The Lord of the Rings Online - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:32

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Mines of Moria is nog niet uit.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:41:
Even 2 korte vraagjes. Ik wil een nieuw huis kopen, maar hoe zit het ook alweer (ja Muer ik weet dat je me het al via TS had uitgelegd maar ik ben het alweer vergeten 8)7) Moet ik eerst een nieuw huis kopen en dan de ander opzeggen of moet ik eerst opzeggen en dan een ander huis kopen? Wat ik nog wel had onthouden was dat de spullen van je oude huis mee gaan naar het nieuwe huis. Gaat dat automatisch of moet je daar nog wat voor doen?
zelf nooit geprobeerd maar je kan maar 1 huis tegelijk hebben dus neem aan dat je geen huis kan kopen als je er al 1 hebt. en als je je huis verlaat dan heb je meende ik te herinneren een cooldown van 2 dagen. de spullen die je al in huis had kun je ophalen bij vault keeper
Verder gisteren met mijn Hunter lvl 35 geworden. Tijd voor wat rijlessen en een paard :)
grtz, scheelt een hoop loop werk dus dat is altijd prettig :)

maintenace duurt tot 13:00 BST dat is 14:00 uur? hoop dat ze de festival problemen nu gaan fixen :/

teaser filmpje van 40 Mb van MoM! ok geen in game play wat ik stiekem wel had gehoopt maar wel tof :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
De cooldown van 2 dagen 1 dag geldt alleen voor het huis wat je hebt verlaten. Dat is tijdelijk uit de markt. Je kan direct een ander huis kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Eventjes een vraagje zodat ik aan een andere kin geen grove vraag stel.
Wat denken jullie om je huis te koop aan te bieden aan een ander kinship?
Ik zou graag verhuizen naar een wending way 3 als er 1 beschikbaar komt maar ik heb niet veel zin om 7g te laten vallen dus ik dacht eraan om een topicje te openen op het forum van silent minority en te vragen of iemand me wat wilt uitkopen of zou dat te grof zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Maar hoe wilde je dat doen dan? Je wil jouw huis te koop aanbieden, vervolgens moet diegene alsnog 7g aan de game betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Gewoon uitkopen, goedstukje of 2 en ik verkas bvb.
Nu ja vroeg of laat zal ik wel uit mezelf wel eens verhuizen maar dan duurt het langer, ben nogal uitgekeken op chalk street 3, wending way 3 is eigenlijk veel leuker.
Zeker met dat vuurwerk garden decoration dat ze gaan toevoegen & als ze wat extra activiteiten in housing zones toevoegen.
Ook is er een mooie pier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@simon ik denk niet dat er iemand geld gaat betalen zodat jij kan verhuizen...

servers zijn weer in de lucht maar de vissers zijn nog steeds afwezig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:21
Oh ok.

Maar nu.. ik zit met een probleem, ik krijg de launcher niet meer aan de praat. Ik heb net book 14 geinstalleerd, en nu geeft hij de volgende error:
Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/6283/lotroerrordl0.th.png

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ach ik ken iemand met meer dan 100 of was het nu 300g.
En ik zou dan ook geen 7g vragen;

@gezaag over event
Persoonlijk heb ik liever dat het wat langer wegblijft, dat we het bugvrij krijgen en bvb 2 1-2 weken extra krijgen dan dat we het met bugs krijgen en dat we minder tijd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Simon Verhoeven schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:30:
Ach ik ken iemand met meer dan 100 of was het nu 300g.
En ik zou dan ook geen 7g vragen;

@gezaag over event
Persoonlijk heb ik liever dat het wat langer wegblijft, dat we het bugvrij krijgen en bvb 2 1-2 weken extra krijgen dan dat we het met bugs krijgen en dat we minder tijd krijgen.
Inderdaad en dat we daardoor zodanig meer tijd krijgen dat we wel Friendly kunnen worden met Inn league (en de amerikanen net niet.. >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:52
blacktarantulaX schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:29:
[...]

Oh ok.

Maar nu.. ik zit met een probleem, ik krijg de launcher niet meer aan de praat. Ik heb net book 14 geinstalleerd, en nu geeft hij de volgende error:
[afbeelding]

Weet iemand een oplossing?
Opnieuw de pre-patcher binnenhalen en opnieuw installeren. Lijkt iets te zijn fout gegaan bij de installatie. Daarvoor ms je hd even defraggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren maar eens zo'n 14 daags proefaccount genomen en ik moet zeggen dat het me best bevalt. Ik ben begonnen als Burglar (Hobbit) en heb de eerste quests gedaan. Ik ben nu net verplaatst naar de "echte wereld" en ben nu level 5.

Ik moet nog wel wennen aan het feit dat er zowel echte mensen als "Bots" rondlopen in het spel. Hoe weet ik nu wie "echt" is en wie niet? Verder ben ik nog wel eens naar het zoeken naar hoe alles werkt. Dingen als hoe wordt ik lid van een fellowship of hoe kom er weer uit enzo, maar ik ontdek vanalles en nog wat en vermaak me voorlopig nog wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:25
Welkom server zit je? Ik ben ook net begonnen met 2 karakter als hobbit burglar. Ben lvl 11. Als je op Laurelin zit wil ik je wel wat dingen laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:35:
Ik heb gisteren maar eens zo'n 14 daags proefaccount genomen en ik moet zeggen dat het me best bevalt. Ik ben begonnen als Burglar (Hobbit) en heb de eerste quests gedaan. Ik ben nu net verplaatst naar de "echte wereld" en ben nu level 5.

