[PC] Team Fortress 2, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste
Acties:
  • 53.267 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Da's leuk voor de pyro en de sniper. >:) Ik hoop wel dat de volgende update meer voor defense is, sinds de pyro update is de turn rate van SG's zo laag dat een pyro ineens geweldig goed in de aanval is mits ondersteund door een HWG of soldiers. Nu samen met de HWG update heeft een engi bijna geen nut meer, en dat is jammer.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

En ik moet zometeen gaan werken :(
En ze mogen inderdaad iets doen aan de sentries.
Echt veel te gemakkelijk om rond te straven.
Voor mijn part maken ze zijn range wat korter/lockt ie moeilijker op snelle dingen/... zolang een sentry maar sneller draait.

[ Voor 76% gewijzigd door Simon Verhoeven op 20-08-2008 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik blijf maar lachen om dat filmpje... "You call that breaking my spine? You Red Team ladies wouldn't know how to break a spine if... *SPLOTCH* ...Aaaargh! My spine!!!"

Vervelend dat ik eerst moet rijlessen en daarna hardlopen, maar vanmiddag even spelen en Heavy's pesten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Gelukkig ben ik op woensdagmiddag vrij :)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Snel al even 5 achievements gescoord.
Die killtaunt is zalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-10 13:06
Die arena maps zijn echt geweldig. En vind het ook geen probleem om even te wachten.

De volgende update in oktober/september, kan niet wachten. (Om de twee maanden een update)

En dat ze de sandvich erbij hebben gezet vind ik leuk. Het past bij de stijl van TF2. :+

[ Voor 55% gewijzigd door Cabo op 20-08-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:29
Wie weet wat bedoeld wordt met de update van de Kritzkrieg rate van 10% naar 25%?
Is dat de charge of decharge rate, of gaat het over wat anders?

Hoe bevalt de nieuwe Arena-gamemode? Koeitje klinkt enthousiast. Anderen ook al gespeelt? Meer info iemand?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-10 11:56
Geweldig die filmpjes, maar meet the sniper blijft toch het leukst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:34

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

frickY schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:32:
Wie weet wat bedoeld wordt met de update van de Kritzkrieg rate van 10% naar 25%?
Is dat de charge of decharge rate, of gaat het over wat anders?

Hoe bevalt de nieuwe Arena-gamemode? Koeitje klinkt enthousiast. Anderen ook al gespeelt? Meer info iemand?! :)
Arena mode is leuk, hoewel je nu wel het gevoel krijgt alsof je CSS speelt. De snelheid is er nu een beetje uit. Wat tevens ook kut is:

Je word vaak 2 keer gebenched. Dat is niet alleen vervelend, maar omdat je Spectator word, dreig je ook nog eens gekicked te worden als je langer dan 5 minuten zit :P Dat is dus iets wat ff aangepast moet worden ......

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
De bestaande maps die omgevormd zijn naar een arena map draaien om de middelste cap. De rest is afgesloten. En de andere nieuwe arena maps zien er echt geweldig uit. Ze zijn klein dus niet zoveel open velden, ideaal als spy dus. Ook leuke plekjes om te schuilen.

Als de server vol is dan heb je drie teams. Dus één team zit in spectate. Volgens mij zit er ook een max limiet voor een team, maar dat weet ik niet zeker. Verlies je als team dan ga je op de bank (spectaten). Maar dit over de teams weet ik niet 100% zeker.

De arena maps hebben ook (bijna) geen healthpacks of nog niet ontdekt. In lumberjack heb je alleen maar een 25 health pack.

Klein, weinig health. Zie voordelen en nadelen voor elke class :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effie een half uurtje gespeeld:
  • Arena is leuk, de nieuwe setting is geweldig maar sitting out a game is minder
  • De KGB zien er leuk uit, Natasha klinkt geweldig goed en lijkt een goeie replacement voor Sasha als er géén sentries in de buurt zijn (zoals in arena meestal het geval is)
  • In het half uurtje spelen heb ik 2 achievements gehaald:
    1. Iron Kurtain: Take 1000 points of damage in a single life. --> 1 spy backtab gekregen en tadaaa... 1000 damage 8)7
    2. Communist Mani-Fisto: Kill an enemy with a critical punch. --> een scout dacht veilig te zijn in een klein gebouwtje >:)
  • Spies zijn zéér vervelend in arena mode... de levels die ik gespeeld heb zijn klein dus kunnen ze rustig cloaken tot voorbij de enemy en dan kunnen ze wel altijd één backstab forceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:57:
Effie een half uurtje gespeeld:
  • Spies zijn zéér vervelend in arena mode... de levels die ik gespeeld heb zijn klein dus kunnen ze rustig cloaken tot voorbij de enemy en dan kunnen ze wel altijd één backstab forceren
Ja vond ik ook :Y) En je hebt gelijk, doordat het klein is kan je efficienter met je cloak omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Cabo schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:51:
De bestaande maps die omgevormd zijn naar een arena map draaien om de middelste cap. De rest is afgesloten. En de andere nieuwe arena maps zien er echt geweldig uit. Ze zijn klein dus niet zoveel open velden, ideaal als spy dus. Ook leuke plekjes om te schuilen.

Als de server vol is dan heb je drie teams. Dus één team zit in spectate. Volgens mij zit er ook een max limiet voor een team, maar dat weet ik niet zeker. Verlies je als team dan ga je op de bank (spectaten). Maar dit over de teams weet ik niet 100% zeker.

De arena maps hebben ook (bijna) geen healthpacks of nog niet ontdekt. In lumberjack heb je alleen maar een 25 health pack.

Klein, weinig health. Zie voordelen en nadelen voor elke class :)
Ik vraag me af of dat zo is, volgens mij worden er van de verliezende partij en de bankzitters een willekeurig team gemaakt.

Gisteren heb ik namelijk ook een paar keer 2 potjes achterelkaar op de bank gezeten.

