Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:42
ff jailbreaken en dan cydia installen daar is nu een irc client te downen genaamd IRCm

even een quote ''Very Beta!! Native IRC client for iphone this is svn36 compiled for iphone2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Hmmm..

Ik heb iets vaags met mijn App Store.
Op de een of andere manier kom ik uit op de franse versie ervan en kan ik dus (omdat ik een NL's account heb) geen nieuwe Apps downloaden. Ik heb ondertussen een update naar 2.0.1 uitgevoerd, maar dit heeft ook niet veel geholpen.

Iemand anders een idee?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:36
X-G schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 00:22:
Hmmm..

Ik heb iets vaags met mijn App Store.
Op de een of andere manier kom ik uit op de franse versie ervan en kan ik dus (omdat ik een NL's account heb) geen nieuwe Apps downloaden. Ik heb ondertussen een update naar 2.0.1 uitgevoerd, maar dit heeft ook niet veel geholpen.

Iemand anders een idee?
Helemaaaaaal onderaan in de store kun je selecteren welke store je wilt hebben.
Even veranderen naar nederland, en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spido
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023
Even een vraagje, heeft iemand een idee of er misschien een mogelijkheid is in Twitterrific, om je huidige locatie mee te sturen met een Tweet. Ik zag wel zo'n locatie ding staan als je een Tweet wilt schrijven, maar dan past hij die locatie alleen aan in je profiel.

Volgens mij heeft Twinkle wel zo'n optie, maar dat vind ik geen fijne app, omdat je dan bij Tapulous moet geregistreerd zijn enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:14
ik vind twinkle geweldig, maar dat is jouw keuze. Volgens mij doet Twittervision hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
Misschien is het jullie opgevallen dat somige apps alleen in de US store zitten, bijvoorbeeld de Google App, je kan hier een gratis US Redeem code krijgen en daarmee een US account aanmaken zonder CC:

http://www.tunecore.com/freealbum

edit: Last.fm is nu ook beschikbaar :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tales op 11-08-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb net Path Tracker gekocht, een GPS logger (voor slechts $0,99). Momenteel laat het alleen nog je route zien, maar versie 1.2 die al zou zijn ingeleverd kan de logs mailen. Ik ga het zo op de fiets eens testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02 09:32
Tales schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:13:
Misschien is het jullie opgevallen dat somige apps alleen in de US store zitten, bijvoorbeeld de Google App, je kan hier een gratis US Redeem code krijgen en daarmee een US account aanmaken zonder CC:

http://www.tunecore.com/freealbum

edit: Last.fm is nu ook beschikbaar :)
Bedankt voor de tip. Zonder enig probleem US account aangemaakt

Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spido
Tales schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 14:52:
ik vind twinkle geweldig, maar dat is jouw keuze. Volgens mij doet Twittervision hetzelfde!
Ik heb nu GPS Twit gedownload, daarmee post hij ook een locatie mee met een tweet. Alleen gaat hij dan niet naar Google Maps, maar naar de GPS Twit site, waar je een map ziet.

Zoek eigenlijk nog iets beters, maar tot die tijd werkt dit ook wel. Het is jammer dat Loopt met SMS werkt, anders had ik die wel gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spido schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:08:
[...]

Ik heb nu GPS Twit gedownload, daarmee post hij ook een locatie mee met een tweet. Alleen gaat hij dan niet naar Google Maps, maar naar de GPS Twit site, waar je een map ziet.

Zoek eigenlijk nog iets beters, maar tot die tijd werkt dit ook wel. Het is jammer dat Loopt met SMS werkt, anders had ik die wel gedownload.
Als ik me dat filmpje herinner met de launch van de 3G was daar volgens mij ook een mooie Ebay app bij. Niet dat Ebay dingetje in de NL-store maar een volwaardig Ebay app. Is die er al of weet iemand hier wat meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pennywise0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:30
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:18:
[...]

Als ik me dat filmpje herinner met de launch van de 3G was daar volgens mij ook een mooie Ebay app bij. Niet dat Ebay dingetje in de NL-store maar een volwaardig Ebay app. Is die er al of weet iemand hier wat meer over?
Die is alleen te krijgen op de US store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pennywise0 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:24:
[...]

