Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 162 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 55.489 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:16

Snuffel

Vroem!

Ok, hier dan de link voor de ingame Zygor mod.
Zorg ervoor dat je of de Alliance versie of de Horde versie uitpakt, afhankelijk welke je speelt :)

En de rar heeft een paswoord: mmownscene

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

10110001 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:26:
zo gisteren heerlijk gelachen.
...
Daarna maar een Slave Pens pug gedaan :D
Gotta love PUG's :+

Ik ben zelf voornamelijk verder gegaan op met het levelen van mijn Female Gnome Warrior, even een respec waardoor ik toch nog wat meer talents uit arms meeneem(meer rage uit Charge & gedurende combat, Meer damage uit Rend & Thunderclap etc).
Mag dan sinds het weekend offcieel(via de Dark Portal) OL in, maar het valt me toch nog erg zwaar om aan de begin q in HP te beginnen, hier en daar daarom toch nog wat armor upgrades gedaan en hopelijk gaat het vanavond beter.
Als afsluiter gister nog even met wat guildies Scholomance ingedoken voor de lock q, een level 70 door mij laten vervangen zodat ik nog wat XP kreeg ipv dat die XP verloren ging :)

met al het nieuws dat de expansie pas in November/December komt heb ik goede hoop dat mijn kleine roze meid nog een beetje kan gaan tanken voor de guild.
Dan kom ik alleen tegen die tijd voor de moeielijk keuze, Rogue of Warrior als eerste doorlevelen naar 80?

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:46:
iemand die de nieuwste versie van Brian Kopp leveling guide wil hebben? Heb toch toegang daarop :P
Yes please :)

Moet mijn priest nog tot 70 zien te krijgen namelijk, dit zal enigzins helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glider :P das als je lui bent missch wel wat voor je ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
@Maduth.

Ik heb bijde.

Zygor. geheel automatische welke quest etc. echt goed gemaakt.
nadeel dat veel levels tussen hebt zitten dat je tot eind van je level maar moet grinden.

Briankopps versie, bevat het wordt grinden niet meer since de 2.3 patch
dit vind ik persoonlijk een groot plus punt.
Alleen de ingame versie, tja als daar echt geld wilt voorvragen maak het dan zo als zygor.
Elke stap moet je nu Handmatig doorstappen zeer vervelend.
voor briansversie zou ik met questhelper draaien en de koppeling naar tomtom uitzetten.
dan is het te doen.
Maar heb niet echt uit kunnen testen 5 chars waren al 60+ voordat ingame versie er was.

[ Voor 198% gewijzigd door Teunis op 21-07-2008 14:59 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:14

Maduth

Probeersel

Snuffel schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:40:
Zorg ervoor dat je of de Alliance versie of de Horde versie uitpakt, afhankelijk welke je speelt :)

Die heb ik dus al binnen gekregen maar vroeg me af wat de meningen waren hierover (zover bekend). Maar thx anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik ben er bekend mee, en het werkt goed.
Zeker als je alle addons hebt geinstalleerd (Cartographer, Tomtom) dan is het gewoon aanwijzingen volgen en levellen maar.
Hij springt automatisch over naar de volgende stap als je een stap hebt afgemaakt.
Eigenlijk een superhandige mod.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag even een samenvatting, want ik zie door de addons de quests niet meer...

Ik zoek:
In-game quest directions, bijgestaan door een guide welke me het snelste pad naar 70 aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Wat voor een samenvatting zoek je?

Zygor doet datgene wat jij wilt, mits je de handel goed installeert.
Dat is: OF Alliance uitpakken en in je addon folder uitpakken, OF Horde uitpakken en in je addonfolder gooien.

Let even goed op de directory structuur van de Zygor-zip file, er zitten meerdere directories in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zygor doet datgene wat jij wilt, mits je de handel goed installeert.
Zo een ;)

Dus alleen Zygor en ik zit gebakken? Zonder al teveel level grinds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Je krijgt soms wel eens een opdracht om te grinden, echter dat is alleen op het moment dat je bepaalde quests dermate snel hebt gedaan dat je wat xp mist.
Bedraagt door de regel genomen niet meer dan een % of 10.

Oh wacht, de eerste opdracht is wel gelijk een grind: grind naar level 2!

Niets aan die mod.... :P

BTW: download gelijk TomTom/Questhelper en Cartographer.
Dat zijn wel musthaves voor deze addon

[ Voor 13% gewijzigd door Snuffel op 21-07-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
instaleer, stap de levels door en kijk hoeveel je moet grinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:49

Thanks !, ik zit even te kijken maar er is dus ergens ook nog een guide te vinden of zit die hier ook in?

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:18:
Je krijgt soms wel eens een opdracht om te grinden, echter dat is alleen op het moment dat je bepaalde quests dermate snel hebt gedaan dat je wat xp mist.
Bedraagt door de regel genomen niet meer dan een % of 10.

Oh wacht, de eerste opdracht is wel gelijk een grind: grind naar level 2!

