[iTunes] Ervaringen & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 83.177 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Kracht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02-2019
Ik heb gezocht op dit forum, maar het antwoord niet kunnen vinden. Als ik muziek geselecteerd heb in de tab Muziek bij Artiesten (met vinkjes), hoe krijg alle vinkjes in een keer weer uit? Als ik nu nieuwe artiesten wil selecteren moet ik eerst alle vinkjes een voor een uitzetten en daarna de nieuwe artiesten selecteren. Er is vast een truc voor, maar ik kan hem niet vinden... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
G_Kracht schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:35:
Ik heb gezocht op dit forum, maar het antwoord niet kunnen vinden. Als ik muziek geselecteerd heb in de tab Muziek bij Artiesten (met vinkjes), hoe krijg alle vinkjes in een keer weer uit? Als ik nu nieuwe artiesten wil selecteren moet ik eerst alle vinkjes een voor een uitzetten en daarna de nieuwe artiesten selecteren. Er is vast een truc voor, maar ik kan hem niet vinden... :|
eerst 1 liedje/artiest selecteren, shift+ down op de arrow keys om meerdere tegelijk te selecteren.

als je gewenste rijtje geselecteerd is druk je op je rechtermuisknop en klik je op 'markering selectie verwijderen' en klaar :)

[ Voor 4% gewijzigd door PowerEngine op 19-01-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
ho perongeluk leeg bericht :S

[ Voor 90% gewijzigd door PowerEngine op 19-01-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Ik heb een vraagje wat betreft i-Tunes (dat leek me logisch). Ik heb geloof ik bij mijn vriendin per ongeluk expres Apple Application Support verwijderd en nu belt ze me net op dat heel i-Tunes en haar bibliotheek weg zijn. Nu wist ik niet dat sinds i-Tunes 9 dit programma nodig is om i-Tunes te laten werken, maar het lijkt me sterk dat die gelijk alles van je computer gooit. Kan iemand dit bevestigen? Want ik kan nu niet op haar computer kijken wat er allemaal weg is. Ik weet zeker dat ik verder niet met i-Tunes zelf geknoeid heb.

Jordy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18

RnB

Wat is er eigenlijk 64bit aan de 64bit versie? Want iTunes zelf is gewoon 32bit, zo ook de bijbehorende processen als iTuneshelper.exe en Applemobiledevice.exe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Kracht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02-2019
PowerEngine schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:06:
[...]

eerst 1 liedje/artiest selecteren, shift+ down op de arrow keys om meerdere tegelijk te selecteren.

als je gewenste rijtje geselecteerd is druk je op je rechtermuisknop en klik je op 'markering selectie verwijderen' en klaar :)
Dat scheelt een hoop geklik :*) Thanx 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RnB schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:57:
Wat is er eigenlijk 64bit aan de 64bit versie? Want iTunes zelf is gewoon 32bit, zo ook de bijbehorende processen als iTuneshelper.exe en Applemobiledevice.exe.
De device drivers voor de iPod e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:26
Misschien een "stomme" vraag maar ik heb mij altijd al afgevraagd waar die vinkjes voor de nummers in itunes voor dienen. Wel of geen vinkje ik merk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 22:25
Nummers zonder vinkje worden niet meer automatisch afgespeeld (bijvoorbeeld als je door je nummers shuffelt). Ook kan je kiezen dat die nummers niet gesynchroniseerd worden met je iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
sheepdog schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:10:
Nummers zonder vinkje worden niet meer automatisch afgespeeld (bijvoorbeeld als je door je nummers shuffelt). Ook kan je kiezen dat die nummers niet gesynchroniseerd worden met je iPod.
Ok, dat niet automatisch afspelen klinkt logisch, maar waar vind ik dat die nummers niet worden gesynchroniseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:46:
Iemand een idee wat dit kan zijn?

Als ik nummer toevoeg aan iTunes komt in het naamveld de naam van het nummer en de artiest. Dit synchroniseerd ook naar mijn iphone/ipod. Als het nummer afgespeeld wordt staat er wel alleen de naam van het nummer.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Iemand een idee wat er niet goed gaat?
volgens mij is het kopje album artiest bedoeld voor van die vader abraham feat. Bassie de clown acties, en hoort bij de meeste artiesten gewoon leeg te zijn. (beetje vreemd ook dubble info invoeren, komt het ergens ook dubbel te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 08:51
Is er een ander programma bekend dan iTunes waarmee ik een zelfgekozen selectie van mp3bestanden op mijn harddisk naar mijn iphone kan kopieëren ?

Ik krijg maar niet door hoe ik dit in iTunes voor elkaar moet krijgen, zonder mijn hele mp3map te synchroniseren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:00
daanNL schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:29:
Is er een ander programma bekend dan iTunes waarmee ik een zelfgekozen selectie van mp3bestanden op mijn harddisk naar mijn iphone kan kopieëren ?

Ik krijg maar niet door hoe ik dit in iTunes voor elkaar moet krijgen, zonder mijn hele mp3map te synchroniseren....
Maak een playlist en kies dan om enkel die playlist te synchroniseren met je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannah92
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-02-2010
Hoi,

ik heb een ander probleem: ik heb alle albums van The Beatles gedownload en op mijn iPod gezet. Bij allemaal klopte de volgorde prachtig: chronologisch, ook als iTunes op ‘artiest’ staat. Behalve één album: The White album disc 2 staat bovenaan, terwijl ik ‘m gewoon na The White Album disc 1 wil hebben. Hoe kan je liedjes verplaatsen in de gehele afspeellijst van je iPod zelf, of in iTunes (komt op hetzelfde neer, want zoals ze in iTunes staan, staan ze ook op je iPod)? Ik wil The White Album disc 2 gewoon na The White Album disc 1…. Kan iemand helpen?

