[PS3] Little Big Planet Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.426 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:54

Nakebod

Nope.

Had gehoopt dat de lag toch minder zou zijn na al dat onderhoud de afgelopen week, patchje hier, update @ PSN, meer servers @ MM, maar de lag is er geen 1 ms lager van geworden :+

Stiekem wel balen dat die kostuum uit de EU store niet op de US werken, maar #care ook, die komen vast wel in de US store vandaag of morgen, en zo niet, ik heb genoeg mogelijkheden om mijn Sacky aan te kleden zoals ik het wil, daar heb ik geen (duur) kostuum voor nodig.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231908

Skire schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:27:
[...]

same here, ik kan hem ook niet terugvinden. maar het kan natuurlijk zijn dat je eerst het een en ander moet uitspelen in het spel zelf voordat je zo'n kostuum kan dragen
Nee hoor, vandaag 1e keer gespeeld en gedownloade pakjes waren direct speelbaar.. NL versie en NL-store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-05 16:05

Vuvuzela

My spire is forming

Ik wil er ook bij: "Maciejk8" is mijn id :)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

robhoeben schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:47:
[...]

Ik kwam er vandaag achter dat om levels 100% te halen je soms op bepaalde objecten een sticker moet plakken, om zo weer bubbles tevoorschijn te laten komen. Ik had namelijk sommige levels al helemaal doorgelopen, en alles ontdekt wat ik maar kon, en nog kwam ik op 68% uit. Nu weet ik dus waar ik op moet letten...

Hier een voorbeeld voor de mensen die dit nog niet wisten
Dit wist ik al, in de tutorial van stickers had ik dat houten mannetje gelijk gestickered zoals hoort en kreeg ik dus extra dingen.

Alleen zie ik heel vaak een lege ster, maar ik heb geen ster sticker. Krijg je die later in de game pas of heb ik die ergens gemist? Ik heb garden en skate enzo allemaal al gehaald en hier zat de lege ster dus vaak in maar in deze levels geen ster sticker kunnen vinden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Anoniem: 197857 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:33:
[...]

Dit wist ik al, in de tutorial van stickers had ik dat houten mannetje gelijk gestickered zoals hoort en kreeg ik dus extra dingen.

Alleen zie ik heel vaak een lege ster, maar ik heb geen ster sticker. Krijg je die later in de game pas of heb ik die ergens gemist? Ik heb garden en skate enzo allemaal al gehaald en hier zat de lege ster dus vaak in maar in deze levels geen ster sticker kunnen vinden dus.
Dat heb ik soms ook, volgens mij zou je dan ieder level op volgorde moeten spelen op 100% (Of minder, afhankelijk van de 2 player prijzen).
Kwam er afgelopen weekend ook achter dat die stickers wel heel veel kunnen worden om te doorzoeken, maar als je bijv ergens zo een ster op moet plakken, dat de stickers die in dat level gebruikt worden gewoon bovenaan staan. Dus als ze niet bovenaan staan, stop maar met zoeken, dan heb je hem gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
vanavond gespeeld maar helaas nog niet gelukt om online te spelen
steeds error dat joinen niet lukte etc, blijkbaar is het online gebeuren nog niet helaam up and running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270455

El_V schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:52:
[...]

deze heb ik ondertussen gevonden.. de voet die je op het begin ziet van first steps

wat betekenen die bordjes trouwens waar je een sackboy gezicht op ziet en die naar een kruis draaien als je er langs loopt?
Dat is geloof ik het punt dat andere spelers niet meer kunnen joinen. (Aleen voor MP dus)

Hebben jullie trouwens ook last van glitches heel af en toe als er vuur in het scherm zit?
Dat de vlammen overdreven uitgerekt en groot worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 270455 op 06-11-2008 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
Vannacht download ik de gratis kostuumpjes wel uit de US store. Ik durf te wedden dat ik ze dan wel vrolijk kan selecteren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Pensmaster-B schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:36:
vanavond gespeeld maar helaas nog niet gelukt om online te spelen
steeds error dat joinen niet lukte etc, blijkbaar is het online gebeuren nog niet helaam up and running
Ik heb hetzelfde probleem en 1x vastloper gehad bij opstarten LBP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Zelf een level maken kost veel tijd zeg, met name zelf het level testen en alle onvolkomenheden er uit halen kost veel tijd. Maar goed, morgen verwacht ik mijn eerste level te kunnen publiceren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:02

Ypho

Allround Nerd

Anoniem: 276348 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:37:
Op de verpakking staat DTS geluid...maar ik krijg er alleen DD5.1 uit. Anderen die wel DTS geluid hebben?

Andere games met DTS geven wel DTS door dus ligt in ieder geval niet aan mijn settings...
Ik krijg er ook geen DTS uit. Ik vind net dit op een forum: "I had to go into my optical audio settings and disable Dolby Digital 5.1 in order for the game to use DTS. Very annoying. I don't have an HDMI receiver so I can't say if this is a necessary step with HDMI audio for DTS as well or not." Ik weet niet of het werkt, ik zit nu namelijk op m'n werk. Zal van het weekend eens kijken.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
Anoniem: 50624 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 01:47:
Zelf een level maken kost veel tijd zeg, met name zelf het level testen en alle onvolkomenheden er uit halen kost veel tijd. Maar goed, morgen verwacht ik mijn eerste level te kunnen publiceren :P
Het kost idd mega veel tijd, maar als je ziet wat sommige mensen maken, ERG cool :P

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-05 23:17
Gisteren gekocht.... Een ervaring rijker, een illusie armer. Wat een kinderachtig spel zeg! De demo filmpjes zagen er grappig uit maar eenmaal het spel gekocht irriteer ik me dood aan het spel. Een vent die tegen me lult alsof ik 3 ben, de teksten in het spel idem dito. Een beetje stickertjes verzamelen en plakken.. Ben geen kleuter! Hop, dat spel gaat morgen terug naar winkel. Had niet gedacht dat het spel zich richt op een publiek tot 5 jaar...

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Misschien leuk om in de start post populaire/leuke custom lvls te betrekken.

Iemand de 'spoel door wc' lvl gedaan? Hilarisch leuk gevonden, tampons (?), fietsende ratten erg grappig.

Wat is beleid eigenlijk omtrent commerciele items; heb wat southpark figures gemaakt, maar mag je dat publishen?
Zo is bijvoorbeeld een donkey-kong lvl (wel irritante kut trapjes daar) donkey-kong / mario / princess zijn volgens mij echte nintendo dingen, dat is geoorloofd.... southpark ook?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:02
Nou ik heb gisteren ook mijn ps3 met lbp binnengekregen.

Vriendin vond het ook erg leuk net als ik. Ze was wel meteen minder vaardig als ik terwijl ik ook nog nooit een ps controller in de hand heb gehad.

2 minpunten:

- maar 720p (zo'n spel zou toch op 1080p moeten kunnen?)
- vriendin wilde het dashboard op NL hebben dus kreeg NL taal in het spel....zeer irritant. Gaat mooi weer op engels dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Woensdag gehaald, geweldig spel :) Ik had toevallig mijn systeemtaal weer op Nederlands staan, omdat ik mijn gedownloade quizes voor Buzz wou spelen. Heel snel het spel uitgezet en de taal weer op Engels gezet, ik zit echt niet te wachten op Nederlandse voice-over bij mijn spellen. Ik ben nog vooral bezig met de story-levels, voor het vrijspelen van alle costumes/objects/stickers. Wel al een beetje online velden bekeken, kwam ook een mario veld tegen :)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
wiene schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:48:
Nou ik heb gisteren ook mijn ps3 met lbp binnengekregen.

Vriendin vond het ook erg leuk net als ik. Ze was wel meteen minder vaardig als ik terwijl ik ook nog nooit een ps controller in de hand heb gehad.

2 minpunten:

- maar 720p (zo'n spel zou toch op 1080p moeten kunnen?)
- vriendin wilde het dashboard op NL hebben dus kreeg NL taal in het spel....zeer irritant. Gaat mooi weer op engels dus.
- bijna geen enkel spel haalt 1080p op de next gen consoles. Zou niet weten waarom LBP dat wel zou kunnen (graphics zijn namelijk niet simplistisch
- inderdaad een onbegrijpelijke keuze, dit werkt echter met elk spel zo. Bij Buzz moet je dan weer terug naar nederlands switchen, super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257672

Hallo!

Ik heb deze twee levels gemaakt tijdens de BETA:
'Mystical Forrest Adventures (Extended)' en 'Saved by the Light'.

Mystic Forrest Adventures (Extended)
Detailed, disturbingly cute but grim at the same time, nice mechanics and just... lot's of fun.

VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=v5pYTMYxCuc

Saved by the Light
You're trapped in a dark cave. Try to find a way out using lights and your platforming skills.

VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=bcqdYSXGZzo (Let op: Oude video, het huidige level is ondertussen vernieuwd en twee keer groter als in de video)

Ik ben nu met mijn derde level bezig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 08:57

Dakoina

Newbie archer

stp_4 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:38:
Gisteren gekocht.... Een ervaring rijker, een illusie armer. Wat een kinderachtig spel zeg! De demo filmpjes zagen er grappig uit maar eenmaal het spel gekocht irriteer ik me dood aan het spel. Een vent die tegen me lult alsof ik 3 ben, de teksten in het spel idem dito. Een beetje stickertjes verzamelen en plakken.. Ben geen kleuter! Hop, dat spel gaat morgen terug naar winkel. Had niet gedacht dat het spel zich richt op een publiek tot 5 jaar...
Ik vind die stem (in engels) juist geweldig. Voegt een leuke extra sfeer toe, zeker aangezien het hier gaat om een klein 'wezentje', daarom dat het gericht is op sackboy, en niet op de persoon dat eigenlijk speelt, imho.

Ok, dit spel is niet gericht op de die hard FPS'er. Jammer dat het je niet interesseerde :) maar ik vind het een frisse wind door gamesland.

De betalende costumes, ze zijn duur, maar ja, er zijn toch mensen die het kopen. En als MM met die opbrengsten zelf nog wat leuke gratis levels releasen, dan kan het er nog net door. Franchise... jah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Volgens mij als je de costumes uit de us download. Dan moet je het spel ook op je us account spelen...leuk voor de savegame maar niet heus en je friendlist.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dakoina schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:36:
[...]
Ik vind die stem (in engels) juist geweldig. Voegt een leuke extra sfeer toe, zeker aangezien het hier gaat om een klein 'wezentje', daarom dat het gericht is op sackboy, en niet op de persoon dat eigenlijk speelt, imho.

Ok, dit spel is niet gericht op de die hard FPS'er. Jammer dat het je niet interesseerde :) maar ik vind het een frisse wind door gamesland.

De betalende costumes, ze zijn duur, maar ja, er zijn toch mensen die het kopen. En als MM met die opbrengsten zelf nog wat leuke gratis levels releasen, dan kan het er nog net door. Franchise... jah...
Inderdaad, die stem is juist tof (Steven Fry). Niets kinderachtigs aan, dan heb je de ondertoon volledig gemist. Het is net als met de betere Disney-films, er zitten grappen in voor jong, maar net zoveel voor oud.

En stickers plakken kinderachtig? Kom op zeg, in de latere levels moet je héél goed kijken wil je de plak-'spots' vinden. Daar krijg je vervolgens een hoop leuke items voor terug zodat je die in eigen levels kunt gebruiken.

Ach, wat maakt het ook uit. Ik probeer je niet te overtuigen, ik snap alleen niet dat je zo'n geweldig en vernieuwend spel niet leuk kunt vinden. Ik vind het een hele welkome afwisseling na maandenlang Call of Duty, Battlefield en Gears of War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Wel jammer dat diegene met een USA/CANADA versie van LBP nu niet de downloadable content kunnen gebruiken met hun NL playstation account. Ik had graag het ruimtepak eens gepast.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:11

Aight!

'A toy robot...'

Anoniem: 257672 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:57:
[...]

Inderdaad, die stem is juist tof (Steven Fry). Niets kinderachtigs aan, dan heb je de ondertoon volledig gemist. Het is net als met de betere Disney-films, er zitten grappen in voor jong, maar net zoveel voor oud.

En stickers plakken kinderachtig? Kom op zeg, in de latere levels moet je héél goed kijken wil je de plak-'spots' vinden. Daar krijg je vervolgens een hoop leuke items voor terug zodat je die in eigen levels kunt gebruiken.

Ach, wat maakt het ook uit. Ik probeer je niet te overtuigen, ik snap alleen niet dat je zo'n geweldig en vernieuwend spel niet leuk kunt vinden. Ik vind het een hele welkome afwisseling na maandenlang Call of Duty, Battlefield en Gears of War.
LBP hoort een beetje thuis in Katamari Damci game, hoe vet was dat, en je hoefde ook alleen maar te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024
Gisteravond ook ná het serveronderhoud geprobeerd online te komen, maar het wil me nog steeds niet lukken :(. PS3 heeft wel een werkende verbinding...

