The Lord of the Rings Online - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.325 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:59

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Single? Nee hoor.

Maar het gaat niet om het aantal mensen wat er door geraakt wordt. De essentie van die skill is iemand anders kan bepalen dat jij een emote gaat doen. Dat vind ik zeer storend, vooral omdat het niet uit te zetten is. Als kleuter-captain #1 iedereen laat buigen, gaat kleuter-minstrel #2 iedereen laten dansen om de captain terug te pakken. Kleuter #3 komt langs en laat iedereen juichen en vervolgens komen er nog andere kleuters die een kettingreactie van niezen laten afgaan. Bah zeg.

Edit:
Daar komt nog bij: voor roleplaying is het zelfs totaal verboden. Het feit dat sommige mensen denken dat roleplayen ook kan inhouden dat je iemand vertelt wat hij of zij voelt, denkt of doet, toont enkel aan dat die mensen niet kunnen roleplayen. Evengoed voor mensen die hun character biography schrijven en daarin mensen gaan vertellen dat ze 'chills down their spine' krijgen of 'you feel overjoyed' oid er in hebben staan.. Dat is geen roleplayen, dat is egotrippen.

Als schrijver of verteller van een verhaal kan jij niet aan je lezer opdragen wat hij/zij moet doen, denken of voelen. Dat is de interpretatie van de lezer zelf en van niemand anders. Je kan hinten naar bepaalde acties of gevoelens door het goed schrijven van je verhalen, maar nooit directe commando's uitdelen. Dit geldt hetzelfde voor deze 4 skills. Ze geven de controle over jouw character (over jou, als je aan het roleplayen bent), kort aan iemand anders. Diegene bepaalt ineens wat jij doet. Dat is een enorm irritant iets, niet alleen omdat het tegen elke regel van roleplaying in gaat, maar vooral omdat we op een MMORPG op het grote boze internet zitten. De hoeveelheid kleuters op de servers is gelukkig ver onder WoW niveau, maar nog altijd zijn er genoeg. Een kleuter die dit ontdekte was een ergernis, een hele groep vol die er nu misbruik van maakt en te pas en te onpas meent mensen aan hun wil te onderwerpen is een ramp.

[ Voor 64% gewijzigd door MueR op 23-07-2008 17:20 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Als iemand mij onvrijwillig laat buigen voor hem/haar dan denk ik dat ik gewoon uit de fellowship stap. Ik laat me niet manipuleren. Ik heb het echter nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Codemasters Online and Turbine are proud to announce that Book 14: The Ring-forges of Eregion will be available to subscribers of The Lord of the Rings Online on Thursday 24th July, 2008 in Europe.
Dus deze week al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

das morgen!!!!!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216392

Ik speel dit spel nu middels het trail abonnement, en het is erg leuk! Is er een mogelijkheid om een europese key aan te schaffen via het internet? Ik heb al wel gezien dat de box is te bestellen voor 19.99 euro, maar aangezien ik niet zoveel behoefte heb aan een doos is de key voor mij wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23
Je kan bij Bart Smit 2 versies kopen voor 7 en 10 euro. Krijg je nog extra speeltijd ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216392

Oeh, dat is goedkoop. Morgenavond maar even langsgaan dan :)

een goedkope doos is nog net iets beter dan een dure key, ook al moet ik dan de koopavond trotseren ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-06 10:22
Ah, wat een suffe skill dan zeg. Daar schiet ik toch echt helemaal niets mee op. Als het je enemies nou liet knielen, dan zou je er nog wat aan hebben...

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat gebied wat er morgen bijkomt, is daar ook al een kaartje van? En wat voor een lvl moet je hebben om er een beetje op onderzoek uit te gaan? Ik heb lvl 42 momenteel, maak ik daar kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Het is een level 50 gebied, dus vanaf 47 ongeveer gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:44:
Het is een level 50 gebied, dus vanaf 47 ongeveer gok ik.
En toch ga ik proberen om morgen even een kijkje te nemen. Waarschijnlijk is het er zo druk dat ik moeiteloos naar de eerste stad/dorp/gat kan lopen per pony.

Waar ligt dit gebied eigenlijk zo;n beetje? Aan welk gebied grenst het? Ik heb er eigenlijk best wel zin in, en dat terwijl ik nog niet hoog genoeg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Trollshaws denk ik. Het loopt naar de poort van Moria toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:18
hoe komt 't eigenlijk dat je zoveel informatie al hebt, puur omdat je beter zoekt dan je luie mede-tweakers of heb je echt inside-info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265794

Ben sinds een paar dagen geleden begonnen. Maar zit nu met een gigantisch probleem. Ik zit ergens vast tussen een paar rotsblokken en kom er niet uit. Uitloggen en inloggen werkt niet zelfde situatie.
"Map home" gebruiken om terug te keren Archet werkt niet omdat ik beweeg. Wat kan ik doen? Een bug reporten lukt niet, want het lukt me niet om aan te melden bij het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
/unstuck Werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Super bedankt!!!

Dit heeft me uren gekost. En achteraf zo simperl. Dat ik die command meerdere keren over het heefd heb gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265794 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:33:
Super bedankt!!!

Dit heeft me uren gekost. En achteraf zo simperl. Dat ik die command meerdere keren over het heefd heb gezien....
mocht je nog eens een probleem hebben en er niet uitkomen kan je ook een ticket aanmaken... doorgaan heb je dan binnen 10 min een GM die je kan helpen

je doet dit alsvolgt press ESC kies help en klik op ticket ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Vandaag book 12 afgewerkt :)
Toch eens zien dat ik aan een paar items met icpr geraak.
Waarschijnlijk mijn r3 oh dagger vervangen door keria's dagger als ik eraan geraak, en in combinatie met de agi pvp bracelet b14 bracelet met icpr gebruiken.

