Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 63.534 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
DCFreak schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:31:
[...]

Dat MAG lijkt mij wel cool, waar komt de info vandaan dat de trailer pre-rendered is?
Je moet behoorlijk gek zijn om te geloven dat dat ingame was....

:P motorstorm/killzone anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

DarkShadow schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:02:
[...]

Je moet behoorlijk gek zijn om te geloven dat dat ingame was....

:P motorstorm/killzone anyone?
Doh, elke game gebruikt eerst pre rendered trailers 8)7 Het zijn eigelijk target renders, wat de developers denken te kunnen produceren, en dan nog een beetje mooier. Maar zeg nou zelf, killzone komt aardig dicht bij de target render, of niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Dat hele BC verhaal ik snap het niet zo goed, elke maand heb ik minder behoeft aan BC. Voorheen leek het mij handig zodat ik MGS2 en 3 kon spelen (niet meer nodig we hebben 4), ik wilde het hebben voor FF maar er is alweer een FF13 onderweg dus hoe beter het game aanbod hoe minder behoefte er is aan BC lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:30:Zeg PWM: Heb je nou al een PS3 gekocht? Zo ja, wat is je PSN ID? zo nee, waarom niet? Je lijkt er erg in geïnteresseerd ondank je veelal lauwe reacties over PS3 nieuwtjes.
Vond jij het op gamegebied gister dan een goede presentatie? Op MAG na, heb ik persoonlijk niet bijzonders gezien, en MAG is waarschijnlijk nog heel ver weg :)

Als de Video service van de PS3 eerder na de EU komt dan van de 360 koop ik direct een PS3. Verder had ik gister gehoopt Killzone te zien, en meer te weten te komen over de online mogelijkheden daarvan, wederom zou dat mij over de streep kunnen trekken. Verder ben ik razend enthousiast over Little Big Planet. (EDIT: En de echte GT5 natuurlijk :) )

Ik volg al jaren al het console nieuws als hobby. Ook de PS3 dus. Op dit moment zie ik voor mij geen reden om er 1 te halen.

Overigens reageer ik inderdaad erg lauw op het game nieuws van Sony. Echter, bij Nintendo vond ik het om te janken. Bij Microsoft zijn de nieuwe dingen die ik heb gezien voor mij ook helemaal niet interessant (maar is de line-up wel goed).

Wat dat betreft heb ik dus kritiek op alle 3 de presentaties.
ymmv schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:37:
[...]

Mij interesseert het eigenlijk wel hoe iemand met een leuke consoleverzameling wel de PS1 heeft maar niet de PS2 en/of PS3. De PS2 is toch eigenlijk een verplichte aanschaf als je games uit de vorige consolegeneratie wil spelen.
Mijn PS2 ging kapot, en de nieuwe generatie in de vorm van de Xbox 360 stond klaar. Toen heb ik besloten geen nieuwe meer te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:42
EgoPro schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:32:
Dat hele BC verhaal ik snap het niet zo goed, elke maand heb ik minder behoeft aan BC. Voorheen leek het mij handig zodat ik MGS2 en 3 kon spelen (niet meer nodig we hebben 4), ik wilde het hebben voor FF maar er is alweer een FF13 onderweg dus hoe beter het game aanbod hoe minder behoefte er is aan BC lijkt mij?
Mee eens. De enige game die ik nog met BC draai is BARBIE voor mijn dochtertje van vier. De rest heb ik weggegeven of verkocht samen met mijn PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
jdm8 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:25:
[...]

Doh, elke game gebruikt eerst pre rendered trailers 8)7 Het zijn eigelijk target renders, wat de developers denken te kunnen produceren, en dan nog een beetje mooier. Maar zeg nou zelf, killzone komt aardig dicht bij de target render, of niet? ;)
Ookal zou het grafisch op 80% zitten van wat we gisteren hebben gezien, dan hoor je mij echt niet klagen. Het belangrijkste is nog steeds de gameplay, en als dat goed uitgewerkt wordt dan hebben we aan MAG echt een enorm vette game.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

sysiwan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:46:
[...]

Mee eens. De enige game die ik nog met BC draai is BARBIE voor mijn dochtertje van vier. De rest heb ik weggegeven of verkocht samen met mijn PS2.
Barbie dus, voor je dochtertje jaja ;)

Inderdaad ik speel de laatste Burnout ook nog op BC omdat onze vrienden in Burnout Paradise geen split screen hebben gestopt. :(

Kwestie van tijd dat er een geschikte arcade/splitscreen racer komt.

[ Voor 7% gewijzigd door EgoPro op 16-07-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EgoPro schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:32:
Op de PS2 zijn er enkele klassiekers die nog steeds het spelen waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had nog graag BC gehad hoor, GTA:SA (heeft toch andere 'speelgevoel' dan GTA4), GT4 (al is het maar het auto aanbod), maar ook oudere spellen die voor mij een hoog replay gehalte hadden (jade cocoon 1 en 2, Tekken Tag, oudere Eyetoy series, Tenchu etc).

Uiteraard zullen er/zijn er al vervolgen op uitgebracht, maar beetje zonde om 50+euro uit te geven om soortgelijke gameplay te hebben terwijl ik het al lang heb (ik ga voor gameplay > graphics).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
[...]

Killzone komt inderdaad aardig dicht in de buurt van dat pre rendered filmpje. Hier zijn trouwens nog nieuwe beelden van de E3 van Killzone :) Ziet er echt geweldig uit!

Killzone 2 Exclusive Hands On

[ Voor 4% gewijzigd door l00pz op 16-07-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Vond de presentatie gisten niet heel erg boeiend maar heb toch wat mooie dingen gezien. Resistance 2 ziet er heel erg cool uit en ook MAG biedt zeer veel potentie, mist goed uitgewerkt.

Doe toekomst is in ieder geval heel mooi voor de gamers die zowel een PS3 als 360 hebben staan!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Phydomir schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:59:
Vond de presentatie gisten niet heel erg boeiend maar heb toch wat mooie dingen gezien. Resistance 2 ziet er heel erg cool uit en ook MAG biedt zeer veel potentie, mist goed uitgewerkt.

Doe toekomst is in ieder geval heel mooi voor de gamers die zowel een PS3 als 360 hebben staan!
Je vergeet LBP ;) Welke must have games komen er eigelijk voor 360 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Ligt het aan mij of is Killzone en Resistance 2 de enige exclusieve games die ze echt hebben kunnen laten zien? of mis ik iets.. (ik reken de online te kopen spellen nooit mee) Ben nog aan het spitten in het nieuws..

En met MAG 256 man online.. zou dat niet te kosten gaan van de gameplay.. Door zoveel man minder individuele onderscheiding.. Wel leuk natuurlijk de eerste clan war met 128 tegen 128 man.. zie dat maar als CL te regelen.. 40 man raids in WoW was al geen doen ;)
jdm8 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:01:
[...]

Je vergeet LBP ;) Welke must have games komen er eigelijk voor 360 uit?
Ik wil wel happen.. ben net pacman ;).. paar exclusives die ik wil hebben want de rest komt op beide uit.. en alle 3 niet pre rendered..
- Too Human
- Fable 2
- GoW 2

[ Voor 28% gewijzigd door bechown op 16-07-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
[...]

Moet ik toegeven, de game ziet er ook interessant uit. Ik ben alleen bang dat het toch een wat saaie fps wordt. Heb nog niet echt iets spectaculairs gezien, bij Halo of GoW heb je van die massale momenten. Kan goed zijn dat killzone dat ook wel heeft, maar dan hebben ze het iig nog niet gespoiled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Misschien een "domme" vraag, in hoever die bestaan natuurlijk.

Momenteel heb ik niet de mogelijkheid de HDD uit mijn playstation 3 te halen om te kijken hoeveel RPM deze heeft.

Weet iemand hoeveel RPM de standaard HDD uit de Playstation 3 40gb heeft? Is dit 7200 of 5400 rpm?

Ik kom ruimte tekort en wil graag een HDD bestellen. De snelheid van de schijf die er nu in zit is prima, daarom wil ik een gelijke snelheid aanschaffen. De prijsverschillen tussen 7200 en 5400 schijven is er nog best namelijk.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bechown schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:02:
En met MAG 256 man online.. zou dat niet te kosten gaan van de gameplay.. Door zoveel man minder individuele onderscheiding.. Wel leuk natuurlijk de eerste clan war met 128 tegen 128 man.. zie dat maar als CL te regelen.. 40 man raids in WoW was al geen doen ;)
Ik speel bijna weekelijks een 125vs125 match, aardig goed te doen hoor.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 04-08 10:22
Godjira schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:09:

Momenteel heb ik niet de mogelijkheid de HDD uit mijn playstation 3 te halen om te kijken hoeveel RPM deze heeft.

