ik heb trouwens maar 1 van die spellen de deeds voor gehaald, me geregistreerd en toch de cloack gekregen
geregistreed voor wat?rik86 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 00:28:
ik heb trouwens maar 1 van die spellen de deeds voor gehaald, me geregistreerd en toch de cloack gekregen
ik heb nu ook 2 sterren, maar geen cloack hoor.
euh...ja
Ja, dat is waar ook. Voor de volledigheid dan:rik86 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:27:
[...]
De verwachtingswaarde is niet hetzelfde als de kans he. Dat komt omdat je bij de 2x proberen een kans hebt op 2x crit, die wel klein is, maar waarschijnlijk dat verschil in verwachtingswaarde compenseert.
De vraag is vooral, is 't z'n geld waard? Ik denk 't in sommige gevallen wel, in anderen niet, maar omdat je bij het craften van die boeken ook een crit chance hebt op 2 boeken ipv 1, zal ik bij twijfel eerder voor boek kiezen
twee keer hetzelfde single use recept:
0.64 * 0.64 * 0 = 0 (mislukt beide keren)
0.36 * 0.64 * 1 = 0.23 (lukt de eerste keer)
0.64 * 0.36 * 1 = 0.23 (lukt de tweede keer)
0.36 * 0.36 * 2 = 0.26 (lukt beide keren)
som: 0.72
één single use recept met één journal:
0.29 * 0 = 0 (mislukt)
0.71 * 1 = 0.71 (gelukt)
som 0.71
De verwachtingswaarde is inderdaad vrijwel gelijk, hoewel hierin niet is meegenomen dat je bij het maken van de journal nog kans hebt dat je er twee krijgt, dus dan stijgt de verwachtingswaarde bij het gebruik van de journal nog (maar ik weet zo niet hoeveel).
The Flying Dutchman
Anoniem: 191619
mooie berekening iig.
Met de journals heb ik het volgende non stop gecrit:
Etched Beryl Earing
Etched Beryl Earring
Etched Beryl Ring
Exquisite Radiant Cloak
Exquisite Protectors Armour (chest piece med )
Ik kan dus nogmaals stellen dat de journals mij veel resultaat oplevert. Houdt daarbij in het achterhoofd dat ik hiervoor:
4 x de Beryl Ring Etched miscritte
11 x radiant cloak miscritte
9 x Ornate Black Ash Hammers miscritte
Op een rij. Onafgebroken.
Joy.
Etched Beryl Earing
Etched Beryl Earring
Etched Beryl Ring
Exquisite Radiant Cloak
Ik kan dus nogmaals stellen dat de journals mij veel resultaat oplevert. Houdt daarbij in het achterhoofd dat ik hiervoor:
Joy.
pff, dan ben je goed ziek als je 24x op rij mist...Anoniem: 191619 schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:45:
mooie berekening iig.
Etched Beryl Earing
Etched Beryl Earring
Etched Beryl Ring
Exquisite Radiant Cloak
Joy.
Ik baalde al eens flink toen ik 11x op rij een gewoon recept (multi-use dus) mistte met het extra crit ingredient (zat toen op 50% kans).
The Flying Dutchman
Anoniem: 218701
Ben weer druk bezig met een nieuw personage. Op Laurelin ben ik een Dwarven Guardian gestart met de naam "Groari". Zijn achtergrond informatie heb ik ook al geschreven. Heb hem gisteren gestart en ben driftig aan het werk gegaan. Inmiddels is hij level 17 en nog niet verslagen. Heb nog niet eerder zo lang een toon in leven weten te houden ook al was het een paar keer op het randje.
Nu ik deze titel heb weten te halen wil ik de laatste eigenlijk ook wel zien te halen, maar ach..veel tranen zal ik er niet over laten mocht dat niet lukken. Nu is dit mijn eerste Guardian, dus heel veel ervaring met wat de beste traits zouden zijn voor mijn Groari heb ik niet, voorlopig heb ik ook niet veel traits die hoger zijn dan 1, eentje was er nu drie en die heb ik in ieder geval ge-equiped staan. Zal binnenkort wel eens een plaatje maken van zijn build.
Nu ik deze titel heb weten te halen wil ik de laatste eigenlijk ook wel zien te halen, maar ach..veel tranen zal ik er niet over laten mocht dat niet lukken. Nu is dit mijn eerste Guardian, dus heel veel ervaring met wat de beste traits zouden zijn voor mijn Groari heb ik niet, voorlopig heb ik ook niet veel traits die hoger zijn dan 1, eentje was er nu drie en die heb ik in ieder geval ge-equiped staan. Zal binnenkort wel eens een plaatje maken van zijn build.
Anoniem: 66797
ik heb ook geen tank en ook niet gehad. maar morale is behoorlijk belangrijk en resistances ook. en natuurlijk might and agil voor de parry en block chance (en resistances)Anoniem: 218701 schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:24:
Ben weer druk bezig met een nieuw personage. Op Laurelin ben ik een Dwarven Guardian gestart met de naam "Groari". Zijn achtergrond informatie heb ik ook al geschreven. Heb hem gisteren gestart en ben driftig aan het werk gegaan. Inmiddels is hij level 17 en nog niet verslagen. Heb nog niet eerder zo lang een toon in leven weten te houden ook al was het een paar keer op het randje.
fidelity voor shadow mitigation, valour en justice uiteraard en dicipline and determination is denk ik een heel aardige setup van traits. welicht kan botoo er meer over zeggen die heeft een guard (nou ja eigenlijk zo goed als alle classes maar dat terzijde)
Heeft er iemand al eens een screenshot gemaakt van die Cloak die je hebt gekregen van unlocktheminesofmoria.com ?
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Hij is nu nog maar level 17 natuurlijk, dus heel veel kan ik nog niet zeggen over of zijn build goed is, hij zit rond de 1000 morale, afhankelijk van zijn equipment iets daarboven of iets daaronder. Ongeveer 200 ICMR. Voorlopig is dat nog genoeg gebleken, al ga ik soms iets sneller dan geliefd naar beneden in Morale.
Justice heb ik in ieder geval al wel ge-equipped staan, de rest durf ik je zo niet te zeggen.
Heb sinds gisteren ook die nutteloze head-butt trait binnengeharkt, maar hoewel ik hem zeker bij mijn dwerg vind passen, weet ik nog niet of ik die wel wil gaan gebruiken. Eigenlijk gebruik ik dat ding toch nooit.
Justice heb ik in ieder geval al wel ge-equipped staan, de rest durf ik je zo niet te zeggen.
