[PS3] Little Big Planet Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.389 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-05 19:17
Zojuist bij de Bart-smit gehaald.
Alleen ff laten verzegelen. er staat namelijk geen engels op alleen nederlands, duits enz. op.
iemand hier een idee of hij wel gewoon in het engels is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
Anoniem: 50624 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:29:
Ik heb mijn exemplaar van Bart Smit zojuist ontvangen _/-\o_ En nu spelen met die handel :P
wooot ik ook :D wat een leuke verassing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *discostar*
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het PlayStation Network krijgt vanavond een onderhoudsbeurt, zo heeft Sony Computer Entertainment Europa zojuist bekend gemaakt via het forum. Dit houdt in dat men van 17.00 tot 19.00 niet op het netwerk terecht kan voor het spelen van online games, of het downloaden van items uit de Store.

Vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Lordsauron schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:16:
Zojuist bij de Bart-smit gehaald.
Alleen ff laten verzegelen. er staat namelijk geen engels op alleen nederlands, duits enz. op.
iemand hier een idee of hij wel gewoon in het engels is?
PS3 even in het Engels zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Vandaag ook gekocht, 55 euro bij BS en daar ging nog 15% van af. Het ziet er erg fraai uit. Is dit alleen een spel dat o.a. volwassen mannen zullen spelen of is het meer en vooral voor kinderen? Ik heb pas 2 levels gespeeld, maar stickers plakken op kaartfiguren...?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-05 19:17
Zak aarde schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:09:
[...]

PS3 even in het Engels zetten.
Dat d8 ik al, was bij spore ook. maar wou het ff weten voordat ik de verkeerde versie heb gehaald en hij uit de verzegeling is :)
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-05 14:02
Y-Foxy schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:34:
Ik krijg constant de error dat hij niet kan verbinden met littlebigplanet online "a problem occured while trying to connect to the littlebigplanet servers"", hebben meer mensen hier last van want mijn ps3 kan wel gewoon op de playstation store etc
ja dit snap ik ook wel,

maar telkens als ik PLAY ONLINE druk, dan gaat hij laden naar het level toe, en dan ben ik alsnog in mijn eentje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 14:39

Xof

Djankie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:42:
[...]

ja dit snap ik ook wel,

maar telkens als ik PLAY ONLINE druk, dan gaat hij laden naar het level toe, en dan ben ik alsnog in mijn eentje ?
Omdat er niemand anders online dat lvl speelt of dat je niemand kan joinen. Vaak komen dan midden in het lvl er gewoon mensen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoe doe ik eigenlijk 2player vanachter mijn tv?
dit zou moeten kunnen volgens handleiding en beschrijving op de hoes.

//edit
betreft logitech controller, kan zijn dat dit issues geeft? iemand ervaring meej?

[ Voor 28% gewijzigd door himlims_ op 04-11-2008 21:23 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04:05
Hoe kan je trouwens slaan?

Ik was net in een room waarvan ik blijkbaar host was. Na een tijdje had ik geen zin meer en kwam ik terecht in het begin scherm (naam ff kwijt) maar hoe kan ik dan leaven? ik heb nu gewoon mijn ps3 uitgezet maar dan worden mijn medespelers denk ik allemaal gedisconnected.

Die armpjes en gezichtuitdrukkingen zijn echt geniaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

wilmundo schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:17:
Vandaag ook gekocht, 55 euro bij BS en daar ging nog 15% van af. Het ziet er erg fraai uit. Is dit alleen een spel dat o.a. volwassen mannen zullen spelen of is het meer en vooral voor kinderen? Ik heb pas 2 levels gespeeld, maar stickers plakken op kaartfiguren...?
Het is inderdaad erg blij, vooral die Nederlandse teksten eronder. Net kwam m'n zusje binnen, zat ze beetje stom te lachen. Ik was pas net een half uurtje bezig, douw haar een controller in d'r handen en na vijf minuten vond ze het al vet :)
't Is erg blij maar wel ontzettend cool tot nu toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270455

Heb m ook sinds vandaag binnen.
SHIT WAT IS DIT GRUWELYK!! vermaak me serieus echt al de hele dag :D

Eindelijk weer eens een leuk spelletje naast al die eindeloze shooters e.d.

Misschien beetje nutteloze toevoeging aan dit topic maar wil het toch even kwijt ;)

btw Mijn PSN = ThumezZ

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 270455 op 04-11-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:59

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

himlims_ schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:54:
hoe doe ik eigenlijk 2player vanachter mijn tv?
dit zou moeten kunnen volgens handleiding en beschrijving op de hoes.
Gewoon je tweede controller aanzetten en LBP pakt dit vanzelf op. Dit werkt ook als je al midden in een level zit. Bij het eerst volgende spawn punt komt speler 2 dan ook binnenvallen.

Heerlijk om gewoon even te spelen tussendoor. Online zit je zo en voor je het weet loop je met 4 man door een lvl heen...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31

Nakebod

Nope.

Ik vroeg me net ineens eens af, heb afgelopen dagen al redelijk wat foto's van mijn Sackyperson (Wil nu niet echt zeggen dat het op een Sackyboy lijkt, eerder Sackygirl..) gemaakt, en ben op zoek naar een methode om een paar foto's naar mijn pc te krijgen.
Had het game profiel al gekopieerd naar een USB stick, enige wat ik zo snel kon vinden, maar die is wel heel erg klein qua formaat.
Ik heb eigenlijk ook geen idee waar ik die foto's in LBP zelf terug moet vinden, ze staan niet bij de InfoMoon > Me > My Pictures, maar kan ze wel selecteren als avatar, of als sticker...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Creepy schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:26:
[...]

