Ik vind die gifjes juist wel makkelijk; hoef ik niet eerst dat filmpje te ladenChaoss schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:42:
lekker irritant die gifjes, post dan gewoon een link naar het filmpje.
Als ik hier lees dat sommige modellen PS2 spellen kunnen spelen met behulp van software emulatie, waarom kan dit dan niet op mijn 40GB
Learn something new every day.
Het is niet fijn als je 20MB aan gifjes moet downloaden op een trage verbinding. Dit is nog erger dan afbeeldingen die niet geresized zijn.Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:45:
[...]
Ik vind die gifjes juist wel makkelijk; hoef ik niet eerst dat filmpje te laden
the less one forgets, the less one remembers
Verwijderd
Wat ik ervan begreep is dat in de 40G versies de chip verantwoordelijk voor de emulatie niet meer wordt gesoldeerd.Bal0n schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:01:
Als ik hier lees dat sommige modellen PS2 spellen kunnen spelen met behulp van software emulatie, waarom kan dit dan niet op mijn 40GB
Die info is fout.Bal0n schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:01:
Originele Amerikaanse 26/60GB hadden VOLLEDIGE hardware-compatibiliteit dankzij de ingebouwde Graphics Synthesizer en Emotion Engine. De originele Europese 60GB had nog wel een Graphics Synthesizer aan boord, maar de EE werd via software geemuleerd. In het 40GB sneuvelde ook de GS en was BC niet meer mogelijk omdat Sony geen PS2-emulator heeft die zowel de EE als de GS emuleert.
Omdat de 60GB PAL (EU) modellen wel over de Graphics Synthesizer beschikken, alleen niet over de Emotion Engine. Deze is vervangen door software emulatie.Bal0n schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:01:
De amerikaanse 20 en 60 GB modellen hadden beide en waren dus volledig hardwarematig backwards compatible. (Zat eigenlijk een hele PS2 in.)
Het 80 GB amerikaanse model is vergelijkbaar met de 60GB PAL uitvoering. Dus alleen de GS-chip en geen EE.
De 40 GB heeft geen van beide en speelt dus geen PS2 games af.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Leuk hoor, 22 meg aan afbeeldingen downloaden iedere keer ik dit topic bekijk, ik leef in belgië verdorienudie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:37:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eurm, juist ja. Let vooral even op de Killzone2 Multiplayer gifjes. Van een Gamespot video geript. Hoe zie-kelijk? Check die sniper.. En dat vliegende schip, misschien een voertuig? Ziet er echt zo mooi uit.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
De praktijk in Belgie is een groter probleem, dan zijn waardevolle post.Boeboe schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:10:
[...]
Leuk hoor, 22 meg aan afbeeldingen downloaden iedere keer ik dit topic bekijk, ik leef in belgië verdorie
Laten we tweakers ook gelijk aanpassen op 56k6 in Afrika.
Of, beetje logisch denken, post je enkel linkjes naar de gifs; dat een ieder zelf bepaald ze te bekijken of niet.coretx schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:17:
[...]
De praktijk in Belgie is een groter probleem, dan zijn waardevolle post.
Laten we tweakers ook gelijk aanpassen op 56k6 in Afrika.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hoezo holy fuck? snap eingenlijk die hele killzone 2 hype niet, ok het ziet er aardig uit... maar persoonlijk vind ik het er niet veel beter dan andere shooters uitzien. En als je bv kijkt naar Far cry 2 wat ook binnenkort uitkomt dan ziet Fc2 er beter uit imho.
killzone 2 leuk, maar ik heb nog neits gezien at ik niet in andere shooters gezien heb,
killzone 2 leuk, maar ik heb nog neits gezien at ik niet in andere shooters gezien heb,
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Het online deel klinkt erg goed ook. Het mixen van abilities en vooral het clansystem.
Je kan een clan maken met max 64 spelers. Als clan kan je andere clans uitdagen en hier kan je punten inzetten. Als je wint dan verdien je dus je inzet en kan je als clan klimmen in de rankings.
Je kan een clan maken met max 64 spelers. Als clan kan je andere clans uitdagen en hier kan je punten inzetten. Als je wint dan verdien je dus je inzet en kan je als clan klimmen in de rankings.
PSN: Shiver23
Het cover systeem onderandere is nog nooit gebruiktChaoss schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:20:
hoezo holy fuck? snap eingenlijk die hele killzone 2 hype niet, ok het ziet er aardig uit... maar persoonlijk vind ik het er niet veel beter dan andere shooters uitzien. En als je bv kijkt naar Far cry 2 wat ook binnenkort uitkomt dan ziet Fc2 er beter uit imho.
[ Voor 8% gewijzigd door jdm8 op 17-07-2008 15:33 ]
Grafisch en de feeling van Killzone2 vind ik gewoon ziekelijk. En nu het dus ook nog heel veel inhoud, customization en diepgang heeft ben ik al helemaal verkocht.
Allerbelangrijkste van een shooter is bij mij nog altijd de feeling. Het gevoel van schieten. Sommige spellen is dit zo statisch dat het me 0,0 doet. Anderen is weer perfect gedaan (CoD4). Dat blijft bij mij het belangrijkste. En Killzone2 scored in mijn boekje gewoon erg goed hier.
