Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
sorted.bits schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:11:
[...]

Wallpapers kan sharen en downloaden, maar duidelijk. De prijs is te hoog? Ik heb zitten kijken wat apps met minder functionaliteit kosten, maar dat zat allemaal rond de 2,00 ~ 2,50.
Ik zou het kopen voor 70 cent ;)
Hoewel ik wel kan begrijpen dat mensen er 1.60 voor betalen.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Texas Hold'em is vet gaaf op de iPhone, maar volgens mij is het niet helemaal bug free..
Ik zit net in een leuke pot, heb twee azen. Iedereen fold, op een na. Die bet 350. Ik call natuurlijk. Dat gaat zo 4x door, en na de river bet ik 500. Zij foldt. Ik win de pot, en wat krijg ik? $340 :(
Ben ik nou gek, en snap ik poker niet, of klopt dit niet :? Was toch echt een dikke pot op tafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
UltraSub schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:23:
Texas Hold'em is vet gaaf op de iPhone, maar volgens mij is het niet helemaal bug free..
Ik zit net in een leuke pot, heb twee azen. Iedereen fold, op een na. Die bet 350. Ik call natuurlijk. Dat gaat zo 4x door, en na de river bet ik 500. Zij foldt. Ik win de pot, en wat krijg ik? $340 :(
Ben ik nou gek, en snap ik poker niet, of klopt dit niet :? Was toch echt een dikke pot op tafel.
bij mij crashed de app echt heel vaak, vooral als ik allin ga :S

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Heb tegenwoordig zowel een Nokia N95 als een iPod Touch.

Is it just me die het opvalt dat waar voor Symbian S60 veel echt nuttige applicaties gewoon gratis zijn in de iTunes Appstore voor elke sch**t tenminste 1,50 euro betaald moet worden?

Kijk, ik gun elke developer het recht om iets voor zijn effort terug te vragen, maar vind van de meeste Appstore applicaties de kosten in geen verhouding tot de functionaliteit staan.

Maar goed: als mensen het kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:32
Bugdom 2 is ook een leuk spel :P
Als kevertje rondlopen, levels proberen te halen door dieren te helpen enzo, echt grappig!

En deze is nog in de aanbieding ook!: 0.79 euro! (50% korting)
Echt geen geld, voor zo'n spel, ziet er nog goed uit ook:

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/downloads/macosx/games/demos_updates/images/bugdom2_20070608172347.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Laatst online: 13-09 13:57
Een vraag voor de mensen die ook IM+ gebruiken.

Hebben jullie ook steeds dat je eerst safari moet openen en een pagina moet laden voordat IM+ kan verbinden. Als ik dit niet doe krijg ik steeds bij het inloggen dat er geen verbinding is met een netwerk.
Is hier een oplossing voor? Want dit is erg hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:52
Dannydeman schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:21:
[...]

Ik zou het kopen voor 70 cent ;)
Hoewel ik wel kan begrijpen dat mensen er 1.60 voor betalen.
Lol, ik snap best dat een boel apps geen geld hoeven kosten. Maar goed, tis altijd leuk als je werk wat oplevert natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninety
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10-2022
Weet iemand misschien wat meer nieuws over Apps die door de grote gamebedrijven worden gemaakt? Zoals MonkeyBall, Crash Bandicoot, Spore, Tetris en Pacman.

Heb totaal geen beeld van of er nog andere games van dit kaliber uitkomen voor de iPhone en Touch.

Enige game die nog voor de iPhone of Touch is Puzzle Quest, wat echt een geweldige game is. Maar wanneer we die kunnen verwachten is ook volgens mij niks bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Ninety schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:59:
Weet iemand misschien wat meer nieuws over Apps die door de grote gamebedrijven worden gemaakt? Zoals MonkeyBall, Crash Bandicoot, Spore, Tetris en Pacman.

Heb totaal geen beeld van of er nog andere games van dit kaliber uitkomen voor de iPhone en Touch.

Enige game die nog voor de iPhone of Touch is Puzzle Quest, wat echt een geweldige game is. Maar wanneer we die kunnen verwachten is ook volgens mij niks bekend.
Ik weet dat er een Tennis game aankomt, welke er zeer nice uitziet.. verder is het idd ook erg stil

[ Voor 5% gewijzigd door lasharor op 24-10-2008 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

vandevorst schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:01:
Bugdom 2 is ook een leuk spel :P
Als kevertje rondlopen, levels proberen te halen door dieren te helpen enzo, echt grappig!

En deze is nog in de aanbieding ook!: 0.79 euro! (50% korting)
Echt geen geld, voor zo'n spel, ziet er nog goed uit ook:

[afbeelding]
Bugdom 2 review

[ Voor 11% gewijzigd door lasharor op 25-10-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

