[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.294 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:17
Ik vraag me af of het echt heel erg moeilijk wordt om de iPhone te bemachtigen op 11 juli. Er zijn zoveel winkels die 'm hebben (een Phonehouse of Belcompany vind je overal). Hoewel, de vraag is echt enorm, ik krijg de hele dag vragen over de iPhone.

In ieder geval gaat onze winkel om 8:00 open vrijdag en hebben we geen reserveringen (mag niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-07 16:29
Welke winkel is dat?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87873

Ik heb hier een phone house, belcompany en een t-mobile shop in een straal van 25 meter zitten.

Dat wordt dus 3 keer kans! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-07 01:05
Maar belcompany in Nijmegen zou op de launchdag geen krijgen. Daarom vraag waarom andere belcompany ze wel zouden wel krijgen. En ja snap niet waarom tmobile op hun site heeft geschreven reseveren is niet mogelijk, want als dat er niet had gestaan had ik hem ook wel meteen de dag dat het bekend werd, naar de winkel gegeven ipv paar dagen later.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
SpeeDRaZoR3 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 18:35:
Maar belcompany in Nijmegen zou op de launchdag geen krijgen. Daarom vraag waarom andere belcompany ze wel zouden wel krijgen. En ja snap niet waarom tmobile op hun site heeft geschreven reseveren is niet mogelijk, want als dat er niet had gestaan had ik hem ook wel meteen de dag dat het bekend werd, naar de winkel gegeven ipv paar dagen later.
Medewerkers van BC weten nog niets over levering etc. Ze weten alleen dat ze hem gaan verkopen en kunnen laten reserveren, meer niet en is tot nu toe onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 09:09
Ik ben vandaag bij de A-mac in Den Bosch geweest en daar kon ik hem gewoon reserveren. Moest wel €50 vooraf betalen.
Sta overigens 8e op de lijst voor een 8gb en ga er vanuit de de meeste een 16gb willen :)
Wordt gewoon gebeld wanneer ik hem kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

De T-Mobile shops in Amsterdam doen nu definitief geen reserveringen meer. Ik kwam de winkel binnen om te vragen of ze konden resreveren, maar dat kon niet, dus ik zeg maar in de andere winkel paar straten kon het wel, daar ben ik nummer 155. Toen hebben ze die winkel direct gebeld, dat dat niet de bedoeling en de lijst is direct verwijderd :D.

In Amsterdam is er geen winkel van T-Mobile meer waar je kunt reserveren.. lekker voor de deur staan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Hier in Den Haag weet ik ook geen enkele T-Mobile winkel waar je kon reserveren, ik ben alleen zeer benieuwd naar de openings-tijden die dag. Ik wil er namelijk een uur of 2 van te voren zijn.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
batumulia schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 18:54:
Hier in Den Haag weet ik ook geen enkele T-Mobile winkel waar je kon reserveren, ik ben alleen zeer benieuwd naar de openings-tijden die dag. Ik wil er namelijk een uur of 2 van te voren zijn.
Is maar goed ook! Dat hele reservering gebeuren is een beetje nep. Hopelijk gaat een T-Mobile winkel om 00:00 open speciaal voor de iPhone launch :)

Denk zelf dat er niet zo heel erg veel iPhones per retailer beschikbaar zal zijn.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Nee daarom dat denk ik ook. Gelukkig is het wel bijna vakantie seizoen dus ik hoop dat er veel mensen die dag weg moeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ook benieuwd wanneer de winkels em krijgen, ik denk pas in de nacht van 10-11 Juli. T-mobile medewerker wist me te vertellen in ieder geval niet voor Donderdag, ook zullen ze de aantallen niet bekend maken aan niemand.. en dat is wel balen. Als ik weet dat ze er bijv 500 krijgen hoef ik niet zo vroeg op te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Of als ze om 00:00 al opengaan hoef je niet eens naar bed te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 00:24
Ik ben vandaag even rond gaan vragen en iemand informeerde me dat nederland er 8000 zou krijgen, weet niet of dit waar is.

Tevens hield hier alleen belcompany een reserveringslijst bij, maar die dachten er vrijdag nog geen te krijgen?

edit: idd wel jamer dat er afaik geen winkels om 00:00 open gaan, dan zou ik er nl geen moeite mee hebben om al een paar uur voor openingstijd bij de winkel te staan.

[ Voor 25% gewijzigd door martijnve op 05-07-2008 19:25 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
martijnve schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:24:
Ik ben vandaag even rond gaan vragen en iemand informeerde me dat nederland er 8000 zou krijgen, weet niet of dit waar is.

Tevens hield hier alleen belcompany een reserveringslijst bij, maar die dachten er vrijdag nog geen te krijgen?

edit: idd wel jamer dat er afaik geen winkels om 00:00 open gaan, dan zou ik er nl geen moeite mee hebben om al een paar uur voor openingstijd bij de winkel te staan.
Duidelijk spreekt iemand dan niet de waarheid. Er zijn meer als 60.000 aanmeldingen voor de nieuwsbrief. Als er maar 8000 iPhones hierheen komen dan krijg je geheid bonje :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
Ik werk zelf bij de belcompany en er is nog niets bekend over wanneer de iPhone komt, maar volgens mij is het wel de bedoeling dat we ze vanaf 11 juli gaan verkopen (er moeten namelijk twee mensen per filiaal een speciale training hebben gevolgd om de iphone te mogen verkopen, training vanmiddag gedaan en het is supersimpel) dus ik hoop/denk dat we ze wel vanaf 11 juli hebben, maar daar is geen zekerheid over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Volgens mij zijn sommige telefoonwinkels zelf lijsten begonnen zonder echte garantie dat je hem krijgt.. Er is nog helemaal niks duidelijk hoeveel telefoons er komen. Alleen T-Mobile weet zeker hoeveel er komen en die houden hun lippen stijf op elkaar.
Alles loopt namelijk hier in nederland via T-Mobile gezien hun exclusief de iPhone mogen leveren icm met een abonnement en die andere winkels het allemaal via T-Mobile zal krijgen...

