[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226076

Mja, ik heb mezelf in het boek gezet, en zag dat er maar twee anderen voor mij waren. Eén andere met een 16 Gb en één met de 8 Gb. Ik ben dus in feite 2e voor de 16 Gb (die andere had geen kleur opgegeven, dus misschien was ik wel de eerste met 16 Gb zwart).

@ welke vestiging / plaats heb jij gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
deltananie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:05:
[...]

Ik was vorige week nog geweest bij de t-mobile shop van breda daar vertelde ze mij dat ze niet aan reserveringen doen.
Hmm.. Dan zullen de lijsten wel zijn weggegooid zijn. :)
Naja, als ze er 500 binnenkrijgen, dan zal er vast nog wel één te krijgen zijn ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
[flauw]
Ik denk dat het allemaal wel losloopt met de beschikbaarheid! Ik denk dat iedereen wel 1 iPhone kan regelen. Ik berust me op interne bronnen die mij ervan verzekerde dat:
T-Mobile Nieuwsbrief
Er is 1 toestel per persoon beschikbaar.
[/flauw]

Ontopic, hoeveel mensen schatten jullie dat er bij de Kalverstraat bv staat om half 10? Glazenbollen mag je thuis laten, een nuchtere Noord-Hollandse schatting mag weer wel. Ik denk 25-50.

Midnight sale heeft in ieder geval dus 500 beschikbaar. Mwah.. ik denk dat we dan wel uit kunnen gaan van 100+ voor een groot T-Mobile filiaal. Ik denk niet dat er voor elke winkel 100 man staat te campen dus ik denk dat het wel los gaat lopen.

[ Voor 24% gewijzigd door nudie op 07-07-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Net BelCompany gebeld in Deventer. Of ik ook kan reserveren... Was geen probleem, ik sta nu nummer 1 op de lijst voor een 16GB iPhone Wit of Zwart.

Blijkbaar hier in het oosten iets nuchterder.

BelCompany wist alleen NIET of hij hem de 11de daadwerkelijk al zou hebben.

[ Voor 35% gewijzigd door The - DDD op 07-07-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Paar dingetjes die ik nog niet helemaal begrijp, misschien iemand hier die het kan verduidelijken.

Ik ben T-Mobile abonnee en mag mn contract verlengen (loopt 14 Aug. af). Als ik nu een iPhone neem en bijbehorend abbonnement afsluit, kan ik dan pas vanaf 14 Aug. 3G, Visual Voicemail e.d. gebruiken? Daarnaast, ik wil natuurlijk mn nummer meenemen, krijg ik dan 11 juli meteen een nieuwe sim-card mee? Of krijg ik die pas als mn nieuwe abbo ingaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:28:
Paar dingetjes die ik nog niet helemaal begrijp, misschien iemand hier die het kan verduidelijken.

Ik ben T-Mobile abonnee en mag mn contract verlengen (loopt 14 Aug. af). Als ik nu een iPhone neem en bijbehorend abbonnement afsluit, kan ik dan pas vanaf 14 Aug. 3G, Visual Voicemail e.d. gebruiken? Daarnaast, ik wil natuurlijk mn nummer meenemen, krijg ik dan 11 juli meteen een nieuwe sim-card mee? Of krijg ik die pas als mn nieuwe abbo ingaat?
Niet zo moeilijk:
Je kan je abo alvast verlengen. Je krijgt dan meteen de iPhone mee, maar het abonnement met alles wat daar bij hoort begint pas op 14 augustus. Niet eerder, tenzij je je abo afkoopt.

Je houdt je huidige abo simkaart en je abonnement wordt automatisch op 14 augustus omgezet. Volgens mij krijg je dan een SMSje met de melding dat je nieuwe abonnement is ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124306

Is hij echt niet te verkijgen met 1 jarig abonnement? Ik heb een zakelijk abonnement nu 2 jaar gehad en wil nu over naar 1 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Nope 1-jarig is niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124306 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:38:
Is hij echt niet te verkijgen met 1 jarig abonnement? Ik heb een zakelijk abonnement nu 2 jaar gehad en wil nu over naar 1 jaar...
Helaas niet. alleen maar 2 jarige abo's, zoals altijd is aangekondigd.
Ik heb liever ook 1 jaar, nooit anders gehad, maarjah. Ik verwacht wel 2 jaar plezier te kunnen hebben met de nieuwe iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-07 11:37
Nee is absoluut niet mogelijk.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 12:43

srblackbird

ThinkGEEK

Anoniem: 124306 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:38:
" Zijn andere T-Mobile abonnementen ook beschikbaar in combinatie met de iPhone?

De iPhone 3G is ook verkrijgbaar in combinatie met andere T-Mobile abonnementen.Visual Voicemail zal bij deze abonnementen echter nog niet worden ondersteund. Voor een optimaal gebruik van de iPhone 3G kun je daarom beter voor een van de drie speciale T-Mobile iPhone abonnementen kiezen. Bij de andere abonnementen kan men het beste een PIT + mobiel internet abonnement afsluiten om onbeperkt van data gebruik te maken. "

bron: http://www.t-mobile.nl/iphone/faq.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ja dat staat er al een week zo op, maar navraag bij T-Mobile spreekt het tegen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
T-Mobile spreekt alles tegen, althans hun klantenservice....