Weet iemand hoeveel RPM de standaard HDD uit de Playstation 3 40gb heeft? Is dit 7200 of 5400 rpm?

Ik kom ruimte tekort en wil graag een HDD bestellen. De snelheid van de schijf die er nu in zit is prima, daarom wil ik een gelijke snelheid aanschaffen. De prijsverschillen tussen 7200 en 5400 schijven is er nog best namelijk.
Gewoon een 5400 nemen, heb ik ook. Volgens mij is de bestaande PS3 HDD ook 5400. Scheelt ook hitteproductie.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Godjira schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:09:

Standaard schijf is 5400 (minder warmte) maar de 7200 werkt uitstekend, ik heb nergens betrouwbare bewijzen gevonden dat een 7200 sneller/beter werkt in de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
(deleted, ik dacht dat DarkShadow het had over MAG, hij had het over KZ2)

[ Voor 94% gewijzigd door EfBe op 16-07-2008 10:43 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PWM schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:45:
[...]
Verder had ik gister gehoopt Killzone te zien, en meer te weten te komen over de online mogelijkheden daarvan, wederom zou dat mij over de streep kunnen trekken.
32 player squad based. Community er omheen. Aldus het filmpje hier net boven geplaatst.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Boeboe schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:40:
[...]
Heb de samenvatting van de persconferentie gelezen en ik vind het echt wel teleurstellend dat er absoluut niets over toekomstige jrpg's vermeld is geweest. Moeten we daaruit nu opmaken dat er geen plannen zijn om Valkyria en Disgaea 3 naar het Engels te vertalen :?
Die waren al aangekondigd. De volgende titels verschijnen in het komend half jaar:

Disgaea 3 (26 aug)
Valkyria Chronicles (nov)
Eternal Sonata (herfst)

Dit zijn de Amerikaanse data. VC en ES zullen waarschijnlijk gelijktijdig in de EU uitkomen, van D3 is dit nog niet bekend maar die kun je beter importeren, dan ben je toch een stuk goedkoper uit dan als je hem hier zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Naar alle ,genaaide,gefrusteerde PS3 40GB bezitters (die zich genaaid/gefrusteerd voelen), de nieuwe 80GB versie heeft alleen maar 2 verschillen. De RSX is op 45nm (Wat ook al op een kleine deel van 40GB is) en de harde schijf is 80 GB groter. DUS GEEN BC. Als je zo graag BC wou, nou dan ben je een jaartje te laat. Ebay etc heeft nogwel 60GB's als je zo gefrusteerd ben als sommige PS3 bezitters hier. Enne, in dit topic wordt Microsoft afgemaakt en in de Xbox360 topic kunnen jullie zeuren over de PS3.

@ Hieronder: bijna iedereen met een PS3 heeft toch een PS2 ofniet? De enige consoles die ik heb zijn de PS1,PS2 Slime en PS3 40Gb

[ Voor 14% gewijzigd door Tankbuster op 16-07-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daarom heb ik ook nog een PS2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Jamaar, ik heb momenteel 2 ps2 consoles staan (een EU en een JP), het had wel leuk geweest als ik minstens 1 vd 2 had kunnen wegleggen ipv dat ik er nog een ps3 op moet werpen ook. Zo wordt het wel érg krap wat de ruimte betreft ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:55

inXs

known as inXs

ymmv schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:56:
[...]

Die waren al aangekondigd. De volgende titels verschijnen in het komend half jaar:

Disgaea 3 (26 aug)
Valkyria Chronicles (nov)
Eternal Sonata (herfst)

Dit zijn de Amerikaanse data. VC en ES zullen waarschijnlijk gelijktijdig in de EU uitkomen, van D3 is dit nog niet bekend maar die kun je beter importeren, dan ben je toch een stuk goedkoper uit dan als je hem hier zou kopen.
Zijn deze dan ook via de PSN store (US) te verkrijgen of is dat van tevoren niet bekend?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik lees in de TS dat de PS3 'regiovrij' is, je kunt dus alle spellen uit alle regio's spelen.

Hoe zit dat met de PS1 games? Ik heb namelijk nog een aantal NTSC spellen voor de PS1, die ik graag weer zou willen spelen, maar heb al tijden geen PS1 meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 07:35
Ja, PS1 spellen kun je gewoon spelen. PS2 spellen daarentegen weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

RonnieB82 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:34:
Ik lees in de TS dat de PS3 'regiovrij' is, je kunt dus alle spellen uit alle regio's spelen.

Hoe zit dat met de PS1 games? Ik heb namelijk nog een aantal NTSC spellen voor de PS1, die ik graag weer zou willen spelen, maar heb al tijden geen PS1 meer...
De PS3 is niet regiovrij. PS3 games zijn regiovrij. PS1, DVD en Blu-ray moet dus uit de goede regio komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Tankbuster schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:01:
@ Hieronder: bijna iedereen met een PS3 heeft toch een PS2 ofniet? De enige consoles die ik heb zijn de PS1,PS2 Slime en PS3 40Gb
Nee, ik heb dus geen PS2, en daar ook helemaal geen behoefte aan. Ik wil helemaal geen PS2 graphics op mijn 40" scherm zien. Ik voel me dan ook helemaal niet bekocht, ik ga voor PS3, en niks minder.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
inXs schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:31:
[...]

Zijn deze dan ook via de PSN store (US) te verkrijgen of is dat van tevoren niet bekend?
Het zijn geen PSN-games die je kunt downloaden. Ze verschijnen dus op Blu-Ray-discs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:10:
ehhmm ik weet niet of jullie het weten maar BC kan je software matig hacken voor de ps3...
Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje 'overtrokken' woord.. Hacken. Het principe komt vanuit de geruchten dat PS2 games middels emulator software alsnog beschikbaar gaan komen in de PSN. De 40GB (en ook 80GB) mist fysiek de hardware om native BC te draaien (wo EE en GC - BC werkt via deze en stuk software), enkel via software (emulators) kan het mogelijk zijn. Er zou wel al een PS1 emulator ergens rondzwerfen.

Gerucht gaat dus, dat er in oktober een nieuwe patch zou komen die de 40GB versies zou voorzien van een compleet softwarematige BC (bleem-style) programma. Om gerucht verder te trekken zou de nieuwe 80GB versie wel reeds de softwarematige BC hebben (limited) itt volledige van de 60GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 07:18
SinergyX schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:54:
[...]

Er zou wel al een PS1 emulator ergens rondzwerfen.
PS1 games doen het al prima op m'n PS3 zonder BC. Maar goed, het zijn dus allemaal geruchten. Gewoon afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: Stel je hebt een game dat op meerdere platforms (gaat) draaien. COD4 en Far Cry 2.
Ikzelf heb een PS3 op een LCD TV aangesloten, maar ook mijn PC (C2D, 8800GTX) is aangesloten op diezelfde TV.
Nu zie ik nagenoeg geen grafisch verschil als ik COD4 speel op mijn PS3 of op mijn PC
(lang verhaal waarom dezelfde game op twee platform, maar dit geheel terzijde).
Hoe weet ik dadelijk als bijvoorbeeld Far Cry 2 uitkomt op welk platform dit het mooiste eruit gaat zien?
Of is het zo dat als je een redelijke PC conf. hebt dit altijd te vergelijken is met de PS3 en dat het alleen om 'het gevoel van spelen' (muis versus gamepad) gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:55

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:19:
vraagje: Stel je hebt een game dat op meerdere platforms (gaat) draaien. COD4 en Far Cry 2.
Ikzelf heb een PS3 op een LCD TV aangesloten, maar ook mijn PC (C2D, 8800GTX) is aangesloten op diezelfde TV.
Nu zie ik nagenoeg geen grafisch verschil als ik COD4 speel op mijn PS3 of op mijn PC
Hoe weet ik dadelijk als bijvoorbeeld Far Cry 2 uitkomt op welk platform dit het mooiste eruit gaat zien?
Of is het zo dat als je een redelijke PC conf. hebt dit altijd te vergelijken is met de PS3 en dat het alleen om 'het gevoel van spelen' (muis versus gamepad) gaat?
Ik weet niet wat voor een LCD TV je hebt, wat voor een formaat en of hij full HD aankan, maar dat scheelt denk ik nogal. Op mijn panasonic 42inch, full HD ziet het er toch wel een stuk beter uit dan op mijn deftige pc :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
@inXs: Hij heeft het over de PC aangesloten op dezelfde TV. Dus niet een vergelijking tussen de LCD TV en een monitor...

