[PS3] Little Big Planet Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Stel ik wil 'm vanmiddag in Alkmaar ergens gaan halen? Waar zou ik de meeste kans hebben? (of is LBP nog niet gereleased in Nederland?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Hij is nog niet in Nederland uit. Als die in de winkel ligt dan zal het een import versie zijn, maar dat zullen niet veel winkels hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:30
Ik lees her en der bij winkels dat ze verwachten dat de game op 5, 6 of 7 november beschikbaar komt. Dus reken maar op volgende week vrijdag.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben vandaag langs de winkels gegaan en overal zeggen ze hetzelfde: LBP verwachten wij pas volgende week. Maar ik dacht dat de oorspronkelijke release datum 24 oktober was. Toen kwam het bericht dat het met 1 week verschoven zou worden, dus dan zou ie morgen uitkomen. Maar kennelijk is dat dan een Amerikaanse release datum? *sigh* wel jammer, ik had hem graag vandaag afgehaald en zodoende dit weekend gespendeerd aan LBP. Maar ach, ik heb nog 1 weekje vakantie (zit op stage en mag 2 weken vakantie zelf inplannen i.p.v. verplicht met de schoolvakantie vrij te nemen), dus volgende week kan ik dan als nog de game halen en alle tijd erin stoppen. Toch wel jammer, want ik was echt in de overtuiging dat ie morgen in de rekken zou liggen bij de winkels. MM zegt 4 november LBP te krijgen, Intertoys zegt 6 november. Nogmaals een week geduld dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist besteld via bartsmit.com voor €48,42 incl. verzendkosten :) Op de site staan 2 code's die elke recht geven op 15% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:14

kingfriko

100 % BULLY

Ik zal er wel overheen kijken , maar ik zie nergens codes op de bart smit site :/

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 16:14

PromoX

Flying solo

kingfriko schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 20:08:
Ik zal er wel overheen kijken , maar ik zie nergens codes op de bart smit site :/
offtopic:
Er staat toch een hele grote banner op http://www.bartsmit.com/shop/index.php :? Die aanklikken en je komt terecht op http://nieuwsbrief.bartsmit.com/ waar de codes staan.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:14

kingfriko

100 % BULLY

Ja heb hem al , had het niet gezien omdat ik gelijk op playstation 3 of little big planet drukte en niet op home had gekeken 8)7
Nu gelukt , thanks iig !

[ Voor 66% gewijzigd door kingfriko op 30-10-2008 20:24 ]

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:52
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:26:
Zojuist besteld via bartsmit.com voor €48,42 incl. verzendkosten :) Op de site staan 2 code's die elke recht geven op 15% korting.
Bedankt voor de tip, net bestelt voor 15,42.....had ook nog een tegoedbon liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m nu ook besteld bij bartsmit.com... leuke actie trouwens ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Ook net besteld bij Bart Smit, goeie tip! (hoewel voorgaande ervaringen met online kopen bij Bart Smit toch niet echt goed zijn, maar wie weet hebben ze zich gebeterd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 18:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

Een import versie van Little Big Planet is verkrijgbaar op het buikslotermeerplein in Amsterdam Noord.

source: http://forum.fok.nl/topic/1211500/9/25#62817190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Heeft iemand al een importversie binnen, en kan hij vertellen hoe het zit met de DLC? Krijg je DLC uit de regio van het spel, of is het voor alle versies hetzelfde?

mijn LBP van vgp.ca is verzonden! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

RonnieB82 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:14:
Heeft iemand al een importversie binnen, en kan hij vertellen hoe het zit met de DLC? Krijg je DLC uit de regio van het spel, of is het voor alle versies hetzelfde?

mijn LBP van vgp.ca is verzonden! *O*
Lijkt er helaas sterk op de DLC regiogebonden is. Best jammer.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Ik vind een beetje dom dat we (de meesten onder ons) pas volgende week van de nieuwe costumes kunnen genieten. En dan zit er nog eens een halloween costume in, ... en dat is vandaag, Halloween. Pff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Laatst online: 16-09 18:06
Iemand al zijn bestelling van VGPlus.ca al binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:55
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:26:
Dat had ik dus gisteren ook gedaan, maar helaas is de order door bart smit geannuleerd. Als ik hem nu nogmaals probeer te bestellen met die 2 koringscodes, werkt het niet meer.
Dan haal ik hem wel ergens anders.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ritchie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:15:
[...]