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Haa geweldig. Dat wordt een heule gezellige boel daar op donderdagavond. T-mobile lijnbaan is 5 minuten bij mij vandaan, dus ben er dan te vinden. Maaruhhh, 500 aansluitingen in 2 uur?? Dat betekent dat er elk minuut meer dan 4 iPhones verkocht wordt?! Ik schat dat er dan zo'n 8 medewerkers de iPhone kunnen verkopen (ik geloof niet dat ze meer pc's hebben staan daar). Dat komt dus neer op 1 iPhone per 2 minuten per medewerker. Ik ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen als er echt 500 mensen staan we wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Anoniem: 136075 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:28:

Ik zit met hetzelfde, en ik heb het bij de t-mobile shop even gevraagd: je krijgt geen nieuwe simkaart, maar je kunt je oude sim wel direct in je nieuwe iPhone stoppen. Je Visual Voicemail en databundel gaat echter pas in op de dag dat je oude abo afloopt. Je kunt eventueel wel in de tussentijd nog even een databundel bij je oude abo nemen (10 euro/maand) zodat je wel fatsoenlijk met je iPhone kunt werken (als je nog geen databundel had met je oude abo uiteraard).

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Denk dat je er makkelijk 1tje kan scoren tijdens de midnight launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:29

ultimateharry

Team Slayer:-)

nudie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:03:
Denk dat je er makkelijk 1tje kan scoren tijdens de midnight launch.
Tja als er er praktisch naast woont is het een aardig probeersel. Anders niet echt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ik ga 2,5 uur van te voren bij de T-Mobileshop staan, lekker kan koffie mee en ik overleef het wel. Desnoods nog een paraplu want het gaat waarschijnlijk regenen op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Ik ga het er niet op gokken om 45 minuten vanuit Amsterdam naar Rotterdam te rijden om vervolgens met lege handen weer terug te gaan.

Die 500 stuks worden overigens echt wel verkocht no problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ja daar zal T-Mobile wel niet wakker van liggen. Ik vraag me af wie de allereerste iPhone 3G koopt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een T-Mobile medewerker uit de winkel denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ja duidelijk, en hun familie en hun vriendjes. Ik heb het niet daarover maar over mensen zoals jij en ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Degene die 's Middags als eerste met zijn koepeltentje van de Aldi bij de T-Shop voor de deur staat. Die zal er vast en zeker zijn! Ik denk ook dat als je om 0:00 aan komt lopen dat de rij niet langer is dan 50 man. Half uurtje wachten inde winkel en je bent aan de beurt.

Zal wel mee vallen allemaal. Ik heb zitten denken om even om de hoek te gluren daar, maar denk dat het niet erg veel zin heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qaestor
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-10-2023
batumulia schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:16:
Ja daar zal T-Mobile wel niet wakker van liggen. Ik vraag me af wie de allereerste iPhone 3G koopt in Nederland.
Ik ga het in ieder geval wel proberen ;)
Rijd gewoon donderdagavond richting Rotterdam met vriendin en thermoskan koffie in de aanslag. Ben benieuwd hoe druk het daar wordt... Nog meer mensen die zo gek zijn als ik en om 22u op de Lijnbaan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Anoniem: 226076 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:20:
Een T-Mobile medewerker uit de winkel denk ik...
Niet als jij nu al gaat staan wachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Qaestor schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:25:
[...]

Ik ga het in ieder geval wel proberen ;)
Rijd gewoon donderdagavond richting Rotterdam met vriendin en thermoskan koffie in de aanslag. Ben benieuwd hoe druk het daar wordt... Nog meer mensen die zo gek zijn als ik en om 22u op de Lijnbaan staan?
Lees een paar berichten boven je.. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Ergens zou het me niks verbazen als de iPhone gewoon prima te verkrijgen is. Uitverkocht zal ie zeker raken, maar het zou me niks verbazen als zaterdag pas de echte grote rush gaat komen.

Lekker speculatief natuurlijk, ik weet er geen snars van. :D

Vraag me alleen af hoeveel iPhones een Bel Company binnen krijgt. :p

[ Voor 26% gewijzigd door The - DDD op 07-07-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Red schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:26:
[...]

Niet als jij nu al gaat staan wachten :-)
tuurlijk wel, die medewerker is altijd eerder in de winkel dan jou.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-07 16:22

Scrummie

Think different

*schopt Belcompany*. Bel ik zojuist nog een keer naar de winkel, om door te geven welke iPhone ik eigenlijk wil, zegt die gozer dat ze helemaal niet aan reserveringen doen, terwijl ik zaterdag toch echt een "reservering" geplaatst heb. Ik word hier een beetje chagerijnig van zeg. Beweerd die kerel ook nog doodleuk dat ze bij T-mobile juist wel weer aan reserveringen doen. Ik niet snap, en ik niet leuk vinden op deze manier.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 16:23
Het lijkt erop dat je alleen bij BelCompany mag werken als je niet gehinderd wordt door enige kennis :P