Die is alleen te krijgen op de US store.
Oke, als ik deze reply zie" Misschien is het jullie opgevallen dat somige apps alleen in de US store zitten, bijvoorbeeld de Google App, je kan hier een gratis US Redeem code krijgen en daarmee een US account aanmaken zonder CC:

http://www.tunecore.com/freealbum" dan zou ik op de US store moeten kunnen komen alleen als ik in iTunes bij mijn account de boel op US wilt zetten geeft hij aan dat ik alleen voor NL kan inloggen. Hoe doe je dat precies dan? Ik snap het niet helemaal. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
je logt uit de itunes store, en veranderd de store in United states, dan in het bovenste rechter menu staat 'Redeem' klik daarop en je kunt de code invullen van de 'free album' link. iTunes zal nu vragen of je een account wilt aanmaken (ja een nieuwe) dan vul je een ander e-mail adres in, en zoek je een amerikaanse adres met bijvoorbeeld, google of yahoo! die vul je in. zeg dat je geen CreditCard wilt gebruiken, en klaar! Nu kan je inloggen op de US store en de apps downloaden :)

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik heb net een beetje zitten te experimenteren met Snatch. Het is een programmaatje dat er voor zorgt dat je met je iPhone de muis van de Mac kan besturen. Gewoon airport aanzetten en het werkt _/-\o_
Helaas werkt het nog niet helemaal soepeltjes maar het idee is wel echt vet!

Verwijderd

Tales schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:05:
je logt uit de itunes store, en veranderd de store in United states, dan in het bovenste rechter menu staat 'Redeem' klik daarop en je kunt de code invullen van de 'free album' link. iTunes zal nu vragen of je een account wilt aanmaken (ja een nieuwe) dan vul je een ander e-mail adres in, en zoek je een amerikaanse adres met bijvoorbeeld, google of yahoo! die vul je in. zeg dat je geen CreditCard wilt gebruiken, en klaar! Nu kan je inloggen op de US store en de apps downloaden :)
Het lijkt dus alsof ze dat trucje door hebben. De optie "geen creditcard" is weg nu. Je moet iets kiezen al is het maar paypal. Ik heb het gisteren zelf geprobeerd en er is geen optie "niets" meer.

• Tales
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 13:04:
[...]

Het lijkt dus alsof ze dat trucje door hebben. De optie "geen creditcard" is weg nu. Je moet iets kiezen al is het maar paypal. Ik heb het gisteren zelf geprobeerd en er is geen optie "niets" meer.
Bij mij nog wel?

je moet eerst de code invullen he :)

Dus Redeem>codeinvullen> iTunes vraagt om je gegevens, en jij klikt 'Create new account', vul alles in en dan staat er bij de tweede pagina onderaan bij Optional:

Visa, Mastercard, Groen kaartje, Discover, PayPal en None :)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Cannon Challenge is nieuw en gratis :) Het is vrij simpel. Je bepaalt de snelheid en de hoek van het kanon om de vijand te vernietigen. De uitwerking is prima, zeker voor een gratis app. De graphics zijn goed en de geluidseffecten zijn uitstekend.

Een andere leuke aplicatie is MotionX Dice Free. Het is niet heel spannend. Je kunt alleen dobbelstenen rollen. Maar de uitwerking is heel goed. De physics zijn indrukwekkend en geluidseffecten ook. Het voelt heel realistisch aan. Ook wordt de trilsensor uitvoerig gebruikt. Er is een uitgebreidere betaalde versie, die echte spellen toevoegt die je kunt spelen met de dobbelstenen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iZqNi06tdBU&feature=related]

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 14-08-2008 13:53 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
MotionX Dice ziet er vet uit! :D

• Spido
Ik heb ff een vraagje. Weet iemand hier of Shazam voor de iPhone helemaal gratis is? Ik heb die app namelijk een hele tijd geleden al gedownload en heb er inmiddels veelvuldig gebruik van gemaakt. Ik weet dat de app voor normale telefoons niet gratis is (dan betaal je voor een SMS dacht ik), maar op de website staat dat het voor de iPhone wel gratis is.

De reden dat ik dit vraag, is omdat ik bij mijn overzicht op My T-Mobile de "overige kosten" plots op iets van 1 euro nog wat staan. Dat was eerst een hele tijd maar 68 cent, maar nu ineens 1 euro. Dat is niet veel ofzo, maar ik vroeg me toch af waar die extra kosten vandaan komen, aangezien ik nog genoeg minuten/sms heb en ik ook geen servicenummers heb gebeld. Dus het enige waar ik aan kon denken dat het kon zijn was Shazam.

Dus hopelijk weet iemand dat :).

Verwijderd

nope is geheel gratis

• Tales
even snel (heel erg snel) een video gemaakt over US store account zonder CC
http://vimeo.com/1528293

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag een nieuwe computer gekocht. Heb iTunes erop gezet en ingelogt in de iTunes store om vervolgens mijn computer te machtigen en te zoeken naar aankopen. Daar gaf hij deze melding:
Alle aankopen voor deze account zijn gedownload. Met vervolgens de mededeling dat ik ze naar een andere computer over kan brengen via het lokale netwerk of door een CD/DVD te branden. Kan dit niet makkelijker? En hoe zou dat dan moeten over het lokale netwerk? Heb namelijk veel (betaalde) apps voor mijn iPhone gekocht en ook redelijk wat muziek gedownload. Ben ik dit nu allemaal kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
Hoedje schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 13:52:
Cannon Challenge is nieuw en gratis :) Het is vrij simpel. Je bepaalt de snelheid en de hoek van het kanon om de vijand te vernietigen. De uitwerking is prima, zeker voor een gratis app. De graphics zijn goed en de geluidseffecten zijn uitstekend.

