[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.296 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226076

Ik was vandaag 3e op de lijst bij BC voor de zwarte 16gb :). Als ze er 5 zouden krijgen ben ik er nog bij.
Overigens, zijn die aantallen per type, of totaal? Als ze er dan 8 krijgen, is het dan iets van 2 8gb, 2 1gb wit en 4 16gb zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

DaannO schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:59:
Dat bron gedoe is een beetje irritant. Sommige mensen zitten dicht bij het vuur en zijn zelf de bron en andere weer hebben het van iemand gehoord die betrouwbaar is. Wil je het niet geloven ok, maar ga daar niet steeds zo op hameren.
Je hebt gelijk ware het niet dat 3/4e van die verhalen zonder bron achteraf onzin blijken te zijn. Dus kom met een goede bron want anders komen er alleen maar meer onzinverhalen in de wereld. En ja, ik zou jouw verhalen eerder geloven omdat ik weet dat jij in dat wereldje thuis bent, maar iemand die hier 70 postings heeft gedaan (wat niets zegt, kwaliteit is belangrijker ;)) kennen de meeste mensen hier niet zo goed om te weten of diegene te vertrouwen is.

[ Voor 20% gewijzigd door Tom op 06-07-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Anoniem: 226076 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:54:
Ik was vandaag 3e op de lijst bij BC voor de zwarte 16gb :). Als ze er 5 zouden krijgen ben ik er nog bij.
Overigens, zijn die aantallen per type, of totaal? Als ze er dan 8 krijgen, is het dan iets van 2 8gb, 2 1gb wit en 4 16gb zwart?
Ze krijgen er 8 van 8gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253388

Jij met je grappen haha.

Ik heb zelf ook wat opgevangen over de Iphone bij de MMarkt (ik werk zelf in Media Markt Rotterdam). Details waren tot gisteren nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04 19:18
peterrrr schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:43:
info:

elke mediamarkt krijgt 8 exemplaren.
Is dit allemaal incl. abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-07 08:21

oZy

TPH in Katwijk doet niet aan reserveringen en zegt ook (maar) 8 exemplaren te ontvangen. De verkoper vertelde dat ze om 9.30u openen, maar dat het naar zijn mening weinig zin had om te komen. aangezien die 8 stuks al lang en breed verdeeld zijn (relaties, vriendjes, medewerkers..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Iedereen komt met een aantal stuks iphone's

Is dit het aantal totaal of is dit:

8 stuk van de 8gig
8 stuk 16gig wit
8 stuk 16gig zwart

Graag even duidelijkheid????

Ik sta gelukkig 1ste op de reserveringslijst voor een witte`16 gig bij een apple store weet ff niet meer de naam maar vorige week al gereserveerd.

Als men zegt er komen 8stuks bij de mediamarkt. Hoef je niet perse de bron te zeggen maar het antwoord even onderbouwen kan geen kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Voor duidelijkheid moet je tot de 11e wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-06 14:50
* daanski82 trekt even het volgende uit [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2. weg
Ik heb het idee dat ze alles goed aan het volgen zijn... ook threads zoals deze. In de AV is 'oneingenlijk gebruik' namelijk ook aangepast:

quote:
Voor data gebruik geldt dat bij een oneigenlijk gebruik T-Mobile beperkingen kan stellen. Van oneigenlijk gebruik is onder meer sprake wanneer de iPhone of de simkaart wordt gebruikt in combinatie met een computer of laptop. Je kunt eenmaal per maand overstappen naar een hoger abonnement.

bron: http://gathering.tweakers...message/30353582#30353582
hoe wil t-mobile die zien ?

[ Voor 159% gewijzigd door een moderator op 07-07-2008 09:31 ]

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
Serenity schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:52:
[...]
Voor duidelijkheid moet je tot de 11e wachten.
Dus mensen blatten hier maar wat!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
zedzed1 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:15:
[...]

Dus mensen blatten hier maar wat!!!!!!
Zucht, dit topic begint behoorlijk uit de hand te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07 11:09
Het wordt natuurlijk spannend nu 11 juli snel dichterbij komt. Maar probeer desondanks wat inhoud te geven aan de reacties en de chatreplies achterwege te laten. Het zorgt namelijk eerder voor ergernis bij andere gebruikers, dan een goede sfeer :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
ik zit heel dicht bij het vuur, beter dan dit kan ik niet bekend maken m.b.t. aantallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
daanski82 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:14:
* daanski82 trekt even het volgende uit [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2. weg

[...]

hoe wil t-mobile die zien ?
Dit is ook al eens in het grote Data abonnenmenten topic besproken.
Schijnbaar kunnen ze aan de hand van poortnummer i.c.m. informatie die je browsers meesturen als je surft zien of je iPhone aan de laptop is aangesloten(correct me if im wrong)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
peterrrr schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:28:
ik zit heel dicht bij het vuur, beter dan dit kan ik niet bekend maken m.b.t. aantallen..
Maar peter zijn dit er 8 totaal of 8 van ieder model??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Het gaat meer om figuren die denken dat iedereen hier een glazenbol heeft voor alle winkels, een antwoord verwachten en dan nog gaan klagen ook als ze erachter komen dat het wellicht-niet-helemaal-waar-kan-zijn. Gebruik je verstand zou ik zeggen en wacht het lekker af.

