[iPhone & iPod touch] SimCity

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Inleiding
Sinds er spelletjes zijn voor computers is SimCity niet mee weg te denken als game. Dit immens populaire spel was één van de eerste games die er op een PC te vinden was naast Le Suite Larry en PacMan. Het spel was erg verslavend doordat je een eigen stad kon bouwen geheel naar eigen smaak en deze vervolgens diende te onderhouden zodat de stad steeds groter werd en jij uiteraard meer geld hierdoor kreeg. EA heeft dit succesverhaal nu ook naar de iPhone gebracht voor ongeveer 10 euro. EA heeft de interface zo gemaakt dat alles makkelijk te vinden is het detail van het spel is erg groot. Ook is het een volwaardig spel zoals veel gebruikers dat al kennen van de normale pc versie, volgens meerdere sites heeft EA erg goed werk afgeleverd en is het een zeer indrukwekkend spel waaraan veel aandacht is besteed met name aan de details en de functionaliteit.

Achtergrond
De iPhone-versie is gebaseerd op Simcity 2000, dat in 1993 voor de pc verscheen, en niet op de latere versies Simcity 3000 en Simcity 4, hoewel de interface van de nieuwe versie meer lijkt op die van Simcity 3000. De bediening van het spel is aangepast aan de iPhone, wat wil zeggen dat spelers kunnen in- en uitzoomen zoals dat op de telefoon gebruikelijk is. Het spel heeft vrijwel alle opties van de oorspronkelijke game.

Bedoeling van dit topic
Dit topic is met name bedoeld om ervaringen over deze game te delen. Kom je een bug tegen, meld het dan hier. Heb je moeite om een stad te bouwen, meld het dan hier. Het zou mooi zijn als je af en toe een screen hier neer gooit van je eigen stad met onderbouwing van hoe je het hebt aangepakt. Daarnaast willen we op den duur natuurlijk mooie stad projecten zien ;)

Screens
SimCity iPhone
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n4RLxZiNNMwATeqO3zyBuUB1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fu5PK1Kyh8YJMT4ZBRGf9d4f/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DfRPniP2B0eUf0VKq7WRhMyF/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OMfNU9V88Tvo8a5XzvgrDyf6/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gdNApSqmdSbBgOpACNLrzu7X/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/y0B3ed11Hr38lqct6aBLJ5o1/thumb.jpg

Steden van tweakers
New Amsterdam van DaannO
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/je2e2FnY63mOPaT8crr4hXC1/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OiLP05Peu5qhCboWQIKZdlFY/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EEEydJS5UWH1pBsf4STzxViQ/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DsXRP6QrEX9tlFJT7rnVc8Q0/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oUsT8yyAN0OW4IX1JWfKcmAO/thumb.png

Bekende bugs
De volgende bugs zijn we zelf al tegengekomen:
[list=1]• Openbaarvervoer werkt niet. (v1.0)
• Als je bomen neerzet, op een vakje waar dat niet kan, je vervolgens nergens meer bomen neer kan zetten. (v1.0)

FAQ (help mee deze uit te breiden!!)
[list]• Gaat dit spel ook werken op de Apple iPod Touch :?
Ja, dit zal gewoon werken. Wel dien je minimaal firmware versie 2.2 op je Touch te hebben.
:?
:?

Tips en Trucs
[list][b]• Hoe kun je het best beginnen met bouwen?

Het best is om een groot gebied highdensity woon gebieden te maken op het begin. Let wel op dat alles maximaal 3 hokjes verwijderd is van een weg. Bouw een klein gebied highdensity commercial en een groter gebied daarnaast highdensity industry. Gebruik van het begin af aan uitsluitend highdensity gebieden!

[b]• Moet ik die bedrijven deals die af en toe voorbij komen accepteren?

Ja, dit levert veel geld op en zolang je het niet in de buurt van een woonwijk plaatst is er niets aan de hand.

• Hoe moet ik ervoor zorgen dat er voldoende openbaarvervoer is?

