[PC] Team Fortress 2, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste
Acties:
  • 53.266 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 22:27
Dat had ik vandaag ook 1keer ja, en zag dat wel meer mensen er last van hadden/hebben.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Je bent niet de enige,werd er gisteren ook opeens uitgeknikkerd.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Eém unlockable en (de namen van de) Heavy Achievements:

The unlockable for the Heaviest pugilists out there is the K.G.B. (The Killing Gloves Of Boxing) Any time a Heavy kills an enemy with the K.G.B he receives five seconds of guaranteed critical hits. This crit-boost can be used to punch and kill further enemies, extending the boost time. Alternatively, the Heavy can switch to another weapon and use the boost to take out an enemy at range. The Heavy's slow movement speed, and the K.G.B's slower swing speed, make it a risky prospect.

Spyalectical Materialism: Coming soon.
Permanent Revolution: Coming soon.
Heavy Industry: Coming soon.
Communist Mani-Fisto: Coming soon.
Redistribution of Health: Coming soon.
Rationing: Coming soon.
Vanguard Party: Coming soon.
Pushkin the Kart: Coming soon.
Marxman: Coming soon.
Gorky Parked: Coming soon.
Purge: Coming soon.
Lenin A Hand: Coming soon.
Five Second Plan: Coming soon.
Photostroika: Coming soon.
Konspicuous Konsumption: Coming soon.
Don't Touch Sandvich: Coming soon.
Borscht Belt: Coming soon.
Iron Kurtain: Coming soon.
Party Loyalty: Coming soon.
Division of Labor: Coming soon.
Red Oktoberfest: Coming soon.
Show Trial: Coming soon.
Crime and Punishment: Coming soon.
Class Struggle: Coming soon.
Soviet Block : Coming soon.
Stalin the Kart: Coming soon.
Supreme Soviet: Coming soon.
Factory Worker: Coming soon.
Soviet Union: Coming soon.
0wn the Means of Production: Coming soon.
Krazy Ivan: Coming soon.
Rasputin: Coming soon.
Icing on the Cake: Coming soon.
Crock Block: Coming soon.
Kollectivization: Coming soon.

Bron: http://steamgames.com/tf2/heavy/kgb.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
KGB = fail, hoevaak kill je iemand met je vuisten? Alleen als je aan het funnen bent, daarnaast heb je aan 5 secs niet veel want je bent al de helft kwijt aan je minigun te pakken en te spinnen en dan kan je dus eigenlijk door slaan of met shotgun schieten, nee niet je van het IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Elk zijn eigen mening over unlocks. Lijkt me nog leuk voor op die boks maps.

Trouwens IMO zijn flare & kritzkrieg algemeen gezien ook niet zo nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flare = voor snipers uit te schakelen, en kritzkrieg is in sommige gevallen beter dan een normale uber, (bijvoorbeeld als je gewoon veel tegenstanders wilt uitschakelen zonder dat er een sentry is ofzo).

Maar dit is inderdaad wel een beetje nutteloos zoals Napo al zegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:58:
flare = voor snipers uit te schakelen, en kritzkrieg is in sommige gevallen beter dan een normale uber, (bijvoorbeeld als je gewoon veel tegenstanders wilt uitschakelen zonder dat er een sentry is ofzo).

Maar dit is inderdaad wel een beetje nutteloos zoals Napo al zegt..
naah je weet niet hoe het speelt en ik denk dat je pas een echte mening kan geven als je er daatwerkelijk mee hebt gespeeld.
t lijkt me wel mooi bij een van de maps waar je een kart moet pushen en als het dan helemaal vol staat lekker met je heavy en n medic er op af en raggen maar :).een crit vuist van een heavy is aardig sterk hoor :)

die flaregun vond ik ook maar irritand en nu kan ik hem niet meer missen omdat ik er gewoon goed snelle scouts en snipers mee in de fik kan steken.

[ Voor 13% gewijzigd door tooter op 13-08-2008 22:18 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:40
Napo schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:09:
KGB = fail, hoevaak kill je iemand met je vuisten? Alleen als je aan het funnen bent, daarnaast heb je aan 5 secs niet veel want je bent al de helft kwijt aan je minigun te pakken en te spinnen en dan kan je dus eigenlijk door slaan of met shotgun schieten, nee niet je van het IMO.
Ik denk dat je wat verder door moet denken, zoals met alles in dit spel.

Iemand met je shotgun verwonen en een uppercut geven is kill. Grote kans dat je binnen 5sec nog iemand weet te raken, die dankzij je 100% crit instant dood is, en je dus al bijna 10sec boost hebt. Daarin kun je makkelijk je minigun pakken en opspinnen, of weer met je shotgun aan de slag. Alleen nog een medic er bij die er een uber bijknalt en het feest in compleet.

@Shrimp O Vis
Pyro's zijn niet bedoeld om snipers uit te schakelen. Daar zijn andere snipers en soldiers veel beter in. Ondanks dat je de flair kunt gebruiken om te proberen die medic 3x te raken zonder dat hij naar health gaat zoeken, kun je hem beter gebruiken om vijanden op afstand alvast in de fik te zetten voor het schrik-effect.

@Kain
Een nieuwe game-mode met 5 arena's.
Ik denk niet dat je aan 1 map als steel moet denken met 5 area's, maar werkelijk aan 5 maps in de sfeer van een arena ten behoeve van de nieuwe game-mode, wat die ook moge zijn.

Ik vind de benamingen van de achievements wederom geniaal en kan me bij een aantal al wel inbeelden wat de bedoeling zal worden :9

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 13-08-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:04

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Aan de ene kant vind ik al deze class updates cool, aan de andere kant haalt het de eenvoud een beetje uit het spel. Je moet strak gaan nadenken bij iedere class, welk wapen heeft hij? Hoe moet ik reageren? De extra mappen en playmodes zijn geniaal, maar ik ben bang dat straks het een beetje chaos wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:39:
[...]
Pyro's zijn niet bedoeld om snipers uit te schakelen.
Klopt.. Maar als je ze in de fik zet, dan kunnen ze niet meer schieten als ze ingezoomd zijn.. want dan gaat je crosshair steeds omhoog en omlaag.. Anders heb je altijd een kans dat ze je een headshot geven.. en dat is best wel groot in open maps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Wiebbe schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:26:
Die medic mag van mij best wel even op bezoek komen hoor ^^
Als ze die zaag maar thuis laat :P
OMX2000 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:58:
Hebben er meer mensen last van om een verbinding te krijgen met Steam? Ik word nu regelmatig uit TF2 gegooid omdat ik geen verbinding met VAC server kan maken :S
Gisteravond ook voor 't eerst meegemaakt, maar volgens mij word dan iedereen van de server af gekickt, aangezien er gisteren wel meer op de server aan 't schelden waren daarover.

