![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door HanH op 16-07-2008 09:26 ]
Ben pas een nieuwe guild gejoined omdat ik graag de end-game content wil zien voor de uitbreiding komt. Heb nu in 1 week meteen heel SSC gezien (alleen vashj kregen we niet neer) en Black Temple heb ik Naj'entus, Supremus en Shade neer zien gaan en al de nodige pogingen op Teron gezien.
Volgende week waarschijnlijk heel MH doen, en dan heb ik al weer aardig wat gezien
* Morax is happy!
Volgende week waarschijnlijk heel MH doen, en dan heb ik al weer aardig wat gezien
* Morax is happy!
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Anoniem: 117283
Tip: start een undead, ren naar de Bulwark (daar kun je op level 1 al naar toerennen), en kijk of een van die characters het pattern van de Wicked Leather Gauntlets verkoopt. Dat is een item dat 1 keer per zo veel uur spawnt, dus je moet je alt daar misschien wel even parkeren (en zorgen dat hij geld heeft om het te kopen uiteraard). Daarna ren je naar de AH en verkoopt het voor 20+ goud en repeat. Dan heb je genoeg geld om je low level shaman te onderhouden. Het pattern is zo veel waard omdat het ideaal is voor mensen die hun leatherworking levelen.OkkE schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:24:
Alleen dat levellen zonder gold van mijn main maakt het wel iets lastiger. Eigenlijk gewoon heel irritant. Maar ik probeer het vol te houden, juist ook wel een beetje extra uitdaging om geen gold van mijn main te gebruiken.
Ben ook met een altje bezig, maar heb deze vanaf het begin Mining gegeven en verkoop de stacks met Copper Bars voor 1.25/1.50g! Dat schiet een hoop op en zo kun je lekker alle skills blijven kopen en evt. gear halen van de AH mocht er wat leuks staan voor weinigOkkE schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:24:
Alleen dat levellen zonder gold van mijn main maakt het wel iets lastiger. Eigenlijk gewoon heel irritant. Maar ik probeer het vol te houden, juist ook wel een beetje extra uitdaging om geen gold van mijn main te gebruiken.
Weer een Warrior, maar dan een Tauren
Gisteren voor het eerst sinds een tijdje weer naar BT gegaan. Toch weer lekker hoor! Jammer dat de guild nooit wil gaan
Helaas weer geen OH glaive drop.
No guts, no glory!
Aangezien het oude topic net gesloten is hier nog maar een keer:
Ik ben nu bezig met me warlock te gearen, maar ik vroeg me af hoe jullie bepalen welke items het beste zijn. Als basis ga ik op dit moment uit van me zelf gecrafte shadowweave set, maar kheb geen idee wat voor items ik nog meer zou kunnen nemen. Ik kan natuurlijk wel elke heroic doen die ik tegen komen, maar dat lijkt me ook niet echt handig.
Ik vroeg me ook af of er nog een cap is voor de verschillende stats. Bij me vorige mmo kon je bijvoorbeeld niet meer dan 1k bonus dmg op je armor hebben. Hoe zit dat in wow?
Ik ben nu bezig met me warlock te gearen, maar ik vroeg me af hoe jullie bepalen welke items het beste zijn. Als basis ga ik op dit moment uit van me zelf gecrafte shadowweave set, maar kheb geen idee wat voor items ik nog meer zou kunnen nemen. Ik kan natuurlijk wel elke heroic doen die ik tegen komen, maar dat lijkt me ook niet echt handig.
Ik vroeg me ook af of er nog een cap is voor de verschillende stats. Bij me vorige mmo kon je bijvoorbeeld niet meer dan 1k bonus dmg op je armor hebben. Hoe zit dat in wow?
Thanks voor de tip, misschien dat ik dat inderdaad toch even doe.Anoniem: 117283 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:32:
Tip: start een undead, ren naar de Bulwark (daar kun je op level 1 al naar toerennen), en kijk of een van die characters het pattern van de Wicked Leather Gauntlets verkoopt.
Heb Mining en Skinning op mijn Shaman genomen, en die Copper verkoopt inderdaad wel lekker. Tenminste, heb gister pas wat stacks op AH gezet, hopelijk ook verkocht.RaseriaN schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:32:
Ben ook met een altje bezig, maar heb deze vanaf het begin Mining gegeven en verkoop de stacks met Copper Bars voor 1.25/1.50g! Dat schiet een hoop op en zo kun je lekker alle skills blijven kopen en evt. gear halen van de AH mocht er wat leuks staan voor weinig
--
Toch heeft het ook wel weer wat. Steeds moeten nadenken of je die skill wel kunt kopen, of je daar wel genoeg geld voor hebt, etc. Geeft me wel meer die zelfde beleving als toen ik voor het eerst begon. Mede ook omdat ik nu Horde ben uiteraard.
Maar vooral na level 10 denk ik dat ik snel meer geld wil hebben, dus dan zijn die tips wel handig. Dat geld overzetten d.m.v. Neutral AH is toch ook maar niets.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Alleen je hit is capped op 202. (naja niet echt capped, maar meer heeft geen zin als je 70 bent. Tenzij je straks in wotlk mobs +4 jouw level vecht ;p)ajampaniki schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:34:
Kijk op http://www.leulier.com/ voor een mooie spreadsheet voor warlock stats.
Om terug te komen op pets. Toen ik mijn hunter had (een alt tot lvl 60) gebruikte ik sinds lvl 10 een boar. Die tankt heel makkelijk en charge is echt een superability. Pet is sneller bij de mob en stunned mobs op de weg naar jou toe. Doordat hij een 2 seconden tijd wint door die charge doet hij ook eerder dps op de mob en valt het dps verschil met de cat een beetje weg heb ik het idee.
En dan op lvl 30-35 ofzo die zwarte boar met blauwe plate armor halen in Razorfen downs (of die andere instance, vergeet het altijd)...die heeft bijna niemand
En dan op lvl 30-35 ofzo die zwarte boar met blauwe plate armor halen in Razorfen downs (of die andere instance, vergeet het altijd)...die heeft bijna niemand
Dit dus.
Omdat mijn vorige post in het oude topic niet meer opvalt hier nog een keer:
Door ontzettende drukte op kantoor heb ik niet de mogelijkheid gehad om te spelen op mijn nieuwe Shaman. Als het goed is moet ik donderdag avond en vrijdag vrij hebben dus dan moeten de lvls rap omhoog schieten.