Niets aan die mod.... :P

BTW: download gelijk TomTom/Questhelper en Cartographer.
Dat zijn wel musthaves voor deze addon
Alright, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

MrOizo2005 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:22:
[...]

Thanks !, ik zit even te kijken maar er is dus ergens ook nog een guide te vinden of zit die hier ook in?
Dit is een guide :)
ingame wel te verstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Snuffel schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:23:
[...]

Dit is een guide :)
ingame wel te verstaan
Ja had net de official website gevonden en even een filmpje bekeken , ziet er wel leuk uit om eens te proberen :D
Hmmm dit is weer een andere , welke word er aangeraden?

[ Voor 31% gewijzigd door MrOizo2005 op 21-07-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 03:41:
De meeste tanks die ik tegen kom zijn arrogant, zeiken als iemand over-aggro'd of wat dan ook, het zijn die typische Tier4/6 tanks die denken dat ze alles zijn. Tanks die nog steeds niet begrijpen dat aggro groepwerk is.
Ik heb op het moment de skills om lvl70(elite) mobs te solo-en in bijvoorbeeld nagrand bij de deadforge. Shield block zorgt ervoor dat ik elke 5 seconden 2 keer een 100% block heb, de overige 4 seconden worden geparry'd of gedodged, shield wall, shield block, debuff attack power, stun, spell reflect, counter-attack zorgen ervoor dat een healer met 600+ healing het zaakje in MGT normal kan regelen, ik heb de skillz en dat werpt z'n vruchten af.

Dat moest er effe uit :9
Jij bent wel erg IMBA zie ik, dus als jij DPSers in je Group hebt die 1400-1500 tps doen en jij met je super imba gear 1200 tps haalt dan zeg je niks tegen je dpsers dat zo over aggroen? Hmm wil ik wel een keer met jou mee met mn Shaman kijken hoe snel je zat bent om achter alle mobs aan te rennen omdat ik dik aan het over aggroen ben.

En tja MGT normal tanken met een healer die 600+ healing heeft kan elke PuG die er rond loopt.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Hehe... volgens mij is dit alleen de trail versie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

MrOizo2005 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:26:
[...]

Ja had net de official website gevonden en even een filmpje bekeken , ziet er wel leuk uit om eens te proberen :D

[...]

Zygor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26

Ik neem aan dat dit ook de meest recente versie is?

Als ik thuis ben zal ik hem eens downloaden en kijken in hoeverre deze fijner is dan die van Brian Kopp :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Maduth schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:30:
[...]

Hehe... volgens mij is dit alleen de trail versie :+
zeker niet, ik heb dat werkelijk geld voor betaald aangezien te pdf goed vond.
grote kans dat inderdaad de trail is, heb wel aangeschaft maar volgens de website niet :S
als thuis aan denk zal het misschien uploaden

[ Voor 30% gewijzigd door Teunis op 21-07-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je deze 2 Q's nou accepten op lvl 32 en 34?

http://thottbot.com/q3636
http://thottbot.com/q1053

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:59:
[...]

Dat jij weet wat druid hots zijn! Aangezien er geen enkele druid bij de eerste KJ-kill was!
was puur voor de DPS, was zo insane close toen, max shamans voor BL en totems. Droods healing zo insane veel/cheap, niet bij te houden, op twins nog net aan, maar bj de rest ben k blij als k 50% haal van wat een drood healed :(

MH deze week had een drood 48% van de healing done, 98% lifebloom...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Teunis schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:36:
[...]

zeker niet, ik heb dat werkelijk geld voor betaald aangezien te pdf goed vond.
grote kans dat inderdaad de trail is, heb wel aangeschaft maar volgens de website niet :S
De reden dat ik het zei is vanwege de bestandsgrootte en en screens in het PDF. Ja ckers.. .had hem al gedownload om te checken aangezien het hier zomerstil is.... 8)7

Maar thanks anyway :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getver! Dat is het enige wat ik te zeggen heb over MGT. Wat een onding zeg. Ik speel een Holy Paladin en mijn god wat is dat ding een hel om in te healen. Na 4 wipes gehad te hebben op de laatste boss heb ik meteen een Priest gemaakt. Dan maar healen met kwaliteit in plaats van kwantiteit. (Flash of Light kan je spammen tot je een ons weegt).

Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Nog even een vraagje aan de Shamans hier. Hoe hebben jullie de totems ingedeeld op je bars? Als ik straks 70 ben en ik zou alle totems moeten plaatsen op de actionbars hou ik geen plaats meer over voor andere zaken, volgens mij kom je wel op 30 totems uit ofzo.

Iemand misschien wat tips en oplossingen over wat waar neer te zetten?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:46:
[...]

was puur voor de DPS, was zo insane close toen, max shamans voor BL en totems. Droods healing zo insane veel/cheap, niet bij te houden, op twins nog net aan, maar bj de rest ben k blij als k 50% haal van wat een drood healed :(

Healing done van druid is niet echt te bepalen dacht ik, want de final landing van lifebloom komt niet bij druid healing op maar bij degene op wie die land.

