[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.298 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Medewerker van T-mobile shop in Amsterdam vertelde me net dat ze z'on 800 stuks binnen krijgen, waarvan voornamelijk 16GB modellen. Dit was overigens wat ze heeft besteld en ze denkt dit naar alle waarschijnlijkheid ook te krijgen.. Verder is het 1 per klant. Hoop dat het ook echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Niek_ schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:41:
[...]

Niek, denk dat iedereen nu wel weet dat jij denkt dat anderen de iPhone niet gaan aanbieden. Ik hoor echter van verschillende kanten (telecommedewerkers), vanuit verschillende providers dat T-Mobile toch echt alleen de eerste 3 maanden het 'alleenrecht' heeft. Als het nu 1 persoon was die dit zei dan had ik er ook m'n bedenkingen over, maar heb nu al 4 man onafhankelijk van elkaar gesproken en allemaal kwamen ze met die 3 maanden. Ik zou er dus toch maar rekening mee houden dat je in de loop van september de iPhone ook bij andere providers kan kopen.
Niek, klopt. Het zou best kunnen. Maar ik heb mijn tijfels om dat dit typisch een gerucht is, wat snel loopt. Die 4 man zouden het allemaal indirect van elkaar, of via een forum of hoe dan ook gehoord kunnen hebben. Bovendien, als het zo zou zijn:
- Dan zouden andere aanbieders daar wellicht mee shermen. Voordat iedereen er al een heeft.
- Bij de 1st gen was het in de VS ook echt niet mogelijk.
- Apple is heel erg van het "exclusieve" en hebben mijns inziens geen zin in het gezeur dat komt met verschillende aanbieders. Bijv. als het internet langzaam zou gaan, of visual voice mail niet goed zou werken, zouden mensen dat de iPhone aanrekenen ipv de provider. Het lijkt mij dat Apple nu met t-mobile een soort van kwaliteitsgarantie heeft.

En een betere deal krijg je (lijkt mij) niet. Hij is al zo goedkoop, 3 maanden wachten betekent dat je 3 maanden later met een 2 jarig contract zit. Heb je nog meer overlap met de 3rd gen iPhone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259310

Misschien doen andere de iphone wel voor 1 jaar aanbieden om te kunnen concureren. De tijd zal het leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37505

Anoniem: 33358 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:18:
Medewerker van T-mobile shop in Amsterdam vertelde me net dat ze z'on 800 stuks binnen krijgen, waarvan voornamelijk 16GB modellen. Dit was overigens wat ze heeft besteld en ze denkt dit naar alle waarschijnlijkheid ook te krijgen.. Verder is het 1 per klant. Hoop dat het ook echt zo is.
Zojuist van een medewerker van een T-Mobile Shop gehoord dat de geruchten gaan dat in Rotterdam/Amsterdam de T-Mobile Shops om 00:00 met de verkoop starten. De 7e zou er meer info komen omtrent de verkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
MrDwazo schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:48:
[...]

Helaas dus geen regeling voor bestaande sim-only klanten, toch wel erg onvriendelijk van T-Mobile :(
:? Als ze elke keer een regeling moeten maken dat een nieuwe telefoon uit komt voor hun klanten dan zijn ze wel ver van huis?! Dus ik snap niet waarom jij denkt dat ze een regeling zouden moeten maken, t is niet zo dat T-Mobile om de iPhone heen draait maar eerder andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37505 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:29:
[...]

Zojuist van een medewerker van een T-Mobile Shop gehoord dat de geruchten gaan dat in Rotterdam/Amsterdam de T-Mobile Shops om 00:00 met de verkoop starten. De 7e zou er meer info komen omtrent de verkoop...
Ik hoop het niet in de ochtend zullen er minder mensen in staat zijn al direct vroeg voor de deur te staan, vele moeten werken etc. Om 00:00 staat er waarschijnlijk dan een veel langere rij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:14
[...]

Dit had ik gisteren ook gepost. Mij werd verteld dat Rotterdam als enige shop open ging om 0:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-06 08:29

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Datafeest schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:54:
Ik woon in een plaats van T-Mobile niet of nauwelijks 3G aanbied. Is de iPhone dan nog steeds in staat Push Mail te gebruiken? Werkt Push Mail overigens ook met Gmail (imap)?
Ik hoorde dat GPRS over de normale telefoonlijn gaat. Betekend dat dat je bij GPRS verkeer telefonisch niet bereikbaar bent?

Elburg, de dekking :S:
[afbeelding]
in oldebroek zelfde probleem, maar dat boeit toch niet, thuis zit je op WLAN, het is juist voor als je niet dicht bij je huis zit imho.

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Ik heb nu een relax abonnement wat loopt tot half december.
Mijn huidige toestel (tytn) is echter afgelopen week overleden, dus ik wacht met smart op de iPhone.
Maar als ik het nu goed begrijp moet ik dus tot half augustus (dec - 4maanden, lost&stolen methode) wachten om een iPhone te kunnen bestellen? Of zijn er nog andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Hier ook een Oldebroeker.... inderdaad, T-Mobile is omgeving Elburg, Oldebroek slecht, maar Orange net zo....

Ben benieuwd of ze daar nog verandering in gaan aanbrengen. En wat Jopiek zegt (je woont ongeveer bij mij om de hoek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

[...]

Volgens een medewerker zou er een algemene tijd komen die overal zou gelden, maar misschien is er een uitzondering voor A'dam en R'dam. Hij zei dat het waarschijnlijk 7 uur 's ochtends word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226399

Ik kreeg vanmiddag in een shop van T-mobile te horen dat ze geen reserveringen in de winkel aannemen, omdat er misschien vanuit het hoofdkantoor de orders gaan komen dat huidige klanten van T-mobile voorrang gaan krijgen ivm de verwachte schaarste aan toestellen. Zijn er meer mensen die dit gerucht hebben gehoord? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DaannO schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:31:
[...]

:? Als ze elke keer een regeling moeten maken dat een nieuwe telefoon uit komt voor hun klanten dan zijn ze wel ver van huis?! Dus ik snap niet waarom jij denkt dat ze een regeling zouden moeten maken, t is niet zo dat T-Mobile om de iPhone heen draait maar eerder andersom ;)
tot dus ver was vrijwelk elk andere telefoon ook gewoon los te koop, dus was het mogelijk voor iemand die al een abonnement heeft lopen en toch graag de telefoon wilt, hem kan kopen...

Nu ben je verplicht een abonnement naast je huidige abonnement te nemen, helemaal raar als je al een abonnement hebt lopen bij tmobile...

