Gebruik Click & Buy: werkt met automatische incasso (voor wanneer je betaalde downloads koopt)himlims_ schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:19:
hopelijk een niet al te achterlijke vraag, maar tijdens de itunes registratie van je phone wordt gevraagd over creditcard gegevens.
op het moment dat je deze geen hebt, kun je dan niet de registratie afronden. en dus geen apps/tunes downloaden ookal zijn deze gratis beschikbaar?
//
nm was ook een optie clickandbuy welke werkt met ideal
Voor de mensen die google mobile app wel zien zitten: als je met je iPhone naar m.google.com gaat dan krijg je ook gewoon searchsuggestions onder het typen. En ja kan direct bij gmail/reader/calendar/etc. Het is niet helemaal hetzelfde maar die suggesties zijn zeker wel handig onder het googlen.
Heeft iemand al een app geprobeerd te removen,,,Kan het niet echt vinden,,,( NearPics is saaaaai)
[ Voor 6% gewijzigd door starlette op 12-07-2008 13:38 ]
Het icoontje ingedrukt houden totdat de icoontjes gaan bewegen en dan hoef je alleen maar of het kruisje te drukken om de app te verwijderen.starlette schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:37:
Heeft iemand al een app te removen,,,Kan het niet echt vinden,,,( NearPics is saaaaai)
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ah ,,,,,gevonden,,,,
3 seconden willekeurig icon vasthouden en dan gaan alle icons trillen,,,en dan de op X tappen van de te verwijderen app
3 seconden willekeurig icon vasthouden en dan gaan alle icons trillen,,,en dan de op X tappen van de te verwijderen app
Offtopic: Werkt dat ook voor apps die er standaard opstaan (neem aan dat jullie het nu over firmware 2.0 hebben)? Ik zit dan nog wel op 1.1.4 (iPhone) maar sommige apps gebruik ik niet en zou ik d'r dan ook wel af willen donderen om het een beetje op te schonen..
Nee, dat werkt niet. Daarbij, die zou je dan natuurlijk nooit meer terug kunnen krijgen (behalve dan door een restoreosc4r schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:55:
Offtopic: Werkt dat ook voor apps die er standaard opstaan (neem aan dat jullie het nu over firmware 2.0 hebben)? Ik zit dan nog wel op 1.1.4 (iPhone) maar sommige apps gebruik ik niet en zou ik d'r dan ook wel af willen donderen om het een beetje op te schonen..
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 215452
Heb de 2.0 firmware geïnstalleerd op m'n iPod Touch, en enkele apps gedownload. Deze werken allemaal perfect, buiten de remote... Ik kan deze perfect installeren, maar als ik dan een bibliotheek wil toevoegen, komt er een toegangscode die ik moet ingeven in iTunes. Als ik dit doe, probeert hij die te controleren, maar dit lukt niet! Heeft er iemand misschien hetzelfde probleem als ik?
Lukas
Lukas
Anoniem: 192862
Heb gister een click and buy account aangemaakt, en kan nu gewoon aankopen doen, terwijl mijn rekeningstatus staat op:
Rekeningstatus: Niet geverifieerd
er kan dus nog helemaal geen geld worden afgeschreven, iemand enig idee hoe dit werkt?
er kan dus nog helemaal geen geld worden afgeschreven, iemand enig idee hoe dit werkt?
Je bent vast niet de enige die gisteren een c&b account maakte. ;-)Anoniem: 192862 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:41:
Heb gister een click and buy account aangemaakt, en kan nu gewoon aankopen doen, terwijl mijn rekeningstatus staat op:
Het is alleen maar aardig van steve dat je nu al gewoon aankopen kan doen. Maar reken en maar op dat ze netjes alles verzamelen en afschrijven binnenkort.
Ben er achtergekomen dat hier in BE een credit card verplicht is. Via de Itunes Store kan ik kiezen voor Visa en Mastercard. Via Click & Buy kan ik kiezen voor Visa, Mastercard of American Express. Ik heb hier een Itunes Card liggen maar kan er niks mee doen. Iemand enig idee hoe een Itunes account creeren zonder credit card in BE.
Ondertussen is het gelukt
. Er stond Geen bij de keuze van betalingsmogelijkheden.
Ondertussen is het gelukt
[ Voor 15% gewijzigd door Ikkeson op 13-07-2008 09:38 ]
Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB
Anoniem: 264794
Nou ik heb dus inmiddels ook alles origineel.... heb alleen mijn vraagtekens bij de firmw. 2.0 .. ik kreeg 'm ineens via iTunes na een harde reset zonder dat ik betalingsgegevens bekend had gemaakt. Bedoeling was dat hij terug ging naar 1.1.4.. en dat ik dan die 2.0 zou aanschaffen...
Wat zijn apps die nu echt het kopen waard zijn? Monkeyball heb ik inmiddels al...
Aqua Forest heb ik nog niemand over gehoord.. lijkt me op zich ook wel leuk.
Wat zijn apps die nu echt het kopen waard zijn? Monkeyball heb ik inmiddels al...
Aqua Forest heb ik nog niemand over gehoord.. lijkt me op zich ook wel leuk.
Om een of andere reden kan ik niet echt normaal apps via iTunes op m'n iPhone zetten.. dus download ik alles maar met m'n iPhone zelf. Heb al best wat programma's gekocht en geprobeerd
Remote: gratis, werkt goed, kan alleen geen films aanzetten, downloaden!
Super Monkey Ball: imo de must-have game, even wennen maar daarna leuk
Bomberman: slimme bediening, leuk
Mr. Shuffle: grappig, werkt goed
Texas Hold'Em: erg vet gedaan met videobeelden van je zogenaamde tegenspelers, kan zelfs online
Enigmo: leuk puzzelspel, na SMB de leukste game
Pinball RC: mwah, vind het maar wat minder, voelt ook laggy aan
Cro-Mag: speelt fijn, ook leuke app om de mogelijkheden van je iPhone te showen alleen jammer dat een race zo lang duurt
iPint: gratis, leuk voor als grapje in de kroeg
Remote: gratis, werkt goed, kan alleen geen films aanzetten, downloaden!
Super Monkey Ball: imo de must-have game, even wennen maar daarna leuk
Bomberman: slimme bediening, leuk
Mr. Shuffle: grappig, werkt goed
Texas Hold'Em: erg vet gedaan met videobeelden van je zogenaamde tegenspelers, kan zelfs online
Enigmo: leuk puzzelspel, na SMB de leukste game
Pinball RC: mwah, vind het maar wat minder, voelt ook laggy aan
Cro-Mag: speelt fijn, ook leuke app om de mogelijkheden van je iPhone te showen alleen jammer dat een race zo lang duurt
iPint: gratis, leuk voor als grapje in de kroeg
iBeer is nog leuker, alleen kost die een paar euro
iBeer = een videoExtreme smell schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:51:
[...]
iBeer is nog leuker, alleen kost die een paar euro
iPint werkt echt met de bewegingsensor.
