The Lord of the Rings Online - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 12:39:
Waar haal je de tijd vandaan om zo lang te spelen?
Nah, afgelopen dagen waren nogal kut, dus had ff behoefte om wat anders aan mn hoofd te hebben, dus gewoon een hele zondag gegamed. :P
Maar het is ook niet iets wat ik vaak doe ofzo, eerste keer dat ik zoveel op een dag heb gegamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:22

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik weet niet hoor, maar een mail kost geen 40 silver. Denk dat het duurste mailtje wat ik ooit verstuurd heb een 8 silver kostte.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu nog een proefaccount en zit erover te denken het spel te kopen en een echt account te nemen, maar hoe zit dat nou met het betalen? Moet dat per creditcard of zijn er ook een soort van prepaid cards te koop? En wat zijn nou de preciese kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb weleens 20 silver aan hides verstuurd. COD is ook weer triest aan bekende of kinmates, daarom even afspreken voor secure trade of gooi het in het kinhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:25:
Ik heb nu nog een proefaccount en zit erover te denken het spel te kopen en een echt account te nemen, maar hoe zit dat nou met het betalen? Moet dat per creditcard of zijn er ook een soort van prepaid cards te koop? En wat zijn nou de preciese kosten?
Er zijn prepaid cards te koop. Deze kosten iets minder dan 30 euro voor 60 dagen. Je kan ook via je creditcard betalen en dan ben je goedkoper uit. Tot nu toe heb ik altijd met prepaid cards gewerkt, maar ik zit er sterk over te denken om een life time abbo te nemen. Dit kost me eenmalig 150 euro (omdat ik een founders key heb) en dan hoef ik nooit meer abonnementsgeld te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

MueR dan heb jij nog niet veel dure dingen gemailt.
Moet je maar eens een controleren hoeveel een stack van ore/hides/letters naar iemand opsturen kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb ook nooit iets duurs te mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:50:
[...]

Er zijn prepaid cards te koop. Deze kosten iets minder dan 30 euro voor 60 dagen. Je kan ook via je creditcard betalen en dan ben je goedkoper uit. Tot nu toe heb ik altijd met prepaid cards gewerkt, maar ik zit er sterk over te denken om een life time abbo te nemen. Dit kost me eenmalig 150 euro (omdat ik een founders key heb) en dan hoef ik nooit meer abonnementsgeld te betalen.
Ja, daar zit ik ook over te denken... gezien we nog niet eens in Moria zijn en het dus nog wel even duurt voordat Mordor aan de beurt is... ik vraag me alleen af of het spel leuk blijft als ik mijn character volledig geleveld heb. Ik heb ondertussen een 2e char, maar die boeit me nog lang zoveel niet als m'n eerste. Ach, ik kan anders eerst nog wel een keer een paar maandjes aanzien hoe leuk het blijft als mijn char volledig geleveld is.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 18:42

TAA

Liever IRC

The Flying Dutchman schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:49:
[...]
Ach, ik kan anders eerst nog wel een keer een paar maandjes aanzien hoe leuk het blijft als mijn char volledig geleveld is.
Je weet wat ze zeggen: het raiden leven begint bij 50 :+

Nadat je XP bar gevuld is zijn er verschillende dingen die spelers gaan doen:
+ crafting
+ raiding
+ deed killing
+ completing all quests
+ cliff jumping
+ alts maken en dan bovenstaande herhalen voor alle chars 8)7

En dan natuurlijk vooral veel socializen in je kin... of met PUG's als dat je ding is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:58:
Ik weet niet hoor, maar een mail kost geen 40 silver. Denk dat het duurste mailtje wat ik ooit verstuurd heb een 8 silver kostte.
mail maar eens een stack hides of ore en of je de 40 silver haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren heb ik AMberlin naar level 49 getilt een vol level in +/-5 a 6 uur heb ik zonder enhanced XP het volle level van 48 naar 49 en nog een beetje gehaald :D dat is voor mij wel een record :o

nou ben ik toevallig ;) morgen vrij dus dan moet ik de 50 zeker aantikken lijkt me al moet ik vandaag wel mn pa`s PC fixen (geen idee wat eraan mankeert) en heb ik vanavond de balrog te doen en morgen ook raiden (trang en balrog) maar heb er wel vertrouwen in dat ik het haal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Zo'n lifetime abbo lijkt me ook wel wat ja, dat haal je er toch wel dubbel en dwars uit.

[ Voor 4% gewijzigd door DenniZ op 12-08-2008 09:19 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kost zo'n abbo? Staat niet in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

200 euro geloof ik

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kinmember heeft een lifetime abo genomen, aan het einde van zn normale lidmaatschap zou de Lifetime starten, maar nu zijn ze zn account incl. 5 level 50-ers kwijt.

Gisteren met support bezig geweest, maar geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb gelukkig tijdens de BETA de keuze gemaakt voor een lifetime abo, toen met founders pass kostte dat ongeveer 140 euro dacht ik.

Edit:
Net even gekeken op de COG site: 149,99 voor founders.

[ Voor 19% gewijzigd door MueR op 12-08-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:34:
Kinmember heeft een lifetime abo genomen, aan het einde van zn normale lidmaatschap zou de Lifetime starten, maar nu zijn ze zn account incl. 5 level 50-ers kwijt.

