[PS3] Little Big Planet Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.560 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Ene keer online fantastisch, andere keer beetje prut. Jammer.

Anyway, als er mensen zin hebben om wat samen te spelen: Serenity_7 ik zal zo ook wat mensen toevoegen. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Nu we toch bezig zijn; zie mijn sig.

[ Voor 5% gewijzigd door Morphix op 08-11-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Dat zelf levels maken is wel grappig, kan alleen nog niks origineels bedenken.... ben nog maar wat aan het klooien :)

psn:= ScrooLoose

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe/waar je een speler een hart 8)7 kan geven?

En daarover gesproken..
.. zouden wij Tweakers elkaar niet wat harten kunnen gunnen ivm de trophies O-) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 21:24:
Dat zelf levels maken is wel grappig, kan alleen nog niks origineels bedenken.... ben nog maar wat aan het klooien :)

psn:= ScrooLoose
Dat heb ik dus ook :) Ik heb één level gemaakt, maar die is redelijk simpel. Ben nu een ietswat ingewikkeld level aan het maken maar dat kost tijd :D Vooral mechanische constructies maken kost tijd en moeite.

psn: lt_dirty_harry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:06
De lijst is weer up to date :9

En nu die servers weer online, want de tweakers begrijpen mekaar beter dan zomaar met iemand online spelen :+

1 grote chaos als je met 4 man door elkaar rent, en niemand wacht natuurlijk op elkaar :( haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Gusev schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:37:
De lijst is weer up to date :9

En nu die servers weer online, want de tweakers begrijpen mekaar beter dan zomaar met iemand online spelen :+

1 grote chaos als je met 4 man door elkaar rent, en niemand wacht natuurlijk op elkaar :( haha
Je moet idd wel geluk hebben met de juiste personen online. Na een tijdje heb je wel een vriendenlijst opgebouwd van mensen waar je goed mee kan spelen en dan is het echt fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op woensdag 05 november 2008 @ 23:29:
[...]
Enkele kledingstukken veranderen mee van kleur met je menu kleur, maar dat zijn er maar een paar.
De kleding stukken die je kwa menu kleur kan veranderen, kan je ook (vaak?!) stickeren, voor nieuwe effecten/design.

Voor de LBP fashionista's :)

edit:
tevens kan je 3D decorations op jezelf plakken(stuk of 10 max)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:33

kingfriko

100 % BULLY

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:11:
[...]

Ik vind ze gewoon niet echt lekker springen.
Heb hier inderdaad ook veel last van , kan erg frustrerend zijn soms .

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
kingfriko schreef op zondag 09 november 2008 @ 00:10:
[...]

Heb hier inderdaad ook veel last van , kan erg frustrerend zijn soms .
Haha vandaag ook behoorlijk last van gehad! Leek wel alsof die niet meer naar de voorgrond kon springen...Kan ook liggen aan het feit dat die level gwn niet wilde lukken :9 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zooo gister ook LBP gekost, gewoon bij de dixons daar koste hij 55,- als je 1000 airmiles inleverde... bij de Mediamarkt kost hij standaard 55,- maar daar moek een stuk voor rijden en khad ook geen zin om op importeren te wachten.

Maareuh Tof spel! grafisch top en het level design is briljant... magoed dat was ook wel bekend. fysics van de verschillende voorwerpen zijn ook grappig, en de sackboys/girls zijn ook super melig :P

Controls zijn niet super nauwkeurig... zeker in het bgin ff wennen... ook het feit datje met diepte moet werken is eerst even wennen... maar LBP geeft maar even aan dat sidescrolling platformers nog helemaal van deze tijd kunnen zijn!

Wat me overigens wel bijna onmogelijk lijkt is alle voorwerpen vinden in een level, kwas gister lekker met mijn vrouw aan het spelen, eerste level 100% 2'de 31%.... later dat level nog eens gedaan maar toen wkam ik ook maar tot 41%.... ligt dat spul zo goed verstopt of ligt het aan mij?

We hebben nu een stuk of wat levels gepseeld, maar zijn nooit boven de 50% gekomen...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet de stickers te plakken voor extra stuf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 09:51:
Vergeet niet de stickers te plakken voor extra stuf ;)
hmmmk waar moet ik die plakken? plak ze wel als dat expliciet aangegeven wordt en dat is tot nu toe 2x gebeurd.... maar dat moet/kan vaker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
als je een stuk blank karton in de lucht ziet hangen in bijvoorbeeld de vorm van een ster, en een event trigger symbool erop. Bij je stikkers heb je een categorie "switch triggers", hier komen de stickers die bedoeld zijn voor dit soort dingen.
even de overeenkomende stikker plakken, en je krijgt weer wat extra's. Of er gaat een deur open of wat dan ook.

