Wat ik meestal ook deed is een aantal quests die bij elkaar in de buurt liggen oppakken, die afmaken en inleveren. Dan vergeet je het ook niet zo snel.
Bedankt, vanavond maar eens kijken. Ik ben mogelijk te verwend met MMO's waar met pijlen op de map wordt aangegeven waar ik een quest moet inleveren.
Anoniem: 218701
Dat neemt voor mij eigenlijk een hele hoop van de fun ook weer weg cardinal...een groot deel van een MMORPG is voor mij het exploren. Daar hoort dus zoeken bij, en het is al makkelijk zat zonder dat ze je helemaal de weg gaan wijzen. Net als dat TomTom gebeuren bij WoW, wat een onzin zeg..als de quest omschrijving goed is, zou elke zichzelf respecterende MMORPG speler de weg MOETEN kunnen vinden..
Hehehe, mooie omschrijving. Ik ga het vanavond maar eens bekijken.
je kan ook lopen door beide muisknoppen in te drukken. eerst rechts en dan links erbij.cardinal808 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:58:
Ik ben sinds gisteren begonnen met de 14 dagen trail. Mijn eerste indruk bevalt me wel, moet alleen erg wennen dat lopen met de wasd knoppen gaat in plaats van de muis.
Of je drukt numlock in en je loopt vanzelf..Rexcore schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:42:
[...]
je kan ook lopen door beide muisknoppen in te drukken. eerst rechts en dan links erbij.
Je kunt ook de gewone pijltjestoetsen gebruiken om te lopen, maar dat is niet echt heel logisch. WASD werkt op zich heel intuitief..als je het eenmaal gewend bent, wil je niet anders meer.
Anoniem: 267922
Toch maar alvast een pre-order gedaan, ben net lvl 44 (binnen 3 weken, vind ik nog wel meevallen). Leuke kin gevonden, dan maar afwachten hoe het gaat met MoM aangezien mijn elf huntertje nog steeds af en toe een flink pak slaag krijgt ;f.
Was laatst in forochel en wat schetste mijn verbazing? Het noorderlicht, moet toegeven, ziet er toch wel prachtig uit.
Was laatst in forochel en wat schetste mijn verbazing? Het noorderlicht, moet toegeven, ziet er toch wel prachtig uit.
Ik heb vorige week even de dev chat bijgewoond en daar werd door de devs gezegd dat er slechts 1 twaalf man raid zou komen in eerste instantie. De chat logs zijn vast nog wel ergens te vinden.MADG0BLIN schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:14:
En een nieuw interview met Jeffrey Steel. En het lijkt erop dat er dus ook nieuwe raid instances komen tot 24 man. Daarnaast ook nieuwe trait sets.
Hier het interview: http://lotrovault.ign.com...iew=Articles.Detail&id=45
The Flying Dutchman
Weet trouwens iemand tot wanneer de marks quest beschikbaar zijn? Wil er nog 20 voor helegrod armour, maar weet niet of ik dat nog ga redden.
Voor de rest is mijn char bijna klaar voor MoM. Nog 45 trolls in sarnur en gauradan in forochel en traits zijn max.
Voor de rest is mijn char bijna klaar voor MoM. Nog 45 trolls in sarnur en gauradan in forochel en traits zijn max.
volgens mij (hopelijk) blijven die gewoon beschikbaar
ik moet d'r zelfs nog 24 voor een stukje helegrod, ik zie wel of ik dat uiteindelijk ook doe
ik moet d'r zelfs nog 24 voor een stukje helegrod, ik zie wel of ik dat uiteindelijk ook doe
ik vind het ook vrij rustig daar. Ben een dwarf guardian aan het spelen. Had eerste een hunter gemaakt en toen kwam ik wel veel mensen tegen (elf), maar dat waren ook allemaal hunters. Denk dat je op hogere lvl's wel allemaal in dezelfde gebieden komt. Ik speel ook op Laurelin btw. Welk lvl ben je?cardinal808 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:58:
Ik ben sinds gisteren begonnen met de 14 dagen trail. Mijn eerste indruk bevalt me wel, moet alleen erg wennen dat lopen met de wasd knoppen gaat in plaats van de muis.
Het enige wat me is opgevallen is dat het op de Laurelin server in de buurt van Thorin's hall nogal leeg was qua mensen online. Zou het komen omdat ik 's avonds speelde of is het in dat gebied gewoon zo leeg doordat men snel doortrekt naar andere gebieden? Ik ben wel benieuwd naar de drukte, gezien dit wel erg rustig was voor de gratis MMO's die ik gewend ben. MMO's horen in mijn perspectief gewoon lekker druk te zijn.
PS. Kan het mogelijk ook door de trail komen?
Zelf speel ik meestal met de pijltjes toetsen, bij lotro werk dat best goed. Als je WASD gebruikt hoe gebruik je dan je je skills. Klik je die aan met je muis of laat je je WASD toetsen los?Anoniem: 218701 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:00:
Je kunt ook de gewone pijltjestoetsen gebruiken om te lopen, maar dat is niet echt heel logisch. WASD werkt op zich heel intuitief..als je het eenmaal gewend bent, wil je niet anders meer.
Shuttle st20g5
Ik klik die aan met de muis ja...ik vind het sowieso niet handig om de skills die niet in mijn primaire balk staan met CTRL en dergelijke te gebruiken, bovendien vind ik bij gebruik WASD het heel prettig dat de TAB (voor het selecteren van targets) er vlak naast zit. Overigens hoef ik WASD niet los te laten om de numerieke toetsen daarboven in te rossen hoor.
Anoniem: 249976
Gisterenavond weer eens flink wat tijd doorgebracht in de trollshaws. Met een best wel goed draaiende PUG op spinnenjacht gegaan. Eerst de bekende quest van kill x stuks van spinnensoort y. Gevolgd door kill nog meer spinnen en voor x stuks claws. Hierna de spidersacks vergiftigen en tot slot het killen van de spiderqueen. Gevolg was dat ik 3 uur lang hetzelfde rondje langs de spinnen heb kunnen maken. Aangezien het elites waren duurde het ook ff voordat we die beesten neer hadden. Helaas kregen we een whipe bij de queen omdat er een paar niet goed in de ruimte stonden waardoor we een paar extra respawns kregen.
Had geen zin en tijd meer om nog een keer langs al die spinnen te gaan dus die laatste quest moet ik nog een keer zien af te ronden.
Wel aardig wat xp erbij gekregen dus inmiddels ruim 41met mijn hunter.
Verder de tot nu toe makkelijkste en imo saaiste quest gedaan een rondje lopen met Frodo zijn gesteun en geklaag aanhoren en zie we hebben er weer wat XP bij. Was dit echt alles of had ik nog een actie moeten doen wat andere resultaten oplevert?
Wel aardig wat xp erbij gekregen dus inmiddels ruim 41met mijn hunter.
Verder de tot nu toe makkelijkste en imo saaiste quest gedaan een rondje lopen met Frodo zijn gesteun en geklaag aanhoren en zie we hebben er weer wat XP bij. Was dit echt alles of had ik nog een actie moeten doen wat andere resultaten oplevert?
Nee, veel meer is er niet te halen aan Frodo uitlaten. Maar het is gratis XP, niet klagen.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dat was echt alles Rainking, en ik heb tijdens het doen van die quest meerdere keren de neiging gehad om Frodo dearest een flinke butt-whooping te geven zodat ie eens op zou schieten. Dacht dat die Sara Oakheart een slowpoke was toen ik ooit in de intro book quests met haar op pad moest...nou die is toch echt stukken sneller dan Frodo.