[video]

<knip>
Ja deze vond ik er ook geinig uitzien, maar bij het opstarten van de applicatie lijkt hij even te laden (duurt 10 seconden) en daarna gaat hij weer terug naar het home screen. Paar keer geprobeerd, maar heb hem er maar weer af gegooid. Mn iPhone is up to date en niet ge-jailbreaked ofzo, dus volgens mij is de app niet helemaal 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

http://phobos.apple.com/W...oftware?id=284941327&mt=8

simplify

Op afstand overal je hele muziekcollectie bij je :) Schijnt heel goed te werken, ik ga het vandaag eens testen.

Mocht het echt zo goed zijn als ze zeggen, ga ik maar eens overwegen om mn iPod 80gig de deur uit te doen ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:08:

simplify

Op afstand overal je hele muziekcollectie bij je :) Schijnt heel goed te werken, ik ga het vandaag eens testen.

Mocht het echt zo goed zijn als ze zeggen, ga ik maar eens overwegen om mn iPod 80gig de deur uit te doen ;)
Ik heb hem vanmorgen geprobeerd maar het duurt gewoonweg te lang. Als jij een 80 gog iPod vol heb wordt het een lijdensweg zolang duurt het om te syncen. Ik heb nog iets meer gig's en heb het maar opgegeven. Jammer want het ziet er leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
LuNaTiC schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:08:

simplify

Gewoon savonds aanlaten staan de software, dan synct hij, bij grote library kan het 10 uur duren, maar het werkt daarna heel goed, je kan ook 30 andere simplifyers uitnodigen die dan ook naar jouw muziek kunnen luisteren en andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Simplify werkt erg goed! Er word gelijk een artiest en songtekst getoont, wat erg handig is.
Het indexeren van je lokale muziek collectie duurt inderdaad even. Daarna heb ik hem over wifi gestest en dat ging super. Vervolgens over GPRS (Heb geen 3G verbinding/dekking hier) getest en daarmee kon ik wel redelijk goed door de mappen/albums/artiesten bladeren, maar muziek af spelen is niet te doen. Maar dat verwachte ik wel. Dus voordad je je Ipod de deur uitgooit, moet je wel een beetje goeie dekking door het land hebben.

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
mickezzz schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:47:
Simplify werkt erg goed! Er word gelijk een artiest en songtekst getoont, wat erg handig is.
Het indexeren van je lokale muziek collectie duurt inderdaad even. Daarna heb ik hem over wifi gestest en dat ging super. Vervolgens over GPRS (Heb geen 3G verbinding/dekking hier) getest en daarmee kon ik wel redelijk goed door de mappen/albums/artiesten bladeren, maar muziek af spelen is niet te doen. Maar dat verwachte ik wel. Dus voordad je je Ipod de deur uitgooit, moet je wel een beetje goeie dekking door het land hebben.
Met 3G werkt het trouwens prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Simplify ook net geprobeerd, nice! Maar wel via wifi, over GPRS is het niet te doen. DU meter geeft aan dat m'n PC als ik via simplify stream zo'n 60-70kb/s upstream nodig heeft. En het duurde een paar uur hier om een 100gb library te indexen. Maar het idee is prima!

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rian.
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-03 12:05
Muthas schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:36:
Ik heb net Path Tracker gekocht, een GPS logger (voor slechts $0,99). Momenteel laat het alleen nog je route zien, maar versie 1.2 die al zou zijn ingeleverd kan de logs mailen. Ik ga het zo op de fiets eens testen :)
Hier werkt íe niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Bij mij doet ie ook niet veel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rijk Lemming schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 09:57:
[...]

Bij mij doet ie ook niet veel :?
Je hebt wel een account aangemaakt etc?

Het werkt best nu ik gewoon een map ernaast hebt gemaakt met favorieten albums. Duurt het niet zo lang om te laden en dan switchen we wel zo nu en dan van albums. Ook 3G gaat redelijk maar een "Open" wifi netwerkje is wel handig onderweg. (En die vind je wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-03-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:21:
[...]

Je hebt wel een account aangemaakt etc?