En dan heb ik het met name over bovenstaand figuur Zzz...

Ontopic, ik las her en der iets over 7 juli mbt een update? Krijgen we een nieuwe nieuwsbrief vandaag? Ik zie niets op de website maar het lijkt mij dat we nog een soort van iphone launch nieuwsbrief krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door nudie op 07-07-2008 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Laatst online: 10-07-2024
Lijkt me wel nudie, er is nog geen officiële bevestiging geweest waar de iPhone exact verkrijgbaar zal zijn. Vandaag of morgen zullen we toch wel het een en ander moeten horen, lijkt me.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Ja maar 7 juli werd steeds genoemd, kan het alleen niet achterhalen nu meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Misschien zegt 't niets, maar tot nu toe is bijna elke nieuwsbrief op een dinsdag verstuurd. De eerste kwam op 17 juni (dinsdag), gevolgd door 25 juni (woensdag), 1 juli (dinsdag).

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staat volgens mij in een van de twee nieuwsbrieven die T-Mobile heeft verstuurd. Eerst werd 3 Juli gemeld als datum waarom de abo's bekend zouden wroden. Op 1 juli was dit het geval, en heeft men aangekondigd 7 Juli meer te kunnen vertellen over de verkooppunten (tenslotte zijn vorige week de trainingen geweest, dus vandaag weet men welke winkels mogen verkopen en welke niet).

We wachten de dag af! Meestal komen de nieuwsbrieven rond het middaguur. (de andere twee in ieder geval wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, viel me ook net op, ik vroeg me alleen af waar die veel gnoemde 7 juli vandaan kwam... vind t nergens terug in de nieuwsbrieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Anoniem: 136075 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:39:
Ja maar 7 juli werd steeds genoemd, kan het alleen niet achterhalen nu meer?
Op iPoneclub hadden ze het over 7 juli
http://www.iphoneclub.nl/...mpany-en-the-phone-house/

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

7 Juli heeft T-Mobile zelf aangegeven. Ik denk dat er niet veel spannends te melden valt behalve dat wat we al weten dat de BelCompany en The Phone House ook de iPhone gaan verkopen en dat deze uiteraard ook beschikbaar is bij de T-Mobile shops.

En dan nog wat tips zoals, kies alvast wat voor abbo je wilt en neem legetimatie mee etc.

Wat valt er anders te vertellen? Het enige is hoeveel stuks er per winkel zijn en hoeveel stuks T-Mobile totaal heeft binnengekregen voor de launch, maar dat zullen ze niet gaan vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Wellicht extra informatie omtrent die activatiekosten. Ook daar is nogal wat speculatie over. Nadat T-Mobile had aangegeven dat er 50% korting gegeven zou worden, heb ik ook weer verhalen gelezen dat dat alleen voor de T-Mobile shops zou gelden en dat je elders gewoon de volle mep betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 22:05

Chiron

Moderator Discord
Ik heb even dat houterige filmpje bekeken, daarin zegt die dame dat je een legitimatiebewijs, een bankpasje en als je je nummer over wil laten zetten een recente rekening van je vorige telefoonabbo. Nu heb ik m'n telfort laten beeindigen, deze wordt op 14 juli overgezet naar prepaid. Hoe pak ik dat dan weer aan, kan je het nummer ook later laten porteren :?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Wettelijk gezien kan je ook het nummer van je prepaid meenemen naar een nieuw abonnement, maar in hoeverre dat eenvoudig is weet ik ook niet. Je hebt immers geen contract.

Citaat van ConsuWijzer:
Wanneer mag ik mijn telefoonnummer meenemen?

Als uw abonnement is afgelopen of als u een prepaid heeft.

Abonnement afkopen
Als uw abonnement nog loopt, kunt u vaak het abonnement afkopen. Uw aanbieder mag afkopen weigeren.

U kunt uw telefoonnummer meenemen als:
  • u verandert van mobiel abonnement, bij dezelfde aanbieder,
  • u verandert van vaste telefonie bijvoorbeeld ISDN, bij dezelfde aanbieder,
  • u verandert van aanbieder voor vaste telefonie,
  • u verandert van aanbieder voor mobiel,
  • u verandert van aanbieder van vaste telefonie om met VOIP te bellen.
Meenemen kost daarnaast maximaal 10 euro per nummer en dient binnen 10 werkdagen te zijn voltooid.