[ Voor 4% gewijzigd door M a r c o op 09-11-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 21:23

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:00:
[...]

Zijn er ook mensen die vooral s'avonds (laat) online zijn?
Kan helaas vaak pas laat achter mn PS3tje kruipen.. dan toch wel handig als ik wat mede
Tweakers in mn lijst heb staan die ook s'avonds aanwezig zijn..
Wil iedereen wel toevoegen maar ik heb al een behoorlijke lijst, en game maar met een paar..
gr
voeg daar psn: peptide maar aan toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:40

Nakebod

Nope.

Een echte aanrader, level zit echt goed in elkaar, beetje tricky op een paar plaatsen, maar er zit echt veel en mooi werk in: The Azure Palace.
Bij voorkeur met meer spelers, dat is gewoon fun :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
M a r c o schreef op zondag 09 november 2008 @ 10:14:
als je een stuk blank karton in de lucht ziet hangen in bijvoorbeeld de vorm van een ster, en een event trigger symbool erop. Bij je stikkers heb je een categorie "switch triggers", hier komen de stickers die bedoeld zijn voor dit soort dingen.
even de overeenkomende stikker plakken, en je krijgt weer wat extra's. Of er gaat een deur open of wat dan ook.
je moet ook veel achter objecten kijken of stukjes teruglopen alleen dan dieper.. (beetje zelfde idee zoals met dat fluitje en super mario vroeger :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik denk dat ik bijna bij het einde ben.... als dat zo is dan valt mij het aantal levels toch wel tegen.
Ik had toch zeker een 100+ levels out-of-the-box verwacht eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

ScrooLoose schreef op zondag 09 november 2008 @ 11:57:
Ik denk dat ik bijna bij het einde ben.... als dat zo is dan valt mij het aantal levels toch wel tegen.
Ik had toch zeker een 100+ levels out-of-the-box verwacht eigenlijk :)
Maar als je dan de lvl's gaat spelen die mensen zelf gemaakt hebben kom je erachter dat meer officiele lvl's helemaal niet nodig zijn. Sommige zitten net zo goed in elkaar als die van MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vind het toch wel jammer dat er geen dingen in zitten zoals water (met de bijbehorende physics), dat had de gameplay nog net iets beter gemaakt :)
Ik had iets willen maken met water en dat je dan op drijvende objecten zou kunnen springen, maar aangezien er geen water in het spel zit ga ik er een creatieve oplossing voor moeten zien te bedenken :P
Ik hoop dat ze er bij deel 2 aan denken om dit wel toe te voegen...

[ Voor 43% gewijzigd door SToRM666 op 09-11-2008 12:04 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

SToRM666 schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:00:
Ik vind het toch wel jammer dat er geen dingen in zitten zoals water (met de bijbehorende physics), dat had de gameplay nog net iets beter gemaakt :)
Maar dat is misschien iets voor deel 2...
Of voor een update :+
Misschien voegt het idd net iets meer toe, maar moet je eens zoeken naar The Azure Palace die ik net zei, die is vrijwel helemaal "onderwater". Als je niet beter zou weten zou je gewoon denken dat er een soort van water is. Dus het is maar hoe creatief je bent, en je kan het oplossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Xof schreef op zondag 09 november 2008 @ 11:59:
Maar als je dan de lvl's gaat spelen die mensen zelf gemaakt hebben kom je erachter dat meer officiele lvl's helemaal niet nodig zijn. Sommige zitten net zo goed in elkaar als die van MM.
Duurt nog wel even voordat er levels zijn met dezelfde kwaliteit, heb gisteren een hele tijd levles van anderen lopen spelen maar de meesten is niet meer dat een karretje op wielen met een raket er aan een gaan met die banaan door honderden van die bubble punten en dan over de finish..... om maar even een voorbeeld te noemen.

Aan de ene kant ik niet zo verwonderlijk naturrlijk, mensen hebben de tijd nodig om het goed onder de knie te krijgen.
Heb wel het idee dat de echt goede levels gewoon onder gesneeuwd gaan worden door de honderden bout levels :)

Dat rating systeem is ook niet helemaal perfect... je kunt alleen op tags zoeken en niet op de rating zelf waardoor je dus ook slechte levels in je search ziet.

