Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 162 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 55.258 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Woei, eindelijk Illidan down (1st kill voor guild) :) M'n token dropte, dus ik heb nu 4/6 T6 @ m'n spriest <3

Echt, best looking T6 set... eindelijk ook een priest set zonder wings / halo's en andere holy crap :P

* Viggen is happy ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174443

junglebeast schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 03:02:
[...]

Ken nu ongeveer 4-5 mensen van GoT die Horde spelen. De ratio is ongeveer 60 A - 40 H nu.
k ;)
zonde dat ik eigenlijk geen Horde meer wil spelen :/ ..
Heb maar een Ally priest gemaakt , Nalarian ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 15:11

ye-roon

knaak

grats :)

en idd, priest t6 is mooiste t6 set. Vooral op een Nelf Female in shadow form. Of priests in shadowform in general. (behalve UD male, troll male, human male, en dwarfes :p)

Maja giiiv raid guild oid, maja nog niet genoeg gear op alliance en me horde server, daar spelen ze zonder echt skill te hebben :p (ik bedoel wipen op laatste baas in ramparts.....)

[ Voor 7% gewijzigd door ye-roon op 30-07-2008 07:21 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05 16:44
Tr!gger schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:15:
Nou het raiding verhaal met Alive is ook alweer over. Aangezien er wat core raiders gewoon geen zin meer hadden om te raiden heeft de guildleader maar besloten om te stoppen met raiden en er een casual/pvp guild van te maken.

Tis ook wat zeg als dps warrior on turalyon(horde), ik heb nooit een mazzeltje lijkt het wel |:( . En progress ging nog wel als een trein voor de summerbreak helaas.
<subtiele hint mode> 'Mijn' guild is nog op zoek naar een dps warrior, en we zitten ook op Tura ;)</subtiele hint mode>

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 07:40:
[...]

<subtiele hint mode> 'Mijn' guild is nog op zoek naar een dps warrior, en we zitten ook op Tura ;)</subtiele hint mode>
<hint>

Lees horde in zijn tekst ;)
En ze moeten niet zo zeuren bijna klaar dan ben ik lv70 :P
</hint>

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 03:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou.. Gisteravond wipenight op archi, guild tries..
Dat vuur he... slaat echt nergens op, als ik 'archi howtos' bekijk zie ik het vuur altijd weg gaan van archi en ze hoeven alleen maar aan de kant te springen... bij ons lijkt het wel of dat vuur eerst een rondje maakt om een groep en dan archi mooi een fear kan geven.. ook de tank blijft niet gespaard, knalt gewoon over hem heen, of het gaat eerst gewoon langs healer groep en maakt dan rechtsomkeert en knalt gewoon even lekker over de healers heen. Denk dat we nu alles well gezien hebben, sirkel om melee heen, en er nog eens overheen/doorheen.

Ook die airburst is bullshit.. krijg je er 1, knalt je naar de andere kant van de map, ren je terug krijg je er weer 1, als dat nou 1 keer gebeurde ok maar niet 4 keer.

Ik geloof dat 3 minuten en 42 seconden langste try was. Maar dat kwam volgens mij meer omdat we meer bezig waren met rennen dan met dps.

Het is zeker niet zo dat we niet voorbereid waren ofzo, genoeg gelezen/filmpies gekeken, airburst gedaan zonder problemen ofzo, ging server ook nog eens down tussendoor dikke pret.

Ben blij dat morgen reset is, rest van bosses staat gewoon op farm eigenlijk 0.0 problemen daar.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
prutser001 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 08:00:
Nou.. Gisteravond wipenight op archi, guild tries..
Dat vuur he... slaat echt nergens op, als ik 'archi howtos' bekijk zie ik het vuur altijd weg gaan van archi en ze hoeven alleen maar aan de kant te springen... bij ons lijkt het wel of dat vuur eerst een rondje maakt om een groep en dan archi mooi een fear kan geven.. ook de tank blijft niet gespaard, knalt gewoon over hem heen, of het gaat eerst gewoon langs healer groep en maakt dan rechtsomkeert en knalt gewoon even lekker over de healers heen. Denk dat we nu alles well gezien hebben, sirkel om melee heen, en er nog eens overheen/doorheen.

Ook die airburst is bullshit.. krijg je er 1, knalt je naar de andere kant van de map, ren je terug krijg je er weer 1, als dat nou 1 keer gebeurde ok maar niet 4 keer.
Sorry, maar l2readtactics.
Vuur volgt een speler, dus als het vuur op je af komt ren je recht weg van archi en niet om hem heen :+ anders krijg je inderdaad te taferelen van ingesloten melee etc.

