Over 5 jaar zitten wij ook wel aan de 150, zoals WoW (crapgame..).Anoniem: 181786 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 22:43:
Yes, een deel 9! Dan lopen we weliswaar nog wel een aantal delen achter bij de 150+ van WoW, maar we lopen in.
Anoniem: 219289
Vanavond weer een toffe avond gehad. 
Met 6 burglars heel annuminas gecleared. Echt heel erg tof, zonder noemenswaardige problemen. Het blijft me elke keer weer verbazen hoe makkelijk het gaat met burglars.

2 waren helaas al naar buiten gerent voor de laatste foto.
Met 6 burglars heel annuminas gecleared. Echt heel erg tof, zonder noemenswaardige problemen. Het blijft me elke keer weer verbazen hoe makkelijk het gaat met burglars.

2 waren helaas al naar buiten gerent voor de laatste foto.
Zo net men 3e en 4e legendary-deed van mijn hunter voltooit... welke zou ik gebruiken?
Ik heb nu om te testen die wat power regent bij elk schot geslot, en die wat je +3000 power en +3000 moral geeft geslot (of toch weer een vervangen voor die trap-rain of arrows?)
Ik heb nu om te testen die wat power regent bij elk schot geslot, en die wat je +3000 power en +3000 moral geeft geslot (of toch weer een vervangen voor die trap-rain of arrows?)
euh...ja
Ik gebruik 'Bow of the Righteous' en 'Rain of Thorns' voor raids en als ik niet te lui ben om te wisselen 'Bards Arrow' en 'Rain of Thorns' voor questing.
'Rain of Thorns' is imho een 'must have' voor elke hunter.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
OK Botoo.... ik gebruik sinds lvl41 Rain of Thorns, en hij is inderdaad handig... Nu ik op lvl49 eindelijk de beschikking heb over ze alle 4, wilde ik eens testen.
Bow of the Righteous was ik sowieso van overtuigt dat dit echt een meerwaarde heeft ivm IC-power (mijn items/kleding is nog niet je van het)....
Press Onward heeft volgens jou dus geen toegevoegde waarde?
Bow of the Righteous was ik sowieso van overtuigt dat dit echt een meerwaarde heeft ivm IC-power (mijn items/kleding is nog niet je van het)....
Press Onward heeft volgens jou dus geen toegevoegde waarde?
euh...ja
Anoniem: 181786
Gisteravond voor het eerst sinds weken/maanden weer even gespeeld. En ik zat er wel weer helemaal in. Maar waar ik moeite mee heb is om nu even door te lvl'en naar lvl 50. Ik ben nu lvl 45 en ben in de meeste gebieden al wel geweest. Heb nog veel quests openstaan maar die zijn net even allemaal een tikkeltje te moeilijk. Dat werkt bij mij een beetje demotiverend. Hoe hebben jullie dat opgelost?
Press Onward heb ik nooit gebruikt, ik zie het nut niet van die 'out of combat' skill dat het een legendaryslot rechtvaardigd 
Thorgrem, vanaf 45 doe ik vaak traits grinden, suf werk maar het geeft xp en maakt je char snel sterker zodat de 45+ quests wat beter te behappen zijn. Maar 45+ quests blijven vaak fs klusjes.
Thorgrem, vanaf 45 doe ik vaak traits grinden, suf werk maar het geeft xp en maakt je char snel sterker zodat de 45+ quests wat beter te behappen zijn. Maar 45+ quests blijven vaak fs klusjes.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Wat wij vaak met de kin doen is met mensen van hetzelfde level een groepje vormen. Gaat een stuk sneller dan.Anoniem: 181786 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:10:
Gisteravond voor het eerst sinds weken/maanden weer even gespeeld. En ik zat er wel weer helemaal in. Maar waar ik moeite mee heb is om nu even door te lvl'en naar lvl 50. Ik ben nu lvl 45 en ben in de meeste gebieden al wel geweest. Heb nog veel quests openstaan maar die zijn net even allemaal een tikkeltje te moeilijk. Dat werkt bij mij een beetje demotiverend. Hoe hebben jullie dat opgelost?
Gisteravond voor het eerst voor een voor mij nieuwe groep Helegrod ingeweest om Thorog te pakken te nemen.
Leukste gevecht tot nu toe voor mij vond ik.