Groetjes Hannah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
daanNL schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:29:

Zorg dat je instellingen op manual staan. Dan kun je nummer voor nummer naar je iPhone slepen. En presto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
weet iemand of het ook mogelijk is om alleen je films te synchroniseren? ik probeerde gisteren 2 filmpjes erop te zetten en hij gooide gelijk al mn mp3's eraf :) het is wel zo dat ik dit op een andere pc probeerde. misschien komt het doordat ik op mn eigen pc via de favorieten speellijst mn mp3's erop gezet had en dat op de andere pc die favorieten speellijst leeg was.

maar had eigenlijk het idee dat als je films synchroniseerde hij gewoon van je muziek afbleef :/

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi jongens,

Heeft er nog iemand problemen met de geluidskwaliteit van iTunes? Ik heb het namelijk is naast elkaar gezet en de nummers die ik in iTunes afspeel klinken veel 'koeler'. Het komt veel minder 'vol' uit m'n boxen zeg maar. Vergeleken met windows mediaplayer of VLC player is het echt een stuk minder. Rommelen met de EQ heeft ook nog niet veel veranderd.
En een nog groter probleem is, is dat ik met iTunes last heb van een soort ruis. Daar is vast een specifieke benaming voor, maar ik bedoel het geluid dat je boxen maken als iets heel hard wordt afgespeeld en het lijkt alsof je boxen het niet helemaal aankunnen. Dan krijg je zo'n soort storing. Nu valt me dat vooral op met pianomuziek waar een hard akkoord een heel lelijk geluid krijgt. Wederom met mediaplayer heb ik daar absoluut geen last van en kan ik hem zo hard zetten als ik wil. Klinkt dit bekend?

Jordy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Hmm, itunes beheert mijn muziek. Als ik nu een nummer verwijder moet ik nogmaals aangeven dat ik hem ECHT naar de prullenbak wil sturen. Kan je dit ook als default aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-08 11:59
Hmm, de 9.0.3 update is 9 MB groter dan de 9.0.2 update. Hoe is dit mogelijk met zo'n kleine changelist? Missen ze iets in de changelist toevallig?

meuk: Apple iTunes 9.0.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJK
  • Laatst online: 26-08 07:46

JJK

Labrat

Iemand die ik ken gebruikt iTunes samen met windows vista. Nu is die zijn hele muziek collectie aan het bijwerken en veel covers worden niet gevonden. Nu doet die get info... google pagina openen cover zoeken en voordat die zover is springt itunes ineens weer vooraan op zijn scherm. Is het mogelijk dat iTunes dit niet meer doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
edit: opgelost

[ Voor 108% gewijzigd door rudyman85 op 08-02-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
JJK schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:34:
Iemand die ik ken gebruikt iTunes samen met windows vista. Nu is die zijn hele muziek collectie aan het bijwerken en veel covers worden niet gevonden. Nu doet die get info... google pagina openen cover zoeken en voordat die zover is springt itunes ineens weer vooraan op zijn scherm. Is het mogelijk dat iTunes dit niet meer doet?
Ik erger me er ook dood aan, maar ik ben bang dat er niets aan te doen is. Dit doet iTunes al vanaf versie 6 en ik ben bang dat het ook niet zomaar opgelost zal gaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb vandaag de nieuwe versie van Itunes geinstalleerd en daarna ook de nieuwe firmware voor de Iphone 3GS. Nu hangt iedere keer Itunes zodra deze wilt synchroniseren met mij Iphone. Eerst de melding dat mijn Iphone gereset moet worden en daarna de melding dat Itunes geen directories kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ik denk dat het het simpelst is om gewoon even iTunes te verwijderen en opnieuw te installeren. Er zal vast nog een andere oplossing zijn, maar deze fout komt mij niet bekend voor en dan zou je dus moeten gaan trial & erroren. Denk dat een reïnstall het makkelijkst is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Laatst online: 15-04-2021
Scott schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 23:01:
Ik denk dat het het simpelst is om gewoon even iTunes te verwijderen en opnieuw te installeren. Er zal vast nog een andere oplossing zijn, maar deze fout komt mij niet bekend voor en dan zou je dus moeten gaan trial & erroren. Denk dat een reïnstall het makkelijkst is dan.
Re-install itunes heb ik al meerdere malen uitgevoerd. Ook zelfs de oudere versie opnieuw geinstalleerd.
Tevens lukt het ook niet om firmware 3.1.2 te installeren.

Komt steeds terug cannot sync the required files is not available. En daarna de melding an unknow error has occured -48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
En als je een compleet andere map kiest om iTunes in te installeren, en de map waar de muziekbestanden in staan ook verplaatst ook ? Je iPhone herstellen met iTunes op een andere computer zou ook nog kunnen en dan kijken of je hem opnieuw kunt herstellen met je eigen computer. Zoals ik zei, gewoon een hoop dingen proberen. Zoals ik zei, gewoon een hoop proberen en kijken waar het fout gaat: iTunes, iPhone, computer, bepaalde bestanden wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Laatst online: 06-09 08:25
Edit ... al opgelost.