Gewoon je tweede controller aanzetten en LBP pakt dit vanzelf op. Dit werkt ook als je al midden in een level zit. Bij het eerst volgende spawn punt komt speler 2 dan ook binnenvallen.

Heerlijk om gewoon even te spelen tussendoor. Online zit je zo en voor je het weet loop je met 4 man door een lvl heen...
lijkt een probleem te zijn van 3th party controler; logitech wireless (dixons geval 30tientjes oid)
le-lijk issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:01

Vuvuzela

My spire is forming

Vandaag langs de BS geweest. Volgens een "belangrijke" meneer daar kwam hij pas donderdag binnen. Ook was ik de eerste die naar het spel vroeg. Lijkt mij BullShit aangezien hier meer mensen LBP vandaag? hebben weten te scoren. Morgen nog eens proberen en ook nog andere zaken afgaan.

Bij de MM gisteren kreeg ik te horen dat het uitgesteld was en dat het vanaf dit moment nog 2 weken ging duren. Wel kreeg ik een LBP kaartje van sony met een aktiecode voor een speciale kostuum.

Triest gesteld dus hier in Breda :s

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

vandaag lbp ontvangen. Grote teleurstelling is het gebrek aan 1080i upscale. Was bij de vera ook al maar ij had de hoop dat het in de final wel zou zitten. Helaas.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:22

SD5k

>4&X

Wat moet je met 1080i? Als je een HD-ready scherm hebt kun je sowieso beter voor 720p gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ik heb een 1080i crt die geen 720p doet.

gaat goed. Had op het adresje van Storm 20 dollar kaart gekocht maar kan het niet toevoegen aan mijn usa account. Morgen even op onderzoek uit.

[ Voor 64% gewijzigd door Shiver23 op 05-11-2008 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Damn wat een cool spel :D
Levels zitten geniaal in elkaar, bediening is goed, graphics zijn zwaar okay, ga em nog vaak spelen :) Online is alleen nog wat brak heb ik zo het idee, paar keer dat de verbinding wegviel, zal dus aan de servers liggen of verbinding van diegene waarbij ik het spel joinde.

[ Voor 15% gewijzigd door Tom op 05-11-2008 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Laatst online: 22:26

Ypho

Allround Nerd

Ik heb hem gister ook binnen gehad, online (updaten naar 1.3 etc) werkte bij mij wel, was rond 1900 oid gisteravond. Hebben meer mensen trouwens dat hun bestelde spel bij Bart Smit open is geweest? De mijne had namelijk geen verzegeling en het schijfje bungelde los in de envelope?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:59
Iemand een idee hoe je makkelijker van speler/gebruiker kunt wisselen, zonder eerst LBP af te sluiten, een andere gebruiker in het hoofdmenu van de PS3 te selecteren en daarna LBP weer te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:48

Grozno

acts without consequence!

Ypho schreef op woensdag 05 november 2008 @ 07:32:
Ik heb hem gister ook binnen gehad, online (updaten naar 1.3 etc) werkte bij mij wel, was rond 1900 oid gisteravond. Hebben meer mensen trouwens dat hun bestelde spel bij Bart Smit open is geweest? De mijne had namelijk geen verzegeling en het schijfje bungelde los in de envelope?
Games die vanuit Sony zelf geleverd worden zitten nooit in seal. ;)
Motorstorm, Heavenly Sword etc. en dus LBP ook niet.

Vraag me echter niet waarom :?

[ Voor 56% gewijzigd door Grozno op 05-11-2008 08:41 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Grozno schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:40:
[...]

Okay duidelijk. Ik kreeg gisteren namelijk ook Fallout 3 binnen, die was wel gesealed. Maar die is dan ook niet vanuit Sony geleverd. Dan is er iig niets aan de hand.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-05 14:02
Ypho schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:54:
[...]

Okay duidelijk. Ik kreeg gisteren namelijk ook Fallout 3 binnen, die was wel gesealed. Maar die is dan ook niet vanuit Sony geleverd. Dan is er iig niets aan de hand.
hmm, ik heb mijn LBP echter wel sealed ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Nakebod schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:27:
Ik vroeg me net ineens eens af, heb afgelopen dagen al redelijk wat foto's van mijn Sackyperson (Wil nu niet echt zeggen dat het op een Sackyboy lijkt, eerder Sackygirl..) gemaakt, en ben op zoek naar een methode om een paar foto's naar mijn pc te krijgen.
Had het game profiel al gekopieerd naar een USB stick, enige wat ik zo snel kon vinden, maar die is wel heel erg klein qua formaat.
Ik heb eigenlijk ook geen idee waar ik die foto's in LBP zelf terug moet vinden, ze staan niet bij de InfoMoon > Me > My Pictures, maar kan ze wel selecteren als avatar, of als sticker...
Ben ik ook erg benieuwd naar, ik zou ook graag de foto's naar mijn pc willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:26
Wat een fantastisch leuk spel! Gisteren helaas maar weinig kunnen spelen. Vanavond weer verder :)

Ik ga nog een hele tijd bezig zijn om alle verborgen elementen te vinden

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Gister even kort gespeeld. Kan alleen maar toevoegen dat het geniaal is, in essentie een platformspel dat voor kinderen bedoeld lijkt met dingen zoals stickers en kleding verzamelen maar in de presentatie (de inleiding alleen al) en uitvoering is het zo onschuldig en ontwapenend dat iedereen het gewoon moet spelen.