• Okasha
  • Niet online
Gister voor het eerst dit spelletje gespeeld op GOT server nadat ik gekocht had op steam. Hoorde er al zoveel over dat ik dacht dat moest ik ook maar eens proberen :) Maar dat is toch best lastig zeg, leuk ook dat elke klassen ook echt nadelen heeft en er niet 1 allrounder is.

Maar had hier de lange startpost al gezien en gedacht: laat maar, maar ik denk toch dat ik hem maar even moet doornemen :X

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-10 13:06
Het is dus elke 2 maanden 1 class update. Ik kijk uit naar alle classes maar ben benieuwd wat de spy krijgt :).

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-10 18:26

Pinjataaa

Hit me!

Simon Verhoeven schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:49:
Elk zijn eigen mening over unlocks. Lijkt me nog leuk voor op die boks maps.

Trouwens IMO zijn flare & kritzkrieg algemeen gezien ook niet zo nuttig.
De flare is echt super man! Hiermee kan je van hele lange afstand een sniper raken zodat ie moeilijk kan schieten. En hij is sterk tegen engi's. Ik vind het echt een top wapen.

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Okasha schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 08:04:
Gister voor het eerst dit spelletje gespeeld op GOT server nadat ik gekocht had op steam. Hoorde er al zoveel over dat ik dacht dat moest ik ook maar eens proberen :) Maar dat is toch best lastig zeg, leuk ook dat elke klassen ook echt nadelen heeft en er niet 1 allrounder is.

Maar had hier de lange startpost al gezien en gedacht: laat maar, maar ik denk toch dat ik hem maar even moet doornemen :X
Mooie aan het spel is dat je het vanzelf leert :) En je kan altijd in-game vragen wat de bedoeling is, als je nog geen headset hebt raad ik je aan er eentje aan te schaffen.

De filenames voor de heavy achievements geven wat hints over hun inhoud, zie: http://www.gamecyte.com/2...-speculation-contest/2881

• frickY
@Okasha
Doornemen hnoeft niet perse, je kunt ook gewoon spelen en gaande weg leren.

Toen ik begon speelde ik veel engineer. Ik kwam er na een paar dagen pas achter dat ik die lullige sentry die je bouwt kon upgraden naar een beest door er met mijn wrench op te meppen. Weer laten kwam ik erachter dat het metaal dat je daarvoor nodig hebt heel snel te halen is in de spawn. En zo ontdek je de eerste tijd steeds meer dingen die steeds een glimlach op je smoel zetten :)

Beginnen op de GoT-server is wellicht niet heel verstandig. Kans dat je afgeblaft wordt over voice en bedreigd wordt met bans omdat je noob bent -O-

• Cabo
In de heavy achievements zit waarschijnlijk een spy achievement in verstopt.
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_uncover_spies.pngSpyalectical Materialism
Lees ook deze topic:
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=713843
http://steamgames.com/tf2/heavy/kgb.htm

Ook ziet het wapen er anders uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.majhost.com/gallery/Anim8or/Stuff/spy.png

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-10 11:56
Okasha schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 08:04:

Hey, Okasha :w

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

frickY schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:32:
@Okasha
Doornemen hnoeft niet perse, je kunt ook gewoon spelen en gaande weg leren.

Toen ik begon speelde ik veel engineer. Ik kwam er na een paar dagen pas achter dat ik die lullige sentry die je bouwt kon upgraden naar een beest door er met mijn wrench op te meppen. Weer laten kwam ik erachter dat het metaal dat je daarvoor nodig hebt heel snel te halen is in de spawn. En zo ontdek je de eerste tijd steeds meer dingen die steeds een glimlach op je smoel zetten :)

Beginnen op de GoT-server is wellicht niet heel verstandig. Kans dat je afgeblaft wordt over voice en bedreigd wordt met bans omdat je noob bent -O-
Waar slaat dat nou weer op :/ Als je ooit zo een situatie bent tegen gekomen, mag je mij aanwijzen wanneer dat is.

En afblaffen gebeurt alleen als je daadwerkelijk goed advies niet opvolgd wat er vervolgens deels voor zorgt dat je team verliest..... Je moet juist leren van adviezen (hoewel ik toegeef dat sommige mensen in het verleden iets te fanatiek waren. Maar nu heerst er een uitermate goede sfeer hoor :D )

Xbox Live ID:Notna8310

• Ame_thyst
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-06-2023
Op het moment heb ik een 20 man TF2 dedicated server draaien. De rede dat ik de server heb is simpelweg "om eens te proberen" maar natuurlijk zou het ook leuk zijn als mensen er gebruik van gaan maken. Er draaien meer dan 1400 servers dus de kans dat er zomaar mensen op komen is niet zo groot helaas.

Nu zit ik niet in een clan en ben ook niet van plan er eentje te gaan joinen.Maar als er bij [GoT] interesse is voor nog een extra server stel ik die van mij graag beschikbaar.

Server naam: Dual Store 24/7 - Tick 100
Ip: 84.244.138.12 : 27015
Server staat in Amsterdam wat bij mij voor een ping zorg onder de 10.
Tick rate is 100

• Cabo
frickY schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:32:
@Okasha
Ik snap het. Maar dat ligt meer aan die admin dan aan het beleid van de server. Als je op de GoT servers komt kan je sneller "vrienden" maken dan op een andere server. teamfortress.be kan je ook kijken.
Ame_thyst schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:38:

Nu zit ik niet in een clan en ben ook niet van plan er eentje te gaan joinen.Maar als er bij [GoT] interesse is voor nog een extra server stel ik die van mij graag beschikbaar.
Vind je initiatief positief. De GoT community heeft al drie servers. Het probleem is alleen dat iedereen op één server gaat, omdat die het meest populair is.

[ Voor 32% gewijzigd door Cabo op 14-08-2008 09:44 ]

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Is er een ook een heavy achievement waar je Georgië moet binnen vallen ?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Cabo, naam van dat plaatje is "tf_heavy_uncover_spies.png" Dus waarschijnlijk is het voor spy kills als heavy.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Kain_niaK schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:49:
Is er een ook een heavy achievement waar je Georgië moet binnen vallen ?
Loot&Rob achievement?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• Cabo
GonzoNL schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:57:
Cabo, naam van dat plaatje is "tf_heavy_uncover_spies.png" Dus waarschijnlijk is het voor spy kills als heavy.
Dreamkiller

• GonzoNL

GonzoNL

Ik bedoel:
Ja! Het is een spy achievement voor de super sekrid silencer gun unlock.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Ik heb dit spel ook al een tijdje, had het alleen niet veel gespeeld tot campzone, omdat ik er niet zoveel aanvond. Op campzone heb ik met onze vrienden van THW de compo gewonnen (zegt meer over de tegenstanders dan over ons om eerlijk te wezen :P ) en ik kwam er achter dat de reden dat ik het niet zo leuk vond was omdat ik alleen op publics speelde, en dat het in groepsverband veel leuker is om te doen.