Dat had ik dus gisteren ook gedaan, maar helaas is de order door bart smit geannuleerd. Als ik hem nu nogmaals probeer te bestellen met die 2 koringscodes, werkt het niet meer.
Dat is vreemd? Ik heb gistermiddag precies hetzelfde gedaan. Heb ook gelijk via IDeal betaald.
Worden zeker al onze bestellingen geannuleerd? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb LPB vandaag binnengekregen :)

Moest gelijk een update installeren (2 bestanden, ong. 75 MB bij elkaar). Versie 1.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Updates van je nog-niet-gearriveerde bestelling dragen weinig toe aan het topic

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

VGP.ca heeft geleverd _O_
Net geupdate, nu installende, en zometeen live. Dus als je niets te doen hebt.. :+
Live stream, http://www.justin.tv/nakebod

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ritchie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:15:
[...]

Hmm, eerlijk gezegd vreesde ik al zoiets... Heb je een mail gekregen van ze?

Daarom had ik zelf besloten om niet met iDeal, maar met acceptgitro te betalen. Mocht het onverhoopt niet door gaan.

Ik ga er van uit dat MediaMarkt hem volgende week in de aanbieding heeft, dus dan haal ik hem daar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Mijn LBP had ik vanmiddag binnen gekregen, preordered bij vgp.ca. Na het installeren en patch downloaden heb ik eindelijk het spel kunnen spelen, ik heb hem geinstalleerd in het Nederlands.

Heb het samen met 2 anderen gespeeld, met zijn 3en coopen is echt humor! storymode lopen spelen.
Op de Japanse PSN store zag ik 3 free costumes om te downloaden: pompoenhoofd, ruimtepak en aappak.
Deze werkten echter niet met mijn USA versie.

Ik heb verder gelezen dat voor de US versie op 6 november pompoenhoofd en ruimtepak gratis te downloaden is via US psn store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:55
extreme schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 23:20:
Op de Japanse PSN store zag ik 3 free costumes om te downloaden: pompoenhoofd, ruimtepak en aappak.
Deze werkten echter niet met mijn USA versie.

Ik heb verder gelezen dat voor de US versie op 6 november pompoenhoofd en ruimtepak gratis te downloaden is via US psn store.
Komt dit niet op de Europese PSN store? Ik heb geen Japans account (nog Amerikaans) maar mijn copy van LBP wel van VGP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Hoe ervaren andere mensen momenteel het online gebeuren?
Ik heb nogal vaak lag, of verbinding naar een speler kwijt (En soms blijft dat bericht dan ook lekker per seconde terugkomen...)
Tijdens de beta was er af en toe lag, maar heb ik nog nooit verbindingsproblemen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Nakebod schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:02:
Hoe ervaren andere mensen momenteel het online gebeuren?
Ik heb nogal vaak lag, of verbinding naar een speler kwijt (En soms blijft dat bericht dan ook lekker per seconde terugkomen...)
Tijdens de beta was er af en toe lag, maar heb ik nog nooit verbindingsproblemen gezien.
Er zijn inderdaad server problemen waar Sony op dit moment druk mee bezig de oorzaak van te achterhalen. Volgens mij helpt de 1.03 patch maar deels. Zie hier een kleine toelichting.

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Laatst online: 31-01-2024
Erwinh schreef op zondag 02 november 2008 @ 09:13:
[...]

Komt dit niet op de Europese PSN store? Ik heb geen Japans account (nog Amerikaans) maar mijn copy van LBP wel van VGP...
Ik heb nergens nog terug kunnen vinden dat het komt voor de EU psn store. Maar ons copy van LBP van VGP zal mogelijk niet werken met EU downloadable content(gezien het feit dat de Japanse costumes ook niet werkten), dus ik denk dat we deze costumes het beste via US psn kunnen downloaden.

Info over de costumes:
http://blog.us.playstation.com/2008/10/30/available-116-official-lbp-dlc-on-the-playstation-store/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Aan de andere kant kan je je natuurlijk ook afvragen hoe belangrijk die costumes nu werkelijk zijn :+
Dus als het niet werkt, vraag jezelf dan eens af: Speel je daar nu echt zoveel beter mee, of ziet het er alleen maar leuker uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 14:45:
[...]

Hmm, eerlijk gezegd vreesde ik al zoiets... Heb je een mail gekregen van ze?

Daarom had ik zelf besloten om niet met iDeal, maar met acceptgitro te betalen. Mocht het onverhoopt niet door gaan.

Ik ga er van uit dat MediaMarkt hem volgende week in de aanbieding heeft, dus dan haal ik hem daar wel.
Ik had idd een mail gekregen van BartSmit. Ik had gekozen voor een accept giro.
Blijkbaar kan je per registratie maar 1x gebruik maken van kortings codes.
Heb hem nu nogmaals besteld via een ander email adres, en nu betaald via iDeal.
Now we wait ;)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Wachten? Op wat? :+

Ik heb LBP nu ook 2 dagen, en het kwam meteen weer tot leven toen ik het samen met een vriend op de bank speelde, wat een geniale game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ritchie schreef op zondag 02 november 2008 @ 18:50:
[...]

Ik had idd een mail gekregen van BartSmit. Ik had gekozen voor een accept giro.
Blijkbaar kan je per registratie maar 1x gebruik maken van kortings codes.
Heb hem nu nogmaals besteld via een ander email adres, en nu betaald via iDeal.
Now we wait ;)
Wacht even, nu snap ik het niet meer :P Hebben ze jouw bestelling nu afgezegd omdat je twee codes voor 1 product gebruikt hebt, of omdat je ze al gebruikt had toen je LBP bestelde?

Uit jouw antwoord haal ik situatie 2? In dat geval is er voor mij niets aan de hand, gezien ik de codes niet gebruikt heb voordat ik LBP bestelde.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

-Sander schreef op zondag 02 november 2008 @ 19:00:
Wachten? Op wat? :+

Ik heb LBP nu ook 2 dagen, en het kwam meteen weer tot leven toen ik het samen met een vriend op de bank speelde, wat een geniale game! :)
Voordat je LBP speelde was je Zombie/Undead/Living Dead :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:27:
[...]

Wacht even, nu snap ik het niet meer :P Hebben ze jouw bestelling nu afgezegd omdat je twee codes voor 1 product gebruikt hebt, of omdat je ze al gebruikt had toen je LBP bestelde?

Uit jouw antwoord haal ik situatie 2? In dat geval is er voor mij niets aan de hand, gezien ik de codes niet gebruikt heb voordat ik LBP bestelde.
Ze hebben geen reden opgegeven waarom mijn vorige bestelling is geannuleerd. Maar toen ik hem nogmaals wilde bestellen ( met hetzelfde email adres, kreeg ik geen kortingen meer.
Nu heb ik hem nogmaals besteld, dmw een ander email adres, en nu kreeg ik wel weer die kortingen.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb ook bij Bart Smit LBP besteld en beide actiecodes gebruikt om 30% korting te krijgen. Maar ik heb betaald via creditcard, wat meteen na de bestelling werd voldaan. Ik denk dat Bart Smit je niks kan maken wanneer je per Ideal/CC betaald, de betaling is dan geschied. En bij acceptgiro/onder rembours nog niet. Dus die laatste twee kunnen ze dan zonder reden kennelijk terugdraaien, terwijl ze bij de 1ste twee dan eerst het geld mogen overmaken omdat je al betaald hebt. Verder lijkt het mij ook inderdaad dat die 2 codes slechts 1x per emailadres gebruikt kunnen worden. Wilde vandaag nog checken of het nog mogelijk was om LBP voor 48,42 euro te bestellen maar de codes pakte ie nu niet.

Morgenochtend ga ik iig nog een keer langs de winkels. Kijken of ze LBP al hebben en zo ja, al bereid zijn te verkopen los ;) Mocht het zo zijn dat geen een winkel ze van te voren wil verkopen op straffe van een boete die ze kunnen krijgen voor te vroeg verkopen, dan is het nog 4 dagen afwachten. Ben benieuwd hoe snel Bart Smit is met het bezorgen van bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Joosie200 schreef op zondag 02 november 2008 @ 23:31:
Ik heb ook bij Bart Smit LBP besteld en beide actiecodes gebruikt om 30% korting te krijgen. Maar ik heb betaald via creditcard, wat meteen na de bestelling werd voldaan. Ik denk dat Bart Smit je niks kan maken wanneer je per Ideal/CC betaald, de betaling is dan geschied. En bij acceptgiro/onder rembours nog niet. Dus die laatste twee kunnen ze dan zonder reden kennelijk terugdraaien, terwijl ze bij de 1ste twee dan eerst het geld mogen overmaken omdat je al betaald hebt. Verder lijkt het mij ook inderdaad dat die 2 codes slechts 1x per emailadres gebruikt kunnen worden. Wilde vandaag nog checken of het nog mogelijk was om LBP voor 48,42 euro te bestellen maar de codes pakte ie nu niet.

Morgenochtend ga ik iig nog een keer langs de winkels. Kijken of ze LBP al hebben en zo ja, al bereid zijn te verkopen los ;) Mocht het zo zijn dat geen een winkel ze van te voren wil verkopen op straffe van een boete die ze kunnen krijgen voor te vroeg verkopen, dan is het nog 4 dagen afwachten. Ben benieuwd hoe snel Bart Smit is met het bezorgen van bestellingen.
Daar maak je een denkfout. Als je via Credit Card betaald wordt het nog niet gelijk afgeboekt. Er wordt een check gedaan of je CC voldoet, het daadwerkelijke bedrag kan later worden afgeschreven.
Maarja dit topic gaat niet over Bart Smit..

