hoezo smsjes sturen via een mp3-speler....asskicker2 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:51:
Weet iemand eigenlijk een goede applicatie waarmee je smsjes kan sturen? (Voor Ipod Touch dan)
Waarom niet? Web-based SMS is niets nieuws, al zijn de echt gratis bedrijfjes wel op de fles inmiddelsdarkpluisje schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:16:
[...]
hoezo smsjes sturen via een mp3-speler....
Zoef
Verwijderd

Met de ‘Sekai Camera’ kun je je camera op een interessante plaats of object richten en krijg je direct feedback op je scherm in de vorm van reviews, berichten, aanbiedingen of tags die een grafische laag vormen over de fysieke wereld (een ‘graphical overlay’).
Tonchidot noemt de camera een ‘social tagging device’ voor de iPhone. Het combineert een aantal functies van de iPhone: de camera, GPS en de internetverbinding. Allereerst bepaalt de ingebouwde GPS van de iPhone waar je je bevindt. Vervolgens kun je informatie ontvangen over plaatsen en objecten om je heen, geprojecteerd (overlaid) in een real-time video. Tevens kun je zelf informatie toevoegen. Je richt je camera op het object naar keuze en je kunt een tag toevoegen, met daarin tekst, beeld of geluid.
Bron: Frankwatching.com
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 01:39 ]
Het is echt tussen nu en de 1.000.000.000e downloader.Padvinder schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:57:
[...]
Als ik de regels lees:
[...]
worden alle prijzen uitgekeerd aan de 1.000.000.000e downloader van een App.
Correct me if i'm wrong...
Je mag namelijk per dag 25 "entries" per dag doen. De 1.000.000.000e downloader maakt dus zelf ook nog een kans.
Even een apple-script schrijven wat 25 gratis applicaties download in iTunes en weer verwijderd, dagelijks
Ben nog even op zoek gegaan, en heerst meer onzekerheid hierover op diverse websites, maar ook volgens CNet is het echt de 1.000.000.000e die er met de prijzen vandoor gaat. Mocht deze persoon niet op tijd reageren en daardoor het recht op de prijzen verliezen, wordt de prijs verloot onder alle andere downloaders.RSD1982 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:14:
[...]
Het is echt tussen nu en de 1.000.000.000e downloader.
Je mag namelijk per dag 25 "entries" per dag doen. De 1.000.000.000e downloader maakt dus zelf ook nog een kans.
Kortom, wachten tot ergens rond de 25e van april (is de schatting op dit moment), dan wordt namelijk de 1.000.000.000e App gedownload.
Klinkt tof, doe alleen ook even een linkje naar het betreffende artikel erbij. Ben nog wel steeds graag een beetje luiVerwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 01:38:
[afbeelding]
Met de ‘Sekai Camera’ kun je je camera op een interessante plaats of object richten en krijg je direct feedback op je scherm in de vorm van reviews, berichten, aanbiedingen of tags die een grafische laag vormen over de fysieke wereld (een ‘graphical overlay’).
Bron: Frankwatching.com
Bron: http://www.frankwatching....ty-waar-liggen-de-kansen/
Verder:
Website: http://sekaicamera.com/
Maker (of liever bedrijf achter het concept): http://tonchidot.com/
Lijkt me vooralsnog niet meer dan een concept te zijn. In dat geval, leuk, maar weinig vernieuwend. Het is de echte uitwerking waar ik op zit te wachten. Dit is sowieso niet mogelijk met de huidige SDK, omdat die je geen toegang geeft tot een videostream, enkel tot foto's via de standaard foto-interface. Schijnt momenteel wel mogelijk te zijn. Geen idee of de iPhone krachtig genoeg is, maar het is zeker bereikbaarder.
[ Voor 4% gewijzigd door Punksmurf op 21-04-2009 21:26 ]
met een hamer past alles
Doe mij swype maar, er is een vergelijkbare applicatie voor de iPhone in de App-Store (alleen voor notities) welke ook 'swyped'.
Verwijderd
Iemand het spel Uniwar al gespeeld? Ik kom niet langs level 7. Misschien hebben jullie tips? Daarnaast kunnen we online een keer vechten.
www.uniwar.com
www.uniwar.com
Verwijderd
Ik ga een Ipod kopen in US. Maar kan ik ook gewoon vanaf mijn eigen computer apps erop zetten?
Want veel mensen hebben het erover om een amerikaans account aan te maken, maar ik weet niet waar het voor dient? Geeft het verder problemen als ik hem in de US koop?
x
Want veel mensen hebben het erover om een amerikaans account aan te maken, maar ik weet niet waar het voor dient? Geeft het verder problemen als ik hem in de US koop?
x
Nee. Ik heb hem ook in de vs gekocht. Is niks anders aan dan een nederlandse.Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 10:50:
Ik ga een Ipod kopen in US. Maar kan ik ook gewoon vanaf mijn eigen computer apps erop zetten?
x
Een us acount voor iTunes doen ze voor de andere content.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Dus ik moet dan een nederlands account aanmaken bij Itunes, apps downloaden en die kan ik dan gewoon op de amerikaanse Itouch zetten? Alvast bedankmt voor je reactie!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2009 15:33 ]
Als je Apps wil die alleen in de Amerikaanse App Store beschikbaar zijn is het zinvol een Amerikaanse account aan te maken. Verder maakt het niets uit als je hem in de VS koopt.Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 10:50:
x
edit: spuit 11

Ik heb een iPod touch 1G maar ik heb een iPod touch 2g gekocht. Maar nu wil ik alle apps (liedjes maken niet zoveel uit) overzetten op mijn nieuwe ipod. Hoe kan ik dit doen? Vooral betaalde apps wil ik weer op mij nieuwe ipod hebben dan.
Ik dacht dat je betaalde voor 1 phono/ipod met programma's. Dus in dat geval zou het niet kunnen overgezet worden. Correct me if im wrong, maar dit heb ik altijd zo gedacht dat het ging bij de appstore.FlipFlink schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:15:
Vooral betaalde apps wil ik weer op mij nieuwe ipod hebben dan.
^^ nee klopt niet, je betaald 1 maal per itunes account. Ik heb hier thuis 2 pc's met itunes beiden ingelogd op dezelffde account. Als ik eenmaal een app koop kan je via beide pc's legaal de app installeren op ipod touches/iphones die gesynct worden via alle (max 5) pc's die ingelogd staan op dezelfde itunes account.
Dus ik kan een spelletje wat ik gekocht heb en die ik op m'n iPod Nano heb gezet ook op een iPhone zetten die ik over een paar maanden wil kopen? (Zelfde account en PC)Lt. Marx schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:30:
^^ nee klopt niet, je betaald 1 maal per itunes account. Ik heb hier thuis 2 pc's met itunes beiden ingelogd op dezelffde account. Als ik eenmaal een app koop kan je via beide pc's legaal de app installeren op ipod touches/iphones die gesynct worden via alle (max 5) pc's die ingelogd staan op dezelfde itunes account.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Nee, dat is een heel ander OSijskonijn schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:00:
[...]
Dus ik kan een spelletje wat ik gekocht heb en die ik op m'n iPod Nano heb gezet ook op een iPhone zetten die ik over een paar maanden wil kopen? (Zelfde account en PC)
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Oh oke, dacht dat die spellen universeel waren, ze werken namelijk wel op andere (niet nano-)iPods.
Alweer wat geleerd dus, de iPhone heeft een eigen OS
[ Voor 10% gewijzigd door ijskonijn op 05-05-2009 12:17 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
700nogwat MB, zo groot was het origneel volgens mij niet eens.MrAcid schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:10:
Iemand Myst al geprobeerd?
Dat is wel erg fors ja. Je moet ook 1.5 GB vrij hebben tijdens de installatie, daarna kun je die 800 MB weer gebruiken. Screenshots zien er wel super uitZpAz schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:20:
[...]
700nogwat MB, zo groot was het origneel volgens mij niet eens.
Leuk artikel hierover: Myst comes to the iPhone: which shows how far we've comeZpAz schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:20:
[...]
700nogwat MB, zo groot was het origneel volgens mij niet eens.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
De nieuwe Need for speed is wel een aanrader, ziet er goed uit (voor de iphone dan) en speelt wel lekker weg...
Leukste spelletje tot nu toe: FlightControl. Erg leuk en verslavend en een vriendelijke prijs: € 0,79
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Inderdaad, jammer dat ik niet meer in de buurt van mijn record (65) kom, waardoor de lol er snel af is. Maar na een tijdje weer opgepakt en nu vind ik het weer leuk
Bijna (bijna!) net zo leuk als Tiki Towers.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik zit inmiddels op 113.
Freak
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Myst is echt zo *vet* op de iPhone ;-)
Heb zelf 'n utility app gemaakt ( link ) om password te genereren en die snel naar jezelf en/of klanten te kunnen mailen. Afgaand op de omschrijving/screenshots, wat zouden de echte tweakers nog willen in zo'n app?
(en alvast mijn excuses als het niet is toegestaan links te posten).
Heb zelf 'n utility app gemaakt ( link ) om password te genereren en die snel naar jezelf en/of klanten te kunnen mailen. Afgaand op de omschrijving/screenshots, wat zouden de echte tweakers nog willen in zo'n app?
(en alvast mijn excuses als het niet is toegestaan links te posten).
Computeraar - Part-time Maker van Geluiden - https://neuroslasher.bandcamp.com
Haha ja he, zit inmiddels op 125...maar als ik de records zie. In de 6000Tourniquet schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:48:
Leukste spelletje tot nu toe: FlightControl. Erg leuk en verslavend en een vriendelijke prijs: € 0,79
Ik ging het een keertje met mijn vriendin spelen, ging best goed als er meerdere ogen op het scherm gericht zijnVos schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:53:
[...]
Haha ja he, zit inmiddels op 125...maar als ik de records zie. In de 6000hoe the fuck haal je dat? Dan speel je wel paar uur...
Hier komt ooit nog wat te staan..
187 hier, welliswaar door mn zwager behaald. Ik kom daar alleen niet meer over, mijn record zat rond de 150 volgens mij.
Ik heb zelf wel een bankrekening maar niet met Internet bankieren. Kan ik wel mijn bank account aan iTunes koppelen zodat ik op mijn iPhone stuff kan kopen ?
Ja je kunt een Click & Buy account aanmaken. Zij halen het geld van je rekening en betalen dat aan apple.Syn3rgi schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:21:
Ik heb zelf wel een bankrekening maar niet met Internet bankieren. Kan ik wel mijn bank account aan iTunes koppelen zodat ik op mijn iPhone stuff kan kopen ?
Zorg er wel voor dat een automatische incasso altijd lukt. Anders kost het je 15 euro extra.
Heerlijk inderdaad! Ben er alweer een paar uur zoet mee geweest! Vroeger ook wel eens Myst gespeeld, maar dan snapte ik het nooit echt goed en had ik het geduld er niet voor, nu gaat het wel lekker!Ariejan schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:51:
Myst is echt zo *vet* op de iPhone ;-)
Had laatst wel dat ik ineens een heel zwart scherm had, waar ik echt met geen mogelijkheid meer uit kon komen (spel liep nog wel gewoon, was niet vastgelopen). Denk dat dat een bugje was en ik moest echt gigaver weer terug met een bookmark (was uiteindelijk in 15 minuten weer op dezelfde plek en toen ging het wel goed). Maar verder niets dan lof!