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226399 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:42:
Ik kreeg vanmiddag in een shop van T-mobile te horen dat ze geen reserveringen in de winkel aannemen, omdat er misschien vanuit het hoofdkantoor de orders gaan komen dat huidige klanten van T-mobile voorrang gaan krijgen ivm de verwachte schaarste aan toestellen. Zijn er meer mensen die dit gerucht hebben gehoord? :|
Denk het niet, dat is niet in lijn met wat Apple wil. Die wil dat eerst komt eerst maalt..
Iedere shop zegt weer wat anders, laten we maar wachten tot 7 juli.. ben erg benieuwd hoe ze dit gaan invullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226076

De geruchten over de verkoop wakkeren wel aan.
Ik ben erg benieuwd naar de 7e. Als huidige klanten vorrang krijgen zullen ze toch lijsten moeten gaan bijhouden lijkt me..
Lastig lastig.. afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
beetje raar dat huidige klanten voorrang krijgen, het lijkt me toch echt dat tmobile met dit exclusieve contract, marktaandeel weg probeert te halen bij vodafone en KPN...

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Red schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:01:
Hier ook een Oldebroeker.... inderdaad, T-Mobile is omgeving Elburg, Oldebroek slecht, maar Orange net zo....

Ben benieuwd of ze daar nog verandering in gaan aanbrengen. En wat Jopiek zegt (je woont ongeveer bij mij om de hoek)
Wat het is.. als je eens thuis bent bij bekenden ofzo is het wel leuk als je een 3G verbinding kunt krijgen. Voor thuis alleen boeit het inderdaad niet echt.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244904

Anoniem: 226076 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:04:
[...]

Je hoeft naar mijn weten geen nieuwe simkaart te krijgen! Zodra je een simkaart van de provider hebt, heb je genoeg. Het activeren van een abo op een prepaid kaartje is puur een administratieve handeling. Er wordt niets met de simkaart zelf gedaan. Ze zetten je in het systeem gewoon over van prepaid naar abo, en je kan bellen. Je nummer blijft dus ook hetzelfde.

Het is niet zo erg technisch, binnen de provider zelf. Even een klikje en je hebt een ander abo, of een pre-paid naar abo!
Net gebeld met t-mobile klantenservice. Als je nu een pre-paid kaartje koop kan je NIET je bel minuten meenemen als je voor een abo gaat. Een abo staat los van pre-paid en je krijg WEL een andere simkaart. Je kunt WEL het nummer die je met de pre-paid had overzetten. Daarnaast moet je gewoon WEL aansluitkosten betalen.

Maar deze meneer wist ook te melden dat ze bij 2-jarige abo's GEEN aansluitkosten rekenen. MAAR voor de iPhone kan het wel eens anders zijn zei hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Anoniem: 244904 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:10:
[...]

Net gebeld met t-mobile klantenservice. Als je nu een pre-paid kaartje koop kan je NIET je bel minuten meenemen als je voor een abo gaat. Een abo staat los van pre-paid en je krijg WEL een andere simkaart. Je kunt WEL het nummer die je met de pre-paid had overzetten. Daarnaast moet je gewoon WEL aansluitkosten betalen.

Maar deze meneer wist ook te melden dat ze bij 2-jarige abo's GEEN aansluitkosten rekenen. MAAR voor de iPhone kan het wel eens anders zijn zei hij.
Niet onaardig bedoeld, maar dit is toch allemaal bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik haal mijn info ook uit een T-Mobile bron, ik zie inderdaad dat het over abonnements simkaarten gaat. Niet zoveel verstand van mobiele technologie merk ik wel/ Weet wel meer over telecom vast (werk momenteel bij KPN vast :P)
Heb je voor de iPhone een speciale iPhone-SIM nodig, of werken alle T-Mobile-SIM’s in het toestel?

In feite kun je elke T-Mobile abonnementssimkaart in het toestel stoppen. Voor een optimale werking -bijv in het geval van Visual Voicemail- dient het juiste prijsplan, namelijk een iPhone abonnement, op de SIM geactiveerd te zijn.
Over meenemen belminuten weet ik niets, dit is een post van een ander.

en de volgende, activatiekosten niet voor T-Mobile klanten en dus 50% korting voor niet-klanten (hoe dit zit met pre-paid weet ik dus niet, staat hier niet expliciet in vermeld).
Activatiekosten: zoals ik het nu begrijp betalen bestaande klanten die hun abonnement verlengen geen activatiekosten, nieuwe klanten betalen 26,25 euro bij aanschaf van een iPhone en 52,50 euro bij aanschaf van andere toestellen. Klopt dat?

Dat is deels correct: in het geval van een iPhone i.c.m. een iPhone abonnement betalen bestaande klanten (zij die na contractperiode overstappen naar een iPhone abonnement) geen aansluitkosten. In de andere gevallen betaal je 50% van de aansluitkosten. Toelichting op aansluitkosten: dit zijn kosten die niets te maken hebben met het toestel, maar met de aansluiting. Dus kosten die je maakt voor een nieuwe aansluiting. Dat is een algemene post die vaker in rekening wordt gebracht. De standaardprijs hiervoor is euro 52,50. Regelmatig vallen deze kosten weg door promotionele kortingen die de dealer hierop kan geven.
Bron: http://www.iphoneclub.nl/...ende-vragen-aan-t-mobile/

En over A-GPS: laten we de discussie on-topic houden. Ik leg me bij jullie overweldigende commentaar neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165792

Ben net bij de Tmobile store in Goes geweest, daar zeggen ze dat je meer kans hebt om de week na de release er één te scoren dan op 11 Juli, maarja ga gewoon sochtends vroeg voor de deur zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232466

Btw, als je nog aan een ander abbo zit, waarvan je contract al is afgelopen.
Duurd inderdaad je opzeg termijn 3 maanden, maar je kan wel alvast je abbo afsluiten bij Tmobile zodat zij jou nummer kunnen overzetten, + Je kan je iphone laten unlocken, zodat je die 3 maanden van je oude abbo kan gaan gebruiken op je iphone, en na die 3 maanden je abbo inlaten gaan van Tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Net in Dordrecht bij de shop geweest de medewerkers daar zeiden dat ze wel aan lijsten hebben gedaan maar dat ze bericht hadden gehad van het hoofdkantoor dat het niet mocht en dat ze alle lijsten hebben moeten vernietigen het wordt dus waarschijnlijk echt wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Oooeeh please, laat dat ook in Harderwijk gebeuren :) Vind het toch jammer dat zo'n beleid van een hoofdkantoor dan niet goed doorgevoerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cornelixnootje1 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:17:
[...]

Niet onaardig bedoeld, maar dit is toch allemaal bekend?
Ja inderdaad maar ik reageerde even op een eerder bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

[...]

