The Lord of the Rings Online - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Troll deed gedaan met twee LM in MM, zeer gezellige mensen, maar wat zijn (troll) deeds toch gaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 07:10
Anoniem: 130184 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:01:
Dit is eigenlijk niet specifiek lotro maargoed, ik had een korte discussie met iemand die nog nooit lotro gespeeld had of wat voor mmorpg dan ook en die wilde er volgende week eens mee beginnen. Ik zei dus kan je beter niet doen, als je die mmorpg tterminologie nog niet snapt en je duikt in een spel dat mensen al een jaar (jaren?) spelen ook dan kom je daar nooit in mee. Hij had zoiets van "zal wel meevallen!" Hoe denken jullie daar over, is lotro op dit moment geschikt voor een mmorpg newbie die net begint?
Geen enkel probleem hoor, ik heb voor Lotro nog nooit een andere MMORPG gespeeld en mijn vriendin ook niet. Ik ben nu 2 maandjes bezig ongeveer denk ik. Er is een hele goede community en als je iets niet weet, dan typ je gewoon even in de chat:

/advice what is a fellowship? ;)

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-06 13:37

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Hallo

Ik heb een trial versie gehad bij mijn nieuwe videokaart. Ik wil het spel nu blijven spelen, maar daarvoor heb ik geloof ik de full version voor nodig. Nog tips voor waar het goedkoopst de special edition?

En kan ik mijn huidige char meenemen? Moet het product opnieuw worden geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
Ik wil het spel nu blijven spelen, maar daarvoor heb ik geloof ik de full version voor nodig. Nog tips voor waar het goedkoopst de special edition? > je heb idd een volledige versie nodig, bart smit wil wel eens goedkoop zijn

En kan ik mijn huidige char meenemen? ja
Moet het product opnieuw worden geïnstalleerd? nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-06 08:36
Of je je character kan behouden is de vraag, want als die trial bij een videokaart zat, is er een kans dat het om de US versie van de game gaat, terwijl in Nederland de EU-versie te koop is (met andere servers).

Dus Woelders, kan je even een paar servers uit het lijstje in je gamelauncher opnoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Bart Smit idd €7 inc. een maand speeltijd

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

gisteren mijn shoulder guards gewonnen *O* in een goeie rift run 2 avondjes en alles was dood behalve de helden uiteraard 8) tevens ally geworden bij the eldgang. nu het sword of thrang nog en het wapen en even kindred worden en ellendras is er klaar mee :D en dan kan Amberlin aan de bak :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:51

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
@al die items:
Ja, die had ik een week of wat terug al gezien. Een aantal hiervan zijn rewards voor de Battleground Instances die we krijgen zodra boek 14 is afgerond op de server. De rest weet ik niet, misschien de andere battle ground instances. Toen dit werd bevestigd, was alleen de Aughaire versie live.

Gisteren was Amarthiel weer bezig. Vanuit Urugarth ging ze naar dat Free People's camp waarvan ik de naam nooit kan onthouden, daarna was GF aan de beurt en vervolgens TR. Amarthiel vind het niet leuk als je haar Herald aanvalt, dat weet ik wel. Zodra ik hem aanviel kreeg ik meteen allerlei debuffs over me heen. Maargoed, met een burglar uit de raid groep was ik daar aan het knokken. Heeft me alle 4 de items opgeleverd :D

Hauberk of Victory & Campaigner's Backpack:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y9q3rL7dquIhqkCtd5Amnsse/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/F1Xxjs1AJmuv8haCPZbHfhQL/full.jpg

Cloak of the Vigilant & Cloak of the Steadfast:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Mhdg752TILZ37EtDlsqAIxn6/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6sTiXz02VDkLCH9VmnKYkTKu/full.jpg

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ga toch echt eens op Amarthiel moeten jagen, ik heb haar nog maar 0 keer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simon Verhoeven schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:29:
Ga toch echt eens op Amarthiel moeten jagen, ik heb haar nog maar 0 keer gezien.
mijnziens totaal zinloos ze kan ongeveer in heel angmar tevoorschijn komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

MueR ik hoor je iets zeggen over Battleground Instances. Kun je hier iets meer over zeggen? Wordt met Moria het Pv(M)P gedeelte uitgebreid?

In de nieuwere MMORPG's zoals AoC (geloof ik) en de nieuwe nog uit te komen Warhammer kan je ook steden belegeren enzo, zal dit in de toekomst ook mogelijk worden bij LOTRO, zo ja, dan moet ik toch echt wel een lifetime abbo nemen. :)

Overigens ben ik met lvl 45 nog steeds het haasje in de Ettens, al wel beduidend minder als op lvl 40. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 18-08-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:35:
MueR ik hoor je iets zeggen over Battleground Instances. Kun je hier iets meer over zeggen? Wordt met Moria het Pv(M)P gedeelte uitgebreid?

In de nieuwere MMORPG's zoals AoC (geloof ik) en de nieuwe nog uit te komen Warhammer kan je ook steden belegeren enzo, zal dit in de toekomst ook mogelijk worden bij LOTRO, zo ja, dan moet ik toch echt wel een lifetime abbo nemen. :)
ben ik ook benieuwd naar :Y
Overigens ben ik met lvl 45 nog steeds het haasje in de Ettens, al wel beduidend minder als op lvl 40. :)
de balans in ettens is niet echt optimaal :| de creeps ownen de freeps doordat ze te sterk zijn :N zelf zou ik ettens lekker laten wachten tot je lvl 50 bent en betere gear en traits hebt en hopelijk de balans dan wat beter is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Er is nog niet veel bekend over pvmp in Moria. De enige dingen die ik heb gelezen zijn:
*Geen nieuwe area voor pvmp
*Controll point gaan op een andere manier werken
*Seesion play gaan anders werken
*creeps auto level naar 60.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

@Thorgrem, de battlegrounds zijn gewoon 3 nieuwe instances die verschijnen als je server de 70K ringlore heeft gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simon Verhoeven schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:01:
@Thorgrem, de battlegrounds zijn gewoon 3 nieuwe instances die verschijnen als je server de 70K ringlore heeft gehaald.
OMG meer deeds :X hopelijk ook toffe rewards...

ik herinner me ook iets gelezen te hebben in de inlog screens tussen het laden door over een verborgen vijand ofzo :? is dat gewoon amarthiel die elke keer ergens spawned? of is dat een hidden instance :o

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 18-08-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Armathiel is pointless, maar ook heel erg tof. Eergister verscheen ze bij de poort van CD, en stond ze daar gewoon te niksen. Snel een raid opgetrommeld, en uiteindelijk waren zo'n 40 man daar in alle chaos ongeorganiseerd aan het vechten. :) Op Evernight was Armathiel voornamelijk zelf mobs aan het spawnen, en zelf nauwelijks aan het vechten.
Opeens stond ze daar alleen, dus kon ik het niet laten om als echte burglar naar haar toe te sneaken, en een surprise strike op haar te doen. :) Armathiel draait zich vervolgens om, doet een laugh-emote naar mij, en stunt mij met een wazige debuff/stun, en spawnt 3 elite archers op me, die me redelijk snel afmaken, en loopt vervolgens weg. :P Wel typisch gedrag van de evil bad 'guy', anderen het werk voor je laten doen. ;)
Maargoed, ik heb een toffe screenshot, en de cloak of the steadfast, de hauberk, en heb een hoop lol gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Anoniem: 181786 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:35:
Nee, dit heeft niks met PvMP te maken. De monster players zullen voorlopig lekker in de Ettenmoors moeten blijven. Persoonlijk vind ik al dat geneuzel van monster players over "ik wil pve, ik wil housing, ik wil een epic questline, ik wil $insert-creep-desire" erg flauw en mag het wel afgelopen zijn. Het is nutteloos, want Turbine heeft al herhaaldelijk gezegd: PvMP is bonus, geen mainstream feature en we voegen voorlopig nog niks toe aan nieuwe gebieden.