Ik denk dat de mensen die echt een iPhone willen hebben vrijdag naar de T-Mobile shop moeten gaan want daar heb je tot nu toe nog de meeste kans van slagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
batumulia schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:27:
[...]

Duidelijk spreekt iemand dan niet de waarheid. Er zijn meer als 60.000 aanmeldingen voor de nieuwsbrief. Als er maar 8000 iPhones hierheen komen dan krijg je geheid bonje :|
Ik vind 8000 anders een vrij optimistisch getal?
Dat is +/- 1 per 2000 nederlanders? stel dat ze een kwart van de nederlanders als doelgroep zien, en 0.1% van die mensen bereid is er 's ochtends voor in de rij te gaan staan bij de winkel, dan zijn er nog 4000 over die die rest van de dag verkocht kunnen worden?

En ik neem aan dat er volgende week weer een lichting komt, als het al niet eerder is?

edit:
@hieronder
ja maar ik zou eerder schatten dat een kwart van die mensen er uberhaupt een gaat kopen, en lang niet allemaal op de eerste dag, plus dat daar misschien ook nog wel een hoop belgen bij zitten die op de hoogte willen zijn wat er in nederland gebeurt.

En het het lijkt mij ook dat er niemand is die er aan twijfeld dat hij de eerste dag uitverkocht zal zijn, maar dan komt er toch snel weer een lading?

Ik denk dat het naief is te denken dat er (veel) meer dan dat komen, ik zou zelf een veel lager aantal geschat hebben.

[ Voor 27% gewijzigd door martijnve op 05-07-2008 20:02 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Dat is het hele punt niet, het gaat er om dat er 60.000(!) aanmeldingen zijn voor die nieuws brief, als alleen een kwart van al die mensen een iPhone wilt hebben (laten we zeggen de mensen die wel vroeg hun bed uit willen komen) dan is er toch nooit genoeg met maar 8000 iPhones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07 21:09
Volgens mij krijgt de MM ook geen Iphone op de launch date.. Dit heb ik iig zo in de wandelgangen gehoort aldaar..

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
IJnte schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:00:
Volgens mij krijgt de MM ook geen Iphone op de launch date.. Dit heb ik iig zo in de wandelgangen gehoort aldaar..
MM in Den Haag krijgt ze wel. Hoeveel mag ik niet zeggen. :) maar ik zal er maar vroeg bij zijn.
Ben nu de iPhone training gebeuren aan het doorlopen maar dat moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik begreep van iemand bij een t-mobile winkel dat ze nog niet eens wisten of ze de iPhones uberhaupt wel vrijdagochtend al hebben, want misschien kwamen ze pas 's middags. Ze zij ook: zou wel raar zijn als het niet zo was natuurlijk, maar er is nog geen enkel bericht geweest over wanneer die dingen bij hun binnen zouden moeten komen.

Er stond al wel een mooi leeg iPhone-paaltje met een houdertje in de winkel trouwens :')

[ Voor 13% gewijzigd door Moartn op 05-07-2008 20:43 ]

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Alpha-sphere schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:42:
[...]

MM in Den Haag krijgt ze wel. Hoeveel mag ik niet zeggen. :) maar ik zal er maar vroeg bij zijn.
Ben nu de iPhone training gebeuren aan het doorlopen maar dat moet geen probleem zijn.
Werkzaam @ MM :? Zo ja, wil je dan ff je DM aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
IJnte schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:02:
[...]

Werkzaam @ MM :? Zo ja, wil je dan ff je DM aanzetten :)
What the frack is een DM? Dye Matrix paintball marker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Iemand anders die bij MM werkt kon het nog niet vertellen. T-Mobile wacht nog op de huidige levering, komt woensdag aan in Nederland (zijn ongeveer 5 modellen vorige week woensdag binnen gekomen voor promoters, managers etc) en dan gaat het verdeeld worden. Donderdag krijgen T-Mobile shops hem en het is onduidelijk of de MM hem dan die vrijdag of Donderdag krijgt of de week erop. Ook is onduidelijk of andere ketens hem al gelijk krijgen en hoeveel. Wederom, er is genoeg maar t wordt kunstmatig laag gehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226076

Ik denk dat 8000 een mooi aantal is. Als je bedenkt hoeveel mensen nog moeten wachten tot hun abo is verlopen etc. Dat zijn er wel meer dan 8000 denk ik.
Ook denk ik dat je bij de T-Mobile shops in kleine plaatsjes het beste kans van slagen hebt. Hoeveel mensen komen er bijvoorbeeld wel niet naar Rotterdam of Amsterdam?

Ik wacht gewoon nog even rustig maandag af, over wat er dan gezegd wordt. Ook ga ik toch morgen proberen hier en daar in te schrijven.

Apple heeft het trouwens wel weer voor elkaar. Hoe meer geruchten verspreid worden over te weinig iPhones, hoe meer mensen zo gek zijn om voor de winkel te gaan staan, en dus hoe meer publiciteit en des te meer nieuwsgierigheid door mensen die de iPhone niet of nouwelijks kennen.
Goede marketing! Maar onthoud wel allemaal dat de iPhone in de VS bij de eerste lancering voldoende op voorraad was. Ik denk dat we nu het zelfde geintje gaan krijgen. Apple is goed in distributie is tot nu toe gebleken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Waar baseer je dat op? Dat er genoeg is en kunstmatig wordt laag gehouden? Apple kan dan wel goed zijn in distributie, uiteindelijk zal T-Mobile het hier regelen. Dus ik zie het nog best gebeuren dat een of andere achterlijke marketing manager bedacht heeft meer te verkopen door op de eerste dag een beperkt aantal aan te bieden (wat nergens op slaat :S ).

[ Voor 65% gewijzigd door Muthas op 05-07-2008 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Alpha-sphere schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:07:
[...]