Ik heb vanmiddag even online gespeeld en ik heb geen lag gehad, dus het probleem lijkt opgelost te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ace schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:49:
[...]

Voordat je LBP speelde was je Zombie/Undead/Living Dead :?
Hehehe, was even vergeten te vermelden dat ik ook aan de beta meedeed ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Net nog even LBP besteld via bart en betaald met ideal. Ben benieuwd... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt LBP vandaag uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:55
Gisteren kreeg ik de vraag (terwijl ik LBP zat te spelen) of een online speler mij mocht volgen. Dit mocht van mij. Nu kreeg ik dus een andere sackboy in mijn Pod erbij die meegin naar elke level die ik speelde. Nu heb ik twee vragen:
- Hoe kun je dit zelf doen (jezelf uitnodigen/aanmelden bij een online speler)
- De stickers en kleding die deze andere speler te pakken krijgt, zijn die van hem of krijg ik die erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Erwinh schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:42:
- De stickers en kleding die deze andere speler te pakken krijgt, zijn die van hem of krijg ik die erbij?
Dit vroeg ik me ook af. Was gisteravond met m`n vriendin aan het spelen op mijn PS3, en zij heeft andere stickers / kostuums dan ik heb. Zijn deze dingen "deelbaar"?

[ Voor 3% gewijzigd door l00pz op 03-11-2008 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 18-09 13:46
Vorige week nog ff bij de MediaMarkt geweest en volgens hun komt ie 4 / 5 november.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Kun je de tutorial ( dus echt vanaf het begin van de game ) al co-op spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 16:13
Pensmaster-B schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:57:
Kun je de tutorial ( dus echt vanaf het begin van de game ) al co-op spelen ?
Ja, in de beta kon dit iig wel.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotfather
  • Niet online
HoefMeistert schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:35:
[...]

Vorige week nog ff bij de MediaMarkt geweest en volgens hun komt ie 4 / 5 november.
donderdag 6 nov is de verwachting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Your order for Little Big Planet (with Play.com Exclusive Nariko Character) has been posted.
Jammer dat het via Play vaak nog wel even onderweg is, maar hij komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gotfather schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:23:
[...]

donderdag 6 nov is de verwachting...
:z :z :z :z :z :z

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:53
Volgens mij kan geen een andere spel de fun gehalte verslaan van littlebigplanet. Met je 3 vrienden samen op een bank en dan het spel spelen :9~ _/-\o_

offtopic:
zal maar weer een bijbaantje moeten zoeken xD. Heb anders geen geld ervoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik ben benieuwd of dit ook echt een spel is wat je met je vriendin/vrouw kan spelen, zoals je sommige toch hoort zeggen. De meeste games op de PS3 vind het vrouwelijk volk namelijk niet zo leuk om samen te speln. (m.u.v. buzz of singstar).

Ik kan in ieder geval zelf niet meer wachten op LBP, ik heb de BETA gemist, en ben benieuwd of de hele hype eromheen ook terecht is.

Misschien krijg ik em morgen al binnen, pre-order van VGP.ca, verzonden op donderdag 30 okt.....

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bart Smit zegt dat mijn bestelling klaar staat voor verzending. Toch juich ik nog niet te vroeg, dus ik ga nog steeds uit van 6 november, daar ik van meer mensen te horen krijg dat menig winkel die datum hanteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Laatst online: 10:30
Ik kreeg zojuist een bericht van de dynabyte dat mijn bestelling morgen wordt geleverd. Ik ben benieuwd of dat zo is. Ik ga ook nog steeds uit van 6 November, maar hoop stiekem natuurlijk op morgen :)

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:36:
Bart Smit zegt dat mijn bestelling klaar staat voor verzending. Toch juich ik nog niet te vroeg, dus ik ga nog steeds uit van 6 november, daar ik van meer mensen te horen krijg dat menig winkel die datum hanteert.
Mijn bestelling staat inmiddelsop verzonden _/-\o_ Ik heb daar alleen nog een e-mail bericht over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:06:
[...]