Ik moet nog wel wennen aan het feit dat er zowel echte mensen als "Bots" rondlopen in het spel. Hoe weet ik nu wie "echt" is en wie niet? Verder ben ik nog wel eens naar het zoeken naar hoe alles werkt. Dingen als hoe wordt ik lid van een fellowship of hoe kom er weer uit enzo, maar ik ontdek vanalles en nog wat en vermaak me voorlopig nog wel even
Je ziet snel genoeg wie echt is en wie niet, ten eerste al aan hoe échte spelers bewegen, de kleding die ze aan hebben, etc. Twijfel je toch, dan kun je een echte speler altijd nog inspecten als je erop klikt, de symbolen van de echte spelers zijn ongetwijfeld ook anders dan die van NPC's (bots), maar ik heb ze nog nooit direct met elkaar vergeleken ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Flying Dutchman schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:58:
[...]

Je ziet snel genoeg wie echt is en wie niet, ten eerste al aan hoe échte spelers bewegen, de kleding die ze aan hebben, etc. Twijfel je toch, dan kun je een echte speler altijd nog inspecten als je erop klikt, de symbolen van de echte spelers zijn ongetwijfeld ook anders dan die van NPC's (bots), maar ik heb ze nog nooit direct met elkaar vergeleken ;).
Het lukt ook wel hoor, maar was in het begin even verwarrend. Ik speel overigens op Eldar en heet Rudimond. Ik heb net rondgehuppeld in Little Delving en Delving Fields. Ik heb er genoten van de mooie zonsopkomst! Geweldig!

Afbeeldingslocatie: http://dump.ruudgreven.nl/lotro1_thumb.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:45:
[...]

Het lukt ook wel hoor, maar was in het begin even verwarrend. Ik speel overigens op Eldar en heet Rudimond. Ik heb net rondgehuppeld in Little Delving en Delving Fields. Ik heb er genoten van de mooie zonsopkomst! Geweldig!

[afbeelding]
nice... ik speel ook op eldar en botoo ook

mijn main Ellendras Coldheart lvl 50 minstrel
alt: Amberlin lvl 46 captain

als je wat wilt weten geef maar een gil als ik niet reageer ben ik druk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Inmiddels lvl 11 guardian :*)

Gisteren de eerste instance gedaan met BaCoNL en een niet-gotter (Sliceron) die viel een beetje tegen qua moeilijkheidsgraad, maar dat zal ongetwijfeld nog gaan veranderen bij latere instances.
Kom maar op met die balrog :+

edit:
PC staat in de slaapkamer dus maar even met de vrouw afgesproken dat ze in de woonkamer gaat slapen op het aerobed zodat ik zo lang mogelijk door kan spelen vanavond / vannacht O-)

[ Voor 27% gewijzigd door DenniZ op 08-08-2008 09:17 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 12 loremaster, kom maar op met die bear pet op level 14 :9

Wat is zo'n beetje de eerste uitdagende instance in LOTRO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Problems:
Even een korte vraag.... hebben jullie ook last van crashen na book14 en specialy na de patch-dag van gisteren?
Voorheen een jaar lang gespeelt zonder dat de game ook maar 1x vast hangt of crashed naar desktop. Sinds book14 soms dat hij gewoon crashed naar desktop, meestal als je in zo'n laadscherm zit. Dit gebeurt wel eens op het uur (of 2).
Sinds gisterenavond en erger probleem.... ik speel en opeens wordt het beeld raar en begint te haperen. Ineens is alles zwart (maar het geluid gaat gewoon door en ik kan gewoon doorlopen), en enkele seconden laten crash to desktop. Dit is me gisterenavond in 1,5 uur speeltijd 4x overkomen. Niet leuk dus.
Ik kan me niet voorstellen dat dit aan mijn systeem en/of OS zou kunnen liggen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb gisteren ook een soort crash gehad, ik zal allerlei textures op rare plekken in beeld... kon nog wel doorlopen maar ja ik zag niks meer. Mijn pc draaide gewoon door, teamspeak deed het allemaal nog. Game restarten bleek de oplossing.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:38:
Level 12 loremaster, kom maar op met die bear pet op level 14 :9

Wat is zo'n beetje de eerste uitdagende instance in LOTRO?
Ik zou zeggen Book 1 Chapter 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Nou dat moet dit weekend wel te doen zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
* MueR kijkt verschrikt om zich heen en gooit snel een linkje neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:23:
[...]

Ik zou zeggen Book 1 Chapter 11.
of the great barrows chain (wat je maar het eerste doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

MueR schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:56:
* MueR kijkt verschrikt om zich heen en gooit snel een linkje neer.
LOL, ik dacht even dat ze alleen haar middelvinger opstak :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 18:42

TAA

Liever IRC

Als ik terug kijk op het levellen van mijn main (en de endgame content) dan hebben de volgende instances een speciaal plaatsje gekregen:
+ Garth Agarwen (lvl25-28 )
+ Fornost (lvl34-38)
+ Carn Dum (lvl45-50)
+ The Rift (lvl50)

De levels zijn wanneer ik er begonnen ben c.q. rondgehangen heb. The Great Barrow was mijn eerste instance en eigenlijk ook fell ervaring. Niet echt perfect op een laptop met een GF5600Go ;)

GA heb ik avonden achter elkaar gedaan om Ivar down te krijgen. Dat was nog eens een tijd! Fornost veel ook niet mee in PUG's. Toen ben ik eigenlijk pas een kinship ingerold... Carn Dum en de Rift zijn wekelijkse kost geworden. Voornamelijk voor de fun maar toch ook wel lekker nu m'n eerste alt ook bijna de volledige riftset heeft (nog 2 runs; lang leve ons fixed loot priority systeem) :D

Annuminas instances liggen me niet zo; ik vecht liever tegen greenskins en aanverwante monsters :+

Non-instanced heb ik een hoop lol beleefd aan Dol Dinen... machtig mooi stuk als je op het bedoelde level zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:59:
[...]