Allerbelangrijkste van een shooter is bij mij nog altijd de feeling. Het gevoel van schieten. Sommige spellen is dit zo statisch dat het me 0,0 doet. Anderen is weer perfect gedaan (CoD4). Dat blijft bij mij het belangrijkste. En Killzone2 scored in mijn boekje gewoon erg goed hier.
die kans is sowiezo klein, ik kan nl niets met shooters op de PS, games als drake en GTA gaan prima, maar als je gewend bent om shooters op een pc te spelen dan voelt de besturing op een console aan alsof je gehandicapt bent. De kas dat ik killzone ga kopen is dus idd klein
http://blog.us.playstation.com
Elke dag wordt hij nu ivm E3 geupdate. Nog geen demo's, wel veel video's en extra's. Maar hopelijk/wellicht vandaag nog wat verassingen/demo's.
EDIT;
NARUTO DEMO OP EU PS STORE
Timing ten top.
Elke dag wordt hij nu ivm E3 geupdate. Nog geen demo's, wel veel video's en extra's. Maar hopelijk/wellicht vandaag nog wat verassingen/demo's.
EDIT;
NARUTO DEMO OP EU PS STORE

Timing ten top.
[ Voor 14% gewijzigd door nudie op 17-07-2008 15:44 ]
Ik heb Elefunk gekocht. Schijnt een erg leuk spel te zijn
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Ik wil gaag tegelijk kunnen internetten op mijn pc en ps3 (het liefst ook met de PSP), nu is een nieuwe UTP kabel trekken geen optie, wat is dan de beste 2e keuze?
Ik heb de wireless Zyxel van Telfort, met Wifi aan staan haal ik maar 32% connectie.
- thrustmaster Wifi USB connector?
- een Wifi signaal booster?
of?
Ik heb de wireless Zyxel van Telfort, met Wifi aan staan haal ik maar 32% connectie.
of?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 20:16 ]
Ik overweeg de PS3 aan te schaffen als BR player.
Wat ik graag wil weten is hoe het geluidsniveau is van de PS3 tijdens het afspelen van BR. Maakt de PS3 net als de Xbox 360 een stofzuiger geluid of een beschaafd laag geluid wat niet storend is tijdens het bekijken van een film?
Wat ik graag wil weten is hoe het geluidsniveau is van de PS3 tijdens het afspelen van BR. Maakt de PS3 net als de Xbox 360 een stofzuiger geluid of een beschaafd laag geluid wat niet storend is tijdens het bekijken van een film?
De PS3 hoor je haast niet. Om die reden speel ik liever games op de PS3 dan op de XBOX360. Ik heb een 60gb PS3 en die is bijna niet te horen, vooral niet tijdens DVD's en blurays!
[ Voor 6% gewijzigd door AvanCade op 17-07-2008 20:31 ]
Ligt er maar net aan wat jij een beschaafd geluidsniveau noemt natuurlijk. Tijdens stille passages in films is het best goed mogelijk dat je de PS3 hoort, maar vergeleken met een Xbox 360 (als je dat gewend bent, of als je het daarmee vergelijkt) is de PS3 beduidend stiller ja.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
ik snap iets niet....
ik heb een ps3 van 40GB
6 GB plus 4 GB voor GTA en GTP
Ik heb op het moment geen andere spellen geinstalleerd.
Blijft er 30 GB over.
ik heb alle demo's weggekeild
Alle video's
Besturingsysteem laten we zeggen 3 GB.
Dan zou er dus +/-13 GB in gebruik zijn
Kijk ik in het systeem zeg ie dat er nog 21 GB over is.
Wat is er met 6GB gebeurt?
Iemand die iets weet dat er temp files ergens opgeslagen worden?
Ik kan me niet voostellen dat ik 19GB in gebruik heb met 2 spellen geinstalleerd.
ik heb een ps3 van 40GB
6 GB plus 4 GB voor GTA en GTP
Ik heb op het moment geen andere spellen geinstalleerd.
Blijft er 30 GB over.
ik heb alle demo's weggekeild
Alle video's
Besturingsysteem laten we zeggen 3 GB.
Dan zou er dus +/-13 GB in gebruik zijn
Kijk ik in het systeem zeg ie dat er nog 21 GB over is.
Wat is er met 6GB gebeurt?
Iemand die iets weet dat er temp files ergens opgeslagen worden?
Ik kan me niet voostellen dat ik 19GB in gebruik heb met 2 spellen geinstalleerd.
Burp
Staat tie al in de store dan? Ik was hem nog niet tegen gekomen namelijk. En is er ook een demo'tje van?SToRM666 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:47:
bij mij staat er iets van 20gb / 37gb. Het aantal gigs wordt altijd naar boven afgerond als je hd's koopt...
Toen ik Elefunk zag moest ik gelijk aan bridgebuilder denken. Ik heb een zwakke plek voor dit type games. Heb de oerversie van BB nog gespeeld.SToRM666 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:47:
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
toen ik Elefunk zag heb ik bridgebuilder direct weer gedownload.... en alle 15 levels eergister uitgespeeld... op mijn werk
Wat het geluidsniveau van de PS3 betreft: Wij hebben een LG HDD/DVD speler en die maakt merkbaar meer geluid dan de PS3. Dus jah de PS3 is redelijk stil, en is dus prima als dvd (upscaling!) en Br speler te gebruiken.

Wat het geluidsniveau van de PS3 betreft: Wij hebben een LG HDD/DVD speler en die maakt merkbaar meer geluid dan de PS3. Dus jah de PS3 is redelijk stil, en is dus prima als dvd (upscaling!) en Br speler te gebruiken.