Mijn bestelling staat inmiddelsop verzonden _/-\o_ Ik heb daar alleen nog een e-mail bericht over gehad.
Waar kan je dat dan zien? Ik heb m ook bij bart smit besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inloggen op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik zie dan bij mijn bestelling niet op de bestellijst staan... terwijl ik wel het mailtje heb gehad:

Beste Justin Manig Wij danken u voor de bestelling en het getoonde vertrouwen in Bart Smit(http://www.bartsmit.com) Uit onze orderadministratie is gebleken dat de bestelling als volgt isopgebouwd: Ordernummer : verborgen Betaalwijze : Acceptgiro Naam : Justin Manig Adres : Bruggertstraat 41 7545AP Enschede Nederland Productnaam Prijs Aantal TotaalPS3 Little Big Planet EUR 64,95 1 EUR 64,95 Korting: EUR 19,48 Bezorgkosten: EUR 2,95 ------------ + Totaal: EUR 48,42 Het kan zijn dat u wordt gebeld door onze klantenservice, om de gegevensvan uw bestelling door te nemen. Indien u heeft gekozen voor de betaalmethode acceptgiro, krijgt u naontvangst van uw bestelling binnen 7 dagen een factuur + acceptgirotoegestuurd. Deze dient u dan binnen 14 dagen te betalen U ontvangt een e-mail met daarin uw pakketcode(s) zodra de bestelling wordtverstuurd. U kunt dan zelf uw bestelling volgen via TNT Track & Trace. Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden bij de 'veelgestelde vragen' op onze website.http://www.bartsmit.com/information/frequentlyAskedQuestions.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 21:42
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:20:
[...]

Maar ik zie dan bij mijn bestelling niet op de bestellijst staan... terwijl ik wel het mailtje heb gehad:

Beste Justin Manig Wij danken u voor de bestelling en het getoonde vertrouwen in Bart Smit(http://www.bartsmit.com) Uit onze orderadministratie is gebleken dat de bestelling als volgt isopgebouwd: Ordernummer : verborgen Betaalwijze : Acceptgiro Naam : Justin Manig Adres : Bruggertstraat 41 7545AP Enschede Nederland Productnaam Prijs Aantal TotaalPS3 Little Big Planet EUR 64,95 1 EUR 64,95 Korting: EUR 19,48 Bezorgkosten: EUR 2,95 ------------ + Totaal: EUR 48,42 Het kan zijn dat u wordt gebeld door onze klantenservice, om de gegevensvan uw bestelling door te nemen. Indien u heeft gekozen voor de betaalmethode acceptgiro, krijgt u naontvangst van uw bestelling binnen 7 dagen een factuur + acceptgirotoegestuurd. Deze dient u dan binnen 14 dagen te betalen U ontvangt een e-mail met daarin uw pakketcode(s) zodra de bestelling wordtverstuurd. U kunt dan zelf uw bestelling volgen via TNT Track & Trace. Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden bij de 'veelgestelde vragen' op onze website.http://www.bartsmit.com/information/frequentlyAskedQuestions.php
bovenaan de site: mijn gegevens -> inloggen -> nogmaals op mijn gegevens klikken -> daarna naar bestelhistorie gaan en vervolgens kun je onder de status van je order de huidige situatie vinden ;)

verwacht hem zelf ook deze week uit canada binnen te krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
[...]

Maar ik zie dan bij mijn bestelling niet op de bestellijst staan... terwijl ik
wel het mailtje heb gehad:

etc
Als je slim bent haal je je prive gegevens weg.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:06:
[...]

Hier ook de status: zending is verzonden d.d. 03-11 (en nu gewoon even afwachten)
[...]

Beste ...
Zoals hierboven ook al vermeld... ook mijn advies om je privé gegevens toch niet zo openbaar te vertonen ;).

En ooit dit gezien? Een soort van 'Gradius shooter' level in LBP :*)

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ordernummer: 4032162
Datum: 31-10-2008
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: Acceptgiro

Toch goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

WizzieJP schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:33:
[...]

Hier ook de status: zending is verzonden d.d. 03-11 (en nu gewoon even afwachten)

[...]

Zoals hierboven ook al vermeld... ook mijn advies om je privé gegevens toch niet zo openbaar te vertonen ;).

Cheers
Die is vet, die ga ik straks of morgen even zoeken. Geen idee of dat level ook die naam heeft, anders kan het wel eens lastig zoeken zijn :+
Ik mis wel veel levels uit de beta periode, kan ze iig niet meer allemaal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
WizzieJP schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:33:

Cheers
Dat is volgens mij mede dankzij het jetpack gemaakt. (denk ik) Je ziet namelijk op een gegeven moment dat dat vliegende gevaarte wat de speler bestuurd een doorzichtig touwtje met zich meezeult, net zoals je hebt kunnen zien wanneer een sackboy een jetpack gebruikte. Mijn guess: die jetpack zit op de achtergrond laag, de daadwerkelijke space/ruimte achtergrond zit op de laag daar boven en dat vliegende gevaarte zit op de meest bovende/toplaag.