Kweenie of dit iets met de discussie te maken heeft, maar merk het even op, voor het geval je het nog niet wist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:56:
Healing done van druid is niet echt te bepalen dacht ik, want de final landing van lifebloom komt niet bij druid healing op maar bij degene op wie die land.
Wees blij, anders zouden ze nog hoger uitkomen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:46:
[...]

Jullie doen nog BT/MH dus?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argh ik word er wel gek van dit is de tweede keer dat onze server plat is :(

Ohja ik heb net zygor ingame guide geprobeert hij is echt perfect (Y)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:36
daroy schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:53:
Nog even een vraagje aan de Shamans hier. Hoe hebben jullie de totems ingedeeld op je bars? Als ik straks 70 ben en ik zou alle totems moeten plaatsen op de actionbars hou ik geen plaats meer over voor andere zaken, volgens mij kom je wel op 30 totems uit ofzo.

http://wow.curse.com/downloads/details/6144/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:15

chromeeh

the Gnome

Ik heb alleen de meest gebruikte totems op 2 bars, 1 resist / cleanse bar en 1 met m'n wf, grace of air, heal stream enz.
Die ene keer dat ik een 'exotische' totem nodig heb dan vis ik 'm wel uit m'n spellbook.
Om 20+ totems op bars te hebben vind ik echt niet handig :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
MrOizo2005 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:26:
[...]

[...]

Kerel, alsof jij buiten orgrimmar komt met een poppetje : P

mjah, je hebt nu inderdaad wel tijd genoeg voro een alt : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
ImdaMned schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:10:
[...]

Kerel, alsof jij buiten orgrimmar komt met een poppetje : P

mjah, je hebt nu inderdaad wel tijd genoeg voro een alt : )
Haha mee eens, maar nu we steeds minder raiden verveel ik me dood in de avond, dus ben een beetje aan het levellen op andere servers enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kweenie of dit iets met de discussie te maken heeft, maar merk het even op, voor het geval je het nog niet wist. :)
De final landing komt als het goed gaat, nauwelijks voor. Lifebloom moet je rolling houden, dus de 3e stack blijven verversen zodat ie erop blijft zitten. Althans, dat is wat ik ervan begrijp, en wat ik dan ook altijd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:52:
Getver! Dat is het enige wat ik te zeggen heb over MGT. Wat een onding zeg. Ik speel een Holy Paladin en mijn god wat is dat ding een hel om in te healen. Na 4 wipes gehad te hebben op de laatste boss heb ik meteen een Priest gemaakt. Dan maar healen met kwaliteit in plaats van kwantiteit. (Flash of Light kan je spammen tot je een ons weegt).

Bah!
Je mist de kwaliteit om het met weinig middelen voor elkaar te krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:13:
[...]

De final landing komt als het goed gaat, nauwelijks voor. Lifebloom moet je rolling houden, dus de 3e stack blijven verversen zodat ie erop blijft zitten. Althans, dat is wat ik ervan begrijp, en wat ik dan ook altijd doe.
Dat is sterk afhankelijk van het gevecht. In MH op trash kan het nuttig zijn om 1 druid de tanks met lifebloom te laten bestoken. 4 lopende stacks zijn daar echt handig.

Ben je bijvoorbeeld op Naj'entus bezig dan is het zinvol om zo veel mogelijk lifeblooms te hebben lopen zodra zijn schild weggehaald wordt. Elke lifebloom die dan landt doet ook toch ook weer 1300-2300+ healing, afhankelijk of die crit of niet.

Het laatste gevecht in Mgt is voor druids echt heel makkelijk. Lekker een beetje rond zwemmen en rejuvenation en lifebloom spammen. De 1e boss in MgT is ook veel te simpel met alle hots.

[ Voor 11% gewijzigd door Tular op 21-07-2008 16:24 ]

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-04 00:26
Hallo allemaal,

Ik zit me af te vragen welke combinatie beter is:

Spellstrike hood + Enslaved doomguard soulgrips

of

Voidcrown + Voidgloves voor setbonus: 135shadowdmgproc (Volgens sommige sites is de procrate van de setbonus zo rond de 4-5%.)

Als ik maxdps.com mag geloven dan is individueel gezien eerstgenoemde combo beter (scoort 15dps meer), maar dat is volgens mij exclusief de setbonus, en ik weet dus niet 'hoeveel' die waard is.

Armorylink: http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Bloodscalp&n=Mannymo

Volgens sommige sites is de procrate van de setbonus zo rond de 4-5%.

Wss zie je trouwens niet mijn bossgear maar mijn trashgear.
trashgear: 124spellhit,25% crit,54spellhaste,1225 spelldmg
bossgear 206spellhit, 21% crit, 54spellhaste, 1224 spelldmg

Bij de bossgear is de spellstrikehood included, dus mocht ik switchen naar voidheart zal ik ergens een aanpassing moeten maken om de hitcap weer terug te krijgen (wat overigens geen probleem is, kan gems switchen maar ook wat gear).

Hopelijk dat een ervaren lock me hierbij kan helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door MannyMo op 21-07-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op maandag 21 juli 2008 @ 08:25:
Dagboek item:

Ik hoorde dat er een nieuwe server in het leven is geroepen (lang leve GoT en dit topic!) en heb maar gelijk een poppetje gecreerd daar.
Blade Edge, Horde (ik? ja ik!) een Belf warlock.