Hey eindelijk een mede speler op Dragonmaw gevonden. Hoe heten je chars daar en speel je Horde of Alliance? Als het Alliance is dan voeg ik je ff toe in mijn friendslisttaz3d_nl schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:08:
Hetzelfde hier. geldt waarschijnlijk voor alle servers dan.![]()
Speel zelf op Dragonmaw.
Door ontzettende drukte op kantoor heb ik niet de mogelijkheid gehad om te spelen op mijn nieuwe Shaman. Als het goed is moet ik donderdag avond en vrijdag vrij hebben dus dan moeten de lvls rap omhoog schieten.
2 Gathering Professions is echt ideaal als je op een nieuwe server zit zonder Gold van je main.OkkE schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:40:
Heb Mining en Skinning op mijn Shaman genomen, en die Copper verkoopt inderdaad wel lekker. Tenminste, heb gister pas wat stacks op AH gezet, hopelijk ook verkocht.
Lekker alles meenemen wat je onderweg tegenkomt en dan alles verkopen op AH voor woeker prijzen!
Heb ook wel een paar Horde's geleveld maar altijd strande dat omdat ik alleen speelde en verder dus geen drive had om door te gaan. Nu speel ik samen met een vriend van me en pushen we elkaar telkens verder!Toch heeft het ook wel weer wat. Steeds moeten nadenken of je die skill wel kunt kopen, of je daar wel genoeg geld voor hebt, etc. Geeft me wel meer die zelfde beleving als toen ik voor het eerst begon. Mede ook omdat ik nu Horde ben uiteraard.
[ Voor 20% gewijzigd door RaseriaN op 16-07-2008 09:57 ]
Mijn Shaman is ook een nieuwe char op mijn realm. Beginnen met 0,0 G dus. Ik heb mining en skinning genomen. Alles wat ik met skinning binnenhaal verkoop ik meteen. Het ore wat ik binnenhaal met mining bewaar ik op me bank alt zodra ik dit later kan gebruiken als ik skinning voor blacksmitting geswitched heb. Ik heb hiervoor gekozen omdat een Shaman mail kan dragen en zo dus lekker gear en wapens moet kunnen maken. Tevens is een maat van mij een Pala dus kan ik hem ook helpen
Hij heeft trouwens voor jewelcrafting gekozen.
Anoniem: 63072
Gisteren eindelijk 2 stuks T5 op mijn priest (Shoulders en gloves nu). Na Void Reaver meteen even geportalled en ze opgehaald en gegemmed. Eerste ervaring is dat de shoulders op zich erg lekker zijn, maar wanneer ik MT healer ben ipv CoH loop te spammen is het pas echt geweldig. Rank 2 Greater Heal spammen en de 100 mana + regen while casting = mana cost. Af en toe bij grote klappen krijg je hem natuurlijk niet, maar dan heb ik daarna meestal een GH rank 1 voor 6/7 van de mana 
Echt balen dat het zo lang heeft moeten duren, maar ja na alleen maar defender in T4 was het in T5 magetjes gesteld met de defender drops tot voor kort.
Echt balen dat het zo lang heeft moeten duren, maar ja na alleen maar defender in T4 was het in T5 magetjes gesteld met de defender drops tot voor kort.
Ik ben opzettelijk opnieuw begonnen x maanden geleden op een andere realm omdat ik er niemand kende. Tot nu toe heb ik het me nog niet beklaagdRaseriaN schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:56:
[...]
Heb ook wel een paar Horde's geleveld maar altijd strande dat omdat ik alleen speelde en verder dus geen drive had om door te gaan. Nu speel ik samen met een vriend van me en pushen we elkaar telkens verder!
Gisteren even door de zure appel gebeten en die ellendige jail break quest (Onyxia attunement) toch maar gedaan. Daarnaast heb ik ook nog even de UBRS key bij elkaar gegrind en de BWL attunement opgehaald. 't is leuk om de oude content eens op je gemakje te kunnen bekijken, ik heb vele keren de BRS instances gedaan pre-BC en toch ontdekte ik gisteren nog nieuwe plekjes
Nu nog een Drakki kill en we zijn weer twee attunements rijker
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ook een handige site (niet alleen voor warlocks, maar ook voor veel andere classes):ajampaniki schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:34:
http://www.maxdps.com/warlock/affliction.php
Vink aan waar je toegang toe hebt: welke tier raiding instances/crafted gear/badge gear/heroics/... en dan krijg je per slot een mooi overzicht van beste opties
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
FSW heb je al, ga daarnaast voor Spellstrike (ook crafted) en Belt of Blasting (ook crafted)ajampaniki schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:34:
Dan heb je head, legs, shoulder, chest, feet, waist voorzien.
Gloves haal je of uit Shadow lab van de eerste boss, of haal S3 gloves.
Ga voor scryer reputation en haal de scryer bloodgem.
Wordt exalted met CE voor de ring
Tweede ring haal je met badges
cloak haal je met badges
Mainhand: S2 spellblade voor Honor
Bracers: Vindicator's silk bracers voor Honor
Off hand: van badges spec afhankelijk: affliction = orb of the soul-eater
Trinket: er zijn er zo veel, maar als je alchemist bent maak je de alchemist trinket. Exalted bij SSO wordt je wel om het gold voor bovenstaande te verzamelen.
M.a.w.:
- doe heroics (zoek uit waar de leuke gems droppen als je de daily heroic al hebt gedaan)
- doe arena voor de gloves (de welfare way is genoeg 10 potjes en hopen dat je wat wint)
- Doe battlegrounds
- Doe iedere dag dailies
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 16-07-2008 10:23 ]
Ik wilde idd voor belt of blasting gaan, staat nu voor 1800 op de AH dus vond beetje te gortig. Kheb het geld er wel voor, maar toch. Ik zal even kijken voor die andere items.Anoniem: 63072 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:21:
[...]
FSW heb je al, ga daarnaast voor Spellstrike (ook crafted) en Belt of Blasting (ook crafted)
Dan heb je head, legs, shoulder, chest, feet, waist voorzien.
Gloves haal je of uit Shadow lab van de eerste boss, of haal S3 gloves.
Ga voor scryer reputation en haal de scryer bloodgem.
Wordt exalted met CE voor de ring
Tweede ring haal je met badges
cloak haal je met badges
Mainhand: S2 spellblade
Off hand: van badges spec afhankelijk: affliction = orb of the soul-eater
Trinket: er zijn er zo veel, maar als je alchemist bent maak je de alchemist trinket. Exalted bij SSO wordt je wel om het gold voor bovenstaande te verzamelen.
