The Lord of the Rings Online - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.326 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:24

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Fraai weer hoor. Allerlei nieuwe dingen te ontdekken en ik ben op vakantie :s

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

MADG0BLIN schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:58:
[...]

Klopt wel aardig. Was zelf nog op zoek naar 2 class quest items, waren voorheen rond de 3G en stonden er meestal maar 1 of 2 op of zelfs niets. Nu meer dan 10 en vanaf 500S. Scheelt dus behoorlijk.
ik heb al heel CD en URU runs gedaan ik mail al die class items mail ik gewoon naar kinhouse zodat spelers die het nodig hebben dat gratis kunenn ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 12:12
De amerikaanse versie is een stuk goedkoper dan de europese. Is het ook mogelijk om vanuit Nederland met een creditcard met de amerikaanse versie te spelen?

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-06 11:18

Knaak

It's me, Mario!

You open the Chest of the Seeker and find a [Cruel Talon of Azgoth]!
You open the Chest of the Seeker and find a [Sigil of War]!
You open the Chest of the Seeker and find a [Beryl Shard]!
You open the Chest of the Seeker and find a [Putrid Slime of Helchgam]!
You open the Chest of the Seeker and find a [Teeth of the Gortorogh]!
You open the Chest of the Seeker and find a [Angmar armor barter item]!

Ik was zo lucky in 3 dagen :P Angmar barter item was de helm, geen idee hoe het item zelf hete hehe.

Gister ook 4x Grand Master Jeweller's Yournal geloot, erg handig. :P Vanavond weer naar The Rift om mijn burg eens nieuwe armor te geven. (of ik wacht op helegrod run)

Nog 50K te gaan en dan bereikt Yikes Yikey, Lord of the Ashen Wastes eindelijk lvl50. Ik heb Hammer-Mark cloak, Defender Cloak, SS Gloves & Shoulders en rift boots klaarliggen. :P

Ook maar eens book12 doorwerken vandaag voor Mr. Elrond's cloak. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Damn, jij hebt al veel geluk gehad. Ik enkel wat rommel, een class item die voor 800s ging en een class item waarvan ik de waarde eens moet opzoeken maar die niet hoog stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
GabberKooij schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:33:
De amerikaanse versie is een stuk goedkoper dan de europese. Is het ook mogelijk om vanuit Nederland met een creditcard met de amerikaanse versie te spelen?
Is mogelijk ja. Je speelt dan alleen op de Amerikaanse servers, met alle gevolgen van dien. Hogere pings, minder vaak mensen online omdat zij nou eenmaal op andere tijdzones zitten enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-06 10:22
MOAW schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:49:
You open the Chest of the Seeker and find a [Cruel Talon of Azgoth]!

Ik was zo lucky in 3 dagen :P Angmar barter item was de helm, geen idee hoe het item zelf hete hehe.

Gister ook 4x Grand Master Jeweller's Yournal geloot, erg handig. :P Vanavond weer naar The Rift om mijn burg eens nieuwe armor te geven. (of ik wacht op helegrod run)

Nog 50K te gaan en dan bereikt Yikes Yikey, Lord of the Ashen Wastes eindelijk lvl50. Ik heb Hammer-Mark cloak, Defender Cloak, SS Gloves & Shoulders en rift boots klaarliggen. :P

Ook maar eens book12 doorwerken vandaag voor Mr. Elrond's cloak. ^^
Hmmm, het is dus de moeite waard! Ik heb één zo'n ding opgehaald, maar ik weet al niet eens meer wat erin zat, rommel dus ;).

edit:
Ik weet het weer, het was zo'n trinket ofzo, een reputation item voor Bree, uit die Barrows van lvl 42 en hoger

[ Voor 4% gewijzigd door The Flying Dutchman op 31-07-2008 12:06 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Naja, ik heb ook 5x een rep-item gehad natuurlijk, maar ik had 3 dagen lang alleen maar "leuke" items :P

Op de US boards is er zelfs een competitie wie het meeste crap loot krijgt ghehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik zag dat er een paar files werden binnengehaald vandaag, hebben ze effectief ook iets gepatcht want ik zie nergens patchnotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

ik kan ook wel een putrid Slime gebruiken voor mn LM.

Maar het voordeel van de ringlores is dat die rotzooi te koop is op de AH en dat weer concurreert. Je koopt veel final class items voor een appel en een ei.

Behalve de putrid uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:29

TAA

Liever IRC

Warhammer Online Collector's Edition

The release date for this product has changed: New Release Date: September 16, 2008

Please Note: Servers will not go live until 10:00am EST on 9/18/08. See site for additional information and updates.
Beetje dubbel gevoel; moet dit nu ongeveer tegelijk met MoM komen of toch beter van niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ga je op vakantie, mis je meteen dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:06
Ja balen, Amarthiel was ook in Ettenmoors maar ik was in de Rift bezig :'(

Schijnt wel leuk geweest te zijn, sommigen hebben screenshots gemaakt (met 2 fps door huge lag), als ik ze krijg laat ik wel wat zien.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb wel een aantal screenshots gezien gelukkig. Iemand uit de raidgroup heeft screens gemaakt en die op ons forum gezet. Hij heeft ook een cloak overgehouden aan het geheel schijnbaar.

Edit: http://img125.imageshack....78/screenshot01055yx0.jpg <-- die dus

[ Voor 18% gewijzigd door MueR op 01-08-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:41:
Ga je op vakantie, mis je meteen dit..
Ik denk dat ik hier wat info over mis. Heeft iemand een uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
MueR schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:37:
Ik heb wel een aantal screenshots gezien gelukkig. Iemand uit de raidgroup heeft screens gemaakt en die op ons forum gezet. Hij heeft ook een cloak overgehouden aan het geheel schijnbaar.