[...]

Hoekom ik ooit aan 35g op level 30?
Waar heb je als warlock 35g voor nodig op lvl 30? Toch niet voor je mount zeker... :P

Zijn er hier mensen die Alliance spelen op Turalyon? Dan weet ik bij wie ik evt. 's kan aankloppen voor wat hulp of om gewoon wat mee te kletsen... Altijd vervelend om op een server te starten waar je nagenoeg niemand kent (geen main = geen gold = geen fatsoenlijke bags = brrrr...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43

Bah!
Als priest kan ik flash of heal ook spammen totda ik een ons weeg, en toch doe ik dat vooral in dungeons, met de reden om mn aggro laag te houden en snel te kunnen reageren op bep. situaties

wat ik wel voor die fight heb gezegd gisteren , bandage ftw
daarmee zorg je iig dat mensen snappen dat ze out of range/sight kunnen zijn door die phase 2 of dat ik ook niet in staat ben om snel genoeg een heal te geven, overigens is het allemaal niet nodig geweest.
Wat natuurlijk wel funest is bij die baas is als je party members in zon rondzwevende bal blijven hangen, dan hou je het healen gewoon niet bij.
maar dat ligt dan toch niet aan jou ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Zoals al eerder gezegd alleen de meest gebruikte op je bars plaatsen, daarnaast worden in de aanstaande uitbreiding een aantal totems samengevoegd wat ook weer gaat schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Was ik al zo laat wakker, wou ik net gaan honor farmen blijkt dat de servers van m'n Battlegroup ( Nightfall ) allemaal emergency maintenance hebben zonder ETA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Bah!
Heb je helemaal gelijk in hoor ik vind mgt ook wel de slechtste instance voor paladins om een beetje vol te houden. Iedereen die gebonden is aan casts heeft het moeilijker daar, Shaman is ook lastiger die hebben dan nog als voordeel chains alhoewel je snel teveel range heb op elkaar.Ook voor die 2e boss is het lastig.
Dan lekker renew pom en circle of healing spammen ideaal.
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:31:
[...]

Waar heb je als warlock 35g voor nodig op lvl 30? Toch niet voor je mount zeker... :P

Zijn er hier mensen die Alliance spelen op Turalyon? Dan weet ik bij wie ik evt. 's kan aankloppen voor wat hulp of om gewoon wat mee te kletsen... Altijd vervelend om op een server te starten waar je nagenoeg niemand kent (geen main = geen gold = geen fatsoenlijke bags = brrrr...)
<- turalyon alliance en zo zitten er nog een paar hier.
Ik leen nooit cash anders dan rl vrienden dus bij mij hoef je niet aan te kloppen wil best een keertje 1 malig wat g'tjes geven das geen probleem maar geen 100g voor een mount ofzo ;)
Fatsoenlijke bags is idd wel lekker om te starten.

[ Voor 31% gewijzigd door MantaMania op 21-07-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

[...]

Mount, sinds nieuwe pacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Maduth schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:43:
[...]

Mount, sinds nieuwe pacht :+
Ga naar trainer en leer Felsteed :)
edit: 90silver

[ Voor 4% gewijzigd door liledevil op 21-07-2008 16:45 ]

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:43:
Heb je helemaal gelijk in hoor ik vind mgt ook wel de slechtste instance voor paladins om een beetje vol te houden. Iedereen die gebonden is aan casts heeft het moeilijker daar, Shaman is ook lastiger die hebben dan nog als voordeel chains alhoewel je snel teveel range heb op elkaar.Ook voor die 2e boss is het lastig.
Holy pala's merken dat nog extra door gebrek aan AoE healing / HoT's.
Ehm, Mantamania, Junglebeast, Shadowbumble, Kapoen, Ik, en waarschijnlijk vergeet ik er nog een zut. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Die koop je gewoon voor 90silver bij je class trainer...
Maar ik ben van plan een Horde te rollen op Blade's Edge, ik dacht zelf aan een Blood Elf hunter.
Is dat verstandig? graag wat feedback van iemand die daar ook speelt,

Dank

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
[...]

Ik speel alliance op Turalyon (redelijk wat GoTers zelfs :) ). Tegenwoordig ben ik een priest aan het levelen en die heet CooCooNuts, oftewel ben ik dailies aan het doen met mijn rogue PookieMcCoo.

Wat jij vervelend vindt heb ik met opzet gedaan, met een schone lei beginnen waar niemand je kent = divine! _/-\o_

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, misschien niet helemaal ontopic, maar misschien andere wow'ers met hetzelfde probleem.

Onze guild gebruikt Ventrillo 2.1. Omdat die server gratis is. Maar veel pvp teams gebruiken een 3.0 server. Weet iemand een manier om beide versies te installeren? Of een andere oplossing?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:49:
[...]

