Nou.. Gisteravond wipenight op archi, guild tries..
Dat vuur he... slaat echt nergens op, als ik 'archi howtos' bekijk zie ik het vuur altijd weg gaan van archi en ze hoeven alleen maar aan de kant te springen... bij ons lijkt het wel of dat vuur eerst een rondje maakt om een groep en dan archi mooi een fear kan geven.. ook de tank blijft niet gespaard, knalt gewoon over hem heen, of het gaat eerst gewoon langs healer groep en maakt dan rechtsomkeert en knalt gewoon even lekker over de healers heen. Denk dat we nu alles well gezien hebben, sirkel om melee heen, en er nog eens overheen/doorheen.
Ook die airburst is bullshit.. krijg je er 1, knalt je naar de andere kant van de map, ren je terug krijg je er weer 1, als dat nou 1 keer gebeurde ok maar niet 4 keer.
Ik geloof dat 3 minuten en 42 seconden langste try was. Maar dat kwam volgens mij meer omdat we meer bezig waren met rennen dan met dps.
Het is zeker niet zo dat we niet voorbereid waren ofzo, genoeg gelezen/filmpies gekeken, airburst gedaan zonder problemen ofzo, ging server ook nog eens down tussendoor dikke pret.
Ben blij dat morgen reset is, rest van bosses staat gewoon op farm eigenlijk 0.0 problemen daar.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"