What the frack is een DM? Dye Matrix paintball marker?
Direct Message :) Staat bij je instellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Muthas schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:33:
Waar baseer je dat op? Dat er genoeg is en kunstmatig wordt laag gehouden? Apple kan dan wel goed zijn in distributie, uiteindelijk zal T-Mobile het hier regelen. Dus ik zie het nog best gebeuren dat een of andere achterlijke marketing manager bedacht heeft meer te verkopen door op de eerste dag een beperkt aantal aan te bieden (wat nergens op slaat :S ).
Ik baseer het op de mensen op mij heen :) Telecom is mijn ding en ik zit steeds beter in het wereldje en ken steeds meer de mensen op de juiste plek. Ik zeg niet dat het klopt, echter is dit mij ten oren gekomen en heb ik er ook goed vertrouwen in dat het zo is. Nog een goed voorbeeld is de 1 euro, van Apple mag de iPhone niet gratis weg dus heeft T-Mobile hem dan maar voor 1 euro gedaan. Ook is er gesteggel over accessoires maar dat houden we nog even voor ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 21:43
Muthas schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:33:
Ik kan dit bevestigen. Wekelijks worden er een beperkt aantal Iphones naar de verschillende distributiepunten gebracht. Apple wil hem in de begin periode exclusief houden. De grootste kans maak je in Rotterdam bij T-mobile daar worden er +/- 750 geleverd donderdag voor de verkoop op 11 juli. De rijen zullen groter zijn dan het aanbod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
IJnte schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:36:
[...]

Direct Message :) Staat bij je instellingen!
Ik ben niet meer zo actief hier als dat ik vroeger was :P Staat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Gelukkig net mijn 1G Iphone verkocht vorige maand. Die was in een klap minder waard geweest nu.

Voor mensen die niet moeilijk willen doen met abo's van T-Mobile enzo...Frankrijk en Belgie zijn landen waarbij telefoons niet alleen met abo verkocht mogen worden.

Bij Mobistar in Brussel bijvoorbeeld, kost de 3G 499 euro (8Gb). Ik heb er al een gereserveerd, ga toch met vakantie, rij er wel ff langs.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-06 08:55
gravy schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:40:
[...]

Ik kan dit bevestigen. Wekelijks worden er een beperkt aantal Iphones naar de verschillende distributiepunten gebracht. Apple wil hem in de begin periode exclusief houden. De grootste kans maak je in Rotterdam bij T-mobile daar worden er +/- 750 geleverd donderdag voor de verkoop op 11 juli. De rijen zullen groter zijn dan het aanbod ;)
wat een onzin, een hype is altijd tijdelijk. Als ze mensen teveel tijd geven om te bezinnen zal dat vraag uiteindelijk lager zijn. Bovendien zorgt een groter aantal er ook voor dat bij iedereen in de kennissenkring er wel een heeft en het gevoel... wil ik ook creeert, als 3 nederlanders hem hebben is dat niet zo.

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

gravy schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:40:
[...]

kIkan dit bevestigen. Wekelijks worden er een beperkt aantal Iphones naar de verschillende distributiepunten gebracht. Apple wil hem in de begin periode exclusief houden. De grootste kans maak je in Rotterdam bij T-mobile daar worden er +/- 750 geleverd donderdag voor de verkoop op 11 juli. De rijen zullen groter zijn dan het aanbod ;)
[/quote]

Waar komt het idee vandaan, dat Apple de iPhone exclusief wil houden. Als je de keynote van Steve Jobs hebt gezien krijg je eerder de indruk dat Apple zo'n groot mogelijk marktaandeel in de mobiele markt wil hebben (voor de gewone consument, maar ook zakelijk). Appleinsider heeft het over productie aantallen van 15 miljoen dit jaar voor de iPhone 3G. En hoe het met de aantallen in Nederland zit, alleen Apple en T-Mobile weten het............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Door geen reservering toe te staan van de iPhone krijg je zeer waarschijnlijk rijen bij winkels. Dit levert altijd de nodige publiciteit op.
Door de aantallen laag te houden, maar wel een constante aanstroom van apparaten te hebben blijven mensen geïnteresseerd en blijft de hype langer hangen. Wii idee. Als ik er vrijdag maar eentje heb, verder maakt het me niet veel uit hoeveel ze er leveren :D

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 16:23
Ze willen een zo groot mogelijk marktaandeel en dat bereik je door je produkt zo goed mogelijk te positioneren. Als iedereen zo'n ding voor 2 pakjes boter bij de Lidl op kan pikken dan is het niet bepaald een classy produkt. Als mensen echter in de krant lezen dat er honderden mensen in de rij hebben gestaan voor de iPhone dan maak je duidelijk dat het een zeer gewild en exclusief produkt is.

Microsoft heeft overigens exact hetzelfde gedaan bij de introductie van de Xbox 360 in Europa. Ze hadden bergen van die dingen maar leverden bewust (veel) te weinig uit :\ Puur om de schappen leeg te houden en het zo te laten lijken dat de vraag echt enorm is en dat iedereen zo'n ding wil. En als iedereen er een wil dan wil Jan Modaal er natuurlijk ook een hebben :)

Maar goed, ik heb liever dat ze een aantal flinke pallets in NL dumpen zodat ik geen weken hoef te wachten. Ik ga iig niet voor de deur van een winkel kamperen, ga kijken of je die dingen gewoon kan bestellen bij T-Mobile. Je zou met dit weer maar eens naar buiten moeten zeg, brr :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
DaannO schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:40:
[...]