Ik heb autorun aan/uit onder de middelste muisknop, dat werkt ook heel lekker want dan kan je de hele besturing met de muis af en heb ik mijn linkerhand vrij om op skills/TAB te rammenAnoniem: 218701 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:00:
We do what we must because we can.
OMGAnoniem: 218701 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:51:
Dat was echt alles Rainking, en ik heb tijdens het doen van die quest meerdere keren de neiging gehad om Frodo dearest een flinke butt-whooping te geven zodat ie eens op zou schieten. Dacht dat die Sara Oakheart een slowpoke was toen ik ooit in de intro book quests met haar op pad moest...nou die is toch echt stukken sneller dan Frodo.
Weet nog dat we bij die quest van Sara met een volle groep waren en dat er aardig wat over en weer gechat werd over het feit dat die doos zo sloom was. Sommigen gingen uit pure baldadigheid rondjes om haar heen wandelen...anderen gingen sparren in de tussentijd..en toen ineens zette ze een sprintje in..
Zomaar uit het niets..
Prima quest. Ik heb hem zo gedaan:MueR schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:50:
Nee, veel meer is er niet te halen aan Frodo uitlaten. Maar het is gratis XP, niet klagen.
-Selecteer Frodo
-Click in het chatwindow
-typ in '/follow'
-zet koffie
-drink koffie
-zet vuilnis buiten
-hark gratis XP binnen
Anoniem: 219289
Ik vond die quest met Frodo best wel leuk eigenlijk. Lekker iets anders dan kill 20 x. Past goed binnen het hele verhaal van LotrO, en dat is juist ook wat deze game zo vet maakt imho. 
Met mn minstrel is het zelfs zo dat ik makkelijk echt alles met alleen mn linkerhand kan doen, omdat je eigenlijk alleen je heals gebruikt (BC zit op shortkey 2, lekker makkelijk), en met F1-F6 kan ik fellowship members selecteren. Heb het grootste gedeelte van CD wel is met echt alleen mn linkerhand gedaan, was wel een leuke uitdaging.
Bij mn burg lukt dat net niet, iets te vaak klikken voor skills, en loop daar ook veel meer meer rond tijdens het vechten, dus pan de camera ook nogal veel.
Voor de rest lukt het iig makkelijk bij mij om WSAD en skills tegelijk te doen. Gewoon kwestie van oefenen. En dit is overigens mijn eerste mmorpg ooit, dus ook niet dat ik uit andere mmo's ervaring had ofzo.
Met WSAD kun je makkelijk én je skills gebruiken én lopen. Ik heb alle belangrijke skills op de quickslots 1-6, ctrl1-6, shift 1-6 en alt 1-6. Dat betekend dat ik ondertussen én WSAD kan lopen, én de skills kan gebruiken met alleen mn linkerhand, en de muis om te klikken wanneer nodig, scherm te draaien, etc.Knowuse schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:44:
[...]
Zelf speel ik meestal met de pijltjes toetsen, bij lotro werk dat best goed. Als je WASD gebruikt hoe gebruik je dan je je skills. Klik je die aan met je muis of laat je je WASD toetsen los?
Met mn minstrel is het zelfs zo dat ik makkelijk echt alles met alleen mn linkerhand kan doen, omdat je eigenlijk alleen je heals gebruikt (BC zit op shortkey 2, lekker makkelijk), en met F1-F6 kan ik fellowship members selecteren. Heb het grootste gedeelte van CD wel is met echt alleen mn linkerhand gedaan, was wel een leuke uitdaging.
Bij mn burg lukt dat net niet, iets te vaak klikken voor skills, en loop daar ook veel meer meer rond tijdens het vechten, dus pan de camera ook nogal veel.
Voor de rest lukt het iig makkelijk bij mij om WSAD en skills tegelijk te doen. Gewoon kwestie van oefenen. En dit is overigens mijn eerste mmorpg ooit, dus ook niet dat ik uit andere mmo's ervaring had ofzo.
De eerste keer vond ik hem ook wel leuk; weer eens totaal wat anders. Echter is zo'n quest maar 1 keer leuk...Anoniem: 219289 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:38:
Ik vond die quest met Frodo best wel leuk eigenlijk. Lekker iets anders dan kill 20 x. Past goed binnen het hele verhaal van LotrO, en dat is juist ook wat deze game zo vet maakt imho.
oeps..
[ Voor 99% gewijzigd door MueR op 12-09-2008 15:28 . Reden: niet experimentele nieuwe topicstart posten ]
Ben maar begonnen dit te oefenen, maar het is erg moeilijk. Ik heb ook nooit echt (doom 1) first person shooters gespeeld waar deze besturingsmethode veel wordt gebruikt. Omdat ik gewend ben om mij vingers op de 2-4 toesten te houden, heb ik nu het probleem dat ik mijn vingers WSAD haal en ze niet terug leg na een actie te hebben gedaan.
Zit er over te denken om zo'n N52 aan te schaffen, als ik het niet onder de knie krijg :\
Zit er over te denken om zo'n N52 aan te schaffen, als ik het niet onder de knie krijg :\
[b][message=30724859,noline]Ltje schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:38[/messageMet WSAD kun je makkelijk én je skills gebruiken én lopen. Ik heb alle belangrijke skills op de quickslots 1-6, ctrl1-6, shift 1-6 en alt 1-6. Dat betekend dat ik ondertussen én WSAD kan lopen, én de skills kan gebruiken met alleen mn linkerhand, en de muis om te klikken wanneer nodig, scherm te draaien, etc.
Shuttle st20g5
Iedereen krijgt dat wel onder de knie hoorKnowuse schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 18:39:
Ben maar begonnen dit te oefenen, maar het is erg moeilijk. Ik heb ook nooit echt (doom 1) first person shooters gespeeld waar deze besturingsmethode veel wordt gebruikt. Omdat ik gewend ben om mij vingers op de 2-4 toesten te houden, heb ik nu het probleem dat ik mijn vingers WSAD haal en ze niet terug leg na een actie te hebben gedaan.
[...]
The Flying Dutchman
Anoniem: 66797
ik werkte ook nooit met WASD maar nu weet ik niet beter en bevalt het erg goed. je kan gewoon veel meer tegelijk doen en dat is nodig!The Flying Dutchman schreef op zondag 14 september 2008 @ 09:56:
[...]
Iedereen krijgt dat wel onder de knie hoor. Toen ik vroeger overstapte van pijltjes besturing met Ctrl voor schieten, naar WSAD + muis, dat was ook wennen, maar als je het een keer kent, dan wil je niet meer terug.
tjah WASD.... vroegah speelde ik wolfenstein3D en dukenukem inderdaad met de pijltjestoest... maarja meer dan lopen en schieten was er dan ook niet bij
.
Volgensmij ben ik sinds doom overgestapt op WASD.... ligt toch net wat lekkerder als je eraan gewend bent.
Bij LOTRO ligt het ook beter, zo kom je makkelijker bij de sneltoetsten (0-9 icm ctrl en als)....Daarnaast heb je je muis nodig, en pijltjes besturen met links werkt echt neit (bij mij iig
)
Op lorelife staan btw wat mooie screens van MoM.... check
Beta screens
First screens
MoM Maps
Volgensmij ben ik sinds doom overgestapt op WASD.... ligt toch net wat lekkerder als je eraan gewend bent.