Iemand een idee waar het fout zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:43

SD5k

>4&X

robhoeben schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:01:
Wel jammer dat diegene met een USA/CANADA versie van LBP nu niet de downloadable content kunnen gebruiken met hun NL playstation account. Ik had graag het ruimtepak eens gepast.
Dan moet je een account aanmaken in de US store, daar kun je ook het ruimtepak en pompoenhoofd downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb van free record shop het kratos kostuum gekregen, ziet er echt vet uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2008/08/kratos-sackboy-little-big-planet-screenshot-small.jpg

btw, weet iemand of je nog je oude levels en gegevens van de beta terug kan halen?

[ Voor 26% gewijzigd door Tweak15KW op 07-11-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
-Sander schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:16:
[...]
Dan moet je een account aanmaken in de US store, daar kun je ook het ruimtepak en pompoenhoofd downloaden.
Ja, maar moet je dan niet ook met je US account online gaan spelen, en kan je dus ook niet met je vriendjes spelen... of hoe zit dat nou precies?

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Is er al bekend wanneer de DLC naar europa komt?

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ja, gisteren

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tweak15KW schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:38:
[afbeelding]

btw, weet iemand of je nog je oude levels en gegevens van de beta terug kan halen?
dat costuum is van die chick op de hoes van broken sword, erg grappig gedaan.

is het overigens mogelijk zelf kleding oid te bakken? weet dat je deze kunt stickeren.
maar dat geeft neit bevredigend resultaat

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganja-Cape
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 23:49
El_V schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:37:
iemand enig idee hoe je de volgende trophies kunt behalen:
Trendsetter (Hidden)
Deze kreeg ik toen ik mijn pod aan het decoreren was met troep, als ik het me goed herinner was ik bezig om mijn vloer te bedekken met schelpen (decorations)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Laatst online: 20:02
Nog even terugkomend op het 1080p verhaal. Ik vraag me af waarom dit spel het niet zou moeten kunnen? Grafisch gezien is dit gewoon veel minder belastend als FPS spellen. Het kan zijn dat de processor wel meer te doen heeft ivm de zwaartekracht enzo dat weet ik dan niet. De pc speelt toch ook makkelijk spellen in een hoge resolutie, hoger als Full HD zelfs.

Maar een beetje gek vinden mag ik het toch wel? De levels zijn tot nu toe nog niet overdreven groot.

Wil niet zeggen dat ik het er niet goed uit vind zien hoor, maar van dichtbij op mijn plasma kun je toch goed zien dat er scaling is toegepast. Het playstation dashboard ziet er op 1080p echt scherp uit. LBP niet.

Maar het concept is echt super van dit spel. Ik ga er zeker veel lol mee beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

wiene schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:41:
Nog even terugkomend op het 1080p verhaal. Ik vraag me af waarom dit spel het niet zou moeten kunnen? Grafisch gezien is dit gewoon veel minder belastend als FPS spellen. Het kan zijn dat de processor wel meer te doen heeft ivm de zwaartekracht enzo dat weet ik dan niet. De pc speelt toch ook makkelijk spellen in een hoge resolutie, hoger als Full HD zelfs.

Maar een beetje gek vinden mag ik het toch wel? De levels zijn tot nu toe nog niet overdreven groot.

Wil niet zeggen dat ik het er niet goed uit vind zien hoor, maar van dichtbij op mijn plasma kun je toch goed zien dat er scaling is toegepast. Het playstation dashboard ziet er op 1080p echt scherp uit. LBP niet.

Maar het concept is echt super van dit spel. Ik ga er zeker veel lol mee beleven.
Ik denk persoonlijk dat je weinig verchil zult zien tussen 720p en 1080p :) Oké.. het is waarneembaar zodra dicht op je tv zit. Ik heb zelf een 46"" plasma en dan zijn voor het oog écht significante verschillen herkenbaar tot max. +/- 2-3 meter. Los van dit feit denk ik ook wel dat LBP qua pocessor kracht de 1080p moet aan kunnen. Maar óók met 720p ben ik al erg blij.. mede omdat de game gewoon heerlijk is _/-\o_

Cheers!

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

-Sander schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:16:
[...]

Als ik deze download met een US account, kan ik daarna dan gewoon weer inloggen op mijn NL account en het gedownloade pakje gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

RonnieB82 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:47:
[...]

Als ik deze download met een US account, kan ik daarna dan gewoon weer inloggen op mijn NL account en het gedownloade pakje gebruiken?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heeft iemand een idee hoe je water in een eigen level kunt aanmaken?

Ik wil namelijk: Ter land, ter zee en in de lucht nabootsen in LBP ;)

Dus eerst een stuk racen over land, vervolgens per schip verder en vervolgens met een spaceshuttle/raket naar de finish toe. Over het land heen racen is geen punt, evenals een eigen spaceshuttle in elkaar flansen. Maar ik zou niet weten hoe ik water moet maken. En dat terwijl je in het thema: tuinen/garden wèl over een waterrad moet springen dat in water aan het ronddraaien is. Verder vind ik lvl's maken nog niet zo eenvoudig. Zo wilde ik gisteren een luchtballon maken, door materiaal te gebruiken wat opstijgt als je het niet vastmaakt >> luchtballon. Mandje eronder hangen, de ballon met stangen aan de grond vastmaken en daar van die explosiekisten neerdumpen. In het mandje vervolgens een schakelaar stoppen die de kisten opblaast zodat je van de grond komt en opstijgt. Maar het wil maar niet lukken zoals ik het wil :(

Verder vind ik het jammer dat de servers nog niet 100% draaiend zijn. Het ene moment weigert ie continue verbinding te maken, terwijl je bij vlagen wel door komt. Maar enfin, het hele gedoe met dragraces/auto's/New York stijltje met Magg vond ik wel lachen. Ben nu in China, dat zijn ook grappige levels. Het gedeelte wat ik echt het irritantste vind is dat gedoe met rotorbuizen/metaal/elektriciteit. Weet niet 1,2,3, meer hoe het heet dat gebied. Iig rechts naast de tuinen. Die heb ik dus ook maar overgeslagen en ben verder gegaan met de safari, naar mexico, naar new york en met het vliegtuig naar china toe. Moet wel zeggen dat MM vindingrijk is met bepaalde dingen in levels. Daar zit wel aardig wat werk in :)

[ Voor 27% gewijzigd door Joosie200 op 07-11-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joosie200 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:01:
Heeft iemand een idee hoe je water in een eigen level kunt aanmaken?

