• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

dat zat al in de pc client. Via jailbreak is er wel een live scrobbler.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Alsatian schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:44:
ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Ik kreeg de melding eergisteren van last.fm op mijn pc. En toen ik vanavond mijn iPod aansloot op de pc gaf last.fm een melding dat een aantal nummers afgespeeld waren op mijn iPod en of ik die wilde scrobblen....
Dat doet de last.fm scrobbler al een aantal maanden. Het probleem bij mij is dat ik m'n iPod niet zo vaak aan m'n computer hang; dus als ik 'm weer eens synch wil ie graag 3/4 weken tegelijkertijd scrobblen...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik heb de melding nog niet eerder gekregen. Pas sinds deze week. Vandaar dat ik dacht dat het iets nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Alsatian schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:48:
Mochten jullie het nog niet weten, de last.fm app. scrobbled nu ook je ipod/iphone.
Dat doet de mijne al tijden hoor ;)

/spuit 11 zie ik nu

[ Voor 4% gewijzigd door jelle. op 12-09-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
http://www.dynolicious.com/

Iemand hier dit progje al eens geprobeerd en zo ja doet het echt wat ze beweren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Er was een tijdje terug een filmpje van mensen die het getest hadden in de US. Het schijnt behoorlijk goed te werken. Ik zal het even voor je opzoeken.

offtopic:
Gezellig Nate!

Al gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=0-DFbJQbeSY

[ Voor 13% gewijzigd door MrAcid op 12-09-2008 17:21 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Zonde eigenlijk dat er in dit topic niet zoveel gepost wordt, er zijn toch genoeg leuke apps, waaronder spelletjes:

The Force Unleashed is uit. Het schijnt een beetje tegen te vallen en alleen leuk te zijn voor echte Star Wars fans. Maar wel mooie graphics en het een van de weinige spellen dat goed gebruik maakt van multitouch.

Ook cool gebruik van multitouch maakt Touch Grind. Je bestuurt de skateboard met twee vingers, alsof het voeten zijn en zo kun je tricks doen. Het idee lijkt leuk, het spel komt begin oktober uit :)

Van Galcon is de prijs gehalveerd. Het is leuk spelletje, zeker voor mensen die van strategie spellen houden.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iK_9ZnwZMaY]

Line Rider iRide staat nog op m'n verlanglijstje. Het lijkt me een heel tof spel. Maar ik kom al nauwelijks toe aan m'n andere spellen :P. Kost ook maar iets van 2,40 euro.

En dan zijn er natuurlijk nog updates uit. O.a. voor de iTunes Remote app, waardoor het nu mogelijk is om playlisten te maken en de Genius functie te gebruiken.

Ook de update voor Super Monkey Ball is het vermelden waard. Die is al wat langer uit, maar maakt het spel een stuk speelbaarder. Je kunt nu per level het spel beeindigen en dan verder gaan. Terwijl dat eerst alleen per wereld kon (10 levels). Daarnaast is het dode punt wat groter geworden, waardoor het iets makkelijker te besturen is :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
ik ben zeer benieuwd naar touch grind.
vond het al vreemd dat ik hem niet kom vinden maar google vertelde mij dat die volgende maand uitkomt :)

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:31
MasterMaceMichu schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:49:
Hebben meer mensen last dat de updates je reeds gekochte apps niet willen installen? bijna allemaal geven ze een vage foutmelding. Enige wat je kunt doen is ze uninstallen en weer opnieuw erop zetten....beetje omslachtig!
Ben ik echt de enige??

3D Print Service || Activated Carbon

• Hoedje
Je kunt je probleem beter in een nieuw (eigen) topic aankaarten. Omschrijf je probleem duidelijk en let dan wel op Apple Media Devices Beleid :). Hier verdrinkt het waarschijnlijk tussen alle niet problemen, plus dat iemand hier toevallig maar moet kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 17-09-2008 17:32 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Via de iPhone of via iTunes? Updates via de iPhone kan ik niet downloaden, via iTunes geen problemen.

• Hoedje
Hoedje schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:26:
[video]

Van Galcon is de prijs gehalveerd. Het is leuk spelletje, zeker voor mensen die van strategie spellen houden.
Er is nu ook nog een gratis (Lite) versie uit met een aantal levels. Echt een aanrader!

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zit te klooien met de remote app, maar als ik deze dus open en een bibliotheek toe probeer te voegen dan krijg ik wel dat nummer, en dan zegt 'ie dat hij in iTunes op m'n PC gevonden moet worden, echter daar gebeurt niets? Ik heb in dit topic gezocht maar kon niets vinden daarover. Ja, ze zitten op dezelfde router.

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 09:13
Blue Skies Airforce Academy is ook een leuke game!

Hieronder een paar video's van de komende update:

[ Voor 7% gewijzigd door boredgeestje op 17-09-2008 22:56 ]

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:27
Ik heb 2 applicaties waarvan een update zou moeten zijn. Maar als ik em probeer up te daten zegt ie dat er op dit moment aan die applicatie gewerkt wordt. En ik kan em dus niet updaten. gaat om Decibel Meter, en Seismometer.

Iemand anders zelfde probleem?

[ Voor 7% gewijzigd door Noxa op 22-09-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

BiiBall 3D is voor een korte tijd helemaal GRATIS (dus niet de lite versie)

[ Voor 26% gewijzigd door lasharor op 29-09-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

lasharor schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:09:
BiiBall 3D is voor een korte tijd helemaal GRATIS (dus niet de lite versie)

[video]
Hier niet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm dat was dan wel heel erg kort....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ik heb hem wel gratis gedownload een paar uur terug. Er is niet zo gek veel aan alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Hm hier ook niet gratis meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:49
Nasty Nate schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:19:
http://www.dynolicious.com/

Iemand hier dit progje al eens geprobeerd en zo ja doet het echt wat ze beweren?
Ik heb een gratis programma gedownload via app-store genaamd: Rev Lite.

Volgens mij is dit een vergelijkbaar programma alleen dan gratis en met meer opties. Misschien dat je daar even naar kan kijken... btw echt ongelooflijk vet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met hardloop applicaties? Ik heb zelf het gratis GPS tracker getest, maar echt OK werkt dit niet, het enige wat het doet is een lijn trekken tussen de locaties waar je bent geweest, de gemiddelde snelheid uitrekenen lukt daar al niet eens mee :(.

Ik heb een iPhone 3G. GPS kan dus, maar geen Nike+.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb zelf Path Tracker geprobeerd en dat werkt op zich wel aardig. Als het scherm aanblijft logt ie wel keurig om de paar seconden en krijg je een mooi lijntje. Werkt ook gewoon met een GPRS verbinding (dus 3G uit, wel GPS nodig natuurlijk ;) ). Enigste probleem is dat zodra het scherm uitgaat hij stopt met tracken, want zodra het scherm weer aan gaat is het een na laatste punt de plek waar je het scherm uit deed, en de laatste punt de plek waar je dan bent. En met scherm aan vreet je je batterij leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Datafeest schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:29:
Heeft iemand ervaring met hardloop applicaties? Ik heb zelf het gratis GPS tracker getest, maar echt OK werkt dit niet, het enige wat het doet is een lijn trekken tussen de locaties waar je bent geweest, de gemiddelde snelheid uitrekenen lukt daar al niet eens mee :(.

Ik heb een iPhone 3G. GPS kan dus, maar geen Nike+.
Ik gebruik Runkeeper. Is volgens mij wel de duurste maar ook redelijk compleet. Snelheid enzo geeft hij wel ok weer en je route kan je achteraf via de website bekijken. Wat helaas niet kan is het delen van je resultaten.

Gemiddeld klopt de snelheid wel, maar tijdens het lopen geeft hij nogal afwijkende snelheden weer. Geen idee hoe dat komt. Voordeel is dat de applicatie gewoon doorloopt als je iphone in standby gaat.

Trailguru heb ik er ook opstaan. In potentie een betere/completere app dan Runkeeper, maar die gaat ook uit als je iphone op standby gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 29-09-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

he dat is vreemd paar uur geleden was biiball nog gratis (ik heb er in ieder geval niet voor moeten betalen).
Nou ja ik heb het in ieder geval gemeld :p

Edit: volgens mij is hij nou weer gratis hoor (nederlandse appstore)

[ Voor 19% gewijzigd door lasharor op 29-09-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb vanavond rondje geprobeerd met Trailguru en ben meteen om. Werkt minstens net zo goed als Runkeeper, houdt meer GPS-gegevens bij en heeft veel betere communicty features. Daarbij is het nog gratis ook. Dus voor de buitensporters: Trailguru is de shit.
Bijkomend voordeel is dat je achteraf je route upload ipv dat het programma continu een internetverbinding openhoudt. Scheelt dus ook een stukje in het batterijverbruik dat met GPS toch al behoorlijk is.