[ Voor 5% gewijzigd door IT-Pro op 07-07-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:16

ultimateharry

Team Slayer:-)

Chiron schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:13:
Ik heb even dat houterige filmpje bekeken, daarin zegt die dame dat je een legitimatiebewijs, een bankpasje en als je je nummer over wil laten zetten een recente rekening van je vorige telefoonabbo. Nu heb ik m'n telfort laten beeindigen, deze wordt op 14 juli overgezet naar prepaid. Hoe pak ik dat dan weer aan, kan je het nummer ook later laten porteren :?
Zit met dezelfde situatie. Desnoods loop ik vrijdag de winkel uit met een Iphone en tijdelijk T-mobile nummer.

Kan iemand hier uitsluitsel over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ultimateharry schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:20:
[...]

Zit met dezelfde situatie. Desnoods loop ik vrijdag de winkel uit met een Iphone en tijdelijk T-mobile nummer.

Kan iemand hier uitsluitsel over geven?
Ik heb ook precies hetzelfde, maar ik heb mijn nummer over laten zetten naar een Simyo prepaid kaartje, dat gebeurd dus pas op de 14e of later en vrijdag neem ik gewoon een T-mobile abbo met een nieuw nummer en later laat ik het nummer van prepaid naar T-mobile abbo porteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry

ultimateharry

Anoniem: 33358 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:27:
[...]

Ik heb ook precies hetzelfde, maar ik heb mijn nummer over laten zetten naar een Simyo prepaid kaartje, dat gebeurd dus pas op de 14e of later en vrijdag neem ik gewoon een T-mobile abbo met een nieuw nummer en later laat ik het nummer van prepaid naar T-mobile abbo porteren.
Ok, dus hieruit begrijp ik dat het later porteren prima mogelijk is. (kon het zo op de t-mobile site niet vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Lijkt mij dat dat niet geld voor al bestaande T-mobile abonnee's.(recent afschrift nodig voor nummerbehoud)

Ook heb ik alleen maar factuur online dus dat gaat zoiezo lastig..
Al is er zoiets als een printer 8)7

Anyway, wat is de grootste T-Mobile winkel in Adam? En die natuurlijk ook nog is goed bereikbaar is en met backup TPH winkels etc in de buurt? En natuurlijk 1tje die de meeste iPhones binnenkrijgt. Aluhoedjes en glazen bollen kom dr maar in! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door nudie op 07-07-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over die 7 Juli: Is dit niet gewoon een geplande persconferentie?

Edit: In een eerder gegeven linkje naar iphoneclub.nl lijkt het dat ze met de Marketingdirecteur hebben gesproken en ik vermoed dat hij 7 Juli als datum heeft doorgegeven.
Lekker afwachten dus vandaag :)

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 226076 op 07-07-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Niet dat ik weet, anders had ik hem wel in mijn bus gehad. Zo niet dan gaan we ff problemen schoppen bij ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

nudie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:32:
Lijkt mij dat dat niet geld voor al bestaande T-mobile abonnee's.(recent afschrift nodig voor nummerbehoud)

Ook heb ik alleen maar factuur online dus dat gaat zoiezo lastig..
Al is er zoiets als een printer 8)7

Anyway, wat is de grootste T-Mobile winkel in Adam? En die natuurlijk ook nog is goed bereikbaar is en met backup TPH winkels etc in de buurt? En natuurlijk 1tje die de meeste iPhones binnenkrijgt. Aluhoedjes en glazen bollen kom dr maar in! _/-\o_
In de kalverstraat staat een T-mobile winkel. En niet ver daar vandaan staat in Rokin nog een andere T-mobile shop. Dubbel kans denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dan zou ik nog eerder de Nieuwedijk pakken. Zowel een BC, T-Mobile als TPH in een straal van honderd meter in de zelfde straat en van uit elk filiaal kun je de concurrent zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Wie gaat er vrijdag mee Adam plunderen? Ik ben zelf om half 9 in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

ultimateharry schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:30:
[...]

Ok, dus hieruit begrijp ik dat het later porteren prima mogelijk is. (kon het zo op de t-mobile site niet vinden).
Mijn abo is 2 weken geleden afgelopen. Deze heb ik om later zetten in Prepaid. Het is voor Prepaid makkelijker om je nummer over te zetten. Dit zou je eigenlijk ook zelf kunnen doen. Dus als je abo niet op 11 juli eindigd en je wilt graag de iPhone op die dag, kun je later zelf nog je nummer porteren. Voor Prepaid heb je echter geen factuur en dergelijke nodig.

Nummerbehoud T-Mobile:
http://www.t-mobile.nl/pe...merbehoud-persoonlijk.pdf (.pdf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelfde ongeveer in Rotterdam Centrum:
Korte Lijnbaan: BelCompany (hier sta ik op de lijst)
Lijnbaan: T-Mobile Shop, TPH (vrijwel tegenover elkaar), BelCompany, iFactors (naast elkaar)
Edit: Stukje verder lopen: MM /Edit
Beurstraverse (Koopgoot): T-Mobile Shop, TPH, Belcompany (= naast ondergrondse ingang bijenkorf)
Naast de V&D: Grote TPH
Volgens miij is dit ook nog niet alles, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Wel genoeg binnen een straal van zo'n 400m lijkt me :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 226076 op 07-07-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Mja, ik zit nog sterk te twijfelen of ik vrijdag nou wel of niet in de rij moet gaan staan.