Maarja... misschien ben ik nu wat aan het zeuren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Nakebod schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:04:
Of voor een update :+
Misschien voegt het idd net iets meer toe, maar moet je eens zoeken naar The Azure Palace die ik net zei, die is vrijwel helemaal "onderwater". Als je niet beter zou weten zou je gewoon denken dat er een soort van water is. Dus het is maar hoe creatief je bent, en je kan het oplossen :P
Ik heb mijn bovenstaande post al wat aangepast ;)
Maar The Azure Palace is inderdaad wel een mooi voorbeeld. Zometeen maar even verder spelen om wat objecten bij te verdienen en dan verder werken aan mijn level.

[ Voor 50% gewijzigd door SToRM666 op 09-11-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:06:
[...]

Duurt nog wel even voordat er levels zijn met dezelfde kwaliteit, heb gisteren een hele tijd levles van anderen lopen spelen maar de meesten is niet meer dat een karretje op wielen met een raket er aan een gaan met die banaan door honderden van die bubble punten en dan over de finish..... om maar even een voorbeeld te noemen.

Aan de ene kant ik niet zo verwonderlijk naturrlijk, mensen hebben de tijd nodig om het goed onder de knie te krijgen.
Heb wel het idee dat de echt goede levels gewoon onder gesneeuwd gaan worden door de honderden bout levels :)

Dat rating systeem is ook niet helemaal perfect... je kunt alleen op tags zoeken en niet op de rating zelf waardoor je dus ook slechte levels in je search ziet.

Maarja... misschien ben ik nu wat aan het zeuren :>
Daar heb je gelijk in :) Ik heb tot nu toe erg weinig community levels gespeeld omdat de meesten gewoon niets voorstellen. En die rating zie ik ook niet verschijnen... Maar wellicht dat dit op de achtergrond gebeurt?, dat levels met een lagere rating naar pagina 2 of verder verdwijnen.

En over de tools: Dat is inderdaad een kwestie van wennen. Ik heb zelf 1 level online staan, dat gemaakt is tijdens de bèta en wat ik afgemaak hebt in de full. Echt spannend is het niet :P Ik ben nu bezig met een tweede level en daar ga ik wat meer van maken, als ik de mechanica voor elkaar ga krijgen dan :P :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Zijn idd nog niet heel veel goede community lvl's, maar ben er toch al een paar goede tegengekomen.. en dan te bedenken dat het spel nog maar net uit is. Moet je voor de gein eens zelf een lvl bouwen dan kom je erachter dat het heel veel tijd kost :)

Op dit moment heb je meerdere pagina's met lvl's ik hoop dat deze in de toekomst zo worden ingedeeld dat de goede lvl's op dezelfde pagina komen.. hoe verder je in de pagina's bladert des te meer zooi je krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Nou, ik heb ook eindelijk LittleBigPlanet :Y) Dus mensen die me toe willen voegen, ga je gang: mijn PSN is MrBondt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Ik heb vrij laat mijn kopie van LBP besteld op vgp.ca, 31 oktober om precies te zijn. Het is inmiddels 9 november en hij staat nog steeds op 'processing'. Verder heb ik nog niks gehoord van ze, ook mijn mail van 4 november is nog onbeantwoord. Op hun update blog stond de 29e al het volgende over LBP:
LITTLE BIG PLANET PS3 UPDATE

We are receiving another shipment of LittleBigPlanet - PS3 (Backorder) tomorrow Thursday, Oct 30/08. Preorders will begin shipping again and we hope to be receiving enough quantity, not only to fill all remaining preorders but also to fill all backorders in our system. We will update the blog again tomorrow once our shipment arrives!! Once again we appreciate all our customers patience and we apologize for the delay on filling all preorders on this title.
Zijn er hier nog meer mensen die vrij laat daar hebben besteld en waarvan het al/nog niet verzonden is ? Ik heb nog nooit bij vgp besteld dus een beetje acherdochtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zit wel goed hoor :) Ik heb daar al vele spellen besteld en nog nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Blijkbaar hebben ze bij VGP zoveel orders binnengekregen dat ze niet zoveel kunnen leveren atm. Ik heb bijna mijn hele game collectie van VGP en ze worden altijd vrij snel en goed geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 18:06
Hoe kan je nu een voertuig maken? Want ik snap het niet meer iig :P

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Heeft iemand enig idee waar je de levels kan vinden die je hebt geheart? Ik zit nu te zoeken maar kan het echt nergens vinden.. toch wel zonde, dat waren wel mn favorieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Beerkeeper schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:42:
Hoe kan je nu een voertuig maken? Want ik snap het niet meer iig :P
Je moet toch eerst tutorials doen voordat je een lvl kan bouwen? Daarin wordt duidelijk uitgelegd wat je moet gebruiken voor wielen, hoe je deze vast moet maken.. hoe je een soort van switch kan maken om te zorgen dat je de aandrijving activeert. Het is niet heel lastig, vooral niet als je gewoon netjes de tutorials uitgevoerd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ary schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:44:
Heeft iemand enig idee waar je de levels kan vinden die je hebt geheart? Ik zit nu te zoeken maar kan het echt nergens vinden.. toch wel zonde, dat waren wel mn favorieten
Linker planeet onder het kopje 'Me' staan je favoriete auteurs, levels en je eigen levels.

