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:43:
Vaag, die videogamesplus.ca heeft LittleBigPlanet nu helemaal weggehaald uit de shop :?
Dat komt waarschijnlijk omdat er teveel pre-orders zijn waardoor ze niet alle exemplaren meer kunnen uitleveren op de dag van de release.

Doen ze wel vaker.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:48:
[...]

Dat komt waarschijnlijk omdat er teveel pre-orders zijn waardoor ze niet alle exemplaren meer kunnen uitleveren op de dag van de release.

Doen ze wel vaker.
Klopt, Far Cry 2 voor de PS3 is ook niet meer te pre-orderen. Dat staat ook op hun nieuwsblog. Ik kan iets over LP vinden, maar dat zal wel om dezelfde reden zijn dan.

Ze zullen veel Europese klanten hebben met die lage prijzen van ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Even over het LBP PS3 pack, was weer even wat gametrailers.com dingetjes aan het checken, je verveelt je of je verveelt je niet :+ en daar zag ik in het volgende filmpje (Laatste minuut ongeveer) wat leuks voor mensen die een PS3 LBP pack willen: http://www.gametrailers.com/player/41415.html?type=flv

(Zwarte of een Witte:?) 80GB versie van de PS3 + controller + LBP + nog een controller, voor 44980 yen, ~330 euro. Hier dus 399 :+
Ook een LBP controller pack (Game + controller), alleen dan zonder prijs indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
waahahha kzag een Killzone 2 outfit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
P-Nut schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:22:
waahahha kzag een Killzone 2 outfit :D
En een linkje erbij was teveel moeite? Dit is een beeeeeeetje zinloos zo, niet?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Zijn de servers ondertussen al open gegaan? Of gaan ze pas maandag open? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:58:
[...]

En een linkje erbij was teveel moeite? Dit is een beeeeeeetje zinloos zo, niet?
In het filmpje van de post net boven hem, lijkt me duidelijk dat als er verder niets bij staat het over een item gaat dat recent gepost is. Niet zo moelijk doen ;) (en heb ze ook gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:48:
[...]
In het filmpje van de post net boven hem, lijkt me duidelijk dat als er verder niets bij staat het over een item gaat dat recent gepost is. Niet zo moelijk doen ;) (en heb ze ook gezien)
Ah ok, nu heb ik het (begin) slechts drie maal bekeken maar nog steeds niets gezien. Zal wel hilarisch geweest zijn I presume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:24:
[...]

Ah ok, nu heb ik het (begin) slechts drie maal bekeken maar nog steeds niets gezien. Zal wel hilarisch geweest zijn I presume.
? Ik heb het over de opmerking van Brad Pitt, die een beetje onterecht was...

Of het hilarisch is of niet, daar spreek ik me niet over uit :/ En het komt ook maar in een heel korte flits in beeld in dat filmpje, maar om daar nu al vier posts aan te wijden....

Ik heb het nog eens bekeken, op exact 1:40 gedurende ongeveer een halve seconde. Iedereen tevreden nu? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/9656/kzej1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Gezien Killzone schijnbaar zo erg leeft...
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/213969.html
Vele secondes beeld :+
Ik heb daar meer stukjes van gezien in HD filmpjes, alleen geen idee in welke presentatie dat precies was.
De opname was zover bekend op de Gamer's Day in London, zoals er ook bijstaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:39:
[...]
Ik heb het nog eens bekeken, op exact 1:40 gedurende ongeveer een halve seconde. Iedereen tevreden nu? ;)
Ohhhhh okay! Ja die mannetjes had ik al eens gezien, tijd geleden zelfs (op statische shots dan hoor). Wist helemaal niet dat dat Killzone was, thanks!

En inderdaad, back on-topic!

Pffff, kan niet wachten tot spel er is. In het buitenland besteld maar best spijt van. Alles duurt nogal lang lately eer het binnenkomt, zeker spul uit Engeland om de een of andere vage reden. Straks zit iedereen het te spelen terwijl ik nog met een traantje in mijn ogen op de deurmat zit wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:49:
[...]

