Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 162 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 55.486 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
prutser001 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 07:30:
[...]

ook dat ghostwolf 13% base mana gebruikt is erg ruk imho, denk dat 'spell x uses xx% base mana' het 'nieuwtje' van blizz is ofzo. Leuk als je als elemental shaman met 10k mana ineens 1300mana kwijt bent omdat je ff ghostwolf gebruikt als ik het zo goed zie. Voor mage vindt ik het helemaal ruk, zeker als iemand perongeluk sheep breekt..
Dat werkt anders hoor :P, het gaat om je base mana. Dus je de hoeveelheid mana die je hebt zonder dat je (intelect) gear draagt.

Ben ook weer begonnen met spelen na een jaartje afwezigheid ^^, mage is inmiddels al 70 en wat leuke "free pvp" epics opgepakt >:) http://eu.wowarmory.com/c...=Magtheridon&n=Verxillion Zat alleen gister niet helemaal op te letten en die healing enchant voor me broek gekocht ipv spelldamage enchant :+ vanavond maar is de goede kopen, goud is toch geen probleem met de daily's.

Ook wel leuk dat je weer allemaal oude bekende tegenkomt die nu op geheel oude chars spelen. Wordt elke dag wel gewhispered door iemand die ik helemaal niet ken en blijkt het een oude guildie te zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
OMG ze gaan de blessings van pala's aanpassen :'(

voorbeeld

* Blessing of Salvation renamed Hand of Salvation, now reduces total threat on the target by 2% per second for 10 seconds while also reducing all damage and healing done by 10%. Only one
* Hand spell can be on the target per paladin at any one time. Now costs 6% of base mana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 13:55
Locks schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:34:

voorbeeld

* Blessing of Salvation renamed Hand of Salvation, now reduces total threat on the target by 2% per second for 10 seconds while also reducing all damage and healing done by 10%. Only one
* Hand spell can be on the target per paladin at any one time. Now costs 6% of base mana
Bleh... Zullen de mages en shammy's fijn vinden... Geen agro reset en nu eneens geen salvation mogelijkheid meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invisibility is verkort naar 3 seconden tho, als ze nou ook nog eens de cooldown verwijderen kunnen we Invisi. spammen, zal onze DPS vast een hoop goed doen! </sarcasme>

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UdiBenLudi schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:45:
[...]

Bleh... Zullen de mages en shammy's fijn vinden... Geen agro reset en nu eneens geen salvation mogelijkheid meer...
Invisibility? Tranquil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranquil Air verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:56
junglebeast schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:02:
Almar op horde (hunter) is nu geloof ik 67 ofzo. En Ubiquity en Second zijn de 2 grootste guilds.
Toen ik gisteren een /who 70 uitvoerde kreeg ik toch echt "Almar, level 70 Hunter, Shattrath City" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Class verwachtingen zullen toch shiften en zal me niets verbazen als rogue/warlock niet altijd meer bovenaan staan, dus om nu te zeggen dat mages al geen kans meer hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locks schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:34:

voorbeeld

Wow. Nerfs nerfs nerfs en slechte wijzigingen voor paladins (Erh ik kijk alleen naar prot ;)). Salvation is nutteloos geworden net zoals een paar andere blessings. Strength verplaatst naar prot .. hahahahahaha. Tenzij ze heel het systeem van prot pallies om gaan gooien is strength nogsteeds waardeloos voor prot pallies. Ik weet niet wat blizzard van plan is met pallies, maar DK here i come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Lief dagboek...

Gister begonnen aan mijn trial in <Omen> en kon gelijk mee met een raid. Als eerste Gruul in 1x neer, toen naar Maggy waar we één wipe hadden en 2e keer down. Toen zijn we door gegaan naar TK, waar we Void Reaver one-shotte; guild-first. Toen was het 0:00 en tijd om te stoppen. :)

Aangezien ik nog trial ben geen loot; members>trial, maar dat maakt niet uit, heb me prima vermaakt! Leuke guild, zo lijkt het tenminste. Enige waar ik nog wel aan moet wennen is Vent; opzich een prima tool, maar niet iedereen is even goed te verstaan, wat het soms nog best lastig maakt.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:00:
Tenzij ze heel het systeem van prot pallies om gaan gooien is strength nogsteeds waardeloos voor prot pallies. Ik weet niet wat blizzard van plan is met pallies, maar DK here i come.
Ze willen Paladins volgens mij 't zelfde stats-system geven als Warriors, om het zo makkelijker te maken gear te vinden. Geen idee wat de weinigingen die je noemt precies inhouden, maar misschien heeft dat met elkaar te maken. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:00:
[...]

Wow. Nerfs nerfs nerfs en slechte wijzigingen voor paladins (Erh ik kijk alleen naar prot ;)). Salvation is nutteloos geworden net zoals een paar andere blessings. Strength verplaatst naar prot .. hahahahahaha. Tenzij ze heel het systeem van prot pallies om gaan gooien is strength nogsteeds waardeloos voor prot pallies. Ik weet niet wat blizzard van plan is met pallies, maar DK here i come.
Laatste info voor de Pally: De "I Win" button komt terug.. Dit keer in de vorm van instant kill met een CD van 4 min en mag alleen gebruikt worden als de pally 5 sec niet aangevallen wordt.. de bubbles worden generfed zodat ze beter scalen met de "I Win" button naar 4 sec duration.. [/sarcasm]

Denk dat ze de Pally de 4de grote verandering gaan geven..
- Beta: zoals ze bedoeld waren (Holy Warrior)
- Final: buff bot
- TBC: MT healer of multiple target tank
- WotLK: ?

Grappige was dat met de Beta Shaman en de Paladin beide goed waren (warrior toen het best) daarna kwam de paladin/warrior super nerf.. warrior is redelijk weer terug geklommen alleen met de paladin weten ze nog steeds niet wat ze daarmee willen.. Denk net als de warrior er een aantal skills geleend gaan worden van Diablo 3(warrior:fury eind skill van de barbarian)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Defensive Stance now increases threat by 45%.

Righteous Fury now increases threat caused by Holy damage by 90%.

geen info over druid op de site.
Heb even door gelezen gaat hoop veranderen.

als ze pala zelfde gear als warrior willen geven vraag me af hoe ze Spell Dmg, en Avoidence dan gaan verwerken (t4 en pre is dat nog wel een issue namelijk)

Edit
alleen met de paladin weten ze nog steeds niet wat ze daarmee willen.
Lol inderdaad denk dat dit wel issue is, ze willen natuurlijk niet dat iedere warrior een pala rolled omdat die gewoon beter zijn.

Dan te bedenken dat ze nog een 4de tanking class gaan introduceren.
Ongeveer:
MT: Warrior
OT: Druid
AoE: Pala
Spell: Death Knight

Al komt hier endgtame meestal weinig van :)

[ Voor 36% gewijzigd door Teunis op 18-07-2008 09:28 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelldamage is nog steeds wel een issue in T5/T6 gear, ik kon nooit bij MH trash vooraan staan als er ook casters tussen zaten, zou ik met mn 21k health gewoon gegibbed worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
Omdat mijn trial bijna afloopt en ik er over nadenk het spel te kopen, een vraagje. Als je het spel in de winkel koopt, hoeveel dagen kan je dan gratis spelen? Maakt het dan nog uit of je de battle-chest koopt? Of als je het via de blizzard-site koopt? Ik kan het antwoord nergens vinden en ik dacht dat ooit gehoord te hebben dat je een maand gratis kon spelen bij aankoop van het spel. Iemand een idee?

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:56
Sjeik schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:27:
Omdat mijn trial bijna afloopt en ik er over nadenk het spel te kopen, een vraagje. Als je het spel in de winkel koopt, hoeveel dagen kan je dan gratis spelen? Maakt het dan nog uit of je de battle-chest koopt? Of als je het via de blizzard-site koopt? Ik kan het antwoord nergens vinden en ik dacht dat ooit gehoord te hebben dat je een maand gratis kon spelen bij aankoop van het spel. Iemand een idee?
Klopt, als je je account upgrade naar een 'paid account' krijg je 30 dagen gratis playtime. Volgens mij maakt het niet uit waar of hoe je het spel koopt, als je je account maar upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
@Sjeik
30 dagen gratis.
Waar je het koopt, gewoon kijken waar het goedkoopst is
Vergeet niet meteen ook een gamecard aanteschaffen (tenzij je met CC betaald) want die moet je hebben tijdens activering
of eventueel: http://www.gamecard.nu/ ( ideaal lekker de deur niet eens uit )

@ge0rgiie
Geen t5 ervaring nog, dus dat weet ik ook niet.

Gisteren net Gruul gekilled, voor de guild first.
dat was wel leuk, wel jammer geen t4 shoulders :(

[ Voor 22% gewijzigd door Teunis op 18-07-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
bechown schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:16:
Denk dat ze de Pally de 4de grote verandering gaan geven..
- Beta: zoals ze bedoeld waren (Holy Warrior)
- Final: buff bot
- TBC: MT healer of multiple target tank
- WotLK: ?
Hand of Salvation spammer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:31
Exitium schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:34:
[...]

Hand of Salvation spammer?
Die snap ik ook niet helemaal idd, denk zelf dat de patchnotes niet goed zijn, lijkt me sterk dat ze salvation gaan op die manier gaan nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
Vind de veranderingen voor Mages maar wat summier, gaat niet echt veel veranderen, sommige spells worden wat duurder en sommige wat goedkoper big deal.

Palladin changelog vond ik ook niet echt schrikbarend eigenlijk. Enige wat ik wel opmerkelijk vond is de Salvation, maar denk dat het wel wordt aangepast en anders L2Adapt :)

Dat het beta is betekend dat dat het op de PTR te spelen is nu?

Ach ja we zullen het wel zien allemaal, ben er niet zo bang voor, heb er wel zin in eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Loyalty, Training Points and the hunter Beast Training button no longer exist.
Wow gaan ze eindelijk de tamagotcy gevoel (die ik krijg bij pet "happy" houden) weg halen.

Wel als dat echt door komt zie nog wel wat in het lelvel van hunter, das enige wat me tegen houd op hunter niveau, de pet happy ding

@Ossi
Zoals al gepost heb, gaan ze de Thread een behoorlijke boost geven

90% ipv 60% voor palas

45% ipv 10% voor warriors
25$ voor DK
Druid no info

[ Voor 19% gewijzigd door Teunis op 18-07-2008 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
ik zag ook deze voorbij komen....

Circle of Healing (Holy): Now works on any targets in the caster's raid, and is now a "smart" heal and chooses the lowest health targets to heal first within it's range. Also now has a 6 second cooldown. Also no longer will heal summoned Snakes from Hunter's Snake Trap

ehmmm LOL nu gaat elke priest die raidhealing duty heeft CoH spammen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Also has a 6 second cooldown... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:22:
Defensive Stance now increases threat by 45%.

Ik weet niet hoeveel defensive stance nu is, dus ik weet niet wat daar is veranderd. Wat ik wel weet is dat 90% op holy damage precies hetzelfde is als nu.
als ze pala zelfde gear als warrior willen geven vraag me af hoe ze Spell Dmg, en Avoidence dan gaan verwerken (t4 en pre is dat nog wel een issue namelijk)
Waarschijnlijk krijgen de prot paladin een diepe talent die strength omzet naar spelldamage. Andere klassen krijgen op die plek een goed uitgedachte talent die de damage enorm verhoogt.
Lol inderdaad denk dat dit wel issue is, ze willen natuurlijk niet dat iedere warrior een pala rolled omdat die gewoon beter zijn.

Dan te bedenken dat ze nog een 4de tanking class gaan introduceren.
Ongeveer:
MT: Warrior
OT: Druid
AoE: Pala
Spell: Death Knight

Al komt hier endgtame meestal weinig van :)
Paladin heeft op dit moment één tank niche. We zijn goed in aoe tanken. Op alle ander gebieden worden we gewoon weggeveegd door de warriors en de druids. Het gerucht gaat dat warriors in wotlk beter kunnen aoe tanken en we krijgen de DK die ook kan aoe tanken. Dan moet je wel erg veel van je tankadin houden om dan niet te rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:40:
[...]@Ossi
Zoals al gepost heb, gaan ze de Thread een behoorlijke boost geven

90% ipv 60% voor palas

45% ipv 10% voor warriors
25$ voor DK
Druid no info
Dat is een hele leuke buff voor de warriors.

Helaas was het voor prot paladin al zo dat deze 90% hadden met improved RF. Dit is dus geen buff voor de prot paladin. Dit zorgt er alleen voor dat het makkelijker is voor holy/ret om te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Wel Reti, met een Raid Aura zal nog steed aantrekkelijk zijn.

En
Dit is de Base spell die is nu 60%
Improved Righteous Fury (Protection) threat bonus folded into base spell, talent still reduces all damage taken by 2/4/6%.
Dus hier weg, en dus in base spell :S

Dus nogmaals ben zeer benieuwd, hoe ze de pala toch nog een Tanking plek kunnen geven endgame.
Maar ziet er idd naar uit dat reroll naar DK beste optie wordt :'( jammer vind me pala echt geweldig

[ Voor 21% gewijzigd door Teunis op 18-07-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je op basis van veranderingen aan een enkele klasse an-sich weinig kunt afleiden over de uiteindelijke game-play, het zou me niets verbazen als WOLTK een enorme stap voorwaarts is ten opzichte van BC en vanilla...
Er zit heus wel een goede reden achter de veranderingen, want, hoewel ze men graag het tegendeel wil laten denken, zijn ze niet compleet achterlijk bij Blizzard...