LOL, ik dacht even dat ze alleen haar middelvinger opstak :o
gloeiende ik ben benieuwd naar die link maar zit op mn werk dus kan nagenoeg geen site openen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:04:
[...]

gloeiende ik ben benieuwd naar die link maar zit op mn werk dus kan nagenoeg geen site openen :(
Kwil het plaatje ook wel ff mailen als je echt niet kan w88 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:04:
[...]
Check je DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:14:
Ik heb gisteren ook een soort crash gehad, ik zal allerlei textures op rare plekken in beeld... kon nog wel doorlopen maar ja ik zag niks meer. Mijn pc draaide gewoon door, teamspeak deed het allemaal nog. Game restarten bleek de oplossing.
Wat voor plekken? een soort distortion (sneeuw)? of Groene & roze strepen?

Heb ik namelijk ook gehad, later werd beeld helemaal zwart. Nvidia kaart stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:16:
[...]

Wat voor plekken? een soort distortion (sneeuw)? of Groene & roze strepen?

Heb ik namelijk ook gehad, later werd beeld helemaal zwart. Nvidia kaart stuk.
Nee geen sneeuw maar geel beeld met allerlei textures overal... nou ik hoop niet dat dat het eind van mijn 9800gtx gaat inluiden :(

nu heb je me wel meteen erg ongerust gemaakt ;(

[ Voor 5% gewijzigd door DenniZ op 08-08-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx maar zie hem nog niet hoor... die site mag ik niet benaderen dus alles wat daarop uitkomt werkt niet. ik kan een handje vol sites openen gelukkig werken tweakers en GOT wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:34:
[...]

thnx maar zie hem nog niet hoor... die site mag ik niet benaderen dus alles wat daarop uitkomt werkt niet. ik kan een handje vol sites openen gelukkig werken tweakers en GOT wel :P
Ben zo vrij geweest hem even naar je gmail te sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:41:
[...]

Ben zo vrij geweest hem even naar je gmail te sturen :)
ghehe thnx maar daar kan ik ook niet bij :'( werken voor de overheid heeft ook nadelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:07:
[...]

ghehe thnx maar daar kan ik ook niet bij :'( werken voor de overheid heeft ook nadelen
Heb ik ook een tijdje gedaan (BZK en Justitie) maar daar stond (toen) alles nog wel open, websites in ieder geval wel. Maar ja, misschien zijn ze daar eindelijk wakker geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Doen we dit toch?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/R6S1Ynfn2U8IxlohejPXUxeu/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dat werkt maar wat is er zo bijzonder aan? wel een mooi plaatje trouwens :)

ben benieuwd wanneer ze nu eindelijk die vissers en de paarden race gaan activeren :( en of we extra tijd krijgen in festival ik wil dat behang met die bomen! en die welkomstmat voor mn huis... ook vind ik het belachelijk dat je alleen maar friend status kan halen bij de inn league door de repeatable quest 23 x extra te doen :N

is er al iemand friend bij the inn league? want vorige festival waren er ook punten te behalen (allen speelde ik toen niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dit is de concept art voor de Runekeeper (Elf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
DenniZ schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:23:
[...]
Nee geen sneeuw maar geel beeld met allerlei textures overal... nou ik hoop niet dat dat het eind van mijn 9800gtx gaat inluiden :(
Ik had dus precies hetzelfde als jij omscheef in je vorige post.... lijkt me geen toeval... Denk dat dit its van LOTRO zelf is hoor. Andere games lopen gewoon goed.... Na een restart is het ook weer ff verholpen.

Ik had het als eerste toen ik het rep-gedeelte in rivendell inliep, tweede keer was mijn mn alt toen ik in Ered Luin richting de lvl50 instance liep. Daarna een keer in Thorins hall zelf. Wazig.
Ik ga vanavond weer kijken of het voorkomt, hoop van niet.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:20:
Dit is de concept art voor de Runekeeper (Elf).
over elven gesproken... ik speel zelf ook een Elf (altijd een zwak voor gehad O+ ) naar wat mij opvalt is dat elk race wel hele goeie racial traits heeft behalve de elven die hebben IMHO erg veel slechte tot zeer beperkte traits. zoals b.v. bow damage dat is alleen leuk voor een hunter of sylvan shadows wie wil dat nou ? je bent trager dan traaaaaaaaaaaaaaag en de cooldown is belachelijk hoog dan nog een sword bonus leuk maar wat moet ik ermee als minstrel :/ zowiezo zijn dat al 3 traits waar ik als minstrel echt niets maar dan ook helemaal niets aan heb dan heb je nog power of the eldar die ik bij gebrek aan beter equipped heb maar kom op 2% power voor 10 min daar schiet je ook niet echt veel mee op. virtues elf heb ik ook geslot maar zodra ik wisdom op 10 heb is die ook zinloos voor mij. dan zijn 4 van de 7 of 8 racial traits zinloos voor mijn char 8)7

hobbits: still as a hobbit (ofzoiets)
men: mass heal en 1% block, 1% evade and 1% parry
dwarfs: dwarf endurance +50 vital for gehele FS

vind echt dat elven qua traits achter gesteld zijn

edit: oh ja parry XX seconde 75% parry chance zinloos! behalve voor een guard of captain (maar als captain kan je geen elf zijn) dan zijn dus meer dan 50% van de traits nagenoeg zinloos voor mijn minstrel 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Elfs slechte traits? Je hebt je 75% parry, en een invisibility. Bijde juist erg goed. En niet zinloos, als je agro krijgt in een raid/group als niet guard/captain moet je juist veel ontwijken/afweren omdat je niet veel moraal hebt. Ik heb (had, min of meer gestopt met actief Lotro todat MoM komt) een Elf minstrel en zovaak dat die parry mijn leven gered heeft na healing agro. En die Shadows: er zijn genoeg quests geweest waar ik dat trait gebruikt hebt om ergens langs te komen waar me dat solo nooit gelukt was anders, of mensen gerest die achter mobs in een instance doodgegaan waren.

[ Voor 91% gewijzigd door bstard op 08-08-2008 14:29 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:25:
Elfs slechte traits? Je hebt je 75% parry, en een invisibility. Bijde juist erg goed.
dude wat moet een minstrel nou met parry? NIETS alleen zinvol voor tank en captain en een captain kan geen elf zijn
wat moet een minstrel met sylvan shadows (stealth) niets want je komt niet meer vooruit en CD is 3 of 4 uur ofzo
virtues elf alleen +1 wisdom is leuk (heb nu 9 dus nog 2 ranks en ook die is zinloos)
power of the eldar 2% extra power voor 10 min joepie de poepie maar is echt ruk
2% bow damage alleen leuk voor een hunter
2% sword damage joepie alle leuke minstrel wapens zijn daggers of maces

dat zijn 5 traits waar je als minstrel echt NIETS aan hebt dan is er nog 1 die kleinbeetje nuttig is maar ook alleen tot rank 10 wisdom bereikt is. dan heb ik dus 6 traits waar ik niets aan heb hoeveel zijn er? 8 of 9 ofzo we hebben 5 slots en wellicht komen er meer bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:04:
[...]
s er al iemand friend bij the inn league? want vorige festival waren er ook punten te behalen (allen speelde ik toen niet)
Tijdens de vorige festivals kon je alleen de eerste Inn League quest doen. Er is dus nog niemand friend bij de inn league.. en aangezien je maar 1x per dag de kroegentocht door de shire kan doen, duurt het nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moraelyn schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:35:
[...]

Tijdens de vorige festivals kon je alleen de eerste Inn League quest doen. Er is dus nog niemand friend bij de inn league.. en aangezien je maar 1x per dag de kroegentocht door de shire kan doen, duurt het nog wel even.
er was ook een quest waar je inn league keg mee kon winnen weet niet of je daar ook rep points voor kreeg.

@bstard er zijn genoeg momenten waarop ik als minstrel aggro kreeg na healen en ik dan dood ging geen enkele waar ik het met 10 of 15 sec parry had getrokken dus of een guard haalt de aggro weg of ik kan mezelf redden met play dead of song of soothing maar parry come on!

stealth waarin je trager bent dan s....t door een trechter en daarna 4 uur cooldown hebt no thnx ik pas ervoor de rest van de traits ben je wel met me eens.

ze moeten de elven wat traits gaan geven die voor alle classes zinvol zijn zoals b.v. permanent 1% block, evade en parry of 50 vital zoals de dwergen of een mass heal van de humans dat soort dingen ik heb vanaf het begin moeite gehad met 5 racial traits te equippen en ik heb alle racial traits die je kan krijgen er zijn er gewoon echt te weinig die zinvol zijn voor een minstrel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Laat ik het zo zeggen.. Toen ik dit festival de kroegentocht deed, kreeg ik mijn eerste reputation bij de Inn League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Klopt, de enigste andere rep die je kon krijgen was de initiation en dat bracht je gewoon naar acquaintance.

Btw MueR kan je de persoon die verantwoordelijk is voor gaming news eens niet laten polsen bij CM of er extra tijd komt als compensatie voor het ontbreken van events? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:32:
[...]

dude wat moet een minstrel nou met parry? NIETS alleen zinvol voor tank en captain en een captain kan geen elf zijn
Blijkbaar netzoveel als jij met lezen. Healing-agro. Denk aan die keren dat je dood lag toen de tank of iemand anders in je party/raid een mob niet oppakte, en je Still as Death op cooldown was. Die keren had je kunnen doorhealen met je 75% parry.

[ Voor 24% gewijzigd door bstard op 08-08-2008 16:07 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

bstard schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:04:
[...]

