Ik vraag me af hoe jij als host aangemerkt kan worden? Want gisteren heb ik veelvuldig levels uitgekozen en vervolgens geklikt op: "Online spelen". Het level wordt dan geladen, je kunt het in je eentje, net zoals wanneer je "In je eentje spelen" zou kiezen het dan doorlopen. Op een gegeven moment komen er dan anderen die hetzelfde level uitgekozen hebben en dan staat er: "xx volgen" door op het driehoekje te klikken. Dan kom je bij anderen in hun pod, maar zelf wordt je nooit host, tenzij de anderen allemaal vertrekken, pas dan komt er te staan dat jij host bent. En als host kun je de levels vervolgens uitkiezen. Dus nu vraag ik me af: is er een manier om ervoor te zorgen dat jij anderen niet joined, maar anderen jou?
Verder is het een heerlijk spel. Zal straks ook leuk zijn om even te spelen, door meteen online te gaan. Kun je kort gamen, want LBP is daar geschikt voor. Even kort tussendoor lol trappen met anderen en dan een andere game beginnen. Maar ook in je uppie heb je genoeg te doen. Al blijft LBP natuurlijk de game bij uitstek voor meerdere mensen, online of offline naast je op de bank. Ik zie dit al de game worden voor velen om met bier en al te gaan spelen.
Zouden die speciale outfits van Nariko en Kratos trouwens ook in de PSN store komen om als DLC te kopen? Bart Smit levert namelijk LBP zonder een van die codes, maar de Nariko sackgirl is te cute.

Ik vind het wel jammer dat je eerst alle mogelijke opties bij het "create" gedeelte moet vrijspelen/unlocken door voor elke optie apart een tutorial met bijbehorend instructiefilmpje te moeten doorlopen. Want zodoende herinner je jezelf niet meer hoe 1 van de eerste opties in zijn werk gaat terwijl je 1 van de latere opties bij de tutorials nog wel vers in het geheugen liggen. Want er zijn veel tutorials om te doorlopen, niet normaal

Verder vind ik het Nederlands wel grappig in LBP, zit wel humor in. Niet dat ik geen Engels kan, maarja de PS3 staat standaard ingesteld met NL dus gemakshalve laat ik dat zo staan.