In het weekend heb ik de Undying title weten te behalen voor mijn minstrel, wel met hulp hier en daar. 
Gisteren eens gekeken hoever ik mijn Guard nu kan pushen in Solo(unbuffed) build:
Might based class traits slotted.
Naar mijn inzicht toch een van de beste builds die je kan krijgen, ookal mag die power wel 2000 worden.
Met deze build heb ik het onderstaande Solo gedaan:
Iedere Crafting mob tot 19K (incl Skybreaker, natuurlijk buffed
)
Circle of Dispair (rennen en nog eens rennen)
Fornost (met uitzondering van Remmenaeg, dat is onmogelijk jammergenoeg)
Wishlist:
Ook afgelopen weekend mijn Loremaster wat liefde gegeven:
Ik weer happy, aangezien ik alle Teal staffs aan het verzamelen ben.
Alle staffs:
[In bezit]
Gisteren eens gekeken hoever ik mijn Guard nu kan pushen in Solo(unbuffed) build:
- 4650 morale
- 1900 power
- 450 Might
- 500 Vit
- 30% Block
- 15% Parry
- 7% Evade
- Skothrand (Morale/Vit)
- Congrist (Lovely +662 morale heal
)
- Trimmed Cloak (Might/Morale/Vit)
- Berghelm (Power/Vit/Might)
- 3/6 Rift Defenders (vooral voor Power/Shadow)
- 2/6 Annuminas (Shoulders + Leggings, voor Vit/Power)
- Zaudra's Necklage (29 Might, 14 Vit, 88 Morale)
- Etched Beryl Rings, Bracelets, Earrings.
Naar mijn inzicht toch een van de beste builds die je kan krijgen, ookal mag die power wel 2000 worden.
Met deze build heb ik het onderstaande Solo gedaan:
Iedere Crafting mob tot 19K (incl Skybreaker, natuurlijk buffed
Circle of Dispair (rennen en nog eens rennen)
Fornost (met uitzondering van Remmenaeg, dat is onmogelijk jammergenoeg)
Wishlist:
- Stannalf
- R7 Ettens shield
- http://lorebook.lotro.com/wiki/Armour:Guardian%27s_Ward
Ook afgelopen weekend mijn Loremaster wat liefde gegeven:
- [Elder Staff]
- [Staff of The Master]
Alle staffs:
[In bezit]
- Staff of Knowledge
- Staff of the Master
- Ornate Black Ash Staff
- Amdirolf
- Fortified Black Ash Staff
- Forvengwath's Despair
- Elder Staff
- Balanis [R7 Ettens]
- Ornadar [Thorog, meeste rare-drop ingame..]
- Noris [Rift Rirey Quartz Balrog]
- Staff of Keriä [Ik ben te lui voor books]
Netjes MOAW, ik hoop die titel dit keer ook te halen, voorlopig gaat het goed en grotendeels ook zonder hulp van anderen. Heb ook een paar keer mensen geholpen met quests die eigenlijk 3 of 4 levels boven het mijne lagen en fellowship quests waren. Waren wat hekele momenten bij, maar ik heb het nog overleefd.
Naja, iedere gezonde ziel weet dat als je PUG fellowship instances doet, de healer 9/10 doodgaat. Zeker als mensen niet weten wat adds zijn.
Daarom heb ik voor book 1 en enkele Barrow Downs (Lalia, Malin, Bone man) hulp van een lvl46 captain gehad uit ons kin. 
Zit nu alleen te twijfelen welke van mijn 3 chars ik naar rank7 wil schuiven, zowel Guard als Lore en Burg zijn leuk. Guard is makkelijk overleven (met uitzondering van zergs) alleen weinig renown.
Heb meer het plan om met mijn Guard rank7 te halen, 5 stars en dan voorgoed ettens met hem verlaten, aangezien het toch rubbish is 9/10 keer.
Zit nu alleen te twijfelen welke van mijn 3 chars ik naar rank7 wil schuiven, zowel Guard als Lore en Burg zijn leuk. Guard is makkelijk overleven (met uitzondering van zergs) alleen weinig renown.
Heb meer het plan om met mijn Guard rank7 te halen, 5 stars en dan voorgoed ettens met hem verlaten, aangezien het toch rubbish is 9/10 keer.
coole build 500 vit indrukwekkend hoeveel vit heb je zonder loyalty? want ik zou in plaats daarvan dan liever fidelity zien voor de shadow mitigation dat kan je als guard niet genoeg hebben zeker niet als je balrog of thorog tanktMOAW schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:08:
• 500 Vit
Maxed Virtues (Loyalty, Valour, Dicipline, Determination en Justice) incl Dwarf Rep Racial slotted.
Zoals ik al zei,het is een solo build. Fidelity slot ik niet omdat dit geen pure morale geeft maar Vit. Voor shadow reduct gebruiken wij als kin 4/6 of 6/6 rift + lrm bird. Ook shadow pots etc, maar ik wipe toch niet vs Thorog of Thaurlach. Raid-build is ongv 4400 morale unbuffed.
Is het niet beter om je vit wat lager te houden en wat meer agility toe te voegen (weet niet hoeveel je daar van hebt). Je hebt toch deminising return richting de 500?MOAW schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:38:
Zoals ik al zei,het is een solo build. Fidelity slot ik niet omdat dit geen pure morale geeft maar Vit. Voor shadow reduct gebruiken wij als kin 4/6 of 6/6 rift + lrm bird. Ook shadow pots etc, maar ik wipe toch niet vs Thorog of Thaurlach. Raid-build is ongv 4400 morale unbuffed.
Ben trouwens benieuws of ze de stat cap van 500 verhogen met MoM of dat deze gelijk laten en je beter moet worden met je nieuwe traits.
Shuttle st20g5
Ieder zo zijn build, Agil kan me echt geen ruk schelen. Vit heeft geen DR op het morale verhogings effect.Knowuse schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:05:
[...]
Is het niet beter om je vit wat lager te houden en wat meer agility toe te voegen (weet niet hoeveel je daar van hebt). Je hebt toch deminising return richting de 500?
Ben trouwens benieuws of ze de stat cap van 500 verhogen met MoM of dat deze gelijk laten en je beter moet worden met je nieuwe traits.
Agil is trouwens rond de 200.
agil is anders best goed voor je hoor... geeft parry en evade chanceMOAW schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:35:
[...]
Ieder zo zijn build, Agil kan me echt geen ruk schelen. Vit heeft geen DR op het morale verhogings effect.Wel op de miti etc.