Het apparaat is beduidend stiller dan een 360. Het moet zichzelf wel koelen en aangezien dit met fan gebeurd zal je deze fan wel horen bij stille passages maar is dit meer een geluid van verplaatste lucht dan een mechanisch geluid. Al met al heeft iedereen een verschillende perceptie van het geluid. Ikzelf vind het systeem heerlijk stil.buzzlightyear schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:28:
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Fatal Inertia gekocht, na de demo gespeeld te hebben en mede in afwachting van WipeOut HD. Leuk spelletje, bevalt me tot dusverre wel, maar nog niet echt veel gespeeld.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Ik heb ook de Zyxel van Telfort en de PS3 middels Wifi verbonden. Werkt prima. Je hebt 32% connectie zeg je... dus het lukt je om een stabiele verbinding op te bouwen? Vaak is dat al voldoende. Betere signaalsterkte wil niet zeggen dat je automatisch ook een hoge snelheid via je Wifi haalt. Zyxel heeft op hun site hele uitgebreide en algemene informatie staan over Wifi signalen:Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:01:
Ik wil gaag tegelijk kunnen internetten op mijn pc en ps3 (het liefst ook met de PSP), nu is een nieuwe UTP kabel trekken geen optie, wat is dan de beste 2e keuze?
of?
http://www.zyxelsupport.nl/a005.html
Ik ben het met je eens dat het een saaie trailer was maar de stem van Kratos maakte voor mij veel goed. Het is dezelfde stem als de andere delen. Ik zou het juist erg raar vinden om Kratos met een andere stem te horen.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:04:
Wel een beetje teleurgesteld in de line-up die Sony liet zien. Waar zijn de titels van de afgelopen 3 jaar die aangekondigd zijn; oa LA Noire is er zo een. (Vult u het lijstje even aan alstublieft).
Maar Leipzig komt in augustus en Tokyo in september dus er is nog grote kans op aankondigingen.
[Die GoW III teaser was een aanfluiting, show dan wat in-game footage. Die Kratos had ook een amerikaans accent, hoe triest voor een griekse god.]
PSN id: PENo1
Ik zag dat elefunk in 2 player mode alleen in een soort mikado achtige variant gespeeld kan worden, wat wel weer jammer is.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Een demo ervan is te vinden in de Amerikaanse StoreDeismyna schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:01:
Staat tie al in de store dan? Ik was hem nog niet tegen gekomen namelijk. En is er ook een demo'tje van?
Het is eigenlijk gewoon hetzelfde spel als bridgebuilder. En aangezien ik bridgebuilder een erg leuk spel vond heb ik Elefunk maar direct gekochtCapTVK schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:58:
Toen ik Elefunk zag moest ik gelijk aan bridgebuilder denken. Ik heb een zwakke plek voor dit type games. Heb de oerversie van BB nog gespeeld.
Fat Princess belooft trouwens ook een erg leuke game te worden als ik het zo lees: klik
[ Voor 55% gewijzigd door SToRM666 op 18-07-2008 09:44 ]
PSN id: NL_SToRM
Volgens mij is er geen demo van.Deismyna schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:01:
[...]
Staat tie al in de store dan? Ik was hem nog niet tegen gekomen namelijk. En is er ook een demo'tje van?
Ik heb de game gekocht en het is precies wat je ziet op de filmpjes: bruggen bouwen voor olifanten. Het lijkt soms gemakkelijk maar ik heb voor de eerste drie levels toch meerdere pogingen moeten doen om de olifanten erover te krijgen.
Multiplayer is inderaad een soort mikado.
De olifanten staan in een geraamte van die brugbouwstenen en dan moet je om de beurt stukjes eruit halen totdat de boel in elkaar dondert.
Wie dat voor elkaar krijgt heeft natuurlijk verloren.
Als ik terug ben van Cyprus bestel ik deze TV: http://www.digitalstreet....info.php?products_id=6558
Iemand toevallig aanwezig met die TV. Ben benieuwd hoe de PS3 er op uit ziet
Verwijderd
Wat voor antwoord verwacht je nou precies? Hoe denk je dat een PS3 er op een willekeurige hdtv uit ziet?technoaddict schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:39:
Als ik terug ben van Cyprus bestel ik deze TV: http://www.digitalstreet....info.php?products_id=6558
Laten we even vriendelijk blijvenVerwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:41:
[...]
Wat voor antwoord verwacht je nou precies? Hoe denk je dat een PS3 er op een willekeurige hdtv uit ziet?
Zo'n rare vraag vind ik het niet, elke TV heeft weer een andere beeld kwaliteit. Je geeft wel even bijna €900 uit, dan wil je wel zeker weten dat die TV een goede kwaliteit heeft of dat je voor een andere TV moet gaan.
Ik weet alleen niet of deze vraag in het PS3 ervaringen topic thuis hoort, maar misschien koopt hij deze TV alleen voor zijn PS3.
Even langs een willekeurige zoekmachine gaan en je kunt het antwoord vast wel ergens vinden.
EDIT: Kijk even op kieskeurig, staan veel reviews (eerder reacties), sommige heb je niks aan maar anderen weer wel, succes met lezen. KLIK!
[ Voor 13% gewijzigd door E2TK op 18-07-2008 11:02 ]
Mja nu ik me post nalees denk ik ook, wtf heb ik nou weer gevraagd.
Twas idd meer een vraag van hoe bevalt iemand de TV die hem in bezit heeft. ( In zn algemeen ) Maar dan kan ik beter een topic opzoeken dat over Sony TV's gaatE2TK schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:56:
[...]