Ik wil namelijk: Ter land, ter zee en in de lucht nabootsen in LBP ;)

Dus eerst een stuk racen over land, vervolgens per schip verder en vervolgens met een spaceshuttle/raket naar de finish toe. Over het land heen racen is geen punt, evenals een eigen spaceshuttle in elkaar flansen. Maar ik zou niet weten hoe ik water moet maken. En dat terwijl je in het thema: tuinen/garden wèl over een waterrad moet springen dat in water aan het ronddraaien is. Verder vind ik lvl's maken nog niet zo eenvoudig. Zo wilde ik gisteren een luchtballon maken, door materiaal te gebruiken wat opstijgt als je het niet vastmaakt >> luchtballon. Mandje eronder hangen, de ballon met stangen aan de grond vastmaken en daar van die explosiekisten neerdumpen. In het mandje vervolgens een schakelaar stoppen die de kisten opblaast zodat je van de grond komt en opstijgt. Maar het wil maar niet lukken zoals ik het wil :(

Verder vind ik het jammer dat de servers nog niet 100% draaiend zijn. Het ene moment weigert ie continue verbinding te maken, terwijl je bij vlagen wel door komt. Maar enfin, het hele gedoe met dragraces/auto's/New York stijltje met Magg vond ik wel lachen. Ben nu in China, dat zijn ook grappige levels. Het gedeelte wat ik echt het irritantste vind is dat gedoe met rotorbuizen/metaal/elektriciteit. Weet niet 1,2,3, meer hoe het heet dat gebied. Iig rechts naast de tuinen. Die heb ik dus ook maar overgeslagen en ben verder gegaan met de safari, naar mexico, naar new york en met het vliegtuig naar china toe. Moet wel zeggen dat MM vindingrijk is met bepaalde dingen in levels. Daar zit wel aardig wat werk in :)
Zomaar een ideetje, ik weet niet zeker of het werkt maar als ik het me voorstel dan klopt het. :P

Leg aan beide kanten van je mandje twee zware stenen neer. Maak aan beide kanten van je mandje een stuk 'dissolving' materiaal (dat groene, dat je kunt verbinden met een switch waardoor het oplost als die switch wordt geactiveerd). Zorg dat ze vast zitten aan het mandje, maar wel uitsteken.

Nu maak je links en rechts twee stukken touw vast aan de stenen en het groene 'dissolving' materiaal. Door het gewicht van de stenen stijgt je ballon niet op.

Om je ballon op te laten stijgen verbind je nu ofwel een knop, een schakelaar of een 'grab'-schakelaar (bevestigt aan een stuk 'spons', boven in je mandje ofzo, zodat je het vast kunt pakken als je springt) aan beide groene stukken 'dissolving' materiaal. Deze zullen dan verdwijnen zodra de schakelaar naar keuze geactiveerd wordt, waardoor de touwen los laten van de stenen en je luchtballon op zal stijgen.

Succes, en laat me weten of het gewerkt heeft :D Of voeg me toe op PSN (Caemgen), als je er nog steeds niet uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stp_4 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:38:
Welke levels heb je allemaal gespeeld? Als je alleen de eerste drie levels van Media Molecule gespeeld hebt dan kan je dat idee krijgen ja. Die zijn nl. gemaakt om je de basis van het spel te leren. Daarna wordt het moeilijker en ook een stuk leuker, met echt wel meer dan alleen maar stikkers plakken hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:08

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Nu even iets voor de echte tweaker:

Hoe construeer ik een logische-and en een logische-or ?

Deze bouwelementen zijn redelijk fundamenteel voor een machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Tweak15KW schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:38:
[afbeelding]

Any chance dat die code voor het Kratos pakje ook deelbaar is? :D Zoja, dan ben ik zeer geinteresseerd hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

metamarty schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:10:
Nu even iets voor de echte tweaker:

Hoe construeer ik een logische-and en een logische-or ?

Deze bouwelementen zijn redelijk fundamenteel voor een machine.
Het komt vooral neer op experimenteren. Ik heb bijv. met zuigers AND en OR schakelaars gemaakt.
Plaats 2 zuigers met aan het uiteinde van die color key switches. Als ze beide naar het midden zijn geschoven door 2 andere switches verbind hij als AND. Als je 1 detectie blokje midden tussen de zuigers plaatst en op beide zuigers een key, dan heb je een OR. Plaats ze in een stuk zwevend materiaal en sla ze op. Dan kan je ze zo deployen en zweven ze buiten je speelveld.

Ik ben nu aan het spelen met vertragende switches. De switch activeert eerst een motorbout, welke een key naar een switch draait. Van motorbouten kan je de snelheid instellen, dus zo zijn ze beter configureerbaar dan zuigers.

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik kan iig ook bevestigen dat je met een LBP versie van VGP uit Canada gewoon kunt downloaden op je US account, en de content gebruiken op je normale account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Er zitten wel hele mooie creaties bij hoor!
Zoek eens op "robot"!
Wie maakt de mechanische spin uit Wild Wild West (Will Smith) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webby_143 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:02:
[...]

Het komt vooral neer op experimenteren. Ik heb bijv. met zuigers AND en OR schakelaars gemaakt.
Plaats 2 zuigers met aan het uiteinde van die color key switches. Als ze beide naar het midden zijn geschoven door 2 andere switches verbind hij als AND. Als je 1 detectie blokje midden tussen de zuigers plaatst en op beide zuigers een key, dan heb je een OR. Plaats ze in een stuk zwevend materiaal en sla ze op. Dan kan je ze zo deployen en zweven ze buiten je speelveld.

Ik ben nu aan het spelen met vertragende switches. De switch activeert eerst een motorbout, welke een key naar een switch draait. Van motorbouten kan je de snelheid instellen, dus zo zijn ze beter configureerbaar dan zuigers.
Dat laatste is een goede oplossing, waarvoor dank!

Ik had een constructie die minder logisch is :P
Zwevend materiaal, met daar tussen dat groene spul dat je door een switch kunt laten oplossen, en dan aan een bolletje 'opstijgend' materiaal een magnetic key die dan naar boven zweefde, richting de magnetic key-switch. Afhankelijk van de afstand er tussen wordt de vertraging bepaald.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 257672 op 07-11-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Webby_143 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:02:
[...]

Maar het probleem dat ik met zuigers heb, is dat ze op en neer gaan als de input aan staat. De AND schakeling zou aan moeten blijven zolang beide inputs aan zijn en anders weer uit moeten gaan. En als je 2 color key switches hebt, heb je toch ook weer 2 outputs? Als je 1 color key switch neemt dan gaat hij ook af als 1 zuiger omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Anoniem: 257672 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:37:
[...]

Dat laatste is een goede oplossing, waarvoor dank!