Ik speel alliance op Turalyon (redelijk wat GoTers zelfs :) ). Tegenwoordig ben ik een priest aan het levelen en die heet CooCooNuts, oftewel ben ik dailies aan het doen met mijn rogue PookieMcCoo.

Wat jij vervelend vindt heb ik met opzet gedaan, met een schone lei beginnen waar niemand je kent = divine! _/-\o_
Same hier speel ook op Turalyon, Zie Kapoen hierboven zelfde Guild, er zijn er hier nog wel een paar in het topic die op tura spelen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:53:
Vraagje, misschien niet helemaal ontopic, maar misschien andere wow'ers met hetzelfde probleem.

Onze guild gebruikt Ventrillo 2.1. Omdat die server gratis is. Maar veel pvp teams gebruiken een 3.0 server. Weet iemand een manier om beide versies te installeren? Of een andere oplossing?

Bedankt.
VentriloMix misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

T!m0n schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:46:
Die koop je gewoon voor 90silver bij je class trainer...
Maar ik ben van plan een Horde te rollen op Blade's Edge, ik dacht zelf aan een Blood Elf hunter.
Is dat verstandig? graag wat feedback van iemand die daar ook speelt,

Dank
Leuke server, veel low levels.
Economie nog niet op gang, erg weinig AH postings.
Geen echte guilds nog, geen endgame guilds

Al met al: begin opnieuw met WoW: kom naar Blade Edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO

Ik gebruik voor de standaard Combinaties Bijv: Str, Wf, Mana een macro

code:
1
2
#Showtooltip
/castsequence reset=8 Strenght of Earth Totem, Wind Fury Totem, Mana Spring Totem

Dan de fire totems los, en voor pvp dacht ik een macro met, Tremor, Poison Cleansing, Windwall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Idd ja, als paladin zijnde is dat een ramp!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, dat lijkt wel op wat ik zoek. Alleen ondersteunt ie volgens mij juist niet versie 3.0.
(http://www.techzine.nl/downloads/11985/Ventrilomix.html)

Dacht meer in de buurt van een trucje met de install file van versie 3.0, om hem sowieso te installeren ook al geeft ie aan dat je 2.1 eerst moet uninstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Addon: Flototem dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
[...]

"Goede" addons houden tegenwoordig al rekening met Blooms en PoM, hoe ze het precies tracken weet ik ook niet (naja kan 't wel raden maargoed) maar het gaat erom dat het niet helemaal precies is, maar wel aardig. Laatst heb ik dit even vergeleken, op een gevecht had ik 204k (oid kan ook 304k geweest zijn) gehealed en bij iemand anders 196k. Ben ik in Recount even naar de exacte aantallen van overige heals gaan kijken, die waren vrijwel gelijk. Het verschil zat em dus in PoM waarbij de ene maar 30k rekende ofzo en mijn eigen Recount wel netjes 38k liet zien. Volgens een aantal posters op EJ worden dit soort heals op je eigen Recount best netjes meegeteld maar kan het dus zijn dat anderen jou, voor die spell, 80% minder zien healen.

@degene die dat stukkie over Totem Twisting postte: lol nooit geweten dat dat kon! Khoop dat onze dps shammies dat weten :P

[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 21-07-2008 17:54 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<- turalyon alliance en zo zitten er nog een paar hier.
Ik leen nooit cash anders dan rl vrienden dus bij mij hoef je niet aan te kloppen wil best een keertje 1 malig wat g'tjes geven das geen probleem maar geen 100g voor een mount ofzo ;)
Fatsoenlijke bags is idd wel lekker om te starten.
Nee, ik wil ook zeker niet de begger gaan uithangen ofzo. Goud mag 't probleem ook niet zijn, moet alleen ff opletten dat ik niet zomaar wat van de AH kan plukken omdat ik genoeg goud op een ander char heb. 't Is vooral die bag space die me nekt, blijf heen-en-weer lopen naar een vendor, of spul weggooien omdat m'n zielige 6-slotters (wel twee hele!) weer 's vol zitten...
Kapoen schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:49:
Zit ook wel wat in, schone lei... Desondanks wel makkelijk als je snel toch een paar mensen kent om je evt. een keer te boosten of die betrouwbaar genoeg zijn om je van een enchant te voorzien op gear die een poosje mee kan.

Mijn character name = Veruca trouwens, human warlock en net Westfall aan het ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
addictive schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:50:
Xavius is anders nog heel erg offline =(
Zit je nou nog op Xavius :D Die realm is toch zo dood als wat tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
*zucht* Ik had net een wapen bij de AH verkocht iemand had er 8 gold (buyout) voor betaald en ik krijg een mail in mijn box. Maar wanneer krijg ik dat geld ervan dan? Want ik kan verder niks aanklikken in die letter, er staat daar rechts bovenin ergens een timer maar het goud heb ik niet.
Omdat ik verder niks met die mail wou ik hem weg klikken maar ik clickte per ongeluk op delete, ben ik nu mijn geld mis gelopen? Hoe werkt dit?