Stel dat ze ermaar enkele tientallen per winkel leveren, dan ben je mooi de sigaar. Sta je daar met je goeie fatsoen en geen telefoon. Snap werkelijk niet waarom ze geen indicaties geven over de beschikbaarheid.

Mij maak je niet wijs dat t-Mobile totaal geen idee heeft hoeveel ze er gaan krijgen de 11de.

[ Voor 13% gewijzigd door The - DDD op 07-07-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Natuurlijk weten ze wel hoeveel ze krijgen, dat zal alleen nooit naar buiten gecommuniceerd worden omdat het in principe voor hun gunstiger is als er zich lange rijen vormen. Dat is goed voor de publiciteit. Ik kan me goed voorstellen dat verschillende nieuwsbulletins er aandacht aan zullen besteden en als er lange rijen staan is die aandacht des te groter.

Ik zie Editie NL al weer een dergelijke reportage doen als met de lancering van GTA IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-05 11:45
Ìk snap eerlijk gezegd niet waar mensen zich zo druk om maken. Wacht nou gewoon af, ga niet mee in de hype jongens. Er zullen wel voldoende verkrijgbaar zijn, kijk naar de eerste launch in de VS, pas na 2 weken waren ze uitverkocht. Apple is meester in een hype creeren dat hebben ze in het verleden wel bewezen. Worst case scenario is dat je een paar dagen moet wachten op jouw I-phone, big deal denk niet dat je special bent omdat je hem als eerste had want feit blijft dat de 1st gen I-phone de eerste blijft ;) ( ja die heb ik :) )

Dus doucement my friends!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

The - DDD schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:49:
Mja, ik zit nog sterk te twijfelen of ik vrijdag nou wel of niet in de rij moet gaan staan.

Stel dat ze ermaar enkele tientallen per winkel leveren, dan ben je mooi de sigaar. Sta je daar met je goeie fatsoen en geen telefoon. Snap werkelijk niet waarom ze geen indicaties geven over de beschikbaarheid.

Mij maak je niet wijs dat t-Mobile totaal geen idee heeft hoeveel ze er gaan krijgen de 11de.
tuurlijk weten ze dat, maar zoals al vaker is gezegd houden ze op de manier de iPhone lekker onder de aandacht....

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whaha, is dat niet iets voor Hart van Nederland? Editie NL is overigens wel een zelfde type programma!
"Kijk al die kamperende mensjes nou. En dan hebben ze ook nog geen eens een telefoon kunnen bemachtigen. Kijk hoe boosaardig de wereld is voor deze mensen. (Tenminste, zo zie ik elke HvNL reportage, dus kijk er ook niet naar :P ) Aahhhh wat ielig voor ze.."

Puur aapjes kijken denk ik :) Of moet je daarvoor in NY zijn op 5th Avenue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niewsflits over de wachtende mensen in NY, 5th avenue:
http://www.iphoneclub.nl/...len-organische-boerderij/

Het zijn dus niet Apple freaks als in het merk Apple, maar Appletjes freaks als in het fysieke eetbare vruchtje.. Natuurmensen enzo..

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 226076 op 07-07-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Zal inderdaad wel lachen zijn. Zo'n pulp programma met huilende mensen in beeld: "Ik heb ruzie met mijn baas omdat ik een iPhone wou en nu heb ik geen."

(De mijne keek me lachend aan toen ik zei dat ik vrijdag misschien wat later zou zijn: "Als je nog vrije uren hebt en er is iemand bereikbaar voor productie problemen, veel plezier. Je mag ook de uren compenseren door eerder in de week wat extra uren te draaien.")
Anoniem: 226076 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:06:
Niewsflits over de wachtende mensen in NY, 5th avenue:
http://www.iphoneclub.nl/...len-organische-boerderij/

Het zijn dus niet Apple freaks als in het merk Apple, maar Appletjes freaks als in het fysieke eetbare vruchtje.. Natuurmensen enzo..
* The - DDD leest het artikeltje...
Hebben die linkse milieu activisten niet iets beters te doen? Zoals door te werken iets bij te dragen aan de economie?

[knuppel in hoenderhok modus]
Hoop dat het uit de hand loopt, (zijn ze vast niet extreem genoeg voor) kan NYPD er met allerhande gummy wapens op los. Gummy stok, gummy kogels...)

Mag duidelijk zijn dat ik geen respect heb voor het type op zijn luie reet zittende, zijn eigen brood niet verdienende slampampers. ;) Als je het niet kan (arbeids ongeschikt) ok. Maar die lui zijn fit genoeg om notabene bij elkaar op de schouders te gaan zitten.
[/knuppel in hoenderhok modus]

Dus...