Toch vreemd want ik heb gehoord dat je met een pre-paid kaartje geen aansluitkosten hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386

themaxter schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:00:
Ik heb nu een relax abonnement wat loopt tot half december.
Mijn huidige toestel (tytn) is echter afgelopen week overleden, dus ik wacht met smart op de iPhone.
Maar als ik het nu goed begrijp moet ik dus tot half augustus (dec - 4maanden, lost&stolen methode) wachten om een iPhone te kunnen bestellen? Of zijn er nog andere mogelijkheden?
heb hetzelfde, alleen doet m'n tytn het nog. denk dat ik een maandje afkoop en half juli verleng. als dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Good Fella schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:11:
[...]

Toch vreemd want ik heb gehoord dat je met een pre-paid kaartje geen aansluitkosten hoeft te betalen.
Tja, volgens mij zeggen ze bij t-mobile allemaal wat anders :) Probeer het anders, dan weet je het :*)

Ik ga gewoon die 25 euro betalen hoor, tis niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Anoniem: 244904 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:24:
[...]

Tja, volgens mij zeggen ze bij t-mobile allemaal wat anders :) Probeer het anders, dan weet je het :*)

Ik ga gewoon die 25 euro betalen hoor, tis niet anders.
Ach ik heb een kaartje gekocht, dus we zien wel wat het word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Hebben jullie het bericht op de frontpage van de T-mobile site al gezien, is volgens mij nieuw:
Vanaf 11 juli is iPhone3G exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Het is momenteel nog niet mogelijk om iPhone3G te bestellen of te reserveren via winkels van T-Mobile, de Online Shop of de T-Mobile Klantenservice.
Ze willen blijkbaar erg duidelijk stellen dat reserveringen of inschrijflijsten niet aan de orde zijn. Ik persoonlijk zou het best vriendelijk van T-Mobile vinden als ze mij als bestaande klant voorrang willen geven t.o.v. nieuwe klanten, ben niet voor niets als 5 jaar klant lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Laatst online: 12:14
vanavond bij een tmobile shop geweest en ik was redelijk verbaasd. Hij vertelde ook dat iedereen een soort van zelf-leer-toets heeft moeten doen, maar daar waren ze er nog niet aan toe gekomen.
Daarnaast moest ik hem vertellen dat het mogelijk is om de sim te unlocken voor 120 euro (hij had de pdf op de site van tmobile nog niet gezien). Maar misschien dat dat meer aan mijn informatiedrang ligt :) Ook was niet duidelijk of ze dat in de winkel kunnen doen (normaal vragen ze dat aan bij het HQ en krijgen ze een email/sms met unlockcode, maar dat zal bij de iphone technisch anders zijn denk ik)

Hij dacht er 200 binnen te krijgen en verwacht dat het redelijk druk gaat worden. Ze zijn echt overspoeld met vragen,etc. over de iPhone.

Ik blijf het vreemd vinden...het is 'maar' een telefoon... (welke ik wel erg graag wil hebben :) )

[ Voor 3% gewijzigd door enzoronald op 03-07-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-07 21:29

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Anoniem: 136075 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:10:
Hebben jullie het bericht op de frontpage van de T-mobile site al gezien, is volgens mij nieuw:

Ze willen blijkbaar erg duidelijk stellen dat reserveringen of inschrijflijsten niet aan de orde zijn. Ik persoonlijk zou het best vriendelijk van T-Mobile vinden als ze mij als bestaande klant voorrang willen geven t.o.v. nieuwe klanten, ben niet voor niets als 5 jaar klant lijkt me...
Lijkt juist niet alles er op te wijzen dat TMobile juist mikt op de nog niet T-Mobile klanten en op lange iPhone rijen bij alle TMobile shops door heel het land? Bestaande klanten zullen volgens mij geen voorrang krijgen maar we zullen het zien de 7e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt er inderdaad op dat ze gaan voor de niet-klanten, geef ze eens ongelijk, ik zou precies hetzelfde doen. Maar goed, om nou vrij te gaan vragen van je werk om in de rij te gaan staan om een iPhone te bemachtigen vind ik persoonlijk ook best ver gaan. Daarom zou het mooi zijn dat bestaande klanten zich wél kunnen inschrijven o.i.d., maar goed, wishfull thinking denk ik. Misschien moet ik toch maar "hardcore" in de rij gaan staan :p

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 136075 op 03-07-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Ik heb me zojuist ingeschreven bij HTR en A-Mac Premium Resellers. Ben 18e op de lijst bij HTR en ze denken er 20 binnen te krijgen.

Ik word netjes gebeld wanneer er één van 16GB Black beschikbaar is. Prima zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Heb vanavond ook even een prepaid gekocht, toch effe testen nietwaar. :) Thuis heb ik prima GSM ontvangst. Mogen in de auto onderweg nog maar is een paar belletjes doen. Kijken hoe het bevalt.

Bij de lokale t-mobile wisten ze me te vertellen dat ze niet aan inschrijvingen deden en dat ze verwachten dat de belangstelling groot zal zijn. Maar hij hoopte dat ze er flink wat zouden krijgen, anders zou t-mobile en apple een mooie flater slaan.

Hmmja... maar is even kijken wat ik ga doen. Overweeg toch om er de 11de even wat later voor op mijn werk te zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:23
ik dacht al eerder over het niet op bestaande klanten mikken. De ervaring moet in de komende weken leren wat zij wèl voor ons gaan doen ;)

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik vond Nederland al niet zo "goedkoop", echter nu ik de prijzen van Australië zie weet ik t zeker :X

Afbeeldingslocatie: http://www.intomobile.com/wp-content/uploads/2008/07/optus-iphone-post-paid.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enzoronald schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:14:
...

Hij dacht er 200 binnen te krijgen en verwacht dat het redelijk druk gaat worden. Ze zijn echt overspoeld met vragen,etc. over de iPhone.

Ik blijf het vreemd vinden...het is 'maar' een telefoon... (welke ik wel erg graag wil hebben :) )
Ja dat dacht ik ook steeds, "het is maar een telefoon", maar iedereen wil em graag hebben. Het is ook eigenlijk niet "maar" een telefoon. Het is ook een iPod etc.. dat maakt de iPhone ook zo aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Laatst online: 13-03-2024
DaannO schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:02:
Ik vond Nederland al niet zo "goedkoop", echter nu ik de prijzen van Australië zie weet ik t zeker :X

[afbeelding]
er staat "monthly handset repayments": voor zover ik het begrijp moet je dus alle bedragen elke maand betalen.....
dus 19 plus 24 aus dollar per maand voor de 16 gb iphone voor twee jaar

weg voordeel....