Dit is natuurlijk pas een beginnersset zodat ik met alle raid mee kan. Vanaaf lekker kara dus kijken wat daar uitkomt.
Anoniem: 117283
Ik zou juist skinning houden en leatherworking nemen. Met leatherworking kun je ook mail items maken en enkele patterns zijn speciaal gericht op shamans. Blacksmithing is toch iets meer gericht op warriors of misschien paladins in mijn beleving, met veel plate items etc.daroy schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:10:
Mijn Shaman is ook een nieuwe char op mijn realm. Beginnen met 0,0 G dus. Ik heb mining en skinning genomen. Alles wat ik met skinning binnenhaal verkoop ik meteen. Het ore wat ik binnenhaal met mining bewaar ik op me bank alt zodra ik dit later kan gebruiken als ik skinning voor blacksmitting geswitched heb. Ik heb hiervoor gekozen omdat een Shaman mail kan dragen en zo dus lekker gear en wapens moet kunnen maken. Tevens is een maat van mij een Pala dus kan ik hem ook helpenHij heeft trouwens voor jewelcrafting gekozen.
Met bovenstaande set kan je SSC/TK/ZA in om daar gear te halen en Kara/Gruul/Magtheridon overslaan. Zou het geen beginners set willen noemenajampaniki schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:25:
[...]
Ik wilde idd voor belt of blasting gaan, staat nu voor 1800 op de AH dus vond beetje te gortig. Kheb het geld er wel voor, maar toch. Ik zal even kijken voor die andere items.
Dit is natuurlijk pas een beginnersset zodat ik met alle raid mee kan. Vanaaf lekker kara dus kijken wat daar uitkomt.
Anoniem: 257817
Als je gold nodig hebt, altijd met 2 gathering profs beginnen, craften is hopeloos en waardeloos op low lvl.
Je vindt zat gear (quests/instances/ah as lt moet), craften add daar echt bijna niks bij. Crafteble items zijn of te duur of je kunt ze te laat maken.
Je vindt zat gear (quests/instances/ah as lt moet), craften add daar echt bijna niks bij. Crafteble items zijn of te duur of je kunt ze te laat maken.
Meer mensen die mij tips hierover kunnen geven. Is leatherworking idd beter om te kiezen als Shaman? Voor de duidelijkheid, ik pak de crafting profession pas tegen het einde van het lvling proces.Anoniem: 117283 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:30:
[...]
Ik zou juist skinning houden en leatherworking nemen. Met leatherworking kun je ook mail items maken en enkele patterns zijn speciaal gericht op shamans. Blacksmithing is toch iets meer gericht op warriors of misschien paladins in mijn beleving, met veel plate items etc.
[ Voor 8% gewijzigd door daroy op 16-07-2008 10:40 ]
Jewelcrafting !Anoniem: 257817 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:37:
Als je gold nodig hebt, altijd met 2 gathering profs beginnen, craften is hopeloos en waardeloos op low lvl.
gister met de guild voor het eerst BT gedaan 
Najentus was op de 3de try down. Maar Supremus schijnt toch moeilijk te zijn voor sommige mensen, ze blijven doodgaan door volcano's
Najentus was op de 3de try down. Maar Supremus schijnt toch moeilijk te zijn voor sommige mensen, ze blijven doodgaan door volcano's
Maandag weer backup gezeten. Hadden een overkill aan healers en had toch net een nieuw toetsenbord (G11), dus kon me bezighouden met macro's etc.
Vanavond gaan we weer vrolijk door met SWP, hopelijk eindigen we bij Felmyst zodat we twee avonden op 'm hebben.
Denk erover om binnenkort op die nieuwe PvE realm een horde te rollen trouwens. Wil dat al een hele tijd om het eens gezien te hebben, maar dat valt niet mee op een lang bestaande realm. Nauwelijks instance groups enzo. Zal op een nieuwe server wel anders zijn vermoed ik. Weet alleen nog niet of het een rogue of een mage gaat worden.
Denk erover om binnenkort op die nieuwe PvE realm een horde te rollen trouwens. Wil dat al een hele tijd om het eens gezien te hebben, maar dat valt niet mee op een lang bestaande realm. Nauwelijks instance groups enzo. Zal op een nieuwe server wel anders zijn vermoed ik. Weet alleen nog niet of het een rogue of een mage gaat worden.
Anoniem: 140111
Heb op m'n nieuwere alts (warlock, shaman, hunter en warrior, en mn volgende chars) Herbalism en Mining.Mijn Shaman is ook een nieuwe char op mijn realm. Beginnen met 0,0 G dus. Ik heb mining en skinning genomen. Alles wat ik met skinning binnenhaal verkoop ik meteen. Het ore wat ik binnenhaal met mining bewaar ik op me bank alt zodra ik dit later kan gebruiken als ik skinning voor blacksmitting geswitched heb. Ik heb hiervoor gekozen omdat een Shaman mail kan dragen en zo dus lekker gear en wapens moet kunnen maken. Tevens is een maat van mij een Pala dus kan ik hem ook helpen Hij heeft trouwens voor jewelcrafting gekozen.
Op m'n Mage Enchanting en Tailoring, Priest Herbalism en Alchemy en Pala Mining en Jewelcrafting.
Klein macrotje (/castsequence Find Herbs, Find Minerals) om snel tussen beide te switchen en het werkt perfect).
Misschien dat ik nog een rogue en druid rol met Skinning/LW, maar eigenlijk bevalt dit me uitstekend.
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 16-07-2008 10:44 ]
AQ is nog niet eens open daar, transfers zijn (nog) niet mogelijk.Exitium schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:42:
Als je nog een AQ bug wil halen is dit je kans.
[ Voor 9% gewijzigd door Darkangle op 16-07-2008 10:46 ]
Anoniem: 266546
Ik heb voor mining en engineering gekozen, mede omdat ik de engineering flying mount wil maken
. En dan nog de leuke extra's voor PVP, helaas geen Arena, maar goed... BG's en World PVP werken ze wel.
Dat gaat toch wel verdraaid lastig worden zonder raidingguildDaRKaNGLe694 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:46:
[...]
Als je nog een AQ bug wil halen is dit je kans.
(en worden nieuwe realms tegenwoordig niet standaard met aq-gates open geleverd?)