Iemand nog advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog iets. Ik heb als beroep explorer genomen. Maar er zijn zo weinig artifact te vinden in verhouden met metalen etc. Kan ik beter geen andere beroep nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Advies: op je eerste karakter echt niet te veel van je profession aantrekken.
Ja gaat toch niet kunnen volgen.
Haal gewoon wat je kan.

En hou met 1 ding rekening: 1 node bevat 2 ore
je hebt 2 van dat ore nodig om een ingot te maken
dan heb je nog een andere ingot of dezelfde ingot nodig om de ingot te maken die je effectief gaat gebruiken voor weaponsmithing.

Voor weaponsmithing heb je dan 6 van de hoogste ingots nodig van de tier om 1 wapen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simon Verhoeven schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:01:
Vandaag book 12 afgewerkt :)
Toch eens zien dat ik aan een paar items met icpr geraak.
Waarschijnlijk mijn r3 oh dagger vervangen door keria's dagger als ik eraan geraak, en in combinatie met de agi pvp bracelet b14 bracelet met icpr gebruiken.

Iemand nog advies?
super wapen voor een minstrel (of LM?) tevens is het bind on equip dus check AH eens. ik heb hem meerdere malen zien droppen in the rift (nog nergens anders)
http://lotro.mmodb.com/items/star-mace-8922.php

polished beryl jewelry ken je natuurlijk wel :)

tevens krijg je in book 12 of 13 een super tof schild met goeie power regen

mijn minstrel heeft met alleen tale of heroism (dug geen banners, focus of eagle) een in combat regen van 907 power per min

zal nog wat omhoog gaan als ik mijn glorifindels band ophaal (wacht ik mee voor de extra hoop next raid)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 24-07-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-06 11:18

Knaak

It's me, Mario!

Vandaag weer mn burglar naar lvl45 getild, meteen classquest afgerond en rank3 behaald in de moors. :) Morgen eens kijken wat er allemaal voor leuks is.

Trouwens, er komt helemaal geen nieuw gebied bij. Eregion is instanced, wat betekend dat je maar dat kan zien wat Turbine nu nodig acht. Eregion zelf als zone komt pas in MoM. De gate naar Eregion is dan ook nogsteeds gesloten. ;)

[ Voor 127% gewijzigd door Knaak op 24-07-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:40:
Vandaag weer mn burglar naar lvl45 getild, meteen classquest afgerond en rank3 behaald in de moors. :) Morgen eens kijken wat er allemaal voor leuks is.

Trouwens, er komt helemaal geen nieuw gebied bij. Eregion is instanced, wat betekend dat je maar dat kan zien wat Turbine nu nodig acht. Eregion zelf als zone komt pas in MoM. De gate naar Eregion is dan ook nogsteeds gesloten. ;)
nou ik zie het straks wel. ben benieuw hoe lang het onderhoud gaat duren :-O ik ben om 14:00 vrij dus ben rond 14:30 wel thuis met mn boodschpajes :) vrijdag en volgende week vrijdag vrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Legolas ik ben een Burglar, maar ik heb nogal weining ICPR.
Dus eens zoeken naar wat items met + ICPR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simon Verhoeven schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:25:
Legolas ik ben een Burglar, maar ik heb nogal weining ICPR.
Dus eens zoeken naar wat items met + ICPR.
ok als burglar is star mace niet echt een topper hahaha

je kan ook wat gaan sleutelen aan je traits he. meer powwr en of regen (fate b.v.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Anoniem: 66797 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:56:
super wapen voor een minstrel (of LM?) tevens is het bind on equip dus check AH eens. ik heb hem meerdere malen zien droppen in the rift (nog nergens anders)
http://lotro.mmodb.com/items/star-mace-8922.php

polished beryl jewelry ken je natuurlijk wel :)
De Loremaster kan alleen een Staff equippen. Indien legendary trait "Sword and Staff" geequipped is, kan je er een zwaard (niks anders) aan toevoegen. Hausdrepa is misschien wel iets voor je Simon. Ook een mace.

Oh, en Polished Beryl Jewelry is bagger :P Brilliant Misty Mountain Silver Earrings/Bracelets ftw, Laerdan's Saviour als necklace en Glor's Band/Soot-covered Ring of Etched Beryl Rings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Doh, te laat de volledige patch notes gelezen.
Ik heb gisteren 225 coal gekocht omdat ik normaal 9 stacks ancient iron ingots ging smelten.
Al een geluk dat degene die mij nog 3 stacks ancient iron ore moet geven ze perongeluk op AH hadden geplaatst.

Ik ga er vanuit dat ancient steel ingots zullen vallen onder de categorie van 1 ingot & 1 coal.
En dat de andere ingot die combinatie van 2 ingots is.

Zou wel heel leuk moeten zijn omdat als ik de stacks krijg ik dus al halverwege master master weaponsmithing zou geraken.

Weet iemand toevallig het drop rate van Glorfindel's band? Ik kan er wel 1tje gebruiken.

Bedankt voor de tip, kan zijn dat ik straks Soot-covered Ring eens ga ophalen.

[ Voor 6% gewijzigd door Simon Verhoeven op 24-07-2008 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
Simon Verhoeven schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:10:

Bedankt voor de tip, kan zijn dat ik straks Soot-covered Ring eens ga ophalen.
Glorfindels Band is een quest reward, Als jen de Rog killed kan je de broken chain inleveren (doe dit pas voordat je aan een 2e rog run begint want te krijg 3uur een +3 Hope buff). De reward is Glorfindel's band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Whoops even niet aan gedacht.
Zal dan weer vechten worden om aan broken chain te geraken en dan een weekje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simon Verhoeven schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:24:
Whoops even niet aan gedacht.
Zal dan weer vechten worden om aan broken chain te geraken en dan een weekje wachten.
ik heb hem bij de vorige raid gewonnen bij de volgende balrog lever ik hem in :*)

dan nog helm en shoulders en het zwaard van thrang die geeft me een toffe earring :P vanvand nieuwe rift 8)

weet er iemand al welke traits er te verdienen zijn met book 14? wel jammer dat er geen nieuw gebied komt :'(

en wil ook graag weten of festival vandaag begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Valour tot rang 10 onder andere. En hoe kom je er bij dat er geen nieuw gebied komt? Zitten je ogen en oren dicht ofzo?

http://community.codemast...m/showthread.php?t=292222

[ Voor 27% gewijzigd door MueR op 24-07-2008 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:12:
Valour tot rang 10. En hoe kom je er bij dat er geen nieuw gebied komt? Zitten je ogen en oren dicht ofzo?
nice :)
MOAW schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:40:
klopt dus niet?

edit:ik kan die link niet lezen daar ik op mn werk zit en maar heeeeeeeel weinig sites kan benaderen :'(

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 24-07-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Boek 14 kan nog niet worden afgerond volgens de info die ik op de US servers gezien heb. Eerst moet boek 14 chapter 7 een X aantal keer gedaan worden (door de server). Wat er dan gebeurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Wanir-men geeft nu 18 power extra, zal er toch eens aan moeten geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:24

TAA

Liever IRC

MueR schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:35:
Boek 14 kan nog niet worden afgerond volgens de info die ik op de US servers gezien heb. Eerst moet boek 14 chapter 7 een X aantal keer gedaan worden (door de server). Wat er dan gebeurd....
Een X aantal keer is 70.000 per server... de eerste voorspellingen zijn dat dit zondagavond op de US servers gehaald zal worden. Zover ik begrepen heb is het geen "echte" B14 quest die gedaan moet worden; alle chars (mits lvl50?) kunnen hem doen (via de nieuwe Town Crier).

Verder zou Helcham behoorlijk naar de %L&$*N geholpen zijn. Verplicht nu stuk voor stuk de pillars neerhalen... En schijnbaar zijn de knock-backs ineens in random direction. Lekker als je Thaurloch staat te tanken of in Helegrod met de Giants loopt te spelen.

We zullen het wel zien vanavond! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik niet, ik mag mn koffers gaan pakken voor mn vakantie \o/ Kom ik tenminste terug wanneer jullie alle spoilers voor boek 14 al gegeven hebben, dus heb ik een easy run door die boek quests :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Op de frontpage lees ik dat:
In Book 14 kunnen groepen spelers het opnemen tegen de gamemasters van uitgever Codemasters, die de rol van de vijandige Amarthiel op zich nemen.
Hoe zit dat? En hoe merk je daar als speler iets van? Is dit nieuw in het spel, of zijn er al andere plekken waar dat op dit moment ook gebeurt?

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:52
Geen idee TFD, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Codemasters een team paraat heeft staan om een potje pvp te gaan spelen tegen de userbase, ik vermoed dat het een kromme vertaling is.

Ten eerste zou Codemasters een enorm groot team moeten hebben om 24/7 op alle servers tegen spelers te kunnen spelen.
Ten tweede zou het Codemaster team zoveel handigheid in die specifieke drill krijgen dat de meest spelers geen kans hebben.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik ben aan het kijken naar wat betere armour sets. Zouden jullie nu nog dure sets gaan kopen of alvast wachten op MoM. Ik begin dus nu van scratch zeg maar, maar heb inmiddels redelijk wat gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Doe anders gewoon wat PVMP of join een raid group. Ik zou zelf geen geld verspillen aan spullen waarvoor je beryl shards nodig hebt.
Epic bookline doen gaat je ook een mooie cloak bezorgen.

Zelf hoop ik dat de riddle bug & het niet kunnen alt tabben als je dx10 gebruikt snel opgelost is.

Net nogal eens veel plezier beleeft aan mijn burglar, b13ch6 (heraldry book) solo gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
heb dat bk ook solo gehaald op m'n champ afgelopen week, denk dat die met redelijk wat classes wel te soloen is als je maar weet wat je doet en kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Inderdaad, maar ik wil een andere class het wel eens in een paar minuten zien doen.

Nu ja, morgen verder werken aan b13ch8.
Ik ga waarschijnlijk mijn OH (rank 3 pvp dagger) vervangen door de c11 dagger, ik kan het extra ICPR wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

spoiler:
Session play met Laerdan was zoooooo cool!

Kom op iedereen op Laurelin; pak al je chars en op naar de unlock! 400/70.000 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MADG0BLIN schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:25:
Ik ben aan het kijken naar wat betere armour sets. Zouden jullie nu nog dure sets gaan kopen of alvast wachten op MoM. Ik begin dus nu van scratch zeg maar, maar heb inmiddels redelijk wat gold.
rift spul is gratis en goed :)

voor de liefhebbers de nieuwe deeds met de reward

Charity: The Minions of Wisdan -- BG
Compassionate: Allies of the Enemy --Kill Hillmen in BG
Confidence: Kill Angmarim in Carn Dum
Discipline: Champions of Urugarth -- Bosses in Urugarth
Empathy: The Dead That Live -- Barad Gularan
Honour: Orcs --- Urugarth
Patience: The Trolls of Carn Dum -- Carn Dum
Valour: The Trolls of Urugarth
Valour: Champions of Carn Dum...Bosses in CD
Wisdom: Invaders from Angmar

ziet ernaar uit dat ik een poosje in carndum en urugarth rond zal hangen :D

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 25-07-2008 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Wat is op dit moment de beste niet rp server om op te beginnen? Beetje veel mensen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Volgens mij zit er niet heel veel verschil tussen rp en non-rp, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Misschien dat er op een roleplaying server iets meer op naming gelet wordt (en kleding en gedrag?). Wie kan er iets over zeggen?