Dit is nog onduidelijk, maar busstations lijken het best te werken. Ik zou treinen links laten liggen aangezien die niet schijnen te werken in v1.0.

Help mee dit uit te breiden door je eigen tip in het topic achter te laten!

Links
[list=1]• Je kunt SimCity hier kopen voor €7,99. (30,8MB groot, en minimaal Firmware v2.2 nodig!)
• T.net nieuws over SimCity
• Nieuws over SimCity op AAP.
• Nieuws over SimCity op iPhoneclub.

[ Voor 20% gewijzigd door DaannO op 21-12-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
Lijkt me een leuk spel, ook aardig goedkoop als het echt alle functies heeft als simscity 2000. Weet iemand of dit ook werkt op de Ipod Touch 2G? want hier staat alleen in dat hij voor de iPhone is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ow, heupen :X Hij werkt als het goed is ook op de Touch met firmware v2.2. Als een mod even de titel zou willen aanpassen, dan graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:26
Dat gaat prima :) Edit: Ik heb voor de duidelijkheid de titel aangepast naar "[iPhone & iPod touch] SimCity ".

Overigens het bugje met de bomen is niet zo permanent als het openbaar vervoer. Als je namelijk opnieuw kiest voor bomen uit het menu dan kun je ze dus gewoon neerzetten :) Verder, nette TS Daan!

[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 20-12-2008 17:00 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Check, en dank!

Zal van de week nog even eigen screens erin meppen van mijn city. Daarnaast zal ik even tipcs en trucks erin meppen die Hoedje me gegeven heeft en die erg goed werken (lees: ik maak winst :D)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Volgens mij heb ik weer een bug te pakken. Ze willen een stadion nu hebben, echter kan ik die niet bouwen omdat hij nergens onder het menu voorkomt. Ook loopt hij soms vast als je op het groene bericht te vroeg tikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabasco
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 09:05
Weet iemand of je zoals bij de pc versie je stad vanuit een andere hoek kunt bekijken? Dus de stad roteren?

Als je je iPhone/iPod schudt krijg je een scherm om een cheatcode in te voeren!
Ik heb een aantal codes van Sim City 3000 ingevoerd, en de enige die nog werkt is "i am weak", voor bouwen zonder kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het is een tof spel. Ik vind hem alleen te traag spelen en hij crasht hier regelmatig als ik gebouwen wil selecteren.

Toch knap dat EA dit op zo'n klein apparaatje weet te toveren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
tabasco schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 22:47:
Weet iemand of je zoals bij de pc versie je stad vanuit een andere hoek kunt bekijken? Dus de stad roteren?

Ik heb een aantal codes van Sim City 3000 ingevoerd, en de enige die nog werkt is "i am weak", voor bouwen zonder kosten.
:D Mjah, cheaten is niet echt mijn ding maar wel grappig dat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

tabasco schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 22:47:
Ik heb 'm nog niet gekocht maar vind dit dus al een geweldige feature an sich ;) Kan me helemaal voorstellen dat een gefrustreerde speler een paar licht geweldadige bewegingen met z'n ifoon maakt en opeens zo'n cheat scherm omhoog ziet komen :D

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:07
DaannO schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 16:58:
Check, en dank!

Zal van de week nog even eigen screens erin meppen van mijn city. Daarnaast zal ik even tipcs en trucks erin meppen die Hoedje me gegeven heeft en die erg goed werken (lees: ik maak winst :D)!
Ik ben erg benieuwd naar de tips en trucs!

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Zo, eerste opzet erin gemept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninety
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10-2022
Klein vraagje, klinkt misschien zeikerig maar, vind het nogal irritant als spelnamen zulke rare teksten erachter hebben. Zie je dit ook op de iPhone? Omdat het spel Sim City (International) heet. Of zie je het gewoon als Sim City op je iPhone staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Right... er staat gewoon Sim City :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ninety schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:35:
Klein vraagje, klinkt misschien zeikerig maar, vind het nogal irritant als spelnamen zulke rare teksten erachter hebben. Zie je dit ook op de iPhone? Omdat het spel Sim City (International) heet. Of zie je het gewoon als Sim City op je iPhone staan?
:D

Vind ik ook erg irritant.

