[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.344 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ok. Dat bedoel ik :D
Er staat duidelijk genoemd dat je een T-Mobile simkaart moet hebben om te activeren en dat was even wat ik bedoelde. Daarom lijkt het mij onwaarschijnlijk dat een Orange-sim of eentje van andere providers gaat werken....helaas.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
jah is goed blijft er tenminste 1 meer over in maastricht

maar ik kan in maastricht beter uitgaan tot 7u a 8u in het centrum met wat vrienden 200m naast de t-mobile shop.

aleen effe bekijken heb nu ook t-mobile prepaid dus kan ik het nummer makkkenlijk houden en 15min later met de iphone de winkel uitlopen:p

[ Voor 18% gewijzigd door alsditookniet op 08-07-2008 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een kennis en die werkt bij T-mobile. Via hem ben ik erachter gekomen dat er op de iphone een t-mobile logo zit. ECHT KUT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
:) No way dat Apple dat toestaat... Gok (hoop?) dat die kennis je flink voor de gek zit te houden, anders iig geen iPhone voor mij. Iig geen iPhone uit NL.

[ Voor 22% gewijzigd door bartvb op 08-07-2008 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt geen T-mobile logo op;

'T-Mobile voorziet toestellen soms van een eigen logo en roze T-Mobile-branding. De meeste mensen hebben liever een toestel zonder uiterlijke aanpassingen, dus de iPhone 3G zoals die door Apple op de keynote is getoond. Hoe gaat het definitieve toestel eruit zien?'

Het toestel dat T-Mobile op de markt zal brengen ziet er hetzelfde uit.

(dus zonder logo’s en roze thema’s)

http://www.iphoneclub.nl/...ende-vragen-aan-t-mobile/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 01:43:
Ik heb een kennis en die werkt bij T-mobile. Via hem ben ik erachter gekomen dat er op de iphone een t-mobile logo zit. ECHT KUT!!!
Dit soort reacties geven maar weer aan dat we gewoon moeten afwachten tot vrijdag :P

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Dit soort reacties geven maar weer aan hoe graag mensen net doen alsof ze "inside info" hebben.

Opzich had die kennis wel een kans gemaakt "cool & inside" over te komen, echter verkeerd gegokt over datgene waar hij blijkbaar niets van wist. Jammer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alsditookniet schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 01:12:
[...]

jah is goed blijft er tenminste 1 meer over in maastricht

maar ik kan in maastricht beter uitgaan tot 7u a 8u in het centrum met wat vrienden 200m naast de t-mobile shop.

aleen effe bekijken heb nu ook t-mobile prepaid dus kan ik het nummer makkkenlijk houden en 15min later met de iphone de winkel uitlopen:p
En anders loop je maar even naar het Vrijthof, kan je bij mij wel even langskomen. Kan ik die iPhone ook gelijk zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Mooie eerste post! Overigens was al lang bekend dat hij zonder logo's en thema's verkocht gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin. Hij loopt je voor de gek te houden, of jij loopt maar wat te lullen. Apple laat geen provider logo's toe op de iPhone, daarnaast beseft T-Mobile echt wel dat er geen logo op moet komen. Dit is in Duitsland ook met de oude niet gebeurt.

Overigens, als Apple het niet toelaat, gebeurt het ook niet. De logo's zouden in de fabriek op de foon gezet moeten worden, dit gebeurt echt niet achteraf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ieder moment ergens zien hoeveel belminuten er nog over zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:09:
Waarschijnlijk kun je gewoon het T-Mobile service nummer bellen om dat op te vragen zoals je dat nu ook al doet met je huidige provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
Dit is offtopic, maar goed.
Je kan dat bekijken op MyTmobile of door te bellen naar 1202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Van eerdere abonnementen kun je dat soort gegevens op internet opvragen of anders in de teller van de telefoon zelf, maar ik weet niet in hoeverre dat de iPhone die heeft.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je meldt je aan op My T-Mobile, en je kan altijd je facturen, telefooninstellingen, belminuten en T-Mobile spaarpunten checken. Zo had ik gisteren nog 137 minuten en 47 seconden.
Ook kun je daar zien hoeveel SMS berichten je nog over hebt.

Overigens vind ik dit niet off-topic, dit iheeft te maken met het abonnement

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:26:
[...]

Met t-mobile abonnementen in het algemeen, niet specifiek met de iPhone variant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02 09:32
Vandaag om 15.00 zou Mobistar hier in België een persconferentie houden ivm de Iphone. Dan weten we hier in België ook wat dat ding gaat kosten en hoe ze het koppelverkoopverbod gaan omzeilen, want dat zou de reden zijn van het uitstel. Nu maar duimen!!

Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:26:
[...]