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 16-07-2008 10:49 ]
Hehe, raiden doe ik wel op m'n pala.
Gaat me meer om de quests en om de wereld van de horde side te zien. Ben nogal geïnteresseerd in de lore dus lijkt me leuk om bijvoorbeeld die hele Mag'har questline te doen enzo.
Zijn mages tegenwoordig echt zulke brute gimps (forumtalk, maar soms heel soms zit daar toch wel waarheid in). Geen zin om erop over te gaan als t vrij dramatisch is op t moment. Hoef zelf ook geen FoM class. Feit is alleen dat ik altijd dramatische moeite heb met een class selecteren
Volgens mij zijn er maar weinig LWers die zelf daadwerkelijk veel baat bij hun profession hebben, drums uitgezonderd dan.daroy schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:39:
[...]
Meer mensen die mij tips hierover kunnen geven. Is leatherworking idd beter om te kiezen als Shaman? Voor de duidelijkheid, ik pak de crafting profession pas tegen het einde van het lvling proces.
Geen idee waar dat vandaan komt als je goed spect zijn ze zowel in PvE als PvP (andere specs ofc) nog erg krachtig.Schalkie schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:51:
Zijn mages tegenwoordig echt zulke brute gimps (forumtalk, maar soms heel soms zit daar toch wel waarheid in). Geen zin om erop over te gaan als t vrij dramatisch is op t moment. Hoef zelf ook geen FoM class. Feit is alleen dat ik altijd dramatische moeite heb met een class selecteren
[ Voor 37% gewijzigd door porn* op 16-07-2008 10:57 ]
Bnet pindle#2913
Een paar lvl 70 vs BWL is niet echt moeilijk, zeer zeker in pug verband te doen. Maar als je snel leveled dan ken je de andere snelle levelers ook wel een beetje en kan je wat samen afspreken. meer dan 1 persoon kan die mount krijgen van het openen (als je maar binnen 24 uur na het openen de quest afmaakt).Anoniem: 140111 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:48:
[...]
Dat gaat toch wel verdraaid lastig worden zonder raidingguild
(en worden nieuwe realms tegenwoordig niet standaard met aq-gates open geleverd?)
Lijkt me iets leuks om te organiseren.
{edit} : De gates zijn nog dicht.
Het probleem is met mages dat ze gewoon niet echt veel meerwaarde bieden in een raid. Warlocks doen meer DPS en zijn minder fragiel. Wat je zag is dat veel guilds tijdens Sunwell progressieavonden slechts 1 mage meenamen, voor Intellect en Food/Drinks, om zo de healers wat te ontlasten. Ze doen nog wel redelijke DPS hoor en als je het leuk vind (ik vind het wel erg leuk) om mage te spelen moet je dat gewoon doen!
Indien raiding op t5/t6 niveau geen optie is, zijn de BOP crafted items zeker wel de moeite waard. Bijvoorbeeld de netherstrike set voor mijn elemental shaman alt, T5 BOE recipies voor BOP schoenen, enz.porn* schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:52:
[...]
Volgens mij zijn er maar weinig LWers die zelf daadwerkelijk veel baat bij hun profession hebben, drums uitgezonderd dan.
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Sheeps is ook nog wel handig voor trash in swp.Anoniem: 140111 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:54:
Het probleem is met mages dat ze gewoon niet echt veel meerwaarde bieden in een raid. Warlocks doen meer DPS en zijn minder fragiel. Wat je zag is dat veel guilds tijdens Sunwell progressieavonden slechts 1 mage meenamen, voor Intellect en Food/Drinks, om zo de healers wat te ontlasten. Ze doen nog wel redelijke DPS hoor en als je het leuk vind (ik vind het wel erg leuk) om mage te spelen moet je dat gewoon doen!
No guts, no glory!
Wat dus aangeeft dat mages moeten gebuffed worden of warlocks generfedAnoniem: 140111 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:54:
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Locks moeten tappen voor lange fights dus ik vraag me af hoeveel je de healers ontlast. True 't is maar weinig dmg en gedoseerd maar dan nog. En wie meer dmg doet... wij hebben idd 2 locks die het erg goed doen en vaak bovenaan staan, maar ook 2 mages die dat doen... en dan soms nog eens een hunter die iedereen topped. 't Is vrij close en mages hebben geen healing nodig, maar gems voor wat extra mana. Op=op, da's 't nadeel, locks kunnen doorgaan en zijn minder afhankelijk door drainen (maar da's juist weer niet wat je wilt voor dps dus...). BS imo roll wat je wiltAnoniem: 140111 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:54:
True da's waar. Van de andere kant kun je ook makkelijk via andere wegen aan goede items komen (badges, heroics, Kara/SSC/TK pugs, PvP), als je liever andere professions kiest kun je dat net zo goed doenbras schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:57:
[...]
Indien raiding op t5/t6 niveau geen optie is, zijn de BOP crafted items zeker wel de moeite waard. Bijvoorbeeld de netherstrike set voor mijn elemental shaman alt, T5 BOE recipies voor BOP schoenen, enz.
[ Voor 19% gewijzigd door porn* op 16-07-2008 11:06 ]
Bnet pindle#2913
Dit klinkt al zo dramatischKillGhost schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:59:
[...]
Sheeps is ook nog wel handig voor trash in swp.
Om je met de keuze te helpen: ik had een lvl 18 mage, en was hardstikke tof maar vond het regelmatig drinken toch een beetje jammer. Ijskast dus uiteindelijkSchalkie schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:03:
[...]
Dit klinkt al zo dramatisch. Warlock is dus de betere keuze voor een caster damagedealer. Voordeel is dat beide karakters me aanspreken
Heb nu een 46 lock en ben nog niet bored, sta d'r nog steeds van te kijken hoe veelzijdig ze zijn. Geen downtime, wellicht minder burst dmg als mages, wel een pet. Superfun imo!
Bnet pindle#2913
Ik heb ook een Lock en Mage geprobeerd. Bij de Mage kwam ik niet verder dan ergens begin 20 omdat het me gewoon te saai was. De Lock is bijna tot 70 gekomen en was gewoon erg leuk om te spelen. Alleen wou ik eigenlijk toch Alliance spelen en ben toen naar Dragonmaw gegaan. Die Lock komt ooit nog wel eens op 70 (of 80).
Inderdaad, de verhoudingen zijn gewoon een beetje weg, maar goed elke revamp is er wel een class OP. Opzich doe ik in raids nog vrij nette damage, zeker als je m'n niet al te beste gear in gear in gedachte houdt en ik heb het naar m'n zin, dus ik vind het allemaal prima.Kapoen schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:00:
Wat dus aangeeft dat mages moeten gebuffed worden of warlocks generfedMages zijn zoals je zegt fragieler dan locks en zouden juist daardoor meer dps mogen doen. Vroeger werden mages niet voor niks glass cannons genoemd.
Ze gaan sowieso mages weer buffen afaik. De mages moeten nu weer AOE king gaan worden. Ik weet niet meer of dat voor de expansion was of een patch. Dat hou ik niet zo bij, heb geen mage dus weinig interesse dan
No guts, no glory!
Ik ben nu bijna level 20 op mijn tauren hunter en dan kan ik een aantal nieuwe spells leren waaronder "dual-wield". Ik neem aan dat ik deze zo snel mogelijk moet halen, maar wat is dan de beste combinatie om te gebruiken? Gewoon met een dagger in de main-hand en een axe of iets dergelijks in de off-hand? Of is het, het beste om gewoon met een two-handed wapen te spelen?
Ga voor de beste stats.Metalbuster schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:25:
Ik ben nu bijna level 20 op mijn tauren hunter en dan kan ik een aantal nieuwe spells leren waaronder "dual-wield". Ik neem aan dat ik deze zo snel mogelijk moet halen, maar wat is dan de beste combinatie om te gebruiken? Gewoon met een dagger in de main-hand en een axe of iets dergelijks in de off-hand? Of is het, het beste om gewoon met een two-handed wapen te spelen?
Als dat een combi is van 2 wapens great, zo niet, jammer.
Over het algemeen zitten er op Two-Handers betere stats voor Hunters. Melee vechten doe je toch niet (als het goed is) en dus heeft Dual-Wield weinig toegevoegde waarde over Two-Handers. Enige keren dat ik Dual-Wield is wanneer ik aan het boosten ben of in PvP met snelle wapens voor spell pushback.Metalbuster schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:25:
Het gaat er voornamelijk om de stats. Gewoon kijken wat betere extra stats heeft. Dan kan je denken aan stamina of agility of ap oid. Je zal zelden tot nooit echt gaan melee'en denk ik. Als je toch aggro pulled, doe je FD of een trap oid en ga je weer van een afstandje schieten.Metalbuster schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:25:
No guts, no glory!
Is er eigenlijk een website waarbij je al je items kan invullen en dat de spell bonus ed worden opgeteld. Lijkt me wel handig namelijk. Net zoiets als armory dus, maar dan dat je je huidige items kan vervangen door wat je zou willen hebben.
Zoiets heb ik inderdaad opgevangen, maar volgens mij was dat met WOTLK pas, ben benieuwd.KillGhost schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:23:
Ze gaan sowieso mages weer buffen afaik. De mages moeten nu weer AOE king gaan worden. Ik weet niet meer of dat voor de expansion was of een patch. Dat hou ik niet zo bij, heb geen mage dus weinig interesse dan
Anoniem: 266774
ach heb een 70 mage en lock.. beide best leuk.. nadeel van een mage is het drinken.. maar voordeel is de massive burst
(fire spec ofc XD)
Niet vergeten dat een mage wel een stuk meer cc heeft. Misschien als je solo'd niet altijd nuttig, maar in raids zullen ze liever een schaapje hebben dan seduction.
Ik vind een mage juist leuke omdat hij kan blinken/kiten/frost nova/counterspell/sheep en een redelijk arsenaal qua spells gebruikt. (niet in high end natuurlijk, da's toch altjid 1 butten bashen onafhankelijk van z'n class).
Een lock is totaal niet mobiel en een priest gebruikt er weinig spells (spriest dan)
Een lock is totaal niet mobiel en een priest gebruikt er weinig spells (spriest dan)
He, ik lees net dat er een nieuw PvE realm is geopend?
Welke?
Wil wel rerollen een keer
Welke?
Wil wel rerollen een keer
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
blade's edge confirmed. 
wel horde rollen
wel horde rollen
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 266774 op 16-07-2008 12:25 ]
Ja, dat zondermeer. Heb nu alleen maar Alliance characters 
Waarom volgens jou horde? Zijn er teveel/te weinig van op de server?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Hij is waarschijnlijk zelf horde op BE.
Anoniem: 168502
ik moet zelf wachten tot 13.00 totdat ik erweer op kan.. (cyclone)
maar toch, even proberen om in teloggen.. wie niet he, altijd even checken.....
Failed to apply patch, please try later again, blabla
zou dit omdat ik op ''stormscale'' zit, (aangezien m'n main daar zit, gaat tie daar automatische heen)
maar ik heb ook een hunter 70 op doomhammmer, die zou ik gewoon moeten kunnen spelen..
Failed to apply patch, please try later again, blabla

zou dit omdat ik op ''stormscale'' zit, (aangezien m'n main daar zit, gaat tie daar automatische heen)
maar ik heb ook een hunter 70 op doomhammmer, die zou ik gewoon moeten kunnen spelen..
Oja, wat gebruik jij dan in raids?ImdaMned schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:06:
Ik vind een mage juist leuke omdat hij kan blinken/kiten/frost nova/counterspell/sheep en een redelijk arsenaal qua spells gebruikt. (niet in high end natuurlijk, da's toch altjid 1 butten bashen onafhankelijk van z'n class).
Voor raids zijn locks maar saai hoor ik, 1 button bash
Bnet pindle#2913
aantal hier zitten daar als horde.. ik ook! :x cowmooflageSnuffel schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:30:
Ja, dat zondermeer. Heb nu alleen maar Alliance characters
Oja, wat gebruik jij dan in raids?ImdaMned schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:06:
!!!!!!!!!!!
Hij blijft bij mij nu elke keer hangen op "connected", sinds het instaleren van de laatste patch. Terwijl mijn realm wel gewoon aan staatAnoniem: 168502 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:32:
ik moet zelf wachten tot 13.00 totdat ik erweer op kan.. (cyclone)
Failed to apply patch, please try later again, blabla![]()
EDIT: Hij connect nu wel naar andere realms, alleen niet naar de realm waar ík op moet "Kul Tiras".
Een probleem dat de meesten hebben lees ik nu wel weer op het officiële forum.