Laten we even vriendelijk blijven![]()
Zo'n rare vraag vind ik het niet, elke TV heeft weer een andere beeld kwaliteit. Je geeft wel even bijna €900 uit, dan wil je wel zeker weten dat die TV een goede kwaliteit heeft of dat je voor een andere TV moet gaan.
Ik weet alleen niet of deze vraag in het PS3 ervaringen topic thuis hoort, maar misschien koopt hij deze TV alleen voor zijn PS3.
Even langs een willekeurige zoekmachine gaan en je kunt het antwoord vast wel ergens vinden.
Ongeveer zo denk ik:

geen dank
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Is dit topic niet voor. Je hebt hem nu toch al besteld, waarom nu vragen hoe hij presteert met een PS3.technoaddict schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:02:
[...]
Twas idd meer een vraag van hoe bevalt iemand de TV die hem in bezit heeft. ( In zn algemeen ) Maar dan kan ik beter een topic opzoeken dat over Sony TV's gaat( Koop hem vooral voor de PS3 )
Hier is iemand die er tevreden over is:
http://www.kieskeurig.nl/...47860C12573B0005467FB.htm
Pssst.., [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 6technoaddict schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:39:
Vinden we hier van, http://ps3.qj.net/Java-Ho...ng-soon-/pg/49/aid/122306
Dat het niet zoveel zeggend is.
Dit heeft weinig met homebrew te maken, ok, in zekere zin wel, maar dit is gewoon toegestaan, en het is gewoon functionaliteit die ingebouwd is in de PS3. Het spelen van een Java game vanaf een BD. (Of een USB-stick met BD-materiaal for that matter...)
Tesla Model Y RWD (2024)
Vind het knap dat de PS3 anderhalf jaar na (JAP en USA) launch nog steeds niet gekraakt is, is dat niet één of ander record?
Ik lees net op engadget dat de sony PlayTv vanaf 10 sept in europa komt, te beginnen in de UK.
Nog een bron:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=191896
"will record TV while gaming " Klinkt wel stoer
Nog een bron:
[ Voor 39% gewijzigd door EgoPro op 18-07-2008 13:26 ]
Ik ben ook benieuwd naar PlayTV, wil alleen wel weten of er een smartcard in moet en welke aansluitingen er op zitten... Gaat het via de kabel (DVB-C) of via de lucht (DVB-T). En als er al geen smartcard in kan heb ik er niks aan. Omdat in nederland alleen nl 1,2 en 3 gratis worden aangeboden. In engeland zijn alle zenders gratis.EgoPro schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:25:
Ik lees net op engadget dat de sony PlayTv vanaf 10 sept in europa komt, te beginnen in de UK.
Nog een bron:
Verwijderd
Volgens last 100:E2TK schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:31:
[...]
Ik ben ook benieuwd naar PlayTV, wil alleen wel weten of er een smartcard in moet en welke aansluitingen er op zitten... Gaat het via de kabel (DVB-C) of via de lucht (DVB-T).
There’s no Cable Card or Cable Card HD support.
There’s no satellite support.
DVB-T freeview. Daarom is die vooralsnog alleen in de UK te krijgen en staat oa Duitsland ook op de shortlist. In Nederland heb je daar niets aan dus.
Verwijderd
Afgelopen week was ik er helemaal klaar voor, er moest een ps3 komen (40gb), en nu hebben ze de 80gb aangekondigd
. Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik het beste kan doen. Wachten op de nieuwe of een 40 gb kopen, even uitzingen met de hdd, en daarna een grotere schijf erin zetten.
Is er al iets bekend of in de nieuwe packs een DS3 aanwezig is? Misschien ook al bundels bekend bij iemand? Spellen die ik er bij aanschaf bij wil zijn AC,COD4 en Burnout. Zit er een kans in dat een van deze games gebundeld gaat worden volgens jullie? Graag jullie mening, want ik heb het niet meer op een rij wat ik het beste kan doen

Is er al iets bekend of in de nieuwe packs een DS3 aanwezig is? Misschien ook al bundels bekend bij iemand? Spellen die ik er bij aanschaf bij wil zijn AC,COD4 en Burnout. Zit er een kans in dat een van deze games gebundeld gaat worden volgens jullie? Graag jullie mening, want ik heb het niet meer op een rij wat ik het beste kan doen

Mijn advies: wacht even, pak de prijsdaling mee (40GB gaat er straks goedkoper uit ondanks dat ze zeggen geen prijsdaling te willen), zet er meteen een nieuwe HDD in van ong 320 GB.
-
de games die jij noemt zijn al wat ouder, denk niet dat daar nog een bundel van gaat komen, sowiezo is het minstens zo interrestan om een "kale" PS3 te kopen of eentje met andere games die je leuk lijken en dan de games die je noemt incl. een DS te importeren.
Ach, ik was ook op de hoogte van de nieuwe 80gb versie, maar toch heb ik gister een PS3 gekocht.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:49:
Afgelopen week was ik er helemaal klaar voor, er moest een ps3 komen (40gb), en nu hebben ze de 80gb aangekondigd. Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik het beste kan doen. Wachten op de nieuwe of een 40 gb kopen, even uitzingen met de hdd, en daarna een grotere schijf erin zetten.
Had geen zin meer om te wachten, en mocht ik meer schijfruimte nodig hebben, dan gooi ik er wel een keer een schijf van 160gb erin ofzo...
Tegen die tijd dat ik mijn 40gb vol heb, zijn die schijven toch niet zo duur meer.