[ Voor 95% gewijzigd door Yeroen76 op 13-02-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Heeft iemand hier zijn Itunes Bibliotheek (iTunes Music) op een NAS schijf staan ?
Ik heb aanstaan dat alle nummers die ik importeer/toevoeg ook echt op mijn HD staan van mijn Laptop.
Nu heb ik een 300Mbs N router staan die via ook via wifi N 5ghz (300mbs) met mijn laptop is verbonden, dus ik vind het allemaal snel genoeg .
Momenteel heb ik al een Mybookworld 500Gb van WD aan mijn netwerk hangen, maar krijg het niet voor elkaar om daar Itunes op te installeren.
Nu heb ik iets gehoord dat het wel werkt, alleen als de NAS een speciaal protocol kent ?
Kortom heeft iemand een kant en klare oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 12:54
arjan571 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:41:
Heeft iemand hier zijn Itunes Bibliotheek (iTunes Music) op een NAS schijf staan ?
Ik heb aanstaan dat alle nummers die ik importeer/toevoeg ook echt op mijn HD staan van mijn Laptop.
Nu heb ik een 300Mbs N router staan die via ook via wifi N 5ghz (300mbs) met mijn laptop is verbonden, dus ik vind het allemaal sneld genoeg .
Momenteel heb ik al een Mybookworld 500Gb van WD aan mijn netwerk hangen, maar krijg het niet voor elkaar om daar Itunes op te installeren.
Nu heb ik iets gehoord dat het wel werkt, alleen als de NAS een speciaal protocol kent ?
Kortom heeft iemand een kant en klare oplossing ?
Als je je NAS als een drive op je laptop tot beschikking hebt kan je gewoon je iTunes library daarheen copieren. Daarna start je iTunes met de Alt toets (volgens mij CTRL op Windows) ingedrukt en kies je de library op je NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Myrdhin schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:38:
[...]

Als je je NAS als een drive op je laptop tot beschikking hebt kan je gewoon je iTunes library daarheen copieren. Daarna start je iTunes met de Alt toets (volgens mij CTRL op Windows) ingedrukt en kies je de library op je NAS.
Het is de SHIFT in windows, het werkt inderdaad !
Wel wat langzamer dan dat ze lokaal op de laptop staan, maar dat is begrijpelijk als je draadloo werkt.
Vooral door de muziekverzameling heenscrollen werkt wel traag.
Maar toch bedankt voor de tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 20:45
Mijn iTunes loopt te kutten.

Ik heb een programma op m'n iPhone die niet in m'n iTunes bibliotheek staat.

Ik krijg dan de vraag of ik dat programma wil overzetten, dat wil ik, dus ik klik op "Overzetten".

Maar dan krijg ik de melding dat ik mijn computer moet machtigen. Ik voer het wachtwoord van m'n Apple account in, maar dan krijg ik de melding dat deze computer al geautoriseerd is. Als ik die melding wegklik dan begint hij weer opnieuw te zeuren dat ik deze PC moet machtigen !?

Hoe kom ik uit die lus? Ik heb de oplossingen van de Apple site al geprobeerd (UAC uitzetten, opnieuw opstarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 22:18

RnB

Al gedeautoriseerd en dan weer geautoriseerd?
Doe ik altijd standaard na een nieuwe install, maar ik denk dat ie bij jou ook wel gaat helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 20:45
Ja heb ik al geprobeerd, werkte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:46

danplo

The Force is strong with me

Ik kan ineens geen muziek meer slepen naar mijn itunes ?
Normaal selecteer ik wat nummer en sleep ze allemaal naar het muziek gedeelte, maar als ik dit doe dan zie ik wel in itunes dat hij het bibliotheek veld aangeeft, maar als ik dan mijn muisknop los laat staan de nummer niet in de lijst ?
Weet iemand hoe dit komt en wat ik hieraan kan doen

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:49
Het lukt me niet om soepel m'n muziek vanaf m'n NAS af te spelen in iTunes.

Situatie:
Muziek op Synology (DS409+) share
iTunes op MacBook, muziek folder toegevoegd aan library, library staat op MacBook, muziek blijft op NAS.

Het is allemaal wat onvoorspelbaar... maar als ik iTunes open en ik selecteer iets en druk op Play dan gebeurd er of helemaal niks, of er komt een uitroepteken bij het nummer staan dat ik af wil spelen (als in: hij is 'm kwijt). Het kan zijn dat na een halve minuut ofzo als ik een willekeurig ander nummer wil afspelen het opeens wel werkt.

Hoe krijg ik zoiets soepel aan de gang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 11-09 17:17
Voordat je iets afspeelt in itunes zeker weten dat de netwerk drive gemount is.

Ik heb een apple scriptje gemaakt:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
tell application "Finder"
    mount volume "afp://user:password@10.0.0.2/Media"
end tell

delay 1

tell application "iTunes"
    activate
end tell

Over wifi kan het allemaal wat langer duren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
lowfi schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:30:
Voordat je iets afspeelt in itunes zeker weten dat de netwerk drive gemount is.
Ik heb een apple scriptje gemaakt:
Right, scriptje... dit save ik in een ?? file en wat doe ik dan?
Over wifi kan het allemaal wat langer duren natuurlijk.
Het gaat wel over wifi, maar als ik met finder in de share ga bladeren lijkt alles prima te werken. Alleen vanuit iTunes niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

Hmmm weet niet of ik hier helemaal goed zit...
Ik heb een nieuwe 3GS, hoe kan ik m'n spul over zetten van m'n 3G naar de nieuwe :?

Gewoon oude aansluiten, sync + backup nieuwe er aan?
Of moet ik nog een paar kunst grepen uithalen?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
catchingfire schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:36:
[...]

Right, scriptje... dit save ik in een ?? file en wat doe ik dan?

[...]

Het gaat wel over wifi, maar als ik met finder in de share ga bladeren lijkt alles prima te werken. Alleen vanuit iTunes niet dus.
copy paste in script editor en dan saven als een application. Als je itunes wil starten klik je voortaan niet itunes aan maar de door jouw gemaakte app. Wel even user password en IP nummer wijzigen.

Je kan het eventueel ook het itunes icoontjer geven ;)

[ Voor 3% gewijzigd door lowfi op 16-03-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
lowfi schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:28:
copy paste in script editor en dan saven als een application. Als je itunes wil starten klik je voortaan niet itunes aan maar de door jouw gemaakte app. Wel even user password en IP nummer wijzigen.
Helder... even geprobeerd en dat lijkt goed te werken!!! Thanks!
Je kan het eventueel ook het itunes icoontjer geven ;)
Dat zou helemaal mooi zijn, hoe doe ik dat?
ah: gelukt mbv: http://revver.com/video/3...to-change-your-mac-icons/

PS. Dit is wel een leuke tip voor de TS, denk dat wel meer mensen met een muziek-collectie op een NAS zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door catchingfire op 20-03-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik het hier het best kan stellen...
Hoe kan ik in godsnaam mijn iPhone 3GS files backuppen op een nieuwe iTunes?

Heb pas een nieuw systeem en wil mijn iPhone syncen... Echter lukt dat natuurlijk niet.
Mensen die hier oplossing voor weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Kan niet in iTunes, tenzij je al je muziek gekocht hebt via de iTunes store. Je zult andere programma's moeten gebruiken. Er zijn een zooi gratis programma's te vinden die alleen de muziek overzetten, maar als je al je bibliotheekgegevens wilt behouden is CopyTrans je goedkoopste optie. Houd er ook rekening mee dat je je iPhone opnieuw moet gaan synchroniseren als je al je muziek overgezet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enigszins ingewikkelde vraag denk ik, maar ga hem toch proberen te stellen.

Momenteel draait er in ons bedrijf (o.a. montage werkzaamheden) een server waarop itunes (inc. complete music library draait). Nu willen we via thuisdeling de muzieklibrary beschikbaar maken op onze editpc's. Echter de server hangt in een domein (vanuit sbs server) en de editpc niet. Daardoor kunnen deze twee pc's elkaar niet vinden, zefls niet via ping. Hoe is dit op te lossen? Of moet ik dit ergens anders posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:33:
Hoi jongens,

Heeft er nog iemand problemen met de geluidskwaliteit van iTunes? Ik heb het namelijk is naast elkaar gezet en de nummers die ik in iTunes afspeel klinken veel 'koeler'. Het komt veel minder 'vol' uit m'n boxen zeg maar. Vergeleken met windows mediaplayer of VLC player is het echt een stuk minder. Rommelen met de EQ heeft ook nog niet veel veranderd.
En een nog groter probleem is, is dat ik met iTunes last heb van een soort ruis. Daar is vast een specifieke benaming voor, maar ik bedoel het geluid dat je boxen maken als iets heel hard wordt afgespeeld en het lijkt alsof je boxen het niet helemaal aankunnen. Dan krijg je zo'n soort storing. Nu valt me dat vooral op met pianomuziek waar een hard akkoord een heel lelijk geluid krijgt. Wederom met mediaplayer heb ik daar absoluut geen last van en kan ik hem zo hard zetten als ik wil. Klinkt dit bekend?

Jordy
Niemand met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
Ik heb een heel irritant probleem, ik zat in Itunes een afspeellijst te maken en zat alles een beetje te sorteren (als een lange tijd rustige muziek ook wat andere muziek ertussen) en toen ik klaar was drukte ik per ongeluk op ''naam''. Itunes sorteert nu de muziek op alfabet.... :(

Weet iemand hoe je dit ongedaan krijgt? (Bij andere balken kon je ze uitvinken zodat je ze niet meer zag maar dit kan weer niet met ''naam'' :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:22

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Mikad0 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:24:
Ik heb een heel irritant probleem, ik zat in Itunes een afspeellijst te maken en zat alles een beetje te sorteren (als een lange tijd rustige muziek ook wat andere muziek ertussen) en toen ik klaar was drukte ik per ongeluk op ''naam''. Itunes sorteert nu de muziek op alfabet.... :(

Weet iemand hoe je dit ongedaan krijgt? (Bij andere balken kon je ze uitvinken zodat je ze niet meer zag maar dit kan weer niet met ''naam'' :X )
Als het goed is heb je helemaal links een kolom met nummers (cijfers), als je op die kolom-kop klikt sorteert ie weer op volgorde van toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
kaassouffle schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:18:
[...]

Als het goed is heb je helemaal links een kolom met nummers (cijfers), als je op die kolom-kop klikt sorteert ie weer op volgorde van toevoegen.
_/-\o_ Je bent geweldig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 11-09 21:48
In 9.1 zit volgens de 'release notes' een mogelijkheid om de Genius Mixes te hernoemen, maar waar kan ik dat vinden? Ik kan enkel maar 'sorteren' en verwijderen.
• Rename, rearrange, or remove Genius Mixes

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Iemand anders ook last van hele korte haperingen bij afspelen van muziek sinds de 9.1 update? Draai alleen chrome ernaast. Wel heel irritant :(

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Dit is vast wel een stomme vraag, maar ik wil het gewoon zeker weten.