Dus ik zoek nog een clan die op zoek is naar een redelijk goede medic!

/edit
Op de GoT server ren ik rond als 'pica'

[ Voor 4% gewijzigd door pica op 14-08-2008 10:21 ]

Steam

• Cabo
JeanLucPicard schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:21:
Ik heb dit spel ook al een tijdje, had het alleen niet veel gespeeld tot campzone, omdat ik er niet zoveel aanvond. Op campzone heb ik met onze vrienden van THW de compo gewonnen (zegt meer over de tegenstanders dan over ons om eerlijk te wezen :P ) en ik kwam er achter dat de reden dat ik het niet zo leuk vond was omdat ik alleen op publics speelde, en dat het in groepsverband veel leuker is om te doen.

/edit
Het beste is om je even te registeren op teamfortress.be, daar staat o.a. een recruitment topic.
GonzoNL schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:11:
Ik bedoel:
Ja! Het is een spy achievement voor de super sekrid silencer gun unlock.
Goedzo ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Cabo op 14-08-2008 10:31 ]

• Ame_thyst
heb mijn server aanbieding ook even op de clan website gezet ;)

• 4ourty2
  • Niet online

/edit
Hey Pica,
Ik ben 1 van die dudes die arie kwam bezoeken op campzone.
Waar zat jij in de tent :)
Misschien kan je als 2e medic bij team 6 maar kijk even op teamfortress.be.

• LUH-3417
  • Niet online

/edit
Ik zag je gisteren rondstiefelen en je ging inderdaad lekker. Je hebt me in ieder geval een aantal keer het leven gered en bovendien is het leuk om 'Pika pika!' te zeggen. (Y)

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Cabo schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:39:
[...]

Ik snap het. Maar dat ligt meer aan die admin dan aan het beleid van de server. Als je op de GoT servers komt kan je sneller "vrienden" maken dan op een andere server. teamfortress.be kan je ook kijken.
Niet echt, de enigste persoon die ik al heb horen blaffen dat mensen geband zouden moeten worden is Koeitje en hij heeft gelukkig geen admin rechten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:44:
[...]

Klopt.. Maar als je ze in de fik zet, dan kunnen ze niet meer schieten als ze ingezoomd zijn.. want dan gaat je crosshair steeds omhoog en omlaag.. Anders heb je altijd een kans dat ze je een headshot geven.. en dat is best wel groot in open maps..
Dat is niet correct, het is alleen iets moeilijker om raak te schieten als in in brand staat maar zeker niet onmogelijk...

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:22:
[...]

Dat is niet correct, het is alleen iets moeilijker om raak te schieten als in in brand staat maar zeker niet onmogelijk...
..als je moonroach, birdy, nare man met badeendje of hoe dan ook heet ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• pica
UlyssesNL schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:05:
[...]

Hey Pica,
Ik ben 1 van die dudes die arie kwam bezoeken op campzone.
Waar zat jij in de tent :)
Misschien kan je als 2e medic bij team 6 maar kijk even op teamfortress.be.
Als je binnenkwam zeg maar, was ik de 1e pc aan de linkerkant, mistav zat achter mijn PC te bballen :P .

Steam

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:12

Shabbaman

Got love?

Daar noem je dan ook wel drie hele vervelende snipers ;)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:22:
[...]

Dude, jij kan zelfs kills maken voordat iemand je uberhaubt gespot heeft. Hoevaak ik bij Busytown nu al niet te horen krijg:

Player: Ja sniper schiet me neer!!@@@
Wij: Ja waar dan
Player: Ja daar!!@@@
Wij: Zucht, ja WAAR dan..... ok ik ga wel....... dood
Wij: Ow daar dus :P

offtopic:
Lullo :P :>

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 14-08-2008 11:47 ]

• Okasha
  • Niet online
Hey Brian :w

Ben niet echt die-hard gamer, zulke dingen komen vooral op in dit soort tijden dat ik eigenlijk aan tentamens moet :) Ga vanavond wel weer eens kijken, het is wel echt erg leuk gemaakt allemaal :)

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-10 23:05
Notna schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:46:
[...]

Dude, jij kan zelfs kills maken voordat iemand je uberhaubt gespot heeft. Hoevaak ik bij Busytown nu al niet te horen krijg:

Player: Ja sniper schiet me neer!!@@@
Wij: Ja waar dan
Player: Ja daar!!@@@
Wij: Zucht, ja WAAR dan..... ok ik ga wel....... dood
Wij: Ow daar dus :P

offtopic:
Lullo :P :>
Ik vind het eerder een probleem dat ie zich 5 minuten niet laat zien, dan even een teen buitensteekt en de sniper van de tegenpartij doodmaakt omdat die zich ondertussen niet meer drukmaakt om moon.

Mijzelf inclusief. :P

Overigens is het korte termijn geheugen van de meeste gamers dramatisch slecht:

"Ow links staat een sniper, dan moet ik niet links gaan. WTF EEN ENGI DIE BIJNA DOOD IS, *rent naar links om de engi dood te schieten*.... :+ "

• frickY
Notna schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:37:
Waar slaat dat nou weer op :/ Als je ooit zo een situatie bent tegen gekomen, mag je mij aanwijzen wanneer dat is.
Dat is precies hoe het gegaan is? Denk dat andere regulars dat ook kunnen beamen.
Laatste keer was ergens vorige week.

@Ame_thyst
Het probleem met nieuwe servers is dat niemand een lege server joined. Wanneer je eenmaal vaste spelers hebt joinen ze anzelf omdat ze weten dat er daarna meer mensen komen, maar tot die tijd zul je hier zelf veel tijd in moeten steken.
Ga op zaterdagmorgen/middag spelen en invite wat mensen uit je vriendlist to tje met een man of 6 bent in cp_dustbowl of pl_goldrush. Rond dat tijdstip heb ik altijd moeite om een server te vinden me tene leuke map, goede ping, en waar reeds mensen zijn.

@Simon Verhoeven
Niet meer, maar ik heb ze gekicked zien worden hoor. |:(

Ik speelde laatst op een server waar killcam uitstond. De positie van snipers wordt dan dus niet verraden wanneer je bent doodgeschoten. Lijkt me voor snipers erg prettig, maar was vooral erg frustrerend. Desondanks vond ik het wel eerlijker.

