Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 162 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 55.506 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Voor een heleboel mensen oud nieuws, maar dit stond bij mijn guild op het forum en voor wie net in Kara zit, of halverwegen:
Dit is een snelle uitleg over hoe wij Kara deden/doe
Hopelijk heeft ienamd er iets aan
:D

Slacker's guide to Karazhan
by Ciabhan, Beta Noire, Lightbringer

Attumen the Huntsman

Trash: tanked, crowd controlled with priest's Shackle Undead and hunter traps. The ponies hurt. The humans heal ponies. Kill humans first.

What should I do?: Kill the pony. Attumen will appear. Kill the pony. Attumen will mount. Kill mounted pony. Loot.

What will kill everyone?: not picking up Attumen the Huntsman fast enough. Not facing him away from the raid.

What will kill me?: nothing, unless you pull aggro, but being squishy and in front of him before he mounts up is a good way to take serious damage :) (thanks to Reflection for this suggestion)

Moroes

Trash: tanked. Larger packs are killed with AoE. The human looking guys that come in pairs hit REALLY hard when they're below 50% (head crack debuff). Healers watch out

What should I do?: Kill Baroness first if she's around. Kill holy adds. Keep the physical adds crowd controlled with shackles, traps, turn undead. Kill Moroes. Two tanks should be top on threat. If one tank is gouged or blinded, the other one should turn his back on Moroes.

What will kill everyone?: not killing the uncontrolled boss adds fast enough. Not dispelling poisons fast enough. If one tank is incapacitated, the other one not turning around will kill everyone.

What will kill me?: nothing, but remember to use healthstones or pots if you're looking weak. Healers will probably see to you but if the fight drags on it might be a bit much for them.

Anything else?: Always kill Baroness first, then the healer add. Keep the warrior/ret pala looking adds shackled or trapped.

Maiden of Virtue

Trash: crowd controlled with priest's Shackle Undead, hunter traps and warlock banishes. Otherwise tanked

What should I do?: Kill her. Dispel dots. Bandage yourself if you're melee. Blessing of Sacrifice on the tank if you're a holy paladin. Intervene a repented healer if you're a warrior tank and you're not getting heals through repentance.

What will kill everyone?: slow dispelling on Holy Fire. If you can dispel, do so.

What will kill me?: getting too close to everyone and chaining some damage. Stay as far away from everyone else as you can. Also, make sure you stay in line of sight and range of a dispeller. Holy fire WILL kill you if you're too far away/out of LoS/whatever. if you're melee, make sure you run out to bandage when your HP drops a bit low

Opera

Trash: shackle one of the big boney guard guys. Tank and offtank on one. If you are DPS and go above MT/OT on threat, you die. Kill them one at a time. Other mobs, just tank and spank. Move out of the light.

Opera: Big Bad Wolf

What do I do?: Kill wolf, run away if you're 'it'.

What will kill everyone?: Nothing really.

What will kill me?: Not running in an almost-square away from the Wolf if you're a small gnome in red. Yeah. You read that right. Oh, and being melee is a pretty sure-fire way to die.

Opera: Wizard of Oz

What do I do?: Kill Dorothea. Kill Tonto. Kill Strawman. Kill Roar. Kill Tinhead. Kill Crone. In that order.

What will kill everyone?: Nothing.

What will kill me?: Not fearing the lion if that's your job. Not burning the strawman if that's your job. Getting caught in the tin guy's path.

Anything else?: Kill Dorothea first, then her dog Tonto. If you have fire spells, throw them at Straw. If you have fears, throw that at Roar.

Opera: Romulo and Julianne

What do I do?: Kill Julianne. Romulo appears. Kill Romulo. They both res. Get one down to about 15%. Kill the other one. Then nuke the first one. Make them die within 10 seconds of each other or they both res. :D

What will kill everyone?: Not making sure they die within ten seconds of each other. Not removing the poison from the Romulo tank.

What will kill me?: Nothing. Just make sure R+J die within ten seconds of each other.

Anything else?: No. Just make sure Romulo and Julianne die within ten seconds of each other. Read that last part again if you didn't catch it.

The Curator

Trash: One at a time, excepts the packs of Arcane Anomalies and Syphoners. Kill Syphoners first, then hit the Anomaly. Mana drains. The two guardians between the one-at-a-time guys and the anomalies must be taken together. Either have two tanks, or a hunter misdirect the second onto the tank. If you get a debuff RUN AWAY FROM THE RAID

What do I do?: Kill the flares. When flares are dead, kill the Curator. If Curator is blue he takes more damage. Only hit Curator if flares are dead. Even if he's blue. Not kidding.

What will kill everyone?: Not killing the flares fast enough. Always kill all the summoned flares before hitting the Curator.

What will kill me?: Nothing, unless you don't kill the flares fast. Then everyone dies. Messily. Also, ninja-pulling the Curator will too. He has a large aggro radius.

Terestian Illhoof

Trash: Aran's trash, mostly (see below) but have a warlock do bad things to the imps. Tank the humanoid ones, but any spare ones can be stunlocked and nuked. Big pack of imps can be AoEd.

What do I do?: Kill Illhoof unless there's Demon Chains up, then kill Demon chains. Make a macro /tar Demon and spam it. Warlocks spam seed of corruption. Paladins use concentration aura for the warlock. Healers must be very fast on victim healing. Tank Illhoof and Kil'rek. Loot

What will kill everyone?: Not killing the chains fast enough.

What will kill me?: Being in the chains, and your raid mates not killing the chains.

Shade of Aran

Trash: A pair of big arcane guys, as before, tank them both and run away if you're debuffed. Single big arcane guys can hit hard. Packs of little guys are immune to magic damage, so level your mace skill, casters. Spell Shades can be shackled and trapped (sorcerous shades cannot). The arcane voidwalker looking guys: the big one - tank it, the little ones CC but stunlock them around 20% or they blow up for ~5k damage. If this happens, heal up before taking on the next ones. Some of the Illhoof trash needs to get cleared too.

What do I do?: Hit Aran, no aggro table so go nuts. If you interrupt, DON'T interrupt arcane missiles - no point. If you're pulled in to the middle, run to the edge. If you see fire DO NOT MOVE. If you see snow, move away from it. At 40% he summons elementals: kill them fast. At 20% mana he polymorphs you, drinks, and AoE pyroblasts.

What will kill everyone?: Moving in the fire. Do not move in the fire. Only I'm allowed to do that. Really. Not killing the elementals will also kill everyone. Kill the elementals.

What will kill me?: Having less than 7k health. Not moving to the edge on arcane explosion. Not moving out of Blizzard.

Netherspite

Trash: Same as before. Sorcerous shades can't be CCed and should be nuked fast. Only ever pull one of the ethereal guys at a time.

What do I do?: If you can dodge tank (hunter or rogue) or are a real tank, take the red beam for 20 or 25 seconds. Swap with a partner. If you aren't a mana user, block the green beam. If you're DPS, block the blue beam. When he banishes, run to the far edge of the room. Move out of black circles on the floor. If you took a beam before a banish, you can't take it after, so you need a partner.

What will kill everyone?: Not blocking the green beam. Always block the green beam. All the time. Running through the red beam out of turn will kill everyone too.

What will kill me?: Staying in the red beam too long. Standing on black holes. Staying too near for banish

Chess

Trash: more ethereals. Yawn.

What do I do?: Talk to a piece to control it. Use the pet bar to move and attack. Kill the enemy king. Take out his healers and his big DPS guy if you like. If you're a friendly healing piece, spam heal our King.

What will kill everyone?: Nothing. You can't die here.

What will kill me?: Nothing. You can't die here.

Prince Malchezaar

Trash: Squidgy shadowfiends. Tank the two smaller ones. Pull out of range of patrolling ones. Kill. Easy trash.

What do I do?: Prince is tanked off to one side. Keep an eye out for infernals and move if you have to. DPS the boss. Low DPS down to 60%, then let rip. Don't exceed 99% of the tank's threat. If you get enfeebled (1 HP) get more than 30 yards away from Prince. Nuke him at 60% down to zero.

What will kill everyone?: A roll of the dice on this stupid fight. An unlucky parry/thrash on the tank. Pulling aggro. Bad infernal placements

What will kill me?: Shadow nova. Infernals. Move away from the bad things. Also, luck. Oh well. Silly fight.

Nightbane

Trash: Nothing. He's summoned on the way to the Curator

What do I do?: DPS Nightbane from max range. When he goes into the air, collapse on the tank and move out of the way of bad things. Kill the skeletons. Direct ranged damage with weak AoE can stick on Nightbane in the air. Misdirect onto the tank when he lands. Be prepared for a long fight. Move out of the fire.

What will kill everyone?: Pulling aggro. Tail swipes aren't fun.

What will kill me?: Standing in the fire. Standing behind him.

That's everything, I think. Have fun!

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kara:
1) Drink up, buff up
2) Start clearing
3) 1:30 hours later you have 23 badges

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:07:
Oooh, krijg net een mailtje van een maatje:

[...]

Mazzelkont :P
Als hij niet in de alpha gezeten heeft geloof ik er niks van. Zijn een aantal fake mails gepost van uitnodigingen. Op de forums ook nog niemand die een invite heeft gekregen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan geloof je het toch lekker niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Nope idd :) Beta keys zijn nog niet uitgegeven, alleen de mensen die in de alpha zaten hebben er nu 1. Lijkt me sterk dat die "vriend" als enige een beta invite heeft gekregen vanuit de opt-in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:08
ShadowBumble schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:44:
[...]

Das dus echt een Hybrid Build en zo te zien net van alles niks. Maar wel de mogelijkheid om je voor zowel tanking als " DPS " in te zetten zonder te respeccen , ik zie dat je op de amory in je Tank set staat ?

Als ik zo brutaal mag zijn Arms/Fury Build 31/30/0 hiermee heb je iets meer dieper talents en dat zal je DPS ook ten goede komen terwijl je nog steeds redelijk in staat bent om te tanken. ( Als off-tank bevoorbeeld )

Als je echt voor PvP wilt gaan zou ik de 17/44/0 Build gebruiken dit is een DPS build en ivm je gear hou je redelijk hoge sta hoger en je DPS zal stukken hoger liggen mits goed geenchant en gemmed en de juiste rotatie gebruikt.
17/44/0 is een dps build ja, maar totaal geen PvP build.
PvP build is de arms tree, minstens 31 daar (om mortalstrike te pakken).
Met 17/44/0 ga je bijna zeker dual wielden en dien je toch dicht of over de 200 +hit te hebben.