Ohhhhh okay! Ja die mannetjes had ik al eens gezien, tijd geleden zelfs (op statische shots dan hoor). Wist helemaal niet dat dat Killzone was, thanks!

En inderdaad, back on-topic!

Pffff, kan niet wachten tot spel er is. In het buitenland besteld maar best spijt van. Alles duurt nogal lang lately eer het binnenkomt, zeker spul uit Engeland om de een of andere vage reden. Straks zit iedereen het te spelen terwijl ik nog met een traantje in mijn ogen op de deurmat zit wachten ;)
Had je hem uit Canada moeten bestellen (maandag is de release, dan ligt die eind van de week op je deurmat), had je hem eerder gehad dan de mensen die hem hier in Nederland kopen. Engeland moet je niet doen, die zijn zo ontzettend traag met de post en dan zit je ook nog met de Europese release. Krijg je hem dus extra laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:52:
[...]
<knip weekendverziekende tekst>
Moest dat nu jah!? :'(

:D

[Edit] Kan 'm toch gewoon cancellen en bij Amazon.ca bestellen dan?! Scheelt me een slapeloos weekend 8)
[Edit2] Geniaal, Amazon.ca verscheept games niet naar Nederland. Zo. Me is doomed. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

En vgp is door zijn LBP preorders heen.. sorry ;)

Ik hoop eigenlijk wel dat MM constant door blijft ontwikkelen voor LBP en steeds nieuwe dingen toevoegt. Staat hier wel ergens een filmpje dat ze nog erg veel ideeën hebben, dus ik hoop dat ze actief door blijven ontwikkelen. :) (Zullen waarschijnlijk wel objecten zijn waarvoor je dan moet betalen in de PSN shop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Als je graag vanuit Canada wil bestellen is DVDboxoffice.ca ook wel een aanrader, net iets duurder dan VGP maar je kunt LBP er nog wel bestellen.
Ik heb zelf erg goede ervaringen met die shop (in het verleden ongeveer 10 Gamecube games besteld). :)

Mijn pre-order staat alweer 2 maanden bij VGP, ik kan niet wachten!

[ Voor 10% gewijzigd door SD5k op 25-10-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb 'm binnen, vers uit Hong Kong, dankzij de ebay-tip van hesr! _/-\o_

Het is gelukkig wel de Amerikaanse versie, dus geen problemen met eventuele betaalde DLC straks. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb geen PS3 maar heb de beta gespeeld bij een vriend van me en ik was er echt heel erg gecharmeerd door wat een leuk spel zeg. Heb hartelijk gelachen om die sack boys. Maar goed zodra ik een PS3 heb ter zijne tijd dan word dit wel 1 van de eerste spellen die ik haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

De mensen van MM zeggen dat de servers online staan :) let the sharing begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Mikey5times schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:33:
Ik heb 'm binnen, vers uit Hong Kong, dankzij de ebay-tip van hesr! _/-\o_

Het is gelukkig wel de Amerikaanse versie, dus geen problemen met eventuele betaalde DLC straks. :*)
Ik heb hem ook binnen gekregen vandaag :D
Ook de US versie :)
Weet iemand misschien wanneer het online gedeelte gaat werken?

Edit: Domme ik 8)7 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Staat in de post boven je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
VGplus begint met het versturen (vandaaag)
Zie ook hun nieuws blog van gisteren:
LITTLE BIG PLANET UPDATE

We will begin shipping Little Big Planet PS3 Preorders tomorrow. Our shipments on this title will be coming in over the next little while due to the recall by Sony. Our suppliers have been forced to fill our orders in stages which we are told shouldn't be longer than a few days. We will ship preorders in order as they were placed by customers. We hope to have all preorders shipped out very soon. At this point we can no longer accept any cancellations on this title as we have now begun processing orders. We apologize for any inconvience this may cause our customer. If not for the recall on this product we would of had no issues filling all preorders on day one. We will keep you posted daily right here on all the latest Little Big Planet shipping news.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 00:39
Ik heb hier een reclamefolder van Bart Smit (Ninove/België) met het PS3 pack met LBP voor 360€ op 4 November. Maar dan is het pack toch nog niet verkrijgbaar?
Weet iemand hoe dit dan zit?
Krijg je een coupon ofzo, heb nog nooit niks gekocht daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Meestal met packs is het zo dat die 1 a 2 weken (reken eerder op 2 dan 1 week) na de release in de winkel verschijnen.