Edit: http://img125.imageshack....78/screenshot01055yx0.jpg <-- die dus
Yup was leuk :) heb de cloak ook gescoord in Black Dye ziet ier goed uit :) Waren Uru aant farmen dus gelijk met FS deelgenomen aan gevecht. totaal had onze fs 1 backpack en 2 cloaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Gisteravond was ik toe aan boek 4, hoofdstuk 5 en ik zag dat er een fellowship gezocht werd voor hoofdstuk 2. Dus ik aanbieden om te helpen als ze door zouden gaat tot H5. Ging allemaal prima, totdat hoofdstuk 3 en 4 zo'n beetje klaar waren. Heeft één van die gasten connectieproblemen en komt niet meer terug. Vervolgens gaat die andere ook pleite... beetje jammer natuurlijk.

Maar goed, toen zelf maar op zoek en al snel meldden zich een aantal mensen aan. Hoewel niet helemaal compleet. Echter waren er een aantal anderen op zoek naar een fellowship voor H8. Dus ik vragen of het lang duurde tot hoofdstuk 8 en of ze eventueel bereid waren om te helpen als we daarna met hen mee zouden gaan. Nou, dat wilden ze wel. Dus hebben we zo heel boek 4 gespeeld, hoofdstuk 8 met Legolas ging perfect, geen vuiltje aan de lucht. Iedereen was zo tevreden dat we gelijk maar doorgegaan zijn met boek 5 en dat ging ook lekker.

Helaas kwamen we aan het einde een mannetje te kort om Hellegrod in te gaan voor (het laatste?) hoofdstuk van boek 5. Heel even geprobeerd om iemand te vinden, maar het was ondertussen al zo laat geworden dat we het maar voor gezien hebben gehouden.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

http://community.codemast...m/showthread.php?t=299528

Afbeeldingslocatie: http://media.cuvedev.net/smilies/shutup.gif

Hopelijk worden de problemen snel opgelost en krijgen we een tijdsextensie.
Ik ben mezelf aan het afvragen of ik die repeatable quest in de Shire zou doen voor de rep, ik heb alle andere quests al gedaan. Ik zal straks waarschijnlijk eens kijken hoe lang ik erover doe maar ik denk niet dat ik friendly ga halen voor het festival weg is vermits ik het de eerdere dagen van dit festival niet heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:55
MOAW schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:49:You open the Chest of the Seeker and find a [Cruel Talon of Azgoth]!

Huh... ik dacht dat er 15 uur cooldown op die quest zat... dan zou ik bij jou op 4,3 dagen uitkomen :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Alts waarschijnlijk.

Leuk topic: http://forums.lotro.com/showthread.php?t=154400
Zeer interessant, ik ga blijkbaar veel vissen, ik wil de firework holders, welkom mat, tuintje, summer banner, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07-2024

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

JohnnyV76 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:43:
[...]
Huh... ik dacht dat er 15 uur cooldown op die quest zat... dan zou ik bij jou op 4,3 dagen uitkomen :)
Mis, iedere nacht om 02:00 uur begint de volgende quest-periode. Cooldown-tijd is gewoon de tijd tot 02:00 uur. Doe je de quest al om 03:00 uur zul je 23 uur cooldown hebben..
Kortom: je kunt 1 maal per etmaal per character de quest completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Vraagje over ATI kaarten en Vista 64 bit.

Sinds 2 dagen van Nvidia + AMD geswitched naar ATI+ Intel.
Heb nu zo'n leuke 4850 dr in hangen, alleen crashed mijn Lotro nu af en toe....
Ik meen me te herinneren dat er in dit of een vorig topic over gesproken werd en dat er werd gesuggereerd iets uit te zetten...kan het alleen niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simon Verhoeven schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:47:
Alts waarschijnlijk.

Leuk topic: http://forums.lotro.com/showthread.php?t=154400
Zeer interessant, ik ga blijkbaar veel vissen, ik wil de firework holders, welkom mat, tuintje, summer banner, ...
ik ook gaaf!!!! ben lady of the streams en heb een +5 hengel dus dat moet goedkomen :P ga veel hengelen :P:P

van het weekend burglars badge gevonden :P wist niet waar die voor gingen maar wel dat ze gewild waren. ik kijken op AH geeneen erop dus in kin gevraagd scheen voor 9 gold te ging dus voor 6 gold op AH gezet met 9 gold buy out en binnen een dag een bod en de dag erop buy out verkocht :P

minstrel heeft me moor cowbell geleerd dus kon mn scroll gebruikern kan nu alle instrumenten leren en spelen *O*

zaterdag in 1 ruk CD opgeruimt t/m mordrith
gisteren 2x URU gedaan :D

inn leage 9.400 / 20.000 dus duurt nog wel ff maar dronken zijn is echt kicken in lotro
vandaag maar eens wat festival dingen doen :)

[quote]Simon Verhoeven schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:37:
http://community.codemast...m/showthread.php?t=299528

[afbeelding]

Hopelijk worden de problemen snel opgelost en krijgen we een tijdsextensie.
Ik ben mezelf aan het afvragen of ik die repeatable quest in de Shire zou doen voor de rep, ik heb alle andere quests al gedaan. Ik zal straks waarschijnlijk eens kijken hoe lang ik erover doe maar ik denk niet dat ik friendly ga halen voor het festival weg is vermits ik het de eerdere dagen van dit festival niet heb gedaan.
[/quote]

dat hoop ik ook ziet er leuk uit!