'k heb net de Last.fm app uit de US store gehaald. Wat een super app!! :9~ Ben er echt heel enthousiast over, al helpt het natuurlijk wel als je al een redelijk actieve last.fm gebruiker bent.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:52:
'k heb net de Last.fm app uit de US store gehaald. Wat een super app!! :9~ Ben er echt heel enthousiast over, al helpt het natuurlijk wel als je al een redelijk actieve last.fm gebruiker bent.
Ik ook vandaag. De eerdere posts hierover met How-To's vereisen dat je een gratis iTunes Gift Card hebt of via Redeem codes (via tunecore.com)
Ik heb een veeeel gemakkelijker manier geprobeerd, uitgelegd via deze site:
http://techwiredau.com/20...-account-for-any-country/
Let wel op dat je stap voor stap de handleiding volgt, zo kun je bijvoorbeeld alleen de 'None' optie krijgen of selecteren bij de betalingmethodes als je vanuit een US (of ander land) Store eerst op een gratis App klikt en daarná pas op 'maak nieuwe account' klikt.
Succes!
Eindelijk Last.fm op m'n iphone!
Edit: je kunt dus geen betaalde content downloaden of kopen met deze manier, maar wel gratis apps (en andere stuff) downloaden :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Draait hier iemand een decent SSH app?
Ik kijk op dit moment naar Zinger-Soft iSSH. Maar ik weet nog niet of die ook ssh naar niet standaard poorten ondersteund. Iemand die deze app draait? Want het lijkt toch echt een van de betere in de store. Helaas is even proberen er niet bij, meteen 3,99 dokken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:38:
Draait hier iemand een decent SSH app?
Ik kijk op dit moment naar Zinger-Soft iSSH. Maar ik weet nog niet of die ook ssh naar niet standaard poorten ondersteund. Iemand die deze app draait? Want het lijkt toch echt een van de betere in de store. Helaas is even proberen er niet bij, meteen 3,99 dokken :(
Je kan zelf de poort specificeren bij het aanmaken van een console configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:07

BaT

VulcanRaven schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:25:
Een vraag voor de mensen die ook IM+ gebruiken.

Hebben jullie ook steeds dat je eerst safari moet openen en een pagina moet laden voordat IM+ kan verbinden. Als ik dit niet doe krijg ik steeds bij het inloggen dat er geen verbinding is met een netwerk.
Is hier een oplossing voor? Want dit is erg hinderlijk.
Hier heb ik ook last van; echter met me wifi vebinding werkt het wel altijd in 1 keer. Laatste paar keer krijg ik via GPRS steeds gezeik als ik met IM+ wil inloggen, ook als ik ff een pagina inlaad met safari, wat eerst bij mij wel het probleem oploste.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:43:
[...]

Je kan zelf de poort specificeren bij het aanmaken van een console configuratie.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 12:30
Google Earth is nu (gratis) beschikbaar in de appstore:

http://appshopper.com/travel/google-earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Ondertussen is v1.1 van mijn app gesubmit naar de AppStore. Wat duurt dat toch eigenlijk lang voordat iets goedgekeurd.

Verder heb ben ik druk doende met v1.2 van mijn app. Moet toch wel zeggen dat me allemaal op dit moment wel meevalt hoe moeilijk Cocoa onder de knie te krijgen is.

Hier 2 screenies van v1.2:
Afbeeldingslocatie: http://www.wimhaanstra.com/screenshots/1.2/screenshot1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.wimhaanstra.com/screenshots/1.2/screenshot2.jpg

Wel grappig, op dit moment serveert mijn server meer dan 14.000 plaatjes per dag. Het trekt aardig wat bandbreedte.. 1GB per dag.

[ Voor 12% gewijzigd door sorted.bits op 27-10-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ik zet google maps wel op sateliet, komt op hetzelfde neer (ongeveer)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
vandevorst schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:28:
Ik zet google maps wel op sateliet, komt op hetzelfde neer (ongeveer)...
Dan vraag ik me af of je ooit Google Earth hebt gezien :P Bovendien zitten daar wat meer functionaliteiten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
jelle. schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:58:
[...]

Dan vraag ik me af of je ooit Google Earth hebt gezien :P Bovendien zitten daar wat meer functionaliteiten in.
Kwam er later achter ja, staat inmiddels ook op de telefoon ;)
Trouwens, Asphalt 4 is echt een gaaf spel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
sorted.bits schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:13:
Ondertussen is v1.1 van mijn app gesubmit naar de AppStore. Wat duurt dat toch eigenlijk lang voordat iets goedgekeurd.

Verder heb ben ik druk doende met v1.2 van mijn app. Moet toch wel zeggen dat me allemaal op dit moment wel meevalt hoe moeilijk Cocoa onder de knie te krijgen is.

afbeelding
afbeelding

Wel grappig, op dit moment serveert mijn server meer dan 14.000 plaatjes per dag. Het trekt aardig wat bandbreedte.. 1GB per dag.
Heb gister je app aangeschaft en vind het goed werken, gewoon lekker makkelijk een wallpaper kiezen voor je iPhone. Kan niet wachten op de update ;)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ik kwam ook een andere wallpaper app tegen, daar krijg je voor 1 dollar 4 wallpapers, daarna moet je per stuk gaan betalen :P

Dus eigenlijk is 1.59 gewoon een goede prijs hoor! :D (neem aan dat de rest gratis is dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
vandevorst schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:19:
Ik kwam ook een andere wallpaper app tegen, daar krijg je voor 1 dollar 4 wallpapers, daarna moet je per stuk gaan betalen :P

Dus eigenlijk is 1.59 gewoon een goede prijs hoor! :D (neem aan dat de rest gratis is dan :P)
Ofcourse, bedankt voor de reacties. Mocht je nou nog feature requests hebben, dan hoor ik het graag natuurlijk.

Zou flickr integratie iets zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door sorted.bits op 28-10-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e

[afbeelding] [afbeelding]

ben erg benieuwd:
  • verdient het een beetje?
  • nog geen claims gehad mbt copyrightschending?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iphysics :D... Ik had 'm hier nog niet voorbij zien komen...

Kosten --> 1,59

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Ik heb Shaker voor -,79 gedownload. En nu doet deze het niet meer (wel een start scherm, en dan er uit klappen, net als installer).. Iemand een tip om hem te her installleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
iPhone uitzetten en weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Het is echt fantastisch. Geweldig hoe alle mogelijkheden van de iPhone ook gebruikt worden. Het is natuurlijk ideaal voor multitouch, maar ook het gebruik van de accelleratiesensor is goed gedaan :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

me aaiphone vandaag terug van reparatie center; uiteraard alle content weg (niet verwonderlijk)

maar hoe krijg ik nu alles terug wat ik gekocht heb, zonder dit ene 2e keer te moeten afrekenen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Gewoon je telefoon weer aan iTunes hangen en de boel synchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
MrAcid schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:28:
iPhone uitzetten en weer aanzetten.
grappig... _/-\o_

Dat is uiteraard het eerste wat ik had gedaan.. re booten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
musiqman schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:47:
[...]

grappig... _/-\o_

Het was niet grappig bedoeld hoor, bij de meeste mensen lost dat het probleem op maar niemand lijkt het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
himlims_ schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:58:
me aaiphone vandaag terug van reparatie center; uiteraard alle content weg (niet verwonderlijk)

maar hoe krijg ik nu alles terug wat ik gekocht heb, zonder dit ene 2e keer te moeten afrekenen?
Mocht je het niet meer op je PC of Mac hebben staan, je kunt Apps gratis en onbeperkt opnieuw downloaden (met dezelfde iTunes account).
musiqman schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:47:
[...]

grappig... _/-\o_

Zoals ook in de TW staat mag je voor een probleem een nieuw topic openen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Hoedje schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:13:
[...]

Mocht je het niet meer op je PC of Mac hebben staan, je kunt Apps gratis en onbeperkt opnieuw downloaden (met dezelfde iTunes account).
Dit account heb ik actief staan, maar moet ik dan echt per applicatie/mp3tje opnieuw gaan zoeken welke ik gekocht heb? Ik kan namelijk alleen de factuur zien wat er besteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
himlims_ schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:17:
[...]

Dit account heb ik actief staan, maar moet ik dan echt per applicatie/mp3tje opnieuw gaan zoeken welke ik gekocht heb? Ik kan namelijk alleen de factuur zien wat er besteld is.
In iTunes heb je bij Advanced (Geavanceerd) en dan Check for Purchases (Controleer voor aankopen) een functie waarbij je al je aankopen controleert en waar nodig opnieuw download.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[img=http://img238.imageshack.us/img238/8553/clipboard01kh9.th.jpg][img=http://img238.imageshack.us/images/thpix.gif]

njah screendumpje posten ging niet zoals gepland.
maar de optie welke je aangeeft klinkt precies na wat ik zoek.
maar niet onder de aangegeven menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Laatst online: 30-01 17:16
himlims_ schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:40:
[img=http://img238.imageshack.us/img238/8553/clipboard01kh9.th.jpg][img=http://img238.imageshack.us/images/thpix.gif]

njah screendumpje posten ging niet zoals gepland.
maar de optie welke je aangeeft klinkt precies na wat ik zoek.
maar niet onder de aangegeven menu
Het is niet Geavanceerd, maar Store waar die optie zou moeten staan, my bad.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Heb m gevonden. Ga het probleem melden. Maar hoe kan ik Air Shaker opnieuw installeren zonder weer te hoeven betalen.

[ Voor 74% gewijzigd door musiqman op 31-10-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
musiqman schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:47:
Heb m gevonden. Ga het probleem melden. Maar hoe kan ik Air Shaker opnieuw installeren zonder weer te hoeven betalen.
Gewoon opnieuw downloaden, hij zegt dan van je hebt hem al gekocht en dan hoef je niet weer te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Als ik hem opnieuw koop krijg ik de keuze; wil u zeker dat u het programma wilt kopen en downloaden... voel er niets voor om weer 9ct te vergooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 01:25

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Gewoon doorklikken, je krijgt vanzelf de melding dat je het al eens gekocht hebt (mits je op hetzelfde iTunesaccount zit of course) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Dank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Nu.nl heeft nu ook een eigen App gemaakt:

http://www.nu.nl/news/182...plicatie_voor_iPhone.html

Hier te vinden in iTunes: http://phobos.apple.com/W...viewSoftware?id=294726570

Werkt soepel moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Laatst online: 30-10-2024
Precies wat ik zocht! Ik had de site al op mn hoofdscherm gezet, die kan nu mooi weg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cs_Alpha
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-03 21:00

Cs_Alpha

Dus...

HomegrownBGP schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:04:
Ik zit te klooien met de remote app, maar als ik deze dus open en een bibliotheek toe probeer te voegen dan krijg ik wel dat nummer, en dan zegt 'ie dat hij in iTunes op m'n PC gevonden moet worden, echter daar gebeurt niets? Ik heb in dit topic gezocht maar kon niets vinden daarover. Ja, ze zitten op dezelfde router.
Beetje late reactie maar probeer eens in de firewall van je PC de volgende poorten open te zetten:
TCP: 3689
UDP: 5353
Dit deed bij mij het trucje.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Haha, geweldige app:

Ocarina
Maak van je iphone een fluit, en leer deuntjes. Zo is mij twinkle twinkle little star inmiddels gelukt :P

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=zNwMhgaUk0c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De 1.1 update van Fieldrunners wordt op 11 november gesubmit bij Apple. Het bevat iig een nieuwe map, geluid(seffecten) en 2 nieuwe fieldrunners. Overigens heb ik hard nog steeds niet gehaald. Ik ben tot level 75 gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
Hoedje schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 13:22:
De 1.1 update van Fieldrunners wordt op 11 november gesubmit bij Apple. Het bevat iig een nieuwe map, geluid(seffecten) en 2 nieuwe fieldrunners. Overigens heb ik hard nog steeds niet gehaald. Ik ben tot level 75 gekomen :)
Wat kan wachten lang duren.. :( Fieldrunners is de reden waarom ik m'n oplader altijd bij me heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hoedje schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 13:22:
Zou je een screenshot kunnen plaatsen van jouw opstelling? :D Ik kom nog steeds niet verder als 50 en dat op medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Muthas schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:41:
[...]

Zou je een screenshot kunnen plaatsen van jouw opstelling? :D Ik kom nog steeds niet verder als 50 en dat op medium
Ik heb gisteren eindelijk level 98 op Hard gehaald. De choppers deden me zoals gebruikelijk de das om.

Sowieso is upgraden voor nieuwe turrets plaatsen handiger. Het upgraden verhoogt de gedane schade evenveel als een nieuwe bouwen en is goedkoper. Verder bouw ik om de 3 turrets een Goo-turret, zodat dingen continu worden afgeremd. Ook zorg ik ervoor dat turrets niet te lang op eenzelfde target kunnen schieten.

Daarnaast heb ik nog een truukje bedacht wanneer je ziet dat het fout gaat. Op pauze zetten, ergens aan het begin een gat maken en dan de oude uitgang dichtbouwen. Dan moeten ze vervolgens helemaal terugrijden en rijden ze dus twee keer langs een aantal van je turrets heen. Indien nodig herhalen, totdat ze dood zijn. Probleem is dat het dus niet werkt met choppers en daar gaat het bij mij dus ook mis. Heb nu iets bedacht dat misschien werkt, maar dat moet ik nog testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik vind het nogal vervelend dat je tijdens het smsen niet kan zien hoeveel smsjes je aan het versturen bent (dus afhankelijk van je gebruikte tekens) is hier toevallig een app voor die dat wel doet of aanpast? Hoe lossen jullie dit probleem op? Ik hoor het graag.

Ik ben dus op zoek naar iets dat aangeeft in het hoeveelde smsje in aan het typen ben, zeg maar. Ik hoop dat het duidelijk is wat mijn probleem is.

[ Voor 22% gewijzigd door bart1074 op 12-11-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Murderer schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:44:
Ik vind het nogal vervelend dat je tijdens het smsen niet kan zien hoeveel smsjes je aan het versturen bent (dus afhankelijk van je gebruikte tekens) is hier toevallig een app voor die dat wel doet of aanpast? Hoe lossen jullie dit probleem op? Ik hoor het graag.

Ik ben dus op zoek naar iets dat aangeeft in het hoeveelde smsje in aan het typen ben, zeg maar. Ik hoop dat het duidelijk is wat mijn probleem is.
handmatig tellen of jailbreaken,
dat zijn de enige opties

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Voor wie van een puzzelspelletje a la Mastermind houdt; mijn spelletje MasterBrain is vanaf vandaag tijdelijk gratis, hoop 't een nieuwe impuls te geven daarmee :)

MasterBrain (App Store Link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Muthas schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:41:
[...]

Zo ziet het er dan bij mij uit:

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/rogierpieters/100045/IMG_0004/web.png

Je kan nog hoger komen door op een gegeven moment de raket-torens te verkopen en daar van die tesla-torens voor te kopen. Maar dan kom ik dus ook niet verder dan iets van level 75 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Zo ziet het er bij mij uit. Ik upgrade de minigun-turrets als ze lang iemand kunnen raken, want ze helpen best mee en ze staan er toch om een doolhof uit te stippelen. Maar naarmate de tijd vordert, vervang ik ze op strategische punten door prism-towers.

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/59zfpe.png

Het enige nadeel van deze setup is dat alles dicht bij elkaar staat, waardoor veel torens op dezelfde units blijven schieten en sommige units gewoon ongeschonden door kunnen lopen. De goo-turrets staan dan ook strategisch ook al lijkt dat niet zo. Ze zorgen ervoor dat juist de hardlopers worden tegen gehouden en dat de volgende hardloper wordt tegen gehouden door de volgende ipv dat drie goo-turrets op hetzelfde target schieten. Maar hiermee heb ik dus level 98 op hard gehaald en ik denk dat deze keer de 100 wel gaat lukken. Ik bouw steeds meer rocket turrets voor die verrekte choppers. :P

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
funk-e schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:44:
[...]

handmatig tellen of jailbreaken,
dat zijn de enige opties
Echt waar? Ik heb inderdaad gehoord van BiteSMS, maar daarvoor moet je iphone gejailbreakt zijn waar ik nou niet echt op zit te wachten. Er zijn geen gelijkwaardige alternatieven? Zo niet, dan vind ik dat wel echt vreemd. Je zou zeggen dat veel mensen zouden willen zien hoeveel ze smsen.

• chrisO
  • Laatst online: 12-09 13:26
Murderer schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:01:
[...]

Echt waar? Ik heb inderdaad gehoord van BiteSMS, maar daarvoor moet je iphone gejailbreakt zijn waar ik nou niet echt op zit te wachten. Er zijn geen gelijkwaardige alternatieven? Zo niet, dan vind ik dat wel echt vreemd. Je zou zeggen dat veel mensen zouden willen zien hoeveel ze smsen.
Je zal waarschijnlijk moeten wachten tot Apple het een keer in z'n sms app inbouwt. aangezien Apple z'n stricte policy worden andere sms apps afgekeurd omdat er al een sms app is (die van Apple).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag willen we onze nieuwe applicatie ook hier even aankondigen:

De applicatie heet Taxi Hold'em
Taxi Hold 'em is een handige tool om snel een taxi te pakken te krijgen. Als je je iPhone horizontaal draait, toont de applicatie automatisch een flikkerend taxi symbool. Daarnaast kan je in de instellingen je favoriete type overgang en de snelheid instellen en als je op het scherm tikt hoor je een fluit signaal. Dit is ook uit te schakelen.

We hopen dat jullie onze app kunnen waarderen!
Groeten het iSignz team

Kopen? (79 cent) http://itunes.apple.com/W...oftware?id=296074786&mt=8
Meer info? http://www.isignz.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.isignz.nl/images/taxiholdemscreen.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ik merk dat schuin beter werkt, omdat ze dan meer bochten moeten maken en ze daardoor trager lopen:
Afbeeldingslocatie: http://www.criticaltheory.net/subatomic/download/file.php?id=38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig filmpje op de site, en leuke verschillende effecten.
ik wil niet heel lullig doen, maarrrr....
http://www.iphoneclub.nl/...odig-zwaai-met-je-iphone/
&
http://www.mysitestinksbu...l.com/taxi/pickr_taxi.gif opslaan en via 'Fotorol' laden ziet er ook zo uit?!:

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasj schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:55:
Weet niet of het al eerder is voorbij gekomen, maar mocht je als 'Ollander op zoek zijn naar een amerikaanse Itunes account zonder in het bezit te zijn van een creditcard, dan vind je hier een uitleg. Kun je apps zoals last.fm en google mobile downloaden!
Omdat bovenstaande link het niet meer doet, hier een andere link die het mogelijk maakt om gratis Apps uit een willekeurige Store te halen, bijvoorbeeld Last.fm in de US Store. Geen gedoe met Redeem codes, en veilig, want geen betaalgegevens nodig.
Tip: Lees goed de handleiding, zo moet je bijv. eerst een gratis App uit de Store van een ander land kiezen, daarna pas kiezen voor 'nieuwe account aanmaken' (anders krijg je de optie 'none' niet bij 'betaling')
Succes!

Link: http://techwiredau.com/20...-account-for-any-country/

(en voor het geval deze site eens off-line gaat of het artikel eens zal verdwijnen)

Grab a FREE iTunes account for ANY country.
Posted by Beau Giles on Sep 23, 2008 in Blog, Guides |
Subscribe

So, you’ve got a shiny new iPhone or iPod touch, and you’d like to load all those shiny apps that everyone keeps talking about. But, oh noes! You don’t have a credit card, or the App you want isn’t available in your country’s store. Or, you’re sick of this week’s Free Single Of the Week. This guide will let you create a free account for any country the iTunes store runs in. Interested? Good, let’s continue! :)

1. First of all – select the iTunes store in which you’d like to have an account. You can use the store selector towards the bottom of the iTunes store homepage.

2. When the front page loads up for your desired country – go and click on the top app from the “Top Free App” section.

3. When the app page loads, hit the ‘Get App’ button.

4. The login prompt will appear – click on ‘Create New Account’

5. Click Continue, then tick the “I Accept” box, and click Continue again

6. Fill out your details on the next page (you’ll need a real, valid email address), and click continue

7. And now, here is where it gets interesting. If you have followed each of the previous steps, you should now have a ‘None’ option as a payment method. Select that ;)

8. After that, fill out your details. If you don’t live in the country you’re creating the account in, make up an address. (Like say, for example, one of Apple’s Retail Store locations if they have some in that country. – http://apple.com/retail ), then click Continue

9. You will now see a message telling you to click on the confirmation link sent to the email you supplied earlier; it looks a little like this;

Then check your email inbox (or spam folder), open the email and click the confirmation link

10. iTunes will pop up, and here you’ll enter your brand new iTunes account details.

11. If all goes to plan, you will be greeted with a congratulations page.

12. You’re done! You can now download free music (namely the ‘Free Single Of The Week’), as well as some free TV shows in some stores, and all the free apps that are available to you in the App Store

Now, I have iTunes accounts for Australia, the United Kingdom, the USA, and now Canada!

Wait… why couldn’t I just create an account without going to the app store first?
If you try and create an account straight from the log on box/when you purchase some music, you will be missing the ‘None’ option from Step 7.

Can I fill out my credit card details for another country’s store?
Not unless it was issued in the country that you’re trying to add it to – iTunes will verify the location of where the card was issued. So, for example, you couldn’t use an Australian Visa card in the United States store.

Hey, I have a question that isn’t answered here….
Just leave a comment below, and I’ll try and help where I can. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Weet iemand of er al een applicatie is waarmee je live kan zien waar iemand anders (die ook een iphone heeft en hetzelfde appje draait bijvoorbeeld) zich bevindt?
Ik bedoel dus niet zoals Here I Am waarbij je een link mailt met je locatie, maar gewoon een stipje op een kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, even een lovend woordje voor de 'Trein' App vergeleken met de 'Op de Rails', zojuist met de trein gereisd, conducteur waarschuwde mij voor een uitgevallen trein waardoor mijn 7 minuten overstaptijd verlengd werd met 20 minuten! De conducteur liet het mij zien op zijn mobiel (blackberry? ik geloof dat het ns.nl was) Ik daarna meteen controleren op 'Trein' en jawel, inderdaad 21 minuten vertraging op mijn traject.... weet je waar je aan toe bent.....
Aangekomen op het betreffende overstap perron om te beslissen of ik met de metro verder zou gaan en eens flink om te reizen, zie ik dat de uitgevallen trein toch op het bord aangegeven werd en hij kwam ook nog. Meteen 'Trein' erop nageslagen, en die gaf inderdaad aan dat de 21 minuten veranderd was naar 2 minuten (was idd zo, wat precies!) en op 'Op de Rails' (ofwel mobiel.ns.nl) stond nog steeds aangegeven dat deze trein uitgevallen was... Op die informatie had ik toch bijna besloten om om te gaan reizen.
Ik weet al welke eruit vliegt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Trein is echt geweldig inderdaad. Elke minuut die een trein vertraging heeft wordt direct aangegeven, heel erg relaxed. Ik ben daardoor ook bijna altijd eerder op de hoogte van treinuitval/grote vertraging dan anderen op het perron waardoor je snel een metro/andere trein in kunt springen. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt een coole update aan van de Google app.
Je kunt nu gewoon praten om een google zoekopdracht te doen:

Google Mobile App for iPhone, now with Voice Search
Demo: http://www.youtube.com/watch?v=y3z7Tw1K17A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Damn, overal staat maandag, maar ik zie nog niks. Verdomde tijdverschil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 00:21:
Ha, even een lovend woordje voor de 'Trein' App vergeleken met de 'Op de Rails', zojuist met de trein gereisd, conducteur waarschuwde mij voor een uitgevallen trein waardoor mijn 7 minuten overstaptijd verlengd werd met 20 minuten! De conducteur liet het mij zien op zijn mobiel (blackberry? ik geloof dat het ns.nl was) Ik daarna meteen controleren op 'Trein' en jawel, inderdaad 21 minuten vertraging op mijn traject.... weet je waar je aan toe bent.....
Aangekomen op het betreffende overstap perron om te beslissen of ik met de metro verder zou gaan en eens flink om te reizen, zie ik dat de uitgevallen trein toch op het bord aangegeven werd en hij kwam ook nog. Meteen 'Trein' erop nageslagen, en die gaf inderdaad aan dat de 21 minuten veranderd was naar 2 minuten (was idd zo, wat precies!) en op 'Op de Rails' (ofwel mobiel.ns.nl) stond nog steeds aangegeven dat deze trein uitgevallen was... Op die informatie had ik toch bijna besloten om om te gaan reizen.
Ik weet al welke eruit vliegt! ;)
De ''blackberry'' is een iPaq en heet de RailPocket en is aangesloten op http://m.ns.nl/mobiel/planner.action

Die had ik toen ik nog bij de NS werkte ook op mn Wm devices (altijd handig) Ben ook nog steeds van mening dat deze gratis link net zo goed/beter werkt dan en trein en ook gratis is, dus voor mij ook een meerwaarde heeft :P

[ Voor 5% gewijzigd door musiqman op 17-11-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
musiqman schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:39:
[...]

De ''blackberry'' is een iPaq en heet de RailPocket en is aangesloten op http://m.ns.nl/mobiel/planner.action

Die had ik toen ik nog bij de NS werkte ook op mn Wm devices (altijd handig) Ben ook nog steeds van mening dat deze gratis link net zo goed/beter werkt dan en trein en ook gratis is, dus voor mij ook een meerwaarde heeft :P
Wat ik super relaxed vind aan Trein is dat je per station de actuele vertrektijden op kunt halen, daar pak je de winst. Mijn routeopties voor het dagelijkse woon- werkverkeer weet ik wel dus een planner heb ik niet nodig, actuele overzichten van vertragingen wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Maar die komen uiteraard/juist ook in de m site voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Net de Google Mobile App geupdate.
Werkt dus echt voor geen meter, dat voice zoeken. Ze zeggen zelf al dat het alleen engelstalig is, maar als ik engels tegen het ding zever, werkt het ook voor geen meter (en nee, mijn engels is zeker niet slecht ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
UltraSub schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:19:
Net de Google Mobile App geupdate.
Werkt dus echt voor geen meter, dat voice zoeken. Ze zeggen zelf al dat het alleen engelstalig is, maar als ik engels tegen het ding zever, werkt het ook voor geen meter (en nee, mijn engels is zeker niet slecht ;))
Ik kon niet zoveel dingen verzinnen, maar bijv. "Guitar Hero World Tour Drums", "Michael Crichton" en zelfs ".Net" gingen prima bij mij. Alleen bij "How many movies did Tom Hanks make" moest ik wat langer stil zijn tussen de woorden dan bij normale spreektaal om het te laten werken.

Ik vind vooral de uitwerking overigens erg goed. Door het gebruik van de sensor gaat de spraakbesturing automatisch aan als je de telefoon naar je oor brengt. Slim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Zelfde ervaring en mening als Hoedje. Geweldig hoe Google met innovatieve dingen komt, en dan niet (eerst) op hun eigen platform (Android) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:00:
Maar die komen uiteraard/juist ook in de m site voor.
Niet zo snel als in 'Trein' volgens mijn ervaring. Volgens mij maakt 'Op de Rails' ook gebruik van mobiel.ns.nl (weet ik zeker zelfs) die had ik ook geprobeerd. Die gaf op het moment dat ik die raadpleegde nog aan dat betreffende trein waarop ik moest overstappen uitgevallen was. 'Trein' had ik kort daarvoor nog geraadpleegd, en die had de uitgevallen trein/21 min. vetraging - meldingen al vervangen door '2 min. vertraging'. Vraag me niet hoe, maar die was toch echt eerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:39:
[...]