Verder lijkt spelen via PC op de TV mij nogal omslachtig, tenzij je daar ook een wireless controller op hebt.

Verder is het antwoord: Dat ga je niet weten, tot er een 1-tegen-1 vergelijking ergens op internet verschijnt, van een betrouwbare bron...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:19:
Dit "probleem" heb ik ook, (welk spel op welk platform), maar ik denk dat console gaming toch echt enorm aant groeien is en daar ook de toekomst ligt. (vooral op online gebied) dus voor mij gaat far cry 2 zeker op de PS3.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het ligt eraan, ik heb ook een full hd tv, maar als je een snelle pc hebt zal het er vaak mooier uit zien op de pc.
Zelf lig ik liever onderuit gezakt op de bank te gamen dan achter de pc (ben benieuwd wat voor opstelling jij hebt dat je zowel je pc als je ps3 op de tv hebt aangesloten).

Maar om je vraag te beantwoorden: ja dezelfde game zal er als je een bakbeest van een pc hebt beter uit zien via de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het verschil lijkt mij gameplay te zijn. Neem een FC2 of CoD4, hoe mooi de PS3 zal zijn, verkies is keyboard/muis 10x boven een joypad (of extra geld voor een PS3 compatible setje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:37:
[...]

Dit "probleem" heb ik ook, (welk spel op welk platform), maar ik denk dat console gaming toch echt enorm aant groeien is en daar ook de toekomst ligt. (vooral op online gebied) dus voor mij gaat far cry 2 zeker op de PS3.
Veel verschil zal het niet uitmaken. Over een aantal jaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Voorheen leek het mij handig zodat ik MGS2 en 3 kon spelen (niet meer nodig we hebben 4), ik wilde het hebben voor FF maar er is alweer een FF13 onderweg dus hoe beter het game aanbod hoe minder behoefte er is aan BC lijkt mij?
Iemand die ook maar een greintje gamer is kan net zoveel plezier beleven aan een 'previous-gen' title als aan het nieuwste van het nieuwste. Zeggen dat je MGS 2 en 3, en FF X en XII niet hoeft te spelen omdat 4 en XIII er zijn slaat echt nergens op, dit zijn gewoon stuk voor stuk prachtspellen die je juist nu ze voor een krats te krijgen gewoon moet spelen als gamer.

Ik zou er veel voor over hebben om de ervaring van het spelen van deze games voor de eerste keer nog eens mee te maken :)

Om deze reden heb ik onlangs een oude Xbox gekocht met een stapel klassiekers. Hetzelfde heb ik met een Gamecube gedaan. Voor een spotprijs speel je cream of the crop van deze consoles voor letterlijk een paar tientjes (waarbij ik moet aantekenen dat van sommige van deze hits het me werkelijk een raadsel is waarom het hits zijn geworden - Super Mario Sunshine heb ik meteen doorverkocht, PGR2 ziet er grafisch niet uit en is zeer beperkt in game modes vergeleken met GT4, Splinter Cell is saaiheid troef, Halo blinkt uit in slecht level design).

[ Voor 28% gewijzigd door Dr. Strangelove op 16-07-2008 14:48 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:45:
[...]
dit zijn gewoon stuk voor stuk prachtspellen die je juist nu ze voor een krats te krijgen gewoon moet spelen als gamer.
Helaas kan ik MGS3:Subsistence nergens meer voor een krats vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:39:
[...]

Veel verschil zal het niet uitmaken. Over een aantal jaar wel.
Op dit moment is het verschil er nog niet, echter denk ik dat de toekomst (en dan denk ik binnen nu en 2 jaar) veel meer heil te vinden is in het console gamen. Daarbij komt dat ik er ook wel van hou om lekker op de bank te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

http://www.gamevideos.com/video/id/20019
Killzone 2 multiplayer trailer!

32 spelers, 8 levels, Rank up, Perks en klasses. (Public) Beta behoort tot de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Dr. Strangelove schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:45:
[...]

Iemand die ook maar een greintje gamer is kan net zoveel plezier beleven aan een 'previous-gen' title als aan het nieuwste van het nieuwste. Zeggen dat je MGS 2 en 3, en FF X en XII niet hoeft te spelen omdat 4 en XIII er zijn slaat echt nergens op, dit zijn gewoon stuk voor stuk prachtspellen die je juist nu ze voor een krats te krijgen gewoon moet spelen als gamer.

Ik zou er veel voor over hebben om de ervaring van het spelen van deze games voor de eerste keer nog eens mee te maken :)

Om deze reden heb ik onlangs een oude Xbox gekocht met een stapel klassiekers. Hetzelfde heb ik met een Gamecube gedaan. Voor een spotprijs speel je cream of the crop van deze consoles voor letterlijk een paar tientjes (waarbij ik moet aantekenen dat van sommige van deze hits het me werkelijk een raadsel is waarom het hits zijn geworden - Super Mario Sunshine heb ik meteen doorverkocht, PGR2 ziet er grafisch niet uit en is zeer beperkt in game modes vergeleken met GT4, Splinter Cell is saaiheid troef, Halo blinkt uit in slecht level design).
Ik ben een gamer die van vette graphics houd. BC interesseerd me niet want ik vind de graphics verrot van PS2 of X-Box games. Daarnaast ben ik veel te druk met alle huidige next(current)gen titels op 100% te zetten.

Ben ik dan geen gamer, of een gamer die met de tijd mee gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 13:26
wat een gezeur met biz-com, heb dingen bestelt, daarna nog wat. Ik wil het bundelen, maar die knakker begrijpt het niet met zijn steenkolen engels.

Ebay maar gemaild, dit duurt al enkele dagen nu.

3busymen was ook al niet vlot met reageren, hij reageerde helemaal niet namelijk. Maar Biz-com kan gewoon helemaal geen engels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

kbloem schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:26:
[...]

Ik ben een gamer die van vette graphics houd. BC interesseerd me niet want ik vind de graphics verrot van PS2 of X-Box games. Daarnaast ben ik veel te druk met alle huidige next(current)gen titels op 100% te zetten.

Je bent een gamer die iets toegeeft wat een hoop gamers niet durven toegeven: graphics zijn belangrijker dan gameplay.

Ik ben het niet met je eens trouwens, ik speel regelmatig nog oudere games (PS1, PS2 en zelfs MSX ;) )

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Ach ja op audio gebied zijn er mensen die nog steeds platen draaien, zo zijn er mensen die nog helemaal zwijmelen bij "retro games". Ikzelf koop meestal de nieuwste games van het moment. MGS2 en 3 op de PS2 nou die ga ik dus niet meer spelen tijd voor MGS4 zo gaat dat ook met FF.
En ja ik vind graphics zeker belangrijk mijns insziens niet belangrijker dan gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan20
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-09 08:40

Jan20

CMJJKFE

Op dit moment zit ik met een aantal vragen omtrent mijn playstation 3. Na een tijd hier op de Nederlandse Antillen gewerkt te hebben, wordt het weer tijd om weer richting mijn thuisland Nederland te vertrekken.

Nu heb ik een playstation 3 hier op het eiland gekocht en vraag ik mij af of ik deze gewoon kan gebruiken in Nederland? Ik houd ervan om online te kunnen spelen (gamen) en vraag mij af of ik niet eventueel problemen ga krijgen door de verschillende regio codes? Dat ik dus ingedeeld ga worden bij spelers in de Verenigde Staten in de plaats van de Europese spelers?

Is het eventueel mogelijk om blueray films te kunnen afspelen op dit ding of krijg ik daar problemen mee, met de verschillende regio codes?

Alvast bedankt!

CMJJKFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Creepy schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:49:
Je bent een gamer die iets toegeeft wat een hoop gamers niet durven toegeven: graphics zijn belangrijker dan gameplay.
Dat is enkel de hype van de tijd. Net als pimpen met de 42+ inch plasma of je 20mbit downloadpijp.

