The Lord of the Rings Online - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:53:
Gisteren met mijn captain level 20 geworden :D

De tijd is gekomen om een leuke kin te gaan joinen, ik speel op Evernight. Iemand tips?
Als je een Nederlands kin wil, kan ik je FromDutchTillDawn aanraden. :)
Zit ik ook bij. :P Gezellige kin, lekker redelijk wat mensen, elke week raids ed.

Ik kan je sowieso héél erg afraden om bij ducht knights of middle earth te gaan. Dat is het voorbeeld van een slechte kin met kleine kinderen. Je zal ze wel snel tegenkomen, want ze spammen echt continue alle regiochats met hun advertenties, of ze proberen ook regelmatig mensen van onze kin over te halen bij hen te komen met /tells. Echt stelletje lamo's. >.<
Grappige is overigens dat hun leider ooit bij ons zat, maar daar is weggeschopt omdat hij zowaar alle regels overtrad op het gebied van powerlevelen ed, en ook mensen stimuleerde het ook te doen. :P

Evernight heeft eindelijk de 70k ringlore gehaalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:14:
Grappige is overigens dat hun leider ooit bij ons zat, maar daar is weggeschopt omdat hij zowaar alle regels overtrad op het gebied van powerlevelen ed, en ook mensen stimuleerde het ook te doen. :P
wat voor regels zijn er dan MBT powerlevelen? zelf ben ik niet echt een power levellaar al heb ik mijn alt wel relatief snel gelevelt maar wel gewoon door zelf dingen te doen...

maar als een low level wordt geholpen door een high level char om zo snel mogelijk lvl 50 te bereiken zie ik daar geen problemen :?
grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je een Nederlands kin wil, kan ik je FromDutchTillDawn aanraden. :)
Zit ik ook bij. :P Gezellige kin, lekker redelijk wat mensen, elke week raids ed.

Ik kan je sowieso héél erg afraden om bij ducht knights of middle earth te gaan. Dat is het voorbeeld van een slechte kin met kleine kinderen. Je zal ze wel snel tegenkomen, want ze spammen echt continue alle regiochats met hun advertenties, of ze proberen ook regelmatig mensen van onze kin over te halen bij hen te komen met /tells. Echt stelletje lamo's. >.<

Die spam heb ik inderdaad al een paar keer voorbij zien komen ja, daar kreeg ik al een slecht gevoel bij. Ik zal vanavond eens wat FromDutchTillDawn mensen proberen te bereiken :)

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:22

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Helaas ken ik op elke server waar ik geweest ben wel zo'n nederlandse kin. Op Snowbourn deden een paar mensen van Dutch Dunedain dat veel (of ik lette niet op de rest van de kins), maar op Laurelin spant het Legioen van Eriador toch de kroon. Dagelijks zie ik een keer of 8 hun advertisement voorbij komen.

Gisteren overigens me gruwelijk staan te ergeren aan een lid van die kin. Staat ie bij GF, met zn Roleplay tag aan. Allerlei emotes worden constant gespamd, iedereen die aan komt lopen krijgt een of andere vervelende bow emote met daarin een vraag in het elfish en in het engels. Daar is op zich nog mee te leven. Alleen jammer dat ie vervolgens de hele tijd muziek staat te maken daar, met zn ABC files (knap hoor) en per se moet announcen dat ie de House of the Rising Sun en andere "moderne" nummers aan het spelen is. Of je gaat roleplayen, of niet, maar niet elk nummer wat je speelt gaan aankondigen als je in character bent.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:54:
[...]

wat voor regels zijn er dan MBT powerlevelen? zelf ben ik niet echt een power levellaar al heb ik mijn alt wel relatief snel gelevelt maar wel gewoon door zelf dingen te doen...

maar als een low level wordt geholpen door een high level char om zo snel mogelijk lvl 50 te bereiken zie ik daar geen problemen :?
Het probleem met powerlvlen is dat je je class niet leert kennen. Die gast was dus gepowerlvlt, en begreep dus idd ook echt helemaal niets van zijn class. Mensen die in een instance ook gewoon geen heals van hem kregen (hij was een minstrel) omdat ie zo nodig in warspeach moest, niet weten wat traits zijn, dat soort dingen.
En daarnaast zijn mensen die powerlevelen ook niet het soort mensen die we zoeken. We profileren onszelf ook als een casual kinship (hoewel we ook zeker best wel wat raiden, en alle moeilijke instances zonder problemen doen), en mensen die niet van het levelen willen genieten alleen om lvl 50 te zijn, passen daar toch niet echt bij.

Als je nog mensen zoekt van fDtD, dan kun je Frenya (that's me) een tell sturen, dan kan ik je wel doorverwijzen naar een officer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

[...]
Ja, gehaald terwijl ik in de Rift zat. (anderen kregen ineens een 'quest failed' melding) Ik had Ringlore-quest daarvoor al gecomplete voor die dag. Kom ik uit de Rift blijkt die quest nog steeds op zijn cooldown te staan. Elrond had mij ook niets te vertellen. Nouja, voordat al die Heralds uit alle windstreken weer terug zijn in Rivendell.. ;)
Toen maar uitgelogd. Hopelijk kan ik verder als ik vanavond weer inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik ben overgestapt naar een nieuwe kin ondertussen. Mijn vorige kin (lees: de kinleader) wilde ineens niets meer met mijn raidgroep te maken hebben, schijnbaar vondt ie na het winnen van Wigfeld en het doorgeven van besloten informatie aan anderen genoeg geprofiteerd te hebben van onze ervaring. Als bijkomstigheid werden meteen al mn rechten op de kinhall ingetrokken enzo. Erg fijn. Toen heb ik dus maar de kin compleet geleaved, dit soort gedrag vind ik laag. Mn trophies even teruggevraagd, nu krijg ik al een paar dagen mailtjes met _alle_ items die ik ooit voor zn huizen enzo gemaakt heb. Waarschijnlijk heeft ie er goed de balen van dat ie dat niet lichtjes met zn Exquisite Protectors armour enzo kan doen.