Als je airburst krijg sta je te dicht bij andere mensen, of je hebt gwoon pech en bent Archi's arubusrt target of the day.

Voor archi geld over het algemeen de regel, survival > dps

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 30-07-2008 08:18 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Tsja onze eerste kill was ook behoorlijk wat avonden later, maar volgde een attempt waarbij we Geen DPS gebruikten en tot de enrage door bleven gaan met posities, uitkijken en tears ;) Daarna het DPS component toegevoegd (totaal niet belangrijk daar) en het werkte echt wel :) Maar het blijft een bitch, gelukkig is de 'randomness' van de flames nu niet meer een grote factor.

Wij gebruikten overigens een 3-groeps verdeling in een cirkel rondom archi

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Op naar Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 163

Hij is wel weer lang genoeg, hier gaan we verder!

(P.S. deze kan dan wel op slot)

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 30-07-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

FunkyTrip schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:24:
[...]

Nee hoor, het is heel simpel. TF is moeilijker dan Atiesh. Atiesh krijg je uiteindelijk altijd in elkaar door gewoon de instance door te blijven farmen. TF heeft items nodig met 0,1% dropchance. Onze guild heeft 1 jaar moeten wachten voor we een TF hadden omdat de items gewoon NOOIT dropten. Er zijn guilds die nog nooit een TF hebben weten te bemachtigen. Als die een jaar bezig mochten zijn in Naxx hadden ze 100% zeker een Atiesh gehad.

Met Atiesh heb je daar geen kans voor. Indien iedereen in Naxx een jaartje de tijd had gehad, waren er meer Atiesh dan TF's geweest.
Feit is wel dat amper tot geen guilds Naxx meer dan een jaar gefarmed hebben. Dus uw stelling klopt niet. Ik heb amper 10 keer de binnenkant van Naxx gezien, terwijl ik helemaal niet kan zeggen of ik nu 100 of 1000 keer MC gecleared heb. En dat is voor de meeste spelers zo. Vandaar ook de vijf thunderfluffies en 2 hands of ragnaros in mijn guild en 0 Atieshen.

Jij gaat er gewoon vanuit dat je Naxx maanden aan een stuk gaat farmen, maar dat is helemaal niet gebeurd. Dus Atiesh is zeldzamer en moeilijker te krijgen.

Ik ga wel akkoord dat de huidige legendaries makkelijker zijn dan die in vanilla wow. Het is jammer dat ze gewoon droppen zoals andere purple items. Er zou idd een quest aan moeten vasthangen of op zijn minst moeten gecraft worden zoals de oude legendaries. Genoeg opties om het moeilijker te maken. Warglaives laten craften diep in de Black Temple bvb. Recipe laten verkopen door vijandige NPC die door een priest moet gemindcontrolled worden (BWL anyone? :P ). Voldoende opties.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
DarthDavy schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:21:
[...]

Feit is wel dat amper tot geen guilds Naxx meer dan een jaar gefarmed hebben. Dus uw stelling klopt niet. Ik heb amper 10 keer de binnenkant van Naxx gezien, terwijl ik helemaal niet kan zeggen of ik nu 100 of 1000 keer MC gecleared heb. En dat is voor de meeste spelers zo. Vandaar ook de vijf thunderfluffies en 2 hands of ragnaros in mijn guild en 0 Atieshen.

Jij gaat er gewoon vanuit dat je Naxx maanden aan een stuk gaat farmen, maar dat is helemaal niet gebeurd. Dus Atiesh is zeldzamer en moeilijker te krijgen.

Ik ga wel akkoord dat de huidige legendaries makkelijker zijn dan die in vanilla wow. Het is jammer dat ze gewoon droppen zoals andere purple items. Er zou idd een quest aan moeten vasthangen of op zijn minst moeten gecraft worden zoals de oude legendaries. Genoeg opties om het moeilijker te maken. Warglaives laten craften diep in de Black Temple bvb. Recipe laten verkopen door vijandige NPC die door een priest moet gemindcontrolled worden (BWL anyone? :P ). Voldoende opties.
Naxxramas is ook wel een hele tijd later in-game gekomen dan MC. Als TBC later gekomen was, was er ook weer meer tijd geweest voor andere guilds om in Naxxramas te komen, en dus ook weer splinters voor Atiesh te farmen. Beetje een kromme vergelijking imo.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.