Juist door die stelling, graphics zijn belangrijker, worden er de laatste tijd teveel 'bagger' games uitgebracht. Half complete, amper werkende, vlug inelkaargeflanste games die even mee draaien op een game die dan toevallig goeie graphics neerzet maar een enorm sterke gameplay hebben.

Nee, dan zit ik liever op het puntje van mn stoel sweetdruppels te persen in een VGA-spelletje, dan mij helemaal dood te ergeren bij het besturen van mijn poppetje in een foto-realitische flutgame.

Uitzondering zou enkel zijn bij next-gen hoppers, MSG, GT en soortgelijk. Nadeel, soms is het nieuwste deel er nog niet, of zijn ze juist vekeerde kant op gegaan qua gameplay.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 16-07-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
kbloem schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:26:
[...]

Je bent een oppervlakkige gamer ;)

Ik vind dat een spel als FFX grafisch nog steeds indrukwekkender is dan veel next-gen spellen. Shader model zoveelpuntzoveel introduceren, er wat FSAA tegenaan smijten en de resolutie omhoog gooien is slechts één aspect van betere graphics. Art direction en design zijn minstens zo belangrijk. Ik vind de omgevingen en characters van FFX zeer sfeervol, origineel en aangenaam om te zien, dat is mij veel meer waard dan 720 of 1080P :) Waarom denk je dat een spel als FFVII nog steeds zo populair is?
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:49:
[...]

Helaas kan ik MGS3:Subsistence nergens meer voor een krats vinden :'(
Klopt, soms heb je een mazzeltje nodig. Zoals ik dat twee weken terug had toen ik Subsistence (waar ik al een tijdje naar op zoek was) opeens voor 12,50 in de 2nd hand bin van de Free Record Shop zag liggen :) FRS heeft blijkbaar geen idee dat ze er makkelijk het drievoudige voor hadden kunnen vragen.

Hetzelfde moet me nog overkomen met The Twin Snakes, maar die kans is kleiner denk ik...

[ Voor 23% gewijzigd door Dr. Strangelove op 16-07-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Op de antillen zit je in de regio van de US, dus je kan geimporteerde films daarvandaan afspelen niet de europeese, idem voor DVDs, games zijn regio-vrij (zie ook eerdere post, halve bladzijde terug).
Bij sommige games wordt je idd met USsers ingedeeld, zeker als een game per regio gepatched wordt. Meestal gewoon regionaal.

Of je de PS3 hier in NL ook direct aan kan sluiten, ligt een beetje aan de Ned Ant stroomaansluiting. Is dat de NL plug, of de US plug? In het laatste geval heb je een nieuw kabeltje van minder dan 10 euro nodig.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tankbuster schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:01:
Naar alle ,genaaide,gefrusteerde PS3 40GB bezitters (die zich genaaid/gefrusteerd voelen), de nieuwe 80GB versie heeft alleen maar 2 verschillen. De RSX is op 45nm (Wat ook al op een kleine deel van 40GB is) en de harde schijf is 80 GB groter. DUS GEEN BC. Als je zo graag BC wou, nou dan ben je een jaartje te laat. Ebay etc heeft nogwel 60GB's als je zo gefrusteerd ben als sommige PS3 bezitters hier. Enne, in dit topic wordt Microsoft afgemaakt en in de Xbox360 topic kunnen jullie zeuren over de PS3.

SChief heeft nooit een PS2 gehad. :) Alleen een PS1, en nu een PS3 60GB.

Toch maar gegaan voor de nieuwe update. Download verliep snel, en ook de installatie ging erg goed (bijna 1% per seconde). Kan ik eindelijk weer op PSN.

GRID gedownload, en na 2 rondjes weer verwijderd. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de besturing is ontzettend gaar, en het speelt gewoon niet lekker weg (niet duidelijk uit te leggen, het is een soort gevoel). Nee, dan hebben ze met DIRT een veel beter product afgeleverd. :) Dat speelt dan weer heerlijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Shiver23 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:09:
http://www.gamevideos.com/video/id/20019
Killzone 2 multiplayer trailer!

32 spelers, 8 levels, Rank up, Perks en klasses. (Public) Beta behoort tot de mogelijkheden.
wordt het niet eens tijd voor wat echte ingame beelden? (niet van die flitsen steeds)

is er ook al een harde releasedatum voor Killzone Forever ;)?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Trailer van de Killzone 2 multiplayer:

[YouTube: http://youtube.com/watch?v=oZ_z0ZSbvwg]

In 1080p hier!

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v673/iceatcs/Killzone2_E3Trailer-HD1080.gif

Killzone 2 Badge System:

Rather than adhere to a rigid character class system, Killzone 2’s online mode allows the player to mix abilities from different roles to better suit his / her preferred style of play. Abilities are represented by badges: the primary badge defines the main role of the player character, as well as its outward appearance, while the secondary badge serves as a complementary ability that enhances the main role.

Although their player characters look different, both Helghast and ISA factions have the same set of roles and badges to choose from. Here they are, from left to right:

Rifleman:
The default multiplayer character is assigned when no primary badge is selected. A secondary badge may still be added. Riflemen can start with most weapons, except for the specialized ones.

Engineer:
Primary badge ability: Sets up an automated turret which targets the enemy.
Secondary badge ability: Repairs ammunition dispensers, mounted guns, and automated turrets.

Medic:
Primary badge ability: Revives downed team mates.
Secondary badge ability: Throws a health pack, which can be picked up by other players.

Scout:
Primary badge ability: Uses a cloaking suit to become near-invisible.
Secondary badge ability: Tags all on-screen enemy players with a hidden marker, which broadcasts their coordinates to team mates.

Assault:
Primary badge ability: Dons heavy armour twice as strong as normal.
Secondary badge ability: Temporarily boosts running speed.

Tactician:
Primary badge ability: Throws a coloured smoke grenade, which serves as a spawn point.
Secondary badge ability: Requests air support from a sentry bot which targets the enemy.

Saboteur:
Primary badge ability: Assumes the disguise of a randomly selected enemy player.
Secondary badge ability: Throws a sticky, proximity-activated C-4 charge.
Phusebox schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:12:
[...]

wordt het niet eens tijd voor wat echte ingame beelden? (niet van die flitsen steeds)

is er ook al een harde releasedatum voor Killzone Forever ;)?
Er zijn al meerdere live-demonstraties geweest van Killzone 2 waarbij de developers (met stevig Nederland accent) de buitenlandse pers helemaal bijpraten. Zie
http://www.youtube.com/re...zone+2+demo&search=Search of http://www.gametrailers.com/game/1668.html

KZ2 komt in februari uit. Nog een half jaar geduld.

[ Voor 16% gewijzigd door ymmv op 16-07-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Dr. Strangelove schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:03:
[...]

Je bent een oppervlakkige gamer ;)

Ik vind dat een spel als FFX grafisch nog steeds indrukwekkender is dan veel next-gen spellen. Shader model zoveelpuntzoveel introduceren, er wat FSAA tegenaan smijten en de resolutie omhoog gooien is slechts één aspect van betere graphics. Art direction en design zijn minstens zo belangrijk. Ik vind de omgevingen en characters van FFX zeer sfeervol, origineel en aangenaam om te zien, dat is mij veel meer waard dan 720 of 1080P :) Waarom denk je dat een spel als FFVII nog steeds zo populair is?
We zijn in elk geval wel allebei Kubrick fan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan20
  • Laatst online: 09-09 08:40

Jan20

CMJJKFE

chrisboers schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:03:
Op de antillen zit je in de regio van de US, dus je kan geimporteerde films daarvandaan afspelen niet de europeese, idem voor DVDs, games zijn regio-vrij (zie ook eerdere post, halve bladzijde terug).
Bij sommige games wordt je idd met USsers ingedeeld, zeker als een game per regio gepatched wordt. Meestal gewoon regionaal.

Of je de PS3 hier in NL ook direct aan kan sluiten, ligt een beetje aan de Ned Ant stroomaansluiting. Is dat de NL plug, of de US plug? In het laatste geval heb je een nieuw kabeltje van minder dan 10 euro nodig.
Het omzetten van de stroom is geen groot probleem. Daarvoor heb aantal omzetters gehaald voor als ik weer vertrek naar Nederland.

Het lijkt mij wel leuk om af en toe lekker te kunnen spelen tegen vrienden in Nederland, dus hopelijk gaat dat allemaal een beetje soepel :o

CMJJKFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:02:
[...]