Sommige pakken ook de 33/28/0 build, dit om dan blood frenzy te krijgen in raids, zodat alle melee meer dmg doet. Dit dan bijna altijd met een 2h en wat slam er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:33:
Nope idd :) Beta keys zijn nog niet uitgegeven, alleen de mensen die in de alpha zaten hebben er nu 1. Lijkt me sterk dat die "vriend" als enige een beta invite heeft gekregen vanuit de opt-in :)
Hij zegt het heus niet zomaar :s
En waarom "vriend"?

Zal het zieltje wel eens bellen zo om om opheldering te vragen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 16:33

Maduth

Probeersel

ShadowBumble schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:18:
[...]

Dat was ik en die laatste nquestlog icm Jame's Alliance Level guide ( http://www.wow-pro.com ) onder levelling guides.
Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-10 15:45

chromeeh

the Gnome

Rochette schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:26:
[...] *Kara in 5 mins explained guide*
Mooi beschreven :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Maduth schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:13:
Heren,

Laatst zei iemand betreffende addons om q's te volbrengen:

1. TomTom
2. Lightheaded
3. ?????????

= Pwnd :+

kan niet meer vinden wat 3 zou moeten zijn 8)7
Op wowinsider hebben ze het over de addon Tourguide in plaats van Questhelper omdat TG minder memory vreet.

Het "heilige" kwartet voor levelling is daar: Tourguide, TomTom, DoubleWide en Lightheaded.

Heeft er hier iemand ervaring met de addon Tourguide?

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DexterBelgium schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:58:[...]
Het probleem is dat dat een self-fulfilling prophecy is. Door te zeggen dat pallies een niche tank zijn, en enkel AoE mogen tanken, veroordeel je alle pallies ertoe om NOOIT MT van een guild te worden, want iedereen gelooft dat die Bullshit altijd opgaat, en begint dus lowbie warriors te gearen in plaats van een pally die beter gegeared is.
Een pally kan nooit alleen MT van een gilde zijn, aangezien een pally niet alle bosses kan tanken. Daarom werken we in mijn gilde met een prot warrior en prot pally combo. Je hebt altijd een warrior tank nodig. Je kunt zonder pally tank.
Het enige dat een pally beter doet dan een warrior. De enige reden om een pally mee te nemen ipv een warrior. Dat is aoe tanken. Dat is de niche die prot pallies invullen.
Dat is niet wat je zegt, maar wel wat er gebeurt. Hoeveel mensen nog steeds zeggen "lol, Pallies can't tank" voor een fricking HEROIC godbetert, gewoon omdat Nihilum dat zegt ...

Als vertegenwoordiger van je class ben je het minstens verplicht niet gewoon mee te huilen met de wolven in het bos, maar tenminste genuanceerd uit de hoek te komen. Pallies zijn alleen een niche tank is niet waar. Mss dat we er uit onze aard meer toe geschikt zijn, maar de user achter het keyboard maakt meer verschil. Zo gauw ik geen boss meer kan tanken, stop ik ermee. Geen reroll, geen respec. Gelukkig ziet dat er niet naar uit :D
Ik ben vanaf dag 1 van TBC prot pally aan de horde kant. Ik heb alles meegemaakt van niet mogen tanken in normal naar herioc, uitgelachen worden door warrior etc. Ik heb moeten vechten voor mijn plaats als MT in mijn gilde. Inmiddels ben ik zo ver dat ik in mijn gilde alle bosses die door pallies kunnen worden getankt zonder problemen kan en mag tanken. Maar wij kijken wel naar wie de beste tank is voor een baas en dan komt toch in 99% van de gevallen de warrior naar voren.
Mij maakt het niet uit wat Nihilum zeg. Ik reageer op zaken zoals ik ze uit mijn ervaringen zie.
Trouwens: we schalen beter met stam, maar onze itemisation is dermate meer ingewikkeld dan die van een warrior, dat we meestal voor gelijk gear level minder stam kunnen stacken.
Ik heb het niet alleen over stamina. Een warrior in T6 gear zal veel betere threat genereren dan een paladin in T6 gear. Warrior schalen gewoon beter met gear. Paladin kunnen nu inderdaad wat meer stamina halen, maar inderdaad door de itemisation komt dat niet helemaal tot zijn recht. Daardoor heeft een warrior nogsteeds meer hitpoints en daar boven op een betere damage mitigation.
DAAR precies lijken bepaalde van de nieuwe talents iets aan te willen doen. Ik ben ervan overtuigd dat het Blizz's vaste bedoeling MOET zijn om elk van de vier tank classes EVEN boss viable te maken, en we zijn er in de laatste patches dermate op vooruit gegaan, dat ik er eigenlijk nog niet zo'n slecht oog in heb.
Ik ben er niet van overtuigd.

30% van mijn stamina omzetten naar spelldamage. Leuk maar dit komt neer op wat 400-500 spelldamage? Aardig maar warriors krijgen een 30% increase in threat.

51 talent punten voor een devestate. Deze geeft 100% van de weapon damage als holy damage. Dat is met een spelldamage wapen 100-150 damage. Prot paladin werken met spell damage voor threat, om dan als basis voor zo'n die talent weapon damage te gebruiken is niet zinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Vindt trouwens wel dat hier de meeste een beetje vlug conclusies trekken uit wat (alpha-niveau) talents en beschrijvingen.
Veel gaan flippen als ze minder mooie/stoere talents er bij hebben gekregen en denken dat ze generfed worden of niet genoeg krijgen......

Lijkt me stug dat iemand hier de totale math van fights en talents en de interactie op elkaar heeft doorgerekend en dus weet hoe het zaakje voor classes en specs gaat uitpakken. Blizzard heeft dat waarschijnlijk grotendeels wel en zal ook nog genoeg bijstellen en aanpassingen maken na een flinke beta-periode.

Ik ga iig eerst maar eens afwachten en dan straks langzaam de geluiden uit de beta-periode horen en kijken wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 20:12
ye-roon schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:03:
Ok

Nu dat het officieel is. En er gediscussieerd mag worden over de talents. Wat vinden jullie van de feral druid talents? Ik zit een beetje te ffen met de talents maar je mist altijd wat. Of master shapeshifter, of armor of of of.... Het is gewoon niet meer mogelijk om de perfecte spec te maken.

Ok dat is er wel, maar alleen een build die focust op of cat of bear. En voor mij is druid juist cat en bear. Iemand anders die dit ook heeft met zijn class of er ook zo over denkt met feral druids?

Ik zit er serieus over te denken om balance te gaan aangezien je daar wel een goede build kan bouwen. Maja het is beta dus er zal wat gecut worden. Of samen gevoegd, maja vind het een beetje jammer....

Een wat teleurgestelde feral druid...
Dus met andere woorden, je hebt teveel goede talents en daarom ben je teleurgesteld? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 23:11
Zijn er ook mensen actief in dit topic die ook al in dit topic actief waren voor TBC?
Zo ja, kun je ons vertellen of er met de komst van TBC ook al zoveel werd "gezeurd" wbt de nieuwe talents?

We zullen het straks allemaal wel zien wat er gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ossi schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:58:
Zijn er ook mensen actief in dit topic die ook al in dit topic actief waren voor TBC?
Zo ja, kun je ons vertellen of er met de komst van TBC ook al zoveel werd "gezeurd" wbt de nieuwe talents?

Was precies hetzelfde toen :)
En niet alleen hier, vooral op de wow forums.. :P

[ Voor 6% gewijzigd door m0nk op 18-07-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:01:
[...]

Was precies hetzelfde toen :)
En niet alleen hier, vooral op de wow forums.. :P
Inderdaad, het is nu allemaal theorycrafting, je moet de nieuwe spells in actie zien.
Zolang blizzard maar niet weer talents gaat nerfen op basis van level 70 feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannibal schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:52:
Vindt trouwens wel dat hier de meeste een beetje vlug conclusies trekken uit wat (alpha-niveau) talents en beschrijvingen.
Veel gaan flippen als ze minder mooie/stoere talents er bij hebben gekregen en denken dat ze generfed worden of niet genoeg krijgen......

Lijkt me stug dat iemand hier de totale math van fights en talents en de interactie op elkaar heeft doorgerekend en dus weet hoe het zaakje voor classes en specs gaat uitpakken. Blizzard heeft dat waarschijnlijk grotendeels wel en zal ook nog genoeg bijstellen en aanpassingen maken na een flinke beta-periode.

Ik ga iig eerst maar eens afwachten en dan straks langzaam de geluiden uit de beta-periode horen en kijken wat het gaat worden.
Je hebt helemaal gelijk. Niemand weet precies hoe het gaat worden en op dit moment hebben we alleen beta informatie. Maar gezien het verleden heb ik toch sterk het vermoeden dat wat we nu zien het gaat worden. Er zal nog wel wat bijgeschaafd worden. Maar er zullen geen grote veranderingen meer komen. Als je dan alle klassen naast elkaar legt, dan komen sommige klassen er toch echt beter af dan andere. Jammer genoeg waren dit ook al de klassen die er in TBC goed vanaf kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat uiteindelijk toch om het samenspel tussen de verschillende klassen, naar een klasse an-sich kijken is te kortzichtig en je kunt daarmee geen goed oordeel vellen.