Niet zo snel als in 'Trein' volgens mijn ervaring. Volgens mij maakt 'Op de Rails' ook gebruik van mobiel.ns.nl (weet ik zeker zelfs) die had ik ook geprobeerd. Die gaf op het moment dat ik die raadpleegde nog aan dat betreffende trein waarop ik moest overstappen uitgevallen was. 'Trein' had ik kort daarvoor nog geraadpleegd, en die had de uitgevallen trein/21 min. vetraging - meldingen al vervangen door '2 min. vertraging'. Vraag me niet hoe, maar die was toch echt eerder!
Ik zou niet weten hoe, want Trein parset de informatie van m.ns.nl. Tenzij dat in de nieuwste versie verandert is door die eventuele deal met de NS waar de maker het over had.

Edit:
Die Google voice search werkt goed! Dit gaat inderdaad sneller dan typen. Bouw dat even in Safari, SMS en Mail in aub. :D De Nederlandse versie mag daarna. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Diddle op 18-11-2008 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets raars voorgehad vandaag met mijn 1 week oude ipod touch. Ik heb 6 (gratis) apps geinstalleerd via de app store. Die werkten prima tot ik vanmiddag plots geen van deze 6 apps kon opstarten Ik kreeg enkel het begincherm van het programma voor een secondje en daarna kwam terug het "startscherm" tevoorschijn. Alle andere (standaard) apps werkten nog wel. Weet iemand hoe dit komt ?

Ik dacht mss een fout bij het syncen met itunes, maar opnieuw syncen had ook geen resultaat. Ik heb dan eens een nieuwe application geinstalleerd via de app store en na het installeren(en itunes account ingeven) van die nieuwe app kon ik de voorgaande apps terug openen. Zeer raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Godsamme, bij mij paktie alleen het eerste woord, nadat hij eerst 10 seconden heeft lopen denken. En dus slaat het resultaat meestal nergens op. Maar ik moet toch niet hoeven praten als een robot? Dat doet die vent op YouTube ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-09 20:23
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:39:
[...]

Geloof me, alle trein apps parsen gewoon m.ns.nl. De maker van 'Op de Rails' zal wel gewoon vergeten zijn om 'cached responses' uit te zetten voor requests naar m.ns.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 15-09 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Zijn er mensen met ervaringen met Easy Wifi?
http://appshopper.com/utilities/easy-wi-fi

Log het je meteen in op KPN en T-Mobile hotspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Kom er gisteren achter dat 'Trein' met de laatste update opeens location aware is. Cool!

Zat in de trein en zag idd het dichst bijzijnde station verspringen van Maarssen naar Utrecht Zuilen.

Handy ook als je op een station komt waar je nog niet eerder bent geweest en even snel de actuele vertrektijden nodig hebt.

Voor mij nog altijd de beste app voor de iPhone/iPod Touch, absoluut zijn geld waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Grappig geluidje maakt die Google app ook, terwijl hij je gesproken tekst aan het verwerken is. Ik kan me herinneren dat er een artikel op Tweakers stond over dat geluid. Ik kan het niet meer vinden, maar was dat geluid bedacht door Google?

Overigens krijg ik het niet voor elkaar om het ding Hyves te laten verstaan. Nu is dat begrijpelijk aangezien het een niet bestaand woord is (hives wel), maar wat ik interessanter vind, is dat hij het continu verbeterd naar MySpace terwijl dat in mijn uitspraak niet eens in de buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Live Poker is veel te leuk. Gratis online pokeren.

PSN: Shiver23

• emiel74
Fieldrunners 1.1 is uit!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2M12YON4aQt8LYR6CMIH4LHH/full.jpg

NEW FEATURES
# Sound FX from a well-known sound designer!
# Sound and music is here! This update includes sound effects and a Fieldrunners theme song.
# Added a new map that requires new strategies.
# Added the highly requested Endless gameplay mode!
# Introduced two new fieldrunners. Watch out, one is invulnerable to goo!
# Added a grid to help place towers.
# The most recently obtained high score is now highlighted.
# Enhanced the visual quality of the title screen and the maps.
# Improved the user interface.

NEW OPTIONS Found in Settings on the iPhone home screen.
# Play your own MP3s in game by turning off sound.
# Set defaults for player name, difficulty and gameplay mode.
# Adjust sound and music volume.
# Turn grid on/off.
# Turn tutorials on/off.
# Turn vibration on/off.

BUG FIXES
# Fixed an issue where the build menu would disappear indefinitely.
# Fixed a bug that allowed the player to resume a completed game.
# The "new high score" dialog will now only appear if you achieve a new high score.

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Eindelijk, nu nog online multiplayer, meer towers en mogelijkheden om combo's te maken en dan ben ik helemaal tevreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 15-09 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Snaptell explorer is echt geniaal. Een foto van een boek/DVD/game/CD zorgt voor links naar imdb, reviews, prijzen, bestellen, wikipedia en dat soort dingen:
http://phobos.apple.com/W...oftware?id=291920403&mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

Shiver23 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:26:
Live Poker is veel te leuk. Gratis online pokeren.
Ik ben van de standaard 1000 chips naar 5580 gegaan... Maar als ik hem nu weer opstart en ga pokeren...dan zit ik aan tafel met ineens maar 20 chips :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Vos schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:00:
[...]

Ik ben van de standaard 1000 chips naar 5580 gegaan... Maar als ik hem nu weer opstart en ga pokeren...dan zit ik aan tafel met ineens maar 20 chips :?
Je kan het aantal spelers, de buy-in en blinds instellen. Die 20 gaat van je totaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Shiver23 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:05:
[...]

Je kan het aantal spelers, de buy-in en blinds instellen. Die 20 gaat van je totaal af.
Ik kies een 9 spelers tafel, $20 buy-in, blinds 1 en 2. Ik verlies mijn $20...en kan weer aan tafel gaan met $20. Dit gaat dan van dat totaal van 5k af ja...maar dat schiet toch niet op. Waarom kan ik niet aan tafel gaan met die 5k chips? Nu kan ik geen fatsoenlijke hand spelen...

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 21-11-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Maar je kan ook een hogere buy-in kiezen met bijbehorende blinds. Onder de optie waar je tussen 5 en 9 kiest kan je ook aan de schijf draaien voor de buy-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Shiver23 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:17:
Maar je kan ook een hogere buy-in kiezen met bijbehorende blinds. Onder de optie waar je tussen 5 en 9 kiest kan je ook aan de schijf draaien voor de buy-in.
Die schijf zag ik ja, ik dacht even dat je dat dan kwijt was om deel te mogen nemen :p. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Zo, dat is niet mis. Dat is wel lastig met zo'n applicatie, natuurlijk. Je verkoopt hem eenmaal, maar dan blijf je er wel kosten aan houden. En als je server offline gooit, heb je klanten die boos zijn omdat ze wel voor je programma betalen. Heb je dit dan ook meegerekend in je prijs?

Gezien je dataverkeer heb je er waarschijnlijk wel aardig wat verkocht, mooi! Ben wel benieuwd naar hoevaak zoiets nu verkoopt, dus zou je dat met ons willen delen (als je het wil/mag)?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
vandevorst schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:30:
[...]

Ik merk dat schuin beter werkt, omdat ze dan meer bochten moeten maken en ze daardoor trager lopen:
[afbeelding]
En op basis van jouw indeling het nieuwe level uit versie 1.1 even op easy geprobeerd. Dat ging erg goed, maar het was dan ook op easy :)

[ Voor 12% gewijzigd door Lustucru op 02-02-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
Ik vind het wel jammer dat er na veld 100 iedere keer dezelfde combinatie over komt vliegen.
Hieronder de opstelling waarmee ik eindeloos door kan spelen (op easy):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7BUF02dOh5dB1Q6QL3QeMR9m/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Muthas schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:33:
[...]

En op basis van jouw indeling het nieuwe level uit versie 1.1 even op easy geprobeerd. Dat ging erg goed, maar het was dan ook op easy :)
Heb het zelf op deze manier aangepakt en op medium was het geen enkel probleem, dus in de juiste volgorde bouwen zou het op hard ook mogelijk moeten zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/205ur03.png
emiel74 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:17:
Ik vind het wel jammer dat er na veld 100 iedere keer dezelfde combinatie over komt vliegen.

[afbeelding]
Bah, dat ziet er wel dodelijk saai uit ja...

[ Voor 9% gewijzigd door Lustucru op 02-02-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
emiel74 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:17:

[afbeelding]
Met de nieuwe update is dat gebrek aan diversiteit gelukkig opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Wat fotografie app-tips:

- Pano - horizontale/verticale panorama foto's - voorbeeld 1, voorbeeld 2
- PanoLab - Multilevel panorama foto's - voorbeeld 1, voorbeeld 2,
- Project Polaroid - Polaroid foto's - voorbeeld
- CameraBag - Foto schieten en bewerken met custom presets - voorbeeld 1, voorbeeld 2

Ik zoek eigenlijk nog 2 apps:
- GPX logger. Logt routes met GPS op de iPhone. Moet een history optie hebben waarin je meerdere routes in kan opslaan zodat je kan loggen zonder 3G/GPRS aan te hebben staan (voor buitenland!). Routes moeten vervolgens in GPX formaat gemaild kunnen worden of op een andere wijze op mijn mac komen.
- App om fullsize foto's van je iPhone naar je computer te krijgen. Via mail worden ze verkleind helaas.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Jasper schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:34:

- App om fullsize foto's van je iPhone naar je computer te krijgen. Via mail worden ze verkleind helaas.

Iemand nog tips?
Kan je hiervoor niet iPhoto gebruiken? Las namelijk dat je een mac hebt? Dan kan je ze in full size importeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jasper schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:34:

Iemand nog tips?
Ehm, hang de iPhone aan je computer, en ctrl-c, ctrl-v?
Dan heb je ze full size...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
@SaURoN: Misschien ben ik een te grote iPhoto beginner, maar ik zie mijn foto's daar niet in terug komen. Ook vind ik in iTunes geen optie om mijn foto's te importeren in iPhoto :?

@UltraSub: Hoe kom ik op mijn filesystem als ik de iPhone aan mijn mac hang? Met mijn 2G kon het via SSH, maar met een originele niet jailbroken 3G niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Jasper schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:27:
@SaURoN: Misschien ben ik een te grote iPhoto beginner, maar ik zie mijn foto's daar niet in terug komen. Ook vind ik in iTunes geen optie om mijn foto's te importeren in iPhoto :?

@UltraSub: Hoe kom ik op mijn filesystem als ik de iPhone aan mijn mac hang? Met mijn 2G kon het via SSH, maar met een originele niet jailbroken 3G niet.
Als ik iPhoto opstart kan ik daar in de linkerbalk me iphone selecteren, hij zegt ook of ik ze wil importeren?

Zit nu niet achter mac dus kan het niet testen.

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=333687

[ Voor 4% gewijzigd door SaURoN op 26-11-2008 10:36 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.