Battleground instances zijn geautomatiseerde versies van Amarthiel's aanvallen. Aughaire is de eerste. Je moet voor X aantal minuten een aanval op Aughaire afweren. Dit zijn fellowship of misschien zelfs raid quests. Hoe en wat precies kan ik weinig over zeggen. Vreemd genoeg zijn deze als eerste geactiveerd op de Amerikaanse servers. Drie van de duitse servers waren dagen eerder klaar met de ringlore, toch hebben ze de instances pas veel later gekregen. Laurelin zal vandaag of morgen de 70k halen, dus na de maintainance van donderdag hebben wij ze als het goed is ook :)
Anoniem: 219289 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:20:
Opeens stond ze daar alleen, dus kon ik het niet laten om als echte burglar naar haar toe te sneaken, en een surprise strike op haar te doen. :) Armathiel draait zich vervolgens om, doet een laugh-emote naar mij, en stunt mij met een wazige debuff/stun, en spawnt 3 elite archers op me, die me redelijk snel afmaken, en loopt vervolgens weg. :P Wel typisch gedrag van de evil bad 'guy', anderen het werk voor je laten doen. ;)
Mocht je haar nog een keer zien, /slap haar eens voor de grap ;)

[ Voor 18% gewijzigd door MueR op 18-08-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren nog 63-64K, zal einde van de week afgelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand trouwens een goede lijst met alle book 14 deeds?
heb diverse sites bezocht maar overal mist wel wat :?

daar ik nu bezig ben met 2 characters wil ik graag een duidelijke lijst waar ze ook echt allemaal op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 17:55

Knaak

It's me, Mario!

@MueR, Turbine heeft dat wel altijd gezegd, dat monsterplay een bonus is. Maar ze hebben wel gezegd dat met de Moria expansion een totaal nieuw gebied niet uitgesloten is. Ook zal er een nieuwe klasse komen om de balans beter te krijgen (freeps krijgen ook 2 klassen meer, dusja..)

Wat die klasse zal worden, tja, het is alleen bekend dat het om goblins gaat. Maar de taak die zij moeten gaan vervullen is niet bekend.

Zelf heb ik binnenkort de kans om mee te mogen doen aan het MoM beta programma, alleen twijfel ik er nog over. Ik wil niet alles al van tevoren weten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Als je die beta key kwijt wilt, graag.

Dit viel me trouwens op.. beetje naming fail van codemasters: SOA FAQs :P

[ Voor 67% gewijzigd door MueR op 18-08-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 21:36
Lachu.

Heb bijna 2 maanden niet kunnen spelen en gisteren ingelogd. Snap voor geen meter waar het over gaat. Ring Lore??
Oke, ik kijk naar die banner en snap dat bijna boek 14 dan open gaat. Dus eigenlijk moet een hele server samenspelen om dat te unlocken?
Maar volgens mij is er meer gebeurd. Had gisteren plots een Epic book 22 te pakken, waarvan ik zeker weet dat dat eerst niet bestond. Dat was dat de company op reis ging. Vraag me af wat er meer te doen is.
Er is een of ander festival? Tenminste, dat vertelde de dorpsomroeper me.

Veel, veel, veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maartend schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:12:
Lachu.

Heb bijna 2 maanden niet kunnen spelen en gisteren ingelogd. Snap voor geen meter waar het over gaat. Ring Lore??
Oke, ik kijk naar die banner en snap dat bijna boek 14 dan open gaat. Dus eigenlijk moet een hele server samenspelen om dat te unlocken?
Maar volgens mij is er meer gebeurd. Had gisteren plots een Epic book 22 te pakken, waarvan ik zeker weet dat dat eerst niet bestond. Dat was dat de company op reis ging. Vraag me af wat er meer te doen is.
Er is een of ander festival? Tenminste, dat vertelde de dorpsomroeper me.

Veel, veel, veel
epic book 2 dat de company op reis ging is preloog op epic book 2 (MoM)

en ja de ringlore moet inderdaad 70.000 keer per server gedaan worden daarna wordt de rest van book 14 (na chapter 6) vrijgegeven en het nieuwe gebied natuurlijk :9

ja er is een nieuw festival

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 18-08-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 66797 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:14:
[...]

en ja de ringlore moet inderdaad 70.000 keer per server gedaan worden daarna wordt de rest van book 14 (na chapter 6) vrijgegeven en het nieuwe gebied natuurlijk :9

Laurelin is er bijna, vanochtend stond het op 66.000 geloof ik. Hopelijk kan ik morgen nog net een keer ringlore meepakken. Als het overmogen ook nog lukt, dan krijg ik nog een nieuwe titel (tenminste, als er ook voor 20x ringlore eent titel is).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Nee, voor 20x ringlore is er geen titel anders had ik hem al lang gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Simon Verhoeven schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:29:
Nee, voor 20x ringlore is er geen titel anders had ik hem al lang gehad.
Hmm, dat is gek (nouja... gek). Voor 4x, 8x, 12x en 16x krijg je wel een titel, dus ik had een beetje verwacht dat je bij 20x ook een titel zou krijgen (hoewel ik ook wel had verwacht dat het ergens een keer ophoudt natuurlijk).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 21:36
The Flying Dutchman schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:07:
[...]

Hmm, dat is gek (nouja... gek). Voor 4x, 8x, 12x en 16x krijg je wel een titel, dus ik had een beetje verwacht dat je bij 20x ook een titel zou krijgen (hoewel ik ook wel had verwacht dat het ergens een keer ophoudt natuurlijk).
Leuk, dus ik ga geeneens 4x halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Anoniem: 66797 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:14:
[...]

Dat nieuwe gebied is gewoon instanced, dus niet echt bijzonder. En zover ik weet kan je er alleen heen voor de ontknoping van book14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 16:21

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ben sinds zaterdag ook in het bezit van LOTR:O :) Vind het iig leuker dan WoW! Wat realistischer qua graphics en leukere setting (vind ik).

Ben een Elf Hunter begonnen, gaat wel OK denk ik. Wat is een leuk beroep om er bij te hebben? Heb nu woodsman, is dat goed voor een Hunter?

Daarnaast wil ik nog een poppetje starten, maar wat is een beetje een makkelijke en sterke class?

[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 18-08-2008 23:10 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ach op je 1ste karakter moet je je niet niet teveel aantrekken van je profession, je gaat rond expert-artisan toch niet meer kunnen volgen voor een tijdje.

Woodsman lijkt me geen slechte keuze, dan kan je zelf je wapens maken.

Alle classes zijn balanced dus het gaat van je voorkeur afhangen.
Wat wil je in een karakter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb Explorer gekozen, kan ik mooi resources verzamelen voor mn andere karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Laurelin zit op 69.5k :) Vanavond is de rest van boek 14 beschikbaar bij ons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
MueR schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:29:
Laurelin zit op 69.5k :) Vanavond is de rest van boek 14 beschikbaar bij ons :D
On Snowbourn hadden we de 70K op zondag, stonden meer dan 100 man te wachten in rivendell :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Angeloonie schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:52:
Ben sinds zaterdag ook in het bezit van LOTR:O :) Vind het iig leuker dan WoW! Wat realistischer qua graphics en leukere setting (vind ik).