Neemt niet weg dat het leuk is om erover te lullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 21:41
http://www.mmo-champion.com/talent/?paladin
Touched by the Light
Rank 3 Increases your spell power by an amount equal to 30% of your Stamina and increases the amount healed by your critical heals by 30%.
Een stam base spell damage, hmm
1000 stam => 300 spell damage, hmm daar kan ik wel inkomen.
Divine Guardian
Rank 2 While Divine Shield is active 30% of all damage taken by party or raid members within 30 yards is redirected to the Paladin.
Wow das een leuke talent
Hammer of the Righteous
Hammer the current target and up to 2 additional nearby targets, causing 100% of weapon damage as Holy damage. This ability causes high threat.
Instant cast, 5 yd range, 6 sec cooldown
nog paar minder intresante talents

[ Voor 17% gewijzigd door Teunis op 18-07-2008 15:11 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:06:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Niemand weet precies hoe het gaat worden en op dit moment hebben we alleen beta informatie. Maar gezien het verleden heb ik toch sterk het vermoeden dat wat we nu zien het gaat worden. Er zal nog wel wat bijgeschaafd worden. Maar er zullen geen grote veranderingen meer komen. Als je dan alle klassen naast elkaar legt, dan komen sommige klassen er toch echt beter af dan andere. Jammer genoeg waren dit ook al de klassen die er in TBC goed vanaf kwamen.
Misschien geen grootte, maar denk je nu werkelijk aan de huidige talents, zonder deze doorgerekend te hebben (in combinatie met alle andere spells enzo) te kunnen zien hoeveel dmg/healing je gaat doen? of is het puur dat mensen niet genoeg stoere talent-namen hebben, dat het niet uitmaakt wat ze doen, als ze maar stoer lijken?

Beetje het zelfde met die Deathknight, iedereen spreekt er af en toe over of een lvl55 deathknight strakt elke level 70/80 <insert andere class> zijn oren wast.... Dat wordt echt wel gebalanced en anders in de 1e patch na WOTLK ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Laatst online: 07-05-2022

Yup. Toen liep iedereen te jammeren. (Ook ik was niet blij meer met mijn holy priest)
Maar het is allemaal goed gekomen. Mijn priest is nog steeds erg cool.
Ik denk dat de grootste verandering de samen werking is geweest. Anders leren spelen. We hebben nu eigenlijk alle classe nodig in een raid, we kunnen in iedergeval elke classe gebruiken.
Voor TBC vielen de warlock, pala, shaman en hunter nog wel eens buiten de boot.

Geef het tijd, play the game en kom er achter dat Blizz het voor 99% goed heeft.
(na de diverse nerfs, rofl)

Maar ik heb alle vertrouwen in Blizz

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

KillGhost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:57:
[...]

hahaha ja, dat heb ik ook zo vaak. Allerlei smoesjes dat ze onderweg zijn. Volgens mij nemen ze dan ook nog de toeristische route. Eindelijk aangekomen, hebben ze geen mats. Moeten ze die nog kopen. Staat niks op AH. Vragen ze of ik het heb. Zeg ik nee, zeggen ze okay dan maar andere keer. Heb je wel weer voor jan lul 10 minuten in IF staan wachten.
Ik snap niet dat iedereen zoveel moeite doet voor random people voor enchants. Ik ben al mijn ganse leven enchanter in WoW en als ik een enchant verkoop aan iemand random (dus geen guildies en/of vrienden, voor die zijn enchants gratis anyway) dan is het wel die persoon zijn verantwoordelijkheid om mij op te zoeken. Ik ga hem echt niet zelf zoeken en ik ga ook geen 10 minuten voor jan lul aan de brug van IF staan wachten.

Hmmmm... misschen dat ik daarom zo weinig enchants verkoop. :P

Boeit me ook niet. Enchanting is er imo niet voor geld te verdienen, maar gewoon om vrienden/guildies mee te helpen (en eventueel een vriendelijk persoon uit een PuG waar je net succesvol een instance mee afgewerkt hebt).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannibal schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:11:
[...]
Misschien geen grootte, maar denk je nu werkelijk aan de huidige talents, zonder deze doorgerekend te hebben (in combinatie met alle andere spells enzo) te kunnen zien hoeveel dmg/healing je gaat doen?
Dmg/healing? Ik heb het de hele tijd al over PROT paladin.

Aan de nieuwe talents kun je toch al aardig wat zien. Ik heb het al een paar keer over de 51 punten talent van de prot paladin gehad. Om even een goed beeld te schetsen. Dit is de talent die het diepste in de prot tree zit. Dit is volgens blizzard de must have prot talent.

Deze talent is gebasseerd op weapon damage. Prot paladin gebruiken weapon damage helemaal niet. Ze gebruiken spell damage wapens omdat de threat afhankelijk is van de hoeveelheid spelldamage. Zie je de tegenstrijdigheid hier? Of denk je dat ik de talent niet stoer genoeg vindt?

Warriors krijgen 30% meer threat. Paladin krijgen geen extra threat. Een warrior zal geen last hebben van de salvation buff. Maar bij een paladin zal de raid nu 30% minder damage kunnen doen. Als blizzard dit niet compenseert (en daar lijkt het op dit moment niet op). dan is dit weer een reden meer om een warrior mee te nemen ipv een paladin.
of is het puur dat mensen niet genoeg stoere talent-namen hebben, dat het niet uitmaakt wat ze doen, als ze maar stoer lijken?
Ik kijk naar wat talents doen. Nergens heb ik het over de namen gehad of hoe "stoer" ze zijn. Dat maak jij er nu van.
Beetje het zelfde met die Deathknight, iedereen spreekt er af en toe over of een lvl55 deathknight strakt elke level 70/80 <insert andere class> zijn oren wast.... Dat wordt echt wel gebalanced en anders in de 1e patch na WOTLK ;)
Zoals TBC was gebalanced? Zoals TBC was gebalanced na de 1e patch? Waar komt dit blind vertrouwen vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:45:

(en daar lijkt het op dit moment niet op).
Of je moet gewoon even geduld hebben. Ze hebben al aangegeven dat paladins een overhaul krijgen. Alles staat nog open voor verandering en dat zal ongetwijfeld plaats vinden. Die threatissues zullen ze echt wel oplossen.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ m0nk;

Hij is ingeloot voor z'n studie :+

Waar je bek van vol is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Toen was het inderdaad het zelfde, misschien zelfs nog wel erger. Toen kreeg Horde ook Paladins, en Ally kreeg Shamans, dat was een heel gedoe. En natuurlijk dat de item stats om gingen, meer stamina op gear kwam, zodat "alle Tier items gelijk vervangen konden worden".

Ach, naast een groot deel echt nutteloze QQ's waren de meeste posts best grappig om te lezen. Net als nu. Iedereen om het hardst schreeuwen dat zijn class de meeste nerfs krijgt, etc. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:45:
[...]

Dmg/healing? Ik heb het de hele tijd al over PROT paladin.

Aan de nieuwe talents kun je toch al aardig wat zien. Ik heb het al een paar keer over de 51 punten talent van de prot paladin gehad. Om even een goed beeld te schetsen. Dit is de talent die het diepste in de prot tree zit. Dit is volgens blizzard de must have prot talent.

Deze talent is gebasseerd op weapon damage. Prot paladin gebruiken weapon damage helemaal niet. Ze gebruiken spell damage wapens omdat de threat afhankelijk is van de hoeveelheid spelldamage. Zie je de tegenstrijdigheid hier? Of denk je dat ik de talent niet stoer genoeg vindt?

Warriors krijgen 30% meer threat. Paladin krijgen geen extra threat. Een warrior zal geen last hebben van de salvation buff. Maar bij een paladin zal de raid nu 30% minder damage kunnen doen. Als blizzard dit niet compenseert (en daar lijkt het op dit moment niet op). dan is dit weer een reden meer om een warrior mee te nemen ipv een paladin.

[...]

Ik kijk naar wat talents doen. Nergens heb ik het over de namen gehad of hoe "stoer" ze zijn. Dat maak jij er nu van.

[...]

Zoals TBC was gebalanced? Zoals TBC was gebalanced na de 1e patch? Waar komt dit blind vertrouwen vandaan?
Ik praatte ook vooral in zijn algemeenheid, niet specifiek dat jij stoere talents nodig had of over prot paladins.

Maar je praat nu over die ene talent die weapon dmg nodig heeft maar zegt dat je een spelldmg zwaard gebruikt, dit zal ook waarschijnlijk niet meer de bedoeling zijn in WOTLK. Je krijgt een talent die wat strength Stamina en zo omzet in +spelldmg, ik weet verder nog niet of dit genoeg is, maar het wil wel zeggen dat deze talent bedoeld is zodat je bijvoorbeeld geen spelldmg zwaard meer gebruikt maar 1tj met hoge weapondmg en dat je gewoon de high-stamina gear van een warrior kan gebruiken.

En dat is ook vooral wat ik bedoel met het beoordelen van losse talents en met het doen van aannames gebasseerd op het nu, er veranderd veel, dus moet je de samenhang zien te beoordelen en bediscusiëren, ipv alles erg van 1 talent laten afhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:53:[...]
Of je moet gewoon even geduld hebben. Ze hebben al aangegeven dat paladins een overhaul krijgen. Alles staat nog open voor verandering en dat zal ongetwijfeld plaats vinden. Die threatissues zullen ze echt wel oplossen.
Dit is de overhaul.

Prot paladin wachten al sinds halverwege TBC op oplossingen. We hebben al wel wat gekregen. Maar bij iedere patch werd gezegd "de volgende patch wordt de prot pally patch'. Om daarna tot de conclusie te komen dat het toch weer de patch daarna wordt. Dan wordt je vanzelf sceptisch als mensen zeggen dat je geduld moet hebben.

Houdt er rekening mee dat wat nu live gaat niet zo makkelijk meer wordt aangepast. Het zal minimaal een aantal maanden live moeten draaien voor dat er weer dingen worden gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

cannibal schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:01:

Maar je praat nu over die ene talent die weapon dmg nodig heeft maar zegt dat je een spelldmg zwaard gebruikt, dit zal ook waarschijnlijk niet meer de bedoeling zijn in WOTLK. Je krijgt een talent die wat strength Stamina en zo omzet in +spelldmg, ik weet verder nog niet of dit genoeg is, maar het wil wel zeggen dat deze talent bedoeld is zodat je bijvoorbeeld geen spelldmg zwaard meer gebruikt maar 1tj met hoge weapondmg en dat je gewoon de high-stamina gear van een warrior kan gebruiken.

En dat is ook vooral wat ik bedoel met het beoordelen van losse talents en met het doen van aannames gebasseerd op het nu, er veranderd veel, dus moet je de samenhang zien te beoordelen en bediscusiëren, ipv alles erg van 1 talent laten afhangen.
Exactly my point. Je kan niet 1 talentpoint nog vergelijken met de oude situatie, als die situatie helemaal aangepast gaat worden.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 21:41
Nee inderdaad kan nog weinig gezegt worden over hoe gear etc gaat lopen voor de paladin

Maar geeft iedergeval al "goed gevoel" dat de spell damage niet vergeten wordt, 1000 stam en 300 spell dmg zijn toch redelijke waardes (T4 content nu)

Ieder geval dus maar niet die tanking wapen laten liggen omdat nu niks aan heb dus

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:50:
[...]

Een pally kan nooit alleen MT van een gilde zijn, aangezien een pally niet alle bosses kan tanken. Daarom werken we in mijn gilde met een prot warrior en prot pally combo. Je hebt altijd een warrior tank nodig. Je kunt zonder pally tank.
Het enige dat een pally beter doet dan een warrior. De enige reden om een pally mee te nemen ipv een warrior. Dat is aoe tanken. Dat is de niche die prot pallies invullen.

[...]

Ik ben vanaf dag 1 van TBC prot pally aan de horde kant. Ik heb alles meegemaakt van niet mogen tanken in normal naar herioc, uitgelachen worden door warrior etc. Ik heb moeten vechten voor mijn plaats als MT in mijn gilde. Inmiddels ben ik zo ver dat ik in mijn gilde alle bosses die door pallies kunnen worden getankt zonder problemen kan en mag tanken. Maar wij kijken wel naar wie de beste tank is voor een baas en dan komt toch in 99% van de gevallen de warrior naar voren.
Mij maakt het niet uit wat Nihilum zeg. Ik reageer op zaken zoals ik ze uit mijn ervaringen zie.

[...]
Ik ben het eens met wat je zegt, maar ik snap enkel je conclusie niet. Je zegt in één paragraaf dat je alles mag tanken, maar dat je in 99% van de gevallen de warrior neemt als MT. Wat is het nu? Tank je alle bosses, of maar 1% ervan? The proof of the pudding is in the eating.

Ik denk dat we dichter bij elkaar staan qua idee over de class dan je denkt. Je hebt toch nog geen warrior gerolled, hé ;)
30% van mijn stamina omzetten naar spelldamage. Leuk maar dit komt neer op wat 400-500 spelldamage? Aardig maar warriors krijgen een 30% increase in threat.
Klopt, maar waar zit jij nu qua spelldmg? dat is toch meer dan 50% extra spelldamage? Ok, op dit moment is het (volgens mij) niet zo dat spelldmg +50% gelijkstaat aan threat +30%. Maar ik zou niet uitsluiten dat dit wel het geval wordt na de overhaul.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:58:
@ m0nk;

Hij is ingeloot voor z'n studie :+

Waar je bek van vol is...
hehehehe, dacht al, kan noooooit! Aangezien de eerste beta keys net pas verzonden zijn in de USA. Hier nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DexterBelgium schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:36:[...]
Ik ben het eens met wat je zegt, maar ik snap enkel je conclusie niet. Je zegt in één paragraaf dat je alles mag tanken, maar dat je in 99% van de gevallen de warrior neemt als MT. Wat is het nu? Tank je alle bosses, of maar 1% ervan? The proof of the pudding is in the eating.
Ik mag alle bosses tanken en heb ze ook getankt. Maar de warrior is altijd gewoon de betere keuze voor de bosses. Meer health, meer threat, dan is de keuze snel gemaakt.
Ik denk dat we dichter bij elkaar staan qua idee over de class dan je denkt. Je hebt toch nog geen warrior gerolled, hé ;)
Erh .. nee .. natuurlijk niet. Nog geen level 70 warrior dan.
[...]
Klopt, maar waar zit jij nu qua spelldmg? dat is toch meer dan 50% extra spelldamage? Ok, op dit moment is het (volgens mij) niet zo dat spelldmg +50% gelijkstaat aan threat +30%. Maar ik zou niet uitsluiten dat dit wel het geval wordt na de overhaul.
Als spelldamage zo zou blijven werken en als paladin een spelldamage wapen zouden blijven gebruiken dan zou dat inderdaad ongeveer 40-50% extra spelldamage zijn. Maar als ik zo naar de verschillende talents kijk, dan krijg ik het gevoel dat blizzard wil dat ik geen spelldamage gear/wapen meer gebruik (51 punten talent). Dan zou deze spelldamage ongeveer gelijk zijn aan wat ik nu al heb. Mijn threat blijft afhankelijk van spelldamage. Ik heb het gevoel dan het threat niveau blijft steken op wat we nu al hebben. Daarbij komen we wel weer in die vervelende splagaat van spelldamage/normal gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Trouwens iemand opgevallen dat op die wotlkwiki bij de talentcalculator van de warrior, deathwish en sweepingstrikes weer of nog zijn omgedraaid.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ben eindelijk level 25, ik vondt het echt lang duuren en lastig om van level 20 naar 25 te gaan. Ik heb wat hulp gehad van iemand in welk gebied ik moest zijn. Ze wezen mij erop om te beginnen in Hillsbrad vervolgens naar thousand needles en dan Strangeltorn vale of zo. Ik was maar bezig met knoeien in The Barrens en lag elke keer op mijn rug. Ik hoop dat het lvlen nu weer wat sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannibal schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:01:
[...]Ik praatte ook vooral in zijn algemeenheid, niet specifiek dat jij stoere talents nodig had of over prot paladins.

Ik mag misschien in mijn posts wat focussen op die ene talent. Maar het is wel de belangrijkste talent die we krijgen. Ik kijk wel degelijk naar het geheel en dan ben ik niet zo gerustgesteld als jij.

We moeten blijkbaar spelldamage blijven gebruiken voor threat. Maar we moeten gear gebruiken zonder spelldamage. We krijgen talents die juist niet met spelldamage werken maar met weapondamage. En daarnaast krijgen we een conversie talent om meer spelldamage te krijgen die op het niveau komt van T4 gear nu.

Dit is een vreemde situatie waar we als prot paladin in komen. Zie je de tegenstelling tussen talents en werking van threat?

Ik krijg het gevoel dat blizzard niet precies weet wat ze met prot paladin aan moeten. Het zou fijn zijn als ze een beslissing nemen. We tanken of met spelldamage en dan moet er synergy zijn met onze talents en gear. Of we tanken net zoals warriors en gebruiken hun gear en onze talents zijn gebasseerd op weapon damage.

Trouwens waarom worden paladin weer verplicht om een diepe conversie talent te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:53:
Ben eindelijk level 25, ik vondt het echt lang duuren en lastig om van level 20 naar 25 te gaan. Ik heb wat hulp gehad van iemand in welk gebied ik moest zijn. Ze wezen mij erop om te beginnen in Hillsbrad vervolgens naar thousand needles en dan Strangeltorn vale of zo. Ik was maar bezig met knoeien in The Barrens en lag elke keer op mijn rug. Ik hoop dat het lvlen nu weer wat sneller gaat.
In jouw geval zou ik echt addons als Questhelper gebruiken, om het qua levellen iets makkelijker te maken. Want 20 tot 25 hoort over het algemeen geen probleem te zijn (iig qua tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, ik baal zeg als ik die warlock changes bekijk. Ik zie enkel maar nerfs, naast een paar talents waar ik ook niet warm van kan worden, verder lijkt het wel of de enige mogelijke destruction build een fire build word, wat er zijn gewoon geen nieuwe shadow talents. Ik wil shadow damage doen gvd!

Ik denk dat ik maar me warrior of me priest ga levelen met wotlk, want warlocks lijken me echt niet meer leuk te zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:59:
[...]

Ik mag misschien in mijn posts wat focussen op die ene talent. Maar het is wel de belangrijkste talent die we krijgen. Ik kijk wel degelijk naar het geheel en dan ben ik niet zo gerustgesteld als jij.

We moeten blijkbaar spelldamage blijven gebruiken voor threat. Maar we moeten gear gebruiken zonder spelldamage. We krijgen talents die juist niet met spelldamage werken maar met weapondamage. En daarnaast krijgen we een conversie talent om meer spelldamage te krijgen die op het niveau komt van T4 gear nu.

Dit is een vreemde situatie waar we als prot paladin in komen. Zie je de tegenstelling tussen talents en werking van threat?

Ik krijg het gevoel dat blizzard niet precies weet wat ze met prot paladin aan moeten. Het zou fijn zijn als ze een beslissing nemen. We tanken of met spelldamage en dan moet er synergy zijn met onze talents en gear. Of we tanken net zoals warriors en gebruiken hun gear en onze talents zijn gebasseerd op weapon damage.

Trouwens waarom worden paladin weer verplicht om een diepe conversie talent te nemen?
Ik vindt het met die extra talent nog helemaal niet zo raar. Misschien is het nog net niet genoeg, maar kan veel getweaked worden. En niemand zegt dat je helemaal geen spelldmg meer mag hebben op je gear. Alleen dat het minder je focus hoeft te zijn. Dus grotere gear pool (je kunt gewoon redelijk blind warrior-gear aantrekken), met misschien wel een stuk meer +Sta dan je nu van je (paladin)T4 krijgt. Ook is elke stamina-enchant opeens ook weer 3-4 spelldmg, elke (huidige) solid start geeft dat ook.
Je hele focus voor gearing gaat dus overhoop en natuurlijk kan dat allemaal net te weinig zijn, maar niets wat (als ze dat willen....) niet kunnen bij trekken in een beta-periode die nog volledig gedraaid moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannibal schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:21:
[...]
Ik vindt het met die extra talent nog helemaal niet zo raar. Misschien is het nog net niet genoeg, maar kan veel getweaked worden. En niemand zegt dat je helemaal geen spelldmg meer mag hebben op je gear. Alleen dat het minder je focus hoeft te zijn. Dus grotere gear pool (je kunt gewoon redelijk blind warrior-gear aantrekken), met misschien wel een stuk meer +Sta dan je nu van je (paladin)T4 krijgt. Ook is elke stamina-enchant opeens ook weer 3-4 spelldmg, elke (huidige) solid start geeft dat ook.
Je hele focus voor gearing gaat dus overhoop en natuurlijk kan dat allemaal net te weinig zijn, maar niets wat (als ze dat willen....) niet kunnen bij trekken in een beta-periode die nog volledig gedraaid moet worden.
Ik heb het gevoel dat blizzard het zo wil maken dat warriors, DK's en paladins uit dezelfde gear pool vissen. Dan is het namelijk niet nodig dat ze meerdere sets gaan maken. Maar dat houdt in dat alle spelldamage van de gear gaat verdwijnen. Je moet als paladin dus in een vreemde splagaat, je tanking gear en talents werken niet met spelldamage maar je moet het wel hebben voor threat.