Anywho, met alle characters behalve Rhyaehar (die heeft zn eigen kin ivm kinhall) overgestapt naar Nimminas. De leider daar is ook raidleader bij RaidsRUs. Meteen Thorog's Skull daar neergegooid. De rest van de trophies die RaidsRUs heeft verzameld kijk ik nog wel even naar, daar moet nog een plek voor gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Muer

Ik dacht dat kinleaders meestal wat meer honesty en social minded zijn. Vreemd.

Binnen onze kin zijn we paar kwijt door een gebrek aan end game content. Sommige waren rift en lotro tired en zijn teruggetrokken naar Wow. Maar komen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Beetje lame, nogal rot dat ie guides steelt.
Zet er anders eens een copyright notice bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
De guides waren het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 09:31

Knaak

It's me, Mario!

Ik erger me ook aan alle recruitment spam, ook die van From Dutch Till Dawn (ja, het is niet vaak.. maar totaal overbodig..). Word het een beetje beu dat mensen channels daarvoor misbruiken. Onze kin, met meer dan 50 actieve leden, heeft nog nooit een enkele recruitment laten blijken. Het werk bij ons dan ook heel simpel, wil je joinen? Register op het forum en vul een vragenlijst in. Zo beperk je de overlast ingame en tevens voorkom je dat mensen met een gekocht account joinen.

Op het moment van spreken hebben we in ons kin maar 1 persoon die geen lvl50 heeft. :+ De rest heeft 1-7 lvl50's. Ja, ook dual-account members waaronder de leader :P De regel "een lvl50 mag een lager lvl niet helpen" die From Dutch Till Dawn heeft gaat dan ook bij ons niet op.

(die regel zal nu wel niet meer zo zwaar wegen, maar destijds heb ik er een waarschuwing voor gekregen... 8)7 )

En Ltje, is de nieuwe site nogsteeds niet af? (Scavenger/tenolas waren daarmee bezig d8 ik)

[ Voor 9% gewijzigd door Knaak op 22-08-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW, dat komt dan natuurlijk ook doordat jullie een totaal ander soort kin hebben. Waar jullie focussen op de meer hardcore gamer die al lvl 50 is, het spel al lang kent, en daardoor ook al jullie kin kent en zelf op zoek gaat voor recruitments, mikt fDtD dus ook meer op casual play, voor de nieuwe mensen, en daar helpen die recruitments wel degelijk bij. Hoe moeten we anders mensen op onze site wijzen? Ik ben het er dus zeker niet met je eens dat het pointless is. Als het irritant is, spreek Oily er gewoon is op aan dan.

Maar vinden jullie die regel van niet powerlvlen dan zo raar eigenlijk? Ik vind het wel heel logisch eigenlijk, powerlvlen vind ik echt zwaar kansloos. :P

Geen flauw idee over de nieuwe site, maar het gaat er niet heel hard mee iig. :P

==========================

Vanavond lol gehad met de battlefield instances. :)

De eerste is erg makkelijk, maar ook erg leuk. De tweede wisten we niet precies wat ons te wachten stond, en waren we niet snel genoeg, zodat we uiteindelijk meerdere aanvallen tegelijk kregen, zodat we failden. De tweede keer ging ie wel erg vlot, wel erg relaxed. :)

Een kinmate heeft inmiddels Steadfast bracelet uit zo'n bronze chest of marit gekregen, de lucky bastard. :| (http://lorebook.lotro.com/index.php/Item:Steadfast_Bracelet). Mijn uberluxe reward uit silver chest was..... een wellkept mathom. :(

Vervolgens nog een keer iemand geholpen met de eerste battlefield instance, maar die was bugged, zodat er na de eerste wave geen andere waves meer kwamen. Hoop lol gehad door de rest van het half uur met zn allen te gaan staan vissen in de instance, maar helaas kon hij de quest niet finishen, dus geen reward voor hem. :( :P

Ik vind de nieuwe battlefield instances wel heel erg tof overigens, weer is lekker wat anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
De instances zijn erg gaaf ja. Ik werd de eerste keer onaangenaam verrast; Turbine had iets gemaakt wat moeilijk is. Nu hopen dat de huilies het niet generfed krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Wij focussen eigenlijk helemaal niet op de Hardcore lvl50 spelers, alleen recruiten we gewoon amper. De enige nieuwe leden die wij krijgen worden door members zelf aanbevolen, vrienden van vrienden etc. :) Zo hebben we sinds kort een lvl20 champ die een lvl50 hunter heeft van 11 maanden terug. Hij was een van de eerste lvl50's. :P Nu helpen we zijn champ dus ook met groupquests wanneer hij geen fellow kan vinden, ook krijg hij de nodige crafting-love zoals wij dat noemen. :P

Battlefield instances begin ik voorlopig niet aan, de rewards zijn voor een tank gewoon kut. Danku Turbine. =(

Hebben andere servers ook zo'n last van een "bijna-dood" ettenmoors? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je zeggen dat je die battlefield instances alleen maar doet om de rewards? :S Ze zijn echt ontzettend tof om te doen, en de tweede is een redelijk moeilijk (totdat je de tactiek eenmaal weet, dan is ie erg goed te doen). En bovendien, je hebt nog 2 andere chars waar je het mee kan doen he, en de rewards wel goed voor zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muijs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 13:14
Al een tijdje wilde een van onze kinmembers (Dutch Alliance - Eldar) de balrog met 6 man proberen. Gistermiddag was het dan zo ver. Met enkele spannende momenten, Glathlírel op 4k, en slechts één dode, was het de eerste poging meteen raak!