Ben een Elf Hunter begonnen, gaat wel OK denk ik. Wat is een leuk beroep om er bij te hebben? Heb nu woodsman, is dat goed voor een Hunter?

Daarnaast wil ik nog een poppetje starten, maar wat is een beetje een makkelijke en sterke class?
Als ik bedenk wat makkelijk speel is een champion wel erg makkelijk :)
Een burglar en loremaster vereisen toch wat meer skill heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Angeloonie schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:52:

Woodworker is een goede keuze voor je hunter, zo kun je hem zelf van bogen en speren voorzien. Maar zoals al gezegt is, je moet het beroep kiezen wat je leuk vind, maakt niet veel uit eigenlijk.

Enjah sterke 2e class.... Een hunter is in principe erg sterk (door de inmense dps die hij/zij doet) en makkelijk te lvllen (solo). IN fellowships moet je echter oppassen dat je niet te veel agro trekt en of verkeerde mobs pulled.
Een burglar en loremaster vereisen toch wat meer skill heb ik het idee.
Tjah dat valt wel mee. Ik heb als eerste char een Burglar gekozen en als tweede een Loremaster, de eerste is nu lvl50 en de LM lvl 43. Ik was dus gewent goed om me heen te kijken, en op de mobs te reageren en niet puur DPSsen met de ogen dicht. Als derde heb ik een hunter gestart (die nu lvl47 is), en dan merk je dat dat wel wat makkelijker gaat (vooral deeds enzo).

Gisteren zijn btw te rest van de festival quests gestart..... niet meer normaal. Op snowbourn was het mega druk tijdens de vis-quests. Daarnaast stonden er echt heel veel man bij de 2 paarderennen banen, om 1 uur snachts nog 30 man in bree :-S... kijk wel een andere keer als het wat minder druk is.

[ Voor 17% gewijzigd door Rfce op 19-08-2008 10:11 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Op Laurelin was het bij de paardenraces dit keer erg beleefd zelfs. Mensen vormden een rij om te kunnen racen. De enkeling die voordrong werd door zo'n 30 wachtenden teruggefloten. Ik kon me alleen niet onthouden van een beetje stoken, geholpen door een lid van de raid groep. Was best komisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Woei, Laurelin heeft de 70k ring lore gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:42:
gisteren nacht zaten wij op 66500 op eldar denk niet dat we het vandaag gaan halen maar misschien ook wel :P ben benieuwd :P

iemand die de count van eldar nu weet?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 19-08-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:42:
Ah, ik heb vanochtend nog net even de lore mee kunnen pakken! Was er nog een world broadcast ofzo dat het gehaald is? Heb het moment zelf gemist.
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:55:
[...]

gisteren nacht zaten wij op 66500 op eldar denk niet dat we het vandaag gaan halen maar misschien ook wel :P ben benieuwd :P

iemand die de count van eldar nu weet?
Je weet dat je het kunt zien door met je muis over de vlag bij zo'n 'herald of rivendell' te gaan? Of bedoel je dat nu niet in staat bent om in te loggen? Anyway: Laurelin was eergisteren op 66.000, dus als je eenmaal daar bent, dan duurt het nog 1 tot 2 dagen waarschijnlijk.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:36
iets meer dan dat volgens mij, het gaat nogal langzaam vooruit, al vindt ik 't niet erg, ben net ruim 3 weken op vakantie geweest en heb dus eigenlijk niet echt wat gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
The Flying Dutchman schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:52:
[...]
Ah, ik heb vanochtend nog net even de lore mee kunnen pakken! Was er nog een world broadcast ofzo dat het gehaald is? Heb het moment zelf gemist.
Geen idee, ik moet gewoon werken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben tot book 14 chapter 13 gekomen; toen moest ik eten. Chapter 12 is best pittig, maar zeker te doen ( zonder tank en 5 man).

Voor de rest veel en veel reizen (riv>celondim>bree>foroch>etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
mijn bipsje werd gekicked door die ysleth in forochel.
Die stomme adds, we kregen ze niet onder controle :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Jorgasme zijn er nog een paar leuke rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-06 13:37

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

blacktarantulaX schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:03:
Of je je character kan behouden is de vraag, want als die trial bij een videokaart zat, is er een kans dat het om de US versie van de game gaat, terwijl in Nederland de EU-versie te koop is (met andere servers).

Dus Woelders, kan je even een paar servers uit het lijstje in je gamelauncher opnoemen?
ff late reactie:

o.a. Snowbourn heb ik tijdens de trial op gespeeld [EN].
Da's toch Europa, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep, das Europese servers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simon Verhoeven schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:55:
Jorgasme zijn er nog een paar leuke rewards?
Mag ik liegen? ;)

Nee, tot nu toe eigenlijk niet. Volgens mij als je de boel afmaakt krijg je wel leuke shoulders, maar dat zei een champ tegen mij uit de kin.

Nee, wat ik tot nu toe kreeg (LM) was staff type gaap en een shield type useless any class.

Naast de staff had je een mace en een two handed hammer. Maar naar mijn mening geen overtuigend spul.

@ Vage

We zaten volgens mij ook te juichen hoor zonder tank en 5 man die end boss aanpakken, maar met twee rift hunters en een gespekte captain kwamen we er ook. Ik kreeg als LM een compliment voor de CC ( en dat lukte bijzonder goed) Ik zette de guaradan warroir vast en perma mezz de archer. Guaradan). Daarna schoot de hunter sporadisch op de archer en ik perma mezz de warrior. Toen ging eigenlijk alles goed.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 20-08-2008 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:14:
ben tot book 14 chapter 13 gekomen; toen moest ik eten. Chapter 12 is best pittig, maar zeker te doen ( zonder tank en 5 man).

Voor de rest veel en veel reizen (riv>celondim>bree>foroch>etc)
niet naar het nieuwe gebied? is die nu wel te bezoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gisteravond lol gehad met boek 14. Met 2 captains, een LM, een minstrel en ondergetekende hunter zijn we dit gaan doen. Het kwam er op neer dat ik tank mocht spelen :) In Haudh Icharith kwamen we de Nemesis shard dropper nog tegen, die hebben we dus ook maar afgemaakt. Nog 2 te gaan en ik heb mn deed af.

De verschillende bazen in de instances zijn makkelijk. Met uitzondering van de Priestess in chapter 15
spoiler:
De adds blijven komen, gewoon volle dps op de bazen. Bij deze Priestess moet je bovendien de adds terug trekken naar de deur waar je bent binnengekomen. De Priestess is constant aan het absorben (a la Hillmen Blood Dancers) en healt bovendien de adds voor een kleine 8k.
.