[ Voor 13% gewijzigd door Metalbuster op 21-07-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
Metalbuster schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:36:
*zucht* Ik had net een wapen bij de AH verkocht iemand had er 8 gold (buyout) voor betaald en ik krijg een mail in mijn box. Maar wanneer krijg ik dat geld ervan dan? Want ik kan verder niks aanklikken in die letter, er staat daar rechts bovenin ergens een timer maar het goud heb ik niet.
Omdat ik verder niks met die mail wou ik hem weg klikken maar ik clickte per ongeluk op delete, ben ik nu mijn geld mis gelopen? Hoe werkt dit?
Afaik krijg je je geld nooit meteen als het item er korter dan een uur opstaat, moet je altijd op wachten. Hmm geen id ben bang dat je mail weg is en dus ook het geld, misschien dat ie nog een keer gestuurd wordt maar... ben bang van niet.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

og even een vraagje aan de Shamans hier. Hoe hebben jullie de totems ingedeeld op je bars? Als ik straks 70 ben en ik zou alle totems moeten plaatsen op de actionbars hou ik geen plaats meer over voor andere zaken, volgens mij kom je wel op 30 totems uit ofzo.

Totemus is een perfecte tool voor je totemes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Metalbuster schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:36:
Je krijgt je geld een uur nadat je item verkocht is, in een tweede mail. In de eerste mail staat hoe laat je je gold kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 14:24
Ik zie hier een overzicht van Realms, maar als je bij alliance, horde, en overall kijkt, zie je dan het aantal characters of zie je de mensen die momenteel online zijn?

http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh, ik heb net heel edelmoedig aangeboden om een aantal alts helpen te gearen in Kara o_O
Na een uur waren we met de 2 wipe op Moroes bezig en heb ik het maar voor gezien gehouden (laatste full clear was in 1:40)... Nou snap ik best dat dit meer tijd kost, maar dit was zelfs voor mij teveel heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Laatst online: 24-06-2023
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:08:
Poeh, ik heb net heel edelmoedig aangeboden om een aantal alts helpen te gearen in Kara o_O
Na een uur waren we met de 2 wipe op Moroes bezig en heb ik het maar voor gezien gehouden (laatste full clear was in 1:40)... Nou snap ik best dat dit meer tijd kost, maar dit was zelfs voor mij teveel heh
Full clear Karazhan in 1 uur en 40 minuten?
Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
waarschijnlijk heel hard dpsen ;)

maar ff serieus waarschijnlijk gewoon imba gear, 2 healers waarbij eentje meedpsed op stukken waar weinig healing nodig is, en 2de offtank die ook meedpsed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:52:
[...]

Full clear Karazhan in 1 uur en 40 minuten?
Hoe kan dat?
1 tank (eigenlijk 2, pala en druid, maar druid is dps), 1 healer en geen pauzes, dus chainpullen :)
M'n gear is overigens helemaal niet imba. Maar het is totaal niet nuttig om steeds te wachten, zeker niet als iedereen de instance kan dromen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErwienO schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:05:
[...]

Ik gebruik voor de standaard Combinaties Bijv: Str, Wf, Mana een macro

code:
1
2
#Showtooltip
/castsequence reset=8 Strenght of Earth Totem, Wind Fury Totem, Mana Spring Totem

Dan de fire totems los, en voor pvp dacht ik een macro met, Tremor, Poison Cleansing, Windwall
lol, dus jij bent die ene speler in WoW die Windwall gebruikt ? Is echt een GCD waste die totem.

Grounding totem is erg goed daarin tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb een blood elf gemaakt op Blade's Edge naam : Fenissa, ik werk met Zygor's leveling guide (in-game) werkt echt super vlot! zeker een aanrader :)
Wel leuke server, sta je daar Murlocs te grinden andere gast : need more bags :(
verderop : no main = no money = no bags etc.
wel leuk daar

[ Voor 32% gewijzigd door Rynji op 21-07-2008 23:14 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Totemus.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

Ook Tura. Maar ben nu meer te vinden op BE..hehe

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Gisteren voor het eerst met mijn level 35 rogueje gaan pvp'en in Warsong met mijn combat build. :+

Viel even tegen zeg. Ik was de enige rogue die aan aliance side zat en die van de horde leken veel sneller, veel meer damage te doen. Nu ben ik 35 en hullie 38/39, maar dan nog..

Is dit gear, skillz, build? Want ik vat em niet.

Heb wel Honor Points nu en 20 WG medals. :)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

KillGhost schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:06:
[...]

Idd ja, als paladin zijnde is dat een ramp!
Heb MGT een aantal keer op heroic gedaan (voor die commendation of kael die nogsteeds niet gedropt is) zowel met een resto shaman/paladin/priest/druid en ik denk dat het ook een beetje van de healer afhangt, eerste keer met een paladin niets aan de hand geen wipes, laatste keer weer wel met een andere paladin. Met shaman was er geen enkel probleem maar tot nutoe alleen met dezelfde gespeelt, ook priests/druids moeten echt wel opletten maar kunnen die constante drain makkelijk tegengaan met een HoT derest is aan dps om gewoon uit de buurt van die ballen te blijven.