Het is logisch om dan een talent te geven die stamina omzet in spelldamage. Alleen die talent gaat mij ongeveer evenveel spelldamage geven als ik op dit moment op level 70 heb. Terwijl de andere tanks er op vooruit gaan blijf ik op hetzelfde niveau qua threat.

Dit vraagt nog erg veel testen om het goed te krijgen en ik ben bang dat er dat dus weer bij in gaat schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:02:
Ik vind pala's prima in heroics en ook in Kara heb ik het liefst gewoon 1 tank, een goed gegearde palatank oke, druid is ook goed :P. Maar moet wel zeggen dat ik op een boss in T5+ liever een warrior heb staan ;)
Laatst 4 keer Kara gedaan met alleen een paladin als MT, en een druid die afentoe een target oppikt dat op de healers afvliegt, ging perfect geen gezeur, ook tankt diezelfde paladin in MH en BT.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt, dit topic gaat te snel. :o

Nu even iets mbt tot het totale nieuwe leven inclusief de lvl 30 mount die tegenwoordig kan. Ik ben namelijk begonnen met een mage en nu wou ik wel eens weten in watvoor /played het nou eigelijk mogelijk is om level 60 te dingen. Ik hoorde al zoiets als 4 dagen zonder de patch met lvl 30 mount.

Dus als iemand hier ervaring heeft met het rerollen vanaf xp boost of xp boost en lvl 30 mount, vertel mij dan is hoe snel het nou eigelijk gaat en in watvoor /played jij lvl 60 werd ongeveer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh ben nu 31 met rogue geworden met 2 dagen playtime alleen begin ik nu wel heeeeeeeel erg te twijfelen of een PVE server nu eigenlijk wel wat is met wat ik wil (Blade Edge) je kunt er immers niet mee migreren naar een PVP server.

Best lastig want ik mis de outdoor pvp nu wel gewoon enorm :'( altijd wel lachen om ally's uit het niets te slopen. Nu lopen ze gewoon langs me zonder enig vorm van honor.

Niet eens /salute /respect :( hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:05:

Nu even iets mbt tot het totale nieuwe leven inclusief de lvl 30 mount die tegenwoordig kan. Ik ben namelijk begonnen met een mage en nu wou ik wel eens weten in watvoor /played het nou eigelijk mogelijk is om level 60 te dingen. Ik hoorde al zoiets als 4 dagen zonder de patch met lvl 30 mount.

Dus als iemand hier ervaring heeft met het rerollen vanaf xp boost of xp boost en lvl 30 mount, vertel mij dan is hoe snel het nou eigelijk gaat en in watvoor /played jij lvl 60 werd ongeveer. :)
Welke server speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:05:

Ik zit op 1 dag en 20 uur op level 38.5 :). Maar ik ben de mount pas op level 32 gaan gebruiken, want toen was de patch er pas :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 23:11
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die na de veranderingen Justicar/Conquerer geworden zijn? Dus zonder de marks voor rep in te leveren?

Ik vrees namelijk dat als ik dit wil halen constant met een premade moet gaan spelen, omdat je zonder caps in wsg geen rep krijgt. En dan zit ik vooral met dat wsg en ab zo tergend langzaam gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-10 09:38
Ach, naast een groot deel echt nutteloze QQ's waren de meeste posts best grappig om te lezen. Net als nu. Iedereen om het hardst schreeuwen dat zijn class de meeste nerfs krijgt, etc
Toch was er ook terechte qq, ik weet nog dat ik als affliction lock zwaar werd generfd, de dots werden pre-tbc generfd toen men al de tbc talents had maar nog niet de hp, aangezien sommige classes in hp extreem naar boveng gingen, had ook meteen het nadeel dat dots niet meer schaalde in pve (dag affliction lock en shadowpriest dmg).
Dit is nooit gefixt en was voor mij (ik hou niet van destruction: te saai) iig reden om te rerollen (nu holy priest maar de coh nerf lijkt toch een indicatie dat ik t weer ga meemaken).

Ik wacht t overigens af tot wotlk, er is immers nog niets van te zeggen voordat je de talents en spells in echte situaties hebt uitgeprobeert. (en anders kan ik nog altijd een dk gaan levellen)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trollbane. Dus 40 in 2 dagen /played moet lukken. Dus 60 in 4 dagen ook wel?

Ben wel een mage, dus dat lvlt niet zo heel snel ten opzichte van andere classes of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
Teunis schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:31:
@Sjeik
30 dagen gratis.
Waar je het koopt, gewoon kijken waar het goedkoopst is
Vergeet niet meteen ook een gamecard aanteschaffen (tenzij je met CC betaald) want die moet je hebben tijdens activering
of eventueel: http://www.gamecard.nu/ ( ideaal lekker de deur niet eens uit )
...
Bedankt (UTWizard ook natuurlijk)! Als ik het dus goed begrijp moet ik het volgende hebben om succesvol te kunnen verder spelen na mijn trial:
- Battlechest bij 12game.com á €25,19
- Pre-paid Game Card á €26,99
Totaal dus €52,18 voor 90 dagen spelen. Snap ik het nu?

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjeik schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 19:36:
[...]

Bedankt (UTWizard ook natuurlijk)! Als ik het dus goed begrijp moet ik het volgende hebben om succesvol te kunnen verder spelen na mijn trial:
Yes, klopt.

EDIT: Op welk lvl word mage wat minder sloom lvlen dan op lvl 12? Dit schiet niet op, na de 2 mobs, zelfs 1, drinken. En je gaat ook nog best vaak dood. Word nog wat. :+

Hhaha, vergeet de edit, ik ga wel even een destro lock maken, net een mage. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 19:31:
[...]

Trollbane. Dus 40 in 2 dagen /played moet lukken. Dus 60 in 4 dagen ook wel?

Ben wel een mage, dus dat lvlt niet zo heel snel ten opzichte van andere classes of wel?
Jup, moet lukken ;). Een mage is ook één van de sneller levelende classes :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 15:05
Locks schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 06:28:
nou ja de beta is begonnen :P de NDA is weggevallen dus hier de officiele beta patchnotes

http://www.worldofraids.com/news/208.html

wat me even snel opviel is dag mages genaaid worden

Counterspell now costs 9% of base mana.
Polymorph now costs 12% of base mana.
Portal spells now cost 18% of base mana.

hmmmm het lijkt erop dat alle cc spells base mana gaan worden :)
Ik reroll wel een Death Knight ofzo. We worden nu al keihard gepwnt, vooral door locks... :X :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Even zitten puzzelen met de talents voor holy pala's en ben op een 51/0/15 uitgekomen met nog vijf punten te besteden. Waarschijnlijk komen pursuit of justice en blessed hands erbij, eventueel met een punt uit één van die talents dat in improved LoH gaat. Leuke spec zo, met +10% crit op FoL en +16% op HL en HS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de WotLK talents he. Die van de feral druid, worden een beetje ziek? :> Laat mij nou net beschikking hebben over een 70 druid die ik net weer feral gemaakt heb. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunsmountain
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 00:55
Vraagjes van een fan van de oude Blizzard games, die nog geen WoW speelt maar zich wel heeft ingelezen...

Als je een account koopt en alleen WoW classic installeert, kun je neem ik aan gewoon met de level 60 talent trees, en profession skill 300 etc. spelen op een realm. Mocht je soortgenoten vinden, dan kan je neem ik aan MC, UBRS, AQ20, Onyxia etc. en misschien zelfs NAXX gaan doen :)
Zodra je inlogt wordt je gepatcht naar 1.12 als ik me niet vergis.

Vraagje 1: Zijn er level 60-only guild(s) op de realms? Die pro 8) genoeg zijn om bijv. een MC run te doen?

Vraagje 2: Als je je account upgrade naar TBC, is het dan nog mogelijk om alleen WoW classic te installeren en te spelen? Of wordt je verplicht gepatcht naar 2.4.* en zie je vervolgens je zorgvuldige tier 2 of 3 ge-specte level 60 karakter vern**kt worden door een geweldige nieuwe talent tree en hey je kan XP gainen? |:(

Nu ik me dit afvraag, is dat niet wat er binnenkort precies opnieuw gaat gebeuren? Al jullie tier 3 4 5 6 chars kunnen binnenkort geen KAR, BT, SW etc. meer doen omdat iedereen bezig is met levellen naar level 80 op WotLK en een death knight opstart? Je zuurverdiende eq waardeloos vanwege de greens uit Northrend? 8)7

Mis ik iets? Moeten mensen dan voor WoW classic en TBC betalen om WotLK te spelen, terwijl ze nooit een voet zullen zetten in alle level 60 en 70 instances? Nooit met de level 60 70 talent trees of equipment zullen spelen?

Is dit hetzelfde Blizzard dat voor al zijn spelletjes battlenet servers had? mmm :?
http://battle.net/intro.shtml

kleine muisjes hebben grote wensjes: Beschuit Met Gestampte Mensjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:20

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sjeik schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 19:36:
[...]

correct

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sunsmountain schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:21:
Vraagjes van een fan van de oude Blizzard games, die nog geen WoW speelt maar zich wel heeft ingelezen...