@hieronder: idd, het lijkt er ook op dat je random wordt ingedeeld (rood/blauw :? )

[ Voor 5% gewijzigd door falcon4ever op 20-08-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ja dat kan ook. Want vond al raar dat ik soms in een andere team zat.

@cipher

Volgensmij laad het nu dus 25% sneller dan een normale uber. Dan wordt het nog interesanter om een krituber te nemen. Minder dan een minuut nu? Geen idee, ken die tijden niet.

[ Voor 57% gewijzigd door Cabo op 20-08-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

"Increased The Kritzkrieg's uber-charge rate bonus from 10% to 25%"

<--- Happy Medic :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
In plaats van dat ze de gewone uber nou ook sneller maken.. We zijn al voldoende 'gestraft' toen ze het muberen (dus het uberen van meerdere teamplayers) gingen afstraffen en dan nu de kritzkrieg (wat ik nog nooit heb gebruikt) sneller laten laden.. Ik heb 1 ronde met de kritzkrieg gelopen en gezien mijn aantrekkingskracht op crits absoluut niet aan te raden. Ik vind het zonde tbh, soms handig met bijvoorbeeld het stickien van iets met een demo, maar verder ben je net een sitting duck en een ideaal target. Dat betekent veelal dat je het in combinatie moet doen met een gewone uber. Dus 1 medic met kritzkrieg, 1 medic met gewone uber en dan beide 1 target uberen. Dan zou het nuttig zijn.. Maar dan zie ik persoonlijk weer meer in 2 gewone ubers en 2 targets. Volgens mij kan je dan veel meer bereiken.

En Meet the Sandvich is briljant ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ja, hoe muber je precies? Ik probeer het soms aan het eind van een ronde voor de achievement, maar tot nu toe nog niet goed genoeg gelukt (iedereen rent als een kip zonder kop rond meestal).

Volgens mij kan je een crit uber en een normale niet op 1 target doen, althans de pogingen die ik laatst zag op de server gingen mis (normale uber zat erop, crit uber deed niks).

[ Voor 7% gewijzigd door GonzoNL op 20-08-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Arena-mode triggert op dezelfde manier als payload, countrolpoint en capture the flag? Oftewel, de gamemode is afhankelijk van de geladen map? Wat is de nieuwe prefix voor arena-mappen?

Ben erg benieuwd naar de chaos op de server vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Nee. Het is in principe een kleine cp map. Dus denk Well, granary en badlands met alleen de middelse cap. Cap 1 en 2 bestaan niet.Je speelt in het "midden". Valve heeft die maps op die manier ingekort. Maar die andere nieuwe mappen zijn ook klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Zoals ik op HLStats kan zien is de prefix arena_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Cabo schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:19:
Nee. Het is in principe een kleine cp map. Dus denk Well, granary en badlands met alleen de middelse cap. Cap 1 en 2 bestaan niet.Je speelt in het "midden". Valve heeft die maps op die manier ingekort. Maar die andere nieuwe mappen zijn ook klein.
Die cap is meer om te zorgen dat mensen niet gaan campen en dat er actie is.
Belangrijkste is denk ik wel het Last-Team/Man-Standing, als je dood bent kun je niet respawnen tot iemand gewonnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Vanochten even die Arena mode getest. Het word wel leuk als de heavy in populariteit is gezakt. Iedereen zit achter de Sandvich aan. Die kleine maps maken de Pyro class wel aantrekkelijk. Vrijdag kan ik pas weer verder testen. Golf toernooi van het weekend :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Net even Arena gespeeld. Leuk en ook spannend, omdat je goed moet nadenken over wat je doet. Het enige nadeel is als je tien seconden in de ronde een Crit op je kloten krijgt, je een minuut of vijf kan wachten, zeker als het grote teams zijn. Haalt inderdaad het tempo er stevig uit.

Maar goed, misschien is dit ook niet echt het moment om als scout proberen medics te jagen, als het halve vijandige team bestaat uit I LOVE THIS MEDIC!-Heavy's :)

[ Voor 22% gewijzigd door LUH-3417 op 20-08-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
GonzoNL schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:56:
Ja, hoe muber je precies? Ik probeer het soms aan het eind van een ronde voor de achievement, maar tot nu toe nog niet goed genoeg gelukt (iedereen rent als een kip zonder kop rond meestal).

Volgens mij kan je een crit uber en een normale niet op 1 target doen, althans de pogingen die ik laatst zag op de server gingen mis (normale uber zat erop, crit uber deed niks).
De muber voor de achievement kan je beter een keer doen voor een ronde begint. Zonde van je uber, maar het werkt het beste. Gewoon 2 mensen redelijk dicht bij elkaar zetten en dan zorgen dat beide evenveel van de uber krijgen. Ik switch meestal gewoon heel snel tussen beide targets zodat beide het uberkleurtje hebben.

Ik gebruik de muber best veel, zeker wanneer we op een cap staan met wat mensen en we worden aangevallen. Iedereen korte uber en dan zorgen dat zij de boel opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Deze nacht van 5 tot 7 gespeeld.
Heb al een stuk of 20 achievements.
Deze update is echt gek.
Een sandvich ..... het blijft een dolle boel dat TF2.

Over een jaar of zo als elke klasse is geupdate mag je eerst 10 minuten nadenken met welk wapen je gaat spelen voor dat je een server joint .

Maar mij hoor je niet klagen hoor.
Al die nieuwe gratis content is geweldig en ongezien in gamers land waar ze je soms laten betalen als je een andere font wilt ....
Ik heb die nieuwe video nog niet een gezien.
Valve is gewoon de game producent die als geen ander aan hun spelers denkt.
De feedback die ze krijgen en waar iets mee gedaan word is ongelooflijk.
De grens tussen speler en developer is echt heel klein bij TF2.
En dan bedoel ik dat je na een paar weken prutsen al makkelijk een map maakt.
Mods schrijven kan ook ... er zijn zo veel tutorials.
En je merkt ook gewoon dat de meeste developers van TF2 dit ook hun lieveling multiplayer game vinden.