De meeste mensen hier spelen op Laurelin, maar dat is dus wel een roleplaying server. Verder zijn er nog wat GoTTers op snowbourne en eldar geloof ik.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Riddle bug? verklaar je nader.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Vroeger begon riddle meteen te werken, nu pas als de animatie gedaan is dus ongeveer 1.7 seconde later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Darn, dat is minder, wij als burglar kunnen in die bijna 2 secs toch aardig wat dammage ontvangen :-(
Je vraagt je af hoe zo'n bug erin komt.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik kan maar niet kiezen welk ras ik wil spelen :p en dan nog eens class :(

Een probleem dat ik altijd heb bij mmorpegers :( Naja, nog 13 dagen trial remaining :p

[ Voor 13% gewijzigd door Mephisteus op 25-07-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Een heleboel ding hebben een vertraging op het moment, zo zijn de trolls in EM (dwarf-grind) ook erg lasting in beweging te krijgen :o
Valt ook op dat creeps veel last hebben van het verliezen van de target in combat, ik heb dat nog niet op freep gezien.

rofl@rude-emote:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/27vVNHubdUrESilGNGiC3wSD/thumb.gif

[edit]
Targetting en crashes schijnen een reproduceerbare bug te zijn (en een behoorlijk vervelende ook):
http://forums.lotro.com/showthread.php?t=151921

[ Voor 15% gewijzigd door botoo op 25-07-2008 14:37 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mephisteus schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:26:
Ik kan maar niet kiezen welk ras ik wil spelen :p en dan nog eens class :(

Een probleem dat ik altijd heb bij mmorpegers :( Naja, nog 13 dagen trial remaining :p
Kies gewoon voor een dwerg. Die zijn het stoerst. Dan is de keus voor een class ook gelijk wat minder moeilijk want dat is dan beperkt tot 4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ach hou het simpel.
Bij LOTRO is er echt niet gigantisch verschil tussen de races, en de echte racials zijn maar 1 x per uur.
Kies gewoon het ras waarvan je meer dan 100 uur naar de achterkant kan kijken.
Ik vind dat de achterwerken van de dwergen te veel schudden dus ik vind ze zelf maar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Velen hebben een hekel aan elfs.

Ik heb er 4, dus ik vind ze wel aardig.

Speel idd wat je leuk vind, hoewel de mensen ras naar mijn mening iets voordeligere traits hebben als ik naar mn enige man captain kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ieder heeft zo zijn smaak, het enigste startgebied dat me aantrekt qua looks & quests is dat van hobbits. Het is mogelijk dat ik ooit eens een alt maak maar ongeacht van het ras zal ie meteen naar het hobbit startgebied gestuurd worden.

Ik hoop wel dat de komende MoM racials gebalanceerder zijn want bvb hobbits hebben echt geen nuttige racial. Zeker als je kijkt naar wat de andere rassen krijgen.
Het enigste nadeel dat ik aan de human healing racial zie is dat ie niet scaled, dus nu is hij handig maar op lvl 60 ga je er al veel minder aan hebben. En tegen dat we in Mordor zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Niet online
ff een elf geprobeerd en een human en ik hou het toch bij het laatste. Level tien intussen en kzit nu in Bree op Laurelin "Agruil" mocht je me ooit rond zien lopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mephisteus schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 19:34:
ff een elf geprobeerd en een human en ik hou het toch bij het laatste. Level tien intussen en kzit nu in Bree op Laurelin "Agruil" mocht je me ooit rond zien lopen :p
Geen dwerg? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Niet online
Dwerg ook geprobeert, wel grappig maar ik ben op iig de eerste playthrough liever gewoon normaal human :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik speel tegenwoordig op mijn nieuwe pc en helaas heb ik vrij veel vastlopers. Maar het gekke is dat dit in 90% van de gevallen binnen locaties zijn waar dit gebeurt! (Silverdeep, 1e Loremaster quest en h3 van boek 1 in die grot samen met de constable, crafting halls). Zijn er meer mensen die deze symptomen herkennen? Ik zal eens bug tickets aanmaken bij zowel codemasters als bij AMD (heb een radeon videokaart).

Meestal krijg ik een zwart scherm, terwijl de besturing dan nog gewoon werkt (met Alt-F4 kan ik dan de game dus afsluiten), maar soms dan knalt de pc er ook helemaal uit.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destroyertje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-06 12:56
Heb het spel gisteren gekocht en al wat rondgelopen met een elf :). Maar het werkt toch allemaal niet iets minder makkelijk als WoW :). Zou daarom iemand als die zin heeft mij wat uitleg willen geven en wat tips hoe ik het best kan beginnen en hoe alles werkt :) stuur me maar een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Stuur me anders een pm met je vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Vanavond lekker gespeeld, maar ik baal wel ontzettend dat de game vaak crashed. Heb hier dus twee pc's staan, mijn nieuwe pc crashed vrijwel altijd in binnen locaties met vijanden (vanavond geen last gehad, maar ook nergens `binnen' geweest). Terwijl op mijn oude pc de game momenteel gewoon vrijwel onspeelbaar is, crashed random ieder half uur. Maandag even proberen de koeling van mijn oude pc te verbeteren, vanavond had ik er al een nieuwe directx versie en nieuwe video drivers op gezet, maar dat mocht niet baten.