Vanavond maar eens op verkenning gaan, "Let's go exploring!" :)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-04 14:51
Grozno schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:40:
[...]

Motorstorm is het PS3 pack is toch wel sealed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 21:12
Erwinh schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:42:
Gisteren kreeg ik de vraag (terwijl ik LBP zat te spelen) of een online speler mij mocht volgen. Dit mocht van mij. Nu kreeg ik dus een andere sackboy in mijn Pod erbij die meegin naar elke level die ik speelde. Nu heb ik twee vragen:
- Hoe kun je dit zelf doen (jezelf uitnodigen/aanmelden bij een online speler)
- De stickers en kleding die deze andere speler te pakken krijgt, zijn die van hem of krijg ik die erbij?
Volgens mij zijn die stickers en kleding wel deelbaar als iemand anders meedoet en deze vindt.. Maar ja, ik snap nog steeds niet hoe iemand anders in mijn Pod kan komen. Laat staan een level joinen waar iemand anders al bezig is..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:59
Dit gebeurt als je online gaat spelen en een level selecteerd waar iemand al aan het spelen is. Zodra je klaar bent met een level volgt deze jou (of jij hem) naar zijn pod. Ik moet zeggen dat ik volgens mij ook wel eens heb gehad dat, terwijl ik in mijn pod stond, de vraag kreeg of iemand mij mocht volgen...
Helemaal duidelijk is het inderdaad nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

op i-net eerst nodige gezien over mario achtige lvls.
waar vind ik deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erwinh schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:34:
Dit gebeurt als je online gaat spelen en een level selecteerd waar iemand al aan het spelen is. Zodra je klaar bent met een level volgt deze jou (of jij hem) naar zijn pod. Ik moet zeggen dat ik volgens mij ook wel eens heb gehad dat, terwijl ik in mijn pod stond, de vraag kreeg of iemand mij mocht volgen...
Helemaal duidelijk is het inderdaad nog niet :)
Ja snap ook niet. Die gasten komen gewoon in jouw pod zonder dat ik toestemming oid heb gegeven.

Wat mij ook opvalt is dat als ik samen met iemand in mn pod sta, en ik probeer een ander level te joinen ik heel erg lang "Loading" krijg maar er gebeurd niets.
Dat vind ik wel raar want heb geen id waar het aan ligt. Moet die andere speler ook accepteren dat ik een level join of is het een of andere connectiefout?

Vind veel online maps nog niet echt boeiend, moet ook meer samenwerking in voor komen naar mijn mening, nu is het echt een race voor de punten.
Zelf binnenkort maar even aan de slag gaan als ik veel shit bij mekaar gesprokkeld heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

de andere speler dient geen accord te geven; jij als host bepaald en start alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
Geniaal spel! Zit echt leuk in elkaar.

Alleen als ik online wil spelen krijg ik de mededeling "A problem occured when attempting to connect to the LittleBigPlanet Servers" . Zijn ze down of ligt het aan mij :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

irongangster schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:18:
Geniaal spel! Zit echt leuk in elkaar.

Alleen als ik online wil spelen krijg ik de mededeling "A problem occured when attempting to connect to the LittleBigPlanet Servers" . Zijn ze down of ligt het aan mij :x
Gisteren had ik ook connectivity problemen, na een aantal keer proberen kwam ik er uiteindelijk wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-04 08:41
Erg jammer dat ik nog geen extra controllers heb. Dit spel is echt geweldig als je 't met anderen doet. Even online geweest gister en dat is stukken leuker dan die levels in je eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

raevo schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:24:
Erg jammer dat ik nog geen extra controllers heb. Dit spel is echt geweldig als je 't met anderen doet. Even online geweest gister en dat is stukken leuker dan die levels in je eentje.
houd rekening meej dat LBP alleen overweg kan met orginele controlers
logitech en andere 3th party functioneerde voor de 1.03 patch nog wel...

nu dus neit meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:19
Een tijd geleden ging het gerucht dat voor kerstmis LittleBigPlanet een update krijgt, waardoor het mogelijk wordt om je eigen foto's in de game te importeren. De foto's moeten op de hardeschijf staan, en kunnen daarna gewoon vanuit een menu geïmporteerd worden. Vandaag is er informatie over deze functie verschenen, en van een wel heel betrouwbare bron. Namelijk Media Molecule zelf. Stel je de nieuwe functies eens voor, groepen zoals PS3Life zijn eigen LittleBigPlanet creators, kunnen makkelijker hun watermerk op een level achterlaten. Je creativiteit is niet meer gebonden aan de standaard meegeleverde stickers in de game, het gaat letterlijk mogelijk worden om elke foto in de game te stoppen en te gebruiken. De decoraties van levels zullen er ontzettend mee veranderen, en levels zelf kunnen praktisch elke sfeer creëren die mogelijk is. Klinkt leuk toch?

Afbeeldingslocatie: http://ps3life.nl/data/upload/38-YJ-20081105-1225894776.jpg

In een interview zegt Alex Evans het volgende;
the work is done on the tool, and it just needs to go through QA and then certification.
Het is mogelijk dat Sony dit nog geven geheim wilde houden, de feestdagen komen er namelijk aan en tot heden moest men de PS Eye gebruiken om hun eigen foto's in de game te krijgen. Dit zou met kerstmis en sinterklaas natuurlijk een perfect cadeau zijn.

Tot er een release datum wordt aangekondigd wachten wij nog in spanning af, het is natuurlijk goed mogelijk dat de functie niet het daglicht gaat zien. Stel je eens voor wat voor foto's we in levels tegen gaan komen, vanwege de moeite die er gedaan moet worden met de PS eye is dat nu een stuk minder dan wanneer we ze gewoon kunnen importeren.

bron: klik!

Volgens mij kan het echt hilarische situaties worden gecreëerd, maar kan ook gelijk voor iets minder gezellige doeleinden worden gebruikt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De optie lijkt me ontwikkeld voor hunzelf. Maar kan me helaas goed voorstellen als Sony dit tegen wil houden, om misbruik te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik vraag me af hoe jij als host aangemerkt kan worden? Want gisteren heb ik veelvuldig levels uitgekozen en vervolgens geklikt op: "Online spelen". Het level wordt dan geladen, je kunt het in je eentje, net zoals wanneer je "In je eentje spelen" zou kiezen het dan doorlopen. Op een gegeven moment komen er dan anderen die hetzelfde level uitgekozen hebben en dan staat er: "xx volgen" door op het driehoekje te klikken. Dan kom je bij anderen in hun pod, maar zelf wordt je nooit host, tenzij de anderen allemaal vertrekken, pas dan komt er te staan dat jij host bent. En als host kun je de levels vervolgens uitkiezen. Dus nu vraag ik me af: is er een manier om ervoor te zorgen dat jij anderen niet joined, maar anderen jou?

Verder is het een heerlijk spel. Zal straks ook leuk zijn om even te spelen, door meteen online te gaan. Kun je kort gamen, want LBP is daar geschikt voor. Even kort tussendoor lol trappen met anderen en dan een andere game beginnen. Maar ook in je uppie heb je genoeg te doen. Al blijft LBP natuurlijk de game bij uitstek voor meerdere mensen, online of offline naast je op de bank. Ik zie dit al de game worden voor velen om met bier en al te gaan spelen.

Zouden die speciale outfits van Nariko en Kratos trouwens ook in de PSN store komen om als DLC te kopen? Bart Smit levert namelijk LBP zonder een van die codes, maar de Nariko sackgirl is te cute. O+ Ik vind het wel jammer dat je eerst alle mogelijke opties bij het "create" gedeelte moet vrijspelen/unlocken door voor elke optie apart een tutorial met bijbehorend instructiefilmpje te moeten doorlopen. Want zodoende herinner je jezelf niet meer hoe 1 van de eerste opties in zijn werk gaat terwijl je 1 van de latere opties bij de tutorials nog wel vers in het geheugen liggen. Want er zijn veel tutorials om te doorlopen, niet normaal :P Verder vind ik het Nederlands wel grappig in LBP, zit wel humor in. Niet dat ik geen Engels kan, maarja de PS3 staat standaard ingesteld met NL dus gemakshalve laat ik dat zo staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
Yeah! LittleBigPlanet dan eindelijk binnen :D Wat een geweldig spel is dit toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJNelis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-12-2022
Kan iemand mij vertellen wat ik met dat houten ros moet doen? Ik plak allemaal veren op z'n reet maar er gebeurt niks. Dat rare poppetje zegt dat ik hem moet versieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276513

DJNelis schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:10:
Kan iemand mij vertellen wat ik met dat houten ros moet doen? Ik plak allemaal veren op z'n reet maar er gebeurt niks. Dat rare poppetje zegt dat ik hem moet versieren.
Je moet er een ezelstaart op plakken, die zit bij schakelaars bij je popit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJNelis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-12-2022
Anoniem: 276513 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:13:
[...]

Je moet er een ezelstaart op plakken, die zit bij schakelaars bij je popit
Ok bedankt, gevonden!

[ Voor 9% gewijzigd door DJNelis op 05-11-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:43

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ligt voor je neus.

/edit

Beetje laat, euhm tsja, mijn reply slaat nergens meer op... O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Sandyman538 op 05-11-2008 19:30 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276348

Op de verpakking staat DTS geluid...maar ik krijg er alleen DD5.1 uit. Anderen die wel DTS geluid hebben?

Andere games met DTS geven wel DTS door dus ligt in ieder geval niet aan mijn settings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:48
Heeft er iemand meer last van af en toe een vertraging in het spel? Dus dan lijkt het alsof LBP een fractie van een seconde wil vastlopen...Heb alleen 1080p aangevinkt in mijn PS3 instellingen...Iemand een idee of het hier aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gusev schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:57:
Heeft er iemand meer last van af en toe een vertraging in het spel? Dus dan lijkt het alsof LBP een fractie van een seconde wil vastlopen...Heb alleen 1080p aangevinkt in mijn PS3 instellingen...Iemand een idee of het hier aan zou kunnen liggen?
Heb zelf nergens last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
Kun je de kledingstukken ook zelf een kleur geven (geen stickers)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Joosie200 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:02:
Ik vraag me af hoe jij als host aangemerkt kan worden? Want gisteren heb ik veelvuldig levels uitgekozen en vervolgens geklikt op: "Online spelen". Het level wordt dan geladen, je kunt het in je eentje, net zoals wanneer je "In je eentje spelen" zou kiezen het dan doorlopen. Op een gegeven moment komen er dan anderen die hetzelfde level uitgekozen hebben en dan staat er: "xx volgen" door op het driehoekje te klikken. Dan kom je bij anderen in hun pod, maar zelf wordt je nooit host, tenzij de anderen allemaal vertrekken, pas dan komt er te staan dat jij host bent. En als host kun je de levels vervolgens uitkiezen. Dus nu vraag ik me af: is er een manier om ervoor te zorgen dat jij anderen niet joined, maar anderen jou?
Volgens het boekje is degene die het eerste een level joined de host. Wanneer iemand het level verlaat krijgt iedereen de keuze die persoon te volgen. Als jij die niet volgt blijf je dus gewoon host, maar volgt de rest die persoon wel dan ben je alsnog in je eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
t mac schreef op woensdag 05 november 2008 @ 21:43:
Kun je de kledingstukken ook zelf een kleur geven (geen stickers)?
Enkele kledingstukken veranderen mee van kleur met je menu kleur, maar dat zijn er maar een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 05-04 08:57

Dakoina

Newbie archer

Heb LBP gisteren in MM in St Agatha Berchem (be) gehaald, en natuurlijk de hele namiddag en avond gespeeld :) geweldig game, maar soms zooo fustrerend :D het 'glijden' vind ik persoonlijk irritanter dan het switchen tussen de drie dieptes. Zeker met al die jumps naar kleine beweegbare platformpjes. Ik begrijp heel goed dat het acen van sommige levels een pain in the ass kan zijn ;)

Maar goed, het is een vermakelijk spelletje. Al die orginele elementen en constructies... Online wou het wel even niet lukken (ik kon echt helemaal niks doen toen ik in iemands pod zat - misschien even op de verkeerde knopjes gedrukt), maar dat proberen we vanavond nog wel een keer. Eens kijken of de vriendin vanavond eindelijk eens een controller in haar handen wil nemen :)

Door de nieuwe LBP patch 1.03 wou deze niet online gaan, zolang ik de laatste ps3 update niet had geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Gusev schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:57:
lbp ondersteund alleen 720P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Dakoina schreef op donderdag 06 november 2008 @ 07:41:
Heb LBP gisteren in MM in St Agatha Berchem (be) gehaald, en natuurlijk de hele namiddag en avond gespeeld :) geweldig game, maar soms zooo fustrerend :D het 'glijden' vind ik persoonlijk irritanter dan het switchen tussen de drie dieptes. Zeker met al die jumps naar kleine beweegbare platformpjes. Ik begrijp heel goed dat het acen van sommige levels een pain in the ass kan zijn ;)
Ik heb gisteren voor het eerst gespeeld. Alles ziet er geweldig uit, maar voor een spel met 'universal acclaim' heeft dit spel echt beroerde controls zeg. Nog niet genoeg gezien om een definitief oordeel te kunnen geven, maar kan me voorstellen dat dit me erg gaat irriteren als levels moeilijker worden. Voor de rest is het spel echt top. De lol gaat denk ik in het sticker verzamelen zitten voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Sinds gister het spel in huis en gelukkig een tijdje kunnen spelen en ik moet eerlijk zeggen, tijd geleden dat ik om een spel zo heb zitten lachen (in m'n eentje).

Single player is leuk en heeft een duidelijk doel.
Multi player is leuker, maar ik mis daar een duidelijk doel in, behalve het verzamelen van dingetjes voor je sackboy. Zou het leuk vinden als het multi en het singleplayer aspect wat meer met elkaar werd verweven. Dan zou ik het nog een idealer spel vinden. Nu vind ik het multiplayer gedeelte een beetje trofee hunting, maar voor de rest doelloos als je het niet puur voor de fun wilt spelen.

Maar kan me nog prima een tijdje zoet houden met het slappen en rondslepen van m'n mede sackboys and girls.
Topspel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Hoe bedoel je? Ik speel de campaign nu multiplayer met mijn vriendin, dat is toch precies hetzelfde als die levels in je eentje doen (mag ik hopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Sommige objecten kun je alleen te pakken krijgen als je de game met z'n 2-en speelt. Bijvoorbeeld dat je op een knop moet staan om een deur voor de ander open te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
bedoel ook meer multiplayer online. Snap best dat je multiplayer thuis wel heel gericht kan spelen. Maar als ik bij iemand in de groep terecht komt dat moet je maar zien in wat voor levels je uiteindelijk beland. Erg groupleader afhankelijk en bepaalt voor mij erg of het leuk is of niet.
Zou liever een lijstje samenstellen met levels die ik wil spelen en daar vervolgens doorheen gaan en dan at random samen komen met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik ben gisteren ook begonnen met LBP. Wat een blij spel zeg, geweldig!
Samen met vrouwlief op de bank onze sackboy/sackgirl aangekleed, rondgerend en gezwaaid door de levels, en wat minigames gedaan. En het was echt heel cool.
Het is best toegankelijk voor het niet-gamende vrouwelijk volk. Het springen en grijpen wilde niet altijd even goed lukken, maar dat is waarschijnlijk logisch als je nooit games speelt... We hebben veel lol gehad in de eerste 2 "werelddelen" (EU en Africa), daarna kreeg ze kramp in haar duim van het springen, dus zijn we maar gestopt. Ze vond trouwens het aankleden van haar sackgirl een erg leuke bezigheid, alleen klaagde ze over de hoeveelheid kleding en accesoires die beschikbaar waren in het begin. Ze vond geen leuke outfit.... erg herkenbaar :) Ook het plakken van stickers en bloemen in onze pod heeft ze lichtjes overdreven... Wel erg komisch allemaal.