Bij LOTRO ligt het ook beter, zo kom je makkelijker bij de sneltoetsten (0-9 icm ctrl en als)....Daarnaast heb je je muis nodig, en pijltjes besturen met links werkt echt neit (bij mij iig
Op lorelife staan btw wat mooie screens van MoM.... check
Beta screens
First screens
MoM Maps
[ Voor 25% gewijzigd door Rfce op 16-09-2008 09:14 ]
euh...ja
ik ga niet klikken...... ik ga niet klikken...... ik ga oh verdomme. moest dat?
Mind over matter werkt niet he? Ik had hetzelfde maar kon me ook niet inhouden..MueR schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:24:
ik ga niet klikken...... ik ga niet klikken...... ik ga oh verdomme. moest dat?
Het ziet er erg tof uit. Kan niet wachten tot de upgrade.
Wel nice, weer een nieuwe fast travel. Ik hoop dat ze echt een keer die skills gaan combineren tot 1 skill, waarbij elke destination gewoon selecteerbaar is in een box zoals de Mustering Horn werkt. Zou zo veel schelen...
Jaa inderdaad... maar als ik die screen zie moet je nu betalen voor een swifttravel skill.... dat hoefde vooralsnog nooit (gewoon een quest doen).MueR schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:56:
Wel nice, weer een nieuwe fast travel. Ik hoop dat ze echt een keer die skills gaan combineren tot 1 skill, waarbij elke destination gewoon selecteerbaar is in een box zoals de Mustering Horn werkt. Zou zo veel schelen...
Daarnaast zou een ST voor de hunter naar forochel ook wel nice vinden.
Wat gaat het gros van jullie btw doen? Nieuwe char aanmaken, of lekker je lvl50 naar 60 tillen?
Daarnaast ben ik aan het denken of ik nu wel verder speel met mn 50... ik heb nog een helemboel quests in angmar en forochel, maar jah die leveren nu geen XP (als MoM live gaat natuurlijk wel weer).
euh...ja
Ik hoop dat ze FT zoiets maken: (quick n dirty photoshop alert)

Tijd te veel MueR?
Naar aanleiding van je post op het andere forum
Naar aanleiding van je post op het andere forum

Zijn er eigenlijk mensen hier die met DirectX 10 spelen? Ik had het een tijd geleden uit gezet omdat ik dan crashes had bij inside locaties. Vorige week aan gezet toen een paar vrienden wilden zien hoe het eruit zag met DirectX 10, sindsdien niet meer gespeeld. Was nu nog geen 5 minuten in Rivendell in the last homely house en gelijk alweer een crash.
Maar weer terug naar Dx9 dus.
Maar weer terug naar Dx9 dus.
The Flying Dutchman
Ik speel op DX10, weinig problemen met crashes. Alleen mn geluid is bagger als ik een ticket maak.
Ik speel ook op DX10 en geen enkele crash en geen problemen met geluid wanneer dan ook..
En ik zag vandaag dat alles nog weer mooier was geworden...het zijn van die kleine dingen, maar damn...net weer iets frisser en natuurlijker...het blijft maar mooier worden.
En ik zag vandaag dat alles nog weer mooier was geworden...het zijn van die kleine dingen, maar damn...net weer iets frisser en natuurlijker...het blijft maar mooier worden.
Dacht, laat ik het probleem maar even aankaarten op de lotro europe forums, daar is in ieder geval nog één ander persoon die ook crashes heeft in inside locaties. Toch heel raar, hoewel... ik vermoed dat binnen locaties gewoon een ander renderpath gebruiken dat veel geschikter is voor binnen. Daar zal wel een foutje oid in zitten.
The Flying Dutchman
Gisteren een complete CD run gedaan met m'n burg, duurde wel ff, rond half 2/ 2 uur begonnen en om 8 uur was Mordirith neer. 2x gewiped, 1x bij Azgoth, die bleef adds spawnen, ik denk dat er niet geclobberd werd of zo, 2e keer ging die neer zonder die adds en op Mordirith 1x, daar gingen we dood met nog 1.3k op de teller, onze champ was daar ff weg om te eten en dat liep enigszins uit of zo, dus dat moesten we met z'n 5-en doen. 2e keer ging die ook redelijk simpel neer. LM was wel verdrietig, want voor de 24e keer op rij geen Eldar Staff gedropt...
En tijdens deze instance m'n burglar naar 50 gegaan, dus nu 2 lvl 50's
moet nog een paar deeds en m'n complete rift-armour, maar verder is die redelijk af
En tijdens deze instance m'n burglar naar 50 gegaan, dus nu 2 lvl 50's
moet nog een paar deeds en m'n complete rift-armour, maar verder is die redelijk af
Damn, dat brengt even wat herinneringen terug zeg. Een CD run die ik ooit gedaan heb, waarbij het of Azgoth (volgens mij was dat Azgoth) of Mordirith was die bugged was op dat moment. We kwamen de cave binnen waar die zat, overal natuurlijk van die heerlijke vliegbeesten aan het plafond en dit was voor ons de eerste keer dat we in die cave kwamen. Rustigjes de hele cave uitgemoord, tot we bij, volgens mij dus, Azgoth kwamen. Tactiek was duidelijk, de adds moesten meteen uitgemoord worden en Azgoth gestunned..zo gezegd, zo gedaan...alleen kon Azgoth gewoonweg niet dood..iedere keer kregen we deze tot 2K, en dan ineens was er weer full health. Uiteraard kost dat nogal wat problemen, want het resette gewoon en de adds waren er weer, plus dat de hele cave ineens weer vol hing. Onze Lore-Master die veilig achterin dacht te staan, had dus ineens 4 van die beesten in zijn nek. Dood, vrij snel daarna whipe. We dachten nog..da's weird, maar besloten het nog een keer te proberen. Ging weer gewoon prima, en weer bleek Azgoth bugged.
Een GM erbij gehaald die met een level 7 dwerg effe de cave in kwam hobbelen. Hij zou kijken hoe we het deden en indien nodig inspringen. Hij moest wel lachen toen hij zag wat er gebeurde..inderdaad een foutje. Hij pastte de nodige dingen aan. Iedereen kreeg wat reparatie geld en we konden dat deel eindelijk afronden. Hele gezellige gesprekken hadden we toen met die GM, die echt goed bezig was. Wilde zeker weten natuurlijk dat het echt een bug was, want ja...iedereen kan dat wel zeggen natuurlijk en heeft daarna prima geholpen.
Een GM erbij gehaald die met een level 7 dwerg effe de cave in kwam hobbelen. Hij zou kijken hoe we het deden en indien nodig inspringen. Hij moest wel lachen toen hij zag wat er gebeurde..inderdaad een foutje. Hij pastte de nodige dingen aan. Iedereen kreeg wat reparatie geld en we konden dat deel eindelijk afronden. Hele gezellige gesprekken hadden we toen met die GM, die echt goed bezig was. Wilde zeker weten natuurlijk dat het echt een bug was, want ja...iedereen kan dat wel zeggen natuurlijk en heeft daarna prima geholpen.
betreffende DX10.