Je meldt je aan op My T-Mobile, en je kan altijd je facturen, telefooninstellingen, belminuten en T-Mobile spaarpunten checken. Zo had ik gisteren nog 137 minuten en 47 seconden.
Ook kun je daar zien hoeveel SMS berichten je nog over hebt.

En met je iPhone kun je straks mooi over 3G My T-Mobile bereiken en het dus gewoon op je telefoon checken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is ook leuk: cursusboek om de iPhone te verkopen voor de gehaaide T-Mobile verkoper...

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
xx

[ Voor 99% gewijzigd door procyon op 10-07-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Aankomende vrijdag gaat het gebeuren, dan is de iPhone3G exclusief
verkrijgbaar in Nederland bij T-Mobile. Jij kunt als een van de eersten de
iPhone3G in bezit hebben.

Kom naar de Midnight Sale in onze T-Mobile Shop aan de Lijnbaan 86 in
Rotterdam. De deur gaat open van donderdag op vrijdagnacht 11 juli om
klokslag 00.00 uur.

Wat heb je nodig?

* Een geldig legitimatiebewijs
* Een bankpas
* Een uittreksel van de KvK (voor zakelijke klanten)

Voor het afsluiten van een abonnement, moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn.
Er is 1 toestel per persoon beschikbaar.

Kom je liever de volgende dag naar één van onze T-Mobile Shops? Vanaf
9.30 uur ben je van harte welkom. Ook de Apple Premium Resellers,
Belcompany, MediaMarkt, Saturn en The PhoneHouse zullen vanaf
11 juli de iPhone3G verkopen.

Bestel je de iPhone3G liever zonder wachtrijen en comfortabel vanuit je
luie stoel? Dan kun je ook vanaf 11 juli 00.00 uur terecht in onze Online Shop.
Houd er wel rekening mee dat de verwachte levertijd bij aankoop via de
Online Shop zes weken bedraagt.

Wil je meer informatie? Of wil je de Midnight Sale aanstaande vrijdag live op
internet volgen? Ga naar www.t-mobile.nl/iphone.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands B.V

Ps: Naar verwachting komt er een run op de iPhone3G. Wees er
snel bij, want tijdens de Midnight Sale zijn er maar 500 iPhones beschikbaar.
Jullie gaan allemaal vrijdagochtend? Lijkt me slimmer om hier bij te zijn in Rotterdam donderdagavond om 00:00. Ik ga misschien ook wel, ben nog aan het twijfelen of ik hem nu meteen wil of pas na m'n vakantie...

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opvallend stukje uit de verkoopgids:

* Visual Voicemail is niet gelijk bij de lancering van iPhone verkrijgbaar, maar komt er snel aan!

Bron: verkoopgids T-Mobile.

Slechte zaak, geen gratis voicemail bij de lancering dus.

Nog een apart stukje uit die verkoopgids:

"Dit is de inleiding voor een gesprek over fotobeheer en weergavemogelijkheden
Veel mobiele telefoons hebben een 1.3-megapixel camera iPhone heeft echter een ingebouwde 2 0-megapixel camera Gebruikers van iPhone kunnen foto's met een hoge resolutie maken zonder dat zij hiervoor een aparte camera nodig hebben".

Mag hopen dat een verkoper dit serieus niet tegen iemand gaat vertellen want dan wordt 'ie echt uitgelachen. 1.3 camera's zijn van zo'n 3 jaar geleden (en 2.0 van 2 jaar :) )

Die camera is juist iets waar we niet trots op zijn ;)

En pagina 22 is helemaal leeg. Komt direct na het SMS verhaal. Hadden ze daar de MMS functie in gedachten 8)7

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

axis schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:52:
[...]

Jullie gaan allemaal vrijdagochtend? Lijkt me slimmer om hier bij te zijn in Rotterdam donderdagavond om 00:00. Ik ga misschien ook wel, ben nog aan het twijfelen of ik hem nu meteen wil of pas na m'n vakantie...
Deze is al 3 keer geplaatst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

procyon schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:51:
Even wat info die ik gekregen heb:
Begrijp ik hieruit dat je een functie hebt binnen T-Mobile die dat echt weet, of is dit weer van via via?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Volgens mij is PIT nog altijd faire use en is dat nooit veranderd :?

[ Voor 94% gewijzigd door DaannO op 10-07-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DaannO schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:03:
[...]

Na 250 MB word je snelheid gecapped ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen mensen niet eens kappen met die nieuwsbrief hier in plakken? Alsof we op tweakers achter lopen op de feiten.. kom nou ;)
Zet hooguit een linkje naar de online versie aub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:03:
[...]