Ik baseer het op de mensen op mij heen :) Telecom is mijn ding en ik zit steeds beter in het wereldje en ken steeds meer de mensen op de juiste plek. Ik zeg niet dat het klopt, echter is dit mij ten oren gekomen en heb ik er ook goed vertrouwen in dat het zo is. Nog een goed voorbeeld is de 1 euro, van Apple mag de iPhone niet gratis weg dus heeft T-Mobile hem dan maar voor 1 euro gedaan. Ook is er gesteggel over accessoires maar dat houden we nog even voor ons :)
O2 geeft ze wel gratis weg heb ik gezien.
Vind die 1 euro ook maar dom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-07 13:00

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Shiver23 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 00:51:
Door geen reservering toe te staan van de iPhone krijg je zeer waarschijnlijk rijen bij winkels. Dit levert altijd de nodige publiciteit op.
Door de aantallen laag te houden, maar wel een constante aanstroom van apparaten te hebben blijven mensen geïnteresseerd en blijft de hype langer hangen. Wii idee. Als ik er vrijdag maar eentje heb, verder maakt het me niet veel uit hoeveel ze er leveren :D
Maar niet zo veel publiciteit als gewoon in 2 dagen een paasr miljoen van die dingen verkopen. Kijk eens terug naar de launch van de eerste iPhone. Heeft apple toen niet laten zien dat ze de vraag goed kunnen inschatten? Er waren nergens tekorten toen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ja, maar T-Mobile heeft dus (waarschijnlijk / blijkbaar) dit als marketing strategie gekozen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Wat ik mij afvraag.. ze verkopen geen losse iPhones.. wat als je een abo neemt bij T-Mobile met de iPhone en die gaat kapot of ze jatten em weg. Dan heb je dus nog een abonnement lopen en je kunt geen vervanger kopen? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93400

Wellicht een mogelijkheid om onder die 2 jaar uit te komen? Zou het aanbod een stuk aantrekkelijker maken. Uitspraak gaat toevallig ook over een T-mobile abonnement.

Bom onder 2-jarige GSM contracten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Tom schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:55:
Wat ik mij afvraag.. ze verkopen geen losse iPhones.. wat als je een abo neemt bij T-Mobile met de iPhone en die gaat kapot of ze jatten em weg. Dan heb je dus nog een abonnement lopen en je kunt geen vervanger kopen? :{
Jouw probleem, niet dat van T-Mobile. Niks aan te doen -O- Wat ik me dan overigens afvraag is hoe het zit met een diefstalverzekering; stel dat ze willen gaan uitkeren voor je gestolen iPhone, hoeveel? :?
Anoniem: 93400 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:58:
Wellicht een mogelijkheid om onder die 2 jaar uit te komen? Zou het aanbod een stuk aantrekkelijker maken. Uitspraak gaat toevallig ook over een T-mobile abonnement.

Bom onder 2-jarige GSM contracten?
Het is geen algemeen bindend vonnis of hoe dat ook heet - het is dus niet zo dat iedereen nu zonder bijkomst van rechter een contract langer dan een jaar simpelweg kan opzeggen met redelijke opzegtermijn (3 maanden). Oftewel, als je daarop wil gokken moet je naar de rechter en je hebt garantie dat het werkt ;) Sowieso vind ik het maar een raar vonnis, T-Mobile geeft je de telefoon voor zo weinig mee omdat ze weten dat ze nog 2 jaar inkomsten hebben, zonder dat contract zou je die telefoon ook niet meekrijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133602

Tom schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:55:
Ik heb dat gevraagd aan een T-Mobile medewerkster van het callcenter, en die vertelde mij dat dit waarschijnlijk duidelijk is op 11 juli. Ze kon mij wel vertellen dat er een verzekeraar is die samenwerkt met T-Mobile en dat het daar wel mogelijk zou zijn om een verzekering af te sluiten voor je iPhone die dan vervolgens bij diefstal of schade via T-Mobile jouw een nieuw apparaat stuurt. Maar details ontbreken nog, dus vraag het op 11 juli nog maar eens, dan zou het allemaal duidelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Dit is eerder gemeld:
Verlies en diefstal
In tegenstelling tot andere toestellen, is de iPhone niet zonder abonnement te koop. Klanten die hun toestel verliezen zullen het wel kunnen vervangen, zegt T-Mobile toe. Om voor zo'n regeling in aanmerking te komen moet de klant wel een aangifte overleggen. Daarbij zal de onderneming ook goed opletten of het verdwenen toestel nog gebruikt wordt.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159152

Wat is het voordeel van een 16Gb tov 8Gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159152 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:10:
8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159152 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:10:
Meer ruimte voor muziek, spelletjes, films... Verzin het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 17:42
Wat een bullshit over kunstmatig laaghouden van stock voorraden. Apple wil toch gewoon hun ontwikkelingskosten terug verdienen? En dat doe je door je product te verkopen, veel te verkopen. Ze willen de hele wereld veroveren met dat apparaat. Dan pomp je de markt toch vol met die toestellen, zo veel je maar kunt. De hype is er al, de hype was er al! En mensen kopen em toch wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Noxa schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:18:
Wat een bullshit over kunstmatig laaghouden van stock voorraden. Apple wil toch gewoon hun ontwikkelingskosten terug verdienen? En dat doe je door je product te verkopen, veel te verkopen. Ze willen de hele wereld veroveren met dat apparaat. Dan pomp je de markt toch vol met die toestellen, zo veel je maar kunt. De hype is er al, de hype was er al! En mensen kopen em toch wel!
Ik denk dat jij Apple niet hoeft te vertellen hoe ze zo veel mogelijk winst maken, ik heb het idee dat ze dat zelf prima in de gaten hebben :D

Wie zegt dat het kunstmatig laag wordt gehouden? De eerste dagen zijn gewoon een enorme piek en is dus lastig op te vangen. Verspreiden over een langere tijd is goedkoper.
Daarbij, het is qua marketing toch heel sterk. Foto's van mensen die met hun slaapzak voor de winkel liggen komt zo veel beter over dan een bericht dat er een ruim overschot is. Dat laatste zou op een overschatting van zichzelf kunnen lijken.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
En overschatting is tot daaraantoe, vervelender is het als er vervolgens in de kranten staat dat er nog enorme stapels aan voorraad ligt van de iPhone. Dan gaan mensen denken dat die dingen dus bijna niet verkocht worden, dat er wel iets mis mee zal zijn en dan is die iPhone ineens niet zo hot meer. Gedoseerd op de markt brengen is (helaas) een mogelijke strategie die in sommige gevallen best effectief kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Hehe :')

[ Voor 4% gewijzigd door Serenity op 06-07-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zow,

Net naar de BelCompany geweest hier in de buurt (Rotterdam Centrum) en ingeschreven voor de iPhone 3G. De medewerker vertelde me dat ze er zeker van zijn dat ze hem vanaf vrijdag de 11e gaan verkopen. Ze zouden bellen wanneer de telefoon binnen is. Hij wist nog niet zeker of dat in de loop van de week (woensdag / donderdag), of pas vrijdag zou zijn.

Ik ben in ieder geval 3e op de lijst, dus mits hij op tijd binnen is, heb ik vrijdag gewoon mijn exemplaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159152

Anoniem: 93400 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:14:
[...]

Meer ruimte voor muziek, spelletjes, films... Verzin het maar.
Verwacht jullie dat je met 8Gb snel aan het plafont zit, qua programmatuur (muziek, spelletjes, films heb ik zelf in de hand)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-07 18:17
Anoniem: 159152 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:38:
[...]

Verwacht jullie dat je met 8Gb snel aan het plafont zit, qua programmatuur (muziek, spelletjes, films heb ik zelf in de hand)?
Ik heb nu een 2.5G iPhone met 8GB en de voornaamste reden dat ik naar de 3G ga is ruimtegebrek. Dus als je veel muziek hebt + je wilt er nog s een keer paar afleveringen en filmpje opzetten + wat nieuwe content downloaden van de appstore = 16GB de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159152 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:38:
Volgens mij ontbreekt er wat inzicht in de grootte van programma's ;) Maar nee, 8Gb is niet zo snel vol te krijgen met gewone programmaatjes... Ik meen dat ongeveer 500MB (halve gigabyte dus) nodig is voor de 'basisprogramma's'. De kaarten van een navigatiesysteem (West Europa bijv.) zouden nog eens 2Gigabyte kunnen zijn... Verder nog wat additionele programma's naar eigen inzicht, maar die verbruiken weinig ruimte.

Het vullende gedeelte komt echt uit muziek, spelletjes en filmpjes.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 93400 op 06-07-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Van de 8GB heb je uiteindelijk 7,3GB voor jezelf. Apps van app store zullen gemiddeld rond de 2MB liggen met uitschieters (grafisch gebeuren als games) tot 20MB (schatting + ervaring van jailbreak gebeuren :) ) Als je in totaal 300MB aan apps koopt is het veel. Echter, zou er ooit een navigatie-app komen, en je wilt die gebruiken, dan denk ik dat je moet rekenen op zo'n 2-3GB aan maps. Video neemt ongeveer 250MB/uur in en muziek weet je zelf wel, dus reken maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:23
is er al iets bekend over de iphone in belgië? Ik ga em denk ik dan daar kopen. Maar in belgie mogen ze die niet met abbo verkopen toch?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Heren,

Ik ga even een vraag stellen waarvan ik niet zo snel al een antwoord kon over terugvinden.

Ik heb momenteel nog een relax abbo bij T-mobile met UMTS abbo. Ik betaal elke maand dik boven de 50 euro omdat het UMTS abbo eigenlijk geen nut heeft momenteel (had een tytn2)

Als ik nu vrijdag wil gaan verlengen kan ik dat dan gewoon en val ik toch in de nieuwe prijs categorie of laat T-mobile mij toch de hoogste prijs betalen.

Misschien dat jullie hier een idee van hebben.

Thnx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:30
-nickx- schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:55:
Heren,

Ik ga even een vraag stellen waarvan ik niet zo snel al een antwoord kon over terugvinden.

Ik heb momenteel nog een relax abbo bij T-mobile met UMTS abbo. Ik betaal elke maand dik boven de 50 euro omdat het UMTS abbo eigenlijk geen nut heeft momenteel (had een tytn2)

Als ik nu vrijdag wil gaan verlengen kan ik dat dan gewoon en val ik toch in de nieuwe prijs categorie of laat T-mobile mij toch de hoogste prijs betalen.

Misschien dat jullie hier een idee van hebben.

Thnx
Als je vernieuwd kan je ieder prijsplan kiezen (wss. bij de iphone alleen tussen de iphone abo's) dus in prinicpe ook die van 29e!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
nils7 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:38:
[...]

Als je vernieuwd kan je ieder prijsplan kiezen (wss. bij de iphone alleen tussen de iphone abo's) dus in prinicpe ook die van 29e!
Klopt, ik kan mijn 1 jarige Relax 150 + SMS 50 + Pocket Internet Totaal. sinds een
paar weken verlengen (online of per telefoon kan dat al 4 maand voor je contract einde).

Ik heb dus ook contact gehad met t-mobile en men zij tegen mij dat ik 11 juli gewoon kan verlengen
met elk Iphone abbo.. :)

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik was nog even bij de T-Mobile shop en Belcompany. Bij de laatste heb ik een reservering geplaatst. Ondertussen nog even gevraagd hoe het zit met verlengen van Orange naar T-Mobile, maar daar hadden ze ook niet echt een duidelijk antwoord.
Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat ik 2 maanden met een iPhone rondloop waar mijn eigen Orange simkaart niet in werkt en dat ik moet wachten totdat ze het overzetten. De kerel bij de T-Mobile shop dacht dat de iPhone simlockvrij geleverd wordt omdat alle toestellen dat momenteel ook zijn. (onwaarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Hoewel die simlock niet heel veel nut heeft, je zit toch vast aan een 2 jarig abonnement. Wat maakt T-Mobile het dan uit wat je met je telefoon doet zolang je dat abonnement maar netjes blijft betalen... Maar idd, toch erg onwaarschijnlijk ben ik bang :/

BelCompany heb ik trouwens echt flinke trauma's van, vorige telefoon gehaald, daar problemen mee gehad (bekend probleem met dat model) en dat is echt super beroerd opgelost. Heb ook niet bepaald het idee dat de minimumloners die daar staan ook maar een heel klein beetje verstand van zaken hebben. Bij de BC zien ze mij dus niet meer :n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 28-02 15:07
Ik zat na te denken of ik hem nu in Brussel of Parijs zou halen.

Ik wil een Iphone 3G, heb al een 1G gehad, superding, maar nu moet ik er weer een abbo voor afsluiten om er 1 te krijgen, wat me dan weer wat afschrikt. Ik heb al een gratis zakelijk abbo, een prive GPRS abbo bij T-mobile van € 16,50 per maand, dus een extra abbo zou niet wenselijk zijn.

Bij T-mobile betaal je 29,95 per maand over 2 jaar. Ik wil dan een 16Gb dus moek 179,95 bijbetalen.
Even afgezien van de belminuten en de internetbundel betaal ik dan:

24x 29,95
1x 179,95
------------------
€ 898,55

De Iphone 16Gb kost los bij Mobistar in Brussel naar verwachting € 599. Reken ik dan 898,55 - 599 = 299,55 voor de diensten van t-mobile. Dit delen door 24 = € 12,48 per maand voor 150 belminuten en fair use 2mbit mobiel internet.

Das toch niet zo heel belabberd...
Shiver23 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:07:
Ik was nog even bij de T-Mobile shop en Belcompany. Bij de laatste heb ik een reservering geplaatst. Ondertussen nog even gevraagd hoe het zit met verlengen van Orange naar T-Mobile, maar daar hadden ze ook niet echt een duidelijk antwoord.
Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat ik 2 maanden met een iPhone rondloop waar mijn eigen Orange simkaart niet in werkt en dat ik moet wachten totdat ze het overzetten. De kerel bij de T-Mobile shop dacht dat de iPhone simlockvrij geleverd wordt omdat alle toestellen dat momenteel ook zijn. (onwaarschijnlijk)
De 2.0 firmware wordt naar verwachting binnen een week gekraakt, net zoals de 1.1.3. en 1.1.4. De beta versie van 2.0 is zelfs al gekraakt. Maak je dus niet te druk om simlocks etc. De Iphone's werken wat anders als bv een Nokia of een HTC. Gewoon een kwestie van de juiste baseband/bootloader firmware gebruiken straks.

[ Voor 36% gewijzigd door MacDokie op 06-07-2008 17:31 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-06 02:49
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar:
Bij de MacMe in Leeuwarden vertelde een verkoper dat ze er waarschijnlijk maar een stuk of 10 zullen krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FiZz schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:40:
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar:
Bij de MacMe in Leeuwarden vertelde een verkoper dat ze er waarschijnlijk maar een stuk of 10 zullen krijgen :'(
Er zijn meer geruchten geweest over die lage aantallen. Ik zou zeggen: probeer ook even bij The Phone House en Belcompany. Ik was in Rotterdam vandaag de 3e, dus zal het in Leeuwarden toch ook wel moeten lukken bij die winkels (er zijn er wel minder dan in Rotterdam, maar toch)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11-2020
Ik heb nu nog wel een vraag. Ik weet dat er dus vaste abbo's zijn bij t-mobile, maar ik sms echt als een bezetene (sp?). Ik vraag me dan af of ik dus bovenop 29,95 iets er bij kan nemen dat ik unlimited kan sms'en? Ik SMS meer dan 5 sms'jes per dag. vooral in het weekend voor het uitgaan.

Jullie weten waarschijnlijk niet of dit kan, of wel, maar het zou wel handig voor mijn zijn om bijvoorbeeld 10 euro meer te betalen zodat ik meer kan sms'en.

it's as simple as something the nobody knows....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-06 02:49
Anoniem: 226076 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:44:
[...]

Er zijn meer geruchten geweest over die lage aantallen. Ik zou zeggen: probeer ook even bij The Phone House en Belcompany. Ik was in Rotterdam vandaag de 3e, dus zal het in Leeuwarden toch ook wel moeten lukken bij die winkels (er zijn er wel minder dan in Rotterdam, maar toch)..
Zoveel haast heb ik er niet meer hoor :)
Wilde het gewoon even delen op dezelfde melodramatische manier als hier de trend is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

boogywoogy schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:48:
Ik heb nu nog wel een vraag. Ik weet dat er dus vaste abbo's zijn bij t-mobile, maar ik sms echt als een bezetene (sp?). Ik vraag me dan af of ik dus bovenop 29,95 iets er bij kan nemen dat ik unlimited kan sms'en? Ik SMS meer dan 5 sms'jes per dag. vooral in het weekend voor het uitgaan.

Jullie weten waarschijnlijk niet of dit kan, of wel, maar het zou wel handig voor mijn zijn om bijvoorbeeld 10 euro meer te betalen zodat ik meer kan sms'en.
Met die 10 euro zit je al bijna op een 300 abo, is dadan niet beter? Wordt je iPhone zelf ook goedkoper.. compenseert misschien wat?

Beste is denk ik morgen oid de T-Mobile klantenservice bellen en vragen of er een extra SMs bundel bij kan...
Anders mag je wel wat SMSjes van mij nemen in ruil voor minuten :) Ik heb liever minder SMS en meer minuten, maarja....
FiZz schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:53:
[...]
Zoveel haast heb ik er niet meer hoor :)
Wilde het gewoon even delen op dezelfde melodramatische manier als hier de trend is :P
Hehe, het is inderdaad erg hier he? Maarja, ik denk nog steeds dat we allemaal rustig kunnen blijven, voorraad genoeg vermoed ik. Was ook al zo bij de eerste iPhone!

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 226076 op 06-07-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:11
Anoniem: 226076 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:54:
[...]

Met die 10 euro zit je al bijna op een 300 abo, is dadan niet beter? Wordt je iPhone zelf ook goedkoper.. compenseert misschien wat?

Beste is denk ik morgen oid de T-Mobile klantenservice bellen en vragen of er een extra SMs bundel bij kan...
Anders mag je wel wat SMSjes van mij nemen in ruil voor minuten :) Ik heb liever minder SMS en meer minuten, maarja....

[...]

Hehe, het is inderdaad erg hier he? Maarja, ik denk nog steeds dat we allemaal rustig kunnen blijven, voorraad genoeg vermoed ik. Was ook al zo bij de eerste iPhone!
heb ik al voor gebeld... Het is niet mogelijk om een extra sms bundel te nemen, helaas...

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50814

Ik was donderdag bij T-Mobile in Leidschendam, en kreeg daar het ontluisterende bericht te horen dat ze er waarschijnlijk maar 5 krijgen en dat T-Mobile zelfs voor bestaande klanten bij lange na niet genoeg heeft.

Nu is het dus even de vraag of hij gelijk heeft, maar als het klopt is het naast een enorme teleurstelling ook zeer asociaal van T-Mobile.

Tenslotte was ook ik van plan om vroeg naar een winkel te gaan om eindelijk die iPhone te kopen. Nou is het een ding als iets populairs uitverkoopt, maar als ze dat van te voren al weten, is het wel heel erg zuur dat je daar om 7:00 staat.

Zijn er meer die dit te horen hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Ik heb mezelf voorgenomen om niet aan die rijen/hype mee te doen om de toestel op 11 juli te bemachtigen, sta bij 2 winkels ingeschreven op de reserveringslijst, bij eentje zelfs nummer 7 van de lijst mocht het daar niet op lukken dan wacht ik met alle plezier nog wel een maand voordat ik een Iphone 8gb telefoon heb.

Ga toch over een paar dagen op vakantie dus feitelijk gezien heb ik helemaal niets aan het toestel zolang ik in het buitenland ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:40

Scrummie

Think different

Anoniem: 50814 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:54:
Ik was donderdag bij T-Mobile in Leidschendam, en kreeg daar het ontluisterende bericht te horen dat ze er waarschijnlijk maar 5 krijgen en dat T-Mobile zelfs voor bestaande klanten bij lange na niet genoeg heeft.

Nu is het dus even de vraag of hij gelijk heeft, maar als het klopt is het naast een enorme teleurstelling ook zeer asociaal van T-Mobile.

Tenslotte was ook ik van plan om vroeg naar een winkel te gaan om eindelijk die iPhone te kopen. Nou is het een ding als iets populairs uitverkoopt, maar als ze dat van te voren al weten, is het wel heel erg zuur dat je daar om 7:00 staat.

Zijn er meer die dit te horen hebben gekregen?
Er zijn iets van 80 T-mobile shops. Als die er allemaal ongeveer 10 krijgen, zit je op 800 iPhones. Nu mag ik een banaan worden als er 800 iPhones aan T-Mobile shops gaan worden geleverd.

Ik kan het me niet voorstellen dat het daadwerkelijk zo zwak is gesteld met de levering. Ik gok eerder op drukke winkels: stuk of 100/150. Kleine plaatsjes: stuk of 50. Pure speculatie natuurlijk.

Gemiddeld zal het wel uitkomen op een eerder genoemd aantal: 8000 iPhones voor T-Mobile winkels zelf. Daar zullen nog wel een paar duizend telefoontjes extra bij op komen die geleverd gaan worden aan BelCompany etc.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.iphonehelpdesk.nl/webshop.asp

Voor als je een losse Iphone wilt kopen zonder abonnement

€ 620,- voor 16 GB
€ 540,- voor 8 GB

erg prijzig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Anoniem: 87873 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:10:
http://www.iphonehelpdesk.nl/webshop.asp

Voor als je een losse Iphone wilt kopen zonder abonnement

€ 620,- voor 16 GB
€ 540,- voor 8 GB

erg prijzig....
Sommige mensen trappen ook overal in. Denk nou even na: de t-mobile shops hebben nog geen iphones, maar deze website heeft ze wel? En nog weten te unlocken voordat er ook maar iemand een heeft vast kunnen houden?

Ik zou ze vooral je geld geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 50814 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:54:
Haha, het wordt hier met het uur mooier. Alsof T-Mobile jou ook maar iets verschuldigd is tot het contract getekend is en jij gedokt hebt...

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

musiqman schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:49:
[...]

Ook vind ik het jammer om te zien dat er zoveel van Wifi afhankelijk is terwijl er te weinig open wifi plekken (of duur betaalde, of niet werkende) plekken zijn (als ik alleen al naar hier in amsterdam kijk, met mn oude touch hoefde ik niet te proberen te wifi en onderweg, niet handig voor je gps dus bijv.)
Vergeet niet dat je met de iPhone abbo's ook onbeperkt gebruik kan maken van de T-Mobile hotspots :)

[ Voor 4% gewijzigd door TheRookie op 06-07-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat je niet door de wijs brengen over aantallen. De T-Mobile shops hebben geen inspraak op hoeveel ze krijgen. Ze krijgen op Woensdag of Donderdag pas de levering en iets daarvoor pas te horen hoeveel stuks dat zijn. Wat ze ook zeggen het is dus nergens op gebasseerd.

Heb vandaag filiaalmanager van alle Amsterdamse vestigingen gesproken. (elke dag ff die gasten stalken.. hehe :P ).

Dus pas op zn vroegst vanaf Dinsdag kunnen we de gasten van de T-Mobile shop geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 18:25
Hey, ik ga op vakantie naar Amerika, en ik zit dus nu te kijken naar een iPhone. Ik wil sowieso een Touch, maar als ik een iPhone koop, heb ik geen andere mobiel meer nodig > dat scheelt ruimte in m'n zakken :) . Nu vraag ik mij af: Kan dit? Kan je een losse iPhone in Amerika kopen voor 500 dollar oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

TheRookie schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:50:
[...]