Ik ben onlangs twee verschillende iTunes libraries aangemaakt omdat mijn dinnetje ook een iPhone heeft sinds kort. Nu werkt het bij haar allemaal zoals verwacht met het toevoegen en verwijderen van muziek. Maar als ik nu mijn bibliotheek open staan daar ineens nog alleen maar de nummers op die ik gekocht heb via iTunes. Op zich niet eens zo heel erg, want dat is het merendeel. Maar de laatste tijd heb ik weer wat muziek gekocht met m'n iPhone maar die zie ik niet meer terug op m'n iTunes. Zou kunnen, want ik heb al een tijdje niet gesynchroniseerd. Maar als ik nu ervoor kies om te synchroniseren zegt iTunes dat hij m'n iPhone leeg gooit en alleen alle muziek erop zet zoals die op m'n iTunes staat. Kan me niet voorstellen dat dat betekend dat ik dan dus al m'n muziek kwijt ben, maar aan de andere kan heb ik wel vaker rare dingen met iTunes meegemaakt, dus ik durf niet te synchroniseren.

Ik wil alleen maar een album van m'n iPhone op de pc zetten.. |:(

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
ZpAz schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:49:
In 9.1 zit volgens de 'release notes' een mogelijkheid om de Genius Mixes te hernoemen, maar waar kan ik dat vinden? Ik kan enkel maar 'sorteren' en verwijderen.

[...]
op de naam klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Pkunk schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:46:
Dit is vast wel een stomme vraag, maar ik wil het gewoon zeker weten.

Ik ben onlangs twee verschillende iTunes libraries aangemaakt omdat mijn dinnetje ook een iPhone heeft sinds kort. Nu werkt het bij haar allemaal zoals verwacht met het toevoegen en verwijderen van muziek. Maar als ik nu mijn bibliotheek open staan daar ineens nog alleen maar de nummers op die ik gekocht heb via iTunes. Op zich niet eens zo heel erg, want dat is het merendeel. Maar de laatste tijd heb ik weer wat muziek gekocht met m'n iPhone maar die zie ik niet meer terug op m'n iTunes. Zou kunnen, want ik heb al een tijdje niet gesynchroniseerd. Maar als ik nu ervoor kies om te synchroniseren zegt iTunes dat hij m'n iPhone leeg gooit en alleen alle muziek erop zet zoals die op m'n iTunes staat. Kan me niet voorstellen dat dat betekend dat ik dan dus al m'n muziek kwijt ben, maar aan de andere kan heb ik wel vaker rare dingen met iTunes meegemaakt, dus ik durf niet te synchroniseren.

Ik wil alleen maar een album van m'n iPhone op de pc zetten.. |:(
Rechtermuisknop op je iPhone in iTunes en dan kiezen voor transfer files from iPhone of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 11-09 21:48
|:( Het kon ook niet simpelder he. :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:09
Ik heb het probleem dat 'smart playlists' niet worden bijgewerkt op mijn ipod classic 120 gb. Ik heb een smartlist aangemaakt die alle unplayed songs moet bevatten. Dit werkt goed in iTunes zelf, maar op de Classic wordt deze lijst niet geupdated. M.a.w. na het afspelen (op de classic) van een paar nummers staan deze nog steeds in de smart list. Dit hoort toch niet? Of werkt het systeem zo dat pas na een volgende sync de 'smart playlist' wordt bijgewerkt op de ipod zelf? Dan is deze zo 'smart' nog niet ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:36
ik heb een hoop ebooks in iTunes gezet maar hoe kan ik deze met op de iPhone synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
RonXP schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:18:
ik heb een hoop ebooks in iTunes gezet maar hoe kan ik deze met op de iPhone synchroniseren?
eBooks zijn (voorlopig) alleen voor de iPad. Je kunt wel audioboeken op je iPhone zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het er vast wel tussen staat maar ben te lui om te kijken. :9
Ik wil mijn PC van een ander besturings programma voorzien maar daarvoor moet ik eerst backuppen.
Nu heb ik al mijn muziek die in iTunes staan van naamlabel enz veranderd maar kwam erachter dat deze niet mee veranderen in de Folder.
Weet iemand een truckje om dit 'snel' op te lossen?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 00:34 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:34:
Ik denk dat het er vast wel tussen staat maar ben te lui om te kijken. :9
Ik wil mijn PC van een ander besturings programma voorzien maar daarvoor moet ik eerst backuppen.
Nu heb ik al mijn muziek die in iTunes staan van naamlabel enz veranderd maar kwam erachter dat deze niet mee veranderen in de Folder.
Weet iemand een truckje om dit 'snel' op te lossen?
De consolideer-functie gebruiken en iTunes je muziekmap laten beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 15:00
Heeft Itunes quicktime nodig of kan ik volstaan met quicktime lite of alternative?

Laat maar,z elf al wat gevonden, itunes switchless. Ben benieuwd.

[ Voor 29% gewijzigd door maartend op 02-04-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:32
Heeft iemand in de 9.1 update al kunnen ondekken hoe het aantal maal dat een nummer is overgeslagen gereset kan worden? Dit was altijd via de rechtmuis knop maar daar is nu alleen de optie om het aantal maal dat een nummer is afgespeeld opnieuw op 0 in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Unbreukable schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 08:31:
Heeft iemand in de 9.1 update al kunnen ondekken hoe het aantal maal dat een nummer is overgeslagen gereset kan worden? Dit was altijd via de rechtmuis knop maar daar is nu alleen de optie om het aantal maal dat een nummer is afgespeeld opnieuw op 0 in te stellen.
Wat is het verschil tussen resetten en op 0 stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:00

Sorbo

Uw hulp in huis!

maartend schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 09:17:
[...]