Anoniem: 249976
Ik heb zelf geen ervaring met level 45 (ben nu bijna 44) maar ik ben eerlijk gezegd nog niet in alle gebieden geweest. Ben nu zelf bezig met Angmar en Misty Mountains (Nog maar net mee begonnen) Hoop dus nog wel genoeg single quests over te houden om een eind richting de 50 te gaan. Je kan natuurlijk altijd nog gaan grinden, maar dat is eerlijk gezegd niet mijn ding (vind het al erg genoeg om het voor een deed te moeten doen). Mijn ervaring is vooral s'avonds en in het weekend rond te hangen in de gebieden waar je op dat moment nog een aantal fellowship quests open heb staan en zodra de kans zich voordoet in een pug te stappen die aan een quest gaat beginnen die je nog open hebt. Dat schiet meestal wel weer een eindje op, zeker omdat je meestal dan met de groep de hele questlijn doorloopt tot het einde.Anoniem: 181786 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:10:
Ooow is die 'out of combat', als dat zo is heb ik er over heen gelezen en ga ik hem direct wisselen. Als ik ooc ben regen ik wel met een campfire. Dan ga ik denk ik tochweer RoT traiten ipv Bards Arrow (gezien bij die laatste wel eens vaker vriendjes van de gefearde mob mee terug komen.botoo schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:15:
Press Onward heb ik nooit gebruikt, ik zie het nut niet van die 'out of combat' skill dat het een legendaryslot rechtvaardigd
euh...ja
Ik ben een lvl 45 hunter (dwerg, en ja ik weet het, vreemde combi) en dit staat me zo niet bij eigenlijk. Wellicht dat ik het ooit gekocht heb (want ik heb alles gekocht) maar niet in een slot heb geplaatst..... Of is dit een skill die je op een aparte manier moet krijgen/verdienen/winnen?botoo schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:26:
Ik gebruik 'Bow of the Righteous' en 'Rain of Thorns' voor raids en als ik niet te lui ben om te wisselen 'Bards Arrow' en 'Rain of Thorns' voor questing.
Dit zijn beide legendary skills die je pas krijgt na het voltooien van de hunterboeken.Anoniem: 181786 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:06:
[...]
Ik ben een lvl 45 hunter (dwerg, en ja ik weet het, vreemde combi) en dit staat me zo niet bij eigenlijk. Wellicht dat ik het ooit gekocht heb (want ik heb alles gekocht) maar niet in een slot heb geplaatst..... Of is dit een skill die je op een aparte manier moet krijgen/verdienen/winnen?
Er zijn 3 hunterboeken en 4 legendary skills. Je kunt er hier 2 van slotten, zodat ze bechikbaar worden (dit geldt overigens voor elke classe).
De 3 boeken kun je kopen/vinden. Zodra je eentje krijgt, verschijnt hij in je deed-log. Je moet voor elk boek 8 pages zoeken. Voor 1 boek kun je de pages ook kopen op AH, voor de andere 2 droppen die alleen voor jezelf.
Er blijft nog een 4e legendary skill over die je krijgt op het moment dat je beide class-quests voltooit hebt. Volgensmij kun je vanaf lvl44 je trainer bezoeken de je door zal verwijzen naar een NPC die je 2 uitgebreide quests geeft. Voor beide quests moet je een hele raffel items verzamelen. Als je beide quests voltooit krijg je ook de 4e legendary trait.
euh...ja
Ok, dank voor de uitleg. Volgens mij had ik al een aantal bladzijden van boeken waarvan ik niet wist wat ik er mee moest. Ik zal is in mijn bank gaan kijken. (of misschien dat ze in mijn huis liggen, dat kan ook.)Rfce schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:17:
[...]
Dit zijn beide legendary skills die je pas krijgt na het voltooien van de hunterboeken.
Er zijn 3 hunterboeken en 4 legendary skills. Je kunt er hier 2 van slotten, zodat ze bechikbaar worden (dit geldt overigens voor elke classe).
De 3 boeken kun je kopen/vinden. Zodra je eentje krijgt, verschijnt hij in je deed-log. Je moet voor elk boek 8 pages zoeken. Voor 1 boek kun je de pages ook kopen op AH, voor de andere 2 droppen die alleen voor jezelf.
Er blijft nog een 4e legendary skill over die je krijgt op het moment dat je beide class-quests voltooit hebt. Volgensmij kun je vanaf lvl44 je trainer bezoeken de je door zal verwijzen naar een NPC die je 2 uitgebreide quests geeft. Voor beide quests moet je een hele raffel items verzamelen. Als je beide quests voltooit krijg je ook de 4e legendary trait.