Wat ik er tot nu toe van begrepen heb is het een combinatie van:
- aan ATI kaart
- Vista 64
Deze 2 samen geven de problemen. Ergens in een ATI topic staat iets waarbij iemand zn bios geflashed heeft zodat de core en mem clocks niet meer terugclocken. Dit zou geholpen hebben.
Wat ik er tot nu toe van begrepen heb is het een combinatie van:
- aan ATI kaart
- Vista 64
Deze 2 samen geven de problemen. Ergens in een ATI topic staat iets waarbij iemand zn bios geflashed heeft zodat de core en mem clocks niet meer terugclocken. Dit zou geholpen hebben.
ja, dat is inderdaad Azgoth
't was voor mij trouwens de 2e keer Mordirith en 1e keer rest van CD sinds bk 14, ik vind de Helcham update nou niet echt geweldig moet ik zeggen, nu de hele tijd 't zelfde en niet 't spanningselement of je hem snel genoeg dood krijgt
Eergisteren trouwens een BG run gedaan, voor 't eerst, hoewel niet echt moeilijk als je weet hoe die moet, toch wel leuk om te doen, en ook bij de laatste boss beide barteritems gewonnen. Dus moet nu nog een paar versieringen halen voor m'n huis en dan heb ik alles. Thorog zal nog wel ff duren vrees ik, rest moet wel lukken...
't was voor mij trouwens de 2e keer Mordirith en 1e keer rest van CD sinds bk 14, ik vind de Helcham update nou niet echt geweldig moet ik zeggen, nu de hele tijd 't zelfde en niet 't spanningselement of je hem snel genoeg dood krijgt
Eergisteren trouwens een BG run gedaan, voor 't eerst, hoewel niet echt moeilijk als je weet hoe die moet, toch wel leuk om te doen, en ook bij de laatste boss beide barteritems gewonnen. Dus moet nu nog een paar versieringen halen voor m'n huis en dan heb ik alles. Thorog zal nog wel ff duren vrees ik, rest moet wel lukken...
LOL, altijd leuk als zo'n lowlvl in een hoog lvl gebied zonder probzz rondhuppelt.Anoniem: 218701 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:07:
Een GM erbij gehaald die met een level 7 dwerg effe de cave in kwam hobbelen.
Gisteren ff op mn main gespeeld... wil nu tochwel serieus mijn boeken voltooien. Week terug book8 voltooit en gisteren book9 solo gedaan... makkelijk te doen. Daarna book10, t/m chap5 is het als burglar ook goed solo te doen. Nu moet ik zo te zien een instance in die als small-fellowship is gemarkeerd. Vanavond toch stiekem kijken of hij solo kan
Daarnaast in angmar nog wat fingernails gescoort voor mijn LM (class quest). Wilde ze eerst op AH kopen, maar daar staan de stacks van 10 voor rond de 400s, belachelijk.
euh...ja
Enige lastige quest in my humble opinion van book 9, was de eerste...ik kon die Sara Oakheart maar niet vinden. En het is nu niet bepaald een eenvoudig gebied om doorheen te crossen.
Daar heb je gelijkt in, was dus ook nog nooit in dat gebied geweest, bleek dus dat ik bijna naast haar gestart was met zoeken, zowat een rondje heb gemaakt om dat kasteel heen en haar uiteindelijk na een uur zoeken vond.... Mijn geluk is, is dat ik een burglar ben, en dat scheelt. Ook tijdens book10 (Rondom Annuminas hoef je dan bijna geen kills uit te voeren.)Anoniem: 218701 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:28:
Enige lastige quest in my humble opinion van book 9, was de eerste...ik kon die Sara Oakheart maar niet vinden. En het is nu niet bepaald een eenvoudig gebied om doorheen te crossen.
euh...ja
Ja, ik ben een minstrel en voor mij was het dus een ramp. Was nog level 46 toen ik aan die quest begon en geloof me..je komt er gewoon niet dan..(niet alleen althans) Heeft me uiteindelijk ook mijn level 50 bezorgd...want in het laatste level was ik aan het zoeken naar de manier om daar te komen en dat leverde me bijzonder veel XP op met alle spinnen en andere mobs van boven de level 50..
Anoniem: 274511
Macbook Pro Gebruikers die het spel spelen
Wegens studie.Ga ik overstappen naar MS grootste concurent apple en ik koop een MacBook Pro.
Ik vraag me af speel je Lord Of The Rings Online wel lekker op zo'n ding.Op mijn eigen pc kan ik alles wel op high/low zetten maar het hapert en dat bederft het speel plezier.Natuurlijk op low een heel stuk minder. Zijn er mensen die het spel spelen op een MacBook pro? Ik heb zelf even gegoogeld en zag geen screenshots/video's.
Wegens studie.Ga ik overstappen naar MS grootste concurent apple en ik koop een MacBook Pro.
Ik vraag me af speel je Lord Of The Rings Online wel lekker op zo'n ding.Op mijn eigen pc kan ik alles wel op high/low zetten maar het hapert en dat bederft het speel plezier.Natuurlijk op low een heel stuk minder. Zijn er mensen die het spel spelen op een MacBook pro? Ik heb zelf even gegoogeld en zag geen screenshots/video's.
Er zijn gebruikers die de game in Wine in Linux draaiende hebben, dat zou je ook op de Mac kunnen proberen. Maar een vriend van me heeft dit onlangs geprobeerd en hij kreeg het niet voor elkaar. Ik denk dat dat betekend dat het op zijn minst ontzettend lastig (zo niet onmogelijk) is.Anoniem: 274511 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:47:
Macbook Pro Gebruikers die het spel spelen
The Flying Dutchman
Heb het spel ondertussen een week of 2-3 niet kunnen spelen door drukte en al, iets interessants gebeurd/komende. (heb nogal een tijdsgebrek)
jazeker wel, mijn alt is lvl 50 geworden en ik denk erover hem mn main te makenSimon Verhoeven schreef op donderdag 18 september 2008 @ 08:45:
Heb het spel ondertussen een week of 2-3 niet kunnen spelen door drukte en al, iets interessants gebeurd/komende. (heb nogal een tijdsgebrek)
of is dat niet wat je bedoeld
Hmm, update is uitgesteld tot zaterdag van 5 tot 10 's ochtends (van 6 tot 11 onze tijd dacht ik). Ben benieuwd, de update zou 2 patches moeten bevatten voor boek 14 wat ik ervan begrepen heb. Dan maar eens even kijken of mijn 'binnen-locaties' probleem ook opgelost is
.
The Flying Dutchman
Zo zo, krijgen we eindelijk patch 1? En dan patch 2 er direct bij? Whoa!
Ah, netjes, ik zal hem er eens op wijzen. Hoewel hij volgens mij een hekel heeft aan bootcamp (nouja, dan moet je ook maar gewoon een windows machine hebben, heb je ook nergens last van).Anoniem: 274511 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:15:
#The Flying Dutchman
Het is wel mogelijk.