[ Voor 7% gewijzigd door icefire1971 op 03-07-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

[afbeelding]
Ja dat kun je zo wel stellen, maar Duitsland is bijvoorbeeld weer veel duurder.
Ligt maar net aan het land.
Zijn gesprekken en sms-berichten ontvangen in Australië gratis, of moet daar net zoals in Amerika voor betaald worden?
@Icefire... volgens mij heb je gelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Harrie_ op 03-07-2008 22:14 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
icefire1971 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:12:
[...]

er staat "monthly handset repayments": voor zover ik het begrijp moet je dus alle bedragen elke maand betalen.....
dus 19 plus 24 aus dollar per maand voor de 16 gb iphone voor twee jaar

weg voordeel....
Jep, over het hoofd gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

[afbeelding]
De prijzen zien er niet duur uit, maar wat krijg je ervoor? Hoeveel belminuten, sms en datalimiet?

Nederland is niet duur. Een van de goedkopere landen zelfs. Helemaal als je vergelijkt met Canada.

Afbeeldingslocatie: http://images.appleinsider.com/rogers-080627-plans-1.gif

Maarja, het kan ook goedkoper... In Hong Kong kost het duurste abo nog net 40 euro.

Afbeeldingslocatie: http://images.appleinsider.com/three-hongkong-plans-080630.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:50
Weet iemand waarom je als je de iPhone met zakelijk optimaal neemt je internet snelheid maar 384kbit is inplaats van de 2mbit die elk ander abbo heeft ?
De enige optie voor snel internet is om de T-Mobile Internet Plus er bij te nemen welke meteen weer 70e per maand is.

Ze mogen dat wel even beter vermelden ..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
ik ben er nog niet over uit, mocht ik hem niet kunnen krijgen met 1 jaar abbo wordt het de samsung f480. iemand hier die deze ook toevallig gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 07:41
peterrrr schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:55:
ik ben er nog niet over uit, mocht ik hem niet kunnen krijgen met 1 jaar abbo wordt het de samsung f480. iemand hier die deze ook toevallig gebruikt?
Heb per e-mail vandaag bericht gehad dat ze de iPhone NIET gaan aanbieden met 1 jarige abbo
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U wilt graag weten of T-Mobile de iPhone 3G ook aanbiedt in combinatie met een eenjarig abonnement. T-Mobile biedt helaas alleen abonnementen voor twee jaar aan in combinatie met de iPhone 3G. U kunt uw contract dus alleen vernieuwen voor 24 maanden.

Vanaf 11 juli 2008 is de iPhone 3G in Nederland exclusief verkrijgbaar via T-Mobile. Hiervoor introduceren wij drie speciale abonnementen, die helemaal zijn afgestemd op gebruik met de iPhone 3G. T-Mobile biedt maar een (1) soort abonnement aan, helaas geen abonnement via het Flex-principe. Wij begrijpen dat u dit vervelend vindt.

[ Voor 49% gewijzigd door don spike op 03-07-2008 23:07 . Reden: quote toegevoegt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--Christiaan-- schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:08:
Die link over dat artikel van Zwitserland is wel handig, ga er binnenkort heen, dus dat is tof. Enige struikelpunt voor mij is eigenlijk het internet, dat is voor de rest nergens zo snel te krijgen.
Leuk.. maar volgens mij kun je niet zomaar in Zwitserland een telefoon kopen, als je ff op vakantie bent daar. Lees deel 1 maar eens door, kwam in naar voren dat je een adres en sofinummer (zwitsers) nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Ballebek schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:02:
[...]

Zoon heeeerlijk argument... Ik ken vrijwel niemand die MMS gebruikt.
Net als dat je geen telefoon zou kiezen vanwege beeldbellen, nog nooit gebruikt 8)7

Voor mij is ie compleet genoeg alleen belprofielen zijn wel sexy om te hebben...
Hoe deel jij je banga's dan met je homies? _O-
don spike schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:02:
Hiervoor introduceren wij drie speciale abonnementen, die helemaal zijn afgestemd op gebruik met de iPhone 3G. T-Mobile biedt maar een (1) soort abonnement aan, helaas geen abonnement via het Flex-principe. Wij begrijpen dat u dit vervelend vindt.
Geen flex mogelijkheid? :(

Maar dit dan ---->
Zijn andere T-Mobile abonnementen ook beschikbaar in combinatie met de iPhone?

De iPhone3G is ook verkrijgbaar in combinatie met andere T-Mobile abonnementen. Visual Voicemail zal bij deze abonnementen echter nog niet worden ondersteund. Voor een optimaal gebruik van de iPhone3G kun je daarom beter voor een van de drie speciale T-Mobile iPhone abonnementen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-07 18:47
Ja ik vind dat ook vaag en die medewerkers bij T-Mobile weten ook niets lijkt het. Ik vind T-Mobile prima maar ik wil niet worden verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michie23 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:32:
Ja ik vind dat ook vaag en die medewerkers bij T-Mobile weten ook niets lijkt het. Ik vind T-Mobile prima maar ik wil niet worden verplicht.
Wat is worden verplicht, je kiest uiteindelijk zelf ergens voor. Alleen keuzes hebben consequenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Michie23 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:32:
Je bent totaal niets verplicht. Je hebt alle vrijheid om een ander toestel uit te kiezen, zowel met abonement als prepaid of gewoon los. Het is dan ook krom om te zeggen dat T-mobile of Apple je dwingt om een abonement te nemen. Uiteindelijk bepaal je het zelf en kies je er zelf voor om het wel of niet te doen.

Btw, je bent ook niet verplicht een iPhone te halen volgens de i-plannen van T-mobile. Je mag een ander bundel samenstellen. (staat in AV)

Ps. de post is niet persoonlijk bedoeld, maar bedoeld voor iedereen die zich "gedwongen" voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
Anoniem: 264553 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:02:
[...]

Btw, je bent ook niet verplicht een iPhone te halen volgens de i-plannen van T-mobile. Je mag een ander bundel samenstellen. (staat in AV)

[...]
Waar vind jij in de AV dat je een andere bundel kan samenstellen?

Heb vandaag toch echt per e-mail bevestigt gekregen dat ik de iPhone 3G niet kan krijgen met een Flex achtige abonnement, dus alles betalen uit een bundel...

[ Voor 0% gewijzigd door don spike op 04-07-2008 00:09 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

don spike schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:07:
[...]

Waar vind jij in de AV dat je een andere bundel kan samenstellen?

Heb vandaag toch echt per e-mail bevestigt gekregen dat ik de iPhone 3G niet kan krijgen met een Flex achtige abonnement, dus alles betalen uit een bundel...
Kijk eens 5 berichten hierboven...

Hier als je het zelf wil vinden: http://www.t-mobile.nl/iphone/faq.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
McLatey schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:19:
[...]

Kijk eens 5 berichten hierboven...

Hier als je het zelf wil vinden: http://www.t-mobile.nl/iphone/faq.html
Een faq is geen AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Klopt, maar het staat er wel in.
En waarom zouden ze het erin zetten als het niet zou zijn? Zal wel enige kern van waarheid inzitten.
Als je het zeker wil weten moet je gewoon een maand wachten... dan weet je het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
McLatey schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:29:
[...]

