Gebruik maken van je profs, en isle of quel danas grinden + die in hellfire/netherstorm en nagrand.
motes->primals farmen, cooking kan ook lekker opleveren, als je 375 hebt.
Als je dit elke dag doet heb je je mount wel in een weekje of 3, stelt echt geen bal meer voor als ik eerlijk ben. Je hebt ook nog de Shatari Skyguard quests en bij Ogri'la.
Als ik zo nieuwe spells/talents en veranderingen bekijk voor WotLK weet ik niet goed wat ik moet denken ga ik er nou op vooruit of achteruit als shaman. WF totem wordt een 20% haste totem ofzo? Gaan ze nou het beste 'verkrachten' wat een shaman aan een raid kan bieden. Leuk dat str of earth en agi totem samengevoegd worden, ook dat ze windwall en tranquil air totem weghalen, heb die echt nog nooit gebruikt, aangezien salvation 30% geeft en tranquil niet stacked..
ook dat ghostwolf 13% base mana gebruikt is erg ruk imho, denk dat 'spell x uses xx% base mana' het 'nieuwtje' van blizz is ofzo. Leuk als je als elemental shaman met 10k mana ineens 1300mana kwijt bent omdat je ff ghostwolf gebruikt als ik het zo goed zie. Voor mage vindt ik het helemaal ruk, zeker als iemand perongeluk sheep breekt..
[
Voor 42% gewijzigd door
prutser001 op 18-07-2008 08:04
]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"