Heeft iemand een idee hoe je water in een eigen level kunt aanmaken?
Ik wil namelijk: Ter land, ter zee en in de lucht nabootsen in LBP
Dus eerst een stuk racen over land, vervolgens per schip verder en vervolgens met een spaceshuttle/raket naar de finish toe. Over het land heen racen is geen punt, evenals een eigen spaceshuttle in elkaar flansen. Maar ik zou niet weten hoe ik water moet maken. En dat terwijl je in het thema: tuinen/garden wèl over een waterrad moet springen dat in water aan het ronddraaien is. Verder vind ik lvl's maken nog niet zo eenvoudig. Zo wilde ik gisteren een luchtballon maken, door materiaal te gebruiken wat opstijgt als je het niet vastmaakt >> luchtballon. Mandje eronder hangen, de ballon met stangen aan de grond vastmaken en daar van die explosiekisten neerdumpen. In het mandje vervolgens een schakelaar stoppen die de kisten opblaast zodat je van de grond komt en opstijgt. Maar het wil maar niet lukken zoals ik het wil
Verder vind ik het jammer dat de servers nog niet 100% draaiend zijn. Het ene moment weigert ie continue verbinding te maken, terwijl je bij vlagen wel door komt. Maar enfin, het hele gedoe met dragraces/auto's/New York stijltje met Magg vond ik wel lachen. Ben nu in China, dat zijn ook grappige levels. Het gedeelte wat ik echt het irritantste vind is dat gedoe met rotorbuizen/metaal/elektriciteit. Weet niet 1,2,3, meer hoe het heet dat gebied. Iig rechts naast de tuinen. Die heb ik dus ook maar overgeslagen en ben verder gegaan met de safari, naar mexico, naar new york en met het vliegtuig naar china toe. Moet wel zeggen dat MM vindingrijk is met bepaalde dingen in levels. Daar zit wel aardig wat werk in
[
Voor 27% gewijzigd door
Joosie200 op 07-11-2008 13:05
]