[PC] Team Fortress 2, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste
Acties:
  • 53.267 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:17
Voor de mensen die het spel nog niet bezitten is er komend weekend weer een gratis weekend nadat morgen de nieuwe heavy spullen eraan komen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

UlyssesNL schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:52:
Ik zou graag zien dat de server gevuld wordt met got spelers.
Ik zal zorgen dat er vanavond ieder geval got-ers komen spelen en als die zien hoe leuk het is zonder crits komen ze misschien wel vaker. Maar zoals jij zei het is eigenlijk brains beslissing.

@ the above edit:
Oke jij wilt het inhoudelijk.

[...]

Dus jij wil "onze" server inrichten op een manier waarop wij het niet leuk vinden maar anderen wel.
Waarom?
Tijdelijk natuurlijk ... tot we meer en meer spelers aan trekken. Die in de eerste plaat de server eens verkennen en dan blijven hangen omdat de teamplay toch wel toegevoegde waarde bied op laten we zeggen een 2fort server met 50% engineers ...
[...]

Met crits uit trek je wel skilled volk en dat vind ik belangrijker als veel volk.
Skilled volk speelt meestal op eigen servers of pickups of zijn alleen maar met hun clan bezig.
Hoe zijn ze anders skilled geworden.
[...]

Leuk voor hun maar zulke servers zijn er blijkbaar al genoeg.
Zoals ik al zei ... tijdelijk. Eenmaal dat de servers meer en meer gevuld worden ... zorgen we met GoT spelers er voor dat de spelers kunnen zie hoe leuk servers met echte teamplay zijn.
Daarna worden de server lichtjes terug aangepast.
[...]

Als spelers op onze server willen spelen passen hun zich daar maar aan. Kom op wij gaan onze servers toch niet aanpassen aan buitenstaanders.
Ok, prima ... maar verwacht niet dat je dan spelers aan trekt.
Van server wisselen doe je nog sneller als schone sokken aan doen ...
Daarbij gaat het erom ... hoe krijg ik spelers op een server in de eerste plaats?
Server leeg ? Probeer hem dan maar eens vol te krijgen ....
[...]
Die maps zijn leuk om even een keer te spelen maar geen hond gaat elke avond alleen die maps spelen. Ik heb liever spelers als JJO die standaard naar onze servers komen vanwege de skill en config zoals hij nu is. Op die manier speel je veel met dezelfde spelers.

Inhoudelijk genoeg?
Geen hond gaat die maps spelen?
Geen hond speelt 2fort ?
Geen hond speelt dustbowl?
Geen hond speelt toy fort ?
Duel_duel ?
Ga maar eens kijken op je server list dan ....

Ik heb ook liever spelers als JJO maar die moet je kunnen lokken. Ze kunnen niet ruiken wat er aan de binnenkant van een server gebeurd en je kunt ze alleen lokken met dingen die je aan de buitenkant van een server ziet.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Kain_niaK schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:25:

Geen hond gaat die maps spelen?
Geen hond speelt 2fort ?
Geen hond speelt dustbowl?
Geen hond speelt toy fort ?
Duel_duel ?
Ga maar eens kijken op je server list dan ....
Ik zei ook niet dat de mensen die maps niet spelen. Ik zei geen hond speelt dezelfde map de HELE AVOND. En over die server list. Zulke servers zijn er dus al genoeg.
Ik heb ook liever spelers als JJO maar die moet je kunnen lokken. Ze kunnen niet ruiken wat er aan de binnenkant van een server gebeurd en je kunt ze alleen lokken met dingen die je aan de buitenkant van een server ziet.
Spelers als JJO joinen niet op een 24/7 300 pyros server |:(

[ Voor 20% gewijzigd door 4ourty2 op 18-08-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ok ik zal JJO vanavond eens vragen of hij ooit fun maps speelt zoals bestinclass en 300_pyros.
En jij zelf?
Jij speelt nooit fun maps of wat dan ook?

Ik weet ook wel dat spelers niet de hele avond de zelfde map willen spelen.
Maar het gaat er gewoon om mensen er toe over te halen om gewoon voor het eerst eens te joinen.
Dat ze misschien al binnen 5 minuten weg gaan is niet zo erg.
Als er word gedaan wat ik voorstel en er een aantal spelers zich op offeren om af en toe te joinen zodat het geen lege server meer is denk ik dan je na een paar weken als een server hebt waar regelmatig spelers op komen. Misschien zelfs tot diep in de nacht .....
Daarna kun je altijd zien wat je doet. Maar eerst moet je spelers kunnen lokken.

Wat zijn jou ideeën dan?

Je zou teamfortress.be wat groter kunnen maken, maar dat kost veel moeite en tijd.
Je kunt spam mails gaan versturen, etc etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 18-08-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:13

Pinjataaa

Hit me!

Meestal als je fun maps erop zet gaan spelers zeuren en RTV typen. Vorige week kwam Heavy race erop en direct kwamen de RTV's weer in beeld..
Met Dustbowl is er bijna niemand die zegt dat ze een andere map willen, ook bij goldrush niet. Dat zijn gewoon maps die niet vervelen.. mijn mening.

Niemand speelt op server 2 & 3, dus ik snap eigenlijk niet waarom jouw idee niet uitgevoerd zou kunnen worden. Zolang server 1 maar blijft zoals ie is, dan is er toch niets aan de hand??
Het is altijd het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Kain_niaK schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:48:
Ok ik zal JJO vanavond eens vragen of hij ooit fun maps speelt zoals bestinclass en 300_pyros.
En jij zelf?
Jij speelt nooit fun maps of wat dan ook?

Ik weet ook wel dat spelers niet de hele avond de zelfde map willen spelen.
Maar het gaat er gewoon om mensen er toe over te halen om gewoon voor het eerst eens te joinen.
Dat ze misschien al binnen 5 minuten weg gaan is niet zo erg.
Als er word gedaan wat ik voorstel en er een aantal spelers zich op offeren om af en toe te joinen zodat het geen lege server meer is denk ik dan je na een paar weken als een server hebt waar regelmatig spelers op komen. Misschien zelfs tot diep in de nacht .....
Daarna kun je altijd zien wat je doet. Maar eerst moet je spelers kunnen lokken.

Wat zijn jou ideeën dan?

Je zou teamfortress.be wat groter kunnen maken, maar dat kost veel moeite en tijd.
Je kunt spam mails gaan versturen, etc etc.
Mijn idee is om gewoon de class limit op 3 zetten op server 3.
Ik zal zorgen dat hij eens wat vol komt alleen ben ik wel een beetje druk op het moment.
Ik wil ook helemaal niet de grootste of populairste server te hebben. Ik wil gewoon gezellig gamen zonder mensen die lopen te kutten. Op zulke servers heb je altijd mensen die de boel verzieken die dan ook op server 1 komen terwijl got juist bekend staat om de skill en de volwassenheid op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Alstublieft heren, zeik eens niet zo op elkaar, laat elkaar in de z'n waarde, en speel niet op de man. Kortom: Houd het lekker gezellig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Pinjataaa schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:06:
Meestal als je fun maps erop zet gaan spelers zeuren en RTV typen. Vorige week kwam Heavy race erop en direct kwamen de RTV's weer in beeld...
Eumh daar was een andere reden voor.
We hadden net daarvoor de map gespeeld en toen hadden de aanwezige admins niets gedaan aan de non heavies. 1 team was voornamelijk heavy & in het andere team waren heavies in de minderheid.
Je kan al voorspellen hoe leuk dat was voor het heavy team.
Wordt je neergesniped en al terwijl je afkomt. Daarom dat er zo snel RTV was de volgende keer.

@UlyssesNL welke bekende engineer truck op gravelpit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-10 23:39
Heb sinds vanmiddag het spel. Net even een potje gespeeld op de GoT server. Werd meteen uitgescholden door een stel GoT-ers omdat ik nog niet zo goed was als de rest van het team. Triest hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelink schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 01:35:
Heb sinds vanmiddag het spel. Net even een potje gespeeld op de GoT server. Werd meteen uitgescholden door een stel GoT-ers omdat ik nog niet zo goed was als de rest van het team. Triest hoor :/
Ging er om dat je totaal iets onzinnigs stond te doen. Als je snel mee wilt komen kan je het beste soldier of medic gaan spelen. Niet zo moeilijk en zit je midden in de actie, heb je het wat sneller door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10 23:58
En dat is precies de reden dat je NOOIT moet schelden op mensen. Inderdaad triest. Wat mij betreft is dat reden voor een ban.

En verder: het viel me vandaag op dat er wel heel veel potjes enorm unbalanced zijn. Ik denk dat het zo ongeveer de helft van alle partijen is. Wat ook zo is, is dat dat meestal door een handvol mensen komt. Ik noem o.a. een Mistav, Hathor, Koe (dit is geen uitputtende lijst), en nog een aantal top20 mensen. Als je weet dat je goed genoeg bent om een team te maken of te breken, doe dan iets met die informatie en als je ziet dat er 2 of 3 van die topspelers in 1 team zit, switch dan. En als dat niet kan, vraag dan aan iemand van het andere team om te switchen zodat er ruimte is. Zelfs in de enorm egoistische community van CSS heb ik dat onnoemelijk veel vaker gezien gebeuren dan bij TF2. Het vragen om teams is geen zwaktebod, dat is een poging om het spel interessant te houden. Zeik dus mensen ook niet af die daar iets van zeggen.

Erg jammer dat dat niet vaak gebeurd. Wat blijft is een spel wat maar de helft van de tijd leuk is. De rest van de tijd is het of saai of vervelend.

Tot slot: als er geen auto team balancer is voor TF2, geef dan wat meer mensen admin rechten die team balance kunnen forceren.

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ach die team balance wat op de server draait is gemaakt door een BOL1 stagiaire.
Team rood staat 2-0 voor, beide teams hebben 4 spelers. Dan joint iemand de server en dan komt hij bij het rode team in :S Gewoon achterlijk.

Oh en wat server 3 betrefd, heb er vanmiddag op gespeeld en met class limit op 2 is het geen ruk aan. En zonder crits al helemaal niet. Ik blijf voortaan wel bij server 1...

[ Voor 28% gewijzigd door Pinjataaa op 19-08-2008 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat de teams unbalanced zijn komt gewoon omdat er een aantal spelers zijn die eigenhandig 50% van het andere team kunnen afslachten. Als er in het andere team geen tegengewicht zit is het snel afgelopen dan. Valt voor de rest weinig aan te doen. Bepaalde maps zijn ook gewoon brak kwa design en zorgen voor een groot voordeel voor 1 team, of zijn juist zo balanced dat een klein verschil in teams al een enorm verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:32
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 01:52:
[...]

Ging er om dat je totaal iets onzinnigs stond te doen. Als je snel mee wilt komen kan je het beste soldier of medic gaan spelen. Niet zo moeilijk en zit je midden in de actie, heb je het wat sneller door.
lol en als moderator maak jij je meer druk om het feit dat een nieuweling het een en ander probeert dan dat er gewoon gescholden wordt via voice-chat? daar gaat je got-policy }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind koeitje wel ff mag dimmen af en toe.
geef hem wel gelijk
als van pyro is nuteloos.
maybe.
maar mistav zat wel lekker kwaad te worden op mumble was epic ;> ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Arena Mode
TF2 Arena keeps the class diversity of Team Fortress 2 while focusing goals around combat between two teams. Where other game modes lean towards a broad overall strategy for the team over a number of lives, Arena concentrates on the specific tactical choices the teams make in a single fight.

Arena features smaller maps that play out in shorter periods of time. The round ends once one team has no players left in the arena, or when the central capture point has unlocked and been captured. Rounds tend to be very fast and highly competitive, with an emphasis on your team’s class makeup and your plan to counter the opposing team’s class choices. Arena mode is great for smaller matches of three vs. three players, while still comfortably supporting huge knockdown twelve-on-twelve brawls.
Door alle rants zijn mensen vergeten dat de update eraan komt \o/
het lijkt me dat Arena puur deathmatch gaat betekenen. Geen respawn dus geen suicide acties. Ik ben benieuwd of het leuk gaat worden.

Er zijn nieuwe textures bijgekomen in de update. 'Alpine' setting.

Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/05_lumberyard_1.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Twisted op 19-08-2008 07:57 ]

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik ben eigenlijk blijer met die nieuwe omgeving dan met die nieuwe gamemode. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Crusher77 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 02:04:
[...]

lol en als moderator maak jij je meer druk om het feit dat een nieuweling het een en ander probeert dan dat er gewoon gescholden wordt via voice-chat? daar gaat je got-policy }:O
Wat heeft het modden hier te maken met de server? Never mind, het is als nieuweling erg lastig om mee te komen met het niveau op GoT1, dat geef ik direct toe. 'Domme' acties worden direct afgestraft met commentaar. Niet altijd even netjes, maar je kunt er ook weer erg veel van leren. Waag nog een poging zou ik zeggen en anders zorg je dat je eerst wat beter wordt door op een andere server te spelen en kom dan nog een keer een poging wagen op de GoT-server.

