Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105463

Iemand als een SSH client gevonden voor de iPhone? Ik zou graag met mijn iPhone op mijn server willen inloggen.

Begrijp ik het nu goed dat er een Amerikaanse App Store is en een Nederlandse? Dus dat wij hier in Nederland niet alle beschikbare applicaties hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Anoniem: 105463 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:31:
Begrijp ik het nu goed dat er een Amerikaanse App Store is en een Nederlandse? Dus dat wij hier in Nederland niet alle beschikbare applicaties hebben?
Jup :)

Ik heb net die VNC viewer geprobeerd en het werkt echt traag (via WiFi)... :S Op m'n vorige iPhone had ik ook een VNC naar een Windows PC, dat werkte wel snel, maar nu op de 3G naar een Mac is niet te doen :? Misschien doordat het op een Mac verplicht 32bit is en ik toen slechts 16bit had maar dat weet ik dus niet. Iemand anders het al geprobeerd - wat zijn je ervaringen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
dbzfan schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:26:
[...]

Had ik eerst ook... je moet hem niet in service mode runnen, maar in user mode (op je pc of laptop dus) dan werkt het!
ik had hem al in de usermode. De service mode start automatisch op de achtergrond. Als ik die uitzet krijg ik een error dat ik niet kan connecten.

[ Voor 23% gewijzigd door Alsatian op 17-07-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-04 11:54
ssh client is er helaas nog niet, die applicatie staat bij mij met stip op 1 op het verlanglijstje...

Helaas heeft ieder land zijn eigen AppStore, het lijkt ook niet echt duidelijk te zijn waarom sommige apps niet in de NL store verschijnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Scott

Ik ben, dus ik tweak

bartvb schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:09:
ssh client is er helaas nog niet, die applicatie staat bij mij met stip op 1 op het verlanglijstje...

Helaas heeft ieder land zijn eigen AppStore, het lijkt ook niet echt duidelijk te zijn waarom sommige apps niet in de NL store verschijnen :/
Vanwege de rechten die ze (niet) hebben heb ik ergens gelezen.

Probleempje met m'n apps... Ze willen niet openen. Ik open Super Monkey Ball, krijg het introscherm -> crash, terug naar springboard. Zelfde geldt voor Brain Challenge. Omdat beide apps data hebben die ik niet kwijt wil (ok, die van brain challenge maakt me niet zoveel uit), wil ik ze niet verwijderen... Ik heb al gereboot, gereset, reservekopie teruggezet, talloze keren gesynchroniseerd, alle andere apps verwijderd... Vertel het me maar..

iPod touch met gekochte 2.0-firmware btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

ja ik was dat probleem pas kwijt na 3 keer herstellen. Echt zwaar irritant.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-04 23:44

kpr

Voor de mensen die gratis apps uit de Amerikaans iTunes Store willen halen: hier een tip hoe je een Amerikaans account aanmaakt. Wat je ook kan doen is via eBay Amerikaans iTunes gift cards aanschaffen en die op dezelfde wijze als op de link uitgelegd redeemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15

Ik hoop dat we deze binnenkort ook via de App store kunnen binnen hengelen. Star Wars: The Force Unleashed komt ook naar de iPhone en heeft imho zeer indrukwekkende graphics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:03

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

kpr schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:02:
Voor de mensen die gratis apps uit de Amerikaans iTunes Store willen halen: hier een tip hoe je een Amerikaans account aanmaakt. Wat je ook kan doen is via eBay Amerikaans iTunes gift cards aanschaffen en die op dezelfde wijze als op de link uitgelegd redeemen.
Het probleem is dat ik al albums en apps gekocht heb in de NL store en dat ik niet weet of je van 2 iTunes store accounts gebruik kan maken op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:31
Ik had vandaag ineens dat een paar gratis programma's het niet meer deden. Wanneer ik ze opstartten gingen ze naar een paar seconden weer naar het Iphone home screen. O.a. bij iPint en lightsaber had ik dat.

Edit: Aqua Forest doet het ineens ook niet :(

Na opnieuw opstarten werken ze weer!
:)

[ Voor 17% gewijzigd door MrBlueEyes op 18-07-2008 01:17 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:34

jefjef

learning by doing

Je hoeft niet je vraag binnen 24 uur te kicken, je hebt het al eerder aangegeven in het topic :)

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 18-07-2008 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 23:31
Is er een optie om youtube op normale kwaliteit te zien? en niet zo laag als via youtube app?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 01:16:
[mbr]Je hoeft niet je vraag binnen 24 uur te kicken, je hebt het al eerder aangegeven in het topic :)[/]
Oke oke maar nu krijg ik de melding dat mijn account niet actief is? Ga nu toch maar slapen begin beetje scheel te zien...

Ben er al achter...ik heb mijn click&buy account nog niet geverifieerd... 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door jefjef op 18-07-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78574

jammer dat je niet kunt zien welke apps er in de store zijn bijgekomen na je laatste bezoek, je moet nu steeds heel de lijst door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 06:21
Net Twinkle geinstalleerd. Ik vind het een mooiere Twitter app. dan Twitterific.
Scrollen gaat sneller en het ziet er wat gelikter uit.

Aanradertje..

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik zit dus ook met het probleem dat applicaties die gekocht zijn uit de AppStore niet meer willen opstarten. Als je ze opent duurt het 2 seconden en dan komt het springboard weer tevoorschijn.

ik heb dit opgelost door de applicaties te verwijderen van de iPhone en vervolgens via iTunes op de PC opnieuw te downloaden en te synchroniseren. De programma's werken nu wel weer.