Correct me if I'm wrong.
Heb inmiddels zelf ook;
Betaald;
Super Monkey Ball - al gezegd
Cro-Mag - idem
Enigmo - idem
Aqua Forest - toch maar gekocht
, vreemd genoeg heb ik me met dit spel nog het meest vermaakt, alleen met teveel water wordt het allemaal toch een stukkie trager. Zelfde idee als iphysics
http://www.youtube.com/watch?v=hxpGdRH7J5I
Gratis;
Aurora Feint - Leuke puzzlegame... grafisch erg goed voor een gratis game
TapTap - Zoiets als Guitar hero voor de xbox alleen dan ipod formaat.
JirboMatch - Memory voor m'n nichtjes
JirboSays - Idem
[Buienradar.nl - gewoon zomaar
... en toch handig. Had liever wel gehad dat hij automatisch op Animatie stond.
En nog wat knakespellen zoals Blip Solitaire, RubyRepeat, Spinner, Cube runner.
En nog een proggie dan kun je foto's in 360 graden bekijken genaamd PangeaVR
Betaald;
Super Monkey Ball - al gezegd
Cro-Mag - idem
Enigmo - idem
Aqua Forest - toch maar gekocht
http://www.youtube.com/watch?v=hxpGdRH7J5I
Gratis;
Aurora Feint - Leuke puzzlegame... grafisch erg goed voor een gratis game
TapTap - Zoiets als Guitar hero voor de xbox alleen dan ipod formaat.
JirboMatch - Memory voor m'n nichtjes
JirboSays - Idem
[Buienradar.nl - gewoon zomaar
En nog wat knakespellen zoals Blip Solitaire, RubyRepeat, Spinner, Cube runner.
En nog een proggie dan kun je foto's in 360 graden bekijken genaamd PangeaVR
Hier mijn ervaringen met de App-store:
iPint: Erg geinig spellejte, en natuurlijk leuk als grapje.
Super Monkey Ball: Dit had ik al eens eerder gespeelt op de DB, maar dat was lang geleden. De besturings is even wennen, maar het is imo de must have game.
[b]NearPics:[b] Saai.. En het is niet zo dat het foto's zoekt van jou om de hoek. Nee hij zoekt foto's van in de 'buurt', hij rekent 20KM verder op ook nog als in de buurt
Remote: Geweldige app. Alleen jammer dat er geen coverflow in zit en dat je geen films kunt starten (Zelfs niet als je instelt dat iTunes films automatisch full-screen moet starten).
Blip Solitaire: Saai..
Buienradar: handig programma, meer niet.
PhoneSaber: Ongetwijfeld één van de meest zinloze, maar het is wel grappig (zeker als je met twee iPhones aan de slag bent
)
iMaze: Werkt niet helemaal super, dit kan ook aan mij liggen.
Band: Opzich wel grappig, maar eigenlijk vind ik het de 8 euro niet waard.
TapTap: Eerlijk gezegd nooit Guitar Hero oid gespeeld, maar het is wel leuk om te doen.
AquaForest: Leuk als je je verveelt, je kunt er namelijk erg grappige dingen mee maken
iPint: Erg geinig spellejte, en natuurlijk leuk als grapje.
Super Monkey Ball: Dit had ik al eens eerder gespeelt op de DB, maar dat was lang geleden. De besturings is even wennen, maar het is imo de must have game.
[b]NearPics:[b] Saai.. En het is niet zo dat het foto's zoekt van jou om de hoek. Nee hij zoekt foto's van in de 'buurt', hij rekent 20KM verder op ook nog als in de buurt
Remote: Geweldige app. Alleen jammer dat er geen coverflow in zit en dat je geen films kunt starten (Zelfs niet als je instelt dat iTunes films automatisch full-screen moet starten).
Blip Solitaire: Saai..
Buienradar: handig programma, meer niet.
PhoneSaber: Ongetwijfeld één van de meest zinloze, maar het is wel grappig (zeker als je met twee iPhones aan de slag bent
iMaze: Werkt niet helemaal super, dit kan ook aan mij liggen.
Band: Opzich wel grappig, maar eigenlijk vind ik het de 8 euro niet waard.
TapTap: Eerlijk gezegd nooit Guitar Hero oid gespeeld, maar het is wel leuk om te doen.
AquaForest: Leuk als je je verveelt, je kunt er namelijk erg grappige dingen mee maken
Anoniem: 35015
Weet iemand of er iets van een app is die verbruikstats bijhoudt?
Dus verzonden smsjes,etc...
Dus verzonden smsjes,etc...
Ik was van plan een touch te kopen maar ik wacht nog even. Ik zit in Ierland en de store is hier dus helemaal niks.
Onder games maar liefst in spelletje (Mr. Shuffle), waar is Monkey Ball??

Terwijl er op de Ierse Apple website wel reklame gemaakt voor Monkey Ball.
Zwaar bagger dus
Onder games maar liefst in spelletje (Mr. Shuffle), waar is Monkey Ball??

Terwijl er op de Ierse Apple website wel reklame gemaakt voor Monkey Ball.
Zwaar bagger dus
Ik hoor dit van meer mensen, maar ik heb het zelf getest en mij lukte het wel. Was een serie-aflevering van drie kwartier (wel ingedeeld onder films), maar ik kon hem gewoon af laten spelenGood Fella schreef op zondag 13 juli 2008 @ 03:01:
deze update in briljant!!!
Nu kan ik (wat ik niet gedacht had) met Iremote mijn itunes op me pc besturen. echt ideaal!
Lekker vanuit de bank me muziek switchen.
Er zitten wel een hoop rot apps tussen zeg. Kan je niks mee.
Nu kan ik (wat ik niet gedacht had) met Iremote mijn itunes op me pc besturen. echt ideaal!
Lekker vanuit de bank me muziek switchen.
Er zitten wel een hoop rot apps tussen zeg. Kan je niks mee.
[ Voor 10% gewijzigd door ikbengoofy op 13-07-2008 11:50 ]
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
AquaForest ook maar gekochtGood Fella schreef op zondag 13 juli 2008 @ 03:01:
Een paar posts zijn verplaatst naar [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps, daar was namelijk ook al een topic voor
. Daar kunnen dus de handige websites en web apps, speciaal gemaakt voor de iPhone en iPod touch worden besproken.
midomi ziet er goed uit en belooft ook veel goeds, is een gratis programma wat muziek kan herkennen, alleen jammer dat servers bij mij altijd busy zijn...