Van dat probleem heb ik nog nooit gehoord. Maar het zal ongetwijfeld wel weer goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

*slik*

daar istie niet zo heel blij mee denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
MueR schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:00:
Ik heb gelukkig tijdens de BETA de keuze gemaakt voor een lifetime abo, toen met founders pass kostte dat ongeveer 140 euro dacht ik.
Jips me2, dus ik denk dat ik het er wel ruim terug heb verdient... sowieso vind ik de kosten voor deze game ruim het betalen waard.

@Jorgasme
Daar heb ik dus nog nooit van gehoort, vraag me af hoe die dat heeft voor elkaar gespeelt....

OT:
Gisteren weer ffkes met mn LM gespeelt en eindelijk eens de Tome of the Cat gevonden. Dit is nu naast mijn haas, mn tweede pet. Wat dropen die Tomes zelden zeg :-S. Hij is nu lvl43 en ik ben de high-pass in de MM over gestoken. Daarnaast heeft hij al de helft van de 2x8 legendary pages die droppen bij die goblins in de MM. Nu de vraag waar de overige 2x4 droppen :-).

*** The following part may contain some spoilers ***
Ik liep gistren btw door Rivendell en zag opeens eens quest..... preparing blabla. Ik denk heij oppakken. Was een vrij hoge quest-lvl, maar het was gewoon wat heen en weer geloop van legolas naar Elrond etc..... Het was dus de quests waar de fellowship vertrekt, erg leuk gemaakt. Vooral het einde waar pipin zegt dat hij honger heeft :P. Ik lag dubbel. De quest reward is ook very nice.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Dat is niets bijzonders hoor :D

Vorige maand lifetime gekocht 2 weken voordat m'n subscription plan verliep. Keurig afgeschreven alleen bleef "next payment due" staan. Customer Service ingeschakeld en die hebben het "opgelost" waarna het account op "open" stond zonder payment due.

Je kunt wel raden wat er gebeurde op de dag dat m'n subscription verlopen was. Account closed op vrijdagavond om 19.30 uur :X

Gelukkig werken er kennelijk wel mensen op zaterdag want toen hebben ze m'n account weer open gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Rfce schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:35:
OT:
Gisteren weer ffkes met mn LM gespeelt en eindelijk eens de Tome of the Cat gevonden. Dit is nu naast mijn haas, mn tweede pet. Wat dropen die Tomes zelden zeg :-S.
Goh, die heb ik gisteren eentje voor 25s op de AH gezet omdat niemand hem wilde hebben :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:50:
Goh, die heb ik gisteren eentje voor 25s op de AH gezet omdat niemand hem wilde hebben :s
Waaat 25s :S.... zo af en toe check ik die wel eens op AH, de goedkoopste beginnen bij 600s op Snowbourn... en dat vind ik belachelijk (niet dat ik het niet kan betalen). Die voro de snake, staat voordurend voor 1,5 à 2G erop.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Hoe is dat gebeurd?

@MueR founder kan je nog steeds kopen zolang je zo een preorder kit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:10:
[...]

Waaat 25s :S.... zo af en toe check ik die wel eens op AH, de goedkoopste beginnen bij 600s op Snowbourn... en dat vind ik belachelijk (niet dat ik het niet kan betalen). Die voro de snake, staat voordurend voor 1,5 à 2G erop.
tome of frog heb ik zowiezo al heel vaak zien droppen in the rift cat geloof ik ook maar let er niet zo op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:57:
[...]

tome of frog heb ik zowiezo al heel vaak zien droppen in the rift cat geloof ik ook maar let er niet zo op...
Nou gezien ik (nog) niet rift, moet ik het hebben van de drops in angmar en misty mountains.
Als jij aangeeft dat ze regerelt droppen, vind ik het jammer (en raar) dat ze zo duur zijn.

Ochjah, het zijn ook maar hebbedingetjes. Het zou leuker zijn als je buiten de startquest, nog wat andere quests zou hebben mbt Friend of the Wild.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:31:
[...]

Nou gezien ik (nog) niet rift, moet ik het hebben van de drops in angmar en misty mountains.
Als jij aangeeft dat ze regerelt droppen, vind ik het jammer (en raar) dat ze zo duur zijn.

Ochjah, het zijn ook maar hebbedingetjes. Het zou leuker zijn als je buiten de startquest, nog wat andere quests zou hebben mbt Friend of the Wild.
kinship zal wel riften toch? want heb volgens mij nog geen rift meegemaakt waar de tome of frogs niet viel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Wat is riften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:22
De rift is een lvl 50 instance. Hier zitten de grotere bazen in de game en is een groep voor nodig om te doen.
Tevens is hier de beste armour te verkrijgen.
Hier wat meer info: http://lotro-wiki.com/ind..._of_N%C3%BBrz_Gh%C3%A2shu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Vanavond Lotro herinstallen op m'n nieuwe pc (Q6600, 4Gb, 8800GT :9~ ). High res text dit keer (hoihoi). Zijn er bepaalde tips voor de instellingen onder Vista Ultimate, wat je beter wel en beter niet kan doen? DX10 enzo?