De DS3 die meegeleverd wordt met de 80GB is anders best wel iets om voor te wachten. Voor de Europese nog niet officieel, maar het lijkt me zeer waarschijnlijk.
Zo ziet die eruit op de grotere broer van de D3500:technoaddict schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:39:

hoe krijg je de covers van de films zo?Furfoot schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:17:
[...]
Zo ziet die eruit op de grotere broer van de D3500:
[afbeelding]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Tjah het blijft een moeilijke afweging. Bijkomend voor mij is ook dat ik mijn telefoonabo ga verlengen, en ik toestelkorting over hou. (korting op een ps3 als ik online bestel). Je zult net zien dat mijn abonement verloopt op exact 27 augustus 
AC heeft toch geen onlineplay, dus regioproblemen online zal ik in dat geval ook niet hebben vermoed ik.
Op mijn PS2 heb ik eigenlijk nooit echt waarde gehecht aan dat getril
Ik ga nog eens even overwegen, er zijn idd wel argumenten om te wachten. Ik kan idd ook de toestelkorting opmaken aan een andere console(wii/handheld), en daarna nog een ps3 40 gb los aanschaffen.
Daar heb je wel een punt, het zou mij ook niks verbazen (zeker als de nieuwe pack ds3 heeft) dat de prijs wel omlaag moet om van de voorraad te komen.Mijn advies: wacht even, pak de prijsdaling mee (40GB gaat er straks goedkoper uit ondanks dat ze zeggen geen prijsdaling te willen), zet er meteen een nieuwe HDD in van ong 320 GB.
Goede tip! Bedankt daarvoor. Zag op amazon Assasins creed voor $29.99. Dat scheelt gewoon meer dan de helftde games die jij noemt zijn al wat ouder, denk niet dat daar nog een bundel van gaat komen, sowiezo is het minstens zo interrestan om een "kale" PS3 te kopen of eentje met andere games die je leuk lijken en dan de games die je noemt incl. een DS te importeren.
Tjah voor mij heeft de DS3 niet veel toegevoegde waarde. Het enige wat ik zelf beter vind is het gewicht, maar om daarvoor nou op een andere controller te wachtenDe DS3 die meegeleverd wordt met de 80GB is anders best wel iets om voor te wachten. Voor de Europese nog niet officieel, maar het lijkt me zeer waarschijnlijk.

Ik ga nog eens even overwegen, er zijn idd wel argumenten om te wachten. Ik kan idd ook de toestelkorting opmaken aan een andere console(wii/handheld), en daarna nog een ps3 40 gb los aanschaffen.
Amazon verstuurt toch niet naar Nederland? En oo kzijn er goedkopere shops om te importeren (meot je dit topic even over nalezen, vaak voorbijgekomen). Ook kan ik betere games bedenken dan assasins creedVerwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:48:
Tjah het blijft een moeilijke afweging. Bijkomend voor mij is ook dat ik mijn telefoonabo ga verlengen, en ik toestelkorting over hou. (korting op een ps3 als ik online bestel). Je zult net zien dat mijn abonement verloopt op exact 27 augustus![]()
[...]
Daar heb je wel een punt, het zou mij ook niks verbazen (zeker als de nieuwe pack ds3 heeft) dat de prijs wel omlaag moet om van de voorraad te komen.
[...]
Goede tip! Bedankt daarvoor. Zag op amazon Assasins creed voor $29.99. Dat scheelt gewoon meer dan de helftAC heeft toch geen onlineplay, dus regioproblemen online zal ik in dat geval ook niet hebben vermoed ik.
[...]
Tjah voor mij heeft de DS3 niet veel toegevoegde waarde. Het enige wat ik zelf beter vind is het gewicht, maar om daarvoor nou op een andere controller te wachtenOp mijn PS2 heb ik eigenlijk nooit echt waarde gehecht aan dat getril
![]()
Assassin's Creed is vanaf 1 augustus een platinum titel, dan kost hij hier ook 30 euro
PlayTV ondersteund wel een kabel...
Tweakers bericht
Nu hoop ik nog dat sony nog een andere versie uitbrengt met een smartcard slot.
Tweakers bericht
Hallo! Ben ook een PS3 aan het overwegen...
Weet iemand of je een cordless desktop setje van logitech kan aansluiten op de ps3? Is dus een ontvanger (usb), en die ontvangt keyboard en muis. Lijkt me nl. ideaal voor internetten.
Bij voorbaat dank!
Edit:uitleg waarom
Weet iemand of je een cordless desktop setje van logitech kan aansluiten op de ps3? Is dus een ontvanger (usb), en die ontvangt keyboard en muis. Lijkt me nl. ideaal voor internetten.
Bij voorbaat dank!
[ Voor 11% gewijzigd door MBI op 18-07-2008 16:01 ]
Nee.E2TK schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:16:
PlayTV ondersteund wel een kabel...
Tweakers bericht
Het is alleen DVB-T. Die heeft ook een antenne nodig.
Het bericht op de frontpage is gewoon niet duidelijk. Alle specs van de Play TV wijzen op DVB-T only.
Had zelf ook graag gezien dat het anders was/is.
Jawel. Amazon zelf inderdaad niet, maar wel enkele shops die via Amazon handelen.jdm8 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:53:
[...]
Amazon verstuurt toch niet naar Nederland? En oo kzijn er goedkopere shops om te importeren (meot je dit topic even over nalezen, vaak voorbijgekomen). Ook kan ik betere games bedenken dan assasins creed
-
Jah dat werkt, volgens mij werkt zo ongeveer alle logitech USB hardware wel op de PS3, ons Logitech DiNovo desktop setje werkt iig prima.MBI schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:00:
Hallo! Ben ook een PS3 aan het overwegen...