Eigenlijk moeten ze mij ons gewoon even een pre-release geven, zodat we uitsluitsel kunnen bieden :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 04-09 10:39
Zoveel goede Paladin changes voor PvP. dit gaat leuk worden.

- Avenging Wrath no longer causes Forebearance, damage increase reduced to 20%, now increases healing done by 20%.
- Blessing of Light and Greater Blessing of Light removed. Their effects have been folded into all relevant abilities
- Divine Intellect (Holy) moved to tier 2, increases total Intellect by 3/6/9/12/15%.
- Hammer of Wrath is now considered a Retribution spell, moved from Holy, mana cost reduced, missile speed increased, now usable on targets below 35% health.
- Holy Shock (Holy) range changed to 20/40 yards when used on enemies/friends respectively, cooldown reduced to 6 seconds.
- Improved Hammer of Justice (Protection) now reduces cooldwon by 10/20/30 secs.
- Pure of Heart (Holy) reduced to 2 ranks, now reduces duration of Curse and Disease effects by 25/50%.
- Sanctified Light (Holy) now also increases the critical chance of Holy Shock.
- Seal of Justice/Judgement reduced to 1 rank with all the effects of the previous rank 2, the Judgement effect no longer prevents Fear.
- Seal of Vengeance damage over time effect duration increased to 18 seconds.
- Stoicism (Protection) moved to tier 2, now reduces duration of Stun effects by 10/20/30% and reduces chance your spells will be resisted by 10/20/30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Teunis schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:54:
Maar ziet er idd naar uit dat reroll naar DK beste optie wordt :'( jammer vind me pala echt geweldig
Same voor mij als holy, zie weinig echte aanpassingen. Wat verschuivingen en kleine upgrades qua talents, maar dat is het dan ook wel tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Gister even zooitje quests ingelevert en ik ben nu 65 met 23% nog een paar isntance quests staan en dan kan ik weer verder ik zal tijdens dit level wederom een Merciless item ophalen en dergelijke.

Nadat ik gister alles had ingelevert vroeg een Guildie of ik zijn ALT even door DM wou boosten, Sure no problem, ik moet bekennen de laatste keer dat ik daar was ( lv14 ) ging het toch stukken moeilijker :P Iet's meer als een half uurtje later stonden we weer buiten hij blij en ik richting me nest.

Van het weekend zal er weinig van gamen komen ivm de verjaardag van me dochter dus ik denk dat het pas volgende week weer verder word.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51

chromeeh

the Gnome

[...]
Wow gaan ze eindelijk de tamagotcy gevoel (die ik krijg bij pet "happy" houden) weg halen.

Wel als dat echt door komt zie nog wel wat in het lelvel van hunter, das enige wat me tegen houd op hunter niveau, de pet happy ding
[...]
Ik geef / gaf mijn beertje altijd al het vlees / vis / rest (een beer eet toch alles :+) wat ik zelf niet kan gebruiken.
Het is net een afval bak, in het begin heb ik een wolfje gehad, die had een minder breed dieet, en dan is het wel irritant.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]
Dus je hoeft dan niet meer je pet te voeren?

Vind het op zich wel jammer dat als je nu een pet tamed die low level is, die dan direct maar 5 levels onder je is. Ben bang dat er nu heel wat meer (ja nog meer) Pridelords gaan rondlopen...

En ik hoop echt echt echt dat we nu ALLE pets in ieder geval iets van een 'dash' kunnen leren en dat alle pets een beetje dezelfde dps zullen doen (mits we die dan hetzelfde speccen met de points).
Dan kunnen we tenminste vrije keuze houden wat betreft de pet. Switch dan wel naar een beer! :)

[ Voor 25% gewijzigd door bitpixl op 18-07-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Exitium schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:01:
[...]

Same voor mij als holy, zie weinig echte aanpassingen. Wat verschuivingen en kleine upgrades qua talents, maar dat is het dan ook wel tot dusver.
Er zijn juist een heleboel aanpassingen die Holy verandere/beter maken. Je weet nog niet alles.

Er komt een nieuw HOT voor de Paladin, die de hele groep healt voor 2000 over 15 seconden.
Holy Shock is verbeterd, we hebben nu een 6 seconden instant 2K heal.
Warlock doet nog maar halve damage op een Paladin.
En nog veel meer.

[ Voor 4% gewijzigd door ActualFantasy op 18-07-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
Locks schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:43:
ik zag ook deze voorbij komen....

Circle of Healing (Holy): Now works on any targets in the caster's raid, and is now a "smart" heal and chooses the lowest health targets to heal first within it's range. Also now has a 6 second cooldown. Also no longer will heal summoned Snakes from Hunter's Snake Trap

ehmmm LOL nu gaat elke priest die raidhealing duty heeft CoH spammen? :D
Eh... dat doen ze nu al? Nadeel is dat je nu je groups erop moet inrichten, straks hoeft dat dus niet meer. Krijgen we een @$*(&@*(&$*(@# cd?!!?!?

Bah... klinkt meer als een "oh we moeten eigenlijk de shammies tevreden houden" nerf.

[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 18-07-2008 10:13 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
ActualFantasy schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:08:
[...]

Er zijn juist een heleboel aanpassingen die Holy verandere/beter maken. Je weet nog niet alles.

Er komt een nieuw HOT voor de Paladin, die de hele groep healt voor 2000 over 15 seconden.
Holy Shock is verbeterd, we hebben nu een 6 seconden instant 2K heal.
Warlock doet nog maar halve damage op een Paladin.
En nog veel meer.
HS staat er al bij, maar is geen skill die je spamt wegens de manacost. En givf bronnen voor de rest. :p Enige nieuwe spell die ik meegekregen heb is die PoM copy.

Zei niet voor niets 'tot dusver' trouwens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Exitium schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:16:
[...]

HS staat er al bij, maar is geen skill die je spamt wegens de manacost. En givf bronnen voor de rest. :p Enige nieuwe spell die ik meegekregen heb is die PoM copy.

Zei niet voor niets 'tot dusver' trouwens. ;)
http://www.mmo-champion.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik vind persoonlijk die 6 seconden cooldown wel heel erg veel een de andere kant klinkt het wel als een 'niet-hoeven-nadenken-erg-effectieve' spell. Je klikt gewoon een random iemand in de raid aan en diegenen met het minste health worden automagische voor je opgelapt...

Ik denk dat die cooldown nog wel bijgesteld wordt, 4 seconden zou bijvoorbeeld een stuk beter zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Had ik al zitten lezen en copypasten naar guildforum, maar daar kom ik in de patchlist niet die HoT enzo tegen. :p

Edit: Ah wacht, heb het al op de wiki. 8)

Beacon of Light
The target becomes a Beacon of Light, healing all party or raid members within 10 yards for 2000 over 15 sec.
(Rank 5, Level 80, 2330 mana, 1.5 sec Cast)

[ Voor 30% gewijzigd door Exitium op 18-07-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:18:
Tja, ik vind persoonlijk die 6 seconden cooldown wel heel erg veel een de andere kant klinkt het wel als een 'niet-hoeven-nadenken-erg-effectieve' spell. Je klikt gewoon een random iemand in de raid aan en diegenen met het minste health worden automagische voor je opgelapt...