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Zou kunnen, ben tevreden dat Koeitje geen admin rechten heeft want hij overdrijft regelmatig.
Eens een opmerking geven ok, maar hij zit soms 10 minuten aan een stuk te zagen om het nog heel vriendelijk te zeggen.
En dan begint ie nog tegen een admin dat ie eigenlijk een deel mensen zou moeten bannen.

Verwijderd

Ame_thyst schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:38:
Op het moment heb ik een 20 man TF2 dedicated server draaien. De rede dat ik de server heb is simpelweg "om eens te proberen" maar natuurlijk zou het ook leuk zijn als mensen er gebruik van gaan maken. Er draaien meer dan 1400 servers dus de kans dat er zomaar mensen op komen is niet zo groot helaas.

Server naam: Dual Store 24/7 - Tick 100
Ip: 84.244.138.12 : 27015
Server staat in Amsterdam wat bij mij voor een ping zorg onder de 10.
Tick rate is 100
Ik zal er vanavond eens kijken!

• Okasha
  • Niet online
Net leuk potje gespeeld en zelfs een ronde 12 (!) ;) punten gehaald. Wisselen jullie ook elke ronde zo ongeveer van karakter of hebben de meesten toch wel 1 karakter wat ze het liefste spelen.

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Hangt er echt vanaf, als mijn team een class ontbreekt dan wissel ik meestal al eens.
Ik heb ook de gewoonte om van class te wisselen om in te spelen op de sterktes/zwaktes van het andere team.

• LUH-3417
  • Niet online
Ik speel meestal demoman of scout, net wat handiger is op de map. Ik ben niet te beroerd om ook medic, soldier, sniper of pyro te spelen als daar behoefte aan is. Als het ècht nodig is wil ik ook wel engineer, spy of heavy spelen, maar met die classes ben ik zo slecht, dat ik altijd nog meer voor mijn team beteken als demoman, ook al ben ik de vierde demo.

Denk niet dat het mogelijk is om in alle classes even goed te worden... je zal toch altijd een paar favorieten hebben die het beste bij je passen.

• GonzoNL

GonzoNL

Ik speel meestal medic, maar zodra het me opvalt dat er een overschot aan medics is dan switch ik meestal wel. Probleem is ondertussen dat ik een dikke 30 uur medic gespeeld heb, met de meeste andere classes niet meer als 6 en de meeste zelfs 1 ofzo. Als ik switch switch ik meestal naar pyro, scout, engie of heavy, net wat het team nodig heeft. Sniper, Spy, Soldier en Demo ben ik nu nog zo belachelijk slecht in dat ik me daar liever niet aan waag (hoewel ik het toch zou moeten doen om beter te kunnen switchen).

• Kain_niaK

Kain_niaK

Simon Verhoeven schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:14:
Zou kunnen, ben tevreden dat Koeitje geen admin rechten heeft want hij overdrijft regelmatig.
Eens een opmerking geven ok, maar hij zit soms 10 minuten aan een stuk te zagen om het nog heel vriendelijk te zeggen.
En dan begint ie nog tegen een admin dat ie eigenlijk een deel mensen zou moeten bannen.
Hij had ooit admin rechten ... en toen begon hij mensen waar hij zich aan ergerde te kicken (iemand die ff een ping boven de 150 had --> kick) ... waren zijn admin rechten snel weer weg.
Je kunt me altijd een steam friends message sturen als er problemen zijn op de GoT servers of mensen zich ergens aan ergeren.
http://steamcommunity.com/id/matthijsbos
is mijn steam id page.
Email gaat ook ... krijg ik real time binnen --> matthijs.bos@telenet.be ;)

Reden dat ik de laatste tijd iets minder op de server zit is dat ik wat minder vrije heb en dat mijn vrije tijd naar clan training gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Kain_niaK op 14-08-2008 16:46 ]

• LUH-3417
  • Niet online
Ik heb inmiddels al 85 uur Demo en pas 2 uur heavy. Zegt op zich wel iets. :)

Maar in het begin switchte ik ook constant. Gewoon net zo lang spelen wat je wilt en wat jou handig lijkt gezien de situatie, dan leer je de classes steeds beter kennen.

• Mik!
In principe alleen medic met af en toe een uitstapje naar engie of pyro. Ik heb pogingen gewaagd om andere classes te spelen, maar medic vind ik gewoon het leukste en ligt mij het meest.

• Notna

Notna

Where are you?®

frickY schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:11:
[...]

Dat is precies hoe het gegaan is? Denk dat andere regulars dat ook kunnen beamen.
Laatste keer was ergens vorige week.

@Ame_thyst
Het probleem met nieuwe servers is dat niemand een lege server joined. Wanneer je eenmaal vaste spelers hebt joinen ze anzelf omdat ze weten dat er daarna meer mensen komen, maar tot die tijd zul je hier zelf veel tijd in moeten steken.
Ga op zaterdagmorgen/middag spelen en invite wat mensen uit je vriendlist to tje met een man of 6 bent in cp_dustbowl of pl_goldrush. Rond dat tijdstip heb ik altijd moeite om een server te vinden me tene leuke map, goede ping, en waar reeds mensen zijn.

@Simon Verhoeven
Niet meer, maar ik heb ze gekicked zien worden hoor. |:(

Ik speelde laatst op een server waar killcam uitstond. De positie van snipers wordt dan dus niet verraden wanneer je bent doodgeschoten. Lijkt me voor snipers erg prettig, maar was vooral erg frustrerend. Desondanks vond ik het wel eerlijker.
Ik beschouw mijzelf toch echt wel als een regular, maar ben het tot nu toe nog niet tegen gekomen.....

(nou zeg dat nog niks, maar als ik er 3 dagen per week zit zou het op zijn minst 1 keer voor gekomen moeten zijn.......)

Daarnaast, moeten we miss eens stoppen met zeiken over Koei? Dank u

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Waarom? Het is de waarheid.

Kijk, ik geef ook commentaar op class selectie en ik ben waarschijnlijk heus niet de enigste.
Ik ben eerlijk genoeg om dat toe te geven.
Maar ik blijf er geen kwartier over zeiken zoals Koeitje en ik begin zeker niet dat mensen geband moeten worden.
Er is wel degelijk een reden dat hij geen admin rechten meer heeft en dat hij er hopelijk nooit meer krijgt.

• frickY
@Notna
Ik beweer ook niet dat het dagelijkse kost is hoor. Meestal is hij heel vrolijk en draagt bij aan de sfeer. Maar heb hem tot nu toe ook een keer op 10 meegemaakt dat hij gewoon niet te genieten is, en dat alles en iedereen kut is. En dat gaat soms zelf zo ver dat als het mijn eigen server zou zijn geweest hij een ban aan zijn broek zou hebben gehad voor het verpesten van andermans spelplezier.

