TAA schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 07:34:
[...]
Je weet wat ze zeggen: het
raiden leven begint bij 50
Nadat je XP bar gevuld is zijn er verschillende dingen die spelers gaan doen:
+ crafting
+ raiding
+ deed killing
+ completing all quests
+ cliff jumping
+ alts maken en dan bovenstaande herhalen voor alle chars
En dan natuurlijk vooral veel socializen in je kin... of met PUG's als dat je ding is

- Crafting heb ik tegen die tijd al klaar (ben nu halverwege GM weaponsmith, nog 2 of 3 dagen ore verzamelen, dan ben ik er).
- Deed killing: in veel gebieden ook al klaar, moet bijvoorbeeld in Lone Lands alleen nog 60 trollen, North downs ook al bijna klaar. Goed, dan is er nog Forochel, Angmar, Misty Mountains en waarschijnlijk in de Trollshaws ook nog wel wat (en eventueel de lage level gebieden van de elven, de hobbits en de dwergen).
- Completing all quests: veel heb ik er al gedaan, maar ik denk niet dat ik alles ga doen, eventueel ga ik met andere chars wel andere quests kiezen
- Cliff jumping: no way, dit is geen roleplaying gedrag en vind ik zo'n beetje het domste wat je kunt doen in dit spel.
- Alts maken: yep, maar het is maar de vraag hoe leuk dat is als je al heel veel ontdekt hebt.
Blijft raiding voor me over, en dat heb ik nog niet geprobeert, dus afwachten hoe dat mij bevalt.
Overigens komt er ook regelmatig nieuwe content natuurlijk. Straks Mines of Moria met (waarschijnlijk??) weer 10 nieuwe levels te gaan.