En ik heb hem ook via VGP besteld. Was vorige week verzonden en dinsdag in huis. Ergens eind september besteld volgens mij.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
gisteren offline co-op gedaan met 4 man

in het Mexicaanse landje, heb je zon puzzel x2 dat je van die impact mines op karretjes moet doen
alleen die dingen zijn zoo onstabiel

en dat dus doen met 4 maten, ... echt ik had het moeten youtuben
janken van het lachen, dit tijden niet meer zo gehad in games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ik denk dat het idd ook nog wel ff duurt voordat er fatsoenlijke community levels komen (op een paar na uiteraard)...

Neem bijvoorbeeld de laatste level van Azie en de eerste twee van India...ongelofelijk hoe dat in elkaar zit, heel mooi gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Is er trouwens iemand die toevallig een overzicht heeft van alle levels?
Ik weet dat de grote 'rondjes' de hoofdlevels zijn en de kleine 'rondjes' de sidemissions zegmaar, maar ben wel benieuwd hoeveel levels ik nog eigenlijk moet...
(Want die sidemissions laat ik nu eigenlijk voor wat ze zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:25:
Ik weet dat de grote 'rondjes' de hoofdlevels zijn en de kleine 'rondjes' de sidemissions zegmaar, maar ben wel benieuwd hoeveel levels ik nog eigenlijk moet...
er zijn 50 levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Gusev schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:25:
spoiler:
Je bent nu in India lees ik, daarna komen er nog een aantal levels in Rusland welke de laatste zijn (en tevens zo ongeveer de meest briljante van het spel naar mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Thanks -Sander!

Enne voor de anderen:

Bevat uiteraard spoilers dusse niet klikken als je het niet wilt weten :P
http://littlebigplanet.wikia.com/wiki/Story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Ik zoek ook nog mensen om LBP mee te spelen, mijn PSN id: Svennie-NL

Vind het wel gaaf dat je de scores van vrienden ook te zien krijgt, is wel een mooie motivatie om een hogere scrore te halen :)

Waar kan je trouwens de switch trigger ster vinden? Ik heb alleen de thee pot :(

Edit: gevonden

[ Voor 33% gewijzigd door Svennie op 09-11-2008 16:19 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Zijn er eigenlijk al goede 100% walkthroughs? Ik heb flink rond zitten kijken maar kan niets vinden.

Edit: grapje, ik heb er nu een op gamefaqs gevonden.. die van Absolute Steve. Ik weet niet of ie al helemaal compleet is, maar wel tot nu toe.

Edit2: so far alleen de eerste 2 werelden beschikbaar, europa en afrika

[ Voor 55% gewijzigd door Ary op 09-11-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:20:
gisteren offline co-op gedaan met 4 man

in het Mexicaanse landje, heb je zon puzzel x2 dat je van die impact mines op karretjes moet doen
alleen die dingen zijn zoo onstabiel

en dat dus doen met 4 maten, ... echt ik had het moeten youtuben
janken van het lachen, dit tijden niet meer zo gehad in games
Heb gister precies datzelfde stukje gespeeld met een vriendin hier. Echt een vet stukje :D (en verdomd moeilijk ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat azure level is wel moeilijk, maar wel goed gedaan! Met 4 GoT-ers is het wel mayhem en chaos hehehe :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor leuke potjes voeg me toe: moootje (met 3 o's ja ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Kom er net acther dat je met de level editor ook en grid hebt B)
Word het precies plaatsen van objecten enzo wel makkelijker :p

/edit
Kun je objecten die je vaker in je level wil hebben ook copieren en dan weer plakken ?

[ Voor 27% gewijzigd door ScrooLoose op 09-11-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij heb ik nog niet alle turtorials gehad.

Het zit zo, in de story mode moet je objecten pakken.
Die zorgen er weer voor dat er een turtorial in create mode vrijkomt.

Als je alle turtorials hebt gehad, dan krijg je je trophy.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Wii4all,

Zou je de lijst van LBP-spelers, gemaakt door Gusev, in de volgende topicstart kunnen zetten? :) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij mag je er dan ook gerust aan toevoegen:
PSN: ev1ltje

Meersterlijk spel trouwens, alleen jammer dat er zo'n lange overgangsperiode moest overwonnen worden tussen de bèta en de release :P

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 20:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psn: dutchpvr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Net mijn eerste level published :D
Dangercourse Bonanza

Stelt nog niet heel veel voor maar is beter dan de meeste crap die je tegen komt imo :> :p

/edit
En er maar weer afgehaald :(
Je kwam direct uit bij de finish :p
Geen idee wat dat is.... ga maar even wat testen :D

/edit2
Hij staat er weer op en hij doet het :)

[ Voor 37% gewijzigd door ScrooLoose op 09-11-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:41:
Kom er net acther dat je met de level editor ook en grid hebt B)
Word het precies plaatsen van objecten enzo wel makkelijker :p

/edit
Kun je objecten die je vaker in je level wil hebben ook copieren en dan weer plakken ?
R3 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:28:
Voor leuke potjes voeg me toe: moootje (met 3 o's ja ;) )
Haha heey moootje, wat vond je van mn level haha.. Echt lache met 3 man zo'n level door maar wat een geweldig spel zeg.. Heb het vandaag de hele dag gespeeld haha helemaal super..!!! PSN: Galatios _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Is het eigenlijk mogelijk (Ben bang van niet) om objecten die op de voorgrond liggen, die je kan verslepen, ook naar de achtergrond slepen?
Ben al wat aan het rondspringen geweest, en ik denk dat het niet kan, maar misschien spring ik wel helemaal verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nakebod schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:33:
Is het eigenlijk mogelijk (Ben bang van niet) om objecten die op de voorgrond liggen, die je kan verslepen, ook naar de achtergrond slepen?
Ben al wat aan het rondspringen geweest, en ik denk dat het niet kan, maar misschien spring ik wel helemaal verkeerd.
Nope, dat gaat helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
_VooDooMen_ schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:14:
[...]

Haha heey moootje, wat vond je van mn level haha.. Echt lache met 3 man zo'n level door maar wat een geweldig spel zeg.. Heb het vandaag de hele dag gespeeld haha helemaal super..!!! PSN: Galatios _/-\o_
We hebben inderdaad heerlijk gespeeld gister middag, jammer dat we gingen eten. Ik zat met een vriend op de bank, die had nog nooit op de PS3 gespeeld, heb hem mijn 2e controller in de hand gegeven en binnen 5 minuten zat hij lekker mee te spelen (hij was de persoon met de kale sackboy).

Echt geweldig was het, heerlijk die 4 poppetjes die door de levels racen en klimmen. Best lastig nog zo her en der.

Edit:
Weet iemand hoe je het "nummer" van een toetsenbord kan wijzigen? Ik heb een draadloos USB toetsenbord, als die al aangesloten is als ik de PS3 aanzet krijgt deze id 1, dan moet ik bij veel spellen mijn controller naar id1 omzetten, het zou mooier zijn als de het toetsenbord standaard id 5 of zo krijgt.

[ Voor 17% gewijzigd door Svennie op 10-11-2008 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
34 and counting :D Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PSN is mortalboy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

PSN: Ypho. Ik zou zeggen, voeg lekker toe :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:09
Mijn PSN is ING_STEWIE, zal morgen ook eens beginnen met toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
NL_SToRM mag er ook wel bij :P

Ik ben nu wel al redelijk ver in het verhaal, maar ik heb nog steeds geen dingen zoals vuur of scharnieren gekregen :(
Ik heb die onderdelen wel nodig voor in mijn level...

[ Voor 82% gewijzigd door SToRM666 op 10-11-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die veel lag hebben online, kijk is even naar je netwerk instellingen. Zeker als je een bericht krijgt dat je verbinding niet optimaal is om online te spelen. Ik had er zelf namelijk ook last van, het blijkt dat een strenge firewall kan zorgen voor veel lag. Ik heb nu totaal geen last meer van lag.

Probeer sowieso bij network settings op je ps3 het veiligheidsniveau op NAT2 te krijgen in plaats van NAT3. Hiervoor moet je waarschijnlijk in je router het één en anders instellen. Soms (bij mij) is UPnP aanzetten al genoeg.

Via google zijn goede guide's te vinden over hoe dit moet. Zoek: "ps3 NAT3 to NAT3 guide" ofzo. Het verschilt namelijk een beetje per router/modem.

Oja, psn: NeliSo voeg maar toe enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik vind zo'n lange vriendenlijst op mijn PS3 maar irritant.. ik voeg mensen gewoon toe als ik een paar uur goed gespeeld heb.
Heb vaker hier op GoT allemaal mensen toegevoegd.. grootste deel spreek je niet of doe je niks mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PSN is Kuppestein. Ik ben pas net begonnen, maar ik heb toch wel een drang naar de levels met meerdere mensen aan de tand te voelen! :D Tot nu toe wel erg leuke platform-game!