Ik had een constructie die minder logisch is :P
Zwevend materiaal, met daar tussen dat groene spul dat je door een switch kunt laten oplossen, en dan aan een bolletje 'opstijgend' materiaal een magnetic key die dan naar boven zweefde, richting de magnetic key-switch. Afhankelijk van de afstand er tussen wordt de vertraging bepaald.
Zo was ik ook begonnen, alleen dan was de vertraging hoe ver de sleutel viel. Maar dat is en rotwerk om te tweaken. Daarna heb ik zuigers geprobeerd, maar zo'n ronddraaiend plateau werkt super. Je kan dingen ook plat maken, dat het geen dimensie kost en het dan expres in beeld plaatsen, het ziet er nog gaaf uit ook :)
metamarty schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:41:
[...]

Maar het probleem dat ik met zuigers heb, is dat ze op en neer gaan als de input aan staat. De AND schakeling zou aan moeten blijven zolang beide inputs aan zijn en anders weer uit moeten gaan. En als je 2 color key switches hebt, heb je toch ook weer 2 outputs? Als je 1 color key switch neemt dan gaat hij ook af als 1 zuiger omhoog gaat.
Ik doelde voor de AND op de sleutel en de switch op zuigers die naar elkaar toe gaan.

Het kan anders ook gewoon met motorbouten. bevestig een stok als een grote wijzer wijzend naar de 6. laat deze standaard met de klok mee draaien en blokkeer hem dat hij op de 6 blijft staan. Met een switch kan je hem omdraaien. Hou hem dan tegen op de 3 bijv. Rechts van deze plaats je er nog 1 die andersom werkt. Stil op de 6 en draaiend naar hetzelfde blokje waar de ander op 3 staat en deze dus op 9. Aan het einde van die wijzers zitten de key op de 1 en de keydetectie op de ander. Als je dit ziet te perfectioneren tot klein objectje wat je opslaat kan je er meer schakelen voor meervoudige AND operations.

[ Voor 48% gewijzigd door Webby_143 op 07-11-2008 16:08 ]

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Ik hen nu ook een goede AND!

Twee zuigers naast elkaar die aan een dak hangen en allebei aan 1 blokje hout zitten in een driehoeksvorm. Onder het blokje hout een schakelaar. Als je de zuigers aan stuurt in "direction mode" dan gaan ze naar beneden als de input 1 is. Pas als allebei de inputs 1 zijn, is het blokje hout laag genoeg om de schakelaar in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje voor de mensen die de offline story mode uitgespeeld hebben: Krijg je als extra beloning nog iets van extra tools e.d.? Ik dacht namelijk dat er meer tools tot je beschikking zouden staan n de full t.o.v. de bèta. De enige extra tools die ik nu heb zijn die bouwblokken met verschillende kleuren, ik meen in een video ook meer lethalise tools gezien te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81733

Ik heb hem gisteren aangeschaft en we ( mijn vriendin en ik ) zijn helemaal in love met de game :).

Ik vroeg me af heeft iemand een pre-order code gekregen bij zijn pre order?

Blijkbaar kreeg je in de US een code waarmee je 2 extra costumes kon unlocken.

Blijkbaar kun je deze codes met 5 vrienden delen maar ik heb er zelf geen ontvangen :)

Als iemand nog de code zou willen delen dan hou ik me aanbevolen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 81733 op 07-11-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Laatst online: 28-04 11:58
Mischien een erg stomme vraag maar hoe kun je in godsnaam online spelen in dit spel!! Ik heb gelezen in de handleiding dat je na de eerste 3 levels in ''de tuinen'' online kunt maar nergens staat er een online-optie of iets dergelijks!!

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Je moet gewoon doen alsof je alleen gaat spelen, en als je het level geselecteerd hebt kun je dan bovenaan kiezen "Online spelen" ofzo (en eronder staat dan "Alleen spelen")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Laatst online: 28-04 11:58
Anoniem: 233180 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:24:
Je moet gewoon doen alsof je alleen gaat spelen, en als je het level geselecteerd hebt kun je dan bovenaan kiezen "Online spelen" ofzo (en eronder staat dan "Alleen spelen")
Nou bij mij staat er bij elk level dat ik selecteer alleen maar ''spelen'', en geen online-optie of iets :?

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Lau26 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:22:
Mischien een erg stomme vraag maar hoe kun je in godsnaam online spelen in dit spel!! Ik heb gelezen in de handleiding dat je na de eerste 3 levels in ''de tuinen'' online kunt maar nergens staat er een online-optie of iets dergelijks!!
Je moet inderdaad de eerste paar levels zelf alleen spelen. Daarna krijg je toegang tot o.a. je Moon en online spel.

Echter online spel werkt niet bij mij? Als ik 'Nu spelen' kies, zegt hij: 'Aanmaken spel mislukt' en als ik een level online wil spelen zegt hij 'Aanmaken spellenlijst mislukt'. Doe ik iets verkeerd? Kan er niks over vinden in de handleiding.. :?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En je moet aangemeld zijn bij je Playstation account. Dit doe je door ff in te loggen in je PS menu. Òf bij spelen op Coole Levels (oid) te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Anoniem: 81733 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:10:
Ik heb hem gisteren aangeschaft en we ( mijn vriendin en ik ) zijn helemaal in love met de game :).

Ik vroeg me af heeft iemand een pre-order code gekregen bij zijn pre order?

Blijkbaar kreeg je in de US een code waarmee je 2 extra costumes kon unlocken.

Blijkbaar kun je deze codes met 5 vrienden delen maar ik heb er zelf geen ontvangen :)

Als iemand nog de code zou willen delen dan hou ik me aanbevolen.
Inderdaad, zoiets heb ik ook gehoord, alleen was het volgens mij wel alleen bij enkele winkelketens (gamestop?)

Pff, zou echt graag die outfits wille hebbe :(

[ Voor 3% gewijzigd door Ary op 07-11-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Anoniem: 270455 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:50:
En je moet aangemeld zijn bij je Playstation account. Dit doe je door ff in te loggen in je PS menu. Òf bij spelen op Coole Levels (oid) te drukken.
Ik was uiteraard aangemeld op PSN. Weet niet waar het aan heeft gelegen, maar hij doet het nu iig. En oh wat is dat lachen zeg, met anderen die puzzeltjes oplossen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:35
Ary schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 21:48:
[...]

Inderdaad, zoiets heb ik ook gehoord, alleen was het volgens mij wel alleen bij enkele winkelketens (gamestop?)