Ook hangt het erg van addons af die healers gebruiken, ik gebruik standaard altijd Healbot, de laatste paladin gebruikte dat niet en moest dus handmatig van speler wisselen, waar het voor mij niets anders is dan 'Lmb(flash heal), Mmb(renew), Rmb(greater heal)' en kan gewoon focus houden op tank. Ik heb deze addon ook actief op mijn shaman en ook hiervoor werkt het goed, het zal voor druid/paladin ook wel werken maar hiermee heb ik nooit echt gespeeld dus geen ervaring.

Voor AV is deze addon ook zeer geschikt omdat het 'in range' checks kan doen, eerste keer AV voor mij was een ramp omdat je maar aan het zoeken bent naar die ene speler en zodra je deze gevonden hebt allang dood is.. Als je de addon een beetje tijd geeft dan wil je niets anders meer, met een beetje configgen is hij ook perfect voor dispelling.

Een must voor healers imho.
http://wow.curse.com/downloads/details/3802/

[ Voor 4% gewijzigd door prutser001 op 22-07-2008 07:50 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik zweer bij Grid.
Heb nog nooit een betere tool gezien, ook niet de eerdere versies van healbot.

Dus dank voor de link en opmerking, maar nee, die gebruik ik dus echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Laatst online: 05-05 02:13
Snuffel schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:03:
[...]

Leuke server, veel low levels.
Economie nog niet op gang, erg weinig AH postings.
Geen echte guilds nog, geen endgame guilds

Al met al: begin opnieuw met WoW: kom naar Blade Edge
voor 4 maanden?

daarna patchen naar wotlk.. boring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ramon1984 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:06:
[...]

voor 4 maanden?

daarna patchen naar wotlk.. boring!
Uiteindelijk zal alles zich toch wel redelijk gelijk trekken. Denk dat de eerste mensen op Blade's Edge nu wel richting de 70 lopen. Dus na een aantal weken krijgen hier ook de endgame guilds vorm en begint de economie zich langzaam op te bouwen.

Het enigste verschil is dat de mensen op een oude realm meer G en gear hebben. Zodra WotLK komt zullen de realms allemaal wel weer redelijk bij elkaar liggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Altijd al afgevraagd waar dit voor staat.
Dus bij deze! GFT betekent... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In deze context betekent het: Quoted for truth. Wat zoveel wil zeggen dat ik het helemaal met je eensch ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wohoo, eindelijk S4 wapen ;>

Het duurde even, niet eens gehaald in 3 vs 3, nerf vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:32:
In deze context betekent het: Quoted for truth. Wat zoveel wil zeggen dat ik het helemaal met je eensch ben :)
Dan moet je er QFT van maken ipv GFT :P

Maar dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woops!
I blame the warlock (en Visual Studio)!!!

Die in-game questmod is trouwens wel fijntjes Snuffel, dank daar voor _/-\o_

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Teunis schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:36:
[...]
Hij is helemaal goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:43:
Woops!
I blame the warlock (en Visual Studio)!!!

Die in-game questmod is trouwens wel fijntjes Snuffel, dank daar voor _/-\o_
Ik geef altijd de healer de schuld..
Ow wacht ff, ik ben healer....

Veel plezier met de mod, en graag gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:17:
[...]

lol, dus jij bent die ene speler in WoW die Windwall gebruikt ? Is echt een GCD waste die totem.

Grounding totem is erg goed daarin tegen.
Hmm ja in WSG verdedig ik altijd de flag eigenlijk dus pleur ik altijd een windwall totem neer bij de flag. Overigens ik moet me toch nog wat meer verdiepen in de Totems. ik ben net 3 weken 70 en heb alleen maar BG's gefarmed want dit word mn pvp char.

Ik denk dat je in Arena erg goed moet inschatten welke totems je gaat neer zetten compared met de classes van je tegenstander.

Heeft iemand nog sugesties?

Ik ben Enhancement en we willen graag binnenkort serieus 2 vs 2 en 3 vs 3 gaan doen.

2 vs 2: Disc priest + Enhancement shaman
3 vs 3: Disc priest + Enhancement shaman + Arms Warrior

Gister wel wat 3 vs 3 gedaan maar met nog geen 200 ressie ben ik moeilijk up te houden

[ Voor 17% gewijzigd door ErwienO op 22-07-2008 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

T!m0n schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:51:
Ik heb een blood elf gemaakt op Blade's Edge naam : Fenissa, ik werk met Zygor's leveling guide (in-game) werkt echt super vlot! zeker een aanrader :)
Wel leuke server, sta je daar Murlocs te grinden andere gast : need more bags :(
verderop : no main = no money = no bags etc.
wel leuk daar
hehe, als ik opnieuw begin is het eerste wat ik doe met mijn geld: sparen en direct uitgeven aan 6 slot bags en bidden dat mobs een keer een bag droppen. En de 8 slotters komen vanzelf wel op de AH, daar ook meteen al mijn geld aan uitgeven. Zo Spoedig Mogelijk ;)

Of tegen gereduceerd tarief of maths only indien een guildie ze kan maken. Maar meestal heb ik geen zin om daar op te wachten of maths te grinden.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Lief dagboek...