Als je een account koopt en alleen WoW classic installeert, kun je neem ik aan gewoon met de level 60 talent trees, en profession skill 300 etc. spelen op een realm. Mocht je soortgenoten vinden, dan kan je neem ik aan MC, UBRS, AQ20, Onyxia etc. en misschien zelfs NAXX gaan doen :)
Zodra je inlogt wordt je gepatcht naar 1.12 als ik me niet vergis.

je wordt gewoon naar de laatste versie gepatcht

Vraagje 1: Zijn er level 60-only guild(s) op de realms? Die pro 8) genoeg zijn om bijv. een MC run te doen?

Er loopt bijna niemand meer rond zonder TBC, hele guilds... misschien op bepaalde realm maar ik denk het niet. (WoW + TBC is niet duur meer tegenwoordig).

Vraagje 2: Als je je account upgrade naar TBC, is het dan nog mogelijk om alleen WoW classic te installeren en te spelen? Of wordt je verplicht gepatcht naar 2.4.* en zie je vervolgens je zorgvuldige tier 2 of 3 ge-specte level 60 karakter vern**kt worden door een geweldige nieuwe talent tree en hey je kan XP gainen? |:(

Ze gaan niet voor iedereen een aparte patch maken. Je krijgt dezelfde game maar dan met meer gebieden, level 70 en 2 races. Talent trees zijn hetzelfde zonder TBC.

Nu ik me dit afvraag, is dat niet wat er binnenkort precies opnieuw gaat gebeuren? Al jullie tier 3 4 5 6 chars kunnen binnenkort geen KAR, BT, SW etc. meer doen omdat iedereen bezig is met levellen naar level 80 op WotLK en een death knight opstart? Je zuurverdiende eq waardeloos vanwege de greens uit Northrend? 8)7

Ja waardeloos niet, maar inderdaad. nieuwe dungeons nieuwe levels nieuwe gear. Lijkt me raar als je in de nieuwe gebieden met T1 meekomt (je doet alsof je dat wilt).

Mis ik iets? Moeten mensen dan voor WoW classic en TBC betalen om WotLK te spelen, terwijl ze nooit een voet zullen zetten in alle level 60 en 70 instances? Nooit met de level 60 70 talent trees of equipment zullen spelen?

WoW classic ? WoW classic bestaat niet. En ja dat moet, maar je kunt nu al WoW + TBC samen kopen voor weinig geld, en dat komt later ook wel voor wow +TBC + WOTLK.

Is dit hetzelfde Blizzard dat voor al zijn spelletjes battlenet servers had? mmm :?
http://battle.net/intro.shtml

Wat doet deze zin in WORLD OF WARCRAFT topic
Misschien moet je ergens anders gaan posten, het is duidelijk dat je het allemaal maar onzin vind. En ik denk dat je maar niet moet gaan spelen, aangezien je zo zwaar tegen vernieuwingen en nieuwe content bent, en dat wel gebeurd in wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik ben sinds een maand ook weer begonnen met World of Warcraft. Was namelijk gestopt door de examens en had een tussenstop van twee weken bij AoC (komt naar mijn mening nog niet in de buurt van WoW). Nu ben ik weer flink bezig, met 3 dingen, level 61 elemental shaman naar 70 krijgen voor WOTLK. Female Dwarf hunter vanaf level 11 naar 70 brengen, en een hoge rating behalen met mijn warrior.

Dat laatste gaat met ups en downs, zit momenteel rond de 1550 te hangen. Ik speel samen met een restoration druid 2 vs 2. Mijn armory is als volgt:

http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Trollbane&n=Outcast

Nog enige tips om te veranderen? Ben bijna revered met Shattered Sun Offensive, dus ga Glyph of the Gladiator op mijn helm aanschaffen, daarna surefooted op mijn boots. Daarnaast ben ik van plan om als volgende honor item Guardian's Plate Belt te halen. Nog andere tips? Welk item als eerst bijvoorbeeld?

Iets heel anders, ik zit in een guild met wat vrienden, niet veel guilds zitten namelijk te zoeken naar een arms warrior :P. Nou zag ik in de guild tab iemand staan met als naam nichtelff, ik verzoekte hem om een nieuwe char te maken, het character was pas level 7. Gaat hij helemaal flippen en al zijn characters uit de guild halen. Nu vroeg ik me af of ik nu zo'n vreemd ben dat ik de guild waar ik in zitten niet met zo'n naam wil linken?

Edit - Osxy had helemaal gelijk, Gladiator's moet Guardians zijn :)
Edit 2 - Hmm moet toch mijn posts maar eens overlezen. Je hebt helemaal gelijk Addictive. Ik geef het de schuld aan het vele werken de laatste tijd :(

[ Voor 9% gewijzigd door Forn op 19-07-2008 01:13 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunsmountain
je wordt gewoon naar de laatste versie gepatcht
Talent trees zijn hetzelfde zonder TBC.
Thanks.
Misschien moet je ergens anders gaan posten, het is duidelijk dat je het allemaal maar onzin vind. En ik denk dat je maar niet moet gaan spelen, aangezien je zo zwaar tegen vernieuwingen en nieuwe content bent, en dat wel gebeurd in wow.
Nee ik vroeg me gewoon af waarom Blizzard al die oude content in feite weggooit. Maar kennelijk wordt het niet als een gemis ervaren. Ik herinner me nog wel verhalen over MC en BWL van vrienden uit 2004. Die ervaringen ook meebeleven kan ik dus op mn buik schrijven. Want als lvl 70 Onyxia in elkaar meppen is niet echt een uitdaging lijkt me. Misschien een suggestie voor Blizzard?

http://forums.wow-europe....3779199683&sid=1&pageNo=1

oh, al gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Forn schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:49:

Nog enige tips om te veranderen? Ben bijna revered, dus ga Glyph of the Gladiator op mijn helm aanschaffen, daarna surefooted op mijn boots. Daarnaast ben ik van plan om als volgende honor item Gladiator's Plate Belt te halen. Nog andere tips?

Iets heel anders, ik zit in een guild met wat vrienden, niet veel guilds zitten namelijk te zoeken naar een arms warrior :P. Nou zag ik in de guild tab iemand staan met als naam nichtelff, ik verzoekte hem om een nieuwe char te maken, het character was pas level 7. Gaat hij helemaal flippen en al zijn characters uit de guild halen. Nu vroeg ik me af of ik nu zo'n vreemd ben dat ik de guild waar ik in zitten niet met zo'n naam wil linken?
Ik neem aan dat je http://www.wowhead.com/?item=35161 bedoeld? Want Gladiator's Plate belt bestaat niet :+
Verder, vervang je Gladiator gear door Merciless Gladiator gear.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunsmountain
En blizzard heeft ook al geantwoord:

http://forums.wow-europe....?topicId=3405101623&sid=1
# Suggestion: (Pre-TBC Realms) Can you make available Pre-TBC servers without the expansion enabled for those of us who want that.
# Answer: We have no plans of making Pre-TBC only servers.
en dat wordt nog eens bevestigd:

http://wow.stratics.com/content/features/HoC/logs/0001.php
Brannoc: *Ladson* Are there any plans to move forward with classic realms where the level cap is 60 and there is no content beyond Naxx?

Kalgan: Nope, no plans for a classic realm. We plan to keep wow moving forward, even though there are always some that would like to revel in nostalgia. =]
Maar:
Brannoc: *anon99* Players can enjoy the heroic mode of each instance dungeons in Outland. But they commented that they want to enjoy the instance dungeons in Azeroth. So they suggested adding heroic mode to instance dungeons in Azeroth. Do you have any plan about this?

Tigole: We'd absolutely love to go back and revisit some of our classic dungeons and do Heroic versions. We've been discussing that ever since we designed the feature for Burning Crusade. We still have quite a bit of *new* content to get out to you guys first though ;)
Er is nog hoop dus. Ik met een lvl 80 groep de "new and improved" Onyxia uitdagen, waarschijnlijk niet voor de loot drops, puur voor fun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
Forn schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:49:
Nu ben ik weer flink bezig, met 3 dingen, level 61 elemental shaman naar 70 krijgen voor TBC.
dat zou ik heel knap vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Zo gisteren voor het eerst sinds lange tijd een Kara gedaan. Rond 10 uur begonnen en om kwart over 1 was Prince down. Alleen Netherspite niet gedaan omdat we daar geen zin in hadden.
Voor het eerst een raid gedaan met mn nieuwe arcane spec (40/0/21). Wij gaan kara tegenwoordig alleen nog maar in met wat simpele buffs, geen foodbuffs en flasked e.d. Toch net zo veel damage gehaald als volledig raid buffed in SSC/TK/BT.
Toch fijn. Met de geplande upgrades vanuit badges moet ik wel een stuk hoger gaan eindigen en een beetje in de buurt ga komen van onze top DPS (2 mages)

VErder zijn ruim 20 badges op een avond makkelijk verdiend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee welke addon ik moet downloaden om de locaties op je map precies aan gegeven te zien worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:46:
Iemand enig idee welke addon ik moet downloaden om de locaties op je map precies aan gegeven te zien worden?
Cartographer ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:13:
[...]

In jouw geval zou ik echt addons als Questhelper gebruiken, om het qua levellen iets makkelijker te maken. Want 20 tot 25 hoort over het algemeen geen probleem te zijn (iig qua tijd).
Ik heb nu "Carbonite" als quest helper die is wel heel erg handig want die heeft ook een mapje waar op staat waar alle quests zijn.

Verder ben ik nu level 27 en moet zeggen dat ik blij met dat mij verteld is dat ik naar Hillsbrad heen moest. Het lvlen gaat nu een stuk sneller en heb er ook weer plezier in. Ik heb mij voor genomen om elke dag zo'n 2 lvles te halen, ik hoop dat deze doelstelling ook mogelijk blijft op hogere lvles op deze manier ben na een kleine maand level 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:37
Metalbuster schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 18:15:
[...]

Ik heb nu "Carbonite" als quest helper die is wel heel erg handig want die heeft ook een mapje waar op staat waar alle quests zijn.

Verder ben ik nu level 27 en moet zeggen dat ik blij met dat mij verteld is dat ik naar Hillsbrad heen moest. Het lvlen gaat nu een stuk sneller en heb er ook weer plezier in. Ik heb mij voor genomen om elke dag zo'n 2 lvles te halen, ik hoop dat deze doelstelling ook mogelijk blijft op hogere lvles op deze manier ben na een kleine maand level 60.
Ik weet niet of je het principe van quest levels al kent, maar over het algemeen mag je beginnen denken aan het zoeken van een andere quest area wanneer de meeste quests in je log een groene titel hebben. Hetzelfde voor de mobs waartegen je speelt, als het grootste deel een groen cijfertje naast het portrert heeft staan is het tijd om op te krassen.