Vervolgens is het een kwestie van ervoor zorgen dat de jetpack dus wordt gecamoufleerd door de space/ruimte achtergrond, terwijl de verbinding met het vliegende gevaarte de sackboy volgt wanneer ie rondzweeft dankzij de jetpack. Niet dat ik het a la minute namaak, maar ik heb zo mijn bedenkingen hoe dit level gemaakt kan zijn. ;) Wel heel tof though, kan niet wachten op het moment dat de postbode mijn exemplaar bezorgd een der komende dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Zoiets zal het waarschijnlijk wel zijn ja, maar zoals je al zei: Maak het maar eens :)
Je ziet hem ook op de trap van de voorste lijn, naar de middelste springen, en dan dat gat op de achterste lijn.
En daarna zie je hem niet meer terug eigenlijk. Die spaceshuttle zal de speler en/of een object aan de achterkant wel volgen. Want hij kan ook schieten, wat normaal gedaan kan worden door een object van bijvoorbeeld spons te maken, en via een trigger, vast te pakken meestal, te activeren.
Dus het kan een soort omhulsel van karton zijn waar je sackyboy ingaat, met jetpack. Daarin een schietknop van spons, en doordat het ding zelf van karton is, en dus licht, kan je er makkelijk mee vliegen, en af en toe de spons pakken om te schieten.

Het is dat je weet dat dit over LBP gaat, anders slaat dat verhaal hier boven echt helemaal nergens op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nakebod schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:43:
[...]

Die is vet, die ga ik straks of morgen even zoeken. Geen idee of dat level ook die naam heeft, anders kan het wel eens lastig zoeken zijn :+
Ik mis wel veel levels uit de beta periode, kan ze iig niet meer allemaal vinden.
Ze hebben alleen de goede beta's laten staan.. alle zooi hebben ze eruit gehaald. Maarja er zijn nu ondertussen al redelijk wat pagina's aan lvl's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kans is zeer groot dat iedereen die via bart smit heeft besteld, en de status op verzonden staat sinds gisteren, vandaag met de post krijgt ;) Ik ben diverse forums nagelopen met bart smit ervaringen en pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik vraag me trouwens af of ik costuums kan downloaden uit de EU Playstation Store als ik mijn LBP uit canada straks heb. Of moet ik dan speciaal een nieuw account aanmaken voor de US?

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:06

Ypho

Allround Nerd

Bij mij staat de Bart Smit bestelling ook op verzonden. Ik hoop zo dat als ik vanavond thuis kom het spel op de mat ligt. Dan vanavond maar even niet sporten, maar spelen :D

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

robhoeben schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:07:
Ik vraag me trouwens af of ik costuums kan downloaden uit de EU Playstation Store als ik mijn LBP uit canada straks heb. Of moet ik dan speciaal een nieuw account aanmaken voor de US?
Je kunt ze iig niet uit de Japanse store halen, dus misschien moet je ze idd uit de US halen.
Het is alleen even een probleem met betaalde content, maarja daar zijn ook omwegen voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt die vandaag al in de winkels dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:31:
Ligt die vandaag al in de winkels dan ?
FRS geeft aan 7 nov in de winkel. Maar mijn bestelling bij Bart Smit is verzonden.

/edit: Bij Bart Smit is het spel op de webshop ook uitverkocht :)

[ Voor 15% gewijzigd door Ypho op 04-11-2008 09:39 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou raar zijn als het dan nog 3 dagen duurt. Dadelijk toch maar even langs het winkelcentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Nakebod schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:11:
Zoiets zal het waarschijnlijk wel zijn ja, maar zoals je al zei: Maak het maar eens :)
Je ziet hem ook op de trap van de voorste lijn, naar de middelste springen, en dan dat gat op de achterste lijn.
En daarna zie je hem niet meer terug eigenlijk. Die spaceshuttle zal de speler en/of een object aan de achterkant wel volgen. Want hij kan ook schieten, wat normaal gedaan kan worden door een object van bijvoorbeeld spons te maken, en via een trigger, vast te pakken meestal, te activeren.
Dus het kan een soort omhulsel van karton zijn waar je sackyboy ingaat, met jetpack. Daarin een schietknop van spons, en doordat het ding zelf van karton is, en dus licht, kan je er makkelijk mee vliegen, en af en toe de spons pakken om te schieten.