Klopt, maar het staat er wel in.
En waarom zouden ze het erin zetten als het niet zou zijn? Zal wel enige kern van waarheid inzitten.
Als je het zeker wil weten moet je gewoon een maand wachten... dan weet je het ook.
Nee dat klopt, maar het is ook tegenstrijdig met het antwoord op mijn e-mail.
Maar ik hoef trouwens ook geen iPhone, bedoel mijn abonnement is bij T-Mobile toevallig net afgelopen, en als ik hem met een 1 jarig Flex abonnement kan krijgen misschien (maar dit is toch zeer onwaarschijnlijk ;)), ik wacht eigenlijk op de HP iPAQ 914c UK :) en niet op de iPhone 3G...

Maar als iemand vermeld dat het in de AV staat, is dat niet hetzelfde als een faq daarom vroeg ik het.

[ Voor 12% gewijzigd door don spike op 04-07-2008 01:58 . Reden: spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:25
Het topic is weer opgeschoond, alle berichten over GPS, MMS en allerlei andere zaken die niets met de prijzen en de abonnementen te maken hebben zijn verplaatst naar [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 8.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

In Amerika krijgen studenten en leraren studentenkorting op de iPhone.
Volgens mij heeft T-mobile dat niet, jammer want dat is wel gebruikelijk bij Apple producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

om daarop in te haken, heb je straks de relaxte Apple service (next businessday pick-up by UPS) of mag je straks in heerlijk volle T-Mobile winkels gaan staan wachten? Of moet je daar 'speciaal' Applecare voor kopen?

[ Voor 39% gewijzigd door Vyo op 04-07-2008 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:36
Vyo schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 02:42:
of mag je straks in heerlijk volle T-Mobile winkels gaan staan wachten? Of moet je daar 'speciaal' Applecare voor kopen?
De garantie zal worden afgehandeld door T-Mobile winkels / servicepunten.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Abo's vergelijken met buitenland is Appelen met Peren vergelijken, vind ik!
Je hebt altijd al grote prijsverschillen tussen abonnementen uit Nederland, en het buitenland. Soms goedkoper, soms duurder. Bijvoorbeeld azie: supergoedkoop, want, ze maken de technologie zelf, veel meer mensen in bijvoorbeeld Japan hebben een mobiele telefoon, vergeleken met Nederland. Het kan daar simpelweg goedkoper (fyi: men loopt technologisch voor in die landen).
Dus: niet doen, die vergelijkingen. Vergelijk liever binnen Nederland, en oordeel daar over:
T-Mobile iPhone abo's vergeleken met Relax Sim Only Abo's
Relax 150: € 9.75
Relax 300: €17,25
Relax 500: +/- €23,50?
Daar komt bij: SMS bundel:
150: € 10
300: € +/- 17,50
500: € 30,00

Even de tussenstand:
150: €9.75 + €10,- = €19.75 voor 150 minuten +sms
300: €17.25 + €17.50 = €24.75 voor 300 minuten + sms
500: €23.50 + €30,- = €53.50 voor 500 minuten + SMS

Daar komt nog een hotspots abo bij, en een 2Mbit data abo. Laten we nu voor het gemak Pocket Internet Totaal Plus, á 19,50 rekenen en de hotspots even achterwege late, (á 80.-)
150: €19.75 + €19.50 = €38.75. Voordeel is 9.25
300: €24,75 + €19.50 = €44,25. Voorgeel: geen
500: €53.50 + €19.50 = €73,-. Voordeel: 4

Zo zie je, dat men ongeveer uit gaat van Sim Only abo prijzen. Waar je ook nog eens een supergoed data aanbod hebt en onbeperkt hotspot gebruik. Zie zeurt er nu nog over de prijs van de abo's? Van mij mogen jullie nog met andere abo's vergelijken, maar als het op data aankomt is het nog steeds appelen met peren vergelijken.

Ik vind de abonnementen erg aantrekkelijk, vooral als je veel van plan bent gebruik te maken van mobiel internet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-07 21:39
Anoniem: 226076 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 08:22:
[snip]
Even de tussenstand:
150: €9.75 + €10,- = €19.75 voor 150 minuten +sms
300: €17.25 + €17.50 = €24.75 voor 300 minuten + sms
500: €23.50 + €30,- = €53.50 voor 500 minuten + SMS

Daar komt nog een hotspots abo bij, en een 2Mbit data abo. Laten we nu voor het gemak Pocket Internet Totaal Plus, á 19,50 rekenen en de hotspots even achterwege late, (á 80.-)
150: €19.75 + €19.50 = €38.75. Voordeel is 9.25
300: €24,75 + €19.50 = €44,25. Voorgeel: geen
500: €53.50 + €19.50 = €73,-. Voordeel: 4
[snip]
Ik zou de berekening toch anders doen...

Ik zou standaard SMS Maximaal nemen: 1000 smsen voor 9,95 (heel vreemd dat deze er is, terwijl 500 sms bundlen voor 30 euro over de toonbank gaat :/ )

Maar daarbij heb je niet Pocket Internet Totaal, maar eigenlijk net geen Internet Totaal Plus ( = 3600/384 onbeperkt, tov 2048/384 onbeperkt). Dit kost je normaal 83,24... Laten we daar dan het tarief van Internet Totaal voor nemen (1024/128, >1GB=knijpen) voor 49,50 euro per maand!!

150: €9.75 + €9,95 + €49,50 = €69,20. Voordeel: €39,25
300: €17.25 + €9,95 + €49,50 = €76,70. Voorgeel: €31,75
500: €23.50 + €9,95 + €49,50 = €82.95. Voordeel: €18,-

Enige voordeel voor relax sim only zoals hierboven is dat je veel meer smsjes kan versturen...

Door dat internetabo erbij is het abonement, naar mijn mening, kijkend naar de huidige hsdpa data prijzen, ERG gunstig!

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07 15:52
Anoniem: 226076 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 08:22:

Ik vind de abonnementen erg aantrekkelijk, vooral als je veel van plan bent gebruik te maken van mobiel internet!
Als je het hebt over het dataverbruik is dat abbo heel aantrekkelijk, het wordt helaas minder als je meer smst dan de bundel aankan. Nu ben ik €40 kwijt voor 200 minuten & 1000 smsjes & PIT, met de iPhone is dat op zn goedkoopst €64,95 + 500 * 0,25 = €189,50!! per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07 15:52
gavro schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 08:46:
[...]

Ik zou standaard SMS Maximaal nemen: 1000 smsen voor 9,95 (heel vreemd dat deze er is, terwijl 500 sms bundlen voor 30 euro over de toonbank gaat :/ )
Er zit wel een groot verschil in smsen buiten de bundel, 6 tov 25 ct! toch bijna 5 keer zoveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
* gavro denkt dan toch weer aan dat mooie data-pakket....