Wat mij wel opvalt is dat een heel deel van de apps voordien via de installer.app beschikbaar waren. Waren toen wel meestal beta. Was het jailbreaken dan misschien de beta test va nde app store, maar dan gratis?
Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB
Zojuist via de iTunes feedback form een request ingediend voor de Google Mobile App voor Europa.
Maakt vast geen bal uit, totdat veel mensen hierom vragen.
Ook leuk dat de feedback form nog geen app store requests af kan handelen en ook geen iTunes 7.7 kent.... Dan maar artiest "Google Mobile App" aangevraagd..
Maakt vast geen bal uit, totdat veel mensen hierom vragen.
Ook leuk dat de feedback form nog geen app store requests af kan handelen en ook geen iTunes 7.7 kent.... Dan maar artiest "Google Mobile App" aangevraagd..
Mja, ontwikkelaars hadden gewoon een publiek nodig om hun apps te testen, en daar was installer natuurlijk perfect voor. En het blijkt maar weer is, dat de hackscene best wel tot goede dingen kan leiden, want zonder installer.app was App Store heel anders geweestIkkeson schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:14:
Wat mij wel opvalt is dat een heel deel van de apps voordien via de installer.app beschikbaar waren. Waren toen wel meestal beta. Was het jailbreaken dan misschien de beta test va nde app store, maar dan gratis?
Ik heb er ook al een aantal:
Supermonkey Ball: Echt leuk. Heel erg wennen aan de besturing in het begin, maar als je het eenmaal doorhebt is het echt leuk.
Cube Runner: Ook heel erg leuk. 2 pijltjes die een schip moeten voorstellen (
) moet je langs allerlei kubussen sturen door je ipod/iphone te kantelen. Zeker leuk met meerdere mensen en elkaars hi-score verbreken.
Remote: Goede app. Je kan er je hele itunes bibliotheek op je pc mee doorbladeren en vervolgens afspelen.
Light: Onwijs goed bedacht...Eigenlijk is het alleen een wit scherm en als het dan donker is dan kan je hem goed als zaklamp gebruiken.
iPint: ook wel grappig. Je kan dmv de accelerometer een biertje over een bar sturen en moet vervolgens in de handen van je maat komen. Vervolgens word je glas gevuld, en kan je hem virtueel opdrinken. Jammer dat er maar 3 levels om te spelen zijn.
Hold Button: tjah...wat moet je er mee. Ik heb het er maar opgezet omdat ik om nutteloze apps altijd moet lachen. Het is dus een knop, die je zolang als je kan ingedrukt moet houden en daar word dan een time record mee bijgehouden.
Tap Tap Revenge: Beetje Guitar Hero achtig. En zoals de naam doet vermoeden is het denk ik net zoiets als Dance Dance Revolution? (nog nooit gespeeld:P)
Het is iig wel leuk, jammer alleen dat er nu nog geen andere tracks te downloaden zijn.
Supermonkey Ball: Echt leuk. Heel erg wennen aan de besturing in het begin, maar als je het eenmaal doorhebt is het echt leuk.
Cube Runner: Ook heel erg leuk. 2 pijltjes die een schip moeten voorstellen (
Remote: Goede app. Je kan er je hele itunes bibliotheek op je pc mee doorbladeren en vervolgens afspelen.
Light: Onwijs goed bedacht...Eigenlijk is het alleen een wit scherm en als het dan donker is dan kan je hem goed als zaklamp gebruiken.
iPint: ook wel grappig. Je kan dmv de accelerometer een biertje over een bar sturen en moet vervolgens in de handen van je maat komen. Vervolgens word je glas gevuld, en kan je hem virtueel opdrinken. Jammer dat er maar 3 levels om te spelen zijn.
Hold Button: tjah...wat moet je er mee. Ik heb het er maar opgezet omdat ik om nutteloze apps altijd moet lachen. Het is dus een knop, die je zolang als je kan ingedrukt moet houden en daar word dan een time record mee bijgehouden.
Tap Tap Revenge: Beetje Guitar Hero achtig. En zoals de naam doet vermoeden is het denk ik net zoiets als Dance Dance Revolution? (nog nooit gespeeld:P)
Het is iig wel leuk, jammer alleen dat er nu nog geen andere tracks te downloaden zijn.
Een aantal beperkingen uit de SDK zijn wel irritant, volgens mij is de iTunes library van je iPhone ook niet toegankelijk (niet op een manier die volgens de SDK mag iig) aangezien Tap Tap Revolution uit Installer.app wel muziek uit je library gebruikt en Tap Tap Revenge niet.
Er zijn nu ineens wat Jirbogames gratis.. wat gisteren (naar mijn weten) nog geld koste.
Zijn wel games voor kinderen maar toch...
Zijn wel games voor kinderen maar toch...
Waarom moet je bij SMB trouwens altijd helemaal vanaf het begin beginnnen? Is er geen mogelijkheid om een tussen level te kiezen en vanaf daar verder te gaan? Het is een leuk spel om tussendoor te doen, maar om nou de hele tijd vanaf het begin te beginnen is nogal irritant..
Anoniem: 264553
Aurora Feint Zeer verslavend spel. Een soort RPG-achtige puzzelspel. Je unlockt steeds meer mogelijkheden en bonussen naarmate je verder komt. Het ziet er vrij ok uit en het is nog gratis ook!
Tap Tap Revenge Wel grappig spel. Idd beetje guitar heroes achtig. Het is niet zo leuk als guitar hero, maar ruim voldoende voor een gratis spel. En idd, er mogen wel wat meer nummers in zitten.
Spinner Matig spel. Het spel maakt gebruik van de bewegingssensor. Je moet je iPhone steeds draaien om het rondje bij de finish te krijgen. Leuk concept, maar het ziet er niet uit. Maja het is dan ook wel gratis.
myLite Gratis alternatief van Light. Deze is echter meer dan alleen een wit scherm. Je kan zelf de kleuren aanpassen en deze ook bepaalde patronen laten volgen. Zo kun je ook disco licht in je handen hebben
ShoZu Gratis programma om foto's te uploaden op allerlei sociale netwerken. Als je fan bent van Myspace, Hyves, Facebook, weetikveel wat. Halen. Zeer snelle en handige apps om foto's te uploaden.