Klik
The Flying Dutchman
Gisteren de gehele avond met een pug de Tomb of Elendil gedaan. Met z'n 6-en vertrokken maar 1 kreeg er al snel verbindingsproblemen dus bleven we met 2 hunters (42 en 47) een loremaster (42) een minstrel (48) en een guard (39) over. Helaas was er ook niemand bij die deze instance al eens eerder had gedaan wat resulteerde in een soms iets te enthousiaste aanpak met 2 wipes tot gevolg voordat we bij de eindbaas waren. Bij de eindbaas kregen we nog 2x een wipe (de 2e op het moment dat we hem tot 5k hadden terug gebracht),
maar zoals het spreekwoord zegt 3x is scheepsrecht, de 3e poging lukte dan wel. De minstrel en loremaster bleef boven en de hunters en guard deden onderin het werk. Het blijft wel uitkijken dat je daarbij niet onder de overhangende richel komt want dan kan de minstrel je niet echt helpen en ben je snel ten dode opgeschreven. Moet zeggen dat dit de zwaarste instance was die ik tot op heden gedaan hebt en het gaf toen het lukte ook wel een echt wooow gevoel, wat ik stilletjes heb gedaan want mijn vrouw lag al te slapen
Straks maar even voorzichtig kijken naar de repair kosten en de rewards vond ik ook een beetje tegenvallen, maar het gaat er tenslotte om dat deze weer van het to do lijstje kan worden afgevinkt.
Straks maar even voorzichtig kijken naar de repair kosten en de rewards vond ik ook een beetje tegenvallen, maar het gaat er tenslotte om dat deze weer van het to do lijstje kan worden afgevinkt.
Anoniem: 219289
IMHO is Tomb of Elendil vooral de moeite waard om te doen vanwege de uitdaging, en omdat je dan eindelijk die superlange (en hele vette) verhaallijn af kan maken. Heb hem pas op erg hoog lvl gedaan, maar was idd ook blij mee dat ie af was.
Ik vond dit toendertijd ook een van de leukste instances tot dan toe. Vooral vanwege de uitdaging inderdaad.Anoniem: 249976 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:10:
Mooi verhaal over ToE
Bij mij was het nog even spannend. Duurde ook nogal lang voordat we klaar waren. We waren rond de kwart voor 12 bij de baas en hadden hem bijna dood zonder wipe toen ik bij iets van 3K een disconnect kreeg. Trouwens de eerste en laatste van mij bij LOTRO. Terug in windows geen internet verbinding meer, gereboot, modem gereset, maar nog steeds geen verbinding.
Afgelopen week Mordirith weer verslagen. Altijd leuk om te doen, alleen resette hij de eerste keer doordat de minstrel per ongeluk iets te ver naar achter stond. Hierdoor stapte mordi zelf over de reset lijn. Over nieuw begonnen en toch nog gehaald.
Vanavond weer de Rift in. Kijken of we binnenkort eens de balrog kunnen proberen.
Gisteren Cold as Death gedaan... die quest bovenin Forochel waarbij je 3 vuurtjes moet stoken en een elite master mob spawnt die je moet killen.
Nou fijn we waren met zn 3en, 49 hunter, 47 hunter (ik) en 50 Minstel..... Probleem was dus power, we raakten tochwel snel OOP, waardoor om en om streaght of the Earth gebruitk moest worden. We hadden hem op 600 health en toen resette hij.... wtf.
Poging 2, dit ging iets minder door de mobs wat respawnde.... maar weer hè, op 1300 resette hijw eer
. Zit zeker een timeout op die mob ofzo.
Gelukkig kwam een lvl46 LM een kijkje nemen, en toen was het zo gepiept. Eindelijk alle quests in Forochel af (op het book na dan).
Nou fijn we waren met zn 3en, 49 hunter, 47 hunter (ik) en 50 Minstel..... Probleem was dus power, we raakten tochwel snel OOP, waardoor om en om streaght of the Earth gebruitk moest worden. We hadden hem op 600 health en toen resette hij.... wtf.
Poging 2, dit ging iets minder door de mobs wat respawnde.... maar weer hè, op 1300 resette hijw eer
Gelukkig kwam een lvl46 LM een kijkje nemen, en toen was het zo gepiept. Eindelijk alle quests in Forochel af (op het book na dan).
euh...ja
Maintanance is weer gemoved, nu naar de 23e:
Due to issues encountered during testing, this week's maintenance, previously re-scheduled for Saturday morning, (20th September) has been moved again. It will now take place on Tuesday, 23rd, September.
The servers will be brought down at 8.00am and will be brought back online at 1.00pm UK time (GMT+1).
Due to issues encountered during testing, this week's maintenance, previously re-scheduled for Saturday morning, (20th September) has been moved again. It will now take place on Tuesday, 23rd, September.
The servers will be brought down at 8.00am and will be brought back online at 1.00pm UK time (GMT+1).
euh...ja
Anoniem: 181786
Gister voor het eerst sinds enige weken weer ingelogd. Vandaag wou ik verder gaan, maar helaas is min gamecard verstreken.
Nu zit ik dus met een dilemma, de laatste tijd heb ik niet zo veel gespeeld, had er even geen zin meer in. Maar nu wel weer, moet ik weer een gamecard kopen, moet ik dan maar een lifetime abbo nemen of kan ik beter gewoon eens een andere MMORPG proberen (warhamer schijnt leuk te zijn).
Nu zit ik dus met een dilemma, de laatste tijd heb ik niet zo veel gespeeld, had er even geen zin meer in. Maar nu wel weer, moet ik weer een gamecard kopen, moet ik dan maar een lifetime abbo nemen of kan ik beter gewoon eens een andere MMORPG proberen (warhamer schijnt leuk te zijn).
Voor mij zou de keuzo zo zijn gemaakt... ik vermaak me na ruim een jaar spelen nog steeds heel goed in de game, er zitten nog steeds gebieden in waar ik niet ben geweest... daarnaast is het spelen van een nieuw/ander karakter weer een hele nieuwe uitdaging... kortom ik ben blij dat in vorig jaar april een lifetime had aangeschaft.Anoniem: 181786 schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:40:
Inmiddels heb ik men main op 50, eerste alt op 48 en mn tweede op 46, de andere 2 staan stil op 25 en 10.
Voor jou: Ik weet niet hoe intensief je speelt en of je al een raffel 50-tigers hebt, maar met uitzicht op MoM wat in nov/dec uit gaat komen, zou ik gewoon een lifetime aanschaffen. Als je nu MoM pre-orderd, krijg je trouwens korting op een lifetime abbo
euh...ja
Ik heb ook een life-time abbo en wil waarschijnlijk weer gaan spelen als de uitbreiding eraan komt. Heb alleen een vraagje kan ik deze uitbreiding online kopen en moet ik als life-time abbo weer extra gaan betalen per maand.
[ Voor 4% gewijzigd door freezer op 21-09-2008 15:12 ]
Je kan alleen de uitbreiding aanschaffen en het bedrag per maand vervalt als je een life-time hebt.freezer schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:11:
Ik heb ook een life-time abbo en wil waarschijnlijk weer gaan spelen als de uitbreiding eraan komt. Heb alleen een vraagje kan ik deze uitbreiding online kopen en moet ik als life-time abbo weer extra gaan betalen per maand.
Als je per maand betaalt blijft dat hetzelfde.
Hmzz vrij stil in dit topic...
Gisteren weer lekker op mn hunter gespeelt die dingde naar 49 aan het eind van de avond. Direct ook de eerste class quest in kunnen leveren nadat ik eindelijk gevonden had waar die glossy cave-claw skins zich bevinden (lvl50/51 claws in Gorothlad). Nu nog ff driftclaw omleggen en de andere class-quest is ook done. Verder alle quests in en rondom Malenhad en Augaire voltooit die me de laatste pages voor beide books bezorgen, deze zijn dus ook voltooit nu. Kortom zeer productieve avond gehad en goed opgeschoten met mijn Hunter
Net nog ff op LotroLife gekeken en daar zijn weer wat screens verschenen:
Runekeeper:

Warden:

Gisteren weer lekker op mn hunter gespeelt die dingde naar 49 aan het eind van de avond. Direct ook de eerste class quest in kunnen leveren nadat ik eindelijk gevonden had waar die glossy cave-claw skins zich bevinden (lvl50/51 claws in Gorothlad). Nu nog ff driftclaw omleggen en de andere class-quest is ook done. Verder alle quests in en rondom Malenhad en Augaire voltooit die me de laatste pages voor beide books bezorgen, deze zijn dus ook voltooit nu. Kortom zeer productieve avond gehad en goed opgeschoten met mijn Hunter
Net nog ff op LotroLife gekeken en daar zijn weer wat screens verschenen:
Runekeeper:

Warden:

euh...ja
De beste plek om Glossy Cave Claw Skins te krijgen is nog altijd Isendeep in de Ettenmoors
ten oosten van dat dwergen camp dichtbij die zwaarden quest locatie zitten er ook zat hoor...MueR schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:52:
De beste plek om Glossy Cave Claw Skins te krijgen is nog altijd Isendeep in de Ettenmoors
Nee dat klopt dus niet, ik heb er daarvan gisteren wel 50 lopen killen. Die droppen Gem-encrusted Nail, ander class-item stuff (dat zijn die bladebeak scythes).Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:00:
[...]
ten oosten van dat dwergen camp dichtbij die zwaarden quest locatie zitten er ook zat hoor...
Je moet wat verder doorlopen totaan dat campfire (met mustering horn).
Vanaf daar komen de lvl50/52 elite mobs, daartussendoor lopen de cave claws die wel de glossy skins droppen (bladebeak burrowers en foul bladebeaks).
euh...ja
Servers zijn terug online, komt met een download.
Download niet zo verrassend bij een patchmaartend schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:01:
Servers zijn terug online, komt met een download.
Hoop dat ze geen nieuwe bugs gecreerd hebben, aangezien dit de laatste update tot MoM schijnt te zijn...
En hopelijk geven ze snel een release date voor MoM, weet ik hoeveel tijd ik nog heb om m'n burglar en champ af te krijgen en of 't nog mogelijk is om m'n healer of LM ook naar 50 te brengen
ik begin steeds meer te twijfelen of ik niet toch met een nieuwe class wil gaan beginnen met MoM, toch wel nieuwsgierig inmiddels
Naja, hopelijk droppen nu wel alle pages voor de CD deed voor mijn main... Ik zat al weken te wachten op de laatste page (27). Not funny for a deed-a-holic.
In totaal nog 14 deeds te gaan; Sarnur droppers, HI droppers en de spirits in HI. En nog wat B14 instance deeds (CD, Uru, Annu, BG). Dat zal wel even gaan duren
In totaal nog 14 deeds te gaan; Sarnur droppers, HI droppers en de spirits in HI. En nog wat B14 instance deeds (CD, Uru, Annu, BG). Dat zal wel even gaan duren
Dat had ik ook TAA. Grappige is dat we nu overnieuw mogen beginnen met die deed, aangezien ze deze gereset hebben.
ehhhh die zijn gereset dus je zal ze opnieuw moeten doen alleen als je hem helemaal af hebt ben je er vanaf zo niet dan resetTAA schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:43:
Naja, hopelijk droppen nu wel alle pages voor de CD deed voor mijn main... Ik zat al weken te wachten op de laatste page (27). Not funny for a deed-a-holic.

ik moet er ongeveer even veel enige die ik graag gedaan wil hebben voor MoM is circle of despair de rest doe ik wel als ik lvl 60 benIn totaal nog 14 deeds te gaan; Sarnur droppers, HI droppers en de spirits in HI. En nog wat B14 instance deeds (CD, Uru, Annu, BG). Dat zal wel even gaan duren
wishlist before MoM
Ellendras Coldheart:
1340 rep points op eldgang voor kindred status (dan alles kindred op inn league na daar ben ik friend)
circle of despair
Amberlin Ironheart:
30k rep elves of rivendel
18k rep wardens of anunimas
20k rep rangers of the north
38k rep eldgang
laatste tier CD bosses
circle of despair
rest is kindred bij amberlin op inn league na ook friend daar
qua items hoef ik met ellendras niets meer en met amberlin gloves, helm, shoulders en chainlink
als ik dat allemaal red zijn beide chars maxed en klaar voor MoM
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 24-09-2008 10:14 ]
Screenshots van het press event gisteren: http://www.lordoftherings...otogallery.php?album_id=9
En een kleine samenvatting: http://www.lordoftheringsonline.net/news.php
Eindelijk..... wat een screenshots: alle maps, de Watcher en..... Treehouses in Lothlorien! MoM wordt een ENORME uitbereiding qua landmass damn!!
[EDIT]
Gisteravond uit pure baldadigheid tijdens onze CD run Azgoth even gefarmed tot iedereen de Deed klaar had. Weer eentje uit het lijstje weg. Van de 3 mensen die de page deed niet af hadden en dus een reset kregen was ik de enige die met 5/6 uit de strijd kwam; de rest had 'm wel in 1 run
Nou eentje dan; de meest intrigerende
En een kleine samenvatting: http://www.lordoftheringsonline.net/news.php
Eindelijk..... wat een screenshots: alle maps, de Watcher en..... Treehouses in Lothlorien! MoM wordt een ENORME uitbereiding qua landmass damn!!
[EDIT]
Gisteravond uit pure baldadigheid tijdens onze CD run Azgoth even gefarmed tot iedereen de Deed klaar had. Weer eentje uit het lijstje weg. Van de 3 mensen die de page deed niet af hadden en dus een reset kregen was ik de enige die met 5/6 uit de strijd kwam; de rest had 'm wel in 1 run
Nou eentje dan; de meest intrigerende

[ Voor 39% gewijzigd door TAA op 24-09-2008 10:20 ]
Waaauw, vette screens zeg.... ik vind btw die met die tentacle ook heel nice.
Kan bijna niet wachten als ik dit zo zie
Er staat btw ook een pic bij met het aantal characterslots wat je aan kunt maken
[ Voor 13% gewijzigd door Rfce op 24-09-2008 10:26 ]
euh...ja
Ik zit er aan te denken om misschien dit spel aan te schaffen.
Ben een behoorlijke fan van de films en het leesvoer, maar ik vraag me af in hoe verre er nog nieuwe mensen beginnen met deze game. Of sta je er straks alleen voor in het spel?
Ik heb o.a. ervaring met EQ2, wow, en nog wat gratis MMO's. Echter komt er mijns inziens niet veel nieuws uit binnenkort, en met wow speel ik eigenlijk alleen nog op private servers, waar er weinig tot geen RP mensen zijn.
Is het spel een beetje te vergelijken met WoW, of met EQ2? Of is het een compleet andere opzet.
Ik begreep dat er inmiddels veel updates geweest zijn, of scrolls / boeken zoals ik begreep.
Voegt dat enkel waarde toe voor spelers die verder zijn in het spel, of ook voor nieuwe spelers?
Ben een behoorlijke fan van de films en het leesvoer, maar ik vraag me af in hoe verre er nog nieuwe mensen beginnen met deze game. Of sta je er straks alleen voor in het spel?