Je krijgt aan het einde van de laatste instance (in Eregion) een lange cutscene, dus doe hem niet (zoals wij) toen we eigenlijk naar bed wilden. Al moest ik zeggen dat er 1 heel grappig moment met Mordrambor en Amarthiel in zat. Daar zou ik graag even de plek van Mordrambor innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Book14 heeft alleen bij chapter15 leuke rewards, dit zijn shoulders. Meer info zoek je maar op us forums. :P of lorebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind die shoulders ook niet heel geweldig hoor. Net zo goed als critversie van crafted, en als je een set draagt kost het ook nog je bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267922

Ben zelf ook net begonnen, zit nog op de trial, en het bevalt mij vrij goed, 1e keer dat ik serieus een mmorpg speel, valt reuze mee als er geen hordes zijn die om de 10 minuten je corpse komen tea-baggen.
Dat is ook de reden waarom ik net maar even een key heb besteld - geen pvp wanneer JIJ dat niet wilt - Gister avond book 1 afgesloten met een groep van 5 man, alle onder de lvl 20. Ik heb zelden zo hard gelachen door een spel, was een totale chaos, maargoed, toch gehaalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alleen leuke shoulders bleh heb full rift set dus denk niet dat ik die shoulders ga gebruiken ;)
had gehoopt op een leuk schild of jewelry of pocket item.

is het nieuwe gebied een beetje tof? en is er al bekend of Eldar de 70 k al heeft gehaald (ik vermoed van wel)?

ben benieuwd of er in de toekomst nog items bij gaan komen een belt zou nog een optie kunnen zijn en een 2e pocket item ook.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 20-08-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Anoniem: 219289 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:21:
Ik vind die shoulders ook niet heel geweldig hoor. Net zo goed als critversie van crafted, en als je een set draagt kost het ook nog je bonus.
Zo not true, als je over de Heavy versie praat. Crafted is crap in vergelijking.

En set bonus? De Guardian set bonus zuigt als de **** dus die laat ik graag vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo wel true als je over medium praat:

Crafted: 30 might, 30 fate, 90 power
Questreward:30 fate, 15 might, 15 vit, 15 will, 45 power.

Precies evenveel stats dus, alleen andere verdeling. 15 will is iets beter dan 45 power, dat is waar, maar dat kleine beetje ocpr en fear resistance boeiend nauwelijks. Tis dus de vraag of je liever 15 vit hebt op 15 might.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Might ben ik liever kwijt tegenover elke andere stat. Maargoed, ik ben dan ook hunter. Ik heb de heavy shoulders gepakt, die leverden het meeste op bij het vendoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:11
Ik weet niet of mensen dit al gelezen hadden, maar een heel stuk over MoM.

http://www.eurogamer.net/...?article_id=218583&page=1

Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, nog niet gezien, thnx. :) Ik heb weer ff wat te lezen. :)

Maar idd, over die shoulders kunnen net wel/net niet leuk zijn afhankelijk van je build en class. Maar ze zijn niet echt heel overtuigend iig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267922

Die link ziet er inderdaad leuk uit, helaas duurt het nog wel weken voordat ik uberhaupt daar naar binnen kan :P, net pas lvl 20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Anoniem: 267922 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:29:
Die link ziet er inderdaad leuk uit, helaas duurt het nog wel weken voordat ik uberhaupt daar naar binnen kan :P, net pas lvl 20 :)
Hehe ik kan ook niet wachten :9 Level 18 Captain hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
ALs je een beetje je best doet moet het wel lukken voordat MoM uitkomt lvl 50 te zijn. (Tenminste, ikzelf verwacht dat ie pas oktober komt) Ik heb er denk ik 5 of 6 weken over gedaan. :) En dan speelde ik niet elke dag extreem veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik roep al een tijd dat ik heb rond 20 oktober verwacht. Dat is de de-facto standaard voor het uitbrengen van een game, mooi op tijd voor de kerstinkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond met een all-burglar fellowship CD ingeweest. Echt zooo ontzettend tof was dat. :D Echt een aanrader!
Begonnen met de bosses van T1, dus die akrur, dat was een walkover. Toen de trollenboss. Waar dat normaal best lastig is, was dit wederom een eitje. We konden langs alle trashmobs voorbij sneaken, ook bij de trolls die op de brug zouden gaan slaan, en stonden in 1 keer voor de boss. 6x reveal weakness erop, 3x disable, 2x DitE, en een keer counterdefense, en die boss heeft echt niets meer te zeggen. :D Alles gaat echt zoo snel neer met 6x reveal weakness.
Vervolgens doorgegaan naar Helcham, en dat was een stuk moeilijker, omdat je geen healing hebt, en ook nauwelijks met conjuctions. Na paar keer proberen en wipen hadden we de volgende tactiek: eerst de tentakels bij de pilaren, healen met een cj via hips>trip. Dan is iedereen op ongeveer 80 a 90% health, en dan de pilaar op. Je hebt geen ranged damage om de laatste paar k van Helcham eraf te tikken, dus je CJ's moet je bewaren om op het laatste moment een CJ, chill of bone te doen. De dot tikt de laatste paar k morale eraf, en de healing healt je ongeveer net genoeg, en dan snel eraf rennen en op naar de volgende pilaar. Was echt wel heel bij toen we die neerhadden, want dat was wel moeilijk, maar ook een hele toffe uitdaging.
Vervolgens nog een paar bosses gedaan in toren ed, maar dat was wederom echt een makkie. Je healt jezelf met CJ's die je in overvloed hebt, en toffe damage mee doet, reveal weakness haalt alles echt zo neer, en je hebt genoeg CC. Wat wil je nog meer? :P

Al met al iig echt een hele toffe avond gehad, hopelijk nog veel vaker doen. :D

En evernight is op 67.4k ringlore, dus hopelijk morgenavond de rest van boek 14 doen. :D

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nRCUeFU0XBPKQs4XXbPqB8rL/thumb.jpgGisteravond voor het eerst met onze raid groep Thorog neergehaald!!! Na 2 wipes hadden we er niet zo heel veel zin meer in eigenlijk, maar toch nog een keertje naar binnen gegaan. Aangezien we een aantal mensen moesten vervangen duurde het even, maar rond half elf gingen we dan toch opnieuw wipen, voor de derde keer. Dachten we.

Met zo'n 85k damage tegen hem per keer, drie burglars boven die er voor zorgden dat hij niet te veel regen tijd kreeg, deden we effectief zo'n 60k damage per keer. De raid vitals bug is er eindelijk uit, waardoor we weinig eye deaths te betreuren hadden, een captain die niet op tijd weg kon komen ivm dread niet meegerekend.

Halverwege het gevecht werd er echter een einde gemaakt aan mijn comfortabele positie ver weg van het gevecht, doordat ik naar beneden viel bij het clearen van een poison op een minstrel. En dan mag je plotseling als squishy hunter naast Thorog gaan staan. Nou weet ik gelukkig dat mijn hunter niet al te squishy is, met een goede minstrel kan ik een Nemesis tanken, zonder dat die minstrel de rest van de groep hoeft op te geven, maar toch is Thorog een buitencategorie.

Bij 14k ging Thorog weer op groen. Typisch, dacht ik nog, nu komt ie straks naar beneden en doet ie een Shadow-ball op me. Die had ik die avond al een mogen incasseren, met een persoonlijk record van bijna 26k damage. Net niet overleefd. Gelukkig kwam ie met 40k terug en was ie een minuut later dood. 5 Heart-Seekers is ook voor Thorog pijnlijk :)

Thorog's Skull werd geninja-ed voor onze raid groep. Mirdanant werd gewonnen door de minstrel die deze screenshot heeft gemaakt. Tevens dus ook de raid leader die ons al maanden Helegrod in loodst. Dik verdiend, ben blij dat hij hem gewonnen heeft. Wel jammer dat hij wint met 86 en ik met een 85 misgrijp, maar dat is mijn geluk met rollen.