Afbeeldingslocatie: http://www.postimage.org/aV7sU60.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.postimage.org/gx8hrq9.jpg

Ik had eigenlijk niet gedacht dat het zou gaan lukken, ook omdat we zonder de +3 hope gingen. Maar het scheelt denk ik dat we met toch redelijk ervaren mensen zijn gegaan. Het was in ieder geval heel leuk en spannend om te doen, vooral de laatste paar k morale. Nu nog Thorog met 12 man :P (die heb ik zelfs nog nooit gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 08:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waarom is er geen profession wat Woodworker, Forester EN Tailor heeft? :P Ik heb nu Farmer waar ik _niets_ mee doe, maar heb wel onwijs veel leer waar ik niets mee kan.. 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:47
Niet toevallig een kin member die kan boilen? Of een alt aanmaken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MADG0BLIN schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:26:
Niet toevallig een kin member die kan boilen? Of een alt aanmaken. :P
Zit niet in een kinship :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Wij gaan hoogst waarschijnlijk een balrog run met 4 of 5 proberen, vraag me niet welke classes, want dat moeten we nog eens goed nader bekijken. 6man balrog is te doen ja, zeker goede prestatie. :)

Edit: Morgen misschien Thorog met 10 man. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Knaak op 23-08-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Muijs, kan je me iets meer vertellen over de tactiek die jullie gebruiken? Vooral de voorbereiding op het gevecht (Ever-Seer en de fountain rooms) lijken me erg moeilijk met slechts 6 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Welke server zit je? Als je op Laurelin zit wil ik ze wel voor je boilen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MADG0BLIN schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 12:00:
[...]

Welke server zit je? Als je op Laurelin zit wil ik ze wel voor je boilen. :)
Eldar helaas :P

Oh, en boilen kan ik wel, maar ik kan er verder niets mee maken :P

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 24-08-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

MueR schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 11:19:
Muijs, kan je me iets meer vertellen over de tactiek die jullie gebruiken? Vooral de voorbereiding op het gevecht (Ever-Seer en de fountain rooms) lijken me erg moeilijk met slechts 6 man.
Zover wij geprobeerd hebben:

6 man naar Ever-Seer (4 of 5 ook moet te doen zijn denk ik).
Thaurlach tanken in de Ever-Seer room (nadat hij dood is natuurlijk).

En nog tientallen kleine tips waardoor Thaurlach nauwelijks iets doet, zoals zijn Roar etc.

Dalijk Thorog met rond de 14-18 man. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muijs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 13:14
MueR schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 11:19:
We hadden vantevoren eigenlijk niet echt een tactiek voor alles bedacht. Gewoon tijdens het gebeuren snel beslissingen maken. In het begin, links en rechts de cleanings met Glathlírel: burglar stunt world eater aan overkant, LM neemt het daarna over, tank op andere world eater. Darklings worden zo snel mogelijk afgemaakt, wanneer geen darklings aanwezig, dps op world eater.

Dan de twee lever rooms. Rechts burglar met minstrel, burglar stunt world eater, minstrel cast een heal of zo om de darklings te aggroen en rent terug naar cirkel, burg doet lever. Linkerkant; loremaster, champion en captain. Champion aggroed alles, loremaster pulled lever en root de mobs, captain houdt champion in leven, eventueel met last stand + in harms way. Tank staat in cirkel op balrog.

Dan de ever-seer, tank blijft bij balrog, de rest naar ever-seer. Ever-seer is trouwens het moeilijkste gedeelte vind ik. Champion tankt ever-seer, clobber, clobber en nog eens clobber :P De rest darklings en wanneer mogelijk dps op ever-seer. Conjunctions helpen natuurlijk ook. Dit gevecht duurt ook vrij lang. Helaas ging de tank dood bij balrog, waardoor de elf veel damage kreeg, dus we moesten opschieten. Het werd erg spannend toen de elf onder de 10k kwam, maar gelukkig waren wij bijna klaar met de ever-seer.

Uit de ever-seer room, minstrel begint direct elf te healen, captain rezt de tank. De rest is ongeveer wat we met normale groep ook doen, alleen duurt alles iets langer natuurlijk ;)

Zoals ik in mijn vorige post al zei, we waren met ervaren personen. We weten ook wat te verwachten op alle momenten. Zo kom je niet voor verrassingen te staan en breekt er geen paniek uit. Er wordt voor een mogelijke hope wipe afgesproken wie hope gaat poppen en waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 12:18:
[...]

Eldar helaas :P

Oh, en boilen kan ik wel, maar ik kan er verder niets mee maken :P
waarom helaas? wat is er mis met Eldar?

ik zit ook op Eldar ik kan er wel items van maken voor je als je dat wilt..
mijn tailor is GM en heeft 20% tool dus dat zit wel goed ;)

Ellendras Coldheart lvl 50 minstrel GM explorer
Amberlin Ironheart lvl 50 captain GM tinker

ben alleen wel vaak in de rift laatste tijd ik en botoo zitten overigens in NOES een erg prettige kinship
NOES=Nightmare On Elf Street

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Nu we het vorige week toch over character builds hadden post ik die van mij ook eens.
Het is een lvl 50 champ.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2mdQTjCHwxZzfgsgB91CwGfu/full.jpg

Mijn huidige traits:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1uerSrTmm09VNC5amgAMC8c4/full.jpg

Wat zijn volgens jullie de traits die je het beste kan gebruiken?
Momenteel speel ik veel in CD, URU, Sarnur en BG. Rift en Helegrod ben ik nog niet geweest jammer genoeg. Heb de meeste traits wel iets hoger als op de pics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:36:
Nu we het vorige week toch over character builds hadden post ik die van mij ook eens.
Het is een lvl 50 champ.