Oh en een vraagje over toe te voegen levels en andere content (stickers e.d.). Downloaden jullie die van het web rechtstreeks van een website of kan dit via de in-game interface?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2008 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:15:
Mijn PSN is Kuppestein. Ik ben pas net begonnen, maar ik heb toch wel een drang naar de levels met meerdere mensen aan de tand te voelen! :D Tot nu toe wel erg leuke platform-game!
Het is erg gaaf met meerdere mensen tegelijk, er staan genoeg PSN id's in dit topic dus voeg er een paar toe zou ik zeggen, mijn PSN is Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Voeg mij ook maar toe aan de lijst: PSN-id: Mikey5times :)

Wel jammer dat Media Molecule erg streng schijnt te modereren:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=289249

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik krijg af en toe klappen als ik aan iemand loop te sjorren. Hoe doe je dat :D?

Trouwens ik zit er ook op. Nick:Arx_nl

[ Voor 20% gewijzigd door Arx op 10-11-2008 12:43 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
r2 of l2 indrukken en dan kun je met analoge sticks met je arm zwaaien.. zo kun je iemand een klap geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Xof schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:02:
Ik vind zo'n lange vriendenlijst op mijn PS3 maar irritant.. ik voeg mensen gewoon toe als ik een paar uur goed gespeeld heb.
Heb vaker hier op GoT allemaal mensen toegevoegd.. grootste deel spreek je niet of doe je niks mee :P
Klinkt herkenbaar :P
Maar ik moet zeggen dat ik met LBP al met redelijk wat mensen uit mijn lijst gespeeld heb waar ik nog nooit mee gespeeld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Wat ook irritant is is dat wanneer persoon X bij je in het veld heeft gezeten en weg gaat en ergens anders een level gaat doen jij een message krijgt dat persoon X een hoeveelheid punten heeft gescoord. Like I care!

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

EfBe schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:23:
Wat ook irritant is is dat wanneer persoon X bij je in het veld heeft gezeten en weg gaat en ergens anders een level gaat doen jij een message krijgt dat persoon X een hoeveelheid punten heeft gescoord. Like I care!
Is dat niet wanneer je ze aan je vriendenlijst hebt toegevoegd?

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Laatst online: 09:24
Gisteren zat ik samen met iemand OFFLINE te spelen, ik was ook niet ingelogd bij het PS network.

Maar er werden dus de hele tijd foto's geknipt tijdens het spelen, iemand enig idee hoe dat komt? Gebeurde gewoon als we allebei aan het spelen waren zonder dat we in het aanpas/sticker menu zaten. Althans we zagen steeds een flits en hoorde het foto geluidje. Geen rechthoek zichtbaar in het scherm verder.

[ Voor 15% gewijzigd door wiene op 10-11-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Volgensmij loop je dan langs een trigger, die een foto maakt. Dit is volgensmij een optie die je hebt bij het bouwen van een level. Een foto-moment zeg maar. Is heel normaal, gebeurt bij mij ook af en toe. Je kan die foto's zien staan in je pop-it menu d8 ik..

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
robhoeben schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:56:
Volgensmij loop je dan langs een trigger, die een foto maakt. Dit is volgensmij een optie die je hebt bij het bouwen van een level. Een foto-moment zeg maar. Is heel normaal, gebeurt bij mij ook af en toe. Je kan die foto's zien staan in je pop-it menu d8 ik..
Toen we gisteren met zijn 4en in een level zaten was er ook zo'n moment, stonden we met onze sack boys netjes naast elkaar te zwaaien toen de foto gemaakt werd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Alleen zo jammer dat je maar een beperkt aantal foto's kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:04
Mijn PSN ID : Theebag

Ik zal mensen uit de lijst alvast toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb het idee om een level (of serie levels) te maken in de stijl van Half-life. Beginnen met een tripje naar Blackmesa, daar iets in een straal gooien en dan begint de ellende. Is nog niet meer dan een idee, maar mensen die zin hebben om hier aan mee te werken?

Het is niet mogelijk om onafhankelijk van elkaar aan hetzelfde level te werken toch? (op andere momenten uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
Mijn PSN: Saurfeneon

Verder heb ik ook al een aantal levels online staan en ik ben eigenlijk best wel benieuwd wat mijn medetweakers ervan vinden:
  • City Blocks: Spiked Edition (redelijk makkelijk)
  • City Blocks: Ultra Shocking (vrij moeilijk)
  • Tomb Blocks Deluxe (redelijk makkelijk)
Misschien is het een idee als we ook een topic bij houden van levels gemaakt door onze medetweakers?

