Padvinder schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:56:
Ik heb onlangs Windows opnieuw geïnstalleerd (schone install). Al m'n muziek staat op een aparte harddisk, dus dat leek me geen probleem. Nu heb ik iTunes ook opnieuw geinstalleerd. Ik had verwacht dat ik iTunes nog even zou moeten vertellen waar m'n library staat, en dat het dan prima zou werken. Echter, toen ik iTunes opstartte, stond al m'n muziek er al in. Hij had m'n library dus zelf al gevonden
Nu wilde ik muziek luisteren, en geen enkel nummer kan worden teruggevonden. M'n library staat in D:\My Music\iTunes en al m'n muziek in D:\My Music. Aangezien m'n harddisk voorheen K:\ heette, kan ik me voorstellen dat ie m'n muziek niet kan vinden. Maar waarom dan wel m'n library?
Anyway, ik heb iTunes dus laten zoeken naar muziek op m'n PC en die heeft ie gevonden:
[afbeelding]
Alles staat perfect gesorteerd, in dezelfde albums als voorheen, alleen alles is dubbel. Hoe kan ik ALLE dubbele entries (die dus niet werken, die met een uitroepteken) verwijderen uit m'n library? Windows Media Player doet dat automatisch, als ie een paar nummers niet kan vinden.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor m'n Apps voor m'n iPhone:
[afbeelding]
Ook niet echt praktisch. Eigenlijk is het alleen met m'n podcasts goed gegaan.
Tips?
in het hoofdscherm heb je onder bestand redelijk onderaan het kopje, Dubbele Tonen... Mischien als je daarop klikt dat je er wat mee kan ?
nvm heeft geen zin zo