Vanavond de Edit-mode maar eens uit gaan proberen. Kijken of ik genoeg creativiteit heb om iets leuks te bouwen.

Van wat ik tot nu toe gezien heb van deze game kan ik zeggen dat gewoon geniaal is!

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
Ik heb LBP nu 2 avonden gespeeld en het is zeer zeker geslaagd, al valt het me wel op dat er veel jurken en dergelijke droppen en weinig mannelijke items, mijn sackboy loopt nu maar in z'n boxer short en poncho rond :P

Maar vandaag kunnen we via de PSN store de haloween pompoen helm en het ruimtepak (en eventueel t-shirt) gratis downloaden en de snake + FF outfit kopen? Zal wel na de PSN store update zijn, want om 7:00 stond er nog niets op onder add-ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Echt supergrappig, heb gisteren met m'n vriendin gespeeld, superleuk met z'n 2en.

Voor de liefhebbers en gebruikers van PortableApps heb ik een LBP Theme gemaakt:

Voorbeeld: http://ypho.nl/dump/SackboyTheme.jpg
Download: http://ypho.nl/dump/SackboyTheme.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Het feit dat de PS3 instellingen op max 1080p staan (wél zo handig met een full HD lcd/plasma) heeft geen invloed op de game performance zelf. LBP ondersteund inderdaad max 720p: dus een tv zal dan auto schakelen naar 720p.Wat dan wel de reden is van bepaalde 'vertraging' in-game bij Gusev is mij niet duidelijk.

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
WizzieJP schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:15:
[...]

Het feit dat de PS3 instellingen op max 1080p staan (wél zo handig met een full HD lcd/plasma) heeft geen invloed op de game performance zelf. LBP ondersteund inderdaad max 720p: dus een tv zal dan auto schakelen naar 720p.Wat dan wel de reden is van bepaalde 'vertraging' in-game bij Gusev is mij niet duidelijk.

Cheers
Inderdaad een beetje onduidelijk, het leek erop dat ik het gister in level 2 niet had...Maar ik heb nu ook maar 720p voor de zekerheid aangevinkt. Weet niet meer of dat nou voor of na het spelen van level 2 was :P In ieder geval thanks voor de reactie! Ik laat vanavond nog ff weten of ik er wat van merk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:13
Ik heb hem ook sinds gisteren, maar wtf... serieus verslavend :D

Vooral de multiplayer met eigen voertuigen, ik vermaak me prima iig!

PSN: Beerkeeper
;)

[ Voor 8% gewijzigd door Beerkeeper op 06-11-2008 12:19 ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Even een overzichtje van de geposte PSN ID's in dit topic *tot nu toe* :) Voeg mekaar gezellig toe!

GoT nickPSN ID
HammerNLHammerNL
SuiYkzer
NakebodNakebod
DjankieKONJOPATRICK
Mr_ThumezZThumezZ
BeerkeeperBeerkeeper
Shiver23Shiver23
Jorickjoricks
NoEinsteinNoEinstein
bertjeeeFlexioso
WizzieJPWiZZiE
Crawl NLErwinB
TomBraboTom
HoefMeistertHoefMeistert
Yuri_NLYuri_NL
robhoebenrobhoeben
Castor385Castor385
Divath101Divath101
El_Vel_v
CaemgenVCaemgen
GotfatherHeinooo
brtausibrtausi
AryArian_NL
Wii4allRo_Bu
ScrooLooseScrooLoose
iKremerslt_dirty_harry
cel-edcel-ed
freekwebpeptide
Mr. BondtMrBondt
ev1ltjeev1ltje
FLiP.m0dutchpvr
_VooDooMen_Galatios
Mojo666moootje
Mortalboy1988mortalboy
YphoYpho
Engineer StewieING_STEWIE
Engineer NtodaSNeliSo
RaffuhlKuppestein
SvennieSvennie-NL
Mikey5timesMikey5times
TheebagTheebag
UhmmieSaurfeneon
SqallSolidSteve
Fighting PowerFightingPower
Stoofstef-on
ZonekillZonekill
Majohmajoh_nl
ZwartkijkerZwartkijker
Fighting PowerFightingPower
CreepyCreepyNL
GusevGussev

Ik zal het af en toe updaten...Misschien iets voor de TS?

[ Voor 74% gewijzigd door Gusev op 15-11-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Zet mij dr ook maar tussen. PSN is zelfde als mijn nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19
Die van mij mag je er ook wel tussen zetten. PSN: joricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Done! Mensen kunnen het beste even een PMtje sturen...
Iemand zin om vanavond met z´n vieren een level te spelen :P ? Moet nog wel eerst de online modus 'unlocken' haha maargoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 17:46
Nu ook 2 avonden de game aan ut spelen..

Best verslavend, maar in het begin vondt ik de besturing echt frustrerend (en nu nog steeds af en toe).. Ik ben bij de single-player campaign in china ofzow (vrouwtje op electrische wolk)...

Maar persoonlijk vermaak ik mezelf nog veel meer met de level-editor dan het spelen van de levels..