Zal wel weer uren dll'en en patchen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Mwah Hurtebise, gewoon installeren en dan je oude install er over heen kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:00:
Dat had ik afgelopen week. Het duurde vrij lang allemaal, maar ik heb hem 's nachts door laten gaan toen ik ging slapen. De volgende ochtend was het helemaal klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
is de trait stalwart blade van de champ kapot?

je zou er 1 fervour per hit voor moeten krijgen maar als ik 5 mannekes mep krijg ik er 1 of soms niks bij....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Hurtebise schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:00:
Vanavond Lotro herinstallen op m'n nieuwe pc (Q6600, 4Gb, 8800GT :9~ ). High res text dit keer (hoihoi). Zijn er bepaalde tips voor de instellingen onder Vista Ultimate, wat je beter wel en beter niet kan doen? DX10 enzo?

Ik heb DX10 uitgezet, omdat ik vastlopers had bij inside quest locaties (Silverdeep mine, 1e Lore master quest in die bibliotheek vlakbij Bree, soms ook in de crafting hall). Daar zijn ondertussen weliswaar 1 of 2 updates overheen gegaan, dus misschien is het ondertussen over. Maar ik heb het nog niet weer geprobeerd.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Een collega van me hier gaat stoppen met AoC :X en ook Lotro spelen, hij wil beginnen met een minstrel. Eigenlijk is het enige wat ik van die class weet dat de heal-animatie met dat gitaartje nogal gayish overkomt... Is dit voor rest wel een interessante class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:17:
Een collega van me hier gaat stoppen met AoC :X en ook Lotro spelen, hij wil beginnen met een minstrel. Eigenlijk is het enige wat ik van die class weet dat de heal-animatie met dat gitaartje nogal gayish overkomt... Is dit voor rest wel een interessante class?
Het is de enige echte healer in lotro, dus als je van healen houdt, dan is een minstrel een interesante class ;) . Daarbij zijn healers altijd gewild in groups, dus dat is ook altijd makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:17:
Healer is erg interessante class. :)
En over die healanimatie van lute: sinds boek 14 krijg je de animatie van het instrument dat je ge-equipped hebt, dus je kan healen met een fluit, drum, harp, theorbo, cowbell, doedelzak en nog wat instrumenten. Echt te vet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:32:
[...]

Healer is erg interessante class. :)
En over die healanimatie van lute: sinds boek 14 krijg je de animatie van het instrument dat je ge-equipped hebt, dus je kan healen met een fluit, drum, harp, theorbo, cowbell, doedelzak en nog wat instrumenten. Echt te vet. :D
Ik ben zo blij dat ik voor tank heb gekozen _/-\o_ ik zie mezelf nou niet echt op de achtergrond van een flinke battle staan spelen op me doedelzak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:34:
[...]

Ik ben zo blij dat ik voor tank heb gekozen _/-\o_ ik zie mezelf nou niet echt op de achtergrond van een flinke battle staan spelen op me doedelzak :+
Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn hunter. Ook ik hoef niet achteraan te rossen op een triangel om de rest levend te houden (overigens heb ik groot respect voor het muziekcorps achterin wat ons in moeilijke situaties levend houd). Ook hoef ik niet vooraan te gaan staan om een groot lelijk monster van dichtbij te ruiken en onder gekwijld te worden. Nee ik sta meestal op een veilige afstand veel dps te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
TAA schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 07:34:
[...]

Je weet wat ze zeggen: het raiden leven begint bij 50 :+

Nadat je XP bar gevuld is zijn er verschillende dingen die spelers gaan doen:
+ crafting
+ raiding
+ deed killing
+ completing all quests
+ cliff jumping
+ alts maken en dan bovenstaande herhalen voor alle chars 8)7

En dan natuurlijk vooral veel socializen in je kin... of met PUG's als dat je ding is :D
- Crafting heb ik tegen die tijd al klaar (ben nu halverwege GM weaponsmith, nog 2 of 3 dagen ore verzamelen, dan ben ik er).
- Deed killing: in veel gebieden ook al klaar, moet bijvoorbeeld in Lone Lands alleen nog 60 trollen, North downs ook al bijna klaar. Goed, dan is er nog Forochel, Angmar, Misty Mountains en waarschijnlijk in de Trollshaws ook nog wel wat (en eventueel de lage level gebieden van de elven, de hobbits en de dwergen).
- Completing all quests: veel heb ik er al gedaan, maar ik denk niet dat ik alles ga doen, eventueel ga ik met andere chars wel andere quests kiezen
- Cliff jumping: no way, dit is geen roleplaying gedrag en vind ik zo'n beetje het domste wat je kunt doen in dit spel.
- Alts maken: yep, maar het is maar de vraag hoe leuk dat is als je al heel veel ontdekt hebt.

Blijft raiding voor me over, en dat heb ik nog niet geprobeert, dus afwachten hoe dat mij bevalt.
Overigens komt er ook regelmatig nieuwe content natuurlijk. Straks Mines of Moria met (waarschijnlijk??) weer 10 nieuwe levels te gaan.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Niet waarschijnlijk, zeker :)
En voor raids zit je best goed in je kin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten de full versie te gaan kopen van dit spel, maar kom erachter dat dat nog niet zo makkelijk gaat. Het liefst zou ik de Special Edition willen hebben, omdat die 45 dagen me wel aanspreekt en een kaart leek me ook wel erg handig(voegt dit inderdaad wat toe? hoe gedetailleerd is die kaart?)