Geen echte fair use.
Als je over x mb heen gaat word je verbinding trager maar je kan gewoon door internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat info die ik gekregen heb:

Apple gaat inderdaad door lage bevoorrading zorgen (wellicht noodgedwongen) dat de hype zo lang mogelijk in stand gehouden wordt, in onze interne presantatie werd ook de link gelegd met de WII. (hoef het verder niet uit te leggen).
Werk jij bij T-Mobile? Kan me namelijk niet voorstellen dat er maar 7000 stuks zijn voor heel Nederland. Als er totaal 3 miljoen stuks zijn geproduceerd voor 22 landen, voor de eerste launch. Daarnaast krijgen de UK en Canada minder stuks geleverd als gevolg van een soort straf van Apple.

De stuks die daar naar toe gingen worden over de overige landen verdeeld. 7000 is wel erg laag. Dat is alleen al verdeeld over de T-Mobile shops 80 iPhones per winkel, en waarvan er al 500 worden vergeven tijdens de midnight launch. En dan de overige retailers niet meegerekend.

Andere reden waarom ik het me niet kan voorstellen is omdat, stel dat T-Mobile idd maar zo weinig stuks heeft, waarom sluiten ze dan een deal met die andere resellers zoals MediaMarkt etc. Dat lijkt tegenstrijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Ik word er een beetje simpel van, van alle dingen die verteld worden. Zojuist ook Tmobile aan de lijn gehad en die vertelde me dat er geen mogelijkheid zal zijn tot simlockvrij maken en dat dit niet goed op de site staat ... Dit terwijl dat dit in de winkel wel duidelijk verteld is....

Ik snap er nu helemaal niets meer van en zal het a.s. vrijdag wel in de winkel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:31:
[...]

Werk jij bij T-Mobile? Kan me namelijk niet voorstellen dat er maar 7000 stuks zijn voor heel Nederland. Als er totaal 3 miljoen stuks zijn geproduceerd voor 22 landen, voor de eerste launch. Daarnaast krijgen de UK en Canada minder stuks geleverd als gevolg van een soort straf van Apple.
Het is wel een leuk verhaal, maar je bent nu iemand die je niet gelooft (wat ik me kan voorstellen, het is immers "maar iemand die op een forum post") aan het weerspreken met behulp van geruchten. Die 3 miljoen stuks is een gerucht. De straf voor Canada (en de UK?!?) is een gerucht.
Andere reden waarom ik het me niet kan voorstellen is omdat, stel dat T-Mobile idd maar zo weinig stuks heeft, waarom sluiten ze dan een deal met die andere resellers zoals MediaMarkt etc. Dat lijkt tegenstrijdig.
Dat kan zo zijn, maar het kan ook voor de lange termijn zijn. Blijkbaar kan T-Mobile niet zomaar die telefoons in het reguliere verkoopkanaal gooien, omdat Apple eisen stelt. Immers in alle landen waar de iPhone te koop is, kun je hem alleen bij bepaalde winkelketens kopen en niet bij alle winkels die telefoons verkopen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat iedereen ook vergeet is even logisch beredeneren. Ik heb het op een andere site al voorgerekend.

Als die 7000 stuks waar zijn, en de verdeleing is ongeveer 3500 T-Mobile shops en 3000 Overig (en 500 Rotterdam), krijg je het volgende:
3500 over ongeveer 100 T-Mobile shops is zo'n 35 per winkel
3000 over 300 resellers is zo'n 10 per winkel.
Beide aantallen zijn in lijn met de vermelde aantallen door medewerkers / klanten in deze winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:52
Ikkeson schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:33:
Vandaag om 15.00 zou Mobistar hier in België een persconferentie houden ivm de Iphone. Dan weten we hier in België ook wat dat ding gaat kosten en hoe ze het koppelverkoopverbod gaan omzeilen, want dat zou de reden zijn van het uitstel. Nu maar duimen!!
Op de site van de krant "het Belang van Limburg" is de persconferentie van Mobistar live te volgen.

http://www.hbvl.be/nieuws/economie/

En er is ook een Iphone te winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
botech schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:57:
[...]

Op de site van de krant "het Belang van Limburg" is de persconferentie van Mobistar live te volgen.

http://www.hbvl.be/nieuws/economie/

En er is ook een Iphone te winnen ;)
Ik stel me er alleszins niet te veel bij voor. Denk dat de Iphone hier niet echt goedkoop gaat zijn ivm het verbod op koppelverkoop. Als ik het artikel zo lees, staan de verschillende instanties(economische zaken, test aankoop ed.) te springen om Mobistar eventueel terug te fluiten.

BTW botech: Van Limburg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Ikkeson schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:08:
[...]

Ik stel me er alleszins niet te veel bij voor.
Ik ook niet. >:)
Denk dat de Iphone hier niet echt goedkoop gaat zijn ivm het verbod op koppelverkoop. Als ik het artikel zo lees, staan de verschillende instanties(economische zaken, test aankoop ed.) te springen om Mobistar eventueel terug te fluiten.

BTW botech: Van Limburg??
Ja, van Limburg. Ik weet ook niet waarom nu juist die krant die persconferentie uitzendt, had het toevallig gehoord op de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mobile bied bijna alle toestellen aan zonder simlock (wegens migratie van orange klanten) en ik verwacht dat ook de Iphone simlockvrij zal zijn, ik heb echter geen officieel bericht hierover gehad.
Waarom staat er op de site dan een mooi stukje over de kosten voor het simlock vrij maken van de iPhone?

Ik heb dit gerucht al eerder gehoord, zou perfect zijn hoor! Maar ik ga er vooralsnog niet van uit dat ze zonder simlock geleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:45:
Wat iedereen ook vergeet is even logisch beredeneren. Ik heb het op een andere site al voorgerekend.

Als die 7000 stuks waar zijn, en de verdeleing is ongeveer 3500 T-Mobile shops en 3000 Overig (en 500 Rotterdam), krijg je het volgende:
3500 over ongeveer 100 T-Mobile shops is zo'n 35 per winkel
3000 over 300 resellers is zo'n 10 per winkel.
Beide aantallen zijn in lijn met de vermelde aantallen door medewerkers / klanten in deze winkels.
Eerlijk gezegd vind ik deze berekening voor een eerste batch niet eens zo onwaarschijnlijk. Tuurlijk draait die fabriek op volle toeren, maar het zou mij niets verbazen als dit de eerste lading is. Verwacht wel dat nieuwe ladingen snel komen maar goed, even afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile Shop uden belde me net.

Ik stond op de reserverings/wachtlijst,
ze hadden echter een belletje gehad van het hoofdkantoor dat het houden van reserveringslijsten NIET is toegestaan en dat de lijst is verscheurd.
Wie het eerst komt vrijdag wie het eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:35:
T-Mobile Shop uden belde me net.

Ik stond op de reserverings/wachtlijst,
ze hadden echter een belletje gehad van het hoofdkantoor dat het houden van reserveringslijsten NIET is toegestaan en dat de lijst is verscheurd.
Ben ik eigenlijk wel blij mee. Wordt dus een run op de shops. Leuke plaatjes voor het nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:39:
[...]
Ben ik eigenlijk wel blij mee. Wordt dus een run op de shops. Leuke plaatjes voor het nieuws...
me too.. want ik stond vrij onderaan de lijst..
Ga voor een witte 16gb maar die zijn nog het moeilijkst te krijgen werd me verteld. Mijn contract verloopt in Sept. mag dus nu wel verlengen.. Maar het Iphone abbo gaat pas in in Sept.

Tot die tijd dus traag internetten op de nieuwe Phone

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:35:
Vind het erg logisch; veel mensen die de hele vrijdag moeten werken, na 1700u klaar zijn en de T-Mobile shop dicht gaat om 1730u zodat ze pas zaterdag rond de middag komen aankakken om hun iPhone op te halen... Kan je ondertussen redelijk wat mensen NEE verkopen.

En dan heb ik het nog niet over het gezeur van "Ik ben nummer bla bla en ik wil een 16GB" en dat er dan niet genoeg binnen zijn gekomen dat iemand een 8GB gaat afdwingen...

[ Voor 13% gewijzigd door Uberprutser op 08-07-2008 10:49 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Laatst online: 01-07 13:45
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:26:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik deze berekening voor een eerste batch niet eens zo onwaarschijnlijk. Tuurlijk draait die fabriek op volle toeren, maar het zou mij niets verbazen als dit de eerste lading is. Verwacht wel dat nieuwe ladingen snel komen maar goed, even afwachten maar.
Zoals ik reeds eerder heb medegedeeld zullen de aantallen als volgt zijn (7000x klopt niet):

Media Markt: 8x per filiaal per toestel
Belcompany: 10x per filiaal per toestel
TPH: 10x per filiaal per toestel
T-mobile: 80-100 per filiaal per toestel
Webshops: onbekend bij mij
Premiumstores: 6-10 per filiaal per toestel..

Tevens is het tot zover onbekend of de witte op tijd gaat komen.
(Daano, mocht je dit weer kopieren zonder bron vermelding stop ik met het vermelden van releases op dit forum vanaf heden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
peterrrr schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:48:
[...]
8 Is een waarde die ik gehoord heb 2 weken geleden toen de contracten net getekend waren door de meeste Premium Resellers. Dus ik geloof dit lijstje wel :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
peterrrr schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:48:
[...]

Zoals ik reeds eerder heb medegedeeld zullen de aantallen als volgt zijn (7000x klopt niet):

Media Markt: 8x per filiaal per toestel
Belcompany: 10x per filiaal per toestel
TPH: 10x per filiaal per toestel
T-mobile: 80-100 per filiaal per toestel
Webshops: onbekend bij mij

Tevens is het tot zover onbekend of de witte op tijd gaat komen.
(Daano, mocht je dit weer kopieren zonder bron vermelding stop ik met het vermelden van releases op dit forum vanaf heden)
UPDATE: Wit komt, enkel beduidend minder dan de zwarte! (kon zo snel de edit knop van mijn post niet vinden!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Meldt er dan ook nog even bij dat de uitgeleverde ANDERS dan bij de T-Mobile Shop vooral 8GB toestellen zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Ik kan het even niet mee terug vinden maar om je abonnement te verlengen heb je de volgende zaken nodig?

- Afdruk van je bankrekening (screenshot van postbank.nl voldoende?)
- rijbewijs of paspoort
- factuur van je t-mobile abbo?

Vrijdag ben ik toevallig rond 9:30 bij t-mobile in breda, even langswippen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik nou goed dat de Mediamarkt 8 (!) toestellen krijgt. In totaal dus ongeveer 24???

Zullen ze blij mee zijn bij de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qaestor
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:59:
Begrijp ik nou goed dat de Mediamarkt 8 (!) toestellen krijgt. In totaal dus ongeveer 24???

Zullen ze blij mee zijn bij de Mediamarkt.
Ach ja. Ze kunnen nu in ieder geval zeggen "dat" ze het toestel leveren. Is altijd nog beter dan dat ze helemaal buiten de boot vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
I_am_akira schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:59:
Ik kan het even niet mee terug vinden maar om je abonnement te verlengen heb je de volgende zaken nodig?
...
Voor verlenging heb ik nooit wat laten zien. Misschien m'n rijbewijs, maar verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peterrrr schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:53:
[...]
UPDATE: Wit komt, enkel beduidend minder dan de zwarte! (kon zo snel de edit knop van mijn post niet vinden!)
We hebben dus 2 insiders die allebei iets anders zeggen. Maar de een zegt bij T-Mobile te werken, werk jij ook bij T-Mobile peterrrr? Dat kun je toch wel prijsgeven.

Ik wil je overigens graag geloven, is beter dan de 7000 stuks. Weet je al of het een totaal aantal is of per model?
--
Nog maar even de poll, erg benieuwd hoeveel Tweakers er gaan:

Poll: Hoe vroeg sta jij in de rij?
de avond ervoor zet ik een tentje op.
6.00 uur
7.00 uur
8.00 uur
8.30 uur
9.00 uur
pas op of na openingstijd.
niet, ik heb gereserveerd.
niet, ik hoef hem niet perse op dag 1 te hebben.
niet, ik heb helaas geen tijd om vroeg in de rij te staan.
niet, ik kom op een andere manier aan mijn iPhone.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=297800&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Welke iPhone wil jij?
De 3G 8gb Black
De 3G 16gb Black
De 3G 16gb White
De 1st gen iPhone
Iets anders...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=297890&layout=2&sort=org

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 11:09 . Reden: Poll toegevoegd van pagina 1 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Ik snap het niet helemaal, X per filiaal per toestel? Niet gewoon X per filiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15
wat valt daar nou aan te snappen ?
per filiaal krijgen ze van ieder model zoveel stuks.

ik vind het van uden erg netjes dat ze nog doorgeven dat de lijst geannuleerd is zodat je zelf kunt beslissen of je er voor de deur voor gaat liggen of niet !

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sijmen schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:14:
Ik snap het niet helemaal, X per filiaal per toestel? Niet gewoon X per filiaal?
Nee,
x aantal 8gb EN x aantal 16gb
verder werd er gezegd dat de witte minder is of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In dat werkboek staat dus ook niets over Orange en verlengen. Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat de medewerkers dat ook niet precies weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:08:
[...]

We hebben dus 2 insiders die allebei iets anders zeggen. Maar de een zegt bij T-Mobile te werken, werk jij ook bij T-Mobile peterrrr? Dat kun je toch wel prijsgeven.

Ik wil je overigens graag geloven, is beter dan de 7000 stuks. Weet je al of het een totaal aantal is of per model?
--
Nog maar even de poll, erg benieuwd hoeveel Tweakers er gaan:

Poll: Hoe vroeg sta jij in de rij?
de avond ervoor zet ik een tentje op.
6.00 uur
7.00 uur
8.00 uur
8.30 uur
9.00 uur
pas op of na openingstijd.
niet, ik heb gereserveerd.
niet, ik hoef hem niet perse op dag 1 te hebben.
niet, ik heb helaas geen tijd om vroeg in de rij te staan.
niet, ik kom op een andere manier aan mijn iPhone.
[afbeelding]

Poll: Welke iPhone wil jij?
De 3G 8gb Black
De 3G 16gb Black
De 3G 16gb White
De 1st gen iPhone
Iets anders...
[afbeelding]
Lingod, ik kan niet teveel van mijzelf bekendmaken. Het enige wat ik je kan vertellen is dat ik heel dichtbij Holland Spoor werk ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

peterrrr schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:32:
[...]

Lingod, ik kan niet teveel van mijzelf bekendmaken. Het enige wat ik je kan vertellen is dat ik heel dichtbij Holland Spoor werk ;)...
T-Mobile is goed met het openbaar vervoer te bereiken. Het kantoor ligt aan de achterzijde van het station Hollands Spoor, waar elk uur treinen stoppen van en naar Rotterdam en Amsterdam.

Goh, toevallig zeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qaestor
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-10-2023
Shiver23 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:38:
[...]

T-Mobile is goed met het openbaar vervoer te bereiken. Het kantoor ligt aan de achterzijde van het station Hollands Spoor, waar elk uur treinen stoppen van en naar Rotterdam en Amsterdam.

Goh, toevallig zeg ;)
T-mobile medewerkers die elkaar tegenspreken, het moet niet gekker worden ;)
Mijn reservering bij A-mac blijkt ondertussen ook vrij weinig waard. Ze kunnen geen "garantie" geven dat ik de Iphone binnen enkele weken heb... Ja, dat schiet dus ook niet op. De Mediamarkt heb ik gebeld, zij verwachten niet erg veel drukte en communiceren ook niet echt over de Iphone. Misschien daar nog de beste kans, ook al krijgen ze weinig toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
peterrrr schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:32:
[...]

Peterrrrr.

Kan je ook nog aangeven hoeveel witte iphones er per winkel dan wel komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Laatst online: 12-06 00:33
Net weer bericht gehad van de Bel COmpany in Deventer. :P

Ze kennen de persoon op nummer 1 op de lijst bij naam. Mijn GF was even wat vragen voor mij, was wat details vergeten te vragen. Of ze me zouden bellen enzo...

In ieder geval...
-Ze bellen me zodra ze de spullen binnen hebben.
-Verwacht werd dat de levering donderdag binnen zal komen en dat ik dus vrijdag ochtend langs kan komen.
-Aantallen werden niet genoemd.
-Hij was erg zeker dat ik er sowieso wel eentje zou hebben vrijdag.
-Er staan in Deventer Bel Company nog maar 3!! mensen op de lijst.

Ik heb het vermoeden dat veel mensen nog niet weten dat de iPhone ook bij een paar andere winkels te koop zal zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door The - DDD op 08-07-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.....

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Laatst online: 12-09 15:56
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:38:
http://www.2call.nl/telef...747752&_b=344900&ref=8898

Via deze webshop kan je de iphone ook i.c.m. met andere providers bestellen. Ook zijn hier 1 jarige abonnementen mogelijk
Dit is de eerste generatie iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Voor de Belgen onder ons, hier is de Mobistar persconferentie te zien, om 15.00 uur:

http://www.gva.be/iphone/

Via de site van HBVL, zoals ik eerder zei, word je nu doorgestuurd naar de site van GVA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enzoronald schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:41:
[...]

Dit is de eerste generatie iPhone :)
oops.... sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPaul123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-07-2022
The Phone House in Haren krijgt:
2x 8 gig
2x 16 gig zwart
1x 16 gig wit (of andersom)

Ik was de 4e op de reserveringslijst, dus dat moet gaan lukken. :)

Edit:
nudie schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 13:03:
[logica] Tenzij jullie alle 4 dezelfde iPhone willen [/logica]
Nee want het kan mij niet zo gek veel schelen welke het wordt. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door JanPaul123 op 08-07-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
[logica] Tenzij jullie alle 4 dezelfde iPhone willen [/logica]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

The - DDD schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:16:

-Verwacht werd dat de levering donderdag binnen zal komen en dat ik dus vrijdag ochtend langs kan komen.
-Aantallen werden niet genoemd.
heej dat hoorde ik hier in 7007 ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Is niet zulk speciaal nieuws dus niets bijzonders daar.

Ik houd het gewoon bij een willekeurige T-Mobile winkel in Adam. Komt allemaal goed denk ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een BC in Utrecht ben ik net op de lijst gezet, ben nr 12. Ze kunnen niet zeggen hoeveel ze er krijgen maar ze schat rond de 20. Lukt het niet voor de 11de dan voor de 15de kon ze me vertellen. Ik ga in ieder geval als ik niet gebeld wordt naar t-mobile shop, dan heb ik een backup voor maandag. Bellen ze wel voor de 11de dan.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Ik denk dat het allemaal best mee gaat vallen, als je de Poll op de FP ziet dan hoeft maar een paar % dat ding meteen te hebben. En dan heb je het nog over Tweakers ook!

Ik durf te wedden dat er vrijdag meer dan genoeg telefoons te koop zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Ik vind het wel vreemd dat ik van zoveel mensen op GoT en elders hoor dat ze al staan ingetekend op een reserveringslijst en dat zowel de BelCompany en The Phone House in mijn woonplaats (noorden v. Nederland) nog weinig weten en zelfs nog wachten op de training.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
is de prijs voor de prepaid-versie in Zwitserland een gerucht of een bekend gemaakt feit?
ik zit er aan te denken om er speciaal voor naar Ziwtserland te rijden (Bern is 6.5 uurtjes vanaf Rotterdam).

Nog andere zaken waar ik tegenaan kan lopen:
- krijg ik em zo mee of moet ik me als Zwister kunnen legitimeren?
- is de iPhone qua techniek hetzelfde als de NLse en na een crack dus simlockvrij en van NLse taal te voorzien?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco_sire schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 13:56:
is de prijs voor de prepaid-versie in Zwitserland een gerucht of een bekend gemaakt feit?
ik zit er aan te denken om er speciaal voor naar Ziwtserland te rijden (Bern is 6.5 uurtjes vanaf Rotterdam).

Nog andere zaken waar ik tegenaan kan lopen:
- krijg ik em zo mee of moet ik me als Zwister kunnen legitimeren?
- is de iPhone qua techniek hetzelfde als de NLse en na een crack dus simlockvrij en van NLse taal te voorzien?
Het is niet officieel bekend, maar in dit topic is het een paar keer langsgekomen.
- Je moet je kunnen legitimeren als Zwitser, met sofinummer e.d.
- Telefoon is niet simlock vrij, je kunt prepaid van Swisscom gebruiken

Of het ook zo is, is de vraag, maar insiders (zwitserse) wisten dat al eerder te vertellen.
S1W schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 13:44:
Ik denk dat het allemaal best mee gaat vallen, als je de Poll op de FP ziet dan hoeft maar een paar % dat ding meteen te hebben. En dan heb je het nog over Tweakers ook!

Ik durf te wedden dat er vrijdag meer dan genoeg telefoons te koop zijn... ;)
Tweakers kopen over het algemeen niet direct het allernieuwste. Maar wachten over het algemeen eerst een maand of 2, to de kinderziektes er uit zijn. Ik denk dat het wel storm gaat lopen, maar alles hangt af van hoeveel stuks de winkels geleverd krijgen.. ben erg benieuwd, hoewel ik niet denk dat we er ooit achter komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Laatst online: 13-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:00:
[...]
Het is niet officieel bekend, maar in dit topic is het een paar keer langsgekomen.
- Je moet je kunnen legitimeren als Zwitser, met sofinummer e.d.
- Telefoon is niet simlock vrij, je kunt prepaid van Swisscom gebruiken
Of het ook zo is, is de vraag, maar insiders (zwitserse) wisten dat al eerder te vertellen.
plus minstens 160 euro aan brandstof.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
icefire1971 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:04:
[...]

plus minstens 160 euro aan brandstof.....
..........plus 26 euro voor een autobahn vignet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
botech schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:07:
[...]

..........plus 26 euro voor een autobahn vignet 8)7
... plus de eventuele verkeersboetes om het in 6,5 uur te halen, 8 uur is iets waarschijnlijker.

[ Voor 6% gewijzigd door Stefmeister op 08-07-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Stefmeister schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:30:
[...]

... plus de eventuele verkeersboetes om het in 6,5 uur te halen, 8 uur is iets waarschijnlijker.
.... en 8 uur terug of eventueel overnachten (hotel kosten, of rug/nek klachten na tukje op achterbank)

Kortom, waar wacht je op! Succes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me gisteren ingeschreven bij tph hier in mijn plaats, en sta 1e op de lijst. Er stonden nu in totaal nog maar 5 mensen op de lijst :Y
Heb aangegeven dat mijn voorkeur uitgaat naar een zwarte 8gb. Net even gebeld en er werd mij verteld dat ik eigenlijk wel zeker was van een toestel op vrijdag d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 11:20
livestream aankondiging iphone 3g in belgie: http://www.gva.be/iphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Laatst online: 09-09 17:09
Belgie:

8GB @ 525 euro incl. BTW
16GB @ 615 euro incl. BTW

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijzen in Belgie:

8gb 525 euro
16gb 615 euro

net op de persconferentie.

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

€ 525 voor de 8GB en € 615 voor de 16GB dus. Toestel wordt los verkocht zonder abonnement. Er komen wel speciale iphone abbo's (3 stuks) die 24 maanden duren. Ik ben niet zo thuis in de Belgische markt, maar dit is wat meneer te vertellen heeft.

Ow, en beschikbaar vanaf vrijdag ook.

[ Voor 55% gewijzigd door Shiver23 op 08-07-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:26
en das dan simlock vrij en zonder abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Ja in België is koppelverkoop verboden.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
batumulia schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:17:
Ja in België is koppelverkoop verboden.
In Nederland ook, maar in België is de wet behoorlijk wat strikter. Hier is de combinatie Apple T-Mobile mogelijk door uitzonderingen in de Nederlandse wet die standaard bepaalt dat een abonnement i.c.m. telefoon toegestaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:26
Dat is dan intressant. Kan ik als Nederlander in België een iPhone aanschaffen? Of moet ik dan een Belgisch sofinummer of iets dergelijks hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
In Nederland is het niet verboden, het mag alleen niet langer dan 2 jaar duren.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 12:03

Legoblokje

Stap niet op me!

Zover ik begreep krijg je 'm locked (bricked :S) mee en moet je hem thuis unlocken (unbricken). Kvind het raar dat ze die term gebruiken aangezien dat wijst op een kapot apparaat (bijv. bricked PSP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Bij 150x Mobistar, 28x APR en online worden ze verkocht...

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Laatst online: 05-09 14:25
M'n player crashte net toen het gezegd was, maar volgens mij zij inderdaad hij dat het zonder SIM-lock is!
Dan is het een best nette prijs lijkt me, als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de introductieprijs van de N95 (€ 600).

Ze moeten alleen wel 'unbricked' worden. Weet iemand wat het inhoudt als 'ie 'bricked' is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

visual voicemal niet beschikbaar op 11 juli in Belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Niek_ schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:20:
Dat is dan intressant. Kan ik als Nederlander in België een iPhone aanschaffen? Of moet ik dan een Belgisch sofinummer of iets dergelijks hebben?
Ja, dat is in de Akkoorden van Schengen vastgelegd, vrij verkeer van kapitaal, goederen, diensten en personen. Lijkt me dus erg sterk als ze Nederlanders mogen weigeren een iPhone te kopen. (Zwitserland hoort niet bij de EU, dus daar kunnen ze het wel mochten ze dat willen (wat nog een gerucht is uiteraard)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Shiver23 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:16:
€ 525 voor de 8GB en € 615 voor de 16GB dus. Toestel wordt los verkocht zonder abonnement. Er komen wel speciale iphone abbo's (3 stuks) die 24 maanden duren. Ik ben niet zo thuis in de Belgische markt, maar dit is wat meneer te vertellen heeft.

Ow, en beschikbaar vanaf vrijdag ook.
Aangezien de abo's 30/45/65 gaan komen en we daarvoor eerst nog de volle pot voor de telefoon moeten betalen denk ik dat ik maar eens voor een annexatie met Nederland moet gaan actievoeren.

Weer een extra reden om ons Belgen uit te lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Beschikbare toestellen België: geen exacte cijfers, maar in "beperkte mate" wat "in de duizenden" betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Yup, met datalimieten ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
Serenity schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:31:
Beschikbare toestellen België: geen exacte cijfers, maar in "beperkte mate" wat "in de duizenden" betekent.
Ik denk dan ook niet dat er hier een stormloop gaat gebeuren richting Mobistar. Als je dit vergelijkt met Nederland, waar koppelverkoop wel kan, mogen ze van mij dat verbod afschaffen. Abokosten heb ik ook en die zijn volgens mij vergelijkbaar met NL kosten, maar ik krijg geen toestel quasi cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vladje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021
Chimera schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:32:
Yup, met datalimieten ook nog :P
Inderdaad, 1 GB voor het duurste abbo, 60€/m

BLU3_VV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
In ieder geval hoeven de mensen die hier zaten te verkondigen graag wat extra te willen betalen zodat ze vrije keus van abonnement hebben niet meer te zeuren, rij lekker naar België ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
vladje schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:36:
[...]

Inderdaad, 1 GB voor het duurste abbo, 60€/m
Wat had je verwacht? Geen limieten? We leven hier in Belgie he. Apeland 8)7
Voor mij geen Iphone aan deze prijzen en voorwaarden, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:44
Wat is de geschatte prijs icm 1 jarig abbonement??
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.