Overigens is het wel typisch dat mensen die bij BC op de reserveringenlijst staan allemaal bij de eerste 10 reserveringen horen. Bij andere winkels (waar je niet aan hoeft te betalen) zijn al snel 100 reserveringen. Lijkt erop dat iedereen heel kansloos bij 10 winkels een telefoon 'gereserveerd' heeft en dat het dus wel meevalt met de enorme vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Overigens denk ik dat de kans klein is dat je een iPhone kan krijgen bij BC en TPH op de launchdatum aangezien alle medewerkers, familie, vrienden en kennissen eerder bediend worden vanwege de beperkte aantallen. De grootste kans heb je dus bij de T-Mobile shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Een beetje winkel geeft klanten voorrang boven medewerkers/vriendjes. Ik heb echter geen idee hoe dat bij BC en TPH gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ja helaas gaat het niet altijd zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Euh, vergeet niet dat het pas sinds net officieel is dat BC het uberhaupt gaat aanbieden. Daarom heb je natuurlijk ook nog geen waslijsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Die medewerkers, familie, vrienden en kennissen zitten ook gewoon vast aan de voorwaarden van hun huidige aanbieder (opzegtermijnen van 3 maanden enzo). Dus zoveel zal dat niet uit moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Wat een avontuur wordt het ondertussen. Heeft op zich toch wel wat, hype of niet. Ik denk ook zeker dat het allemaal wel mee zal vallen en over een week hoor je er niets meer over, maar toch. Ik sta nog steeds lekker om half 9 / 9uur in de Kalverstraat en dan zien we het allemaal wel. Klein rondje Adam als het niet lukt en dan om 12u weer op t werk. Lukt het niet, dan is dat wel zuur, maar dan ga ik de dag erna ook niet de stad afstruinen maar rustig beetje rondbellen en anders gewoon wachten ...

Kalverstraat verkooppunt lijkt me overigens nog steeds de beste Adam keuze. Hopelijk wordt het gezellig (hopelijk niet té gezellig 8) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:59
nudie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:10:
Wat een avontuur wordt het ondertussen. Heeft op zich toch wel wat, hype of niet. Ik denk ook zeker dat het allemaal wel mee zal vallen en over een week hoor je er niets meer over, maar toch. Ik sta nog steeds lekker om half 9 / 9uur in de Kalverstraat en dan zien we het allemaal wel. Klein rondje Adam als het niet lukt en dan om 12u weer op t werk. Lukt het niet, dan is dat wel zuur, maar dan ga ik de dag erna ook niet de stad afstruinen maar rustig beetje rondbellen en anders gewoon wachten ...

Kalverstraat verkooppunt lijkt me overigens nog steeds de beste Adam keuze. Hopelijk wordt het gezellig (hopelijk niet té gezellig 8) ).
Ik heb zo het idee dat je meer kans hebt in delen als West/Oost. Mss minder voorraad maar de 'demographics' van dat gebied is volgens mij niet echt bekend met een apparaat als de iPhone (als je dat zo kan zeggen).

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nudie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:10:

ssst.. niet teveel promoten.. hou niet van drukte..
--
Iphoneclub is aan het uitzoeken hoe het met de aantallen zit, zal wel op niets uitlopen, maar toch spannend: http://www.iphoneclub.nl/...d-over-voorraad-t-mobile/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Laatst online: 01-07 13:45
peterrrr schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:35:
De aantallen zoals deze beschikbaar zijn op 11 juli.

Media Markt: 8x per filiaal per toestel
Belcompany: 10x per filiaal per toestel
TPH: 10x per filiaal per toestel
T-mobile: 80-100 per filiaal per toestel
Webshops: onbekend bij mij
Premiumsellers krijgen er 6 tot 8 (Apple stores e.d.).

Daanno, zou je als je deze informatie post op andere websites zoals (http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=2&t=2964) wel de juiste bronvermelding erbij willen zetten, namelijk tweakers.net! Zo lijkt het een beetje alsof jij met de primeur er vandoor wilt gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helemaal omdat allaboutphones wordt gebruikt als bron door iPhoneclub.nl....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Laatst online: 06-07 13:15
Visual voicemail is gratis. Maar Voicemail bellen is weer beltarief. Bedoelen ze hiermee dat je visual voicemail gratis mag gebruiken maar dat je alsnog het beltarief betaalt om deze af te luisteren? ik vind het een beetje vaag

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

peterrrr schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:28:
[...]

Premiumsellers krijgen er 6 tot 8 (Apple stores e.d.).

Daanno, zou je als je deze informatie post op andere websites zoals (http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=2&t=2964) wel de juiste bronvermelding erbij willen zetten, namelijk tweakers.net! Zo lijkt het een beetje alsof jij met de primeur er vandoor wilt gaan).
Aangezien jij met de info kwam:
Is het nu 80-100 per toestel, dus 100x 8Gb, 100x 16Gb Zwart, 100x 16Gb Wit? Of gewoon totaal 100 per T-mobile shops,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Visual voicemail is data en aangezien je dat al onbeperkt hebt kost het geen geld. Dus als je visual voicemail in phone.app opent kost dat data (geen kosten), BEL je 1233 (voicemail) kost het je wel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, het is een soort push mailbox met geluidsbestanden die naar je telefoon gedropt worden. Je luitsert ze dus vanaf je telefoon, of wat ook nog een mogelijkheid is, is dat je ze streaming afluistert via GPRS/ UMTS.. Graties dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Muthas schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:36:
Visual voicemail is data en aangezien je dat al onbeperkt hebt kost het geen geld. Dus als je visual voicemail in phone.app opent kost dat data (geen kosten), BEL je 1233 (voicemail) kost het je wel geld.
ok dat is wel chill dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Laatst online: 01-07 13:45
Anoniem: 33358 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:35:
[...]