[ Voor 16% gewijzigd door Metalbuster op 16-07-2008 13:39 ]
Ik heb intussen mijn shaman tot 46 geleveld, en ook al wat BGs gedaan, wat heerlijk!
Lekker rammen, crits over je beeld zien en intussen ook nog de vlag naar de overkant brengen
Minder puntje is wel dat veel blauwe shaman loot uit Maraudon moet komen, en daar is echt geen groep voor te vinden
.
Minder puntje is wel dat veel blauwe shaman loot uit Maraudon moet komen, en daar is echt geen groep voor te vinden
Lees ajb de waarschuwingen voor dit topicMetalbuster schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:15:
[...]
EDIT: Hij connect nu wel naar andere realms, alleen niet naar de realm waat ík op moet "Kul Tiras" wat is dit voor een onzin?

Hmm, misschien dat ik ook wel opnieuw begin op die nieuwe server.. lijkt me wel leuk om dat weer eens mee te maken, alles vanaf het begin. Nu kan het nog, mijn Shaman is pas level 8.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Imbolg, lvl 10 Tauren druid, de gedachte om SW in te sneaken en allerlei pvp enabled lowbie'ste killen is zoo waanzinnig leukAnoniem: 266774 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:05:
[...]
aantal hier zitten daar als horde.. ik ook! :x cowmooflageen plaag (die rent ook heir ergens rond op het forum)
Was ook altijd dolle pret met me Nelf druid op Aggramar, de paniek in Ogrimar als bulten nubs geslacht worden door een onzichtbare elf
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Anoniem: 266546
Zo heb ik dus dat veel Alliance mensen van Burning Legion naar Ravencrest zijn gemigrate. Ik zie nu al uit naar level 70 en eens rustig IF of SW in te stealthen en een aantal een bezoekje te brengenmotormuus schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:46:
[...]
Imbolg, lvl 10 Tauren druid, de gedachte om SW in te sneaken en allerlei pvp enabled lowbie'ste killen is zoo waanzinnig leuk
Was ook altijd dolle pret met me Nelf druid op Aggramar, de paniek in Ogrimar als bulten nubs geslacht worden door een onzichtbare elf

Hallo allemaal,
Heb een klein probleem.
Ik heb mij vorige week opgegeven voor de Beta Opt-in, ging allemaal goed. Nu krijg ik een mail van Blizzard wanneer ik uitgekozen ben, prima.
Nu blijkt dat het mailadres wat op mijn account staat heel oud is en niet meer gebruikt wordt. Ik kan daar dus niet meer inkomen. Het is zelfs nog erger, weet niet meer welke mailbox het is.
Nu heb ik geprobeerd mijn mailadres te wijzigen, maar dan wordt er een validatie mail gestuurd naar mijn oude mailbox, maar ja, daar kan ik dus niet meer inkomen.
Vervolgens een mail gestuurd naar Blizzard billing support en krijg ik een mail terug:
Heeft iemand een idee hoe ik dit op ga lossen?
Heb een klein probleem.
Ik heb mij vorige week opgegeven voor de Beta Opt-in, ging allemaal goed. Nu krijg ik een mail van Blizzard wanneer ik uitgekozen ben, prima.
Nu blijkt dat het mailadres wat op mijn account staat heel oud is en niet meer gebruikt wordt. Ik kan daar dus niet meer inkomen. Het is zelfs nog erger, weet niet meer welke mailbox het is.
Nu heb ik geprobeerd mijn mailadres te wijzigen, maar dan wordt er een validatie mail gestuurd naar mijn oude mailbox, maar ja, daar kan ik dus niet meer inkomen.
Vervolgens een mail gestuurd naar Blizzard billing support en krijg ik een mail terug:
Hier kan ik dus ook niets mee, want ik weet niet meer wat mijn oude mailbox is.Thank you for your email. You can change the email address registered on your account from the account management page (https://www.wow-europe.com/account/). To do this please click the “Change contact info” link at the top of the page and then click the “Change e-mail” button. After entering the new email address you would like registered, you will receive a confirmation email containing a finalization link on the currently registered email address. After clicking that link your registered email will be changed to your new email address.
Should you be encountering issues with the automatic email change feature or if you are unable to access the currently registered email address; we can change it for you if you provide the following information for account verification:
- Your account name (please do NOT send us your password)
- Your full real name
- Your full address including postal or zip code currently registered on the account
- Your full email address (currently registered on the account)
Additionally we will require two of the following:
- The authentication key used to create the account
- Your Secret question and answer
- The last 4 digits of the credit card used on the account plus the expiration date OR the full gamecard code
Please also provide us with the new email address you would like to be registered on the account.
Bellen met customersupport.Stylisimo schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:53:
Hallo allemaal,
Heb een klein probleem.
[...]
Hier kan ik dus ook niets mee, want ik weet niet meer wat mijn oude mailbox is.
Eergisteren 70 gedingt met mijn enh shaman, eindelijk. 
Ben nu alle quests in netherstorm en shadowmoon valley die ik overhad (zowat allemaal) aan het afmaken voor gold (en rep) en een beetje aan het kijken wat ik simpel kan doen om me beter te gearen.
Volgens een maat van me zijn de S1 en S2 wapens daar ook erg goed voor, dus voor het eerst maar eens serieus bezig met battlegrounds ook.
Geld voor normale flyer had ik al klaar, epic gaat wel een serieus gridnfest worden.
Ben nu alle quests in netherstorm en shadowmoon valley die ik overhad (zowat allemaal) aan het afmaken voor gold (en rep) en een beetje aan het kijken wat ik simpel kan doen om me beter te gearen.
Volgens een maat van me zijn de S1 en S2 wapens daar ook erg goed voor, dus voor het eerst maar eens serieus bezig met battlegrounds ook.
Geld voor normale flyer had ik al klaar, epic gaat wel een serieus gridnfest worden.

Welke profs gebruik jij voor je Shaman, of welke ben je van plan te kiezen?HanH schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:24:
Ik heb intussen mijn shaman tot 46 geleveld, en ook al wat BGs gedaan, wat heerlijk!Lekker rammen, crits over je beeld zien en intussen ook nog de vlag naar de overkant brengen
![]()
Minder puntje is wel dat veel blauwe shaman loot uit Maraudon moet komen, en daar is echt geen groep voor te vinden.
edit:
zelfde vraag ook aan jou Baha
zelfde vraag ook aan jou Baha
Ik baal er nog steeds van dat ze alleen een nieuwe PvE realm geopend hebben. Als het een PvP realm was zat ik er ook meteen op. Nu heb ik alleen de mogelijkheid om op 'oude' servers te spelen. Echter als ik lvl 70 haal en WotLK komt uit dan zit iedereen weer op het zelfde niveau. Het enigste verschil is dan dat veel spelers bergen met goud hebben en ik waarschijnlijk nog niet.
