[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.295 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:50
Eastman schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:23:
[...]

Dat betekend dus dat jij ook dat het jou belminuten kost wanneer een voicemail wordt ingesproken. jij betaald immers de verbinding tussen jou en je exchange server..

Dus ipv. belminuten tijdens afluisteren, kost het je nu belminuten voor het inspreken..
Nee die doorschakeling kost mij niks, die betaald de beller. Dat is namelijk ook het zelfde als bij jouw iemand een voicemail inspreekt op jouw mobiele nummer. Ik zie die kosten dan ook niet terug op mijn factuur.

[ Voor 0% gewijzigd door don spike op 04-07-2008 14:28 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

DaannO schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:14:
Op de T-Mobile site staat dat hij ook met andere T-Mobile abo's verkocht zal gaan worden. 1+1=2 i dit geval ;)
Ja maar dat wist je al, dus het bericht dat andere winkels de iPhone ook gaan verkopen veranderd niets aan de situatie. Je kunt andere T-Mobile abbo's aansluiten met de iPhone. Die andere toko's zijn gebonden aan dezelfde regels als de T-Mobile shops, geen voordeel dus, behalve dan dat je op meerdere plekken terecht kunt.
Anoniem: 226076 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:23:
Voor alle speculanten die graag willen weten waar de iPhone het goedkoopst is:
http://www.iphoneclub.nl/...iphone-3g-het-goedkoopst/
Nederland toch 1 van de goedkoopste landen, goed om dat bevestigd te krijgen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Anoniem: 33358 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:28:
[...]

Ja maar dat wist je al, dus het bericht dat andere winkels de iPhone ook gaan verkopen veranderd niets aan de situatie. Je kunt andere T-Mobile abbo's aansluiten met de iPhone. Die andere toko's zijn gebonden aan dezelfde regels als de T-Mobile shops, geen voordeel dus, behalve dan dat je op meerdere plekken terecht kunt.

[...]

Nederland toch 1 van de goedkoopste landen, goed om dat bevestigd te krijgen. 8)
Klopt, echter werk ik bij 1 van die ketens dus dan scheelt het altijd al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
don spike schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:26:
[...]

Nee die doorschakeling kost mij niks, die betaald de beller. Dat is namelijk ook het zelfde als bij jouw iemand een voicemail inspreekt op jouw mobiele nummer. Ik zie die kosten dan ook niet terug op mijn factuur.
Dan zit je nu waarschijnlijk niet bij tmobile..
De dienst Doorschakelen is gratis. Je betaalt alleen voor het ‘gesprek’ van je eigen telefoon naar het telefoonnummer waarnaar je hebt doorgeschakeld. Je betaalt hiervoor hetzelfde tarief als je normaal zou betalen om van je mobiel naar dat telefoonnummer te bellen.

Degene die naar jouw telefoon(nummer) belt, betaalt het normale tarief voor bellen naar een mobiel nummer.

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:50
Eastman schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:33:
[...]

Dan zit je nu waarschijnlijk niet bij tmobile..

[...]
Ik zit wel bij T-Mobile, maar ik gebruik niet de doorschakeling waar naar jij verwijst, ik heb het nummer gewijzicht waarna T-Mobile normaal mijn voicemail naar toe droorschakeld.
Heb dit ook bij T-Mobile destijds nagevraagt.

Als je meer wil weten stuur maar een pm, want deze discusie hoort niet helemaal in deze topic thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

DaannO schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:03:
[...]

1 jaar abo, here i come :D
Nice nieuws, hebben hier een T-Mobile shop, HTR, Phone House en Bel Company. Wat dat betreft zal ik hem heus wel ergens kunnen krijgen vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 23:40
Anoniem: 87873 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:46:
[...]

Krijgen ze limburg ervoor terug... iedereen blij _/-\o_
Wat is dit nu weer voor domme opmerking? Toon eens een beetje respect voor je land.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226076

Hiet 2 T-Mobile, 3 BelCompany, 2 PhoneHouse, 1 Media Markt en 1 iFactors, allemaal binnen een straal van 1km van elkaar verwijderd. Locatie @ Rotterdam.
Er zijn nog meer toko's op zuid, en ook nog in alexandrium. Dan is het handig om in de 2e stad van NL te wonen :) (Oja, ook allemaal binnen 10 minuten lopen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Er is wel sprake van schaarste echter is dit eerder kunstmatig dan voorraad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Zo, waar kunnen we vrijdag het beste in Amsterdam campen? :) Kalverstraat T-mobile shop hoorde ik al, maar laten we even een Tweakers-knokploegje opzetten en als 6pack naar binnen rammen, who's in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Anoniem: 226076 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:51:
Hiet 2 T-Mobile, 3 BelCompany, 2 PhoneHouse, 1 Media Markt en 1 iFactors, allemaal binnen een straal van 1km van elkaar verwijderd. Locatie @ Rotterdam.
Er zijn nog meer toko's op zuid, en ook nog in alexandrium. Dan is het handig om in de 2e stad van NL te wonen :) (Oja, ook allemaal binnen 10 minuten lopen :D )
Same here :)

Even op 11 juli rond 8 uur bij de lijnbaan of beursplein campen. Tenzij ze al om 0.00u beginnen met verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Ik heb de voorwaarde van tmobile nog even doorgenomen..

gebruik van visual voicemail is gratis en normaal voicemail kost belminuten...
Dus blijkbaar werkt visual voicemail volledig over internet en wordt er niet ingebeld voor de berichten...