Nu is alleen mijn vraag als je een programma hebt gekocht, en je download hem opnieuw kan dit dan gratis? als ik Band bijvoorbeeld aanklik vraagt iTunes om mijn betaalgegevens te controleren. Aangezien ik geen zin heb om 2 keer te betalen vraag ik het maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-05 16:12

jelle.

Product Owner
Er is inmiddels een update voor TapTap Revenge. Nu heb je de mogelijkheid om nieuwe tracks te downloaden en er zijn bugs gefixt (die ik eigenlijk nog helemaal niet had ontdekt).

Updaten gaat via App Store > Updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpr

kpr

Lt. Marx schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:29:
[...]

Het probleem is dat ik al albums en apps gekocht heb in de NL store en dat ik niet weet of je van 2 iTunes store accounts gebruik kan maken op de iPhone.
Het werkt, ik heb nummers en apps van zowel de Amerikaanse als de Nederlandse store gesynct op mijn iPhone. Het account van de iTunes WiFi store en de App store op de iPhone kun je alleen niet wijzigen en die neemt het account over waarmee het laatst is ingelogd in iTunes zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-05 14:49
sk1nny666 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:09:
[...]

ik heb het spel nu al zo veel gespeeld dat ik hem 3x heb moeten opladen en dat alen maar door dat spelletje, met dik in de 5000 cristals. maar ik kom echt helemaal niks verder de xp bar blijft ook leeg.
ik heb al geprobeerd hem opnieuw te installeren maar dat werkt niet
oke ik heb nog even wat rond gelezen en ik ben er achter gekomen dat er vandaag of morgen een update komt die alle problemen zouden moeten verhelpen. en er komt waarschijnlijk ook een acount sweep voor de mensen die wel op een aceptabel level zitten is dat wel kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:12

dbzfan

Nee.

Alsatian schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:39:
[...]

ik had hem al in de usermode. De service mode start automatisch op de achtergrond. Als ik die uitzet krijg ik een error dat ik niet kan connecten.
Servicemode moet uit...Dus ook op "unregister vnc service" klikken. Dit las ik ergens op een forum. Dus enkel en alleen de usermode starten... toen werkte het bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:42
Een aantal berichten zijn verplaatst naar [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11. Dit topic gaat echt alleen over de App Store :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-05 22:17
jelle. schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:43:
Er is inmiddels een update voor TapTap Revenge. Nu heb je de mogelijkheid om nieuwe tracks te downloaden en er zijn bugs gefixt (die ik eigenlijk nog helemaal niet had ontdekt).

Updaten gaat via App Store > Updates.
Bij mij zegtie all app's up to date. oid :S

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
dbzfan schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:45:
[...]

Servicemode moet uit...Dus ook op "unregister vnc service" klikken. Dit las ik ergens op een forum. Dus enkel en alleen de usermode starten... toen werkte het bij mij :)
Cheers! Dat was het! Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Shiver23 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:19:
Ik heb zojuist Truphone geinstalleerd als VOIP-client. Goedkoop bellen met die hotspots. 6c naar vast, 30c naar mobiel over de hele wereld. Je krijgt 4 dollar gratis en je kan oa via paypall credits toevoegen.
Zullen ze leuk vinden bij T-Mobile Duitsland :)

Nu op vakantie op zoek naar accespoints.
als ik de link aanklik dan kom ik in iTunes met de app recht voor mijn neus om te dowloaden. Nu wil ik dat dus ff niet en klik hem weg. Nu kan ik dus dit scherme niet wegkrijgen! als een vervelende malware/pop up blijft dit scherm pop uppen! zelfs als ik via task manager iTunes uitschakel (enige manier 8)7 ) dan blijft het scherm met deze app opkomen als een zere zeurdige kies die soms komt opsteken als je er alleen maar aan denkt! Gek wordt ik er van....

Het is toch wel een legitieme app? want eigenlijk lijkt me een voip client op mij iPhone wel ultiem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

jefjef schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:57:
[...]
Het is toch wel een legitieme app? want eigenlijk lijkt me een voip client op mij iPhone wel ultiem...
Hij staat in de appstore. Natuurlijk is het een legitieme applicatie :)
Hij werkt alleen via WiFi. Maar je kan er een hele hoop mee. Behalve nummers kan je bijvoorbeeld ook gratis bellen naar iemand met de google talk client of via facebook. Je zou er ook mee moeten kunnen sms-en maar dat zit volgens mij niet in de iPhone versie.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188599

Rockafello schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:52:
Ik zit dus ook met het probleem dat applicaties die gekocht zijn uit de AppStore niet meer willen opstarten. Als je ze opent duurt het 2 seconden en dan komt het springboard weer tevoorschijn.

ik heb dit opgelost door de applicaties te verwijderen van de iPhone en vervolgens via iTunes op de PC opnieuw te downloaden en te synchroniseren. De programma's werken nu wel weer.

Nu is alleen mijn vraag als je een programma hebt gekocht, en je download hem opnieuw kan dit dan gratis? als ik Band bijvoorbeeld aanklik vraagt iTunes om mijn betaalgegevens te controleren. Aangezien ik geen zin heb om 2 keer te betalen vraag ik het maar even.
Ik heb het zelfde probleem. Het ontstond bij mij na een synchronisatie met iTunes. Tot die tijd was er geen probleem, na dat moment werkten alle apps niet meer.
Ik heb het probleem ook opgelost op jouw manier.

Als je de applicatie opnieuw downloadt via de appstore hoef je er niet voor te betalen. Je ziet in eerste instantie wel het bedrag staan, maar je krijgt vlak voor het downloaden een bericht dat je er al voor betaald hebt en dat je 'm gratis opnieuw kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 15:31
Dat Shazam werkt echt super! Sta echt versteld dat dat echt elk nummer dat je ook maar afspeelt kan herkennen, en het is ook nog es gratis. Super _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door LennyLL op 21-07-2008 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

kpr schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:52:
[...]