Was net aan het updaten toen ik poste, armory link is blijkbaar er uit gesukkeld, sorry. 
http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Talnivarr&n=Baha
Wel geen idee of ik op langere termijn het skinning ga vervangen, totaal geen zicht op of craften met materials van AH wel haalbaar is. Zou enchanting of JC in combinatie met LW wel zien zitten, maar ik doe het hier maar voorlopig mee.
http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Talnivarr&n=Baha
Wel geen idee of ik op langere termijn het skinning ga vervangen, totaal geen zicht op of craften met materials van AH wel haalbaar is. Zou enchanting of JC in combinatie met LW wel zien zitten, maar ik doe het hier maar voorlopig mee.
[ Voor 43% gewijzigd door Baha op 16-07-2008 14:04 ]
L2quote nub!!! Enne aantal knopjes op locks > aantal op mage hoor...ImdaMned schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:11:
[...]
Oja, wat gebruik jij dan in raids?![]()
!!!!!!!!!!!
Bnet pindle#2913
Scorch + Fireballporn* schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:04:
[...]
L2quote nub!!! Enne aantal knopjes op locks > aantal op mage hoor...
VS.
CoX + SB!
hmhmmhhmmhAdditionally we will require two of the following:
- The authentication key used to create the account
- Your Secret question and answer
- The last 4 digits of the credit card used on the account plus the expiration date OR the full gamecard code
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 16-07-2008 14:08 ]
Even zijn volledige tekst ter info:
Ik heb op m'n lock 2x meer knoppen dan op mage. Dat je in raids maar 1-3 knoppen gebruikt, hebben ze beiden last van, zoals Imda ook al zeiIk vind een mage juist leuke omdat hij kan blinken/kiten/frost nova/counterspell/sheep en een redelijk arsenaal qua spells gebruikt. (niet in high end natuurlijk, da's toch altjid 1 butten bashen onafhankelijk van z'n class).
[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 16-07-2008 14:25 ]
Bnet pindle#2913
Anoniem: 42901
Een paar dagen geleden werd ik afgeperst:

Ik moest hardop lachen
[edit] Kort daarna nog een leuke:

Ik moest hardop lachen

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 16-07-2008 14:33 ]
Vind jij het erg handig dat je elk bericht 2 keer binnen krijgtAnoniem: 42901 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:33:
[afbeelding]
Ik moest hardop lachen
[afbeelding]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ik zou echt allang geen zin meer hebben om te reageren op mensen die
a) alleen maar lopen te zeiken
b) zelf de regels niet kennen
Al dat ge-QQ op Multiboxers
a) alleen maar lopen te zeiken
b) zelf de regels niet kennen
Al dat ge-QQ op Multiboxers
heheAnoniem: 42901 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:33:
[afbeelding]
Ik moest hardop lachen
[afbeelding]
Ik kan begrijpen dat sommige mensen dit zeer IMBA vinden, maar gelijk mensen gaan afpersen slaat toch alles. Ik denk dat mensen die multiboxen (ook nog eens met 4 chars) niet echt het makkelijkst zijn af te persen, omdat ze al aardig wat hebben moeten doen om het werkend te krijgen
Zodat je alle berichten te zien krijgt, ook van de chars die je op dat moment niet in beeld hebt?Morax schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:44:
[...]
Vind jij het erg handig dat je elk bericht 2 keer binnen krijgt
dat is om whispers die binnenkomen op zijn chars, ook door gestuurd worden naar de andere accounts, en dat dan door een zelf aangemaakt chat kanaal te gebruiken.Morax schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:44:
[...]
Vind jij het erg handig dat je elk bericht 2 keer binnen krijgt
Anders ziet hij de helft van de whispers niet
[ Voor 8% gewijzigd door addictive op 16-07-2008 14:50 ]
correctie: 3/4addictive schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:50:
[...]
Anders ziet hij de helft van de whispers niet
Het woordje Multiboxing en Relay was geen hint genoeg? 
6. [myrelay][Joeh] betekent dat de whisper naar Joeh gestuurd is
6. [myrelay[[Joeha] betekent dat de whisper naar Joeha gestuurd is (oid)
6. [myrelay][Joeh] betekent dat de whisper naar Joeh gestuurd is
6. [myrelay[[Joeha] betekent dat de whisper naar Joeha gestuurd is (oid)
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 16-07-2008 14:55 ]
Wat is een goede build voor PVE op Mage?
Ik dacht aan 9/48/3 ofzo eens te proberen.
Ik dacht aan 9/48/3 ofzo eens te proberen.
ImdaMned in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."
Vanaf daar lezen:
Worteltaart
ImdaMNed
etc
Vanaf daar lezen:
Worteltaart
ImdaMNed
etc
Zie boven ^^
[ Voor 97% gewijzigd door ImdaMned op 16-07-2008 15:01 ]
Feral druids zijn ernstig leuk in raids. Lekker dps-en en toch altijd paraat moeten staan om die emergency heal/battleres/offtank/tranquility op hele groep te doen. Zelfde als enhancement shammy eigenlijk. Totems droppen en up houden, dps-en en toch hier en daar healen. 't is iets saaier dan een druid, dat wel (want dps-en is alleen autoattacken met windfury)porn* schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:00:
Oja, wat gebruik jij dan in raids?![]()
[ Voor 8% gewijzigd door FunkyTrip op 16-07-2008 15:23 ]
Dit dus.
Hehehehe, over dat multiboxing.
Kwam laatst een muliboxer in BG tegen, 5x shaman. Dus ik zei er wat van leuks van in /bg, gelijk heel veel reacties zoals "omg..report him", "that's illigal" en nog veel meer van die domme opmerkingen.
Tijd later kwam ik er weer 1 tegen, heb toen maar niets gezegd in BG om domme reacties uit te sluiten.
Persoonlijk vind ik altijd leuk om ze te zien en tegen te komen. Soms maak ik zelfs een praatje met ze. Het is dat ik niet 5x maandelijks wil betalen en waarschijnlijk mijn systeem ook niet optimaal is voor multiboxing (5 systemen gaat ook wat boven mijn budget, mijn vrouw ziet me al aankomen:P), maar anders had ik het misschien ook gedaan.