Pff, zou echt graag die outfits wille hebbe :(
Als je een pre-order had geplaatst bij Play.com, dan kreeg je ook een unieke Sack Boy costume (namelijk die van Nariko van Heavenly Sword). Weet niet als deze actie nog altijd geldt.
Maar een tijdje geleden was te lezen op I`net dat deze costumes shareable waren, maar volgens mij was dit een leugen want heb hier namelijk niets meer over gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 00:18
Ik deed net een ijs level. Op het eind heb je zo'n groot draaiend wiel/doolhof, na een stuk of 15 keer proberen kwam ik eindelijk uit de buitenste ring val ik precies op het stroom :(

ik zag online trouwens iemand met een pakje dat zelfgemaakt leek. Het was enorm lelijk namelijk een geel vierkantje als hoofd en een rose driehoekje als lichaam. Het leek een beetje als 'paper mario' zo plat was het namelijk.

iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Grozno schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:23:
Voor zover ik nu weet is dit de nieuwe adviesprijs die sony hanteert voor haar eigen games, dus niet schrikken als Resistance 2 dezelfde adviesprijs krijgt...
Man, dat soort prijzen zijn toch ECHT niet leuk meer :{ MyCom vraagt 71.95 voor LBP |:(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

t mac schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 23:30:
Ik deed net een ijs level. Op het eind heb je zo'n groot draaiend wiel/doolhof, na een stuk of 15 keer proberen kwam ik eindelijk uit de buitenste ring val ik precies op het stroom :(

ik zag online trouwens iemand met een pakje dat zelfgemaakt leek. Het was enorm lelijk namelijk een geel vierkantje als hoofd en een rose driehoekje als lichaam. Het leek een beetje als 'paper mario' zo plat was het namelijk.

iemand een idee hoe dit kan?
Ben ook in dat level... echt tè moeilijk dat draaiende ding :'( heb voorlopig de hoop even opgegeven.

En dat shirtje is miss zelfgemaakt dmv stickers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Exirion schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 23:48:
[...]

Man, dat soort prijzen zijn toch ECHT niet leuk meer :{ MyCom vraagt 71.95 voor LBP |:(
Weird. Hier op het winkelcentrum Overvecht in Utrecht kost LBP bij de gameszaak 70 euro en bij de Bart Smit in datzelfde winkelcentrum 55 euro. 8)7 (bij de FRS en Dixons 64,95) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Ik bestel mn games uit amerika (www.estarland.com), momenteel wordt het totaal zo'n 48 euro...

Toen de dollarkoers op 1.6 zat heb ik 2 games + een rumble controller voor 120 euro gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
Die levels van RRR30000(=PSN) zitten echt vernuftig in elkaar.
Tetris, Guitar Hero, en een ruimteschip level waarbij je hele sackboy is verdwenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

BassieBulk schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:44:
Tetris, Guitar Hero, en een ruimteschip level waarbij je hele sackboy is verdwenen!
Inderdaad! Die sidescrolling spaceshooter heb ik ook gezien! Echt heeel dope bedacht.

Tja, japanners he xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb de tuinen, savanne, mexico en japan volledig uitgespeeld. Een aantal levels (o.a. de bunker en bevroren toendra) echter lukt me maar niet om te voltooien. Is het jullie al wel gelukt om 1 van die twee te voltooien? En zo ja, hoe zijn jullie langs die 180 graden draaidende raden met elektriciteit in de bunker gekomen? Want tot dat punt in dat level lukt me nog aardig, maar vanaf dat punt is het voor mij een ramp om ook maar verder te komen.

Daarnaast heb ik nu een oplossing voor mijn luchtballon. Ik gebruik dat Aziatische luchtgeval wel die je krijgt zodra je dat werelddeel voldoende hebt afgesloten. ;) Resteert het "ter zee" gedeelte, via zuigers/pistons heb ik vandaag geprobeerd om de achterste en voorste laag te voorzien van zeegolven die heen en weer gaan. Met veel moeite lukte het me om dat te krijgen zoals ik het voor ogen had. Maar een schip/boot mist dan weer. Jammer dat je dat niet als item mee kan krijgen via de levels. Had vandaag een vis op een stuk rechthoekig spons gedrukt en daar rolschaatswielen onder gezet. Vervolgens een grijpbare schakelaar die de raket aanstuurt zodat je tussen de golven door van A naar B gaat terwijl je enkel de vis er tussendoor ziet gaan. :P Bij gebrek aan een schip en daar de schip creaties van mij nu niet bijster veel weg hebben van een simpel hoedje van papier. ;)

Daar baal ik nu wel van, heb zat ideeën in mijn hoofd, maar zie het maar uit te werken zoals ik ze in mijn hoofd bedacht heb. Leuk dat je de tools krijgt via het create gedeelte, maar ik kan bijv. niet eenvoudig in 1 vloeiende beweging schansen neerzetten voor het "ter land" gedeelte waarin je in een auto rijdt naar de plek waar je "ter zee" verder gaat en de golven doorstaat naar het Japanse luchttuig waarmee je "en in de lucht" naar de finish toe zweeft. Ik wil namelijk wel een level vol met obstakels afleveren en juist die kleine dingen goed ontwerpen vergt veel geduld. En laat ik nu juist als ik ideeën heb die ik wil uitwerken vrij snel mijn geduld verliezen *zucht* :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Help, help!

Ik zit vast in een van de eerste levels, en mis blijkbaar iets heel triviaals.
Het is het tweede 'tuinen' level, waar je dingen vast moet grijpen.
Ik heb twee ritjesmet het houten paard gedaan, over een groen blok gesprongen, met dat driehoekig blok, en zit nu tussen twee redelijk hoge muren.
Ik heb een pluche kubus, en moet die op een of andere manier gebruiken om de rechter muur op te komen. Echter, die kubus staat 'op de voorgrond' en de muur op 'de achtergrond' Ik krijg met geen mogelijkheid dat blok naar achteren ofzo. Wat zie ik over het hoofd?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:44

Grozno

acts without consequence!

Het grote witte blok, die waar R1 op staat?

Die moet je ook ff een stukje verslepen ;)

Edit:
Zoek het lvl anders ff op op YouTube, misschien wel zo makkelijk

[ Voor 29% gewijzigd door Grozno op 08-11-2008 09:00 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Nee, Die is helemaal aan het begin. Dit is een stuk verder. kubus is groen met gele bloemetjes

Edit: NEEE! Is het zo simpel? Als je 'op de voorgrond' dat blok naar rechts duwt, en dan naar links springt, springt ie automatisch naar de achtergrond! Soort Echer actie, zeg maar.

Die youtube tip was prima, daar had ik idd niet aan gedacht. Bedankt!