Wat is het verschil tussen resetten en op 0 stellen?
Niets, alleen hij had het over 2 verschillende dingen. Hij kan alleen de optie vinden om het aantal malen dat een nummer is afgespeeld te resetten, maar hij zoekt een resetfunctie voor het aantal malen dat het nummer is overgeslagen.

Overigens zie ik hier in het rechtermuisknopmenu een optie "Afspeeltellers opnieuw instellen", deze reset beide tellers (afgespeeld + overgeslagen)

Edit: en ik heb gewoon de nieuwste versie van iTunes, dus jij zou m ook zo moeten zien ;)

Edit 2: @Maartend: Ach joh, hebben we allemaal wel eens last van. Helaas moet ik zo rijlessen, dus ik moet wel een beetje scherp zijn ;) Het heeft me alleen al wel een serieuze hoeveelheid koffie gekost :(

[ Voor 20% gewijzigd door Sorbo op 03-04-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Sorbo schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 09:32:
[...]

Niets, alleen hij had het over 2 verschillende dingen. Hij kan alleen de optie vinden om het aantal malen dat een nummer is afgespeeld te resetten, maar hij zoekt een resetfunctie voor het aantal malen dat het nummer is overgeslagen.
Oops, zaterdagochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:32
Hmmm alleen de overgeslagen-teller is dus niet meer los te resetten van de aantal-maal-afgespeeld-teller? Dat is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:52
Ik heb een aantal albums die in Coverflow niet goed worden weergegeven.
Er staan twee covers in voor een album, de eerste cover voor de eerste track en de tweede voor nummer twee en verder.

Op mijn iPhone staan de albums wel goed. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Albumtitel, (album)artiest, cover, aantal tracks is hetzelfde binnen een album...
Afbeeldingslocatie: http://img714.imageshack.us/img714/9458/schermafbeelding2010040h.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar waar kan ik precies terugvinden welke apps en muziek ik gekocht heb in de store? Mn zoontje van 3 heeft mn bij mn laptop een systeemherstel gedaan (vraag me niet hoe, met klikken kom je een heel eind) en nu ben ik alles dus kwijt..

Ik maak nooit echt een overzichtje van dingen die ik koop, maar vind het wel irri dat ik alles nu kwijt ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:52
Iemand een oplossing voor mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
nielsgaastra schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:08:
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
Heb ik ook en ik tag ze uiteindelijk niet met itunes maar met Tag&Rename. En dan gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:53:
Misschien een domme vraag, maar waar kan ik precies terugvinden welke apps en muziek ik gekocht heb in de store? Mn zoontje van 3 heeft mn bij mn laptop een systeemherstel gedaan (vraag me niet hoe, met klikken kom je een heel eind) en nu ben ik alles dus kwijt..

Ik maak nooit echt een overzichtje van dingen die ik koop, maar vind het wel irri dat ik alles nu kwijt ben..
Ga in het menu naar Store - View My Account. Dan kom je in een scherm waar ergens in het midden een knop 'Purchase history' staat. Klik daarop en je krijgt te zien wat je allemaal ooit gedownload hebt. Let op: apps kun je gratis opnieuw downloaden, muziek echter niet. Als je daar geen backup van hebt ben ik bang dat je je muziek kwijt bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:17
kan iemand me vertellen hoe ik m'n ipod volledig leegmaak ivm doorverkoop. Kon het zo 1/2/3 niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Restore werkt sowieso.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 20:39
Brm-G schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:03:
kan iemand me vertellen hoe ik m'n ipod volledig leegmaak ivm doorverkoop. Kon het zo 1/2/3 niet vinden...
ipod aansluiten op je computer, itunes openen en dan op je ipod klikken in het linkermenu en dan op herstellen klikken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Omdat ik Quicktime nu echt zat ben, heb ik deze eraf gegooid, en Quicktime Lite geinstalleerd.
Maar... Nu wilt Itnues niet meer starten.
Verschillende tpoics op internet melden dat t moet werken, al gaat dit vaak over oudere versies van Itunes en QT.
Ik heb het met versie 7 van Itunes allemaal wel werkend gehad in het verleden.
Is er nog een manier? Dat Itunes Switchless is ook al wat ouder lijkt het.
Ik wil hoe dan ook geen Quicktime meer....

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nyarlathotep schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:24:
Omdat ik Quicktime nu echt zat ben, heb ik deze eraf gegooid, en Quicktime Lite geinstalleerd.
Maar... Nu wilt Itnues niet meer starten.
Verschillende tpoics op internet melden dat t moet werken, al gaat dit vaak over oudere versies van Itunes en QT.
Ik heb het met versie 7 van Itunes allemaal wel werkend gehad in het verleden.
Is er nog een manier? Dat Itunes Switchless is ook al wat ouder lijkt het.
Ik wil hoe dan ook geen Quicktime meer....
Je hebt zeker een moderne Ipod/Iphone/Touch?

Je hebt dan nog het volgende nodig;
Download de Itunes installer
Pak deze uit (is nl een packed file)
Installeer Itunes en AppleMobileDeviceSupport.msi en QT-Lite

Kijk hier ook even, staat alles.
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Thanks, ik zal vanavond thuis eens kijken.
Ik gebruik Itunes puur voor mijn muziek, ik heb geen Apple hardware...
Ik heb namelijk nog steeds geen goed alternatief kunnen vinden voor Itunes :(

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nyarlathotep schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:02:
Thanks, ik zal vanavond thuis eens kijken.
Ik gebruik Itunes puur voor mijn muziek, ik heb geen Apple hardware...
Ik heb namelijk nog steeds geen goed alternatief kunnen vinden voor Itunes :(
Foobar, mediamonkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede middag tweakers,

Ik heb een vraag. Vandaag is mijn iPhone geleverd, en ik ben nu bezig met iTunes te installeren.