Ik heb o.a. ervaring met EQ2, wow, en nog wat gratis MMO's. Echter komt er mijns inziens niet veel nieuws uit binnenkort, en met wow speel ik eigenlijk alleen nog op private servers, waar er weinig tot geen RP mensen zijn.
Is het spel een beetje te vergelijken met WoW, of met EQ2? Of is het een compleet andere opzet.
Ik begreep dat er inmiddels veel updates geweest zijn, of scrolls / boeken zoals ik begreep.
Voegt dat enkel waarde toe voor spelers die verder zijn in het spel, of ook voor nieuwe spelers?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ik ben afgelopen april begonnen en toen waren er behoorlijk wat nieuwe spelers nog. Nog steeds zie ik nieuwe mensen van lagere lvl's bij onze kin joinen.
Ik vond het persoonlijk niet te vergelijken met WoW, maar dat komt misschien omdat ik het na een half uur nog steeds niets vond.
Graphics vind ik persoonlijk een stuk mooier. Daarnaast de quest line en alles erom heen vind ik ook geweldig. Ook vanuit een stuk interesse wat ik al had in Tolkien en alles erom heen.
De nieuwe boeken zijn zeker van waarde later in het spel, daardoor zijn er extra gebieden vrijgekomen en extra questlines. Je kan altijd de trial downloaden.
Ik vond het persoonlijk niet te vergelijken met WoW, maar dat komt misschien omdat ik het na een half uur nog steeds niets vond.
Graphics vind ik persoonlijk een stuk mooier. Daarnaast de quest line en alles erom heen vind ik ook geweldig. Ook vanuit een stuk interesse wat ik al had in Tolkien en alles erom heen.
De nieuwe boeken zijn zeker van waarde later in het spel, daardoor zijn er extra gebieden vrijgekomen en extra questlines. Je kan altijd de trial downloaden.
Dat zal ik maar eens doen danMADG0BLIN schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:04:
Ik ben afgelopen april begonnen en toen waren er behoorlijk wat nieuwe spelers nog. Nog steeds zie ik nieuwe mensen van lagere lvl's bij onze kin joinen.
Kan ik meteen kijken of het spel uberhaupt draait op mijn systeem, want daar heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht.
edit: wat is de lvlcap eigenlijk? 50? En welke servers / realms spelen de meeste nederlanders? Niet dat ik straks tussen de duitsers beland
[ Voor 7% gewijzigd door FragNeck op 24-09-2008 11:07 ]
lvl cap is 50 inderdaad maar de 1e betaalde uitbereiding staat voor de deurFragNeck schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:06:
[...]
Dat zal ik maar eens doen dan
Kan ik meteen kijken of het spel uberhaupt draait op mijn systeem, want daar heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht.
edit: wat is de lvlcap eigenlijk? 50? En welke servers / realms spelen de meeste nederlanders? Niet dat ik straks tussen de duitsers beland
ik speel op Eldar daar zitten heel weinig duitsers en behoorlijk veel nederlanders britten zijn verreweg in meerderheid. er zijn meerdere mensen hier die op Eldar spelen maar ook een aantal op laurin en snowbourne.
Oke bedanktAnoniem: 66797 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:12:
[...]
lvl cap is 50 inderdaad maar de 1e betaalde uitbereiding staat voor de deureind oktober of ergens november zal MoM uitkomen (Mines of Moria) hierin wordt de level cap verhoogd van 50 naar lvlv 60
ik speel op Eldar daar zitten heel weinig duitsers en behoorlijk veel nederlanders britten zijn verreweg in meerderheid. er zijn meerdere mensen hier die op Eldar spelen maar ook een aantal op laurin en snowbourne.
Nog een vraag, die uitbereiding, betekend dat dat er een versie 2.x komt? Of is het net zoals de vorige uitbreidingen een gratis update (book).
Die uitbreiding wordt de eerste betaalde. Voor 30 euro heb je de uitbreiding al. Daarna zullen er verwacht ik weer extra boeken (= gratis updates) uitkomen. Ik zelf speel op Laurelin, zitten behoorlijk wat Nederlands. Dit is trouwens wel een RP (Role Play) server.
Moria ziet er echt groots uit. Zo groot had ik niet verwacht, maar Moria op zich is al een hele nieuwe wereld en dan komen de gebieden er om heen ook nog eens vrij.
Ik ben nu lvl 45 en hoop een beetje vlotjes naar 50 te kunnen komen, misschien moet ik hulp in de kinship vragen om wat belangrijke quests af te ronden.
Ik ben over het algemeen meer een speler die dingen alleen doet of ter plekke een groepje maakt.
Helaas waren de gamecards nergens meer te krijgen in de stad...
Ik ben nu lvl 45 en hoop een beetje vlotjes naar 50 te kunnen komen, misschien moet ik hulp in de kinship vragen om wat belangrijke quests af te ronden.
Ik ben over het algemeen meer een speler die dingen alleen doet of ter plekke een groepje maakt.
Over het betaalsysteem, is het mogelijk om automatische incasso te kiezen?Anoniem: 181786 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:46:
Moria ziet er echt groots uit. Zo groot had ik niet verwacht, maar Moria op zich is al een hele nieuwe wereld en dan komen de gebieden er om heen ook nog eens vrij.
Of zijn die gamecards verplicht (tenzij je een CC hebt..)
Heb ik me eigenlijk nooit in verdiept. Volgens mij kan je ook via Paypal betalen, maar hoe dat werkt weet ik niet.FragNeck schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:48:
[...]
Over het betaalsysteem, is het mogelijk om automatische incasso te kiezen?
Edit: ik kijk even voor je
Gamecard
Paypal
Clickandbuy
Dat is het volgens mij.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 24-09-2008 14:05 ]
Ik betaal zelf altijd instant via Paypal. Accountje maken, je bankrekening verifieren (dat doen ze door je 2 cent te doneren geloof ik, en dan moet je dat weer terug over maken, of je moet de omschrijving code ingeven in je account...). Je hebt dan geen credit card nodig en ik kan nu via PayPal altijd instant betalingen maken: CogAccounts -> betalen met paypal -> op paypal inloggen -> aangeven dat je inderdaad wilt betalen -> direct klaar, je hebt er speeltijd bij.FragNeck schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:48:
[...]
Over het betaalsysteem, is het mogelijk om automatische incasso te kiezen?
Misschien dat een soort gelijke constructie ook mogelijk is met automatisch afschrijven, maar dat doe ik niet. Tot nog toe één keer een maand extra gekocht en twee keer drie maanden erbij gekocht. Omdat de betaling op deze manier direct gaat (dus geen verlies van speeltijd), vind ik het niet nodig om automatische incasso te gebruiken.
Een vraagje trouwens:
Bij preorder krijg je een lifetime voor 149 euro zag ik, maar geldt dat nou voor alle versies? Van die screenshots wordt ik wel heel erg enthousiast moet ik zeggen, dus ik denk dat ik me wel weer goed ga vermaken met de uitbreiding. Ik kan niet wachten om de nieuwe gebieden te verkennen!
The Flying Dutchman
JA.The Flying Dutchman schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:27:
[...]
Een vraagje trouwens:
Bij preorder krijg je een lifetime voor 149 euro zag ik, maar geldt dat nou voor alle versies? Van die screenshots wordt ik wel heel erg enthousiast moet ik zeggen, dus ik denk dat ik me wel weer goed ga vermaken met de uitbreiding. Ik kan niet wachten om de nieuwe gebieden te verkennen!