Maar ja, ik kan hem nergens vinden. De "normale" versie ligt wel bij de mediamarkt voor 25 euro ofzo. Bij de Free Record Shop hebben ze helemaal niets en zelfs de lokale gameboer verkoopt niet de special edition. Is ie nog verkrijgbaar? Of was het een beperkte oplage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:27:
Ik heb besloten de full versie te gaan kopen van dit spel, maar kom erachter dat dat nog niet zo makkelijk gaat. Het liefst zou ik de Special Edition willen hebben, omdat die 45 dagen me wel aanspreekt en een kaart leek me ook wel erg handig(voegt dit inderdaad wat toe? hoe gedetailleerd is die kaart?)

Maar ja, ik kan hem nergens vinden. De "normale" versie ligt wel bij de mediamarkt voor 25 euro ofzo. Bij de Free Record Shop hebben ze helemaal niets en zelfs de lokale gameboer verkoopt niet de special edition. Is ie nog verkrijgbaar? Of was het een beperkte oplage?
Ik weet enkel dat de normale versie al een hele lange tijd voor 7 euro te koop is bij de Bart Smit. Die kaart lijkt mij op zich ook wel handig, of leuk voor aan de muur. Maar op internet vind je veel betere kaarten waar ook nog eens precies op staat waar wat te vinden is qua mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Bij Bart Smit lagen er hier behoorlijk wat. Kost 10 euro. Die kaart voegt trouwens weinig toe, ingame map is makkelijker.

Ga vanavond beginnen met een groep om Urugarth eens in te gaan. Afgelopen tijd redelijk wat CD gedaan, maar ben benieuwd hoe Uru is. Meteen proberen ook maar valour +1 te krijgen.
Hoe lang is trouwens de lock op Uru? 1 dag toch? Of ook een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCVD
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
Waarom niet gewoon de 7 euro versie bij de Bart Smit of E-plaza? heb je 30 dagen free game play......en voor dat manke paard heb je het echt niet te doen hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik eens even de Bart Smit met een bezoekje vereren straks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Weet iemand btw een grote gedetailleerde kaart van de tot nu toe toegangbare wereld te vinden?
Print ik die uit in A3 formaat, lijkt me erg handig want het gebied waar ik rondstruin wordt steeds groter en dan is het moeilijk om alles te onthouden. En op de ingame map staan niet genoeg details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
beste optie is http://mehq.net/dynmap/index.php een handige site met de maps van de regio's. Ik vindt deze prettig werken.
je moet alleen alt-tabben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

wow! die is heel handig thanks!

Jammer dat ik hem niet kan uitprinten met namen en al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vage schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:43:
beste optie is http://mehq.net/dynmap/index.php een handige site met de maps van de regio's. Ik vindt deze prettig werken.
je moet alleen alt-tabben :)
Hiermee heb mijn eerste twee alts op laten groeien. Daarna nog vaak gebruikt voor nieuwe gebieden en book quests. Ongeveer 99% staat erop vermeld kan ik zeggen, de overige 1% is het googlen.

Gisteren met 5 personen book 13 voor de tweede keer afgerond. Ongeveer op 40% van de quests kwamen we erachter dat we allemaal Nederlanders waren.

hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:29:
Bij Bart Smit lagen er hier behoorlijk wat. Kost 10 euro. Die kaart voegt trouwens weinig toe, ingame map is makkelijker.

Ga vanavond beginnen met een groep om Urugarth eens in te gaan. Afgelopen tijd redelijk wat CD gedaan, maar ben benieuwd hoe Uru is. Meteen proberen ook maar valour +1 te krijgen.
Als je rift en CD gewent bent, is Uru echt een eitje :P Zit geen lock op overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:52:
[...]

Als je rift en CD gewent bent, is Uru echt een eitje :P Zit geen lock op overigens. :)
Rift ben ik zelf nog niet geweest, CD wat vaker, begin is inderdaad eitje, mordirith was wat pittiger. :P

Maar als we dus vanavond beginnen in Uru met bosses van begin af, en we stoppen en leaven instance, dat betekent dat we weer helemaal overnieuw kunnen beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels wat drops gehad die speciaal voor bepaalde klasses waren. Zo ook voor hunter (lvl 39 stond erbij als ik het me goed herinner) het lijken mij bladzijden van een boek oid. Wat moet/kan ik hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Vanaf lvl 39 of 40 (uit mijn hoofd) kan je legendary traits gaan equippen.
Deze moet je verzamelen door boeken te vinden die bij je class horen. Bij dit boek moet je dan alle pagina's verzamelen. Deze droppen vanaf mobs. Als je alle pagina's hebt kun je de trait equippen.

Op AH staan er behoorlijk wat. Ik zet ze of daarop of stuur ze naar iemand die ze kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:56:
[...]

Rift ben ik zelf nog niet geweest, CD wat vaker, begin is inderdaad eitje, mordirith was wat pittiger. :P

Maar als we dus vanavond beginnen in Uru met bosses van begin af, en we stoppen en leaven instance, dat betekent dat we weer helemaal overnieuw kunnen beginnen?
Mordirith is idd erg pittig. Turbine zegt dat Ost Elendil de moeilijkste 6-man instance is in het spel, maar ik moet zeggen dat ik Mordirith toch moeilijker vind. Zelfs na de update van boek14 blijft Ost erg makkelijk IMHO, als je de strategie juist hebt. Voor Mordirith blijft hoe dan ook, wat voor strategie je ook hebt, dat hij ontzettend hard hit op het laatst, en de random hope-wipes maken het er niet beter op.