Dat is enkel de hype van de tijd. Net als pimpen met de 42+ inch plasma of je 20mbit downloadpijp.

Juist door die stelling, graphics zijn belangrijker, worden er de laatste tijd teveel 'bagger' games uitgebracht. Half complete, amper werkende, vlug inelkaargeflanste games die even mee draaien op een game die dan toevallig goeie graphics neerzet maar een enorm sterke gameplay hebben.

Nee, dan zit ik liever op het puntje van mn stoel sweetdruppels te persen in een VGA-spelletje, dan mij helemaal dood te ergeren bij het besturen van mijn poppetje in een foto-realitische flutgame.

Uitzondering zou enkel zijn bij next-gen hoppers, MSG, GT en soortgelijk. Nadeel, soms is het nieuwste deel er nog niet, of zijn ze juist vekeerde kant op gegaan qua gameplay.
Ik ben het met je eens. Toen Super Mario Bros. net nieuw was zat ik iedere ochtend voor mijn 4:3 tv te genieten van dit legendarische spel. NIemand gaf er iets om dat Mario's handen vierkant waren of dat je het spel ALTIJD opnieuw moest beginnen want je kon domweg niet saven haha _O-

We zijn in een heel rap tempo van die 2d games naar games als MGS4 etc. gegaan. Nu gaat men ineens waarde hechten aan contrast ratio en kijkafstand etc. terwijl dat 'vroeger' nooit het geval was.

Ik word weinig warm of koud meer van het overgrote deel van de games die uitkomen tegenwoordig. Ik heb een aantal jaren terug Resident Evil 4 een paar keer uitgespeeld en dat werd door de gameindustrie aangeduid als 1 van de beste games allertijden. Voor mij was RE4 de minste uit de hele serie omdat het niets van de spanning had die RE zo mooi maakt. RE5 lijkt trouwens gewoon de RE4 kant weer op te gaan, dus ik ben nog steeds niet enthousiast.

Games als FF7, FF8 en FF9 hadden verhalen om je vingers bij af te likken. Ik moest bij meerdere games een traantje wegpinken op het eind en dat maakt het juist zo mooi. Misschien is het ook zo dat de eerste games uit een serie (Resident Evil, Metal Gear Solid, Final Fantasy etc.) altijd een speciaal plekje blijven houden omdat zij pioniers waren. Over 10 jaar is MGS4 waarschijnlijk ook wel een 'classic' geworden. Maar time will tell d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
wow heeft iemand de nieuwe updtae plannen voor de 360 al gelezen op tweakers?

Je kan straks een complete game op je HDD zetten en de game vanaf daar spelen, dit scheeld een hoop herrie in het geval van de 360... ook voegen ze diverse computermonitor resoluties toe. én volledig BC met oudere games...

Helaas betaal je wel 100 euri voor een MS harde schijf van 120 gig maar verder thumbs up!

Die gasten daar weten echt hoe ze met software moeten omgaan. Als ze Sony nou eens de hardware lieten doen en MS de software, dan zou je echt een winning team hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door swopdark op 16-07-2008 17:19 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De 80GB komt ook naar Europa toe en gaat hier ook de 40GB vervangen. In de VS komt de 80GB met een DS3. Zal hier ook wel komen. Netjes hoor.

http://www.gamesindustry....-playstation-3-for-europe

[ Voor 23% gewijzigd door Shiver23 op 16-07-2008 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3busymen was ook al niet vlot met reageren, hij reageerde helemaal niet namelijk.
Bij 3BM kan je er geloof ik wel vanuit gaan dat zij sowieso nooit reageren op mail. Op meerdere plaatsen gelezen en helaas ook zelf meegemaakt.
GRID gedownload, en na 2 rondjes weer verwijderd. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de besturing is ontzettend gaar, en het speelt gewoon niet lekker weg (niet duidelijk uit te leggen, het is een soort gevoel). Nee, dan hebben ze met DIRT een veel beter product afgeleverd. Dat speelt dan weer heerlijk weg.
De demo doet geen eer aan de full game. De demo vond ik ook niet lekker spelen, maar de finished game speel ik zowel op de PC als op de PS3 met veel plezier.
Gebeurt helaas wel vaker met demo's, ik snap niet hoe een QA afdeling af en toe de release van een demo goed kan keuren...
Die gasten daar weten echt hoe ze met software moeten omgaan.
Microsoft? hahahahahahahahahaha 8)7

Laat die kansloze flame eens.

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 16-07-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:18:
wow heeft iemand de nieuwe updtae plannen voor de 360 al gelezen op tweakers?

Je kan straks een complete game op je HDD zetten en de game vanaf daar spelen, dit scheeld een hoop herrie in het geval van de 360... ook voegen ze diverse computermonitor resoluties toe. én volledig BC met oudere games...

Helaas betaal je wel 100 euri voor een MS harde schijf van 120 gig maar verder thumbs up!

Die gasten daar weten echt hoe ze met software moeten omgaan. Als ze Sony nou eens de hardware lieten doen en MS de software, dan zou je echt een winning team hebben.
Wat is nou zoveel beter?
Xbox: lawaaierige DVD speler: stop spel op hardeschijf = stiller
ps3: niet zo'n lawaaierige bluray speler = stiller

Dat van die computer monitoren is leuk natuurlijk, maar niet noodzakelijk. de monitor markt gaat net naar een 16:9 resolutie toe (16:10 is alleen gedaan omdat het makkelijker is) Ik zelf heb een 16:10 monitor en heb er totaal geen last van.

Ik heb liever dat 16:9 de defacto word dan dat we 4:3, 16:10 en 16:9 krijgen. We zijn net van dat pal ntsc gezeur af, maar dat is enkel mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:07:
[...]

Bij 3BM kan je er geloof ik wel vanuit gaan dat zij sowieso nooit reageren op mail. Op meerdere plaatsen gelezen en helaas ook zelf meegemaakt.

[...]

De demo doet geen eer aan de full game. De demo vond ik ook niet lekker spelen, maar de finished game speel ik zowel op de PC als op de PS3 met veel plezier.
Gebeurt helaas wel vaker met demo's, ik snap niet hoe een QA afdeling af en toe de release van een demo goed kan keuren...

[...]

Microsoft? hahahahahahahahahaha 8)7

[mbr]Laat die kansloze flame eens.[/mbr]
Kzou zeggen gebruik voortaan gamehubs.com. Alle nieuwe spellen rond de 38 euro inc verzending. Van de vele reacties nog geen enkele gelezen dat het spel niet was aangekomen. Tis nog stuk goedkoper dan 3BM ook. Keb BF Bad Company daar ook gekocht voor 38 euro. Best netjes. Denk dat steeds meer mensen achter dit soort sites komen, en dat het nog moeilijk gaat worden voor gamewinkels om hun games te verkopen. Snap zoiezo niet dat mensen het te gewaagd vinden om via internet te bestellen. Als 1 van de 10 spellen niet aankomt heb je alsnog heel veel geld bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:43:Ik ben het met je eens. Toen Super Mario Bros. net nieuw was zat ik iedere ochtend voor mijn 4:3 tv te genieten van dit legendarische spel. NIemand gaf er iets om dat Mario's handen vierkant waren of dat je het spel ALTIJD opnieuw moest beginnen want je kon domweg niet saven haha _O-

Games als FF7, FF8 en FF9 hadden verhalen om je vingers bij af te likken. Ik moest bij meerdere games een traantje wegpinken op het eind en dat maakt het juist zo mooi. Misschien is het ook zo dat de eerste games uit een serie (Resident Evil, Metal Gear Solid, Final Fantasy etc.) altijd een speciaal plekje blijven houden omdat zij pioniers waren. Over 10 jaar is MGS4 waarschijnlijk ook wel een 'classic' geworden. Maar time will tell d:)b
Ik gaf er ook niets om dat mario's handen vierkant waren. Maar ik herinner me nog goed 1997, toen speelde ik FF7 en ik vond die vierkante handen wel een beetje maf. Niet dat ik me eraan ergerde ofzo, want ik heb enorm genoten van die game.

Wat betreft MGS4, die vind ik nu al een classic. Groot verschil met vroeger is natuurlijk ook dat je al alles weet van een game nog voordat ie uit is, dus je wordt veel minder verrast. Ook heb je nu veel meer game-ervaring en 10jaar geleden waren we een stuk jonger en vonden we alles ook al snel indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:18:
[...]

Dat van die computer monitoren is leuk natuurlijk, maar niet noodzakelijk
lol, zo kan je elke vooruitgang wel wegredeneren. De avatars zijn ook leuk, maar zeker niet noodzakelijk. In zeker zin de gameinstalls ook, eigenlijk is de gehele dashboard ansich wel leuk, maar niet noodzakelijk. Het ding moet namelijk games afspelen, de rest is leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 12:54

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

technoaddict schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:52:
[...]

Kzou zeggen gebruik voortaan gamehubs.com. Alle nieuwe spellen rond de 38 euro inc verzending. Van de vele reacties nog geen enkele gelezen dat het spel niet was aangekomen. Tis nog stuk goedkoper dan 3BM ook. Keb BF Bad Company daar ook gekocht voor 38 euro. Best netjes. Denk dat steeds meer mensen achter dit soort sites komen, en dat het nog moeilijk gaat worden voor gamewinkels om hun games te verkopen. Snap zoiezo niet dat mensen het te gewaagd vinden om via internet te bestellen. Als 1 van de 10 spellen niet aankomt heb je alsnog heel veel geld bespaard.
Ik woon in Zweden, en hier is vrijwel geen competitie tussen de verschillende winkels. Prijsniveaus zijn zo'n beetje gelijk. Totdat je naar de MediaMarkt gaat. Die zit hier op sommige plaatsen en vlakbij waar ik woon. Spellen zijn vaak 10 tot 15 euro goedkoper dan in de EB Games winkel die 1km verderop zit. EB heeft ook 2e hands spellen, en die zijn vaak zelfs duurder dan de nieuwe bij MM. Leukste is nog als je er iets over opmerkt (zoals m'n ex deed), dan komt het hele gebeuren over valse import en blablabla. Tja, haal die zooi dan ook uit Duitsland als het daar zo goedkoop is, denk ik dan, Schengen enzo. ;)

Maar goed, ik bestel ook gewoon via internet. Kost een paar dagen, maar dat boeit niet zoveel.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Heb niet die dev. walkthrough op gametrailers gekeken van LBP en het doel van de game ontgaat mij nog een beetje. Het is een verzameling mini mapjes waarbij je objectives moet halen? En in mp kan je daarbij ook nog je tegenstanders het veld uit werken enzo?

Het ziet er in ieder geval wel heel mooi en kleurvol uit.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Phydomir schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:12:
Heb niet die dev. walkthrough op gametrailers gekeken van LBP en het doel van de game ontgaat mij nog een beetje. Het is een verzameling mini mapjes waarbij je objectives moet halen? En in mp kan je daarbij ook nog je tegenstanders het veld uit werken enzo?

Het ziet er in ieder geval wel heel mooi en kleurvol uit.
Het doel is om zelf die levels te maken. Het doel in die levels is dan om het einde te halen (volgens mij). ALs je met meerdere mensen speelt moet je hetzelfde doen, maar er zijn een bepaald aantal dingen waar je punten voor krijgt, en wie dus het snelse is kan het eerst daar bij en krijgt dus de meeste punten. Echter, sommige levels kunnen zo gemaakt zijn dat je het niet alleen kan. Naast datje elkaars concurrent voor punten bent, meot je elkaar dan ook helpen. Levels maken kan je ook met meerdere mensen tegelijk doen. Het samen maken van de levels lijtk mij ook het leukste van de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

jdm8 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:18:
[...]

Het doel is om zelf die levels te maken. Het doel in die levels is dan om het einde te halen (volgens mij). ALs je met meerdere mensen speelt moet je hetzelfde doen, maar er zijn een bepaald aantal dingen waar je punten voor krijgt, en wie dus het snelse is kan het eerst daar bij en krijgt dus de meeste punten. Echter, sommige levels kunnen zo gemaakt zijn dat je het niet alleen kan. Naast datje elkaars concurrent voor punten bent, meot je elkaar dan ook helpen. Levels maken kan je ook met meerdere mensen tegelijk doen. Het samen maken van de levels lijtk mij ook het leukste van de game. :)
Mm, klinkt apart. Weet nog niet echt of het een game voor mij wordt. Even de reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Phydomir schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:21:
[...]

Mm, klinkt apart. Weet nog niet echt of het een game voor mij wordt. Even de reviews afwachten.
Er zit ook een volledige storymode in met de bijbehorende levels. Als je enkel een platformgame wilt spelen is LBP ook heel geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:39
Shiver23 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:37:
De 80GB komt ook naar Europa toe en gaat hier ook de 40GB vervangen. In de VS komt de 80GB met een DS3. Zal hier ook wel komen. Netjes hoor.

http://www.gamesindustry....-playstation-3-for-europe
Schijf grote boeit me niet zoveel (10 min een 200gig erin) eerder andere functionaliteiten en de enige die ik me bedenken kan is BC. hoewel je daar ook niet echt warm voor hoeft te lopen lijkt me want iedereen (even iedereen over dezelfde kam scheren) klaagt wel over het NIET hebben van BC maar ik denk dat als je het eenmaal zou hebben je er zo op uit gekeken bent. Is in begin even leuk maar dan houdt het al snel op, gaat vooral voor de heb imo. Voor mij hoeft het iig niet, leuke toevoeging maar zeker geen must (meer).
Controller DS3 zou ook leuk zijn en me direct bij afvraag of je dit mss wel wilt? Tuurlijk wil je het maar wat zal batterij duur zijn ervan? Je krijgt er maar 1 controller bij in meeste gevallen en meeste zullen er toch wel 1 extra kopen. Koop je toch die DS3 lekker zelf, klaar. Dan heb je die sixaxis controller voor het sloop werk zoals Beijing 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:43:
[...]

We zijn in een heel rap tempo van die 2d games naar games als MGS4 etc. gegaan. Nu gaat men ineens waarde hechten aan contrast ratio en kijkafstand etc. terwijl dat 'vroeger' nooit het geval was.
Akkoord, tenzij het storend wordt om de game optimaal te kunnen ervaren. Vroeger werd er inderdaad niet over gesproken omdat het gewoon geen issue was. Er was geen 'diepte' in 2D scrollers en alle sprites waren mooi even scherp.

Een 3D omgeving is complexer om goed over te brengen op de speler, vandaar dat nu de nadruk wordt gelegd op sommige grafische aspecten omdat het nodig kan zijn om de game goed te ervaren. Wat heb je aan een 3D beeld als het zodanig 'pixelated' is dat je niet meer weet wie waar staat of dat je ze niet meer kan zien, of dat de draw distance zo klein is dat je niet ziet wat er op je afkomt of dat het de inleving problematisch maakt. (driver, gta)

Gelukkig zijn we van dat stadium al lang vertrokken. Elke nieuwe recente 'next gen' game is tegenwoordig netjes afgewerkt en grafisch op zijn minst gewoon in orde en te spelen. Dat er nog wat verschillen zijn in presentatie en graphics zal wel aan de skills en kwaliteiten van de dev team en artists liggen. Lijkt me op zich ook wel een interessante discussie. 5 jaar geleden kon ik je zo vertellen wat er eigenlijk nog beter kon met veel ps2 games, en dan zou ik het vooral over de visuals hebben. Weinig poly's, weinig pixels, slecht licht, enz.... Nu zijn ze 'goed genoeg', ik kan alles mooi zien, alles is lekker scherp, laat maar komen, en laat ze zich nu vooral maar op content richten.

Ik durf bijna stellen dat ik de volgende 10 jaar meer dan genoeg heb aan een ps3. Het kán waarschijnlijk wel beter, maar hoeft het ook? Merk je het? Is het nodig? Verbaast me niets dat current gen nu een langere cyclus zal kennen dan de vorige. HD is er en zal heel lang niet weggaan. (nogmaals: genoeg, SD is altijd al 'te weinig' geweest). Ook op pc's zie je dat het allemaal wat trager gaat, behalve nut cases als crytek, maar dan zie je ook wel wat hun verkoopcijfers zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst is de PS3 te duur, maakt Sony hem goedkoper, dan is de HDD weer te klein en moet ie weer BC zijn. Wat willen jullie nou! :+
schumi2004 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:38:
want iedereen (even iedereen over dezelfde kam scheren) klaagt wel over het NIET hebben van BC maar ik denk dat als je het eenmaal zou hebben je er zo op uit gekeken bent.
Ik heb een 1e generatie PS3 met BC, en om nu te zeggen dat ik er veel gebruik van maak. :X
2 keer per jaar ongeveer, met andere woorden, als het er niet op zou zitten
zou ik het niet eens missen. :O

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een beetje teleurgesteld in de line-up die Sony liet zien. Waar zijn de titels van de afgelopen 3 jaar die aangekondigd zijn; oa LA Noire is er zo een. (Vult u het lijstje even aan alstublieft).

