Weekendboek!
Het was voor ons een weekend om te relaxen. Dus we hebben lekker films gekeken (Cloverfield!), maar natuurlijk ook WoW gespeeld!
En het resultaat mag er dan ook zijn: M'n warrior staat op 69,3% met een aantal quests in Netherstorm op de planning. Voordat ik Outland in ging, een aantal weken terug, had ik al een overzicht voor mezelf gemaakt om de beste questitems te halen, voordat ik Heroics en/of Karazhan in zou gaan. En al die uitgezochte items heb ik nu, behalve Netherstorm en Shadowmoon Valley. De lange Mag'har Thrall quest heb ik gisteren afgerond.
Het blijft een mooie questline, met heel veel pre-quests (doe zo'n beetje alle quests in Nagrand en kom dan maar terug). Op het laatst had ik hulp voor Auchenai Crypts en de Elites die je daarna moet mollen. Toen was het alleen nog maar naar OG en terug naar Nagrand. Thrall ook weer blij... en ik ook, met hele mooie tank-leggings, zijnde
http://www.wowhead.com/?item=28175.
Later was ik het questen een beetje zat, en zocht een groep voor Sethekk Halls. En 10 minuten later stonden er 4 guildies, waaronder mijn vriendin met d'r 67 hunter

Een slacking healer zorgde af en toe voor het overslaan van mijn hart, als ik 4 mobs tank (geen CC, behalve hunter trap, maar ik probeer het zonder, goede oefening) en hij healde me niet tot ik op 10-15% life zat. Twee keer kwam er geen heal, en zag je 1seconden na ik dood ging een hele rits van tekst die hij doodleuk aan het typen was...
Maar ja, guildies zijn het. Opstaan en verdergaan
Uiteindelijk de eindbaas daar ook dood, en 2 quests complete waaruit een mooie tank-neck kwam.
Nu staat Netherstorm op de planning, om de quests te doen waaruit nuttige rewards komen. Ik hoop met die rewards klaar te zijn voor de level 70 instances, en met wat (hopelijk gelukkige) drops Heroics in te kunnen. En natuurlijk Karazhan, misschien komende zaterdag al.
Als er niks te doen is op m'n warrior, log ik één van m'n alts in (bv. m'n bijna 64-zijnde hunter) en geef die een leveltje.
Of de DVD-speler wordt aangeslingerd voor een leuke film natuurlijk