Dit heeft ook niets met zeiken te maken, ik waarschuw hier alleen een nieuwe spelen voor wat hem te wachten zou kunnen staan. Ik heb ook express geen namen genoemd maar het moge duidelijk zijn dat ik niet de enige ben die zich hier aan stoort aangezien de naam inmiddels al wel gevallen is.

[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 14-08-2008 16:56 ]

• 4ourty2
  • Niet online
Ik snap al dat gezeik niet over koeitje.
Iedereen ergert zich wel aan spelers die sniper of spy gaan als het niet nodig is en dat soort ongein en hij zegt het gewoon. Hij zat gister over pyros te zeuren dat die slecht waren terwijl ik toch bovenaan stond als pyro en hem vaker gekilled had als hij mij. Ik ga hier dan toch ook niet om koeitje lopen zeuren. En als je je ergert aan koeitje wat let je om hem te muten maar ga hier niet lopen klagen want daar erger ik mij dus aan.

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Kijk het gaat mij en bepaalde andere personen er niet om dat hij bij sommige momenten eens commentaar geeft op een class, dat doet iedereen wel eens en meestal zegt hij wel nuttige dingen.

Maar er zijn dagen waar hij echt niet te pruimen is en continu over alles en nog wat zit te zagen.
Blablabla 3 pyros, blablabla jij mag geen spy spelen, blablabla 3 engies in mijn team ban!
En het irritante is dat hij dan de gewoonte heeft om in chat beginnnen te zagen.

(hoe mute je eigenlijk 1 persoon, al eventjes naar aan het zoeken geweest maar nooit gevonden in tf2 settings)

[ Voor 10% gewijzigd door Simon Verhoeven op 14-08-2008 17:03 ]

• 4ourty2
  • Niet online
Simon Verhoeven schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 17:03:
Kijk het gaat mij en bepaalde andere personen er niet om dat hij bij sommige momenten eens commentaar geeft op een class, dat doet iedereen wel eens en meestal zegt hij wel nuttige dingen.

Maar er zijn dagen waar hij echt niet te pruimen is en continu over alles en nog wat zit te zagen.
Blablabla 3 pyros, blablabla jij mag geen spy spelen, blablabla 3 engies in mijn team ban!
En het irritante is dat hij dan de gewoonte heeft om in chat beginnnen te zagen.

(hoe mute je eigenlijk 1 persoon, al eventjes naar aan het zoeken geweest maar nooit gevonden in tf2 settings)
Gewoon escape indrukken en dan muteplayers ;)
Maar serieus er is hier al 100 keer gezeik over koeitje geweest maar hij heeft wel vaak gelijk.
Misschien heeft dat er ook mee te maken dat mensen weten dat hij eigenlijk gelijk heeft.
Het maakt mij ook allemaal niet uit maar ik ben dat gezeur OVER koeitje zat. Ignore him if u dont like him.

• Kain_niaK

Kain_niaK

En waarom zouden we zo'n gedrag (het afzeiken van spelers) accepteren bij welke speler dan ook ?
Als een team (rode of blauwe) iets probeert en medewerking van hun spelers vraagt en het plan mislukt omdat er doelbewust iemand niet doet wat er gevraagd word door de leidende spelers. (waaronder Koeitje)
Dan kan ik mij voorstellen dat mensen daar kwaad om worden. Er moet dan natuurlijk wel even uitgezocht worden of de betreffende speler zijn voicecom wel aan heeft staan en/of het misschien een misverstand is. (met voice_enable 0 zet je dit volledig uit ... handig op servers waar je geen mensen kunt muten)

Daarnaast kan een admin beslissen om via een groene chat lijn duidelijk aan te geven dat zo'n gedrag niet geaccepteerd word (ook al moeten we niet overdrijven natuurlijk).

Maar het algemeen kankeren op spelers is gewoon NOT DONE. Niet iedereen speelt het spel 80 uur per week. En ruimte voor newbies moet er gewoon zijn.
Spelers die hun boekje te buiten gaan door te lang door te zeiken kunnen daar ook prima voor gestraft worden (eerste terecht wijzing en helemaal op het einde een kick om het af te leren)
Gewoon aan de admin vragen en anders contact op nemen met één van de admins.

Niemand hoeft een slaaf te zijn van een andere speler of precies doen wat hij vraagt.
De GoT servers betekenen ---> FUN & TEAMWORK.
Waar geen van de twee de andere moet overhersen.

Teamwork moet vanzelf ontstaan en de admins en de meeste regular spelers zullen alles doen om dat te bevorderen.
Teamwork kan NIET afgedwongen worden ... want dan verdwijnt de FUN.

Admins op de server zijn:

Brainstorm --> ONZE GROTE LEIDER
Cipher
Codemann
Hertog Jan
Mistav
Kain
Ulysses

Bij problemen kun je altijd een mailtje sturen naar matthijs.bos@telenet.be
Dat komt real time binnen op mijn gsm en als het mogelijk is kom ik wel even een kijkje op de server nemen, uiteraard volledig neutraal. ;)

• Mik!
Ik ben het eens met Notna en Uly. Het gedrag van Koei is al tigduizendkeer besproken en tigduizendkeer komt men tot dezelfde conclusie. Leave it be.. Dat geldt voor alle zeikende spelers. Vaak zijn ze of snel genoeg vertrokken of een map later al hun frustraties weer vergeten. Regelmatig hebben ze gelijk en een echte reden tot zeiken. Ach, en bedenk maar zo dat een map later diezelfde zeikerd rustig dom loopt te ouwehoeren..

En inderdaad lang leve de mute-knop..

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 16:49:
Er is wel degelijk een reden dat hij geen admin rechten meer heeft en dat hij er hopelijk nooit meer krijgt.
Ik heb ze zelf opgegeven ;). Deze discussie hoort hier verder niet thuis, als je er graag toch over wilt praten kan je op tf.be verder gaan.

• 4ourty2
  • Niet online
Kain_niaK schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 17:10:
Admins op de server zijn:

Brainstorm --> ONZE GROTE LEIDER
Cipher
Codemann
Hertog Jan
Mistav
Kain
Je vergeet mij in die lijst :) en voor de rest zal ik niet op je betoog reageren want wij hebben zoiezo al verschillende opvattingen.

Verwijderd

En vergeet niet dat een Soldier/Demo > Pyro is en blijft :> . Wil toch even kwijt waarom (eindeloze discussie ftw). Een Soldier/Demo is en class die een gat slaat, door de geconcentreerde damage op een bepaalde plek (zelfs zonder medic). Een pyro is een class die profiteert van het falen van andere spelers, op moet duiken als mensen reloaden, en low-health spelers snel kunnen afmaken. Daar heb je niet zoveel aan, het is echt support. Feit is gewoon dat Soldier en Demo de backbone zijn van elk team (Medics daargelaten). Zonder die 2 classes kan je in de meeste gevallen weinig uitrichten (behalve tegen extreem slechte teams :P). Daarnaast zijn ze (pyro's) alleen in specifieke situaties echt nuttig, en hebben ze vaak een uber nodig om echt schade te doen. Komt nog bij dat ze in te grote ruimtes verliezen van elke class, en in krappe gangetjes ook niets head-on kunnen beginnen. Ik schuif een pyro in dezelfde hoek als spies, snipers, engies en hwg: kan zeer nuttig zijn, maar niet in grote getale. Scout is enorm afhankelijk van de map en daar laat ik mij niet over uit ;).

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ach denk dat het hier relevant was vermits jij de persoon bij uitstek bent om over nieuwe spelers te zagen en ik denk niet dat Okasha daar meteen gaat zitten.
Ik ga er echt niet over beginnen op tf.be vermits ieder er zijn eigen mening over heeft en we allemaal jouw gedrag toch kennen.

Over classes ga ik akkoord, maar beetje minder over zagen mag ook.
Pyro is een goede class en gaat niet enkel over het falen van de speler, op smalle maps kan ie heel handig zijn om een gat te slagen zoals op bepaalde punten in goldrush.
Globaal gezien zijn een demo & soldier natuurlijk beter. (of dat in het laatste geval nu is omdat ie veel noob vriendelijker is ga ik me niet over uitspreken).

Scout is ook heel situationeel, ik ben er nu wat op aan het oefenen en het is een leuke class.
Beetje veelzijdiger dan engie, demo etc.

[ Voor 48% gewijzigd door Simon Verhoeven op 14-08-2008 17:40 ]

• User
  • Laatst online: 26-10 21:00

User

S3

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 17:37:
En vergeet niet dat een Soldier/Demo > Pyro is en blijft :> . Wil toch even kwijt waarom (eindeloze discussie ftw). Een Soldier/Demo is en class die een gat slaat, door de geconcentreerde damage op een bepaalde plek (zelfs zonder medic). Een pyro is een class die profiteert van het falen van andere spelers, op moet duiken als mensen reloaden, en low-health spelers snel kunnen afmaken. Daar heb je niet zoveel aan, het is echt support. Feit is gewoon dat Soldier en Demo de backbone zijn van elk team (Medics daargelaten). Zonder die 2 classes kan je in de meeste gevallen weinig uitrichten (behalve tegen extreem slechte teams :P). Daarnaast zijn ze (pyro's) alleen in specifieke situaties echt nuttig, en hebben ze vaak een uber nodig om echt schade te doen. Komt nog bij dat ze in te grote ruimtes verliezen van elke class, en in krappe gangetjes ook niets head-on kunnen beginnen. Ik schuif een pyro in dezelfde hoek als spies, snipers, engies en hwg: kan zeer nuttig zijn, maar niet in grote getale. Scout is enorm afhankelijk van de map en daar laat ik mij niet over uit ;).
Iedereen sniper werkt toch ook best? A la Goldrush :Y)

Verwijderd

User.tmp schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 18:04:
[...]

Iedereen sniper werkt toch ook best? A la Goldrush :Y)
Lees de disclaimer nog eens :P.

De kracht van de pyro zullen we binnenkort in de WP 7v7 league wel zien. No crits natuurlijk, maar kritzkrieg en backburner werken wel en zijn ook toegestaan. Ben benieuwd :) .

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Doh, doet me eraan denken dat ik nog altijd die 2 finalewedstrijden moet DLen.

Ik vraag me af in welke mate we pyros zullen zien want hoewel ik clanwars niet volg heb ik toen bij pandemic eens gekeken en dan zagen het er mij toch eerder open maps uit.

Op bvb gravelpit & well zou ik toch veel liever een extra soldier/demo hebben dan een pyro.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 22:27
Lache, ik weet niet of dit al gepost is maar ik kwam erop en naar de naam van het plaatje klopt het :
Afbeeldingslocatie: http://steamgames.com/tf2/heavy/images/AchievementIcons/tf_heavy_kill_taunt.png
tf_heavy_kill_taunt.png Die met handen gemaakte pistol van heavy zal wel damage gaan doen, netzoals de pyro.
Eigenlijk kan je elke achievement wel raden, alleen maar als je naar de naam van het achievement plaatje kijkt :)
Nog een hint van wat nieuws (of het moet iets betekenen) :
tf_heavy_eat_sandwiches.png

[ Voor 24% gewijzigd door Rynji op 14-08-2008 19:21 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Ahah, lekker mijn nieuwe PC binnen vandaag... 8FPS -> 120FPS
Was wel even schrikken :D

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik ga helemaal geen discussie voeren over de nuttigheid van bepaalde klassen want daar heeft Koeitje meestal volkomen gelijk. :)
Zolang er maar geen spelers persoonlijk verbaal worden aangevallen want dat vind gewoon niemand leuk. (als je de desbetreffende speler bent) :(

(opbouwende kritiek kan wel .... maar daar heeft normaal niemand last van, dat vinden de meeste spelers juist fijn als ze er iets van kunnen leren) :9

Oh en sorry Ulysses ... jij bent weggevallen in het kopiëren. Sorry hoor. O+

• frickY
Als dat het geval was was het geen enkel probleem. Maar meestal gaat het gepaard met gegier en getier.
wat let je om hem te muten
Dat hij 99% van de tijd, behalve wat arrogante opmerkinge dan, ontzettend nuttige info over de voice geeft. Het betreft alleen een bepaald temperament richting spelers die niet doen wat in zijn ogen het beste is.
Nogmaals. Ik waarschuwde de nieuwe speler dat niet iedereen zijn mening altijd even genuanceerd verkondigt op de GoT. Dat doe ik mijns inziens volkomen terrecht.

Ben blij dat Koeitje zelf het in ieder geval wel goed lijkt te lezen en reageert zonder "zeik"-beschuldigingen

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:21
Hmm ik ga het ook maar eens spelen weer :). Toch alweer een jaartje geleden nu oid.

If it aint broke, fix it till it is!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-10 11:54
Gister The Orange Box aangeschaft, wat is dit een vet spel zeg. Ik dacht dat het redelijk brak zou draaien op mn gforce 6600 met een amd 1800 maar dit valt met directx 8.1 enorm mee. Ik hop 1 dezer dagen ook wel even langs op de GoT server. Soldier is mn favo class tot nu toe, maar ach, ik moet ze allemaal nog wat leren kennen :+

Verwijderd

T!m0n schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 19:17:

Nog een hint van wat nieuws (of het moet iets betekenen) :
tf_heavy_eat_sandwiches.png
Had iemand maanden geleden op steamforum gepost, een suggestie om de hwg een sandwich te geven die health geeft als tie em eet ;)

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Vaak misbruik ik de scout op grote maps om de tegenstander rond de spawn lastig te vallen. Het levert je een gigantisch slechte ratio op (afgelopen weekend had ik 19 kills tov 61x dood :+) maar het zorgt ervoor dat je tegenstander weer omdraait naar de spawn voor health of hij loopt door met damage. Het zorgt er sowieso voor dat er 1 of meerdere enemies even worden opgehouden, wat ervoor kan zorgen dat je eigen team netjes terug kan vallen naar het volgende point bijvoorbeeld.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Okasha
  • Niet online
Venxir schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 19:49:
Hmm ik ga het ook maar eens spelen weer :). Toch alweer een jaartje geleden nu oid.
Ik vind het met soldier echt wel wat lastig om echt effectief te zijn met die raketten, je kunt er wel enorm mee storen, en heb paar directe hits gehad, maar toch relatief laag. Terwijl ik zelf vrij veel door rockets gekilled word. Ken de tip dat je op de vloer moet schieten overigens, maar zo heb ik nog nooit iemand dood gekregen

• LUH-3417
  • Niet online
Nieuwe Payload-map bekend gemaakt:

Badwater Basin is a Payload map focusing on more open spaces and less chokepoints than Gold Rush. (A) Right out of the gate is a multi-level area where the Blu team needs to control the high ground while moving the cart through a tunnel below. This open area has few natural choke points, allowing Scouts, Soldiers, and Demomen to move creatively through the space, forcing the Red team to rapidly respond to choices made by Blu. (B ) As the track winds its way into tighter spaces, vertical control becomes more important. Each successive checkpoint requires the Blu team to take control of defensive positions above the track, usually occupied by Red Engineers. (C) Eventually the track winds down and a large basin which the Blu team must assault from all sides in a final push to destroy the Red base.

Unlike Gold Rush, where the track is split into three separate stages, Badwater Basin uses a single large stage with several checkpoints. As a result, the Blu team is highly encouraged to push the cart hard after beating their way through the Red defensive line.

Bron: http://steamgames.com/tf2/heavy/badwater.htm

• Ame_thyst
Wat een nauwkeurige en doordachte beschrijving zeg. Merk je dat er niet zomaar wat in elkaar wordt geflanst maar echt over van alles wordt nagedacht.

@ frickY
Groot deel van de ochtend en middag op mijn server gezeten en ja hoor, je hebt gelijk! Met wat geduld komen er altijd wel wat mensen!
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:18:
[...]

Ik zal er vanavond eens kijken!
Helaas was er vanavond iets met de server, hij draaide wel maar met de configuratie was het een en anders mis dus ben daar mee bezig geweest. Hoop morgen weer veel op de server te zitten dus ik zie je misschien nog wel eens langskomen!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Eventjes polsen voordat ik een topic maak op tf.be zouden meer mensen op #3 spelen moest er geen class limit van 2 zijn & moest rtv enabled zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okasha schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:42:
[...]

Ik vind het met soldier echt wel wat lastig om echt effectief te zijn met die raketten, je kunt er wel enorm mee storen, en heb paar directe hits gehad, maar toch relatief laag. Terwijl ik zelf vrij veel door rockets gekilled word. Ken de tip dat je op de vloer moet schieten overigens, maar zo heb ik nog nooit iemand dood gekregen
Hoge positie schieten maakt aimen makkelijk. En als iemand de lucht in wordt gejuggeld schiet hem dan in de lucht neer met een rocket, dat is lastig als de persoon met opzet rocketjumped maar als jij hem juggeld heeft hij geen momentum en raak je hem zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

En je kan altijd mikken op hun voeten i.p.v. hun lichaam.
Rockets doen splash damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Venxir schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 19:49:
Goede timing Venx ;) Heavy update volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Simon Verhoeven schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 23:23:
Eventjes polsen voordat ik een topic maak op tf.be zouden meer mensen op #3 spelen moest er geen class limit van 2 zijn & moest rtv enabled zijn?
Ik speel op elke server waar plek is, een leuke map draait, een lage ping heeft, en waar al ongeveer 5 anderen aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Gisteravond erg gelachen op castle. Eerst een rondje all engi, daarna all pyro, all demo, all heavy, all medic, all spy, all scout en all sniper. Thuis nog een paar grappige screens, ik zal ze vanavond wel even posten. All spy werkte verbazingwekkend goed en all sniper deed het niet al te best in de aanval op castle. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

GonzoNL schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:00:
Gisteravond erg gelachen op castle. Eerst een rondje all engi, daarna all pyro, all demo, all heavy, all medic, all spy, all scout en all sniper. Thuis nog een paar grappige screens, ik zal ze vanavond wel even posten. All spy werkte verbazingwekkend goed en all sniper deed het niet al te best in de aanval op castle. :)
die sniper aanval was epic fail :D :P Maar wel super leuk :')

Andere team had geen idee wat er gebeurde, maar we hadden wel lol!

Met het all medic rondje hadden Koei en ik ook nog een leuke actie :+ Allebei ubersaw en elkaar om de beurt uberen en achter mensen aanrennen met de ubersaw om zo de uber weer vol te krijgen :P _O-

Had last van mijn buik van het lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Met die medics verdenk ik mezelf er van dat ik ubers op mensen gebruikte die ubers op mij gebruikte. :) ook de opmerking in team chat van iemand "zoveel medics, krijg ik nog geen healing".

Praat me niet van ubers, gisteravond net iets te lang doorgespeeld, op een gegeven moment vergat ik een uber aan te zetten. Nou ja, eigenlijk dacht ik dat ik hem al aangezet had (sorry Mistav), kort daarna toch maar naar bed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 17:33

Fuelke

Forza Ferrari

Denk ook dat de eerste keer was dat ik 4x binnen de time limit castle heb kunnen beginnen. Attack als blue was er op en erover, en als red was het een makkelijke defence.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Gisteravond op PL Dustbowl had, in de derde stage, het rode team pakweg 4 a 5 sentryguns om de hoek staan... Twee in dat gat in de muur en twee op de trap. Is daar Uberhaupt (haha, Uber...) doorheen te komen? Met één uber lukt het niet, omdat je weggeblazen wordt, maar het lijkt me dat een tweede even hard weggeblazen wordt? Je kan de medics voorop laten lopen, maar die hangen binnen twee tellen achteraan de map, waarna de demoman getarget worden en weggeschoven worden. Je kan hooguit twee sticky's goed mikken, de rest flep je in het wilde weg rond. Hoe moet je als team zoiets oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:12

Shabbaman

Got love?

Een heavy ofzo wordt minder snel weggeblazen. Die sentries schieten op de meest nabije speler, dus de rest van het team ongestraft stickies spammen. Gewoon rushen met z'n allen. Mensen lopen alleen meestal niet mee als er aan iemand anders een uber gegeven wordt.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-10 18:26

Pinjataaa

Hit me!

2x heavy met uber, maar dan zijn er van die irritante demo's die je de lucht in blazen waardoor je alsnog weg geblazen wordt. Uber pyro doet het wel goed denk ik, als je maar niet springt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Inderdaad meerdere ubers tegelijk timen. Sentries tracken maar 1 persoon, de ander heeft vrijspel.

Ook krijg je minder knockback van sentries die van boven op je schieten. Sentries die je van onder raken hebben meer de neiging je te lanceren. Crouchen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooooh nog maar een paar daagjes en de server zit vol met potentiele headshot slachtoffers *O* schiet eens op met die heavy update zou ik zeggen.

Maar die 4 sentries uitschakelen dat is toch niet zo'n probleem ? 2 goed geplaatste ubers moet echt meer dan genoeg zijn zolang de rest van het team dan ook maar meewerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 17:33

Fuelke

Forza Ferrari

Het waren er op een gegeven moment 5-6 dacht ik. Volgens mij zijn we er uiteindelijk wel doorgeraakt?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:39:
Oooooh nog maar een paar daagjes en de server zit vol met potentiele headshot slachtoffers *O* schiet eens op met die heavy update zou ik zeggen.

Maar die 4 sentries uitschakelen dat is toch niet zo'n probleem ? 2 goed geplaatste ubers moet echt meer dan genoeg zijn zolang de rest van het team dan ook maar meewerkt ;)
Alsof jij moeite hebt hoe dan ook headshots te maken :+

Ik vind je soms nog steeds een beetje eng hoor, het hoekje omkomen en mij meteen knallen. Maar ik begin er beter in te worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Notna schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:48:
[...]

Alsof jij moeite hebt hoe dan ook headshots te maken :+

Ik vind je soms nog steeds een beetje eng hoor, het hoekje omkomen en mij meteen knallen. Maar ik begin er beter in te worden >:)
Zodra ik één keer door Moonroach ge-headshot ben, probeer ik in een volgend leven rond het gebied waar ik geraakt ben zoveel mogelijk te springen, kruipen en kruipspringen... en toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik probeer het gebied veelal te ontwijken, maar als medic heb ik meestal een groot kruis op mijn voorhoofd met daarboven de tekst: BULLET GOES HERE.

Overigens wist ik niet wie ik laatst vervelender vond, Moonroach of Notna :) Als de één het niet deed, deed de ander het wel.

[ Voor 30% gewijzigd door GonzoNL op 15-08-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-10 22:46
Pinjataaa schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:42:
2x heavy met uber, maar dan zijn er van die irritante demo's die je de lucht in blazen waardoor je alsnog weg geblazen wordt. Uber pyro doet het wel goed denk ik, als je maar niet springt
uber pyro komt ook niet in de buurt van 4-5 sentries bij elkaar.
Ik ben meestal soldier op dustbowl stage3 offence. Ik wacht gewoon tot er iemand ubert als er alleen sentries rechts staan.
ren/rocketjump dan helemaal naar links als de sentries gehakt maken van de uber poging. en dan helemaal vanaf links achter de senties neerschieten (uit hun range).
moet je natuurlijk niet moonroach ofzo in het andere team hebben zitten, dan kop je zo een kogel terug...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Laatst online: 26-10 11:56
rtv? badlands? iemand? :Y)

Dat was echt erg, gisteravond :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
offtopic:
Heb gezocht of ik via sourcemod RTV uit kon zetten maar lukte niet, en Brain reageerde helaas niet. Was stront irritant :r

Hebben meer mensen overigens wel eens dat ze gesniped worden terwijl ze de hoek al om zijn? Gebeurd mij namelijk eng vaak, terwijl mijn rates meen ik toch goed met de server mee lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
frickY schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:47:
offtopic:
Heb gezocht of ik via sourcemod RTV uit kon zetten maar lukte niet, en Brain reageerde helaas niet. Was stront irritant :r

Hebben meer mensen overigens wel eens dat ze gesniped worden terwijl ze de hoek al om zijn? Gebeurd mij namelijk eng vaak, terwijl mijn rates meen ik toch goed met de server mee lopen.
Yup volop irritant dat RTVen, ben gelijk de hele avond maar opgehouden.

En yup op gesniped om hoekjes. In zo'n beetje elke online shoot em up is dit aan de orde, moet ik er wel bij zeggen dat het in TF2 zeldzaam is.

Kan iemand mij trouwens op dat teamfortress.be toevoegen aan tweakergroep zodat ik toegang kan krijgen tot het recruitment topic?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:47:
Hebben meer mensen overigens wel eens dat ze gesniped worden terwijl ze de hoek al om zijn?
Ik krijg soms wel eens het idee dat de hitboxes wat achter lopen op de animaties.. Maar het is niet zo erg bij TF2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Hitboxes bij TF 2 zijn (net als bij CSS) niet geheel accuraat. Als je weet waar ze zitten kan je er vooral als sniper zijnde goed op inspelen.

CSS is bijv. echt een ramp. De hitboxes daarvan zijn echt bizar....

zie ook:
http://www.youtube.com/watch?v=fdRpYaQA8cU (voor CSS)

http://www.wegame.com/watch/TF2_Hitboxes/ (voor TF2)

bij TF 2 is het wel een stuk minder......

Vandaar ook dat je het fenomeen ziet dat als een spy net cloacked, je hem doodschiet in cloack, je nog het model in 'smoke' ziet rennen in de lucht soms. Hitboxes bewegen sneller dan de suer dat doet. Daarom heb je soms ook van die onmogelijke kills...
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:26:
[...]

Rofl niet erg bij tf2 hahaha sorry maar de hitboxen bij tf2 ijlen behoorlijk na het daadwerkelijke model, het verschilt per class hoeveel.... maar het kan soms oplopen tot +/- 0,4cm.
What he said ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Notna op 15-08-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:05:
[...]

Ik krijg soms wel eens het idee dat de hitboxes wat achter lopen op de animaties.. Maar het is niet zo erg bij TF2..
Rofl niet erg bij tf2 hahaha sorry maar de hitboxen bij tf2 ijlen behoorlijk na het daadwerkelijke model, het verschilt per class hoeveel.... maar het kan soms oplopen tot +/- 0,4cm.
Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.