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:13

TAA

Liever IRC

Grats @ Muer & R'r'Us!

ben aan het werken om de equipped traits van mijn captain aan het maxen (de rest laat ik (voorlopig) hangen) traits die ik gekozen heb...

Loyalty rank 7
Wisdom rank 7
Idealism rank 8
Valour rank 8
Justice rank 7

moet nog 5 deeds en dan heb ik ze allemaal zo hoog als mogelijk is (op de man virtue na niet genoeg rep maar ga die zowiezo niet nemen enkel voor 1 justice) wellicht dat Fidelity toch beter is in de plaats van Loyalty... heb gekozen voor wisdom en idealism omdat power en power regen wel een probleem is voor een captain :/ vind de skills van de captain erg duur

tevens wil iedereen altijd de banner of hope terwijl ik van mening ben dat power vaak een veel groter probleem is (niet altijd) ben wel benieuwd naar de visie van anderen :) heb nu wel de hope trait slotted en zit met full buffs net onder de 5 k morale :D

en dan moet ik toch eens aan de books beginnen zit pas op book 7 ;(

Ellendras heeft book 14 voltooid vond end fight beetje eentonig de cut scene was wel vet 8)

tevens zag ik wat van die nieuwe items uit de battlegrounds damn dat ziet er vet uit zeg :D

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Power een probleem? Alleen bij mensen die zich blindstaren op hun Vitality, Agility of Might. In een normaal gevecht heb ik vrijwel permanent 2000+ power van de 2250 die ik er heb. Met een in combat regen van 780 power (en health ook trouwens) per minuut, in combinatie met Endurance stance en fatsoenlijk omgaan met je power, nooit problemen. Ik zal vanavond eens een screenshot posten van mn stats.

Mensen maken vaak de fout om bij FMs de minstrel altijd blauw te geven. Want de minstrel heeft power nodig, redeneren ze. Fout. De Loremaster heeft blauw nodig, dan deelt hij/zij het wel rond. Wat mensen ook niet weten of gewoon niet doen; Loremasters moeten elkaar opladen met power. Dat is een nettowinst van 20% per Share the Power. Je kan elkaar nooit volledig opladen, maar iig een collega-LM die helemaal door zn power heen is gemakkelijk weer naar 60-70% helpen terwijl je zelf nauwelijks power kwijtraakt.

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 21-08-2008 11:19 ]

• MADG0BLIN
Ik als champion kan ook power sharen. Kan soms erg handig zijn. Ik zit zelf ook zelden zonder power. Alleen bij erg lange gevechten zonder adds is het soms wel lastig. Maar pots gebruiken scheelt dan weer.
Ook scheelt dat mijn icpr iets van 1300 is uit mijn hoofd. :)

Misschien wel leuk idee om stats te delen en tips te geven over hoe te verbeteren? Ik zit zelf ook nog steeds te kijken wat mijn beste traits zijn.

MADG0BLIN schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:23:
Ik als champion kan ook power sharen. Kan soms erg handig zijn. Ik zit zelf ook zelden zonder power. Alleen bij erg lange gevechten zonder adds is het soms wel lastig. Maar pots gebruiken scheelt dan weer.
Ook scheelt dat mijn icpr iets van 1300 is uit mijn hoofd. :)

Misschien wel leuk idee om stats te delen en tips te geven over hoe te verbeteren? Ik zit zelf ook nog steeds te kijken wat mijn beste traits zijn.
een champ met ICPR van 1300????????? mijn minstrel die toch vrij goed in gear en traits zit heeft rond de 930 ofzo :?

• MADG0BLIN
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:26:
[...]

een champ met ICPR van 1300????????? mijn minstrel die toch vrij goed in gear en traits zit heeft rond de 930 ofzo :?
Dat is trouwens wel met Fervour aan. Had ik er misschien bij moeten zeggen. :)
Kan vanavond mijn stats wel eens posten.

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Fervour doet iets van +6 ICPR, dus is heel goed mogelijk. Op level 19 zit mijn champion met Fervour aan al op 560 ICPR.

MueR schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:19:
Power een probleem? Alleen bij mensen die zich blindstaren op hun Vitality, Agility of Might. In een normaal gevecht heb ik vrijwel permanent 2000+ power van de 2250 die ik er heb. Met een in combat regen van 780 power (en health ook trouwens) per minuut, in combinatie met Endurance stance en fatsoenlijk omgaan met je power, nooit problemen. Ik zal vanavond eens een screenshot posten van mn stats.

Mensen maken vaak de fout om bij FMs de minstrel altijd blauw te geven. Want de minstrel heeft power nodig, redeneren ze. Fout. De Loremaster heeft blauw nodig, dan deelt hij/zij het wel rond. Wat mensen ook niet weten of gewoon niet doen; Loremasters moeten elkaar opladen met power. Dat is een nettowinst van 20% per Share the Power. Je kan elkaar nooit volledig opladen, maar iig een collega-LM die helemaal door zn power heen is gemakkelijk weer naar 60-70% helpen terwijl je zelf nauwelijks power kwijtraakt.
als minstrel heb ik zelden power probleem maar zie wel dat anderen dat vaak hebben en er dan aangegeven word allemal blauw te doen met conjuction.

met mijn captain heb ik ook niet zoveel problemen meer sinds ik 2200+ power heb en ICPR een stuk hoger is maar daarvoor had ik dat wel.

in grote fights (rift en dergelijke) zie ik vaak meerdere characters out of power raken terwijl morale met een goeie healer + captain geen probleem mag zijn (enkele uitzonderingen)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:17
Anoniem: 66797 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:44:

de balans in ettens is niet echt optimaal :| de creeps ownen de freeps doordat ze te sterk zijn :N
Flauwekul, 1v1 heeft vrijwel elke freep betere kaarten dan een creep. Punt is dat creeps doorgaans betere pvp'ers zijn dan de egocentrische freeps, en dat creeps (dwz op Eldar) vaker veel beter georganiseerde raids hebben (en ook werkelijk begrijpen wat RAT voor nut heeft).

MueR schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:23:
Persoonlijk vind ik al dat geneuzel van monster players over "ik wil pve, ik wil housing, ik wil een epic questline, ik wil $insert-creep-desire" erg flauw en mag het wel afgelopen zijn. Het is nutteloos, want Turbine heeft al herhaaldelijk gezegd: PvMP is bonus, geen mainstream feature en we voegen voorlopig nog niks toe aan nieuwe gebieden.
Turbine kan dan wel zeggen dat het een bonus is, maar als de klanten duidelijk laten merken dat het aan een behoefte voldoet, dan zouden ze die stelling beter aan kunnen passen.
Imho is het gebrek aan pve content een grote oorzaak dat er zo veel pvp gedaan word. Als je nu kijkt naar de book-uitbreidingen dan is zo'n compeet book in enkel uurtjes af en uit. Door dat gebrek aan content is de insteek van veel spelers om het 'af' te maken, maar zodra het 'af' is dan sta je weer te kijken naar wat je dan wilt doen en daar vervult pvp een groot doel.

Overigens ben ik het met je eens dat monster player niet hoeven te zeuren over housing e.d. dingen, dat zijn freep speeltjes, maar iets meer diepte in de monserplayer mag wel en daar zijn de corruptions en creep emotes een prima uitbreiding.