Blijkbaar netzoveel als jij met lezen. Healing-agro. Denk aan die keren dat je dood lag toen de tank of iemand anders in je party/raid een mob niet oppakte, en je Still as Death op cooldown was. Die keren had je kunnen doorhealen met je 75% parry.
Goed punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:03:
Btw MueR kan je de persoon die verantwoordelijk is voor gaming news eens niet laten polsen bij CM of er extra tijd komt als compensatie voor het ontbreken van events? ;)
Heh, you're talking to him. Vorige keer werd me beloofd dat dit ging gebeuren, toen kwam er ook niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 of 15 sec :')

nee want parry interupt je healing ook (of kan jij tegelijk met je wapen een parry uitvoeren en een instrument bespelen?) en de keren dat het je helpt is echt zeldzaam echt het is ruk voor een minstrel doe mij maar 2e still as death zoals b.v. de hobbits hebben of welke willekeurige GOEIE trait van welk ander race dan ook.

serieus vergelijk ze maar dan zul je echt maar 1 conclussie kunnen trekken en dat is dat de elves de slechtste racial traits hebben (all round)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Legolas je moet het algemeen bekijken, niet vanuit het standpunt van je class.
Ik ben een hobbit burglar, denk je dat er een nuttige racial voor mij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:47:
Legolas je moet het algemeen bekijken, niet vanuit het standpunt van je class.
Ik ben een hobbit burglar, denk je dat er een nuttige racial voor mij is?
jazeker wel. still as a hobbit is een skill die elke class can gebruiken. een echte life saviour op het juiste moment ik inspect veel characters en ik zie toch echt dat alle andere races het beter hebben qua recial traits serieus en het diepte punt is wel een elf minstrel echt de helft van de traits zijn waardeloos. ik heb lvl 50 elf minstrels gezien die 5e slot leeg hadden! ik weet ook waarom ok je kan er iets neerzetten (power of eldar ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De traits zetten geen zoden aan de dijk eens, maar Sylvian Shadows heb ik regelmatig gebruikt om langs mobs te komen waar ik niet tegen wilde vechten. Gisteren nog in Amunimas trouwens met mn champion.

Daarbij ben ik eens met bstard betreft de parry, want die heeft mij ook vaak gered in de Rift als mobs aan me aan het slaan waren, de offtank ze niet allemaal van me afkreeg, mn faint dead het niet deed en de song of soothing niet afkreeg met de minstrel.

De overige zuigen, vergeleken met menkind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Umh Legolas kijk eens even naar de burglar skill Hide in plain sight.
De elf racial lijkt me juist heel handig.

Maar de beste voor het moment is de men racial.
Natuurlijk hebben de andere racials dat ze "nuttig" blijven en dat die van men niet mee scaled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vooral die uppercut ;) hehe

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe computer gekocht (iMac met 256 mb video kaart 2,66 mhz proc en 2 gig ram (ik weet het, kan beter, maar toch een hele verbetering met wat ik had). En ik vraag me af of LOTRO een beetje goed draait op bootcamp. Dit aangezien ik mijn oude versleten computer pc de deur uit heb. Ik kan het helaas pas morgen uitproberen omdat ik dan pas een versie van windows krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 17:42:
Umh Legolas kijk eens even naar de burglar skill Hide in plain sight.
De elf racial lijkt me juist heel handig.

Maar de beste voor het moment is de men racial.
Natuurlijk hebben de andere racials dat ze "nuttig" blijven en dat die van men niet mee scaled.
:? wat heeft HIPS met elf traits te maken :? of probeer je HIPS te vergelijken met sylvan shadows _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, met de hobbit still as death. ;)

Een burglar heeft zelf HiPS (een verbeterde versie van still as death), en daarnaast óók nog ready and able, om HiPs te resetten. Ik kan me serieus dus geen enkele situatie voorstellen waarbij een hobbit burglar still as death zou willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Zoals Ltje zegt, jij lag bezig dat hobbit racials zo handig waren zeker still as death.
Dus ik vroeg je welke hobbit racials handig waren voor een hobbit burglar.
Vermits je toen mijn punt niet snapte verwees ik naar HipS.
Die skill is veel nuttiger dan still as death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Vandaag master weaponsmith geworden, op naar Grand Master!
De spelers worden wel brutaler (of hebberiger), vanavond werd er een node van me gestolen, maar nadat ik die persoon erop aangesproken heb, kreeg ik de ore in de post, dus dat was wel weer netjes. Tweede gevalletje was ik ook op een node uit, hoewel die iets minder duidelijk 'van mij' was (ik liep er naartoe en toen werd ik aangevallen, maar ik was nog een meter of 30 verwijderd). Hier heb ik maar niets van gezegd, hoewel ik hem zelf had laten staan voor een ander.

Derde gevalletje wilde ik een node pakken, toen werd ik aangevallen. Deze keer koos ik ervoor om mijn herald in eerste instantie even op de mob af te sturen om ondertussen de node te pakken. En maar goed ook, wat er kwam net een dwerg aanlopen die probeerde de node te pakken, waar ik slechts een meter naast stond, gelukkig was ik net op tijd.

Jammer dat het zo gaat, maar ik probeer me er maar niet al te veel aan te storen.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Belegaer [DE-RP!!!] is de eerste server die 70.000 Ringlore gehaald heeft! Welkom in Eregion...

Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/3530/screenshot00219xg9.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Meh. Vriendelijk verzoek aan iedereen: zet Eregion info in spoilers ofzo.. Ik wil er dus echt niks over horen tot ik er zelf in kan. Ben ook al alle global channels uit gegaan hierdoor.