Het werkt, ik heb nummers en apps van zowel de Amerikaanse als de Nederlandse store gesynct op mijn iPhone. Het account van de iTunes WiFi store en de App store op de iPhone kun je alleen niet wijzigen en die neemt het account over waarmee het laatst is ingelogd in iTunes zelf.
Super tip! Bij mij werkt ook alles langs elkaar. Ideaal om gratis apps te fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Heerlijk, inderdaad. Ik heb nu Google App en Last.fm!

Hmmz, die Last.fm App blijft lang laden, meer mensen dit?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 97369 op 21-07-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91315

ik kan wel een US account maken maar ik kan geen free apps afhalen :( Vooral omdat ik mijn paypal login vergeten ben lol. Tap Tap revolution is btw echt lollig :D En ik hoop maar dat last.fm hier ook beschikbaar komt ... en nog veel liever eigenlijk dat MobileScrobbler voor 2.0 uit komt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 22:22
Anoniem: 91315 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:10:
[...] en nog veel liever eigenlijk dat MobileScrobbler voor 2.0 uit komt :p
Ja, die zou ik ook graag zien. Alleen vraag ik me af of het technisch mogelijk is om dat te maken als je je app niet op de achtergrond mag laten draaien. Dus ben bang dat MobileScrobbler er niet via de officiele weg zal komen. :|

Ik vroeg me trouwens af of gratis apps ook aan je iTunes account worden gekoppeld en dergelijke. (Vermoed van wel, maar weet het niet zeker.) Anders zou iemand super handig even die amerikaanse apps zoals Last.fm kunnen hosten. :)

edit:
Nog wel interessant om te weten opzich, maar ik kwam nu ook de tips tegen hoe je een US accountje maakt. Dus daar heb ik alvast de last.fm app vandaan enz, werkt perfect!

[ Voor 12% gewijzigd door Mac_Cain13 op 21-07-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

Ik kan deze tip echt aan iedereen aanraden. Vooral de iTunes gift cards via eBay kunnen erg lucratief zijn. Heb nu minder dan 25 euro betaald voor Texas Hold'em, Crash Bandicoot, Super Monkey Ball (en twee cd's die via de Nederlandse iTunes store niet verkrijgbaar zijn) terwijl die waarde in de Nederlandse iTunes store toch al 40 euro heeft. Nu alleen maar wachten tot mijn iPhone eindelijk binnen is!!

Weet iemand overigens of de Pandora App ook hier in NL werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Anoniem: 232205 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:24:
[...]

Ik kan deze tip echt aan iedereen aanraden. Vooral de iTunes gift cards via eBay kunnen erg lucratief zijn. Heb nu minder dan 25 euro betaald voor Texas Hold'em, Crash Bandicoot, Super Monkey Ball (en twee cd's die via de Nederlandse iTunes store niet verkrijgbaar zijn) terwijl die waarde in de Nederlandse iTunes store toch al 40 euro heeft. Nu alleen maar wachten tot mijn iPhone eindelijk binnen is!!

Weet iemand overigens of de Pandora App ook hier in NL werkt?
Is het op deze manier ook mogelijk om met mijn Nederlandse creditcard dollarprijzen te betalen? Zeg, ik doe alsof ik ergens in California woon maar geef gewoon mijn eigen mastercard gegevens door... zal wel niet hè?

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

DaSchop schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 02:57:
[...]

Is het op deze manier ook mogelijk om met mijn Nederlandse creditcard dollarprijzen te betalen? Zeg, ik doe alsof ik ergens in California woon maar geef gewoon mijn eigen mastercard gegevens door... zal wel niet hè?
Zo ver ik weet, wordt alleen een Amerikaanse credit card geaccepteerd op de iTunes US Store. Daarom leent eBay zich uitstekend om iTunes Gift Cards te kopen. Zo heb je en het voordeel van de dollar en kan je ook nog het voordeel van de veiling hebben waardoor je minder dollar betaalt dan de waarde van je gift card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:15
Ik heb gisteren Vay gekocht in de US store. Een oude Sega Genesis RPG van Working Designs, in de stijl van Lunar. Speelt lekker simpel, alle cutscenes zitten er ook bij. Voor vijf dollar een aanrader!

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-05 16:12

jelle.

Product Owner
Heeft iemand trouwens enig idee wat je in Aurora Feint bij de Tower moet doen om die Magicbook skill te halen :? Bijvoorbeeld bij Wild Fire krijg je 2 moves en 5 rode en 5 blauwe 'knikkers', maar wat is het doel er van ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Anoniem: 232205 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:27:
[...]

Zo ver ik weet, wordt alleen een Amerikaanse credit card geaccepteerd op de iTunes US Store. Daarom leent eBay zich uitstekend om iTunes Gift Cards te kopen. Zo heb je en het voordeel van de dollar en kan je ook nog het voordeel van de veiling hebben waardoor je minder dollar betaalt dan de waarde van je gift card.
Cool, dat klinkt als een plan. Al vertrouw ik het kopen van codes over e-bay weer niet helemaal... Het is denk ik makkelijker om een persoonlijk contact in de US een kaartje te laten kopen en het nummer door te mailen.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Sorry hoor, maar zeggen dat je iets op het internet kopen niet vertrouwd hoor ik alleen m'n oma zeggen. Zeker op eBay waar je een feedback systeem hebt kan je het risico echt minimaal maken. Zoek gewoon een verkoper met +200 transacties in het afgelopen jaar en +99% positief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Muthas schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:37:
Sorry hoor, maar zeggen dat je iets op het internet kopen niet vertrouwd hoor ik alleen m'n oma zeggen. Zeker op eBay waar je een feedback systeem hebt kan je het risico echt minimaal maken. Zoek gewoon een verkoper met +200 transacties in het afgelopen jaar en +99% positief...
Dat valt best te faken hoor... Maar je hebt wel gelijk, over het algemeen werkt ebay prima, alleen heb je praktisch geen mogelijkheden om iets te doen als het een keer fout gaat. Ik heb wat vervelende ervaringen met e-bay, er zitten voor mij wat te veel vage bedrijfjes vage producten te verkopen...

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 23:15
Ik en mijn familie hebben inmiddels zo'n 5000 transacties gedaan op ebay (nee, we hebben geen winkel, gewoon verwoedde verzamelaars van van alles en nog wat :) ), en daartussen zit misschien een handvol slechte transacties, en misschien 3 of 4 waarbij we het product niet hebben gekregen of het verzonden object niet aangekomen was. Je hebt ook wel degelijk mogelijkheden om actie te ondernemen als het fout gaat.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:18:
Ik en mijn familie hebben inmiddels zo'n 5000 transacties gedaan op ebay (nee, we hebben geen winkel, gewoon verwoedde verzamelaars van van alles en nog wat :) ), en daartussen zit misschien een handvol slechte transacties, en misschien 3 of 4 waarbij we het product niet hebben gekregen of het verzonden object niet aangekomen was. Je hebt ook wel degelijk mogelijkheden om actie te ondernemen als het fout gaat.
Ok, ik ben overtuigd, ik ga het weer eens proberen als ik ooit mijn iPhone krijg...

Maar om weer ontopic te gaan: heeft iemand al een goede podcast download app gevonden? Het is echt zonde dat Apple dit niet standaard aanbiedt op de iPhone.. ik dacht dat ze inmiddels wel redelijk in podcasts geloofden.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

na veel goede ervaringen te hebben gelezen hier op het forum over aurora feint, en het met veel plezier gespeeld te hebben. kwam ik dit artikel tegen en wil jullie graag even waarschuwen:
Er is ophef over Aurora Feint, The Beginning. Macenstein vraagt zich af of het wellicht de eerste spyware-applicatie voor de iPhone is en ging op onderzoek uit. In het artikel dat volgt, blijkt dat de makers van de gratis game niet met kwaadwillende bedoelingen gegevens verzamelen en op hun eigen server zetten, maar ze hebben in ieder geval wel een vreemde keuze gemaakt. Aurora Feint verzamelt namelijk alle contactgegevens uit het adresboek op je iPhone, zet ze in een aparte database en kopieert de inhoud van die database persoonlijke info ook naar de servers van Aurora Feint.

Het is allemaal gedaan om het gamers zo makkelijk mogelijk te maken. E-mailadressen van nieuwe spelers die zich aanmelden worden vergeleken met de adressenlijsten die Aurora Feint al via andere spelers heeft verzameld. De ontwikkelaars zeggen dat het daardoor makkelijker is om gamers te waarschuwen wanneer een vriend de game ook heeft geïnstalleerd. Toch is het vreemd dat Danielle Cassley en mede-ontwikkelaar Jason Citron niet even waarschuwen dat persoonlijke contactgegevens extern worden opgeslagen.

De ontwikkelaars hebben daarom haastig een privacy-statement op de website gezet. Macenstein ontdekte verder nog, dat na het deïnstalleren en opnieuw installeren van de game, de eerder gebruikte spelernaam automatisch weer aanwezig is. Het lijkt erop dat de databases bij het verwijderen van het spel niet worden gewist. Die lokale database wordt altijd aangemaakt, ook als je ervoor hebt gekozen om de ‘Community features’ van het spel niet te gebruiken.
bron: http://www.iphoneclub.nl/...d-van-spyware-praktijken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91034

Ik heb nu Shozu geinstalleerd. Leuke app die fotos etc in één keer door kan sturen naar Hyves en Flickr etc. Helaas lukte het versturen naar hyves niet, geen idee waar ik mijn paswoord in moet vullen en dergelijke. Heeft iemand dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Anoniem: 91034 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:13:
Ik heb nu Shozu geinstalleerd. Leuke app die fotos etc in één keer door kan sturen naar Hyves en Flickr etc. Helaas lukte het versturen naar hyves niet, geen idee waar ik mijn paswoord in moet vullen en dergelijke. Heeft iemand dit al geprobeerd?
Je hebt waarschijnlijk je secret e-mail verkeerd. Op hyves ga naar My account>General en ergens beneden zie je de secret e-mail voor het bloggen of foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91034

Anoniem: 264553 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:19:
[...]

Je hebt waarschijnlijk je secret e-mail verkeerd. Op hyves ga naar My account>General en ergens beneden zie je de secret e-mail voor het bloggen of foto's.
Bedankt, dat was het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

ik heb nu via mijn us account twee apps op itunes en wil deze overzetten naar mijn iphone.
Alleen itunes gaat dus nu al de andere apps deleten! wat doe ik nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

jefjef schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 19:11:
ik heb nu via mijn us account twee apps op itunes en wil deze overzetten naar mijn iphone.
Alleen itunes gaat dus nu al de andere apps deleten! wat doe ik nu verkeerd?
De vinkje bij de optie ''Sync all apps'' weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 22:08
The Facebook Application

Sinds gister dus de Facebook App geinstalleerd, ziet er netjes uit. Mensen die bekend zijn met FaceBook, je kan dus op iemands wall schrijven, Facebook-chat gebruiken en gewoon berichten versturen. Verder kan je profielen bekijken en ook de foto's. Alles werkt prima.

Voor mij het enige nadeel is dat je hem open moet laten staan. Van mij mag hij om de 30 minuten kijken of er iets op FB is, net als de e-mail. Dit hoop ik in de volgende versie tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
@Maeslant: De ontwikkelaars kunnen dat nu nog niet in de applicatie bouwen, doordat de Software Development Kit nog niet iets dergelijks ondersteund. Apple heeft tijdens de laatste conference bekend gemaakt dat er in September een functie (push-notifications) voor beschikbaar komt, waardoor ontwikkelaars dat op een praktische manier kunnen doen (zonder je accu leeg te zuigen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

SpX schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 19:17:
[...]

De vinkje bij de optie ''Sync all apps'' weghalen.
grmbl.. werkt nog niet al mijn apps, muziek enz worden gedelete om alleen de apps en muziek zoals die zijn aangeschaft met mijn us account in de plaats in mijn iPhone te zetten. Wanneer ik in iTunes mijn us account verander voor mijn NL account gebeurt het visaversa. PS hoort deze vraag nu hier of in het iTunes 7. topic? Deze vraag gaat over de werking van iTunes en niet over de apps en de werking hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het mag hier, alles met betrekking tot de applicaties uit de App Store mag hier besproken worden :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 22:08
lh-Online.nl schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 19:33:
@Maeslant: De ontwikkelaars kunnen dat nu nog niet in de applicatie bouwen, doordat de Software Development Kit nog niet iets dergelijks ondersteund. Apple heeft tijdens de laatste conference bekend gemaakt dat er in September een functie (push-notifications) voor beschikbaar komt, waardoor ontwikkelaars dat op een praktische manier kunnen doen (zonder je accu leeg te zuigen).
Dat heb ik inderdaad ook gelezen, dus ik wacht rustig af. Maar ik heb ook gehoord dat de volgende Developer Kit en Firmware al onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Labyrinth Lite staat nu bijna bovenaan de lijst van de gratis applicaties. Het is leuk spelletje. Het laat goed de mogelijkheden van de acceleratiesensor zien. Jammer dat er nog geen ondersteuning voor de trilsensor is ingebouwd (dat kan immers wel).

Verder is Aurora Feint nu ook geupdate. Dit zou alle zorgen weg moet nemen over het mogelijk delen van privacygevoelige informatie. Dit is een filmpje wat het spel goed uitlegt:

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 26-07-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Dit lijkt me nu echt een waanzinnige game voor op de iPhone. Te besturen met touch en een leuk spel:
reviews: Review Echochrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

kan iemand een how to voor mij neerpennen hoe ik nu apps van de us storen kan syncen met mijn i phone zonder dat mijn nl apps worden verwijderd? Ik heb van alles geprobeerd, heb de opties aan en weer uit gevinkt, store van NL naar US gezet en visaversa..mraa ik zie het ff niet meer..

mijn dank is groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

Ik heb al sinds woensdag het probleem dat ik geen betaalmethode heb ingevoerd in mijn account. Ik heb geen creditcard en wil dus Click & Buy gebruiken. Ik heb nu al een paar keer de procedure doorlopen, maar elke keer als ik op het punt kom dat ik mijn click and buy moet bevestigen, gebeurt er gewoon niks meer als ik op "ga door" klik. Dan opent er een scherm waar ik Itunes kan downloaden en dat wil ik niet, want die heb ik uiteraard al. Mijn Click & Buy account is geverifieerd, er staat geld op en als ik bij de machtigingen kijk zie ik dat Itunes gemachtigd is om van mijn account af te schrijven. Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Anoniem: 97273 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:11:
Ik heb al sinds woensdag het probleem dat ik geen betaalmethode heb ingevoerd in mijn account. Ik heb geen creditcard en wil dus Click & Buy gebruiken. Ik heb nu al een paar keer de procedure doorlopen, maar elke keer als ik op het punt kom dat ik mijn click and buy moet bevestigen, gebeurt er gewoon niks meer als ik op "ga door" klik. Dan opent er een scherm waar ik Itunes kan downloaden en dat wil ik niet, want die heb ik uiteraard al. Mijn Click & Buy account is geverifieerd, er staat geld op en als ik bij de machtigingen kijk zie ik dat Itunes gemachtigd is om van mijn account af te schrijven. Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Dat heb ik ook gehad, bleek dat mijn rekening niet geverifieerd was...1 belletje naar click and buy heeft het voor mij geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jefjef schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:37:
[...]

Dat heb ik ook gehad, bleek dat mijn rekening niet geverifieerd was...1 belletje naar click and buy heeft het voor mij geholpen.
Ok, dan zal ik ze eens even gaan bellen. Stond er bij jouw account toen wel al bij dat hij geverifieerd was, want dat staat er dus bij mij wel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpr

kpr

jefjef schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:08:
kan iemand een how to voor mij neerpennen hoe ik nu apps van de us storen kan syncen met mijn i phone zonder dat mijn nl apps worden verwijderd? Ik heb van alles geprobeerd, heb de opties aan en weer uit gevinkt, store van NL naar US gezet en visaversa..mraa ik zie het ff niet meer..

mijn dank is groot
Bij mij worden de apps(en ook de nummers) uit beide stores gewoon tegelijk gesynct. Zorg dat je iTunes voor beide stores geauthorized is via store/authorize of in het Nederlands store/machtig. Verder maakt het niet uit in welke store je momenteel bent ingelogd in iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Anoniem: 97273 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:57:
[...]

Ok, dan zal ik ze eens even gaan bellen. Stond er bij jouw account toen wel al bij dat hij geverifieerd was, want dat staat er dus bij mij wel bij...
Zal je nog sterker vertellen bij mijn account stond/staat dat deze geverifieerd was, kreeg ook per mail de overzichten betreffende de aankopen maar deHD van click wist mij te vertellen dat het niet goed was omdat het bleek dat mijn email adres (inlog) gekoppeld was aan een oud (2005) bankrekeningnummer die ik dus niet meer gebruik omdat ik van bank ben over gestapt..

Wat lees je dan als je inlog bij clickandbuy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jefjef schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:56:
[...]

Zal je nog sterker vertellen bij mijn account stond/staat dat deze geverifieerd was, kreeg ook per mail de overzichten betreffende de aankopen maar deHD van click wist mij te vertellen dat het niet goed was omdat het bleek dat mijn email adres (inlog) gekoppeld was aan een oud (2005) bankrekeningnummer die ik dus niet meer gebruik omdat ik van bank ben over gestapt..

Wat lees je dan als je inlog bij clickandbuy?
Ik heb dit account nu pas aangemaakt en het rekeningnr. is juist, dus dat moet het dan niet zijn.

Als ik inlog staat er welkom zenga13

Klantennr.: xxxxxxxxx (mijn nr. dus)
Rekeningstatus: Geverifieerd

Uw huidige rekeningsaldo: xxx euro

Dan daaronder staan de meest recente transacties en dat is dus mijn storting van 26/7

Als ik kijk bij Easy Collect machtigingen staat daar:

Naam: iTunes Music Store

Beschrijving: Activate

Machtiging verstrekt op: 26-7-2008 21:50:29 CEST

Kommentar: Aktief

Ingetrokken: (Leeg)

Commentaar: (Leeg)

Logo: Hier staat het ITunes Logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoedje schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:25:
Labyrinth Lite staat nu bijna bovenaan de lijst van de gratis applicaties. Het is leuk spelletje. Het laat goed de mogelijkheden van de acceleratiesensor zien. Jammer dat er nog geen ondersteuning voor de trilsensor is ingebouwd (dat kan immers wel).

[video]

Verder is Aurora Feint nu ook geupdate. Dit zou alle zorgen weg moet nemen over het mogelijk delen van privacygevoelige informatie. Dit is een filmpje wat het spel goed uitlegt:

[video]
Labyrinth lite heeft helaas maar 10 mappen. Er bestaan extra map packs er voor, maar je moet je iPhone/iTouch wel jailbreaken.

En Aurora Feint is een zeer verslavend spel. Vandaag pas uitgespeeld. Ik zat echt uren aan de laatste puzzel. Die was echt moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268783

Iemand een idee of er een IRC client is / komt voor de iPhone 3G? Ik weet dat voor de vorige iPhone er een manier was om Colloquy te draaien, ik vraag me af of zoiets ook mogelijk is met de iPhone 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 268783 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 04:29:
Iemand een idee of er een IRC client is / komt voor de iPhone 3G? Ik weet dat voor de vorige iPhone er een manier was om Colloquy te draaien, ik vraag me af of zoiets ook mogelijk is met de iPhone 3G.
Het kan nog steeds: http://colloquy.info/iphone/ Via de Colloquy op je Mac iig, een standalone client is er nog niet afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:00
Ik heb de ipod geupdate naar 2.0 en sega monkey ball gedownload via itunes, en nu heb ik geen bevoegdheid om het te installeren onder itunes op mn ipod touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik weet niet of ik hier moet zijn, maar volgens mij is er geen apart Appstore-topic (of ik ben echt blind)...

Maar is er eigenlijk een NS app?
Een app die snel vertrek- en aankomsttijden van de NS kan opzoeken / laten zien zonder helemaal via Safari te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 11:47
Tha BasZ schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:48:
Ik weet niet of ik hier moet zijn, maar volgens mij is er geen apart Appstore-topic (of ik ben echt blind)...

Maar is er eigenlijk een NS app?
Een app die snel vertrek- en aankomsttijden van de NS kan opzoeken / laten zien zonder helemaal via Safari te werken...
http://mobiel.ns.nl/mobiel/planner.action

Als je die nou in je beginscherm zet ben je al een eind verder :)

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105463

De DRM beveiliging van de app-store blijkt inmiddels gekraakt te zijn http://www.techzine.nl/nieuws/17231/Apples-App-Store-beveiliging-al-gekraakt.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Super Monkey Ball kent momenteel geen DRM, die file is simpelweg te kopieren via SSH van de ene naar de andere iPhone. Alle andere apps hebben deze DRM wel en die is nog niet gekraakt, net als (voor zover ik weet) de DRM op muziek uit iTunes Store (die al jaren bestaat...), het artikel slaat dus absoluut nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De apps zijn weldegelijk gekraakt. Een klein beetje googlen en je vindt het. Het is wel jammer dat het zo gaat, maar het zat er aan te komen. Hopen maar dat Apple snel met iets komt zodat de kwaliteit van toekomstige apps niet achteruit gaan. (of prijs omhoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Subway shuffle light. Zo ongelofelijk eenvoudig spelletje maar wel verslavend. Je kan eerst de lite versie proberen:
http://phobos.apple.com/W...oftware?id=286132603&mt=8
Om eventueel daarna de echte versie te kopen (€2,39)
http://phobos.apple.com/W...oftware?id=284997561&mt=8

Ook is er een demo voor op de Mac: http://www.subwayshuffle.com/subway-shuffle.dmg.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Lt. Marx schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:05:
Subway shuffle light. Zo ongelofelijk eenvoudig spelletje maar wel verslavend. Je kan eerst de lite versie proberen:
http://phobos.apple.com/W...oftware?id=286132603&mt=8
Om eventueel daarna de echte versie te kopen (€2,39)
http://phobos.apple.com/W...oftware?id=284997561&mt=8

Ook is er een demo voor op de Mac: http://www.subwayshuffle.com/subway-shuffle.dmg.zip
Enorm leuk inderdaad :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Snapt iemand waarom ik de Google mobile app niet kan vinden in de Nederlande app store?

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 07-05 14:51
DaSchop schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 20:28:
Snapt iemand waarom ik de Google mobile app niet kan vinden in de Nederlande app store?
Rechtenkwestiegeneuzel ongetwijfeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78574

Iemand al iets gehoord/gelezen ergens over 'turn by turn' navigatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-03 15:16
Ik weet niet of ik helemaal goed zit, maar ik heb even een vraag:

Ik heb een itunes account gemaakt via een Itunes card. Dit werkte goed. Hiermee heb ik ook de 2.0 update gekocht. Deze is dan ook afgeschreven van mijn tegoed. Nu heb ik 2 dagen geleden de oficieele versie van Labyrind gekocht, maar die is nog niet afgeschreven van mijn tegoed. Gebeurt dit nog, of heb ik gewoon massel gehad?

Ik heb trouwens al wel een ontvangstbewijs mailtje van apple gehad, waar de Labyrind app op staat.

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251767

bij mij als ik een app koop dat duurt dat 2 tot 3 dagen voor dat van mijn rekening word afgeschreefen.
ik doe het dan wel via click en buy weet niet of dat uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:17:
[...]

Ik heb dit account nu pas aangemaakt en het rekeningnr. is juist, dus dat moet het dan niet zijn.

Als ik inlog staat er welkom zenga13

Klantennr.: xxxxxxxxx (mijn nr. dus)
Rekeningstatus: Geverifieerd

Uw huidige rekeningsaldo: xxx euro

Dan daaronder staan de meest recente transacties en dat is dus mijn storting van 26/7

Als ik kijk bij Easy Collect machtigingen staat daar:

Naam: iTunes Music Store

Beschrijving: Activate

Machtiging verstrekt op: 26-7-2008 21:50:29 CEST

Kommentar: Aktief

Ingetrokken: (Leeg)

Commentaar: (Leeg)

Logo: Hier staat het ITunes Logo
Mijn probleem is inmiddels opgelost. Blijkbaar kan ITunes niet zo heel goed overweg met een gewone simpele versie van Vista, want nu ik ITunes op mijn werk heb geïnstalleerd met een XP versie, werd de procedure wel afgerond en is mijn Click & Buy account actief.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40135

Anoniem: 264553 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 03:21:
Labyrinth lite heeft helaas maar 10 mappen. Er bestaan extra map packs er voor, maar je moet je iPhone/iTouch wel jailbreaken.
Labyrinth is ontwikkeld tijdens de periode dat er alleen applicaties op een iPhone geinstalleerd konden worden door middel van jailbreaken. Labyrinth was gratis en na registratie konden er meer level packs gedownload worden.

Nu de App Store er is is het jailbreaken van de iPhone niet meer nodig om Labyrinth te kunnen spelen. Labyrinth lite is de gratis versie met 10 levels. Er is ook een betaalde versie waar wel extra levels gedownload kunnen worden.

[disclaimer] ik sta in de credits van Labyrinth :) [/disclaimer]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Hebben jullie soms ook het geval dat bij sommige aangeschafte apps vanuit een welke store (us of nl) dan ook deze gewoon niet werken op de iphone? ofwel bij aanraken start deze op om vervolgens weer af te sluiten? bij mij is dat op de apps: JirboJive, JirboSays, Slots en SOS torch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269592

Ik heb via mijn iPhone Texas Hold'em gekocht en het vreemde is dat als ik mijn iPhone aan mijn mac koppel en synchroniseer hij die niet in de lijst van Apps zet en ook geen backup in mijn apps map krijg. Inhoudelijk getekend dat dat als ik hem ooit eens moet herstellen ik hem opnieuw moet kopen want ik heb de app niet op mijn mac staan. Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Eenmaal gekochte apps kan je gratis opnieuw uit de store downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheRookie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:13:
Eenmaal gekochte apps kan je gratis opnieuw uit de store downloaden :)
Oke, mooi maar vreemd is het wel dat monkey ball er wel tussen staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Heb je de een via iTunes op PC/Mac gekocht en de ander misschien via de iPhone/iPod ?
Staat in iTunes bij je synchronisatie-instellingen dat alle apps gesynchroniseerd moeten worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Iemand al Fast.FM werkend (gratis te verkrijgen in de US-Appstore via deze truc) ??

Heb een profiel aangemaakt en kan ook gewoon inloggen maar als ik me library probeer te spelen knalt die er na 2 seconden ongeveer weer uit.

Ik hoor dus maar heel even muziek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-03-2024
Tha BasZ schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:18:
Iemand al Fast.FM werkend (gratis te verkrijgen in de US-Appstore via deze truc) ??

Heb een profiel aangemaakt en kan ook gewoon inloggen maar als ik me library probeer te spelen knalt die er na 2 seconden ongeveer weer uit.

Ik hoor dus maar heel even muziek...
Zelfde probleem hier. Zou dat kunnen omdat Last.FM zijn servers voor deze regio nog niet in orde heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja, zoiets dacht ik ook...

Maar wel raar want hij haalt de muziek wel op en hoor et ongeveer 1 a 2 seconden...

Daarna knalt die vast en gaat die terug naar home-screen...

Misschien die daarom nog niet uit in NL-Appstore??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheRookie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:57:
Heb je de een via iTunes op PC/Mac gekocht en de ander misschien via de iPhone/iPod ?
Staat in iTunes bij je synchronisatie-instellingen dat alle apps gesynchroniseerd moeten worden ?
Die Texas Hold'em heb ik via de iPhone gekocht. De rest via de store op de Mac.En ja, er staat alles syncen aangevinkt.

Edit.

Ik heb hem opnieuw via de Mac gedownload (Gratis idd) en nu staat hij er wel tussen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 269592 op 05-08-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-05 12:13
Ik heb een klein probleempje met de appstore.. Ik heb via mijn iPod Touch zelf enkele apps gedownload, waaronder ook Texas Hold Em. Ik wou Monkey Ball downloaden maar het leek me toch handiger om die via m'n computer te downloaden.

Zo gezegd zo gedaan, en na m'n computer gemachtigd te hebben klik ik op 'alle toepassingen synchroniseren'. Hij kopieert nu eerst alle gedownloade applicaties van m'n iPod naar m'n computer, voordat 'ie Monkey Ball erop zet.

Echter bij Texas Hold 'Em blijft iTunes hangen, hij kopieert de toepassing niet. Als ik Texas Hold 'Em verwijder en daarna synchroniseer, blijft ie hangen bij iPint etc.

Doe ik hier nou iets fout? Is er een manier waarop ik alleen even Monkey Ball kan overzetten? Bedankt.

Ik heb alle applicaties maar verwijderd, Monkey Ball erop gezet en de applicaties overnieuw geinstalleerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Sebastiaannn op 06-08-2008 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:54

Tourniquet

Hiya, fellas!

Iemand van plan de App "I Am Rich" te gaan kopen? :+

http://www.nu.nl/news/168...oepassing_doet_niets.html

Afbeeldingslocatie: http://www.audio-sandwich.com/images/Screenshot2.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Tourniquet op 06-08-2008 12:55 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192862

haha wat een belachelijke applicatie is dat zeg! :9
ik hoop niet dat dat een screenshot is van jou iphone?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260495

Anoniem: 269592 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:55:
Ik heb via mijn iPhone Texas Hold'em gekocht en het vreemde is dat als ik mijn iPhone aan mijn mac koppel en synchroniseer hij die niet in de lijst van Apps zet en ook geen backup in mijn apps map krijg. Inhoudelijk getekend dat dat als ik hem ooit eens moet herstellen ik hem opnieuw moet kopen want ik heb de app niet op mijn mac staan. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
iPhone aansluiten, en dan in iTunes in de verticale linkerbalk rechts-muisklik (Ctrl-klik op een mac) op de iPhone. Ergens is dan de optie synchroniseer aankopen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260495 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:09:
[...]
iPhone aansluiten, en dan in iTunes in de verticale linkerbalk rechts-muisklik (Ctrl-klik op een mac) op de iPhone. Ergens is dan de optie synchroniseer aankopen of iets dergelijks.
Bedankt, nu zie nog meer opties die ik niet wist te vinden.

Wat ik jammer vind bij Monkey Ball is dat je geen game kunt saven. Dus verder gaan waar je was. Zie ik het over het hooft of zit dat er niet in?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 269592 op 06-08-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat zit er inderdaad niet in. Ik moet ook nog erg wennen aan de besturing van SMB hoor, pfft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 14:50
Ik heb de iPhone nu een paar dagen en ik heb een aantal apps gedownload. Ik heb bijvoorbeeld super monkey ball via de appstore op de iPhone binnengehaald. Een aantal andere apps (buienradar, remote etc.) via itunes op mijn laptop. Zojuist heb ik die via itunes op mijn iphone gezet, dmv synchroniseren. Nu heeft ie die apps er wel op gezet, maar super monkey ball is er vanaf! :|

Hoe krijg ik de oude apps weer terug? Ze staan namelijk ook niet in itunes onder applications...

Edit: Sorry, slecht gelezen... Je kan ze gewoon weer 'kopen', als je al eens hebt betaald hoeft dat niet nog een keer onder je account.

[ Voor 12% gewijzigd door don_appie op 07-08-2008 22:38 ]

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 19:54

World Citizen

FreeReef.nl

initieel had ik ook zo iets van... wat is dit nu weer voor app.
Maar naarmate ik er langer over na denk.. vind ik het niet zo heel gek.

Wat betaal je tegenwoordig voor een beetje rembrand.... ? Ieders smaken verschillen.

De maker, zet er ook heel netjes bij dat het niets doet. Het is gewoon een plaatje, wat 1000 euro kost... net als een rembrand.

Ik vind wel dat ClickenBuy tot een bepaald bedrag mag gaan. Dus bv max 25 euro. om nu met 1 click 1000 euro uit te geven.. gaat wel ver.

Er zijn ook iphones helemaal van goud en zilver te verkrijgen.... dan betaal je ook 1000 euro meer voor geen enkele extra functionaliteid.

Ode aan de maker. zeeeeer origineel!

*edit
Ik bedoel "rembrandt"
8)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

je bedoelt: een rembrandt?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 08-08-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik ben verbaasd dat er nog geen irc app uit is :)

heb via google wel iets gevonden, maar dat is alleen voor gejailbraikte vroegere iPhone versies en alleen met de MAC te realiseren.

Tevens vond ik een tooltje voor de oude iPhone waarmee je je cam wat kon ' boosten' met uitgebreidere functies zoals inzoomen etc. Ook dat lijkt me wel een killerapp voor de 3G.

Benieuwd wat er nog allemaal komen gaat, er is volgens mij nog veel mogelijk maar de _echte_ killerapps heb ik helaas nog niet echt gezien (is natuurlijk ook per mens verschillend, geef ik toe).

Tot nu toe vind ik de Tuner Internet Radio nog wel een van m'n favoriete 'killer'apps; keuze uit massa's radiostreams, zelf toe te voegen. Het heeft nog wel z'n nukken en kan nog wel wat aan verbeterd worden, maar dat is echt iets van ik zeg ' tof, overal radio luisteren met de zenders die jij wil' ). ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.