Ik denk dat die cooldown nog wel bijgesteld wordt, 4 seconden zou bijvoorbeeld een stuk beter zijn :)
Het is qua slimheid bijgesteld naar Chain Heal met als nadeel dat de overige gehealden veel dichter bij moeten staan en een cooldown. Tsja prima hoor, maar vandaar m'n CH opmerking, shammies hebben een zelfde skill zonder cd met veel grotere range die spammable is, hun nadeel is alleen 3 targets.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

porn* schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:23:
Wat valt er dan te managen aan totems? Gewoon opnieuw plaatsen waar nodig? Weinig management bij nodig toch? :p
Voor sommigen is dat best nog lastig hoor :D Ten eerste moet je zorgen dat die altijd up zijn. Ten tweede moet je ervoor zorgen dat de totems in reach zijn voor de groep die je buffed. En dat gaat niet altijd lekker ^^

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:26:
[...]
Beacon of Light
The target becomes a Beacon of Light, healing all party or raid members within 10 yards for 2000 over 15 sec.
(Rank 5, Level 80, 2330 mana, 1.5 sec Cast)
Wie krijgt hiervan nu de healingaggro, de target of de pala (aangezien de target de eigenlijke healing doet)?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Hmmm

Infusion of Light 08 (35 Pt Req) Holy Your Holy Shock critical hits reduce the cast time of your next Holy Light spell by 1.25/2.5 secs.
(2 Ranks)

Nice !!! Boom, holy shock van 2500 heal, 1 second heal gelijkerachteraan van 6K

Dat gaat lekker werken !

http://wotlkwiki.info/index.php/Paladin

Het lijkt erop dat de Paladin veel meer instant of korte heals gaat krijgen waardoor het makkelijker wordt om de langere lockouts te overleven

[ Voor 25% gewijzigd door ActualFantasy op 18-07-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
http://nl.youtube.com/wat...IdX5WGrRE&feature=related

Als ik zo die changes lees van andere classes en dan vervolgens dit zie voor mages word het best wel triest gesteld met mages in WotLK :'( . Ik doe nog meer damage met Arcane Explosion rank 2 :|. Het is dan wel rank 1 van de spel, maar rank 3 of 4 die je op lvl 80 krijgt doet maar rond de 400 damage en daarnaast de damage coëfficiënt van scorch...

Hopelijk verwijderen ze het nog en geven ze ons een fatsoenlijk 51 firetalent want ik zie echt niemand meer fire speccen op deze manier. Mage heeft geen extra aoe nodig in melee range en al helemaal niet zoiets crap achtigs als dit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

porn* schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:48:
Hehe ach ik wacht wel af we zien het wel, zou het fijn vinden iig! Juist die human interaction eruit, stelletje paupers dat denkt dat je voor 5g wel ff relogt en even op de koffie komt in <insert whatever capital city, not Shattrah>.
idd ja. Ik ben zo aardig te reageren in /2 dat ik een bepaalde gem wel kan cutten. Doe ik normaal niet, omdat dat toch vaak geouwehoer geeft en ik zat geld heb. Reageer je toch, mag je voor 5g opdraven in SW terwijl je in IF staat. Antwoord is dan vaak simpel. Of je komt naar mij toe of het gaat over. Take it or leave it :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Burnout na vind ik het ook niet echt boeiend wat ze met ons gaan doen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
KillGhost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:40:
[...]

Voor sommigen is dat best nog lastig hoor :D Ten eerste moet je zorgen dat die altijd up zijn. Ten tweede moet je ervoor zorgen dat de totems in reach zijn voor de groep die je buffed. En dat gaat niet altijd lekker ^^
Pff talent voor extra range en je kunt onderhand kilometers weg staan. Kan me verder niet voorstellen dat er geen timer mods als bijv. DoTimer zijn voor totems... magoed ik zie 't mss te simpel :P

Andere vraag btw: gistere Clique geinstalleerd, erg handig, gebruik het niet om er alles mee te doen (vind zelf alles in de hand houden fijner :P ) maar een snelle dispel of flash is er erg handig mee te doen.
Nu is alleen ook het target frame, mijn eigen frame etc clickable, terwijl ik daar normaal op kan rightclicken om bijv. loot master in te stellen, groups te leaven, etc etc. Ik heb de frames knop gevonden in Clique en het vinkje voor die frames weggehaald, nu kan ik er inderdaad niet meer mee click-healen MAAR het oude uitklapmenuutje wordt nog niet getoond. Iemand enig idee hoe ik dat kan fixen?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

een vraagje voor de warriors:

Men warrior is nu al een tijdje pvp spec (arms/fury), maar aangezien we toch op 1 avondje kara uitmesten, gaan we vaak met alts er ook naar toe. Nu ben ik deze reset eens een keer met de warrior kara binnen gegaan, maar wat ik ook deed, ik geraakte niet over de 450 dps, wat me toch zeer laag leek aangezien de toch redelijke gear (5-6 epics, waarvan slechts 3 pvp, rest buiten de trinkets allemaal 69+ blauw pve gear). Na zelf eens gekeken te hebben, zou ik als rotatie MS-WW-Slam moeten gebruiken. Zou dit dan met stance dancen tussen arms-bezerk moeten gebeuren of gewoon lekker in bezerk blijven? En best altijd met een 2H? heb slechts een 70 hit, lijkt me te weinig voor te DW (heb wel de 2 latro zwaardjes, als 2H de singing axe en de crystalforged axe). Nee, ben niet van plan fury te speccen voorlopig, want dan haal ik niet veel uit in pvp :p, en daar is deze war altijd al voor bedoeld geweest (ook al heb k ff kara getankt en heb half epic setje).

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:19:
[...]

Om dezelfde reden dat je de "of the Shatterd Sun" titel koopt: puur voor de lol :P Gister even die Don Carlos hoed gehaald en meteen die bijpassende chest en pants, ARIBA ARIBAAA!!! :D
Waar kan je die hoed halen met chest/pants.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

BlaSfem0n schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:08:
een vraagje voor de warriors:

Men warrior is nu al een tijdje pvp spec (arms/fury), maar aangezien we toch op 1 avondje kara uitmesten, gaan we vaak met alts er ook naar toe. Nu ben ik deze reset eens een keer met de warrior kara binnen gegaan, maar wat ik ook deed, ik geraakte niet over de 450 dps, wat me toch zeer laag leek aangezien de toch redelijke gear (5-6 epics, waarvan slechts 3 pvp, rest buiten de trinkets allemaal 69+ blauw pve gear). Na zelf eens gekeken te hebben, zou ik als rotatie MS-WW-Slam moeten gebruiken. Zou dit dan met stance dancen tussen arms-bezerk moeten gebeuren of gewoon lekker in bezerk blijven? En best altijd met een 2H? heb slechts een 70 hit, lijkt me te weinig voor te DW (heb wel de 2 latro zwaardjes, als 2H de singing axe en de crystalforged axe). Nee, ben niet van plan fury te speccen voorlopig, want dan haal ik niet veel uit in pvp :p, en daar is deze war altijd al voor bedoeld geweest (ook al heb k ff kara getankt en heb half epic setje).
Welke Build gebruikt je precies ?