Overigens vanavond wel mijn eerste beryl shard gevonden, jeuh!
Een level 44 elite verslagen in de Trollshaws met mijn lvl 40 captain, best netjes vond ik zelf (het kon nét).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174443

Ben de High res trial maar eens aan het downloaden , gaat lekker met 1,5MB/s.
Benieuwd hoe dit speelt t.o.v WoW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Het zou wel eens aan je geluidsinstellingen kunnen liggen, als je ipv hardwarematig softwarematig instelt, zijn je crashes dan weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
rik86 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 00:09:
Het zou wel eens aan je geluidsinstellingen kunnen liggen, als je ipv hardwarematig softwarematig instelt, zijn je crashes dan weg?
Ik zal het morgen eens proberen. Bedankt voor de tip.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-06 11:18

Knaak

It's me, Mario!

The Flying Dutchman schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 23:27:
Overigens vanavond wel mijn eerste beryl shard gevonden, jeuh!
Een level 44 elite verslagen in de Trollshaws met mijn lvl 40 captain, best netjes vond ik zelf (het kon nét).
Hehe ik heb vandaag in het totaal 31 shards verzameld toen ik ore aan het farmen was, god wat waren er veel mobs up. Zelfs ene ringhul (21K EM) heb ik even solo needgehaald, op lvl47 met mijn burglar. :)

Morgen voor het eerst Helegrod & Thorog op mijn burglar, spannend. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muijs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 10:37
The Flying Dutchman schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 23:27:
Vanavond lekker gespeeld, maar ik baal wel ontzettend dat de game vaak crashed. Heb hier dus twee pc's staan, mijn nieuwe pc crashed vrijwel altijd in binnen locaties met vijanden (vanavond geen last gehad, maar ook nergens `binnen' geweest). Terwijl op mijn oude pc de game momenteel gewoon vrijwel onspeelbaar is, crashed random ieder half uur. Maandag even proberen de koeling van mijn oude pc te verbeteren, vanavond had ik er al een nieuwe directx versie en nieuwe video drivers op gezet, maar dat mocht niet baten.
Sinds book 14 crasht het spel bij mij ook ontzettend vaak. Op het forum staat bij known issues van book 14 dat je directx 10 uit moet zetten als je dat aan hebt staan en je spel vaak crasht. Daarnaast had ik nog wat andere grafische bugs, sommige lichtbronnen werkten soms niet. Bijvoorbeeld alleen een beetje licht van een kampvuur, maar geen zonlicht, het was dus ook pikkedonker. Ik heb toen de post processing effects in het advanced graphics menu uitgezet wat het probleem heeft opgelost. Desondanks crasht het spel nog af en toe. Ze hebben de boel dus een beetje verkloot. Hopelijk wordt een en ander komende donderdag met maintenance gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Voor mijn oude pc heb ik de problemen opgelost. Ik dacht dat mijn pc stabiel was (uren 3dmark06 en memcheck waren geen enkel probleem), maar blijkbaar was dat niet helemaal het geval voor LotRO. Vanochtend twee 80mm fans geinstalleerd om de boel wat koeler te houden en sindsdien geen enkele crash (al meer dan 6 uren gespeeld).

Bij mijn nieuwe pc heb ik nu eerst inderdaad DirectX10 graphics maar even uitgezet om te kijken of dat helpt, ook hier nog geen crashes gehad, maar deze pc crashte alleen maar bij interior locations (voornamelijk quest locations, maar soms ook de crafting hall).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Kin-only attempt op Thorog gisteren (vorige waren met Eldars Raid Alliance aka ERA), ingeschreven met wat er nodig zou zijn.
Eerste poging met tank waarmee alles nagenoeg foutloos ging behalve dat we een paar newbies hadden die paniekeerden en dus wipe :|

Tweede poging moeten wisselen naar hunter en na de nodige instructies voor burgs en tanks, en nadat er een paar weggegaan waren zodat we met 21 overbleven, opnieuw gestart. Gelukkig geen server freezes zoals met de eerste poging en ook geen last van de raid-assist bug.
Even later was het 'Your mighty blow topples Thorog' :)
Nog iets later won ik de roll voor de trophy die nu voor mijn huis geparkeerd staat :D

happy huntard :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

van het weekend een crash gehad kreeg een wit scherm en na een poosje wachten lotro client stopped working opnieuw gestart en ingelogd en meteen weer een wit scherm (ndat ik mijn char gekozen had) is dit het bekende probleem? heb DX10 aanstaan als het vaker gebeurd zet ik het wel uit.

book 14 tot en met chapter 6 en volume 2 gedaan die bracelet in book 14 is een toffe zeg :9

de nieuwe deeds zijn voor het grootste deel geen probleem
CD en URU meerdere keren doen wat ik niet als grinden zie daar het wel leuk is om te doen

annuminas vind ik is ook te doen op 1 deed na die is wel erg op bezighouden gericht the brutes of the north (+1 fortitude) 120 van die trolls in annunimas :/

helaas in rift een vervelend loot ervaring gehad die gelukkig goed is opgelost :)

iemand een idee wanneer dat festival nou begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op zondag 27 juli 2008 @ 01:15:
[...]

Hehe ik heb vandaag in het totaal 31 shards verzameld toen ik ore aan het farmen was, god wat waren er veel mobs up. Zelfs ene ringhul (21K EM) heb ik even solo needgehaald, op lvl47 met mijn burglar. :)

Morgen voor het eerst Helegrod & Thorog op mijn burglar, spannend. :D
31?????? waar was je aan het farmen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Simon Verhoeven schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:25:
Doe anders gewoon wat PVMP of join een raid group. Ik zou zelf geen geld verspillen aan spullen waarvoor je beryl shards nodig hebt.
Epic bookline doen gaat je ook een mooie cloak bezorgen.
Ok, thanks. Ga binnenkort ook beginnen met wat mensen om de rift in te gaan. Gister heeft een GM metalsmith alvast wat spul voor me gemaakt. Loop nu weer in wat betere armour rond. :)
Anoniem: 66797 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:52:
[...]