Ik ga van de week Sim City eens downloaden trouwens, ben altijd wel een beetje fan geweest van deze reeks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb SimCity op de iTouch en straks uiteraard ook op mijn iPhone (is besteld). Bij mij rijden de treinen gewoon, je ziet ze als ik inzoom.

Heb gewoon een sation neergezet en rails eraan gekoppeld. Enige waarmee ik loop te klote is dat ik telkens relatief veel inwoners heb rond de 30.000 maar nooit genoeg geld verdien! Snap er geen hol van. Budget iets naar beneden. Dan haal ik het nog niet. dus tax omhoog en mijn hele stad loopt leeg.......

Daarnaast vragen sommige gebouwen voor water en stroom, terwijl het er gewoon ligt!!? Als ik dan een nieuwe lijn aanleg vanuit een andere hoek (zonde van het geld) doen ze het wel.

Ach ja, blijft wel humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02-2023
In mijn nieuw gebouwde stad kan in geen busstations / vliegvelden plaatsen. Iemand een idee hoe ik deze toch kan bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Kan pas vanaf 1970 oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:04:
Heb SimCity op de iTouch en straks uiteraard ook op mijn iPhone (is besteld). Bij mij rijden de treinen gewoon, je ziet ze als ik inzoom.

Heb gewoon een sation neergezet en rails eraan gekoppeld. Enige waarmee ik loop te klote is dat ik telkens relatief veel inwoners heb rond de 30.000 maar nooit genoeg geld verdien! Snap er geen hol van. Budget iets naar beneden. Dan haal ik het nog niet. dus tax omhoog en mijn hele stad loopt leeg.......
Dat probleem heb ik ook. Enorme uitgaven en maar een paar § aan geld binnenkrijgen voor belastingen enzo..
Daarnaast vragen sommige gebouwen voor water en stroom, terwijl het er gewoon ligt!!? Als ik dan een nieuwe lijn aanleg vanuit een andere hoek (zonde van het geld) doen ze het wel.
Stroom moet meestal wel lukken als 't aangesloten is, maar voor water is er een bepaalde beschikbare capaciteit per toren of pompstation. Op een gegeven moment is dat te weinig en moet je dus bijplaatsen. Dat mag op dezelfde plek, dus gewoon een paar pompstations naast elkaar is prima. Je kunt zien of 't goed gaat of niet door de underground view aan te zetten. Blauw is goed, rood moet je fixen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
CyBeR schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:59:
[...]

Dat probleem heb ik ook. Enorme uitgaven en maar een paar § aan geld binnenkrijgen voor belastingen enzo..
Dat probleem had ik ook, tot ik de belastingen verlaagde naar 3% :) Verder een boel industrie een eind van het bewoonde deel, alleen vervuiling wordt nu toch een probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Laatst online: 03-04-2015
Ik heb 'm ook sinds een weekje. In vergelijking met andere apps is het misschien wat duur (€8,-), maar je krijgt er echt wat moois voor terug. Verder dien je je iPhone/iTouch wel opnieuw op te starten, anders is het gewoon niet speelbaar. Je krijgt dan om de haverklap vastlopers en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:40

MsG

Forumzwerver

Even vloeken hoor, maar weet iemand toevallig of dit ook op de Windows Mobile-toestellen komt?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
bite schreef op woensdag 24 december 2008 @ 05:41:
[...]

Dat probleem had ik ook, tot ik de belastingen verlaagde naar 3% :) Verder een boel industrie een eind van het bewoonde deel, alleen vervuiling wordt nu toch een probleem..
Nog een leuke bug, ik heb voor alle sectors de belasting uit gezet (lees: 0%) maar krijg nog steeds de melding dat ze het te hoog vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Laatst online: 03-04-2015
MsG schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:24:
Even vloeken hoor, maar weet iemand toevallig of dit ook op de Windows Mobile-toestellen komt?
Voor zover bij mij bekend niet, en ik denk dat het (voorlopig) ook niet zal komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26

Bosmonster

*zucht*

Denk dat dat de investering voor EA niet waard is, zonder duidelijk verkoopkanaal. Voor de winkel is het weer te goedkoop. Plus dan zal het waarschihjnlijk binnen notime illegaal de ronde doen.

Dat is op de iPhone met de Apple Store verwaarloosbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 24-12-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
EA maakt op zich wel spellen voor andere smartphones, waaronder Windows Mobile. Maar spellen zoals Need for Speed en Simcity `(volwaardige spellen) zitten daar niet tussen. Dat heeft waarschijnlijk voornamelijk te maken met de kosten/opbrengsten zoals Bosmonster al zegt. De App Store is makkelijk toegankelijk en gaat piraterij tegen. Maar er is ook een andere reden. De iPod touch (1G & 2G) en iPhone (2G & 3G) bieden een identiek platform met miljoenen gebruikers. Het is dus veel makkelijker om voor te ontwikkelen. Bij Windows Mobile telefoons verschillen de specs heel sterk, waardoor het meer werk is te zorgen dat het spel overal op draait (voor zover dat al mogelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabasco
Versie 1.3 is verkrijgbaar in de App Store.
Er wordt alleen gesproken over increased stability
Ik hoop dat het transportsysteem ook eens gaat werken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Zojuist even met v1.3 lopen testen en dit zijn mijn bevindingen:

[list=]• Vervoer bug bij bussen is eruit
• Stadion bug zit er nog steeds in
• Belasting bug zit er ook nog in (belasting staat op 0 maar ze zeuren dat het te hoog is)

Verder is het allemaal wel wat sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Wat is de stadion bug? Hoe zien jullie trouwens snel waar de problemen zitten in de stad? Soms halveert m'n inwonertal terwijl er niet echt aanwijsbare redenen zijn :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hoedje schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:58:
Wat is de stadion bug? Hoe zien jullie trouwens snel waar de problemen zitten in de stad? Soms halveert m'n inwonertal terwijl er niet echt aanwijsbare redenen zijn :S.
Ja dat laatste heb ik ook inderdaad :X Je kunt onder dat oogje een paar dingen selecteren om te zien waar problemen zitten, maar t werkt niet echt.

En de stadion bug is dat de sims erg graag een stadion in hun stad willen hebben en anders lopen ze weg etc. Het probleem is alleen dat er nergens een optie is om überhaupt een stadion te bouwen, alleen een honkbal veld en dat is het niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DaannO schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 18:00:
[...]

Ja dat laatste heb ik ook inderdaad :X Je kunt onder dat oogje een paar dingen selecteren om te zien waar problemen zitten, maar t werkt niet echt.
Meestal trekt het wel weer aan als ik dat oplos, maar dan ben ik meestal al te laat en loopt het inwoneraantal hard achteruit...
En de stadion bug is dat de sims erg graag een stadion in hun stad willen hebben en anders lopen ze weg etc. Het probleem is alleen dat er nergens een optie is om überhaupt een stadion te bouwen, alleen een honkbal veld en dat is het niet :X
Aha, die heb ik wel al op de ticker zien staan. Maar ik had hem nog niet aangetikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:36
Simcity 2000 is voor Windows Mobile beschikbaar.. die is excact hetzelfde als de windows variant.

--

vind het hier bij de iPhone variant jammer dat je niet de gebouwen ziet wanneer je door de stad scrollt, maar de kleuren van de gebieden. Een performance probleem lijkt me dat niet, want Simcity 2000 deed het voor windows mobile op mijn 200mhzje (HTC Herald) vlekkeloos.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
n.v.t.

[ Voor 93% gewijzigd door Dagg op 13-01-2009 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
ZpAz schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 22:46:
[...]

vind het hier bij de iPhone variant jammer dat je niet de gebouwen ziet wanneer je door de stad scrollt, maar de kleuren van de gebieden. Een performance probleem lijkt me dat niet, want Simcity 2000 deed het voor windows mobile op mijn 200mhzje (HTC Herald) vlekkeloos.
Ik vind het eigenlijk wel handig, dan kun je snel zien welk gebiedstype het is. Die filters instellen vind ik namelijk wat omslachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Wel eens leuk voor eventjes.

ps: grappig te zien hoe dat er zoveel mensen over bezig zijn dat op windows mobile dit niet de moeite is terwijl dat het al meer dan een jaar te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
k995 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:44:
ps: grappig te zien hoe dat er zoveel mensen over bezig zijn dat op windows mobile dit niet de moeite is terwijl dat het al meer dan een jaar te koop is.
Simcity is er wel voor Windows Mobile, maar dat is niet door EA gemaakt. Het is ook helemaal niet vergelijkbaar met deze versie voor de iPhone, qua graphics, interface etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Hoedje schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:07:
[...]

Simcity is er wel voor Windows Mobile, maar dat is niet door EA gemaakt. Het is ook helemaal niet vergelijkbaar met deze versie voor de iPhone, qua graphics, interface etc.
Heb je het ooit gespeeld? Gameplay is gelijk hoor, interface is wat anders maar beide hebben zijn voor en nadelen. Graphics zijn minder logisch spel dateerd uit 2006 en het is nu niet om de graphics dat je dit spel speelt he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:49
Heb hem nu ook, versie 1.3

maar van die increased stability heb ik weinig gemerkt.... klappert nog steeds erg vaak. Nu heb ik een aantal grote steden (300.000+) inwoners en die crashen al na enkele minuten :S. Hoop dat ze nog een keer met een echte patch komen. Vervoer heb ik ook nog steeds niet werkend.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Zou er wellicht in de toekomst met een update een optie komen om de maps te vergroten? Bij staat het vaak na een paar uur al vol :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ik heb het inmiddels wel voor elkaar gekregen een stadion te bouwen trouwens... kreeg ook hele tijd melding dat de Sims er eentje wilde zonder dat ik ergens een optie zag om hem te bouwen, maar op gegeven moment kreeg ik dus zo'n accept / reject voorstel, en dan komt ie bij de Rewards te staan. Prijskaartje is alleen niet mis... 75.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabasco
D'r is vandaag een nieuwe update beschikbaar in de appstore.
Eindelijk is de transportbug gefixt :)

En als ik nu een stad laadt, gaat niet gelijk de halve bevolking verhuizen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 11:09

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

bite schreef op woensdag 24 december 2008 @ 05:41:
[...]

Over de financien:
Wat bij mij erg lekker werkt, is als ik een gevangenis of casino aangeboden krijgt. Dit levert 250/ 350 per maand op. Wel dus af en toe de petitions checken.

Ik heb alleen het probleem, dat ik wel bus stations heb, maar niet weet hoe ik bussen kan laten rijden? Of is er een bepaalde afstand limiet?

Spel bevalt erg goed, maar wel slecht voor de batterij... Gaat dan wel hard, normaal 3 dagen, met simcity met pech 1 dag....

[ Voor 1% gewijzigd door jpm.lensen op 16-02-2009 13:04 . Reden: wat duidelijker gemaakt.... ]

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Zijn er nog mensen die dit spelen.

Ik ben sinds gisteren begonnen met het spel en vind het wel leuk. Ik heb Sim City altijd wel leuk gevonden maar heb het heel lang niet meer gespeeld. Vroeg me af of de bugs die er in zaten die ik hier zo allemaal al aardig zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:07

Joran

<3 natalee

Ik vind het erg, erg leuk. Ik haat het alleen wel dat ik geen eigen muziek kan luisteren tijdens het spelen :(

Send me your gameboys

Pagina: 1