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 04-08-2008 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Is er al iets meer geweten over MoM en de geplande uitbreiding van het aantal char slots per server per account? Hoeveel slots komen erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurtebise schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:16:
Is er al iets meer geweten over MoM en de geplande uitbreiding van het aantal char slots per server per account? Hoeveel slots komen erbij?
heb nog niets gehoord of gelezen over extra character slots.

zelf ben ik erg benieuwd naar het nieuwe trait systeem want dat zou veranderen maar hoe of wat is me nog niet helemaal duidelijk.
tevens heb ik geruchten gehoord over droprates die gekoppelt worden aan reputatie (dus bepaalde drops kan je aleen maar krijgen als je een reputatie hbent bij een bepaalde faction)

verder komen er 2 nieuwe classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Anoniem: 66797 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:04:
[...]
tevens heb ik geruchten gehoord over droprates die gekoppelt worden aan reputatie (dus bepaalde drops kan je aleen maar krijgen als je een reputatie hbent bij een bepaalde faction)
Ik hoop dat ze van de droprates afblijven. Dat was in Lotro zoveel beter dan bijvoorbeeld WoW, waar het soms om te huilen was. De droprate voor de quests moet behouden blijven, questitem mar bijna aan 100% droppen. Misschien voor heel speciale items die niet echt questgebonden zijn, mogen factional worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Anoniem: 66797 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 08:21:
van het weekend burglars badge gevonden :P wist niet waar die voor gingen maar wel dat ze gewild waren. ik kijken op AH geeneen erop dus in kin gevraagd scheen voor 9 gold te ging dus voor 6 gold op AH gezet met 9 gold buy out en binnen een dag een bod en de dag erop buy out verkocht :P
Prikkie, je wilt niet weten wat dat ding op Snowbourn kost :-(

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik heb nog altijd geen burglar's badge :'(
Zo een grote ramp is het nu ook niet maar het is een leuk hebbedingetje.

Zelf zou ik er wel nooit een paar goud aan uitgeven, zo nuttig is die +2 stealth nu ook weer niet.

Ik heb nu een pvp necklace en vroeg of laat zal ik wel eens aan wanir-men geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:31:
[...]

Prikkie, je wilt niet weten wat dat ding op Snowbourn kost :-(
dan zou ik veeeeeeel URU doen en ze farmen :9 anyway ik ben happy met 9 gold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Mijn oogst tot nog toe met de ring-lore:
  • Cardolan-Trinket (reputation)
  • Emblem of Ritual
  • Badge of Command
  • Teeth of the Gorthorog
  • Flawless Scale of Lhugrien
Behalve die bovenste zover ik weet allemaal class quest items. Maar ben van die onderste twee nog niet helemaal zeker. Afgelopen dagen veel tijd gehad om te spelen, mijn main char Halendur is nu lvl 44, bijna Grand Master prospector. GM weaponsmith duurt nog wel even, daar moet ik nog ongeveer 1000 ancient iron ore voor delven (ja, zelfs nu je nog maar één ancient iron ingot nodig hebt om een elven steel ingot te maken moet je er nog flink voor delven).

Mijn 2e char Linrohir niet heel veel mee gespeeld, maar gisteren toch weer even 2 leveltjes omhoog getilt naar lvl 23.

Hopenlijk haal ik ook nog wat beryl shards uit die ring-lore quests, dat zou wel tof zijn (hoewel ik op dit moment toch maar één single use weaponsmith recept heb op master niveau en ik ook al een shard heb, maar toch).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Simon Verhoeven schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:41:
Ik heb nog altijd geen burglar's badge :'(
Zo een grote ramp is het nu ook niet maar het is een leuk hebbedingetje.

Zelf zou ik er wel nooit een paar goud aan uitgeven, zo nuttig is die +2 stealth nu ook weer niet.
Exact mijn mening, de Badge is leuk maar allesbehalve super. Als 'ie een keertje dropped dan ben ik er heel blij mee maar veel geld aan uitgeven doe ik niet.

Ik kan sowieso al naar een prima stealth bonus (trait, cloak, gear en nog iets wat ik vergeten ben), wat betekent dat normaliter alleen Loremasters en R5+ Black Arrows me zullen zien en die +2 van de Badge maakt daar geen verschil meer. De enige reden om het te willen hebben is omdat je dan nog flexibeler bent in de samenstelling van je gear.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ik had mijn Burglar-Badge meteen de eerste run. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Ik ga me morgen ook op dit spel storten :)

Zitten veel GoTers op een bepaalde server toevallig, of kan iemand een server in het bijzonder aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 23-06 16:12

Stronkie

Where wind is Trouble

vage schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:11:
Vraagje over ATI kaarten en Vista 64 bit.

Sinds 2 dagen van Nvidia + AMD geswitched naar ATI+ Intel.
Heb nu zo'n leuke 4850 dr in hangen, alleen crashed mijn Lotro nu af en toe....
Ik meen me te herinneren dat er in dit of een vorig topic over gesproken werd en dat er werd gesuggereerd iets uit te zetten...kan het alleen niet terugvinden.
Heb ik ook.. Je kunt niet in direct x 10 spelen. Na ongeveer 10 a 15 minuten spelen klapt bij mij het beeld op zwart en dan is het game over.. Moet ik de pc opnieuw opstarten
todat ik het volgende geprobeerd heb:
enchion schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:17:
Ik weet de "oplossing" ik heb hetzelfde probleem gehad , het heeft iets met de kaart z`n powermanagement te maken , die werkt nl niet goed.
De kaart kan nl automatisch van processor snelheid,geheugen snelheid en voltage veranderen aan de hand van de load op de kaart.
Het viel mij op dat het crashen meestal gebeurde wanneer ik in een spel op een punt stond waar het spel een nieuw gedeelte moest laden.
Waarschijnlijk ,omdat de kaart even zit te wachten op de harddisk ,probeert hij even over te schakelen naar een lagere power modus en loopt hij daardoor vast.

Mijn oplossing was om met "Radeon Bios Editor 1.12" alle GPU(mhz),profielen op 625 mhz , alle RAM(mhz) profielen op 993 en alle voltage profielen op --- te zetten.
Daarna is hij bij mij GEEN-1 keer gecrashed.

Ik heb btw de bios aangepast die al op de kaart stond.

Verder heb ik in de bios ook de fanspeeds aangepast , bij "Use Transfer Function" Tmin = 40 en TMax =80 wat voor een nog steeds onhoorbare kaart zorgt maar wel veel koeler ( dit had ik trouwens geprobeerd voordat ik aan de snelheids profielen begon,dit heeft de crashes dus niet verholpen)

Radeon Bios Editor 1.12
http://www.techpowerup.co...on_Bios_Editor_v1.12.html

Waarschijnlijk moet er nog een hoop aan de Bios Power Management gesleuteld worden , zelf wacht ik tot Ati tray tools de functie ondersteunt en probeer het dan nog een keer want 60 MB voor een prog (CCC) dat je fannetje regelt vind ik toch wat teveel.

Dat powermanagement gebruik ik via ati tray tools nl al ong vijf jaar , sinds ik een 9800 xt had en heeft altijd stabiel gelopen (kaart ondergeklokt laten starten en op volle snelheid zetten als ik een spelletje speel) , nu gaat ati(amd) het wiel zelf nog een keer willen uitvinden en ja hoor fouten.
Doet me een beetje denken aan dat gedoe met die Creative X-Fi.

[ Voor 59% gewijzigd door Stronkie op 04-08-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Anoniem: 10456 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:01:
Ik ga me morgen ook op dit spel storten :)

Zitten veel GoTers op een bepaalde server toevallig, of kan iemand een server in het bijzonder aanraden?
We gingen toch op Evernight spelen... daar ben ik net begonnen :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
De meeste actieve Gotters in dit topic spelen op Laurelin. Er zijn er een aantal die op Snowbourne spelen en nog een aantal op een andere server (naam even vergeten, gebruik gewoon even de zoekfunctie in deze of vorige topic, het wordt om de paar pagina's gevraagd).

Gelijk even een suggestie voor de startpost dan maar:
"waar spelen de meeste gotters"
laurelin, snowbourne en 3e server

[ Voor 16% gewijzigd door The Flying Dutchman op 05-08-2008 00:56 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laurelin it is then :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Dank stronkie, heb Dx10 maar uitgezet, geen zin om te klooien met een bios.
Dat ati tray tools waar hij het over heeft kan ik niet eens installeren op vista 64, geen gesigneerde driver....
Achja wachten op 8.8 denk ik dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag CD run gedaan alleen mordrith wilde niet lukken :N
bedenk me nu ineens dat ik zaterdag een hidden deed completed had in CD
leeches (100 kills) en kreeg daarvoor een title er kwam geen advanced deed
maar die zou best hidden kunnen zijn...

vanavond ga ik voor de balrog hopelijk kunnen we mordrith nog doen voordat we
de balrog gaan slopen 8)

dan nog een paar URU en CD runs en dan ben ik klaar met alle deeds daar en dan gaan we annunimas maar eens onveilig maken 8)

ook wil ik graag wat ranks halen maar de balans is nu totaal crap creeps ownen freeps momenteel :(

banner score op Eldar gaat richting de 50% :) hoe is de score op de andere servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gisteravond zat Laurelin rond de 30k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:57:
Gisteravond zat Laurelin rond de 30k
bij ons net iets eroverheen denk dat we vandaag of morgen de 35000 aantikken...

is er al meer bekend over de problemen met de festival events? ik wil vissen en die toffe rewards krijgen :9

moet nog 2 x dansen en dan heb ik alle dance emotes :P en als het festival lang genoeg duurt haal ik de friend status bij the inn league ook en dan kan ik het rep area in :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 05-08-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik denk dat ik gisteren maar 9900/20000 heb gehaald bij de inn league, ik ben 2 keer vergeten de challenge quest te doen.

Legolas er is niet meer geweten buiten dat er issues zijn, ik zou het zelf leuker vinden moesten we af en toe tenminste een update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
is het nu wel of geen festival time??
Ik zie bijv. wel de dans-quests en de inn-leage ook, samen met de festival verkopers.
Maar ik zie bijv. geen fishers (voor barter items) en ook geen horse quest (bree een shire)???

edit:
Ow had nog niet gelezen dat er probz waren, sorry...

[ Voor 12% gewijzigd door Rfce op 05-08-2008 12:32 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Zoals altijd weet Codemasters de festivals te verkloten door slecht werk van hun technici. Dat zou na het Fall Festival (problemen met horse race), Spring Festival (problemen met Bullroarer's Challenge) en Anniversary Festival (week te kort) toch geen verassing meer moeten zijn. Eigenlijk wel, omdat Codemasters zo incompetent als de pest is schijnbaar. Na 3 problemen achter elkaar bij festivals, zou je verwachten dat hun QA afdeling het beter zou doen. Wederom problemen met de horse race, wederom niet goed getestte onderdelen. Al twee maanden geleden ging dit boek (inclusief festival) live op Isengard (de gesloten testserver). Daar waren gek genoeg helemaal geen problemen. Tenminste, toen werkte alles. Schijnbaar kan CM alleen niet even een helemaal gesloten testserver in de verschillende talen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
cool, maar wat is nu de toegevoegde waarde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gewoon even ranten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
hehe hoort erbij :P

gister dus fatsoenlijk op mn nieuwe pc kunnen spelen, hopelijk vanavond naar 45 met mn CHP, en dan maar items verzamelen!
heb nog helemaal niet gekeken wat ik allemaal krijg maar twordt vast leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Hopelijk lost de extended maintenance deze donderdag het op maar ik verwacht niet te veel.
Hopelijk extenden ze het lang genoeg zodat je friendly bij de inn league kan halen, ik zit nu aan 9900/20 000 (ik moet straks nog de challenge doen).