Gisteren begonnen met mijn eerste eigen level (doolhof :P), maar ik ga straks ff opnieuw beginnen.. Probleem is dat ik alles blokje bij blokje gebouwd heb (op kleinste grid formaat) met het gevolg dat ik steeds allemaal meldingen over te complex, te veel, etc krijg..

Dus ik ga nu ff kijken of het helpt als ik allemaal object maak en die dan vervolgens gebruik, want mijn idee is om een doolhof te bouwen ter grote van de complete map (of iig zo groot mogelijk tot het level "vol" zit) werkt niet op deze manier.. Wel jammer want anders had je op het einde van het level misschien wel de hele zooi op kunnen blazen als beloning :P..

Voor de rest is het vooral veel puzzelen over wat wel en niet kan.. Vooral bewegende dingen doen vaak niet wat ik wil..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
Voor de mensen die graag een Kratos outfit willen hebben, bij Playstation Official Magazine - UK van November zit een code die je de outfit zou moeten geven. Ik heb het magazine net gehaald, de code kan ik vanavond pas testen.

Oh en voor de tabel, mijn PSN naam is dezelfde als mijn gebruikersnaam hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Zet mij er ook maar bij: *knip*

[ Voor 18% gewijzigd door Dirk op 03-09-2019 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

NoEinstein schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:12:
Voor de mensen die graag een Kratos outfit willen hebben, bij Playstation Official Magazine - UK van November zit een code die je de outfit zou moeten geven. Ik heb het magazine net gehaald, de code kan ik vanavond pas testen.

Oh en voor de tabel, mijn PSN naam is dezelfde als mijn gebruikersnaam hier.
Ik kreeg enig tijd geleden die code ook via een forum.. heb je wel flink voor moeten betalen?! De UK uitgave kost hier in NL toch gauw €14 (!) ... succes ermee! :)

En voeg mij ook maar toe: PSN = WiZZiE

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Online nog niet gespeeld maar lijkt me wel leuk......PSN: ErwinB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Mijn PSN is BraboTom 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 01-05 10:51
Mijn PSN, zelfde als mn id hier... HoefMeistert dus :P

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276513

Ben al bij t laatste level :( Best snel..
maar ja zit ook ziek thuis..
Leuk om met wat mede tweakers online te L.B.Pen..
PSN nick: Yuri NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Nu we toch bezig zijn
PSN: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
All up to date :P Wordt vanavond een feest als der wat mensen online zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Zet mij ook maar in de lijst:

PSN: Castor385

[ Voor 4% gewijzigd door Castor385 op 06-11-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279052

PSN: Divath101 8)

Zat een tijdje vast bij de tweede tutorial, waar de brug niet naar beneden wou klappen..

.. nu d'r inmiddels wel voorbij haha 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Goed nieuws aan de ene kant:

http://www.psonly.nl/nieu..._servers_vandaag_offline/

Er worden meer servers geplaatst, dus waarschijnlijk minder lag online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 08:03

kingfriko

100 % BULLY

Ik vind multiplayer nogal onduidelijk , vooral met 4 spelers zie je soms geeneens wie wie nou is .
Erg klein allemaal dan (op een 42 inch)
Vaak blijven er ook mensen achter (buiten beeld) terwijl de rest gewoon doorgaat .
Met z`n 2en vind ik het nog wel leuk , vooral gewoon thuis met m`n vriendin samen (die kan er alleen niet zo goed tegen als het allemaal weer eens niet wil lukken :))
Als de een dan wat verder is wacht je gewoon op elkaar , of je gaat naar het volgende save punt .
Ach , voorlopig ben ik nog wel even met de single player bezig ;)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04 14:52
ik wordt gewoon gelukkig als ik mn sackboy zie!!

iemand enig idee hoe je de volgende trophies kunt behalen:
Trendsetter (Hidden)
Place a sticker or a decoration on another player’s sackperson
Secret Stickerist (Hidden)
Unlock the race in First Steps

ps. mij mogen jullie ook toevoegen aan de lijst: psn=el_v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Die eerste moet niet zo moeilijk zijn. Vooral makkelijk in de pod. Plak een sticker op een andere sackboy die ook in de pod zit.

Die andere zegt me niets. Even opgezocht:
About midway through First Steps there's a shoe-shaped cardboard bit. Put the rainbow shoe sticker on it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
kingfriko schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:04:
Met z`n 2en vind ik het nog wel leuk , vooral gewoon thuis met m`n vriendin samen (die kan er alleen niet zo goed tegen als het allemaal weer eens niet wil lukken :))
Dit herken ik heel goed. Ik denk dat dit niet zo zeer aan LBP ligt, maar gewoon aan het feit dat de meeste vrouwtjes nooit games spelen, en niet zo handig zijn als wij met die controller.

(Zwaait jouw vriendin dan ook met haar hele armen mee als ze een stukje moet springen? Dat doet mijn vrouw namelijk, erg grappig om te zien. Alsof ze dan verder kan springen. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robhoeben schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:02:
[...]

Dit herken ik heel goed. Ik denk dat dit niet zo zeer aan LBP ligt, maar gewoon aan het feit dat de meeste vrouwtjes nooit games spelen, en niet zo handig zijn als wij met die controller.