Ik ben namelijk Bezig met deze Build 17/44/0 en momenteel op level 65 in voornamelijk Green Outland Gear zit op ongeveer 300 DPS. Lijkt mij dat een gat van 150 DPS in contrast met de gear en 5 levels hoger toch wat aan de lage kant is.

de 17/44/0 build is ook wel de DPS Build voor warrior genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremit
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-12-2021

Kremit

SuperGreen

KillGhost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:10:
[...]

Waar kan je die hoed halen met chest/pants.
invasion of mexican rogues _O-

Wow : Eonar : Moggets-mage, Kremit-shaman , Pradea-rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

eendje schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:49:
[...]

dat hoorde wel ook al bij AOC.. ik heb geen exodus gezien, jij wel?
Zelfde verhaal met LOTRO. Eerst zien, dan geloven :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

ShadowBumble schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:14:
[...]

Welke Build gebruikt je precies ?

Ik ben namelijk Bezig met deze Build 17/44/0 en momenteel op level 65 in voornamelijk Green Outland Gear zit op ongeveer 300 DPS. Lijkt mij dat een gat van 150 DPS in contrast met de gear en 5 levels hoger toch wat aan de lage kant is.

de 17/44/0 build is ook wel de DPS Build voor warrior genoemd.
arms fury, vooral tailored dus op pvp... met second wind/mortal strike etc in arms en blood craze + imp shouts in fury 42/14/5 dacht ik
kijk anders eens op armory, nick atilla op terenas euro

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Teunis schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:22:

Door middel van talents. Bijvoorbeeld zoveel % van je str of ap of wat dan ook gaat ook gelden voor spelldmg ofzo.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Zo hier een blije ret pala. Changes zijn echt goed! Hopelijk nog meer.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

BlaSfem0n schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:18:
[...]

arms fury, vooral tailored dus op pvp... met second wind/mortal strike etc in arms en blood craze + imp shouts in fury 42/14/5 dacht ik
kijk anders eens op armory, nick atilla op terenas euro
Das dus echt een Hybrid Build en zo te zien net van alles niks. Maar wel de mogelijkheid om je voor zowel tanking als " DPS " in te zetten zonder te respeccen , ik zie dat je op de amory in je Tank set staat ?

Als ik zo brutaal mag zijn Arms/Fury Build 31/30/0 hiermee heb je iets meer dieper talents en dat zal je DPS ook ten goede komen terwijl je nog steeds redelijk in staat bent om te tanken. ( Als off-tank bevoorbeeld )

Als je echt voor PvP wilt gaan zou ik de 17/44/0 Build gebruiken dit is een DPS build en ivm je gear hou je redelijk hoge sta hoger en je DPS zal stukken hoger liggen mits goed geenchant en gemmed en de juiste rotatie gebruikt.

[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 18-07-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:43
m0nk schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:42:
Zo hier een blije ret pala. Changes zijn echt goed! Hopelijk nog meer.
Moet je niet een warlock gaan ebayen? heb je straks demon form !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
KillGhost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:04:
[...]

idd ja. Ik ben zo aardig te reageren in /2 dat ik een bepaalde gem wel kan cutten. Doe ik normaal niet, omdat dat toch vaak geouwehoer geeft en ik zat geld heb. Reageer je toch, mag je voor 5g opdraven in SW terwijl je in IF staat. Antwoord is dan vaak simpel. Of je komt naar mij toe of het gaat over. Take it or leave it :D
Ja psies en dan nog een grote bek hebben ook! Of 10g vragen voor de wat meer zeldzame enchants en dan direct ignored worden :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
ImdaMned schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:44:
[...]

Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken....

Want als de warlock veranderd in een demon, zal mijn Turn Evil dan werken ?

Turn Evil
Rank 1 52 The targeted undead or demon enemy will be compelled to flee for up to 20 sec. Damage caused may interrupt the effect. Only one target can be turned at a time.

Ze zijn wel bezig om de Paladin beter te maken tegen de warlock dan. Halve dot damage maar en een fear tegen locks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:59
Ben nu eindelijk level 70, na 7 pre paid kaarten :P Ben nu relax PvP aan het doen, alleen als mage zijnde zijn die rogues echt gigantisch irritant. Komen ontzichtbaar bij je staan en dan allemaal poisens geven enzo waar je bijna niks tegen kan doen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Kremit schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:15:
[...]

invasion of mexican rogues _O-
Een guildie van mij komt oorspronkelijk uit mexico. Hij woont nu in spanje. Ik wil die set hebben zodat ik hem als el mexicano kan opzoeken :) Daar maken wij hem altijd belachelijk mee :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

porn* schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:07:
[...]

Pff talent voor extra range en je kunt onderhand kilometers weg staan. Kan me verder niet voorstellen dat er geen timer mods als bijv. DoTimer zijn voor totems... magoed ik zie 't mss te simpel :P
Tsja, ik zou het niet ook niet weten :D Maar het komt mij te vaak voor dat ik geen WF oid heb. Dus het zal toch ergens wel moeilijk zijn. Zijn die extra range niet alleen voor enhancement shamans ofzo?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

KillGhost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:04:
[...]

Een guildie van mij komt oorspronkelijk uit mexico. Hij woont nu in spanje. Ik wil die set hebben zodat ik hem als el mexicano kan opzoeken :) Daar maken wij hem altijd belachelijk mee :D
Welke items horen er precies in de set ?'
Kan alleen de Don Carlos Famous hat vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

porn* schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:48:
[...]

Ja psies en dan nog een grote bek hebben ook! Of 10g vragen voor de wat meer zeldzame enchants en dan direct ignored worden :D
Inderdaad ja. Heb je ik weet niet hoeveel goud, zoals 1000g, voor een recipie uitgegeven, gaan ze moeilijk doen om 5g fee. Of ik het niet gratis kan doen. Ja, daaaag, ik heb wel wat beters te doen. Ik word nu al doodgespammed met verzoeken van mensen die mij kennen. Als ik het gratis zou doen, zou ik de hele dag niks anders doen dan gems cutten. Nu ben ik daar al een aardig tijd zoet mee.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:48:
[...]