Kan je me even laten zien hoe dat level eruit ziet? Ben nu zelf halverwege missie 20 en heb geen zin die af te kappen om even te kijken welke nummer 7 ook alweer wasVerwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:45:
Iemand het spel Uniwar al gespeeld? Ik kom niet langs level 7. Misschien hebben jullie tips? Daarnaast kunnen we online een keer vechten.
www.uniwar.com
Wel heel tof spel, en dat voor maar 79ct (nu 3,99 maar dat ook meer dan waard imho). Een van de meest gebruikte apps op mijn telefoon
Ben ook in het spel Punksmurf btw
[ Voor 7% gewijzigd door Punksmurf op 10-05-2009 22:16 ]
met een hamer past alles
Ik heb hem, en ik moet zeggen dat hij extreem tof is. Je hebt een 'echt' spel in je broek. Destijds was Myst te moeilijk voor mij, ik kon amper de muis besturen. Maar de eerste 10 minuten zijn me alweer echt bevallen. Voor 5 euro kan er niet veel fout gaan.MrAcid schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:10:
Iemand Myst al geprobeerd?
Het spel is overigens zo groot omdat het niet de oude 8 bit kleuren, 300*200 filmpjes versie is, maar een latere 'gerestaureerde' versie.
Ik heb Myst ook, en ik vind het nogal vaag. Komt waarschijnlijk omdat ik het spel nog nooit gespeeld heb,
Moet me er nog wat meer in verdiepen denk ik. Vooralsnog begrijp ik niet echt wat nou de bedoeling is. Heb wat rond "gewandeld" en wat switches omgezet, maar verder..
Moet me er nog wat meer in verdiepen denk ik. Vooralsnog begrijp ik niet echt wat nou de bedoeling is. Heb wat rond "gewandeld" en wat switches omgezet, maar verder..
Zo moet je het ook spelen. Rondlopen, dingen lezen, dingen bekijken, dingen aanklikken, dingen proberen. 
Het is een "explore" game, dus het doel is het uitzoeken van het doel door middel van het verkennen van de omgeving(en). Niet voor iedereen geschikt misschien, maar ik vind het erg tof.
Ik heb hem afgelopen weekend trouwens uitgespeeld! Jeeuh!
Het is een "explore" game, dus het doel is het uitzoeken van het doel door middel van het verkennen van de omgeving(en). Niet voor iedereen geschikt misschien, maar ik vind het erg tof.
Ik heb hem afgelopen weekend trouwens uitgespeeld! Jeeuh!
Ik heb overigens een vraag.
Als ik een app op mijn iPod verwijder, en ik hang 'm aan m'n laptop, dan gooit ie de app in principe ook uit iTunes. Als je in het vervolg die app weer wilt hebben, moet je er dus opnieuw voor betalen?
De oplossing is waarschijnlijk op de app in je verkenner te openen, en ergens op je HDD op te slaan?
Als ik een app op mijn iPod verwijder, en ik hang 'm aan m'n laptop, dan gooit ie de app in principe ook uit iTunes. Als je in het vervolg die app weer wilt hebben, moet je er dus opnieuw voor betalen?
De oplossing is waarschijnlijk op de app in je verkenner te openen, en ergens op je HDD op te slaan?
Nee, je hebt er voor betaald, dus als je de app dan opnieuw download, hoef je niet opnieuw te betalen.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Nee.bram1984 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:32:
Als ik een app op mijn iPod verwijder, en ik hang 'm aan m'n laptop, dan gooit ie de app in principe ook uit iTunes.
Zelfs al zou het bovenstaande gebeuren: Nee, je kunt gratis opnieuw downloaden. Bijzonder makkelijk te vinden feitje overigens.Als je in het vervolg die app weer wilt hebben, moet je er dus opnieuw voor betalen?
Niet zo moeilijk doenDe oplossing is waarschijnlijk op de app in je verkenner te openen, en ergens op je HDD op te slaan?
Zoef
Okay. Ik heb gisteren namelijk de app 9 Tool verwijderd, en ik zie 'm nu dus ook niet meer in iTunes terug, nadat ik opnieuw heb gesynct gisteren. Ik hoef 'm ook niet terug te hebben hoor, maar ik vroeg 't me af.
Beetje oud nieuws, maar aangezien dit de beste 4,99.- besteed aan mijn iPhone was toch maar het nieuws.
Rolando 2 aangekondigd
Verdere info
Rolando 2 aangekondigd
Verdere info
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
Vaag dat niemand hier iets over Cyrstal Defenders: Vanguard Storm zegt.
Game is door Square-Enix en speelt wel lekker weg.
Binnenkort sims 3 voor de iPhone. jammer dat EA mobile geen preview copy's weg geeft
Game is door Square-Enix en speelt wel lekker weg.
Binnenkort sims 3 voor de iPhone. jammer dat EA mobile geen preview copy's weg geeft

Crystal Defenders lijkt me leuk, maar ik heb geen zin er 4,99 aan uit te geven zonder dat ik het eerst kan proberen. Dat blijf ik een gebrek vinden; een soort time-limited (of een andere makkelijk te standaardiseren wijze) preview functie in de app store lijkt me ideaal.
Sowieso vind ik 4,99 fors voor zoiets. Enerzijds kan je zeggen dat het het wel waard is - wat is nu 4,99 voor een goed ontwikkelde game? - maar anderzijds zijn er ook veel erg leuke games te vinden voor minder.
Vandeweek trouwens Lemonade Tycoon gespeeld. Leuk spelletje tussendoor. De reclames zijn irritant (ik geloof dat er ook een betaalde versie is?) maar je speelt het zo snel uit dat je er eigenlijk weinig last van hebt. Leuk tijdverdrijf voor gratis
.
Sowieso vind ik 4,99 fors voor zoiets. Enerzijds kan je zeggen dat het het wel waard is - wat is nu 4,99 voor een goed ontwikkelde game? - maar anderzijds zijn er ook veel erg leuke games te vinden voor minder.
Vandeweek trouwens Lemonade Tycoon gespeeld. Leuk spelletje tussendoor. De reclames zijn irritant (ik geloof dat er ook een betaalde versie is?) maar je speelt het zo snel uit dat je er eigenlijk weinig last van hebt. Leuk tijdverdrijf voor gratis
met een hamer past alles
De officiele NOS Journaal app is gearriveerd in de App Store: http://weblogs.nos.nl/nie...os-journaal-op-de-iphone/ (iTunes link). Het is mogelijk om het laatste journaal en het acht uur journaal te bekijken. Het is een aanrader want de kwaliteit is prima, zowel via wifi als 3G.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ook Zenonia is nu in de store! Eindelijk een goede rpg en is verkrijgbaar voor € 4,99. Hier vind je wat meer info: http://www2.gamevil.com/eng_new/iphone.jsp?game=2
Heel fijn van de NOS. Die van Webstate wel ook wel goed, maar had alleen het laatste journaal, in plaats van dat ze je de keuze lieten. Nu nog uitzending gemist en ik ben helemaal blij
.
met een hamer past alles
en die liep vaak een tijdje achter. Zat ik in de trein, rond 9 uur s' Ochtends kreeg ik het journaal van 7 uur.Punksmurf schreef op maandag 25 mei 2009 @ 19:52:
Heel fijn van de NOS. Die van Webstate wel ook wel goed, maar had alleen het laatste journaal, in plaats van dat ze je de keuze lieten. Nu nog uitzending gemist en ik ben helemaal blij.
Met mobinews kan je wat dingen van uitzending gemist zien maar lang niet alles. Een goeie app zou perfecto zijn
iemand al sonic geprobeerd? Ik lees in verschillende reviews dat er nogal wat framedrops zijn en dat de besturing tegnevalt. Ik wil hem wel voor de nostalgie maar als ie echt zo tegenvalt....
[ Voor 15% gewijzigd door KingKoning op 26-05-2009 10:15 . Reden: typo ]
Haha, een vriend van me heeft net afgelopen weekend op de rommelmarkt een MegaDrive II met Sonic en nog 2 games gekocht voor een euro. Beats the iPhone by far
.
Volgens deze review geen framedrops (nog eens door de reviewer bevestigd in de comments). Verder stelt die review geen ruk voor maar blijkbaar heeft dus niet iedereen daar last van. Wellicht een touch van de tweede generatie, die hebben snellere hardware dan de rest.
Volgens deze review geen framedrops (nog eens door de reviewer bevestigd in de comments). Verder stelt die review geen ruk voor maar blijkbaar heeft dus niet iedereen daar last van. Wellicht een touch van de tweede generatie, die hebben snellere hardware dan de rest.
met een hamer past alles
Ook achterlijk zeg. Heb ik van de week die zoekmarktplaats app gekocht, want hij kostte maar 0,79 cent. Krijg ik vandaag van clickandbuy.com de mededeling dat er binnenkort 1,59 euro afgeschreven gaat worden voor zoekmarktplaats. Allemaal leuk en aardig en het is geen wereldbedrag, maar wil er wel voor betalen wat die kost natuurlijk.
Enig idee waar dat is aan te kaarten? Ik heb de makers in ieder geval al een mailtje gestuurd.
Enig idee waar dat is aan te kaarten? Ik heb de makers in ieder geval al een mailtje gestuurd.
Apple? Die doen het fout, imho, en je koopt ook bij hen dus met hen heb je te maken. Misschien heb je hem net op het moment van de verhoging gekocht ofzo (al lijkt me dat daar wel een check op zit?).
[ Voor 15% gewijzigd door Punksmurf op 31-05-2009 14:52 ]
met een hamer past alles
De app staat nu nog steeds voor 79 cent in de store :-) Volgens mij is het zelfs een (tijdelijke) prijsdaling.Punksmurf schreef op zondag 31 mei 2009 @ 14:29:
Apple? Die doen het fout, imho, en je koopt ook bij hen dus met hen heb je te maken. Misschien heb je hem net op het moment van de verhoging gekocht ofzo (al lijkt me dat daar wel een check op zit?).
May 28 Version 1.2Frank2006 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 11:07:
Ook achterlijk zeg. Heb ik van de week die zoekmarktplaats app gekocht, want hij kostte maar 0,79 cent. Krijg ik vandaag van clickandbuy.com de mededeling dat er binnenkort 1,59 euro afgeschreven gaat worden voor zoekmarktplaats. Allemaal leuk en aardig en het is geen wereldbedrag, maar wil er wel voor betalen wat die kost natuurlijk.
May 23 $1.99 -> $.99
May 11 Version 1.1
Apr 24 New App: $1.99, v1.0
Dus als je na 23 mei gekocht hebt en ECHT energie wilt steken in 80 cent zou ik het er niet bij laten zitten
[ Voor 19% gewijzigd door Zpottr op 31-05-2009 17:00 ]
Zoef
Ha thanks. Handig site ook 
Ik zal wel zien wat er van komt. Ga er niet zoveel mailtjes aan besteden.
Ik zal wel zien wat er van komt. Ga er niet zoveel mailtjes aan besteden.
[ Voor 63% gewijzigd door f.h op 01-06-2009 10:30 ]
Gaaaah... kunnen ze ondertussen niet een aparte categorie maken voor alle Mafia/iMob games en derivaten zoals Vampires, Pirates en god-knows-what? Hopelijk zijn in ieder geval met OS3.0 (met in-game transacties) in ieder geval al die 'respect-punten' verleden tijd, maar dan nog is er een hoop van die meuk waar je je doorheen moet worstelen om eens te zien wat er nog meer voor aanbod is.
met een hamer past alles
Jaja, Real racing is uit.
Valt eerlijk gezegd wel een beetje tegen, maar de social dingen zijn wel leuk uitgewerkt (mis wel echte multiplayer)
Hij doet zelfs automatisch youtube filmpjes uploaden:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mJdeA-KZlWg]
Valt eerlijk gezegd wel een beetje tegen, maar de social dingen zijn wel leuk uitgewerkt (mis wel echte multiplayer)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mJdeA-KZlWg]
Ik zou hem nog even niet kopen, de career mode heeft een enorm irritante bug (je kan gewoon niet verder en dus ook geen nieuwe auto's unlocken.)lasharor schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:58:
Jaja, Real racing is uit.
[video]
Ik heb even een vraag. Ik gebruik sinds gisteren weer een ouder itunes account, waar ik destijds veel applicaties (gratis en betaald) mee heb gekocht. Nu is het normaal zo dat als je een app koopt, dat je die op een later tijdstip weer gratis kunt downloaden. Nu probeerde ik dat bij de applicaties trein en airsharing, en die gaven aan dat ik de applicaties opnieuw moest kopen. Ik heb de mail met de factuur van beide apps nog in mijn Hotmail staan.
Ik wilde direct even contact opnemen met Apple (door te klikken op 'ik heb een probleem' in itunes) maar dat wil echter niet lukken. Ik moet namelijk steeds opnieuw inloggen, maar ik kom niet bij de helppagina. Heeft iemand van jullie dit probleem ook wel eens meegemaakt, zo ja hoe heb je dat opgelost?
Groet Nerotje
Ik wilde direct even contact opnemen met Apple (door te klikken op 'ik heb een probleem' in itunes) maar dat wil echter niet lukken. Ik moet namelijk steeds opnieuw inloggen, maar ik kom niet bij de helppagina. Heeft iemand van jullie dit probleem ook wel eens meegemaakt, zo ja hoe heb je dat opgelost?
Groet Nerotje
Verwijderd
In de appstore staat nu "VoIP-applicatie XSPhone van XS4ALL". Ik heb dat geïnstalleerd met de hoop dat ik via mijn Telfort nummer kan bellen. Ik heb in XSPhone mijn username wat mijn telefoonnummer is en mijn wachtwoord en de sip ingevuld. Gewoon over genomen vanaf de router. Zie plaatje.
Nu krijg ik elke keer deze foutmelding (zie plaatje) en ik kom er niet uit wat ik fout doe. Iemand raad en advies?
Nu krijg ik elke keer deze foutmelding (zie plaatje) en ik kom er niet uit wat ik fout doe. Iemand raad en advies?
Dat zegt hij ook, en als je hem dan opnieuw 'aanschaft' zegt hij dat je hem al hebt gekocht en vraagt of je hem nog eens opnieuw (gratis) wil downloaden.Nerotje88 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:51:
Nu probeerde ik dat bij de applicaties trein en airsharing, en die gaven aan dat ik de applicaties opnieuw moest kopen.
Ik vind het erg krom en superonduidelijk maar zo is het nu eenmaal. Kan dus wel een probleem opleveren als een applicatie met dezelfde naam opnieuw is ingediend (niet als update), en jij denkt hem gratis te kunnen downloaden want dan kan je dus toch betalen. Heb met een app het vermoeden dat dat is gebeurd (ik kon in de store ineens twee versies vinden, een van 2,39 oid en een van 4,99; maar welk vd twee ik nu zelf eerder had gekocht weet ik natuurlijk niet). Ik heb het mooi laten zitten.
met een hamer past alles
Gisteren is mijn nieuwe game uitgekomen!
Na een review periode van 2 dagen (super snel).
Hij heet MusIQ en het is een "raad het liedje uit je eigen collectie"-game.
Voor wat screenies en info (wil niet alles hier spammen): http://www.wimhaanstra.com/musiq/
En nog effe wat promo codes...
XAJ6AMA4XHYP
4FPAWYE93474
W39JAHTPEXM7
(US-store only, sorry)
Voor wat screenies en info (wil niet alles hier spammen): http://www.wimhaanstra.com/musiq/
XAJ6AMA4XHYP
4FPAWYE93474
W39JAHTPEXM7
(US-store only, sorry)
[ Voor 3% gewijzigd door sorted.bits op 18-06-2009 09:08 ]
Nice one, ik ga zo gelijk even testen! Ik was ook bezig met library access, maar het wil nog niet zo heel soepel. Hij crasht als je teveel meta-data van liedjes probeert op te vragen...sorted.bits schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:05:
Gisteren is mijn nieuwe game uitgekomen!Na een review periode van 2 dagen (super snel).
XAJ6AMA4XHYP
4FPAWYE93474
W39JAHTPEXM7
(US-store only, sorry)
Harbor Master staat nu in de App Store voor € 0,79. Erg leuk, soort Flight Control maar dan met schepen.
Wat doen die promocodes eigenlijk? gratis app? korting?sorted.bits schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:05:
Gisteren is mijn nieuwe game uitgekomen!Na een review periode van 2 dagen (super snel).
XAJ6AMA4XHYP
4FPAWYE93474
W39JAHTPEXM7
(US-store only, sorry)
Inmiddels druppelen de eerste apps met push-functies binnen.
HeyWAY (hey where are you) is een leuke (en gratis!)
het heeft antwoord op de eeuwige vraag aan de telefoon: Waar ben je? App-store link
edit: op de appstore pagina staat: 'free for a limited time' opschieten dus :P]
je kan je locatie doorgeven aan anderen. Anderen krijgen een 'pop-upje' met je vraag om hun locatie:
"Piet requests your location"
http://www.iphoneclub.nl/...cties-hee-waar-ben-je-nu/
wel grappig, maar ik hoop snel een chat-applicatie te zien die dit ook doet. momenteel gebruik ik nimbuzz. Ik geloof dat IM+ snel met een update voor push-notificaties komt maar ik wil liever niet betalen voor een chat applicatie
HeyWAY (hey where are you) is een leuke (en gratis!)
het heeft antwoord op de eeuwige vraag aan de telefoon: Waar ben je? App-store link
edit: op de appstore pagina staat: 'free for a limited time' opschieten dus :P]
je kan je locatie doorgeven aan anderen. Anderen krijgen een 'pop-upje' met je vraag om hun locatie:
"Piet requests your location"
http://www.iphoneclub.nl/...cties-hee-waar-ben-je-nu/
wel grappig, maar ik hoop snel een chat-applicatie te zien die dit ook doet. momenteel gebruik ik nimbuzz. Ik geloof dat IM+ snel met een update voor push-notificaties komt maar ik wil liever niet betalen voor een chat applicatie
[ Voor 12% gewijzigd door KingKoning op 19-06-2009 11:46 ]
Gratis appsLt. Marx schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:58:
[...]
Wat doen die promocodes eigenlijk? gratis app? korting?
Hoe zit het met navigatieapps?
Poll: Ben je van plan navigatie aan te schaffen op de iPhone?
• Ja
• Nee

Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel geld heb je hiervoor over?
Poll: Hoeveel geld heb je hiervoor over?
• € 0 - 5
• € 5 - 10
• € 10 - 15
• € 15 - 20
• € 20 - 25
• € 25 - 50
• € 50 - 75
• € 75 - 100
• € 100 - 125
• € 125 - 150

En ben je bereid maandelijks hiervoor te betalen?
Poll: Ben je bereid maandelijks te betalen voor een navigatie app?
• Ja
• Nee

Poll: Ben je van plan navigatie aan te schaffen op de iPhone?
• Ja
• Nee
Hoeveel geld heb je hiervoor over?
Poll: Hoeveel geld heb je hiervoor over?
• € 0 - 5
• € 5 - 10
• € 10 - 15
• € 15 - 20
• € 20 - 25
• € 25 - 50
• € 50 - 75
• € 75 - 100
• € 100 - 125
• € 125 - 150
En ben je bereid maandelijks hiervoor te betalen?
Poll: Ben je bereid maandelijks te betalen voor een navigatie app?
• Ja
• Nee
Na de upgrade naar 3.0 was ik m'n emoji icoontjes kwijt. Ik had dit destijds met een hack gedaan, maar nu kan je het ook weer eenvoudig terugkrijgen met de gratis app Spell Number.
Mooi!
Install Spell Number then launch the app and enter this number: 91929394.59
Now quit the app and open Settings -> General -> International -> Japanese and now select Emoji
Ver 1.04 of the app is required

Mooi!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
En wat kan je precies met die Emoji doen?Nitai schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:52:
Na de upgrade naar 3.0 was ik m'n emoji icoontjes kwijt. Ik had dit destijds met een hack gedaan, maar nu kan je het ook weer eenvoudig terugkrijgen met de gratis app Spell Number.
[...]
[afbeelding]
Mooi!
die kan je gebruiken in smsjes en emails ed? zijn ze dan ook zichtbaar voor mensen zonder die icoontjes? dus bijvoorbeeld op andere telefoons of iphones zonder die app?Nitai schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:52:
[...]
[afbeelding]
Mooi!
ziet er wel leuk uit
Andere iPhone gebruikers lastig vallen
Ah leuk! Heb het gelijk even geprobeerd. Vage manier van activeren met die app.Hoedje schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:49:
[...]
Andere iPhone gebruikers lastig vallen. Je kan de smileys (en meer) gebruiken in bijv. smsjes naar andere iPhone gebruikers. Als ze een andere telefoon hebben, dan schiet het niet op. Dan kunnen ze de smileys namelijk niet zien.
Misschien interessant.
Bij Musicstore kun je nu een iTunes cadeaukaart van 25,- euro kopen voor 20,- euro (5,- euro gratis). Ik heb nog geen iPhone (komt er binnenkort wel), dus ik weet ook niet of dit een goede aanbieding is. Maar ik dacht: "Ik meld het even".
Bij Musicstore kun je nu een iTunes cadeaukaart van 25,- euro kopen voor 20,- euro (5,- euro gratis). Ik heb nog geen iPhone (komt er binnenkort wel), dus ik weet ook niet of dit een goede aanbieding is. Maar ik dacht: "Ik meld het even".
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Iemand anders hier met het spel Star Defense? Enorm leuk tower defense spelletje, volledig 3D (en loopt nog soepel ook!) http://stardefense.ngmoco.com/
Sinds kort ook met Push notificaties om mensen uit te dagen. En daarnaast een ingenieus systeem genaamd Plus+ wat een soort van xbox live ambities heeft. Het moet een framework worden dat ook gebruikt gaat worden en andere games, en heeft achievements etc. Momenteel alleen in Star Defense, maar ngmoco wil het ook in hun andere spellen gaan plakken. Meer info over Plus+ hier: http://blog.ngmoco.com/post/125407399/welcome-to-plus
Oh, en had ik al gezegd dat Star Defense is ontwikkeld door een nederlandse studio?
Anderen met Plus+ mogen me wel ff bevrienden als je me wilt verstlaan (ik bak er toch niks van). Naam is dubzi.
Sinds kort ook met Push notificaties om mensen uit te dagen. En daarnaast een ingenieus systeem genaamd Plus+ wat een soort van xbox live ambities heeft. Het moet een framework worden dat ook gebruikt gaat worden en andere games, en heeft achievements etc. Momenteel alleen in Star Defense, maar ngmoco wil het ook in hun andere spellen gaan plakken. Meer info over Plus+ hier: http://blog.ngmoco.com/post/125407399/welcome-to-plus
Oh, en had ik al gezegd dat Star Defense is ontwikkeld door een nederlandse studio?
Anderen met Plus+ mogen me wel ff bevrienden als je me wilt verstlaan (ik bak er toch niks van). Naam is dubzi.
Ja, en Dixons heeft iets soortgelijks (maar niet lang meer geloof ik, foldertje is weg): bij €30,- iTunes tegoed krijg je een Dixons tegoedbon van €10,-. Weet alleen niet of je die tegoedbon weer voor iTunes kaartjes kunt inleveren.LuPo schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:06:
Misschien interessant.![]()
Dixons' 3 voor 2 eind vorgi jaar was pas goed...
Zoef
Ben benieuwd naar de reviews...Jammer dat we nog geen prijs van TomTom weten dan was het beslissen wat makkelijker welke je wilt hebben... De prijs gaat na 30 juni weer omhoog van Navigon..
Zitten wel alle kaarten van europa in voor die 75 euro dus dat is niet super duur
Zitten wel alle kaarten van europa in voor die 75 euro dus dat is niet super duur
^^ toch is het een totaal andere prijscategorie die nu de app store binnenkomt. Geen kleine apps meer tot €5,- maar volledige navigatieoplossingen voor 75,-. Heeft iemand hier al ervaringen met navigon? ikzelf wacht nog even op tomtom variant.
Ben ook benieuwd hoevaak dit geupdate gaat worden deze apps!
Ben ook benieuwd hoevaak dit geupdate gaat worden deze apps!
Inderdaad, ik wil echt de prijsstelling van TomTom weten eigenlijk
Denk dat het dezelfde prijs is voor alleen benelux ofzo..Idd een ander prijs categorie, maar ach die kaarten zijn niet goedkoop. Navigatie voor 5 euro had ik ook zeker niet verwacht (dacht zelf meer aan 50 voor benelux)
Er zijn al enkele tussen de 150 en 200 euro hoor.Lt. Marx schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:34:
^^ toch is het een totaal andere prijscategorie die nu de app store binnenkomt. Geen kleine apps meer tot €5,- maar volledige navigatieoplossingen voor 75,-. Heeft iemand hier al ervaringen met navigon? ikzelf wacht nog even op tomtom variant.
Ben ook benieuwd hoevaak dit geupdate gaat worden deze apps
Vooral die muziek-instrument-stem apps maken het soms erg bont.
Dan zit je goed te denken, nu is het 75 ofzo voor heel EUSaURoN schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:11:
Inderdaad, ik wil echt de prijsstelling van TomTom weten eigenlijkDenk dat het dezelfde prijs is voor alleen benelux ofzo..Idd een ander prijs categorie, maar ach die kaarten zijn niet goedkoop. Navigatie voor 5 euro had ik ook zeker niet verwacht (dacht zelf meer aan 50 voor benelux)
Ik heb een paar posts verplaatst naar [iPhone] Navigon MobileNavigator nu in AppStore. Het is denk ik handiger om daar de discussie over Navigon centraal te houden .
vraagje:
had m al geplaatst in ervaringen en discussie maar hij sneeuwt een beetje onder in de flash- en tethering discussies en past hier ook eigenlijk veel beter
(shame on me
Ik heb wat problemen met 2 games op mijn iphone 3G sinds 3.0
zowel Wolfenstein als Toki Tori gaan na een tijdje (minuut of 5 spelen) heel langzaam reageren. Een beetje zoals Red Alert vroeger als we op LAN een veel te grote battle uitvoerde, maar dat terzijde
Ik vroeg me af of er anderen waren die daar ook last van hebben, en of het dus aan de games (en de compatibilieit met 3.0) lag of aan mij. Ik heb 3.0 volledig clean geinstalleerd en nog geen jailbreak uitgevoerd. Als ik de enige ben met deze problemen toch maar even alles terug en opnieuw 3.0 installeren
edit: op het iphoneclub forum lopen meer mensen met hetzelfde probleem bij toki tori. Bidden voor een update dus
had m al geplaatst in ervaringen en discussie maar hij sneeuwt een beetje onder in de flash- en tethering discussies en past hier ook eigenlijk veel beter

Ik heb wat problemen met 2 games op mijn iphone 3G sinds 3.0
zowel Wolfenstein als Toki Tori gaan na een tijdje (minuut of 5 spelen) heel langzaam reageren. Een beetje zoals Red Alert vroeger als we op LAN een veel te grote battle uitvoerde, maar dat terzijde
Ik vroeg me af of er anderen waren die daar ook last van hebben, en of het dus aan de games (en de compatibilieit met 3.0) lag of aan mij. Ik heb 3.0 volledig clean geinstalleerd en nog geen jailbreak uitgevoerd. Als ik de enige ben met deze problemen toch maar even alles terug en opnieuw 3.0 installeren
edit: op het iphoneclub forum lopen meer mensen met hetzelfde probleem bij toki tori. Bidden voor een update dus

[ Voor 10% gewijzigd door KingKoning op 22-06-2009 17:44 ]
toki werkt hier vlekkeloos..
nog niet 5 minuten achter elkaar gespeeld..
nog niet 5 minuten achter elkaar gespeeld..
[ Voor 48% gewijzigd door Kaspers op 22-06-2009 20:47 ]
De beste instant messaging app (imo) is nu uitgerust met push notificaties: Beejive IM (let op: directe Apple Store link). Daarnaast is in versie 3.0 de interface ook wat op de schop gegaan. Het werkt echt prima
ik heb net ook Beejive gekocht 
maar als ik bent ingelogd in Beejive. en dan log in op de pc msn dan krijg ik natuurlijk een melding van Beejive: msn is ingelogd op een ander locatie. en Beejive msn wordt afgemeld.
maar terug op mijn iphone start ik Beejive op. helaas log de Beejive niet automatisch in op mijn msn(ik mot handmatig msn aanzetten).
is dit normaal??? hebben ze geen auto login bij opstart van Beejive.
maar als ik bent ingelogd in Beejive. en dan log in op de pc msn dan krijg ik natuurlijk een melding van Beejive: msn is ingelogd op een ander locatie. en Beejive msn wordt afgemeld.
maar terug op mijn iphone start ik Beejive op. helaas log de Beejive niet automatisch in op mijn msn(ik mot handmatig msn aanzetten).
Dat is gek. Bij mij werkt dat wel automatisch, misschien is de truuk dat je dan wel eerst MSN op je computer moet uitzetten en dan pas Beejive openen.icegodd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:51:
ik heb net ook Beejive gekocht
Hij werkt hier zonder problemenmaratropa schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:05:
De NOS app wil niks afspelen op mijn 3G... (os 3.0) "not supported" ? zijn er bugs?
[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 25-06-2009 20:15 ]
Kan iemand mij wegwijs maken in de 'MSN Messengers' / Chat-applicaties?
We hebben de volgende 'pro apps' naar mijn weten:
De hamvraag: welke app raad jij aan? Waar heb jij goede/slechte ervaring mee?
Overigens, waar blijft Nelie? Ik ruik prijsafspraken....
We hebben de volgende 'pro apps' naar mijn weten:
- BeejiveIM 3.0 Push
- IM+ With Push
- Agile Messenger (ook met push)
De hamvraag: welke app raad jij aan? Waar heb jij goede/slechte ervaring mee?
Overigens, waar blijft Nelie? Ik ruik prijsafspraken....
Sygic heeft een vrij slecht product afgeleverd. Navigon heeft veel instellingen geschrapt maar het geheel werkt precies zoals je iPhone werkt (pinchen, sliden en bv click zonder een selecteer knop) Hoewel Sygic heel veel mogelheden lijkt hebben om dingen in te stellen krijg ik het niet voor elkaar om mijn bij het navigeren de namen van zijstraten niet te tonen.
Naar mijn mening is Sygic niets. Ik houd het bij Navigon
Ik heb Navigon net even getest op m'n 3GS, en die heeft echt megasnel een precieze fix. Ik had een Navigon 2110 toestel, dus het is wel fijn dat ik nu dezelfde software heb die ongeveer hetzelfde werkt, maar dan met iPhone integratie.ECiftci schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:07:
Sygic heeft een vrij slecht product afgeleverd. Navigon heeft veel instellingen geschrapt maar het geheel werkt precies zoals je iPhone werkt (pinchen, sliden en bv click zonder een selecteer knop) Hoewel Sygic heel veel mogelheden lijkt hebben om dingen in te stellen krijg ik het niet voor elkaar om mijn bij het navigeren de namen van zijstraten niet te tonen.
Vreemd is het wel, dat het op de iPhone 3G van m'n vriendin echt eeuwig lijkt te duren voordat ie een fix krijgt. Hebben ze misschien nog iets verbeterd aan de GPS bij de 3GS?
Hopelijk gaan ze trouwens wel een afzonderlijke taalkeuze in Navigon toevoegen, want nu moet ik de taal van m'n iPhone telkens naar Nederlands zetten (bah) om Nederlandse stemmen te hebben.
Tesla Model Y RWD (2024)
Weet iemand een handig Adium-like programmaatje voor de iPhone? MSN vind ik ***, dus daar wil ik niet aan beginnen.
Ik heb binnen 30 seconden een fix met mijn iPhone 3G met navigon--MeAngry-- schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:55:
[...]
Ik heb Navigon net even getest op m'n 3GS, en die heeft echt megasnel een precieze fix. Ik had een Navigon 2110 toestel, dus het is wel fijn dat ik nu dezelfde software heb die ongeveer hetzelfde werkt, maar dan met iPhone integratie.
Vreemd is het wel, dat het op de iPhone 3G van m'n vriendin echt eeuwig lijkt te duren voordat ie een fix krijgt. Hebben ze misschien nog iets verbeterd aan de GPS bij de 3GS?
Hopelijk gaan ze trouwens wel een afzonderlijke taalkeuze in Navigon toevoegen, want nu moet ik de taal van m'n iPhone telkens naar Nederlands zetten (bah) om Nederlandse stemmen te hebben.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik gebruik op mijn touch Palingro. Gratis en je blijft nog 6 uur online nadat je de app hebt gesloten zonder uit te loggen, alle berichten die binnenkomen in de tussentijd worden bewaardReinigingsdoek schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:13:
Weet iemand een handig Adium-like programmaatje voor de iPhone? MSN vind ik ***, dus daar wil ik niet aan beginnen.
Alternatief is Bejive IM maar die is vrij duur en nog aantal bugs, wel push ondersteuning.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Kan iemand mij vertellen wat deze game (vanaf 1:34) is? Ziet er strak uit en lijkt me een tof spel.
Heroes of Sparta volgens mij?
[edit]Hero of Sparta dus inderdaad. Nu voor €0,79 in de App Store.
[edit]Hero of Sparta dus inderdaad. Nu voor €0,79 in de App Store.
[ Voor 55% gewijzigd door MrAcid op 27-06-2009 17:11 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.