Gister weer TK in. Vorige week Void ge-oneshot, en gister Solarian ook ge-oneshot, yay! Daarna door naar Al'ar, dat bleek iets lastiger. Koste een paar try's om de tank rotatie en adds goed te krijgen, maar met 4 tanks vond ik dat zeer netjes gaan. Uiteindelijk onze beste try: 45% in Phase 2. Vanavond gaat-ie (hopelijk) neer. :)

Mijn loot gister: Bark-Gloves of Ancient Wisdom, iets minder +healing als wat ik heb, maar wel meer spirit. Tenslotte ook zonde om te DE'en. :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Gister even met de Zygor mod/guide zitten spelen op een nieuwe server en ik moet zeggen dat het super goed werkt. Dit is wel een hele makkelijke manier van levellen. Het enige nadeel wat ik vind is dat hij vrij snel aangeeft dat je de rest van het level even moet grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Download die van brian knop anders, werkt perfect. Ik heb de trail eerste gedaan t/m 20 en dat ging top. Nu lekker verder rammen richting 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Het leuke van een neiuwe server is dat werkelijk alles tegen schijtprijzen te koop staat op AH.
Aangezien niemand geld heeft, is het niet echt slim om bijv. een stack copper ore tegen 2G op AH te zetten.
Daarom zie je ook dit soort items tegen 40S/stack en minder op AH.
Gisteren een rare item voor 2G op AH :D

Als je veel geld wilt verdienen: nu alles kopen wat je kan kopen, flink investeren in bank slots en volplempen die handel.
Betaald zich over een maand of 5 meer dan het 10-voudige terug :)

Dus snel lvl 70 worden en daily q's doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrOizo2005 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:20:
Gister even met de Zygor mod/guide zitten spelen op een nieuwe server en ik moet zeggen dat het super goed werkt. Dit is wel een hele makkelijke manier van levellen. Het enige nadeel wat ik vind is dat hij vrij snel aangeeft dat je de rest van het level even moet grinden.
Now, with the Patch 2.3 changes, there is virtually no grinding at all. Do you remember the days when you had to grind out about half a level pretty frequently because there just wasn't anything else to do in order to level up? Well, those days are over. Good riddance, I say!
'k denk dat dat vanaf lvl20 wel over is, en daarbij, zo veel werk is lvl20 halen nou ook weer niet :)

Gisteravond ging Outland offline, jeuh... vervolgens 's een nieuw char gemaakt op Blade's Edge, wow... wat een hoop lvl1's daar zeg. 't lijkt nog net niet op de 1e dag van de release, maar leuk was het wel :)
Oh ja, het barstte van de nederlanders....echt wtf... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik geen ervaring met Zygor's guide ingame, maar hoe kan het nou dat een guide zegt dat je moet grinden, na patch 2.3? Ik heb een oude versie van Joana's en Brian Kopps guide, dus van voor de patch waarbij levelen van 20 naar 60 makkelijker werd en zelfs daar hoef je nauwelijks te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:59

Dhrax

Prog Lord

Snuffel schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:02:
Ik zweer bij Grid.
Heb nog nooit een betere tool gezien, ook niet de eerdere versies van healbot.

Dus dank voor de link en opmerking, maar nee, die gebruik ik dus echt niet.
Grid idd, heb ik een hoop plezier en gemak van gehad in mijn raid tijd :)

Je moet er effe goed naar kijken voor je het doorhebt maar er zijn zoveel opties dat er voor iedereen wel iets bruikbaars uit te halen is.

[ Voor 27% gewijzigd door Dhrax op 22-07-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:30:
Nou heb ik geen ervaring met Zygor's guide ingame, maar hoe kan het nou dat een guide zegt dat je moet grinden, na patch 2.3? Ik heb een oude versie van Joana's en Brian Kopps guide, dus van voor de patch waarbij levelen van 20 naar 60 makkelijker werd en zelfs daar hoef je nauwelijks te grinden.
Ben het grinden dan ook alleen tegen gekomen op levels <20....

Aangezien op dat eerste stuk niets veranderd is, kan het wel eens voorkomen dat je 10% van je level moet grinden omdat je stomtoevallig geluk hebt gehad met questloots.
En ach, zonder grinden kom je nooit tot 70. Noem het questen, het blijft uiteindelijk één grote grind van 1 tot 70...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grid.. blegh.. perfect raid.. heeeerlijk :P en klein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Perfect Raid geeft mij te weinig info.
Misschien dat ik nooit de moeite heb genomen om Perfect Raid echt goed in te stellen, maar met Grid zie ik in elke hoek een puntje wat een andere HoT aangeeft, daarnaast een puntje voor aggro, curse/poison, etc. Plus, ik vind het handig dat het een blok is i.p.v. een lijst. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:37:
grid.. blegh.. perfect raid.. heeeerlijk :P en klein :)
Sorry, maar er bestaat geen betere addon voor healers dan Grid. Dat is geen mening dat is een feit, net zoals dat god de aarde geschapen heeft...

Wie oh wie...
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.