[afbeelding]

Mijn huidige traits:

[afbeelding]

Wat zijn volgens jullie de traits die je het beste kan gebruiken?
Momenteel speel ik veel in CD, URU, Sarnur en BG. Rift en Helegrod ben ik nog niet geweest jammer genoeg. Heb de meeste traits wel iets hoger als op de pics.
ik zou qua virtues iig determination, dicipline, valour en justice nemen 5e zou ik fidelity of loyalty nemen denk ik. verder zou ik het niet weten daar ik nooit een chimp heb gespeeld (nou ja tot level 13) ik zie dat je justice niet equipped hebt :o die geeft toch 0,1 in combat morale regen (per rank) en aardige boost morale 3e stat weet ik zo niet de max is momenteel 8 (zonder enhancements) en dat geeft je 0,8 in combat morale regen en iets van 133 morale erbij en nog een stat die ik dus zo niet weet

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste een vraagje: hoe plant deze screenshot van alleen je stats op deze pagina?

Ten tweede inhoudelijk. Ik zie dat je een vrij hoge might en agility hebt ten opzicht van je will en fate. Werkt dat een beetje?

Mijn will en fate liggen wat hoger, maar waarschijnlijk bash ik minder hard, ik kom alleen zelden zonder power te zitten. Ik heb de champ meteen na mn captain gemaakt vandaar dat ik ook veel op fate lette.

Qua traits heeft bijna iedereen eigenlijk wel: valour en justice. Detemination zie ik alleen bij hunteres en burglars en Idealism is ook een handige trait. Veel LM en Minstrels hebben dat.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 14:52

ResuCigam

BOFH

* Zwaait even naar MADG0BLIN *

Mooie traits zeg :)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:42:
Ten eerste een vraagje: hoe plant deze screenshot van alleen je stats op deze pagina?
knippen plakken (als je goed kijkt zie je nog wat van de achtergrond eromheen)
Ten tweede inhoudelijk. Ik zie dat je een vrij hoge might en agility hebt ten opzicht van je will en fate. Werkt dat een beetje?
ik heb een minstrel en die heeft might en agil heel laag en fate 490 en will ook dik in de 460+ dat werkt prima dus andersom verwacht ik hetzelfde bij een chimp
Mijn will en fate liggen wat hoger, maar waarschijnlijk bash ik minder hard, ik kom alleen zelden zonder power te zitten. Ik heb de champ meteen na mn captain gemaakt vandaar dat ik ook veel op fate lette.
laat het waarschijnelijk maar weg :D
Qua traits heeft bijna iedereen eigenlijk wel: valour en justice. Detemination zie ik alleen bij hunteres en burglars en Idealism is ook een handige trait. Veel LM en Minstrels hebben dat.
determination is voor een burglar, captain en champ ook goed hoor :) voor een burg zelfs prio 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:55:
ik heb een minstrel en die heeft might en agil heel laag en fate 490 en will ook dik in de 460+ dat werkt prima dus andersom verwacht ik hetzelfde bij een chimp
Das zonde, 490 fate. Met buffs (ik weet niet of je tale of heroism) hebt meegeteld, kom je op +110 of +50 fate uit, en alles wat boven de 500 zit heeft geen zin, aangezien alles gecapped is op 500.

Ik zou je dus aanraden je fate en will wat omlaag te halen voor bijv vit of BEP. Totaal unbuffed zou ik dus op 390 fate en will maximaal zitten. Voor fate eventueel zelfs nog iets lager, omdat boven de 450 fate een vrij hoge Diminishing return heeft, dan heb je meer aan extra vitality ofzo.
determination is voor een burglar, captain en champ ook goed hoor :) voor een burg zelfs prio 1
Voor mijn burglar (die de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar raid en instances doet) ligt mijn prioriteit steeds meer bij ICPR, en steeds minder bij agility/might. Mijn taak is om te debuffen, CC'en, voor CJ's te zorgen, aggromanagement (enrage voor de mincers, provoke voor de tanks), en als ik dan nog tijd heb bij DPS. Agility vind ik dan ook niet zo erg belangrijk. Heb wel determination geslot hoor overigens, maar mn andere traits zijn valour, justice, loyalty, fidelity. Zit op 700 ICPR in raidmodus. Leg dan ook met name de nadruk op zo min mogelijk last zijn voor support classes, zorgen dat ik niet gehealt hoef te worden, en ook geen power hoef te krijgen van LM's. Die hebben het al druk genoeg in raids, en kunnen beter de MT voorzien.

Mijns inziens voegt de extra damage die ik extra zo hebben als ik mijn might en agility 75 ofhoog krijg veel minder toe, (want die extra damage is echt minimaal) dan dat ik de hele tijd zonder power zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Heren (en dames?),

Ik presenteer:
The Lord of the Rings Online™: Mines of Moria™
Mines of Moria™ (Compilation Pack)
Mines of Moria™ (Special Edition)

Helaas wilde de CM site mijn creditcard niet slikken om een of andere reden, dus morgen even uitzoeken met CM support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jammer genoeg loop ik ook in LOTR:O tegen het probleem aan wat ik bij eigenlijk alle MMO's heb.. Zit nu in Bree en moet quests gaan doen, ik ben echter te zwak voor de bosses die je daarbij tegenkomt. Maarja, ik kan ook niemand vinden om de quests mee samen te doen. Ik kan prima alle monsters alleen killen, behalve die bosses (meestal met 1 of 2 vrienden erbij)..

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:21
had 2 dagen geleden ook al geprobeerd te bestellen, maar kon de bestelknop niet vinden ;)

twijfel daarnaast of ik 't wel hierlangs ga doen, en of op een andere manier niet sneller is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Niemand anders heeft ze nog rik86. Geen idee hoe goed ze leverbaar zijn namelijk.

Angeloonie, probeer het eens in je kinship te vragen. Vraag anders Legolas of Botoo om hulp, die hebben toch niets beters te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb (nog) geen Kinship..