Op een andere noot, dit mocht ik gisteren ontvangen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VL7r195cksa3lE25JNNSDBZU/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie mantel!
Ik heb op lvl 43 nog steeds zo'n simpel lapje stof. Ik zie rondom me heen steeds meer mensen met van die mooie mantels lopen, kan iemand mij uitleggen hoe ik die krijg/koop/maak/laat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Mooie cape, van amarthiel zeker? (ik ben haar zelf nog niet tegengekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dit is de Torahammas Cloak. Single use recipe waarvoor een Beryl Shard en een Tuft of Torahammas' Fur voor nodig zijn. Torahammas is een Nemesis shard dropper in Forchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Zeg MueR, volgens mij was jij dat, die een paar dagen geleden van die stats van een mob postte, hoe kan je dat zien? Ik weet dat je met een Lore master info kunt krijgen over een mob, heb je het daar vandaan? (bijvoorbeeld dat een mob een Nemesis is).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Loremaster heeft er inderdaad een skill voor. Dan krijg je een window waar alles in staat. Screenshot en klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Hoever is Laurelin eigenlijk met de ring-lore? Kun je dat ergens zien?
Ik krijg de laatste paar dagen helaas alleen maar reputation items. Tot nog toe een stuk of 5 class quest items gehaald en ik denk 5 of 6 reputation items.

Houden de ring-lore quests trouwens op zodra die 70.000 gehaald is?

[ Voor 13% gewijzigd door The Flying Dutchman op 10-08-2008 23:25 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
We zitten op 45k. Bij 70k kan je de quest niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een weekend, nadat ik (een poosje geleden) had besloten het bij mijn minstrel te houden en niet verder te gaan met mijn captain (toen level 45) ben ik daar nu van terug gekomen en ben ik haar van het weekend gaan levelen ze is nu level 48 en heeft inmiddels een acceptabele gear.

met ellendras mijn helm gewonnen echter draag ik hem nog niet daar mijn exquisite radiant hat beter is dus pas als ik ook de shoulders heb ga ik hem gebruiken.

zondag zouden we dus een helegrod raid gaan doen keurig op tijd met ellendras bij gimli echter was er nagenoeg niemand. bleek dus dat er wat annuleringen waren en wat mensen te laat waren. we hadden ongeveer 12 man en toen kwam dus het idee om the rift te doen. ik had dus aangegeven dat ik locks had tot de balrog. toen opperde ze dat ik met captain ging. ik had net nieuwe gear gekocht voor haar alleen een goed wapen had ik nog niet (te duur) en ik had een bracelet en neckless gecritt dus heb al 2 etched jewelry :P

ik dus snel wat zooi bij elkaar gepakt met mijn char en toen naar de rift gegaan. kreeg ik daar een mirrored halberd :P er waren ook een paar characters bij die nog nooit gerift hadden (healer en tank) ondanks dat hebben we toch 3 bazen plat gekregen en heeft amberlin haar 1e epic item gewonnen :P (kan hem alleen pas op lvl 50 gebruiken) vandaag gaan we verder ben benieuwd hoe ver we komen :P

wat een weekend :D

ik vond het zo gaaf dat ik mijn captain ASAP in goede raid staat wil hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben ook een heerlijk weekendje achter de rug.

We zijn nu alledrie level 16 en hebben gisteravond Book 1 Chapter 11 afgerond, de eerste uitdagende instance die we zijn tegen gekomen. Met drie man lukte het niet om de laatste baas neer te krijgen dus hebben we een mede-Tweaker ingeschakeld (Niri bedankt!!)

Zijn er eigenlijk threat- en damagemeters beschikbaar voor dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 07:55:
Wij hebben ook een heerlijk weekendje achter de rug.

We zijn nu alledrie level 16 en hebben gisteravond Book 1 Chapter 11 afgerond, de eerste uitdagende instance die we zijn tegen gekomen. Met drie man lukte het niet om de laatste baas neer te krijgen dus hebben we een mede-Tweaker ingeschakeld (Niri bedankt!!)

Zijn er eigenlijk threat- en damagemeters beschikbaar voor dit spel?
tof dat jullie het leuk vinden!

threat meters zijn er niet damage kan je zien in combat tab (tussen chat en PMs in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik weet niet meer precies wie van jullie Nirin is :o maar bedankt voor de hulp gisteren!

Heb er in 6 dagen tijd 31 uur spelen op zitten en ik vind het echt een erg leuk en mooi spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Gisteravond voor de 3e keer op rij een dubbele drop van de shoulders. Gelukkig waren er 2 alts bij die ze nog niet hadden. Moeten we straks shoulders gaan weggooien omdat alle mains en alts in de group al voorzien zijn 8)7 Graag vanaf de volgende patch het weapon barter item dubbel laten droppen Turbine :+

Gelukkig ging Thaurlach wel gewoon down; vorige week bleef ie 5 minuten staan terwijl wij de loot aan het verdelen waren (nadat de nodige screenies gemaakt waren ofc) :D

Deze week maar eens verder werken aan de laatste 7 deeds voor de geslotte traits... O.a. Limrafn, Grims en Barrow-spirits. Yay. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp nu eerlijk gezegd niet waarom dit topic niet zo hard loopt en er dus waarschijnlijk niet zoveel tweakers dit spel spelen.

Het ligt grafisch ver voor op WoW en doet qua gameplay ook echt niet onder imo, over AoC heb ik het maar helemaal niet want dat kan hier absoluut niet aan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:02:
Ik begrijp nu eerlijk gezegd niet waarom dit topic niet zo hard loopt en er dus waarschijnlijk niet zoveel tweakers dit spel spelen.

Het ligt grafisch ver voor op WoW en doet qua gameplay ook echt niet onder imo, over AoC heb ik het maar helemaal niet want dat kan hier absoluut niet aan tippen.
Dat was inderdaad een aardige miskoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:18:
[...]