Maar idd, zodra je instance leaved moet je weer opnieuw beginnen bij Uru. Het is wel overigens zo dat je er in een uur of 3 wel helemaal doorheen hobbelt. En dat je best veel dingen ook kunt skippen als je geen zin hebt om die te doen, wat dus ook erg veel tijd scheelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Uru zit een fellowship lock op. Dat wil zeggen, zodra je de group opheft en opnieuw samenstelt, zijn alle bazen er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 09:31

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:24:
[...]

Mordirith is idd erg pittig. Turbine zegt dat Ost Elendil de moeilijkste 6-man instance is in het spel, maar ik moet zeggen dat ik Mordirith toch moeilijker vind. Zelfs na de update van boek14 blijft Ost erg makkelijk IMHO, als je de strategie juist hebt. Voor Mordirith blijft hoe dan ook, wat voor strategie je ook hebt, dat hij ontzettend hard hit op het laatst, en de random hope-wipes maken het er niet beter op.

Maar idd, zodra je instance leaved moet je weer opnieuw beginnen bij Uru. Het is wel overigens zo dat je er in een uur of 3 wel helemaal doorheen hobbelt. En dat je best veel dingen ook kunt skippen als je geen zin hebt om die te doen, wat dus ook erg veel tijd scheelt. :)
LOL ga Haudh eens doen in Annuminas met de book14 Knockback bug. Dan maak je eens wat mee als tank. :( Mordorith is ook lastig, maar Haudh slaat echt alles op de brug. 8)7 Zeker als je met je rug naar de muur staan en dan toch eraf word gestompt. :(

Ik wil mijn cow-horsey O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Meh, Mordrith kan je met 3 doen. Minstrel, Guardian en Hunter of Champ is alles wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
MueR schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:46:
Uru zit een fellowship lock op. Dat wil zeggen, zodra je de group opheft en opnieuw samenstelt, zijn alle bazen er weer.
Het is al niet meer nodig. Net hele instance in 2,5 uur gedaan. Was eerste keer voor meesten, ging aardig. Geen enkele wipe en mooi vlot. :) Leuke instance opzich.

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10 12:56

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Zo, vanavond farming en cooking naar apprentice expert gebracht. Na Lowlands maar weer een tijdje questen. Misschien dat ik ooit Bree nog eens uitkom. :) Ben nu level 20, maar nog niet verder als boek 1 chapter 11.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:29:

URU heeft geen locks meer :) dus je kan eruit lopen FS disbanden (moet anderes reset de instance niet) en alles is er weer.

de trollen in URU (+1 valour) kun je direct aan het begin pakken je krijgt dan 24 troll kills dan kun je eruit gaan disbanden en inviten en het opnieuw doen tot je klaar bent :)

in een volle URU run krijg je +/- 50 trolls

• MADG0BLIN
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:48:
[...]

URU heeft geen locks meer :) dus je kan eruit lopen FS disbanden (moet anderes reset de instance niet) en alles is er weer.

de trollen in URU (+1 valour) kun je direct aan het begin pakken je krijgt dan 24 troll kills dan kun je eruit gaan disbanden en inviten en het opnieuw doen tot je klaar bent :)

in een volle URU run krijg je +/- 50 trolls
Ok, dat is wel handig. Maar we gaan zowieso binnenkort weer. Wil graag de helm nog en hoef nog maar 50 trollen ofzo. Dus binnenkort weer run en dan is de deed klaar. :)

Dan op naar CD voor valour 10. :)

Verwijderd

hard gewerkt aan mijn alt Amberlin :) kon haar net geen level 50 maken voor ik ging slapen :( moet nog 4332 XP (wat nu helemaal enhanced is) dus dat is een peuleschil nu :)

ook hebben we gisteren geraid thrang en balrog thrang is gelukt maar de balrog hebben we gelaten voor wat het is na de 2e wipe.

vanavond is er geen RAID gepland morgen mogelijk wel dus wil mn lvl 50 halen en wat books en deeds gaan doen.

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gisteravond mn Loremaster eindelijk haar eerste Rift piece gekregen, de Robe of the Elder Days. Bij Narnulubat dropte er zowaar ook nog een teal ring, de Haematite Band, die won ik ook nog eens :D

Thrang was iets meer moeite. De raid leader (ik had een raid vrij) zou uitleggen waar de fumaroles staan om Thrang te debuffen, komt ie te dicht in de buurt van Eimyr. We hadden geen hope, geen buffs... Tot overmaat van ramp vielen vervolgens ook nog 4 mensen ineens uit door een lagspike, gek genoeg allemaal engelsen uit het zuiden/midden van engeland. Maargoed, toen ze uiteindelijk allemaal terug waren, toch maar doorgegaan. 5 mensen dood toen we met thrang bezig waren, zelfs tot 2 keer toe onze tank en champion. Fijn joh, die knockbacks in alle richtingen. Uiteindelijk wel gelukt.