[ Voor 57% gewijzigd door chrisboers op 08-11-2008 09:04 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik het spel wel erg moeilijk vind, zeker voor mensen die niet vaak een controller hanteren (zoals mijn vrouw). Komt mede omdat je bij checkpoints, wanneer je alle levens opgebruikt hebt (en met 2 spelers gaat dat rap) je gewoon 'af' bent. Dat zijn IMHO echt game mechanics van de jaren 80. Erg jammer, want dat gaat het speelplezier wel in de weg zitten.

Verder vind ik het spel wel aardig tot nu toe, maar had op een of andere manier meer verwacht.

[ Voor 24% gewijzigd door EfBe op 08-11-2008 09:30 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236337

metamarty schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:39:
Ik hen nu ook een goede AND!

Twee zuigers naast elkaar die aan een dak hangen en allebei aan 1 blokje hout zitten in een driehoeksvorm. Onder het blokje hout een schakelaar. Als je de zuigers aan stuurt in "direction mode" dan gaan ze naar beneden als de input 1 is. Pas als allebei de inputs 1 zijn, is het blokje hout laag genoeg om de schakelaar in te drukken.
Een stuk makkelijker is 2 zuigers tegenover elkaar met op 1 de key en de andere de key switch, klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

EfBe schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 09:27:
Ik moet zeggen dat ik het spel wel erg moeilijk vind, zeker voor mensen die niet vaak een controller hanteren (zoals mijn vrouw). Komt mede omdat je bij checkpoints, wanneer je alle levens opgebruikt hebt (en met 2 spelers gaat dat rap) je gewoon 'af' bent. Dat zijn IMHO echt game mechanics van de jaren 80. Erg jammer, want dat gaat het speelplezier wel in de weg zitten.

Verder vind ik het spel wel aardig tot nu toe, maar had op een of andere manier meer verwacht.
Ik vind de moeilijkheidsgraad juist perfect. Je kunt hier zo te zien niet iedereen tevreden mee stellen. Voor de een is het moeilijk, voor de ander makkelijk.

En verwacht je dat je oneindig door kan gaan bij een checkpoint? Dan maakt het dit spel wel heel makkelijk IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Xof schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 10:11:
[...] En verwacht je dat je oneindig door kan gaan bij een checkpoint? Dan maakt het dit spel wel heel makkelijk IMHO.
Dat is eigenlijk wel gebruikelijk tegenwoordig in casual gaming. Tegenwoordig zijn er bijna geen spellen meer die je echt 'af' laten gaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

chrisboers schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 10:40:
[...]

Dat is eigenlijk wel gebruikelijk tegenwoordig in casual gaming. Tegenwoordig zijn er bijna geen spellen meer die je echt 'af' laten gaan.
mja, de spellen tegenwoordig worden veel te makkelijk gemaakt...

Als je voorheen met mario je levens kwijtwas in level 8-2 (bijna laatste level), dan was je gewoon dood, en kon je opnieuw beginnen! Niks geen savegames oid, gewoon weer lekker 3 uur door de levels springen... (als je de shortcuts niet gebruikt)

In LBP moet je dan het level opnieuw doen, lijkt me geen probleem, meestal ken je het eerste stuk dan al, en dan vlieg je er behoorlijk vlot doorheen. (je hoeft ook niet meer alle items te pakken enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Anoniem: 236337 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 09:57:
[...]

Een stuk makkelijker is 2 zuigers tegenover elkaar met op 1 de key en de andere de key switch, klaar. :)
Oh, ja natuurlijk. Had ik niet aan gedacht. Hoop wel dat er misschien echte AND, OR en NOT elementen uitgebracht gaan worden. Ik heb mijn turing machine bijna af en die hangt vol van zuigers om AND's en NOT's te doen.

De machine werkt met bakjes die naar voor en achter kunnen rollen. Als er een bal in het bakje zit is dat een '1'. De machine kan de bakjes legen en vullen om zodoende te schrijven. De ballen worden verzameld en hergebruikt. Ik zit alleen nog een ingenieuze manier te bedenken om de machine te programmeren. Ik denk aan 1 grotere bal met magneten erop per state. De geldende state is dan de bal die in de receptor ligt en de magnetische switches kunnen dan de bal "uitlezen" om zo te bepalen of er geschoven moet worden met de bakjes en of de bakjes geleegd of gevuld moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Xof schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 10:11:
[...]
Ik vind de moeilijkheidsgraad juist perfect. Je kunt hier zo te zien niet iedereen tevreden mee stellen. Voor de een is het moeilijk, voor de ander makkelijk.

En verwacht je dat je oneindig door kan gaan bij een checkpoint? Dan maakt het dit spel wel heel makkelijk IMHO.
Nee, dat ik bij een eerder checkpoint waar ik nog levens had terugga. dan moet je wel een stukje over doen maar niet een half level.

Gister nog wel een hiaat ontdekt in de controls. Mijn vrouw heeft nogal lange nagels en als ze dan op X drukte om te jumpen raakte ze soms [] met haar duimnagel en klapt het menu open tijdens de jump (die dan faalt) :D. Waarom dat menu open kan tijdens een jump is me een raadsel, maar de die-hard gamer met afgekloven nagels van de spanning/stress heeft hier nooit last van natuurlijk ;)

[ Voor 27% gewijzigd door EfBe op 08-11-2008 12:15 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 20-05 13:23
BassieBulk schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:44:
hoe kun je bepaalde levels van een persoon zoeken? volgens mij ben ik deze optie misgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb m gisteren nog een paar uurtjes zitten spelen en vind het wel een vermakelijk spelletje :)
Ben nu ook bezig met mijn eigen level, maar ik moet er nog veel aan doen...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4364

El_V schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 13:37:
[...]

hoe kun je bepaalde levels van een persoon zoeken? volgens mij ben ik deze optie misgelopen
bij zoeken laat hij allemaal keywords zien,
maar daaronder staat ook search [] vierkantje. dan kan je op naam zoeken

psn-id: cel-ed
(gisteren ook m`n 1e level experiment online gezet: '100Mil.Ways2Fly' , (locatie zuidpool) gemaakt in 2 dagen tijd) De laatste 3 dagen heb ik het meeste fun beleefd, aan het bouwen. Af en toe mm-levels aan het spelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 4364 op 08-11-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 00:18
Ik heb het spel net uitgespeeld. Eindelijk dat ratwieldoolhof voorbij. Die eindbaas was makkelijker dan dat wiel. En wat zit er een goede boodschap in XD

als je naar dat zwarte laadscherm zit te kijken kun je ook springen viel mij op.

[ Voor 21% gewijzigd door t mac op 08-11-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ugh! wat frusterend.... ik zit nu in zo'n level met van die draaiende ballen die ook op en neer gaan waar je zelf aan vast moet houden en dan op de goede momenten richting de andere ballen moet springen.