Waarschijnlijk & hopelijk krijgen we een paar dagen extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Zojuist level 45 geworden en begonnen aan mijn captains quest. Twee items heb ik al namelijk de Badge of Command en The Teeth of the Gorthorog (beide zelfs dubbel met dank aan zowel MueR als aan de ring-lore quests).

Even in Angmar rondgekeken voor de steam hardned carapaces (of zoiets), maar kon ze niet vinden. Ben bang dat ik daarvoor die lvl 43/44 elite turtles moet verslaan en dat lukte nog net niet. Of ik moet nog verder Angmar in (hoewel ik eigenlijk denk van niet), maar dat mag niet omdat ik dan dood ga door misadventure (boek 6 ofzo moet je dan afgerond hebben, anders ga je op een bepaald punt gewoon dood, is me al twee keer overkomen, geen reperatie kosten van overigens, maar wel 10 minuten +4 dread).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

The flying, in het ergste geval vraag je toch aan iemand in het raid'r'us channel wat hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Simon Verhoeven schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:17:
The flying, in het ergste geval vraag je toch aan iemand in het raid'r'us channel wat hulp?
True :).
Maar het is ook niet erg om er wat moeite voor te doen. Als je alles maar in je schoot geworpen krijgt is er ook niets aan (zoals je misschien hoort ben ik een speler die graag alles zoveel mogelijk zelf doet, een echte solo player dus ;)).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik solo ook graag maar ik denk niet dat een LM die turtles kan soloen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
@Simon:
1) Hij is een captain
2) Een hunter kan het, dus dat betekent dat een LM er waarschijnlijk 10 tegelijk aan kan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Whoops my bad, een captain kan misschien die turtles solo neerhalen maar ik wil altijd wel een handje helpen als ik online ben. (kan dan toch een summon krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Simon Verhoeven schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:32:
Ik solo ook graag maar ik denk niet dat een LM die turtles kan soloen.
Nou, denk het wel hoor... ik heb al eens een lvl50 LM Torahammas zien solo-en, stats van dit beestje:

Race: Beast
Difficulty: Nemesis
Aggro: Aggressive
Level: 52
Max Morale: 47,697
Max Power: 8,946
Found in Zones: Forochel

Daarnaast is mijn LM nu lvl43 en ik kan veel meer soloen als dat ik met mn hunter kon/kan (zolang het niet al te veel mobs zijn).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Simon Verhoeven schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:29:
Whoops my bad, een captain kan misschien die turtles solo neerhalen maar ik wil altijd wel een handje helpen als ik online ben. (kan dan toch een summon krijgen).
Ik heb inderdaad ook een LM char, maar ik ben met mijn captain aan het spelen. Heb één zo'n lvl 43 turtle in Malenhad (die swamp in Angmar) neergehaald solo, maar dat was nog niet zo gemakkelijk, het kon nét. Helaas had de turtle niet wat ik nodig had (misschien had ik pech met droppen) en ik ben ook niet zo zeker of ik wel daadwerkelijk die turtles nodig heb. De omschrijving heeft het over Nerbyg of zoiets, maar die heb ik daar nog niet gezien. Veel van die vliegen, worms en van die gekke beesten op van die hoge poten neergehaald, maar die moet ik blijkbaar niet hebben, want ze hadden allemaal geen steam scorcered carapaches.

Alle andere ingredienten van eerste twee lvl 45 captain quests heb ik al wel en die waren niet zo moeilijk (lvl 45 elite in Angmar, lvl 45 elite in Misty Mountains en nog wat lvl 41/42 globlins in Misty Mountains)..

Dus ik moet nog maar wat verder rondkijken ;).
Overigens ook met boek 6 bezig, dus dan mag ik binnenkort ook wat verder Angmar in zonder dood te gaan ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:00
Je steam scorcered carapaches droppen vanaf Corrupted Norboglir in Angmar. Zitten inderdaad vaak over de grens die je pas voorbij kan na book 6. :Y)

En Torahammas solo-en, toch vrij netjes, ik heb hem gister en vandaag met een groep gedaan. Dan is het vrij simpel, maar solo, petje af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik moet Tora nog steeds doen. Gisteren werd ie net voor onze neus weggekaapt. Kheb dat recept nog 2 keer liggen, en die cloak zou ik erg graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:00
Hoe vaak spawned die eigenlijk, nu 2x in in 2 dagen bij ons. Dacht dat ie zeldzamer was.
En als jè de cloak wilt hebben, hij staat momenteel op AH. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Rfce schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:21:
[...]

Nou, denk het wel hoor... ik heb al eens een lvl50 LM Torahammas zien solo-en, stats van dit beestje:
Natuurlijk, maar ik heb het over een lvl 45 LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

En hoe dan ook, de burglar blijft de beste class om single mobs te solo'en. Tora zal net niet gaan wegens lack of power, maar iedere andere mob is een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 23-06 16:12

Stronkie

Where wind is Trouble

vage schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 08:55:
Dank stronkie, heb Dx10 maar uitgezet, geen zin om te klooien met een bios.
Dat ati tray tools waar hij het over heeft kan ik niet eens installeren op vista 64, geen gesigneerde driver....
Achja wachten op 8.8 denk ik dan maar
Ben jij nou een tweaker :)

Denk maar eens goed na , hoe je een niet gesignde driver kunt omzeilen bij vista :)

Denk... Denk....

Hint zoek eens in het gotters forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MADG0BLIN schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 19:02:
Je steam scorcered carapaches droppen vanaf Corrupted Norboglir in Angmar. Zitten inderdaad vaak over de grens die je pas voorbij kan na book 6. :Y)

En Torahammas solo-en, toch vrij netjes, ik heb hem gister en vandaag met een groep gedaan. Dan is het vrij simpel, maar solo, petje af. :)
Ik was er inderdaad net achter gekomen. Boek 6 heb ik vanavond gesolod en over die grens kwam ik inderdaad die eerste Norboglir tegen, ik wist gelijk dat ik die waarschijnlijk moest hebben. Was nog even een karweitje om 12 van die steam scorcered carapaches bij elkaar te verzamelen, maar het is gelukt. Dus eerste serie componenten van beide captain quests ingeleverd en boek 7 hoofdstuk 1 gekregen.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Stronkie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:20:
[...]
Ben jij nou een tweaker :)

Denk maar eens goed na , hoe je een niet gesignde driver kunt omzeilen bij vista :)

Denk... Denk....

Hint zoek eens in het gotters forum :)
Antwoorden:
1. nee, ik woonde bij 1 in huis vandaar dat ik hier rondhang :P
2. denken, helaas te veel werk na een dag werk
3. zoeken is strek geralateerd aan werken, derhalve ben ik ook daar te lui voor

over dat driver omzeilen heb ik wel wat gelezen, alleen dat het bij 64 bit nog rotter is als bij 32 bit, iets met F8 rammen en voortaan sleep ipv afsluiten. Of elke keer die controle uitzetten...

Naja in Dx9 ziet het er fluffy zat uit, ik wacht wel op nieuwe drivers, heb geen haast als life timer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ziet het er zoveel beter uit dan met dx10 ?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 19:37:
En hoe dan ook, de burglar blijft de beste class om single mobs te solo'en. Tora zal net niet gaan wegens lack of power, maar iedere andere mob is een eitje.
absoluut oneens... LM kan mobs droppen waar een burglar van kan dromen.
minstrels kunnen ook zware EMs neerhalen

tora in forochel en hoartusk in MM maar ook die draak in angmar (naam ff kwijt) allemaal EMs die een LM solo omlegt en ik zie dat een burglar niet doen.

minstrels heb ik hoartusk solo zien doen zelf nooit geprobeerd. burglar is goed en sterk char maar je overdrijft een beetje ;)
DenniZ schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:39:
het is wel mooier maar ik heb het uitgezet omdat ik af en tooe crash als ik het aanzet (nvidia GTS640) hele beeld word wit en dan krijg ik melding dat lotro gestopt is dan zie ik waarschuwingmelding over GFX drivers.

mwoah wacht wel even tot ik mn PC wat kan upgraden

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 06-08-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
DenniZ schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:39:
Ja.
Anoniem: 66797 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:42:
[...]
minstrels heb ik hoartusk solo zien doen zelf nooit geprobeerd. burglar is goed en sterk char maar je overdrijft een beetje ;)
Hoartusk is toch die mammoet? Die is niet spectaculair hoor, heb ik met mn hunter bijna kunnen soloen. Ik was alleen vergeten om health potions mee te nemen. Met nog 3k health resette hij :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ugh, legolas, heb jij ooit wel eens nagedacht over slotted enrage? ;) Daarmee heb ik Skybreaker gesolod, en zelfs Colnor tot 3K gekregen (totdat een ander fellowship de behoefte zag om te helpen :( aaaargh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:48:
[...]

Ja.
[...]

Hoartusk is toch die mammoet? Die is niet spectaculair hoor, heb ik met mn hunter bijna kunnen soloen. Ik was alleen vergeten om health potions mee te nemen. Met nog 3k health resette hij :s
kom op hoartusk soloen is best moeilijk. ik denk dat mijn minstrel het wel kan...

gisteren trouwens even ringlore quests gedaan daar ik met mijn main ff in thorins gate was maar even in sarnur ringlore gaan scoren. spawned northpaw echter kreeg ik er een stuk of 4 dourhands bij (2 ranged) als minstrel is dat niet prettig want healen was lastig en ik moest ook nog damage doen. kwam er een groepje aan van 4 of 5 man en die gingen erbij staan kijken :r ze zaten gewoon te wachten tot ik dood ging.... nou ik had slecht nieuws voor ze want ik rende weg en play dead toen was ik alle dourhands kwijt en toen northpaw omkeerde stond ik op snel een scream en hoppa solo tegen northpaw (was al aardig wat power en morale kwijt) maar ik redde het wel :P

heb zon hekel aan mensen die zo spelen, als ik iemand tegenkom zo dan help ik hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Hoartusk is dom DPSen. Nauwelijks speciale attacks zoals fears, wounds oid. Dan is het soloen van een NPC best goed te doen hoor. De moeilijkheid van een NPC zit hem nauwelijks in de hoeveelheid health, meer in de hoeveelheden specials die hij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben met de trial bezig en ben level 8 :D

zit er een level cap op de trial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:53:
Ik ben met de trial bezig en ben level 8 :D

zit er een level cap op de trial?
geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Trial is alleen gelimiteerd in aantal dagen en een aantal functionaliteiten. Zo kan je geen mails versturen of een chatten. Privegesprekken kunnen wel, maar alleen in een groep of wanneer iemand met een volledig lidmaatschap tegen jou begint te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 12:12
Ik ben nu bijna aan het einde van mijn trial periode. Krijg ik dan bericht hoe en waar ik een lidmaatschap kan kopen? Vanuit mijn COG account zie ik daar geen opties voor.