Zo was het ook met GTA IV.

[ Voor 5% gewijzigd door Wii4all op 28-10-2008 10:47 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Engineer Stewie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:34:
Ik heb hier een reclamefolder van Bart Smit (Ninove/België) met het PS3 pack met LBP voor 360€ op 4 November. Maar dan is het pack toch nog niet verkrijgbaar?
Weet iemand hoe dit dan zit?
Krijg je een coupon ofzo, heb nog nooit niks gekocht daar.
Een interessante vraag, waar in het algemene PS3 topic ook een discussie over woeit :) In Nederland eindigt die actie nog iets eerder, 2 november, maar met hetzelfde negatieve eindresultaat: geen LPB pack voor actieprijs. Misschien dat Bart Smit nog met een reactie komt.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Als je niets te doen hebt, en aan het wachten bent tot je zelfs LBP binnen krijgt, zoals ik gister :+ live Little Big Planet stream op http://justin.tv/bmlm/ (Momenteel niet live btw..)
Zodra ik LBP binnen van vgp.ca heb zal ik ook weer wat nutteloos gaan streamen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Nakebod op 28-10-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurdie
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Voor de geinterreseerden die niet kunnen wachten. In de gameshop in Emmen ligt nog een import exemplaar uit de USA van Little Big Planet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:48
heb zojuist de mijne besteld bij thehut.com

Kostte me totaal 42 euro (dus incl. verzendkosten).

Let op: creditcard nodig.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

heeft iemand al een verzendbevesting van vgp.ca gekregen?
Officieel zou ie daar al uit moeten zijn, dus klaar voor verzending (als ze er genoeg hebben gekregen natuurlijk)

Mijn order staat helaas nog op Processing (sinds 21-10, besteldatum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

RonnieB82 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:36:
Officieel zou ie daar al uit moeten zijn, dus klaar voor verzending (als ze er genoeg hebben gekregen natuurlijk)

Toronto, Ontario, Canada
Toronto is capital of the province Ontario
Current Time dinsdag, 28 oktober 2008, 08:37:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
RonnieB82 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:36:

Gaan op volgorde van Preoder :) En gezien jouw preorder datum van je niet bovenaan de lijst staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb mijne reeds begin september gepreordered...hopelijk nog voor de grote golf.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zal nog wel even mogen wachten.
Ik heb op 2-10 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Sluuz schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:19:
heb zojuist de mijne besteld bij thehut.com

Kostte me totaal 42 euro (dus incl. verzendkosten).

Let op: creditcard nodig.
Tip: voer als discountcode "halloween" in en je krijgt nog eens 2 Britse Pond korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:48
BamSlam_ schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:00:
[...]

Tip: voer als discountcode "halloween" in en je krijgt nog eens 2 Britse Pond korting :)
Die tip had ik via budgetgaming gezien en toegepast. Vergeten het hier te posten. Die prijs van 42 euro is dus inclusief die 2 pond korting.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
M a r c o schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:54:
Ik zal nog wel even mogen wachten.
Ik heb op 2-10 besteld.
Ik heb hem op 12 September besteld, maar heb nog geen Shipment Notice gekregen. Hoop maar dat ik nog op tijd ben geweest :)

[ Voor 219% gewijzigd door l00pz op 28-10-2008 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l00pz schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:30:
[...]

Ik heb hem op 12 September besteld, maar heb nog geen Shipment Notice gekregen. Hoop maar dat ik nog op tijd ben geweest :)
Ik heb em 10 september besteld, ook nog niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

19:16 een mail ontvangen:
Date Ordered: Tuesday 26 August, 2008

Your order has been updated to the following status.