Ik wil ook een iPhone. :) Ben benieuwd of er nog ergesn zo'n actie zal zijn dat iemand een iPhone heeft en direct buiten de deur dat ding kapot gooit tegen de straatstenen.

[ Voor 110% gewijzigd door The - DDD op 07-07-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan ook de nieuwendijk in Amsterdam adviseren. Ik wil namelijk niet zoveel concurrentie bij de T-Mobile shop in de Kalverstraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vast wel: een Scratch, Crash & Drown Test is ook al uitgevoerd met de oude iPhone, ergens wel een filmpje van op YouTube te vinden. Vooral de scratch test werd goed doorstaan. 4x laten vallen ging ook nog goed, maar zodra er een dikke amerikaan overheen ging lopen was het scherm kapot.

Overigens, een collega van mij heeft ook een oude. 1 week in bezit: scherm gebarsten. Werkt nog prima, maar het ziet er niet uit! Heeft er iets op laten vallen ofzo, een stalen ding.

Ontopic: wat zijn die prijzen van T-Mobile toch fijn :) Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-07 14:18
Das nou weer jammer!!!!

Belcompany kent geen lost&found procedure van t-mobile!!!
Moet ik toch in een t-mobile shop gaan staan wachten!

Heeft iemand ervaringen bij een belcompany shop die bovenstaande procedure wel kent!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232466

wat is het verschil tussen een "normaal" abbonement en een zakelijk individueel. Ik zie dat het zakelijke abbonement goedkoper is? ...

http://www.t-mobile.nl/iphone/tarieven_zakelijk.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
De aantallen zoals deze beschikbaar zijn op 11 juli.

Media Markt: 8x per filiaal per toestel
Belcompany: 10x per filiaal per toestel
TPH: 10x per filiaal per toestel
T-mobile: 80-100 per filiaal per toestel
Webshops: onbekend bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:46
Damn ik baal gewoon echt dat T-Mobile de provider is geworden. Ik wil de Iphone graag hebben, maar door T-Mobile ga ik misschien toch naar een andere oplossing zoeken. Ik heb persoonlijk slechte ervaringen met T-Mobile en daar ga ik dus niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Anoniem: 232466 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:35:
wat is het verschil tussen een "normaal" abbonement en een zakelijk individueel. Ik zie dat het zakelijke abbonement goedkoper is? ...

http://www.t-mobile.nl/iphone/tarieven_zakelijk.html
Die zakelijke abo's zijn ex BTW he? Volgens mij is die individuele abo exact even duur als de normale abo's.

[ Voor 58% gewijzigd door Moartn op 07-07-2008 11:36 ]

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-07 18:51
Excl 19% btw he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 07-07 12:30
Smarty77 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:31:
Das nou weer jammer!!!!

Belcompany kent geen lost&found procedure van t-mobile!!!
Moet ik toch in een t-mobile shop gaan staan wachten!

Heeft iemand ervaringen bij een belcompany shop die bovenstaande procedure wel kent!?
L&S kan alleen bij T-mobile zelf!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 16:23
Zakelijk en particulier maakt financieel idd weinig uit, prijzen zijn excl BTW en helaas krijg je in dit geval ook geen extra toestelkorting (wat wel het geval is met de meeste andere telefoons). Ander verschil is dat die zakelijke abonnementen allemaal op jouw naam komen staan, als je 4 medewerkers hebt dan zou je dus vrijdag 4 telefoons op kunnen pikken (heb ik begrepen iig). Daarnaast kun je dingen als 'onderling bellen' en andere zakelijke features aan je abonnement plakken. Het is helaas nog niet duidelijk of dat ook bij de iPhone abonnementen kan maar ik zou eigenlijk niet weten waarom niet.

Overigens typisch dat alle modellen evenveel uitgeleverd worden. Heb tot nu toe de indruk dat de 16GB zwart uitvoering veruit het populairst is. Raar dat 8GB en 16GB wit dan evenveel uitgeleverd zou gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Lost&Found? Iets meer info graag?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

peterrrr schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:35:

Je vergeet de APR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar is dit op gebasseerd, info uit dit topic zeker?
Dat is op z'n beurt weer nergens op gebasseerd. Enige juiste statement is dat niemand het weet behalve T-Mobile zelf. Want de winkels krijgen het zelf pas te horen rond woensdag of donderdag en donderdag avond worden de iPhones afgeleverd bij de T-Mobile shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Dat zou opzich nog best netjes zijn. 21.000 iPhones alleen al in de T-Mobile shops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
Anoniem: 33358 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:45:
[...]