(Zwaait jouw vriendin dan ook met haar hele armen mee als ze een stukje moet springen? Dat doet mijn vrouw namelijk, erg grappig om te zien. Alsof ze dan verder kan springen. :P )
Haha dat is zo niet sexy ;)
Racegames moet je al helemaaaaaaaaal niet aan beginnen (maar vinden ze toch allemaal niet leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Anoniem: 270455 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:22:
[...]
Racegames moet je al helemaaaaaaaaal niet aan beginnen (maar vinden ze toch allemaal niet leuk)
Nou, dat is toch niet helemaal waar, want ik weet dat mijn vriendin destijds op de PS2 helemaal verslaafd was aan Burnout2. Vooral het chrashen vond ze vet.

Verder over LBP:
Ik kwam er vandaag achter dat om levels 100% te halen je soms op bepaalde objecten een sticker moet plakken, om zo weer bubbles tevoorschijn te laten komen. Ik had namelijk sommige levels al helemaal doorgelopen, en alles ontdekt wat ik maar kon, en nog kwam ik op 68% uit. Nu weet ik dus waar ik op moet letten...

Hier een voorbeeld voor de mensen die dit nog niet wisten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04 14:52
[b][message=31009557,noline]
Secret Stickerist (Hidden)
Unlock the race in First Steps

ps. mij mogen jullie ook toevoegen aan de lijst: psn=el_v
deze heb ik ondertussen gevonden.. de voet die je op het begin ziet van first steps

wat betekenen die bordjes trouwens waar je een sackboy gezicht op ziet en die naar een kruis draaien als je er langs loopt?

[ Voor 20% gewijzigd door El_V op 06-11-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 03-05 11:53
robhoeben schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:47:
[...]

Nou, dat is toch niet helemaal waar, want ik weet dat mijn vriendin destijds op de PS2 helemaal verslaafd was aan Burnout2. Vooral het chrashen vond ze vet.

Verder over LBP:
Ik kwam er vandaag achter dat om levels 100% te halen je soms op bepaalde objecten een sticker moet plakken, om zo weer bubbles tevoorschijn te laten komen. Ik had namelijk sommige levels al helemaal doorgelopen, en alles ontdekt wat ik maar kon, en nog kwam ik op 68% uit. Nu weet ik dus waar ik op moet letten...

Hier een voorbeeld voor de mensen die dit nog niet wisten
Ah, thnx. Dat filmpje verklaart een boel.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

En vergeet ook niet dat in sommige levels je met zijn tweeën moet spelen om alles te halen. Zo ben ik al minsters drie levels tegengekomen waar prizebubbels verstopt liggen in een gebied waar je in je eentje niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 50624 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:26:
En vergeet ook niet dat in sommige levels je met zijn tweeën moet spelen om alles te halen. Zo ben ik al minsters drie levels tegengekomen waar prizebubbels verstopt liggen in een gebied waar je in je eentje niet komt.
Daar staat dan ook een '2X' bordje bij. Veel hiervan kan je met 2 controllers in je eentje ook nog wel halen trouwens als er niemand is om mee te spelen B) Al kost dat soms de nodige vingeracrobatiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
In de PSN store staan nieuwe kleertjes.

- Ruimtepak (gratis)
- Pompoen masker (gratis)
- 1st week shirt (5,- ! :o )
- Motorstorm pak (2,-)

beetje duur...

meer mensen trouwen last van de motion sensor? mijn sackboy kijkt constant omhoog. of zal dat aan mijn controller liggen...

[ Voor 28% gewijzigd door t mac op 06-11-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

t mac schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:36:
In de PSN store staan nieuwe kleertjes.

- Ruimtepak (gratis)
- Pompoen masker (gratis)
- 1st week shirt (5,- ! :o )
- Motorstorm pak (2,-)

beetje duur...

meer mensen trouwen last van de motion sensor? mijn sackboy kijkt constant omhoog. of zal dat aan mijn controller liggen...
Grappig en het was wel te verwachten.. voor mij is het Motorstorm pak wel c00l: wél mee eens dat het een kostbaar verhaal gaat worden met prijzen van €5 voor een virtueel 'shirt' ;).

Mijn sackboy kijkt redelijk vooruit: hier dus geen last van de motion sensor.

Cheers

[ Voor 6% gewijzigd door WizzieJP op 06-11-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Net als test even het haloween kostuum gedownload van de NL store voor mijn canadese LBP, maar ik kan hem niet terugvinden in het spel.
De DLC lijkt dus inderdaad regio gebonden. Of ik doe gewoon iets verkeerd, dat kan ook.
In de US store zijn nog geen LBP outfits te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 03-05 11:53
M a r c o schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:51:
Net als test even het haloween kostuum gedownload van de NL store voor mijn canadese LBP, maar ik kan hem niet terugvinden in het spel.
De DLC lijkt dus inderdaad regio gebonden. Of ik doe gewoon iets verkeerd, dat kan ook.
Heb je hem wel geinstalleerd na het downloaden?

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
het is een "plugin".
Die installeert ie gelijk vanzelf als hij gedownload is.
Er kwam tenminste "installing" in beeld. (voor zolang het duurde, want het is maar 1 mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Je kan Sony nu in elk geval niet beschuldigen van microtransacties. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
M a r c o schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:51:
same here, ik kan hem ook niet terugvinden. maar het kan natuurlijk zijn dat je eerst het een en ander moet uitspelen in het spel zelf voordat je zo'n kostuum kan dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 08:03

kingfriko

100 % BULLY

robhoeben schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:02:
[...]

Ja inderdaad , en bij het springen helemaal meegaan met haar hoofd , erg grappig om naar te kijken :)

kingfriko

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.