New status: Shipped
Ik verwacht hem dan zaterdag :)
Moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik de beta heb gespeeld. Kon de periode zonder LBP nu makkelijk overleven, daarvoor moest en zou ik LBP hebben :D

[ Voor 39% gewijzigd door Xof op 28-10-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Het online gebeuren werkt weer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Yes! bij mij ook shipped!

Xof denk je echt dat je hem dan zaterdag al hebt?

[ Voor 51% gewijzigd door Wii4all op 28-10-2008 20:21 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 08:01
28 augustus ge-preordered bij VGP, vandaag verzonden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Wii4all schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:16:
Yes! bij mij ook shipped!

Xof denk je echt dat je hem dan zaterdag al hebt?
Verzending van VGP duurt bij mij normaal zo'n 4 dagen. Dus waarschijnlijk ligt die zaterdag in de bus en anders maandag, later zal die niet komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Shipped \o/

Review van gametrailers, overall score van 9.4: http://www.gametrailers.com/player/42079.html
Ook subtiel gebruik van de muziek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 12:37
Date Ordered: Sunday 12 October, 2008

Your order has been updated to the following status.

New status: Shipped

Please reply to this email if you have any questions.

bij vgp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 16:14

PromoX

Flying solo

Ook hier voegen reacties als 'Die van mij is verzonden' bar weinig toe aan het topic. Probeer gewoon nuttig en ontopic te reageren.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

http://www.playstation.ca/littlebigplanet.aspx?lang=EN

Invasie van LBP in de playstation website van Canada :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
hesr schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:09:
Het online gebeuren werkt weer! :D
Kan de beta weer worden gespeelt dan? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Het is hier behoorlijk stil. Er zijn toch al wat mensen die em hebben (import)?
Vertel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Tweak15KW schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:32:
[...]

Kan de beta weer worden gespeelt dan? :7
Nee daarvan is de code verlopen, dus gaat die niet eens proberen connectie te maken.
Tom schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:00:
Het is hier behoorlijk stil. Er zijn toch al wat mensen die em hebben (import)?
Vertel :)
De mensen die hem hebben zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die ook de beta hebben gespeeld, dus die hebben waarschijnlijk niet zoveel te melden en zijn gewoon aan het spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
en de VGP.ca bestellingen worden pas tegen net voor of net na het weekend verwacht.
Die van mij is ondertussen ook verzonden.

Ik moet wel zeggen dat ik bij de beta het zoeken van online levels niet zo overzichtelijk vond werken.
Is daar nog wat aan veranderd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Dan zal het wel stilte voor de storm zijn :)
Dacht dat er hier al een paar via import het spel hadden maar zaten te wachten tot de servers online gingen... dat zou nu het geval moeten zijn.
Ik heb de beta niet gespeeld, ben benieuwd. Zit met een besteldatum van 16 oktober net bij de 2e batch van VGP.ca (zag hierboven iemand van 12 oktober waarbij ie wel shipped is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Ipv al die shipping info: hier is nog een nieuw documentary filmpke (episode3) van LBP

http://www.youtube.com/watch?v=umwNZ5U2nMs

(natuurlijk beschikbaar gesteld via hun nieuw youtube.com/playstation channel)

Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Voor iedereen die besteld heeft bij VGP.ca

De 2e shipment met LBP exemplaren komen vandaag bij hun binnen.
Alle pre-ordes gaan dan weer zo snel mogelijk de deur uit.
http://vgplus.blogspot.com/

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Het is en blijft een erg verslavende game dat LBP :*) .. en normaal gesproken bestel ik ook regelmatig in het buitenland: nu een tip voor wie nog moet aanschaffen, bestel deze week bij BartSmit online! Je hebt daar 2 x 15% korting beschikbaar welke je op één product kan toepassen ;) Dus kom je al met al incl. verzendkosten op €48 (nix mis mee geloof ik!).

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.