[PC] Team Fortress 2, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste
Acties:
  • 53.266 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:26

Pinjataaa

Hit me!

Ik dacht al zoiets te merken, ik kon laatst als pyro gewoon naast de sentry staan en toen hij volledig naar me toe gericht was, was hij al stuk :S Ik vond de sentry als best zwak, maar nu kan je gewoon tegen dat ding aanlopen en kapot slaan. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10 08:35
Truuk is nu dan ook de sentry op zo een afstand van de hoek te plaatsen dat jij dusdanig veel tijd nodig hebt er naar toe te lopen dat de sentry al naar jouw kant gedraait kan zijn.

Helaas zijn er maar weinig plekken waar de vijand maar vanaf 1 kant kan naderen en je ook voldoende afstand kunt nemen, zonder dat de sentry zichtbaar is voor vijanden die out-of-range staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Klopt, maar als je dan tegen bijvoorbeeld Mistav speelt met zijn scout, dan gaat hij heel snel heen en weer en dan schiet hij mijn sentry kapot met zijn handgun. Die sentry is zo traag dat hij gewoon geen kans heeft. En om nu de hele ronde bij je sentry te hangen is ook zoiets, dat verveeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Toch zijn ze aardig sterk als er vier of vijf op de laatste cap van Fastlane staan, zoals gisteren. Was echt geen doorkomen aan. Dan krijg je een uber, maar met een tegenwind van 20 raketten en 10.000 kogels per seconde kom je geen stap vooruit.

Uiteindelijk wonnen we de ronde nog wel, volgens mij door een goede spy-actie van Cipher en twee ubers tegelijk. Was wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Oh, dat was het potje waar ik boven in het hoekje geblazen was en 'flying doctor' aan het spelen was.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Net nog wat aan het oefenen geweest op rocketjumpen.
Moet nog redelijk wat oefenen op de boog & meer dan 1 rocketjump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

GonzoNL schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:04:
Oh, dat was het potje waar ik boven in het hoekje geblazen was en 'flying doctor' aan het spelen was.
Haha dat zag er leuk uit ja :p Alleen het liep niet goed af, voor jou :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pinjataaa schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:09:
Klopt, maar als je dan tegen bijvoorbeeld Mistav speelt met zijn scout, dan gaat hij heel snel heen en weer en dan schiet hij mijn sentry kapot met zijn handgun. Die sentry is zo traag dat hij gewoon geen kans heeft. En om nu de hele ronde bij je sentry te hangen is ook zoiets, dat verveeld.
Zoals eerder gezegd, je shotgun gebruiken ipv achter je sentry blijven schuilen. En als je je "kamp" ver genoeg naar voren hebt staan kan je een kleine forward base worden. Alles behalve saai imo :) ,maar ik ben een van de weinige mensen die graag engineer speelt. (en dan niet een engineer die op 2 fort in de intel room zit :( )

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-10 13:06
Ik speel ook graag engineer, na de aankomende engineer update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat probleem met turning speed van SG's bestaat nog niet zo eens zo lang, tenminste pas met de pyro update viel het me op dat SG's langzamer leken te "reageren"(draaien). Onder de juiste hoek kon je altijd al SG's circle-strafen maar sindsdien kan je ook twee vlak naast elkaar staande SG's strafen. Zoiets had vroeger nooit gewerkt.

Belangrijk is dat je weet dat een engineer een support rol heeft en tijd nodig heeft om dingen op te zetten. Zonder SG zijn engineers vreselijk kwetsbaar. Daarom is het wel handig om even rond te hangen als een engineer nog bezig is.
Wat betreft SG placement is het altijd een afweging tussen de huidige locatie wat je team gaat doen, meelopen of hier neerzetten? Soms zet ik een een SG gewoon bij de frontlinie neer om de boel een beetje af te leiden of voor wat rugdekking . Ok een lv1 SG is vrij kwetsbaar maar meestal al genoeg om ervoor te zorgen dat er geen scouts in de buurt komen.

Voor combat raad ik als engineer aan op afstand te vertrouwen op je pistol ipv shotgun. Deze is op medium/long afstand veel effectiever. Je kan altijd nog terugvallen op je shotgun.

Maar de mooiste acties zijn als engineer toch de commando acties. Achter de linies sluipen en daar op een rustige plek een teleport neerzetten. :)

[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 01-08-2008 13:16 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
CapTVK schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:14:
Dat probleem met turning speed van SG's bestaat nog niet zo eens zo lang, tenminste pas met de pyro update viel het me op dat SG's langzamer leken te "reageren"(draaien). Onder de juiste hoek kon je altijd al SG's circle-strafen maar sindsdien kan je ook twee vlak naast elkaar staande SG's strafen. Zoiets had vroeger nooit gewerkt.