Dit word kicken vanavond !

TF2 moet echt naar de world cyber games komen ! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kain_niaK op 20-08-2008 12:05 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-10 09:15
Meh.. dat Arena gets old real fast..als dat de komende weken continu gespeeld gaat worden op de GoT server ga ik een paar weken een ander spel spelen denk ik. Die nieuwe pushthekart map is wel te pruimen.

Crit uber + goede heavy kunnen trouwens leuk verrassen.

En het welbekende dilemma: achievementbox zodat je wapens hebt en de gameplay op publics niet hoeft te verneuken, maar geen voldoening.. of alles langzaam zelf halen en frusti raken door de wankers die al vanaf dag 1 alle wapens hebben.

Ik vind nog steeds dat valve gewoon die wapens aan iedereen moet geven bij een update en dan die achievements al leuke extra erbij doen zodat je die gewoon kan halen met normale play en dat er verder geen consequenties aan verbonden zijn. Het blijft toch een shooter en geen rpg.. komop zeg, het doet nu meer denken aan zon aziatische farmer mmorpg.

[ Voor 69% gewijzigd door RedruM op 20-08-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabo schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:08:
[...]

Ja vond ik ook :Y) En je hebt gelijk, doordat het klein is kan je efficienter met je cloak omgaan.
En die arena map in een badlands-achtige setting is echt scout heaven. Sniper is ook ranzig effectief :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:51

Pinjataaa

Hit me!

Ik kan het spel niet meer spelen sinds gister.. HL2.exe reageert niet meer. Keer op keer.
Mooi kloten dit.

Oh ik ben niet de enige... http://forums.steampowere...3f86c1874ba1e329&t=716141

Haha scheldwoorden worden vervangen door hartjes op dat forum :9

[ Voor 49% gewijzigd door Pinjataaa op 20-08-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Gebruik je custom opstartparameters? Haal die dan eens weg.
Hernoem ook je "/cfg" map even naar iets anders zodat hij de standaard configuratie pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Pinjataaa schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:31:
Ik kan het spel niet meer spelen sinds gister.. HL2.exe reageert niet meer. Keer op keer.
Mooi kloten dit.

Oh ik ben niet de enige... http://forums.steampowere...3f86c1874ba1e329&t=716141

Haha scheldwoorden worden vervangen door hartjes op dat forum :9
Ik heb hier dus ook last van :( Nu start TF2 niet meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:51

Pinjataaa

Hit me!

Oplossing is als volgt:
Delete your tf2_playerstats.dmx in c:\program files\steam\steamapps\<your_username_here>\tf\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-10 00:35

mace

Sapere Aude

RedruM schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:46:
Meh.. dat Arena gets old real fast..als dat de komende weken continu gespeeld gaat worden op de GoT server ga ik een paar weken een ander spel spelen denk ik. Die nieuwe pushthekart map is wel te pruimen.

Crit uber + goede heavy kunnen trouwens leuk verrassen.

En het welbekende dilemma: achievementbox zodat je wapens hebt en de gameplay op publics niet hoeft te verneuken, maar geen voldoening.. of alles langzaam zelf halen en frusti raken door de wankers die al vanaf dag 1 alle wapens hebben.

Ik vind nog steeds dat valve gewoon die wapens aan iedereen moet geven bij een update en dan die achievements al leuke extra erbij doen zodat je die gewoon kan halen met normale play en dat er verder geen consequenties aan verbonden zijn. Het blijft toch een shooter en geen rpg.. komop zeg, het doet nu meer denken aan zon aziatische farmer mmorpg.
Yup, ik had ook even gespeeld, maar bijna iedereen had de natasha en de sanvich al, dus ben ik maar wezen grinden met bots op een lokale server. Je moet toch wat. :/

Overigens had ik gisteren de 100 sandvich achievement al kado, en vanmorgen wassie weg. 8)7
Heb ik weer gehaald door mijn mouse1 knop vast te tapen. :')

Over die sandvich achievement... Nu zit op heel veel servers de heavy class helemaal vol met van die kutn00bs die alleen maar sandviches eten om die achievement te halen. Terwijl de rest dus de points moet cappen ofzo zitten die eikels niks te doen en broodjes te eten. :(

[ Voor 15% gewijzigd door mace op 20-08-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:55:
[...]

En die arena map in een badlands-achtige setting is echt scout heaven. Sniper is ook ranzig effectief :D
Vergeet de engineers niet! Metal zat voor ons en als de medic down gaat heb je tenminste nog een dispenser en een SG die scouts uit de buurt houdt. Plus het voordeel dat onze spullen gewoon blijven staan. Teleports zijn in deze situatie veel tactischer, hier gebruik je ze vooral om ACHTER je tegenstander te komen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
mace schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:51:
[...]

Yup, ik had ook even gespeeld, maar bijna iedereen had de natasha en de sanvich al, dus ben ik maar wezen grinden met bots op een lokale server. Je moet toch wat. :/

Overigens had ik gisteren de 100 sandvich achievement al kado, en vanmorgen wassie weg. 8)7
Heb ik weer gehaald door mijn mouse1 knop vast te tapen. :')

Over die sandvich achievement... Nu zit op heel veel servers de heavy class helemaal vol met van die kutn00bs die alleen maar sandviches eten om die achievement te halen. Terwijl de rest dus de points moet cappen ofzo zitten die eikels niks te doen en broodjes te eten. :(
Triest, zo moeilijk zijn die achievements toch niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

CapTVK schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:02:
[...]

Triest, zo moeilijk zijn die achievements toch niet. :(
Mwah, ik heb er écht geen tijd voor om de hele dag TF2 te spelen, noem me maar triest, maar als je een uur per dag tijd hebt is het niet leuk dat iedereen vanaf dag 1 al alle wapens heeft en dat jij er maar achterna hobbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Zo'n voordeel bieden de nieuwe wapens ook weer niet (zelf heb ik ook pas de sandwich). Wat ik triest vindt is als je gaat grinden/farmen op een gewone pubserver. Op die manier is de lol er voor anderen ook gauw af. Pak dan gewoon een achievement server.