Agil is trouwens rond de 200.
Iemand hier nog een goede plek gevonden om Mines of Moria SE te preorderen waar je met bijvoorbeeld ideal kunt betalen? Ik heb namelijk geen credit card. (en die wil ik ook niet)
Ik heb die van de CodeMasters shop gekeken, maar als ik heel eerlijk ben vind ik het wel belachelijk dat er ook nog eens bijna een tientje aan verzendkosten bij zit, betaal je bijna 80 euro voor die SE. Er zullen toch wel meer NL shops zijn die hem aanbieden? Ik heb al gezocht bij: Dynabyte, Dixons, Gameshop.nl, Bol.com, cd-wow en toen wist ik het niet meer.. FRS had hem volgens mij ook niet. (en dan dus van Leest ook niet)
Ik heb die van de CodeMasters shop gekeken, maar als ik heel eerlijk ben vind ik het wel belachelijk dat er ook nog eens bijna een tientje aan verzendkosten bij zit, betaal je bijna 80 euro voor die SE. Er zullen toch wel meer NL shops zijn die hem aanbieden? Ik heb al gezocht bij: Dynabyte, Dixons, Gameshop.nl, Bol.com, cd-wow en toen wist ik het niet meer.. FRS had hem volgens mij ook niet. (en dan dus van Leest ook niet)
ik heb hetzelfde "probleem" zal gewoon te bestellen zijn zodra de release datum wat dichterbij komt. ben ik niet zo bang voor eerlijk gezegdAnoniem: 218701 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 08:21:
Iemand hier nog een goede plek gevonden om Mines of Moria SE te preorderen waar je met bijvoorbeeld ideal kunt betalen? Ik heb namelijk geen credit card. (en die wil ik ook niet)
Ik op zich ook niet, maar het is toch vreemd..er wordt al op diverse plaatsen geopperd dat MoM op 28 oktober uit zou komen (precies na het summer festival) dus dan zou je nu toch langzamerhand wat pre-order mogelijkheden moeten krijgen lijkt me.
ik geloof er niks van dat het in oktober al komt eind november lijkt me veel waarschijnelijkerAnoniem: 218701 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:47:
Ik op zich ook niet, maar het is toch vreemd..er wordt al op diverse plaatsen geopperd dat MoM op 28 oktober uit zou komen (precies na het summer festival) dus dan zou je nu toch langzamerhand wat pre-order mogelijkheden moeten krijgen lijkt me.
Als dat zo is, dan vind ik wel dat ze erg vroeg zijn met de officiele pre-order. Ik denk eerlijk gezegd dat het nog wel komt in Oktober, het lijkt me sterk dat je meer dan 2 maanden van tevoren een officiele pre-order kunt doen bij de ontwikkelaar zelf (de (web)winkels zelf willen misschien wel eens enthousiast zijn met pre-orders).Anoniem: 66797 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:49:
[...]
ik geloof er niks van dat het in oktober al komt eind november lijkt me veel waarschijnelijker
The Flying Dutchman
ze brengen het paar weken voor de kerst uit dat is de perfecte datum let maar opThe Flying Dutchman schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:10:
[...]
Als dat zo is, dan vind ik wel dat ze erg vroeg zijn met de officiele pre-order. Ik denk eerlijk gezegd dat het nog wel komt in Oktober, het lijkt me sterk dat je meer dan 2 maanden van tevoren een officiele pre-order kunt doen bij de ontwikkelaar zelf (de (web)winkels zelf willen misschien wel eens enthousiast zijn met pre-orders).
Mij maakt het niet zo veel uit, als ik voor die tijd maar mn Special Edition heb kunnen pre-orderen.
Precies Muer, want ik wil echt de Special Edition, had ik bij de release ook, wil ik met deze ook weer.
is er al bekend of en wat voor extras je erbij krijgt?MueR schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:33:
Mij maakt het niet zo veel uit, als ik voor die tijd maar mn Special Edition heb kunnen pre-orderen.
http://www.lotro-europe.com/minesofmoria/preorder.php voor meer info over de verschillen.Anoniem: 66797 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:13:
[...]
is er al bekend of en wat voor extras je erbij krijgt?
Mijn leveringsvooruitzicht op amazon.de (ja ik weet het
) geeft een update in de leveringstermijn; staat op ship 10-11-2008 en expected delivery between 11-11-2008 and 14-11-2008. Ik houd het dus nog steeds op een releasedatum van 18 november...

Play.com zegt ook 14 november...weet ook overigens niet hoe ik op die 28 oktober kom, maar dat heb ik ergens gelezen..
Anoniem: 249976
Zo gisteren van kinship verwisseld
Nieuwe is een stuk aktiever en ook nog beter voor mijn engels. Verder druk doorgegaan met levellen, ben nu met mijn hunter bijna level 40. Ik kan me voorstellen dat de meeste mensen hier uitkijken naar de uitbreiding, maar wat mij betreft wordt het inderdaad zo laat mogelijk dit jaar zodat ik mijn main tenminste in de buurt van de 50 heb zitten.
Ben nu ook aangekomen bij het vele zwemmen in Evendim. Had gisteren wat standbeelden opgeknapt voor een blauwe dame, krijg ik een vervolg quest dat ik iets moet geven wat ze het meeste wil. Hield het toen voor gezien, maar zie net dat ik dus alleen voor haar had hoeven buigen voor wat respekt. Kan ik weer naar de overkant zwemmen omdat alsnog te doen
Maar goed gelukkig zijn er meer gebieden dan Evendim. Wat is volgens jullie hierna een goed gebied om naar door te gaan. Eerst Trollshaws of toch Angmar?
Ben nu ook aangekomen bij het vele zwemmen in Evendim. Had gisteren wat standbeelden opgeknapt voor een blauwe dame, krijg ik een vervolg quest dat ik iets moet geven wat ze het meeste wil. Hield het toen voor gezien, maar zie net dat ik dus alleen voor haar had hoeven buigen voor wat respekt. Kan ik weer naar de overkant zwemmen omdat alsnog te doen

forochel is een mooi gebied om te levelen vanaf level 43 ongeveer. vrijwel alles is solo te doen (maar met hulp aanzienelijk sneller)Anoniem: 249976 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 11:21:
Maar goed gelukkig zijn er meer gebieden dan Evendim. Wat is volgens jullie hierna een goed gebied om naar door te gaan. Eerst Trollshaws of toch Angmar?
Rain- ik ben met mijn level 35 begonnen in de Trollshaws gisteren. Ik ga daar wat questjes doen en tegen dat ik op 38 zit waarschijnlijk wel weer naar Evendim, daar Ost Forod en de overkant van het meer doen. Pas rond de 40 zou ik Misty Mountains/Angmar gaan doen.
Ja, gelukkig had ik meteen bedacht dat dat misschien wel kon werken (hoewel ik heb geknield ipv buigen, dat werkt ook). Beetje opletten in de quest stories, dan was het nog wel te bedenken, hoewel het niet de meest voor de hand liggende opdracht is. Overigens heb ik de eind quest in die chain (Tomb of Elendil) nog steeds niet gedaan, er zijn niet zoveel mensen voor te vinden omdat die quest chain zo gigantisch lang is (25 of 26 quests) waarbij je hele einden heen en weer moet zwemmen. Ik had één keer een fellowship ervoor gevonden, raakte onze minstrel al vrij vroeg disconnected. Toen lukte de eindboss niet meer met z'n vijfen (is één van de moeilijkste lvl 40 quests volgens mij).Anoniem: 249976 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 11:21:
Zo gisteren van kinship verwisseldNieuwe is een stuk aktiever en ook nog beter voor mijn engels. Verder druk doorgegaan met levellen, ben nu met mijn hunter bijna level 40. Ik kan me voorstellen dat de meeste mensen hier uitkijken naar de uitbreiding, maar wat mij betreft wordt het inderdaad zo laat mogelijk dit jaar zodat ik mijn main tenminste in de buurt van de 50 heb zitten.
Ben nu ook aangekomen bij het vele zwemmen in Evendim. Had gisteren wat standbeelden opgeknapt voor een blauwe dame, krijg ik een vervolg quest dat ik iets moet geven wat ze het meeste wil. Hield het toen voor gezien, maar zie net dat ik dus alleen voor haar had hoeven buigen voor wat respekt. Kan ik weer naar de overkant zwemmen omdat alsnog te doenMaar goed gelukkig zijn er meer gebieden dan Evendim. Wat is volgens jullie hierna een goed gebied om naar door te gaan. Eerst Trollshaws of toch Angmar?
The Flying Dutchman
Tomb of Elendil is inderdaad een verdomd lastige quest als je hem wil doen op het level dat daarvoor staat. Althans, dat was het toen ik hem de laatste keer probeerde. Die verrekte turtle is een pain in the proverbial behind...
Ik vind hem redelijk goed te doen. Juiste taktiek en dan valt het wel mee. Zorg dat de tank tussen de turttle en de muur staat, dan wordt hij daar naartoe gestampt, maar dat is dan niet ver weg.Anoniem: 218701 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:40:
Tomb of Elendil is inderdaad een verdomd lastige quest als je hem wil doen op het level dat daarvoor staat. Althans, dat was het toen ik hem de laatste keer probeerde. Die verrekte turtle is een pain in the proverbial behind...
En als die kleintjes komen, met alles eropaf, behalve de tank, die moet door blijven gaan. En de hunter moet als een idioot die meerdere pijlen gebruiken. En de minstrell is natuurlijk onmisbaar.
ik vind hem ook wel meevallen, pas gedaan met 1 lvl 50, de rest gemiddeld lvl 41, eerste poging wipe, omdat we daar gingen staan waar we niet geheald konden worden, beetje dom omdat daarvoor eigenlijk wel gewaarschuwd was. Daarna was die binnen 5 minuten neer, ging echt heel snel
om ff te reageren op 't lvl-en, ben nu serieus m'n 2e character (een burglar) naar lvl 50 aan 't brengen, inmiddels lvl 45, met maar een paar quests in MM en forochel gedaan te hebben en nog niks in angmar, op bk6 na, zodat ik m'n class quest kon halen.
Heb vanaf het begin heel erg erop gelet dat ik mijn traits haalde en pas naar 't volgende gebied gegaan nadat ik al m'n zinvolle traits in dat gebied had. Moet er nu nog 2 in forochel, 2 in ered luin (sarnur) en nog een hele zooi in angmar doen. Qua lvl zit ik ook ideaal om nu ff wat in forochel te doen en daarna mooi in angmar te gaan questen.
Ik moet zeggen dat het me goed bevalt, ook omdat ik weet dat ik straks als ik lvl 50 ben, ook bijna direct optimaal ben qua traits.
Ik zou zelf als volgorde Evendim - Trollshaws - MM - Forochel - Angmar aanhouden. Misschien eerst paar quests in Angmar, dan Forochel en dan Angmar doen, maar qua lvl's van de quests is dat het makkelijkste. Goblin Town in MM is trouwens wel echt hoog qua lvl, dus daar misschien wel ff mee wachten
om ff te reageren op 't lvl-en, ben nu serieus m'n 2e character (een burglar) naar lvl 50 aan 't brengen, inmiddels lvl 45, met maar een paar quests in MM en forochel gedaan te hebben en nog niks in angmar, op bk6 na, zodat ik m'n class quest kon halen.
Heb vanaf het begin heel erg erop gelet dat ik mijn traits haalde en pas naar 't volgende gebied gegaan nadat ik al m'n zinvolle traits in dat gebied had. Moet er nu nog 2 in forochel, 2 in ered luin (sarnur) en nog een hele zooi in angmar doen. Qua lvl zit ik ook ideaal om nu ff wat in forochel te doen en daarna mooi in angmar te gaan questen.
Ik moet zeggen dat het me goed bevalt, ook omdat ik weet dat ik straks als ik lvl 50 ben, ook bijna direct optimaal ben qua traits.
Ik zou zelf als volgorde Evendim - Trollshaws - MM - Forochel - Angmar aanhouden. Misschien eerst paar quests in Angmar, dan Forochel en dan Angmar doen, maar qua lvl's van de quests is dat het makkelijkste. Goblin Town in MM is trouwens wel echt hoog qua lvl, dus daar misschien wel ff mee wachten
[ Voor 65% gewijzigd door rik86 op 04-09-2008 23:38 ]
Goblin town is dan weer wel erg leuk om te doen.
Weet nog dat ik daar de eerste keer Gollumns cave binnenstapte...de hele fellowship bleef even staan en keek alleen maar even in het rond. Forochel vind ik trouwens ook wel erg gaaf gedaan en ik lachte me rot toen ik een keer zo'n mannetje op schaatsen per ongeluk tegen de vlakte werkte.
heb vandaaag dynabyte gebeld hun kunnen alleen de normale versie pre orderenAnoniem: 218701 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 08:21:
nvmd hij doet het al
[ Voor 153% gewijzigd door Rudolf op 06-09-2008 07:34 ]
wat een gedoe allemaal zeg.