Bij het activeren van mijn iPhone, wordt er tussen de velden gevraagd naar mijn "iPhone nummer". Ik denk dat het ofwel mijn GSM-nummer is, ofwel een serie nummer of sorts. Meteen onder dit veld staat een "Serienummer" op het scherm geprint. Ik weet niet of dit hetgeen is dat ik moet invullen? Ik heb geen idee.

Googlen helpt niet echt want iPhone en nummer levert dus resultaten voor elkander woord.

Alvast bedankt.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Je eigen 06-nummer.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Laatst online: 19:55
Vraagje; mijn mp3 collectie is gesynched op mijn laptop en mn ipod, en nu wil ik mn pc gaan formatteren...is het dan daarna makkelijk om mn muziek van de ipod terug te zetten op mn laptop? (in 9.1.1?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Misschien interessant, volgens de Apple site hebben ze nu ook via iTunes films in Frankrijk en Ierland.
Het lijkt erop dat Apple toch de oversteek aan het maken is. Nu hopen dat ze ook binnenkort in NL gaan uitrollen.

Zowieso dat het Frankrijk o.a. gekozen heeft is positief, want die hebben ondertitelde films nodig, itt tot Ierland.

http://www.apple.com/pr/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

- peter - schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:12:
Zowieso dat het Frankrijk o.a. gekozen heeft is positief, want die hebben ondertitelde films nodig, itt tot Ierland.
Misschien worden al die films wel opnieuw in het Frans ingesproken door Steve himself :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Scott schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:54:
[...]

Ga in het menu naar Store - View My Account. Dan kom je in een scherm waar ergens in het midden een knop 'Purchase history' staat. Klik daarop en je krijgt te zien wat je allemaal ooit gedownload hebt. Let op: apps kun je gratis opnieuw downloaden, muziek echter niet. Als je daar geen backup van hebt ben ik bang dat je je muziek kwijt bent...
Ik heb een keer een aantal downloads per ongeluk gewist, maar na een mailtje naar de customer service met uitleg kon ik aangeven welke muziek ik kwijt was en kon het nog een keer gedownload worden. Je kunt het dus altijd proberen :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

rodian50 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:01:
Iemand anders ook last van hele korte haperingen bij afspelen van muziek sinds de 9.1 update? Draai alleen chrome ernaast. Wel heel irritant :(
Ik begin inmiddels hier ook last van te hebben. Als eerste verdachte had ik Bowtie 1.1 aangezien ik daar al meer problemen mee had gehad. Die heb ik inmiddels teruggezet. Daarnaast voorzichtig mijn normale dagelijkse setup aan programma's aangezet (firefox, adium, tweetdeck, mail, transmission, crossover met mirc). Wat voor de laatste update geen probleem was geeft nu wel problemen. En dan vooral als de processor even moet pieken. Enige oplossing is geen processor zware programma's gebruiken lijkt wel. Ik hoop dat er snel weer een update uitkomt die dit probleem oplost. Is verdomd irritant namelijk.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 22:39
rodian50 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:01:
MR_VIPER schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:49:
[...]

Ik begin inmiddels hier ook last van te hebben.
Sinds 9.1 heb ik regelmatige last van haperingen, ook al draaien er weinig processen. (Windows 7 32bit)

[ Voor 6% gewijzigd door Julio_Ricardo op 05-05-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het volgende?

Itunes ziet de Nas niet.
Ik heb de Synology 109 die Itunes ondersteunt.

Deze heb ik ook aangezet en mijn muziek naar naar toe gekopieert.
De PC (via Lan) ziet hem meteen in Itunes maar de Laptop ziet niets (Wlan)
Als ik de Laptop met een kabel aan de router hang ziet hij hem wel meteen :S

Beide draaien W7 ultimate. En ik ben al 2 dagen aan het zoeken op het net naar een oplossing.
De volgende oplossingen heb ik al gevonden en geprobeerd.

Poort 3689 en 5353 openzetten in de router.
Subnet van het netwerk is overal het zelfde.
Itunes uninstalled en installed.