Iemand hier die op Eldar zit en nog een noobje in z'n Kinship wil? :P

Ik weet niet hoe ik moet joinen, maar als je me kan uitnodigen: Shaeraen

[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 25-08-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
je zou dutch alliance kunnen proberen, wat noobs erbij is goed voor ons, anders gaan we ons te goed voelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
ResuCigam schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:53:
* Zwaait even naar MADG0BLIN *

Mooie traits zeg :)
:w
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:42:
Met printscreen screenshot maken dan de rest er om heen weg knippen.
Het werkt inderdaad wel aardig. Zoals eerder gezegd heb ik met Fervour of Controlled Burn een ICPR van 1500 ongeveer. Gisteravond zat ik heel even zonder, dat was na 15 minuten continue vechten. En ook juiste pots gebruiken op het juiste moment. :Y)
Ik ga waarschijnlijk ook justice toevoegen. Ik had er al een die ik weg deed waarschijnlijk, zal vanavond eens kijken welke precies.

Gisteravond de eerste battleground voor het eerst gedaan. Vind het wel een leuke instance, maar behoorlijk pittig. We waren bezig om onze laatste aanval af te slaan toen er net een ranger teveel dood ging. :( Binnenkort maar weer eens proberen.

De tweede en derde waren zo mogelijk nog pittiger. :P Die hadden we laatst ook al gedaan, maar we hebben nu waarschijnlijk de goede strategie voor de tweede. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:09:
Niemand anders heeft ze nog rik86. Geen idee hoe goed ze leverbaar zijn namelijk.

Angeloonie, probeer het eens in je kinship te vragen. Vraag anders Legolas of Botoo om hulp, die hebben toch niets beters te doen.
das niet helemaal waar :N

Amberlin Ironheart heeft nog een date met wat trolls in sarnur 8) vervolgens nog een rondleiding in Carn Dum. dan nog book 10 t/m 14 en 2 rifts per week :D

maar wil hem best helpen hoor alleen vind ik het een beetje lame om met een lvl 50 char lv 15 mops te killen voor iemand die op lvl is daar. (voelt een beetje aan als cheatten)

op sommige punten is het net wat lastiger maar in principe moet het haalbaar zijn, vertel eens welke baasjes heb je moeite mee en wat voor level is je char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
@ Legolas;
Ik doelde op het craften, niet zo zeer op powerlevelen.

Met wat hulp van mijn vriendin is mijn captain gisteren level 35 geworden. Vanavond even paardje kopen en vervolgens ook maar meteen wat herald armaments maken. Gecritte banners had ik gelukkig al liggen. Het doel is nu om de champion voor het einde van het festival naar level 29 te tillen (hij zit nu op 23), aangezien ik bij hem wel zo'n summer festival horse wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:00
rik86 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:51:
had 2 dagen geleden ook al geprobeerd te bestellen, maar kon de bestelknop niet vinden ;)

twijfel daarnaast of ik 't wel hierlangs ga doen, en of op een andere manier niet sneller is
Snap ik niet, er staat gewoon een pre-order knopje bij en bij mij werktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
maartend schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:06:
[...]
Snap ik niet, er staat gewoon een pre-order knopje bij en bij mij werktie.
Dan snap ik dus echt niet waarom hij bij mij zegt dat er geen betalingsverificatie kan worden verkregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:36:
@ Legolas;
Ik doelde op het craften, niet zo zeer op powerlevelen.
als het echt een probleem baasje is voor hem wil ik die nog wel slopen maar echt pwer levelen doe ik niet dat is lame. had mijn craft diensten al eerder aangeboden...
Het doel is nu om de champion voor het einde van het festival naar level 29 te tillen (hij zit nu op 23), aangezien ik bij hem wel zo'n summer festival horse wil.
ik vind die nieuwe festival horses niet mooi, maar dat is natuurlijk persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Dat festival horse, is dat er 1 die je krijgt naast je normale horse? Of moet je je huidige inruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
MADG0BLIN schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:30:
Dat festival horse, is dat er 1 die je krijgt naast je normale horse? Of moet je je huidige inruilen?
Inruilen, je hebt een token nodig van de race, 6 festival tokens en een ruiltoken (de laatste krijg je bij de paardenfokker in bree zodra je hem een paard aanbied).
Zover ik weet kun je ook nog na het festival het paard krijgen door de benodigde tokens in te leveren.

Je bent niet verplicht je huidige paard in te ruilen, je kunt ook gewoon een tweede paard kopen en die inruilen. Ik heb dus nu ook 2 festival paarden, 1 van vorig jaar en een van nu.... Ik weet het, het is volledig overbodig en extra bag-space, maar dat boeit me niet... puur voor de fun.
Ik vraag me trouwens af wanneer ze dat paard uit je bag halen en er een passive skill van maken (net zoals de dieren die de Loremaster bezit, deze heeft echt niet alle varianten in zn zak zitten).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:45:
Ik vraag me trouwens af wanneer ze dat paard uit je bag halen en er een passive skill van maken (net zoals de dieren die de Loremaster bezit, deze heeft echt niet alle varianten in zn zak zitten).
nooit denk ik boeit me zelf ook niet zo wat ik veel vervelender vind zijn de barter items en reputation items die vullen de bags en je vault VEEEEEEEEL meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Inruilen, je hebt een token nodig van de race, 6 festival tokens en een ruiltoken (de laatste krijg je bij de paardenfokker in bree zodra je hem een paard aanbied).
Zover ik weet kun je ook nog na het festival het paard krijgen door de benodigde tokens in te leveren.
kan ik zo ook mijn rangers of the north paard inruilen voor een anunimas paard? (beiden improved horse met dezelfde waarde) (en heb bij beide de benodigde reputation)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Inruilen? Nee, die mag je gewoon kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:11:
Inruilen? Nee, die mag je gewoon kopen ;)
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
je kunt alleen normale paarden ruilen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Goed punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 14:52

ResuCigam

BOFH

Angeloonie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:51:
Jammer genoeg loop ik ook in LOTR:O tegen het probleem aan wat ik bij eigenlijk alle MMO's heb.. Zit nu in Bree en moet quests gaan doen, ik ben echter te zwak voor de bosses die je daarbij tegenkomt. Maarja, ik kan ook niemand vinden om de quests mee samen te doen.
Als je hier in alle MMO's last van hebt doe je toch echt wat verkeerd, zeker in dit geval is het vaak hartstikke druk in Bree en vertrekken er voortdurend fellowships om quests te doen en bosses te meppen. Gebruik /LFF (looking for fellow) om mensen te vinden of vraag eens rond in je kin. Natuurlijk moet je er wel wat moeite voor doen, het komt je niet allemaal aanwaaien maar de grap van een MMO is juist samen spelen, anders kan je net zo goed een offline rpg gaan spelen.
Succes!

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
lees ik het goed en kost de Expention pack maar €29,99? Dat vind ik een zeer schappelijke prijs :)
edit
net de bestelling gedaan... zodra hij leverbaar is krijg ik reactie :) Kan dus gewoon via mastercard de bestelling doen (leek alsof het knopje niet werkte, maar kreeg een bevestiging via e-mail)

[ Voor 54% gewijzigd door Rfce op 26-08-2008 18:27 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Hmm.. mn Visa weigerde. Ook CM support kon me niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 21:55
30 euro voor een expansion is volgens mij de normale prijs toch?
Geen speciale deals voor lifetime members? :(

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

JohnnyV76 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:56:
30 euro voor een expansion is volgens mij de normale prijs toch?
Geen speciale deals voor lifetime members? :(
Waarom een speciale deal? De deal is toch enkel dat ze geen abonnementskosten meer hoeven te betalen? Verder niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ResuCigam schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:52:
[...]

Als je hier in alle MMO's last van hebt doe je toch echt wat verkeerd, zeker in dit geval is het vaak hartstikke druk in Bree en vertrekken er voortdurend fellowships om quests te doen en bosses te meppen. Gebruik /LFF (looking for fellow) om mensen te vinden of vraag eens rond in je kin. Natuurlijk moet je er wel wat moeite voor doen, het komt je niet allemaal aanwaaien maar de grap van een MMO is juist samen spelen, anders kan je net zo goed een offline rpg gaan spelen.
Succes!
Ik zit dus niet in een Kin.. Net weer even geprobeerd, maar niemand reageert op mijn /LFF.. :'(

Niemand hier op Eldar die in een Kin zit waar nog een plekje vrij is? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 26-08-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Als de quest hoger is dan level 20 of zo kan je globallff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Omfg... kom er net op lullige wijze achter dat je niet altijd vanaf het respawnpunt terug hoeft maar je ook geresurrect kan worden :( Nadat ik dus al "retreat now" had gedaan..

Lekker is dat, eindelijk een leuke party, ging goed moet ik wel leaven omdat het geen doen is om terug naar ze te lopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
je kan dutch alliance op eldar proberen, muijs zit erin, ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

rik86 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:41:
je kan dutch alliance op eldar proberen, muijs zit erin, ik ook
En hoe join ik een Kin? :P

Zo! Net Goblin Leader gedaan in een 6-mans party, ging echt supergoed :)

Totdat we klaar waren en er 3 terug gingen lopen terwijl er 3 aan het vechten waren (ik o.a.) en doodgingen :+

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 27-08-2008 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Een officer van die kin zal je een uitnodiging moeten sturen. Eigenlijk hetzelfde als een fellowship starten. Als je die accepteert, zit je in de kin. Verder is het dan aan de kinleiding of je eerst een tijdje recruit speelt, of dat je direct member wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:45:
Hmm.. mn Visa weigerde. Ook CM support kon me niet helpen.
Vreemd... mijn mastercard pikte hij gewoon... die van mijn collega ook, zal dus iets met je visa zijn dan?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 20:44

Stronkie

Where wind is Trouble

Mijn Visa deed het ook gewoon. Maar goed. kan eigenlijk niet wachten tot dit binnenkomt.. Het huidige LOTRO kan me niet zo zeer meer boeien.. Elke avond zit ik voor de pc en denk. Zal ik.....
en dan is het maar toch nee.. geen zin in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:27:
[...]

Ik zit dus niet in een Kin.. Net weer even geprobeerd, maar niemand reageert op mijn /LFF.. :'(

Niemand hier op Eldar die in een Kin zit waar nog een plekje vrij is? :P
ja hoor spreek mij maar aan op Amberlin of Ellendras

zie hierboven ook dat je aanbieding hebt om dutch alliance te joinen... het is maar net wat je wilt een nederlandse kin of een internationale (voornamelijk mensen uit UK en een paar uit nederland)
is een hele persoonlijke keuze natuurlijk...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik zie dat er al een aantal mensen proberen te preorderen. Heb je hem dan zowieso op de dag dat MoM uitkomt? Of kan je hem dan beter in de winkel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Je hebt hem dan ruim van tevoren. Dat is echter niet de reden waarom ik wil pre-orderen. Ik wil een special edition, net als ik bij Shadows of Angmar heb. Ook zijn de extra hebbedingetjes in dat pakket gewoon leuk.

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 18:42

TAA

Liever IRC

Gisteren dropte de Bracelet of Steadfastness (o.a. +2 Determination) uit een bronze giftbox. Nadat m'n vorige jewel met +2 Empathy for 15G veeeeel te snel weg was op de AH had ik deze er maar voor 35G buyout opgezet. Voor hunters is hij best leuk. Nog geen uurtje later tijdens onze CD run "Your auction has been sold" WTF! Het is best een leuke bracelet maar voor dat geld... Sinds gisteravond dus ook T5 weaponsmith done :P

Komende tijd dus maar om de 6 dagen de battle instances blijven doen en kijken of het kapitaal nog verder wil groeien...