Vanavond lekker creep raiden :D
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:00:
hard gewerkt aan mijn alt Amberlin :) kon haar net geen level 50 maken voor ik ging slapen :( moet nog 4332 XP (wat nu helemaal enhanced is) dus dat is een peuleschil nu :)
4000 xp? Dan ga je toch ff grinden in Angmar of Forochel? Dan ben je er met 5 minuten.. Die 5 minuten zou ik wel later gaan slapen hoor

[ Voor 20% gewijzigd door MueR op 14-08-2008 11:04 ]

Verwijderd

MueR schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:03:
4000 xp? Dan ga je toch ff grinden in Angmar of Forochel? Dan ben je er met 5 minuten.. Die 5 minuten zou ik wel later gaan slapen hoor
het was toen niet enhanced XP en ik was al ERG over tijd zeg maar ;) ach pak als ik thuis ben ff die 4k

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2008 11:13 ]

• TAA

TAA

Liever IRC

De eerste (?) ingame screenshots van de Hollin Gate Entrance to Moria:

http://www.yougamers.com/...ine_mines_of_moria_shots/

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ziet er mooi uit, wel erg donker :)

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:19:
Vanaf lvl 39 of 40 (uit mijn hoofd) kan je legendary traits gaan equippen.
Deze moet je verzamelen door boeken te vinden die bij je class horen. Bij dit boek moet je dan alle pagina's verzamelen. Deze droppen vanaf mobs. Als je alle pagina's hebt kun je de trait equippen.

Op AH staan er behoorlijk wat. Ik zet ze of daarop of stuur ze naar iemand die ze kan gebruiken.
vanaf level 39 kan je de boeken gebruiken en de paginas worden dan auto. gevult
1 book kan je paginas voor kopen (die kan je dus ook vinden zonder dat je het boek hebt)
de andere 2 boeken moet je hebben voor je de paginas kan vinden deze verdwijnen meteen uit inventory deze kan je dus ook niet kopen
4e legendary krijg je via class quest (level 45)

1e legend kan je equippen op level 41 de 2e op level 45

pages en boeken droppen van level 39+ mobs
in elk book vallen de 1e 4 paginas in een bepaald gebied en de laatste 4 in een ander gebied (de locatie verschilt van boek tot boek)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:28:
[...]

vanaf level 39 kan je de boeken gebruiken en de paginas worden dan auto. gevult
1 book kan je paginas voor kopen (die kan je dus ook vinden zonder dat je het boek hebt)
de andere 2 boeken moet je hebben voor je de paginas kan vinden deze verdwijnen meteen uit inventory deze kan je dus ook niet kopen
4e legendary krijg je via class quest (level 45)

1e legend kan je equippen op level 41 de 2e op level 45

pages en boeken droppen van level 39+ mobs
in elk book vallen de 1e 4 paginas in een bepaald gebied en de laatste 4 in een ander gebied (de locatie verschilt van boek tot boek)
Pff, mij wat te ingewikkeld. Ik kom ze vanzelf tegen en sla ze wel op. Misschien dat ik er later wel wat mee ge doen.
Ik heb trouwens we een chronisch gebrek aan ruimte. Heb een huis met 1 kist, heb twee kisten extra bij de bank gekocht maar nog zit het allemaal vol. Volgens mij moet ik hoognodig wat spul verkopen waarvan ik denk dat ik het waarschijnlijk nooit nodig heb bij craften. En dan zul je zien dat ik net de verkeerde keuzes maak en later alles duur moet terugkopen....

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:40:
[...]

Pff, mij wat te ingewikkeld. Ik kom ze vanzelf tegen en sla ze wel op. Misschien dat ik er later wel wat mee ge doen.
Ik heb trouwens we een chronisch gebrek aan ruimte. Heb een huis met 1 kist, heb twee kisten extra bij de bank gekocht maar nog zit het allemaal vol. Volgens mij moet ik hoognodig wat spul verkopen waarvan ik denk dat ik het waarschijnlijk nooit nodig heb bij craften. En dan zul je zien dat ik net de verkeerde keuzes maak en later alles duur moet terugkopen....
oeps verkeerd gelezen :o

[ Voor 7% gewijzigd door DenniZ op 14-08-2008 13:09 ]

Verwijderd

DenniZ schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:55:
[...]

Gebruik je de bank ook? Daar kan je ook nog extra kisten kopen zodat je nog meer kan opslaan.
ehhh er staat toch dat hij een huis heeft met 1 kist en 2 extra kisten heeft gekocht bij de bank :?

je kan er max 4 hebben en met een deluxe home kan je 2 chests in je huis kopen ;) maar ik heb hetzelfde probleem :X en ik heb een deluxe home met 2 kisten en 4 vaultspaces bij bank en mijn alt heeft er 3 bij de bank (4e koop ik vandaag zodra ik lvl 50 word)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:40:
[...]

valt wel mee hoor... zorg dat je alle boeken hebt voor jouw class zodra je level 39+ bent en koop de 8 paginas van het 1e boek dan heb je meteen al 1 legend trait en kan je alle andere paginas vinden.

dan kijk je even welke 4 locaties je paginas droppen en kijkt wat daar te doen is (slayer deeds b.v.) die ga je doen en je loot alle corpses (niemand kan die pages pakken behalve degende die het corresponderende boek hebben. paar uurtjes grinden en je hebt alle legendary traits :)

4e krijg je als je beide class quests hebt voltooid (hoef je verder niks voor te doen)

Verwijderd

En waar kan ik die boeken halen (ik ben hunter), en waar kan ik zien waar de pagina's droppen? Ik ben nu lvl 45 en heb dus nog vrij weinig...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 13:23:
En waar kan ik die boeken halen (ik ben hunter), en waar kan ik zien waar de pagina's droppen? Ik ben nu lvl 45 en heb dus nog vrij weinig...
boeken is het beste om in AH te kopen zijn niet duur zelfde geld voor de 1e 8 pages

waar de pages droppen voor hunter books weet ik zo niet maar google op de naam van het boek en dan vind je het wel ;) de legend traits zijn erg goed en zeer zeker de moeite waard!