SodaSnap Gratis app om foto/postcard te versturen. Nu kan je normaal gesproken ook foto's versturen met de standaard opties van je iPhone. Maar met SodaSnap krijgt de ontvanger de foto als ansichtkaart vorm met een leuk berichtje. Deze app ondersteunt ook geotagging, zodat de ontvanger weet waar je de foto gemaakt heb.
Midomi/Shazam Allebei gratis apps om muziek te herkennen. Ik heb het gevoel dat Shazam iets nauwkeuriger is, maar Midomi heeft meer opties. Zo herkent het muziek als je een melody neuriet of de naam kent.
Tap Tap Revenge Wel grappig spel. Idd beetje guitar heroes achtig. Het is niet zo leuk als guitar hero, maar ruim voldoende voor een gratis spel. En idd, er mogen wel wat meer nummers in zitten.
Spinner Matig spel. Het spel maakt gebruik van de bewegingssensor. Je moet je iPhone steeds draaien om het rondje bij de finish te krijgen. Leuk concept, maar het ziet er niet uit. Maja het is dan ook wel gratis.
myLite Gratis alternatief van Light. Deze is echter meer dan alleen een wit scherm. Je kan zelf de kleuren aanpassen en deze ook bepaalde patronen laten volgen. Zo kun je ook disco licht in je handen hebben
ShoZu Gratis programma om foto's te uploaden op allerlei sociale netwerken. Als je fan bent van Myspace, Hyves, Facebook, weetikveel wat. Halen. Zeer snelle en handige apps om foto's te uploaden.
SodaSnap Gratis app om foto/postcard te versturen. Nu kan je normaal gesproken ook foto's versturen met de standaard opties van je iPhone. Maar met SodaSnap krijgt de ontvanger de foto als ansichtkaart vorm met een leuk berichtje. Deze app ondersteunt ook geotagging, zodat de ontvanger weet waar je de foto gemaakt heb.
Midomi/Shazam Allebei gratis apps om muziek te herkennen. Ik heb het gevoel dat Shazam iets nauwkeuriger is, maar Midomi heeft meer opties. Zo herkent het muziek als je een melody neuriet of de naam kent.
Is het trouwens ook mogelijk om je iPhone te machtigen, dus dat je niet telkens je wachtwoord hoeft in te vullen als je iets download?
hmmm... gelukkig ben ik niet de enige! Ik zal inderdaad eens kijken wat er gebeurt als ik de firewall even uitzet...ReCreator schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:14:
[...]
Ik heb vreemd genoeg ook niet betaald. Komt misschien later nog.
Mijn link was ook gewoon van Apple. Vreemd toch?
Krijg alleen de Remote App niet aan de praat. De codes aan beide zijdes gelijk. iTunes geeft aan dat alles goed is en dan kan de iPod de Bibliotheek niet vinden.
Misschien een firewall probleem op de Mac of router.
Is er al een msn messenger app verkrijgbaar via de appstore? aan AOL messenger heb je in Europa zo weinig
Ik had hetzelfde (10.5.4).JR1966 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:44:
[...]
hmmm... gelukkig ben ik niet de enige! Ik zal inderdaad eens kijken wat er gebeurt als ik de firewall even uitzet...
Als je dan even naar 'Systeemvoorkeuren' gaat en dan naar 'Beveiliging' staat daar denk ik bij het tabblad 'Firewall' je instelling op 'Sta alleen essentiële verbindingen toe'.
Deze moet je dan zetten op 'Stel toegang in voor specifieke voorzieningen en programma's'.
Dan komt komt iTunes daar automatisch bij als je 'Remote' opnieuw probeert. Werkt direct als een trein
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Bij mij stond bij de Touch een vinkje dat ie het wachtwoord onhoudt als je iets download..Good Fella schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:45:
Is het trouwens ook mogelijk om je iPhone te machtigen, dus dat je niet telkens je wachtwoord hoeft in te vullen als je iets download?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Hmm, ik krijg Remote ook niet aan de praat.
Eerder vanavond stond m'n iPod (als remote) wel in de lijst bij apparaten in iTunes, nu krijg ik hem daar met geen mogelijkheid meer. Hij zoekt wel naar remotes en ik deel m'n bieb ook, dus daar ligt het niet aan. Firewall staat uit en Bonjour is gestart. Wat doe ik niet goed ? Windows Vista HP SP 1...
Overigens: m'n computer is bedraad aan de router verbonden, waar m'n iPod touch via een wireless repeater met de router verbonden is. Misschien maakt het wat uit, misschien niet, maar ik wilde het toch even melden voor de zekerheid.
Eerder vanavond stond m'n iPod (als remote) wel in de lijst bij apparaten in iTunes, nu krijg ik hem daar met geen mogelijkheid meer. Hij zoekt wel naar remotes en ik deel m'n bieb ook, dus daar ligt het niet aan. Firewall staat uit en Bonjour is gestart. Wat doe ik niet goed ? Windows Vista HP SP 1...
Overigens: m'n computer is bedraad aan de router verbonden, waar m'n iPod touch via een wireless repeater met de router verbonden is. Misschien maakt het wat uit, misschien niet, maar ik wilde het toch even melden voor de zekerheid.
iTunes Remote gebruikt poort 3689. Misschien staat deze op je router dicht? Of gebruik je misschien een ander apparaat voor DMZ.
Probeer poort 3689 eens te forwarden naar je PC.
Probeer poort 3689 eens te forwarden naar je PC.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Gedaan, maar er gebeurt niks anders. Overigens vraag ik me ook af of dat helpt. Port forwarden is toch alleen voor verkeer van buitenaf ?
Hmm ik zal eens zoeken.Erulezz schreef op maandag 14 juli 2008 @ 01:34:
[...]
Bij mij stond bij de Touch een vinkje dat ie het wachtwoord onhoudt als je iets download..
Heeft iemand trouwens al een oplossing voor het starten van films via remote?
Wazig, nu doet hij het opeens wel :x Enigste wat ik heb gedaan is in de prefs gezegd dat hij films fullscreen moet openen.
Probleem nu gevonden. Deze 'bug' komt alleen voor als je de miniplayer aan hebt staan en deze op 'show on top of other apps' hebt staan. Dit kun je echter makkelijk oplossen door bij de prefs onder playback 'keep movie screen on top of other apps' aan te zetten. Dan speelt hij ze fullscreen af als je ze via Remote aanroept
[ Voor 44% gewijzigd door MoietyMe op 14-07-2008 03:24 ]
Krijg je wel in itunes links bij je devices (waar ook je Ipod staat) een icoontje met Ipod Remote..?Good Fella schreef op maandag 14 juli 2008 @ 02:34:
[...]
Hmm ik zal eens zoeken.