Bij voorbaat dank!
Wat is die rechter aansluiting danSeraphus-Y schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:02:
[...]
Nee.
Het is alleen DVB-T. Die heeft ook een antenne nodig.
Het bericht op de frontpage is gewoon niet duidelijk. Alle specs van de Play TV wijzen op DVB-T only.
Had zelf ook graag gezien dat het anders was/is.

Zal wel een misleidende afbeelding zijn
Hoop dan dat ze een 2e tuner bouwen met wat meer functies
[ Voor 11% gewijzigd door E2TK op 18-07-2008 16:12 ]
De rechter aansluiting kan gebruikt worden voor een DVB-T antenne?E2TK schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:11:
[...]
Wat is die rechter aansluiting dan![]()
[afbeelding]
Zal wel een misleidende afbeelding zijn![]()
Zoals ik al zei, die heeft ook een antenne nodig.E2TK schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:11:
[...]
Wat is die rechter aansluiting dan![]()
[afbeelding]
Zal wel een misleidende afbeelding zijn![]()
Het is gewoon de antenne-aansluiting voor het kunnen ontvangen van Digitenne. Heb zelf hier thuis van KPN Digtinne een samsung kastje staan.... met een kabel naar een antenne op de vensterbank. De antenne(kabel) gebruikt gewoon een 'normale' aansluiting, zoals je daar ziet op de Play TV.
Flipm0de schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:33:
hoe krijg je de covers van de films zo?
Volgens mij is dat via een UpnP-server (WMP of Twonky etc..)l00pz schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:30:
Dat zou ik ook wel graag willen weten. Ziet er erg mooi uitNet dat beetje extra haha
Zie ook de discussie hier:
Verwijderd in "Playstation 3 als media center - deel 3"
Verwijderd
Als ik het zo lees op de site van zyxel, dan moeten er zo min mogelijk objecten tussen beide apparaten zijn. (wat heel logisch isVerwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 07:24:
[...]
Ik heb ook de Zyxel van Telfort en de PS3 middels Wifi verbonden. Werkt prima. Je hebt 32% connectie zeg je... dus het lukt je om een stabiele verbinding op te bouwen? Vaak is dat al voldoende. Betere signaalsterkte wil niet zeggen dat je automatisch ook een hoge snelheid via je Wifi haalt. Zyxel heeft op hun site hele uitgebreide en algemene informatie staan over Wifi signalen:
http://www.zyxelsupport.nl/a005.html
Is het dan niet handiger om via een USB wifi stick, of wifi booster de connectie te verhogen?
Weet iemand eigenlijk als de PS3 versie van Bioshock anders wordt als de X360/PC versie? Of is het gewoon een letterlijke port van de X360? Kan hier eigenlijk niets over terugvinden.
Enige wat ik er over heb gelzen is dat de ps3 versie extra content krijgt wat je kan downloaden.. Voor de rest weet ik niet of er grafisch nog iets aan wordt gedaan..l00pz schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:50:
Weet iemand eigenlijk als de PS3 versie van Bioshock anders wordt als de X360/PC versie? Of is het gewoon een letterlijke port van de X360? Kan hier eigenlijk niets over terugvinden.
Hoop dat ze een paar interessante dingen toevoegen, was erg ruige game op de X360. Dus hoop dat het dan ook de moeite waard wordt om hem voor de PS3 te kopen.floffert schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:58:
[...]
Enige wat ik er over heb gelzen is dat de ps3 versie extra content krijgt wat je kan downloaden.. Voor de rest weet ik niet of er grafisch nog iets aan wordt gedaan..
Ja hoor, ik heb wel eens dvd's besteld bij amazon. Keurig bezorgd, geen douane gezeik.jdm8 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:53:
[...]
Amazon verstuurt toch niet naar Nederland? En oo kzijn er goedkopere shops om te importeren (meot je dit topic even over nalezen, vaak voorbijgekomen). Ook kan ik betere games bedenken dan assasins creed
Verwijderd
geen hardwaredries77 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:01:
[...]
Ja hoor, ik heb wel eens dvd's besteld bij amazon. Keurig bezorgd, geen douane gezeik.
D8 dat de discussie over games ging, ac om precies te zijn
Verwijderd
Klopt ook wel, het ging over AC en er is genoemd om als 2e controller een DS3 te importeren, dat gaat dan weer niet via amazondries77 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:53:
D8 dat de discussie over games ging, ac om precies te zijn

Verwijderd
Er komen andere kamers bij en DLC. Daarnaast krijgt het Home support (als we de boxart mogen geloven)l00pz schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:50:
En trophies.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 06:45:
[...]
Er komen andere kamers bij en DLC. Daarnaast krijgt het Home support
Al met al voor mij in ieder geval geen reden om ook de PS3 versie te kopen....
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hier wordt ik nou heel chaggo van...
Ik heb van de week Call of Duty 4 geimporteerd uit canada bij www.videogamesplus.ca maar nu zit hier een kaartje bij met een code voor 4 extra multiplayer maps, alleen die code werkt niet. Weet iemand of dit regio gebonden is ofzo? Zou zonde zijn van de besparing die ik had met de import als ik nu nog de 10 euro moet neerleggen voor de extra maps.