Kwam laatst een muliboxer in BG tegen, 5x shaman. Dus ik zei er wat van leuks van in /bg, gelijk heel veel reacties zoals "omg..report him", "that's illigal" en nog veel meer van die domme opmerkingen.
Tijd later kwam ik er weer 1 tegen, heb toen maar niets gezegd in BG om domme reacties uit te sluiten.
Persoonlijk vind ik altijd leuk om ze te zien en tegen te komen. Soms maak ik zelfs een praatje met ze. Het is dat ik niet 5x maandelijks wil betalen en waarschijnlijk mijn systeem ook niet optimaal is voor multiboxing (5 systemen gaat ook wat boven mijn budget, mijn vrouw ziet me al aankomen:P), maar anders had ik het misschien ook gedaan.
Stormstrike ftw?FunkyTrip schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:22:
[...]
Feral druids zijn ernstig leuk in raids. Lekker dps-en en toch altijd paraat moeten staan om die emergency heal/battleres/offtank/tranquility op hele groep te doen. Zelfde als enhancement shammy eigenlijk. Totems droppen en up houden, dps-en en toch hier en daar healen. 't is iets saaier dan een druid, dat wel (want dps-en is alleen autoattacken met windfury)
Ik neem aan dat dit niet alles is? Enh. Shamans hebben toch ook wel een aantal andere spells/cooldowns die ze kunnen/moeten gebruiken? Dit is een serieuze vraag (if anyone was wondering..), aangezien ik net een Shaman gestart ben, en nu --op level 8-- is het inderdaad vooral Auto-attack, wat niet boeiend is, maar ik ging er van uit dat dit zou veranderen.FunkyTrip schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:22:
want dps-en [als Enh. Shaman] is alleen autoattacken met windfury)
BTW, Neg doen jullie nog SWP nu alles plat is of is het een beetje freewheelen, pvp-en, gold verzamelen voor als de expansion er is?
Voor mij geen vraag. Wij zijn net in BT begonnen, maar als je Kil'jeaden plat hebt is er geen reden meer voor farmen zou ik denken?
Voor mij geen vraag. Wij zijn net in BT begonnen, maar als je Kil'jeaden plat hebt is er geen reden meer voor farmen zou ik denken?
Rotatie op lvl 70 is stormstrike, flameshock uphouden en earthshock spammen!OkkE schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:28:
[...]
Ik neem aan dat dit niet alles is? Enh. Shamans hebben toch ook wel een aantal andere spells/cooldowns die ze kunnen/moeten gebruiken? Dit is een serieuze vraag (if anyone was wondering..), aangezien ik net een Shaman gestart ben, en nu --op level 8-- is het inderdaad vooral Auto-attack, wat niet boeiend is, maar ik ging er van uit dat dit zou veranderen.
Jawel, iedereen maximaal gearen voor WOLTK, zodat er zo snel mogelijk aan raid content begonnen kan worden. Blizzard heeft aangegeven dat de item-sink een stuk minder zou zijn dan bij BC, dus gear blijft langer bruikbaar.
Klinkt zo saai, waardoor ik twijfel of ik niet toch een Rogue moet starten. Maar uiteindelijk is elke class natuurlijk min of meer het zelfde; een handje vol abillities spammen.SouLmaN schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:34:
[...]
Rotatie op lvl 70 is stormstrike, flameshock uphouden en earthshock spammen!
-- edit --
Over gear in WotLK; Ik heb het zelfde gelezen als Ossi. Maar door dat Stamina niet zo veranderd wordt, zal uiteindelijk de meeste gear wel langer useful blijven, verwacht ik.
[ Voor 20% gewijzigd door OkkE op 16-07-2008 15:51 ]
Ik heb gelezen dat het gewoon hetzelfde zou zijn als pre-tbc naar tbc.Anoniem: 140111 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:36:
Jawel, iedereen maximaal gearen voor WOLTK, zodat er zo snel mogelijk aan raid content begonnen kan worden. Blizzard heeft aangegeven dat de item-sink een stuk minder zou zijn dan bij BC, dus gear blijft langer bruikbaar.
Ze willen alleen niet weer zo'n groot stamina verschil maken geloof ik.
Het grote voordeel van shaman t.o.v. rogue is dat als je het "mail rogue met healing spells" zijn zat bent, kan je altijd nog healer of caster rollen, zonder een nieuwe char te moeten lvlen.OkkE schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:45:
[...]
Klinkt zo saai, waardoor ik twijfel of ik niet toch een Rogue moet starten. Maar uiteindelijk is elke class natuurlijk min of meer het zelfde; een handje vol abillities spammen.
Niet als je offhealing duty hebt. Dan moet je mana bewaren voor de healsSouLmaN schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:34:
[...]
Rotatie op lvl 70 is stormstrike, flameshock uphouden en earthshock spammen!
Idd. Dat is het voordeel van shaman. Als je spect in elemental mag je wellicht nuken, als je spect in resto kun je wack-a-mole spelen als healer.Het grote voordeel van shaman t.o.v. rogue is dat als je het "mail rogue met healing spells" zijn zat bent, kan je altijd nog healer of caster rollen, zonder een nieuwe char te moeten lvlen.
Druids hebben dan ook nog de tank-optie. Voor de rest is het bij de andere classes vrij eentonig ja, al kun je er natuurlijk een spelletje van maken om dat "paar buttons mashen" te optimaliseren dat je echt perfect met elke 'tick' de juiste cast doet. Persoonlijk vind ik dat vrij saai.
[ Voor 54% gewijzigd door FunkyTrip op 16-07-2008 16:08 ]
Dit dus.
Ging over aantal gebruikte knopjes, en da's bij een enh. shammy ook erg minimaal of niet dan. SS, shock, paar totems, klaarFunkyTrip schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:22:
[...]
Feral druids zijn ernstig leuk in raids. Lekker dps-en en toch altijd paraat moeten staan om die emergency heal/battleres/offtank/tranquility op hele groep te doen. Zelfde als enhancement shammy eigenlijk. Totems droppen en up houden, dps-en en toch hier en daar healen. 't is iets saaier dan een druid, dat wel (want dps-en is alleen autoattacken met windfury)
Bnet pindle#2913
Dit topic is gesloten.