31?????? waar was je aan het farmen dan :D
31 is inderdaad echt veel. Heb er in totaal nu iets van 5 binnen gehaald, wel iets meer gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Heb craften nu volledig geskipped om me toe te leggen op collecting en pre-craften (smelten, boilen). Craften kost teveel kostbare gametijd en kost ook teveel kostbare mats. Moet snel aan geld komen voor een horse. Zit op 2G 800S, heb dus nog even te gaan (lvl 32).

Verkopen jullie leather of de boiled variant? In stacks van 50 of per 10. Wat gaat het beste op de AH (Laurelin servertje). Heb iets van een 250 niet-geboilde Exceptional Hides liggen.

Heb me de tanden stukgebeten op enkele solo questen, net buiten Othrikar waar je een Lost Dwarven Map uit een koffer moet zien te halen, te midden van een zone van Mining Dwarfs. Quest zelf is lvl 29 maar als 32 ben ik vaker moeten weglopen dan zou mogen omdat ik meteen een heel park dikke Dwergen pull. Hoe voorzichtig ook, krijg ik 5 Dwergen op me (respawns, de elite die er rondhangt en dan nog 3-4 dikkertjes in het kamp zelf. Ik blijf het een lastige opdracht vinden, hoewel die op papier makkelijk te solo'en zou zijn met een Captain op lvl 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurtebise schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:56:
Heb craften nu volledig geskipped om me toe te leggen op collecting en pre-craften (smelten, boilen). Craften kost teveel kostbare gametijd en kost ook teveel kostbare mats. Moet snel aan geld komen voor een horse. Zit op 2G 800S, heb dus nog even te gaan (lvl 32).

Verkopen jullie leather of de boiled variant? In stacks van 50 of per 10. Wat gaat het beste op de AH (Laurelin servertje). Heb iets van een 250 niet-geboilde Exceptional Hides liggen.
als je huiden wilt verkopen dan is het het beste om ze onbewerkt te verkopen in stacks van 50 mensen kopen dat om te levelen. wel zou ik zorgen dat je zelf eerst de tier mastert zodat je aan de volgende kan beginnen ;) prijzen zou ik zo niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb me de tanden stukgebeten op enkele solo questen, net buiten Othrikar waar je een Lost Dwarven Map uit een koffer moet zien te halen, te midden van een zone van Mining Dwarfs. Quest zelf is lvl 29 maar als 32 ben ik vaker moeten weglopen dan zou mogen omdat ik meteen een heel park dikke Dwergen pull. Hoe voorzichtig ook, krijg ik 5 Dwergen op me (respawns, de elite die er rondhangt en dan nog 3-4 dikkertjes in het kamp zelf. Ik blijf het een lastige opdracht vinden, hoewel die op papier makkelijk te solo'en zou zijn met een Captain op lvl 32.
Met die quest had ik ook veel moeite. Uiteindelijk heb ik de quest maar laten zitten. Vorige week op lvl 42 (hunter) toch nog even teruggegaan om de reputatie met de dwergen op te krikken. Ik heb ze allemaal in de pan gehakt. >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 28-07-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Die heb ik op mijn hunter, burlgar en LM op het genoemde lvl solo gedaan, misschien doe je toch iets fout. Je moet goed timen op het moment van de aanval, die elite loopt af en toe weg naar boven, zo krijg je hem niet op je. Volgensmij had ik een max van 2 mobs tegelijkertijd op me (en dan gebruik ik geen stun/mezz/trap).

Verder is mijn LM dit weekend lvl41 geworden, direct mij legendary March of the Ents-trait geslot. Best wel lol die skill. Ben nu Tar bruinen "onveilig" aan het maken.... t wordt tijd om de MM in te gaan :)

[ Voor 28% gewijzigd door Rfce op 28-07-2008 12:33 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 66797 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:03:
van het weekend een crash gehad kreeg een wit scherm en na een poosje wachten lotro client stopped working opnieuw gestart en ingelogd en meteen weer een wit scherm (nadat ik mijn char gekozen had) is dit het bekende probleem? heb DX10 aanstaan als het vaker gebeurd zet ik het wel uit.
Nee, bij mij is het zwart scherm, besturing werkt nog wel (dus kan nog uitloggen met Alt-F4). Maar als je net in een gevecht ben, dan kun je het meestal wel vergeten (en dus dood), tenzij je met wat geluk door blind te vechten met sneltoetsen de vijand kunt verslaan ;). Soms overigens een crash die het hele systeem plat legt. Maar dit gebeurde bij mij altijd bij interior quests (of soms crafting hall). Heb nu directX 10 uitgezet en nog geen crashes gehad (maar eigenlijk alleen in crafting halls en bank geweest, verder geen ervaringen met interior quests).

Ik verkoop altijd stacks van 50 hides (niet geboiled dus, dat kan ik niet met mijn weaponsmitht). Voor sturdy hides vraag ik meestal iets van 150 of 200 silver geloof ik. Verkoopt in 75% van de gevallen dan wel. Craften levert overigens goed geld op, dus ik zou het juist wel doen. Ik heb mijn weaponsmith zo snel mogelijk alles gemasterd en op expert level kon ik toen mooie zwaarden maken die vaak wel voor 150 silver per stuk verkochten op de AH.
Die quest was niet een hele gemakkelijke als ik me goed herinner, maar toch wel te doen. Is je armour up to date? Heb je mooie wapens? Ook hier komt het craften weer van pas, als je dat goed bijhoudt, dan kun je voor jezelf ook mooie dingen maken vaak. Heb je je traits geequiped bij een bard (levert ook flink wat op)?

[ Voor 51% gewijzigd door The Flying Dutchman op 28-07-2008 15:04 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
The Flying Dutchman schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:58:
Die quest was niet een hele gemakkelijke als ik me goed herinner, maar toch wel te doen. Is je armour up to date? Heb je mooie wapens? Ook hier komt het craften weer van pas, als je dat goed bijhoudt, dan kun je voor jezelf ook mooie dingen maken vaak. Heb je je traits geequiped bij een bard (levert ook flink wat op)?
Traits en armour zijn up-to-date. Wapen zou wel wat gedateerd kunnen zijn... Eens nakijken. Ik neem me bij elke char voor om steevast te gaan craften, maar dat streven verwatert altijd. Quests zijn imo zoveel leuker dan te staan beitelen op een stukje ijzer. Da's veel te warm, en bovendien, het stinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Hurtebise schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:41:
[...]

Traits en armour zijn up-to-date. Wapen zou wel wat gedateerd kunnen zijn... Eens nakijken. Ik neem me bij elke char voor om steevast te gaan craften, maar dat streven verwatert altijd. Quests zijn imo zoveel leuker dan te staan beitelen op een stukje ijzer. Da's veel te warm, en bovendien, het stinkt.
:)

Misschien moet je dan cook worden? Hoewel ook warm natuurlijk, maar als het stinkt, dan heb je het zelf gedaan ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren een CD run gedaan champions of carn dum beginner en advanced gedaan nu zitten we op final part dus nog 5 bazen kloppen voor valour 9 :P vanavond hebben we een balrog te slopen dus dan zit CD er niet in maar dat komt nog wel :P

gisteren een leuk gesprek gehad met een nederlandse minstrel die toch nog wel wat miste voornamelijk door een kinship waar hij eigenlijk niet zo gelukkig mee was. op een gegeven moment vroeg hij naar mijn kinship en wilde hij ook bij ons komen :P die zit nu dus ook bij NOES heb meteen ff mn jeweller aan het werk gezet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Gisteravond Carn Dum leeg geveegd tot aan Mordirith... Helcham is er niet leuker op geworden; het duurt een stuk langer nu we niet meer vanaf de eerste pillar kunnen afronden. Verder hadden we voor het eerst in lange tijd geen LM bij ons zodat de crowd control bestond uit 2 GDN die voor een ballup zorgden waarna de AoE korte metten maakte met de mobs.

Helaas wat pech bij Mordirith; een ongelukkige knockback (zouden ze die random direction fixen?!?) waarbij 3 member vanaf de stairs gewoon in de lava gekicked werden... Toch jammer als alle waves voorbij zijn en hij op 30k staat :(

Vanavond Thrang & Thaurlach neerhalen (met dank aan B14; normaal is dinsdag Helegrod avond) en daarna nog maar een poging voor Valour +1 :P

Overigens vind ik de fixes en kleine changes die gedaan zijn in B14 over het algemeen een verademing! Eindelijk de status bug in raids opgelost waardoor je alle buffs/debuffs kunt zien en ook de wijziging van het Fellowship Manuveure display is goed gedaan. Ik ben erg benieuwd als over een week of 2 de nieuwe instances eindelijk open gaan... (Laurelin zit geloof ik ongeveer op 11.000/70.000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TAA schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 08:47:
Gisteravond Carn Dum leeg geveegd tot aan Mordirith... Helcham is er niet leuker op geworden; het duurt een stuk langer nu we niet meer vanaf de eerste pillar kunnen afronden. Verder hadden we voor het eerst in lange tijd geen LM bij ons zodat de crowd control bestond uit 2 GDN die voor een ballup zorgden waarna de AoE korte metten maakte met de mobs.

Helaas wat pech bij Mordirith; een ongelukkige knockback (zouden ze die random direction fixen?!?) waarbij 3 member vanaf de stairs gewoon in de lava gekicked werden... Toch jammer als alle waves voorbij zijn en hij op 30k staat :(
ik vind het gevecht met helcham wel leuker maar ook moeilijker en wel wat langdradig maar dit is zoals het gevecht altijd had moeten zijn. wij hadden de 1e keer wel een LM de 2e keer niet en dat is lastig vooral omdat je op de pilar geroot kan worden, dat samen met de random directions knockbacks is behoorlijk vervelend. we hebben hem wel plat gekregen zonder LM
(Laurelin zit geloof ik ongeveer op 11.000/70.000)
Eldar ook :D

heb nu alle music train skills op de lute na...
harp gekocht in esteldin reputation area
moor cowbell had ik al (heb alleen de skil niet dus kan er niks mee) maar dat komt met het festival.
de lute kan ik echter nergens vinden en als drop heb ik ze allemaal gezien behalve de lute op AH hetzelfde verhaal. iemand een idee?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 29-07-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de ringlore items wel aardig. Kreeg gisteren de Rune of Evil Presence en dat bespaart me veel gezeul in CD. Class quest LM afgerond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:51:
Ik vind de ringlore items wel aardig. Kreeg gisteren de Rune of Evil Presence en dat bespaart me veel gezeul in CD. Class quest LM afgerond :)
er zijn anders toffe deeds te halen door CD te doen nu ;)

gisteren even trolls gesloopt in URU en dat ging heel rap zo rap dat ik mijn benodigde 133 trolls had vlak voor onze RAID begon alleen de balrog was nog over. ik heb glorifindels band eindelijk op gehaald ivm hope toen de balrog smooth neergehaald. gooide te laag voor de shoulders :(

daarna was er nog wel wat tijd en hebben we de laatste 5 bazen in CD gesloopt valour rank 10 *O*

mordith was vrij lastig de andere bazen gingen erg vlot en was een easy walkover 8)

mordrith moet je op de juiste plek vechten anders gaan er geheid mensen in het lava belanden ;)
wij hebben het gevecht gedaan achter een zuil tegen de muur aan zo ver mogelijk van het lava zonder dat mordrith reset.