Krijg het niet aan de praat. Kheb em bij Bart smit gehaald voor 7 euro met 30 gratis dagen.
COG account aangemaakt. LOTRO subscription toegevoegd. Op de COG site staat dat ie nu OPEN is maar de launcher zegt expired. Wat is dit voor klets?
Krijg het niet aan de praat. Kheb em bij Bart smit gehaald voor 7 euro met 30 gratis dagen.
COG account aangemaakt. LOTRO subscription toegevoegd. Op de COG site staat dat ie nu OPEN is maar de launcher zegt expired. Wat is dit voor klets?
Je moet waarschijnlijk eerst even updaten. Heb je all boeken tot en met 14 geinstalleerd?
Op de een of andere manier zijn die eerste 30 dagen nogal vaag. Ik heb twee accounts en bij beide was het een gepruts voordat ik eindelijk die 30 dagen zag staan bij mijn COG account. Bij eentje had ik zelfs maar gelijk een maand bij gekocht via paypal (en toen ik dat had gedaan stonden er 60 dagen).Rpol schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:16:
wat een gedoe allemaal zeg.
The Flying Dutchman
Omdat er de vorige keer wat mensen waren die het niet helemaal geloofden, hebben wij deze keer onze tweede 6 mans balrog run gefilmd met behulp van Fraps, geluid is verwijderd (ons geschreeuw op skype is toch niet boeiend
). Weer zonder de +3 hope en weer de eerste poging geslaagd. Voor de geïnteresseerden:
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=PMdRfLrZAQ4]
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=y-YpgWUz4ZQ]
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=PN4SD2s_IiM]
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=4EQnpoCS0fQ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LZP_yUxiI6k]
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=OTjbQ-LrWhw]
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=cSChyBfWSLc]
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=PMdRfLrZAQ4]
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=y-YpgWUz4ZQ]
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=PN4SD2s_IiM]
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=4EQnpoCS0fQ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LZP_yUxiI6k]
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=OTjbQ-LrWhw]
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=cSChyBfWSLc]
Ik zit er over te denken om ook lotro te gaan spelen, maar nu heb ik gescheiden ouders en kan ik maar om de week spelen. Nu zijn mijn stiefbroer dat bij sommige online spellen pas tijd af gaat al je speelt. Dus dat ik als ik niet speel mijn 3 maanden ook niet af lopen. Is dit nu ook bij lotro?
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Nope. 3 maanden is 3 maanden.
Lifetime membershi0p aanschaffenBorgoth schreef op zondag 07 september 2008 @ 20:32:
Ik zit er over te denken om ook lotro te gaan spelen, maar nu heb ik gescheiden ouders en kan ik maar om de week spelen. Nu zijn mijn stiefbroer dat bij sommige online spellen pas tijd af gaat al je speelt. Dus dat ik als ik niet speel mijn 3 maanden ook niet af lopen. Is dit nu ook bij lotro?
zijn er classes die eigenlijk te veel worden gespeeld in lotro? Had namelijk een elf hunter gemaakt en kwam ook alleen maar andere elf hunters tegen en geen een andere class.
Leuk spel tot nu toe.
Leuk spel tot nu toe.
Anoniem: 10456
Mijn gametijd zit erop dus ik zal wat tijd moeten/mogen gaan kopen. Een lifetime abbo komt er misschien wel maar nu nog niet.
Ik zie online dat het mogelijk moet zijn om met gamecards te werken.
Welke zaken verkopen deze cards in Nederland? Dat kan ik namelijk niet vinden...
Ik zie online dat het mogelijk moet zijn om met gamecards te werken.
Welke zaken verkopen deze cards in Nederland? Dat kan ik namelijk niet vinden...
Dynabyte, Dixons, Bol.com moeten ze allemaal hebben. Dynabyte vond ik altijd wel een goede keus, want dan kreeg ik 10% korting. (toch wel handig zo'n klantenkaart
)
Anoniem: 10456
Haha die card heb ik ook en ik woon er ook nog eens dichtbij
dus Dynabyte gaat het worden.
Thanks!!
Thanks!!
het was een goed weekend voor Amberlin Ironheart en Ellendras Coldheart
Amberlin heeft de boeken bijna klaar ben nu op book 14 chapter 12
vissen lady of the streams gehaald
eindelijk die trolls in sarnur completed voor valour rank 9 nu nog ff een CD run doen voor valour 10 en 220 angmarims pletten voor justice 8
iemand een iedee hoeveel angmarim kills je ongeveer kriojgt per CD run?
ellendras heeft het skorwold shield gewonnen
gain wat stats en power maar verlies behoorlijk wat ICPR
hij heeft 0,5 ICPR maar dat was 0,9 ICPR
Amberlin heeft de boeken bijna klaar ben nu op book 14 chapter 12
vissen lady of the streams gehaald
eindelijk die trolls in sarnur completed voor valour rank 9 nu nog ff een CD run doen voor valour 10 en 220 angmarims pletten voor justice 8
ellendras heeft het skorwold shield gewonnen
gain wat stats en power maar verlies behoorlijk wat ICPR

hij heeft 0,5 ICPR maar dat was 0,9 ICPR
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 08-09-2008 11:16 ]
Verder nog online aan te schaffen bij onder meer Dimension Plus. Ook heb ik gisteren een site ontdekt waar je onder meer voor LOTRO instantly time cards kunt kopen (je betaald en vervolgens krijg je de key per e-mail toegezonden): gamecard(s?).nuAnoniem: 218701 schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:45:
Dynabyte, Dixons, Bol.com moeten ze allemaal hebben. Dynabyte vond ik altijd wel een goede keus, want dan kreeg ik 10% korting. (toch wel handig zo'n klantenkaart)
Heb echter geen ervaring met deze shop, maar volgens mij is het wel dé makkelijkste en snelste manier om aan een time card te geraken
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ik woon er ook vlakbij..zit bij mij in de straat, veel dichterbij kan niet..Anoniem: 10456 schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:53:
Haha die card heb ik ook en ik woon er ook nog eens dichtbijdus Dynabyte gaat het worden.
Thanks!!
Heb een klein probleempje met de sound tijdens de ingame filmpjes. Geluid valt af en toe weg. Kan er niet veel over vinden op de lotro forums. Volgens mij komt het niet veel voor. Iemand hier toevallig ook last van gehad?
