[iTunes] Ervaringen & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 83.166 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:17
Je verwijdert niet je hele muziek lib. Alleen de file die je aangeklikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:50
Maar waarom ze niet een standaard 'watch-dir'-funtie hebben, is mij nog steeds een raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
smeerbartje schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:15:
Maar waarom ze niet een standaard 'watch-dir'-funtie hebben, is mij nog steeds een raadsel...
Mij ook en verschrikkelijk irritant dat dit er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
maartend schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:51:
[...]

Mij ook en verschrikkelijk irritant dat dit er niet is.
Maar ja, als jij netjes je muziek koopt via de iTunes store en je originele CDs ript met iTunes zelf, dan is er natuurlijk niets aan de hand en heb je niet eens een watch-dir nodig :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
smeerbartje schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:37:
[...]

Maar ja, als jij netjes je muziek koopt via de iTunes store en je originele CDs ript met iTunes zelf, dan is er natuurlijk niets aan de hand en heb je niet eens een watch-dir nodig :D.
Ik rip mijn muziek met EAC en heb dus absoluut zoiets nodig. Verder gaan er podcastst in mijn itunes die gewoon als MP3 mogen en muziek downloaden is nog steeds legaal.
Oftewel ; roepen zonder weten wat.

[ Voor 11% gewijzigd door maartend op 19-05-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
smeerbartje schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:15:
Je bedoelt een map die automatisch aan iTunes wordt toegevoegd zodra er muziek in komt te staan ? Die map bestaat sinds iTunes 9 namelijk wel en heet 'Automatically add to iTunes' en staat in de map iTunes Music :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Scott schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:16:
[...]

Je bedoelt een map die automatisch aan iTunes wordt toegevoegd zodra er muziek in komt te staan ? Die map bestaat sinds iTunes 9 namelijk wel en heet 'Automatically add to iTunes' en staat in de map iTunes Music :)
Nja, het begin is er, maar als ik een bepaalde directory verwijder uit mijn 'media' dir, dan wordt deze niet uit iTunes verwijderd. Deze functie zou het afmaken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:20
smeerbartje schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:26:
[...]

Nja, het begin is er, maar als ik een bepaalde directory verwijder uit mijn 'media' dir, dan wordt deze niet uit iTunes verwijderd. Deze functie zou het afmaken :).
Zou inderdaad handig zijn. Echter zolang dit niet werkt zul je het in itunes moeten doen en dat werkt ook prima. Moet wel zeggen dat ik ook een aardige gewenningsperiode nodig had voordat ik itunes ging waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ja ach, ik ben er inmiddels ook wel aan gewend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een nieuwe Ipod Nano 5th gen 16gb gekocht om mijn Nano 2nd gen te vervangen. Als ik hem aansluit op de laptop zegt Itunes dat de Ipod niet geïndentificeerd kan worden. Hij staat wel gewoon als schijf bij 'Deze Computer'.
Ik heb Itunes als meerdere malen opnieuw geinstalleerd en ook een keer alles uit het register verwijderd. Als ik mijn oude aansluit werkt het wel.

Waar gaat het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 23:21:
Ik heb vandaag een nieuwe Ipod Nano 5th gen 16gb gekocht om mijn Nano 2nd gen te vervangen. Als ik hem aansluit op de laptop zegt Itunes dat de Ipod niet geïndentificeerd kan worden. Hij staat wel gewoon als schijf bij 'Deze Computer'.
Ik heb Itunes als meerdere malen opnieuw geinstalleerd en ook een keer alles uit het register verwijderd. Als ik mijn oude aansluit werkt het wel.

Waar gaat het mis?
Je hebt neem ik aan de nieuwste versie van iTunes ? En heb je het al op een andere PC geprobeerd ?

Overigens: [iTunes] Ervaringen & Discussie - Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
En dan mag deze wel dicht :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid.

App Store heeft een apart topic: [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie.