Cool, thanks! Vanavond 'es proberen
Verwijderd
Ik heb laatste tijd heel veel projecten die ik moet bijhouden. Nu zijn er verschillende applicaties voorde Iphone, TimeSheet, ProjectTime, Taskmanager,TimeTracker. Heeft er iemand al een van deze applicatiesen kan iemand mij een tip geven welke aan te raden. Alvast bedankt.
Ik heb net geprobeerd een account aan te maken voor itunes, maar ik wil geen betaalmethode kiezen, dus selecteer ik none. Vervolgens geeft hij echter aan dat ik mijn creditcard expiration date niet goed invul, wat is dit voor mafs!? Ik heb het iemand anders laten proberen en hij liep tegen hetzelfde probleem op.

Ik kwam er ook achter. Veel reacties her en der dat het inderdaad niet meer werkt. Wel apart, want je kunt het niet eens invullen...
Heel jammer... stom gedoe.
met een hamer past alles
En tijdelijk een credit card selecteren, de expiration date invoeren, vervolgens none selecteren en verder gaan werkt niet?
Hmm.. met een mac weet ik niet, maar het lijkt mij sterk dat het heel anders zal werken dan bij een Windows machine. In Vista (en xp), zie ik een afgeschermd gedeelte van het filesystem. Namelijk alleen dat stuk waar de camera roll zit.Jasper schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:27:
@SaURoN: Misschien ben ik een te grote iPhoto beginner, maar ik zie mijn foto's daar niet in terug komen. Ook vind ik in iTunes geen optie om mijn foto's te importeren in iPhoto
@UltraSub: Hoe kom ik op mijn filesystem als ik de iPhone aan mijn mac hang? Met mijn 2G kon het via SSH, maar met een originele niet jailbroken 3G niet.
Alert: timewaster voor het komende uurtje:
http://www.playauditorium.com/
Dit zou ik direct als iPhone app kopen. Simpel, maar geniaal gedaan!
Auditorium heeft zojuist een uur van mijn leven verprutst. Dankjewel 
(Verslavend en leuk dus)
(Verslavend en leuk dus)
[ Voor 16% gewijzigd door KroeT op 28-11-2008 10:00 ]
Peace is not simply the absence of war.
Mja, leuk.. 
Maar waarom post je het hier als het nog geen iPhone app is??
je hebt gelijk. Maar het was gewoon het eerste wat door mijn hoofd schoot. Dit concept smeekt gewoon om een iphone port.UltraSub schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:05:
Mja, leuk..
Kies dan click n buy en gebruik je betaalrekening, doe ik ookPunksmurf schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:49:
Ik kwam er ook achter. Veel reacties her en der dat het inderdaad niet meer werkt. Wel apart, want je kunt het niet eens invullen...
Als je niks koopt kost het ook niks, maar je hebt wel een acount voor de gratis apps
Dat zou inderdaad fantastisch zijn, leuk spel!Lt. Marx schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:30:
Het gaat om een Amerikaans account, zodat je ook apps uit de appstore van de USA kan downloaden. Daar moet je dus een Amerikaanse betaalbron opgeven, of geen (maar dat werkt dus niet meer).vandevorst schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:31:
[...]
Kies dan click n buy en gebruik je betaalrekening, doe ik ook
Als je niks koopt kost het ook niks, maar je hebt wel een acount voor de gratis apps
Dingetje van hierboven is inderdaad supertof... gevaarlijk als je meer te doen hebt
[ Voor 8% gewijzigd door Punksmurf op 28-11-2008 20:25 ]
met een hamer past alles
moet je effe een account aanmaken via de vele gartis itunes album (effe google: free itunes album).Tijnisch schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:07:
Ik heb net geprobeerd een account aan te maken voor itunes, maar ik wil geen betaalmethode kiezen, dus selecteer ik none. Vervolgens geeft hij echter aan dat ik mijn creditcard expiration date niet goed invul, wat is dit voor mafs!? Ik heb het iemand anders laten proberen en hij liep tegen hetzelfde probleem op.
[afbeelding]
Je kunt ook gewoon even een willekeurige gratis app aanklikken als je uitgelogd bent (wat je sowieso moet zijn).lasharor schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:31:
moet je effe een account aanmaken via de vele gartis itunes album (effe google: free itunes album).
0.0
Ja, dat werkt dus niet meer. Door op een gratis app oid te klikken krijg je inderdaad de optie 'none', maar die accepteert hij vervolgens niet (meer).
Oooh wacht effe, ik zie nu dat hij een NL account probeert aan te maken. Anyway, in the end hetzelfde probleem.
Oooh wacht effe, ik zie nu dat hij een NL account probeert aan te maken. Anyway, in the end hetzelfde probleem.
[ Voor 27% gewijzigd door Punksmurf op 28-11-2008 23:16 ]
met een hamer past alles
Dit is de meest onhandige app die ik ooit heb gezien:
http://appshopper.com/entertainment/ithrown
Dit smeekt gewoon om per ongeluk je iPhone los te laten en tegen de muur aan te gooien
Dit smeekt gewoon om per ongeluk je iPhone los te laten en tegen de muur aan te gooien
haha net zoiets als iBowl of iGolf. Hoewel ik het idee leuk vind, vind ik het nogsteeds eng om te spelenLt. Marx schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 01:27:
Dit is de meest onhandige app die ik ooit heb gezien:
Verwijderd
Is dit niet ongeveer hetzelfde principe als Enigmo?Lt. Marx schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:30:
Op een heel abstract niveau wel een beetje (als in 'particles de goede kant uitsturen'), maar dit is veel leuker. Zeker omdat er ook nog eens mooi geluid uitkomt, naar mijn mening althans
.
met een hamer past alles
Ik heb net de applicatie van Joost geinstalleerd, maar ik vind geen films zoals bijvoorbeeld Men in Black? Is dit regiogebonden?
Ik heb net een update gedaan van fieldrunners. Maar ik was net midden in een endless game, en hij heeft die gewoon weggegooit

Programmer - an organism that turns coffee into software.
Wees blij met de update. Ik zat al op veld 200 en ik had door kunnen spelen tot ik, pak 'm beet, 100 gram zou wegen...LuCarD schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:59:
![]()
Ik heb net een update gedaan van fieldrunners. Maar ik was net midden in een endless game, en hij heeft die gewoon weggegooit.... Ik was op level 134
bah
Er staat bij de beschrijving dat het aanbod regionaal kan verschillen, dus mijn gok is ja.zezke schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:56:
Ik heb net de applicatie van Joost geinstalleerd, maar ik vind geen films zoals bijvoorbeeld Men in Black? Is dit regiogebonden?
Verder; bij die applicaties staat altijd zo'n knop om hem te kopen/installeren, waar de prijs ook in staat. Bij mij wisselde die tekst daarin regelmatig tussen Engels (Free) en Nederlands (Gratis), maar nu is hij zelfs in het Frans (Gratuit)

De taal van m'n toestel staat gewoon op Engels.
Edit: ik was blijkbaar uitgelogd (waarom?), en deze applicatie (ik zocht die van Joost) had hij zeker bij de Franse store gevonden, gezien de foutmelding 'Uw aankoop is slechts geldig voor aankopen in de iTunes Store Netherlands'. Wat dan dus weer in het Nederlands komt, ondanks mijn taalinstelling
[ Voor 17% gewijzigd door Punksmurf op 02-12-2008 21:57 ]
met een hamer past alles
Verwijderd
Eindelijk app voor Hyves op iPhone

Met de iPhone-app is het mogelijk je vriendenlijst als adresboek te gebruiken. Met één klik kun je ze bellen, mailen sms'en, een prive-bericht sturen of krabbelen. Om te kunnen bellen moeten ze wel hun telefoonnummer in hun Hyves-profiel hebben staan.
Meer info/screenshots
App is inmiddels ingediend bij Apple en dus naar verwachting deze week te koop/downloaden.

Met de iPhone-app is het mogelijk je vriendenlijst als adresboek te gebruiken. Met één klik kun je ze bellen, mailen sms'en, een prive-bericht sturen of krabbelen. Om te kunnen bellen moeten ze wel hun telefoonnummer in hun Hyves-profiel hebben staan.
Meer info/screenshots
App is inmiddels ingediend bij Apple en dus naar verwachting deze week te koop/downloaden.
Voor de liefhebbers van Tower Defense games is er nu TapDefense.
Grafisch minder mooi dan Fieldrunners, maar net zo verslavend (en nog gratis ook).
http://toucharcade.com/20...orted-tower-defense-game/
Grafisch minder mooi dan Fieldrunners, maar net zo verslavend (en nog gratis ook).
Ik heb hem geprobeerd, maar ik vind die toch niet zo leuk. Fieldrunners voelt sowieso meer "polished" aan. Maar het belangrijkste van een tower defense spel is evenwichtige gameplay en dat is (naar mijn mening) wat Fieldrunners zo goed maakt. Desondanks is het gratis en daarom een leuk alternatiefemiel74 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:59:
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik deel je mening. Het zelf opzetten van een bepaalde route maakt FR ook stukken leuker.Hoedje schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:15:
[...]
Ik heb hem geprobeerd, maar ik vind die toch niet zo leuk. Fieldrunners voelt sowieso meer "polished" aan. Maar het belangrijkste van een tower defense spel is evenwichtige gameplay en dat is (naar mijn mening) wat Fieldrunners zo goed maakt. Desondanks is het gratis en daarom een leuk alternatief
Ik hoop bij de volgende update op wat nieuwe wapens.
deze lijkt trouwens wel erg veel op Flash Element TD
Heb 'm ook geinstalleerd en even gespeeld maar ik voelde hier toch weinig bij, vooral omdat het zo onduidelijk is in het begin wat alles doet en waarom het dat doet. Veel minder het gevoel dat er logica in zit dan bij Fieldrunners.emiel74 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:59:
Overigens ben ik sinds een paar dagen verslaafd aan Zombie Attack, een apart soort tower defense spel met zombies en een besturing waarin je de iPhone kantelt. Vermakelijk, hoewel naar mijn idee wat unbalanced (of ik ben gewoon niet goed genoeg).
http://iphonefreakz.com/2008/11/10/app-store-zombie-attack/
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Ik heb Fieldrunners zelf niet gespeeld, ik vind tower defense niet boeiend genoeg om er voor te betalen, maar deze voelt inderdaad wel heel willekeurig aan. Er ontbreekt gewoon teveel data. Je weet niet wat een upgrade doet tot je hem uitvoert, je weet niet wat je researcht, je weet niet welke vijanden er in de volgende ronde zitten, of waar ze wel/niet tegen kunnen. Ik heb betere varianten gespeeld.
Grafisch vind ik hem opzich wel mooi gedaan.
Grafisch vind ik hem opzich wel mooi gedaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Punksmurf op 04-12-2008 19:25 ]
met een hamer past alles
Vanaf morgen ben ik van mijn iphone af (geen bereik, dat soort geneuzel) en zit ik met $50 aan apps die ik dus niet meer gebruik.
Nou heeft een vriend van me ook een iphone, is het mogelijk dat ik de apps aan hem "geef" door in zijn itunes in te loggen oid?
Nou heeft een vriend van me ook een iphone, is het mogelijk dat ik de apps aan hem "geef" door in zijn itunes in te loggen oid?
Het kan wel als hij zijn iPhone op jou PC synct en van jou iTunes account gebruik maakt, echter kan hij hem dan niet meer op zijn eigen pc syncen
Hij kan zijn in zijn eigen iTunes toch inloggen met de account van tabakje en vervolgens die iTunes authorizen, dan kan kan hij alle apps downloaden. Alleen kan hij dan geen gebruik meer maken van zijn eigen account, dat is waar.DaannO schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:22:
Het kan wel als hij zijn iPhone op jou PC synct en van jou iTunes account gebruik maakt, echter kan hij hem dan niet meer op zijn eigen pc syncen
Beetje slecht geregeld van Apple inderdaad, dat je bij problemen met de iPhone je geld niet terugkrijgt van de App Store.
Is er eigenlijk een ruil-policy in de App Store? Wet koop op afstand lijkt me wel van toepassing.. Niet dat ik ergens spijt van heb, maar vroeg het me af.
Voor nog maar Tower Defense fun, er is nu ook RetroDefense. Vormgeving is lekker Tron style fout. Moet er nog even aan wennen en hij heeft wel erg veel last van slowdowns en choppy framerate, maar is wel weer leuk alternatief voor Fieldrunners.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Ben hier ook wel benieuwd naar.Verbal_Kint schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:13:
Is er eigenlijk een ruil-policy in de App Store? Wet koop op afstand lijkt me wel van toepassing.. Niet dat ik ergens spijt van heb, maar vroeg het me af.
Je betaald namelijk wel voor een App, die enorm kan tegenvallen of gewoonweg niet doet wat er beloofd wordt.
Heb zelf hier gelukkig nog geen ervaring mee, maar er zijn wel Apps, die gewoon weg niet doen wat ze beloven.
Vind het eigenlijk helemaal niet zo vreemd - als mijn PC kapot gaat en ik besluit over te stappen op Linux krijg ik toch ook niet m'n geld terug van alle software die ik voor de PC gekocht heb? Situatie is idd iets anders omdat Apple een stranglehold heeft op de verkoop van iPhone software en hardware, maar in principe blijven het aparte aankopen. Als je iPhone kapot gaat kun je ook gewoon een nieuwe iPhone kopen...Diddle schreef op maandag 08 december 2008 @ 08:57:
Beetje slecht geregeld van Apple inderdaad, dat je bij problemen met de iPhone je geld niet terugkrijgt van de App Store.
Er is volgens mij geen ruilpolicy, daar is ook helemaal geen verplichting toe. Dat is altijd een gunst van de winkelier.Verbal_Kint schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:13:
Hooguit is de Wet Koop op Afstand van toepassing, waardoor je boinnen 7 werkdagen je geld terug zou kunnen krijgen. Het is immers nogal lastig om een gedownloade applicatie terug te geven, de aard verzet zich daartegen. Dan is de Wet Koop op Afstand niet van toepassing. Ik weet iig dat het ook niet geld voor ringtones en verzegelde software/DVD's (waarvan de verzegeling is verbroken), maar voor downloads zou ik het niet 100% xeker weten. Je kunt evt. een topic openen in het Shopping Forum.
Dat risico heb je natuurlijk bij alles wat je koopt. Maar het voordeel is dat je hier vrij gemakkelijk reviews van andere gebruikers kunt lezen. Daarbij zijn er van veel apps ook Lite versies, waardoor je een gedeelte al kunt uitproberen.Eximius schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:18:
[...]
Ben hier ook wel benieuwd naar.
Je betaald namelijk wel voor een App, die enorm kan tegenvallen of gewoonweg niet doet wat er beloofd wordt.
Heb zelf hier gelukkig nog geen ervaring mee, maar er zijn wel Apps, die gewoon weg niet doen wat ze beloven.
[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 08-12-2008 15:56 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Laatst de ocarina app gekocht voor de Iphone..
Geweldige app, heb er om kunnen lachen, wonderbaarlijker is nog dat je serieus liedjes op de ocarina kan spelen. Zo heb ik nou al meerdere malen de Theme Song van ''The legend of zelda: Ocarina of time'' gespeeld, en ''the song of time'' en niet te vergeten: ''twinkle twinkle little star''.
Ik denk eraan om ook fieldrunners te gaan halen .. Maar kan iemand me info geven als:
Hoeveel levels heeft het ?
Is het zijn geld waard ?
Etc,
etc.
Heeft er trouwens iemand ervaring met super monkey ball voor de Iphone ? Die wil ik eigenlijk ook wel graag hebben, maar weet niet of hij wel leuk genoeg is, want hij kost toch 8 ( ? ) euro ..
P.s: nieuw op dit topic.
Geweldige app, heb er om kunnen lachen, wonderbaarlijker is nog dat je serieus liedjes op de ocarina kan spelen. Zo heb ik nou al meerdere malen de Theme Song van ''The legend of zelda: Ocarina of time'' gespeeld, en ''the song of time'' en niet te vergeten: ''twinkle twinkle little star''.
Ik denk eraan om ook fieldrunners te gaan halen .. Maar kan iemand me info geven als:
Is het zijn geld waard ?
Etc,
etc.
Heeft er trouwens iemand ervaring met super monkey ball voor de Iphone ? Die wil ik eigenlijk ook wel graag hebben, maar weet niet of hij wel leuk genoeg is, want hij kost toch 8 ( ? ) euro ..
P.s: nieuw op dit topic.
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Slechts 2 levels en 2 gameplay modes: standaard, met 100 voorgeprogrammeerde waves en Endless, wat gewoon doorgaat. Maar de hoop is dat volgende updates meer brengen.Ghenzi schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:30:
Ten zeerste. Ik heb voor die enkele euro's nu al minstens 10 uur plezier uit dat spel gehaald. Het is m'n standaard ik-verveel-me-en-wil-wat-doen timewaster.Is het zijn geld waard ?
Jaa maar ik bedoel : zoals bij die gratis tower defense kan je bijvoorbeeld medium doen, en dan kan je kijken tot welk level je komt, dat bedoel ik meer..
Heb je dus ook gewoon dat je bij level 100 komt ofzo bij field runners ?
Want als dat zo is, dan haal ik hem zeker. Fieldrunners ziet er grafischer namelijk veel leuker uit, en lijkt me gewoon veel leuker.
Hoeveel is de actuele prijs nu ?
En ohja, hoe gooien jullie foto's van wat jullie doen op jullie Iphone in dit topic ? ( ik bedoel : op de pc. )
Edit: was de naam even kwijt maar de gratis game luidt : TapDefense
Want als dat zo is, dan haal ik hem zeker. Fieldrunners ziet er grafischer namelijk veel leuker uit, en lijkt me gewoon veel leuker.
En ohja, hoe gooien jullie foto's van wat jullie doen op jullie Iphone in dit topic ? ( ik bedoel : op de pc. )
[ Voor 6% gewijzigd door Zuurstok op 08-12-2008 18:54 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Huidige prijs? Zie app store, ik meen €3,99.Ghenzi schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:51:
Jaa maar ik bedoel : zoals bij die gratis tower defense kan je bijvoorbeeld medium doen, en dan kan je kijken tot welk level je komt, dat bedoel ik meer..
Bedoel je nou foto's van iPhone naar de PC of andersom? Van iPhone naar PC via de standaard popup die komt bij het connecten van de iPhone. Van PC naar iPhone via itunes.
oo gewoon via die standaard pop-up ?
Tjah, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan he ?
Met welk progje openen jullie het dan in die pop-up ?
Tjah, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan he ?
Met welk progje openen jullie het dan in die pop-up ?
Ik kies voor 'Microsoft scanner and Camera wizard'.
Ghenzi, welkom op GoT 
Het is niet de bedoeling om in het wilde weg maar dingen te vragen. Op GoT verwachten we wat inzet, kijk eerst een of je het niet kan vinden met de search of anders bij de website van de producent (zie ook Registratievoorwaarden / korte FAQ). Dit topic gaat over de App Store. Het is voornamelijk bedoeld om je ervaringen over iPhone applicaties te delen en zo anderen te wijzen op leuke en interessante applicaties die de moeite waard zijn.
De vraag over de foto's hoort hier dus niet thuis en zou je met wat inzet zelf kunnen beantwoorden. Maar goed, om je op weg te helpen... De foto's kun je gewoon via verkenner van je iPhone afhalen en dan met de standaard windows programma's bekijken. Op de Mac kun je iPhoto gebruiken

Het is niet de bedoeling om in het wilde weg maar dingen te vragen. Op GoT verwachten we wat inzet, kijk eerst een of je het niet kan vinden met de search of anders bij de website van de producent (zie ook Registratievoorwaarden / korte FAQ). Dit topic gaat over de App Store. Het is voornamelijk bedoeld om je ervaringen over iPhone applicaties te delen en zo anderen te wijzen op leuke en interessante applicaties die de moeite waard zijn.
De vraag over de foto's hoort hier dus niet thuis en zou je met wat inzet zelf kunnen beantwoorden. Maar goed, om je op weg te helpen... De foto's kun je gewoon via verkenner van je iPhone afhalen en dan met de standaard windows programma's bekijken. Op de Mac kun je iPhoto gebruiken
Dankjewel.
Zal er voortaan proberen op te letten
Excuses dus bij deze.
om dan toch maar een leuke applicatie te noemen: de ocarina, maar die heb ik al genoemd,
en Enigmo vind ik persoonlijk ook echt geniaal.
Is best wel een moeilijk spel, waar je best wel goed over na moet denken als je level 5 eenmaal gepasseerd bent.
Aanrader dus, en waarom ook niet, voor die 0.79 ??
Zal er voortaan proberen op te letten
Excuses dus bij deze.
om dan toch maar een leuke applicatie te noemen: de ocarina, maar die heb ik al genoemd,
en Enigmo vind ik persoonlijk ook echt geniaal.
Is best wel een moeilijk spel, waar je best wel goed over na moet denken als je level 5 eenmaal gepasseerd bent.
Aanrader dus, en waarom ook niet, voor die 0.79 ??
Net super monkey ball gehaald,
echt wat een leuke game zeg
Wel heel erg wennen aan de besturing, maar als je eenmaal daaraan gewend bent heb je echt een leuke game.
Hij is best wel prijzig, 6 euro. Maar het is eenmalig, en het is 5 x 10 maps.
Daar kan je door heen racen, maar je kan ook voor alles een kroontje halen ( geen 1 x eraf vallen, alle bananen mee nemen ).
Dan wordt het toch al een stuk moeilijker.
Ga nu aan de slag met fieldrunners:D
Hoop dat die ook bevalt
Edit: woooowwwww
Wat een leuke game zeg
Absoluut GEEN miskoper, deze app zal echt nog lang niet van mijn iphone te slaan zijn
Level 82 op het 2e level is m'n record, op de een of andere manier ben ik op het 2e level beter dan op het 1e level, terwijl je zou denken dat de 1e makkelijker is..
Beste 4 euro die ik ooit heb uitgegeven..
Edit 2: thx punksmurf
echt wat een leuke game zeg
Wel heel erg wennen aan de besturing, maar als je eenmaal daaraan gewend bent heb je echt een leuke game.
Hij is best wel prijzig, 6 euro. Maar het is eenmalig, en het is 5 x 10 maps.
Daar kan je door heen racen, maar je kan ook voor alles een kroontje halen ( geen 1 x eraf vallen, alle bananen mee nemen ).
Dan wordt het toch al een stuk moeilijker.
Ga nu aan de slag met fieldrunners:D
Hoop dat die ook bevalt
Edit: woooowwwww
Absoluut GEEN miskoper, deze app zal echt nog lang niet van mijn iphone te slaan zijn
Level 82 op het 2e level is m'n record, op de een of andere manier ben ik op het 2e level beter dan op het 1e level, terwijl je zou denken dat de 1e makkelijker is..

Beste 4 euro die ik ooit heb uitgegeven..
Edit 2: thx punksmurf

[ Voor 28% gewijzigd door Zuurstok op 09-12-2008 21:49 ]
offtopic:
Hoi Ghenzi!
Nogmaals welkom! Wist je dat je je post kunt wijzigen met de editknop? Scheelt weer een extra post maken!
Veel plezier met je iPhone, nieuwe games, en natuurlijk op GoT
Hoi Ghenzi!
Nogmaals welkom! Wist je dat je je post kunt wijzigen met de editknop? Scheelt weer een extra post maken!
Veel plezier met je iPhone, nieuwe games, en natuurlijk op GoT
met een hamer past alles
Ik ben heel benieuwd of dit een soort van Tomtom voor de iPhone wordt:
http://www.xroadgps.com/M...e/tabid/2463/Default.aspx
Zou nog voor het einde van het jaar in de Appstore te vinden zijn... kan routes berekenen met offline kaarten (dus je kunt kaarten downloaden op je iPhone (via WiFi). Kan automatisch herberekenen, kan alleen niet praten volgens mij... maar het is stukken beter dan Google maps voor autonavigatie.
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=603938
http://www.xroadgps.com/M...e/tabid/2463/Default.aspx
Zou nog voor het einde van het jaar in de Appstore te vinden zijn... kan routes berekenen met offline kaarten (dus je kunt kaarten downloaden op je iPhone (via WiFi). Kan automatisch herberekenen, kan alleen niet praten volgens mij... maar het is stukken beter dan Google maps voor autonavigatie.
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=603938
De iPod Touch van mat.hi.as was gister opeens helemaal leeg. Was gejailbreaked op 1.1.2, maar iets met een update van iTunes geloof ik. Gelijk maar naar 2.2 gebracht, maar nu die AppStore. Had wel een account, met een andere creditcard, maar die werkte dus alleen in NL. Ik wou dus ook een amerikaanse account hebben, en na een aantal paginas doorgespit te hebben (die redeemcardsite was broken, maar werd hier wel paar keer gegeven) heb ik deze gevonden. En het werkt, eindelijk !!Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:05:
[...]
Ik ook vandaag. De eerdere posts hierover met How-To's vereisen dat je een gratis iTunes Gift Card hebt of via Redeem codes (via tunecore.com)
Ik heb een veeeel gemakkelijker manier geprobeerd, uitgelegd via deze site:
http://techwiredau.com/20...-account-for-any-country/
bladiebla
Iemand dat Navizon al geprobeerd met vrienden?
Lijkt me erg leuk om een progje te hebben waar je kan zien waar vrienden zich bevinden namelijk.
Lijkt me erg leuk om een progje te hebben waar je kan zien waar vrienden zich bevinden namelijk.
Aanrader:
Everest Hidden Expedition; Een soort find it, alleen moet je op de foto de juiste voorwerpen zoeken en die zijn best lastig te vinden. Heb het gisteren uren gespeeld en me ben verlopig nog niet klaar. Allen de prijs van € 2,59 vind ik wat hoog.
Anders is ESPN Cameraman ook een leuk gratis alternatief.
Everest Hidden Expedition; Een soort find it, alleen moet je op de foto de juiste voorwerpen zoeken en die zijn best lastig te vinden. Heb het gisteren uren gespeeld en me ben verlopig nog niet klaar. Allen de prijs van € 2,59 vind ik wat hoog.
Anders is ESPN Cameraman ook een leuk gratis alternatief.
PSN ID Binloading_nl
Er komen aardig wat toffe games uit in december:
Dropship
Dit spel komt waarschijnlijk vannacht/morgen nog uit. Het heeft wat weg van Geometry Wars, maar je moet daarbij ook nog navigeren. Het is van de makers uitgever van Rolando.
Rolando
Ook Rolando moet zeer binnenkort uitkomen, sowieso nog in december. Daar kijkt ik zelf erg naar uit, het lijkt me een verslavend spelletje.
SimCity

Kotaku heeft het spel al kunnen bekijken en was onder de indruk:
Dropship
Dit spel komt waarschijnlijk vannacht/morgen nog uit. Het heeft wat weg van Geometry Wars, maar je moet daarbij ook nog navigeren. Het is van de makers uitgever van Rolando.
Rolando
Ook Rolando moet zeer binnenkort uitkomen, sowieso nog in december. Daar kijkt ik zelf erg naar uit, het lijkt me een verslavend spelletje.
SimCity

Kotaku heeft het spel al kunnen bekijken en was onder de indruk:
Het komt ook nog in december uit, waarschijnlijk voor 7,99 euro.Whatever you do, though, don't go thinking this is SimCity Lite. This mobile version is fully featured, with pre-built cities, accountant recommendations, water pipes, natural disasters, etc. The works.
Zooming in as close as you can on the 2D sprites reveals intricate details, such a smoke emitting from towers, or shading alongside the buildings. Overall, a really nice graphical presentation that compares similarly to SimCity 3000. You won't be able to rotate the map, however.
Zag het inderdaad, zit zelf zeker op SimCity te wachten, heerlijk voor in de trein
Weet je toevallig al voor hoeveel ongeveer Rolando moet uitkomen ?
Rolando lijkt me het leukste:O
Ik heb gewoon niks met sim city, en die dropship heeft wel wat weg van geometry wars, maar dan in 3D ofzo ?
Dat valt dan wel weer tegen, begrijp me goed, ik hou van Geometry wars, maar het liefst had ik dan een 1:1 gehad.
Als iemand dat zou doen zou dat erg vet zijn
En Rolando = LocoRoco, alleen dan voor de Iphone
[ Voor degene die het niet weten, LocoRoco is een spelletje voor de psp die ongeveer 2 jaar geleden is uitgebracht, waarbij je met het tilten van het level de kleurrijke bolletjes over allemaal opstakels naar het einde van een level moest brengen .. ]

Rolando lijkt me het leukste:O
Ik heb gewoon niks met sim city, en die dropship heeft wel wat weg van geometry wars, maar dan in 3D ofzo ?
Dat valt dan wel weer tegen, begrijp me goed, ik hou van Geometry wars, maar het liefst had ik dan een 1:1 gehad.
Als iemand dat zou doen zou dat erg vet zijn
En Rolando = LocoRoco, alleen dan voor de Iphone
[ Voor degene die het niet weten, LocoRoco is een spelletje voor de psp die ongeveer 2 jaar geleden is uitgebracht, waarbij je met het tilten van het level de kleurrijke bolletjes over allemaal opstakels naar het einde van een level moest brengen .. ]
Wow, wat ziet Sim City er tof uit. Ik hoop dat het vloeiend loopt, het ziet er toch best mooi uit.
Rolando staat toch ook voor $9,99 op de lijst? Dus €7,99, als ik het goed heb. 12 December... kijk er zelf echt heel erg naar uit!
Van wat ik heb gezien is het idd een soort LocoRoco maar dan wel ++. Je kan bijv verschillende 'Rolando's' apart besturen, zelf dingen tekenen en natuurlijk de algehele touch interface.
Dropship ziet er vet uit en als iets waar ik weer héél slecht in ga zijn dus die laat ik maar links liggen. Wellicht een demo pakken als die komt. Ngmoco is overigens een uitgever, voor zover ik weet, dus geen maker. Rolando wordt iig gemaakt door Hand Circus, en dus uitgegeven door ngmoco.
Sim City... wat moet ik nog zeggen, kan je bijna niet links laten liggen
. Dacht dat er nog wel meer moois uit moest komen deze maand, maar ik ben even kwijt wat er nog meer was.
Van wat ik heb gezien is het idd een soort LocoRoco maar dan wel ++. Je kan bijv verschillende 'Rolando's' apart besturen, zelf dingen tekenen en natuurlijk de algehele touch interface.
Dropship ziet er vet uit en als iets waar ik weer héél slecht in ga zijn dus die laat ik maar links liggen. Wellicht een demo pakken als die komt. Ngmoco is overigens een uitgever, voor zover ik weet, dus geen maker. Rolando wordt iig gemaakt door Hand Circus, en dus uitgegeven door ngmoco.
Sim City... wat moet ik nog zeggen, kan je bijna niet links laten liggen
met een hamer past alles
7,99 best duur, maar zal wel absoluut het geld waard zijn:D
Behalve als er maar 2 levels zijn ofzo
Ik weet nu al zeker dat ik hem ga halen
Hopelijk komt ie binnen nu en 2 weken (A)
Offtopic: hoe weet hoedje dat die spellen eraan komen?
En kan iemand me even vertellen wat er zo leuk is aan simcity ( ik het nog nooit echt gespeeld, alleen het idee enzo trekt me al niet daarom zei ik in m'n vorige post dat ik er niks mee had. )
Behalve als er maar 2 levels zijn ofzo
Ik weet nu al zeker dat ik hem ga halen
Hopelijk komt ie binnen nu en 2 weken (A)
En kan iemand me even vertellen wat er zo leuk is aan simcity ( ik het nog nooit echt gespeeld, alleen het idee enzo trekt me al niet daarom zei ik in m'n vorige post dat ik er niks mee had. )
Het is de verwachting dat het spel zo duur gaat worden, maar er is volgens mij nog geen uiteindelijke prijs naar buiten gebracht. Ook de datum staat, dacht ik nog niet vast.Punksmurf schreef op donderdag 11 december 2008 @ 00:53:
Rolando staat toch ook voor $9,99 op de lijst? Dus €7,99, als ik het goed heb. 12 December... kijk er zelf echt heel erg naar uit!
Stom, je hebt helemaal gelijk.Ngmoco is overigens een uitgever, voor zover ik weet, dus geen maker. Rolando wordt iig gemaakt door Hand Circus, en dus uitgegeven door ngmoco.
Monopoly is net uit. Verder komt ook Need for Speed nog, dat ziet er ook zeker niet slecht uit.Sim City... wat moet ik nog zeggen, kan je bijna niet links laten liggen. Dacht dat er nog wel meer moois uit moest komen deze maand, maar ik ben even kwijt wat er nog meer was.
Verschillende Amerikaanse sites in de gaten houdenGhenzi schreef op donderdag 11 december 2008 @ 08:09:
Die prijs hebben ze 'bevestigd' in een interview maar ik weet even geen url. Het ging over de prijzen van spelletjes in ieder geval, dat er goedkope, eenvoudige games zouden moeten zijn van $1-$3 ofzo en dat $10 de juiste prijs is voor premium games, zoals Rolando.Hoedje schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:28:
[...]
Het is de verwachting dat het spel zo duur gaat worden, maar er is volgens mij nog geen uiteindelijke prijs naar buiten gebracht. Ook de datum staat, dacht ik nog niet vast.
De releasedatum is geconfirmeerd in een filmpje, maar dat hebben ze gepulld (eerst filmpje met 'december', die weg, filmpje met '12 december' en nu weer terug naar 'december'; lekker bezig).
Dus, je hebt gelijk, het is allemaal niet erg substantieel.
NfS kan mij niet echt boeien, maar Monopoly moet ik wel even checken eigenlijk. Hopelijk ondersteunt het multiplayer.Monopoly is net uit. Verder komt ook Need for Speed nog, dat ziet er ook zeker niet slecht uit.
Edit: de mobiele variant van 'hot seat': 'pass 'n play' voor multiplayer, of WiFi; niet via internet. Beetje jammer. Als ik met mensen samen ben speel ik wel op een gewoon bord

[ Voor 8% gewijzigd door Punksmurf op 11-12-2008 12:44 ]
met een hamer past alles
Wil je alsjeblieft wat sites geven ?[...]
Verschillende Amerikaanse sites in de gaten houden
Zou wel fijn zijn..
Als je het niet in dit topic mag vermelden, wil je het dan als PM sturen ?
En als dat ook niet mag, dan ben ik gewoon screwed

Of je gebruikt Google?
met een hamer past alles
ook een mogelijkheid.
Maar ja, waarom ? Als hoedje goede sites kent, dan kan ik daar toch van mee profiteren ?
Maar dit gaat te ver offtopic, dus laten we het maar weer over apps hebben
Maar ja, waarom ? Als hoedje goede sites kent, dan kan ik daar toch van mee profiteren ?
Maar dit gaat te ver offtopic, dus laten we het maar weer over apps hebben
offtopic:
GizModo besteedt vrij veel aandacht aan iPhone apps. Verder lees ik Tuaw en ook Touch Arcade kan je veel vinden.
GizModo besteedt vrij veel aandacht aan iPhone apps. Verder lees ik Tuaw en ook Touch Arcade kan je veel vinden.
En bedankt HoedjeHoedje schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:12:
offtopic:
Ontopic: Wat is jullie record bij Fieldrunners op welke mode enz ?
Ben ik best wel benieuwd naar.
[ Voor 16% gewijzigd door Zuurstok op 11-12-2008 20:28 ]
Leuk! Heb 'm vanmiddag gedownload en een half uur de mensen om me heen mee geirriteerd. Control scheme vind ik leuk en interessant - vooral omdat het een teken is van hoe komende spellen op de iPhone bestuurd zouden kunnen worden.Hoedje schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:42:
Er komen aardig wat toffe games uit in december:
Dropship
[video]
ik heb nu het probleem wat ik vaker heb gehoord bij mensen, namelijk dat apps niet meer opstarten. Naja ze starten wel op maar vallen dan terug naar beginscherm.
Normaal werd er gezegd dat je de app dan opnieuw moet downloaden. Dit heb ik nu al meerdere keren gedaan en ook steeds compleet van mijn ipod verwijderd maar toch blijft hij het doen. Tapdefense gaat naar het laadscherm en valt na een seconden of 30 terug naar je hoofdscherm, en ook Nu.nl kan ik opstarten maar dan loopt hij gewoon vast en reageert het beeld nergens meer op. Bij andere apps heb ik ook nog opstartproblemen, hoewel sommige het wel gewoon goed doen:S
weet iemand wat ik hier moet doen, vind een complete restore beetje veel van het goedde..
Normaal werd er gezegd dat je de app dan opnieuw moet downloaden. Dit heb ik nu al meerdere keren gedaan en ook steeds compleet van mijn ipod verwijderd maar toch blijft hij het doen. Tapdefense gaat naar het laadscherm en valt na een seconden of 30 terug naar je hoofdscherm, en ook Nu.nl kan ik opstarten maar dan loopt hij gewoon vast en reageert het beeld nergens meer op. Bij andere apps heb ik ook nog opstartproblemen, hoewel sommige het wel gewoon goed doen:S
weet iemand wat ik hier moet doen, vind een complete restore beetje veel van het goedde..
RestarteN? home en power paar seconden tegelijk ingedrukt inhouden.darkpluisje schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:28:
ik heb nu het probleem wat ik vaker heb gehoord bij mensen, namelijk dat apps niet meer opstarten. Naja ze starten wel op maar vallen dan terug naar beginscherm.
Verwijderd
nope, geen in Nederland bruikbare imho.Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:54:
Is er inmiddels al een navigatiesysteem beschikbaar voor de iPhone?
Verwijderd
Bedankt voor je antwoord.Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:51:
[...]
nope, geen in Nederland bruikbare imho.
Zojuist de App van Nu.nl geinstalleerd. Werkt goed zeg!
Inderdaad geen Rolando vandaag:
. Video'tjes met datum online zetten, die weer pullen, vage beloftes Twitteren...
Maar goed, ze kunnen misschien zelf ook niet al teveel zeggen omdat het ook nog door de app store approval moet, lijkt me. Als ze maar opschieten
.
Verder lijkt er in ieder geval een klein beetje aan het gebrek aan degelijke RPG's op de iPhone gedaan te zijn met de release van Chronicles of Inotia. Ik heb het zelf nog niet gekocht, wacht al op Rolando en SimCity en kan m'n geld maar 1 keer uitgeven... maar het ziet er veelbelovend uit. Touch Arcade geeft een kleine review. Ben vooral benieuwd naar gameplay reviews, want dat is toch wel het belangrijkste bij een RPG, imho.

Heb Vay overigens ook nog niet geprobeerd... Moet maar eens zien wat er uit een vergelijkend warenonderzoek komt
.
Ze zijn lekker aan het hypen daarhandcircus @drcongo Nope not today - still not announced exact date but its not far awayabout 13 hours ago from twitterrific in reply to drcongo
Maar goed, ze kunnen misschien zelf ook niet al teveel zeggen omdat het ook nog door de app store approval moet, lijkt me. Als ze maar opschieten
Verder lijkt er in ieder geval een klein beetje aan het gebrek aan degelijke RPG's op de iPhone gedaan te zijn met de release van Chronicles of Inotia. Ik heb het zelf nog niet gekocht, wacht al op Rolando en SimCity en kan m'n geld maar 1 keer uitgeven... maar het ziet er veelbelovend uit. Touch Arcade geeft een kleine review. Ben vooral benieuwd naar gameplay reviews, want dat is toch wel het belangrijkste bij een RPG, imho.

Heb Vay overigens ook nog niet geprobeerd... Moet maar eens zien wat er uit een vergelijkend warenonderzoek komt
[ Voor 52% gewijzigd door Punksmurf op 13-12-2008 00:09 ]
met een hamer past alles
ik ben ook opzoek naar een planning appz. die appz wat noemde vond ik 3 keer nix.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 07:46:
Ik heb laatste tijd heel veel projecten die ik moet bijhouden. Nu zijn er verschillende applicaties voorde Iphone, TimeSheet, ProjectTime, Taskmanager,TimeTracker. Heeft er iemand al een van deze applicatiesen kan iemand mij een tip geven welke aan te raden. Alvast bedankt.
miss weten jullie een leuke appz voor planning enzo
Vanmiddag Warfare Inc. aangeschaft, erg leuke RTS game waarbij je moet denken aan Dune II, Command & Conquer enz. Prijs is € 3,99 en ik vind 't elke euro waard.

Er schijnt binnenkort nog een update te komen met multiplayer en betere graphics.

Er schijnt binnenkort nog een update te komen met multiplayer en betere graphics.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Oeh! Dat ziet er nice uit! Niet duur ook...
Werkt de bediening een beetje met je vingers? Dat lijkt me namelijk het grootste probleem om te overkomen... Is niet erg nauwkeurig, voor die grote knoppen van de standaardinterface geen probleem maar spelletjes zijn wel wat anders.
Werkt de bediening een beetje met je vingers? Dat lijkt me namelijk het grootste probleem om te overkomen... Is niet erg nauwkeurig, voor die grote knoppen van de standaardinterface geen probleem maar spelletjes zijn wel wat anders.
met een hamer past alles
Ja de bediening werkt goed, alleen het selecteren van een groep eenheden is af en toe wel lastig. Hier nog een review op Youtube waarin je goed ziet hoe het eruit ziet:Punksmurf schreef op zondag 14 december 2008 @ 01:49:
Oeh! Dat ziet er nice uit! Niet duur ook...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dwKi5s_MVTg]
En nog een review op iphoneclub: http://www.iphoneclub.nl/...n-realtime-strategiespel/
[ Voor 8% gewijzigd door Tourniquet op 14-12-2008 01:58 ]
Verwijderd
Ik vind het programmatje Hero Of Sparta erg leuk qua gameplay en graphics! Leuke levels, leuke wapens. Weer een goede App van Gameloft! Wel €7,99 wat ik wel wat veel vind voor een spelletje.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2008 17:00 ]
Ik heb dit op m'n pda zo vaak gespeeld en dan vooral multiplayer, echt meesterlijk was dat. Gewoon met 3 of 4 mensen tegelijk in een collegezaal ;-) (niet alle colleges zijn spannend hoorTourniquet schreef op zondag 14 december 2008 @ 01:54:
[...]
Ja de bediening werkt goed, alleen het selecteren van een groep eenheden is af en toe wel lastig. Hier nog een review op Youtube waarin je goed ziet hoe het eruit ziet:
[video]
En nog een review op iphoneclub: http://www.iphoneclub.nl/...n-realtime-strategiespel/
Hoop dat de iPhone versie net zo goed wordt en dat de multiplayer er ook in komt!
Yay!quote: http://twitter.com/ngmocoNeil:Rolando is coming December 18th, 2008 & we'll be announcing a very special promotion soon to celebrate it's impending release. about 5 hours ago from twitterrific
met een hamer past alles
Wat is jullie ervaring met MS Seadragon?
Ik vind het een App dat ontzettend veel potentie heeft. Het is snel, mooi vorm gegeven en gratis. Ik was erg onder de indruk van de Deep Zoom mogelijkheid.
Echter vind ik het wel jammer dat het je niet makkelijk wordt gemaakt om je eigen content te bekijken. Verder vind ik het interessant dat Microsoft software voor de iPhone ontwikkeld. Het toont echter van weinig vertrouwen in hun eigen producten (als MS zijnde) door het wel uit te brengen op de iPhone en niet op het Windows Mobile
platform.
Ik vind het een App dat ontzettend veel potentie heeft. Het is snel, mooi vorm gegeven en gratis. Ik was erg onder de indruk van de Deep Zoom mogelijkheid.
Echter vind ik het wel jammer dat het je niet makkelijk wordt gemaakt om je eigen content te bekijken. Verder vind ik het interessant dat Microsoft software voor de iPhone ontwikkeld. Het toont echter van weinig vertrouwen in hun eigen producten (als MS zijnde) door het wel uit te brengen op de iPhone en niet op het Windows Mobile
platform.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Het is ook om het imago van Microsoft onder Apple-gebruikers te verbeteren. Dat gaat je met een app voor Winmo niet lukken.
PSN: Shiver23
Ongetwijfeld zijn er diverse redenen te noemen waarom MS Seadragon voor de iPhone heeft ontwikkeld. Zo kan je inderdaad denken aan imago. Als Seadragon positief wordt geëvalueerd door de consument dan zal de consument sneller geneigd zijn een App van Microsoft te kopen wanneer deze beschikbaar komt in de Appstore, wat Microsoft ook weer geld oplevert. Daarnaast kan het ook zo zijn dat de MS Livelabs divisie inzag dat het iPhone platform uitermate geschikt is voor het ontwikkelen van software en dat dit platform meer biedt dan het Windows Mobile platform.Shiver23 schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:00:
Het is ook om het imago van Microsoft onder Apple-gebruikers te verbeteren. Dat gaat je met een app voor Winmo niet lukken.
Mijns inziens is het voor de consument enkel positief. Wij krijgen op deze manier fantastische Apps
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Paar nieuwtjes
Rolando zal 18 december uitkomen! Voor $9,99 wat voor ons € 5,99 zal zijn.
Linkje naar de website
Om het te vieren dat Rolande 18 december uitkomt, geeft Ngmoco (uitgever) korting op al zijn games:
Dropship - $1.99 -> $0.99
Dr. Awesome - $1.99 -> $0.99
Topple - $0.99 -> Free
Mazefinger - Free
Dus iedereen die Topple nog niet gedownload heeft nu doen. Geweldig tetrisachtige kloon waarbij je een toren moet maken.
Ander nieuws: Sim City zal Maandag nacht uitkomen. En volgens de makers is het gewoon Sim City 3000, niks een goedkopere poort of speciale mobiele minigame wat de naam Sim City draagt.
Linkje naar de website
Om het te vieren dat Rolande 18 december uitkomt, geeft Ngmoco (uitgever) korting op al zijn games:
Dropship - $1.99 -> $0.99
Dr. Awesome - $1.99 -> $0.99
Topple - $0.99 -> Free
Mazefinger - Free
Dus iedereen die Topple nog niet gedownload heeft nu doen. Geweldig tetrisachtige kloon waarbij je een toren moet maken.
Ander nieuws: Sim City zal Maandag nacht uitkomen. En volgens de makers is het gewoon Sim City 3000, niks een goedkopere poort of speciale mobiele minigame wat de naam Sim City draagt.

yeaaaahhhhhh 18 november Rolando 
Ik gaa simcity trouwens ook proberen, ondanks dat ik het spel nog nooit gespeeld heb, hoor ik jullie er wel heel enthousiast over.. Dus mischien proberen:D
Maar eerst Rolando, want die game lijkt me gewoon geweldig. ( heb loco roco ook gespeeld, maar Rolando lijkt me leuker. )
Ik gaa simcity trouwens ook proberen, ondanks dat ik het spel nog nooit gespeeld heb, hoor ik jullie er wel heel enthousiast over.. Dus mischien proberen:D
Maar eerst Rolando, want die game lijkt me gewoon geweldig. ( heb loco roco ook gespeeld, maar Rolando lijkt me leuker. )
http://itunes.apple.com/W...oftware?id=293287313&mt=8
G-map US west is in de Appstore verschenen.
Kost € 15,99 en de grootte is 933 MB
Volgens de website van Xroad komt Europe in Q1 van 2009... ben benieuwd.
Kost € 15,99 en de grootte is 933 MB
Oef, vervelend als je een 8gb model gekozen hebt
Dat is wel bizar goedkoop, maar goed nieuws dat het is uitgekomenPadvinder schreef op woensdag 17 december 2008 @ 10:47:
http://itunes.apple.com/W...oftware?id=293287313&mt=8
Kost € 15,99 en de grootte is 933 MB![]()
Nu een NL / Europese versie en we zijn helemaal blij!
Ben ik erg benieuwd naar!
Ook overigens naar Rolando!
Ben ik erg benieuwd naar!
Ook overigens naar Rolando!
Nu nog wachten tot er een Nederlandse (europese) versie komt. Hopelijk komt de Tom Tom versie nog uit. En blijkbaar heeft Apple nu ook geen problemen er meer mee dat er navigatie software op uitkomt.
[ Voor 32% gewijzigd door Vanitas op 17-12-2008 13:45 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Alleen geloof ik geen gesproken aanwijzingen omdat Apple dat niet wil hebben..
En heb hem binnen. Hij is erg cool zo op het eerste gezicht
Ik heb net touchpad elite aangeschaft, na de goede ervaring met touchpad pro (onder 1.1.4) dacht ik ik ga hem kopen. Ging allemaal vlekkeloos (eerste app die ik koop) alleen zodra het programma eenmaal liep duurde het meer dan een minuut op te authification (oid) en daarna reageerde alles heeeeel traag. Muis werdt allen de eerste actie/streep geregistreerd en daarna niet of nauwelijks. De media toetsen reageerde m'n computer ook nauwelijks op (als ie dat al deed) en daar zat zo 30-100 seconden vertraging in.
Ik heb pc al paar keer opnieuw opgestart, tightVNC opnieuw geinstalleerd
iphone opnieuw opgestart, op andere pc geprobeerd. en ander ip adres
Wat mis ik nog/ iemand nog tips?
Ik heb pc al paar keer opnieuw opgestart, tightVNC opnieuw geinstalleerd
iphone opnieuw opgestart, op andere pc geprobeerd. en ander ip adres
Wat mis ik nog/ iemand nog tips?
I can't wait to shoot!
Zo te zien biedt het helemaal geen route-opties? Maar in ieder geval wel een kaart bij je in het buitenland (of op plaatsen zonder dekking), dat is al heel wat.Nasty Nate schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:06:
Alleen geloof ik geen gesproken aanwijzingen omdat Apple dat niet wil hebben..
$9,99 apps zijn €7,99, maar verder heel goed nieuwsNinety schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:50:
Paar nieuwtjes
Linkje naar de website
[ Voor 30% gewijzigd door Punksmurf op 17-12-2008 18:03 ]
met een hamer past alles
Simcity ook gekocht 
Valt me mee, slechts een 30mb, had groter verwacht
En het spel: ik zal eerst naar 2.2 moeten upgraden
Valt me mee, slechts een 30mb, had groter verwacht
En het spel: ik zal eerst naar 2.2 moeten upgraden
Rolando ook gekocht, lijkt me zeer vermakelijk 
Morgen maar eens op de telefoon zetten.
Morgen maar eens op de telefoon zetten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.