Met de hoeveelheid informatie die je geeft Rpol, is het vrij lastig om er ook maar iets over te zeggen. Zo is het vrij nuttig om te weten wat voor geluidskaart je bijvoorbeeld hebt, welke drivers etc...
Helemaal top MuijsMuijs schreef op zondag 07 september 2008 @ 19:03:
Omdat er de vorige keer wat mensen waren die het niet helemaal geloofden, hebben wij deze keer onze tweede 6 mans balrog run gefilmd met behulp van Fraps

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Beter is ze grinden....Anoniem: 66797 schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:02:
Weet je waar je de angmarim coal ofzo moet minen voor een quest. Daar in de buurt is een kamp met +/- 25 mobs, die kan je lekker grinden voor de deed
google anders op lotro + traits en de eerste hit is een wiki site, die geeft als je een beetje klikt ook grind locaties
mij ookbotoo schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:28:
[...]
Helemaal top MuijsIk ga je fraps ff doorspelen binnen onze kin, lijkt me geweldig om ook eens te doen

ja dat weet ik wel, maar doelde er meer op hoe vaak ik CD moet doen om 220 kills te krijgen want doe liever CD dan grinden van angmarims dat is zo boring en er zijn wel meer deeds in CD die ik wil en dan pak ik alles dubben (normale trolls+CD trolls, agmarims+angmarims in CD etc etc)vage schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:34:
[...]
Beter is ze grinden....
Weet je waar je de angmarim coal ofzo moet minen voor een quest. Daar in de buurt is een kamp met +/- 25 mobs, die kan je lekker grinden voor de deed
google anders op lotro + traits en de eerste hit is een wiki site, die geeft als je een beetje klikt ook grind locaties
Anoniem: 52038
het vervelende van LOTR online vind ik toch wel dat er weinig endgame is. als je eenmaal level 50 bent kan je weinig meer doen dan je deeds omhoog gooien. of je moet monsterplay gaan doen. nu vind ik dat eigenlijk helemaal niets. als je tot level 50 een char hebt gebouwd en alles ervan weet wil je toch echt wel end game hebben. daar is WOW toch echt wel een heel stuk beter in....
Je kan toch nog gaan riften, cd in, of wat andere instances zoals uru, bg, annuminas.Anoniem: 52038 schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:02:
het vervelende van LOTR online vind ik toch wel dat er weinig endgame is. als je eenmaal level 50 bent kan je weinig meer doen dan je deeds omhoog gooien. of je moet monsterplay gaan doen. nu vind ik dat eigenlijk helemaal niets. als je tot level 50 een char hebt gebouwd en alles ervan weet wil je toch echt wel end game hebben. daar is WOW toch echt wel een heel stuk beter in....
Eergister voor het eerst de rift in geweest. Daar wil ik zeker vaker naar toe. Erg leuke instance. Niet verder geweest als barz, maar wel de boots gewonnen.
En dan noemen we nog niet Goblin Town, Helegrod en alle book quests, er is naar mijn idee best veel te doen als je dat wil. Ik verveel me in ieder geval totaal niet.
Vergeet even niet dat WoW al wat jaartjes mee gaat en er daar ook weinig echte endgame content is (met iedere expansion raakt een deel obsolete voor de hardcore spelers). Bovendien is het veel meer gericht op raiden.Anoniem: 52038 schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:02:
als je tot level 50 een char hebt gebouwd en alles ervan weet wil je toch echt wel end game hebben. daar is WOW toch echt wel een heel stuk beter in....
Zelf ben ik de Rift na 6 maanden wekelijks spelen nog niet beu; deels doordat we gewoon een hoop lol hebben en deels omdat we allemaal 2 of 3 alts hebben en vaak roteren. Hierdoor leer je je "main" class pas echt door en door kennen. Als Minstrel spelend trek je soms onbedoeld de aggro en realiseer je je maar al te goed hoe dat is wanneer je weer op je Guardian rond huppelt.
Gisteravond eerst Thorog gedaan (3 barter items voor onze kin; binnen een uurtje verkocht op de AH en een nieuw Kinhouse van betaald) en daarna Fruz tot en met de Bally. Jewelled Bell dropte voor een andere guardian (3e keer dat ik 'm zag droppen sinds februari) en dubbele barter items voor de leggings en gloves. Flavoour of the week: zonder hope buff want die hadden we bij Thorog al ingezet.
Van mij mag MoM nog wel even duren; wil op m'n main alle deeds gedaan hebben en m'n 2 alts minimaal hun slotted virtues gemaxxed hebben. Sommige mensen hebben een quest fetish en doen alle quests ingame, anderen hebben iets met craften... Het is maar net waar je lol in hebt.
Vanavond lekker hakken in BG; morgen Helegrod; woensdag Uru, donderdag Rift... En zo blijf je lekker bezig! Het leven begint pas bij 50
craften, hobbies (ok op dit moment alleen nog maar vissen)Anoniem: 218701 schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:34:
En dan noemen we nog niet Goblin Town, Helegrod en alle book quests, er is naar mijn idee best veel te doen als je dat wil. Ik verveel me in ieder geval totaal niet.
reputation quests doen (of rep items grinden)
ettenmoors PVP als creep en of als freep
Ik zie dat je ook rep quests en items noemt, zijn er bij alle factions nog aanzienlijke voordelen? Of zijn er een aantal die handig zijn.
Ben nu ally bij een stuk of 4, maar bijvoorbeeld forochel loopt hopeloos achter.
Is het de moeite waard om ze allemaal kindred te krijgen?
Zag bij Council of the North een kindred horse bijvoorbeeld, wat is daar precies beter aan? Of heb je dan alleen een ander paard? Daar wordt ik binnenkort wel kindred namelijk, zit alweer halverwege ally.
Ben nu ally bij een stuk of 4, maar bijvoorbeeld forochel loopt hopeloos achter.
Zag bij Council of the North een kindred horse bijvoorbeeld, wat is daar precies beter aan? Of heb je dan alleen een ander paard? Daar wordt ik binnenkort wel kindred namelijk, zit alweer halverwege ally.
Ik geloof niet dat ik ook maar ergens al Kindred ben geworden..
Maar ik heb ook niet heel veel op de bijzondere zaken gelet tot nu toe. Moet daar nog eens even mijn best voor doen.