Ruwweg zit het zo in elkaar:
grijs: je krijgt geen xp meer voor deze quest/mob
groen: je bent in feite al iets te hoog voor deze quest/mob en dus krijg je minder xp
geel: je zit net goed en krijgt een normale hoeveelheid xp
oranje: de quests worden al wat moeilijker maar het kan nog wel en je krijgt meer xp
rood: in theorie niet te doen op je eentje op je huidige level
doodshoofd/??: dan zit je een eind te ver met je char

Gelukkig heb je als hunter wel de luxe dat sommige oranje en rode quests nog te doen zijn in je eentje.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Laatst online: 03-10 14:04

-ko-

Leidend Voorwerp

Voor alle mensen die mij een tijdje terug hielpen met mijn Rogue, bedankt! De nieuwe combat specs zijn echt super, Tot level 40 nu alles in mn sword speciality steken, ik ben nu level 35. Ik weet het, niet erg hoog maar ik speel WoW erg casual, vind het vooral erg leuk om in mijn schaarse vrije tijd te doen!

Inmiddels ook wel wat nieuwe gear geloot maar kan niet echt veel vinden in instances. Zoek nu naar de "* of the Monkey" en "* of the bear" achtige gear. In ieder geval, mijn linkje naar de armory. Opmerkingen en tips zijn nog altijd zeer handig van mij. Op naar level 70, ik ben al op de helft.

Vandaag ook weer 20 goud verdient door alles wat ik gistere aan leer had in de AH te pleuren. Tis misschien niet zo heel veel voor jullie, (lees dingen over 100k per dag) maar het is toch erg mooi meegenomen voor beginners zoals ik.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
-ko- schreef op zondag 20 juli 2008 @ 02:15:
Voor alle mensen die mij een tijdje terug hielpen met mijn Rogue, bedankt! De nieuwe combat specs zijn echt super, Tot level 40 nu alles in mn sword speciality steken, ik ben nu level 35. Ik weet het, niet erg hoog maar ik speel WoW erg casual, vind het vooral erg leuk om in mijn schaarse vrije tijd te doen!

Inmiddels ook wel wat nieuwe gear geloot maar kan niet echt veel vinden in instances. Zoek nu naar de "* of the Monkey" en "* of the bear" achtige gear. In ieder geval, mijn linkje naar de armory. Opmerkingen en tips zijn nog altijd zeer handig van mij. Op naar level 70, ik ben al op de helft.

Vandaag ook weer 20 goud verdient door alles wat ik gistere aan leer had in de AH te pleuren. Tis misschien niet zo heel veel voor jullie, (lees dingen over 100k per dag) maar het is toch erg mooi meegenomen voor beginners zoals ik.
20 gold is mooi hoor :) Niemand hier verdient 100k per dag dat is wat overdreven, maar enkele honderd gold per dag is wel te doen dankzij de daily quests en hogere verkoop waarde van prul items in outland.

Voor de rest zou ik willen aanraden om geen spullen te kopen van het AH, speel gewoon met de zaken die je onderweg vindt/krijgt. Het AH is veel te duur voor groene items die je toch binnen twee levels weer vervangt. Het aankleden van je char begint pas tegen de laatste levels.

*edit* Nog een paar tips:
- ik zie dat je leatherworking hebt genomen, level deze pas na dat je in outland bent aangekomen of vervang het zelfs door een andere gather profession (mining of herbalism). Het levellen van leatherworking kost teveel en dat geld kan je spenderen aan nuttigere zaken. Met een tweede gather profession kan je zelfs nog meer verdienen :)
- Aangezien je al 35 bent kijk dan beslist eens of je deze twee quest rewards kan krijgen:
Sword of Serenity en Vanquisher's Sword. Deze zwaardjes gaan heel lang mee :)

[ Voor 17% gewijzigd door Kapoen op 20-07-2008 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Exitium schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:36:
Even zitten puzzelen met de talents voor holy pala's en ben op een 51/0/15 uitgekomen met nog vijf punten te besteden. Waarschijnlijk komen pursuit of justice en blessed hands erbij, eventueel met een punt uit één van die talents dat in improved LoH gaat. Leuke spec zo, met +10% crit op FoL en +16% op HL en HS. :)
Herstel, iets in deze richting kan wel eens beter worden. Leuke ret talent gemist. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Hoppa 40 in 2 days /played :P.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wow40-2days-t.jpg

Op naar de 60 in 4 dagen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 02-10 11:00
gebruik je een guide, of niet? wil volgende week ook zoiets doen :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:41:
Hoppa 40 in 2 days /played :P.

[afbeelding]

Op naar de 60 in 4 dagen :).
Gebruik je hiervoor een guide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op zondag 20 juli 2008 @ 07:08:
[...]

20 gold is mooi hoor :) Niemand hier verdient 100k per dag dat is wat overdreven, maar enkele honderd gold per dag is wel te doen dankzij de daily quests en hogere verkoop waarde van prul items in outland.

Voor de rest zou ik willen aanraden om geen spullen te kopen van het AH, speel gewoon met de zaken die je onderweg vindt/krijgt. Het AH is veel te duur voor groene items die je toch binnen twee levels weer vervangt. Het aankleden van je char begint pas tegen de laatste levels.

- ik zie dat je leatherworking hebt genomen, level deze pas na dat je in outland bent aangekomen of vervang het zelfs door een andere gather profession (mining of herbalism). Het levellen van leatherworking kost teveel en dat geld kan je spenderen aan nuttigere zaken. Met een tweede gather profession kan je zelfs nog meer verdienen :)
- Aangezien je al 35 bent kijk dan beslist eens of je deze twee quest rewards kan krijgen:
Sword of Serenity en Vanquisher's Sword. Deze zwaardjes gaan heel lang mee :)
Die twee zwaarden krijgt mijn rogueje ook, en daar gaat mooi 2x crusader op. :) Zijn er btw nog meer van die leuke pretbc enchants zoals crusader die je damage increaseN? Ze moeten wel een beetje betaalbaar blijven.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb een poging gedaan om een Kodo mount te maken met Spore :)

Afbeeldingslocatie: http://ll-402.ea.com/spore/static/image/500/006/402/500006402495_lrg.png

Afbeeldingslocatie: http://ll-402.ea.com/spore/static/thumb/500/006/402/500006402495.png

Je kunt 'm raten op mijn profiel 'Supervisor'

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Als ik zo zijn armory bekijk zou ik juist wel een gold of 10 spenderen om zijn hele gear te vervangen met 'of the monkey' van lvl 30+

Ik kan me voorstellen dat hij met deze gear (statloos, +spi, + healing enzo) erg langzaam killt, of in ieder geval een stuk langzamer dan hij zou kunnen. Het is wel een aandoenlijk gezicht... Je ziet meteen dat hij echt nieuw in het spel is en dat gebeurt niet vaak meer. Dat kan in je voordeel werken :)
Als ik een alt aan het levelen zou zijn en hij zou in mijn groep zitten en ik zou zijn gear zien, had ik 'm zo een sloot geld gegeven om eens te gaan shoppen op de AH.

Verder proberen een blauw lvl 30+ wapen te krijgen. Maar dat moet wel lukken, want je gaat zo Scarlet Monastery quests beginnen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-10 16:11
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:57:
[...]

Die twee zwaarden krijgt mijn rogueje ook, en daar gaat mooi 2x crusader op. :) Zijn er btw nog meer van die leuke pretbc enchants zoals crusader die je damage increaseN? Ze moeten wel een beetje betaalbaar blijven.
Voor vanquishers/omen vind ik eerlijk gezegd fiery x 2 beter. Crusader proct niet heel vaak en van str krijg je alleen attack power (1str = 1 ap). Fiery proct echt ontzettend vaak.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:25:
[...]

Voor vanquishers/omen vind ik eerlijk gezegd fiery x 2 beter. Crusader proct niet heel vaak en van str krijg je alleen attack power (1str = 1 ap). Fiery proct echt ontzettend vaak.
Dan ga ik denk ik voor crusader / fiery. Goeie keus? Dan crusader in MH en fiery in OH.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 15:37
[...]
In combinatie met skinning viel me dat best wel mee, zeker als je net een tijdje op skinnable mobs zit te bashen (bv nagrand). Je moet idd echt wel de verleiding weerstaan om mats op ah te kopen, maar gewoon te gebruiken wat je krijgt tijdens het levellen. Af en toe wat extra op mobs blijven bashen puur voor te skinnen, maar tijdens het levellen krijg je er nog xp voor, dus geen total loss. Voor lagere recipes helpt een maat die kan disenchanten ook wel aardig, maar gewoon letten op wat je levelt, en de kostprijs valt best mee. :)

Paar dagen geleden voor het eerst een karazhan run meegedaan, werd er wel quasi doorgelift, kon niet echt goed mee op de dps met mijn blues en greens. :>
Heb er wel wat toegestopt gekregen (lewt) en ook nog wat cloth en mail healing stuff dat anders verloren ging. Meteen Stonebreaker's Totem gekocht met badges, nu honor aan het grinden wanneer ik niet in FFXI bezig ben, zodat ik in instances wat meekan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 15:05
FunkyTrip schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:01:
Ik heb een poging gedaan om een Kodo mount te maken met Spore :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Je kunt 'm raten op mijn profiel 'Supervisor'
Nu een hawkstrider :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
FunkyTrip schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:24:
[...]
Als ik zo zijn armory bekijk zou ik juist wel een gold of 10 spenderen om zijn hele gear te vervangen met 'of the monkey' van lvl 30+

*knip*

Verder proberen een blauw lvl 30+ wapen te krijgen. Maar dat moet wel lukken, want je gaat zo Scarlet Monastery quests beginnen.
Dus geen reden om geld uit geven ;)
Baha schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:11:
[...]