Pak dan weer Fring uiteindelijk om mee te smsen als je erboven zit... Gratis smsjes sturen over SIP (voipcheap bijv)... Misschien dat je eens in de zoveel tijd 10 euro moet storten op je account... Dit genereert zoiezo al nagenoeg _geen_ data.

edit:
Hmm, ik zie dat smsjes tegenwoordig niet meer gratis zijn;
voipbuster: 0,024
voipcheap: 0,06

Dan nog... lekker goedkoop. Ik ben benieuwd hoe Fring integreert met je contactlijst....

[ Voor 23% gewijzigd door gavro op 04-07-2008 09:16 ]

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Laatst online: 13-03-2024
Wat zijn er hier toch een boel met een dingesfobie.
SMS zit ik echt niet met smart op te wachten; 10 per maand is genoeg. Houd ik er nog 140 over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 23:40
T-Mobile in Heerlen heeft inmiddels 60+ mensen op de lijst staan die gereserveerd hebben. Ze krijgen er 10 binnen....

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
icefire1971 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:30:
Wat zijn er hier toch een boel met een dingesfobie.
SMS zit ik echt niet met smart op te wachten; 10 per maand is genoeg. Houd ik er nog 140 over!
Gelukkig is iedereen hetzelfde... (sms zelf ook rond 30 smsjes per maand... lekker nutteloos die sms verdubbelaar uiteindelijk...)

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is lastig inderdaad. Als je 1000 smsjes per maand verstuurt (1000 / 30 = 33 per dag!) heb je een probleem. Ik heb nu een bundel van 25 SMS, en ik gebruik hooguit 10 per maand. Het is dus heel erg verschillend.

Als je extreem SMSt kan ik me voorstellen dat je baalt. Aan de andere kant heb je op de iPhone ook apps die MSN etc ondersteunen, dus kun je altijd op die manier berichten bij iemand achterlaten.

Toch vind ik de abo's over het algemeen erg goedkoop, vooral gelet op data. Ik ga met mijn sim only 200 + 25 sms (uit de dure periode) en internet zo'n 20 p/m. Ik betaal dus een tientje meer voor 50 minuten minder (balen, maar is te doen), 20x sneller internet én onbeperkt hotspots. Oja, ik krijg er ook nog eens een hele gave telefoon bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-07 21:29

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik vind het ook jammer dat er niet wat meer flexibiliteit is in abonnementen. Je ziet in dit topic mensen die super veel smsen en niet weten wat ze met die belminuten moeten. Je ziet ook mensen die alleen maar bellen en niet weten wat ze met al die smsjes moeten (oa ikzelf). Ik bel ongeveer 200-250 minuten per maand, en heb dus nog geen idee welk abonnement ik ga kiezen. 210 minuten bellen is het break even punt, dan is i150 en i300 even duur. Maar ik vind de kosten voor buiten de bundel bellen wel erg hoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-07 12:53
Normaal gezien weten wij Belgen vandaag ook wat , wie , waar, hoe en hoeveel :)

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 10:34

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik ben graag early adopter voor dit soort dingen. Gelukkig loopt mijn huidige abonnement nog een jaar. Anders had ik misschien de lost en stolen forumle gebruikt. Maar ik vind de flexibiliteit binnen de pakket toch wat "karig". De prijzen zijn goed. Buiten de bundel misschien niet. Maar als je veel buiten de bundel belt smst an zou je misschien toch naar hoger abbo moeten kijken. Voor mensen die boven het duurste abbo buiten de bundel komen. Das klote.

Ik ben van mening dat T-Mobile beter naar flexibiliteit had moeten kijken. Wat apple afdwingt is altijd gissen. Maar als provider had je wel wat meer met abbonements prijzen en buiten bundel prijzen kunnen doen. Zo kun je buiten de bundel ook staffelen. eerst 100 minuten 25ct en daarna lager ofzo. Ook het principe van na 2 maanden vervallen je belminuten als je ze nog hebt staan. Dit hadden ze ook als flex kunnen doen. Gewoon onbeperkt houdbaar. Staat sjieker en mocht je eens 2 maanden ruim binnen je bundel blijven heb je in een dure maand misschien wat buffer om niet extra kosten te krijgen. Ondanks de scherpe tarieven en toestel prijzen zal T-Mobile toch in het vuistje lachen met de inkomsten die ze zullen gaan krijgen. Is toch 2 jaar inkomsten. En als ze mazzel hebben winnen ze ook veel geld met de ongebruikte smsjes en belminuten. Kassa dus!

Derhalve wacht ik mooi nog een jaar met overstappen. Ook al zou ik graag voor die prijzen het abbo willen vanwege de datamogelijkheden en natuurlijk de iPhone.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
not2secure4u schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:06:
Normaal gezien weten wij Belgen vandaag ook wat , wie , waar, hoe en hoeveel :)
Mobistar zou press release gepubliceerd hebben waarin staat dat de aankondiging is uitgesteld?

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Eiríkr schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:34:
T-Mobile in Heerlen heeft inmiddels 60+ mensen op de lijst staan die gereserveerd hebben. Ze krijgen er 10 binnen....
Die aantallen moet je niet geloven, dat is gewoon een gok. Vooral als je leest dat sommige winkels zeggen wel 1000 iPhones te krijgen. Ik schat een iPhone of 100 per store, op 11 juli, en een week later weer. Misschien kan je wel online aanvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 23:40
Ja ik denk het eigenlijk ook. Ik ga gewoon proberen, we zien wel.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Laatst online: 12:35

oZy

Eiríkr schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:34:
Als ze in Dordrecht de reserveringslijst hebben moeten vernietigen is de kans groot dat dat in Heerlen ook gaat gebeuren, dus ik zou maar vast een slaapzak kopen en een plekje bij de eerste 10 afdwingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^^ Yup, staat ook op de frontpage van T-mobile.nl dat reserveren NIET mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robbeke schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:24:
[...]

Mobistar zou press release gepubliceerd hebben waarin staat dat de aankondiging is uitgesteld?
Zie ook hier:
http://www.iphoneclub.nl/...ersconferentie-op-4-juli/
België blijft voorlopig nog even naast de pot piesen denk ik...
Of de Belgen zorgen voor een snelle unlock / location break, en halen de iPhone in Zwitserland of Frankrijk :)
Anoniem: 136075 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:44:
^^ Yup, staat ook op de frontpage van T-mobile.nl dat reserveren NIET mogelijk is
Klopt, toch is het nog onduidelijk hoe het allemaal gaat lopen. 7 Juli wordt de verkoopstrategie definitef en publiek gemaakt volgens eerdere berichten van T-Mobile. Ik heb een stille hoop voor vandaag, gezien ze overal vroeger mee zijn geweest dan aangekondigd, maar ik denk toch dat 7 Juli pas definitief antwoord wordt gegeven op vragen als: welke winkels naast T-Mobile store, vanaf wanneer in andere winkels, online / via klantenservice verlengen etc.

Laten we vooral niet te veel speculeren en hoop vestigen op inschrijflijsten, en laten we vooral afwachten op wat maandag heeft te brengen :)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 226076 op 04-07-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-07 12:53
Auch voor wij Belgen :D Och ja , hij komt er ooit wel is. Zoals veel dingen hier in Belgie

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien toch Vlaanderen aan Nederland plakken. Hebben de Belgen de iPhone nu al, en dan kunnen wij misschien wat voordeel pakken van de lagere belastingen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 226076 op 04-07-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Anoniem: 226076 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:04:
Misschien toch Vlaanderen aan Nederland plakken. Hebben de Belgen de iPhone nu al, en dan kunnen wij misschien wat voordeel pakken van de lagere belastingen :D
Of Nederland aan Vlaanderen plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-07 12:37

Legoblokje

Stap niet op me!

Ik zie wel wat in een paar extra provincies ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 10:34

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

cornelixnootje1 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:37:
[...]

Of Nederland aan Vlaanderen plakken?
offtopic:
Andersom is beter. Anders plak je jezelf ook aan de Walen ;) :+

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87873

Anoniem: 226076 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:04:
Krijgen ze limburg ervoor terug... iedereen blij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De duitsers met een 1e gen iPhone zijn boos op T-Mobile dat zij nu met een oude telefoon zitten en 15 euro per maand moeten betalen om de iPhone 3G te krijgen.

Echt absurd, ook wordt er aangehaald dat ze met spot en hoon van hun vrienden en collega's te maken hebben, omdat zij zo nodig voorop moesten lopen.. |:( , leven die in een droomwereld ofzo?

Zie artikel: http://www.iphoneclub.nl/...e-boete-iphone-abonnement
In Duitsland zijn klanten van T-Mobile boos dat ze €15 per maand extra moeten gaan betalen.

Duitse bezitters van een 2,5G iPhone vinden dat ze al genoeg hebben betaald: ze moesten €399 voor de eerste generatie iPhone betalen en dat is door het koersverschil flink wat meer dan de Amerikaanse iPhonebezitters die maar $399 hoefden te betalen. Als klanten willen overstappen naar de iPhone 3G moeten ze per maand €15 bovenop hun nog lopende abonnement betalen. Omdat de iPhone pas in november 2007 in Duitsland beschikbaar kwam, zitten ze nog aan bijna 1,5 jaar abonnementsduur vast. Verder worden ze geconfronteerd met hoon en spot van vrienden en collega’s omdat ze zo nodig voorop moesten lopen, zo schrijft het Duitse magazine Wirtschaftswoche. De Duitse early adopters zijn boos omdat nieuwe klanten er heel wat beter afkomen: zij kunnen de iPhone 3G vanaf €1 kopen en betalen de normale abonnementsprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
En hun huidige iPhone mogen ze dan ook houden? Hebben ze mooi voor 270 (15 *18) euro een iPhone 3G, als je huidige iPhone er nog net uit ziet krijg je daar ook makkelijk 270 euro voor. Oftewel, gratis upgrade :)

offtopic:
Net mijn iPhone verkocht voor 250 euro, nu hopen dat ik volgende week de nieuwe score :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
Muthas schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:02:
En hun huidige iPhone mogen ze dan ook houden? Hebben ze mooi voor 270 (15 *18) euro een iPhone 3G, als je huidige iPhone er nog net uit ziet krijg je daar ook makkelijk 270 euro voor. Oftewel, gratis upgrade :)

offtopic:
Net mijn iPhone verkocht voor 250 euro, nu hopen dat ik volgende week de nieuwe score :D
Dat was mijn gedachte ook al, vind het een nette oplossing van T-mobile Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik wil eigenlijk meer belminuten zou dat kunnen/ ik wil 1000 belminuten 200 sms en data volgens de tmobile shop kon dat maar kan ik dan nog visual voicemail gebruiken?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cool0 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:16:
Ik wil eigenlijk meer belminuten zou dat kunnen/ ik wil 1000 belminuten 200 sms en data volgens de tmobile shop kon dat maar kan ik dan nog visual voicemail gebruiken?
Lees de FAQ, maar door, staat er in beschreven en is al meerdere keren langsgekomen..

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 33358 op 04-07-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
In de faq staat:
De iPhone3G is ook verkrijgbaar in combinatie met andere T-Mobile abonnementen. Visual Voicemail zal bij deze abonnementen echter nog niet worden ondersteund. Voor een optimaal gebruik van de iPhone3G kun je daarom beter voor een van de drie speciale T-Mobile iPhone abonnementen kiezen
Maar als je een vraag steld per e-mail over andere abonnementen, geeft T-Mobile als antwoord dat de iPhone alleen met drie speciale 2 jarige abonnementen verkrijgbaar is. Dus allemaal tegestrijdig.
Gewoon afwachten dus tot hierover meer duidelijkheid is...

<Edit: iemand was me al voor dus>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
Tevens is Visual Voicemail niet nieuw, en niet perse alleen op de iPhone verkrijgbaar.

Ik gebruik momenteel al een half jaar iets vergelijkens. Namelijk Exchange 2007 met unified messaging, die ondersteund ook voicemail.
Ik krijg mijn voicemail berichten gewoon in mijn mailbox, en op mijn gsm in een apparte map. Ik kan op mijn gsm gewoon mijn voicemail berichten afluisteren, doorspoelen ect. Gaat dan wel via mijn mobiel internet verbinding, maar kost me ook geen belminuten.
En via Voice Access kan je ook opbellen naar de exchange server voor het o.a. afluisteren van voicemail en e-mail berichten.

[ Voor 4% gewijzigd door don spike op 04-07-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Shiver23 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:33:
Ik heb momenteel een Orange abonnement dat bij verlenging over gaat in een T-Mobile abonnement. Ik vraag me af in hoeverre de simlock ook geld voor Orange sim-kaarten. Alle andere toestellen van T-Mobile komen momenteel dus zonder simlock zodat dit geen problemen geeft. Zou mooi genaaid zijn als dit bij de iPhone anders is. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen, of wordt dat even afwachten?
Dan vraag je aan T-Mobile toch gewoon een nieuwe simcard. Krijg je als het goed is voor niks en dan kunnen ze je nummer dat je al had activeren op de nieuwe card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Vandaag kunnen wij met zekerheid melden dat de Apple iPhone 3G in Nederland bij T-Mobile, BelCompany, Media Markt, The Phone House en Apple Resellers te koop zal zijn.