Aangezien jij met de info kwam:
Is het nu 80-100 per toestel, dus 100x 8Gb, 100x 16Gb Zwart, 100x 16Gb Wit? Of gewoon totaal 100 per T-mobile shops,..
Zowiezo 100 x 8 GB en 100x 16 GB zwart , van de witte heb ik nog geen info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat ziet er goed uit..
Als ze bij de BC toch de lijst ineens schrappen loop ik alsnog even door naar een van de T-shops..
Komt wel goud :)

Logisch ook dat de T-Shops veel meer krijgen:
1 - Interne systemen, dus makkelijker en sneller abo's afsluiten / verlengen
2 - Levert meer op. Ik neem aan dat de overige resellers ook dezelfde prijs moeten aanhouden. Zo levert T-Mobile dus iets in, en in de eigen shops dus niet (of veel minder).

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 226076 op 07-07-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, na mijn vorige post: Verkopen de overige winkels de telefoon voor de door T-Mobile aangekondigde prijzen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-07 19:14

World Citizen

FreeReef.nl

Ik kan niet wachten maar ik verbaas me over het aantal tweakers wat hem per direct wil hebben....

Vooral tweakers moeten toch weten dat vroegkoop vaker tot 3 weken ellende lijd dan als eerste van je perfect werkende product genieten.

9 van de 10 keer gaat er wel iets fout bij een nieuwe realease..... daarbij de overflow aan hoeveelheid Iphones en abonnementen..... 1+1 klinkt bij mij "eng"

(apple is sterk.... maar tmobile...?)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Laatst online: 06:59
Decon Frost schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:06:
Ik kan niet wachten maar ik verbaas me over het aantal tweakers wat hem per direct wil hebben....

Vooral tweakers moeten toch weten dat vroegkoop vaker tot 3 weken ellende lijd dan als eerste van je perfect werkende product genieten.

9 van de 10 keer gaat er wel iets fout bij een nieuwe realease..... daarbij de overflow aan hoeveelheid Iphones en abonnementen..... 1+1 klinkt bij mij "eng"

(apple is sterk.... maar tmobile...?)
Hebbe, hebbe, hebbe. Het zijn net kinderen O+

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-07 16:10
Ik zit te twijfelen of ik gebruik zal maken van lost/stolen, ik moet namelijk nog 10 maanden (relax 150). Dan zit ik er dus bijna drie jaar aan vast, aan de andere kant heb ik nu een 1e klas brakke phone (MDA Vario) die half uit elkaar ligt.

Aan de andere kant had ik al E500,- op zij liggen voor de iPhone, dus dan is 10x E30,- (huidige abo) ook geen probleem...

What to do, what to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 12:43

srblackbird

ThinkGEEK

Red Nalie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:20:
Ik zit te twijfelen of ik gebruik zal maken van lost/stolen, ik moet namelijk nog 10 maanden (relax 150). Dan zit ik er dus bijna drie jaar aan vast, aan de andere kant heb ik nu een 1e klas brakke phone (MDA Vario) die half uit elkaar ligt.

Aan de andere kant had ik al E500,- op zij liggen voor de iPhone, dus dan is 10x E30,- (huidige abo) ook geen probleem...

What to do, what to do...
Is het een sim-only abbo? (mijn abbo is gisteren afgelopen, dus ik mag dan nog een jaar wachten) Ik hoop dat ze hm upgraden; volgens een meisje van de helpdesk kon dat gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
De iPhone is tog niet een nieuwe release op zichzelf? ik bedoel hij was er al in 4 landen. en daar ging het toch ook niet mis:S snap je punt niet echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Dat is juist het punt, het is makkelijker om te produceren voor 4 landen dan voor 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
batumulia schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:43:
Dat is juist het punt, het is makkelijker om te produceren voor 4 landen dan voor 20.
Hoezo? Je maakt er gewoon meer en stuurt ze naar een ander land.

Accouncy technisch gezien wellicht meer ingewikkeld, maar dat heeft niets met de levering te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238848

Ik vraag me af wanneer we gaan horen wat de iPhone in combinatie met de andere abonnementen kost, want in de faq staat dat de iPhone ook beschikbaar zal zijn met een Flex of Relax abonnement..
(als dat namelijk nog niet kan as vrijdag, hoef ik niet voor niets zo vroeg op.. :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-07 16:10
srblackbird schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:29:
[...]

Is het een sim-only abbo? (mijn abbo is gisteren afgelopen, dus ik mag dan nog een jaar wachten) Ik hoop dat ze hm upgraden; volgens een meisje van de helpdesk kon dat gewoon...
Nee, 't is een abo met 'cadeau' (toendertijd), ik dacht toen dat mn phone het wel zou volhouden. Maar ik heb 'eigenlijk' nu echt een andere phone nodig, en ik ben groot van fan van de iPhone.