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 14:54
Is T-Mobile niet verplicht om na een jaar een methode te bieden om een telefoon kosteloos te unlocken zodat je 'em bij elke provider kunt gebruiken ?

http://www.iusmentis.com/...ren/#verplichtverwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Wunk schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:13:
Is T-Mobile niet verplicht om na een jaar een methode te bieden om een telefoon kosteloos te unlocken zodat je 'em bij elke provider kunt gebruiken ?

dat klopt, maar dan zit je nog steeds aan het contract vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Dat kan ook, althans ik probeer het nu elke dag. Inloggen op T-Mobile.nl en dan Sim-unlockcode aanvragen rechts in het menu. Alleen dat is tijdelijk niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Wunk schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:13:

Vind dit stuk toch een beetje vaag:
Unlock-codes invoeren
Een simlock verwijderen ("unlocken") gebeurt vaak door een speciale code in te voeren. Die zogeheten unlock-codes zijn vaak op internet te vinden, en er zijn ook bedrijven die beschikken over die codes en tegen betaling daarmee toestellen unlocken. Dit is allemaal volstrekt legaal. Een simlock verwijderen door een code in te voeren, is toegestaan. Codes zijn gewoon getallen, en er is niets mis met verspreiden of gebruiken van zulke getallen.
Dat zou betekenen dat je serials ed eigenlijk ook zou mogen verspreiden aangezien deze ook vaak uit gewoon getallen bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Zo!!! dat is even interessant :D Ik verkoop telefoons bij een van de genoemde retailers :D
Kom maar op met die zwakke test. Daar gaan we even met gemakt doorheen lopen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Alpha-sphere schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:18:
Zo!!! dat is even interessant :D Ik verkoop telefoons bij een van de genoemde retailers :D
Kom maar op met die zwakke test. Daar gaan we even met gemakt doorheen lopen.
Als je nog niet op de hoogte bent vrees ik ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 02:17
* RobbertC is "getrainde verkoper" :D Was ook wel erg makkelijk bij T-Mobile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Oh daar zijn al onze "interne bronnen" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Net t-mobile ff gebeld om te verifiëren mbt de abonnementen.

De Iphone zal alleen beschikbaar komen met de abonnementen die eerder genoemd waren in 't mailtje. Het gaat hier om twee jarige abbo's. Combinaties van oude en of relax / flex abonnementen zijn niet geldig. Bij verlening van abonnement krijg je een nieuw nummer, je kan wel je huidige nummer laten porteren naar je nieuwe "Iphone Abonnement"

misschien was dit al bekend, maar toch, heb geen zin om 50+ pagina's door te spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 14:40

Scrummie

Think different

Brrrr. Ik ben echt bang dat het niet gaat lukken 11 juli. Waarschijnlijk (75% kans) pas om 16:30 vrij, en dan ben ik in Enschede.. Dan is het dus of daar de Mediamarkt, T-Mobile, BelCompany, of Phonehouse bij langs, waardoor ik dus al te laat in Almelo kan zijn om daar alles bij langs te gaan.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Waarom een nieuw nummer bij verlenging? Onlogisch en vooral ook extra werk voor T-Mobile zelf. Nog maar een keer vragen: Weet iemand iets over de verlengen als je een Orange abonnement hebt?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scrummie schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:35:
Brrrr. Ik ben echt bang dat het niet gaat lukken 11 juli. Waarschijnlijk (75% kans) pas om 16:30 vrij, en dan ben ik in Enschede.. Dan is het dus of daar de Mediamarkt, T-Mobile, BelCompany, of Phonehouse bij langs, waardoor ik dus al te laat in Almelo kan zijn om daar alles bij langs te gaan.
1630 oehh.. nou ik denk dat als je voor 11:00 niet voor een winkel staat dat je sowieso minimaal een weekje moet wachten. Ik ga zelf voor 08:30.

Maar wat vinden jullie van het feit dat er bij andere toko's ook de iPhone wordt verkocht op 11 Juli. Ik vind het zelf helemaal niet z'on prettige ontwikkeling. Dit betekend dat er per winkel minder iPhones beschikbaar zijn. Ik ga gewoon trouw naar de T-Mobile shop, heb daar toch meer vertrouwen in.

p.s: Mediamarkt die telefoons met abbonement gaat verkopen, die electronica supermarkt? :X

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 33358 op 04-07-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59576

iemand enig idee hoe veel Iphones ze bij de shop in Arnhem hebben besteld??
Ik woon namelijk in Arnhem en nou met de vakantie zit ik ook vaak in Doetinchem, en in Doetinchem hebben ze er 90 besteld... maar de verkoopster zei dat ze er waarschijnlijk geen 90 krijgen en dat hun verkoop record op 120 telefoons per dag zit... wordt dus erg krap :(
nou weet ik dus niet waar ik meer kans heb; in Doetinchem of Arnhem ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:16
Shiver23 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:42:
Waarom een nieuw nummer bij verlenging? Onlogisch en vooral ook extra werk voor T-Mobile zelf. Nog maar een keer vragen: Weet iemand iets over de verlengen als je een Orange abonnement hebt?
omdat de actie in deze setting niet bedoeld is voor bestaande t-mobile klanten

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

jeehaa schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:08:
[...]

Waarom niet? Je zou je eigen klanten iets aanbieden zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

jeehaa schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:08:
[...]

Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Laatst online: 06-07 13:14
Anoniem: 33358 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:46:
[...]
p.s: Mediamarkt die telefoons met abbonement gaat verkopen, die electronica supermarkt? :X
Dat doet Mediamarkt al zo lang als ze in Nederland winkels hebben, al jaren dus.
Heb er zelf ook al eens een abonnement afgesloten zonder problemen, het is ook niet zo dat dat zo een enorm bijzonder proces is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Anoniem: 59576 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:51:
iemand enig idee hoe veel Iphones ze bij de shop in Arnhem hebben besteld??
Ik denk 130. Ik doe voor dit soort voorspellingen altijd 5 keer het kengetal van waar de winkel zich bevindt (026).

Je kan ook 6 keer de geschatte temperatuur van Arnhem doen, maar mijn ervaring is dat die schattingen net ietsje minder betrouwbaar zijn.

Maar je zou ze ook even kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
StrayDog schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:17:
[...]

Dat doet Mediamarkt al zo lang als ze in Nederland winkels hebben, al jaren dus.
Heb er zelf ook al eens een abonnement afgesloten zonder problemen, het is ook niet zo dat dat zo een enorm bijzonder proces is.
Inderdaad. Iedere malloot kan een fax sturen. Zelfs de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244904

cornelixnootje1 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:18:
[...]

Maar je zou ze ook even kunnen bellen.
Das wel grappig dat je dat zegt, ik kan op de t-mobile site geen nummers vinden van de t-mobile shops. Ook niet in de gouden gids enzo. Moet je eerst langs gaan en dan daar het nummer vragen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-07 21:52
T-mobile winkels bieden geen mogelijkheid om telefonisch contact met hun op te nemen... Vind ik belachelijk, maargoed.. Tis zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 00:24
Anoniem: 244904 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:20:
[...]

Das wel grappig dat je dat zegt, ik kan op de t-mobile site geen nummers vinden van de t-mobile shops. Ook niet in de gouden gids enzo. Moet je eerst langs gaan en dan daar het nummer vragen ofzo?
Dat zag ik ook ja, waarscheinlijk willen ze gewoon dat je voor vragen de centrale helpdesk belt. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen, anders gaan allerlij mensen die winkels bellen voor hele basic vraagjes terwijl het personeel in die winkels er is om klanten in de winkel te woord te staan.

Wel jammer in dit geval, maar als je bereid bent om op de eerste dag vroeg voor zo'n winkel te gaan staan is het toch niet teveel moeite om er eerder ook een keer langs te gaan?

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161123

Is er nou eigenlijk echt een te kort of is het gewoon de hype die zo vervelend is ?

Ik wil er volgende week 2 zakelijk halen in Rotterdam maar begin nu toch sterk te twijfelen of dit gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161123 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:32:
Is er nou eigenlijk echt een te kort of is het gewoon de hype die zo vervelend is ?

Ik wil er volgende week 2 zakelijk halen in Rotterdam maar begin nu toch sterk te twijfelen of dit gaat lukken...
Tja wat is eigenlijk je vraag, want beide zijn met elkaar verbonden. Tis een Hype dus is de vraag groot, waarschijnlijk veel groter dan het aanbod.

Maar wat is een te kort, voor de eerste week misschien wel, maar de iphones worden constant geproduceerd dus als het moet kan elke Nederlander er 1 krijgen (uiteindelijk..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161123

Anoniem: 33358 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:40:
[...]

Tja wat is eigenlijk je vraag, want beide zijn met elkaar verbonden. Tis een Hype dus is de vraag groot, waarschijnlijk veel groter dan het aanbod.

Maar wat is een te kort, voor de eerste week misschien wel, maar de iphones worden constant geproduceerd dus als het moet kan elke Nederlander er 1 krijgen (uiteindelijk..)
Helaas ben ik er natuurlijk weer 1 van die hem vrijdag ochtend wilt hebben...

Word dus weer vroeg naar Rotterdam! Iemand die mee wilt ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47210

Wat ik gewoon niet kan uitstaan is dat T-Mobile het bestaande klanten vrijwel onmogelijk maakt om een iPhone te bemachtigen... Mijn abo loopt zeker nog een jaar maar ik wil gewoon die iPhone verdomme :P

Denk dat ik T-Mobile maar eens ga mailen/bellen of er echt niks mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Eurm, dat slaat eigenlijk nergens op. Enigste wat ik op T-mobile aan heb te merken is dat bestaande klanten die KUNNEN verlengen (wellicht) geen voorrang krijgen. Is natuurlijk logisch dat ze met zo'n grote stunt als de iPhone meer (nieuwe) klanten willen hebben dus ik maak me er verder niet druk om.

Jij hebt echter gewoon een contract, die niet afloopt en waardoor je dus niet kan verlengen. Herinner je je nog het zetten van een handtekening een tijdje geleden? Hoezo is dit T-Mobile z'n schuld?

Als je abonnement straks afloopt zijn er ongetwijfeld genoeg iPhones en kan je gewoon lekker gaan verlengen. Kijk ik ben gewoon een astrologische genie aangezien mijn abonnement na 2 jaar op 11 juli precies afloopt }:O

[ Voor 18% gewijzigd door nudie op 04-07-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47210

Ja natuurlijk begrijp ik dat ik aan een contract vast zit, dat is ook niet mijn probleem. Maar normaal gesproken kun je een telefoon gewoon los kopen toch, en nu niet. Dus daar baal ik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
nudie schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:00:
Eurm, dat slaat eigenlijk nergens op. Enigste wat ik op T-mobile aan heb te merken is dat bestaande klanten die KUNNEN verlengen (wellicht) geen voorrang krijgen. Is natuurlijk logisch dat ze met zo'n grote stunt als de iPhone meer (nieuwe) klanten willen hebben dus ik maak me er verder niet druk om.

Jij hebt echter gewoon een contract, die niet afloopt en waardoor je dus niet kan verlengen. Herinner je je nog het zetten van een handtekening een tijdje geleden? Hoezo is dit T-Mobile z'n schuld?

Als je abonnement straks afloopt zijn er ongetwijfeld genoeg iPhones en kan je gewoon lekker gaan verlengen. Kijk ik ben gewoon een astrologische genie aangezien mijn abonnement na 2 jaar op 11 juli precies afloopt }:O
Quote For Truth!!

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben benieuwd of ze op 7 Juli ook bekend gaan maken hoeveel stuks er voor Nederland zijn geleverd (1ste batch). Ben erg benieuwd. Op 1 of andere manier blijft die magische 50.000 stuks op allerlei forums e.d. rondslingeren, maar dat is nergens op gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:40

rammes

koekebakker 1e klas

jzn21 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:26:
T-mobile winkels bieden geen mogelijkheid om telefonisch contact met hun op te nemen... Vind ik belachelijk, maargoed.. Tis zo.
hebben zeker geen dekking in de winkels ;)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

Tja, je hebt normale toestellen en je hebt de iPhone. Zoals ik al eerder zei leek het mij best lucratief voor T-Mobile om tussentijds je abonnement te kunnen verlengen. In de US kun je voor de 3G ook tussentijds je abonnement verlengen. Vroegah had je als bestaande abonnee nog veel voordeel, dat is tegenwoordig wel anders helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 61137 op 04-07-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online

I hear ya brother!

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238848

DaannO schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:03:
[...]

1 jaar abo, here i come :D
Het lijkt er inderdaad op dat de Phone House de iPhone zal gaan aanbieden;
http://www.phonehouse.nl/iphone

Alleen zag ik daar tussen de FAQ ook het volgende staan:

"Zijn andere T-Mobile abonnementen ook beschikbaar in combinatie met iPhone?
De iPhone 3G is bij The Phone House niet verkrijgbaar in combinatie met andere T-Mobile abonnementen. "

Als ik het goed begrijp, kan je bij hun dus geen Flex of Relax abo afsluiten, maar moet je daarvoor echt naar de klantenservice.

(Die wat dat betreft ook zichzelf tegenspreekt; heb 2 keer een vraag gesteld, de ene geeft aan dat het niet kan, de andere medewerker zegt van wel.. Fijn al die verwarring.. 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Dus je kan hem wel in een andere winkel kopen, maar dat heeft alleen voordeel als deze toevallig dichter bij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cornelixnootje1 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:15:
Dus je kan hem wel in een andere winkel kopen, maar dat heeft alleen voordeel als deze toevallig dichter bij is?
Ja dat kan, tenminste nog niet officieel bevestigd door T-Mobile, maar wel zo goed als zeker, aangezien veel belcompany, the phone house etc medewerkers op verschillende forums al aangeven de cursus te hebben gedaan.

Ik vind het een groot nadeel, zeker als er weinig iPhones zijn, hoe meer het aanbod is verspreid hoe meer kans je hebt om overal net te laat te zijn.. |:(

Update: Er gaan geruchten dat Hong Kong er maar 500 krijg.. :X zie linkje
Zou T-mobile NL al weten hoeveel ze binnenkrijgen in de eerste week en zouden de iPhones al geleverd zijn? Ik vraag het me af.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 33358 op 04-07-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-07 12:30
Anoniem: 33358 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:19:
[...]

Ja dat kan, tenminste nog niet officieel bevestigd door T-Mobile, maar wel zo goed als zeker, aangezien veel belcompany, the phone house etc medewerkers op verschillende forums al aangeven de cursus te hebben gedaan.

Ik vind het een groot nadeel, zeker als er weinig iPhones zijn, hoe meer het aanbod is verspreid hoe meer kans je hebt om overal net te laat te zijn.. |:(

Update: Er gaan geruchten dat Hong Kong er maar 500 krijg.. :X zie linkje
Zou T-mobile NL al weten hoeveel ze binnenkrijgen in de eerste week en zouden de iPhones al geleverd zijn? Ik vraag het me af.
Als ze het niet zouden weten is het een flutbedrijf ;)

Ik ga nog steeds voor me lokale T-mobile shop die kunnen me meer korting geven (op me klantwaarde) en ik kan er me T-Mobile extra puntjes inleveren bij me verlenging :)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

nils7 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:57:
[...]

Ik ga nog steeds voor me lokale T-mobile shop die kunnen me meer korting geven (op me klantwaarde) en ik kan er me T-Mobile extra puntjes inleveren bij me verlenging :)
Ik dacht dat ze geen extra korting gaven bij een verlening met een iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 12:04

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ben benieuwd wat t-mobile zou doen als er gewoon niemand dag 1 zou kopen... Dat zou pas leuke stunt zijn :+

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De eerste keten heeft haar site online staan: http://www.phonehouse.nl/iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 07-07 12:30
Anoniem: 61137 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:02:
[...]

Ik dacht dat ze geen extra korting gaven bij een verlening met een iPhone?
Oeh heb niet zo goed opgelet of het bij de iPhone persee anders is maar op normale toestellen kunnen ze bij de Tshop en telefonische t-mobile shop bij een verlenging je iets extra's bieden.
Heb een jaar bij ze gewerkt dus weet nog wel het eea. (nee niet buitengeschopt ging lekker 5 maanden in het buitenland studeren)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ja en bij de iPhone niet. Ik volg dit nou een week dus weet nog wel het eea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Laatst online: 10-07-2024
Inmiddels niet meer, pagina is verwijderd en verwijst gewoon naar de indexpagina.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

Dat was kort, hij is al weer offline. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Haha, dat was inderdaad kort. Heb geen screen kunnen maken jammer genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 03-07 00:24
DaannO schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:48:
Haha, dat was inderdaad kort. Heb geen screen kunnen maken jammer genoeg :P
Kun je net even Firefox of Internet explorer in offline modus zetten en dan naar de pagina gaan en hem opslaan?

Wat stond er zoal op?

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Dat je hem alleen kan kopen met de 3 speciale iPhone-abonnementen van T-Mobile, de specs stonden er, en een gekopieerde faq van T-Mobile. Niks speciaals iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

Ja, en er stond ook nog dat je je kan opgeven voor de nieuwsbrief zodat je geïnformeerd wordt over de verkrijgbaarheid enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Anoniem: 264597 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:07:
Ja, en er stond ook nog dat je je kan opgeven voor de nieuwsbrief zodat je geïnformeerd wordt over de verkrijgbaarheid enz.
Ook nog dat je de iPhone alleen in de winkel kon kopen en niet on-line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
Ik liep vandaag langs A-mac Amersfoort en kon het niet laten om even naar de iPhone te vragen. De verkoper zei dat de officiële inschrijving net gestart was: ik heb me op de lijst gezet en ben nu de 10e. Ik moest 50 euro aanbetalen en ze konden me met zekerheid zeggen dat ze hem (iPhone black, 16 GB) 48 uur zouden vasthouden. Ben ik even blij! Ik moet 11 juli tot half 5 werken en kan geen vrij krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:42
Weet iemand of die T-Mobile abbo's ook Push mail ondersteunen? Of moet je dan alsnog een exchange server hebben of Mobileme lid worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Noxa schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:15:
Weet iemand of die T-Mobile abbo's ook Push mail ondersteunen? Of moet je dan alsnog een exchange server hebben of Mobileme lid worden?
voor pushmail heb je sowieso een server nodig die de email naar je toestel pushed.. daar heeft je abonnement bij tmobile niks mee te maken... hoewel sommige providers apparte kosten in rekening brengt als je gebruik wilt maken van pushmail (mede omdat je de lijn constant bezet)...

Mobile ME biedt de service om je mails te pushen naar je telefoon... een gratis hosted exchange account als bijvoorbeeld mail2web.com werkt ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 16:23
kap schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:10:
[...]
Ook nog dat je de iPhone alleen in de winkel kon kopen en niet on-line.
Iemand enig idee hoe dit zou (kunnen) zijn voor zakelijke orders? Is natuurlijk niet handig als je je medewerkers allemaal richting winkel moet sturen om z'n ding op te laten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

De zakelijke sales heeft daar vast wel een passend antwoord op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 16:23
Zakelijke sales heeft ook geen info :/ Informatievoorziening lijkt daar net zo beroerd als bij het particuliere callcenter.

Je zou denken dat T-Mobile maanden de tijd heeft gehad om dit alles voor te bereiden. Hoe moeilijk kan het zijn om van te voren na te denken over tarieven, distributie en het informeren van je medewerkers :?

[ Voor 46% gewijzigd door bartvb op 04-07-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
bartvb schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:40:
Zakelijke sales heeft ook geen info :/ Informatievoorziening lijkt daar net zo beroerd als bij het particuliere callcenter.

Je zou denken dat T-Mobile maanden de tijd heeft gehad om dit alles voor te bereiden. Hoe moeilijk kan het zijn om van te voren na te denken over tarieven, distributie en het informeren van je medewerkers :?
Op zich is alles bekend toch? De prijs, de tarieven, de 3 enige abonnementen, en de launchdate.

Het zou natuurlijk kunnen dat er in de toekomst ooit andere opties komen, 1 jarige abo's, zakelijke deals, roze modellen en 1TB iphones, maar gezien het verleden met de 1st gen iphone zou ik ervanuit gaan dat of niet gaat gebeuren.

Het lijkt wel alsof mensen denken dat dit gewoon het zoveelste PDA toestelletje van HTC betreft. Het is een iPhone, de Apple experience, een super product, met een super garantie dat alles super werkt. Zoals met alle Apple producten. Die gaan ze echt niet even de markt op smijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Voor mij blijft het gewoon een mobiele telefoon met een erg mooi UMTS-abonnement erbij. Voor sommige mensen is het duidelijk meer. In New-York zijn ze maar vast in de rij gaan zitten een week voor de launch. 8)7 Gekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Het is een iPhone, de Apple experience, een super product, met een super garantie dat alles super werkt. Zoals met alle Apple producten. Die gaan ze echt niet even de markt op smijten.
Nou moet je niet te ver door gaan schieten... De Paus heeft Apple Inc. nog niet heilig verklaard en ik denk dat dat nog wel even een paar honderd jaar kan duren voordat hij dat ook daadwerkelijk doet ;)

Garantie is standaard, Specs zijn standaard, alleen de software is goed. Overigens zitten hier ook de nodige bugs in en missende feutures zoals het niet ondersteunen van een iPhone als modem voor je laptop. Niet is perfect of super in deze zin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
DaannO schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:07:
[...]

Nou moet je niet te ver door gaan schieten... De Paus heeft Apple Inc. nog niet heilig verklaard en ik denk dat dat nog wel even een paar honderd jaar kan duren voordat hij dat ook daadwerkelijk doet ;)

Garantie is standaard, Specs zijn standaard, alleen de software is goed. Overigens zitten hier ook de nodige bugs in en missende feutures zoals het niet ondersteunen van een iPhone als modem voor je laptop. Niet is perfect of super in deze zin :)
Wat ik wil zeggen is dat dit niet zomaar een telefoontje is, waar iedereen een pallet van kan aanschaffen om door te retailen. En ik zie niet waarom Apple die moeite zou doen. Dit is zo'n goede deal, mensen (jullie ook :)) kopen hem toch wel.

En mijns inziens is deze telefoon wel revolutionair. Al die dingen die wij nerds al een tijdje met onze HTC konden kan de buurvrouw straks ook op haar iphone. Plus al die extraatjes waarvoor wij nerds hem ook nog eens aanschaffen. Revolutionair zeker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cornelixnootje1 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:31:
[...]

Wat ik wil zeggen is dat dit niet zomaar een telefoontje is, waar iedereen een pallet van kan aanschaffen om door te retailen. En ik zie niet waarom Apple die moeite zou doen. Dit is zo'n goede deal, mensen (jullie ook :)) kopen hem toch wel.

En mijns inziens is deze telefoon wel revolutionair. Al die dingen die wij nerds al een tijdje met onze HTC konden kan de buurvrouw straks ook op haar iphone. Plus al die extraatjes waarvoor wij nerds hem ook nog eens aanschaffen. Revolutionair zeker! :)
He speak for yourself nerd ;)
--
Slechte zaak dat je overigens nog steeds kan inschrijven. Ga ik straks voor de deur van de T-Mobile shop staan en dan is het, ja sorry u bent dan wel de eerste klant, maar alles is helaas al gereserveerd. Ik heb echter wel een mooie HTC Touch Diamond voor je in de aanbieding.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Dan zou ik bijna een klacht over die winkel gaan indienen bij T-Mobile HQ :X Hoe AT&T de launch regelt in Amerika vind ik echt geweldig _/-\o_ Instructiefilmpjes hoe alles gaat werken op YouTube, duidelijk dat reserveren niet mogelijk is, ze maken er een groot feest van :P Geweldig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Anoniem: 33358 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:45:
[...]

He speak for yourself nerd ;)
--
Slechte zaak dat je overigens nog steeds kan inschrijven. Ga ik straks voor de deur van de T-Mobile shop staan en dan is het, ja sorry u bent dan wel de eerste klant, maar alles is helaas al gereserveerd. Ik heb echter wel een mooie HTC Touch Diamond voor je in de aanbieding.. |:(
Jouw postcount is hier nog veel hoger. Nerd! :)

Ik kan me zo voorstellen dat die inschrijvingen genegeerd worden zodra blijkt dat er te weinig iphones zijn. Staat er iets op de t-mobile website over inschrijven?
Misschien wel een extra reden om aan te nemen dat er (net als in de VS bij 1st gen) meer dan genoeg zijn voor iedereen, en zijn moeder. Als er een gegarandeerd tekort was zouden ze (om de door jou gegeven reden) denk ik niet alle 100% iphones "achter houden". Lijkt me wel heel slechte publiciteit.

Ik blijf denken trouwens dat er gewoon genoeg zijn. Ik kan me niet anders voorstellen. :) Gewoon omdat het vorig jaar zo was, en omdat het verschil tussen 1 miljoen of 3 miljoen telefoons produceren me niet zo groot lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Je kan je toch alleen inschrijven voor de e-mail en niet voor het toestel zelf? Of heb ik een bril nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-10-2024
Vanmiddag is bij The Phone House Heyhoef in de Tilburgse wijk Reeshof bevestigd dat ze 11 juli om 09:30 met de verkoop van de iPhone 3G gaan starten.
Sterker nog, voor zover bekend zullen zij de enige winkel zijn in dat gebied waar je'm kan halen.
En in tegenstelling tot de meeste T-Mobile shops doen zij wel aan reserveringen. De mijne staat er al! nr.3! :)
Dat hebben ze ook op hun Hyves gezet, met zelfs al een reclamefilmpje. *goeie zet _/-\o_ *
Lijkt mij goed nieuws voor de Tilburgers die buiten het centrum zitten

[ Voor 3% gewijzigd door Abductor op 05-07-2008 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Abductor schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 01:21:
Vanmiddag is bij The Phone House Heyhoef in de Tilburgse wijk Reeshof bevestigd dat ze 11 juli om 09:30 met de verkoop van de iPhone 3G gaan starten.
Sterker nog, voor zover bekend zullen zij de enige winkel zijn in dat gebied waar je'm kan halen.
En in tegenstelling tot de meeste T-Mobile shops doen zij wel aan reserveringen. De mijne staat er al! nr.3! :)
Dat hebben ze ook op hun Hyves gezet, met zelfs al een reclamefilmpje. *goeie zet _/-\o_ *
Lijkt mij goed nieuws voor de Tilburgers die buiten het centrum zitten
TPH met een Hyves :X Maar even voor de duidelijkheid: BelCompany neemt reserveringen aan, TPH neemt reserveringen aan. MM niet en T-Mobile ook niet, alleen sommige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165792

Volgens mij moet je gewoon een iPhone kunnen krijgen als je om 9.30 voor een Tmobile store staat, kan me niet voorstellen dat er nog 50 andere gekken zijn die dat ook doen, heb ik hier in Nederland althans nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

DaannO schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 08:40:
[...]

TPH met een Hyves :X Maar even voor de duidelijkheid: BelCompany neemt reserveringen aan, TPH neemt reserveringen aan. MM niet en T-Mobile ook niet, alleen sommige :)
Dus; ik ga vanmiddag naar een BelCompany en ik kan hem reserveren?

Edit: Net even gebeld met BelCompany in Almelo. Jongen aan de telefoon wist eerst niet of ze aan reserveringen deden. Nagevraagd; ja hoor, wij doen aan reserveringen. Naam en telefoonnummer afgegeven. Gevraagd naar een garantie: nee, geen garantie. Wel bijgezet op die lijst dat ik moet werken tot 16:30 dus ik heb hoop dat ze lief voor me zijn en er 1tje achterhouden.

[ Voor 34% gewijzigd door Scrummie op 05-07-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
cornelixnootje1 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:59:
[...]

Ik kan me zo voorstellen dat die inschrijvingen genegeerd worden zodra blijkt dat er te weinig iphones zijn. Staat er iets op de t-mobile website over inschrijven?
Meer inschrijvingen dan iPhones -> alleen de eerste x van lijst, lijkt me logisch ;) T-Mobile.nl zegt dat reserveren niet mogelijk.
Ik blijf denken trouwens dat er gewoon genoeg zijn. Ik kan me niet anders voorstellen. :) Gewoon omdat het vorig jaar zo was, en omdat het verschil tussen 1 miljoen of 3 miljoen telefoons produceren me niet zo groot lijkt.
Nee, is maar een factor 3 verschil 8)7 En natuurlijk gaan ze niet express achter houden, ze krijgen sowieso genoeg media-aandacht, 11 juli bespreken ze het bij de nos, rtl en hart van nederland :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Scrummie schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:32:
[...]

Dus; ik ga vanmiddag naar een BelCompany en ik kan hem reserveren?

Edit: Net even gebeld met BelCompany in Almelo. Jongen aan de telefoon wist eerst niet of ze aan reserveringen deden. Nagevraagd; ja hoor, wij doen aan reserveringen. Naam en telefoonnummer afgegeven. Gevraagd naar een garantie: nee, geen garantie. Wel bijgezet op die lijst dat ik moet werken tot 16:30 dus ik heb hoop dat ze lief voor me zijn en er 1tje achterhouden.
Je kunt ook gewoon een filiaal bij je in de buurt bellen natuurlijk, wel zo makkelijk ;)

Overigens, de eerste mensen hebben hun tent al opgezet in Amerika voor de Apple store in NY: http://www.viddler.com/explore/engadget/videos/33/ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Muthas schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:38:
[...]
Nee, is maar een factor 3 verschil 8)7
Wat ik wil zeggen is dat je als bedrijf in de mondiale GSM business zit en je met veel poespas een nieuw model aankondigt, die niet laat overschaduwen door tekorten. En bij dat soort getallen is het verschil tussen 1 miljoen of 3 miljoen inderdaad klein.

Denk je dat Apple het risico neemt dat je straks maanden op een iPhone moet wachten? Dat is nog nooit met een Apple product gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226076

Ik denk dat ik morgen in Rotterdam even wat BC en TPH winkels afstruin en wat ga navragen over lijsten etc. Moet vast iets mogelijk zijn. Ik denk dat ik overigens vrijdagochtend wat door de stad ga wandelen en dan zie ik wel of het ergens lukt of niet. iFactors kan ik ook nog navragen.

Als ze me maandag terug willen zien doe ik dat wel .. MAW: het komt allemaal wel goed! Als het niet in Rotterdam lukt, ga ik wel nar Vlaardingen of Schiedam ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolJuul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07 15:54
Beetje algemeen vraagje dit. Ik heb alleen ervaring met vroeger prepaid en tegenwoordig sim-only abonnementen, maar hoe zit het als je nu bijvoorbeeld een iPhone koopt bij T-mobile met abbo en je laat het toestel stuk vallen of raakt 'm kwijt, diefstal etc? Kun je dan voor die 80 Euro die je in eerste instantie als toestelprijs betaald had een nieuwe krijgen? Of moet je hier extra voor betalen (wat me realistischer lijkt)?

Ik weet namelijk niet hoe dit in z'n werk gaat normaal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37505

Ik heb net 2 iPhones 16GB zwart bij de Belcompany gereserveerd, geen enkel probleem. Ze verwachten de toestellen een dag voor de officiële release binnen te krijgen en bellen de mensen die gereserveerd hebben op, dat de telefoon binnen is en of je hem de dag erop nog komt ophalen.