MueR schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:06:
De verschillende bazen in de instances zijn makkelijk. Met uitzondering van de Priestess in chapter 15
spoiler:
De adds blijven komen, gewoon volle dps op de bazen. Bij deze Priestess moet je bovendien de adds terug trekken naar de deur waar je bent binnengekomen. De Priestess is constant aan het absorben (a la Hillmen Blood Dancers) en healt bovendien de adds voor een kleine 8k.
.
Niet zozeer makkelijk, maar veel spelers die book 14 doen hebben behoorlijk geoptimaliseerde characters en kunnen ook goed samewerken. Pas als je het in een pug doet zie je dat het best moeilijker word.
spoiler:
Grappig, wij schakelden juist eerst de adds uit. Het leek er op dat de priestess veel meer damage moest incasseren als er geen adds waren, dps ftw :)

Cutscene duurt idd wel 'even', sowieso neemt chap 15 wel wat tijd in beslag.

MueR schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:03:
[afbeelding]Gisteravond voor het eerst met onze raid groep Thorog neergehaald!!!
./.
. . . drie burglars boven die er voor zorgden dat hij niet te veel regen tijd kreeg
./.
Halverwege het gevecht werd er echter een einde gemaakt aan mijn comfortabele positie ver weg van het gevecht, doordat ik naar beneden viel bij het clearen van een poison op een minstrel.
gratz :) Thorog neerhalen is momenteel toch zo'n beetje het hoogst haalbare.
./.
drie burgs? waarom drie als je het ook met twee afkan? Misschien zelfs wel beter met twee omdat het er op lijkt dat je dan ook minder adds krijgt daar. Natuurlijk is twee burg wat riskanter voor als er eentje wegvalt, maar Thorog doe je niet zonder risico ;)
./.
Waar positioneren jullie je hunters dan? Vlak onder de burgs? Wij hebben ze verplaatst naar het platform links na de eerste trap (dus nog vóór de brandende brug). Daarvandaan kan je makkelijk wegkomen/schuilen voor het oog en ook makkelijk weer terugkomen bij de huntergroep.

Toen we gisteren de 70K haalden (Eldar) hebben we vrij snel een groepje gevormd om de battlefields te doen, met mijn tank de eerste gedaan maar toen de count niet snel genoeg naar 20 ging (nodig om de tweede battlefield te openen) hebben we een nieuwe groep gemaakt (nu met hunter) en het nog een keer gedaan (6 dgn cooldown per char).

Tweede battlefield was wat lastiger maar na twee fails kregen we beter door wat er moest gebeuren. Het was een beetje een strijd welke kin het eerste zou slagen, helaas zijn we met enkele minuten geklopt, maar de tweede op de server is toch een leuk resultaat.

Barter rewards zijn leuk, chests tricky (eentje had een fraai teal item maar de anderen slechts rep items). Ik heb ze met mijn hunter nog niet omgeruild, daar wacht ik wel mee aangezien ik nog geen echt wannahave zie.

Rewards zijn wel heel leuk als je een nog niet geoptimaliseerde (engraved/epic) toon hebt, de tank uit onze tweede groep was er blij mee, maar dat was dan ook een lvl47 en allesbehalve goed uitgerust en met uiters minimale traits/virtues.

spoiler:
Battlefield twee is dps ftw, de priestess' moeten zsm uitgeschakeld worden als ze weakened zijn. Ignore adds, die verdwijnen zodra de priestess plat gaat. Wel is het zaak om de aanval op de Bullworks af te slaan/controleren anders is het 'failed'.

<end wall of txt> :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

botoo schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:32:
knip 10 KM text :P
en ook werkelijk begrijpen wat RAT voor nut heeft
ik heb dat een paar keer eerder gehoord maar geeeeeeeeen idee wat het betekend (heb nagenoeg nooit PVP gedaan) so do explain :/

oh en volgende week (nog al veel raids staan vanaf vandaag t/m dinsdag :P) zou ik wel mee willen met die battlegrounds

ohh en welke kin was eerder klaar?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 21-08-2008 11:41 ]

• MADG0BLIN
RAT staat toch gewoon voor Raid Assist Target? Zodat iedereen op dezelfde gaat.

Is dus in feite hetzelfde als in een gewone raid. Tenzij ik iets gemist heb. :Y)

• botoo
Power een probleem? Alleen bij mensen die zich blindstaren op hun Vitality, Agility of Might.
./.
Mensen maken vaak de fout om bij FMs de minstrel altijd blauw te geven. Want de minstrel heeft power nodig, redeneren ze. Fout. De Loremaster heeft blauw nodig, dan deelt hij/zij het wel rond.
Er zijn natuurlijk heel wat verschillende builds die allemaal hun specifieke nut hebben, imho is er niet een ultieme build voor alles, maar aangezien ik zelf meestal weinig zin heb om constant traits te wisselen laat ik het bij een overall build.
Overigens heb ik BOR omgewisseld voor BA, zeker _als_ er een LM is en/of met combat zoals Battlefields, dan is BA erg prettig en power voor de kortere fights is best te doen (2 x 1,5 icpr bracelets helpen ook wel :)). Bij combat zoals in de Rift en Helegrod is BOR natuurlijk wel een vereiste
./.
Er is niet altijd een LM voorhanden en ik weet niet of je je mincer al te dicht in melee wilt hebben om geel/rood te kunnen doen . . .

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:40:
knip 10 KM text
./.
ohh en welke kin was eerder klaar?
ROFL, ik hield mijn hart al vast voor als jij een éénregel antwoord zou geven inclusief volledig gequote 10 km txt :)
./.
Ben ik vergeten, moet je ff aan Aman vragen, maar het is een kin die behoorlijk gespecialiseerd is in 6-man instances, ze hadden ook Annuminas als eerste gedaan op Eldar.

[edit]
RAT is idd Raid Assist Target, de meesten weten wel wat het is maar kunnen er domweg niet goed mee omgaan. Veel Eldar Creeps kunnen dat wel en dat maakt onze creep raids zo sterk, wij schakelen echt eerst de minstrels uit, indien nodig zelfs ten koste van enkele slachtoffers, waarna de freepraid meestal uit elkaar gaat vallen en wij alle slackers te grazen nemen. Als de freepraid niet uit elkaar valt roepen we boe tegen de hunters waarvan er altijd wel een paar op DF drukken :P en zodoende blijven er te weing freeps over om nog lang stand te houden tegen de bloeddorstige horde :D

Grootse verschil tussen creeps en freeps in de insteek, (Eldar) creeps boeit het niet als ze dood gaan zolang ze maar wat freeps mee kunnen nemen. Freeps daarintegen zijn vaak bang voor lijf en leden en daardoor te voorzichtig.

[edit2]
BOR en BA? roll een hunter en je leert het wel :P
Bow Of the Rightous en Bards Arrow. BOR geeft een hunter power, en BA scared mobs.

[ Voor 23% gewijzigd door botoo op 21-08-2008 12:01 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

MADG0BLIN schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:47:
RAT staat toch gewoon voor Raid Assist Target? Zodat iedereen op dezelfde gaat.