Maar Leipzig komt in augustus en Tokyo in september dus er is nog grote kans op aankondigingen.
[Die GoW III teaser was een aanfluiting, show dan wat in-game footage. Die Kratos had ook een amerikaans accent, hoe triest voor een griekse god.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:04:
[Die GoW III teaser was een aanfluiting, show dan wat in-game footage. Die Kratos had ook een amerikaans accent, hoe triest voor een griekse god.]
Met dit laatste stukje tekst verspeel je met een paar woorden je geloofwaardigheid ;)
Wel een beetje teleurgesteld in de line-up die Sony liet zien. Waar zijn de titels van de afgelopen 3 jaar die aangekondigd zijn; oa LA Noire is er zo een. (Vult u het lijstje even aan alstublieft).
Sja ik miste ook beelden van Motorstorm 2 >:) en White Knight Story :9 . Verder zijn er wel veel filmpjes te vinden van Resistace 2 :9~ , Killzone 2 :9~ en LBP ;) . MS is al een beetje gaan lopen met ingame footage van Resident Evil 5 en Red Alert 3. Deze multiplatform games showen na MS zou een beetje lame zijn.

Maar de aankondiging van MAG beloofd veel goeds en God Of War 3 is altijd welkom. Nu nog een nieuwe Zone of The Enders en een Soul Reaver remake plus een team ICO aankondiging en een FF7 remake zouden echt potten breken.

Een release datum van Gran Turismo 5 lijkt me welkom met schade en de (fakking) mogelijkheid tegen je vrienden te racen. Echt belachelijk dat dit nog niet kan!!

WipeOut HD mag op het PSN komen samen met Super Stardust 2 en Uncharted 2 release voor de zomer 2009 en een nieuwe Jak and Daxter voor de PS3 eind 2009. Een PSN demo van Fallout 3 (ipv enkel weer op Live, WTF is up with that?)

Vergeet niet dat we afgelopen jaar echt al veel klappers hebben gehad met GTA4, MGS4, DMC4, BF:Bad Company en een aantal die ik niet hebt genoemd.

Ik vraag me trouwens af wanneer de scene weer de PlayStation console als leadplatform gaan aanhouden. Nu is overduidelijk de 360 heer en meester qua aandacht en development terwijl die console sinds dit jaar enkel nog in de VS een grotere installed base heeft dan de PS3, en deze voorsprong wordt kleiner en kleiner. Misschien volgend jaar? Wanneer zullen de PS2 gamers hun console gaan upgraden? Misschien moet Sony maar stoppen met dit systeem want het lijkt één van de grote concurrenten voor de PS3.

Ik tel voor dit jaar en het aankomende jaar nog zeker 16 games die zeker zou willen kopen indien deze verschijnen. En dan te bedenken dat ik nog MGS4, Heavenly Sword, Devil May Cry 4 en GTA4 moet uitspelen voordat de 2e Resistance met 100% zekerheid mijn PS3 gaat aandoen en ik ook nog even Gears Of War 2 ga stukspelen rond diezelfde tijd.

Niet alleen krijg ik enorme finaciele klappen te verwerken (die ik ook nog moet rechtlullen tegenover mijn borstdragende wederhelft) want 16 x 59,- = 944,- excl Live abbo voor gears2 en gears2 zelf. + een enorme hoeveelheid vrije tijd die ik zal besteden aan mijn PS3 + aanverwanten terwijl mijn vriendin tegen die tijd waarschijnlijk steeds minder begrip voor de situatie kan opbrengen.

conclusie: Ik vind het wel even goed zo met al die aankondigingen

[ Voor 78% gewijzigd door swopdark op 16-07-2008 23:44 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:57:
Eerst is de PS3 te duur, maakt Sony hem goedkoper, dan is de HDD weer te klein en moet ie weer BC zijn. Wat willen jullie nou! :+
het enige wat ik altijd gewild heb was hardwarematige PS2 compatibiliteit, en die hebben ze ons hier nooit gegeven ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:15:
[...]

Met dit laatste stukje tekst verspeel je met een paar woorden je geloofwaardigheid ;)
Zeg ik dan wat verkeerds? In alle delen hebben ze die neppe amerikaanse stemmen gebruikt die afdoen aan de sfeer. TC Carson doet het leuk maar nu bij deze laatste trailer klonk het als een homie van 50 cent die de stem had ingesproken. Voor een vioce-over die een verhaal verteld is het niet storend maar een character uit een 'griekse mythe' is het toch belachelijk dat hij een amerikaans accent heeft!?

Net als die fantastische TV serie 'Rome' met britste acteurs, die accenten gaan tegen het gevoel in dat de omgeving probeert te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:45
Wachten op de 80Gb in september of nu de 40Gb kopen, wat zeggen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
nu 40GB kopen en 1000GB schijf instoppen, voor de rest zijn de 2 consoles toch hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:36:

Net als die fantastische TV serie 'Rome' met britste acteurs, die accenten gaan tegen het gevoel in dat de omgeving probeert te geven.
offtopic: en dan zouden ze allemaal latijns dialect moeten spreken zeker? 8)7 Dat zou de serie pas een groot publiek geven... (not) Het Britse accent maakte net dat het nog wat degelijk en fatsoenlijk klonk, hoogstaand en dus passend bij Rome. Beeld je eens Rome in met dat nasty cowboy Amerikaans. Soms moet je toegevingen doen bij klassieke voorstellingen van iets, zeker wat betreft de taal. Maar Brits ipv Latijns is zeker nog acceptabel. (als je alle voordelen en nadelen tov elkaar afweegt) Amerikaans geleuter voor een Griekse Held? Twijfelachtig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:48:
[...]
Maar Brits ipv Latijns is zeker nog acceptabel. (als je alle voordelen en nadelen tov elkaar afweegt) Amerikaans geleuter voor een Griekse Held? Twijfelachtig ;)
Waarom zou een Amerikaans accent niet kunnen voor Griekse personages uit de oudheid? Ga je ook klagen als een Vlaams theatergezelschap stukken van Shakespeare speelt omdat een zuiderlijk accent niet bij Hamlet of MacBeth past?

Ik kan me voorstellen dat het gek is als Amerikanen Britse historische personages moeten spelen maar met het verhaal van God of War zie ik geen probleem. Voor een Amerikaan is hun eigen accent volledig neutraal, net zo neutraal als het Engels op het BBC-journaal voor een Brit is of het accent van Nederlandse nieuwslezers op het NOS-journaal is voor Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:14:
[...]

Waarom zou een Amerikaans accent niet kunnen voor Griekse personages uit de oudheid? Ga je ook klagen als een Vlaams theatergezelschap stukken van Shakespeare speelt omdat een zuiderlijk accent niet bij Hamlet of MacBeth past?
Het is gewoon te platvloers en te weinig eloquent en het klinkt te boertig voor de setting waarin het verhaal zich afspeelt. Het Britse Engels, dat toch rijker en historischer klinkt heeft meer de gepaste gewichtige lading voor die game.

Maar goed, waar zijn we over bezig :p We overleven het wel :) (Daniel Craig spreekt ook geen greasy US Engels als je snapt waar ik heen wil)

Wie weet krijgt GoW III wel een UK voice over voor de Europese markt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:14:
[...]

Ik kan me voorstellen dat het gek is als Amerikanen Britse historische personages moeten spelen maar met het verhaal van God of War zie ik geen probleem. Voor een Amerikaan is hun eigen accent volledig neutraal, net zo neutraal als het Engels op het BBC-journaal voor een Brit is of het accent van Nederlandse nieuwslezers op het NOS-journaal is voor Nederlanders.
Daarmee benadruk je voor mij nogmaals hoe groot de denkwereld is voor de gemiddelde amerikaan. De game makers van GoW zijn echt niet gebonden aan enkel amerkaanse voice actors, ze hebben alle vrijheid om de keuzes te maken die zei het beste achtten. De keuze voor een acteur met een licht italiaanse/latijnse/griekse tongval zou het karakter Kratos toch meer diepgang bieden dan het 'yo nigga' amerikaans engels wat ze nu gebruikt hebben?