Dan heb ik helaas slecht nieuws voor je. De maps zijn Regio gebonden. Je komt waarschijnlijk een US account aan aan het maken, en dan deze code dan in vullen (Ik neem aan dat je die in de Store moet invullen?). Als de maps eenmaal geactiveerd en geinstalleerd zijn kun je ze wel in een Europe account gebruiken, en heb je hier geen last meer van.marcrenzo schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:14:
Ik heb van de week Call of Duty 4 geimporteerd uit canada bij www.videogamesplus.ca maar nu zit hier een kaartje bij met een code voor 4 extra multiplayer maps, alleen die code werkt niet. Weet iemand of dit regio gebonden is ofzo? Zou zonde zijn van de besparing die ik had met de import als ik nu nog de 10 euro moet neerleggen voor de extra maps.
Even een offtopic vraagje, heeft Videogamesplus.ca trouwens NTSC games? Of zijn het NTSC/J games met Japanse manuals en covers?
[ Voor 35% gewijzigd door l00pz op 19-07-2008 12:17 ]
Verwijderd
Ik heb hem hier nog niet zien langskomen, hier is de nieuwe trailer van Afrika. (server is wat sloom)
[@Arx deze link kan ook wel even bij het Arika verhaal in de startpost.]
Je kan zeggen wat je wil van de 'game' maar hij ziet er wel top uit op deze beelden. Buiten het feit dat de gameplay elementen naar europese maatstaven misschien wat mager zijn is er op het grafisch gebied nog niks vergelijkbaars.
[@Arx deze link kan ook wel even bij het Arika verhaal in de startpost.]
Je kan zeggen wat je wil van de 'game' maar hij ziet er wel top uit op deze beelden. Buiten het feit dat de gameplay elementen naar europese maatstaven misschien wat mager zijn is er op het grafisch gebied nog niks vergelijkbaars.
Afrika in de OP lijkt me wat verwarrend omdat het spel niet in Europa uit zal komen.
Hij staat al in de OPShiver23 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 15:16:
Afrika in de OP lijkt me wat verwarrend omdat het spel niet in Europa uit zal komen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Ik heb nu een maandje een PS3 en dus toch maar even wat ervaringen opnoemen rondom de PS3 en Sony etc.
+ Het apparaat ziet er mooi uit. Wel stofgevoelig maar daar stoor ik me niet zo aan.
+ Hij is stil. In ieder geval stiller dan de xbox 360 die ik hiervoor had.
+ Hij speelt Blu Ray en avi bestanden af
- Je moet er een DualShock3 controller bijkopen die vreselijk duur is.
- Hij is niet backwards compatible terwijl alle andere modellen in de wereld dat wel zijn.
- Als je niet van shooters houdt heb je een groot probleem met een PS3 want RPG's zijn er nauwelijks.
- Als je een PS3 hebt kun nog enorm lang wachten op een stel nieuwe topgames. Ik noem: Resident Evil 5, Gran Turismo 5, de nieuwe WipeOut is ook alweer uitgesteld, Final Fantasy XIII is ineens geen exclusive meer. Allemaal dingen die me niet aanstaan.
- De xmb (of hoe heet dat PS3 menu als je hem aanzet?) is totaal onoverzichtelijk en het werkt niet lekker. Je kan niet zoveel dingen aanpassen. Heb je bijvoorbeeld een demo gedownload en geinstalleerd, staat er niet eens een knopje (x bijvoorbeeld) die zegt: SPEEL DEMO. Nee, je moet eerst weer helemaal terug en dan die demo weer opzoeken en al dat geneuzel.
- De Playstation Store zit ook niet al te best in elkaar. Rare opvolging van dingen die je moet als je een filmpje gaan downloaden.
+ Het apparaat ziet er mooi uit. Wel stofgevoelig maar daar stoor ik me niet zo aan.
+ Hij is stil. In ieder geval stiller dan de xbox 360 die ik hiervoor had.
+ Hij speelt Blu Ray en avi bestanden af
- Hij is niet backwards compatible terwijl alle andere modellen in de wereld dat wel zijn.
- Als je niet van shooters houdt heb je een groot probleem met een PS3 want RPG's zijn er nauwelijks.
- Als je een PS3 hebt kun nog enorm lang wachten op een stel nieuwe topgames. Ik noem: Resident Evil 5, Gran Turismo 5, de nieuwe WipeOut is ook alweer uitgesteld, Final Fantasy XIII is ineens geen exclusive meer. Allemaal dingen die me niet aanstaan.
- De xmb (of hoe heet dat PS3 menu als je hem aanzet?) is totaal onoverzichtelijk en het werkt niet lekker. Je kan niet zoveel dingen aanpassen. Heb je bijvoorbeeld een demo gedownload en geinstalleerd, staat er niet eens een knopje (x bijvoorbeeld) die zegt: SPEEL DEMO. Nee, je moet eerst weer helemaal terug en dan die demo weer opzoeken en al dat geneuzel.
- De Playstation Store zit ook niet al te best in elkaar. Rare opvolging van dingen die je moet als je een filmpje gaan downloaden.
Je hoeft geen DS3 te kopen. Backwards compability kan de meesten niets schelen eigelijk, maar vervelend als je het wel graag wil. Idd komen de beste games over een tijdje, maar kijk ook eens op PSN, daar staan echt hele leuke games bij
(je kan alleen met CC betalen, nog een minpunt
)
Waar ik het echt met je oneens ben is de XMB. Ik vind hem echt geweldig. Je kan overal makkelijk komen, en is lekker overzichtelijk. Het heeft zefs een of andere prijs gekregen (kan er zo even neit opkomen welke).