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Toch zou die daar ergens bij moeten staan GabberKooij. Ik kan je er niet mee helpen helaas, zit al sinds launch op Lifetime ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Volgens mij moet je nog steeds het spel in de winkel kopen voor een key.
kost je een tientje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

BaCoNL heeft er vandaag nog 2 gekocht voor ons voor maar 7 euries _/-\o_

Khoop dat ik vanavond lvl 10 haal dan kan ik mijn twohanded axe gaan gebruiken...

[ Voor 36% gewijzigd door DenniZ op 06-08-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Jullie zijn met zn tweeën begonnen? Op welke server? Welke classes? Vertel eens wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 66797 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:35:
kwam er een groepje aan van 4 of 5 man en die gingen erbij staan kijken :r ze zaten gewoon te wachten tot ik dood ging.... nou ik had slecht nieuws voor ze want ik rende weg en play dead toen was ik alle dourhands kwijt en toen northpaw omkeerde stond ik op snel een scream en hoppa solo tegen northpaw (was al aardig wat power en morale kwijt) maar ik redde het wel :P

heb zon hekel aan mensen die zo spelen, als ik iemand tegenkom zo dan help ik hem
Dat is wel erg zielig ja, zeker van 5 man verwacht je dat niet.... alle 5 zielige figuren dus..... of ze hadden zoiets van: heji kijk die min. probeerd een signed mob incl dourhands neer te halen, die is wel erg overmoedig, ff kijken of dat lukt ;).

Ik vraag altijd ff of mensen hulp nodig hebben, soms wil iemand namelijk net geen hulp hebben :P
Laatst een leuke gehad... Ik was als hunter in Angmar voor de travel-quest, stond daar een minstrel te vechten tegen 1 van die dorpgenoten (die miep wat zich zelf healde), kennelijk deed hij niet genoeg dammage. Ik was al op en neer gegaan voor mijn eigen quest, en hij was er nog steeds op in aan het hakken (10 min later dus). Ik ff gevraagt of ik moest helpen... plop plop, mob neer. Hij blij en ik moest ook wel lachen :D

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:12

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ik heb een cd-tje met 14-dagen trial code bij mijn nieuwe videokaart gekregen. Geldt hiervoor ook dat ik een officiele game-cd nodig heb om verder te spelen? Moet dit dan een nieuwe install zijn? Kan ik mijn huidige character meenemen?

En tot slot... waar kan ik het goedkoopst het abo verlengen? € 15,- per maand vind ik érg veel namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:04:
Jullie zijn met zn tweeën begonnen? Op welke server? Welke classes? Vertel eens wat :P
Met zijn drieen zelfs, een vriend van ons speelt ook nog mee.

Twee van ons waaronder ik hebben twee en half jaar WoW gespeeld maar waren op zoek naar wat anders en tot nu toe zijn we zeer onder de indruk van LOTRO.

We spelen op Evernight, classes Burglar, Guardian en Loremaster :)

Burglar: Sliceron
Guardian: Morbidal
Loremaster: Firo

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
woelders schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:17:
Ik heb een cd-tje met 14-dagen trial code bij mijn nieuwe videokaart gekregen. Geldt hiervoor ook dat ik een officiele game-cd nodig heb om verder te spelen? Moet dit dan een nieuwe install zijn? Kan ik mijn huidige character meenemen?

En tot slot... waar kan ik het goedkoopst het abo verlengen? € 15,- per maand vind ik érg veel namelijk...
Ja, je hebt de volledige versie nodig. Die kost je zo'n 5 a 10 euro. Alleen bij Codemasters kan je dat abo verlengen trouwens. Een nieuwe install is niet nodig, de game patcht automatisch wel bij wat er moet komen. Met de trial krijg je wel de volledige software, dus zal niet te veel zijn.
Anoniem: 10456 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:22:
[...]

He jammer, kan ik niet naar je zwaaien. Ik zit (net als de meeste anderen) op Laurelin.

[ Voor 18% gewijzigd door MueR op 06-08-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
[...]

Twee van ons waaronder ik hebben twee en half jaar WoW gespeeld maar waren op zoek naar wat anders en tot nu toe zijn we zeer onder de indruk van LOTRO.

O+
Voeg me maar toe, heb daar een Hunter (low lvl atm, nog net geen lvl 10), naam: Thungria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat jullue niet gezellig op Laurelin gaan zitten. Leuke server, weinig gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:10:
Jammer dat jullue niet gezellig op Laurelin gaan zitten. Leuke server, weinig gezeik.
zelfde voor Eldar :O ik bedoel kom op je hebt geen vergelijkings materiaal of heb jij op elke server een char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

[...]

O+
Voeg maar toe:

Nirin,
Thenor,
Yikes

Mijn 3 lvl50's, ik heb altijd wel even tijd hem je te helpen mocht je geen groep kunnen vinden, zit zelf ook op Evernight. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Anoniem: 66797 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:12:
[...]

zelfde voor Eldar :O ik bedoel kom op je hebt geen vergelijkings materiaal of heb jij op elke server een char?
Ach het gaat vooral over het eerste deel van zijn zin, er zitten nu eenmaal veel tweakers op Laurelin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Voeg Frenya en Frenwe ook maar toe, mijn 50's op Evernight. Heb ook nog een 17 LM als je hulp nodig hebt. ;)

Zit verder daar in een NLkin (FromDutchTillDawn), mochten jullie dus nog een kin zoeken kun je me daar wel over aanspreken mocht je interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Over helpen: als ik een mob aan kan en iemand komt me helpen, dan vind ik dat irritant (zo van: hey, kan ik heus zelf wel hoor!), maar als het een keer net niet lukt, dan is het natuurlijk wel fijn. Wat ik dan dus ook doe als ik iemand anders zie vechten is even kijken of dat lukt ja of nee. Bij twijfel ga ik wel even helpen, een ander dood laten gaan is ook wel wat sneu.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D

Nou bedankt, ik zal jullie allemaal toevoegen! _/-\o_

Ons hele clubje is gisteravond level 10 geworden en we zijn voor het eerst in Bree aangekomen! Ziet er indrukwekkend uit zeg. Ik ben zeer benieuwd wat er allemaal nog gaat komen.