botoo heeft een hunter en er zijn er wel meer hier met een hunter die weten het misschien wel

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2008 13:36 ]

• MADG0BLIN
Volgens mij hier:

* Hunter
o A Shot in the Dark Pages 5, 10, 14, 16 - Found in Angmar
o Pages 19, 22, 23, 25 - Found in the Misty Mountains
o The Way of the Hunter Pages 1, 3, 4, 8 - Found in Angmar
o Pages 17, 20, 21, 28 - Found in the Misty Mountains

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 13:37:
Volgens mij hier:

* Hunter
o A Shot in the Dark Pages 5, 10, 14, 16 - Found in Angmar
o Pages 19, 22, 23, 25 - Found in the Misty Mountains
o The Way of the Hunter Pages 1, 3, 4, 8 - Found in Angmar
o Pages 17, 20, 21, 28 - Found in the Misty Mountains
duidelijk dus 39+ level mobs in de pan hakken in MM tot je 8 paginas hebt (4 van beide boeken) dan naar angmar voor de resterende 8 en je bent klaar ;)

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Je kan toch ook aan pagina's geraken in Forochel?

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Humanoids (Orcs, Men, Dwarves etc) in de Misties en Angmar droppen je pages inderdaad.
Simon Verhoeven schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:10:
Je kan toch ook aan pagina's geraken in Forochel?
Nope. Alleen de teal pages.

[ Voor 53% gewijzigd door MueR op 14-08-2008 15:13 ]

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:21
Kan iemand die veel ervaring met Mini's heeft mij helpen?

Ik heb gisteravond book 11 chapter 12 (de solo instance in Delossad) gedaan. Mijzelf en een guardian uit de fellowship lukte het prima, eitje zelfs. De derde persoon in de fellowship is een minstrel, die er maar niet in slaagt het te voltooien. Bij binnenkomst in de ruïne zelf kan ze de 1e "wave" van 2 worms aan, maar daarna gaat ze steeds dood. Ik moest nadat ikzelf klaar was weg, maar de guardian heeft van alles gedaan, waaronder nieuwe drums voor haar gemaakt die beter zouden zijn, maar toch wil het niet.. heeft iemand tips?

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Heeft ze warspeech aanstaan?

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 09:31

Knaak

It's me, Mario!

Jezelf bubble geven als mincer helpt ook wel eens.

Verwijderd

met warspeech kan je die dingen max AoE-en en tussentijds beetje healen. Rondrennen kan daarbij helpen, want die wormen zijn slow. Daarbij op het laatst warspeech uit togglen en dan een heal eroverheen.

Moet lukken denk ik.

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:21
Het heeft geholpen denk ik, want het is ook gelukt =) Thanks.

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

CM zou toch echt eens wat meer mogen communiceren over het event.

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Probleem. Heb Vista en zie mijn muiscursor amper ingame. Heb DX10 al uitgezet, want daarvoor zag ik helemaal niets van mijn cursor (lastig als je in options menu zit). Nu heel vaag en flikkerend. De rest van het beeld is wel adembenemend mooi.

Update: in orde
http://forums.lotro.com/showthread.php?&postid=2045035

Via de mouse options onder Vista zelf

[ Voor 19% gewijzigd door Hurtebise op 14-08-2008 22:04 ]

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Welke settings heb je aangepast want ik heb geen probleem met Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Gisteren voor het eerst naar Thorins Hall geweest, wat ziet dat er mooi uit zeg :9

[ Voor 25% gewijzigd door DenniZ op 15-08-2008 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Gisteren ben ik dan eindelijk Grand Master Weaponsmith geworden! Was nog een flink karwei, maar ik was gisteren lekker bezig met ore verzamelen, dus toen ik op het einde nog maar een stuk of 50 tier puntjes hoefde maar even doorgezet.

Nu zorgen dat ik een keer een superior ancient steel weaponsmithing tool op de kop kan tikken. Wat zijn die dingen duur zeg! Minimum prijs op de AH die ik tot nog toe gezien heb is toch 5 goud. Enorm verschil met de 18% gewone ancient steel tool, die vaak al voor zo'n 700 silver te krijgen is (misschien daar in eerste instantie maar even voor gaan, of die 2% extra kans ook 5 goud extra waard is...).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Flying Dutchman schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:33:
Nu zorgen dat ik een keer een superior ancient steel weaponsmithing tool op de kop kan tikken. Wat zijn die dingen duur zeg! Minimum prijs op de AH die ik tot nog toe gezien heb is toch 5 goud. Enorm verschil met de 18% gewone ancient steel tool, die vaak al voor zo'n 700 silver te krijgen is (misschien daar in eerste instantie maar even voor gaan, of die 2% extra kans ook 5 goud extra waard is...).
Niet waard, het staat nog altijd in mijn geheugen gebrand hoe ik 21 keer op rij de crit miste op een item, ondanks mijn superior hammer en active scrolls :D. Ga lekker grinden in Goblin Town , misschien vind je wel een recipe ervoor, zo niet, dan heb je in ieder geval weer wat extra geld erbij om eventueel alsnog het item van de veiling te halen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik heb daar geluk mee gehad, ik ben zelf aan het recipe, beryl shard, mats geraakt en ik heb iemand een metalworker crit scroll laten maken.
Ik gaf het aan iemand en crit op de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 19:08:
CM zou toch echt eens wat meer mogen communiceren over het event.
wat valt er te communiceren dan?

we kunnen 8 dans pasjes leren en de inn league quest een paar punten en dat was het

geen toffe rewards geen vis quests geen horse race helemaal niets van dat alles :(
of is dat inmiddels aangepast?