Gisteren een weer leuke avond gehad, en voor het eerst eens in een Raid gespeelt (na ruim een jaar gespeelt te hebben).
Vroeg in de avond was ik eindelijk Grand Master Tailor geworden en rond 10 uur nodgide een van de provosten van onze Kin me uit om mee te gaan naar de Rift. Het was een dubble kin-only-run. Onze groep was met 11 man en de andere met 10. We zouden dus afzonderlijk de rog killen en kijken wie hem het eerste down had.
Ik weet niet hoeveel er al gecleared was, maar me moesten alleen het laatste gedeelte doen. Er werd door een NPC een grote deur geopend waar de ene fellowship naar links moest en de ander naar rechts, hier werd water gecleaned oid en ff laten stond ik voor het eerst oog in oog met de Balrog.
Het was duidelijk te zien dan mn deze Rog al vaker op de rug hadden gelegt, onze raidleader sprak koelboeldig door wat iedereen moest doen (eigenlijk sprak hij alleen maar tegen mij omdat ik nieuw). We zijn nooit in de problemen geweest en kennelijk hadden we de Rog als eerste down (de andere groep had hem op de heflt).
Kortom nice om eens in een raid gespeelt te hebben en een gedeelte van de Rift te hebben gezien... dit smaakt natuurlijk naar meer
Vroeg in de avond was ik eindelijk Grand Master Tailor geworden en rond 10 uur nodgide een van de provosten van onze Kin me uit om mee te gaan naar de Rift. Het was een dubble kin-only-run. Onze groep was met 11 man en de andere met 10. We zouden dus afzonderlijk de rog killen en kijken wie hem het eerste down had.
Ik weet niet hoeveel er al gecleared was, maar me moesten alleen het laatste gedeelte doen. Er werd door een NPC een grote deur geopend waar de ene fellowship naar links moest en de ander naar rechts, hier werd water gecleaned oid en ff laten stond ik voor het eerst oog in oog met de Balrog.
Het was duidelijk te zien dan mn deze Rog al vaker op de rug hadden gelegt, onze raidleader sprak koelboeldig door wat iedereen moest doen (eigenlijk sprak hij alleen maar tegen mij omdat ik nieuw). We zijn nooit in de problemen geweest en kennelijk hadden we de Rog als eerste down (de andere groep had hem op de heflt).
Kortom nice om eens in een raid gespeelt te hebben en een gedeelte van de Rift te hebben gezien... dit smaakt natuurlijk naar meer
euh...ja
Uhmm... wij doen ongeveer 3 uur over het stuk tot aan de Elf chick en 45 minuten over de balrog incl. porten voor de chainlink. Hebben we wel "even" over gedaan om het binnen 1 avond te krijgenRfce schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:02:
Ik weet niet hoeveel er al gecleared was, maar me moesten alleen het laatste gedeelte doen.
Owkay, heb me inmiddels ook ff ingelezen over de tactics voor de rift, zie inderdaad dat er een aantal Bosses vooraf gaan. Ik vond het laatste gedeelte al mega leuk om te doen, als ik nu hoor dat daar nog eens 3 uur vooraf gaan kan de lol bijna niet op.TAA schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:09:
[...]
Uhmm... wij doen ongeveer 3 uur over het stuk tot aan de Elf chick en 45 minuten over de balrog incl. porten voor de chainlink. Hebben we wel "even" over gedaan om het binnen 1 avond te krijgen
Nu lees ik iets over locks (en lockvrij), wat houd dit precies in? Daarnaast droppen er speciale items... hoe zit dit precies? Ik had gisteren niet de tijd om de inns en outs aan de raidleader te vragen, gezien iedereen stond te wachten (ik ging nl onaangemeld mee omdat ze erna vroegen). Kennelijk gebruiken we een DKP systeem om items te verdelen, maar hoe dir gaat weet ik dus niet.
euh...ja
En we gaan verder in The Lord of the Rings Online - Deel 9
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
verplaatst naar:
MueR schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:36:
[ Voor 91% gewijzigd door The Flying Dutchman op 26-09-2008 12:25 . Reden: topic einde, was te lang aan het tikken om nieuwe topic te zien ]
The Flying Dutchman
MueR schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:36:
Dit topic is gesloten.