Bovendien hoef je niet alle achievements meer te halen 1e bij 12, 2e 16 en 3e bij 24 uitgespreid over een uurtje per dag over een paar weken is dat voor ieder te doen (als heavy een van je fav classes is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

3e is bij 22, en ik grind gewoon thuus op me eigen servertje, niemand tot last. :)
Ik dacht dat je mij aanviel maar je had het dus over die mensen die op gewone servers grinden? Zoals die sandvich-eters.

[ Voor 37% gewijzigd door mace op 20-08-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-10 17:42
mace schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:02:
3e is bij 22, en ik grind gewoon thuus op me eigen servertje, niemand tot last. :)
Ik dacht dat je mij aanviel maar je had het dus over die mensen die op gewone servers grinden? Zoals die sandvich-eters.
Maak je dan zelf een map of hoe doe je dat?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ja nou, het is met een omweggetje.

Gewoon zelf een server starten en dan wat bots erin pleuren, nog wat truukjes uithalen en gaan met die banaan. Bots zitten wel in TF2 maar hebben geen AI, dus ze doen niks, maar ze kunnen wel jouw input gebruiken om te bewegen, of gewoon aan 1 stuk door schieten enzo.

http://tf2wiki.net/wiki/Bots

Daar staan alle commands.

Gebruik ook mp_teams_unbalance_limit 30, anders kan er maar 1 bot spawnen.

[ Voor 12% gewijzigd door mace op 20-08-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
mace schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:02:
Neem dan gewoon de achievement unlocker van Something Awful :/ dan kan je ze gewoon aan en uitvinken. Daar zit evenveel lol aan.

Het leuke van achievments is ze juist te halen in "real" combat. Ik krijg er altijd wel voldoening van als ik er weer een gehaald heb :Y

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Biobakker schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:31:
[...]

Neem dan gewoon de achievement unlocker van Something Awful :/ dan kan je ze gewoon aan en uitvinken. Daar zit evenveel lol aan.

Het leuke van achievments is ze juist te halen in "real" combat. Ik krijg er altijd wel voldoening van als ik er weer een gehaald heb :Y
Bovendien is dat zo gebeurd. Wel vind ik het game-verneukend als mensen erop gaan focussen. Rondzwemmende Pyro's op zoek naar hun Plan-B achievement bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Vanmiddag met LUH op een Mario Kart server achievements zitten grinden. Dan doe je er nog wel wat voor, maar je bent eigenlijk niemand tot last want het is toch één grote chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem dan gewoon de achievement unlocker van Something Awful :/ dan kan je ze gewoon aan en uitvinken.
Hey vet! Thanks. Ga ik zeker gebruiken. (ik heb nog steeds niet de medic unlocks etc.)

[ Voor 175% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik heb ook gegrind, valt me alleen op dat het niveau zo laag is op die servers. Op een gegeven moment krijgt iedereen zoiets van 'fuck it' en begint op elkaar te schieten. Ben op 10 verschillende servers geweest, man, wat een zooi.

Wat me trouwens opvalt aan de Arena maps: iedereen gaat nog harder dan eerst voor de medic, aangezien die, net als de engie belangrijk is geworden door zijn healing abilities. Toch maar even mijn speelstijl aanpassen, ben een beetje te suicidaal geworden sinds ik de ubersaw heb :P Maar het zijn geweldige maps, spelen lekker, alleen wat minder snelheid. PL_Badwater is leuk trouwens, mooie open ruimtes waar erg mooie acties te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:49
Er is wel een bugje geintroduceerd denk ik, ik klapte er net uit met een hl2.exe fout op badwater bassin

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
De update is leuk maar de onstabiliteit die mee geintroduceerd is is een flinke domper. Telkens crashen in Arena mode enzo is echt vreselijk irritant, hoop dat ze het snel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik vind arena toch niet zo leuk, pl vind ik het leukst nog steeds. :)

• MrAngry
hij crashte bij mij in payload, misschien dat ik de level naam fout heb maar die nieuwe pl map iig.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:47

Shabbaman

Got love?

Fl4pp13 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:28:
Ik heb ook gegrind, valt me alleen op dat het niveau zo laag is op die servers. Op een gegeven moment krijgt iedereen zoiets van 'fuck it' en begint op elkaar te schieten. Ben op 10 verschillende servers geweest, man, wat een zooi.
Ik heb m'n best gedaan om Big Pharma te halen, maar er was steeds wel iemand die het leuk vond om me na 15 assists te backstabben of te headshotten. Snik. Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik die achievement nooit ga halen.

Overigens crasht TF2 bij mij ook in arena-mode. Niet zo fijn. Badwater Basin werkt bij mij wel prima, maar ik kon gisteravond geen server met een beetje niveau vinden waar die map gespeeld werd. Wel servers met een laag niveau... Wel een leuke map trouwens, vooral rond de tweede cap.

Ik zag dat hlstats al awards heeft voor de heavy unlocks. Wel jammer dat er nog steeds geen award is voor "deflect rocket/sticky", terwijl die wel als zodanig worden gescoord. Deflect sticky is epic _/-\o_

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:15

PoweRoy

funky!

Zo nu ook eigenaar van TF2 (orange box en ook halflife1 generations ;))
Gisteren 2 uurtjes gespeeld maar moet wel even wennen zeg. Speelde vooral cod4 maar dit is totaal anders. Vooral scout en spy vind ik leuk om te spelen, (of heavy machine gunner als er wat medics zijn!)

Zag trouwens ook dat je een level hebt bij wapens. Wanneer gaat dit level omhoog en wat krijg je dan? andere wapens of grotere ammoclip?

[This space is for rent]

• RedruM
PoweRoy schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:34:

Zag trouwens ook dat je een level hebt bij wapens. Wanneer gaat dit level omhoog en wat krijg je dan? andere wapens of grotere ammoclip?
Die wapenlevels slaan in principe nergens op. Het is sinds enige tijd zo dat je voor bepaalde classes achievements kan halen; namelijk voor medic, pyro en sinds een paar dagen heavy. Bij elke milestone van circa 10 behaalde achievements kan je dan een van je huidige wapens vervangen door een alternatieve versie. Elke class heeft rond de 30 achievements en dus 3 unlockable wapens.

• mace

mace

Sapere Aude

Maar de wapens zijn niet per sé beter.

De pyro heeft een andere flamethrower die van achteren altijd critical hits scoort, maar die heeft egen compression blast dus je kan geen raketten deflecten enzo. De flaregun is erg handig, maar schiet veel trager en is op korte afstand niet zo handig. De nieuwe bijl is +50% damage als de persoon in de fik staat, maar veel minder weer dan de normale als dat niet zo is.

Bij de heavy is de sandvich erg handig, maar dan heb je geen shotty meer. etc...

• frickY
mace schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:06:
Mwah, ik heb er écht geen tijd voor om de hele dag TF2 te spelen, noem me maar triest, maar als je een uur per dag tijd hebt is het niet leuk dat iedereen vanaf dag 1 al alle wapens heeft en dat jij er maar achterna hobbelt.
Ik heb nog steeds niet alle unlocks voor medic en pyro, terwijl ik beide toch regelmatig speel.
Voel me er niet minder om, behalve dat de ubersaw wel handig zou kunnen zijn. Ik leg het af in 1 op 1's tegen andere medics.

Elke keer dat ik weer per ongeluk een achnievement haal henb ik weer even een glimlach op mijn smoel. En zo zijn de achievements, naar mijn idee, ook bedoeld. Degene die ik heb heb ik vrijwel allemaal op de GoT-server tijdens normaal spelen gehaald, een enkeling op een 24/7 dustbowl server.

@MrAngry
Ik ook, midden in een Arena-ronde :(
Heb nu 1 arena ronde gespeelt en het voelde goed aan. Ook het spectaten in de ronde erna. Krijg er een beetje een war gevoel bij 8)
Inderdaad leuk om te zien hoe men op medics jaagt.
Ik ga er denk ik een sport van maken zo snel mogelijk een lv3 sentry up te krijgen :p

Ook 1x badwater basin gespeelt. Enorm grote map, maar ziet er wel gaaf uit. Gaat wel even duren tot ik daar mijn weg kan vinden.

Denk trouwens dat ze in de toekomst wel meer gaan doen met die weapon-levels, anders slaan ze inderdaad nergens op. Kan me best voorstellen dat je level kan gaan groeien naarmate je meer kills met een bepaald apen doet, ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 21-08-2008 10:08 ]

• Brian
  • Laatst online: 26-10 11:56
Hj crasht wel vaker, soms crasht iedereen die in de buurt staat van elkaar. Is mij al twee keer overkomen.

De eerste keer crashte iedereen om mij heen, ikzelf niet. Dat zag er echt vaag uit, m'n hele team stond stil, en kregen vervolgens allemaal een timeout.

De tweede keer crashte ik ook, aan het begin van de ronde op de spawn. Volgens mij was toen echt iedereen in mijn team gecrasht. Echt raar.

• MrAngry
Die wapen levels zijn volgens mij gewoon een van de vele knipogen in het spel. Ik denk niet dat ze er nog wat mee gaan doen.

• LUH-3417
  • Niet online
Inderdaad, medic-hunten is echt top prioriteit op Arena-maps. Gisteren als scout een aantal keer geprobeerd met op te offeren om een medic neer te halen, maar echt veel succes boekte ik niet. :)

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:47

Shabbaman

Got love?

LUH-3417 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:27:
Inderdaad, medic-hunten is echt top prioriteit op Arena-maps. Gisteren als scout een aantal keer geprobeerd met op te offeren om een medic neer te halen, maar echt veel succes boekte ik niet. :)
Welkom in de wondere wereld van de clanplay. Ik hoop dat arena spelers leert de medic wat meer rugdekking te geven. Het idee van arena spreekt me erg aan, beetje jammer dat het (nu) voor mij onspeelbaar is.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• RedruM
frickY schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:07:
[...]

Ook 1x badwater basin gespeelt. Enorm grote map, maar ziet er wel gaaf uit. Gaat wel even duren tot ik daar mijn weg kan vinden.
Steel dan... echt onmogelijk layout.. heb em nu al best vaak gespeeld maar ben regelmatig de weg kwijt :')

Verwijderd

LUH-3417 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:27:
tis zo bie zo moeilijk medic neer te knallen tenzij het ongemerkt.
2 keer full damage kan schieten zonder dat medic doorheeft ;>
anders keert ie om spammed hij jou vol met blutzauger ben je direkt ook weer terug bij af want heeft ie alle hp alweer terug en kost het meer schoten om medic dood te knallen ;>.

ook zonder off met 1 mini medkit vind arena echt niet tof als scout.
ook omdat 8 vs 8 veelste veel is om scout te spelen in zo kleine arena ;>

• Become
  • Laatst online: 26-10 12:37
Ik vind de arena mappen ook erg leuk, het enige probleem vind ik nu, is dat ze teveel achter elkaar worden gespeeld en je dus te veel zit te wachten. Als ze niet meer zo vaak achter elkaar worden gespeeld, zijn deze maps denk ik een welkome afwisseling van de pl en cp maps. Het nieuwe "outdoor"thema vind ik echt geweldig, ziet er echt mooi uit.

• Guts
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04-2024
Shabbaman schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:31:
[...]

Welkom in de wondere wereld van de clanplay. Ik hoop dat arena spelers leert de medic wat meer rugdekking te geven. Het idee van arena spreekt me erg aan, beetje jammer dat het (nu) voor mij onspeelbaar is.
Groot gelijk, hoewel je als medic natuurlijk ook een beetje slim moet zijn met je positionering door bvb op sommige plaatsen strategisch om het hoekje te staan. Zo voorkom je al veel problemen, maar in open ruimtes of plaatsen met veel doorgangen zijn de medics meestal als eerste de klos.

If I can't live my life the way I want then I might as well be dead.

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:54
frickY schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:07:
[...]

Ik heb nog steeds niet alle unlocks voor medic en pyro, terwijl ik beide toch regelmatig speel.
Voel me er niet minder om, behalve dat de ubersaw wel handig zou kunnen zijn. Ik leg het af in 1 op 1's tegen andere medics.
Met de ubersaw doe je dezelfde damage alleen sla je langzamer, dus waarom je dan verliest? :+

• mace

mace

Sapere Aude

De ubersaw geeft je 25% ubercharge per hit, dat is het voordeel ervan, puur als melee wapen is de gewone zaag beter.

[ Voor 24% gewijzigd door mace op 21-08-2008 11:27 ]

• frickY
Doet ubersaw serieus zelfde damage? Ik ben altijd in 1 klap dood, terwijl ik 3x terug moet meppen :?

Gister overigens ook weer lekker. Kom spawn uit als pyro, loop een hoek om, krijg 1 scatttershot in mn flikker van een scout en ben direct dood. Was danwel point-blank, maar wist niet dat een scout een full health pyro om kon leggen, met 1 schot :X

• Cabo
mace schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:27:
De ubersaw geeft je 25% ubercharge per hit, dat is het voordeel ervan, puur als melee wapen is de gewone zaag beter.
Waarom is de gewone zaag beter? Zie geen voordeel in. Ook al zou het meer damage doen, zie nog geen voordeel in de gewone zaag.

• mace

mace

Sapere Aude

Cabo schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:41:
[...]

Waarom is de gewone zaag beter? Zie geen voordeel in. Ook al zou het meer damage doen, zie nog geen voordeel in de gewone zaag.
Ik bedoel dat als je simpelweg wilt hakken, dat dan de gewone zaag beter is.

• Notna

Notna

Where are you?®

frickY schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:28:
Doet ubersaw serieus zelfde damage? Ik ben altijd in 1 klap dood, terwijl ik 3x terug moet meppen :?

Gister overigens ook weer lekker. Kom spawn uit als pyro, loop een hoek om, krijg 1 scatttershot in mn flikker van een scout en ben direct dood. Was danwel point-blank, maar wist niet dat een scout een full health pyro om kon leggen, met 1 schot :X
Die scatterguns zijn ziek sterk (hoewel er vaak gewhined word dat scout underpowerd is... :') ). Bedoel, je kan met point blank in 3 schoten een HWG omverleggen..... Beetje vreemd is het wel. (nu moet wel ik wel toegeven dat de scout niet veel wapens heeft afgezien van de scatter...)

• Become
frickY schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:28:
Moet wel een crit zijn geweest, damage van scattergun is 84-105 (180 crit). De scout moet je dan ook echt vol geraakt hebben. En een heavy met 3 schoten neer kan theoretisch, maar dan moet je wel het geluk hebben dat elk schot gemiddeld boven de 100 dmg doet wat al een kleine kans is en dan moet je ook echt heel zuiver schieten. Met andere woorden, de heavy een knuffel geven. En een beetje heavy heeft dat na het eerste schot we door.

• Cabo
mace schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:43:
[...]

Ik bedoel dat als je simpelweg wilt hakken, dat dan de gewone zaag beter is.
Oh snap het al, las ook even die post van Cipher.

1vs1 is toch meestal hit and run. Ubersaw is the shit (ook al trager).

Verwijderd

Become schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:54:
[...]

Moet wel een crit zijn geweest, damage van scattergun is 84-105 (180 crit). De scout moet je dan ook echt vol geraakt hebben. En een heavy met 3 schoten neer kan theoretisch, maar dan moet je wel het geluk hebben dat elk schot gemiddeld boven de 100 dmg doet wat al een kleine kans is en dan moet je ook echt heel zuiver schieten. Met andere woorden, de heavy een knuffel geven. En een beetje heavy heeft dat na het eerste schot we door.
Niet helemaal correct become... als scout zijnde kun je rustig 2 schoten point blank aan een heavy geven voordat ie zijn minigun heeft aangezwengelt ( ja dat doen de meeste gek genoeg) en dan is het 9 van de 10 keer een beetje springen en 1 schot afdrukken richting die heavy en neer gaat ie ;)

• Become
Ja dat bedoelde ik ook, na de eerste heeft ie je door, na de tweede is zijn minigun aangezwengeld en begint ie vervelend te worden en om dan nog de 3e vol te raken wordt al lastiger en met een beetje pech doe je dan net niet die 300 damage en zal je toch echt moeten gaan rennen :)

Dus 2 keer point blank is max 210 damage (crits uitgezonderd) en zal je 3e schot minimaal 90 damage moeten doen. De kans dat je 3e schot tijdens het springen ook 100% raak is (is voor mij iig) wel wat kleiner en je moet dus ook het geluk heben dat de damage-range in jou voordeel uitvalt.

[ Voor 34% gewijzigd door Become op 21-08-2008 12:41 . Reden: Verduidelijking van verhaal ]

• Mik!
Het heeft niets met de update te maken, maar ik wil nog even hier een poging wagen gezien het aantal regulars:

Aankomend weekend is GoT-TF2 meeting. Door de afmelding van Hertog (aaaaah :'( ) heb ik een plekje over. Ben je te laat geweest om je aan te melden, heb je op het laatste moment toch nog iets van 'ja, ik wil mee paintballen', dit is je kans. Dus wie oh wie heeft er zin om a.s. zaterdag mee te gaan paintballen?

PM je gegevens via teamfortress.be/forum of mail mij op gottf2@gmail.com als je geïnteresseerd bent! Kosten van het paintballen is €55. Hiervoor kan je 3 uur paintballen en krijg je 500 balletjes.

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 20:36

DNB

Heel veel anders kan je ook niet doen als heavy als je alleen verrast wordt door een scout. Wegrennen kan je niet en een scout shotgunnen is al helemaal geen succes. Zie je hem aankomen, of heb je tammates bij je, wordt het verhaal iets anders natuurlijk. (Dan zal de scout denk ik sneller voor iemand anders gaan :) .

Verwijderd

Notna schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:44:
[...]

Die scatterguns zijn ziek sterk (hoewel er vaak gewhined word dat scout underpowerd is... :') ). Bedoel, je kan met point blank in 3 schoten een HWG omverleggen..... Beetje vreemd is het wel. (nu moet wel ik wel toegeven dat de scout niet veel wapens heeft afgezien van de scatter...)
Niet 3 schoten point blank, zo vaak gehad dat het niet genoeg was. Ik vind de spread van de scattergun net te groot voor mijn speelstijl (afstand houden en langer uithouden dan de tegenstander)

Scout is perfect neer te shotgunnen hoor. Beetje leren mikken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 14:30 ]

• LUH-3417
  • Niet online
Ik maak, zeker de laatste weken, toch al veel meer jacht op medics dan voorheen. Hoe langer je speelt, hoe beter je begint door te krijgen dat, zeker een aanvallende party, het vrijwel altijd van goede ubers moet hebben om door te kunnen breken of om het tij te doen keren, alleen op de Arena-maps wordt dat natuurlijk benadrukt door het gebrek aan health en de onmogelijkheid tot respawn.

Medics neerhalen kan wel, zeker als ze niet opletten. Eer dat ze van healing-gun zijn geswitch naar blutsauger kun je ze bijna drie keer raken en dat is voldoende. Het nadeel is dat ze vaak soldiers in de buurt hebben die net wat sneller reageren en niet hoeven te switchen.

Arena-maps benadrukken trouwens ook dat ik een bizar belabberde medic ben. Gisteren een aantal keer als eerste of tweede medic in een team gespeeld, maar ik lig toch vaak als eerste stof te happen. :)

Oh, en met een scout een HWG neerhalen is op zich goed mogelijk, als het een domme HWG is die niet snel reageert. Het is misschien geen echt goed voorbeeld, maar toen ik nog veel op Mario Kart mappen speelde (terwijl ik in de wachtrij van GoT stond), kon ik als scout aardig wat Heavy's neerhalen. Sukkels letten niet op, dus de eerste twee schoten zijn gratis. Derde schot kan lastig zijn, maar vaak kunnen ze toch niet mikken. Mochten ze wel kunnen mikken, gewoon afstand nemen en met je pistol afmaken. :)

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Shabbaman schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:22:
[...]
Ik heb m'n best gedaan om Big Pharma te halen, maar er was steeds wel iemand die het leuk vond om me na 15 assists te backstabben of te headshotten. Snik. Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik die achievement nooit ga halen.
We moeten het toch nog een keer proberen vindt ik :+

• frickY
Ik vind scouts met name irritant als ze recht ove rje heen (double) jumpen.
Automtische reactie is dat je naar boven gaat aimen, in plaats van dat je je omdraait. Wordt me meestal fataal :)

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik denk overigens dat ik een bug gevonden heb, maar het is wel grappig

Je hebt een achievement dat je 50 keer ge-uberd moet worden. Echter als je de KGB hebt en hiermee killed, geld dit ook als een uber (critzuber) :D

Scheelt weer met farmen :P

• LUH-3417
  • Niet online
KGB is de tweede of de derde unlock? Als derde unlock zou het weinig meer uitmaken. :)

Ik heb tot nu toe alleen de sandvich. Wil graag Natasha, omdat die zo'n geweldig buddah buddah buddah-geluid maakt als je schiet.

• DeX

DeX

LUH-3417 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:46:
KGB is de tweede of de derde unlock? Als derde unlock zou het weinig meer uitmaken. :)

Ik heb tot nu toe alleen de sandvich. Wil graag Natasha, omdat die zo'n geweldig buddah buddah buddah-geluid maakt als je schiet.
Melee unlocks zijn tot nu toe altijd 3e.

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nog meer mensen die niet op de GoT TF2 servers kunnen komen? Het gaat hier mis na 10ge-3-3-0.br1.ams.we-dare.net (195.69.144.107). :/

• User
  • Laatst online: 21:22

User

S3

Hardware van de server naar de kloten. Niet bekend wat precies. Maar Brain verwachtte dat de server rond 18:00 uur wel weer op zou zijn.

[ Voor 56% gewijzigd door User op 21-08-2008 17:22 ]

• mace

mace

Sapere Aude

Natasha is de 2e, en KGB de 3e

• Sargan
  • Laatst online: 27-10 03:55

Sargan

Filmfreak...

Vraagje:
Ik heb nog nooit TF2 gespeeld, maar wil het wel gaan spelen., heb het al een jaar op de pc staan (black box) kreeg het bij mijn videokaart.
Wat voor speltype kan ik het beste gaan spelen om te beginnen?
Welke map, welke klasse?
Kortom nuttige tips zijn welkom.
Ohja complimenten voor de TS, hier haal je veel info uit!

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Pap3rclip
  • Laatst online: 29-09 10:52
2fort als scout zodat je de mappen wat leert kennen ;)

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik loop altijd als medic achter anderen aan als ik de map nog niet ken. Maar of je nou het beste als medic kan beginnen? Misschien moet je eerst bedenken of je meer van de verdediging of aanval bent? :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• LUH-3417
  • Niet online
[-]August 20, 2008 - Team Fortress 2 Update Released (8/20/2008)

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

Fixed an invalid skin crash on TF weapons
Fixed a viewmodel related crash when switching classes away from Medic
Fixed not getting the Arena team menu after watching the intro movie on Arena maps
Fixed some problems with localized text

Klinkt niet precies als een fix voor de Arena-crash, maar misschien lees ik verkeerd.

• frickY

Ik ben gister een paar keer stil blijven staan bij heavies, en heb ze eenmaal dood in spec weer opgezocht, om maar naar dat geluid te kunnen blijven luisteren. Echt prachtig.
Nieuw geluid van de backburner is overigens ook wel ok, maar Natascha klinkt echt 'sexy' :)

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Sargan schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:41:
Wat voor speltype kan ik het beste gaan spelen om te beginnen?
Welke map, welke klasse?
Speltype en maps maakt niet zoveel uit, maar je kunt denk ik het best beginnen met soldier :)

• Brainstorm
  • Laatst online: 23-10 16:27
User.tmp schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:21:
Hardware van de server naar de kloten. Niet bekend wat precies. Maar Brain verwachtte dat de server rond 18:00 uur wel weer op zou zijn.
Server is zojuis weer online gegaan, bleek achteraf niet om een hardware probleem te gaan. Mede dankzij de hoster is het gelukkig erg snel opgelost. :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Verwijderd

LUH-3417 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:32:
Ik maak, zeker de laatste weken, toch al veel meer jacht op medics dan voorheen. Hoe langer je speelt, hoe beter je begint door te krijgen dat, zeker een aanvallende party, het vrijwel altijd van goede ubers moet hebben om door te kunnen breken of om het tij te doen keren, alleen op de Arena-maps wordt dat natuurlijk benadrukt door het gebrek aan health en de onmogelijkheid tot respawn.

Medics neerhalen kan wel, zeker als ze niet opletten. Eer dat ze van healing-gun zijn geswitch naar blutsauger kun je ze bijna drie keer raken en dat is voldoende. Het nadeel is dat ze vaak soldiers in de buurt hebben die net wat sneller reageren en niet hoeven te switchen.

Arena-maps benadrukken trouwens ook dat ik een bizar belabberde medic ben. Gisteren een aantal keer als eerste of tweede medic in een team gespeeld, maar ik lig toch vaak als eerste stof te happen. :)

Oh, en met een scout een HWG neerhalen is op zich goed mogelijk, als het een domme HWG is die niet snel reageert. Het is misschien geen echt goed voorbeeld, maar toen ik nog veel op Mario Kart mappen speelde (terwijl ik in de wachtrij van GoT stond), kon ik als scout aardig wat Heavy's neerhalen. Sukkels letten niet op, dus de eerste twee schoten zijn gratis. Derde schot kan lastig zijn, maar vaak kunnen ze toch niet mikken. Mochten ze wel kunnen mikken, gewoon afstand nemen en met je pistol afmaken. :)
HWG kan je zo neer pummelen als scout, als de hwg dom speelt. Scout is veel sneller, waardoor hij contant medpacks kan pakken en de map kan controllen.

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

a
Mik! schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:11:
Het heeft niets met de update te maken, maar ik wil nog even hier een poging wagen gezien het aantal regulars:

Aankomend weekend is GoT-TF2 meeting. Door de afmelding van Hertog (aaaaah :'( ) heb ik een plekje over. Ben je te laat geweest om je aan te melden, heb je op het laatste moment toch nog iets van 'ja, ik wil mee paintballen', dit is je kans. Dus wie oh wie heeft er zin om a.s. zaterdag mee te gaan paintballen?

PM je gegevens via teamfortress.be/forum of mail mij op gottf2@gmail.com als je geïnteresseerd bent! Kosten van het paintballen is €55. Hiervoor kan je 3 uur paintballen en krijg je 500 balletjes.
Waar gaan jullie paintballen?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• Brainstorm
Valburg, tussen Nijmegen en Arnhem.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Is bij jullie de Steam client ook een beetje in de war? Ik krijg nu om de 5 minuten een pop-up met de melding dat er 'Guest passes' van TF2 voor me klaar staan om uit te delen aan vrienden. Als ik dan op de 'manage passes' knop druk krijg ik een scherm waarin staat er ik helemaal geen passes heb.

Opzich geen probleem, maar kap dan ook eens met die pop-up :z

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Zo te zien is steam een beetje lastig vanavond, behalve wat je net beschreef werden net een aantal mensen uit het spel geschopt met de melding dat hun account het spel niet in bezit had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 23:34
Gizz schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:37:
Is bij jullie de Steam client ook een beetje in de war? Ik krijg nu om de 5 minuten een pop-up met de melding dat er 'Guest passes' van TF2 voor me klaar staan om uit te delen aan vrienden. Als ik dan op de 'manage passes' knop druk krijg ik een scherm waarin staat er ik helemaal geen passes heb.

Opzich geen probleem, maar kap dan ook eens met die pop-up :z
Ik kan niet inloggen op de Steam-Community, maar kan wel TF2 opstarten. Mijn vriend kon toenjuist TF2 niet opstarten. Dus er zijn wat problemen met de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik heb wel meerdere keren die melding gehad, stuk of 3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Vanochtend keihard gewerkt om een van mijn laatste Medic achievement te halen:
Afbeeldingslocatie: http://steamcommunity.com/public/images/apps/440/tf_medic_heal_huge.jpg Specialist.

Defense op Goldrush flink met de Krits en wat Demo's aan het beuken. En we houden ze goed terug, tot de timer af is. Geen enekel keer dood gegaan, en alleen maar bezig geweest met healen: 9945 Healing points :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ouch, pijnlijk. Ik had het laatst met die van 7000, toen ging ik dood op 6690. Gelukkig toen ik Big Pharma ging halen na de heavy update kwam ik tot de 7050.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Laatst online: 27-10 03:55

Sargan

Filmfreak...

Gizz schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:08:
Misschien moet je eerst bedenken of je meer van de verdediging of aanval bent? :)
Ik speel graag in de defence, is soldier dan een goede klasse, lijkt me namelijk wel geschikt voor mij?

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.