Waar is dit op gebasseerd, info uit dit topic zeker?
Dat is op z'n beurt weer nergens op gebasseerd. Enige juiste statement is dat niemand het weet behalve T-Mobile zelf. Want de winkels krijgen het zelf pas te horen rond woensdag of donderdag en donderdag avond worden de iPhones afgeleverd bij de T-Mobile shops.
ik werk vlakbij holland spoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Activatie proces bekend met beschrijvingen van T-Mobile: http://www.allaboutphones...e49dd259d6bf52114b4ed556a

Edit:
peterrrr schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:46:
ik werk vlakbij holland spoor ;)
Ja dus. Beleid van T-Mobile is zo dat de shops het zelf ook nog niet weten hoeveel ze er krijgen.

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 33358 op 07-07-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
Anoniem: 33358 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:47:
Activatie proces bekend met beschrijvingen van T-Mobile: http://www.allaboutphones...e49dd259d6bf52114b4ed556a

Edit:

[...]

Ja dus. Beleid van T-Mobile is zo dat de shops het zelf ook nog niet weten hoeveel ze er krijgen.
Veel meer dan dit kan ik er niet over zeggen. Accountmanagers zijn al reeds ingelicht welke aantallen shops krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b]Lingod schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:47

Inderdaad, ik denk dat ze mensen die dagelijks langskomen en die binnen de vestiging een -ohw-daar-is-hij-weer-status hebben gekregen uiteindelijk een antwoord geven waar diegene mee tevreden is en zij daarmee toch niet de waarheid hebben verteld.

Intussen is www.Iphoneclub.nl niet meer te bereiken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

peterrrr schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:51:
[...]

Veel meer dan dit kan ik er niet over zeggen. Accountmanagers zijn al reeds ingelicht welke aantallen shops krijgen...
Met alle respect Peterrrr, accountmanager hebben ook hun baan en vooral hun reputatie te vrezen. Die zullen niet zomaar informatie doorgeven, waarvan ze weten dat het niet bij diegene blijft. Dat blijkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Als deze cijfers kloppen en je wilt vrijdag _echt_ zo'n ding hebben is het dus waarschijnlijk handig om naar een kleinere plaats te gaan, aangezien elke shop blijkbaar (vrijwel) evenveel iPhones krijgt en er in een grotere plaats nu eenmaal meer mensen zijn.

Is niet de eerste keer dat het gebeurt trouwens: met de release van de PS3 klaagden de mensen in A'dam ook dat ze op waren, terwijl ze in veel kleinere plaatsen in NL nog ruim op voorraad lagen.

* Moartn heeft maar besloten om een paar dagen te wachten. Ga niet voor de deur liggen voor een telefoon hoor...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werkt alweer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.iphoneclub.nl/...achtverkoop-in-rotterdam/

Wow, de iPhone wordt in rotterdam om 00:00 gelanceerd (500 stuks!!).. jammer voor mij te ver weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

edit: mijn fout

[ Voor 156% gewijzigd door Anoniem: 264597 op 07-07-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 17:34
Nieuwe nieuwsbrief:
Beste meneer Chimera,

Aankomende vrijdag gaat het gebeuren, dan is de iPhone3G exclusief
verkrijgbaar in Nederland bij T-Mobile. Jij kunt als een van de eersten de
iPhone3G in bezit hebben.

Kom naar de Midnight Sale in onze T-Mobile Shop aan de Lijnbaan 86 in
Rotterdam. De deur gaat open van donderdag op vrijdagnacht 11 juli om
klokslag 00.00 uur.

Wat heb je nodig?

Een geldig legitimatiebewijs
Een bankpas
Een uittreksel van de KvK (voor zakelijke klanten)

Voor het afsluiten van een abonnement, moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn.
Er is 1 toestel per persoon beschikbaar.

Kom je liever de volgende dag naar één van onze T-Mobile Shops? Vanaf
9.30 uur ben je van harte welkom. Ook de Apple Premium Resellers,
Belcompany, MediaMarkt, Saturn en The PhoneHouse zullen vanaf
11 juli de iPhone3G verkopen.

Bestel je de iPhone3G liever zonder wachtrijen en comfortabel vanuit je
luie stoel? Dan kun je ook vanaf 11 juli 00.00 uur terecht in onze Online Shop.
Houd er wel rekening mee dat de verwachte levertijd bij aankoop via de
Online Shop zes weken bedraagt.

Wil je meer informatie? Of wil je de Midnight Sale aanstaande vrijdag live op internet volgen? Ga naar www.t-mobile.nl/iphone.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands B.V

Ps: Naar verwachting komt er een run op de iPhone3G. Wees er
snel bij, want tijdens de Midnight Sale zijn er maar 500 iPhones beschikbaar.

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik zou die accountmanager eens een flinke opdonder geven O-)

Klinkt goed die 500 stuks. Denk niet dat er ook echt 500 mensen (kopers) om twaalf uur aanwezig zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:40

rammes

koekebakker 1e klas

later ;)

[ Voor 103% gewijzigd door rammes op 07-07-2008 12:08 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Laatst online: 04-07 13:33

CodeIT

Code IT

6 weken via de site... :S Dat betekent waarschijnlijk dat alle verhalen over slecte leverbaarheid kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253388 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:06:
[...]

