[PC] Team Fortress 2, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 53.259 views

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

RocketKoen schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:10:
[...]

mijn ervaring (uit lineage2, niet tf2 ;) )verteld mij dat juist mensen die legit spelen vaak cheaters niet herkennen. het argument dat je dan vaak hoort is dat iemand nooit zo "goed" kan zijn. (of dom, in het geval van lineage2 bots)
juist mensen die zelf cheaten kunnen een cheater van grote afstand ruiken.
Als je zelf cheat weet je namelijk heel goed de beperkingen van cheats.
Deze spelers maken deel uit van het anti-cheat team van ETF2L, dus ik ga er vanuit dat ze er bekend mee zijn.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Aimbot en speedhacks zijn makkelijk te spotten. Wallhack is ook goed te doen. Triggerbot is gewoon erg lastig. Eigenlijk zou je stats moeten hebben avg. damage per schot en hit percentages.

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
Viqun had hem dus niet tegengehouden. Iets waar wij vanuit gingen en dus niet meer naar achteren keken.
Volgens mij logies hoor :P

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:54:
[mbr]Punkbuster[/] en VAC detecteren helemaal niks (zelfs iets kansloos als een speedhack niet), veel meer dan de demo bekijken kunnen ze dus niet doen. Ik weet niet of 't waar is of niet, maar van een demo beoordelen of iemand cheat of niet is niet makkelijk.
Niet makkelijk, maar een geoevend oog kan dat prima.
Heb zelf echter regelmatig Moon bekeken terwijl ik wacht op respawn en mij is eigenlijk zelden iets opgevallen. Vraag me dus af of de juiste conclusie is getrokken of dat hij gewoon erg scherp is.
Hji is daarbij ook nirt de enigste die ik zo scherp vind schieten. Het is neit dat zijn schietkunsten ongeevenaad zijn.

@eendje
10 jaar geleden misschien. Aimbots zijn een heel stcu kintelligenter deze dagen

@blaataaps (onder)
Jawel. Even op je spatiebalk drukken ;)

[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 10-09-2008 14:04 ]

• blaataaps
  • Niet online
frickY schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:56:
[...]

Heb zelf echter regelmatig Moon bekeken terwijl ik wacht op respawn en mij is eigenlijk zelden iets opgevallen. Vraag me dus af of de juiste conclusie is getrokken of dat hij gewoon erg scherp is.
Tijdens het wachten op de spawn heb je geen 1st person view of wel?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:49

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

frickY schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:56:
[...]

Hji is daarbij ook nirt de enigste die ik zo scherp vind schieten. Het is neit dat zijn schietkunsten ongeevenaad zijn.

@eendje
10 jaar geleden misschien. Aimbots zijn een heel stcu kintelligenter deze dagen
Wie vind je dan dat hem evenaard in aimen? M.i waren er zelden mensen die Moonroach konden dominaten als het om sniper dan wel scout battles ging 1 op 1. De enige manier hoe IK (dus niet iedereen) het kon doen was als hij het te druk had met een andere target. Maar dat was dan 1 of 2 kills daarna lukte die grap ook niet meer.....
blaataaps schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:57:
[...]

Tijdens het wachten op de spawn heb je geen 1st person view of wel?
Gewoon spatie drukken ;) Dan wissel je van 1st person, third person en naar free view/overview

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 10-09-2008 13:59 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

team fortress 2 is een shooter niet een mmorpg mag wel die levels hebben van world of warcraft maakt het nog geen rpg ;>

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Is het trouwens niet eens tijd voor een nieuw deel? :)

• frickY
  • Laatst online: 09:28
@Notna
Ik heb nooit 1 op 1 tegenover hem gestaan als sniper of scout, want speel die classes niet.
Ik doelde meer dat Moon mij vaak in onmogelijk lijkende situaties wist om te leggen, waar bijvoorbeeld Linc en Notna minstens even vaak in slagen. Hij is me nooit opgevallen als 'beter dan de rest', een gevoel dat je bij cheaters toch snel krijgt.

Zal vanavond de demo's ook eens bekijken, al vrees ik dat mijn gebrek aan speel ervaring als scout/sniper me niet heel veel verder helpt. Ook is TF2 natuurlijk net even een andere sport dan CS1.6, waarvoor ik jarenlang demo's heb beoordeelt.

[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 10-09-2008 14:17 ]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 15:53

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:00:
team fortress 2 is een shooter niet een mmorpg mag wel die levels hebben van world of warcraft maakt het nog geen rpg ;>
Ik snap je niet.

En wil je ophouden met die rare smilies van je? :>

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 20:55
Vergeet trouwens niet dat Moonroach niet is bekeken als sniper, alleen als scout. Eventuele speculaties dat hij als sniper zou cheaten zijn gewoon niet bewezen.
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:39:
Aimbot en speedhacks zijn makkelijk te spotten. Wallhack is ook goed te doen. Triggerbot is gewoon erg lastig. Eigenlijk zou je stats moeten hebben avg. damage per schot en hit percentages.
Jammer dat TF2 dat niet record idd. Hit percentage zou nog wel handmatig uit de demo's gehaald kunnen worden.
TheZeroorez schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:04:
[modbreak]Is het trouwens niet eens tijd voor een nieuw deel? :)[/]
Toch nog 400 extra posts volgehouden ;) Ik sleutel wel een nieuw deel in elkaar.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Moonroach zelf had het tijdens de GoT TF2 meeting over een hit percentage van 70%. Wellicht dat z'n 'hulpmiddelen' dit voor em bij hebben gehouden :P

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:09

PromoX

Flying solo

TheZeroorez schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:04:
Modbreak:Is het trouwens niet eens tijd voor een nieuw deel? :)
Er wordt zowaar naar je geluisterd :). Verder in [PC] Team Fortress 2, deel 9.

And I'm the only one and I walk alone.

• blaataaps
  • Niet online
Dat staat toch in dat statsbestand wat tf2 bijhoudt? :)
(Hoewel iNumShotsHit bij alles op 0 staat zo te zien).
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.