Maar niets werkt. Kan iemand me verder helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Ik heb iets raars (maar ga er vanuit dat ik iets fout doe)
Als ik m'n iPhone of touch (beide 16 GB) synchroniseer met itunes komt niet alle muziek op de touch/iphone ondanks dat ik "gehele muziek bibliotheek" heb aangevinkt.
Het rare is dat bij beide een andere hoeveelheid muziek wordt overgezet.
Bij de touch staan 1713 nummers terwijl er in mijn itunes 2617 nummer staan.
Op de iphone staan 2556 nummers, dus daar mis ik er iets minder.
Als ik bijvoorbeeld een afspeellijst op mijn iPhone selecteer dan geven sommige aan dat er geen muziek is, maar andere doen het weer wel.
Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
chippie777 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:43:
Ik heb iets raars (maar ga er vanuit dat ik iets fout doe)
Als ik m'n iPhone of touch (beide 16 GB) synchroniseer met itunes komt niet alle muziek op de touch/iphone ondanks dat ik "gehele muziek bibliotheek" heb aangevinkt.
Het rare is dat bij beide een andere hoeveelheid muziek wordt overgezet.
Bij de touch staan 1713 nummers terwijl er in mijn itunes 2617 nummer staan.
Op de iphone staan 2556 nummers, dus daar mis ik er iets minder.
Als ik bijvoorbeeld een afspeellijst op mijn iPhone selecteer dan geven sommige aan dat er geen muziek is, maar andere doen het weer wel.
Wat doe ik fout?
Hoeveel geheugen is er nog vrij op je apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Hoeveel GB aan muziek heb je in totaal? Kan zijn dat er meer apps op de iPod touch staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Ik ben inmiddels een stap verder. (Ik heb ruim 3,5 GB over op zowel de iPhone als touchh)
Ik was niet helemaal correct in mijn uiteenzetting. Bij synchronisatie van de ipod stond hele bibliotheek niet aangevinkt. Dus dat verklaarde het grote verschil tussen iPhone en touch.
Echter ik bleef een verschil houden met het totale aantal nummers in itunes en op de iPhone en Touch.
Echter ik zag dat een aantal nummers niet waren aangevinkt in de blokjes voor die nummers. Ik heb mij altijd al afgevraagd waar de blokjes voor diende. Nadat ik alle nummers had doorgelopen en alles had aangevinkt werd het al een stuk beter. Echter er kwam steeds een nummer voorbij dat niet gekopieerd kon worden naar de touch of iPhone met foutcode -50. Na het verwijderen van dat nummer kwam er elke keer een ander nummer met deze boodschap. Bleek dat al deze nummers afkomstig waren van een 3 dubbel cd. Ik heb deze 3 dubbel cd uit mijn itunes verzameling verwijderd en na synchronisatie stonden alle nummers op de touch en iphone.
Echter verschillende afspeeldlijsten bleven leeg op touch en iphone terwijl deze wel werkte in itunes.
Ik heb deze afspeellijsten verwijderd en opnieuw aangemaakt en op een na doen ze het allemaal nu.
Nu de vraag waarom die ene afspeellijst nog niet?
Het blijft toch een beetje een vaag programma dat itunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:00:
Iemand ervaring met het volgende?

Itunes ziet de Nas niet.
Ik heb de Synology 109 die Itunes ondersteunt.

Deze heb ik ook aangezet en mijn muziek naar naar toe gekopieert.
De PC (via Lan) ziet hem meteen in Itunes maar de Laptop ziet niets (Wlan)
Als ik de Laptop met een kabel aan de router hang ziet hij hem wel meteen :S

Beide draaien W7 ultimate. En ik ben al 2 dagen aan het zoeken op het net naar een oplossing.
De volgende oplossingen heb ik al gevonden en geprobeerd.

Poort 3689 en 5353 openzetten in de router.
Subnet van het netwerk is overal het zelfde.
Itunes uninstalled en installed.

Maar niets werkt. Kan iemand me verder helpen ?
Heb je in je browsers omgeving van je nas ook de functie upnp en itunes vinkjes aan?

Ik ook, mijn itunes verstookt 250 mb ram geheugen, is dat normaal? niet echt toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Tomino op 07-05-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-08 14:27
Ik heb een vraagje waarvoor ik eigenlijk geen nieuw topic wil voor openen.
Kan je je muziek van je iPod naar je PC/iTunes zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-08 14:27
even kijken

edit: het werk, bedankt.
* Sibert loopt snel weg uit het enge apple forum

[ Voor 20% gewijzigd door Sibert op 08-05-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:37
Hoe kan ik muziek, dat nu als podcast in mijn itunes staat, omzetten naar gewoon muziek? Ik heb een cd gedownload (die ik overigens OOK origineel heb) waarvan er na het importeren in itunes er een aantal bij mijn muziek staan en een aantal tracks bij de podcasts?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om middels iTunes muziek per album naar de iPhone te Kopieren?

Ik hab namelijk 12 albums van artiest X en wil er maar 4 op de iPhone hebben. Zonder afspeellijsten te gebuiken is me dit nog niet gelukt. Heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:00:
is het mogelijk om middels iTunes muziek per album naar de iPhone te Kopieren?

Ik hab namelijk 12 albums van artiest X en wil er maar 4 op de iPhone hebben. Zonder afspeellijsten te gebuiken is me dit nog niet gelukt. Heb ik iets over het hoofd gezien?
Ja hoor, coverflow en dan die 4 albums verslepen.
Of ik snap je vraag niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

kRiZzZiZ schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:05:
Hoe kan ik muziek, dat nu als podcast in mijn itunes staat, omzetten naar gewoon muziek? Ik heb een cd gedownload (die ik overigens OOK origineel heb) waarvan er na het importeren in itunes er een aantal bij mijn muziek staan en een aantal tracks bij de podcasts?
Rechts klikken op de nummers, get info -> options -> media kind op Music zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze vraag al eerder gesteld bij de onmisbare tools en software for apple. en kreeg de command: alt + cmd+ backspace maar dan verwijder je je hele muziek collectie die staat in je itunes media file. en remove dead links in itunes via google heb ik gezocht maar die moet je betalen.... is er niet iets via itunes zelf?

hoe kan ik in itunes het zo instellen dat als ik in mijn computer een nummer verwijder, dit ook gebeurt in itunes? kan je hem niet laten synchroniseren met je computer qua content?

ik heb in me finder wat files van muziek weggegooid maar deze zijn nog steeds in itunes terwijl ik die ook al in itunes media folder heb verwijdert, dus krijg e melding dat deze niet gevonden kunnen worden wanneer ik er op druk in itunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Apple gaat er met iTunes vanuit dat je je muziek beheert (toevoegt, verwijdert) via iTunes, niet via de Finder. Wat jij wilt kan niet.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid.

App Store heeft een apart topic: [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie.