Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Iemand al ervaring met SimCity? Ik heb inmiddels een aantal busstations gemaakt, en tramrails met station maar ik zie dat er geen gebruik van wordt gemaakt terwijl ik telkens de melding krijg dat ze niet van A naar B kunnen komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:11:
Iemand al ervaring met SimCity? Ik heb inmiddels een aantal busstations gemaakt, en tramrails met station maar ik zie dat er geen gebruik van wordt gemaakt terwijl ik telkens de melding krijg dat ze niet van A naar B kunnen komen :X
Misschien moet je dit treinrails ook echt in dat station bouwen?
Ik heb ook altijd weinig auto's en bussen. Snap daar niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 13:07:
[...]

Misschien moet je dit treinrails ook echt in dat station bouwen?
Ik heb ook altijd weinig auto's en bussen. Snap daar niks van.
Ik heb ze tot in het station doorgebouwd inderdaad. Auto's en bussen zie ik niet eens rijden, volgens mij zit dat er ook grafisch gezien niet in :? Maarre de rails zijn goed want als ze niet aansluiten aan een station zie je zo een vaag hokje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Als je ver genoeg inzoomt dan zie je de auto's wel rijden (het zijn er niet veel, maar ze zijn er wel). De treinen werken bij mij ook niet, ik denk dat dat een bugje is. Een andere bug is dat als je bomen neerzet, op een vakje waar dat niet kan, je vervolgens nergens meer bomen neer kan zetten. Dan moet je hem eerst weer opnieuw selecteren.

Afgezien van deze dingen, met ik zeggen dat het wel een te gek spel is. De controls werken erg goed. Ook bij grote steden blijft het soepel lopen. Het is alleen een beetje te verslavend :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook, maar snap niet echt het nut...
Waar haal je inkomsten, waar zie je de behoeftes en problemen?

Crasht trouwens iedere 5 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Als groot Loco Roco fan op m'n PSP moet ik zeggen dat Rolando tot nu toe (eerste paar uur na aankoop) absoluut niet tegenvalt! Leuk ook om te laten zien aan andere mensen als show-off spel qua wat de iPhone precies bied qua spellen, veel leuker en meer accessible dan de usual flashy race spelletjes met tilt control.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
ik heb een vraag over iNap, hopelijk zit ik dan in het goede topic en hoef ik er geen nieuwe voor te starten. (die worden niet gezien met rss feeds die iedereen gebruikt)

Werkt iNap ook zonder internet abbo? Dus werkt hij offline met alleen GPS? Ik heb een iphone zonder inet abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik denk het niet, iNap moet namelijk de GPS coördinaten uitlezen en dat gebeurt denk ik met Google Maps. Daar is dus een verbinding voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 19:47
Ik heb nu de applicatie belstatus dat je kunt zien hoeveel belminuten je nog hebt, alleen hoe weet ik welke datum ik moet gebruiken per wanneer het elke maand ingaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Zal wel op je factuur staan hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Paddepoel schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:43:
Ik heb nu de applicatie belstatus dat je kunt zien hoeveel belminuten je nog hebt, alleen hoe weet ik welke datum ik moet gebruiken per wanneer het elke maand ingaat?
Dit staat op je factuur van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

MrAcid schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:44:
Ik denk het niet, iNap moet namelijk de GPS coördinaten uitlezen en dat gebeurt denk ik met Google Maps. Daar is dus een verbinding voor nodig.
Maar de 2G heeft natuurlijk positionering via Wifi en GSM masten, dus als ie dat systeem gebruikt (en het accuraat genoeg is) zou het ook moeten kunnen. Maar ik ben ook benieuwd of iemand al ervaring ermee heeft.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Acolyte57 schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:53:
[...]

Maar de 2G heeft natuurlijk positionering via Wifi en GSM masten, dus als ie dat systeem gebruikt (en het accuraat genoeg is) zou het ook moeten kunnen. Maar ik ben ook benieuwd of iemand al ervaring ermee heeft.
Nee, hij heeft (volgens MrAcid en ik denk dat ook) Google nodig om te weten op welke coords het station ligt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Zpottr op 22-12-2008 20:01 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Zpottr schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:00:
Nee, hij heeft (volgens MrAcid en ik denk dat ook) Google nodig om te weten op welke coords het station ligt :)
Oeps, ik heb de originele vraag verkeerd gelezen. Dacht dat ie vroeg of het zonder GPS werkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik heb een vraagje.

Ik ben in het bezit van een Ipod Touch en mijn vriendin krijgt deze week haar iPhone 3G. Wanneer wij deze iPhone registreren onder mijn iTunes account, kan ik dan gewoon mijn aangeschafte applicaties met beide apparaten laten synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 12:00
Ja, tot een max van 5 apparaten geloof ik.

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

Heeft iemand al TikiTowers gekocht ?:D
Echt een leuk spelletje joh !
Vooral omdat het nu maar .79 euro kost !:D
Is maar tijdelijk ! dus koop hem snel !

Het doel van het spelletje is aapjes van het begin naar het einde te brengen, en dat doe je door bruggetjes, torens etc. te bouwen van bamboo !
Je hebt maar een gelimiteerd aantal bamboo per level, zodat je af en toe best wel goed na moet denken.
als je klaar bent met bouwen en je laat ze lopen dan spelen er meer dingen mee zoals zwaartekracht enzo, waardoor de brug, waarvan leek dat ie heel goed werkte, na 2 aapjes al inzakt.

een hele dikke aanrader dus :D

Screens op aanvraag.

Ghenz

Edit: Haha, leuk om te zien dat mensen op mijn advies TikiTowers hebben gekocht, dus voor de lezers die dit topic niet echt goed bijhouden enzo: koop het, ik heb nu al 3 mensen achter me staan die het met me eens zijn :D ( in dit topic althans. )

Edit2: 4 :+

[ Voor 15% gewijzigd door Zuurstok op 28-12-2008 13:03 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
Zojuist gekocht. Erg leuke game die er grafisch ook top uit ziet!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02-2023
Ghenzi schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:18:
Heeft iemand al TikiTowers gekocht ?:D
Echt een leuk spelletje joh !
Vooral omdat het nu maar .79 euro kost !:D
Is maar tijdelijk ! dus koop hem snel !

Het doel van het spelletje is aapjes van het begin naar het einde te brengen, en dat doe je door bruggetjes, torens etc. te bouwen van bamboo !
Je hebt maar een gelimiteerd aantal bamboo per level, zodat je af en toe best wel goed na moet denken.
als je klaar bent met bouwen en je laat ze lopen dan spelen er meer dingen mee zoals zwaartekracht enzo, waardoor de brug, waarvan leek dat ie heel goed werkte, na 2 aapjes al inzakt.

een hele dikke aanrader dus :D

Screens op aanvraag.

Ghenz
Bedankt voor de tip. Ik heb 'm zojuist aangeschaft en het is inderdaad een zeer goede game voor weinig geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Het verbaast me de Subway Shuffle maar heel kort is langsgekomen. De liteversie was al erg leuk, en de volledige versie kost maar 2,39. Het is een simpel concept, maar je bent er wel even zoet mee. De eerste 15 puzzels zijn wel erg makkelijk maar daarna begint het echt uitdagend te worden. Ideaal tijdverdrijf voor in de tram of als je aan 't wachten bent.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/rkc4jo.png

Hulde, hulde en nog eens hulde voor de verwijzing naar Monkey Island _o_

Nu het spel zelf spelen :Y)

edit:
dubbelpost :$

[ Voor 13% gewijzigd door kenneth op 28-12-2008 00:51 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:07
kenneth schreef op zondag 28 december 2008 @ 00:51:
[afbeelding]

Nu het spel zelf spelen :Y)

edit:
dubbelpost :$
Tiki Towers is echt een topgame!

Een mooie adaptatie van het Bridge Builder concept...

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

kenneth schreef op zondag 28 december 2008 @ 00:51:
Hahaha! Had ik nog niet eens gezien. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Acolyte57 schreef op zondag 28 december 2008 @ 16:15:
[...]

Hahaha! Had ik nog niet eens gezien. Geweldig!
Dat je die over het hoofd ziet .... dat is toch echt the second-biggest ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de bioscoopfans is er ook een Pathe App. Meteen zien welke film draait en een trailer bekijken is ook mogelijk :) Werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:54
Ik krijg de App van Hyves echt niet aan het werk. Lukt gewoon 100% niet.

Met inloggen krijg ik een fout. (Dat de user niet bestaat).

Hebben meer mensen last van dit probleem? Al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Bij mij werkt de Hyves App gewoon uitstekend ;)
M'n vriendin zit er dagelijks op te kijken of ze nog nieuwe 'krabbels' en berichtjes etc. heeft ;)
erg handige app moet ik zeggen.

Maar euh, al uit en aan gezet ?
Als dat niet werkt je iphone al gereset ?( sleep and home button 5 sec ( ? ) tegelijk ingedrukt houden. )

Onthoud dat je trouwens na iedere app die je instaleerd je iphone opnieuw moet opstarten, om technische problemen te voorkomen. ( werd mij aangeraden door apple:P )

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Ow, ik heb al heel veel apps geïnstalleerd en ik start hem nooit opnieuw op als ik er 1 heb geïnstalleerd.
Misschien toch maar is gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraagje; als je op de iphone msn hebt geinstalleerd werkt dan de buzzer functie?Kun je een buzzer ontvangen? Of ondersteunt die versie geen buzzer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

ik heb nog geen msn op m'n iphone ?
Heb alleen nimbuzz dat ik af en toe gebruik, en af en toe gewoon ebuddy ..
Nimbuzz ondersteunt in iedergeval geen buzzers, maar je kan wel meerdere dingen tegelijk aan zetten. ( msn, skype etc. )

Snap ook niet waarom je zo graag wil kunnen buzzeren, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghenzi schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:41:
ik heb nog geen msn op m'n iphone ?
Heb alleen nimbuzz dat ik af en toe gebruik, en af en toe gewoon ebuddy ..
Nimbuzz ondersteunt in iedergeval geen buzzers, maar je kan wel meerdere dingen tegelijk aan zetten. ( msn, skype etc. )

Snap ook niet waarom je zo graag wil kunnen buzzeren, maar dat terzijde.
Als ik via msn een buzzer verstuur naar iemand op bvweb msn komt er te staan dat diegene een versie heeft die dat niet ondersteund, nu stuurde ik dat naar iemand met een iphone en toen kreeg ik geen enkele melding dat het niet ondersteund werd. Diegene verteld dat hij geen melding van een buzzer oid kreeg, hebniet de kans gekregen om het te vragen aan diegene, dus vandaar m'n vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Ik zou zeggen bekijk de features van een aantal MSN clients. Tot op heden heb ik overigens geen clients (anders dan msn) gezien die het ondersteunen, dus ik acht de kans klein. Er is sowieso geen MSN client voor de iPhone van MS zelf.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Als ik via de apps link in iTunes zoek naar updates voor mijn apps, wordt er niks meer gevonden, terwijl er zeker updates zijn (zie ik op mijn iPod en Appshopper). Het lijkt alsof er niet echt gezocht wordt, je drukt op de link en bijna direct erna komt er al te staan dat er voor geen van de programma's een update is gevonden. Het switchen tussen accounts helpt niet, de map met apps leeg halen en de apps weer terug zetten ook niet.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op maandag 29 december 2008 @ 09:03:
Ik krijg de App van Hyves echt niet aan het werk. Lukt gewoon 100% niet.

Met inloggen krijg ik een fout. (Dat de user niet bestaat).

Hebben meer mensen last van dit probleem? Al opgelost?
Gebruikersnaam met een - aan het begin of einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:54
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:55:
[...]

Gebruikersnaam met een - aan het begin of einde?
Nee wel een wachtwoord met vreemde tekens, gebruikersnaam zijn alleen maar letters. Maar wachtwoord bestaat uit letters, vreemde tekens en cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Zijn er meer mensen die problemen hebben met FileInfo? Ding doet bij niks meer. Na starten leeg scherm, klik ik op refresh: "controleer uw internetverbinding", welke gewoon werkt voor andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

UltraSub schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:06:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met FileInfo? Ding doet bij niks meer. Na starten leeg scherm, klik ik op refresh: "controleer uw internetverbinding", welke gewoon werkt voor andere apps.
die app werkt niet meer. De ANWB heeft zijn webpagina aangepast waardoor fileinfo niet meer werkt. Er staat ergens een berichtje op iphoneclub hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
UltraSub schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:06:
Dit speelt al een week of 3.
Komt inderdaad door aanpassingen van de ANWB site, verkeersinfo (betaalde APP) werkt echter nog wel.
Ook de iGoogle gadget van de ANWB werkt niet meer, hopelijk komt er binnenkort snel een update zodat beide weer werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ok thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Iemand ervaring met de affiliate deal van Apple mbt de App store? Ik kan er erg weinig info over vinden en dan met name hoe het werkt en waar je je kunt inschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net dit mailtje. :?
Bij deze willen wij u graag besvestigen dat u aan de aanbieder iTunes S.a r.l. op 26.07.2008 16:35:50 CEST een Easy Collect-machtiging heeft verleend voor het gebruik van het aanbod 'iTunes'.

Uw ClickandBuy account is belast met de volgende aankoop:

Aanbieder: iTunes S.a r.l.
Aanbod: iTunes
Bedrag: EUR 0,79
Wat is dit nou weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:48:
[...]

Nee wel een wachtwoord met vreemde tekens, gebruikersnaam zijn alleen maar letters. Maar wachtwoord bestaat uit letters, vreemde tekens en cijfers.
Heb je per ongeluk een spatie aan het begin van je gebruikersnaam staan? Ik had dat met Belstatus. Het vervelende is dat je die spatie visueel niet ziet staan, dus je denkt, de gebruikersnaam is goed, daar kan het niet aan liggen. Dus die voer je dan ook niet opnieuw in. Maar na tig mijn wachtwoord ingevoerd te hebben en zeker te weten dat die goed was kwam ik op dit idee... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:17:

[...]

Wat is dit nou weer.
Je hebt je aangemeld voor Click And Buy ICM de App-Store, je hebt een applicatie gekocht, en dan ontvang je dat mailtje dat het geld van je rekening wordt afgeschreven.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-08 20:27
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:17:

[...]

Wat is dit nou weer.
Bij elke aankoop krijg je dit mailtje, als bevestiging van je betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik mijn 'Apple Earphones with Remote and Mic' ontvangen, en het werkt prima, volume, play/pauze en skippen gaat geweldig. Ik heb een iPod Touch 2G.
Nou heb ik 1 probleem:

Ik heb de applicatie Truphone(ipod touch versie). Als een vriend van mij me belt op zijn iPhone 3G met Truphone is er niks aan de hand, we horen elkaar prima, en we kunnen gewoon goed praten.
Maar als ik hem bel, dan hoor ik opeens mezelf, maar dan met een hoop gekraak en geruis, en een hoger stemmetje('t is net donald duck), en hoor ik hem helemaal niet meer. Hij, op zijn iPhone, hoort mij prima, zonder gekraak en gedoe.
Als ik mijn vader bel(iPod touch 2G, zelfde headset) dan krijg ik ook dit gekraak, en mijn vader heeft precies hetzelfde gekraak. We horen elkaar wel, en onszelf, maar met dat vreemde geluid.

Er gaat duidelijk iets fout in de app, het ligt niet aan de headset, want terwijl ik mezelf zo raar hoor hoort die vriend op de iPhone me wel gewoon normaal. Hebben meer mensen dit probleem, en hebben jullie enig idee hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bug reporten bij Truphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

laatste tijd is de appstore wel heel erg mager, amper nieuwe apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:04
Tsja, op den duur heb je voor de meeste dingen al wel een applicatie he, of is er iets wat je zou willen zien :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
ZpAz schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:09:
Tsja, op den duur heb je voor de meeste dingen al wel een applicatie he, of is er iets wat je zou willen zien :)
mwoah meer leuke spelletjes, de echte leuke spelletjes zoals Call of Duty, voetbalspelletjes ofzoiets ;)
Verder een echte navigatiesysteem, hehe..maar goed..komt straks vast wel weer meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Paddepoel schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:02:
mwoah meer leuke spelletjes, de echte leuke spelletjes zoals Call of Duty, voetbalspelletjes ofzoiets ;)
Meh, vind de controls voor dat soort spellen maar matig op de iPhone. Krijg toch altijd het gevoel dat ik liever thuis weer de 360 pak. Vind de casual games die geport worden en 'nieuwe' ideeen zoals Rolando (ook al is het een Loco Roco ripoff) veel meer toevoegen aan het heb-even-niks-te-doen-in-de-trein-gelukkig-heb-ik-een-iphone gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Is er inmiddels nog geen app voor easy toggle van 3G aan/uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
Acolyte57 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:18:
[...]

Meh, vind de controls voor dat soort spellen maar matig op de iPhone. Krijg toch altijd het gevoel dat ik liever thuis weer de 360 pak. Vind de casual games die geport worden en 'nieuwe' ideeen zoals Rolando (ook al is het een Loco Roco ripoff) veel meer toevoegen aan het heb-even-niks-te-doen-in-de-trein-gelukkig-heb-ik-een-iphone gevoel :)
Dat is waar..hoop dan ook dat er zo'n apparaatje komt waar je gewone controls hebt die je op de iphone kunt aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sossienl
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 04:58
Geen spam graag, check je mail.

[ Voor 111% gewijzigd door Hoedje op 10-01-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Gold Rush is een leuk spelletje :)

Gold Rush Lite voor te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
TimeLapse

TimeLapse automates the operation of the iPhone's camera to help create time lapse photo sequences.
TimeLapse stores the photos in the iPhone photo library so you can easily download them to your computer and create a movie using applications such as Apple QuickTime Pro, Windows Movie Maker or ffmpeg

TimeLapse is flexible enough to be used for time lapse photography, as a single shot delay timer and even as an ad-hoc surveillance camera (finally catch the person who keeps taking your lunch!)
Wat voorbeeld filmpjes van mijn Flickr account:

Driving home: http://www.flickr.com/photos/photoshoq/3180740142/

View from the office 1: http://www.flickr.com/photos/photoshoq/3170012787/

View from the office 2: http://www.flickr.com/photos/photoshoq/3170284697/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al enig idee wanneer er een fatsoenlijk navigatiesysteem komt voor de iPhone. Ik begreep dat TomTom wel al klaar is, maar nog niet verschijnt in de AppStore?

Edit:

Eindelijk ondersteund Hotmail ook Pop3:

http://www.iphoneclub.nl/...l-op-de-iphone-ontvangen/

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Nog een filmpje gemaakt met Time Lapse: http://www.flickr.com/photos/photoshoq/3185410728/

Een rit van 1.5 uur in 1:30 minuut van Zutphen naar Haarlem met onderweg nog 2 shop tussenstops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Net iCarpenter maar eens gekocht. Ziet er leuk uit, en altijd wel handig om een waterpas, schietlood en lineaal op je telefoon te hebben. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Laatst online: 15-09 13:11
Goed, ik zit nog steeds met een ToDo-dilemma..

Ik gebruik op mijn mac dagelijks de Todo-functie van Mail/iCal, maar wil deze synchroon kunnen houden met m'n iPhone, hoe kan dit nou het beste oplossen?
Ik heb onder andere zitten kijken naar Remember The Milk, briljant stuk software maar het kan niet makkelijk syncen tussen Mail/iCal en iPhone, wat ik echt heel jammer vind.

Zie ik extreem handige opties over het hoofd? Want eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer..

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Laatst online: 15-09 12:47
Bestaat er een app, om bepaalde smsjes in een map te plaatsen en te beveiligen? of ze niet zichtbaar te maken :P in ieder geval om ze zegmaar te beveiligen of verstoppen :).

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
stevenP schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 23:33:
Goed, ik zit nog steeds met een ToDo-dilemma..

Ik gebruik op mijn mac dagelijks de Todo-functie van Mail/iCal, maar wil deze synchroon kunnen houden met m'n iPhone, hoe kan dit nou het beste oplossen?
Ik heb onder andere zitten kijken naar Remember The Milk, briljant stuk software maar het kan niet makkelijk syncen tussen Mail/iCal en iPhone, wat ik echt heel jammer vind.

Zie ik extreem handige opties over het hoofd? Want eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer..
Dat is inderdaad een lastig probleem dat iCal de ToDo niet synchroniseert met de iPhone.
Om dit probleem op te lossen, maak ik nu gebruik van Evernote. Dat heeft software voor de Mac en Windows én je kunt via internet ToDo's wijzigen. Verder kun je clips maken en nog meer aparte dingen.
Verder synchroniseert hij perfect met de iPhone!! :*)
Hier is de link:
http://www.evernote.com/about/download/

Dit bevalt me prima, maar als er ooit een aanpassing komt voor het synchoniseren tussen iCal en iPhone, dan denk ik dat ik toch weer terug ga.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Laatst online: 15-09 13:11
fatihbatur schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:44:
Bestaat er een app, om bepaalde smsjes in een map te plaatsen en te beveiligen? of ze niet zichtbaar te maken :P in ieder geval om ze zegmaar te beveiligen of verstoppen :).
Dit kan niet vanuit Apple, wel is er een applicatie genaamd Pysl die dit voor je kan.
Je vind hier een uitgebreide tutorial :)

@funske
Hmm klinkt nice, alhoewel het jammer is dat het een best wel uitgebreide applicatie is, wat weer geheugen vreet op mijn oude vertrouwde G4 mac mini :7
Ik ga hem zeker eens proberen!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Laatst online: 15-09 12:47
stevenP schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:04:
[...]
Dit kan niet vanuit Apple, wel is er een applicatie genaamd Pysl die dit voor je kan.
Je vind hier een uitgebreide tutorial :)
Bedankt Steven :)!

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
iemand wel eens contact opgenomen met click and buy ???

Ik heb ze al 7 emails gestuurd en nog geen 1 reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
semicon schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:35:
iemand wel eens contact opgenomen met click and buy ???

Ik heb ze al 7 emails gestuurd en nog geen 1 reactie...
moest ze een keer bereiken omdat ik problemen had met mijn wachtwoord, mailen had inderdaad geen zin en je kan het beste bellen. Dat bellen betekende bij mij wel dat ik beide keren meer als 10 minuten moest wachten voor ik iemand aan de lijn had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
darkpluisje schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:55:
[...]

moest ze een keer bereiken omdat ik problemen had met mijn wachtwoord, mailen had inderdaad geen zin en je kan het beste bellen. Dat bellen betekende bij mij wel dat ik beide keren meer als 10 minuten moest wachten voor ik iemand aan de lijn had
gister gelijk ff gebeld, je moet inderdaad bellen want mail heeft meer als een week geduurd en nog niet eens een reply (niet eens zon zinloze van "u kunt proberen onze site te raadplegen" ne echt helemaal niets!). Na zon 10min met slecht gesproken nederlands bandje terwijl je wacht.... had ik iemand aan de lijn die me kon helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafia Live - deze game is echt super verslavend! Bouw je reputatie en familie op in de onderwereld en voer allemaal klusjes en gevechten uit.
http://www.iphoneclub.nl/...-super-sniper-mood-touch/

voeg me toe voor een 10k cash bonus voor ons beide: manuel_resida@hotmail.com
<ga naar my consigliere en vul mijn adres in bij het bovenste veldje phone or email ik krijg een redeem code die ik meteen invul en dan krijgen we allebei 10k cash en zitten we in dezelfde gang>

familycode: 178 564 840 maar waarom niet via de mail want dan verdienen we er beide aan.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Ik heb Mafia ook geprobeerd, was (of is nu nog) 99ct. Best grappig, maar de $9.99 die het normaal zou moeten kosten volgens de beschrijving ab-so-luut niet waard. Het is eigenlijk niet meer dan een schil met wat extra functies om zo'n 13-in-een-dozijn online mafia spelletje (die normaal gratis zijn).

Het heeft ook de naam multiplayer te zijn, maar het multiplayer-aspect is behoorlijk beperkt. Je kan elkaar toevoegen, zodat je 'familie' groter wordt. Dat heeft twee voordelen; je kan 'jobs' (opdrachten) doen die meer leden vereisen, en je bent sterker in gevechten.

Opdrachten doen die meer familieleden nodig hebben houdt gewoon in dat je genoeg mensen in je lijst moet hebben staan om die opdracht te doen. Je doet het niet samen ofzo; de anderen hebben totaal geen weet van wat jij uitspookt.

Gevechten houden in dat je uit een random lijstje met een kleine selectie van de spelers die jouw level +/- 1 hebben een speler kiest. Vervolgens win of verlies je. Bij winst krijg je wat experience en evt wat geld van de ander als die dat niet op de bank had staan. Je kan evt ook een speler kiezen uit een lijstje recente gevechten.

That's it. Je kunt geen berichten naar elkaar sturen, niet samen aan klussen werken; hell, je kunt niet eens een speler terugzoeken die jouw ooit aanviel (tenzij hij nog in de lijst met 20 ofzo recente gevechten staat), om hem eens goed terug te pakken.

Het is dus eigenlijk gewoon een solo rpg-spelletje, waarbij de andere spelers de random mobs zijn.

Verder kan je materieel kopen dat je nodig hebt om jobs uit te voeren (wapens, bescherming, auto's), en gebouwen. Gebouwen leveren inkomsten (naast het uitvoeren van jobs en het winnen in gevechten), sommig materieel heeft een upkeep nodig.

Er zijn wel een aantal doelen waar je voor kunt gaan; de rijkste speler worden, de speler die de meeste jobs gedaan heeft etc. De top 20 ofzo staat in een hi-score lijst (oh, en vanaf daar kan je ook spelers kiezen om aan te vallen; dus je doet er goed aan uit de hi-scorelijst te blijven.....). Dat is eigenlijk het enige.

Moet dus zeggen dat ik het eigenlijk niet zo heel boeiend vind. In het begin is het grappig, daarna log je zo af en toe even in om je energy punten te gebruiken voor een job of wat, een gevecht te doen en nog wat assets te kopen, en dan is het weer wachten tot je weer genoeg energy enz hebt om verder te spelen.

Elke 5 levels worden er nieuwe dingen 'unlocked'; zoals een aantal nieuwe jobs. Dan heb je even wat meer te doen; even kijken welke nieuwe job voor jouw speelstijl het meest oplevert, het daarvoor nodige materieel aanschaffen (evt ervoor sparen) en daarna kan je gewoon die job gaan button-mashen. Je kan wel kiezen om meerdere jobs te doen, maar dan heb je weer meer materieel nodig (voor de één een 'town car' voor de andere een BMW; het is niet zo dat de BMW ook geldt als 'town car', je zal ze dus beide moeten onderhouden), dus dat is niet efficiënt.

Oh well, voor die 5 minuten die je op de bus staat te wachten enzo is het wel aardig.

--edit, invite by mail is niet actief, dus via fam code gedaan. Voor mensen die mij willen toevoegen: 148 991 572

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
k had even een vraag m.b.t de rechten die een programma uit de appstore zou kunnen hebben.

Bij Mafia Live waar iedereen het dus over heeft, is het zo dat als je in het spel iemand anders zijn email adres invult en daar een invite naar toe stuurt, dit gebeurt via het "mail" programma van de iPhone (waar ik dus mijn email account heb ingesteld).

Want ik zit er eigenlijk niet op te wachten dat de personen achter die game straks al die emailadressen (inclusief die van mij) door verpatsen aan een spammert .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Een programma kan data uploaden naar een server (aangezien er online games zijn, is zulke communicatie mogelijk). Een programma mag misschien niet zomaar je adresboek leegtrekken, maar het heeft natuurlijk altijd toegang tot de informatie die de gebruiker in het programma geeft. Die informatie kan het programma dus naar een server sturen, ook als die informatie een emailadres betreft.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een update van Fieldrunners beschikbaar. Toevoegingen zijn onderandere nieuwe wapens en en nieuw level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z&#039;n best

funske schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:53:
[...]

Dat is inderdaad een lastig probleem dat iCal de ToDo niet synchroniseert met de iPhone.
Om dit probleem op te lossen, maak ik nu gebruik van Evernote. Dat heeft software voor de Mac en Windows én je kunt via internet ToDo's wijzigen. Verder kun je clips maken en nog meer aparte dingen.
Verder synchroniseert hij perfect met de iPhone!! :*)
Hier is de link:
http://www.evernote.com/about/download/

Dit bevalt me prima, maar als er ooit een aanpassing komt voor het synchoniseren tussen iCal en iPhone, dan denk ik dat ik toch weer terug ga.
Ik gebruik Toodledo hiervoor. Wel in combinatie met een windows PC en Outlook, maar de sync gaat perfect. Kijk maar even op www.toodledo.com, werkt namelijk ook icm iCal.

Je moet je eerst ff registeren en vervolgens bij connections naar de iCal Subscription gaan.

Ik gebruik op m'n PC en laptop een programmatje wat automatisch synchroniseert met Outlook: http://www.chromadrake.co...are/ToodledoSyncInfo.aspx maar da's Windows only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Bestaat er een programma zoals Jaadu VNC, maar dan dat je de audio die normaal door je PC wordt afgespeeld, door je iPhone afgespeeld wordt? met Jaadu Remote Desktop (RDP) kan dat wel, maar dan neemt de iPhone alle functies mee, dus dan kan ik niet meer normaal internetten.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Voor de font fans:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.tuaw.com/media/2009/02/wtf-239482048.jpg

http://www.tuaw.com/2009/...h-whatthefont-for-iphone/
With WhatTheFont for iPhone, you can take a picture using the iPhone's camera, and use the WhatTheFont to identify the font in the image.

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

Lekkere gasten daar bij Apple... zit ik wat commercials over de iPhone 3G te bekijken op hun website. Zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/farmtv.jpg

Dus ik denk, heeee... da's leuk. Een gratis App van Lonely Planet, eens kijken in de App store:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/28slauq.jpg

Da's dus mooi nie gratis nie! Kortom, je wordt mooi voor de gek gehouden in die reclames. Sowieso werkt die iPhone van die gasten altijd net ff een tikkie te soepel als ik 'm vergelijk met de mijne.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik weet niet hoe oud die reclame is, maar die applicatie is tussen 7 november en 22 december 2008 gratis geweest ;)

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

Hmmm... volgens Macrumors.com kwam de reclame 22 augustus 2008 online... en toen was ie volgens App Shopper dus ook gratis...

Toch vind ik het misleidend :(

[ Voor 24% gewijzigd door Padvinder op 12-02-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Laatst online: 12-09 20:27
Wat ik eigenlijk mis op m`n ipod touch 2g is een spreadsheet programma.

Heeft iemand ervaring met een dergelijk programma uit de App store.
Via de zoek button in de Appstore zijn er verscgillende te vinden
voor elk programma moet je betalen, wat ik geen probleem vind als het maar goed werkt.
en een trial versie is er niet te vinden :'(

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Je kunt met Google Docs tegenwoordig aanpassen op de iPhone.. Misschien handig om dat eerst gratis even te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Laatst online: 12-09 20:27
Google Docs heb ik al geprobeerd.
maar zoek meer een offline programma en met google docs heb je altijd verbinding nodig ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvdlaan schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 08:56:
Wat ik eigenlijk mis op m`n ipod touch 2g is een spreadsheet programma.
Heeft iemand ervaring met een dergelijk programma uit de App store.
Ik heb zelf "Plus" van Exitplan. (http://www.exitplan.fi/plus/)
Ben daar erg tevreden mee, doet precies wat ik wil... Ik kan het niet vergelijken met andere apps, heb alleen deze.

De meeste basis functies zitten er wel in... VLOOKUP is zo'n beetje de meest complexe die ondersteunt is.
Je kunt ook exporteren en importeren naar/van XML, maar ik denk dat je niet moet verwachten dat je elke Excel-sheet zomaar kunt overzetten. (Het is dus geen echte MS Excel voor de duidelijkheid!)

Verder kun je van cellen de gebruikelijke opmaak-zaken aanpassen: voor/achtergrond kleur en kaders.

Scrollen, in/uitzoomen etc gaat op de apple touchscreen manier. Het gaat echter niet echt razendsnel, maar goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Gister even TheCreeps gekocht,
leuk alternatiefje op Fieldrunners.

In tegenstelling tot fieldrunners hoef je hier geen pad te maken, maar hebben de monsters een leuk pad dat ze bewandelen.
je hebt ook 'levels', en in elk level krijg je weer een nieuw wapen en een soort special ability.
Leuk alternatief tegenover Fieldunners als je even 'snel' een tower defense spelletje wil spelen.
Met fieldrunners ben je ( ik dan ) toch wel gauw een half uurtje bezig wil je een beetje een goede setup hebben gebouwd.

Een aanrader ! en voor die .78 cent, kan je het tenminste proberen als je een liefhebber bent van tower defense games. ( en als je überhaupt je geld hebt uitgegeven aan fieldrunners. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
weet iemand welke app ik het beste kan gebruiken om een vakantieblog mee te maken?
ik wil dan een foto kunnen maken met mn iphone en deze meteen (met tekst, meer dan 2 regels) online kunnen zetten

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

FireFoz schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:08:
weet iemand welke app ik het beste kan gebruiken om een vakantieblog mee te maken?
ik wil dan een foto kunnen maken met mn iphone en deze meteen (met tekst, meer dan 2 regels) online kunnen zetten
Zoiets?
http://www.everytrail.com/iphone.php

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

karamanci, welkom op GoT :w

Het is niet de bedoeling om zomaar je vraag te dumpen. Kijk eerst waar het thuishoort en plaats daar dan een reactie. Prijzen kun je vinden in de pricewatch en die staan bovenaan het topic in het gekleurde vlak, zie o.a. pricewatch: Apple iPod Touch V2 8GB Zwart & pricewatch: Apple iPod Touch V2 16GB Zwart :)

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 17-03-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51

chromeeh

the Gnome

Wolf3D aangeschaft direct nadat deze uit kwam :D
Oldskool fun :D

Kost niet veel voor een bult plezier :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
chromeeh schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 21:17:
Wolf3D aangeschaft direct nadat deze uit kwam :D
Oldskool fun :D

Kost niet veel voor een bult plezier :D
ja alle euro's waard. jeugdsentimenten komen weer boven :D echt grappig dat ik in sommige levels gewoon nog de 'secrets' kende. Dat blijft kennelijk toch in je brein ookal was het 15 jaar geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
news

Degene die de 1.000.000.000ste applicatie download, wint heel veel prijzen!