Er dropte onderweg nog wat paarse items( een pattern en een earring), daar ging mijn hart toch even wat sneller van kloppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

* DenniZ gaat ook wat peeps toevoegen

Ik ben de guardian van het stel 8)

[ Voor 31% gewijzigd door DenniZ op 07-08-2008 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249976

Even 2 korte vraagjes. Ik wil een nieuw huis kopen, maar hoe zit het ook alweer (ja Muer ik weet dat je me het al via TS had uitgelegd maar ik ben het alweer vergeten 8)7) Moet ik eerst een nieuw huis kopen en dan de ander opzeggen of moet ik eerst opzeggen en dan een ander huis kopen? Wat ik nog wel had onthouden was dat de spullen van je oude huis mee gaan naar het nieuwe huis. Gaat dat automatisch of moet je daar nog wat voor doen?
Verder wilde ik mijn GUI aanpassen gisteren. Even onder options zitten proberen en daarin staan dat je Ctrl - # moet indrukken. Als ik op Ctrl - # (dus de 3 toets neem ik aan) druk dan wordt keurig de hotkey Ctrl - 3 uitgevoerd en wordt niet mijn GUI getoond zodat ik met de diverse balkjes kan gaan slepen. Iemand die me uit kan leggen hoe het wel moet?

Verder gisteren met mijn Hunter lvl 35 geworden. Tijd voor wat rijlessen en een paard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07-2024

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Anoniem: 249976 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:41:
Verder wilde ik mijn GUI aanpassen gisteren. Even onder options zitten proberen en daarin staan dat je Ctrl - # moet indrukken. Als ik op Ctrl - # (dus de 3 toets neem ik aan) druk dan wordt keurig de hotkey Ctrl - 3 uitgevoerd en wordt niet mijn GUI getoond zodat ik met de diverse balkjes kan gaan slepen. Iemand die me uit kan leggen hoe het wel moet?
Control-\ werkt wel.. :) (het zou de toets direct boven ENTER moeten zijn)

[ Voor 4% gewijzigd door Moraxv op 07-08-2008 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Klopt inderdaad, ik heb er ook lang naar gezocht. Je kunt overigens ook in de options bij de key-mappings kijken, daar staat het volgens mij ook.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Wie Azerty bord heeft, daar is het CTRL + de toets met het £-teken (waar ook zo een vreemde u opstaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Een paar dagen geleden geprobeerd Arnmóth the Exacting to soloën met m'n burg, helaasch bugged :'(

De adds gingen op groen waardoor ik ze niet kon/mocht targetten (invalid target) maar bleven mij wel aanvallen :( Ik had er ff geen zin meer in om het nog een keer te proberen. Gisteren na de Balrog kwam he tter sprake met een ander burg en toen hebben we 'm maar met z'n tweeën gedaan, niet echt een uitdaging voor twee burgs.

Toen we naar buiten liepen kwamen we een derde burg uit onze kin tegen die ook al van plan was om Arnmóth te soloën, dus gingen wij mee als toeschouwer :).

Zodra we binnen waren fellowship disbanded en twee burgs in stealth bij de deur wachten/kijken :) Hij deed het best goed totdat alle adds opnieuw respawnden en op groen gingen :(
Daarna maar met z'n drieën afgewerkt, maar dat was bijna simpeler dan een lvl50 in de Shire . . .

Ook nog ff gespeeld met een paar Dourhands, 3 keer dite en dan rondjes rennen :P

Interessant was het feit dat mijn crits met conjunctions veel hogere damage hadden dan die van burg3, Might en Agility zijn vrijwel gelijk maar mijn Fate is veel hoger, zou dat betekenen dat conjunctions tactical based is? Het lijkt er wel op, een andere verklaring konden we niet vinden.

Hoe dan ook was het best heel leuk om ff met burgs-only wat rond te klooien :) :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Rainking: eerst je vorige huis opzeggen en dan het nieuwe kopen.
En de spullen uit je oude huis komen dan in een soort van deposit box terecht, daar kan je aan via een vault manager (2de optie) dus dan ga je je spullen naar je nieuwe huis moeten brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simon Verhoeven schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:46:
[...]

Ach het gaat vooral over het eerste deel van zijn zin, er zitten nu eenmaal veel tweakers op Laurelin.
Juist.

Bedoelde het ook vriendelijk in de Tweakers <> LOTRO zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:40
Ik ben net terug van 3 weken vakantie en ik zie dat Mines of Moria al uit is, althans alleen in Amerika begrijp ik? Ben benieuwd of je bij aankoop ervan ook gratis nieuwe playtime krijgt...

Maar.. ik ga maar weer eens verder, ik heb nog een lvl 48 champ staan die 3 weken niets heeft gedaan, daar wil ik de 50 maar eens mee gaan halen. Ik heb nog 10 dagen om te spelen, zou ik daarmee, als ik mensen kan vinden, alle boeken nog kunnen doen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

MoM is nog niet uit, er is gewoon al info gegeven over 1 van de verkochte versies.
Lvl 50 zal zeker lukken met je rested experience, boeken zal van je geluk afhangen maar ik betwijfel het als je nog niet ver zit.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.