Ik zou die accountmanager eens een flinke opdonder geven O-)

Klinkt goed die 500 stuks. Denk niet dat er ook echt 500 mensen (kopers) om twaalf uur aanwezig zullen zijn.
Nou ik weet het wel zeker.. er is ongelooflijk veel vraag naar + dat je dan ook nog eens de allereerste bent. dat zal veel mensen trekken.. Jammer dat ze dit niet in Amsterdam doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 14:40

Scrummie

Think different

Ik wil meer shops om 0:00 open! Vooral in Enschede/Almelo/Hengelo etc.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6 weken levertijd via de site, idioot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

CodeIT schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:07:
6 weken via de site... :S Dat betekent waarschijnlijk dat alle verhalen over slecte leverbaarheid kloppen.
Dat is puur marketing om zo ervoor te zorgen dat mensen sneller naar de winkels gaan.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
holy fuck 6 weken via webshop. Dat kan je niet eens op logistieke problemen gooien want ze ontlopen daar de hele winkel. Kan niet anders zijn dat er dan echt een tekort is. Hmmm nou dat wordt kalverstraat campen mensen. En ik denk dat we niet alleen zijn. Ik stem voor een Tweakers knokploegje, who's in? 8:30 verzamelen @ CS :)

edit; of bovenstaande.. maar betwijfel het... dit is nou niet echt positief nieuws voor hun, tevens vind ik het niet echt bijdragen aan de hype. Dan kan je beter een dag nadat het live is op de website een bericht plaatsen met; "Door de grote interesse bedraagt de levertijd via de website 6 weken".

Maargoed.. we wachten het af.

[ Voor 33% gewijzigd door nudie op 07-07-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap die 6 weken wel en terecht het zou zonde zijn om je voorraad te verspillen aan de online shop. Kun je beter verdelen onder de winkels, want daar staan mensen in de rij, die wil je zo min mogelijk teleurstellen.

De shop krijgt waarschijnlijk pas een voorraad bij de 2e of 3e Batch, waarvan niemand weet wanneer dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
[...]

Peterrrr en de Premium resellers dan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is inderdaad gewoon marketing, veel mensen bij de winkel = zichtbare verkoop en veel media-aandacht. Als T-Mobile had gezegd dat je nu al kon bestellen en de iPhones de tiende werden verstuurd zou iedereen online bestellen en staan er geen rijen bij de winkel. Is minder interessant voor Hart van Nederland dus doen ze het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:18
Lol @ FAQ op T-Mobile site:
Waarom heeft T-Mobile nu al geen iPhones meer?
Dit revolutionaire toestel is ontzettend populair en op dit moment overtreft de vraag nog het aanbod.

Volgens mij lopen ze iets vooruit op de zaken...

Verder nog een paar:
Wat heb je nodig om je iPhone te activeren?
Om te activeren heb je een pc en een internet verbinding nodig. Je kunt dit alleen doen met een T-Mobile simkaart. Wanneer je een andere T-Mobile simkaart in je iPhone doet, moet je deze opnieuw activeren.

Wat zijn de aansluitkosten bij een iPhone abonnement?
Bij een iPhone abonnement krijg je 50% korting op je aansluitkosten van € 52,50. De aansluitkosten zijn dan dus € 26,25.

[ Voor 49% gewijzigd door Niek_ op 07-07-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Stijloze copy paste van de nieuws brief.

Avond verkoop dus alleen in Rotjeknor |:(

Ik dacht dat mijn email wel snel was O-)

[ Voor 91% gewijzigd door Mr_Groovy op 07-07-2008 12:30 ]

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, dat was de derde keer dat de nieuwsbrief ge-copy pasted wordt... nice :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Haha, comfortabel 6 weken wachten op je nieuwe telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Bestel je de iPhone3G liever zonder wachtrijen en comfortabel vanuit je
luie stoel? Dan kun je ook vanaf 11 juli 00.00 uur terecht in onze Online Shop.
Houd er wel rekening mee dat de verwachte levertijd bij aankoop via de
Online Shop zes weken bedraagt.
Nogal subtiele manier om mensen te 'dwingen' motiveren om naar de winkel te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 16:23
Niek_ schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:22:
Lol @ FAQ op T-Mobile site:
Waarom heeft T-Mobile nu al geen iPhones meer?
Dit revolutionaire toestel is ontzettend populair en op dit moment overtreft de vraag nog het aanbod.
OMG :) Het staat idd echt op die site. Hoe geloofwaardig ben je dan?

Ze doen er idd echt alles aan om dit ding zoveel mogelijk te hypen. Die 6 weken levertijd via de webshop lijkt me niet heel realistisch.