Amberlin is nu ook lvl 50 :9
gisteren URU gedaan (wat deeds doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 danspasjes>.< Dance 1 en 2 zijn precies gelijk. Teminste voor man, bij de rest heb ik geen zin dat uit te proberen. :P

En nee, we kunnen nog steeds niets. Zover ik weet is zelfs het kippenmeppen gedisabled, en dat was juist ook zo ontzettend tof... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:54:
[...]

we kunnen 8 dans pasjes leren en de inn league quest een paar punten en dat was het

geen toffe rewards geen vis quests geen horse race helemaal niets van dat alles :(
of is dat inmiddels aangepast?

Amberlin is nu ook lvl 50 :9
gisteren URU gedaan (wat deeds doen)
Ik ben inmiddels lid van de inn league. Het was best grappig om stom dronken van de ene naar de andere kroeg te rennen. Ik heb er haast in real life koppijn aan over gehouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:54:
[...]

Of dat we extra tijd krijgen & indien ja hoeveel?
Hoe bug fixing vlot?
Of ze al een idee krijgen wanneer ze de patch live laten gaan?
Enige andere compensatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:14:
[...]

Ik ben inmiddels lid van de inn league. Het was best grappig om stom dronken van de ene naar de andere kroeg te rennen. Ik heb er haast in real life koppijn aan over gehouden. :)
ben ik ook vraag is of ik friend status ga halen voordat het festival voorbij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Faya schreef gisteren:
We've made some positive progress in relation to the Summer festival. Tomorrow morning I will be making an annoucement.
Vandaag:
Faya schreef vandaag om 10.15 CEST:
I'm just waiting on translations. As soon as I get them I'll post it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is eigenlijk niet specifiek lotro maargoed, ik had een korte discussie met iemand die nog nooit lotro gespeeld had of wat voor mmorpg dan ook en die wilde er volgende week eens mee beginnen. Ik zei dus kan je beter niet doen, als je die mmorpg tterminologie nog niet snapt en je duikt in een spel dat mensen al een jaar (jaren?) spelen ook dan kom je daar nooit in mee. Hij had zoiets van "zal wel meevallen!" Hoe denken jullie daar over, is lotro op dit moment geschikt voor een mmorpg newbie die net begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:01:
Dit is eigenlijk niet specifiek lotro maargoed, ik had een korte discussie met iemand die nog nooit lotro gespeeld had of wat voor mmorpg dan ook en die wilde er volgende week eens mee beginnen. Ik zei dus kan je beter niet doen, als je die mmorpg tterminologie nog niet snapt en je duikt in een spel dat mensen al een jaar (jaren?) spelen ook dan kom je daar nooit in mee. Hij had zoiets van "zal wel meevallen!" Hoe denken jullie daar over, is lotro op dit moment geschikt voor een mmorpg newbie die net begint?
natuurlijk kan dat. waarom niet? toen ik begon met lotro had ik ook nog nooit een MMO gespeeld. je krijgt vanzelf wel advies. en je begint toch op lvl 1 en tegen de tijd dat je hoog genoeg bent om de zware uitdagingen aan te kunnen weet je al veel meer en wat je niet weet kan je vragen. zowel hier in dit topic als ook in het advice channel of eventueel in de kinship of mensen uit friends list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als jij hem een beetje helpt moet je niet zo zwaar tillen aan die mmorpg terminologie hoor.

Het is nou niet bepaald moeilijk ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ach zelf ben ik de inn league quest al ferm beu aan het worden.
Het is al zover gekomen dat ik tegenwoordig post processing uitzet als ik de quest doe.
De eerste keren is het nog wat grappig maar nu is het louter irritant.

@am2 je vriend kan gemakkelijk met LOTRO beginnen.
Verwijs hem anders eens naar: http://www.nickyee.com/daedalus/archives/001313.php
Hello everyone,

We're pleased to announce that all of the Summer Festival content will open on Monday 18th for your enjoyment.

We initially elected to disable some of the events in the Summer Festival due to several issues that were discovered during testing. Working with Turbine, we chose to take the "wait and see" approach to gauge the effect of these bugs on their live service.

We have now reviewed the impact and have made the decision that the severity of the known issues, (see below for list of known issues) is not sufficient to prevent us from opening these events up.

We apologise for the wait, but felt it was prudent to see how the player experience would be impacted before taking any risks.

In light of the time players have not been able to enjoy the Summer Festival, we will be extending the festival period by just over two weeks. The festival will now close on September 4th.

Enjoy!

Known Issues:

* Horse race issues:
o The Shire Derby race is lacking a starting barrier
o The festival horse that is won in the event cannot be traded
* Dance emotes acquired from the festival dance events have an issue with the looping animation
* Some NPCs have acquired the talent of levitation
Maar eh, ik lees precies niets over fishing

[ Voor 64% gewijzigd door Simon Verhoeven op 15-08-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Lotro is ook mijn eerste MMORPG en ik heb er weinig moeite mee moet ik zeggen. Ook omdat ik met mensen speel die me daarin helpen (Firo & Sliceron _/-\o_ )

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.