Het werkt best nu ik gewoon een map ernaast hebt gemaakt met favorieten albums. Duurt het niet zo lang om te laden en dan switchen we wel zo nu en dan van albums. Ook 3G gaat redelijk maar een "Open" wifi netwerkje is wel handig onderweg. (En die vind je wel)
Ze hebben het over Path tracker niet over Simplify (waar jij het over hebt?).

Simplify werkt hier ook prima (via wifi binnen, buiten af en toe 3g). Duurde wel behoorlijk lang om de boel op de hd te syncen. Als je daarna een kleine wijziging maakt in je gesharede mappen of playlists begint ie opnieuw....

[ Voor 18% gewijzigd door icefire1971 op 16-08-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe je highscores kan uploaden in TapTap revenge. Er is een mooie 'register score' button en ik zie dat de iphone dan verbinding maakt met internet en voltooid, maar scores komen nooit op de site te staan.

Heb overigens 1 keer met geluk een highscore gehaald en een andere keer waren er nog geen highscores voor bepaald nummer toegevoegd.

Overigens snap ik niet hoe mensen zón hoge highscore kunnen halen, vaka heb ik 100% geen balletjes gemist, en toch verder onder de minimale score.. |:(

• Alsatian
  • Niet online
De LinkedIn applicatie is ook erg makkelijk!

1 druk op de knop en je voegt je LinkedIn contact toe aan je contact op je ipod/iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spido
Ik weet niet of hij al eens gepost is hier. Zo ja dan sorry.

Maar een hele goeie app voor de studenten onder ons: iProcrastinate. Hiermee kan je je huiswerk/opdrachten posten, met een tijd dat ze af moeten zijn enzo. In de mainscreen van het programma zie je dan al je assignments en wanneer ze af moeten zijn. Best handig, en best of all, het is helemaal gratis :D.

http://phobos.apple.com/W...oftware?id=284727096&mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prometheus345479
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-10-2022
Hoi,

Ik ben net tot de ontdekking gekomen dat Shazam NIET gratis is!

Ik heb het gisteren gedownload en getest, en het werkte echt perfect. Dus ik ging wat googlen, en kwam bij de shazam homepage terecht. Daar vond ik dat het voor normale telefoons werkte met een betaalde sms. Dus ik vond het vreemd dat het voor de iphone wel gratis zou zijn.

Na wat nummers getest te hebben, toch eens op my t-mobile gekeken. Daar stond bij extra kosten al 6 euro (maar ik ben ook in het buitenland geweest en daar wat gebeld en gesmst). Gisteren verder gegaan met spelen, en nu toch nog eens gecheckt.

Nu zijn de kosten al opgelopen naar 13 euro! Kortom, stop met het gebruik van Shazam als je denkt dat het gratis is, dat is het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:01
prometheus345479 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 14:49:
Hoi,

Ik ben net tot de ontdekking gekomen dat Shazam NIET gratis is!

Ik heb het gisteren gedownload en getest, en het werkte echt perfect. Dus ik ging wat googlen, en kwam bij de shazam homepage terecht. Daar vond ik dat het voor normale telefoons werkte met een betaalde sms. Dus ik vond het vreemd dat het voor de iphone wel gratis zou zijn.

Na wat nummers getest te hebben, toch eens op my t-mobile gekeken. Daar stond bij extra kosten al 6 euro (maar ik ben ook in het buitenland geweest en daar wat gebeld en gesmst). Gisteren verder gegaan met spelen, en nu toch nog eens gecheckt.

Nu zijn de kosten al opgelopen naar 13 euro! Kortom, stop met het gebruik van Shazam als je denkt dat het gratis is, dat is het niet!
Shazam en T-mobile hebben niks met elkaar te maken, dat geld dat je bij je t-mobile rekening ziet gaat toch echt niet naar Shazam toe. Shazam komt heus niet dat geld bij T-mobile vorderen oid. Shazam op je iPhone is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
thaan schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:02:
[...]

Shazam en T-mobile hebben niks met elkaar te maken, dat geld dat je bij je t-mobile rekening ziet gaat toch echt niet naar Shazam toe. Shazam komt heus niet dat geld bij T-mobile vorderen oid. Shazam op je iPhone is gratis.
Het lijkt mij inderdaad niet dat shazam geld kan kosten. Het zal voor apps toch niet zomaar mogelijk zijn om smsjes te versturen zonder dat de gebruiker het merkt... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prometheus345479
DocB schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:06:
[...]

Het lijkt mij inderdaad niet dat shazam geld kan kosten. Het zal voor apps toch niet zomaar mogelijk zijn om smsjes te versturen zonder dat de gebruiker het merkt... toch?
Volgens die redenatie was ik ook aan het spelen geslagen. Maar Shazam kan net als alle andere ringtone reclames of idols sms stem dingen smsjes sturen waar jij voor moet betalen. Dit verschijnt dan later op je t-mobile rekening.

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het lijkt alsof je een sms krijgt, omdat als een nummer herkend wordt, de telefoon trilt alsof ie een sms krijgt en verder is er tijdens het opzoeken geen internet activiteit...

Daarbij, er is tussen gisteren en vandaag 5 euro extra op mijn voorlopige t-mobile rekening verschenen, en ik heb alleen maar wat zitten internetten en wat met shazam gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin er dan wel van te balen.

Ik dacht namelijk ook dat ik binnen mijn SMS-bundel was gebleven, toch ben ik erover heen gegaan. Maar aan de andere kant: normaliter vallen deze diensten buiten de bundel en wordt het gespecificeerd aangegeven op de factuur en dat was niet het geval.

Ik heb gisteren twee nummers opgevraagd, zal het eens in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
Ik gebruik het al een tijdje, en heb er helemaal geen extra kosten van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:50
Ben benieuwd of er nog een NS trein plugin komt! Zou erg makkelijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prometheus345479
Tomino schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:52:
Probeer http://mobiel.9292ov.nl

De mobiele versie van 9292ov, en werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:50
prometheus345479 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:59:
[...]

Probeer http://mobiel.9292ov.nl

De mobiele versie van 9292ov, en werkt perfect!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-09 20:23
Tomino schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:52:
http://www.pwsoftwareprod...ite/software/nsreiswijzer

Staat nu in review voor de AppStore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:28:
Ik begin er dan wel van te balen.

Ik dacht namelijk ook dat ik binnen mijn SMS-bundel was gebleven, toch ben ik erover heen gegaan. Maar aan de andere kant: normaliter vallen deze diensten buiten de bundel en wordt het gespecificeerd aangegeven op de factuur en dat was niet het geval.

Ik heb gisteren twee nummers opgevraagd, zal het eens in de gaten houden.
Ben erg benieuwd of et zo is...

Heb zelf nog geen factuur gehad waarop de kosten doorberekend worden.

Is het niet iets anders wat die kosten zouden kunnen zijn??

/EDIT:
van ander forum:

Thanks for writing in to ask for clarification. The application is Free and Shazam is not charging you anything for using this version of our service, so don't hold-back from using it! ]

With respect to our applications in the future, we'll communicate with you regarding upgrades or new application versions via the App store itself - you'll get little indicators for upgrades, so don't ignore them. We will look to enhance the application and continue to bring our new features, and, we may need to upgrade the application in order to continue to support the free version, as it does cost us considerably to provide the service. Keep posted but don't worry, we're not going to abruptly shut-down your Shazam.
Enjoy tagging music and building your own soundtrack of your life through Shazam! Thank you for your support

---

Kortom moet haast nu wel gratis zijn...

[ Voor 41% gewijzigd door Tha BasZ op 25-08-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 14-09 00:29
Hee mensen!

hoe krijg ik mijn App store op mijn Iphone eigenlijk in het nederlands? Als ik dingen wil downloaden dan zegt ie dat het niet kan omdat ik alleen in de nederlandse kan kopen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Kuhr89 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:13:
Hee mensen!

hoe krijg ik mijn App store op mijn Iphone eigenlijk in het nederlands? Als ik dingen wil downloaden dan zegt ie dat het niet kan omdat ik alleen in de nederlandse kan kopen.
Heb je je regio instellingen op je iPhone wel goed staan?

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
En anders even zorgen dat je in iTunes met je NL account bent ingelogd en vervolgens syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 14-09 00:29
okee, volgensmij is het nu wel gelukt!

nog 1 vraagje. Als ik een App wil verwijderen van mijn Iphone. Dan moet ik toch die dingen laten vibreren en gewoon op het kruisje van het icoontje klikken? of moet ik nog meer dingen doen?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Nee, dat is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Even een opmerking voor de mensen die ook een account hebben in de US store of meerdere iTunes Store accounts hebben :

Als je controleert voor updates, word er alleen gechecked voor het account waar mee je nu bent ingelogd. Dat is zo op je iPhone, maar ook in iTunes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een app ontdekt waarmee overzichtelijk alle energievreters (3G, Wifi etc) aan en uit te schakelen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 12:00
Die apps zijn alleen verkrijgbaar voor een iphone die gejailbreakd is (wat een vies lelijk woord is dat trouwens btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Kaspers schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:53:
Die apps zijn alleen verkrijgbaar voor een iphone die gejailbreakd is (wat een vies lelijk woord is dat trouwens btw).
offtopic:
Fokschaap zegt gejailbreakt - véél minder lelijk ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer mijn apple account te veriffieren maar als ik op de link duw die mij is toegestuurd, zegt hij dat hij itunes gaat laden, vervolgens opent hij een site waar ik itunes kan downloaden. Als ik probeer in te loggen op de appstore zegt hij dat mijn mail nog niet is geactiveerd. Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Is er al een podcast app die rss feeds checkt en de laatste episode download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
prometheus345479 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:20:
[...]

Volgens die redenatie was ik ook aan het spelen geslagen. Maar Shazam kan net als alle andere ringtone reclames of idols sms stem dingen smsjes sturen waar jij voor moet betalen. Dit verschijnt dan later op je t-mobile rekening.

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het lijkt alsof je een sms krijgt, omdat als een nummer herkend wordt, de telefoon trilt alsof ie een sms krijgt en verder is er tijdens het opzoeken geen internet activiteit...

Daarbij, er is tussen gisteren en vandaag 5 euro extra op mijn voorlopige t-mobile rekening verschenen, en ik heb alleen maar wat zitten internetten en wat met shazam gespeeld...
Ik heb in me iphone geen sim kaart dus gebruik alleen wifi en shazam werkt perfect. iphone laat bij mij ook geen internet activiteit zien dus vraag me af hoe die alles vindt.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Iemand btw enig idee hoe je met shozu foto's naar je hyves kunt meppen? Moet je eerst via internet registreren of via shozu prog zelf? Zie namelijk nergens de optie om je Hyves inlog gegevens in te voeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DaannO schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:12:
Iemand btw enig idee hoe je met shozu foto's naar je hyves kunt meppen? Moet je eerst via internet registreren of via shozu prog zelf? Zie namelijk nergens de optie om je Hyves inlog gegevens in te voeren :)
Je kan een speciaal emailadres aanmaken bij hyves waardoor foto's die je daar naar doorstuurt op je Hyve komen.

PSN: Shiver23

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dank, gelukt :)

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:32
Iemand hier toevallig al geprobeerd de Texas Hold'em uit de app store in multiplayer (wifi) te spelen?
Ik probeer het met een kameraad maar we komen niet echt verder, hij ziet ons allebei wel aan tafel zitten maar blijft wachten op andere spelers en aangezien die niet komen gebeurt er dus ook niets.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hmm tijdje geleden geprobeerd en dat was bij ons geen probleem. Overigens maar 1 keer gedaan, dus zou niet zo specifiek kunnen zeggen wat wij anders deden ofzo.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• zalex
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-06 16:44
De NOS heeft een teletekst applicatie gemaakt voor de iPhone. Hij staat in de top 25 van gratis applicaties.

Hij moet eerst even laden, maar daarna is hij snel, duidelijk en makkelijk te bedienen. Hij pakt bij mij alleen de paginanummers op de pagina zelf nog niet goed. Misschien iets voor de update.

Voor de echte teletekst-fan is deze onmisbaar.

Verwijderd

http://www.techzine.nl/nieuws/17653/

Er komt een applicatie waarmee je je belstatus kunt bekijken op je iPhone. Zeker handig voor iedereen met een 3g iphone van t-mobile.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:49:
http://www.techzine.nl/nieuws/17653/

Er komt een applicatie waarmee je je belstatus kunt bekijken op je iPhone. Zeker handig voor iedereen met een 3g iphone van t-mobile.
dat zou echt een goede zaak zijn

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-09 20:23
Nice, wilde het zelf al gaan maken maar dat hoeft nu dus niet meer :)

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

justifire

Shut up and squat !!

zalex schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:09:
De NOS heeft een teletekst applicatie gemaakt voor de iPhone. Hij staat in de top 25 van gratis applicaties.

Hij moet eerst even laden, maar daarna is hij snel, duidelijk en makkelijk te bedienen. Hij pakt bij mij alleen de paginanummers op de pagina zelf nog niet goed. Misschien iets voor de update.

Voor de echte teletekst-fan is deze onmisbaar.
Zeker makkelijk programmaatje :)
Alleen jammer dat je niet kan kiezen voor volgende pagina op hetzelfde nummer (.../2 .../3 .../4 .../5 etc)
Zo kan je nog niet alle gegevens opvragen.
Maar is wat voor de update natuurlijk.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvdWest
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:11:
[...]

Zeker makkelijk programmaatje :)
Alleen jammer dat je niet kan kiezen voor volgende pagina op hetzelfde nummer (.../2 .../3 .../4 .../5 etc)
Zo kan je nog niet alle gegevens opvragen.
Maar is wat voor de update natuurlijk.
Je kan toch gewoon bovenin op >> klikken om te browsen naar de volgende sub pagina? Werkt bij mij gewoon, of bedoel je wat anders?

I'm not a complete idiot - several parts are missing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

justifire

Shut up and squat !!