Waar ik het echt met je oneens ben is de XMB. Ik vind hem echt geweldig. Je kan overal makkelijk komen, en is lekker overzichtelijk. Het heeft zefs een of andere prijs gekregen (kan er zo even neit opkomen welke).
Je moet helemaal niks. Importeren van een DS3 kost ong 38 euro, dus als je dat duur noemt, dan is veel meer duur.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 18:15:
'alle andere modellen', waarvan? De mijne is ook gewoon backwards compatible. En als je per se ps2 games wilt spelen en je hebt een 40GB, koop je toch een 2e hands ps2? die dingen kosten nauwelijks nog iets.- Hij is niet backwards compatible terwijl alle andere modellen in de wereld dat wel zijn.
Goede RPGs zijn sowieso dunbezaaid, ook op andere platforms. Je beste keuze zou dan zijn een PS2, toch ?- Als je niet van shooters houdt heb je een groot probleem met een PS3 want RPG's zijn er nauwelijks.
Tja, dan verkoop je hem toch en ga je voor een xbox? Ik snap dit ge-emmer nooit. Het was JOUW keuze om een PS3 te kopen, er zijn zat games op om te spelen, maar soms loop je tegen een luwte aan, dat klopt, maar dat is altijd zo: is het niet door het aanbod, dan is het wel vanwege geld: iedere 2 weken een game kopen van 60 euro gaat wel in de papieren lopen op een gegeven moment.- Als je een PS3 hebt kun nog enorm lang wachten op een stel nieuwe topgames. Ik noem: Resident Evil 5, Gran Turismo 5, de nieuwe WipeOut is ook alweer uitgesteld, Final Fantasy XIII is ineens geen exclusive meer. Allemaal dingen die me niet aanstaan.
Wat je dus wilt is een game die je langer kunt spelen. Die zijn er wel, maar daar moet je wel van houden natuurlijk. Je hebt Oblivion al neem ik aan?
Die store is inderdaad een regelrechte ramp, de US store is beter, maar ook daar is het niet top.- De Playstation Store zit ook niet al te best in elkaar. Rare opvolging van dingen die je moet als je een filmpje gaan downloaden.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ben sinds een aantal dagen echt verslaafd aan AVCHD geworden, mijn popcorn vind een hoop mkv's toch niet zo heel erg lekker (bovendien piept de tijdelijke HD die er nu inhangt ook nog eens heel erg). Dus behalve gamen gebruik ik nu de ps3 ook nog eens als mediastation, mijn 360 gaat eigenlijk nog maar amper aan.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Gisteravond toch maar stardust HD gekocht... alleen lette ik eerst niet op heb ik Startdus multiplayer add-on gekocht... had ik niet zoveel aan kheb geen eens 2 controllers
magoed toen alsnog Stardust gekocht... anders was het helemaal zonde geweest...
Magoed heb het al aardig wat uurtjes gespeeld... maar ligt het aan mij of is het een moeilijk spel? ik kom niet eens voorbij stage 4 van het eerste level!
Magoed heb het al aardig wat uurtjes gespeeld... maar ligt het aan mij of is het een moeilijk spel? ik kom niet eens voorbij stage 4 van het eerste level!
De xmb is gebaseerd op intuïtieve bediening.. die xmb heb je in korte tijd onder de knie, dus mijns inziens erg vooruitstrevend! En inderdaad.. waarom heb je de PS3 dan niet al verkocht?!Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 18:15:
Nee dan dit.. heerlijk! Nog 'even wachten' tot Oktober en dan krijgen we er weer een geheel nieuwe dimensie bij in de wereld die 'gaming' heet.. check deze nieuwe site van LBP
Cheers mates
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Het is vooral wennen. Ik gebruik zelf in het begin zo weinig mogelijk bommen, die komen in de latere levels veel beter van pas. Bij mij heeft het ook een tijd geduurd voordat ik het in 1 ruk uit kon spelen. Gewoon blijven proberenChaoss schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 18:59:
Gisteravond toch maar stardust HD gekocht... alleen lette ik eerst niet op heb ik Startdus multiplayer add-on gekocht... had ik niet zoveel aan kheb geen eens 2 controllersmagoed toen alsnog Stardust gekocht... anders was het helemaal zonde geweest...
Sony voert het hele XMB gebeuren ook steeds vaker toe in andere producten. Op mijn snapshot cameratje van Sony zit zelfs een XMB-idee. Zo proberen ze een gelijke dimensie voor bepaalde bedieningen te maken. Erg netjes!WizzieJP schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:04:
[...]
De xmb is gebaseerd op intuïtieve bediening.. die xmb heb je in korte tijd onder de knie, dus mijns inziens erg vooruitstrevend! En inderdaad.. waarom heb je de PS3 dan niet al verkocht?!![]()
Nee dan dit.. heerlijk! Nog 'even wachten' tot Oktober en dan krijgen we er weer een geheel nieuwe dimensie bij in de wereld die 'gaming' heet.. check deze nieuwe site van LBP![]()
Cheers mates
Leuk "hackje" om het maar even zo te noemen:
http://www.ps3-hacks.com/...a-games-launched-via-xmb/
Ja, Java games op je PS3!
http://www.ps3-hacks.com/...a-games-launched-via-xmb/
Ja, Java games op je PS3!
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Volgens mij verbreekt iemand een NDA als daar eerlijk over word gesproken ...l00pz schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:26:
Heeft iemand eigenlijk al iets gehoord van de Playstation Network Beta Tester request?
Dit topic is gesloten.