Verwijderd

TAA schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:36:
Gisteren dropte de Bracelet of Steadfastness (o.a. +2 Determination) uit een bronze giftbox. Nadat m'n vorige jewel met +2 Empathy for 15G veeeeel te snel weg was op de AH had ik deze er maar voor 35G buyout opgezet. Voor hunters is hij best leuk. Nog geen uurtje later tijdens onze CD run "Your auction has been sold" WTF! Het is best een leuke bracelet maar voor dat geld... Sinds gisteravond dus ook T5 weaponsmith done :P

Komende tijd dus maar om de 6 dagen de battle instances blijven doen en kijken of het kapitaal nog verder wil groeien...
Heeft natuurlijk ook te maken dat er inmiddels genoeg spelers een aantal level 50 karakters heeft en al een tijd lang op dat nivo zitten en dus een flink gevulde buidel hebben. Sommigen geven dat uit aan een kinhal voor hun één persoons kin (Ik noem geen namen ;) )en anderen kopen het item wat ze willen hebben onafhankelijk van de vraagprijs. Hoog tijd voor de uitbreiding dus.
Gisteren in een uurtje tijd toch nog een paar quests weten af te ronden met mijn hunter in evendim. Soms moet je wat geluk hebben dan een heel gebied vlak voor je is schoon geveegd, zodat je rustig 1 voor 1 de respawns ook weer af kan schieten zodat je makklijk bij de boss kan komen. Heb nu wel de meeste quests aan de rechterkant van de Evendim map afgerond. Dat wordt dus de komende tijd flink zwemmen voor de andere quests in het gebied.

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Bah. Tot nu toe 3 instances gedaan, elke keer rep items of andere junk zoals potions. En TAA krijgt gewoon 2 teals, waaronder de Steadfast :x Not fair.

Verwijderd

Heb laatst zo'n scholar recipe gevonden voor een master expert woodworker book. Het recipe is eenmalig om dat boek te maken. Kan je dat boek dan wel blijven gebruiken voor je crits of is die dan ook eenmalig te gebruiken, en zit er iets van een cooldown op als je het meerdere keren kunt gebruiken? Dacht eraan om deze op de AH te zetten maar aangezien mijn hunter woodworker is wil ik toch kijken of ik een scholar zover kan krijgen deze voor mij te maken (tegen vergoeding natuurlijk)

• TAA

TAA

Liever IRC

Zowel het recipe als book zijn single use... ik vind ze erg duur voor de extra crit chance die ze geven... (extra berylshard voor hogere critchance? kun je net zo goed 2 pogingen doen?!?)

Verwijderd

TAA schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:29:
Zowel het recipe als book zijn single use... ik vind ze erg duur voor de extra crit chance die ze geven... (extra berylshard voor hogere critchance? kun je net zo goed 2 pogingen doen?!?)
Dan denk ik dat ik deze op de AH gooi waar ze voor zo'n 450S van de hand gaan. :)

• Rfce
Nou dat valt tochwel mee... normaal heb je een nihiele kans op een crit, dit singe-use book verhoogt het toch aanzienlijk. Maar idd, een kans is een kan. Al heb je 99% kans op een crit, het kan mis gaan ;)

euh...ja

• TAA

TAA

Liever IRC

Rfce schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:27:
[...]

Nou dat valt tochwel mee... normaal heb je een nihiele kans op een crit, dit singe-use book verhoogt het toch aanzienlijk. Maar idd, een kans is een kan. Al heb je 99% kans op een crit, het kan mis gaan ;)
Nihiele kans? +20 tools, +10 lore scroll, +9 crit scroll (naam ff kwijt) en dan nog een crit item... Zit je zo boven de 50%...

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
TAA: Deze "books" zijn voor single uses, waar je dus geen crit item voor had.

Overigens heet die scroll Scroll of the Ages, deze kan je maar 5 krijgen (eenmalig) via Helegrod.

• TAA

TAA

Liever IRC

I stand corrected :P

It's been a long day and I need a shot... vanavond de Rift set op m'n 1e alt ook compleet :+

Verwijderd

Ik vind die Journals gewoon handig. Toe nu toe alle jewellery kunnen critten en dat vind ik wel prettig met 71% kans (6 + 20 + 10 + 35)

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Twee keer proberen betekend: dat je twee dezelfde single use recepten moet hebben en twee beryl shards. Dat betekend:

kans dat het één keer mis gaat: 1.0 - (0.2 + 0.1 + 0.6) = 0.64 (oftewel 64% kans dat het mislukt)
kans dat het twee keer mis gaat: 0.64 * 0.64 = 0.41 (oftewel 41% kans dat het twee keer achter elkaar mislukt)

als je nou zo'n boek gebruikt:
kans dat het mislukt: 1.0 - (0.2 + 0.1 + 0.6 + 0.35) = 0.29 (oftewel 29% kans dat het mislukt)

Het lijkt mij wel duidelijk: twee keer hetzelfde recept proberen heb je 41% kans dat het je twee keer mislukt, met zo'n boek is de kans met één keer proberen 29% kans dat het mislukt. Dan kun je dus veel beter zo'n boek gebruiken.

Er is natuurlijk nog een klein kansje dat twee keer hetzelfde recept (zonder boek) je twee gecritte items oplevert, maar die kans is:

(0.2 + 0.1 + 0.6) ^2 = 0.13 (oftewel 13% kans dat je zonder boek, twee gecritte items pakt).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
aan de andere kant, de verwachtingswaarde is in beide gevallen gelijk toch?

De vraag is wat goedkoper is, ik denk dat het alleen als jeweller zinvol is, omdat daar de prijzen van een recipe gewoon erg hoog zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:46:

De vraag is wat goedkoper is, ik denk dat het alleen als jeweller zinvol is, omdat daar de prijzen van een recipe gewoon erg hoog zijn
ja heb je weleens naar de prijzen gekeken van die jeweller crit dingen? die gaan voor 1,5 gold als het niet meer is en dan moet je nog een shard hebben en moonletters...

alle andere proffs zijn veel goedkoper en daardoor wel interesant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02:23
Je kan die boeken voor een extra crite kans ook kopen met van die marks die je krijgt als epic group instances opnieuw doet. We hadden met mijn kin een run gedaan en in een paar uur 5 instances gedaan. Alleen jammer dat ik zelf nog niet echt ver ben met de epic quest lijn :(

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen recipes ( of scrollscases van een vocation) gezien die je met mark Triumphs kan kopen. Dus het recipe an sich. Ik heb een engraved beryl ring recipe gekocht voor 3 Mark Triumphs, maar een extra crit journals heb ik niet gezien.