Heeft iemand trouwens al een oplossing voor het starten van films via remote?
Wazig, nu doet hij het opeens wel :x Enigste wat ik heb gedaan is in de prefs gezegd dat hij films fullscreen moet openen.
Probleem nu gevonden. Deze 'bug' komt alleen voor als je de miniplayer aan hebt staan en deze op 'show on top of other apps' hebt staan. Dit kun je echter makkelijk oplossen door bij de prefs onder playback 'keep movie screen on top of other apps' aan te zetten. Dan speelt hij ze fullscreen af als je ze via Remote aanroept
Wat ik namelijk had gedaan, Ik had Remote wel op mijn Ipod gedownload en niet op de pc... Dan doet hij het inderdaad niet. Ik merkte dit, omdat ze in de handleiding heel de tijd spraken over een icoontje bij ej device list. Na syncen deed hij het wel.
En in je opties van Itunes, heb je daar de functie "naar remotes zoeken" aan staan....?
('s moeder helemaal gek, omdat ik de muziek vanuit de tuin verzet.. "De radio is stuk... hij verschiet heel de tijd van zender"
[ Voor 3% gewijzigd door World Citizen op 14-07-2008 09:49 ]
FreeReef.nl
Ik zit te denken om een iPhone 3G te kopen.
Ik zit alleen met 1 vraag. Kan/Mag ik de apps die ik voor mijn iPod Touch koop ook op mijn iPhone gebruiken of moet ik deze dan opnieuw kopen?
Ik zit alleen met 1 vraag. Kan/Mag ik de apps die ik voor mijn iPod Touch koop ook op mijn iPhone gebruiken of moet ik deze dan opnieuw kopen?
Ik heb meerdere malen gelezen dat applicaties per gebruiker gaan, en niet per toestel
Lees: het zou gewoon moeten kunnen.
Applicaties gaan zelfs niet per gebruiker maar per iTunes store account. Dus zelfs je vriendin een iPhone geven met dezelfde store account maakt het mogelijk apps maar 1 maal aan te schaffen!
Remote zelf deed het wel, alleen het starten van films lukte niet, in zovere dat je alleen geluid kreeg en geen beeldDecon Frost schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:48:
[...]
Krijg je wel in itunes links bij je devices (waar ook je Ipod staat) een icoontje met Ipod Remote..?
Wat ik namelijk had gedaan, Ik had Remote wel op mijn Ipod gedownload en niet op de pc... Dan doet hij het inderdaad niet. Ik merkte dit, omdat ze in de handleiding heel de tijd spraken over een icoontje bij ej device list. Na syncen deed hij het wel.
En in je opties van Itunes, heb je daar de functie "naar remotes zoeken" aan staan....?
('s moeder helemaal gek, omdat ik de muziek vanuit de tuin verzet.. "De radio is stuk... hij verschiet heel de tijd van zender"
Ik probeer hele tijd foto's te maken en ze met 3G up te loaden met ShoZu. Maar mijn foto's zijn niet geotagged als ik ze zo upload. Moet ik dat ergens instellen of ergens iets veranderen? ShoZu ondersteund namelijk wel geotagging.
back to the app store talk....
De app store is wel heel snel en bagger gereleasd heb ik het idee..
Als ik bv op categorie naar de de categorie "Education" ga, dan zie ik onderaan dat ik op pagina 1 van de 4 ben.... als ik een pagina verder klik dan zit ik ineens op 2 van de 3.....
Of als je naar de categorie "busines" gaat en je en je klikt een app aan dan zie je boven in in je Locatie balk homelogo> app store> education > appnaam
Ofwel hij denkt dat ik in de categorie Education ben... terwijl ik in "business" zat te serven... Dat krijg je als je je app in meerdere categorieën mag plaatsen.
de helft van de apps staan in de verkeerde categorie... of komen dubbel voor. Bijvoorbeeld spelletjes in de business categorie.
Soms krijg je onderdaan (waar ook staat op welke pagina je bent) een alfabetische keuzen, en soms niet...
Ik heb al namen van apps zien veranderen van "naam" naar "aNaam" puur om de app bovenein de lijst te krijgen... (ik dacht dat de betaalde update er voor zou zorgen dat dit net niet ging gebeuren....)
80.000 boeken die best wel onder 1 tabje/ categorie kunnen.
Beetje jammer, en eigenlijk schandalig voor een betaalde update
*edit : en ik krijg nog steeds met regelmaat de melding dat de store bezet is... en dat ik het beter later nog een keer kan proberen....
De app store is wel heel snel en bagger gereleasd heb ik het idee..
Als ik bv op categorie naar de de categorie "Education" ga, dan zie ik onderaan dat ik op pagina 1 van de 4 ben.... als ik een pagina verder klik dan zit ik ineens op 2 van de 3.....

Of als je naar de categorie "busines" gaat en je en je klikt een app aan dan zie je boven in in je Locatie balk homelogo> app store> education > appnaam
Ofwel hij denkt dat ik in de categorie Education ben... terwijl ik in "business" zat te serven... Dat krijg je als je je app in meerdere categorieën mag plaatsen.
de helft van de apps staan in de verkeerde categorie... of komen dubbel voor. Bijvoorbeeld spelletjes in de business categorie.
Soms krijg je onderdaan (waar ook staat op welke pagina je bent) een alfabetische keuzen, en soms niet...
Ik heb al namen van apps zien veranderen van "naam" naar "aNaam" puur om de app bovenein de lijst te krijgen... (ik dacht dat de betaalde update er voor zou zorgen dat dit net niet ging gebeuren....)
80.000 boeken die best wel onder 1 tabje/ categorie kunnen.
Beetje jammer, en eigenlijk schandalig voor een betaalde update
*edit : en ik krijg nog steeds met regelmaat de melding dat de store bezet is... en dat ik het beter later nog een keer kan proberen....
[ Voor 7% gewijzigd door World Citizen op 14-07-2008 15:31 ]
FreeReef.nl
Ik denk dat het ligt aan het feit dat ik niet op hetzelfde netwerk zit (ook al is dat eigenlijk wel zo...). Op mijn computer werkt het niet, op m'n broertjes PC (die op hetzelfde netwerk zit als m'n iPod) zie ik hem direct. Kan dit de oorzaak zijn en is daar misschien een andere oplossing voor ?ScottB schreef op maandag 14 juli 2008 @ 01:48:
Hmm, ik krijg Remote ook niet aan de praat.
edit: Foutje, het werkt bij die PC ook niet. Lijkt dus toch ergens anders in het netwerk te zitten (in een ander netwerk niet hier thuis lukte het wel in één keer) waar hij de mist in gaat.
[ Voor 8% gewijzigd door Scott op 14-07-2008 16:06 ]
Waarom doen al die bedrijven zo moeilijk?
Last FM app is ook al niet verkrijgbaar in de Nederlandse store.
[ Voor 29% gewijzigd door Shiver23 op 14-07-2008 15:48 ]
PSN: Shiver23
Ik zat te wachten op een Google app en last fm. Beiden bestaan wel maar niet in de NL app store! Hoe moeilijk is het nou om ook NL aan te klikken als je een app upload.Shiver23 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:48:
Waarom doen al die bedrijven zo moeilijk?
Waarom moet er uberhaupt een verschil in het aanbod van de verschillende stores per land zijn, vraag ik me af?Lt. Marx schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:48:
[...]
Ik zat te wachten op een Google app en last fm. Beiden bestaan wel maar niet in de NL app store! Hoe moeilijk is het nou om ook NL aan te klikken als je een app upload.
Anoniem: 232205
Onder andere vanwege de rechten. Daarom is bijvoorbeeld de pandora app niet beschikbaar in Nederland.RoelJewel schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:56:
[...]
Waarom moet er uberhaupt een verschil in het aanbod van de verschillende stores per land zijn, vraag ik me af?
Had eerst hetzelfde probleem op mijn iPhone 3G maar toen heb ik de firewall gezet op "sta alle inkomende verbindingen toe" en toen werkte het.bootje32ft schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:55:
Remote werkt niet....
Vandaag de upgrade 2.0 binnengehaald, gewoon gekocht en alles verliep prima.
Ook 'Remote' geinstalleerd.
Maar...... geen bilbliotheek te installeren; remote blijft een keurige 4-cijferige code geven maar in iTunes zie ik niks.
Er is wel wifi verbinding (ik kan via mn touch internetten) en ik heb ook geprobeerd met firewall uit; geen resultaat.
Instellingen in itunes staan correct (zoeken naar remote-afstanddieningen).
Iemand enig idee wat ik fout doe???
Wazige applicatie......
Trouwens daarvoor nog even gebeld naar Apple om te vragen of zij een oplossing hadden krijg ik te horen dat alle vragen met betrekking tot de iPhone 3G gesteld moesten worden aan mijn telecom provider

Waar vind ik die optie in godsnaam want ik kijk er kennelijk steeds overheenastonmbp schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:15:
Had eerst hetzelfde probleem op mijn iPhone 3G maar toen heb ik de firewall gezet op "sta alle inkomende verbindingen toe" en toen werkte het.
Ik ben inmiddels een beetje ten einde raad met die Remote op mijn iPod Touch... heb Norton firewall uitgeschakeld, poort toegevoegd, Windows firewall uitgeschakeld, iTunes als uitzondering verwijderd en opnieuw toegevoegd (stond er al in), poort toegevoegd, in de router de poort geforward, Remote opnieuw geinstalleerd zowel via mijn Touch als iTunes maar niets helpt
Opmerkelijk is trouwens dat Apple support aangeeft dat de IP adressen hetzelfde moeten zijn (om er zeker van te zijn dat je op hetzelfde netwerk zit). Nu geeft mijn PC (gedraad) 192.168.1.70 aan en mijn Touch 192.168.1.71. Verander ik het statische adres op mijn PC naar .71 dan geeft ie aan dat dit adres al in het netwerk gebruikt wordt (voor WLAN), verander ik het adres op mijn Touch naar .70 dan knalt de WiFi er uit. Maar eerlijk gezegd lijkt me dit het probleem ook niet omdat ik 200% zeker weet dat mijn PC met dezelfde SpeedTouch router verbonden is als mijn Touch draadloos (ik zie in de router config ook "iPod" staan als wireless device).
Nog meer suggesties
[edit] oh het probleem zit hem dus in dat de iPod wel verschijnt in iTunes, ik de code kan ingeven maar ie vervolgens de bibliotheek niet kan vinden. Heb inmiddels elke probleemoplossing geprobeerd die ik kon vinden (zie hierboven) en ik probeer het telkens opnieuw nadat ik in iTunes alle Remote-afstandsbedieningen "ben vergeten".
[ Voor 10% gewijzigd door jelle. op 14-07-2008 18:27 ]
Sorry, dacht dat je ook een mac gebruiker was. Bij mij was het probleem dat ik niet kon verbinden met de bibliotheek, hij kon hem wel vinden. Bij mij was het probleem dus de firewall. In jou geval zou ik het ook even niet weten. Misschien iets veranderen bij de voorkeuren van iTunes, bibliotheek delen?jelle. schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:24:
[...]
Waar vind ik die optie in godsnaam want ik kijk er kennelijk steeds overheen
Heeft iemand een msnachtige applicatie gevonden? Ik kom alleen AOL tegen maar daar heb ik weinig aan.
Nee die zijn er helaas nog niet.Alsatian schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:45:
Heeft iemand een msnachtige applicatie gevonden? Ik kom alleen AOL tegen maar daar heb ik weinig aan.
Volgens mij was er wel 1 in de maak maar weet niet zo hoe die heet.
ik was wel mega verwendt met me jailbroken iPod zeg. Nu heb ik bijna niks meer. Toen had ik gewoon Last, NOS Teletekst en de hele riedel.
En het lullige is, dat Last.fm wel verkrijgbaar is in een ander land..
http://www.taptaptap.com/
Zien er uit als een paar interessant apps! Vooral WhereTo en WhereAmI? Klinkt leuk en functioneel! WhereAmI is natuurlijk geen volwaardige app, maar gewoon iets handigs
. WhereTo weet ik niet of het erg goed werkt in de NL, weet ook nog niet zeker of ik de App wel ga kopen. De links op de site openen in AppStore
.
Via www.bartelme.at overigens. Weet niet of die gozer ook de apps maakt, het ziet er wel uit als "zijn stijl" qua design.
Zien er uit als een paar interessant apps! Vooral WhereTo en WhereAmI? Klinkt leuk en functioneel! WhereAmI is natuurlijk geen volwaardige app, maar gewoon iets handigs
Via www.bartelme.at overigens. Weet niet of die gozer ook de apps maakt, het ziet er wel uit als "zijn stijl" qua design.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Dat denk je misschien. Ik denk dat gewoon een paar flappen op tafel leggen meer indruk maakt.Take Tipulator with you the next time you go out to dinner… your dining partners will be curiously fascinated with your cute new gadget… and you’ll be the hit of the night!
Overigens is een hoop gelocaliseerde apps kompleet onbruikbaar voor ons. Als ze dat nou iets duidelijker aangeven, ipv nuttige apps te blocken. Apple, lees je mee?
[ Voor 21% gewijzigd door Shiver23 op 14-07-2008 22:44 ]
Normaal gesproken breekt het restuarant de rekening al in stukken
Nog makkelijker
Natuurlijk moet je het nog wel even narekenen, vooral als je naar de Flying Burritos gaat in Wellington, NZ...
Ik ook maar is even mijn rijtje plaatsen aan software 
[list=1]• Buienradar: die kent iedereen wel.
• Remote: voor itunes etc
• Shozu: voor alle foto's upload crap
• Crash Bandikoot 3D: heerlijk race spelletje dat erg leuk is en er goed uitziet!
• Pac-man: wie kent hem niet
• Shazam: nummers herkenning enz
• mylite: zakplampje is ook handig.
Alles werkt heerlijk verder
[list=1]• Buienradar: die kent iedereen wel.
• Remote: voor itunes etc
• Shozu: voor alle foto's upload crap
• Crash Bandikoot 3D: heerlijk race spelletje dat erg leuk is en er goed uitziet!
• Pac-man: wie kent hem niet
• Shazam: nummers herkenning enz
• mylite: zakplampje is ook handig.
Alles werkt heerlijk verder
Kan ik ook de apps die ik op mijn iPod zelf download synchroniseren met mijn PC? ze verschijnen namelijk niet in iTunes.
Edit: Laat maar al gevonden
In iTunes: rechter muisklik op je iPod -> Transfer Purchases > even laten rekenen en klaar
Edit: Laat maar al gevonden
In iTunes: rechter muisklik op je iPod -> Transfer Purchases > even laten rekenen en klaar
[ Voor 35% gewijzigd door berendhaan op 14-07-2008 23:01 ]
Eindelijk een gratis vervanger voor ShoZu waarbij geotagging werkt. Met Airme werkt geotagging, downside: je moet in het programma de foto nemen, al genomen foto;s kan je niet uploaden!
Bel ze nog een keer en vertel dat je een iPod touch hebt, blijkbaar willen ze je dan wel helpen.astonmbp schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:15:
[...]
Had eerst hetzelfde probleem op mijn iPhone 3G maar toen heb ik de firewall gezet op "sta alle inkomende verbindingen toe" en toen werkte het.
Trouwens daarvoor nog even gebeld naar Apple om te vragen of zij een oplossing hadden krijg ik te horen dat alle vragen met betrekking tot de iPhone 3G gesteld moesten worden aan mijn telecom provider![]()
![]()
![]()
Alsof die weten hoe ik de apple remote applicatie aan de gang moet krijgen......
39
Hij is al weer gekraakt toch de nieuwe versie, alleen nog niet beschikbaar? Iemand idee of je dan betaalde apps gratis kan downloaden of wat zou uberhaupt het nut zijn van jailbreaken dan???Beta schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:14:
ik was wel mega verwendt met me jailbroken iPod zeg. Nu heb ik bijna niks meer. Toen had ik gewoon Last, NOS Teletekst en de hele riedel.
[ Voor 23% gewijzigd door Tommilio op 15-07-2008 12:52 ]
Ik lees hier trouwens helemaal niets over Aurora Feint, wat mij betreft toch wel de beste gratis game! Heb het net eventjes zitten spelen en was erg onder de indruk van de uitgebreide mogelijkheden, graphics, muziek. Vooralsnog wel een lineaire speelstijl maar als gratis game écht goed
!!
Schandalig, mijn rekening Click and Buy rekening is geblokkeerd, ik een email sturen over hoe en waarom. Krijg alleen de 'bevestiging' dat mijn rekening per 15 juli 08 is opgezegd.
dus ik vanmorgen weer een email daarheen gegooid. Morgen maar eens bellen.
Nu kan ik Crash bandicoot racing namelijk niet kopen.
ik heb nu ook Aurora Feint op mij touch staan en ik vind het een geweldige game, maar ik ga niet in level omhoog of krijg verder heelemaal niks weet iemand wat ik fout doe?
en weet iemand hoe het zit met de party hoe dat verder werkt??
en weet iemand hoe het zit met de party hoe dat verder werkt??
Er is zeer zeker al wel wat over Aurora Feint gezegd.... en het is ook een game wat je zeker moet hebben alleen al om dat die gratis is
. Grafisch ziet die er ook erg goed uit.
Als het goed is gaat het automatisch een level omhoog.. ik heb 'm nog te kort gespeeld elke keer. Maar 1 keer had ik dat je met punten die je had gewonnen weer iets kunt aanschaffen... maja wat het nut er van is bij zo'n spel weet ik ook niet.
Als het goed is gaat het automatisch een level omhoog.. ik heb 'm nog te kort gespeeld elke keer. Maar 1 keer had ik dat je met punten die je had gewonnen weer iets kunt aanschaffen... maja wat het nut er van is bij zo'n spel weet ik ook niet.
Wha, met al mijn negatieve ervaringen met de app store (ook wel goede maar niet dé apple standaard die we gewend zijn) Kom ik nu een hele nette functie tegen..
Ik krijg een factuur van mijn gratis verkregen apps.... !! heel netjes.
Ik krijg een factuur van mijn gratis verkregen apps.... !! heel netjes.
FreeReef.nl
Anoniem: 97369
Uhm, zoek eens naar Beejive.com, deze heb ik als startscherm ingesteld. Het mooiste MSN'achtige wat er nu is!Alsatian schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:45:
ik heb het spel nu al zo veel gespeeld dat ik hem 3x heb moeten opladen en dat alen maar door dat spelletje, met dik in de 5000 cristals. maar ik kom echt helemaal niks verder de xp bar blijft ook leeg.Anoniem: 264794 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 05:32:
Er is zeer zeker al wel wat over Aurora Feint gezegd.... en het is ook een game wat je zeker moet hebben alleen al om dat die gratis is. Grafisch ziet die er ook erg goed uit.
ik heb al geprobeerd hem opnieuw te installeren maar dat werkt niet
Iemand hier die JirboBreak speelt? Leuk spelletje (Arkanoid-achtig) alleen bij mij loopt ie niet helemaal soepel. Vroeg me af of dat aan mij(n iPhone) ligt?
Anoniem: 78574
Iemand een idee waarom de eBay Mobile client niet in de Nederlandse AppStore staat?
Ook de VLC-Player kan ik niet in de appStore vinden terwijl er al reviews genoeg van op het net staan.
Ook de Agile Messenger mis ik nog in de AppStore...
Ook de VLC-Player kan ik niet in de appStore vinden terwijl er al reviews genoeg van op het net staan.
Ook de Agile Messenger mis ik nog in de AppStore...
Die gebruik ik nu inderdaad ook. Ik hoop alleen nog op een msn applicatie die op de achtergrond actief blijft.Anoniem: 97369 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:10:
[...]
Uhm, zoek eens naar Beejive.com, deze heb ik als startscherm ingesteld. Het mooiste MSN'achtige wat er nu is!
VNC werkt hier wel met VNC mocha. Fantastisch progje!
Ga de lite versie maar eens binnenhalenLt. Marx schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:52:
VNC werkt hier wel met VNC mocha. Fantastisch progje!
Ik snap niet helemaal de voordelen van de pro versie. 3 Toetsenborden oid? De lite is genoeg voor mijn VNC behoeften!
Weet iemand of en hoe ik het volgende werkend kan krijgen:
-Itunes library op pc A
-Library van pc A laden op pc B
-met de (ipod) remote pc B besturen, waar dan de lib van A op draait
-Itunes library op pc A
-Library van pc A laden op pc B
-met de (ipod) remote pc B besturen, waar dan de lib van A op draait
Ligt eraan hoe je hem gebruikt. Over je lokale Wifi kan je idd lokale ip gebruiken. Over 3G (werkt ook trouwens) moet je port 5900 forwarden naar je lokale ip en connecten naar je WAN IP connecten.Alsatian schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:27:
ik krijg hem nog niet aan de praat. Gewoon lokale ipadres gebruiken toch? 192.168....
Ik krijg "remote" niet werkende... ik krijg zo'n code.. maar weet niet waar ik die nu in moet typen??
Zorg dat je iTunes aan hebt staan en kijk links waar ook je playlists staan. Er verschijnt als het goed is een kopje Devices en daar onder Remote of iPod klik hier op en vul de code is.dbzfan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:51:
Ik krijg "remote" niet werkende... ik krijg zo'n code.. maar weet niet waar ik die nu in moet typen??
VNC werkt ook lekker!
[ Voor 87% gewijzigd door dbzfan op 16-07-2008 22:27 ]
Een aantal programmaatjes heb ik gekocht met mijn iTunes store account. Maarik wil graag de last fm app en google mobile app uit de US store. Ik weet dat je een US account kan fixen via redeem codes (zoals hier: http://www.tunecore.com/freealbum ). Kan je twee accounts gebruiken (een NL en een amerikaanse) naast elkaar? Of worden mijn gekochte NL apps dan onbruikbaar?
Anoniem: 192862
ik heb nu een aantal spellen gekocht via de appstore. kan ik nu als ik met mn itunes account inlog op de computer van een vriend die spellen die ik al gekocht heb gratis op zijn computer downloade?
Moet je de omschrijving van deze app eens bekijken:
http://phobos.apple.com/W...a/viewArtist?id=283927949
Lang leve vertaal machines!
http://phobos.apple.com/W...a/viewArtist?id=283927949
Lang leve vertaal machines!
Geweldig voor alle Kindergartners of de eerste graafmachines. Bruikbare overal. Geen netwerk vereist.
Denk het wel maar dan kan je vriend er volgens mij nog niet bij omdat ze op jou account staan. Het kan wel als je hem jou account ook laat gebruiken.Anoniem: 192862 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:00:
ik heb nu een aantal spellen gekocht via de appstore. kan ik nu als ik met mn itunes account inlog op de computer van een vriend die spellen die ik al gekocht heb gratis op zijn computer downloade?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
He wat raar heb ik ook?!NickvdB schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:00:
Schandalig, mijn rekening Click and Buy rekening is geblokkeerd, ik een email sturen over hoe en waarom. Krijg alleen de 'bevestiging' dat mijn rekening per 15 juli 08 is opgezegd.dus ik vanmorgen weer een email daarheen gegooid. Morgen maar eens bellen.
Als ik via iPhon inlog op itunes of app store dan krijg in een keer het bericht Account is niet meer beschikbaar.
Terwijl wanneer ik inlog via de pc niet dergelijke berichten krijg
Ik kan op beide manieren geen verbinding krijgen. Krijg telkens de melding: 'Host has closed the session'. uitzondering toegevoegd aan firewall, bij windows defender toegestaan, port geforward in de router...Lt. Marx schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:45:
[...]
Ligt eraan hoe je hem gebruikt. Over je lokale Wifi kan je idd lokale ip gebruiken. Over 3G (werkt ook trouwens) moet je port 5900 forwarden naar je lokale ip en connecten naar je WAN IP connecten.
Iemand nog ideeën?
Crap
Wat je iig niet moet doen is Trism downloaden als je met jezelf afgesproken hebt dat je max 15 minuten met je iPhone mag spelen
Verslavend spel 
Waar ik echter minder blij van werd is dat m'n scores e.d. foetsie waren toen ik gebeld werd terwijl ik Trism aan het downloaden was. Dat is niet zo netjes dus
Worden applicaties normaalgesproken afgesloten als er een telefoontje tussendoor komt of gaan de applicaties dan wel even naar de achtergrond of in een 'pauze' stand?

Waar ik echter minder blij van werd is dat m'n scores e.d. foetsie waren toen ik gebeld werd terwijl ik Trism aan het downloaden was. Dat is niet zo netjes dus

Ik heb zojuist Truphone geinstalleerd als VOIP-client. Goedkoop bellen met die hotspots. 6c naar vast, 30c naar mobiel over de hele wereld. Je krijgt 4 dollar gratis en je kan oa via paypall credits toevoegen.
Zullen ze leuk vinden bij T-Mobile Duitsland
Nu op vakantie op zoek naar accespoints.
Zullen ze leuk vinden bij T-Mobile Duitsland
Nu op vakantie op zoek naar accespoints.
[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 17-07-2008 20:21 ]
Hier zelfde probleem. Gaat iets beter als je het geluid uit zet maar helemaal soepel draait het niet.Rijk Lemming schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:00:
Iemand hier die JirboBreak speelt? Leuk spelletje (Arkanoid-achtig) alleen bij mij loopt ie niet helemaal soepel. Vroeg me af of dat aan mij(n iPhone) ligt?
Had ik eerst ook... je moet hem niet in service mode runnen, maar in user mode (op je pc of laptop dus) dan werkt het!Alsatian schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:46:
[...]
Ik kan op beide manieren geen verbinding krijgen. Krijg telkens de melding: 'Host has closed the session'. uitzondering toegevoegd aan firewall, bij windows defender toegestaan, port geforward in de router...
Iemand nog ideeën?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.