Is dus in feite hetzelfde als in een gewone raid. Tenzij ik iets gemist heb. :Y)
ahhh ok heb heel wat raids gedaan maar noemden ze het toch altijd voluit of {insert name} target

ok WTF is BOR en BA nou :? dacht dat ik inmiddels de meeste afkortingen wel kende :X

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Iemand enig idee wanneer de servers hoe laat de maintenance klaar is?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

botoo schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:51:
[edit]
RAT is idd Raid Assist Target, de meesten weten wel wat het is maar kunnen er domweg niet goed mee omgaan. Veel Eldar Creeps kunnen dat wel en dat maakt onze creep raids zo sterk, wij schakelen echt eerst de minstrels uit, indien nodig zelfs ten koste van enkele slachtoffers, waarna de freepraid meestal uit elkaar gaat vallen en wij alle slackers te grazen nemen. Als de freepraid niet uit elkaar valt roepen we boe tegen de hunters waarvan er altijd wel een paar op DF drukken :P en zodoende blijven er te weing freeps over om nog lang stand te houden tegen de bloeddorstige horde :D
hmm zit wat in ja is ook wel herkenbaar heb met ellendras heel even een keer meegedaan (toen ik nog lvl 49 was en crap gear had) en ze moesten me altijd hebben ;(
Grootse verschil tussen creeps en freeps in de insteek, (Eldar) creeps boeit het niet als ze dood gaan zolang ze maar wat freeps mee kunnen nemen. Freeps daarintegen zijn vaak bang voor lijf en leden en daardoor te voorzichtig.
ik zou best weleens willen freepen maar probleem is in een raid te komen dat is nagenoeg onmogelijk ze willen alleen ranked chars ja leuk hoe kan ik ranks halen als ik nergens inkom :( solo rank 6 halen met minstrel :X 8)7
[edit2]
BOR en BA? roll een hunter en je leert het wel :P
Bow Of the Rightous en Bards Arrow. BOR geeft een hunter power, en BA scared mobs.
thnx en nee ik ga geen 3e char rollen echt niet never ik heb er 2 en dat is al meer dan genoeg :o

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
DenniZ schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:09:
Iemand enig idee wanneer de servers hoe laat de maintenance klaar is?
Vraag mij ook af. Net vrij dagje, was vergeten dat het main was. 13.00 UK tijd staat er, is dat 14u onze tijd?

Niet mee eens. Als minstrel wil ik toch echt wel graag een ranged conjuctie kunnen doen, dus groen of blauw. Morale kan ik zelf wel in grote hoeveelheden genereren (daarvoor ben ik immers mee), dus groen is voor mij meestal een verspilling. Wil ik iets hebben aan een groen in een FM, dan gaat er sowieso redelijk wat mis, en is het zodanig chaos dat GGGGGG of GGGBB (net wat nog lukt in de chaos) nodig is. Blauw heb ik daarintegen toch op de lange termijn echt nodig, ook met een ICPR van 1000. Dus dan voor mij liever blauw.
Maar verder maakt het me eigenlijk ook niet zo heel veel uit, zolang ik maar op plek 5 of 6 kan staan.

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Groen kan je inderdaad zelf genereren, maar dan ben je power aan het verspillen die je voor anderen moet gebruiken. Elk punt power wat jij niet aan jezelf kwijt bent, is te besteden aan de rest. De Loremaster is de gene die power moet verzorgen voor de hele groep, niet de minstrel. Met andere woorden, een buff op power gebied moet naar de LM gaan.
Turbine kan dan wel zeggen dat het een bonus is, maar als de klanten duidelijk laten merken dat het aan een behoefte voldoet, dan zouden ze die stelling beter aan kunnen passen.
Waar. Alleen doelde ik op creeps zoals deze, die constant aan het zaniken is over crafting, housing, epic quests, pve en aparte gebieden voor zijn creep. Die moeten lekker zn kop houden, het is geen mainline story. Dat bedoel ik met "bonus". Dit is geen Horde vs Alliance verhaal, waar sommige creeps wel op hopen. De creeps verliezen uiteindelijk. Wat voor nut heeft een epic storyline voor een creep? Geen.
gratz :) Thorog neerhalen is momenteel toch zo'n beetje het hoogst haalbare.
./.
drie burgs? waarom drie als je het ook met twee afkan? Misschien zelfs wel beter met twee omdat het er op lijkt dat je dan ook minder adds krijgt daar. Natuurlijk is twee burg wat riskanter voor als er eentje wegvalt, maar Thorog doe je niet zonder risico ;)
./.
Waar positioneren jullie je hunters dan? Vlak onder de burgs? Wij hebben ze verplaatst naar het platform links na de eerste trap (dus nog vóór de brandende brug). Daarvandaan kan je makkelijk wegkomen/schuilen voor het oog en ook makkelijk weer terugkomen bij de huntergroep.
Drie burglars om 2 redenen:
1) Drie burglars kunnen alle adds die naar boven komen (spiders/drakelings) makkelijk en heel snel afmaken.
2) Mocht een CJ geresist worden, kan een backup gebruikt worden.

Onze hunters staan op het platform vlak voor de burglars, een niveau lager zullen we maar zeggen. Worden ze niet/nauwelijks lastig gevallen door adds (en die pikken de burglars wel weg als ze komen, misschien met 1 hunter als tijdelijke extra dps) en hoef je ook geen tank of minstrel aan ze te verspillen. Elke hunter moet in staat zijn om bij Thorog zn power op minstens 70% te houden.

[ Voor 75% gewijzigd door MueR op 21-08-2008 13:10 ]

Hurtebise schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:16:
[...]

Vraag mij ook af. Net vrij dagje, was vergeten dat het main was. 13.00 UK tijd staat er, is dat 14u onze tijd?
Dat is normaal gesproken idd 14.00 nederlandse tijd, maar de servers zijn er inmiddels weer. :) Stond nog niets op de launcher, maar toch maar even geprobeerd, en ik kon al weer inloggen. :)

@ Legolas,

Ik had datzelfde probleem met mijn captain. Vooral op lower level zit ik regelmatig op low power, waardoor je niets kon doen. Probleem hadden andere captains binnen mn kin ook en ik denk dat het ligt aan het power gebruik. De Capt gebruik lange halen en zwiepen en heeft geen add. stance/buff hiervoor in het lower levels

Ik heb toen behoorlijk aan mijn fate gewerkt en daarbij de improved (power)herald aangemaakt. Daarbij op latere leeftijd de incombat +1 buff en dan gaat het stuk beter.

Ik ben het trouwens eens met diegene die zei dat de LM de laatste in een FM move zit zoals CoB - Chill of Bone - en blauw gebruikt. Maar om die discussie in PUG aan te gaan is nutteloos, en daarom heeft de min altijd de blauwe knop.

Anoniem: 191619 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:15:
@ Legolas,

Ik had datzelfde probleem met mijn captain. Vooral op lower level zit ik regelmatig op low power, waardoor je niets kon doen. Probleem hadden andere captains binnen mn kin ook en ik denk dat het ligt aan het power gebruik. De Capt gebruik lange halen en zwiepen en heeft geen add. stance/buff hiervoor in het lower levels

Ik heb toen behoorlijk aan mijn fate gewerkt en daarbij de improved (power)herald aangemaakt. Daarbij op latere leeftijd de incombat +1 buff en dan gaat het stuk beter.

Ik ben het trouwens eens met diegene die zei dat de LM de laatste in een FM move zit zoals CoB - Chill of Bone - en blauw gebruikt. Maar om die discussie in PUG aan te gaan is nutteloos, en daarom heeft de min altijd de blauwe knop.
inmiddels gaat het een stuk beter met mijn power maar ik doelde meer in het algemeen dat power eerder een probleem is dan morale op enkele uitzonderingen na toch wil iedereen altijd de hope banner terwijl in veel gevallen een power banner beter zou zijn IMHO goed voorbeeld is helcham in carn dum

dat was de discussie die ik wilde voeren. daarbij melde ik dat ik de captain skills erg duur vind en ik probleem had met power en power regen nu zit ik op 2250 power en een behoorlijk hogere regen in en out of combat waardoor mijn captain zich nu zelf goed kan redden.

edit
een might en agility build is hierdoor gewoon niet mogelijk omdat je veel power + regen nodig hebt (ongeacht je build) determination, dicipline en de items die might and agil geven kan je dus ook minder gebruiken omdat je veel power en regen nodig hebt

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 21-08-2008 13:50 ]

• botoo
MueR schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:02:
Drie burglars om 2 redenen:
1) Drie burglars kunnen alle adds die naar boven komen (spiders/drakelings) makkelijk en heel snel afmaken.
2) Mocht een CJ geresist worden, kan een backup gebruikt worden.

Onze hunters staan op het platform vlak voor de burglars, een niveau lager zullen we maar zeggen. Worden ze niet/nauwelijks lastig gevallen door adds (en die pikken de burglars wel weg als ze komen, misschien met 1 hunter als tijdelijke extra dps) en hoef je ook geen tank of minstrel aan ze te verspillen. Elke hunter moet in staat zijn om bij Thorog zn power op minstens 70% te houden.
Die methode hebben wij ook een paar keer geprobeerd (fail), 2 burgs blijkt elke keer te werken als ze maar goed samenwerken. Burg1 CJ mis? Burg1 hips/trip mis? Burg2 CJ mis? Burg2 hips/trip en ondertussen doet burg1 skill reset, de kans dat je geen CJ loskrijgt is heel klein.
De spot van 'missende' derde burg is goed bruikbaar elders.
Bijkomend voordeel is dat veel minder adds naar boven komen.

Hunters hebben we verplaatst naar veel dichter bij de melee, Daar kunnen ze veel makkelijker hun werk doen en er is een mincer in de buurt voor als de adds niet snel genoeg uitgeschakeld worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Wij hebben nog nooit een Thorog poging gehad die niet slaagde. Of het nu met 2 of 3 burglars was. Thorog is imo enorm simpel, ons record ligt dan ook op 11min 34sec met 18 man. :)

• botoo
Mag je mij uitleggen welke tactiek jullie gebruiken MOAW, 11 min . . . . :o

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

botoo schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:50:
Mag je mij uitleggen welke tactiek jullie gebruiken MOAW, 11 min . . . . :o
OMG en met 18 man :D

• The Flying Dutchman
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:34:
[...]

inmiddels gaat het een stuk beter met mijn power maar ik doelde meer in het algemeen dat power eerder een probleem is dan morale op enkele uitzonderingen na toch wil iedereen altijd de hope banner terwijl in veel gevallen een power banner beter zou zijn IMHO goed voorbeeld is helcham in carn dum

dat was de discussie die ik wilde voeren. daarbij melde ik dat ik de captain skills erg duur vind en ik probleem had met power en power regen nu zit ik op 2250 power en een behoorlijk hogere regen in en out of combat waardoor mijn captain zich nu zelf goed kan redden.

edit
een might en agility build is hierdoor gewoon niet mogelijk omdat je veel power + regen nodig hebt (ongeacht je build) determination, dicipline en de items die might and agil geven kan je dus ook minder gebruiken omdat je veel power en regen nodig hebt
Power is bij een captain toch wel lastig hoor, ik zit nog regelmatig zonder power als je bijvoorbeeld tegen een wat sterkere elite tekeer gaat. Aan de andere kant moet ik eens wat beter naar mijn traits kijken, ook mijn equiped gear moet ik een keer goed naar kijken, ik wil proberen een combo van might, agility en vitality (dat is in combat regen als ik me goed herinner toch?) (het is vast fate of will, kan dat nooit onthouden) te maken. Agility is toch wel heel erg fijn vanwege de vele damage die een crit attack van de captain doet, plus dat je dan zo'n victory (of hoe dat ook heet) ability mag gebruiken (erg fijn om meerdere vijanden te stunnen of jezelf/fellowship een flinke moraal boost te geven).

The Flying Dutchman

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Agility- Evade chance, ranged crit chance/damage/efficiency, parry chance
Fate- Regen in combat van Power en Morale, tactical critical chance and tac. crit. grootte
Might- Parry chance, melee crit chance/damage/efficiency
Vitality- Morale, Morale regen buiten combat, wound/disease resistance
Will- Power, Power regen buiten combat, fear/shadow mitigation

Overigens kan je ipv Fate beter wat items/traits met +X to In Combat Morale/Power Regen hebben. +1 ICMR doet namelijk evenveel als ruwweg 100 fate.

[ Voor 16% gewijzigd door MueR op 21-08-2008 15:29 ]

MueR schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:28:
Overigens kan je ipv Fate beter wat items/traits met +X to In Combat Morale/Power Regen hebben. +1 ICMR doet namelijk evenveel als ruwweg 100 fate.
als ik mijn phial of swirling waters af doe dan verlies ik 30 fate (van 490 fate naar 460 fate) en daarmee 17 ICPR als ik mijn polished beryl bracelet afdoe verlies ik 1,5 ICPR en daarmee drop ik precies 90 ICPR maar geloof dat fate boven de 400 minder regen levert dan daaronder ofzoiets heb ik eens gehoord,

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Klopt, alles boven 400 doet minder. Dat staat bekend als dimishing return. Geldt overigens niet alleen voor Fate, maar voor allemaal.

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07-2024

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

MueR schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:28:
+1 ICMR is 1 morale per seconde erbij tijdens gevecht (dus 60 per minuut)
+1 Fate = +1.5 ICMR en dat is toch 50% meer dan enkel +1 ICMR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moraxv schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 19:27:
[...]

+1 ICMR is 1 morale per seconde erbij tijdens gevecht (dus 60 per minuut)
+1 Fate = +1.5 ICMR en dat is toch 50% meer dan enkel +1 ICMR...
blijf het raar vinden dat champs zo hoog komen qua ICPR

mijn minstrel heeft 490 fate en +6 ICPR (4 items met +1,5 ICPR)
voeg daar focus en the eagle van LM aan toe en dan komt er nog eens +2 bij
zelfs met de +50 op all stats erbij haal ik de 1300 regen nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik kwam er gister trouwens achter dat ik nog hoger zit. Ik zit op meer dan 1500 ICPR. :P

Jullie trouwens gister rond 8 uur ook zulke problemen op de server? Verbindingen die wegvielen, AH en mail die niet meer werkten, lagwalls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MADG0BLIN schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:53:
Ik kwam er gister trouwens achter dat ik nog hoger zit. Ik zit op meer dan 1500 ICPR. :P

Jullie trouwens gister rond 8 uur ook zulke problemen op de server? Verbindingen die wegvielen, AH en mail die niet meer werkten, lagwalls.
OMG dat haal ik nooit met mijn minstrel... hoogste dat ik kan halen is iets van 1300 maar dan moet ik focus hebben de eagle +50 all stats van captain en banner of victorie maar dan haal jij de 1800 wel als het niet meer is :o

zonder buffs van anderen zit ik met mijn minstrel overigens op 924 ICPR (met tale of heroism)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 22-08-2008 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Gisteren met mijn captain level 20 geworden :D

De tijd is gekomen om een leuke kin te gaan joinen, ik speel op Evernight. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Zoals beloofd:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AY2GiP37RhvB4D7aME6YyqU1/full.jpg

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.