Mijn ronde: http://www.trailguru.com/wiki/index.php/Track:18IJ

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 30-09-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 14:20
Shiver23 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 00:10:
Ik heb vanavond rondje geprobeerd met Trailguru en ben meteen om. Werkt minstens net zo goed als Runkeeper, houdt meer GPS-gegevens bij en heeft veel betere communicty features. Daarbij is het nog gratis ook. Dus voor de buitensporters: Trailguru is de shit.
Bijkomend voordeel is dat je achteraf je route upload ipv dat het programma continu een internetverbinding openhoudt. Scheelt dus ook een stukje in het batterijverbruik dat met GPS toch al behoorlijk is.

Dit ziet er vet uit, dat wil ik ook :9 Ook leuk als je een hike tocht hebt dat die de fotos er ook bij zet. Zeer compleet zo te zien !

Even een ander vraagje, zjin er ook programma's voor de iPhone die continu je plaats bepalen en dat kunnen uploaden naar internet, dat je dus zegmaar altijd te tracen bent voor mensen die op je website kijken. Dat ze je via een google map zien bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:04
Even een ander vraagje, zjin er ook programma's voor de iPhone die continu je plaats bepalen en dat kunnen uploaden naar internet, dat je dus zegmaar altijd te tracen bent voor mensen die op je website kijken. Dat ze je via een google map zien bewegen.
Deze is er wel, moet je even onder de GPS groep zoeken, ben de naam kwijt, kwam hem laatst tegen.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
ik heb een beetje een probleem met de app store. Je kan alleen een volledig account aan maken op het moment dat je een betalingsmanier invoerd. Nu het ik geen creditcard (de meeste niet) en dus wil ik via click and buy. Daar is mijn oude account geblokkeerd wegens te vaak invoeren van verkeerde geboortedatum en vervolgens moet ik hun bellen, Nadat ik dat gedaan heb en mijn goede geboortedatum ingeoverd te hebben zeggen ze hem niet te kunnen unlocken omdat ik nog geen 18 ben. (kom uit 1991). Maar nu kan ik in de appstore dus ook geen gratis producten downloaden omdat hij dan eerst wil dat je je account compleet maakt.
Iemand enig idee of ik die stap kan overslaan? En wil ook een volledig account want wil ook dignen kopen via appstore, maar dat zit dus dwars. Vind het wel slecht dat je niet iets als iDeal kan gebruiken bij apple :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Dat ziet er leuk uit! Eens keer proberen met mountainbiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Dank je :)
Als ik het goed zie heb je alleen geen mogelijkheid om op een locatie te klikken en te zien hoe laat je daar was + je snelheid? Dat's wel jammer.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Er staat nu een adventure voor de iPhone in de store: The Stone of Destiny

Dit spel kost normaal 8 euro, maar alleen vandaag (hoe lang nog?) 80 cent. Ik ga hem eerst even 'uitproberen'. Doe er je voordeel mee. edit: even geprobeerd. Het zijn meer zoekplaatjes. Wel grappig, maar niet echt een lastige adventure (iig het begin).

Zijn er trouwens mensen die een ICE (in case of emergency) applicatie gedownload hebben? Zo ja, welke en waarom die?

[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 30-09-2008 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SoD is stiekem toch wel erg leuk. Zoekplaatjes blijken erg verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
iemand enig idee hoe je een account kan aanmaken zonder dat je clickandbuy (ben nog geen 18) of creditcard hoeft te gebruiken. Bij het iphone topic zeggen ze kies de optie Geen bij betalingen, maar ik krijg deze optie helemaal niet. En op deze manier kan ik ook niet de gratis apps downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Mich schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:37:
[...]

Dit ziet er vet uit, dat wil ik ook :9 Ook leuk als je een hike tocht hebt dat die de fotos er ook bij zet. Zeer compleet zo te zien !

GPSTracker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Dat TrailGuru ziet er vet uit! Stiekem baal ik wel een beetje dat ik nu maar een oude iPhone heb zonder GPS :'(
Zelf trouwens ook een klein spelletje in de App Store staan, MasterBrain.

@darkpluisje: moet je echt 18 zijn voor Click&Buy? Hoe controleren ze dat uberhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
R4NCOR schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:53:
Dat TrailGuru ziet er vet uit! Stiekem baal ik wel een beetje dat ik nu maar een oude iPhone heb zonder GPS :'(
Zelf trouwens ook een klein spelletje in de App Store staan, MasterBrain.

@darkpluisje: moet je echt 18 zijn voor Click&Buy? Hoe controleren ze dat uberhaupt?
naja dat heb ik niet zo slim gedaan. Had een oud account staan, en probeerde daarop in te loggen maar had de geborotedatum verkeerd waardoor hij werd geblokkeerd. Ik naar hun bellen en na het beantwoorden van wat vragen vroegen ze mijn geboortedatum, waarop ik vrolijk 1991 antwoorde (ja het was engels en die gast was slecht te verstaan dus dacht niet echt na) en dus ben ik geen 18. Vervolgens probeerde ik vandaag te bellen en te zeggen dat ik uit 1990 oid zou komen, maar die jongen van vorige keer had een aantekening gemaakt want hij wist dat ik al eerder gebeld had. En dus kreeg ik de optie, of ik moest ze mailen met een scan van mijn id kaart, of mijn account werd geblokeerd. Naja 2 minuten later kreeg ik een mailtje dat ik de regels had overtreden en dat mijn clickandbuy account was gewist, en dat ze zouden kijken of ze voor het overtreden van de regels rechtelijke stappen zouden ondernemen. (alsof ze dat ooit zouden doen :P)

maja zit dus nog wel met een probleem, moet mijn vader maar een account laten maken op zijn rekening ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
Shiver23 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 00:27:
SoD is stiekem toch wel erg leuk. Zoekplaatjes blijken erg verslavend.
Het is inderdaad een vermakelijk spelletje en zeker niet duur nu het tijdelijk € 0,80 kost!
Snel kopen dus ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Wil SoD kopen, maar krijg Kan niet verbinden met iTunes, indentiteit niet geaccepteerd... wat is dat nu?
Apart, via iTunes eerst wel error, nu geen error?

[ Voor 35% gewijzigd door Tristan op 01-10-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb wel problemen met SoD.... Niet via de touch zelf en ook niet via iTunes wil het mij lukken. Beide een error...

1 of andere foutcode "5002"

EDIT: Hij dut 't ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Ben ik de enige die de oude appstore mist? Eerst kon je heel makkelijk zien welke applicaties er bij waren gekomen door te klikken op 'alle aplicaties' en dan te sorteren op releasedate. Nu zou je denken: klik op 'nieuw' en dan sorteren op release, maar dan is de nieuwste applicatie gpsCompass van 26 september :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik moet er ook erg aan wennen... ik dacht 'wtf zijn alle apps heen'.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Dit is wel erg handig: http://appshopper.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Everest is een gelijknamig spel als SoD. Ben er helemaal aan verslaafd en vrienden vinden het ook te gek. Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:54

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Hebben jullie de nieuwe applicatie "Trein" al gezien? Voor die 2,40 aangeschaft, werkt erg gelikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik ben van plan een 2de hands Iphone te kopen met al een heel aantal apps op.
Is het mogelijk, en zoja hoe, om deze apps nog te gebruiken als ik hem koppel aan mijn account, en eventueel dingen bijkoop.
Ik zou graag namelijk de iphone terug naar fabrieksinstellingen willen brengen, om dan achteraf de apps die ik wil terug te laten installeren.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:34:
Hoi,
Ik ben van plan een 2de hands Iphone te kopen met al een heel aantal apps op.
Is het mogelijk, en zoja hoe, om deze apps nog te gebruiken als ik hem koppel aan mijn account, en eventueel dingen bijkoop.
Ik zou graag namelijk de iphone terug naar fabrieksinstellingen willen brengen, om dan achteraf de apps die ik wil terug te laten installeren.
Alvast bedankt!
Dat gaat dus niet lukken. Sowieso zou ik daar nooit aan beginnen. De apps zijn namelijk gekoppeld aan de iTunes account. Je kunt ze dan nooit meer opnieuw downloaden, noch installeren van een backup (je hebt immers niet de gegevens van de account waarmee ze gekocht zijn).

Fieldrunners

Het is een hele mooie variant van Tower Defense. De graphics zijn super, de controls doordacht en de reviews zeer positief. Desondanks is het nog wat karig voor 4 euro. Maar de ontwikkelaar heeft een update aangekondigd, om dat aan te pakken.

[ Voor 19% gewijzigd door Hoedje op 07-10-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ Hoedje moest me weer 'ns aftroeven :P
De apps zijn per definitie gekoppeld aan een account (ook de gratis apps). Dit kun je ook terugzien als je de info over een app opvraagt. Als je de apps op jouw computer wilt gebruiken, zul je de computer moeten autoriseren met het account waarmee de apps zijn gekocht. Je kunt niet apps overplaatsen naar een ander account. Je zult ze of opnieuw moeten downloaden, of opnieuw moeten kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 07-10-2008 20:04 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daedalus schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:03:
^^ Hoedje moest me weer 'ns aftroeven :P
De apps zijn per definitie gekoppeld aan een account (ook de gratis apps). Dit kun je ook terugzien als je de info over een app opvraagt. Als je de apps op jouw computer wilt gebruiken, zul je de computer moeten autoriseren met het account waarmee de apps zijn gekocht. Je kunt niet apps overplaatsen naar een ander account. Je zult ze of opnieuw moeten downloaden, of opnieuw moeten kopen.
Hihi! Thx allebei! had zoiets al wel verwacht.... En een minder legale manier is er wsl ook niet echt? :?
Kerel van wie ik iphone koop wilt natuurlijk nog munt slaan uit de apps die erop staan...
als ikm aan zn verstand kan brengen dat dat natuurlijk onzin is, dan vervoeg ik binnenkort het "iphone-clubje", en stap ik uit het HTC clubje... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Q schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:47:
Hebben jullie de nieuwe applicatie "Trein" al gezien? Voor die 2,40 aangeschaft, werkt erg gelikt. :)
Werkt inderdaad geweldig. Ik reis niet vaak met de trein, maar dat is wel heel handig, zoveel fijner dan met de website werken.

Weet iemand trouwens of er een NNTP of newsgroup reader is voor de iPhone? Ik heb gezocht in de AppStore, maar heb niets gevonden. Is er anders een app die dat kan voor gejailbreakte iPhones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Hoedje schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:56:
[...]
Fieldrunners

[video]

Het is een hele mooie variant van Tower Defense. De graphics zijn super, de controls doordacht en de reviews zeer positief. Desondanks is het nog wat karig voor 4 euro. Maar de ontwikkelaar heeft een update aangekondigd, om dat aan te pakken.
Dit is echt het allervetste spel tot nu toe! Gisteravond in bed wilde ik het even proberen, meteen anderhalf uur bezig geweest... :X Heel erg gaaf! Aanrader voor iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MrAcid schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:56:
[...]

Dit is echt het allervetste spel tot nu toe! Gisteravond in bed wilde ik het even proberen, meteen anderhalf uur bezig geweest... :X Heel erg gaaf! Aanrader voor iedereen!
Het is inderdaad te verslavend. Ik ben het nu ook steeds tussendoor aan het spelen, het probleem is alleen dat gamen nogal veel vergt van de batterij :P In m'n eerste poging heb ik level 100 gehaald op medium. Vooral de helicopters waren dodelijk op het laatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
MrAcid schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:56:
[...]

En bedankt, heb het net gekocht en meteen 3 uur van mijn leven vergooid ermee. :X

Heerlijk spel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
:D

Volgens mij heb ik er ook al 5 uur opzitten inmiddels ofzo, het is echt vet! Elke keer weer wat nieuws proberen om het nog wat langer vol te houden! Ik kom op medium trouwens met moeite tot round 70 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Aquaforest CatchTheEgg en Samegame zijn alle 3 gratis geworden, en ik moet zeggen het zijn 3 super games

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hxpGdRH7J5I]

Van Catchthe egg en samegame zijn geen video's :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:02:
Aquaforest CatchTheEgg en Samegame zijn alle 3 gratis geworden, en ik moet zeggen het zijn 3 super games

Je bent me een paar uur voor ;). Maar het is "NeoSameGame", Aqua forest had ik ooit al eens gekocht en deze 2 heb ik nu ook maar meteen gedownload :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0DN3pKdaqFQ]

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
lasharor schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:02:

[video]

ben ze snel gaan downloaden, aquaforest is geweldig... Maar voor hoelang zijn ze te krijgen, want er staat trail op, dus kan je ze maar enep aar dagen spelen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Vandaag even iDayZ gedownload, dat is wel een supermakkelijk birthday programmatje, mocht je bij je contacten birthday's hebben aangegeven :)

Verder is fieldrunners ook uitermate verslavend!

[ Voor 15% gewijzigd door SaURoN op 12-10-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De eerste keer bij Fieldrunners ging ik dus dood bij medium in level 100. Ik heb nu level 100 gewoon gehaald, maar dat is ook meteen het einde. Het gaat maar tot level 100 :P Op hard kom ik overigens niet echt ver, alhoewel ik dat ook pas een keer heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Hoop dat er snel nieuwe maps en sounds en towers etc komen :P Is echt zo'n spelletje wat je snel ff wilt doen en dan gewoon een half uur verder bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

SaURoN schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:26:
Vandaag even iDayZ gedownload, dat is wel een supermakkelijk birthday programmatje, mocht je bij je contacten birthday's hebben aangegeven :)

Verder is fieldrunners ook uitermate verslavend!
Volgens mij kan je gewoon blijven spelen, maar het kan dat updates betaald worden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
lasharor schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 15:37:
[...]

Volgens mij kan je gewoon blijven spelen, maar het kan dat updates betaald worden ofzo.
Huh je hebt toch al betaald dan zijn updates toch gratis of moet je dan weer betalen :S Dat zou behoorlijk klote zijn namelijk.....

Kan je dat eigenlijk kieen betaalde of niet betaalde updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Alle updates van alle programma's zijn tot nu toe gratis geweest. Ik denk dat een developer gewoon echt een nieuwe app moet plaatsen in de app store om mensen opnieuw te laten betalen. Een "v2" dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:46

dbzfan

Nee.

Ik wil aquaforest downloaden, maar krijg op m'n itouch al de hele tijd de melding dat ze aan het updaten zijn en hem daarom niet kan installeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Even wachten dus tot ze klaar zijn met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:55:
Ik wil aquaforest downloaden, maar krijg op m'n itouch al de hele tijd de melding dat ze aan het updaten zijn en hem daarom niet kan installeren :(
Best kans dat het dan weer geld gaat kosten.. heb dat zelf ook 1x gehad met een game die gratis was. Was iets met vuurwerk ofzo, kreeg het maar niet voor elkaar door 1 of andere update bij hun. Paar uur later zat hij onder 't knopje "betaald".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
De aktie van de 3 gratis apps (Aquaforest etc) zou zoals erbij vermeld werd dan ook duren tot 12 oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Aquaforest is nou weer betaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Hoedje schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:54:
[...]

Het is inderdaad te verslavend. Ik ben het nu ook steeds tussendoor aan het spelen, het probleem is alleen dat gamen nogal veel vergt van de batterij :P In m'n eerste poging heb ik level 100 gehaald op medium. Vooral de helicopters waren dodelijk op het laatst...
Inderdaad geweldig _/-\o_ Net tijdens college gedownload en daarna heb ik niet veel meer meegekregen van de les :P Helaas ben ik niet zo goed, en konden rond level 50 al 10 heli's ontsnappen, nu maar eens verder :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
Hoe werken die GPS trackers nu eigenlijk? Je kan toch geen apps op de achtergrond hebben draaien dus wil dat zeggen dat tijdens je hele rit de tracker applicatie actief moet blijven?
Sluit die niet zelf af als de iPhone op standby gaat?

Is me even niet helemaal duidelijk :?

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Weet iemand hoe ik voorbij Maris Brood kan komen in SW?

Heel frustrerend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
echt een mooi apps paltform die iPhone.

Hier vind ik de laatste veel apps. simpele reviews.
Maar je kan heel makkelijk de gratis apps vinden enzo, en ook degene die zijn afgeprijsd. Heeft me wel euro's gescheeld :D

http://appshopper.com/

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
musiqman schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:59:
Weet iemand hoe ik voorbij Maris Brood kan komen in SW?

Heel frustrerend :(
Je moet die plant volgens mij op haar laten duiken :Pdoor pull dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Robbeke schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:56:
Hoe werken die GPS trackers nu eigenlijk? Je kan toch geen apps op de achtergrond hebben draaien dus wil dat zeggen dat tijdens je hele rit de tracker applicatie actief moet blijven?
Sluit die niet zelf af als de iPhone op standby gaat?

Is me even niet helemaal duidelijk :?
Ontwikkelaars hebben de mogelijkheid om een applicatie te laten doorgaan wanneer die applicatie draait en de iPhone vervolgens wordt uitgezet door de powerknop bovenop. In sommige GPS trackers werkt dit echter niet perfect en moet je het scherm echt aan laten om het tracken te laten doorgaan. De iPhone vreet wel stroom wanneer je zo'n GPS tracker aan laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
SaURoN schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:27:
[...]

Je moet die plant volgens mij op haar laten duiken :Pdoor pull dacht ik
Welke plant? we hebben het over de App he? Ik zie 2 gouden buizxen/palen achtrer haar staan en een beschermingsschild om haar heen... Das Maris toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Brushes is tot eind deze week 1 eurootje..
Ik wilde hem dus kopen maar m'n wachtwoord en ID doen het sinds gisteren niet meer.. Ik dacht eerst omdat Apple de store had ververst dat het tijdelijk was, maar niet dus..

Brushes is een teken programmaatje,
dit is een grote concurrent voor de app "Colors!" van http://colors.collectingsmiles.com/ voor 4 euro , waar ik zelf liever mee werk, ook omdat ik daaraan mee help ontwikkelen. "Colors!" komt binnenkort met een gratis update, onder andere met gallery ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:46

dbzfan

Nee.

dbzfan schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:55:
Godver! nu voor 6.99 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em en vind er niet veel aan... zou er zeker geen 7 pleuri voor betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Tip voor de mensen die het nog niet weten. Het spel Rock'n'Roll is vandaag gratis, omdat de lite versie vertraging had opgelopen oid. Aardig spelletje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de nieuwe Ipod touch in USA gekocht. Probeerde een gratis spelletje te downloaden maar krijg de melding dat ik alleen in de nederlandse store spelletjes kan aanschaffen?? Ik heb de regio, het toetsenbord en de taalinstelling op nederlands gezet. Geen idee of ik eerst 10 euro moet betalen (geen idee waar en hoe dat moet?). De prijzen van de spelletjes staan wel allemaal in $$, niet in euro's.
Ligt het daaraan en wat kan ik daaraan veranderen als dat nodig is?

Dank! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 02:24:
Heb net de nieuwe Ipod touch in USA gekocht. Probeerde een gratis spelletje te downloaden maar krijg de melding dat ik alleen in de nederlandse store spelletjes kan aanschaffen?? Ik heb de regio, het toetsenbord en de taalinstelling op nederlands gezet. Geen idee of ik eerst 10 euro moet betalen (geen idee waar en hoe dat moet?). De prijzen van de spelletjes staan wel allemaal in $$, niet in euro's.
Ligt het daaraan en wat kan ik daaraan veranderen als dat nodig is?

Dank! :?
je moet in de appstore, helemaal onderaan in het beginscherm je store op nl zetten ipv us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@darkpluisje

helaas, die mogelijkheid staat er niet. ik kan onderaan kijken wat ik wil. ik heb wel alle instellingen veranderd naar nederland, nederlands en de tijdzone ook.
ik weet niet zeker wat je met het beginscherm bedoelt, maar ik heb zowel op het scherm waar de icoontjes op staan gezocht als in het beginscherm van app store zelf.

bedankt voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@darkpluisje

aaaaaggghh, en ineens daagt me iets...ik wilde um meteen gebruiken dus ik heb um in de applestore in new york meteen actief laten maken en dat is natuurlijk gebeurd via de amerikaanse itunes...
ga morgen proberen um opnieuw actief te maken via de nederlandse itunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 00:36:
Tip voor de mensen die het nog niet weten. Het spel Rock'n'Roll is vandaag gratis, omdat de lite versie vertraging had opgelopen oid. Aardig spelletje. :)
Thnx ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 03:30:
@darkpluisje

aaaaaggghh, en ineens daagt me iets...ik wilde um meteen gebruiken dus ik heb um in de applestore in new york meteen actief laten maken en dat is natuurlijk gebeurd via de amerikaanse itunes...
Het enige wat je hoeft te doen is een account aanmaken voor de Nederlandse iTunes store en dan je iPhone syncen met de computer waarop die account staat ingelogd. Op die manier kun je ook switchen tussen de Nederlandse en Amerikaanse App Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 03:30:
@darkpluisje

Waar heb je hem gekocht dan? Imo in de applestore (5th avenue) wouden ze het niet doen, de mac's met dockingstation (stonden helemaal in de hoek naast de accesoires) waren zogenaamd zo ingesteld dat dit niet kon.

Je moet gewoon een nieuwe account aanmaken op de nederlandse applestore, dus met een andere gebruikersnaam dan nou, want je hebt deze al geregristreerd op je amerikaanse account.

[ Voor 21% gewijzigd door lasharor op 16-10-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@applehoer en lasharor

gekocht op 5th av en daar is ie ook geactiveerd. juiste persoon tegen het lijf gelopen denk ik. Mn vriend heeft er later een gekocht op 14th en daar wilden ze zijn ipod touch niet activeren. Toen ben ik even heel duidelijk geweest over wat ik van de klantvriendelijkheid vond van het bedrijf waar ik toch al erg veel spaarcentjes naar toe heb gebracht en dat ik niet van plan was dat te accepteren. De medewerker is toen naar zijn manager gegaan om om toestemming te vragen. In de tussentijd werden we benaderd door een andere medewerker die het activeren al voor elkaar had toen de eerste medewerker terugkwam met de mededeling dat hij toestemming had gekregen. Ik ben er niet trots op dat het zo moet want ik vind het gewoonweg belachelijk, die attitude die in veel applestores heerst. Echt, er zijn best aardige medewerkers bij maar ik kan echt zeggen dat dit wereldwijd zo is, die arrogantie. En waarom klanten zo benaderd worden? Geen idee.
Overigens; heb vandaag opnieuw aanmelding gedaan via eigen mac en het is gelukt; heb gewoon de nederlandse app store. bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:32
Ik heb de RSS feeds van Appshopper.com maar toegevoegd, en wel de volgende:
New Appz
Price Changes

Dan kan ik dat een beetje volgen :D altijd handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
Iphone gisteren gekocht en via jullie al aardig wat goede appz door gekregen. Super!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
voor de mensen die fan zijn van iBall.. nu ook iBall3D... erg grappig, zij het dat er maar 9 verschillende spelletjes zijn (3 levels in 3 modi).. Maar het is dan ook een gratis app!

http://appshopper.com/games/iball3d

andere app die ik aanraad is Dactyl! Erg leuk, zeker als je tegen iemand voor de hiscore gaat is het erg verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Voor de mensen die hun Hotmail willen lezen en emails versturen op de iPhone raad ik het programma mBoxMail aan:

http://appshopper.com/productivity/mboxmail

Werkt prima bij mij. _/-\o_

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
NickySantoro schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:06:
Voor de mensen die hun Hotmail willen lezen en emails versturen op de iPhone raad ik het programma mBoxMail aan:

vind 10 dollar wel veel... Surf met hetzelfde gemak even naar hotmail.com ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

NickySantoro schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:06:

Hmz..10 dollar is best wat. Werkt het ook met push e.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Vos schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:09:
[...]

Hmz..10 dollar is best wat. Werkt het ook met push e.d?
Volgens mij niet, Je start gewoon het programma op en hij synced gewoon met je hotmail account

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Weet niet of het al eerder is voorbij gekomen, maar mocht je als 'Ollander op zoek zijn naar een amerikaanse Itunes account zonder in het bezit te zijn van een creditcard, dan vind je hier een uitleg. Kun je apps zoals last.fm en google mobile downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:32
Monkey ball is echt een tof spel _O_
verder zijn er ook best veel leuke gratis spellen te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:33
Jongens, ik heb ondertussen de eerste versie van mijn Wallpaper applicatie op de AppStore staan. Na ontzettend veel gehannes met belastingpapieren, IRS telefoontjes en nog meer papieren is het dan zover!

Alleen voor het voor elkaar krijgen van je papieren zou je al een diploma moeten krijgen.

Screenshots enzo kan je hier uitchecken, ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
sorted.bits schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:34:
Jongens, ik heb ondertussen de eerste versie van mijn Wallpaper applicatie op de AppStore staan. Na ontzettend veel gehannes met belastingpapieren, IRS telefoontjes en nog meer papieren is het dan zover!

Alleen voor het voor elkaar krijgen van je papieren zou je al een diploma moeten krijgen.

Screenshots enzo kan je hier uitchecken, ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
wou hem bekijken, maar helaas vraag je er 1.59 voor. Moet zeggen dat ik dat wel veel vind voor een programma dat alleen maar wallpapers laat zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:33
darkpluisje schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:49:
[...]

wou hem bekijken, maar helaas vraag je er 1.59 voor. Moet zeggen dat ik dat wel veel vind voor een programma dat alleen maar wallpapers laat zoeken..
Wallpapers kan sharen en downloaden, maar duidelijk. De prijs is te hoog? Ik heb zitten kijken wat apps met minder functionaliteit kosten, maar dat zat allemaal rond de 2,00 ~ 2,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Laatst online: 22-11-2024
NickySantoro schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:14:
[...]

Volgens mij niet, Je start gewoon het programma op en hij synced gewoon met je hotmail account
Het zal ook wel niet bv om het uur kunnen synchroniseren?
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.