Ik zit er dus toch naar te neigen eigenlijk, aangezien los kopen mij de abo voordelen niet geeft (2mbit, hotspots, etc.). Alleen jammer van die 10 extra maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik heb hem zojuist gereserveerd bij The Phone House in Veenendaal. Ik was nummer 7 van vandaag, en dus ook nummer 7 op de lijst van reserveringen. Het is echter een vrijblijvende reservering, dus ik zit er niet aan vast als ik hem eerder ergens vandaan kan halen. Ik ga gewoon lekker bij de T-Mobile shop staan, is toch ook wel leuk. Als het daar niet lukt kan ik hem altijd nog bij TPH halen :) Heb wel afgesproken om netjes te bellen als ik hem ergens anders vandaan heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Laatst online: 20-01 15:24
Ik vraag me af waarom het mogelijk is een iPhone te reserveren bij sommige winkels: inmiddels hebben ze allemaal al zoveel reserveringen staan dat er niks meer overblijft voor de mensen die in een tentje gaan overnachten bij de t-mobile shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Splendid_dj schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:17:
Ik vraag me af waarom het mogelijk is een iPhone te reserveren bij sommige winkels: inmiddels hebben ze allemaal al zoveel reserveringen staan dat er niks meer overblijft voor de mensen die in een tentje gaan overnachten bij de t-mobile shop?
Bij de T-Mobile shop kun je niet reserveren, alleen bij de Phone House en BelCompany :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

srblackbird schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:29:
[...]

Wat bedoel je, met 'is gisteren afgelopen, dus nog een jaar wachten'? Denk je dat je abbo automatisch met een jaar verlengd is?
Ik denk het niet.. Normaal is het per maand, of zelfs per direct opzegbaar. Ik zou hier eens goed naar kijken, dus je komt nog steeds in aanmerking naar mijn idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Splendid_dj schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:17:
Als ik het goed gelezen heb hier, gelden reserveringen bij T-Mobile winkels niet meer. Een klein aantal T-Mobile winkels nam in het begin wel reserveringen aan, maar dit is door het hoofdkantoor stopgezet.

Andere winkels nemen wel reserveringen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
TPH heeft weinig aan mensen die kamperen bij de T-Mobile shop :P Ik vind het eigenlijk wel netjes. Lijkt me veel vervelender om 4 uur in de rij te moeten staan om er dan achter te komen dat jouw model net op is of dat je toch je rekeningafschrift bent vergeten :) Verder ook nogal beroerd voor de rest van de klanten als je winkel vol staat met een iPhone rij :P

Ik denk dat ik vrijdag een keer de stad in loop om te kijken of er nog iets te krijgen is ergens, zo niet dan kijken we wel weer verder. Ben wel benieuwd wat nou de werkelijke levertijd van de webshop wordt. En wanneer b.v. GSMweb de iPhone gaat leveren (en voor hoeveel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-07 17:23
bartvb schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:20:
TPH heeft weinig aan mensen die kamperen bij de T-Mobile shop :P Ik vind het eigenlijk wel netjes. Lijkt me veel vervelender om 4 uur in de rij te moeten staan om er dan achter te komen dat jouw model net op is of dat je toch je rekeningafschrift bent vergeten :) Verder ook nogal beroerd voor de rest van de klanten als je winkel vol staat met een iPhone rij :P

Ik denk dat ik vrijdag een keer de stad in loop om te kijken of er nog iets te krijgen is ergens, zo niet dan kijken we wel weer verder. Ben wel benieuwd wat nou de werkelijke levertijd van de webshop wordt. En wanneer b.v. GSMweb de iPhone gaat leveren (en voor hoeveel).
dat laatste zal ik proberen in de gaten te houden en los te peuteren bij werknemers; er werken wat studiegenootjes daar.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor iedereen die denkt dat het allemaal niet zo storm zal lopen: http://www.iphoneclub.nl/...en-uitverkocht/#more-7839

Bij O2 in de UK, is iPhone al direct uitverkocht, kon al besteld worden, binnen 3 uur.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-03-2024
Anoniem: 33358 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:47:
Voor iedereen die denkt dat het allemaal niet zo storm zal lopen: http://www.iphoneclub.nl/...en-uitverkocht/#more-7839