Paladin heeft op dit moment één tank niche. We zijn goed in aoe tanken. Op alle ander gebieden worden we gewoon weggeveegd door de warriors en de druids. Het gerucht gaat dat warriors in wotlk beter kunnen aoe tanken en we krijgen de DK die ook kan aoe tanken. Dan moet je wel erg veel van je tankadin houden om dan niet te rerollen.
Wow, da's wat kort door de bocht. We zijn zelden dé uitgelezen boss tank, maar het verschil is ECHT niet zo groot meer dat we worden "weggeveegd" door warriors, en al zeker niet door druids. Het is alleen als je echt in een super min-max situatie zit (progression kills op het ALLER hoogste niveau, as in racen voor world firsts) dat je een prot pallie niet direct op elk gevecht ziet (maar ondertussen toch WEL op sommige). Voor al de rest van raids kan je als speler het verschil goedmaken. Stam verschil is weg vanaf bepaald gear niveau, alleen gimmick fights (spell reflect) en "oh shit" buttons blijven over. Voor de rest is het meer een verschil van wijze van threat builden (met voor ons een leuke mogelijkheid om threat te frontloaden nog voor de mob bij ons is) en playstyle.

Hoewel dezelfde speler met zowel een warrior als een pally (en evenveel skills op de twee) wsl iets beter zal zijn op zijn warrior, moet er ECHT gestopt worden met dat "weggeveeg". Pallies tanken endgame op ALLE niveaus buiten nihilum/SK Gaming, ook progression.

Ik ben absoluut nog niet overtuigd van de wijzigingen, en ben verbaasd door de Salvation nerf. Ik kan me niet inbeelden dat die "Hands" tussendoor gooien iets is wat ik vaak ga doen tussen mijn GCDs door.

Ben wel blij (small favor) dat het lijkt alsof de CD van HS UITEINDELIJK verminderd is onder de duration ervan. Gedaan met "lag crushes".

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
ShadowBumble schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:01:
Liefdagboek,

Gister even zooitje quests ingelevert en ik ben nu 65 met 23% nog een paar isntance quests staan en dan kan ik weer verder ik zal tijdens dit level wederom een Merciless item ophalen en dergelijke.

Nadat ik gister alles had ingelevert vroeg een Guildie of ik zijn ALT even door DM wou boosten, Sure no problem, ik moet bekennen de laatste keer dat ik daar was ( lv14 ) ging het toch stukken moeilijker :P Iet's meer als een half uurtje later stonden we weer buiten hij blij en ik richting me nest.

Van het weekend zal er weinig van gamen komen ivm de verjaardag van me dochter dus ik denk dat het pas volgende week weer verder word.
Ikke blij _/-\o_

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

ShadowBumble schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:08:
[...]

Welke items horen er precies in de set ?'
Kan alleen de Don Carlos Famous hat vinden
Het is denk ik niet echt een set. Maar i kheb het over deze post
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:19:
[...]

Om dezelfde reden dat je de "of the Shatterd Sun" titel koopt: puur voor de lol :P Gister even die Don Carlos hoed gehaald en meteen die bijpassende chest en pants, ARIBA ARIBAAA!!! :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

DexterBelgium schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:13:

Ik ben absoluut nog niet overtuigd van de wijzigingen, en ben verbaasd door de Salvation nerf. Ik kan me niet inbeelden dat die "Hands" tussendoor gooien iets is wat ik vaak ga doen tussen mijn GCDs door.
Misschien moeten we het eerst afwachten. Als de tanks inderdaad veel meer threat opbouwen heb je BoS niet nodig om dezelfde situatie te krijgen. Dan kan je hands of salvation zien als iets EXTRA bovenop de threat. Dat systeem zou dan best leuk kunnen werken denk ik.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hunter Talent Calc voor WotLK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
prutser001 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 07:30:
[...]

Gebruik maken van je profs, en isle of quel danas grinden + die in hellfire/netherstorm en nagrand.
motes->primals farmen, cooking kan ook lekker opleveren, als je 375 hebt.
Als je dit elke dag doet heb je je mount wel in een weekje of 3, stelt echt geen bal meer voor als ik eerlijk ben. Je hebt ook nog de Shatari Skyguard quests en bij Ogri'la.
3 weken? Dan heb je voor 2 toons makkelijk een epic bij elkaar. Ik had mijn ultrasnelle vliegende kip, voor het dailies tijdperk, dus puur grinden (adamantite ores + some blue gems ftw), binnen 2 weken onder mijn kont. Ok, het was wel dat ik zowat niets anders deed dan grinden de tijd dat ik online was die 2 weken maar ja, je zal maar iets heel graag willen.
KillGhost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:04:
[...]

Kan ik mij voorstellen, bij ons wordt er dan ook weinig tot niet gereageerd als je /2 spamt met de vraag of er iemand bijvoorbeeld Executioner kan doen. Als ik dat bijvoorbeeld nodig heb en mijn guildies die het kunnen, zijn niet online, heb je mazzel, ik zeg 1 keer in /2 paying 50g for Executioner on weapon, my mats en heb tig whispers, kies ik de dichtsbijzijnde eruit, hij/zij blij, ik blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zie ik maar weer, een halve dag deze thread niet meer bekeken en jullie zitten al op pagina 15 8)7 . Gisteren level 58 gedinged en bijna nu op 59. Vanavond moet het wel lukken om 60 te halen en dan rustig nog eenmaal genieten van Outlands.

Kan ook niet wachten op een AP boost want mijn 450+ is het nog niet echt wat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Zjanzjak schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:49:

Kan ik mij voorstellen, bij ons wordt er dan ook weinig tot niet gereageerd als je /2 spamt met de vraag of er iemand bijvoorbeeld Executioner kan doen. Als ik dat bijvoorbeeld nodig heb en mijn guildies die het kunnen, zijn niet online, heb je mazzel, ik zeg 1 keer in /2 paying 50g for Executioner on weapon, my mats en heb tig whispers, kies ik de dichtsbijzijnde eruit, hij/zij blij, ik blij.
Voor 50g wil ik wel even een paar minuten vliegen hoor ^_^

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:02:
[...]
van Scryer naar Aldor bank! :+
Gekheid, als ik sta te idlen en iemand wil wat hebben doe ik daar nooit zo moeilijk over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

ImdaMned schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:44:
[...]

moet jij nog niet een pizza in de oven gooien? of zijn ze al op? :P

En nee, met deze ret changes en upcomming changes blijf ik lekker mijn pala spelen. :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
KillGhost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:18:
[...]
Het is denk ik niet echt een set. Maar i kheb het over deze post

[...]
Set, al gebruiken ze andere namen

http://www.wowhead.com/?item=38277
http://www.wowhead.com/?item=38278
http://www.wowhead.com/?item=38276

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DexterBelgium schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:13:[...]
Wow, da's wat kort door de bocht. We zijn zelden dé uitgelezen boss tank, maar het verschil is ECHT niet zo groot meer dat we worden "weggeveegd" door warriors, en al zeker niet door druids.
Dat mag jij vinden, ik zie dat anders. Een warrior van hetzelfde gear niveau heeft meer health dan ik (zelfs met de hp buff die we hebben geahd), meer oh-shit buttons, veel betere threat op single targets en kan door de werking van warrior rage/threat dit ook veel langer volhouden.

Dit is uit mijn ervaring als prot paladin vergeleken met onze warrior MT. Tot nu toe heb ik alle bazen tot en met SSC/TK getankt (met uitzondering van de laatste baas in TK, spellreflect en zo) en daarna de eerste 3 bazen in MH (warrior doet nr 4 en 5) en de eerste 4 in BT.
Het is alleen als je echt in een super min-max situatie zit (progression kills op het ALLER hoogste niveau, as in racen voor world firsts) dat je een prot pallie niet direct op elk gevecht ziet (maar ondertussen toch WEL op sommige). Voor al de rest van raids kan je als speler het verschil goedmaken. Stam verschil is weg vanaf bepaald gear niveau, alleen gimmick fights (spell reflect) en "oh shit" buttons blijven over. Voor de rest is het meer een verschil van wijze van threat builden (met voor ons een leuke mogelijkheid om threat te frontloaden nog voor de mob bij ons is) en playstyle.
Het is niet zo dat op alle bazen een paladin tank "moet" komen. Het probleem is dat in bijna alle gevallen de warrior gewoon een betere keus is. Dat komt door de verschillen die er wel degelijk zijn en die in alle gevallen, behalve aoe tanken, in het voordeel van de warrior uitvallen.
Hoewel dezelfde speler met zowel een warrior als een pally (en evenveel skills op de twee) wsl iets beter zal zijn op zijn warrior, moet er ECHT gestopt worden met dat "weggeveeg". Pallies tanken endgame op ALLE niveaus buiten nihilum/SK Gaming, ook progression.
Dat er pallies zijn die op endgame niveau tanken wil niet zeggen dat warriors niet gewoon beter zijn. Als warriors in T6 gear zitten zijn ze gewoon veel beter. Ze schalen gewoon veel beter met gear. Er moet toch echt eens gestopt worden met het bagatelliseren van deze verschillen. Waarom is het een probleem om toe te geven dat een paladin een niche tank is.

Ben wel blij (small favor) dat het lijkt alsof de CD van HS UITEINDELIJK verminderd is onder de duration ervan. Gedaan met "lag crushes".
Salvation wordt generfd, je gaat echt niet midden in het gevecht even iemand anders targetten om salvation op hem te gooien. Niet dat het veel uit maakt aangezien het een cooldown van 2 minuten krijgt.

Warriors krijgen 30% meer threat in defense stance om de salvation nerf te compenseren. Paladins krijgen geen extra threat.

De cooldown reductie van holy shield is aardig, maar het heeft niet echt veel zin. In wotlk verdwijnen de crushing blows. Het is dus niet langer nodig om holy shield op te houden zodat je niet wordt gecrushed.

Ik heb trouwens gelezen dat prot pallies een 51 punten talent krijgen. Een instant attack die een % weapon damage doet als holy damage met extra threat. Een soort poor pallies devestate zeg maar. Dat is toch echt zuur. Mijn white damage met een wapen is tussen de 100 en 150 damage. Ik krijg niet het gevoel dat blizzard enig idee heeft hoe een prot pally threat genereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:20:
[...]
Salvation wordt generfd, je gaat echt niet midden in het gevecht even iemand anders targetten om salvation op hem te gooien. Niet dat het veel uit maakt aangezien het een cooldown van 2 minuten krijgt.
/Focus target anyone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Foutje waarschijnlijk maar zo niet... WOW !!

Holy Shock Rank 5
Blasts the target with Holy energy, causing 904 to 978 Holy damage to an enemy, or 913 to 987 healing to an ally.
650 Mana, Instant cast, 20 yd range, 6 sec cooldown

Holy Shock Rank 7
Blasts the target with Holy energy, causing 1296 to 1402 Holy damage to an enemy, or 1431 to 1549 healing to an ally.
650 Mana, Instant cast, 20 yd range, 6 sec cooldown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

650 mana is best een hoop, zeker voor een retri/tank...
Maar zeker een hele leuk spell hehe

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:37:
Het gaat me meer om de bijna 50% meer healing voor dezelfde mana kosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:37:
Ja, maar daar is ie ook niet echt voor gemaakt denk ik.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

erhm holy Shock is een talent, die tanks en rets niet hebben. En daarnaast weet je niet hoe de manapools zijn als wotlk eenmaal uit is en je lvl80 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
m0nk schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:38:
erhm holy Shock is een talent, die tanks en rets niet hebben. En daarnaast weet je niet hoe de manapools zijn als wotlk eenmaal uit is en je lvl80 bent.
De mana pools worden niet minder iig.

Nu wordt Holy Shock dus een instant heal die zeker goed te gebruiken is, met de 6 seconden cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
KillGhost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:02:
[...]
Idd, die zie je bij ons echt niet voorbij komen. 5g is het meeste dat de gemiddelde speler blijkbaar wil betalen, tsja daarvoor relog ik niet eens joh kost me teveel tijd. Voor 50g is het niet eens een probleem even naar een major capital te komen ;)

Laatst een gast die moest er enchants hebben (bleek toen ie bij me was na minuten wachten). Toen bleek dat ie nog wat mats miste, dus die halen. 10 minuten verder bleek dat ie maar 6g over had (yeah right). Ik zeg bedankt voor het wachten en tot nooit meer ziens, /ignore, schijthekel aan die centenneukers die met smoesjes proberen de al veel te lage prijs NOG verder omlaag te krijgen.
porn* schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:07:
[...]
Andere vraag btw: gistere Clique geinstalleerd, erg handig, gebruik het niet om er alles mee te doen (vind zelf alles in de hand houden fijner :P ) maar een snelle dispel of flash is er erg handig mee te doen.
Nu is alleen ook het target frame, mijn eigen frame etc clickable, terwijl ik daar normaal op kan rightclicken om bijv. loot master in te stellen, groups te leaven, etc etc. Ik heb de frames knop gevonden in Clique en het vinkje voor die frames weggehaald, nu kan ik er inderdaad niet meer mee click-healen MAAR het oude uitklapmenuutje wordt nog niet getoond. Iemand enig idee hoe ik dat kan fixen?
Iemand die dat weet? :)

Of anders tot ik een oplossing heb, hoe leave je een groep met een commando? :D

[ Voor 33% gewijzigd door porn* op 18-07-2008 13:41 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is heel leuk als je salvation steeds op dezelfde persoon wilt gooien. Maar als je het bijvoorbeeld op de persoon met de hoogste threat wilt gooien dan gaat je opmerking al niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:42:
[...]

Dat is heel leuk als je salvation steeds op dezelfde persoon wilt gooien. Maar als je het bijvoorbeeld op de persoon met de hoogste threat wilt gooien dan gaat je opmerking al niet meer op.
Tenzij je het andersom doet, en al je abilities je Focus target laat targetten, en dus gewoon kan target switchen terwijl je je focus target tanked. Je zet de Boss als je focus target voor het gevecht en klaar.

[ Voor 6% gewijzigd door ActualFantasy op 18-07-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:38:
Stom van mij :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

porn* schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:39:

Idd, die zie je bij ons echt niet voorbij komen. 5g is het meeste dat de gemiddelde speler blijkbaar wil betalen, tsja daarvoor relog ik niet eens joh kost me teveel tijd. Voor 50g is het niet eens een probleem even naar een major capital te komen ;)

Laatst een gast die moest er enchants hebben (bleek toen ie bij me was na minuten wachten). Toen bleek dat ie nog wat mats miste, dus die halen. 10 minuten verder bleek dat ie maar 6g over had (yeah right). Ik zeg bedankt voor het wachten en tot nooit meer ziens, /ignore, schijthekel aan die centenneukers die met smoesjes proberen de al veel te lage prijs NOG verder omlaag te krijgen.
hahaha ja, dat heb ik ook zo vaak. Allerlei smoesjes dat ze onderweg zijn. Volgens mij nemen ze dan ook nog de toeristische route. Eindelijk aangekomen, hebben ze geen mats. Moeten ze die nog kopen. Staat niks op AH. Vragen ze of ik het heb. Zeg ik nee, zeggen ze okay dan maar andere keer. Heb je wel weer voor jan lul 10 minuten in IF staan wachten.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:20:
[...]

Dat er pallies zijn die op endgame niveau tanken wil niet zeggen dat warriors niet gewoon beter zijn. Als warriors in T6 gear zitten zijn ze gewoon veel beter. Ze schalen gewoon veel beter met gear. Er moet toch echt eens gestopt worden met het bagatelliseren van deze verschillen. Waarom is het een probleem om toe te geven dat een paladin een niche tank is.
Het probleem is dat dat een self-fulfilling prophecy is. Door te zeggen dat pallies een niche tank zijn, en enkel AoE mogen tanken, veroordeel je alle pallies ertoe om NOOIT MT van een guild te worden, want iedereen gelooft dat die Bullshit altijd opgaat, en begint dus lowbie warriors te gearen in plaats van een pally die beter gegeared is.

Dat is niet wat je zegt, maar wel wat er gebeurt. Hoeveel mensen nog steeds zeggen "lol, Pallies can't tank" voor een fricking HEROIC godbetert, gewoon omdat Nihilum dat zegt ...

Als vertegenwoordiger van je class ben je het minstens verplicht niet gewoon mee te huilen met de wolven in het bos, maar tenminste genuanceerd uit de hoek te komen. Pallies zijn alleen een niche tank is niet waar. Mss dat we er uit onze aard meer toe geschikt zijn, maar de user achter het keyboard maakt meer verschil. Zo gauw ik geen boss meer kan tanken, stop ik ermee. Geen reroll, geen respec. Gelukkig ziet dat er niet naar uit :D

Trouwens: we schalen beter met stam, maar onze itemisation is dermate meer ingewikkeld dan die van een warrior, dat we meestal voor gelijk gear level minder stam kunnen stacken. DAAR precies lijken bepaalde van de nieuwe talents iets aan te willen doen. Ik ben ervan overtuigd dat het Blizz's vaste bedoeling MOET zijn om elk van de vier tank classes EVEN boss viable te maken, en we zijn er in de laatste patches dermate op vooruit gegaan, dat ik er eigenlijk nog niet zo'n slecht oog in heb.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind pala's prima in heroics en ook in Kara heb ik het liefst gewoon 1 tank, een goed gegearde palatank oke, druid is ook goed :P. Maar moet wel zeggen dat ik op een boss in T5+ liever een warrior heb staan ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ok

Nu dat het officieel is. En er gediscussieerd mag worden over de talents. Wat vinden jullie van de feral druid talents? Ik zit een beetje te ffen met de talents maar je mist altijd wat. Of master shapeshifter, of armor of of of.... Het is gewoon niet meer mogelijk om de perfecte spec te maken.

Ok dat is er wel, maar alleen een build die focust op of cat of bear. En voor mij is druid juist cat en bear. Iemand anders die dit ook heeft met zijn class of er ook zo over denkt met feral druids?

Ik zit er serieus over te denken om balance te gaan aangezien je daar wel een goede build kan bouwen. Maja het is beta dus er zal wat gecut worden. Of samen gevoegd, maja vind het een beetje jammer....

Een wat teleurgestelde feral druid...

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

KillGhost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:26:
[...]

Great thanks! Maar eens bekijken.
Ook hier bedankt inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
porn* schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:39:
[...]

Ach ja, kwestie van geen geduld/gold wat mijn oren uit komt (heb je met 3 toons met verschillende gatheringprofs en profs die leuk centen opleveren plus nog eens de dailies)/geen zin om op een enchant te wachten. Buiten dat, ik stik van de mats en blijkt dat ik wat mis, koop ik dat EERST voordat ik in /2 met die 50g fee begin te roepen. Let wel, er moet natuurlijk geen guildie of vriend online zijn die het zou kunnen.

En zo makkelijk als ik dan die 50g uitgeef aan een beetje bijzondere enchant, krijgen goldbeggers niet 1 copper van me. Maak er juist sport van ze zoveel mogelijk te narren, 5000g in het tradevakje zetten, als ze dat weer eens ongevraagd opengooien, en dan benee een bakkie doen oid. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Ah, jij wilt met dezelfde spec en goed kunnen dps'en en goed kunnen tanken. Misschien toch iets te verwend geweest de laatste tijd? :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooh, krijg net een mailtje van een maatje:
&&&&&, ik ben uitgeloot, hihi

-xxx-

PS.

MUST PLAY!
Mazzelkont :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Ik hoef niet perse in die beta te zitten. Ik vind het veel leuker alles onderweg te ontdekken. De beta haalt dat gevoel wel snel weg. Verder heb ik natuurlijk de raids die gewoon door moeten gaan :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 20:27

Maduth

Probeersel

Heren,

Laatst zei iemand betreffende addons om q's te volbrengen:

1. TomTom
2. Lightheaded
3. ?????????

= Pwnd :+

kan niet meer vinden wat 3 zou moeten zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, zijn guilde raid ook 'aardig' (http://www.nswow.com). Ik zou desondanks maar wat graag alvast on Northrend willen rondhuppelen :P

-----
Questhelper

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Maduth schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:13:
Heren,

Laatst zei iemand betreffende addons om q's te volbrengen:

1. TomTom
2. Lightheaded
3. ?????????

= Pwnd :+

kan niet meer vinden wat 3 zou moeten zijn 8)7
Dat was ik en die laatste nquestlog icm Jame's Alliance Level guide ( http://www.wow-pro.com ) onder levelling guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel zo verschrikkelijk geen zin meer om te werken vandaag (heel de week al een down-week niet normaal), maar wat nog erger is... Ik besef me net dat ik totaal geen zin heb om te spelen 8)7 |:( 7(8)7
Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.