Ik had ook nog een aantal andere levels online, maar die heb ik momenteel weer verwijderd aangezien er nog dingen niet zo lekker in liepen en ik dat eerst gefixed wil hebben.

Een ding wat op een of andere manier echt niet werkt is een trap waarbij een blok doormiddel van een piston omhoog en laag beweegd (en je dus tegen het plafond plet als je te traag bent). De afstanden staan precies goed.. Ik heb overal een paar mm ruimte en de piston is stiff zodat alles op zijn plaats blijft zitten. Toch stopt het in eens met werken na een aantal keer op en neer gaan (de ene keer gaat het na 2x mis.. de andere keer na 30x)..

Uit eindelijk ben ik maar met een emitter aan de gang gegaan, maar dit heeft ook flinke nadelen.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat in-game bekijken van de user-created levels is nog niet echt optimaal, ze staan allemaal door elkaar? zou handig zijn als ze op een duidelijke volgorde van ranking zouden staan? gewoon een lijst lijkt me dan ook gemakkelijker dan dat selecteren vanaf een planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
Chaoss schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:13:
Dat in-game bekijken van de user-created levels is nog niet echt optimaal, ze staan allemaal door elkaar? zou handig zijn als ze op een duidelijke volgorde van ranking zouden staan? gewoon een lijst lijkt me dan ook gemakkelijker dan dat selecteren vanaf een planeet.
Het makkelijkste is om op psn te zoeken en dan zijn of haar levels bekijken :)

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel Zaterdag gekocht. Gisteren veel online gespeeld. Gisteren ook met ScrooLoose gespeeld. Jammer genoeg moest ik vlug weer gaan maar wat een fun zeg. Ik dacht echt niet dat dit spel zo leuk zou zijn maar het hele online gebeuren is geweldig. Met 4 man door een level heen gaan en elkaar helpen etc.

Ik zit btw in Amerika dus het is moeilijker om met jullie te spelen maar dat doet de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig de naam van dat (Japanse volgens mij) Tetris level waarbij je zelf alle vormen kon verplaatsen?

Oja, iedereen kan me toevoegen voor het spelen of maken van levels! Misschien is het maken van levels nog wel leuker dan het in je eentje doen...

PSN ID: SolidSteve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:48:
Weet iemand toevallig de naam van dat (Japanse volgens mij) Tetris level waarbij je zelf alle vormen kon verplaatsen?
Volgens mij is die van RRR30000, die ook het level libidius.jp heeft gemaakt. Gisteren speelde ik van hem ook een pop'n music level.

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Is het een idee dat iedereen die hier mense heeft toegevoegd ff elkaar heart? Dan heb je iig voor de trophy-liefhebbers minimaal 10 mensen die jou hebben geheart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

Voor wat betreft het DTS geluid, ik heb dit even getest.

Als je in de XMB geluidsinstellingen de "Dolby Digital 5.1 kanalen" weghaalt, en dan LBP start heb je wel DTS geluid. Ik heb dit alleen getest over een optische kabel, maar ik neem aan dat voor HDMI hetzelfde geldt.

(Wellicht een puntje voor TS?)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-08 15:56
Voor de mensen die nog iemand toe willen voegen voor LBP mijn PSN is:

FightingPower

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
wat is het laatste rad frustrerend zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg mijn naam ook maar toe,

basandra

ik zou graag zien dat de betere online levels overzichtelijker te zien zijn.
Nu heb je echt zo'n woud van hele goeie en slechte door elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

SToRM666 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:52:
NL_SToRM mag er ook wel bij :P

Ik ben nu wel al redelijk ver in het verhaal, maar ik heb nog steeds geen dingen zoals vuur of scharnieren gekregen :(
Ik heb die onderdelen wel nodig voor in mijn level...
De meeste tools krijg je door de tutorials te volgen voor het maken van levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hmm....volgens mij heb ik die al allemaal gedaan. Toch maar eens wat beter kijken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Wat is dat dat 'netwerkfout'!? :?
Net ook twee keer.
Ding hangt hier met UTP aan glasvezel dus daar moet het niet aan liggen.

[ Voor 41% gewijzigd door Tom op 10-11-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Tom schreef op maandag 10 november 2008 @ 20:25:
Wat is dat dat 'netwerkfout'!? :?
Net ook twee keer.
Ding hangt hier met UTP aan glasvezel dus daar moet het niet aan liggen.
Ik heb het nu ook al 2x achter elkaar gekregen.. de servers zullen wel weer lopen te kloten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-08 15:56
Ary schreef op maandag 10 november 2008 @ 20:43:
[...]