Maar ik vermaak me wel *O*

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ScrooLoose schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:40:
Ugh! wat frusterend.... ik zit nu in zo'n level met van die draaiende ballen die ook op en neer gaan waar je zelf aan vast moet houden en dan op de goede momenten richting de andere ballen moet springen.

Maar ik vermaak me wel *O*
In Azie bedoel je? Ja daar zit ik nu ook. Enorm frustrerend level inderdaad al gaat het eerste deel nu al wel redelijk makkelijk.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
EfBe schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 09:27:

Ik heb dezelfde ervaring thuis als ik coop speel met mijn vriendin. Wat ik erg jammer vind is dat de moeilijkheid hem zit in de (imo) slechte controls. Zelfs ik heb moeite met de controls, en spelen met controller is echt 2e natuur voor mij. Voor mijn vriendin is het helemaal lastig. Echt jammer, anders was het spel echt nagenoeg perfect geweest. Nu blijft het toch als platformer toch echt achter bij bijvoorbeeld een Mario Galaxy. Hopelijk veranderd mijn mening nog als ik verder ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Die klungelige controls passen wel bij de sackboy's.... denk dat dat ook de bedoeling was ;)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236337

ScrooLoose schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:57:
Die klungelige controls passen wel bij de sackboy's.... denk dat dat ook de bedoeling was ;)
Ik vind ze gewoon niet echt lekker springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

MM heeft volgens mij wel een keer in een interview gezegd dat ze nog eens naar de controls gaan kijken en aanpassen als dat nodig blijkt te zijn. :)
Maar ik begin er nu wel een beetje aan te wennen ondertussen, heb er eerlijk gezegd weinig last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 20-05 13:23
ik vind het ook wel mevallen.. na dagje spelen al aan gewend.

weet iemand trouwens wat die bordjes met een gezicht erop inhouden? als je er langs loopt draait het bord en krijg je het gezicht met een rood kruis erdoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

El_V schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:34:

weet iemand trouwens wat die bordjes met een gezicht erop inhouden? als je er langs loopt draait het bord en krijg je het gezicht met een rood kruis erdoor
Kan niemand je meer joinen (multiplayer etc, moeten ze wachten tot restart / terug naar pod).

Vandaag ook 1e level gepublished, author: DaitoX

Laat maar weten wat jullie vinden, misschien kan ik nog wat tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276513

Gusev schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:36:
Even een overzichtje van de geposte PSN ID's in dit topic *tot nu toe* :) Voeg mekaar gezellig toe!

GoT nickPSN ID
HammerNLHammerNL
SuiYkzer
NakebodNakebod
DjankieKONJOPATRICK
Mr_ThumezZThumezZ
BeerkeeperBeerkeeper
Shiver23Shiver23
Jorickjoricks
NoEinsteinNoEinstein
bertjeeeFlexioso
WizzieJPWiZZiE
Crawl NLErwinB
TomBraboTom
HoefMeistertHoefMeistert
Yuri_NLYuri NL
robhoebenrobhoeben
Castor385Castor385
Divath101Divath101
El_Vel_v
GusevGussev

Ik zal het af en toe updaten...Misschien iets voor de TS?
Zijn er ook mensen die vooral s'avonds (laat) online zijn?
Kan helaas vaak pas laat achter mn PS3tje kruipen.. dan toch wel handig als ik wat mede
Tweakers in mn lijst heb staan die ook s'avonds aanwezig zijn..
Wil iedereen wel toevoegen maar ik heb al een behoorlijke lijst, en game maar met een paar..
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

El_V schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:34:

Ik geloof dat na dat punt nieuwe spelers je game niet meer kunnen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RickJansen schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:02:
[...]

Ik geloof dat na dat punt nieuwe spelers je game niet meer kunnen joinen.
Volgens mij niet.. Want die bordjes heb je aan aan t begin van een level.
En mensen kunnen op elk moment joinen, je moet alleen naar een spawnpoint om ze erbij te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ mezelf

Ik moet t terug nemen wat ik zei en Rickjansen had helemaal gelijk!
Toch vaag want mensen joinen best vaak als ik speel maar dat is dan ook offline en gewoon thuis op de bank.

p.s
Het is idd alleen van toepassing op het online gedeelte.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 276513 op 08-11-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276513 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:08:
[...]

Volgens mij niet.. Want die bordjes heb je aan aan t begin van een level.
En mensen kunnen op elk moment joinen, je moet alleen naar een spawnpoint om ze erbij te halen.
Nee hoor, na het bordje kan niemand meer in het level erbij komen.

Iedereen die je game joined, zal moeten wachten tot je of herstart of pod of volgend level voordat ze mee kunnen spelen.

Spawn point werkt alleen voor mensen die joinde voor het bordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 22:17
Klopt het dat de servers van LBP op het moment plat zijn want ik ben wel op PSN aangemeld

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fighting Power schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:34:
Klopt het dat de servers van LBP op het moment plat zijn want ik ben wel op PSN aangemeld
Ja, ik en nog paar andere kunnen er ook niet op. Dus ga er maar van uit dat het inderdaad plat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotfather
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ik speel graag een spelletje met jullie mee, PSN ID = Heinooo

[ Voor 5% gewijzigd door Gotfather op 08-11-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Het is idd weer plat, hele avond al.
In dat opzicht scoort LBP echt slecht. In de 2 weken dat ik LBP nu heb is het iedere avond onspeelbaar, al meerdere dagen gewoon offline, en is het een keer online dan is het lag lag lag lag lag. En dat werkt zelfs door tot in je XMB.
Chatten lukt niet, je kan niet eens normaal je letters selecteren, komt gewoon geen reactie op je controller, of heel laat, en dan schieten er weer 10 letters voorbij, en via een keyboard komen ze er in een hele andere volgorde uit dan je ze getyped had... Had zelfs moeite door de lag om LBP te quitten :|
Spel zelf geweldig, online zeker (nog) niet. Verre van geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb even snel een draadloos toetsenbord van zolder gehaald, want nu pas chat ik veel met mede LBP'ers.
Uitleg over dingen etc.

Mijn PSN is trouwens: brtausi
Ben bijna klaar met mijn level (wat moet je veel tutorials doorlopen 8)7 , misschien wel handig maar soms wil je gewoon dingen doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Nou als mensen het leuk vinden mij toe te voegen... Mijn PSN is Arian_NL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
mijn psn: Ro_Bu

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 23:10
Erg jammer dat het online gedeelte zo slecht in elkaar zit...
Denk ff iemand uit te nodigen om me te helpen bij dat slangen leven....maar nee hoor, online doet het weer niet...
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.