Het is dat je weet dat dit over LBP gaat, anders slaat dat verhaal hier boven echt helemaal nergens op :D
maak het maar eens ja...

weet niet of deze al gepost is: http://www.youtube.com/watch?v=ZiRgYBHoAoU

het lijkt erg simpel, maar kijk vooral het laatste stukje, waar hij de constructie laat zien! echt ziek!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
Bij dynabyte in alkmaar ligt hij al in de rekken en mag hij al verkocht worden. ze hebben er nog 3 op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a198/_Finalzelda_/clue.jpg

Wellicht niet 100% gelijk aan elkaar, maar het deed me hier wel aan denken.

Maar idd Nakebod en RonnieB82, maak het maar eens. Die rekenmachine bijvoorbeeld:

this calculator use:
- 610 magnetic switches
- 500 Wires
- 430 pistons
- 70 emitters

Dan denk ik ook van: hoe kun je nu er de lol van in zien om met zoveel spul aan de slag te gaan om zoiets op het oog eenvoudigs te maken 8)7 ;) Desalniettemin blijft het wel knap werk. Heb al een idee in mijn hoofd zitten om LBP à la Red Alert te maken. Dat je dus air strikes enzo kunt gebruiken, tanks op elkaar kunt afsturen die je met zo'n hendel idd gebruikt om te kunnen afvuren. Ik heb al een filmpje gezien met daarin vlietuigjes/shuttles/tanks, dus het is mogelijk. Of een compleet level na te maken zodat het lijkt alsof het zo afkomstig is uit de Worms :D En i.p.v. worms sackboys die tegen elkaar gaan. Kun je ook natuurlijk het flying sheep gebruiken, die dus ook met een jetpack te besturen is enzovoort. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

update; ook bart smit en eplaza leveren de game vanaf vandaag

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de post nog niet gehad vandaag, maar verwacht dan nu 100% zeker dat de game erbij zit.... MITS de bezorger natuurlijk mijn LBP wil lenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Mooi, dus vanmiddag LBP dus :) Fallout 3 krijg ik ook vandaag binnen, dat wordt dus moeilijk om te kiezen welke van de twee ik vanavond ga spelen. Morgen maar ziekmelden denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Laatst online: 27-08 17:33
:/ :/ Ik heb hem dus O+ maar met downloaden van de update gaat hij maar tot 3% of 16%, daarna stopt het downloaden. Heb onder 2accounts geprobeert te downloaden, via WIFI en via kabel.. ps3 al een paar keer opnieuw opgestart, wat nu te doen? :'( MOET SPELEN :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

errrrrnie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:11:
:/ :/ Ik heb hem dus O+ maar met downloaden van de update gaat hij maar tot 3% of 16%, daarna stopt het downloaden. Heb onder 2accounts geprobeert te downloaden, via WIFI en via kabel.. ps3 al een paar keer opnieuw opgestart, wat nu te doen? :'( MOET SPELEN :'(
Denk dat meer Europeanen de update willen downloaden, gewoon blijven proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Geeft ie ook aan dat je moet updaten als je je ps3 niet aanmeld op internet?
Misschien kun je zo wel opstarten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn exemplaar van Bart Smit zojuist ontvangen _/-\o_ En nu spelen met die handel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:11:
update; ook bart smit en eplaza leveren de game vanaf vandaag
aanvullende info; vanavond is bij de vestiging te Oss 15% discount op ALLE ps3 games.
dus ook op lbp

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ff een vraagje:
Wanneer kon je die nieuwe costumes uit de us store downloaden? Alleen vanaf aanstaande donderdag.

Is dat ook in de EU store?

Dan kun je meteen controleren of je us versie werkt door eerste te proberen het costume uit de eu store te downen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

himlims_ schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:33:
[...]

aanvullende info; vanavond is bij de vestiging te Oss 15% discount op ALLE ps3 games.
dus ook op lbp
offtopic:
Dat is bij *elke* Bart Smit in elk geval. Ik heb hier een uitnodiging liggen die geldig is alleen vanavond en in elk Bart Smit filiaal in NL.
Dus ik hoop dat hier straks LPB nog ligt als ik er vanavond langs ga.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 18-09 19:57
Ik ben net langs de BS geweest en ze hadden hem nog :) Updates gaan hier ook prima. ik ben zeer benieuwd helaas heb ik de beta niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Laatst online: 09:01
Ik heb een pre-order bij mediamarkt zoetermeer.
Ik hoop echt dat ze hem vandaag hebben en er echt 1 achter houden voor mij. Kan overdag niet weg van mn werk, kan hem vanavond pas halen.
Wat zou ik balen als ik vanavond niet kan spelen, ben zo onwijs benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zojuist langs de BS gelopen hier in Gouda, daar lagen ze al wel in de schappen (hooguit 5x trouwens). Heb hem alleen niet meegenomen, ging niet speciaal daarvoor langs en kwam er dus ook toen pas achter dat die 15% pas na 5 uur ingaat. Spel reserveren tot na 5uur mocht trouwens ook niet o.O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
De postbode duwde net LBP door de brievenbus heen, besteld op de site van bart smit. :) Kunnen we eindelijk beginnen. Ben erg benieuwd. Na al dat wachten kunnen we dan eindelijk beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15% korting bij bart smit?