Het kan bijvoorbeeld wel zijn voordelen hebben in bijvoorbeeld Annuminas, als je daar een goede reputatie hebt dan scheelt je dat een hoop gereis in book 10, want dan kun je vanaf dat kamp een paard terug pakken. Anders is het toch veel zwemmen geblazen..
Het kan bijvoorbeeld wel zijn voordelen hebben in bijvoorbeeld Annuminas, als je daar een goede reputatie hebt dan scheelt je dat een hoop gereis in book 10, want dan kun je vanaf dat kamp een paard terug pakken. Anders is het toch veel zwemmen geblazen..
Mijn main is bijna overal Kindred. De drie facties (Rivendell, Thorin's Hall en Men of Bree) die ik nog moet zitten halverwege Ally, dus nog zo'n 15000 punten per stuk. Verder zit ik elke week wel in de Rift, eens in de twee weken Helegrod.
Ben behalve dat ook nog bezig met mn Captain en Champion (levels 38 en 31 respectievelijk) en mn Burglar (16) begint ook langzaam aan wat aandacht te krijgen. Ik moet mn GM nog halen in Woodworking (Champ), Cooking (Burg) Weaponsmith (LM) en Metalsmith (Captain).
Ik ben nog niet klaar voorlopig
Ben behalve dat ook nog bezig met mn Captain en Champion (levels 38 en 31 respectievelijk) en mn Burglar (16) begint ook langzaam aan wat aandacht te krijgen. Ik moet mn GM nog halen in Woodworking (Champ), Cooking (Burg) Weaponsmith (LM) en Metalsmith (Captain).
Ik ben nog niet klaar voorlopig
De vraag hoe speelbaar die endgame (raid)instances zijn zonder een full maxxed trait guard? Guard is lvl 50 maar om wat rond te hobbelen voor traites alleen, kan me echt niet boeien. In geen enkele MMO trouwens. Op max lvl wordt de main doorgaans geparkeerd om alts op te nemen. De wereld verkennen, de class doorgronden, quests doen. Dat is leuk, of een andere class of speelwijze leren kennen. Craften is niet bepaald opwindend vind ik.
Ik ben misschien een ouwe, ordinaire XP-h**r.
Ik ben misschien een ouwe, ordinaire XP-h**r.
Anoniem: 52038
op zich wel dingen die je kan doen, maar weinig wat ookm echt endgame is. je gaat instances is of wat dan ook. maar je hebt geen arena of duals of dat soort zaken. dat vind ik zelf dan weer veel sterker aan WOW. daar kan je ook voor epics en legendary enz enz gaan. das toch allemaal een stuk minder in LOTR. het questen zelf tot aan level 50 is wel een stuk beter dan bij WOW
er zijn bij elke faction diverse zaken die je kan kopen paarden zijn te koop bij rangers of the north, annunimas en forochel bij allen moet je kindred zijn. de paarden hebben allemaal een ander uiterlijk maar dezelfde prijs en "stats" de rep horses zijn beter je word minder snel gedismount bij damage dit is zeer prettig al betaal je er wel een beste prijs voor.MADG0BLIN schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:20:
Ik zie dat je ook rep quests en items noemt, zijn er bij alle factions nog aanzienlijke voordelen? Of zijn er een aantal die handig zijn.
handigste is denk ik wel de swifttravels die je krijgt ik merk dat Amberlin behoorlijk wat handige fasttravels mist. daar ellendras alles kindred heeft op inn league na (kan je max friend op zijn op dit moment) en ik heb nog 12 k nodig om kindred bij the eldgang te halen
heeft er iemand nog een leuke kin voor deze newb? op Laurelin ( ik hou wel van wat rp op z'n tijd) 
heb een elf hunter en een dwarf guardian. weet nog niet welke ik door wil spelen. Hunter lijkt me het leukst, ik houd van ranged. Zag alleen dat er super veel hunters waren of ligt dat aan mij?
heb een elf hunter en een dwarf guardian. weet nog niet welke ik door wil spelen. Hunter lijkt me het leukst, ik houd van ranged. Zag alleen dat er super veel hunters waren of ligt dat aan mij?
Er zijn idd erg veel elven hntrs.Rpol schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:30:
heeft er iemand nog een leuke kin voor deze newb? op Laurelin ( ik hou wel van wat rp op z'n tijd)
Zoek op Laurelin maar eens naar de Sanctuary of zoek hun site even (zit nu op mijn werk, kan verder weinig helpen)
Ik heb hetzelfde probleem op:Rpol schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:39:
Heb een klein probleempje met de sound tijdens de ingame filmpjes. Geluid valt af en toe weg. Kan er niet veel over vinden op de lotro forums. Volgens mij komt het niet veel voor. Iemand hier toevallig ook last van gehad?
AMD Athlon XP 3000+, 1.5Gb geheugen, nVidia 7600GT 256 Mb videokaart en een Soundblaster Audigy SE geluidskaart. Deze pc had deze problemen in ieder geval onder Windows XP SP2. Nu draait het systeem Vista en ik weet niet of het probleem er nog steeds is. Ik heb me er niet heel erg aan gestoord, je kunt de filmpjes ook nog een keer bekijken geloof ik, vanuit het main menu.
The Flying Dutchman
www.lotro-sanctuary.commaartend schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 00:20:
[...]
Er zijn idd erg veel elven hntrs.
Zoek op Laurelin maar eens naar de Sanctuary of zoek hun site even (zit nu op mijn werk, kan verder weinig helpen)
Dat ik dat zelfs als niet-lid weet, zo uit het hoofd...
Hee, ik zit in de nacht, dan ben ik niet op mijn sterxtMueR schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:02:
[...]
www.lotro-sanctuary.com
Dat ik dat zelfs als niet-lid weet, zo uit het hoofd...
Thnx
bij opties heb je ergens een slider "duh" en daar kan je max framerate instellen. Waarschijk staat ie op auto. Toen ik em op 60 zetten was die sound lag weg tijdens filmpjesThe Flying Dutchman schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:20:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem op:
AMD Athlon XP 3000+, 1.5Gb geheugen, nVidia 7600GT 256 Mb videokaart en een Soundblaster Audigy SE geluidskaart. Deze pc had deze problemen in ieder geval onder Windows XP SP2. Nu draait het systeem Vista en ik weet niet of het probleem er nog steeds is. Ik heb me er niet heel erg aan gestoord, je kunt de filmpjes ook nog een keer bekijken geloof ik, vanuit het main menu.
Weird eigenlijk dat je framerate een audio lag te weeg kan brengen...maar goed, altijd fijn als er oplossingen zijn in plaats van meer problemen.
heeft ook iets met brakke pc's te maken volgens mij. Mijne komt ook al bijna uit de pre-historie
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Yep, had ik gezien en ook al best veel gelezen erover. Schijnt dus dat we straks echt gewoon 1 groot gebied hebben zeg maar. Alleen loading bij de ingang en de uitgang. Dat lijkt me echt waanzinnig groots overkomen dan. Was bij een demo getoond dat je gewoon waanzinnig ver naar beneden door kon gaan, steeds een stukje verder..ik kan gewoon niet wachten tot ik het zelf kan gaan aanschouwen.
En een nieuw interview met Jeffrey Steel. En het lijkt erop dat er dus ook nieuwe raid instances komen tot 24 man. Daarnaast ook nieuwe trait sets.
Hier het interview: http://lotrovault.ign.com...iew=Articles.Detail&id=45
Hier het interview: http://lotrovault.ign.com...iew=Articles.Detail&id=45
Klinkt allemaal wel erg lekker.. 
Nieuwe mounts ook, soort goats en niet mogelijk om met paarden door de Mines of Moria te reizen, vind ik ergens ook wel goed..
Nieuwe mounts ook, soort goats en niet mogelijk om met paarden door de Mines of Moria te reizen, vind ik ergens ook wel goed..
oh ja dan moeten we dus 2e mount kopenAnoniem: 218701 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:06:
Klinkt allemaal wel erg lekker..

PC kast van steen en een CPU op 1Mhz gebakken van klei en een harde schijf van hout ?Rpol schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:26:
heeft ook iets met brakke pc's te maken volgens mij. Mijne komt ook al bijna uit de pre-historie
Zou ik niet doen. Geruchten gaan dat boek 15 een quest reward krijgt in die richting. Dat die geruchten afkomstig zijn uit een niet nader te noemen bron met toegang tot Isengard (testserver)....Anoniem: 66797 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:15:
[...]
oh ja dan moeten we dus 2e mount kopenok moet dus wat cash hebben voor het begint
moet 2 nieuwe mounts kunnen kopen
[ Voor 13% gewijzigd door MueR op 10-09-2008 13:32 ]
al bekend wat voor level quests de books zijn?MueR schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:31:
[...]
Zou ik niet doen. Geruchten gaan dat boek 15 een quest reward krijgt in die richting. Dat die geruchten afkomstig zijn uit een niet nader te noemen bron met toegang tot Isengard (testserver)....
Ik weet ook niet alles. Ik vermoed dat boek 15 gewoon een (korte) level 50 questchain zal zijn, aangezien dit nog deel uit maakt van "Volume 1".
Komende maanden maar flink golden sparen/farmen, komt een hoop nieuws bij zo te zien
Weet jij toevallig of er al beta testers die geselecteerd zijn naar aanleiding van de inschrijving op de MoM site? Of is er een NDA waardoor niemand dit zeker weet.MueR schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:31:
[...]
Zou ik niet doen. Geruchten gaan dat boek 15 een quest reward krijgt in die richting. Dat die geruchten afkomstig zijn uit een niet nader te noemen bron met toegang tot Isengard (testserver)....
Er ligt een heel heel heel erg dikke NDA op Mines of Moria Beta. Wie er in zit moet er ook zn kop over houden.
Dacht ik al.MueR schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:02:
Er ligt een heel heel heel erg dikke NDA op Mines of Moria Beta. Wie er in zit moet er ook zn kop over houden.
Jij ook?MueR schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:02:
Maar mogen ze ook niks zeggen over het feit of ze er al dan niet inzitten?
edit: heb ff gegoogled en overal wordt inderdaad gezegd dat als iemand d'r in zit, dat er dan niets gezegd over mag worden
edit: heb ff gegoogled en overal wordt inderdaad gezegd dat als iemand d'r in zit, dat er dan niets gezegd over mag worden
[ Voor 45% gewijzigd door rik86 op 10-09-2008 14:30 ]
Ik heb geen idee waar je het over hebt

Ik ben sinds gisteren begonnen met de 14 dagen trail. Mijn eerste indruk bevalt me wel, moet alleen erg wennen dat lopen met de wasd knoppen gaat in plaats van de muis.
Het enige wat me is opgevallen is dat het op de Laurelin server in de buurt van Thorin's hall nogal leeg was qua mensen online. Zou het komen omdat ik 's avonds speelde of is het in dat gebied gewoon zo leeg doordat men snel doortrekt naar andere gebieden? Ik ben wel benieuwd naar de drukte, gezien dit wel erg rustig was voor de gratis MMO's die ik gewend ben. MMO's horen in mijn perspectief gewoon lekker druk te zijn.
PS. Kan het mogelijk ook door de trail komen?
Het enige wat me is opgevallen is dat het op de Laurelin server in de buurt van Thorin's hall nogal leeg was qua mensen online. Zou het komen omdat ik 's avonds speelde of is het in dat gebied gewoon zo leeg doordat men snel doortrekt naar andere gebieden? Ik ben wel benieuwd naar de drukte, gezien dit wel erg rustig was voor de gratis MMO's die ik gewend ben. MMO's horen in mijn perspectief gewoon lekker druk te zijn.
PS. Kan het mogelijk ook door de trail komen?
Anoniem: 219289
Ik denk dat het door de trial komt. Als je het spel begint kom je namelijk in de starters instance. Daar doe je quest rond Thorins hall in jou geval (andere races op andere plek).
Als je uit de startersinstance komt rond lvl 5, zul je wel meer mensen tegenkomen.
Aan het lopen wen je snel genoeg.
Als je per se met muis wilt lopen, kun je tegelijk beide muisknoppen indrukken, dan loop je ook, maar dat zal wel nog meer wennen zijn.
Als je uit de startersinstance komt rond lvl 5, zul je wel meer mensen tegenkomen.
Aan het lopen wen je snel genoeg.
Of je drukt numlock een keer in. Met een druk op de linkermuisknop sta je ook weer stil.
Is er overigens een makkelijke manier om de characters waar je de quest hebt opgehaald terug te vinden? Ik loop vaak met gecomplete quests, maar kan vaak al niet meer de personen vinden waarvan ik ze gekregen heb. Ik vind ze wel op den duur, maar dan ben ik stad en land afgeweest om ze te vinden.
In je quest omschrijving staat als je die af hebt over het algemeen precies aangegeven waar je die moet gaan inleveren. Ik heb er in ieder geval eigenlijk nooit moeite mee gehad.
Dit topic is gesloten.