Vergeet niet dat je met de iPhone abbo's ook onbeperkt gebruik kan maken van de T-Mobile hotspots :)
Dat was ik wel vergeten. Is dat nou wel of niet zo? In de gegevens kan ik het niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Killzone schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:38:
Hey, ik ga op vakantie naar Amerika, en ik zit dus nu te kijken naar een iPhone. Ik wil sowieso een Touch, maar als ik een iPhone koop, heb ik geen andere mobiel meer nodig > dat scheelt ruimte in m'n zakken :) . Nu vraag ik mij af: Kan dit? Kan je een losse iPhone in Amerika kopen voor 500 dollar oid?
De oude wordt niet meer verkocht en bij de nieuwe wordt volgens mij verplicht dat je een amerikaans paspoort / sofinummer over kan leggen. Tevens moet je direct een abo afsluiten bij AT&T volgens mij..

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Heb je de nieuws brief niet gelezen dan? Daar staat duidelijk in dat je onbeperkt gebruik kan maken van Hotspots (700 KPN, 700 T-Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Kijk ook maar in de PDF met de voorwaarden van de iPhone abbo's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brynnie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op een Mobistar meeting in België werd het volgende gemeld:

Er komen 10 exemplaren per Mobistar winkel (weet niet of dat er 10 per soort of 10 in totaal zijn)
en
8GB variant zal 499 Eur kosten
16 GB variant zal 699 Eur kosten
zonder abonnement

Bovenstaande heb ik nu al in 3 verschillende Mobistar winkels vernomen. Het enige wat ze niet konden bevestigen, was of de launch date ook 11 juli wordt.

Mobistar had op 4 juli om 14u30 een persconferentie voorzien, maar die werd in laatste instantie (de avond ervoor) geannuleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

K, tnx. Blijkbaar overheen gelezen en bij het andere kopje over Hotspots de conclusie getrokken dat het niet gratis is, maar €34,50 zou kosten. Dat is dus internationaal tarief. Dat abonnement wordt met de dag aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186109

De 2.0 firmware wordt naar verwachting binnen een week gekraakt, net zoals de 1.1.3. en 1.1.4. De beta versie van 2.0 is zelfs al gekraakt. Maak je dus niet te druk om simlocks etc. De Iphone's werken wat anders als bv een Nokia of een HTC. Gewoon een kwestie van de juiste baseband/bootloader firmware gebruiken straks.
kraken is geen probleem, maar vele dingen gaan langs de server van Apple in de firmware 2.0. Dus als Apple van plan is alle gekraakte Iphone's te pesten, dan zitten de krakers onder ons met een probleem; zeker voor degene die nu de 1G Iphone hebben en van plan is naar 2.0 te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://nl.youtube.com/wat...ngstips-kopers-iphone-3g/

Instructiefulmpje van T-mobile op youtube gevonden.... Beetje standaard maar toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Anoniem: 226076 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:43:
[...]

De oude wordt niet meer verkocht en bij de nieuwe wordt volgens mij verplicht dat je een amerikaans paspoort / sofinummer over kan leggen. Tevens moet je direct een abo afsluiten bij AT&T volgens mij..

Succes :)
Klopt.

Maar als je een Amerikaan kan vinden die dit voor je wil doen kost die hele iphone niets meer.

199 dollar iphone
15 dollar tax
175 dollar contract cancellation
====
400 dollar = 250 euro.

Goeie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
info:

elke mediamarkt krijgt 8 exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 17:42
peterrrr schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:43:
info:

elke mediamarkt krijgt 8 exemplaren.
Bron? Geverifieerd?

Elke PhoneHouse krijgt 19,5 exemplaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dat bron gedoe is een beetje irritant. Sommige mensen zitten dicht bij het vuur en zijn zelf de bron en andere weer hebben het van iemand gehoord die betrouwbaar is. Wil je het niet geloven ok, maar ga daar niet steeds zo op hameren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Maar hoe zit het nou met de fup. is het echt onbeperkt of zit er idd een fup aan, en wat is deze, en wat is deze vergeleken met andere aanbieders,

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Anoniem: 87873 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:35:

Instructiefulmpje van T-mobile op youtube gevonden.... Beetje standaard maar toch :D
Jezus.. wat.. praat.. dat wijf.. erg.. wazig.. -.-

Volgens dat filmpje gaan alle winkels dus om 9:30 open op 11 juli :)

[ Voor 8% gewijzigd door MoietyMe op 06-07-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

Anoniem: 87873 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:35:

Ah, vanaf 11 juli kan je 'm dus ook via de T-mobile site kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Good Fella schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:05:
[...]

Jezus.. wat.. praat.. dat wijf.. erg.. wazig.. -.-

Volgens dat filmpje gaan alle winkels dus om 9:30 open op 11 juli :)
ik .. denk ... dat... de.. kaartjes... waar... ze vanaf leest.. maar 1 woord per kaart hebben :+ :D

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ook zeer amateuristisch camera werk... lijkt wel met een gemaakt met een mobieltje :P

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
DaannO schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:59:
Dat bron gedoe is een beetje irritant. Sommige mensen zitten dicht bij het vuur en zijn zelf de bron en andere weer hebben het van iemand gehoord die betrouwbaar is. Wil je het niet geloven ok, maar ga daar niet steeds zo op hameren.
Iemand die zegt: "Info: MM krijgt 8 exemplaren" zonder enige extra info, dat is pas irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
cornelixnootje1 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:27:
[...]

Iemand die zegt: "Info: MM krijgt 8 exemplaren" zonder enige extra info, dat is pas irritant.
Dat mag zo zijn, echter als jij een onzin "jasje" eromheen wilt met 20 zinnen dan kan dat ook. De kern van zijn stukje is dat ding dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ik ken die vrouw, dat is bij de T-Mobile shop in Den Haag bij Station Hollands Spoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Die FUP hoef je je geen zorgen te maken tenzij je 24/7 gigabytes per uur binnen haalt dan zou dat nog wel is vervelend uit kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, gaan ze bij de TPH die dingen door midden zagen? 19,5? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Shiver23 heeft vrijdag één iPhone 8gb. Meer is niet interessant :D
Leuk dat een winkel er acht krijgt, maar hoeveel vraag is er? Je hebt er helemaal niets aan.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.