De installed base van de PS3 is nu het grootst in europa, waarom dan toch de 'arrogantie' om een mythe uit een europees land even te 'amerikaniseren' zodat John Doe uit Snake Spring, Pennsylvania zich op zijn gemak voelt? OF zouden ze er niet eens bij stil staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Boeboe schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:25:
[...]

het enige wat ik altijd gewild heb was hardwarematige PS2 compatibiliteit, en die hebben ze ons hier nooit gegeven ;)
deze is in het begin hier wel geweest, de 20gb en 60gb versies gewoon hardware matige emotion engine emulatie had. De huidige in de US de 80gb heeft weer geenhardware matige emotion engine emulatie. Snake eater enzo draaien er helaas ook niet op. Maar dat spel haalde dan ook echt het uiterste uit de ps2 met al die post processing effecten. Ik speelde ;m laatst en moest toch zeggen dat ik nog best impressed was met hoe deze eruit zag. Bedacht me meteen hoe koel het zou zijn als ze alle Metal gear games van de PSX en PS2 zouden remaken in de MGS4 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
swopdark schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:15:

Niet alleen krijg ik enorme finaciele klappen te verwerken (die ik ook nog moet rechtlullen tegenover mijn borstdragende wederhelft) want 16 x 59,- = 944,- excl Live abbo voor gears2 en gears2 zelf. + een enorme hoeveelheid vrije tijd die ik zal besteden aan mijn PS3 + aanverwanten terwijl mijn vriendin tegen die tijd waarschijnlijk steeds minder begrip voor de situatie kan opbrengen.
Tip: koop je spellen in de UK 16 x 39 = 624... scheelt toch weer een hoop centjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 13:50
ik zit vast bij uncharted. ikben op level 7.heb net een shootout gehad bij een fontein. daarna klim je door een kamer heen om vervolgens in een soort gallerij te belanden.hier is een deur met een draaiwiel.ik draai maar krijg de deur niet verder dan halverwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Is er een manier om op de amerikaanse PS store bij het video gedeelte te komen? Ik kan er wel op klikken maar er gebeurt niks. Sinds E3 is er nu een apart gedeelte bijgekomen maar alle video's en movie trailers zitten daar nu blijkbaar achter.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Michaelg schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:06:
[...]

Tip: koop je spellen in de UK 16 x 39 = 624... scheelt toch weer een hoop centjes
En soms nog goedkoper.. eergisteren Oblivion GOTY besteld voor 35 euro.
De GBP koers is erg interessant geworden de laatste maanden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

CapTVK schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:16:
Is er een manier om op de amerikaanse PS store bij het video gedeelte te komen? Ik kan er wel op klikken maar er gebeurt niks. Sinds E3 is er nu een apart gedeelte bijgekomen maar alle video's en movie trailers zitten daar nu blijkbaar achter.
Alleen Amerikaanse IP-adressen mogen in het video gedeelte van de US-store komen. Nog een geluk dat ze niet ook meteen de game demos hebben geblokt voor mensen buiten de US :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

CapTVK schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:16:
http://ps3.qj.net/Notice-...n-locked/pg/49/aid/122243

En op 1 Augustus een update voor Gran Turismo, http://ps3.qj.net/Gran-Tu...rismo-TV/pg/49/aid/122253

[ Voor 14% gewijzigd door Windkracht13 op 17-07-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Waar blijven de beloofde Top Gear afleveringen eigenlijk in GT5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
komen 1 augustus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
peppie71 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:15:
ik zit vast bij uncharted. ikben op level 7.heb net een shootout gehad bij een fontein. daarna klim je door een kamer heen om vervolgens in een soort gallerij te belanden.hier is een deur met een draaiwiel.ik draai maar krijg de deur niet verder dan halverwege.
Al weer even geleden dat ik hem uitgespeeld heb maar deuren open maken doe je toch door drukken op driehoekje? Dat moet je ritmisch doen, redelijk snel. Ik heb bij een paar deuren het ook een paar keer moeten proberen, zoek anders naar een walkthrough, die zijn er ook genoeg.

Succes.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:34:
[...]

Daarmee benadruk je voor mij nogmaals hoe groot de denkwereld is voor de gemiddelde amerikaan. De game makers van GoW zijn echt niet gebonden aan enkel amerkaanse voice actors, ze hebben alle vrijheid om de keuzes te maken die zei het beste achtten. De keuze voor een acteur met een licht italiaanse/latijnse/griekse tongval zou het karakter Kratos toch meer diepgang bieden dan het 'yo nigga' amerikaans engels wat ze nu gebruikt hebben?

De installed base van de PS3 is nu het grootst in europa, waarom dan toch de 'arrogantie' om een mythe uit een europees land even te 'amerikaniseren' zodat John Doe uit Snake Spring, Pennsylvania zich op zijn gemak voelt? OF zouden ze er niet eens bij stil staan?
Dan is de enige mogelijkheid dus oud-grieks in God of War 3. En let wel: oud-grieks is niet hetzelfde als het huidige grieks.

M.a.w.: geen hond zou het verstaan.

Het is nu eenmaal zo dat de game een taal moet hebben en dat er andere mensen zijn die die taal niet spreken. Om dat dan op te lossen kun je OF subtitles gebruiken OF nasynchronisatie. M.a.w.: God of war 3 zou dan in de engelse nasynchroniseerde versie in de VS verschijnen, en het meest verkopen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 13:11
Ik zal het straks eens nakijken, maar grote kans dat de voice actor dezelfde is als in de eerste twee GOW's? Dan snap ik de discussie nu niet...

En puur wat het accent betreft, de spraak is nu eenmaal Engels. Dat Nico in GTA4 met een Slavisch accent spreekt kan, omdat hij een immigrant is. Maar stel de game had zich in zijn eigen land afgespeeld, dan had je je toch rot gelachen als hij op dezelfde manier Engels spreekt tegen zijn landgenoten? Dus gewoon Engels op zijn Engels dan. En als de game in de USA geproduceerd wordt, dan krijg je USA accenten... voor UK geldt hetzelfde (RFOM was weer lekker over the top Brits).

[ Voor 3% gewijzigd door WaterFire op 17-07-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Kom op zeg, historisch correct zijn in een spel is 1 ding. "Sfeervolle" achtergrond geluiden/stemmen (Nazi's in WW2 spellen) kan ook, maar complete dialogen in een andere taal puur omdat het dan klopt is nogal nutteloos. Daarbij is de voice acting van Kratos so enorm fcking goed..
En dezelfde gast die GoW 1+2 heeft gedaan doet nu de stem voor God of War 3, dat lijkt me nogal duidelijk; T.C Carson

[ Voor 22% gewijzigd door nudie op 17-07-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Xof schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:20:
[...]

En soms nog goedkoper.. eergisteren Oblivion GOTY besteld voor 35 euro.
De GBP koers is erg interessant geworden de laatste maanden. :)
nice! welke UK shop had je die besteld?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:34:
[...]

Stel je niet aan zeg. God of War wordt gemaakt door SCE Studios Santa Monica in Californie. Wat is er arrogant aan dat Amerikanen gametudio's games maken met Amerikaanse stemacteurs? Wat heeft dat te maken met de zogenaamd kleine denkwereld van Amerikaanse gamers dat ze niet gewend zijn aan andere accenten?
WaterFire schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:19:
Ik zal het straks eens nakijken, maar grote kans dat de voice actor dezelfde is als in de eerste twee GOW's? Dan snap ik de discussie nu niet...
Het is dezelfde stem in alle drie games tot nu toe:Terrence 'T.C.' Carson

[ Voor 14% gewijzigd door ymmv op 17-07-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y247/Wollan/sniper.gif
-edit- KLIK HIER VOOR WAT LEUKE GIFJES

Eurm, juist ja. Let vooral even op de Killzone2 Multiplayer gifjes. Van een Gamespot video geript. Hoe zie-kelijk? Check die sniper.. En dat vliegende schip, misschien een voertuig? Ziet er echt zo mooi uit.

[ Voor 45% gewijzigd door nudie op 17-07-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

lekker irritant die gifjes, post dan gewoon een link naar het filmpje. 8)7

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste