Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar:
Red Alert komt naar de iPhone!.
Travis Boatman, VP of worldwide mobile studios at EA Mobile, on Tuesday confirmed games including the snowboarding title SSX and the strategy game Red Alert for the device.

Also in the works are FIFA 10, Madden 10, NBA Live, American Idol, The Sims, Need for Speed, Spore and more.
Is wel al van 24 maart. Ben benieuwd wanneer die games gereleased worden. En wat ze gaan kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236146

maratropa schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:05:
De NOS app wil niks afspelen op mijn 3G... (os 3.0) "not supported" ? zijn er bugs?
Ik had dat ook de eerste keer toen ik hem opende. Vandaag nog een keer geprobeerd (ondertussen is hij aan en uit geweest, wellicht heeft dat geholpen) en nu doet hij het prima; de videokwaliteit is nog zeer aardig voor een gestreamd filmpje trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik zou eigenlijk nog wel een game ala advanced wars willen op de iPhone. Oftewel: turnbased strategie, zijn er vergelijkbare games in de appstore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

lasharor schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:16:
[...]

Er zijn al enkele tussen de 150 en 200 euro hoor.

Vooral die muziek-instrument-stem apps maken het soms erg bont.
"TyroTuner" is een gratis applicatie om je gitaar te stemmen, geeft aan per snaar (EADGBe) of de klank te hoog is of te laag. Echt handig, maar vooral apart dat het gratis is als jij suggereert dat juist dat soort apps duur zijn.

edit:
btw;
Lt. Marx schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:15:
Ik zou eigenlijk nog wel een game ala advanced wars willen op de iPhone. Oftewel: turnbased strategie, zijn er vergelijkbare games in de appstore?
http://itunes.apple.com/W...oftware?id=319358443&mt=8

[ Voor 27% gewijzigd door Mag op 30-06-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191622

Toki Tori is nu in de App Store voor €0,79!

Afbeeldingslocatie: http://www.spaziocellulare.com/ispazio/wp-content/uploads/2009/02/tokitori_iphone_01.jpg

Toki Tori App Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06 13:07

Zuurstok

Passionately curious

mag ik vragen wat je ervan vind, mits je hem al hebt.
want hij ziet er inderdaad wel verleidelijk uit :o

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
App Store wordt steeds leuker :) Allemaal apps voor 99 cent die echt de moeite waard zijn.
  • GridLocked
  • DoodleJump
  • Hero of Sparta
  • Flight Control
  • Harbor Master
  • RealSoccer '09
  • Toki Tori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191622

Ghenzi schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:01:
[...]

mag ik vragen wat je ervan vind, mits je hem al hebt.
want hij ziet er inderdaad wel verleidelijk uit :o
Het is een fun puzzel spelletje, er een lite versie dus je kan hem uit proberen.

Je moet in ieder level alle eieren verzamelen, dit doe je door bruggetjes te bouwen, te teleporten, monstertjes in ijsblokjes te veranderen(Ben pas bij level 9 dus er zullen nog wel meer dingetjes in zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Sinds een paar dagen is de taal van mijn App Store over in het Nederlands. Aangezien de mijn iPhone zelf in het Engels staat zou het logisch zijn als deze taal in de store door zou worden getrokken.
Het Nederlands is ontzettend knullig.... Heeft er iemand een idee hoe ik deze taal weer Engels krijg? Ik heb de region in mijn Storeaccount aan proberen te passen, dit is heel even gelukt, maar na het downloaden van een App heeft hij automatisch weer alles in het NL gezet.
Bij de instellingen in > Settings > Store kom je ook niet verder.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Calitomnication schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 22:17:
Sinds een paar dagen is de taal van mijn App Store over in het Nederlands. Aangezien de mijn iPhone zelf in het Engels staat zou het logisch zijn als deze taal in de store door zou worden getrokken.
Het Nederlands is ontzettend knullig.... Heeft er iemand een idee hoe ik deze taal weer Engels krijg? Ik heb de region in mijn Storeaccount aan proberen te passen, dit is heel even gelukt, maar na het downloaden van een App heeft hij automatisch weer alles in het NL gezet.
Same here. Bloedirritant, ik vind die mix van talen die het nu is vreselijk. Daar heb ik geen Mac voor (maar laat ik niet weer vreselijk gaan ranten hierover).

Er is een draadje @ Apple Forums. Maar daar schiet je niets mee op, is alleen user2user.

Geef feedback. Ik heb dat -na een tip in de draad- gedaan bij iTunes app store feedback. Vrij snel antwoord; excuses links en rechts maar het was een soort van policyding. Schijnt in Duitsland hetzelfde verhaal te zijn. Maar er werd ook gemeld dat reacties wel degelijk doorgespeeld worden intern -> who knows.

Dus: Als je je Mac / iPhone in het Engels hebt ingesteld, en de iTunes store/ app store gebruikt met een Nederlands account, laat dan weten dat je niet blij bent met de wijziging op voornoemde, 2e link. Ben duidelijk, beleefd, compleet, en liefst compact in je bericht. Oh, en schrijf als het even kan in het Engels ;) en vraag evt. expat vriendjes en zo hetzelfde te doen - voor hen is het al helemaaaal irritant. Wijs ze op zijn minst op de thread in Apple user forums. Thanks!

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ah, deze link ben ik dus nog niet tegengekomen. Het schijnt verder te gaan dan alleen Nederland en Duitsland.
De tips die links en rechts werden gegeven, rebooten van je iPhone of het syncen met een US versie van iTunes heeft geen enkel nut, dus bespaar je de tijd en moeite om dit te ondernemen.

Ik zal zeker de App Storen Feedback link aanklikken en mijn beklag doen.

Voor iedereen die hetzelfde heeft en zich hier mateloos aan ergert
Well after a comedy phone call to NL Apple Support on that number, the help representative much to his surprise found he was also stuck with Dutch and couldn't change it...
To be fair he realised it really was a problem and said he would report it, but suggested that the more people who called the number +31(0)900 777 7703 select option 5 and then ask them to speak English the higher profile the issue would get.
Ik ga dit morgen zeker effe doen :)

[ Voor 42% gewijzigd door Calitomnication op 02-07-2009 23:27 ]

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik vind het ook zeer irritant inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:30

lasharor

7 december 2004

Namco moet echt eens een nieuwe ontwikkelaar gaan inhuuren. Die nieuwe snowboard game is echt crap. Beetje zoals time crisis (die ik ook erg slecht vond), ze hebben volgens mij gewoon de zelfde engine gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189219

Calitomnication schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 22:17:
Wat is er dan precies zo knullig? De helft van de dingen is gewoon top zoveel en dat is in het engels hetzelfde en ook bv what's hot staat er gewoon in. als ze die dat nou gingen vertalen in 'hete shit' ofzo... al zou dat zelfs wel lache zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Het is gewoon knullig dat de Phone zelf in het Engels, maar de App. Store in het NL is. Alle items in de Store zelf zijn door elkaar gegooid en hebben rare termen. "het weer", terwijl er voor de rest geen lidwoorden zijn gebruikt.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hebben meer mensen de update van de Teletekst-app geinstalleerd? Ik hoor dat hij aan alle kanten crasht :') Lekker getest ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-06 00:05

Nitai

Live the life you love.

Doet hij bij mij prima kenneth :)

Toki Tori is leuk! Gisterenavond wel erg mee vermaakt. Ik neig toch elke keer naar weer Bejeweled 2 en Flight Control, twee van m'n favoriete apps.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:46

Vos

AFCA

kenneth schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:12:
Hebben meer mensen de update van de Teletekst-app geinstalleerd? Ik hoor dat hij aan alle kanten crasht :') Lekker getest ...
Hier ook crashproblemen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Vos schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:56:
[...]

Hier ook crashproblemen ja...
Nou, ik heb hem net nog even uitgebreid getest, maar hij werkt bij mij prima!!

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

funske schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 16:41:
[...]

Nou, ik heb hem net nog even uitgebreid getest, maar hij werkt bij mij prima!!
Werkt bij mij ook prima.
(iig ff stem laten horen, voordat iedereen uit 2 reacties gaat concluderen dat NOS Teletekst app ruk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Wel veel meer dan twee gezien de reviews in de App Store.
En niet dat de app zou ruk zijn (want: lekker simpel, fantastisch programma), maar de huidige update.

Maargoed, als het echt zo erg is, komt er vanzelf weer een nieuwe update.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

J0sTJos schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 17:02:
[...]

Werkt bij mij ook prima.
(iig ff stem laten horen, voordat iedereen uit 2 reacties gaat concluderen dat NOS Teletekst app ruk is).
De app is niet ruk, maar crashed wel af en toe :)

Afgezien daarvan vind ik het heel bijzonder dat ie bestaat en zo populair is - ik gebruik 'm ook wel eens maar het is een medium dat ooit met een grote hamer in et bestaande TV-signaal is gehacked dat nu zonder fundamentele wijziging aan de content- of weergavekant gebruikt wordt op een apparaat dat toegang heeft tot het hele web met alle grafische geweld, opmaak en navigatiemogelijkheden die dat biedt. Mooi.

Overigens: de geweldige game Edge is terug in de app store na een belachelijk trademarkgeschil (bron: Gruber).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 07:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Wat is de beste sterren app? Dus om sterrenstelsels te zien en op te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-05 18:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
TROS Gemist is inmiddels ook gearriveerd in de appstore.
Met de mogelijkheid om programma's op te slaan om later offline te bekijken :)

OK, het is de tros... Maar respect dat deze omroep als eerste een uitzending gemist app uitbrengt.
Daar kunnen de commerciële omroepen nog iets van leren.

http://www.iphoneclub.nl/...de-app-store-gearriveerd/

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06 13:07

Zuurstok

Passionately curious

zojuist toki tori en hero of sparta beide voor 79 cent per stuk gekocht ( dankjulliewel voor het noemen van de aanbiedingen, ik kom namelijk niet elke dag in de app store :+ )

zal vanavond even een edit doen van m'n ervaringen van beide spellen, ghenzi moet nu eerst andere dingen doen + 18 app updates binnen slepen 8)7

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Rabo iTour, mooi programma voor de Tourvolger. Jammer genoeg kapte hij na de tweede etappe met werken: hij crasht bij het ophalen van de nieuwsberichten. Bij de reviews in iTMS lees ik dat ik niet de enige ben ... hopen op een snelle update want het is een fantastische app die precies de informatie geeft die je wil. Behalve dan de rugnummers van renners (en zoekfunctie daarvoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-06 18:41
Uninstallen en opnieuw ophalen via de appstore en hij werkt weer prima. Weet niet of het zo blijft na de etappe van vandaag, maar tot nu toe nog geen crashes gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door NiteFly op 06-07-2009 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hmm, lijkt te werken. Maar wel wanneer ik op tijd eerst naar een andere tab (Klassement/Etappes/Renners) ga.

Held :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nou, dat was maar voor even. Weer crashes. Maarrrrrrr: het probleem lijkt hem te zitten in de cache, de echte oplossing (gevonden op de apppagina in iTMS) is het legen van de cache (zie Settings).

nu kan ik deze fijne app weer nonstop gebruiken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 18:28
Is het mogelijk om een iTunes Store account aan te maken zonder credit card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:58

Snippertje

Light up your life

Dupje schreef op maandag 06 juli 2009 @ 18:07:
Is het mogelijk om een iTunes Store account aan te maken zonder credit card?
Ja dat kan heel makkelijk zelfs. Gewoon kiezen voor geen creditcard bij een Amerikaanse account, vervolgens kan je hem omzetten in Nederland. Ik heb zelf zo'n click&buy account.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 18:28
Snippertje schreef op maandag 06 juli 2009 @ 18:17:
[...]

Ja dat kan heel makkelijk zelfs. Gewoon kiezen voor geen creditcard bij een Amerikaanse account, vervolgens kan je hem omzetten in Nederland. Ik heb zelf zo'n click&buy account.
Hm, heb net lang veranderd naar United States, maar als mogelijkheden heb ik nog altijd maar Visa, Mastercard, American Express, Discover en Paypal. Enig idee wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236146

Ik kon in de NL-versie simpelweg een account met Click 'n Buy aanmaken, en daarvoor kun je je op internet gratis registeren (zonder verplichtingen of wat dan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Inderdaad, ik heb gewoon een internet link gevolgd en in iTunes de optie 'Geen' gedaan.
Wel handig, die 25 euro kaart die ik er gratis bijkreeg :P

Hero of Sparta moet ik nog proberen, ben nu redelijk verslaafd aan Bejeweled 2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:03

TDB

Frerk schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:50:
... ben nu redelijk verslaafd aan Bejeweled 2
Beweled 2 is idd verslavend; join the group..... Peggle al gespeeld? Ook aardig verslavend moet ik zeggen. Is er iemand de laatste tijd nog een nieuw, snel te leren/spelen maar o-zo verslavende spelletje in de appstore tegengekomen? Ik hou mij warm aanbevolen....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

TDB schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:56:
[...]

Beweled 2 is idd verslavend; join the group..... Peggle al gespeeld? Ook aardig verslavend moet ik zeggen. Is er iemand de laatste tijd nog een nieuw, snel te leren/spelen maar o-zo verslavende spelletje in de appstore tegengekomen? Ik hou mij warm aanbevolen....
Harbour Master is vreselijk verslavend.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 00:40
heb vandaag mijn nieuwe iphone 3gs binnen gehad. probeer nu via itunes ( laatste versie ) in te loggen op de app store maar dat krijg ik voor geen meter voor elkaar. krijg elke keer de error connection time out.
heb geen virusscanner geinstalleerd en de firewall staat uitgeschakeld. heb mijn router instellingen ookal nagekeken maar kon daar niets vinden wat erop kon duiden dat Itunes niet zou kunnen connecteren.
je kan dus wel de itunes store zien zeg maar maar als je dan wil inloggen dan krijg je een connection time out error.
weten jullie misschien iets wat ik in zou moeten stellen of zou moeten veranderen zodat ik kan connecteren?

ah hij werkt uiteindelijk! hoe het kan ik weet et niet maargoed... :P

[ Voor 236% gewijzigd door dimane op 07-07-2009 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

TDB schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:56:
[...]

Critter Crunch
iDracula
Knights Onrush
Flight Control

In mindere mate;
Topple (gratis)
Tower Bloxx Deluxe
Stone Loops! of Jurassica
Doodle Jump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Vraagje over bejeweled 2
als je voor endless kiest kun je dan ook tegen een scherm aanlopen waarin je niet meer verder kunt of is het echt endless? Want dan heeft de puntentelling geen nut. Weet nu echter niet of dat ik zo goed speel of dat ik gewoonweg niet vast kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:31:
Vraagje over bejeweled 2
als je voor endless kiest kun je dan ook tegen een scherm aanlopen waarin je niet meer verder kunt of is het echt endless? Want dan heeft de puntentelling geen nut. Weet nu echter niet of dat ik zo goed speel of dat ik gewoonweg niet vast kan lopen.
Ik kan je helaas niet beantwoorden ik speel alleen Action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:32

MsG

Forumzwerver

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arro
  • Laatst online: 21-11-2022
dimane schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:12:
heb vandaag mijn nieuwe iphone 3gs binnen gehad. probeer nu via itunes ( laatste versie ) in te loggen op de app store maar dat krijg ik voor geen meter voor elkaar. krijg elke keer de error connection time out.
heb geen virusscanner geinstalleerd en de firewall staat uitgeschakeld. heb mijn router instellingen ookal nagekeken maar kon daar niets vinden wat erop kon duiden dat Itunes niet zou kunnen connecteren.
je kan dus wel de itunes store zien zeg maar maar als je dan wil inloggen dan krijg je een connection time out error.
weten jullie misschien iets wat ik in zou moeten stellen of zou moeten veranderen zodat ik kan connecteren?

ah hij werkt uiteindelijk! hoe het kan ik weet et niet maargoed... :P
Ik had gisteravond ook ontzettend veel problemen met de app store toen ik mijn nieuwe 3GS probeerde te voorzien van de nodige apps. Geen idee of het inmiddels wel werkt aangezien ik nog geen tijd gehad heb om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:43

Pierre

Van nature lui!

Hey,

Heeft iemand al eens een goede TV Gids gevonden in Appstore, er staan er genoeg maar wie heeft goede ervaring met 1

Laat maar al gevonden

[ Voor 15% gewijzigd door Pierre op 08-07-2009 17:33 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50
Pierre61 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:17:
Hey,

Heeft iemand al eens een goede TV Gids gevonden in Appstore, er staan er genoeg maar wie heeft goede ervaring met 1

Laat maar al gevonden
Welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Die inderdaad :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ik zoek een social GPS app voor de iphone met facebook/twitter integratie ofzoiets.

Is er daar een populaire website/app voor op het ogenblik? Iets om (als ik het wil) een google maps kaartje ofzo te publiceren met mijn locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Laatst online: 29-11-2023
Er werd laatst gesproken over een Agenda App die je kunt zien in het startscherm van de iPhone.
Het startscherm waar de Ontgrendel slider zit zeg maar, dat je daar kunt zien wat er vandaag in de planning staat zonder dat je daarvoor de Agenda App hoeft te openen.
Weet iemand hoe die app heet, want ik kan 'em niet terugvinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Reinigingsdoek schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:57:
Er werd laatst gesproken over een Agenda App die je kunt zien in het startscherm van de iPhone.
Het startscherm waar de Ontgrendel slider zit zeg maar, dat je daar kunt zien wat er vandaag in de planning staat zonder dat je daarvoor de Agenda App hoeft te openen.
Weet iemand hoe die app heet, want ik kan 'em niet terugvinden!
Calender Lock, maar dat is een jailbreak applicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
SaURoN schreef op zondag 12 juli 2009 @ 15:27:
[...]

Calender Lock, maar dat is een jailbreak applicatie
Damn, er is geen applicatie voor niet ge-jailbreakte iPhones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 16-06 09:55
Nee, want die applicaties hebben geen toegang om systeembronnen te bewerken.
Dus je hoeft ook niet verder te zoeken.

[ Voor 21% gewijzigd door Kaspers op 12-07-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202921

Heeft iemand al een app gevonden waarmee je snel wifi/bluetooth/3g aan en uit kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 14:35
Anoniem: 202921 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:05:
Heeft iemand al een app gevonden waarmee je snel wifi/bluetooth/3g aan en uit kunt zetten?
sbsettings, moet je iphone wel JB zijn.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:32

RKD

Heeft iemand al iets gevonden wat lijkt op bubble breaker op een windows mobile phone?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 10:24
RKD schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:32:
Heeft iemand al iets gevonden wat lijkt op bubble breaker op een windows mobile phone?
reMovem (free)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Laatst online: 14:32

RKD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202921

renzo4000 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:22:
[...]

sbsettings, moet je iphone wel JB zijn.
Dat is jammer ik wil namelijk m,n iphone niet Jail Breaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Anoniem: 202921 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:34:
[...]

Dat is jammer ik wil namelijk m,n iphone niet Jail Breaken.
Dan zou je nog wat mailtjes aan apple kunnen wagen, hoe meer mensen het willen des te sneller ze het zullen implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

De search gaf me niks, erg vreemd.

Een leuke game is iShoot !! Hoe komt t dat niemand dat spel hier nog niet genoemd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
yes uitzending gemist komt op de iPhone
info http://testlab.omroep.nl/...nding-gemist-op-de-iphone

beta tester worden >>>

"Wil je als een van de eerste nu al toegang tot de applicatie? Stuur dan nu een mailtje naar contact@omroep.nl met je iPhone ID(UDID)."

_/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door icegodd op 14-07-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-05 10:21

Thooomas

Thoorn.nl

Heb ook een mailtje gestuurd, mar ik ben bang dat ik al te laat ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zijn er meer mensen die problemen hebben met inloggen op beejive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

Nee, bij mij gaat het prima. Wat voor foutmelding krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
De foutmelding is verdwenen. Weet niet meer wat de melding precies was. Ik denk dat de server niet bereikbaar was o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 16:50
Thooomas schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 18:57:
Heb ook een mailtje gestuurd, mar ik ben bang dat ik al te laat ben
Binnen no-time waren er 20 mailtjes binnen. Ik was precies op het juiste moment gaan kijken, en krijg hopelijk vandaag een app toegestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

Haha heb je inderdaad geluk gehad. Uitzending gemist lijkt mij echt een topapplicatie, ik hoop dat hij snel tot de App Store toegelaten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Nu online
Worms! Worms is uit, geniaal! Beetje traag soms op de 3G, maar toch nog erg leuk, met de originele stemmetjes :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009

Ves

A gadget addicted Bounty

Thooomas schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:56:
Haha heb je inderdaad geluk gehad. Uitzending gemist lijkt mij echt een topapplicatie, ik hoop dat hij snel tot de App Store toegelaten wordt.
Inderdaad, zit je ff op het terras met wat vrienden, heb je het over die aflevering van '40 Dagen zonder sex' die een paar vrienden gemist hebben, kan er gezellig gelachen wprden achteraf.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Kennen jullie Pandora Box al?
Een hele handige applicatie waarmee je kan zien welke apps een prijsverlaging hebben gehad.
Ook kun je zien welke apps tijdelijk gratis zijn, zodat je ze snel kunt downloaden voordat de prijs weer wordt opgevoerd. Heel handig, je krijgt een overzicht van de applicaties en als je een keuze gemaakt hebt stuurt Pandora Box je door naar de App store waar je de app meteen kunt downloaden!
ZpAz schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:36:
Worms! Worms is uit, geniaal! Beetje traag soms op de 3G, maar toch nog erg leuk, met de originele stemmetjes :)
Inderdaad erg leuk! It brings back memory's.
Wel jammer dat als je de Angry Scotmans stem selecteert, je die niet hoort in het spel.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

Worms heb ik nu net ook aangeschaft. Het werkt echt super :*) Echt de 4 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Sketch a Call is ook erg handig. Plaats het onderin het scherm in plaats van het telefoonlogo en je zult het telefoonlogo nooit meer nodig hebben. Het is even wennen maar als je het eenmaal gewend bent werkt het een stuk sneller dan iemands naam opzoeken en vervolgens op Call drukken. Het is nu in de aanbieding voor 0.79,- cent.
Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

Ik heb naar een paar screenshots gekeken, je moet dus figuurtjes tekenen om iemand te bellen. Ik vind mijn favorietenlijst toch een stuk makkelijker om daar direct iemand uit te bellen dan eerst een figuurtje te gaan tekenen, waarbij je voor elke persoon dus nog eens apart het figuurtje moet gaan onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17-06 15:49

Bosmonster

*zucht*

Weet iemand of er een beetje leuke RPG'tjes zijn voor de iPhone? Er wordt in die categorie zoveel aangeboden dat ik het niet meer zie :P

Ook spelletjes zoals settlers/anno xxxx zouden leuk zijn (beetje civ-games en rpg's dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Ik vind zelf Magic Wars wel een grappig spelletje. Althans voor mij erg verslavend.

Klik hier voor de review van iPhoneclub

Klik hier om het programma te downloaden @ the store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:14
Gvd toki tori is in prijs verdubbeld ten opzichte van vorige week lol evenals azkend :P Net nu ik mn iphone binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Biatch schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:57:
Gvd toki tori is in prijs verdubbeld ten opzichte van vorige week lol evenals azkend :P Net nu ik mn iphone binnen heb.
Insult, meet injury: die had je vorige week gewoon al kunnen kopen ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Dat had ik dus met UniWar. Die was €0,79 maar nu weer €3,99 :( Ik twijfelde of ik heb ging kopen en ben het toen vergeten...

Er is ook een app die een waarschuwing geeft als er iets in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Anoniem: 50624 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 18:49:
Dat had ik dus met UniWar. Die was €0,79 maar nu weer €3,99 :( Ik twijfelde of ik heb ging kopen en ben het toen vergeten...

Er is ook een app die een waarschuwing geeft als er iets in de aanbieding is.
Pandora Box inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:16
Ik heb bij worms mn eigen team gemaakt alleen die kan ik niet kiezen bij "meteen spelen"... kan je daar wel je eigen team?

En ik heb net ook parapanic gedownload geniaal en verslavend, misschien over een week of 2 nie meer. Maar ik heb nu een score van 98. Hij kost 0,79 euro. :D
Er vallen paratroopers uit een vliegtuig, en die moeten op een boot landen, en jij speelt als de wind om ze de goeie richting op te blazen, en soms vliegen er helikopters en ufos en die moet je dan slopen. Het design is echt grappig het is een getekende stijl, alleen dan wel leuk, en het muziekje is ook grappig.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Waarschijnlijk al een paar keer gezegd, maar voor de hack and slash liefhebber: Hero of Sparta kun je niet laten liggen voor 0,79! Heb me er kostelijk mee vermaakt dit weekend en nog niet eens uitgespeeld :)

Enige nadeel is dat het batterij vreet. Per level was het zo 10% batterij :P

Nu nog even hopen dat Real Racing in de aanbieding komt binnenkort. 8,99 is wel wat veel.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 20-07-2009 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 13:16
Bosmonster schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:46:
Waarschijnlijk al een paar keer gezegd, maar voor de hack and slash liefhebber: Hero of Sparta kun je niet laten liggen voor 0,79! Heb me er kostelijk mee vermaakt dit weekend en nog niet eens uitgespeeld :)

Enige nadeel is dat het batterij vreet. Per level was het zo 10% batterij :P

Nu nog even hopen dat Real Racing in de aanbieding komt binnenkort. 8,99 is wel wat veel.
Als je Hero of Sparta uitgespeeld hebt kun je daarna wel weer verder met Assassin's Creed. Wellicht dat ie dan t.z.t. ook 80 cent kost ;) (nu is ie € 3,99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

rclahsen schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:22:
[...]

Als je Hero of Sparta uitgespeeld hebt kun je daarna wel weer verder met Assassin's Creed. Wellicht dat ie dan t.z.t. ook 80 cent kost ;) (nu is ie € 3,99)
Yeah die had ik ook al gezien ja. 3,99 is ook nog wel te doen op zich voor zo'n titel. Maar heb me nu even voorgenomen eerst 1 game uit te spelen voor ik nieuwe koop :P Maar die komt er zeker aan nadat ik klaar ben met HoS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-06 12:38

ijskonijn

Now MOVE!

Er is ook een Free versie van Assassin's Creed, wat is hier anders aan? Minder levels ofzo?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Alléén vandaag gratis (normaal $13,-) ter ere van de maanlanding 40 jaar geleden: SkyVoyager. Sterrenkaartmet een hoop informatie over wat er te zien is boven je vakantiebestemming :) Volgens mij nog niet met kompasintegratie (3GS) maar wie weet komt dat nog.

Afbeeldingslocatie: http://www.carinasoft.com/products/skyvoyager/images/SummerTriangle.jpg

Ze hebben ook nog wat desktopsoftware voor $0,01 vandaag maar dat zal ik niet snel gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door Zpottr op 20-07-2009 11:51 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

ijskonijn schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:43:
Er is ook een Free versie van Assassin's Creed, wat is hier anders aan? Minder levels ofzo?
Uhh ja, is gewoon een preview/probeer-versie.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 20-07-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Nu online
Sinds kort ook een OV-Chipkaart-bedrag-controle-applicatie. Waarom kom ik nou nooit op het idee om die dingen te maken.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

ZpAz schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:34:
Sinds kort ook een OV-Chipkaart-bedrag-controle-applicatie. Waarom kom ik nou nooit op het idee om die dingen te maken.
Volgens mij werkt het alleen met een gepersonaliseerde kaart, dus als je ook abonnementen hebt. (en een account hebt aangemaakt op de site)

Volgens mij zijn er niet zoveel mensen die een gepersonaliseerde kaart hebben en reistegoed gebruiken, maar het kan :P

Daarnaast zie je iedere keer dat je in of uitcheckt het bedrag ook staan dus, leuk idee, maar imho niet zo heel zinvol :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 20-07-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 13:35

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Hey mensen,
Ben wat bezig met twitter apps te proberen, heb nu net twinkle en twitterific geinstalleerd. (beide gratis)
Twitterific werkt eigenlijk direct en ik heb een testberichtje ge'twit'.
twinkle logt in, laat mn avatar zien, maar daar houdt het wel ongeveer op. berichtjes plaatsen en/of lezen werk niet.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Verder had ik nog de vraag: Hoe vind ik andere twits, want de seach functie werkt lang niet lekker. Ik wil de twits van wat vrienden toevoegen, maar of ik vind helemaal niets, of ik krijg 3 miljoen hits, gaat niet helemaal goed volgens mij. Heb al gegoogle'd maar zonder oplossingen waar ik mee veder kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik gebruik zelf Tweetie (betaald) of Twitterfon (gratis met reclame of betaald zonder reclame). Tweetdeck zie ik ook wel veel mensen gebruiken, maar die vind ik zelf wat lastig te lezen.
Je 'probleem' herken ik niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 13:35

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Shiver23 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:47:
Ik gebruik zelf Tweetie (betaald) of Twitterfon (gratis met reclame of betaald zonder reclame). Tweetdeck zie ik ook wel veel mensen gebruiken, maar die vind ik zelf wat lastig te lezen.
Je 'probleem' herken ik niet.
Ik zal Tweetdeck en twitterfon eens proberen, ik heb met twitterific nog steeds geen van mn vrienden kunnen vinden, echt raar. Zelfs zoeken op bericht inhoud met vrij specifieke context lukt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 21:57

Padvinder

doet z'n best

Armageddon_2k schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:51:
[...]

Ik zal Tweetdeck en twitterfon eens proberen, ik heb met twitterific nog steeds geen van mn vrienden kunnen vinden, echt raar. Zelfs zoeken op bericht inhoud met vrij specifieke context lukt niet
Je kunt toch ook gewoon op twitter.com je vrienden toevoegen? Als je dan inlogt op je acount vanaf een willekeurige App moet het werken.

Ik gebruik Tweetie en Tweetdeck. Tweetdeck heeft wel een mooie interface vind ik.

Ik heb het even nagekeken, en hier hoe het werkt:
Tweetie: kies onderaan "more" en kies dan "go to user". Zoek je vrienden op en kies "follow"
Tweetdeck: kies onderaan "more". Er komt een knop "quickfollow" omhoog. Kies hier de naam van je vrienden en kies "follow".

Sim-pel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Gebruik zelf tweetdeck, Twittelator en de twitter optie in IM+

Iemand die NotifyMe gebruikt? Heb er ff mee gespeeld maar zie de nut er niet van in? In de agenda kun je toch ook een melding instellen bij een belangrijke gebeurtenis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

ZpAz schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:34:
Hey die app lijkt me ook wel handy, waar heb je die gevonden :)
Al gevonden :P

[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 21-07-2009 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
X2 Football 2009:

Dit vind ik een erg goed voetbalspel! Met de meest recente update zijn de meeste bugs verdwenen en kan je herhalingen opslaan.

Er zijn voor mij 2 dingen die met een komende update wel mogen komen:

- clubteams
- multiplayer

De prijs € 5,49- is wel fors, je kan gratis een lite versie proberen maar bij mijn weten kan je dan alleen voor training kiezen. Je kan dan wel wennen aan de besturing. Deze vind ik erg goed! Een virtueel analoge stick. Deze is aan de linkerkant van je scherm overal te bedienen. Hij komt vanzelf onder je duim. En 3 duidelijke knoppen aan de rechterkant die intuïtief te gebruiken zijn.

Link naar de itunestore

[ Voor 3% gewijzigd door Alsatian op 23-07-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Doe ik iets verkeerd of ondersteunt de eBuddy applicatie geen landscape? Vind dat net wat makkelijker typen namelijk. Zoniet: welke MSN Clients ondersteunen dit wel behalve IM+ (Die vind ik niet zo fijn namelijk) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
ebuddy weet ik niet, maar beejive kan dit in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Alsatian schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:57:
ebuddy weet ik niet, maar beejive kan dit in ieder geval wel.
Ah oke. Beejive is wel prijzig moet ik zeggen, maar als ik hier en daar de reacties lees zou deze het bedrag waard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307734

Ik zat ook een tijdje te klooien met de verschillende IM apps. eBuddy heeft inderdaad nog geen landscape en bovendien staat er in je naam dat je eBuddy gebruik op je iPhone (staat zo patserig). Je avatar is ook nog eens het eBuddy logo. Nimbuzz is langzaam en berichten komen vaak niet aan.

Daarom heb ik heb Beejive gekocht, ik zal het waarschijnlijk nog wel twee jaar gebruiken dus het was wat mij betreft de investering wel waard.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.