Belangrijk is dat je weet dat een engineer een support rol heeft en tijd nodig heeft om dingen op te zetten. Zonder SG zijn engineers vreselijk kwetsbaar. Daarom is het wel handig om even rond te hangen als een engineer nog bezig is.
Wat betreft SG placement is het altijd een afweging tussen de huidige locatie wat je team gaat doen, meelopen of hier neerzetten? Soms zet ik een een SG gewoon bij de frontlinie neer om de boel een beetje af te leiden of voor wat rugdekking . Ok een lv1 SG is vrij kwetsbaar maar meestal al genoeg om ervoor te zorgen dat er geen scouts in de buurt komen.

Voor combat raad ik als engineer aan op afstand te vertrouwen op je pistol ipv shotgun. Deze is op medium/long afstand veel effectiever. Je kan altijd nog terugvallen op je shotgun.

Maar de mooiste acties zijn als engineer toch de commando acties. Achter de linies sluipen en daar op een rustige plek een teleport neerzetten. :)
Op Granary kan tijdens de eerste battle om het middelste punt een LVL1 sentry veel uitmaken, vooral scouts idd. Hij staat er nooit lang. Maar tegen die tijd ben jij al met je teleporters bezig.

Laatst Lvl 2 van Dustbowl als verdedigende team, eerste point was gecapped. Toen het hele team aan het verdedigen was naar voren gesneaked en een teleporter in het huisje van de 1e cap gezet. Tactisch gezien kan je beter bij je punt blijven en verdedigen. Maar het is wel heel leuk om een pyro bij het spawnpoint te brengen.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Pinjataaa schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:35:
[...]

Haha dat zag er leuk uit ja :p Alleen het liep niet goed af, voor jou :o
Voor mij ook niet echt. Ik was de demoman die vol goede moed en vertrouwen naar beneden sprong en daar plotseling zonder uber tussen vier sentry's en 10 boze, rode mannetjes stond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
LUH-3417 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:02:
[...]

Voor mij ook niet echt. Ik was de demoman die vol goede moed en vertrouwen naar beneden sprong en daar plotseling zonder uber tussen vier sentry's en 10 boze, rode mannetjes stond. :)
haha jah dat was een mooie pot
allen ben ik dom geweest om te switchen na pyro terwijl iemand mijn sg net naar lvl 3 had getimmert :P

heb als pyro nog wel 3 kills gekregen maar uiteindelijk gekilled door de dubbele uber :(

[GoT] XuSeM.nL

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Cabo schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:13:
Ik speel ook graag engineer, na de aankomende engineer update :)
Is daar al wat informatie over dan?? Wat voor update gaat er komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 23:14:
Vreselijk verpestte turning speed van sentries hebben de pyro er enorm goed tegen gemaakt :X . Mogen ze wel weer eens patchen. Turnspeed omhoog. Maar misschien mogelijk maken dat het tracken van een snel persoon moeilijker is (denk sticky jumpende demoman of een scout). Zou het wat leuker maken :).
dan moet je het zeker niet sneller maken ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat dacht je van het bereik van de sentries? Dat is in mijn ogen nog te laag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Weet iemand waar ik de 2 finalewedstrijden van pandemic vs 4kings kan downloaden?
Ik heb de eerste finale al gezien op pwnagetv maar ik zou ze graag op mijn pc hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
ESL-MS-TF2 Finals R1 Pandemic vs 4Kings (528MB)

ESL-MS-TF2 Finals Pandemic vs 4Kings (496MB)

Rechter muis, doel opslaan als ;)
Zijn misschien ook wel torrents van beschikbar die wat sneller downloaden.

//Edit
Had de 2de nog niet gezien, maar hij begint geweldig; "OMG! Alex railed four people"

[ Voor 43% gewijzigd door frickY op 02-08-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Die quad kill was wel meesterlijk ja, die mensen die net doodgegaan waren lagen echt in een deuk.

En dat valt me dan ook op aan de ESL, blijkbaar mag je daar gewoon de chat gebruiken als je daar zin in hebt. Volgens mij mag in CAL alleen de leider chatten met de andere leider, verder niks.

[ Voor 50% gewijzigd door Tsunami op 02-08-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dan kudo voor de ESL. Beetje lol moet kunnen hoor.

Was wel verbaasd toen een demo 2 stickies gebruikte om op het dak van cpB (gravelpit) te komen, terwijl dat makkelijk met 1 sticky kan. Hij ging dood door een blast van een rocket toen hij een medic aanviel. Als hij 1 sticky had gebruikt was hij waarschijnlijk niet dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 04:58:
[...]

dan moet je het zeker niet sneller maken ;>
Jij snapt niet helemaal wat ik bedoel, heb het ook niet goed uitgelegd. Tracking van targets gaat sneller, maar de sentry heeft problemen met echt snellere doelen en daarop tracked tie minder snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:36
Sentry's zijn imo vrij goed, maar je moet ze heel goed gebruiken. Of als verdedeging, maar beter is nog, om ze op een sneaky plekje te zetten. In het 2e deel op Goldrush, heb ik daar met een andere engineer 2 sentrys in het raam gezet. Als je er dan 2 Dispensers bij zet, en je daar die dingen blijft repareren, dan komt er niemand meer langs.

Helemaal leuk is om als engi een basis achterin bij Goldrush te zetten, bij die gang daar achterin. Als je daar een dispenser + sentry + teleport exit hebt staan, dan is je team bijna zeker van de overwinning :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totdat een demoman en een medic even besluit dat het nu wel genoeg is geweest. Goede verdediging bestuit uit meer dan alleen een stel sentries. Als je graag wilt verliezen moet je op sentries vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Killzone
Ah, dan ben jij damir? Die andere sentry was de mijne.
Helaas heeft Koeitje gelijk en was het aanvallende team gewoon niet zo goed bezig, want ze zijn best makkelijk te pakken. Een demo kan zowel vanaf de trap vanachter de dozen spammen, maar ook van achter/beneden. Maar in die ronde deden ze het inderdaad prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Jezus het niveau op de GoT server is de laatste 2 maanden toch echt rot aan het worden.
's avonds gaat het soms nog maar het is ook achteruit aan het gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchmega schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:50:
Wat dacht je van het bereik van de sentries? Dat is in mijn ogen nog te laag....
het is geen auto aim sniper gun.
long range lol ;>
als iets tbh moet verandert worden is dat als er 10 sentry's op 1 plek staan knockback effect niet meer is dan 1 sentry gun ;>
vind sentry gun nogal abused vaak ;>
Simon Verhoeven schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 19:12:
Jezus het niveau op de GoT server is de laatste 2 maanden toch echt rot aan het worden.
's avonds gaat het soms nog maar het is ook achteruit aan het gaan.
komt ook dat veel op momment niet spelen.
ik zelf speel ook wat minder laaste tijd ;>
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:39:
[...]

Jij snapt niet helemaal wat ik bedoel, heb het ook niet goed uitgelegd. Tracking van targets gaat sneller, maar de sentry heeft problemen met echt snellere doelen en daarop tracked tie minder snel.
dan nog tis goed zo als het is op momment ;>
zulke grote problemen heeft engineer ook weer niet anyway.
zou die veel minder gespeelt worden.
op momment is most played class volgens tf2 stats ;>
http://steampowered.com/status/tf2/tf2_stats.php

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens naar points/kills/assists/captures per hour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de oranje doos aangeschaft, enerzijds voor HL2:E1&2, maar zeker ook om Team Fortress 2. Heb het niet lang kunnen spelen, maar het zag er wel erg cool uit. Ik zal de GoT server wel eens bezoeken, hoewel ik niet super goed zal zijn vrees ik, daarnaast speel ik ook BF:2 (wat volgens mij de best multiplayer FPS is die ik ooit gezien heb moet ik zeggen.

Dit is in ieder geval echt fun, ik hou ook van de grafische stijl, ben dan ook erg benieuwd naar BF:Heroes :D. Weet nog niet welke class is zal spelen, ik probeer nog maar wat uit, ik heb wel een zwak voor de Hardware Guy, Pyro probeer ik wel, maar tot nu toe lees ik dat die class redelijk overpowered is, niet aan mij besteed dus. Ik krijg ze wel plat :D.

Ik geloof dat voorlopig mijn online naam Ayreon is ... maar ik ga dat nog wijzigen ... vroeger gebruikte ik vaker FartingBob ... met BF:2 heb ik mijn karakter Shooter_Of_Bullets genoemd, niet briljant of zo, maar hij bevalt wel :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Is het niet een idee om iedereen met z'n 'alternatieve nickname' in de TS op te nemen ofzo, de mensen die in elk geval regelmatig de server bezoeken? Lijkt me leuk om te weten wie wie nou is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 22:54:
Kijk eens naar points/kills/assists/captures per hour.
kijk eens hoeveel punten engineer krijgt met met hlstats.
maar dan nog punten bepalen niet altijd wanneer iemand class speelt.
je kunt 100 punten krijgen als je kamikaze per keer in enemy team gaat 2 kills krijgt en dood gaat.
maar blijft dan nog steeds saaie class.
oftewel punten zou meer team points moeten worden.
die je alleen kan scoren met team work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:36
frickY schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 19:04:
@Killzone
Ah, dan ben jij damir? Die andere sentry was de mijne.
Helaas heeft Koeitje gelijk en was het aanvallende team gewoon niet zo goed bezig, want ze zijn best makkelijk te pakken. Een demo kan zowel vanaf de trap vanachter de dozen spammen, maar ook van achter/beneden. Maar in die ronde deden ze het inderdaad prima :)
Nee dat was op een of andere ''Beautifull Girl'' server, met een gare Chuck Norris :+ . In ieder geval ligt het niveau daar redelijk hoog, en ons team was al vrij ver vooruit, dus hadden de demomans geen kans om die sentrys in de ramen kapot te maken.

Wat altijd wel goed werkt tegen sentrys als je ze kan raken (zeker als er een engineer bij staat) is een Sniper. Eerst snipe je de engi neer met een volgeladen headshot, daarna met 2 volgeladen schoten knal je z'n sentry en andere gebouwen kapot :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10 19:53
Killzone schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 06:04:
Wat altijd wel goed werkt tegen sentrys als je ze kan raken (zeker als er een engineer bij staat) is een Sniper. Eerst snipe je de engi neer met een volgeladen headshot, daarna met 2 volgeladen schoten knal je z'n sentry en andere gebouwen kapot :) .
Zo ongeveer deed men dat vroeger op bv dustbowl in TFC. Twee snipers bij het hek die hun rifle gecharged hadden en wanneer het hek open ging tegelijk op dezelfde sentry schieten, de engi hoeft niet direct dood. Het was wel een suicide actie want je ging toch direct dood daarna door alle grenades, rockets etc. In TF2 stelt het niks voor.

Verder ben ik het er wel mee eens dat het bereik van een sentry veelste laag is. Volgens mij hadden ze vroeger bijna onbeperkt range. Daarnaast kon je met een goed conc of pipebomb jump langs een sentry komen zonder geraakt te worden. Ik vind het dus ook jammer dat dat niet echt meer kan met een demo. Ook kun je niet meer voorzichtig om het hoekje kijken en op de sentry schieten zonder dat hij terug schiet. Wat ook wel jammer is dat je je dispencer niet meer als bom kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:53:
Gisteren de oranje doos aangeschaft, enerzijds voor HL2:E1&2, maar zeker ook om Team Fortress 2. Heb het niet lang kunnen spelen, maar het zag er wel erg cool uit. Ik zal de GoT server wel eens bezoeken, hoewel ik niet super goed zal zijn vrees ik, daarnaast speel ik ook BF:2 (wat volgens mij de best multiplayer FPS is die ik ooit gezien heb moet ik zeggen.

Dit is in ieder geval echt fun, ik hou ook van de grafische stijl, ben dan ook erg benieuwd naar BF:Heroes :D. Weet nog niet welke class is zal spelen, ik probeer nog maar wat uit, ik heb wel een zwak voor de Hardware Guy, Pyro probeer ik wel, maar tot nu toe lees ik dat die class redelijk overpowered is, niet aan mij besteed dus. Ik krijg ze wel plat :D.

Ik geloof dat voorlopig mijn online naam Ayreon is ... maar ik ga dat nog wijzigen ... vroeger gebruikte ik vaker FartingBob ... met BF:2 heb ik mijn karakter Shooter_Of_Bullets genoemd, niet briljant of zo, maar hij bevalt wel :D.
Pyro is niet over powered je moet er gewoon enige "skills" voor opbouwen. en dan is een pyro aardig sterk maar een beginner gaat niet veel scoren met een pyro als je niet weet hoe je met een pyro moet spelen.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Dispencers en alle andere gebouwen kan je wel detonaten op eigen commando, timing is dan echter wel van belang.. ;)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Doen ze bij die ontploffing dan ook schade aan enemy's die erbij staan? Ik heb het nog nooit zien gebeuren, maar het zou wel tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Dr liep gisteren een nieuw soort spy op de GoT servers rond: de 'Healing Spy'. Zijn natuurlijke habitat is dichtbij andere spelers. Als deze niet opletten grijpt hij echter zn kans:

Afbeeldingslocatie: http://i66.photobucket.com/albums/h276/Fl4pp13/Model_glitch.jpg
Gentlemen? :P

Eigenlijk was het gewoon een model glitch. Medic model kwam eruit te zien als bovenstaand.

Vanavond was leuk potje, aantal hele mooie acties voorbij zien komen, onder andere op Castle. Andere mooie actie van het andere team op Fastlane: van een dikke battle bij Blu zn laatste cap naar een hele dikke battle bij Red zn laatste cap binnen 5 minuten, in een keer helemaal doorgestoomd. Vervolgens wisten we ze wel weten af te houden tot stalemate, waarbij iedereen op de cap ging staan taunten :+
En wat ziet de crabwalk er grappig uit, zo hard om gelachen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Esnmk6cQkyLrHjuC4fo5DW7M/full.png

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:51

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
We waren als rood team de tel kwijt hoe vaak we je ubered hebben zien lopen Koe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

frickY schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:04:
We waren als rood team de tel kwijt hoe vaak we je ubered hebben zien lopen Koe ;)
Zeg dat wel. Eerste keer rond cap4, ik dood, vervolgens gerespawned, teruggevallen naar cap 3, zie ik je weer uberen, terugvallen naar cap2, daar aangekomen kom je weer geuberd kogels sproeien 8)7 Nou ja, was een mooie actie iig.

Ik heb trouwens zin in de heavy pack, want met dit soort acties zie je dus hoe nuttig de heavy kan zijn, als er een medic aan ze kont hangt. Hopen dat je hiertoe ook een beetje in staat bent met de nieuwe unlockables.

[ Voor 20% gewijzigd door Fl4pp13 op 05-08-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:01
eindelijk mn eigen team fortress 2,
k zat bijna 24/7 bij mn buurman, vrienden dit te spelen :P
anyway, ik zie jullie morgen wel. kom ik lekker op de Got server spelen.
heb wel eens zin in een spelletje van een wat hoger niveau dan de servers waar ik ben geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wtf. ik heb net met jou zitten COD4'en of niet? :D

Ik moet TF2 btw ook nog maar eens gaan aanschaffen. Die rare versies op Litouwse servers zijn ook maar niks eigenlijk. O-)

vv Sgoed. ;) En zet je DM eens aan joh. :)

[ Voor 66% gewijzigd door Drawer op 05-08-2008 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:01
HEEJ, jha! xD woei!
jha zat ik ook een tijdje op te spelen, maar ik speelde het echt al een tijdje, dus ik vond het wel terecht om het te kopen.
(jij haat echt granaten in COD he :P ik zie je daar nog wel *knipoog* :P)

[ Voor 32% gewijzigd door rubbieus op 05-08-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:37:
Totdat een demoman en een medic even besluit dat het nu wel genoeg is geweest. Goede verdediging bestuit uit meer dan alleen een stel sentries. Als je graag wilt verliezen moet je op sentries vertrouwen.
Hoe ik een goede verdediging zie. Twee engineers met twee sentries. Als er een uber demo komt gewoon een counter uber heavy zodat je niet omver gelopen wordt door de rest van het tegenstanders team. De engineers vluchten even en bouwen in notime samen even een nieuwe lvl3 sentry. Ik zie een sentry meer als een veilige basis waar spelers met weinig health voor cover kunnen zoeken en om te voorkomen dat een willekeurige scout of spy in een keer de cap oploopt. Een verdediging met een engineer vind ik altijd veel simpeler spelen dan zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Je dominate z'n ping overigens ook aardig.

Ik zag je gisteren bezig. Zag er goed uit, maar vanuit het verliezende team is het toch irritant als je Koeitje met een goede medic (kreeg die rotzak maar niet meer) alles ziet slachten. Feit dat een stuk of wat Mexicanen (?) constant 'Andalé!' over de voicechat aan het roepen waren, werkte ook niet sfeerverhogend. Heel vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Echt? Ik dacht dat die idioten Indiers of zo waren als ik hun accent hoorde.
Trouwens LUH zoveel maakt ping niet uit.
Uit ondervinding kan ik zeggen dat tot rond de 150 speelbaar is.

[ Voor 41% gewijzigd door Simon Verhoeven op 05-08-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
[-]August 4, 2008 - Team Fortress 2 Update Released (8/04/2008)

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

Fixed _resetgamestats command causing server crash.