Ik heb al een lifetime sinds een jaar (vanaf het begin) en deze blijft gewoon gehandhaafd.
Je kunt ten alle tijde een lifetime aanschaffen voor rond de 180€ als ik me niet vergis. Ze hebben nu een actie dat als je een pre-order van MoM doet, je een lifetime met korting af kunt sluiten. Gewoon doen zou ik zeggen. Als ik de screens zie zal ik er zeker weer een jaar mee bezig zijn.
Mijn lifetime heeft zich dus echt al dubbel en dwars terug verdient.
De special membership pricing krijg je zover ik weet bij elke van de 3 pre-order pakketen
euh...ja
Kan ik die pre-order ook gewoon in de winkel doen? En dan dat lifetime van 150 euro krijgen?Rfce schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:46:
[...]
JA.
Ik heb al een lifetime sinds een jaar (vanaf het begin) en deze blijft gewoon gehandhaafd.
Je kunt ten alle tijde een lifetime aanschaffen voor rond de 180€ als ik me niet vergis. Ze hebben nu een actie dat als je een pre-order van MoM doet, je een lifetime met korting af kunt sluiten. Gewoon doen zou ik zeggen. Als ik de screens zie zal ik er zeker weer een jaar mee bezig zijn.
Mijn lifetime heeft zich dus echt al dubbel en dwars terug verdient.
De special membership pricing krijg je zover ik weet bij elke van de 3 pre-order pakketen
Ik heb overigens al een founders key, ook al eens ingevoerd en toen had ik de optie om voor 150 euro lifetime lid te zijn, maar die optie is nu weer verdwenen zag ik net.... Of kijk ik gewoon niet goed?
Je kan gewoon met je oude founder key korting op lifetime krijgen hoor, kan ik ook nogsteeds.
Waarom staat die optie er niet meer tussen dan?MOAW schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:36:
Je kan gewoon met je oude founder key korting op lifetime krijgen hoor, kan ik ook nogsteeds.
Ik hoop dat k de code nog heb ergens...
Ik heb de afgelopen 10 dagen me bezich gehouden met de trail, wat me echter opviel was dat er naar mijn mening erg weinig mensen in het spel rondliepen. De RPG was te gek, alleen het MMO ontbrak nogal. Ik heb de afgelopen 10 dagen gespeeld op Laurin en vroeg me af hoe de rest hier over denkt.Anoniem: 66797 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:12:
[...]
Ik ben overigen alleen in Thorin's hall, The shire en Bree geweest en daar kwam je echt soms helemaal niemand tegen. Alleen wat AFK's in de steden.
Heb ik een verkeerde server te pakken of zijn de meeste mensen al veel verder. Het was namelijk heel opvallend
[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 24-09-2008 18:06 ]
Dat Thorin's hall en The shire niet zo heel druk bevolkt zijn dat klopt. Alhoewel ik mijn huisje bij Thorin's hall heb staan en ik het wel een fijne stad vind om mijn ding te doen.cardinal808 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:05:
[...]
Ik heb de afgelopen 10 dagen me bezich gehouden met de trail, wat me echter opviel was dat er naar mijn mening erg weinig mensen in het spel rondliepen. De RPG was te gek, alleen het MMO ontbrak nogal. Ik heb de afgelopen 10 dagen gespeeld op Laurin en vroeg me af hoe de rest hier over denkt.
Ik ben overigen alleen in Thorin's hall, The shire en Bree geweest en daar kwam je echt soms helemaal niemand tegen. Alleen wat AFK's in de steden.
Maar normaal gesproken bruist het van leven in Bree Town, ik heb nog nooit meegemaakt dat het daar erg rustig was.
Dus als je in Bree bent dan moet je vanuit The Shire oostelijk de weg volgen en als je eenmaal in Bree Town bent, dan zul je zien hoe het echte MMO leven is in LOTRO.
Wat ik wel heb overigens is dat ik de steden over het algemeen (ook Bree Town) wat minder druk vind dan in bijvoorbeeld WoW. Ik weet nog goed dat ik vroeger als kleine dwerg voor het eerst Ironforge inliep en dat (ik was nog geen MMORPG's gewend) mijn mond bijna letterlijk openviel van de bedrijvigheid (en de grootsheid, maar dat is door LOTRO wel overtroffen). Aangezien mijn vriendin nog WoW speelt ben ik laatst even wezen kijken met mijn oude karakter, maar ook in Ironforge is het tegenwoordig lang niet meer zo druk, haast doods eigenlijk.
Eerst founder code invoeren, daarna krijg je die optie's.Anoniem: 181786 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:46:
[...]
Waarom staat die optie er niet meer tussen dan?
Ik hoop dat k de code nog heb ergens...
(in het veld: Founder?)
Dat heb ik toen der tijd al gedaan. Maar dat moet je dus elke keer doen? (en dus had ik eigenlijk het blaadje bijzonder goed moeten bewaren (heb hem nog wel ergens, maar waar....)MOAW schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:04:
[...]
Eerst founder code invoeren, daarna krijg je die optie's.
(in het veld: Founder?)
Ik denk dat ik maar een pre order ga doen dan! Maar waar te pre-orderen? Is 12game.com (optie voor Benelux) goed? Ik hoor wel vaak goeie dingen over play.com (UK), daar maar gewoon bestellen dan? Lastig, meestal koop ik games gewoon in de winkel
.
Overigens zegt 12game.com: verwacht 28/10/2008 (hier voor 25 euro)
Play.com zeg: Due for release on 14/11/2008 (en kost slechts 20.99 euro)
Overigens zegt 12game.com: verwacht 28/10/2008 (hier voor 25 euro)
Play.com zeg: Due for release on 14/11/2008 (en kost slechts 20.99 euro)
The Flying Dutchman
Ja.. word nergens opgeslagen..Anoniem: 181786 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:05:
[...]
Dat heb ik toen der tijd al gedaan. Maar dat moet je dus elke keer doen? (en dus had ik eigenlijk het blaadje bijzonder goed moeten bewaren (heb hem nog wel ergens, maar waar....)
.... grrrrrrrr. Nou goed, dan moet ik maar eens gaan zoeken. Denk dat ik eerst maar gewoon eens ga proberen om mijn creditcard te gebruiken voor een 3 maanden extra bedenktijd.
Oei, 997 replies al. Gelukkig was ik al vrij ver met de nieuwe topicstart. Morgen even afschrijven. Even geduld dus.
Yes, een deel 9! Dan lopen we weliswaar nog wel een aantal delen achter bij de 150+ van WoW, maar we lopen in.
Ik heb het idee dat er de laatste weken ook meer gepost wordt hier.
Vandaag weer een deed afgekregen op m'n burglar en m'n shadow-stalker set compleet gemaakt. Binnenkort de boeken maar eens af zien te maken en m'n laatste paar deeds. Alleen 't vinden voor een fs voor de Urugarth bosses gaat niet zo snel helaas
Vandaag weer een deed afgekregen op m'n burglar en m'n shadow-stalker set compleet gemaakt. Binnenkort de boeken maar eens af zien te maken en m'n laatste paar deeds. Alleen 't vinden voor een fs voor de Urugarth bosses gaat niet zo snel helaas
Dit topic is gesloten.