Bij O2 in de UK, is iPhone al direct uitverkocht, kon al besteld worden, binnen 3 uur.. :|
dat gaat alleen om de upgraders niet om de instappers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
En er staat nergens of het daar om 10.000 of 10 exemplaren gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-07 18:51
Misschien een bijdehante vraag maar bij de T-Mobile shop kan je toch al verlengen vanaf 4 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michie23 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:58:
Misschien een bijdehante vraag maar bij de T-Mobile shop kan je toch al verlengen vanaf 4 maanden?
Klopt, maar volgens antwoorden die T-Mobile aan iphoneclub.nl heeft gegeven, is dit niet van toepassing bij de iPhone. Zeker weten doe ik het dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ook wel stom dat ze juist bij de iPhone weer hele andere voorwaarden hebben. Ik heb in ieder geval geen problemen, ik sluit een compleet nieuw abbonement af bij T-Mobile, ben altijd klant geweest bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

bartvb schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:57:
En er staat nergens of het daar om 10.000 of 10 exemplaren gaat :)
offtopic:
Van 10 mensen op de website crasht de website niet hoor... :+
Of er moeten mensen met kwade bedoelingen aan het werk zijn geweest.
(Ik snap wat je bedoeld overigens :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:46
Net gebeld met de helpdesk hoe het zit als je als orange abbonee over wilt gaan.
Mijn abbo loopt op 16 september af, en normaal gesproken kan je dan al verlengen met een T-mobile abbo (4 maanden).
Maar om te verlengen met een Iphone abbo wisten ze daar nog niet hoe het zat. Ze konden me er nog niets over vertellen omdat het compleet andere abbo's zijn als normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-07 18:51
Ik heb ook contact gehad, verlengen kan gewoon (bij de T-Mobile shop) en je krijgt het toestel mee en je nieuwe sim. Die kan je pas echter gebruiken als je nieuwe contract ingaat. Althans zo is het mij uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Michie23 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:06:
Ik heb ook contact gehad, verlengen kan gewoon (bij de T-Mobile shop) en je krijgt het toestel mee en je nieuwe sim. Die kan je pas echter gebruiken als je nieuwe contract ingaat. Althans zo is het mij uitgelegd.
Ja, maar is het dan mogelijk je Orange-simkaart te gebruiken in de iPhone?
Anders zit je voor 3 maanden met een T-mobile simkaart in de iPhone en een losse simkaart waar je eigen nummer en de resterende belminuten van Orange op staan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-07 15:43
Hoe zit het precies met het overstappen (met nummerbehoud) van een andere provider (bij mij hi) naar T-Mobile? Want Hi heeft bijvoorbeeld 3 maanden opzegtermijn, maar bij Hi werd ook weer gezegd dat het opzeggen door t-mobile geregeld wordt.
Betekent dit nou dat ik pas 3 maanden na dat mijn contract afloopt de iphone kan gebruiken/ophalen of betekent dit dat ik 21 augustus (dan loopt m'n contract af) gelijk de iphone kan halen en gebruiken of is het ook nog mogelijk dat ik de iphone gelijk 11 juli haal? Wat zijn precies m'n mogelijkheden, want ik vind dat het opzeggen van een abonnement altijd zo onduidelijk wordt gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-07 18:20

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Darkwolf5 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:04:
Hoe zit het precies met het overstappen (met nummerbehoud) van een andere provider (bij mij hi) naar T-Mobile? Want Hi heeft bijvoorbeeld 3 maanden opzegtermijn, maar bij Hi werd ook weer gezegd dat het opzeggen door t-mobile geregeld wordt.
Betekent dit nou dat ik pas 3 maanden na dat mijn contract afloopt de iphone kan gebruiken/ophalen of betekent dit dat ik 21 augustus (dan loopt m'n contract af) gelijk de iphone kan halen en gebruiken of is het ook nog mogelijk dat ik de iphone gelijk 11 juli haal? Wat zijn precies m'n mogelijkheden, want ik vind dat het opzeggen van een abonnement altijd zo onduidelijk wordt gehouden.
Je kan hem vrijdag al halen! Alleen als je je nummer wil houden moet je 3 maanden wachten totdat je Hi abbo afloopt. Maar je kan intussen wel gebruik maken van je T-Mobile abbo en als je andere abbo afloopt, wordt je nummer automatisch veranderd.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
sekeroglan schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:15:
[...]

Je kan hem vrijdag al halen! Alleen als je je nummer wil houden moet je 3 maanden wachten totdat je Hi abbo afloopt. Maar je kan intussen wel gebruik maken van je T-Mobile abbo en als je andere abbo afloopt, wordt je nummer automatisch veranderd.
Ja, maar betaal ik dan 3 maanden dubbele abonnementskosten? En heb ik dan tijdelijk 3 maanden een ander nummer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-07 18:20

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Darkwolf5 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:19:
[...]

Ja, maar betaal ik dan 3 maanden dubbele abonnementskosten? En heb ik dan tijdelijk 3 maanden een ander nummer ofzo?
Je kan als het goed is ook je T-Mobile abonnements over 3 maanden laten beginnen :) Dus heb je geen dubbele abonnements kosten.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 00:27
Heb je dan wel je Iphone al of moet je dan gewoon 3 maanden wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266960

Je kan toch hopelijk wel je nummer omzetten voordat de opzegtermijn van je oude provider voorbij is? Wil echt niet 3 maanden met een ander nummer lopen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staat niets nieuws in.. ze zegt, "uiteindelijk" zal er voor iedereen genoeg zijn. Wat ook meteen zegt, in eerste instantie niet..

Dit is wel goed nieuws voor ons, tenminste een beetje:
Een senior Rogers-vertegenwoordiger schijnt bevestigd te hebben dat Apple een groot percentage van de geplande Canadese 3G iPhones naar Europa heeft doorgestuurd en dat elke Rogers Store slechts 10 tot 20 toestellen krijgt. Waarschijnlijk zijn er door die hoge tarieven ook niet meer iPhones nodig. Al met al een raar verhaal.

Bron: http://www.iphoneclub.nl/...anada-voor-hoge-tarieven/

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 33358 op 07-07-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:08
Anoniem: 266960 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:02:
Je kan toch hopelijk wel je nummer omzetten voordat de opzegtermijn van je oude provider voorbij is? Wil echt niet 3 maanden met een ander nummer lopen :'( .
Dat kan misschien wel, maar ze zullen je op zijn minst laten betalen totdat de opzegtermijn verstreken is.

Ik zit in dezelfde situatie. Heb navraag gedaan bij T-Mobile en je kan gewoon een iPhone halen met een abonnement dat over drie maanden ingaat. Je kan dan drie maanden niet bellen met je iPhone (tenzij je hem simlock vrij kan krijgen), maar wel alle andere features gebruiken. Ik heb dus drie maanden lang een dure iPod ;)

Om dezelfde reden heb ik ook geen haast er eentje te krijgen. Ik sta 27ste (!) op de lijst bij de TM shop, dus ik heb weinig illusies dat ik er eentje ga krijgen vrijdag. Ik doe wel een belletje naar de winkel vrijdagochtend om te horen hoe de vlag erbij hangt. Moet gewoon werken tot vijf uur dus ik vermoed dat ze dan sowieso wel allemaal weg zijn ;) Dan maar wat later.

[ Voor 21% gewijzigd door Dr. Strangelove op 07-07-2008 22:34 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266960

Dr. Strangelove schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:31:
[...]

Dat kan misschien wel, maar ze zullen je op zijn minst laten betalen totdat de opzegtermijn verstreken is.

Ik zit in dezelfde situatie. Heb navraag gedaan bij T-Mobile en je kan gewoon een iPhone halen met een abonnement dat over drie maanden ingaat. Je kan dan drie maanden niet bellen met je iPhone (tenzij je hem simlock vrij kan krijgen), maar wel alle andere features gebruiken. Ik heb dus drie maanden lang een dure iPod ;)

Om dezelfde reden heb ik ook geen haast er eentje te krijgen. Ik sta 27ste (!) op de lijst bij de TM shop, dus ik heb weinig illusies dat ik er eentje ga krijgen vrijdag. Ik doe wel een belletje naar de winkel vrijdagochtend om te horen hoe de vlag erbij hangt. Moet gewoon werken tot vijf uur dus ik vermoed dat ze dan sowieso wel allemaal weg zijn ;) Dan maar wat later.
Ik vind het niet erg om 3 maanden extra te betalen, maar ik wil het liefst gelijk bellen en internetten met mn iPhone met mijn eigen nummer (ik heb al een iPod Touch 32 gig)! Ik ben de enige op de lijst van Belcompany die een 8gig wil dus maak wel kans denk ik. Duimen maar dat ik mijn nummer gelijk om kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 20:57
Anoniem: 266960 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:39:
[...]

Ik vind het niet erg om 3 maanden extra te betalen, maar ik wil het liefst gelijk bellen en internetten met mn iPhone met mijn eigen nummer (ik heb al een iPod Touch 32 gig)! Ik ben de enige op de lijst van Belcompany die een 8gig wil dus maak wel kans denk ik. Duimen maar dat ik mijn nummer gelijk om kan zetten.
Reken er maar niet op, Ik ben mijn telefoonnummer al een maand kwijt en dus onbereikbaar door mijn overstap naar T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188434

Ik ben ook bang dat het nummer behoud niet volgens plan gaat lopen. T-Mobile staat nou niet direct bekend om zijn snelle en goede service (misschien had ik pech maar goed).

Mijn oude abo eindigt 14 juli, dus ideaal bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 20:15
TlighT schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:20:
[...]

Als ik het goed gelezen heb hier, gelden reserveringen bij T-Mobile winkels niet meer. Een klein aantal T-Mobile winkels nam in het begin wel reserveringen aan, maar dit is door het hoofdkantoor stopgezet.

Andere winkels nemen wel reserveringen aan.
Vandaag nog in de T-Mobile shop in Woensel geweest, maar die hadden dus een lijst van >100 reserveringen en namen geen nieuwe meer aan. En dat terwijl ze vorige week nog aangaven niet aan reserveringen te doen. Vette bummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 20:15
Michie23 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:58:
Ja dat kan. Als je het zeker wilt weten, kan je met de klantenservice bellen. Die kunnen direct zien wanneer je kan verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ok, ik heb vanavond het toestel mogen aanschouwen en hij is mooi! Niet mee kunnen spelen maar hij zag er erg goed uit. Twee onduidelijkheden weggewerkt voor me zelf na gesproken te hebben met T-Mobile:

1: De bel minuten zijn En En, dus je hebt 150 minuten en 150 smsjes!
2: De iPhone zal dus ook met normale bundels verkocht worden, echter alleen met twee jaar contracten en niet met 1 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
2: De iPhone zal dus ook met normale bundels verkocht worden, echter alleen met twee jaar contracten en niet met 1 jaar :)
Getver :/ Die 2 jaar zou voor mij de belangrijkste reden gaan om voor een ander abo te gaan. Erg balen dat ze geen 1 jarig abonnement aanbieden. Wil best meer betalen voor de telefoon als ik dan niet 2 jaar aan zo'n contract vast zit. Heb al meer dan 10 jaar maximaal een jaarcontract en dat bevalt me prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik loop idd met het zelfde probleem rond :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Laatst online: 20-01 15:24
[...]
Ik was vandaag in de T-mobile shop en daar wisten ze me te vertellen dat de iPhone simlock vrij is. Ik kan dus totdat mijn abo bij Hi afloopt (september) mijn Hi-simkaart erin stoppen en bellen/smsen met mijn huidige nummer via Hi. T-mobile zegt mijn abo bij Hi op en zet, als die dan is afgelopen, het abonnement om in een T-mobile abonnement (+ nieuwe simkaart neem ik aan?). Dan pas kan ik internetten + visual voicemail e.d. via T-mobile. Vrijdag kan ik wel een iPhone meenemen dus.

... althans, zo heb ik het begrepen.
DaannO schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:45:
Weet je dan ook de prijzen en dergelijke? Of is dat een kwestie van navragen vrijdag als iedereen 'm op gaat halen?

[ Voor 16% gewijzigd door SImmenga op 08-07-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Die zijn idd nog niet bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Splendid_dj schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 00:05:
[...]

Ik was vandaag in de T-mobile shop en daar wisten ze me te vertellen dat de iPhone simlock vrij is. Ik kan dus totdat mijn abo bij Hi afloopt (september) mijn Hi-simkaart erin stoppen en bellen/smsen met mijn huidige nummer via Hi. T-mobile zegt mijn abo bij Hi op en zet, als die dan is afgelopen, het abonnement om in een T-mobile abonnement (+ nieuwe simkaart neem ik aan?). Dan pas kan ik internetten + visual voicemail e.d. via T-mobile. Vrijdag kan ik wel een iPhone meenemen dus.

... althans, zo heb ik het begrepen.

[...]

Weet je dan ook de prijzen en dergelijke? Of is dat een kwestie van navragen vrijdag als iedereen 'm op gaat halen?
Waarom zouden ze dat hele unlock kosten overzicht in hun FAQ zetten als dat ding toch simlockvrij is. Waarschijnlijk gewoon weer een ventje die maar wat vermoed.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
Nou ik heb mijn keuze gemaakt:)

Ik ga donderdag nacht gezellig uit in maastricht en kijk elk uurtje of ik iemand voor de shop zie staan:) En als ik iemand zie staan ga ik er gezellig achter staan.
Maar denk dat ik na 8u toch gewooon voor de shop ga staan.

Wie gaat er nog meer naar maastricht voor de iphone 11 juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
[...]

Op zich wel mooi dat je de iphone dan wel alvast krijgt. Kan ik er iig al wel een beetje mee pielen, maar dan helaas wel 3 maanden wachten totdat ik er mee kan bellen.

Thnx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
Alpha-sphere schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 00:29:
[...]

Waarom zouden ze dat hele unlock kosten overzicht in hun FAQ zetten als dat ding toch simlockvrij is. Waarschijnlijk gewoon weer een ventje die maar wat vermoed.
Klinkt idd onwaarschijnlijk, aangezien ze kosten rekenen voor sim-lockvrij maken, maar het zou erg mooi zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Darkwolf5 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 00:39:
[...]

Klinkt idd onwaarschijnlijk, aangezien ze kosten rekenen voor sim-lockvrij maken, maar het zou erg mooi zijn :P
Ik heb dezelfde verwachting gehoord van een medewerker in de T-Mobile shop. Dit omdat alle andere toestellen van T-Mobile tegenwoordig ook simlockvrij worden geleverd. Ik vind het een logische gedachte, maar ik vermoed zelf anders. Zeker omdat het toestel inclusief T-Mobile simkaart geactiveerd moet worden in de winkel.

[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 08-07-2008 00:55 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 23:40
alsditookniet schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 00:33:
Nou ik heb mijn keuze gemaakt:)

Ik ga donderdag nacht gezellig uit in maastricht en kijk elk uurtje of ik iemand voor de shop zie staan:) En als ik iemand zie staan ga ik er gezellig achter staan.
Maar denk dat ik na 8u toch gewooon voor de shop ga staan.

Wie gaat er nog meer naar maastricht voor de iphone 11 juli?
Heerlen ook goed? :)

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Shiver23 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 00:55:
[...]
Zeker omdat het toestel inclusief T-Mobile simkaart geactiveerd moet worden in de winkel.
Waar haal je dat vandaan? Lijkt me niet:
Wat heb je nodig om je iPhone te activeren?

Om te activeren heb je een pc en een internet verbinding nodig. Je kunt dit alleen doen met een T-Mobile simkaart. Wanneer je een andere T-Mobile simkaart in je iPhone doet, moet je deze opnieuw activeren.
Bij de midnight sale gaan ze ook niet bij elke klant het hele activatieproces doorlopen, dan kunnen ze beter na 20 mensen de deur al dicht doen want veel meer krijgen ze dan niet voor elkaar in 2 uur tijd.
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.