Wat ongelofelijk knullig en kansloos dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het mooie is nog dat veel mensen er intrappen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was toch mooier geweest als T-mobile, net als O2 in de UK, pre-orders via de site aannam, daar wordt je pre-order op 11 juli gewoon netjes thuis afgeleverd per koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Ik neem aan dat ze al voor de Keynote over de iPhone aan 't produceren waren, en dat vervolgleveringen afhangen van de verdere vraag. De iPhone is leuk, maar lang niet voor iedereen. En het blijft zo dat niet iedereen een tweejarig contract wil, of zelf nog aan een contract vast zit en geen zin hebben in dubbele kosten.

Ik denk dus dat het na 11 juli vrij rustig zal worden, en men echt geen anderhalve maand op nieuwe toestellen hoeft te wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Serenity op 07-07-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog moeilijkere distributie. Dat kan niet hoor, da's te veel werk voor ze.
Hou let lekker simpel. Ik ga niet moeilijk doen donderdag. Het is tenslotte wel studentenavond in de stad, dus drukte zal er sowiezo zijn, veel belangstellenden die aapjes kijken bij gekken in die rij.

Ik ga gewoon lekker na mijn werk naar de BelCompany, waar mijn exemplaartje dan klaar ligt. Ik ga niet in die rij voor een van de eerste 500 stuks staan. Ik ben toch niet gek?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Donderdagavond Rotterdam.. Ik ben er te vinden hoor.. :p
Denk dat ik er rond een uurtje of 22.00 eens ga kijken, als er dan al (teveel) mensen staan haal ik hem de dag erna wel in Roosendaal..
Moet wel goedkomen! Vraag me af wat er gaat gebeuren met mijn reservering bij de T-Shop in Breda trouwens.. Of de lijsten al weggegooid zijn, of of dat ze me nog gaan bellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-07 22:53
bartvb schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:32:
[...]

Ze doen er idd echt alles aan om dit ding zoveel mogelijk te hypen. Die 6 weken levertijd via de webshop lijkt me niet heel realistisch.

Ik dacht meteen precies hetzelfde. Volgens mij, zoals al eerder gespeculeerd, doen ze net alsof ze maar weinig Iphones hebben en leveren er waarschijnlijk ook minder uit dan ze zouden kunnen. Dit puur voor de hype creatie en de run op iphones op launchdag. Vind het schandalig en trieste manier van marketing, maarja het werkt (helaas) wel. Die voorbarige vraag in de faq zoals hierboven versterkt mijn mening hierover alleen nog maar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilla
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:01
Weet iemand of er ook een prepaid-versie van de iphone in de maak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zilla schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:54:
Weet iemand of er ook een prepaid-versie van de iphone in de maak is?
Niet in Nederland, zoals al vele malen is aangegeven door T-Mobile en bronnen hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net contact gehad met een BelCompany filiaal. Ik sta numero 3 op de lijst. Ik vroeg hoe laat ze geopend zijn en hij antwoordde 9 uur, MAAR we hebben ze niet meteen dezelfde ochtend de levering zal later in de middag zijn.. Hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prima, tegen sluitingstijd ophalen is toch ook goed?
Ik bel morgen de BelCompany waar ik sta ingeschreven (Rotterdam) om te vragen of ze de leverdatum al weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het best. Als ze zich maar aan die lijsten houden als ze dat beloofd hebben. Zou grappig zijn als ze tegen eenieder die belt zeggen: je staat op de derde plaats haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
endless schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:47:
Donderdagavond Rotterdam.. Ik ben er te vinden hoor.. :p
Denk dat ik er rond een uurtje of 22.00 eens ga kijken, als er dan al (teveel) mensen staan haal ik hem de dag erna wel in Roosendaal..
Moet wel goedkomen! Vraag me af wat er gaat gebeuren met mijn reservering bij de T-Shop in Breda trouwens.. Of de lijsten al weggegooid zijn, of of dat ze me nog gaan bellen. :)
Ik was vorige week nog geweest bij de t-mobile shop van breda daar vertelde ze mij dat ze niet aan reserveringen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry

ultimateharry

Anoniem: 253388 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:04:
Ik vind het best. Als ze zich maar aan die lijsten houden als ze dat beloofd hebben. Zou grappig zijn als ze tegen eenieder die belt zeggen: je staat op de derde plaats haha
Zaterdag werd bij T-mobile in een filiaal in Amsterdam nog wel aan intekenlijsten gedaan. Toch blijven de geruchten over het weggooien van de lijsten hardnekkig.

Iemand anders nog info / ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 23:40
Ik heb niet gereserveerd. Loop om 09.30 vrijdag eens richting de T-Mobile winkel in Heerlen en dan zien we wel verder.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bartvb schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:32:
[...]

Wow kansloos inderdaad. Een hype creëren, OK, maar ga hier niet te ver in. Er wordt gesproken over voorraden van 5 iPhones per winkel. Ja, zo kan ik ook een hype simuleren :X.

Ik ga er denk ik zelf ook een kopen, maar ik wacht hier nog een maandje mee. Eerst op vakantie :)

[ Voor 8% gewijzigd door kamerplant op 07-07-2008 13:08 ]

🌞🍃

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.