Ik was niet de hoogte van een actie bij bart smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:16:
15% korting bij bart smit?

Ik was niet de hoogte van een actie bij bart smit?
Vorige week kon je zelfs 28% korting krijgen met de bonnen in de folder/nieuwsbrief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ypho schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:23:
[...]

Vorige week kon je zelfs 28% korting krijgen met de bonnen in de folder/nieuwsbrief.
Shit... nou dan hoop ik maar dat de Mediamarkt hem misschien voor een leuke prijs heeft liggen.

En anders wachten op de koopavond bij bart smit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:21
thehut.com is zojuist begonnen met verzenden.

Al bekend of je downloadable content uit de NL store in games vanuit een andere regio kan laden?

edit: hmmm, thehut.com is engels...gezien je een UK store hebt, zou dan dan kunnen verschillen van de NL versie/EU versie?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Yesss, en ook Zavvi (Engeland) heeft verzendbevestiging gestuurd. Gelukkig stuurt deze zaak way sneller dan Play zodat het eind deze week wellicht al hier is.

Kan ik ook eiiiiindelijk the crowd joinen :9

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:11
Ik had em gisteren binnen uit ca. Ik snap echter niet hoe ik online geraak. Ik heb de 1st wereld uitgespeeld, en kan wel custom maps spele, maar dan speel ik altijd solo, ik wil online met andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Voor wie online wil, mijn PSN naam laat zich wel raden :+
Kan ik hopelijk ook eens met mensen online die niet in de US of A zitten, of waar dan ook, en hopelijk zonder lag, want dat was dit weekend echt hopeloos soms.

En als je beroemd wil worden :+ weer live @ http://www.justin.tv/nakebod

Edit: Volgens mij is het online gedeelte net hard overleden, krijg geen zoekresultaten meer terug, en de standaard levels willen ook al niet laden met online modus. NOES!

[ Voor 38% gewijzigd door Nakebod op 04-11-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Djankie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:49:
Ik had em gisteren binnen uit ca. Ik snap echter niet hoe ik online geraak. Ik heb de 1st wereld uitgespeeld, en kan wel custom maps spele, maar dan speel ik altijd solo, ik wil online met andere spelers.
Als je nog maar 1 planeet ziet dan kan het nog niet. Pas als je toegang hebt tot 3 planeten dan kun je online spelen. (1ste planeet is info over jezelf + vrienden, 2e planeet zijn alle maps, 3e planeet is dat je eigen lvl's kan bouwen).
Als je online kan spelen spreekt het voorzich, want dan heb je de optie "Play online" bij elke map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 18:54
Ik krijg constant de error dat hij niet kan verbinden met littlebigplanet online "a problem occured while trying to connect to the littlebigplanet servers"", hebben meer mensen hier last van want mijn ps3 kan wel gewoon op de playstation store etc

[ Voor 18% gewijzigd door Y-Foxy op 04-11-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:32

Sandyman538

SandstorM [148839]

Y-Foxy schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:34:
Ik krijg constant de error dat hij niet kan verbinden met littlebigplanet online "a problem occured while trying to connect to the littlebigplanet servers"", hebben meer mensen hier last van want mijn ps3 kan wel gewoon op de playstation store etc
Nakebod schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:56:
Edit: Volgens mij is het online gedeelte net hard overleden, krijg geen zoekresultaten meer terug, en de standaard levels willen ook al niet laden met online modus. NOES!
Tadaaa!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
Y-Foxy schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:34:
Ach dat zijn gewoon de bijkomende kwaaltjes. De LBP server zal wel wat moeite hebben met de hordes europeanen die nu online proberen te komen.
Ik heb er de volste vertrouwen in dat het ter zijner tijd wel weer goed komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 18:54
Ik dacht dat het er meer me te maken zou hebben dat de game toch voor de officiele releasedate al te koop is en de EU servers mischien bewust nog niet toegankelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:11
servers zijn idd down.

btw psn= KONJOPATRICK

[ Voor 37% gewijzigd door Djankie op 04-11-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

Wel. Vanmiddag gekocht bij de MM in Arnhem. Lagen er nog een hele zooi voor de best redelijke prijs van 55 euro...al een beetje mee gespeeld. Nog niet online gebeuren gedaan. Maar scores werden wel geupload en vergeleken met andere spelers (in Europa??)
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.