Heb ik iets over het hoofd gezien?

Gisteren met mn hunter samen met kin captain heel book 11 afgerond in een paar uur. Was naast gezellig ook erg effectief. Als je beide het spel 1,5 jaar speelt, veel chars hebt en de boeken voor de derde keer doet, dan speel je in de combo hunter captain heel fijn weg.

Heb genoten van het samenspel aangezien we alles wisten (shortcuts, locations) aangezien sommige questlines (annunimas <> area x) soms best verwarrend zijn. Als iemand vraagt: kan iemand me helpen met Book 11 chap 5 weet ik vrijwel nooit waar dat ook alweer is. Bij book 1t/m 8 weet ik wel alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
ik weet niet of daar scholar recipes tussen zitten, maar volgens mij zijn die boeken de enige scholar single use recipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Laatst online: 02:23
Ah, dan lijkt het erop dat ik me vergist heb, sorry. Zit er na twee maand afwezigheid in middle earth nog niet helemaal goed in ^^.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:37:
Ik heb alleen recipes ( of scrollscases van een vocation) gezien die je met mark Triumphs kan kopen. Dus het recipe an sich. Ik heb een engraved beryl ring recipe gekocht voor 3 Mark Triumphs, maar een extra crit journals heb ik niet gezien.

Heb ik iets over het hoofd gezien?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm volgens mij heb je altijd 50% kans dat een item crit. Of hij crit wel, of hij crit niet, 50/50. 8)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:46:
[...]

Hmmm volgens mij heb je altijd 50% kans dat een item crit. Of hij crit wel, of hij crit niet, 50/50. 8)
Dus heeft het gebruik van de cases geen enkele zin.. ben ik ook weer gerust gesteld :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
rik86 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:46:

Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt, wat ik in bovenstaande uitleg wil laten zien is (in het geval je een +20% tool hebt, en een scroll voor +10%, plus de standaard 6% kans), wat het verschil is als je wel zo'n 35% boek gebruikt, of niet. Als je er wel eentje gebruikt, dan heb je:

20 + 10 + 6 + 35 = 71% kans dat het lukt (oftewel 29% kans dat het niet lukt)

Als je ervoor kiest om niet zo'n boek te (laten) maken, maar twee keer een beryl shard besteed aan twee pogingen op een single use recept, dan is de kans (volgens de berekening in mijn post hierboven) dat je na twee keer dat recept maken nog steeds niets hebt (oftewel: het is beide keren mislukt) gelijk aan 41%.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:46:
[...]

TAA schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:25:
[...]
Dus heeft het gebruik van de cases geen enkele zin.. ben ik ook weer gerust gesteld :z
Als jullie daar zo van overtuigd zijn, geef dan gerust die boeken maar aan mij >:) ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Op de site van MinesofMoria is trouwens een mogelijkheid voor beta sign-ups verschenen. :) wilde dat even melden hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
De verwachtingswaarde is niet hetzelfde als de kans he. Dat komt omdat je bij de 2x proberen een kans hebt op 2x crit, die wel klein is, maar waarschijnlijk dat verschil in verwachtingswaarde compenseert.

De vraag is vooral, is 't z'n geld waard? Ik denk 't in sommige gevallen wel, in anderen niet, maar omdat je bij het craften van die boeken ook een crit chance hebt op 2 boeken ipv 1, zal ik bij twijfel eerder voor boek kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
MOAW schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:52:
Op de site van MinesofMoria is trouwens een mogelijkheid voor beta sign-ups verschenen. :) wilde dat even melden hehe.
Ik heb even zitten zoeken, maar kan het zo niet vinden. Of ik kijk heel scheef of het staat echt ergens anders. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
het is zo'n deed sterretje die je aan moet klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik heb alle deeds op unlockthemines of moria dus ik heb de reward.
De naam is Ranger Cloak. Ik ga eventjes naar de status kijken.

-----------------

Code ingegeven op character management page maar niets in mijn inventory verschenen, reclaim gaf het ook niet dus maar een ticket gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Vraag me af of die code uniek is. Wil je hem sharen als je het item hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Code zal wel uniek zijn.
De item is eigenlijk vrij nutteloos.
+5% running speed voor ik denk 5 minuten met een CD van 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 02-10 14:50

Freelance

(..)

kan iemand een screenshot posten van die cloak? Wil graag weten hoe hij eruit ziet voordat ik mijn tijd ga verdoen op unlocktheminesofmoria.com ;) Ik heb die spelletjes ook wel gezien na 3x..

[ Voor 13% gewijzigd door Freelance op 30-08-2008 18:05 ]

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:39:
Ik heb alle deeds op unlockthemines of moria dus ik heb de reward.
De naam is Ranger Cloak. Ik ga eventjes naar de status kijken.

-----------------

Code ingegeven op character management page maar niets in mijn inventory verschenen, reclaim gaf het ook niet dus maar een ticket gemaakt.
dat kan je alleen doen als je in de beta zit ? zo niet zie ik graag een lijst van al die deeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Legolas unlocktheminesofmoria is een promotie website voor de expansie met 3 minigames.
Per minigame zijn er 3 achievements. Welke dat dat zijn staan op de US forums in het desbetreffende subforum.

In totaal zijn er 5 sterren.
1 krijg je als je je registreerd
3 verdien je via de minigames. (als je de 3 deeds van een spel hebt ligt er een ster op)
1 ster voor je in te schrijven voor de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:32:
[...]
dat kan je alleen doen als je in de beta zit ? zo niet zie ik graag een lijst van al die deeds
Unlocking the Mines of Moria FAQ

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.