Je kan de volgende prijzen winnen:

* 10.000 dollar iTunes giftcard
* iPod Touch
* Time capsule
* Macbook Pro

http://www.apple.com/itunes/billion-app-countdown/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
icegodd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 19:49:
news

Degene die de 1.000.000.000ste applicatie download, wint heel veel prijzen!

Je kan de volgende prijzen winnen:

* 10.000 dollar iTunes giftcard
* iPod Touch
* Time capsule
* Macbook Pro

http://www.apple.com/itunes/billion-app-countdown/
Nog beter, als je nu een app download dan maak je kans op die prijzen. Ze worden, als ik het goed begrijp, verloot onder de mensen die tussen nu en de 1 miljard verkochte apps een app aanschaffen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 15-09 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Nog beter, wil je kans maken zonder iets te downloaden of zelfs maar een apple product te bezitten: http://www.apple.com/itunes/billion-app-countdown/entryform/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Als jullie gaan hardlopen gebruiken dan jullie wel eens een programma icm met iphone?

Heb de volgende hardloopprogramma's op me Iphone

iMapmyrun - Trainer Lite - RK Free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik heb RunKeeper gebruikt, maar de nauwkeurigheid was om te janken. Beweren dat ik met 4,9km/h hardloop enzo. Ik twijfel of dit aan RunKeeper zelf ligt of aan de GPS van de iPhone. Ik heb nu TrailGuru, dat ga ik maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

Hoedje schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:36:
[...]

Nog beter, als je nu een app download dan maak je kans op die prijzen. Ze worden, als ik het goed begrijp, verloot onder de mensen die tussen nu en de 1 miljard verkochte apps een app aanschaffen :)
Als ik de regels lees:
Sweepstakes. Sponsor is the sole judging organization whose decisions as to the operation of the Sweepstakes and the selection of the potential winner are final and binding in all matters related to the Promotion. The prize will be awarded for the entry (either through an app download or through the non-purchase online entry) sent immediately following the download of the 999,999,999th app. The potential winner will be determined by the order of the entries received. In the event that more than one entrant would be a winner based on the simultaneous timing of entries, one entrant will be randomly selected from those entrants as the winner. Each entrant’s chances of winning are dependent upon the number of eligible entries received.
worden alle prijzen uitgekeerd aan de 1.000.000.000e downloader van een App.

Correct me if i'm wrong... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
Ik ben laatst ook wezen hardlopen met me iphone voor het tracken van mijn weg en voor me muziek. Ik gebruikte Trainer 5k en die werkte voor mij goed. Gaf precies de route aan die ik gelopen had.

Het is geloof ik een betaalde app voor 1,59 als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

De route doet hij bij mij ook altijd goed, maar hoe zit het met je realtime snelheid? Als hij eerst beweert dat ik 500m 20km/h loop en dan 500m 10km/h geloof ik best dat hij uiteindelijk gemiddeld 15km/h aangeeft, maar ik wil soms ook graag mijn huidige snelheid weten. Als dat bij Trainer 5k beter gaat wil ik 't graag proberen.

Ik zat te denken, misschien komt het omdat ik grotendeels door een bos loop dat die GPS het signaal door de bomen niet meer ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

kenneth schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:08:
De route doet hij bij mij ook altijd goed, maar hoe zit het met je realtime snelheid? Als hij eerst beweert dat ik 500m 20km/h loop en dan 500m 10km/h geloof ik best dat hij uiteindelijk gemiddeld 15km/h aangeeft, maar ik wil soms ook graag mijn huidige snelheid weten. Als dat bij Trainer 5k beter gaat wil ik 't graag proberen.

Ik zat te denken, misschien komt het omdat ik grotendeels door een bos loop dat die GPS het signaal door de bomen niet meer ziet?
Die schommeling is bij de meeste runkeeper-achtige applicaties wel aanwezig. Bij Runkeeper kan je de gevoeligheid van de GPS wat hoger zetten. Dan is het volgens mij nauwkeuriger. Het werkt bij mij helaas nog niet als een exacte kilometerteller.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
Weet iemand eigenlijk een goede applicatie waarmee je smsjes kan sturen? (Voor Ipod Touch dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
Dat van de actuele snelheid test ik niet aangezien ik een band om me arm heb waar me iphone in zit zodat ik hem niet hoef vast te houden.

Zal het van de week wel ff kunnen testen in principe.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.