1e x hadden we meerdere mensen in het lava liggen, mordrith gereset en spelers rez
2e x waren we iets te ver weg aan het vechten waardoor mordrith resette
3e x succes 8)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 30-07-2008 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Eindelijk de epic boeken afgewerkt tot de ring lore klaar is & ik ben eindelijk een GM weaponsmith.
Binnenkort eens aan een superior ancient steel smithing hammer proberen te geraken.

Welke mobs droppen eigenlijk het regelmatigst die journals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simon Verhoeven schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:08:
Eindelijk de epic boeken afgewerkt tot de ring lore klaar is & ik ben eindelijk een GM weaponsmith.
Binnenkort eens aan een superior ancient steel smithing hammer proberen te geraken.

Welke mobs droppen eigenlijk het regelmatigst die journals?
waar zijn die journals voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Single use recipies critten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 66797 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:09:
[...]
Waar zijn die journals voor dan?
Scholars hebben er een rits recepten bij gekregen, zo ook voor verschillende journals, deze zorgen voor extra crit-kans bij een single-use recipe (bovenop de scroll en trophy).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:47:
[...]

Scholars hebben er een rits recepten bij gekregen, zo ook voor verschillende journals, deze zorgen voor extra crit-kans bij een single-use recipe (bovenop de scroll en trophy).
wat voor single use recipes? wellicht dat er dingen tussen zitten die wel leuk zijn voor mijn minstrel en dan kan ik de mats en journals bewaren om een scholar te laten craften :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
voor elke crafter een apparte (je meot dus overal de recepten van hebben)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:11:
voor elke crafter een apparte (je meot dus overal de recepten van hebben)
ahhh dat zijn die 25% extra crit chance dingen waar je een shard voor moet hebben enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, een buddy had het over een single use crit change van 71% max. Een master journal voor tailor heeft hij me topegestuurd voor een cloak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Wel relaxed dat je van die +35% critical chance boeken kunt gebruiken voor de single use recepten. Ik probeer nu zo snel mogelijk mijn scholar zijn tiers te laten halen ;). En dan snel mijn main char levelen naar 45 (is nu bijna 42) zodat hij een +45% crit chance hamer mag gebruiken voor weaponsmithing :).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:41
The Flying Dutchman schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 19:25:
Wel relaxed dat je van die +35% critical chance boeken kunt gebruiken voor de single use recepten. Ik probeer nu zo snel mogelijk mijn scholar zijn tiers te laten halen ;). En dan snel mijn main char levelen naar 45 (is nu bijna 42) zodat hij een +45% crit chance hamer mag gebruiken voor weaponsmithing :).
zo werkt dat niet, je hamer is nog steeds 10%, alleen de scroll geeft je +35% crit.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Freelance schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:59:
[...]

zo werkt dat niet, je hamer is nog steeds 10%, alleen de scroll geeft je +35% crit.
Maar je hebt ook betere hamers dan 10% die je vanaf level 45 kunt gebruiken als ik me niet heel raar vergis.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Flying Dutchman schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:21:
[...]

Maar je hebt ook betere hamers dan 10% die je vanaf level 45 kunt gebruiken als ik me niet heel raar vergis.
klopt
ancient iron 14%
superior ancient iron 16%
ancient steel 18%
superior ancient steel 20%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:31:
[...]

klopt
ancient iron 14%
superior ancient iron 16%
ancient steel 18%
superior ancient steel 20%
Ik dacht dat ik op de AH ook een keer een 45% hamer had gezien. Kan dat? Misschien ben ik het gewoon aan het verzinnen (in de war met lvl 45).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Flying Dutchman schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:32:
[...]

Ik dacht dat ik op de AH ook een keer een 45% hamer had gezien. Kan dat? Misschien ben ik het gewoon aan het verzinnen (in de war met lvl 45).
ik denk dat het een droom was ;) 20% tools zijn het beste dat er te krijgen is er zijn wel andere manieren om een hogere crit chance te krijgen zoals scrolls en crit items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
De beste tools gaan niet verder dan 20% en dat is idd een lvl45 tool.

Met die nieuwe verhoogde critkans zullen de prijzen op AH behoorlijk onder druk komen te staan, tenminste als je mats een beetje redelijk te verkrijgen zijn. Door de repeatable quests waar je voor epics kan sparen komen die epics veel meer binnen het bereik van een veel grotere (ook non-raiders) groep. En door die repeatables en door de CD-URU deeds zullen de class-quest items ook veel meer voorhanden komen (en dus ook veel goedkoper).

Al bij al zal book 14 behoorlijke golven veroorzaken in de handel.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
botoo schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:56:
De beste tools gaan niet verder dan 20% en dat is idd een lvl45 tool.

Met die nieuwe verhoogde critkans zullen de prijzen op AH behoorlijk onder druk komen te staan, tenminste als je mats een beetje redelijk te verkrijgen zijn. Door de repeatable quests waar je voor epics kan sparen komen die epics veel meer binnen het bereik van een veel grotere (ook non-raiders) groep. En door die repeatables en door de CD-URU deeds zullen de class-quest items ook veel meer voorhanden komen (en dus ook veel goedkoper).

Al bij al zal book 14 behoorlijke golven veroorzaken in de handel.
Klopt wel aardig. Was zelf nog op zoek naar 2 class quest items, waren voorheen rond de 3G en stonden er meestal maar 1 of 2 op of zelfs niets. Nu meer dan 10 en vanaf 500S. Scheelt dus behoorlijk.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.