In combinatie met skinning viel me dat best wel mee, zeker als je net een tijdje op skinnable mobs zit te bashen (bv nagrand). Je moet idd echt wel de verleiding weerstaan om mats op ah te kopen, maar gewoon te gebruiken wat je krijgt tijdens het levellen. Af en toe wat extra op mobs blijven bashen puur voor te skinnen, maar tijdens het levellen krijg je er nog xp voor, dus geen total loss. Voor lagere recipes helpt een maat die kan disenchanten ook wel aardig, maar gewoon letten op wat je levelt, en de kostprijs valt best mee. :)
Ja maar jouw situatie is anders. Jij zit al lang en breed in Outland, je loopt zelfs al Karazhan dus je hebt een veel grotere bron van inkomsten dan -ko-

[ Voor 47% gewijzigd door Kapoen op 20-07-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

T!m0n schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:53:
gebruik je een guide, of niet? wil volgende week ook zoiets doen :P
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:56:
[...]

Gebruik je hiervoor een guide?
Jup, Joana's guide (updated voor patch 2.3).

[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 20-07-2008 18:08 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
Weet je wat vervelend is... Als je het spel koopt, je jouw account wil upgraden en dan wow-europe server niet te bereiken is!! Het stomste is nog dat ik lvl 20 ben en een trial account heb, maar nu kan ik niet verder levelen. Ik krijg geen XP meer! :(
Iemand een idee hoe je op een andere manier je account kan upgraden/activeren?
edit:
Hij doet het weer :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sjeik op 20-07-2008 19:14 ]

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 15:37
Kapoen schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:59:
Ja maar jouw situatie is anders. Jij zit al lang en breed in Outland, je loopt zelfs al Karazhan dus je hebt een veel grotere bron van inkomsten dan -ko-
Yeah nu wel, maar mijn LW is omhoog gegaan tijdens het levellen hoor. :)
Je krijgt leathers van skinning (als je tenminste het geluk hebt om op skinnable mobs te levellen), en meestal kwam ik ongeveer toe met die leathers (light, heavy, thick, rugged etcetc) om tot de recipes te raken die de volgende soort nodig hadden. Enkel voor de heavy leather en de rugged leather fase heb ik wat moeten bijfarmen, maar gelukkig kreeg ik dan nog xp voor die mobs.

Is misschien niet het beste om gold te verdienen tijdens het levellen (2x gathering is ongetwijfeld beter), maar het hoeft je niet echt gold te kosten (toch niet doordat je mats op ah moét kopen). Het kost wel wat tijd, maar als je op 70 toch bijvoorbeeld die tweede gathering gaat laten vallen, moet je alsnog óf gaan farmen, óf gold uitgeven aan de mats voor leatherworking. Snap verder wel wat je wil zeggen, ben het helemaal niet oneens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, iedereen zegt altijd dat 2 gather profs veel gold opleveren. Maar ik ga het nu eens proberen met skinning en enchanting. Dan enchanting puur voor DE's. Op level 65+ kun je dan alvast LPS krijgen door DE en dat kan ook nog wel wat opleveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 19:26:
Grappig, iedereen zegt altijd dat 2 gather profs veel gold opleveren. Maar ik ga het nu eens proberen met skinning en enchanting. Dan enchanting puur voor DE's. Op level 65+ kun je dan alvast LPS krijgen door DE en dat kan ook nog wel wat opleveren. :)
kan je dan niet beter....enchanting en tailor nemen.....cloth enzo dropt van humans dus krijg je dat meestal voldoende(ik wel iig)

vervolgens kan je met alles wat je maakt met tailor disenchanten... zo heb ik een heeft veel gold verdient :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op zondag 20 juli 2008 @ 19:40:
[...]

kan je dan niet beter....enchanting en tailor nemen.....cloth enzo dropt van humans dus krijg je dat meestal voldoende(ik wel iig)

vervolgens kan je met alles wat je maakt met tailor disenchanten... zo heb ik een heeft veel gold verdient :P
Ik ben een rogue, dan neem ik geen tailoring. Daarbij komt dat skinning op een hoog level nog steeds handig is. Cobra scales doen het goed.

EDIT: Kun je bij questhelper ook de Questvraagtekens uitzetten waarvan de Q nog niet complete is? Nu staat de Questvraagteken er al zonder dat ik de Q complete heb, heb je niets aan imo.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Jerry schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:05:
[...]

[...]

Jup, Joana's guide (updated voor patch 2.3).
Is deze nu gratis te vinden dan? Op zijn site moet je eerst betalen om bij de guid te kunnen volgens mij?

Ik ben nu een level 28 Tauren Hunter maar ik heb nog steeds geen professions, is dit erg? En welke professions raden jullie mij aan voor een beginner?

[ Voor 21% gewijzigd door Metalbuster op 20-07-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:40:
[...]

Is deze nu gratis te vinden dan? Op zijn site moet je eerst betalen om bij de guid te kunnen volgens mij?

Ik ben nu een level 28 Tauren Hunter maar ik heb nog steeds geen professions, is dit erg? En welke professions raden jullie mij aan voor een beginner?
Herb en alch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo een nieuw systeem in mekaar getimmerd, moet nu nog WoW en TBC instaleren plus nieuwe gamecard halen om mijn account van frozen af te halen en dan ga ik mij geestelijk voorbereiden op WoltK. De grote vraag is alleen gaat WoW geen problemen geven op Win Vista SP.1. Bij Diablo II werkte het na patchen naar de laatste patch.

Ik ga ervan uit dat het normaal zou moeten werken, maar ja bij windhoos weetje het nooit. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen problemen hier met Vista iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-10 16:11
Metalbuster schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:40:
[...]

Bij je eerste character raadt ik professions aan waar je makkelijk geld mee verdient op relatief low level. Dit zijn vooral gathering professions, waarbij je spullen verzamelt. Denk aan o.a. skinning, mining en herbalism.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mining en skinning. No competition :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 00:10:
[...]

Mining en skinning. No competition :)
Ik zei herb en alch zodat ie ook nog een prof heeft waarmee ie iets craft en mee kan verdienen. Want mining en skinning word je zeg maar niets wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-09 17:01
Voor de rest zou ik willen aanraden om geen spullen te kopen van het AH, speel gewoon met de zaken die je onderweg vindt/krijgt. Het AH is veel te duur voor groene items die je toch binnen twee levels weer vervangt.
Gewoon een beetje kijken of je een gezonde prijs betaald en als je iets beters kunt krijgen verkoop je de oude boel voor dezelfde prijs op het AH. Oké, kost je een kleine fee maar in ruil daarvoor heb je spullen die al snel 2-3 twee keer zo goed zijn dan wat je onderweg vindt en dat levelt een heel stuk sneller.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 01:01:
[...]

Ik zei herb en alch zodat ie ook nog een prof heeft waarmee ie iets craft en mee kan verdienen. Want mining en skinning word je zeg maar niets wijzer van.
Ik heb anders tienduizend gold verdiend met mining alleen al dus wat dat betreft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Protection Warrior - Defense 501 - 12,064HP 15,639Armor 15% parry 16% dodge 20% block. (Ongeveer, niet precies). Tijd geleden lopen zeiken over vastzitten armor.

Van alle kanten word ik gevraagd voor heroics en om kara te tanken, ik heb samen met 4 andere mensen het begin gemaakt van een nieuwe guild Empathy genaamd, we zijn ons voor aan het bereiden om lvl80 raids en tellen nu ongeveer 40 leden, waarvan 30 - lvl70 en we beginnen nu dus ook met badge runs voor kara. We hebben een eigen website, eigen forum, private ventrilo server and so on. Alleen goede players joinen, geen "one gold please, boost me" mensen. Mensen die elkaar helpen, geen klote geven als we 10 - 15 keer wipen in mgt omdat er een helemaal bezopen is en naakt met alleen een shield gaat tanken ^^
In de laatste 2 weken heb ik mijn reputatie overal weten te verbteren, reputatie onder de players en niet onder de factions. Overal waar ik kom lopen "bekenden", overal waar ik kom word er gezwaaid, gelachen, geschreeuwd, en gedanst. Ik voel me eindelijk lekker in de wow wereld, geen geworstel met een goede guild, goede groeps of wat dan ook.
Ik word bekend, en dat valt goed te merken, en zo moet dat ook. Zoveel mogelijk mensen leren kennen, en elke minuut dat je online bent benutten met wat fatsoenlijks.
Het niveau wat ik nu hebt bereikt is heerlijk, elke dag krijg ik meer badges en meer geld om mijn epic flying mount te halen, of om badge-armor te halen. Elke dag laat ik een goede indruk achter omdat ik zo "heerlijk lekker" speel, lekker snel, ik weet waar ik mee bezig ben. Als iemand de fout in gaat en per ongeluk side-aggro trekt weet ik het netjes op te pakken zonder ook maar iemand te laten doden. De meeste heroic runs en kara runs gaan zonder ook maar een keer te wipen.
Ik ben geen Tier6 opgesloten tankje dat alleen met zijn guildje speelt, en verder nergens komt. Ik kom overal, ik group met iedereen en dat is the way it should go.

De meeste tanks die ik tegen kom zijn arrogant, zeiken als iemand over-aggro'd of wat dan ook, het zijn die typische Tier4/6 tanks die denken dat ze alles zijn. Tanks die nog steeds niet begrijpen dat aggro groepwerk is.
Ik heb op het moment de skills om lvl70(elite) mobs te solo-en in bijvoorbeeld nagrand bij de deadforge. Shield block zorgt ervoor dat ik elke 5 seconden 2 keer een 100% block heb, de overige 4 seconden worden geparry'd of gedodged, shield wall, shield block, debuff attack power, stun, spell reflect, counter-attack zorgen ervoor dat een healer met 600+ healing het zaakje in MGT normal kan regelen, ik heb de skillz en dat werpt z'n vruchten af.

Dat moest er effe uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 03:41:
ik heb de skillz en dat werpt z'n vruchten af.
:')

familie van? http://youtube.com/watch?v=8q0fKqICI84

[ Voor 14% gewijzigd door addictive op 21-07-2008 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo, iemand hier is wel heel erg vol van zichzelf :p
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.