Wat betreft teambalance, je merkt het vaak genoeg en je kunt dan gewoon roepen om teambalance hoor. Volgens mij zijn er genoeg mensen bereid om even te switchen, tenminste dat is mijn ervaring. Spontaan switchen zal niemand echt snel doen, want iedereen wil in een winning team zitten. Maar als je gewoon netjes vraagt om balance dan gebeurt dat wel want iedereen vind het ook leuk om gebalanceerde potten te spelen.

En nog meer mensen adminrechten? Liever niet.. Grotere kans op abuse waar ik echt niet op zit te wachten.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:29
Hey wat vreemd
frickY schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:32:
Beginnen op de GoT-server is wellicht niet heel verstandig. Kans dat je afgeblaft wordt over voice en bedreigd wordt met bans omdat je noob bent -O-
Notna schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:37:
Waar slaat dat nou weer op :/ Als je ooit zo een situatie bent tegen gekomen, mag je mij aanwijzen wanneer dat is.
Bij deze, Notna. De zoveelste keer.

@Mik
Het speelniveau op de GoT-server ligt misschien wat hoger dan een gemiddelde public, maar het sociale niveau ligt onder NAP. Ik vind het echt absurd dat het normaal gevonden wordt iemand af te blaffen die niet weet wat hij fout doet. In het GoT groepje zelf is het gezellig. Beetje lachen om suicides of verpeste ubers. Maar tolerantie naar vreemden ho maar.

[ Voor 31% gewijzigd door frickY op 19-08-2008 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dit is dus wat ik bedoel, ik zeg niet dat Koeitje ongelijk heeft maar de manier waarop is totaal verkeerd.
In plaats van iemand meteen af te blaffen zou hij eens wat constructiever kunnen zijn.
Er zijn betere manieren dan de zijne om mensen te vragen om van class te veranderen, en als ze dan toch engineer/sniper/pyro/whatever willen blijven probeer ze dan gewoon wat advies te geven zoals de basis van de class of dingen die niet meteen opvallen.
Bijvoorbeeld dat je stickies verder kan schieten door de knop ingedrukt te houden, stickyjumpen, rocketjumpen, ...

En daarom dat de vorige discussie hierover die amper een paar dagen geleden is hier werd gevoerd waar nieuwe spelers hem konden zien i.p.v. op teamfortress.be want zoals je ziet uit Gelink zijn post is het zeker relevant.

En qua team balance klopt het inderdaad niet altijd, als het verschil te groot is wissel ik wel naar het verliezende team maar je moet realistisch blijven. 1 speler kan echt niet een heel team rechttrekken.
Als een team van 12 personen bvb 4 snipers, 3 spies, 3 pyros en dan ik als engi heb op defense op bijvoorbeeld steel dan gaat het nog niet goed aflopen daarom dat Koetjes zijn rants af en toe wel begrijpbaar zijn alhoewel ze diplomatischer zouden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja sommige mensen zijn gewoon ietsje te fanatiek soms, aan het begin stoorde ik me er ook enorm aan maar ik heb er ondertussen al vrede mee.... sommige mensen veranderen toch nooit. ( subtiliteit is gewoon niet weggelegd voor iedereen) Meestal steek ik gewoon mijn tong uit naar het beeldscherm of ga ik gekke bekke trekken :P als het weer eens gebeurd. Niemand merkt er wat van en ik heb ondertussen de grootste lol maar ja dat is mijn wazige oplossing voor mensen die ik vervelend vind ;) ( ookal gebeurd het niet zo vaak )

En qua teambalance... gewoon zeggen in de chat, 70% van de tijd als iemand dat doet heb ik of iemand anders wel de neiging om te wisselen of ik moet in zo'n vervelende bui zijn maar ja dan kun je me ook beter niet in het team hebben want echt nuttig ga ik dan niet zijn.

Enige wat ik soms wel jammer vind is mensen die bewust spectate gaan zodat ze zelf een team kunnen kiezen.... maar ja daar is mijn manier hierboven ook wel weer een leuke oplossing voor.

Ow en 1 of 2 personen kunnen wel degelijk een team maken of breken hoor, heb het al een aantal keren meegemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

ik denk inderdaad dar het speelniveau hoger ligt en afblaffen is niet oke. Toch is er wel een kleine nuance. Ik vind het belangrijker dat het niveau goed blijft dan dat werkelijk alle noobs het naar hun zin hebben. Afblaffen is dan niet het middel maar een aantal oefenpltjes op andere servers misschien wel.

Daarnaast vind ik ook dat er steeds minder bepalende spelers zijn. Hiervoor kon 1 persoon idd een team maken of breken, nu heb ik het idee dat het niveau van de got tf2 community veel dichter bij elkaar liggen, de laatste keer dat ik mistav/koe/whatever een potje zag domineren kan ik mij niet meer herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Laatst online: 26-10 11:56
Fanatiek of niet, heb respect voor je mede-spelers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
We hebben het hier over 1 of 2 personen die nogal bloedfanatiek en dus minder diplomatisch uit de hoek kunnen komen. De totale community is momenteel meer dan 100 man, volgens mij al richting de 200 man. Het gaat dus om 1 of 2% van de totale community wat dusdanig reageert. Dit is iets wat al sinds het begin bekend is, wat al tig keer is aangekaart, maar er verandert niets. Moet je er dan nog aandacht aan besteden of moet je dan gewoon je lol ergens anders uit halen? Persoonlijk zeg ik 2.

En volgens mij heeft iedereen respect voor z'n medespelers, maar op een gegeven moment is de maat vol. Als je tig keer iets op normale wijze aankaart, bijvoorbeeld een overschot aan engies of snipers terwijl dat geen nut heeft, dan kan ik echt wel geloven dat je daarna totaal gefrustreert raakt. Iedereen weet dat het een spelletje is, maar de één is nou eenmaal fanatieker dan de ander.

Er zijn nou gewoon eenmaal mensen waarbij je het respect moet verdienen en sommige mensen accepteren je direct. Het heeft ook met je eigen houding te maken.
Persoonlijk heb ik veel geleerd door te luisteren, te kijken en gewoon domme fouten maken. Dan krijg je maar even gezeik over je heen, maar daarna doe je het wel goed of leer je het en krijg je vanzelf het respect. En respect draait niet alleen om skills, maar om het totaalplaatje.

1 tip: mic.. Communiceer.. Je merkt het direct wanneer mensen een mic hebben, wanneer mensen met elkaar communiceren. Het draagt bij aan het niveau van je team, want je kunt elkaar waarschuwen voor spies, voor inkomende ubers, waar de enemies staan, maar ook dat je met een medic gaat uberen en dat de rest van het team mee kan/moet. Sinds ik met mic speel wil ik niets anders. Zeker als medic is het cruciaal om te communiceren met de mensen met wie je samenspeelt. Uber aan, uber uit, waar staan nog mensen etc.
En het stomme is, je ligt best snel in de groep wanneer je een mic hebt, tenminste dat idee heb ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:31:
Ach ja sommige mensen zijn gewoon ietsje te fanatiek soms, aan het begin stoorde ik me er ook enorm aan maar ik heb er ondertussen al vrede mee.... sommige mensen veranderen toch nooit. ( subtiliteit is gewoon niet weggelegd voor iedereen) Meestal steek ik gewoon mijn tong uit naar het beeldscherm of ga ik gekke bekke trekken :P als het weer eens gebeurd. Niemand merkt er wat van en ik heb ondertussen de grootste lol maar ja dat is mijn wazige oplossing voor mensen die ik vervelend vind ;) ( ookal gebeurd het niet zo vaak )
Je moet eens weten wat voor obscene gebaren ik naar mijn beeldscherm heb gemaakt als ik rustig aan het medicen ben en ik krijg weer eens een kogel door mijn kop van jou :p

Toen ik net nieuw was op de server was ik al gewaarschuwd voor Koei, na een opmerking over slechte medics besloot ik gewoon om niet in de buurt van hem mensen te healen. Zo los je het ook op. :)

Gisteravond was er een vrij ongebalanced potje Dustbowl. Aangezien het met mij weinig uitmaakt of ik team wissel, doe ik op zulke momenten RTV en hoop gewoon dat er genoeg mensen mijn voorbeeld volgen. Zo is er een goede kans op balance in de volgende pot.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mik
Met een microfoon kom je een heel eind maar dan moet je ook een beetje prettig gestoord zijn dat help ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:03:
@mik
Met een microfoon kom je een heel eind maar dan moet je ook een beetje prettig gestoord zijn dat help ook wel ;)
Haha, dat absoluut.. Gouden combinatie, microfoon en prettig gestoord.. Alleen 1 nadeel: wij 2 met in ieder geval Uly in het team en je wordt echt gestoord ipv prettig gestoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Laatst online: 26-10 11:56
Ach, gestoord.. dat past toch perfect bij TF2? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

@Gelink .... hou laat was dat gescheld? En op welke map.
Alles word integraal opgenomen ook alle voice en chat van beide teams ... dus ik zal vanavond eens luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:14

Shabbaman

Got love?

Mik! schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:47:
En volgens mij heeft iedereen respect voor z'n medespelers, maar op een gegeven moment is de maat vol. Als je tig keer iets op normale wijze aankaart, bijvoorbeeld een overschot aan engies of snipers terwijl dat geen nut heeft, dan kan ik echt wel geloven dat je daarna totaal gefrustreert raakt. Iedereen weet dat het een spelletje is, maar de één is nou eenmaal fanatieker dan de ander.
Als ik weer eens een team heb met 5 engineers terwijl we moeten aanvallen, dan blijf ik niet netjes. Ik ga het niet op de man spelen, maar zonder keihard gezeik is er in zo'n team echt niemand die een wat nuttigere class gaat spelen. Als ik een medic tegenkom die een ronde lang alleen aan het schieten is terwijl er drie man al brandend om een medic schreeuwen, dan doe ik ook geen moeite om me in te houden. Veel meer dan "idiot" of "dikke prutser, ga eens wat doen" is het niet, maar als het aan mij lag werden dat soort spelers gekickt met een ban voor een week eroverheen.

Gelukkig ligt het niet aan mij.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:09

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zucht,

Alas, we leven in een wereld met korte lontje maar ook in een wereld waar we wel erg snel op onze teentjes getrapt zijn.

Je bent nieuw op de server (en wellicht het spel), dus als je noob genoemt word ben je dat dan toch ook? Ik snap dat niemand zo genoemd wil worden, maar soms is het gewoon de realiteit.

Je kan het ook van een andere kant bekijken: Wat doe ik dan fout, waar zou ik op kunnen gaan letten enz. Granted: sommige mensen reageren danwel communiceren dit heftiger naar andere toe dan sommige dit zouden willen of zelf zouden doen. Maar het is maar een spel en het is zeker niet persoonlijk bedoelt!

Maargoed, dit onderwerp is hierboven al genoeg uitgekauwd. Ik word er poepjes ziek van. Het enige wat we eigenlijk met die gewhine doen is de community om zeep helpen. Slik een paar woorden en als je het zelf tegen komt, kan je ook gewoon vragen of mensen kunnen dimmen. Ergo, we kennen elkaar nu lang genoeg dat we dit kunnen zeggen tegen elkaar......
Kain_niaK schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:32:
@Gelink .... hou laat was dat gescheld? En op welke map.
Alles word integraal opgenomen ook alle voice en chat van beide teams ... dus ik zal vanavond eens luisteren.
Nee dat zijn lekkere Gestapo praktijken.... :/ Wat wil je ermee bereiken? Wil je gaan bewijzen dat er echt zo gescholden is? We weten dat het gebeurt, maar ik kan mij niet voorstellen dat het grof gescheld is. Anders dan een beetje idioot of n00b zal het niet zijn. En daarnaast, als het wel een beetje hoog loopt; iedereen heeft wel eens zo zijn periode en de één heeft het meer dan de ander.

Ben wel anders van je gewend.....

Nu ontopic:

Nieuwe maps textures en Arena mode zien er keigaaf uit! Brengt wel weer wat variatie in de Neerlandse keuken!

[ Voor 24% gewijzigd door Notna op 19-08-2008 09:40 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Mag ik zeggen dat ik het een beetje freaky vind dat alle voice en tekst chat wordt opgenomen? Hoezo zou je dat willen bewaren eigenlijk? Als mensen echt over de lijn gaan zijn er meestal wel een aantal betrouwbare GoT mensen die dit kunnen beamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Lt. Marx schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:57:
Mag ik zeggen dat ik het een beetje freaky vind dat alle voice en tekst chat wordt opgenomen? Hoezo zou je dat willen bewaren eigenlijk? Als mensen echt over de lijn gaan zijn er meestal wel een aantal betrouwbare GoT mensen die dit kunnen beamen.
Text chat is nog te begrijpen hoor. Bij mijn eigen servers doen we dat ook voor het geval er iets enstigs zich voordoet. Maar dat het aangezwengeld gaat worden omdat iemand noob genoemd wordt vind ik bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Notna schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:36:
Alas, we leven in een wereld met korte lontje maar ook in een wereld waar we wel erg snel op onze teentjes getrapt zijn.
Het betreft geen benamingen als "noob" of "prutser", meer in de richting van "kut mongool" en "teringlijer" (voorbeelden, de letterlijke verwenzingen kan ik me even niet voor de geest halen).
Snap niet goed waarom je het blijft nuanceren door een roze bril, in plaats van te erkennen dat sommige dingen gewoon te ver gaan.
Notna schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:36:
We weten dat het gebeurt, maar ik kan mij niet voorstellen dat het grof gescheld is. Anders dan een beetje idioot of n00b zal het niet zijn.
Ah, je beantwoord mijn bovenstaande vraag al. Maar het is, mijns inziens, inderdaad te grof, en dus niet in de trant van "newb", wat inderdaad volkomen onschuldig is en gewoon moet kunnen.

Mocht inderdaad alle voice en chat worden opgenomen dan gebeurd dat denk ik door de Source-TV bot, en niet actief door een serveradmin.

In de dagen dat ik een aantal CS servers beheerde had ik lokaal HLSW draaien voor wat monitoring, en die logt ook alle chats, maar geen voice.

@hieronder
Dan zijn we het volkomen met elkaar eens, en kan ik niet anders dan hopen dat Kain een mooie demo tevoorschijn weet te halen.

[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 19-08-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik erken, dat dingen als teringlijer gewoon te ver gaan. Ik heb er alleen moeite mee om dit te 'bevatten' gezien ik het nog nooit gehoord danwel gemerkt heb op de server. En ik speel toch vrij regelmatig met mensen als Koei.... (heck, we zitten in hetzelfde War team)

Ik vind dan ook dat je dát niet hoeft te pikken nee. Maar voor n00b 'uitgescholden' worden of dat je op een wat ruigere manier word gewezen op stomme fouten moet wel kunnen en daar gaat deze discussie ook (deels) over. :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-10 13:06
Plaats het anders even op teamfortress.be. Er is gister weer wat nieuws gekomen over de update en zou het topic graag in die richting willen hebben. We kunnen iemand natuurlijk ook verwelkomen op de server O-) .

Over de update ben ik echt in m'n nopjes. Ik denk dat ik wel wat plekjes zie waar ik snel naar toe kan vluchten als spy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Als alles integraal word opgenomen is bij mij de keuze snel gevallen op teamspeak. Dan maar niet ingame voice gebruiken...Ik laat echt niet 1 of andere mafkees bepalen wat ik wel of niet mag zeggen.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 22:27
Ben benieuwd hoe die nieuwe game-mode gaat spelen, mij lijkt het erg leuk.
Dat nieuwe thema vind ik echt mooi geworden hopelijk maken ze daar snel meer maps van!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 10:38
Ik moet zeggen dat ik nog geen misstanden ben tegengekomen. Heb sinds aanschaf afgelopen weekend een paar uurtjes op de GOT servers gespeeld en bevalt me tot nu toe goed. :)

Ben natuurlijk wel bezig de mappen te verkennen enzo, maar als medic meelopen met wat heavies en soldiers leer je dat al best goed kennen... (Maar wat is dat medic wapen een peanut-shooter... Doet echt haast geen schade.)

Ben benieuwd hoe de update gaat uitvallen... Ik kom in ieder geval nog terug op de GOT servers. :P

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
VyperX schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:06:
(Maar wat is dat medic wapen een peanut-shooter... Doet echt haast geen schade.)
Als je het goed weet te gebruiken kan je er een aardige schade mee aanrichten hoor. Het is ook meer een verdedigingswapen. Gezien het feit dat je net begint, heb je volgens mij de achievements voor de medics nog niet. De blutsauger is alweer iets beter, want je krijgt dan +3 voor je health als je een enemy raakt.
Ik gebruik de blutsauger vooral om weg te komen. Al schietend achteruit. En ik gebruik het om me te verdedigen tegen scouts. Ik gebruik de bonesaw en de ubersaw erg weinig, want dat is me te close range. Al heeft de ubersaw natuurlijk de mogelijkheid om sneller je uber te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Persoonlijk vind ik de blutsauger erg fijn zodra je mikken een beetje door hebt (zag op de stats dat het ondertussen mijn meest gebruikte wapen is). Het is natuurlijk niet perfect, maar het heeft me een paar keer uit pijnlijke situaties gered.

Wat tijd over op mijn werk, dus even dit in elkaar gedraait voor de volgende topic:

Heavy Achievements

Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_damage_taken.pngIron Kurtain: Take 1000 points of damage in a single life.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_uncover_spies.pngSpyalectical Materialism: Kill or assist in killing 10 cloaked spies.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_defend_medic.pngParty Loyalty: Kill 50 enemies within 3 seconds of them attacking your Medic.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_while_spunup.pngPermanent Revolution: Kill 5 enemies without spinning down your gun
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_assist_medic_large.pngDivision of Labor: Kill 20 enemies with a Medic assisting you, where neither of you die.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_fire_lots.pngHeavy Industry: Fire $200,000 worth of minigun rounds in a single life.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_earn_medic_domination.pngRed Oktoberfest: Earn a domination for a Medic who's healing you.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_crit_punch.pngCommunist Mani-Fisto: Kill an enemy with a critical punch.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_taunt.pngShow Trial: Kill an enemy with a taunt.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_heal_medikits.pngRedistribution of Health: Heal 1000 damage with med-kits in a single life.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_flag_carriers.pngCrime and Punishment: Kill 10 enemies carrying your intelligence.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_shotgun.pngRationing: Kill an enemy with your shotgun while you're out of minigun ammo.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_medic_pair.pngClass Struggle: Work with a friendly Medic to kill an enemy Heavy & Medic pair.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_first_to_cap.pngVanguard Party: Be the first on your team to start capturing a control point in a round.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_medic_pair.pngSoviet Block: While invulnerable and on defense, block an invulnerable enemy Heavy's movement.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_payload_cap_grind.pngPushkin the Kart: Get 50 caps on payload maps.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_block_cart.pngStalin the Kart: Block the enemy from moving the payload cart 25 times.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_midair_minigun.pngMarxman:Kill 10 enemies in mid-air with the minigun.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_receive_uber_grind.pngSupreme Soviet: Get ubered 50 times.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_defend_control_point.pngGorky Parked:Kill 25 enemies while you're standing on a control point you own.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_stand_near_dispenser.pngFactory Worker: Kill 20 enemies while being recharged by a dispenser.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_capping_enemies.pngPurge: Kill 15 enemies capturing a control point you own.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_assist_heavy_grind.pngSoviet Union: Get 25 enemy kills where you either assist or are assisted by another Heavy.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_revenge_assist.pngLenin A Hand: Help 5 teammates get revenge on their nemeses.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_clear_stickybombs.pngOwn the Means of Production: Remove 20 stickybombs by killing the Demomen who produced them.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_teleport_fast_kill.pngFive Second Plan: Kill an enemy in the first 5 seconds after you exit a teleporter.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_underwater.pngKrazy Ivan: Kill 100 enemies while both you and your victim are underwater.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_freezecam_taunt.pngPhotostroika: Provide an enemy with a freezecam shot of you taunting while invulnerable.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_take_multi_damage.pngRasputin: In a single life, get shot, burned, bludgeoned, and receive explosive damage.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_eat_sandwiches.pngKonspicuous Konsumption: Eat 100 sandviches.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_dominated.pngIcing on the Cake: Get 20 kills on players that you're dominating.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_scouts.pngDon't Touch Sandvich: Kill 50 scouts using Natascha.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_survive_crocket.pngCrock Block: Survive a direct hit from a critical rocket.Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_heavies_gloves.pngBorscht Belt: Kill 10 heavies with The K.G.B.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_assist_grind.pngKollectivization:Get 1000 assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twisted schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 07:55:
Arena Mode

[...]

Door alle rants zijn mensen vergeten dat de update eraan komt \o/
het lijkt me dat Arena puur deathmatch gaat betekenen. Geen respawn dus geen suicide acties. Ik ben benieuwd of het leuk gaat worden.

Er zijn nieuwe textures bijgekomen in de update. 'Alpine' setting.

[afbeelding]
Supergaaf *O*

Denk dat ik m'n map wat moet gaan aanpassen :+ .

Naar die Factory Worker achievement kijk ik uit. 10 heavies om een dispencer en dan een kritzkrieg erop _O-

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:21
Kan niet wachten op die Heavy achievements :D. Mijn favoriete class :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

De achievements zijn wel een stuk moelijker als die van Medic en Pyro denk ik... 10 heavies met KGB en Kill 10 enemies carrying your intelligence.. Niet makkelijk als je het mij vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

(ja genoeg gerant nu)
Update !!! *O*

Die nieuwe game mode en die nieuwe mappen vind ik veel belangrijker als de heavy update.
Death match ... is echt zalig af en toe ... :P

(picture me en Koeitje die nog over zijn als enige ... en dan een lekkere backstab :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Ziet er goed uit allemaal, maar ik vraag me af wat ze met "eat 100 sandwiches" bedoelen. Zijn dat mini healthpacks of iets anders? Is er een soort pacman map waar je als heavy doorheen moet achtervolgt door scouts of zo?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

ik dacht dat 1 van de nieuwe wapens een sanvich word......

Dus je zal wel moeten taunten ofzo ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:54:
ik dacht dat 1 van de nieuwe wapens een sanvich word......

Dus je zal wel moeten taunten ofzo ermee ;)
Hahaha 100maal taunten.... doe dat dan wel even als je een blauw of rood stipje in de buurt ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Mik! schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:09:
[...]
Haha, dat absoluut.. Gouden combinatie, microfoon en prettig gestoord.. Alleen 1 nadeel: wij 2 met in ieder geval Uly in het team en je wordt echt gestoord ipv prettig gestoord..
Is het nou nodig om mij erbij te halen. Ik ben juist de stille op de voice chat :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik gok ook dat er een nieuwe taunt komt, waarbij de heavy een sandwich eet, en daardoor een beetje health terug krijgt. Vermoed dat die taunt een vrij lange animatietijd heeft waardoor je je wel op een veilige plek moet terug trekken, en wellicht heb je per leventje ook maar 1 broodje bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:06:
Ik gok ook dat er een nieuwe taunt komt, waarbij de heavy een sandwich eet, en daardoor een beetje health terug krijgt. Vermoed dat die taunt een vrij lange animatietijd heeft waardoor je je wel op een veilige plek moet terug trekken, en wellicht heb je per leventje ook maar 1 broodje bij je.
meer dan 1 en lange taunt is balanced genoeg.
altijd leuk taunting heavy te killen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Vanavond zullen we het weten :) Slim om de sandwich (en het laatste wapen) nu pas bekend te maken. Wordt er fijn gespeculeert.

De unlocks haal je vanzelf wel als je speelt trouwens. Toen ik van de week keek zijn er zeker 20 achievements die je wel haalt door veel Heavy te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redistribution of Health: Heal 1000 damage with med-kits in a single life

Dus je poept als het ware med-kits uit ? of deel je op een grote schaal broodjes uit ofzo ? hoe moet ik dit gaan zien en hoeveel hp heal je per keer ? dat zijn eigelijk dingen die ik me begin af te vragen naast de wanneer komt ie nu vraag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
UlyssesNL schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:04:
[...]

Is het nou nodig om mij erbij te halen. Ik ben juist de stille op de voice chat :+ .
In de ontkenningsfase Uly?

Off-topic: denk je wel aan de fles safari a.s. zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:14:

Dus je poept als het ware med-kits uit ? of deel je op een grote schaal broodjes uit ofzo ? hoe moet ik dit gaan zien en hoeveel hp heal je per keer ? dat zijn eigelijk dingen die ik me begin af te vragen naast de wanneer komt ie nu vraag 8)7
Nee, ik denk dat je het moet lezen als:

In een single life, meer dan 1000 dmg ontvangen en deze ook weer healen met med packs. Dus 20 hp over--> medpack, 25 hp over--> medpack. Net zolang tot je een totaliteit van 1000 hp gehealed hebt gekregen in 1 leven :) (te bereiken door med packs te campen en erop los te knallen :P)

Wat ik mij afvraag:

Heavy zegt wel eens als hij geheald word:

I love this docter!

Maar houd hij nu van de docter, of houd hij van het healen dat de docter doet.... :? Dus effectief:

I love THIS docter!
I love this, docter!

I wonder.....

[ Voor 14% gewijzigd door Notna op 19-08-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 13-10 10:38
Notna schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:32:

I love this docter!

Maar houd hij nu van de docter, of houd hij van het healen dat de docter doet.... :? Dus effectief:

I love THIS docter!
I love this, docter!
.....
Aangezien de andere classes ook de docter bedanken, neem ik aan dat hij "I love this docter!" bedoelt... :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

VyperX schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:38:
[...]
Aangezien de andere classes ook de docter bedanken, neem ik aan dat hij "I love this docter!" bedoelt... :)
Beide zijn even positief en reeel in de gedachtegang. Zelf denk ik dat het is:

I love this, docter

Waarom? Afgaande op de manier waarop het gezegd word. Maar het is speculatie :P Zou het eens op een mp3 keihard moeten zetten voor de goede intonatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Imo is het toch wel duidelijk dat hij zijn affectie voor de medic duidelijk maakt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
CapTVK schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:52: ... Is er een soort pacman map waar je als heavy doorheen moet achtervolgt door scouts of zo? ...
Ik zie een HR-heavyrace2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 17:29
Ik ben sinds deze week dit spel weer gaan spelen na het een tijd in clanverband te hebben gedaan (onze interesse verloren). Toch weer erg leuk, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem als destijds, en dat zijn regelmatige crashes.
Ik heb AVG er al afgehaald maar dat maakt geen verschil. Vrijwel elke crash gaat als volgt: loopend geluid en dan een (langzame) crash naar de desktop. heb al regelmatig een bugreport gedaan maar dat lijkt niet te helpen.

Heb zelfs al een keer een verse windows install geprobeerd, hielp niets :{. Ik vermoed dus dat het een hardware compatibility probleem is (aangezien ander spellen het prima doen, denk ik niet dat m'n hardware stuk is). Is dit een beetje een bekend probleem? Destijds toen het net uitkwam waren er veel mensen met vergelijkbare crashes, maar die zijn toch net subtiel anders blijkbaar, omdat die wel opgelost zijn...

Het is zo'n zonde, want het spel is geweldig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat_queue_mode 1 eens proberen kingmob.
alhoewel ik zelf nog nooit van gehoort heb.
zou mat_queue_mode op 2 automatish kunnen gaan.
en dat is nog onstabiel.

mat_queue_mode 2 als je dual core hebt wat dus nog slecht werkt.
mat_queue_mode 1 single core
mat_queue_mode -1 default automatic ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:32:
[...]

Nee, ik denk dat je het moet lezen als:

In een single life, meer dan 1000 dmg ontvangen en deze ook weer healen met med packs. Dus 20 hp over--> medpack, 25 hp over--> medpack. Net zolang tot je een totaliteit van 1000 hp gehealed hebt gekregen in 1 leven :) (te bereiken door med packs te campen en erop los te knallen :P)

Wat ik mij afvraag:

I love this docter!

I love THIS docter!
I love this, docter!

I wonder.....
Dat lijkt mij niet aangezien je dan gelijk ook Iron Kurtain: Take 1000 points of damage in a single life.
hebt gehaald.... en daarbij komt dat ik mij idee ook leuker vind dan de jouwe ;)

Die heavy bedoeld die niet dat ie pijn fijn vind ? :+ ( ook een leukere gedachte )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Mik! schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:18:
[...]

In de ontkenningsfase Uly?

Off-topic: denk je wel aan de fles safari a.s. zaterdag?
Ja mik ik vergeet de safari heus niet.
Denk jij ook aan mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:48:
[...]

Dat lijkt mij niet aangezien je dan gelijk ook Iron Kurtain: Take 1000 points of damage in a single life.
hebt gehaald.... en daarbij komt dat ik mij idee ook leuker vind dan de jouwe ;)

Die heavy bedoeld die niet dat ie pijn fijn vind ? :+ ( ook een leukere gedachte )
Dat kan beste gezien daar niet bij staat dat het door een m,ed pack gedaan moet worden. 1000 dmg met een medic is zo gehaald. 1000 dmg healen met een med pack duurd wel even en is een stuk lastiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 17:29
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:31:
mat_queue_mode 1 eens proberen kingmob.
alhoewel ik zelf nog nooit van gehoort heb.
zou mat_queue_mode op 2 automatish kunnen gaan.
en dat is nog onstabiel.

mat_queue_mode 2 als je dual core hebt wat dus nog slecht werkt.
mat_queue_mode 1 single core
mat_queue_mode -1 default automatic ;>
Thanks, iig weer wat nieuws om te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
UlyssesNL schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:59:
[...]

Ja mik ik vergeet de safari heus niet.
Denk jij ook aan mij :+
Altijd ;) Voor de brownieontmaagding wordt gezorgd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
kingmob schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:21:
Ik ben sinds deze week dit spel weer gaan spelen na het een tijd in clanverband te hebben gedaan (onze interesse verloren). Toch weer erg leuk, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem als destijds, en dat zijn regelmatige crashes.
Ik heb AVG er al afgehaald maar dat maakt geen verschil. Vrijwel elke crash gaat als volgt: loopend geluid en dan een (langzame) crash naar de desktop. heb al regelmatig een bugreport gedaan maar dat lijkt niet te helpen.
Gebruik je EAX voor je geluidsweergave? Zet dat eens uit, daar waren in het verleden problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 19:01

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:14:

Ik denk dat je er best nog snel kan geraken. Ik speeld gisteren als Red Heavy in de defense op egypt. Had vlak om het hoekje een dispenser staan van [GoT]Brian, waar ik dus iedere keer heen kon. En aangezien je max health van 300 hebt dan kan je veel kee terug gaan, en zit je wel snel aan de 1000.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:44
kingmob schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:21:

Het is zo'n zonde, want het spel is geweldig :(
Zijn die andere spellen net zo zwaar? Hoe heet wordt de boel (vidkaart en proc core). Wat gebruik je uberhaupt voor hardware, meer detail is beter.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuelke schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:51:
[...]

Ik denk dat je er best nog snel kan geraken. Ik speeld gisteren als Red Heavy in de defense op egypt. Had vlak om het hoekje een dispenser staan van [GoT]Brian, waar ik dus iedere keer heen kon. En aangezien je max health van 300 hebt dan kan je veel kee terug gaan, en zit je wel snel aan de 1000.
en niet eens een aardige sniper die je eventjes....... ? ;) Notna toch :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 19:01

Fuelke

Forza Ferrari

Ik had wel een paar snipers die me half raakten. Ik zo'n dikzak en schieten ze er nog naast :D

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:17
Zou vandaag de update komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 26-10 21:00

User

S3

Waarschijnlijk wel, of ze maken het vandaag bekend wanneer. Komend weekend is ook een free weekend. Dus ik neem aan dat hij deze week komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is heel wat uurtjes vroeger daar in Seattle. Als 'ie vandaag komt (waar het wel op lijkt), dan zal het op z'n vroegst een uurtje of 10 zijn hier. Of later, want de medic update kwam toen om 4 uur 's ochtends uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:11:
[...]

en niet eens een aardige sniper die je eventjes....... ? ;) Notna toch :P
Gaat ie mij de schuld geven, WTF ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Vandaar wordt de 6de update bekend gemaakt. Of ze vandaag ook gereleased worden weet ik niet hoor?
Ik heb ook nog niet bevestigd gezien dat aanstaand weekend inderdaad Free Weekend is, ookal lijkt het me wel waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Mjaah ben ook steeds aant f5 en en k merk dat et laatste kwartiertje de site een beetje trager gaat lopen dus denk dat we zo de laatste Info gaan krijgen over de heavy.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 20:36

DNB

tooter schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:07:
Mjaah ben ook steeds aant f5 en en k merk dat et laatste kwartiertje de site een beetje trager gaat lopen dus denk dat we zo de laatste Info gaan krijgen over de heavy.
Dat vind ik wel een interresante redenatie. Er zijn meer mensen die de website bezoeken, omdat ze het update nieuws willen weten, DUS de info komt er zeker aan. ?

Dat was ook al zo bij de medic en pyro update. Iedereen op die forums van: het steam forum wordt trager DUS de update komt bijna uit. Waar ze het vandaan halen? geen flauw idee, maar onzin is het wel.

Verder de heavy update is door valve beloofd voor vandaag. (zie http://www.teamfortress.com/)
Hij zal wss dan ook wel komen, maar dan wel midden in de nacht, zoals zovaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:53:
[...]

Het is heel wat uurtjes vroeger daar in Seattle. Als 'ie vandaag komt (waar het wel op lijkt), dan zal het op z'n vroegst een uurtje of 10 zijn hier. Of later, want de medic update kwam toen om 4 uur 's ochtends uit :P
Achja ik waag het erop, ik zet straks een kan koffie en dan zullen we zien of ie er tegen 4 uur is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

YAY, de laatste update van de site is er: Meet the Sandvich!

http://steamgames.com/tf2/heavy/sandvich.htm

Ziet er erg leuk uit.
It tastes as good as it looks and heals 120 health. Like in real life, the decision to eat a Sandvich must not be taken lightly; The Heavy is completely vulnerable during the four second eating process, and his loud, happy sounds of vigorous chewing will draw enemies like tiny ant cowards to a picnic.
Damn. Ik wil die update :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Geniaal filmpje!

ON NOM NOM NOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Mwhahaha ik had het al vaker gezegd maar dit bevestigd het maar weer eens; die developers bij Valve zijn geniaal!
Meet the sandvich
The Sandvich is the Heavy’s first unlockable. It tastes as good as it looks and heals 120 health. Like in real life, the decision to eat a Sandvich must not be taken lightly; The Heavy is completely vulnerable during the four second eating process, and his loud, happy sounds of vigorous chewing will draw enemies like tiny ant cowards to a picnic. OF DEATH. On the bright side, the Heavy’s Sandvich supply is unlimited, so his only real concern is being caught short while enjoying this delicious edible device. The Sandvich is a great tool for a Heavy defending an area, as it gives him the ability to replenish health between enemy waves without having to abandon his post. Similarly, an offensive Heavy without a Medic can step back from the front line and grab a quick snack before resuming his rampage. Beware, however: the Heavy must set aside his shotgun to take the Sandvich, and enemy Snipers are much more dangerous for a Heavy wielding only a minigun.
Watch HD video

[ Voor 83% gewijzigd door frickY op 19-08-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Hahahaha geniaal idd!
Maar zonder shotgun? Dat lijkt me niet zo slim...

[ Voor 54% gewijzigd door Pinjataaa op 19-08-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 22:27
Geweldig! dat word lache al die kanende Heavy's straks

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
HWG zonder shotgun wordt inderdaad een probleem. Als ik moet lopen doe ik dat vrijwel altijd met shotugn omdat spinup van minigun zo lang is. Dat heeft al vaak mijn leven gered.
Keuzes keuzes keuzes... precies datgeen wat dit spel zo geweldig maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Damn, dat filmpje is zalig. Ga zeer waarschijnlijk de sandvich equipen. Lijkt me nogal handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Weapons: toothpick _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valves Robin Walker heeft aangekondigd dat de volgende Team Fortress 2 update volgende dinsdag (19 augustus) of een beetje later zal verschijnen
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-10 13:06
Nog meer spy voordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update is here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 23:34
Update komt binnen :D

Ik kreeg weer zin in het spelen van TF2 nadat ik Meet the Sanvich zag, en krijg ineens de heavy update binnen :P

[ Voor 73% gewijzigd door Mayonaise op 19-08-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Update is er al, wauw! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Added 3 Heavy unlockables

Natascha, The Sandvich, The Killing Gloves of Boxing

Added 35 new Heavy achievements

Added Arena game mode

5 arenas: Lumberyard, Ravine, Well, Granary, Badlands

Added cp_steel, a community map by Jamie "Fishbus" Manson

Changes

Added server map timeleft to upper right of scoreboard

Added new firing sounds to The Backburner

Removed the Custom Tab in the serverbrowser, and added the Tags field to the base Internet Tab

Increased The Kritzkrieg's uber-charge rate bonus from 10% to 25%

32 player servers can now support an extra slot of SourceTV

Made the freezecam item panel description easier to read

Players now broadcast whether they chose a team directly or use autoteam

Added proper handling of cart blocking recognition to Payload maps

Bug fixes

Fixed bug where switching from flaregun-wielding Pyro to another class meant you didn't get a full ammo loadout on first spawn

Fixed Spy watch arm not using team skins

Fixed weapon switching preventing you from using secondary attacks for a 0.2s window after the primary became available

Fixed players getting stuck in a bad animation state when class switching while spinning the minigun

Fixed a loophole that allowed players to pickup weapons of other classes

Fixed a bug that resulted in players earning more crit chance bonus in large, single damage events than they are supposed to

Fixed an issue with the floating HUD +X health indicators that resulted in them appearing incorrectly

Fixed a bug which caused the minigun spinning & firing sounds to occasionally stop while the Heavy was still firing

Fixes the Loadout player model panel causing the in-game player facial animation to perform incorrectly

Fixed spectators not having the target ID labels display correctly

Fixed the cart alarm sound occasionally getting stuck on in Payload maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
weer een slapeloze nacht dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik krijg de melding dat de servers het niet aankunnen en dat ik het later moet proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Haha ik ben bang van wel!! En ik heb nog zoveel te doen morgen :X Boeiee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-10 19:57
Ik wacht toch liever even tot na m'n nachtrust... :')

Een aantal andere bugfixes zien er ook erg goed uit, o.a. het einde van de 'custom'-tab. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arena mode is echt teh epic awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:24

-d-

Pfff helft van de achievements zit er op - nu naar bed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfffff stelletje verslaafden hier zeg :D nou ik ga het vanmiddag wel zien, voorlopig zal er geen tekort meer zijn aan heavy'tjes denk ik
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.