Dat was inderdaad een aardige miskoop :+
Dat hoor ik van wel meer mensen op internet. Wellicht dat het eerst nog moeit groeien. LOTRO was ook niet zo uitgebreid als nu in het begin, en van WoW weet ik uit ervaring dat het in het begin ook niet zo 'geweldig' was als nu. Hoe ouder een MMORPG hoe meer er aan toegevoegd wordt. Ik meen ergens gelezen te hebben dat een gemiddelde MMORPG een levensduur van een jaar of 8 heeft, AoC is slechts een half jaartje oud. AoC trekt ij overigens totaal niet en heb het dus nooit uitgeprobeerd, wellicht dat ik de nieuwe Warhammer MMORPG wel eens uit ga proberen omdat die mooie belegeringen heeft van steden wat mij wel een mooie nieuwe dimensie aan het spel lijkt te geven, ik hoop eigenlijk dat ze het ook in LOTRO gaan implementeren, of althans meer Pv(M)P content gaan aanleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:02:

wow is populairder omdat het langer bestaat veel mensen blijven bij wow omdat ze zoveel hoge chars hebben. en ze dus hier opnieuw moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:49:
[...]

Dat hoor ik van wel meer mensen op internet. Wellicht dat het eerst nog moeit groeien. LOTRO was ook niet zo uitgebreid als nu in het begin, en van WoW weet ik uit ervaring dat het in het begin ook niet zo 'geweldig' was als nu. Hoe ouder een MMORPG hoe meer er aan toegevoegd wordt. Ik meen ergens gelezen te hebben dat een gemiddelde MMORPG een levensduur van een jaar of 8 heeft, AoC is slechts een half jaartje oud. AoC trekt ij overigens totaal niet en heb het dus nooit uitgeprobeerd, wellicht dat ik de nieuwe Warhammer MMORPG wel eens uit ga proberen omdat die mooie belegeringen heeft van steden wat mij wel een mooie nieuwe dimensie aan het spel lijkt te geven, ik hoop eigenlijk dat ze het ook in LOTRO gaan implementeren, of althans meer Pv(M)P content gaan aanleveren.
Dat is natuurlijk zo, het is niet "eerlijk" om AoC te vergelijk met WoW dat al veel langer draait en daardoor dus al langer door ontwikkeld is. Maar AoC bevatte bij release nog zoveel bugs en zo weinig content dat je als bedrijf dan het risico loopt dat er heel veel gebruikers afhaken, je negatieve reviews krijgt en ook veel negatieve verhalen op forums en dergelijke. Dan kunnen ze beter de release nog even uitstellen imo.
Er werd ook door de ontwikkelaars gezegd dat dit slechts het platform was en er nog zoveel moest worden toegevoegd... Maar ja, waarom zou ik dan op dat moment er al maandelijks voor gaan betalen?

LOTRO draait al 2 jaar geloof ik? En ik moet zeggen dat het behoorlijk slick en uitgediept uit ziet. Er zijn nog wel bugs te vinden natuurlijk maar die heb ik nog niet echt als storend ervaren. Ik heb bijvoorbeeld wel al een keer of 2, 3 gehad dat ik niet meer kon lopen. Even de game opnieuw opstarten en ik kon weer door. Khoop niet dat dat een keer in een instance gebeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Geen 2 jaar, ik denk ongeveer 1 jaar en 4 maanden.
De release was ergens eind april 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAA schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 09:35:
Gisteravond voor de 3e keer op rij een dubbele drop van de shoulders. Gelukkig waren er 2 alts bij die ze nog niet hadden. Moeten we straks shoulders gaan weggooien omdat alle mains en alts in de group al voorzien zijn 8)7 Graag vanaf de volgende patch het weapon barter item dubbel laten droppen Turbine :+

Gelukkig ging Thaurlach wel gewoon down; vorige week bleef ie 5 minuten staan terwijl wij de loot aan het verdelen waren (nadat de nodige screenies gemaakt waren ofc) :D

Deze week maar eens verder werken aan de laatste 7 deeds voor de geslotte traits... O.a. Limrafn, Grims en Barrow-spirits. Yay. :X
Ghehe, hadden wij gisteravond ook, dat de balrog bleef staan. Idd een heleboel mooie screens gemaakt. :)

Wapen is bij ons erg weinig vraag naar, dus die heb ik gister kunnen winnen, alsmede met het tuinsetje voor een spotprijs. :)
Wel hectische run overigens op rog: LM crashte terwijl hij in de kamer met worldeter zat opgesloten, dus eigenlijk hele gevecht met maar 1 LM. Vervolgens kregen bij 1 van de pukes allebei de tanks en de champ de puke over zich heen, en ik als burglar een mindere puke... De MT had 10 diseases. :S Ik was blij dat ik er maar 3 had. :P Maar wonder boven wonder redelijk goed overleeft. MT ging op gegeven moment wel down, en elfchick kreeg aggro, maar toen ze nog maar 4k had, kreeg OT gelukkig aggro. :) Was wel ff spannend, maar toch ook wel een toffe run. :)

Gister sowieso nogal een drukke dag gehad: Breerepdungeon bosses gedaan, paar Sarnurbosses gedaan, in CD voor Mordirith gegaan, maar we moesten weg vanwege Helegrod. In Helegrod spin en giant gegaan, anderen ook nog drakes, maar toen moest ik eten om savonds Thrang en Thaurlach neer te leggen. :) Maar ik heb me wel vermaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Waar haal je de tijd vandaan om zo lang te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 12:39:
Waar haal je de tijd vandaan om zo lang te spelen?
Nou als ik zo naar jou signature kijk heb jij ook tijd zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 12:41:
[...]