Nette service, ik verwacht bij T-Mobile winkels wel aardige rijen met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
CoolJuul schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:00:
Beetje algemeen vraagje dit. Ik heb alleen ervaring met vroeger prepaid en tegenwoordig sim-only abonnementen, maar hoe zit het als je nu bijvoorbeeld een iPhone koopt bij T-mobile met abbo en je laat het toestel stuk vallen of raakt 'm kwijt, diefstal etc? Kun je dan voor die 80 Euro die je in eerste instantie als toestelprijs betaald had een nieuwe krijgen? Of moet je hier extra voor betalen (wat me realistischer lijkt)?

Ik weet namelijk niet hoe dit in z'n werk gaat normaal ...
Als je niet verzekerd bent is dat je eigen probleem. En nee, je kan hem niet voor 80 euro (of 1 euro bij het duurdere abo) nog eens kopen. Beetje naif om daar van uit te gaan, want dan zou iedereen er "een paar kwijt raken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
Wat ik mij afvraag:

heb je nu 1 of 2 jaar garantie op je iPhone, het abonnement is 2 jaar, maar of je dan ook 2 jaar garantie hebt... Bij Apple is garantie altijd standaard 1 jaar :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:43
jzn21 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:03:
Wat ik mij afvraag:

heb je nu 1 of 2 jaar garantie op je iPhone, het abonnement is 2 jaar, maar of je dan ook 2 jaar garantie hebt... Bij Apple is garantie altijd standaard 1 jaar :-(
1 hardware volgens mij en 2 jaar technische ondersteuning
bron: http://store.apple.com/nl...shop_iphone/family/iphone
De iPhone-garantie

iPhone wordt geleverd met twee jaar technische ondersteuning gedurende de looptijd van het contract met uw mobiele aanbieder. Bovendien worden uw iPhone, de oplaadbare batterij en alle meegeleverde accessoires gedurende een heel jaar na aankoop gedekt door een beperkte hardwaregarantie.

[ Voor 4% gewijzigd door Darkwolf5 op 05-07-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11-2022
Darkwolf5 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:57:
[...]

1 hardware volgens mij en 2 jaar technische ondersteuning
bron: http://store.apple.com/nl...shop_iphone/family/iphone

[...]
Volgens jouw bron is het toch echt 1 jaar garantie en 2 jaar technische ondersteuning. Laat maar, ik zie dat je je bericht reeds gewijzigd hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Arro op 05-07-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 21:47
Naast de grote retailketens zijn er ook webshops die het toestel zullen gaan aanbieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264074

Ik heb een vraagje over de voicemail.

In het pdf bestand met de tarieven staat dat naar je voicemail luisteren het beltarief kost, bij de abbonementen staat dat visual voicemail gratis is.

Moet je dan als nog betalen voor je voicemail of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

JJapie schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 15:10:
Naast de grote retailketens zijn er ook webshops die het toestel zullen gaan aanbieden :)
Adviesprijzen of eigen prijs? Of is dat nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 21:47
Dat is nog niet bekend, maar ik vermoed adviesprijzen. We zullen het snel genoeg weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468

Anoniem: 264074 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 15:44:
Ik heb een vraagje over de voicemail.

In het pdf bestand met de tarieven staat dat naar je voicemail luisteren het beltarief kost, bij de abbonementen staat dat visual voicemail gratis is.

Moet je dan als nog betalen voor je voicemail of zie ik dat verkeerd?
Visual voicemail is niets meer dan een grafische interface voor je voicemail.
Op het moment dat jij een boodschap afluistert moet je alsnog een gesprek naar je provider starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-07 16:29
JJapie schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 15:10:
Weetje ook welke webshops dat zijn?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Anoniem: 76468 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 15:58:
[...]

Visual voicemail is niets meer dan een grafische interface voor je voicemail.
Op het moment dat jij een boodschap afluistert moet je alsnog een gesprek naar je provider starten.
Volgens mij is dit niet waar. Ik dacht dat Visual Voicemail via GPRS/UMTS whatever ging..

Verder: visual voicemail is gratis, dus ook gratis in gebruik. In de verklaring die jij geeft zou het dus niet gratis moeten zijn.

Waar het om gaat: je kan ook altijd nog gewoon naar de voicemail bellen, en dat kost uiteraard wel gewoon belminuten. Visual Voicemail daarentegen niet (voor zover ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-07 01:05
Bij t-mobile in nijmegen waren er 250 reseveringen. Dus waarschijnlijk dat er hier geen een meer te verkrijgen is. Zit zelf te twijfelen tussen HTC en iphone dus wou gister maar een HTC halen maar kon niet nog verlengen :(. Dus nu maar de iphone echt zelf in me handen hebben en einde van de maand bepalen welke het wordt.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

visual voicemail werkt idd via gprs/umts en is dus idd gratis, tenzij je betaald voor gprs/umts natuurlijk...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-07 16:29
SpeeDRaZoR3 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:15:
Bij t-mobile in nijmegen waren er 250 reseveringen. Dus waarschijnlijk dat er hier geen een meer te verkrijgen is. Zit zelf te twijfelen tussen HTC en iphone dus wou gister maar een HTC halen maar kon niet nog verlengen :(. Dus nu maar de iphone echt zelf in me handen hebben en einde van de maand bepalen welke het wordt.
Ik vind dat zo dom dat ze aan reserveringen doen, het haalt eigenlijk de eerlijke kans om er 1 te krijgen weg.

Ik ga zelf zo vroeg mogelijk voor de winkel staan om als eerste naar binnen te kunnen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ik heb ook niet gereserveerd en ga gewoon naar de winkels zodra ze opengaan.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.