WvdWest schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 01:04:
[...]

Je kan toch gewoon bovenin op >> klikken om te browsen naar de volgende sub pagina? Werkt bij mij gewoon, of bedoel je wat anders?
Je hebt helemaal gelijk :D
Dacht dat dat knopje niet werkte omdat ik met me lompe duimen tegelijkertijd dat knopje ernaast indrukte en dus gewoon 1 pagina verder ging 8)7
Perfect programmaatje dus !
Dank voor de tip ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindStorm
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01-2024
Zojuist heb ik Super Monkey Ball aangeschaft via de appstore op m'n nieuwe iphone. De app werkt niet, ik krijg alleen de splash-screen, vervolgens gaat ie weer terug naar het hoofdmenu.

Ik heb al geprobeerd de software opnieuw te installeren op het toestel (de 'Herstel' button) maar het werkt nogsteeds niet.

De aankoop is wel geregistreerd in iTunes, dus dat lijkt gewoon prima te zijn verlopen. Tijdens het synchroniseren van de iphone terug naar de macbook,blijft dit ook hangen bij 'Kopieren van 'Monkey Ball' vanaf iPhone van ..". Iemand enig idee hoe dit komt, en met name hoe het kan worden opgelost?

Bij synchroniseren verstuurt iTunes crashlogs naar apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het morgen nog eens. Hebben meer apps last van dit euvel, even later doen ze het gewoon weer. De fout ligt bij apple en ze hebben toegezegt dit gefixt te hebben in de 2.1 firmware welke deze maand uitkomt.

Verder is het maar goed ook dat monkey ball niet werkt want het is veelste verslavend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindStorm
Thanks, ik probeer het morgen nog wel eens. Ik laat het resultaat wel horen.

Moet ik de firmware morgen weer opnieuw installeren, of kan ik de app dan wel starten? Of moet ik misschien alleen de app opnieuw downloaden?

[ Voor 48% gewijzigd door MindStorm op 07-09-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks doen. gewoon opstarten en dan werkt hij als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindStorm
Geen succes tot zo ver, de app draait nog steeds niet. Inmiddels synchroniseert de iphone wel weer, ook monkey ball is naar de laptop gekopieerd.

nog andere tips en trucs? of beter maar gewoon wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 12:00
Rebooten doet soms wonderen hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindStorm
Ook een reboot doet niets. Splash screen, dan weer terug naar het homescreen. Inmiddels heb ik wel de afrekening van apple ontvangen.

Op de site van SEGA staat niets qua support, maar misschien moet ik ze eens mailen...

Edit:
Zojuist even een andere app gedownload uit de appstore, maar deze werkt ook niet. Is dit ook bekend, of lijkt het dan iets andere te zijn?

[ Voor 25% gewijzigd door MindStorm op 07-09-2008 20:58 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:40

Scrummie

Think different

Na de teletekst app gedownload en geinstalleerd te hebben bleef mijn iPhone dus hangen in het Apple logo scherm bij booten.

Niets anders dan een volledige restore hielp, en ik ben dus ook al mijn contacten kwijt aangezien de backup niet volledig terug gezet kon worden.

Ben daar toch een beetje moe van geworden..

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-verkeerde topic-

[ Voor 98% gewijzigd door Shiver23 op 07-09-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Volgens mij heb ik meerdere keren gelezen dat als apps crashen dat je een reboot moet doen. home en power knop 10sec. inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ervaring met GPScompass ? Werkt dat bij jullie een beetje fatsoenlijk en doen de speedmetingen het ook goed? Hier niet echt in ieder geval, steeds andere waarden die niet kloppen =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Air Sharing

Afbeeldingslocatie: http://www.avatron.com/img/air_sharing_icon_small.jpg

iPhone/iPod touch gebruiken als draadloze externe schijf. Geschikt voor Mac, Win en Linux. Nu nog gratis, over 2 weken niet meer.

Werkt perfect en snel.

Link naar Air Sharing in App Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• He-Man
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-12-2023

He-Man

By The Power of Grayskull

Shozu

Afbeeldingslocatie: http://www.shozu.com/AboutUs/userportal/landing/landing-images/partnerpages/iphone_promobox1.gif       Afbeeldingslocatie: http://www.shozu.com/AboutUs/userportal/landing/landing-images/partnerpages/iphone_promobox5.gif

Upload teksten en of foto's (with tags, titles, and descriptions) naar 45 verschillende websites zoals Blogger, Flickr en Picasa. Geotagging is mogelijk.

Werkt enorm makkelijk. Je kunt vanuit de applicatie een foto maken en direct daarna kun je de foto uploaden met één druk op de knop. Aanrader!
Shozu for iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Ik kan via Air Sharing wel bestanden in Samples en Public plaatsen, maar in een zelf aangemaakte map niet?

'An error occured copying some or all of the files'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:16:
Air Sharing

[afbeelding]

iPhone/iPod touch gebruiken als draadloze externe schijf. Geschikt voor Mac, Win en Linux. Nu nog gratis, over 2 weken niet meer.

Werkt perfect en snel.

Geweldig. En het werkt ook nog. Dat is een blijvertje.

Spore is overigens wel grappig. Qua uiterlijk en gameplay zit het allemaal veel beter in elkaar dan de meeste games. Het lijkt een beetje erg op Flow (PS3), ook qua controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat er nog een keer wat officieels uitkomen om je skins te veranderen? Snap niet dat ze dat niet doen....

Ik heb nu alles mooi origineel en dat zou ik graag wel zo willen houden.

Edit:..

Dank u voor Air Sharing, heb 'm ook ff meegepakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Air Sharing

[afbeelding]

Werkt perfect en snel.

thanks :) Omdat hij gratis is toch maar even meegepakt en werkt inderdaad goed! :)

Verwijderd

GPScompass is bij mij ook een ramp,doet niet echt iets en mijn gps-chip crasht.

Nu in Itunes 8 kan ik geen apps meer updaten,volgens Itunes heb ik 2 updates ,maar als ik de desbetreffende apps wil updaten,krijg ik de melding dat er niet verbonden kan worden met de Itunes-storeen krijg ik de beruchte foutmelding 5002.Misschien is het te druk vandaag...

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

Air Sharing

[afbeelding]

Werkt perfect en snel.

ff een vraagje: zal er wel overheen kijken... maar wel pasword en username gebruik ik nu? van de pc of van de router?

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

jefjef schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:43:
[...]

ff een vraagje: zal er wel overheen kijken... maar wel pasword en username gebruik ik nu? van de pc of van de router?
Die van je iphone.

• jefjef

jefjef

learning by doing

was ik al bang voor, die weet ik dus niet meer......... 8)7
hoe kan ik daar achter komen?

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

jefjef schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:52:
[...]

was ik al bang voor, die weet ik dus niet meer......... 8)7
hoe kan ik daar achter komen?
? Als je het programma opstart staat daar een gebruikersnaam en ww dat je zelf hebt ingesteld. Dat moet je gebruiken om op je iPhone te komen. Als je dat niet meer weet, tja ;)
Bij mij stond het standaard uit dus dan heb je dat helemaal niet nodig.

• jefjef

jefjef

learning by doing

Shiver23 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:55:
[...]

? Als je het programma opstart staat daar een gebruikersnaam en ww dat je zelf hebt ingesteld. Dat moet je gebruiken om op je iPhone te komen. Als je dat niet meer weet, tja ;)
Bij mij stond het standaard uit dus dan heb je dat helemaal niet nodig.
oo stom tuurlijk... :o maar dan nog kom ik er niet in.. moet ik een poort in mijn router of uac open zetten? (heb vista...)

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Misschien een lijst maken voor de TS met must have free apps, betaalde apps, free games, betaalde games?

Something something

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:31
Hebben meer mensen last dat de updatesje reeds gekochte apps niet willen installen? bijna allemaal geven ze een vage foutmelding. Enige wat je kunt doen is ze uninstallen en weer opnieuw erop zetten....beetje omslachtig!

3D Print Service || Activated Carbon

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02-2023
Sinds ik mijn iPod Touch naar firmware 2.1 heb geupdate heb ik een probleem met de applicatie Brain Challenge. In de Brain Test (onderdeel van Daily Test) werken zowel de geluidseffecten als de achtergrondmuziek. Als ik echter Stress Test of een los onderdeel uit de Training Room kies dan hoor ik enkel de achtergrondmuziek.

Hebben meer mensen met deze applicatie dit probleem met fw 2.1?

• Alsatian
  • Niet online
Mochten jullie het nog niet weten, de last.fm app. scrobbled nu ook je ipod/iphone.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hoe werkt dat dan? Zeker alleen als je de last.fm app opent en vervolgens de iPhone in standbye zet (met de powerknop bovenop)?

• Alsatian
  • Niet online
ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Ik kreeg de melding eergisteren van last.fm op mijn pc. En toen ik vanavond mijn iPod aansloot op de pc gaf last.fm een melding dat een aantal nummers afgespeeld waren op mijn iPod en of ik die wilde scrobblen....

Zal wel in de nieuwe itunes ingebakken zitten.

Afbeeldingslocatie: http://img58.imageshack.us/img58/1599/scrobbleuk2.jpg

edit: plaatje toegevoegd

[ Voor 15% gewijzigd door Alsatian op 11-09-2008 21:49 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.