Nou als ik zo naar jou signature kijk heb jij ook tijd zat :+
Ik heb misschien voldoende cash en goede contact in China 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 12:45:
[...]

Ik heb misschien voldoende cash en goede contact in China 8)
maw jij laat je characters levelen met je creditcard? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 12:59:
[...]

maw jij laat je characters levelen met je creditcard? :')
Ik stuul watel en lijst naal daal op.

Een jaar over gedaan - na onderbrekingen - om mijn main naar 50 te brengen. Veel solo gespeeld. Heb nooit tijd gehad om uitgebreid te raiden of te instance crawlen. Zo heb ik GA, Fornost nooit tot het einde gespeeld zelfs (ook dankzij enkele erg fijne voortijdig ontbindende PUG's |:( ), CD, Hel en Rift zelfs nog nooit betreden.

[ Voor 11% gewijzigd door Hurtebise op 11-08-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:07:
CD, Hel en Rift zelfs nog nooit betreden.
ik woon er bijna :D

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Weet iemand zo uit zijn hoofd ergens een auction house te vinden in de buurt van Bree / the Shire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:39:
Weet iemand zo uit zijn hoofd ergens een auction house te vinden in de buurt van Bree / the Shire?
ja micheal delving en bree natuurlijk

voor michael delving kan ik zo geen bescrijving geven, let op het hamer icoontje op de map
bree auction house is in het zuidelijke puntje van bree

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:41:
[...]

ja micheal delving en bree natuurlijk

voor michael delving kan ik zo geen bescrijving geven, let op het hamer icoontje op de map
bree auction house is in het zuidelijke puntje van bree
Mooi dan ga ik daar eens boiled light leather scoren om mijn eerste eigen stuk armour te craften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:55:
[...]

Mooi dan ga ik daar eens boiled light leather scoren om mijn eerste eigen stuk armour te craften :)
je kan ook gewoon hides farmen door beesten te slachten. als je ze niet kan boilen kan je dat door iemand laten doen uit kinship of friend list scheelt je een hoop poen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
[...] Mooi dan ga ik daar eens boiled light leather scoren om mijn eerste eigen stuk armour te craften :)
Tip: aangezien elk char hides kan looten (<-> skinning WoW), kan je best een crafting/AH-alt aanmaken die Forester is. Stuur al je light leather hides naar daar om te boilen. Spaar je heel veel geld uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik wil ze ook wel gratis voor je maken hoor makker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Bedankt voor de tips iedereen _/-\o_

Kgeloof dat ik BaCoNL aan zijn aanbod ga houden :) Als ik wat terug kan doen moet je het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:11:
[...]

Tip: aangezien elk char hides kan looten (<-> skinning WoW), kan je best een crafting/AH-alt aanmaken die Forester is. Stuur al je light leather hides naar daar om te boilen. Spaar je heel veel geld uit.
nou ja mailen kost ook aardig wat als je in stacks van 50 mailt nog beter is als je een huis hebt ;) port naar huis en drop hides in storage container.

log alt en map naar huis haal hides uit de storage en map naar plek om te boilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat kost je net zo veel hoor, maar dan aan travelling rations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik kan inderdaad inmiddels een huis kopen maar dat is nog iets te duur helaas ;(

Hoe zit het eigenlijk met al die wijken enzo? Waar moet je daarbij op letten of aan denken?

[ Voor 37% gewijzigd door DenniZ op 11-08-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:07:
[...]

Ik stuul watel en lijst naal daal op.

Een jaar over gedaan - na onderbrekingen - om mijn main naar 50 te brengen. Veel solo gespeeld. Heb nooit tijd gehad om uitgebreid te raiden of te instance crawlen. Zo heb ik GA, Fornost nooit tot het einde gespeeld zelfs (ook dankzij enkele erg fijne voortijdig ontbindende PUG's |:( ), CD, Hel en Rift zelfs nog nooit betreden.
Ik doe ook nooit/zeer zelden dungeons. Ik ben nu lvl 43 maar ben slechts 1 keer naar die dungeon in the lone lands geweest. Het duurt mij te lang en ik vind het maar weinig aan eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:10:
Ik kan inderdaad inmiddels een huis kopen maar dat is nog iets te duur helaas ;(

Hoe zit het eigenlijk met al die wijken enzo? Waar moet je daarbij op letten of aan denken?
Je moet er even op letten dat je wel echt een huis wil. Ik heb ook een huis vanaf lvl 25 ofzo en gebruik het zelden, voor mij is het meer een hebbending. De wekelijkse upkeep is geen probleem, maar als je nog geen paard/pony hebt dan is dat misschien een betere investering. Als je een huis wil kopen denk dan na over de locatie. Is het dichtbij een stable master en waar kun je overal heen bij die stabel master. Persoonlijk vind ik de locatie van de dwergenhuisjes ideaal, maar ik kan me voorstellen dat het thema niet iedereen aan zal spreken (maar ik ben een dwerg en vond het wel leuk). Tevens is het misschien leuk om een huis te hebben in een wijk waar vrienden van je wonen of waar je kinship huis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:59:
Dat kost je net zo veel hoor, maar dan aan travelling rations.
2x2s aan rations of 40 silver aan mailen mwoah en dat is in het geval van 1 stack als je b.v. 5 stacks hebt kost het je 4 silver aan travel rations of een kleine 200 silver aan mail kosten en dan moet je het nog terug mailen ook
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.