Ik heb het nu ook al 2x achter elkaar gekregen.. de servers zullen wel weer lopen te kloten :/
Klopt ze lopen idd vast atm. Heb er hier ook last van.

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:34:
ik zou graag zien dat de betere online levels overzichtelijker te zien zijn.
Nu heb je echt zo'n woud van hele goeie en slechte door elkaar
Maar aan de andere kant, als je alleen de top levels ziet en je gooit zelf iets online en na 3 dagen is je level 0 keer gespeeld is het ook niet leuk. Op de een of andere manier moeten nieuwe creaties ook onder de aandacht gebracht worden. En als je dat apart wegstopt, dan kijkt er straks niemand naar, omdat ze alleen de toffe levels spelen. Misschien kan er wel iets aan de balans gedaan worden, als iets slecht scoort dat hij na een tijdje weer minder vaak komt etc.

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SToRM666 schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:59:
Hmm....volgens mij heb ik die al allemaal gedaan. Toch maar eens wat beter kijken dan :)
Vraagtegen in de create mode brengt je iedere keer naar een nieuwe tutorial.
Webby_143 schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:35:
[...]

Maar aan de andere kant, als je alleen de top levels ziet en je gooit zelf iets online en na 3 dagen is je level 0 keer gespeeld is het ook niet leuk. Op de een of andere manier moeten nieuwe creaties ook onder de aandacht gebracht worden. En als je dat apart wegstopt, dan kijkt er straks niemand naar, omdat ze alleen de toffe levels spelen. Misschien kan er wel iets aan de balans gedaan worden, als iets slecht scoort dat hij na een tijdje weer minder vaak komt etc.
Volgens mij was de bedoeling om maandelijkse/wekelijkse rankings en 'all-time'-rankings in te voeren, zodat je niet alleen maar dezelfde levels speelt. Kan dit nog niet zo terugvinden in de zoekopties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hmmm ben ff gefrustreerd nu,,, Dat eerste level van zuid-amerika, "The wedding reception" op een gegeven moment kom je bij een gedeelte waarbij je een stuk moet overstekken met die hang-poppen, hun bek gaat open en daar moet je dan inspringen, maar doordat je constant "verder-glijd" val je vaak naar beneden en ben je dood.. irritant maar daar is dan nog wel doorheen te komen.

daarna kom je bij een nog veel irritanter stuk, moetje via die roze plankjes oversteken, die plankjes wiebelen zodra je erop land, en op de bodem zitten spikes en van die koppen die omhoog veren... en ik kom daar maar niet voorbij..... irritatie! :'( helemaal omdat je na 5x doodgaan het hele level weer moet doen :(

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 10-11-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Leuk level was dat ja :+
Toen was ik ook even na een aantal keer maar ff gestopt met de story mode, en ff wat fun levels online gezocht :P
LBP is vaak niet moeilijk, maar ik kan mij enorm ergeren als zoiets constant mislukt :P Dag later ging het prima, zolang je maar rustig springt op die dingen. Hoewel ik vaak ook door lijk te glijden, dan probeer te corrigeren, en aan de andere kant eraf donder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de goeie reacties hier ben ik toenet even naar de Makro gereden.
Voor een scherpe prijs van 63 euro gekocht, maar wat is dit een geweldig spel.

Net even de tutorial gespeeld en vond het al helemaal geweldig.
Morgen nog maar eens even beter onderzoeken. >:)

Voor online, voeg me maar toe psn-id:stef-on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
SToRM666 schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:59:
ik volgens mij ook.. maar heb die expert creater award nog niet.. maar kan geen tutorials meer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Chaoss schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:09:
Hmmm ben ff gefrustreerd nu,,, Dat eerste level van zuid-amerika, "The wedding reception" op een gegeven moment kom je bij een gedeelte waarbij je een stuk moet overstekken met die hang-poppen, hun bek gaat open en daar moet je dan inspringen, maar doordat je constant "verder-glijd" val je vaak naar beneden en ben je dood.. irritant maar daar is dan nog wel doorheen te komen.

daarna kom je bij een nog veel irritanter stuk, moetje via die roze plankjes oversteken, die plankjes wiebelen zodra je erop land, en op de bodem zitten spikes en van die koppen die omhoog veren... en ik kom daar maar niet voorbij..... irritatie! :'( helemaal omdat je na 5x doodgaan het hele level weer moet doen :(
Ik wil je niet ontmoedigen maar er komen nog wel frusterende stukken. De 'single player' (althans de maps van MM zelf) vind ik een stuk uitdagender dan verwacht.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.