Fixed clients earning achievements when a player they've recently damaged suicides

Niet echt een 'heavy' update... huhuhu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 17:33

Fuelke

Forza Ferrari

Maakte onlangs nog wel leuke screenie

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/TF2_screen.jpg

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Fuelke schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:53:
Maakte onlangs nog wel leuke screenie

[afbeelding]
waar is zijn arm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Haha, idd cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk wisselt hij net van wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-10 10:51
Cheat !!! Demoman met rocket launcher en maar 1 arm ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:23:
[...]
Waarschijnlijk wisselt hij net van wapen.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Gisteren weer op Steel rondverdwaalt en af en toe een verbaasde vijand tegengekomen. Is er een manier waarop rood naar capture punt A kan komen? Ik kan het maar niet vinden...

Heeft iemand een plattegrond van die map? Volgens mij is hij wel leuk om te spelen, als je hem kent, maar zolang je hem niet kent, voel je je als één van die figuren in Cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-10 19:57
LUH-3417 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:22:
Gisteren weer op Steel rondverdwaalt en af en toe een verbaasde vijand tegengekomen. Is er een manier waarop rood naar capture punt A kan komen? Ik kan het maar niet vinden...

Heeft iemand een plattegrond van die map? Volgens mij is hij wel leuk om te spelen, als je hem kent, maar zolang je hem niet kent, voel je je als één van die figuren in Cube.
Vanuit de spawn staat punt A gewoon aangegeven. Dat zou dus geen probleem moeten zijn, kwestie van de bordjes volgen. ;)

Steel is voor mij af en toe ook nog wel een doolhof, vooral C, D en E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Laatst online: 26-10 12:37
Is idd een lastige map de eerste paar keer. Dit komt vooral omdat de spawn van rood verschuifd als blauw punt B pakt. Maar als blauw deze nog niet heeft, kan je zo van de spawn naar A lopen (uit mijn hoofd de rechter uitgang van spawn).

[ Voor 3% gewijzigd door Become op 11-08-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Bizar... ik heb echt die hele basis rondgelopen naar mijn idee, en ik zie inderdaad borden van B, C, D en E, maar A kwam ik nooit tegen. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

LUH-3417 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:20:
Bizar... ik heb echt die hele basis rondgelopen naar mijn idee, en ik zie inderdaad borden van B, C, D en E, maar A kwam ik nooit tegen. Raar.
Haha ik had hetzelfde probleem, ik kwam telkens op de raarste plekken uit, maar niet op A..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Pinjataaa schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:55:
[...]

Haha ik had hetzelfde probleem, ik kwam telkens op de raarste plekken uit, maar niet op A..
Toch ben ik jou en je vervelende vlammenwerper gister vaak genoeg tegengenomen! Niet alleen op Steel, maar ook op de PL Dustbowl daarvoor. Dat je me niet viervoudig aan het dominaten was snap ik niet, want ik ben volgens mij de helft van de keren door jouw toedoen dood gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

LUH-3417 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:03:
[...]

Toch ben ik jou en je vervelende vlammenwerper gister vaak genoeg tegengenomen! Niet alleen op Steel, maar ook op de PL Dustbowl daarvoor. Dat je me niet viervoudig aan het dominaten was snap ik niet, want ik ben volgens mij de helft van de keren door jouw toedoen dood gegaan. :)
Haha :D Je had mij ook regelmatig met je stickies hoor!
Die pyro bevalt me wel goed, hiervoor speelde ik er nooit mee :p Lekker door de vijandelijke groepen heen rennen, overal vuur :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer terug na 7 maanden studie & plezier in Zuid-Oost Azie!

Inmiddels natuurlijk wel uit de [GoT]-community gegooid, dus ik heb al een verzoek gedaan tot herintreding... Hopelijk lukt dat; ik heb een hoop leuke uurtjes vergooid op de [GoT]-server voordat ik wegging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/84.244.189.237:27017/image/default/tf2-03.png

zijn er nog mensen die op GoT server 3 spelen.
het is namelijk een beetje dooie boel op die server :'(

[ Voor 26% gewijzigd door dragon9114 op 11-08-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Op een server zonder crits en een class limit? Nee natuurlijk speelt daar niemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon9114 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:11:
[afbeelding]

zijn er nog mensen die op GoT server 3 spelen.
het is namelijk een beetje dooie boel op die server :'(
Als de limit naar 3 gaat kom ik wel :). Zal morgenavond eens gaan idlen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik heb me gisteren erg vermaakt met al die gare maps en teams. Raar dat ons all-engineer team op Dustbowl niet echt goed presteerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
LUH-3417 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:56:
Ik heb me gisteren erg vermaakt met al die gare maps en teams. Raar dat ons all-engineer team op Dustbowl niet echt goed presteerde.
helemaal in de pan gehakt ;( maar het was wel een heerlijke chaos met al die sentries :P...

Ik vond gisteravond pro granery wel leuk, de laatste cap hebben we nog best lang volgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
falcon4ever schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:10:
[...]

helemaal in de pan gehakt ;( maar het was wel een heerlijke chaos met al die sentries :P...

Ik vond gisteravond pro granery wel leuk, de laatste cap hebben we nog best lang volgehouden.
Ik vond de negen (niet-werkende) teleporter entranches bij onze spawn wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Het was nog mooier toen we een keer met 12 pyros onder de eerste cap bij stage 2 van dustbowl stonden te wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Die engies waren erg grappig :) Na cap 1 was het gesprek in ons team: "Ik vertrouw het voor geen meter" "Nee, ik ook niet echt".

Al die Demomannen daarna die waren wel erg vervelend. :p

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Welnee. Met zes demoman, twee medics en twee engineers spam je die spawn prima dicht. Zelfs gecloakte spy's kwamen er niet meer doorheen. Stevig regenbuitje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Hehe ja gisteren met al die engie`s

Ikke iedereen helpen met hun sg bouwen zodat we zo wie zoo een lvl 3 sentry hadden
Heb ik een keer hulp nodig want we hadden nog 23 seconden ofzoo gaan die lui allemaal zelf een sentry bouwen en allemaal naast elkaar :p erg dom maar wel dikke chaos.
we werden wel dik gepwnd :P.

un tijdje geleden hadden we ook alleen maar Medic`s in ons team en de tegenpartij ook.
eerst allemaal viool spelen voor n paar mooie screeny`s en ton bownsaw fight op de brug :P
dat was ook wel mooi

Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/803/cpdustbowl0004lx9.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door tooter op 12-08-2008 14:02 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Info over de Heavy update. Tot en met volgende week dinsdag wordt er iets nieuws onthuld. Vandaag is het de (of een?) nieuwe map: cp_steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-10 19:57
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:00:
Info over de Heavy update. Tot en met volgende week dinsdag wordt er iets nieuws onthuld. Vandaag is het de (of een?) nieuwe map: cp_steel.
Dan plaats ik daar meteen even het bericht vanaf www.teamfortress.com bij:
Incoming Heavy!
August 11, 2008 - Robin Walker

We've been a little quiet for the last week as we've put the finishing touches on the Heavy update. We thought the Pyro pack was the biggest we'd be doing for a while, due to the large changes to the Pyro, but the Heavy update has turned out to be even bigger. In addition to the three unlockable weapons and thirty-five achievements for the Heavy, we've got a new game mode with five new maps for it, a new Payload map focusing on more open spaces than Goldrush, and another popular community-made map. Throughout the rest of the week we'll be giving you the details on all this, and if all goes well, you'll have your hands on it shortly afterwards.

The community-made map included in the Heavy update is cp_steel, by Jamie 'Fishbus' Manson. After the Pyro update we received a lot of email telling us how wrong we were in our choices, and cp_steel was an easy next choice due to the way it dominated the suggestions. If you're firing up your email right now to tell us that we never get anything right, please include suggestions of what map(s) we should be looking at next.

We'll be updating A Heavy Update site with more info daily. Stay tuned!
Klinkt goed! :)

In totaal dus:
3 nieuwe wapens voor Heavy
35 achievements voor Heavy
Nieuwe game-mode :o
5 maps voor die game-mode :o
Extra payload-map
Community-map: cp_steel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 21:00

User

S3

***, wat een ***map is dat zeg :( Als je hem nog maar een paar keer gespeeld hebt verdwaal je totaal. Er zitten gewoon doodlopende wegen in, denk je naar punt E te gaan door een pijl te volgen, zit je in een doodlopende gang. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Steel is een leuke map & is prima navigeerbaar als je hem langer dan een kwartiertje gespeeld hebt.
En ik kan maar op 1 doodlopende gang komen & dat is bij a dat gangetje zodat je op E kan snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Simon Verhoeven schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:27:
Steel is een leuke map & is prima navigeerbaar als je hem langer dan een kwartiertje gespeeld hebt.
En ik kan maar op 1 doodlopende gang komen & dat is bij a dat gangetje zodat je op E kan snipen.
Onzin. Van rode spawn naar Cap A = focking impossible en als het dat niet is, mag je het mij een keer voordoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Is toch niets aan?
Je gaat door de linkse deur met de grote A erboven, als je buiten staat 90° naar links draaien en je kijkt naar cap A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Whahaha die tekst op die heavy pagina;
Too much stuff! Must click little links!

Gasten bij Valve nuttigen in ieder geval genoeg koffie lijkt me zo :) Scherpe humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-10 19:07

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Werkelijk waar nog nooit een game gekocht die zo vaak zo snel zo radicaal werd geupdate. Elke maand afgelopen tijd nieuwe wapens/achievements/mappen/gamemodes/etc. En nu zijn ze ook nog bezig met een nieuw theme (daar werd het ook wel eens een keer tijd voor met al die dustbowles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steel is wel okay. Kan ik mee leven.

Maar een nieuwe payload map met meer open ruimte kan ik alleen maar toejuichen *O*

Trouwens nog meligheid op de warserver vanavond
http://www.picamatic.com/...2/09/804474_1280x1024.jpg
(Pic door Xusem)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
lol. Hoe komen die bovenste engineer en scout zo hoog? Gelanceerd door Xusem?

Ben wel blij dat TF2 zo vaak wordt geupdate. Laatste tijd begint het me steeds meer te vervelen en haal ik steeds minder plezier uit het spelen. De updates geven dit altijd tijdelijk weer een boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:38:
lol. Hoe komen die bovenste engineer en scout zo hoog? Gelanceerd door Xusem?

Ben wel blij dat TF2 zo vaak wordt geupdate. Laatste tijd begint het me steeds meer te vervelen en haal ik steeds minder plezier uit het spelen. De updates geven dit altijd tijdelijk weer een boost.
Rode dispencer, en dan crounchjump en scout kon daar ook op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:44

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik _probeerde_ er nog op te komen (zie jumpende soldier aan de rechter kant) Maar die ging fail. Maar toen was de screen al genomen :(

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
pffffffhehe

Afbeeldingslocatie: http://dl.maximumpc.com/comiccon2008/cosplay365_full.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:26

Shabbaman

Got love?

Ik zit net naar een hlstats-eventlog te kijken, en ik zie dat hier op cp_snowpath_b2 voor iedere drie seconde een point captured voor team en speler gelogd wordt. En dat voor iets van vijf minuten. Beetje vreemd. Ik ken die map niet, maar wat voor bug is dit?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Afbeeldingslocatie: http://i181.photobucket.com/albums/x317/SSJAlhazred/Otakon08/HPIM0289.jpg
Rocket jump fail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Nu nog een sniper en/of pyro en mijn dag is compleet, heb namelijk nog nooit iemand als sniper gezien, en pyro is gewoon uber ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-10 21:09

Wiebbe

<none />

Die medic mag van mij best wel even op bezoek komen hoor ^^

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:44

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wiebbe schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:26:
Die medic mag van mij best wel even op bezoek komen hoor ^^
wou net zeggen, DAMN :9~

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Shammah

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2337/1800746411_f642863f11_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2372/1800895753_970245d359_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

FlorisD schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:15:
[...]

Dan plaats ik daar meteen even het bericht vanaf www.teamfortress.com bij:

[...]

Klinkt goed! :)

In totaal dus:
3 nieuwe wapens voor Heavy
35 achievements voor Heavy
Nieuwe game-mode :o
5 maps voor die game-mode :o
Extra payload-map
Community-map: cp_steel
Heavy, we've got a new game mode with five new arenas for it
Eén map met 5 gebieden ... maar geen 5 mappen hoor 8)7

Foutje op teamfortress.com

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Shabbaman schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:49:
Ik zit net naar een hlstats-eventlog te kijken, en ik zie dat hier op cp_snowpath_b2 voor iedere drie seconde een point captured voor team en speler gelogd wordt. En dat voor iets van vijf minuten. Beetje vreemd. Ik ken die map niet, maar wat voor bug is dit?
Is geen bug. Snowpath is precies hetzelfde als Warpath (maar dan met snow), waarin punten instant-gecapt worden zodra je erop staat. Zo kun je dus veertien caps per seconde scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:26

Shabbaman

Got love?

Bizar. Maar leuk om eens een dagje te doen, hebben we straks allemaal koeitje ingehaald ;)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:15:
Steel is wel okay. Kan ik mee leven.

Maar een nieuwe payload map met meer open ruimte kan ik alleen maar toejuichen *O*

Trouwens nog meligheid op de warserver vanavond
http://www.picamatic.com/...2/09/804474_1280x1024.jpg
(Pic door Xusem)
whaha k heb me erg vermaakt ja gisteren :) vanaaf weer torentjes bouwen ?

als je de rcon van die server hebt kun je evt nog de graphity verlagen om de toren nog hoger te krijgen :P

gr xusem.nl

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:58

OMX2000

By any means necessary...

Hebben er meer mensen last van om een verbinding te krijgen met Steam? Ik word nu regelmatig uit TF2 gegooid omdat ik geen verbinding met VAC server kan maken :S

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.