Dit bericht is inmiddels bij meerdere bronnen geverifieerd en aanstaande maandag of dinsdag zal dit nieuws door T-Mobile bekend worden gemaakt. Alle contracten zijn gisteren ondertekend door de ketens. De Apple iPhone 3G zal in Nederland door BelCompany, Media Markt, The Phone House en natuurlijk de T-Mobile winkels en Apple Resellers worden verkocht. De eisen zijn opvallend streng te noemen voor de winkels want elke winkel moet getrainde medewerkers hebben die een verplicht examen met voldoendes hebben gehaald. Mocht een winkel niet aan deze norm voldoen dan zal de iPhone daar ook niet verkocht mogen worden.

Vanaf volgende week vrijdag 11 juli zal hij in alle bovenstaande winkels te koop zijn met T-Mobile abonnementen.
1 jaar abo, here i come :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naast bovenstaande commentaren ben ik ook vbang dat je geen gebruik zal kunnen maken van de 2 Mbit dataverbinding, maar de oude 128 Kbit van Pocket Internet Totaal, of de iets snellere Pocket Internet Totaal Plus. Als je je dat realiseert, en er dan inderdaad een ander abo bij wil afsluiten, moet dat volgens de FAQ gewoon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
don spike schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:44:
Tevens is Visual Voicemail niet nieuw, en niet perse alleen op de iPhone verkrijgbaar.

Ik gebruik momenteel al een half jaar iets vergelijkens. Namelijk Exchange 2007 met unified messaging, die ondersteund ook voicemail.
Ik krijg mijn voicemail berichten gewoon in mijn mailbox, en op mijn gsm in een apparte map. Ik kan op mijn gsm gewoon mijn voicemail berichten afluisteren, doorspoelen ect. Gaat dan wel via mijn mobiel internet verbinding, maar kost me ook geen belminuten.
En via Voice Access kan je ook opbellen naar de exchange server voor het o.a. afluisteren van voicemail en e-mail berichten.
Hoe werkt unified message dan? worden inkomende gesprekken na een paar keer overgaan dan doorgeschakeld naar de exchange server, die het gesprek vervolgens opneemt?

Als dat op deze manier werkt, betekend dat wel dat je betaald voor de telefoontikken tijdens het inspreken van het gesprek.

Ik vraag me nog steeds af, werkt visual voicemail via inbellen (dus je moet er gewoon voor betalen om de berichten af te luisteren) of werkt het via mobiel internet en worden de berichten gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

@DaannO: Wie zegt dat de andere 'outlets' ook niet alleen maar i.c.m. de speciale t-mobile abbo's de iPhone mogen gaan verkopen ?

[ Voor 3% gewijzigd door TheRookie op 04-07-2008 14:12 . Reden: topic gaat hard ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:03:
[...]

1 jaar abo, here i come :D
Euhm.. 1 jaar? Hoe wil je dit doen..
Volgens mij alleen met 2 jaar abo's, hoewel natuurlijk nog niet duidelijk is hoe het zit met de andere zelf gekozen abo's. Ik ben bang voor ook 2 jaar.

Overigens zou ik zelf niet zo een afsluiten, omdat ik denk dat die mega bandbreedte er niet bij zit (van 2 Mbit)
TheRookie schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:06:
Wie zegt dat de andere 'outlets' ook niet alleen maar i.c.m. de speciale t-mobile abbo's de iPhone mogen gaan verkopen ?
Is het niet al gezegd, dat als andere winkels de foon gaan verkopen,m dit gewoon met een gesimlockte iPhone is met T-Mobile abo van 2 jr? :P

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 226076 op 04-07-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
Eastman schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:06:
[...]

Hoe werkt unified message dan? worden inkomende gesprekken na een paar keer overgaan dan doorgeschakeld naar de exchange server, die het gesprek vervolgens opneemt?

Als dat op deze manier werkt, betekend dat wel dat je betaald voor de telefoontikken tijdens het inspreken van het gesprek.

Ik vraag me nog steeds af, werkt visual voicemail via inbellen (dus je moet er gewoon voor betalen om de berichten af te luisteren) of werkt het via mobiel internet en worden de berichten gedownload.
Over Visual Voice mail bij T-Mobile op de iPhone3G heb ik uit de AV gehaald dat je dat betaald van de belminuten zoals ik dat heb begrepen.

Dat wat ik heb is gewoon bijna het zelfde als gewone voicemail. Bij normale voicemail wordt de gene die jouw beld na 20 of 30 seconden doorgeschakeld naar de voicemail box bij de telecomprovider, ik heb dat nummer gewijzicht ik het nummer van mijn exchange server. De beller merkt geen verschil, alleen dat hij misschien wordt doorgeschakelt naar een vast nummer, en niet naar een mobiel nummer zoals dat gebeurd bij de doorschakeling die telecomproviders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Op de T-Mobile site staat dat hij ook met andere T-Mobile abo's verkocht zal gaan worden. 1+1=2 i dit geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
don spike schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:14:
[...]

Over Visual Voice mail bij T-Mobile op de iPhone3G heb ik uit de AV gehaald dat je dat betaald van de belminuten zoals ik dat heb begrepen.

Dat wat ik heb is gewoon bijna het zelfde als gewone voicemail. Bij normale voicemail wordt de gene die jouw beld na 20 of 30 seconden doorgeschakeld naar de voicemail box bij de telecomprovider, ik heb dat nummer gewijzicht ik het nummer van mijn exchange server. De beller merkt geen verschil, alleen dat hij misschien wordt doorgeschakelt naar een vast nummer, en niet naar een mobiel nummer zoals dat gebeurd bij de doorschakeling die telecomproviders doen.
Dat betekend dus dat jij ook dat het jou belminuten kost wanneer een voicemail wordt ingesproken. jij betaald immers de verbinding tussen jou en je exchange server..

Dus ipv. belminuten tijdens afluisteren, kost het je nu belminuten voor het inspreken..

Over visual voicemail, er staat ook dat in het buitenland, visual voicemail standaard is uitgeschakeld, net als internet, vanwege de roaming kosten.

[ Voor 7% gewijzigd door Eastman op 04-07-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor alle speculanten die graag willen weten waar de iPhone het goedkoopst is:
http://www.iphoneclub.nl/...iphone-3g-het-goedkoopst/
DaannO schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:14:
Op de T-Mobile site staat dat hij ook met andere T-Mobile abo's verkocht zal gaan worden. 1+1=2 i dit geval ;)
Dus op niets gebaseerd neem je maar aan dat je dan ook 1 jaar abo's kan afsluiten ;) Ik denk dat we toch even moeten wachten om daar zeker van te zijn. Ga er maar van uit dat het allemaal 2 jaar abo's moeten zijn..

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 226076 op 04-07-2008 14:25 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.