Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:26:
[...]
Denk es na en lees mijn post eens voordat je onzin gaat uitkramen. In Europa is ALLES duurder als het op gaming aankomt. In China kost een PS3 220 euro ofzo en in Amerika kost hij ook niets vergeleken bij Nederland. Die PS3 60gb WAS ook te duur hier. 150 / 200 euro meer voor hetzelfde product betalen vind jij heel normaal dus?
Het leven in Europa is dan ook wel een stuk luxueuzer, beschermder en beter geregeld. Weet je wat? Als je die prijzen in China/usa zo geweldig vindt, ga dan daar maar wonen, ipv wel hypocriet hier van sociale bescherming te willen genieten én uw geld buiten uw economische marktregio uit te geven voor goedkopere hardware. Hoe zeggen Hollanders dat? Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten? Niet elke regio heeft dezelfde economische realiteit, dus het moet maar eens gedaan zijn om als verwende luxebabies uw goederen over half de wereld te laten komen ipv te retail kanalen in het thuisland te gebruiken. Crybabies...
Iets zegt me dat je het in dat leven niet zal redden als je nu al loopt te 'bitchen' over een paar honderd euro.
Door klanten zoals jij blijft de game industrie Europa als afvalbak behandelen en zal dat ook blijven doen. (Kijk naar de BC mogelijkheden / de Dual Shock 3 / altijd de laatste releases etc. )
Niet zo dramatisch zeg...

Heb je er zoveel last van dan? Relax...
Trouwens, ik ben het eens met bovenstaande reacties, het was duidelijk dat BC niet beschikbaar was op de 40GB versie. Niemand verplicht je om een ps3 uit het rek te halen, dus die had je prima kunnen laten staan.
1. Ga maar een xbox kopen dan, kijk maar eens hoe BC daar 'perfect' geregeld is.
2. BC is way overrated en alleen gegeerd door 'nerds'. Weinig mensen met een ps3 zullen, eenmaal ze 'next gen' games spelen, nog vaak de oude gepixelde onduidelijke, minder grafische en uitgebreide ps2 games spelen.
3. Ipv 100 euro meer te betalen voor BC in een ps3 (of denk je dat dit gratis zal worden misschien

) kan je net zo goed voor 100 euro een pstwo er bij halen. Spiksplinternieuw, gaat nog minstens 7 jaar mee en daarna wil je zeker geen ps2 games meer spelen. Minder verbruikt, minder complex gedoe, noem maar op. (en de upscaling features van de ps3 zijn niet zo sensationeel dat je daarom liever ps2 games zou spelen op een ps3 ipv een pstwo, dat is gewoon nonsens)
Leer er maar mee leven dat BC een verlaten piste is, waar zeker niet meer op teruggekomen zal worden. En waarom ook? Naar de toekomst kijken, niet naar het verleden. Laat ze hun energie maar in andere projecten steken zoals home/nieuwe games/enz... Wie heeft nu iets aan BC op een nieuwe console (en ja, steek maar van wal, gegarandeerd reply's van 'ik wel' enz...)
Stel een keer eisen als je 450 euro voor een product neerlegt zou ik zeggen.
En wie zegt dat je die MOET uitgeven? Dat is het mooie van concurrentie, keuze genoeg. Niemand verplicht je om in de consumptiewedloop mee te spelen. Als je gelukkiger bent door géén 450 euro uit te geven, moet je dat beslist niet doen.
Hier klinkt duidelijk een overmatig gefrustreerde ps3 koper. Jammer, maar je bent tweaker dus je kan best wel internet gebruiken om te weten wat je te wachten staat.
Onlangs maar weer eens ps3 gespeeld bij een vriend. (gt5 met dat sublieme logitech stuur oa) en wat blijft het toch een sublieme console! Het is vooral wachten op far cry 2, en little big planet (en mafia) op korte termijn. Allemaal regelrechte kaskrakers, dat kan ik je nu al voorspellen.
Ook resistance fall of men in co-op gespeeld, en dat speelt echt goed. Erg goede game ook. En helaas zwaar
ondergewaardeerd door de gamemedia als je het mij vraagt. Underexposed bijna.
Voor een launch titel voor een console een shooter van bovenste kwaliteit, en de co-op kan zich bijna meten met gears of war, en dat voor een launch titel. Veel sfeer ook. Ik kan niet wachten op resistance 2 (en killzone 2 for that matter, maar dat kan nog wel even duren)
En ja, ook ik heb moeite met console shooters. Maar na een half uurtje ging het prima. Het voordeel van een controller, pick up and play. Alle buttons makkelijk onder de vingers. Iedereen kan leuk mee-gamen. Ik ben een fervent pc gamer, maar voor de relaxe sociale game ervaring (zetel, groot scherm, ruimte, iedereen kan meedoen) is de console en in dit geval de ps3 toch niet weg te denken.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 16-07-2008 14:06
]