Ik zat na te denken of ik hem nu in Brussel of Parijs zou halen.
Ik wil een Iphone 3G, heb al een 1G gehad, superding, maar nu moet ik er weer een abbo voor afsluiten om er 1 te krijgen, wat me dan weer wat afschrikt. Ik heb al een gratis zakelijk abbo, een prive GPRS abbo bij T-mobile van € 16,50 per maand, dus een extra abbo zou niet wenselijk zijn.
Bij T-mobile betaal je 29,95 per maand over 2 jaar. Ik wil dan een 16Gb dus moek 179,95 bijbetalen.
Even afgezien van de belminuten en de internetbundel betaal ik dan:
24x 29,95
1x 179,95
------------------
€ 898,55
De Iphone 16Gb kost los bij Mobistar in Brussel naar verwachting € 599. Reken ik dan 898,55 - 599 = 299,55 voor de diensten van t-mobile. Dit delen door 24 = € 12,48 per maand voor 150 belminuten en fair use 2mbit mobiel internet.
Das toch niet zo heel belabberd...
Shiver23 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:07:
Ik was nog even bij de T-Mobile shop en Belcompany. Bij de laatste heb ik een reservering geplaatst. Ondertussen nog even gevraagd hoe het zit met verlengen van Orange naar T-Mobile, maar daar hadden ze ook niet echt een duidelijk antwoord.
Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat ik 2 maanden met een iPhone rondloop waar mijn eigen Orange simkaart niet in werkt en dat ik moet wachten totdat ze het overzetten. De kerel bij de T-Mobile shop dacht dat de iPhone simlockvrij geleverd wordt omdat alle toestellen dat momenteel ook zijn. (onwaarschijnlijk)
De 2.0 firmware wordt naar verwachting binnen een week gekraakt, net zoals de 1.1.3. en 1.1.4. De beta versie van 2.0 is zelfs al gekraakt. Maak je dus niet te druk om simlocks etc. De Iphone's werken wat anders als bv een Nokia of een HTC. Gewoon een kwestie van de juiste baseband/bootloader firmware gebruiken straks.
[
Voor 36% gewijzigd door
MacDokie op 06-07-2008 17:31
]
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -