[PC] Team Fortress 2, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste
Acties:
  • 53.113 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 08:09
Hoe zit het betreft de reserved slots?
Kan een tweaker een reserved slot krijgen op de servers? Zoja, dan zou ik er graag 1 willen :p.
Ik zit langere tijd te wachten om te joinen maar de server zit vol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-06 21:26

mace

Sapere Aude

Misschien moet iemand de 2e server maar weer even aanzetten, en die GoT-only maken, waarbij het password op aanvraag via DM verzonden wordt ofzo. :)

En dan wel met crits aan AUB. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Een server met password voor tweakers zou wel leuk zijn inderdaad. Als ik mijn server draaiend krijg wil ik dat best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Ditmar schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:50:
Hoe zit het betreft de reserved slots?
Kan een tweaker een reserved slot krijgen op de servers? Zoja, dan zou ik er graag 1 willen :p.
Ik zit langere tijd te wachten om te joinen maar de server zit vol :(
Op GoT1 staat er een limiet op 24 personen waarbij 2 sloten voor 'GoT' spelers zijn gereserveerd. Om gebruik te maken van de 2 laatste sloten dien je via de console te verbinden met de server. (dus in console "connect xxx.xxx.xxx.xxx")

Indien er genoeg animo is kan ik wel een server opstarten. Ik beheer zelf een dedicated machine waarbij ik geen last heb van transfer limieten. Alleen zal dit wel zonder hlstatsx zijn tenzij iemand wil sponsor wilt zijn :P

[ Voor 17% gewijzigd door falcon4ever op 01-09-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Info over de reserved slots staat op teamfortress.be :)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Laatst online: 05-06 20:47
Ik weet niet of mensen het hier boeiend vinden maar het leek me leuk even een match verslag te posten zodat mensen kunnen lezen hoe het er competatief aan toe gaat.

GoT¹ nam het gisteravond op tegen StarLike. De eerste tegenstander in de 3de Divisie van de European Team Fortress 2 League. De eerste map werd gespeeld op Badlands. Vanaf het begin ging het al geweldig, we liepen de eerste rondes keihard over onze tegenstander heen en kwamen binnen zes minuten op een 4-0 voorsprong. Een directe voorsprong is natuurlijk goed voor het moraal en we verwachtte dan ook dan het hierna alleen nog maar makkelijker kon worden. Daar vergiste we ons flink in. Het lukte StarLike door een aantal mooie kills van hun Demoman om in de vijfde ronde het midden over te nemen. Na een heftig gevecht rond onze tweede capture point lukte het ons StarLike terug te dwingen en het midden terug te pakken.
Hierna was het lastig om verder te komen. Een goede defence van StarLike bestaande uit 2 Soldiers en een medic lukte het elke keer ons van hun volgende punt af te schieten.
Hun scouts en demoman waren continu onze medic aan het aanvallen of probeerde via een flank het midden weer terug te cappen. Uiteindelijk lukte het ons de volgende cap te pakken doordat we een aantal spelers van StarLike tegelijkertijd dood konden maken. Op de laatste cap kon StarLike zich niet staande houden en we veroverde dan ook snel de 5-0.

De eerste helft was duidelijk verloren voor StarLike en omdat ze ook nog eens één man door verbindings problemen hadden verloren wisten wij uiteindelijk met 8-0 te winnen.
StarLike had echter laten zien dat ze nog lang niet opgegeven hadden en het ons moeilijker zou maken op de tweede map welke ook gespeelt werd op Badlands.

Afbeeldingslocatie: http://etf2l.org/wp-content/uploads/2008/09/cp_badlands0009.jpg

Vanaf het begin van de tweede helft bleek al dat we het veel moeilijker zouden krijgen dan de eerste helft. Al snel verloren we de middelste cap en waren we onze tweede cap aan het defenden. Bijna kreeg StarLike deze te pakken maar we konden ze op de laatste seconde nog net terug dwingen.
Alleen hun medic en één soldier had het gevecht overleeft en dit was onze kans om het midden aan te vallen. StarLike had door dat ze ons niet tegen konden houden en viel even terug om te wachten tot hun hele team weer compleet was. Omdat we het voordeel hadden in capture points was het natuurlijk onze bedoeling aanvallend te spelen en hun volgende cap massaal aan te vallen. We waren echter enkel bezig om het midden te verdedigen omdat StarLike een zeer sterke aanval opzette. Door goed teamplay en het punt van verschillende kanten te verdedigen wisten we vrijwel iedereen van StarLike dood te krijgen maar wel waren we het midden opnieuw even kwijt geraakt.
Toen was het onze beurt om aan te vallen. En onze push was wel succesvol. We konden direct door naar hun tweede cap en met Über voordeel konden we ook de laatste cap snel te pakken krijgen. 1-0.
De volgende rondes gingen een stuk beter voor ons. Na snelle caps op het midden konden we veel druk zetten en StarLike verloor 2 rondes achter elkaar.

De vierde ronde ging het echter weer fout. Direct verloren we het midden en we hadden niemand meer in leven om de tweede cap te verdedigen. Nadat StarLike ook deze veroverd had was het voor ons taak de thuis basis te verdedigen. Een aantal maal kregen we nog iemand op de 2de cap maar we kregen het niet voor elkaar deze echt terug te veroveren. Uiteindelijk verloren we ook de laatste cap door uitstekend sniper werk van StarLike welke onze medic en 2 soldiers wist te snipen.
Met een achterstand van slechts 2 punten en nog 9 minuten te spelen was er voor StarLike voldoende tijd om terug te komen. Ze kregen het echter niet voor elkaar om nog echt gevaarlijk te worden en GoT¹ pakte nog 2 ronden achter elkaar waarmee de eindstand in de 2de helft op 5-1 kwam.

Afbeeldingslocatie: http://etf2l.org/wp-content/uploads/2008/09/cp_badlands0084.jpg

Ondanks het grote verschil in punten toch een zeer spannende en gelijk opgaande match. Wij waren zowel in de aanval als verdediging net iets sterker dan StarLike en daarmee hebben we de winst gepakt.

Donderdag spelen we tegen Enixe welke waarschijnlijk iets lastiger wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door Hathor op 02-09-2008 10:56 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
Gister avond een hoop poesjes op de server :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 06:59

DeX

Hathor schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:28:
Ik weet niet of mensen het hier boeiend vinden maar het leek me leuk even een match verslag te posten zodat mensen kunnen lezen hoe het er competatief aan toe gaat.
Thanks for that!
Leuk om te lezen hoor! Keep up the good work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Bevalt het scouten trouwens een beetje Codemannnnnnnn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heel leuk om te lezen!

De trainingsavond van Team 3 ging gisteren ook geweldig. Wegens twee leden met technische problemen en een hoop gedoe over servers en nog meer ellende, hebben we uiteindelijk een poos in voorbereidende houding in een server gezeten met Team 6 als trappelende tegenstander. Toen bleek dat wij niet de mankracht konden optrommelen om te gaan spelen, besloot Team 6 hun weg te vervolgen.

Team 3 heeft dus duidelijk een morele winst geboekt in deze uitputtingsslag. Team 6 was immers compleet van de kaart geveegd (niet meer te bekennen in de ganse server!) en Team 3 stond, weliswaar met één man minder, te taunten op de middelste cap. I'm making a note here: HUGE SUCCES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:18
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:37:
Bevalt het scouten trouwens een beetje Codemannnnnnnn?
Zit jij niet in team 1?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Alleen goede spelers mogen in team 1

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
Koetje staat wel ingeschreven voor team 1 in ETF2L maar hoort niet bij de vaste lineup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hij zit in (het veel betere) team 4 *O*

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 15:36
Hathor schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:28:

Donderdag spelen we tegen Enixe welke waarschijnlijk iets lastiger wordt.
Bekijk het liever via steamTV, ook aan de rest. Geen idee wat ik van dit lap tekst op moet maken.

Wil niet zeggen dat het geen leuk iniatief is.
LUH-3417 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:40:
Heel leuk om te lezen!

De trainingsavond van Team 3 ging gisteren ook geweldig. Wegens twee leden met technische problemen en een hoop gedoe over servers en nog meer ellende, hebben we uiteindelijk een poos in voorbereidende houding in een server gezeten met Team 6 als trappelende tegenstander. Toen bleek dat wij niet de mankracht konden optrommelen om te gaan spelen, besloot Team 6 hun weg te vervolgen.

Team 3 heeft dus duidelijk een morele winst geboekt in deze uitputtingsslag. Team 6 was immers compleet van de kaart geveegd (niet meer te bekennen in de ganse server!) en Team 3 stond, weliswaar met één man minder, te taunten op de middelste cap. I'm making a note here: HUGE SUCCES.
We horen het wel wanneer jullie kunnen...

[ Voor 45% gewijzigd door Cabo op 02-09-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Cabo schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:29:
We horen het wel wanneer jullie kunnen...
Zodra jij stopt met sappen van de computers van onze teamleden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn veel te serieus bezig met tig miljoen leagues en pcwtjes. Heb daar geen tijd voor, en ook geen zin in. Ben wel backup zoals Hathor al aangeeft. Als ze zeker willen weten dat ze winnen komen ze altijd bij mij smeken :+ .
Notna schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:42:
[...]

Hij zit in (het veel betere) team 4 *O*
Team4 de gekste!
Linc schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:07:
[...]

Alleen goede spelers mogen in team 1
Je bent zelf het bewijs dat die stelling niet klopt :>

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 02-09-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:15:
[...]

Zijn veel te serieus bezig met tig miljoen leagues en pcwtjes. Heb daar geen tijd voor, en ook geen zin in. Ben wel backup zoals Hathor al aangeeft. Als ze zeker willen weten dat ze winnen komen ze altijd bij mij smeken :+ .
Heerlijk hey, die dagdromen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:18

Shabbaman

Got love?

LOL

Leuk verhaal Hathor. Dus, drie man kaputtgesnipet. Wat hebben jullie daar tegen gedaan?

[ Voor 0% gewijzigd door Shabbaman op 02-09-2008 15:05 . Reden: k=m ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Wij hebben met epic (fail) vanavond ook onze eerste match tegen imperial in Divisie 5a.
We zijn nog maar een beginnend pruts clannetje, nog altijd op zoek naar een goede team samenstelling en een degelijke routine waar je op kunt rekenen als er wat spelers dood zijn.
We hebben een keer van GoT3 gewonnen maar voor de rest alleen nog maar slaag van GoT2 en GoT6 gehad. En mijn muis wiel van mijn raze lachesis is gisteren afgebroken ... dus ik gebruik nu een auto reload script .....

Een lachesis is sowieso een high sens muis (beste high sens muis die er is) en daar heb je dus eigenlijk geen fuck aan als je scout.
De meeste scout spelers spelen low sens ..... maar ik heb nooit een low sens muis gehad en ook nooit zo leren spelen. Hopelijk vind ik deze week nog ergens een muis uit de Logitech MX 500 serie.
Dat zijn oude muisen die erg bekend staan om hun nauwkeurigheid en controle.
Ik moet een stuk meer gaan oefenen ... ben één van de slechtere spelers in ons team ... laatste tijd gaat scout echt ruk ....

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Oh ja, de epic fail van t3am ;) Als we een echte map hadden gespeeld hadden we gewonnen ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Was laatst een discussie over epic fail ( Dieboard, cipher en ik)

Maar werd er niet wijzer van. Waar komt epic fail vandaan? En wat betekent het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:16

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Kain_niaK schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:48:
...
Ik moet een stuk meer gaan oefenen ... ben één van de slechtere spelers in ons team ... laatste tijd gaat scout echt ruk ....
Neem een:
Logitech MX518, MX300, MX310, G1 of G3
of
Razer Deathadder, Diamondback3G

Stuk voor stuk geweldige muizen.
Zelf speel ik met een Razer Boomslang CE, zelfde sensor als Deathadder en Diamondback. Heerlijke muis voor high en low sensers. Sensitivity heb ik op 0.9 staan in TF2 en precies in het midden in windows.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik heb een oude razer diamondback plasma edition. Het rubber is van de muisknoppen afgesleten maar ik vind het nog steeds een erg prettige muis. Je kan de sensitivity toch ook gewoon omlaag gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Die engelse home boys hadden eerst zo'n cliché naampje: The Republic Army
Vond dat niks maar gelukkig hebben ze dat later zelf ingezien en veranderd naar epic .... wat een gevaarlijk naam is als je verliest natuurlijk ... krijg je al die meme's over je heen.

@cabo ---> kijk wat google vind !!!! , Wikipedia: Failure
Toch mooi hé die internats ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
duidelijk dus,

"Fail" is the name of a popular Internet meme where users superimpose the word "fail" onto embarrassing or compromising photos.[1] The G4 television channel has a web feature called "Epic Fail" that denotes major gaffes in popular culture - a mainstream play on the meme.[2].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

mace schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:06:
Ik heb een oude razer diamondback plasma edition. Het rubber is van de muisknoppen afgesleten maar ik vind het nog steeds een erg prettige muis. Je kan de sensitivity toch ook gewoon omlaag gooien?
Mijn sens staat op 3.5 in de config van de lachesis. En staat op 1.3 in TF2.
Maar de muis staat wel op 4000 dpi ... of kan ik dat beter lager zetten ?
Zo kut als je geen muis wiel hebt .... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Epic fail is toch zoiets als een huge failure?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Maar eigenlijk komt Epic Fail gewoon van Unreal Tournament 3 .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Kain_niaK schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:12:
[...]

Mijn sens staat op 3.5 in de config van de lachesis. En staat op 1.3 in TF2.
Maar de muis staat wel op 4000 dpi ... of kan ik dat beter lager zetten ?
Zo kut als je geen muis wiel hebt .... :(
Lachesis is sowieso een faalmuis. De crappy sensor die er in zit is totaal ongeschikt in een gamermuis.

Wanneer je de sensitivity in razer-driver laag zet gooi je in feite DPI weg. Je muis is preciezer wanneer je windows sens in het midden, razer-driver op 10 en in-game sensitivity zo laag zet als je nodig hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Kanarie op 02-09-2008 15:14 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
En in mijn geval verwijs ik simpelweg naar team epic waarvan we verloren hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik geef toe dat het niet de meest nauwkeurig sensor is die er is ... maar wel de meest nauwkeurige sensor als je super snelle bewegingen met de muis maakt. Voor DoD:S om te spelen met de BAR als support klasse is het voor mij dan ook de beste muis.
Daar moet je super snel kunnen reageren en de spray van bar zorgt er voor dat je niet eens zo nauwkeurig hoeft te zijn. Maar ook op grotere afstand kon ik vlot kills maken met de bar ... de high sens is perfect om met hele kleine bewegingen de recoil weg te nemen .... maar nu is DoD:S heel anders geworden ... en de game werd sowieso toch al saai.

Als ik nu een beetje wil ownen met DoD:S moet ik het toch eerst een dagje of twee weer spelen voor dat ik er in kom ....

Hoe hebben jullie de rest van de settings staan.
Ik heb cl_cmdrate en cl_updaterate op 66
rate op 25000
en cl_interp op 0.015

Ik test altijd meteen de laagste interp mogelijk op een server en stel mijn interp daar op in.
Alleen als we tegen scouts spelen met pings rond 100 dan zet ik het op 0.1

Maar goed het maakt op zich niet zo veel uit ... het is maar waar je op ingespeeld bent of wat je lekker vind spelen.

Maar ik moet toch vanavond even een lekker scout gevoel hebben voor dat de match begint .... of ik ben waardeloos.

Er was een tijd dat ik perfect kon wachten tot ik een scout in mijn crosshair had en alleen dan schieten .... nu mis ik dat geduld en raak te snel in paniek. En ook als je terug trekt als scout ... met een scout achter je aan .. dan ben je dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistaV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Shabbaman schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:29:
[...]

LOL

Leuk verhaal Hathor. Dus, drie man kaputtgesnipet. Wat hebben jullie daar tegen gedaan?
Aangezien het opschepdag is vandaag:
Ik leefde nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Kain_niaK schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:25:
...
Hoe hebben jullie de rest van de settings staan.
Ik heb cl_cmdrate en cl_updaterate op 66
rate op 25000
en cl_interp op 0.015
...
standaard interp
rate 50000
cmd/updaterat 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Gewoon rode puntjes op je kop rustig negeren en hopen dat de sniper trekker angst heeft.
En 500 ms voor dat hij een headshot wil schieten eventjes crouchen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 10:10
Kwam gister een GoT²-er tegen, geen idee wie maar hij zat al vrij lang op de desbetreffende server volgens mij. Ik speel het ook eindelijk op de pc (al een poosje op de 360 gespeeld) als Gerjan. Bak er nog vrij weinig van, maar speel het dan ook voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Sowieso werkt het om met je heavy tijdens schieten in hotzones even crouch/stand/crouch/stand/crouch/stand te doen. Tis wel irritant en vermoeiend; maar gevolg is vaak dat de sniper denkt "fuck it" en op de heavy body schiet - wat er dan weer bijgeheald kan worden. Zelfde voor medics; tijdens healen gewoon als een gek bunnyhoppen en rondsprinten in hotzones als je niet kan schuilen. Niet als een mak lammetje stil achter die hwg/pyro staan :/ .

Gisteren weer paar leuke potjes gehad, nu eindelijk lvl3 medic, nu eens heavy en pyro spelen. Dat achievements voegt voor mij persoonlijk echt wat toe; ik speel er namelijk niet om :D . Maar dan ineens weer een achievement en een nieuw wapen. Dan denk ik: "hey tof :P !"

Maar ga dan als zelfrespecterende gamert niet op een cheatserver achievements lopen halen zeg :r

* Cassius weet wel wie dit lezen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Cassius schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:47:
Sowieso werkt het om met je heavy tijdens schieten in hotzones even crouch/stand/crouch/stand/crouch/stand te doen. Tis wel irritant en vermoeiend; maar gevolg is vaak dat de sniper denkt "fuck it" en op de heavy body schiet - wat er dan weer bijgeheald kan worden. Zelfde voor medics; tijdens healen gewoon als een gek bunnyhoppen en rondsprinten in hotzones als je niet kan schuilen. Niet als een mak lammetje stil achter die hwg/pyro staan :/ .

Gisteren weer paar leuke potjes gehad, nu eindelijk lvl3 medic, nu eens heavy en pyro spelen. Dat achievements voegt voor mij persoonlijk echt wat toe; ik speel er namelijk niet om :D . Maar dan ineens weer een achievement en een nieuw wapen. Dan denk ik: "hey tof :P !"

Maar ga dan als zelfrespecterende gamert niet op een cheatserver achievements lopen halen zeg :r

* Cassius weet wel wie dit lezen
.
Ik stel het wel op prijs als je zo heen en weer gaat bouncen. Maak je het iig makkelijker voor mij om je te HS-sen :+ :P :9. Ik blijf erbij, bewegende targets (ie medics en heavies/soldier/demo) die gaan springen of rocket jumpen dan wel sticky jumpen zijn rete makkelijk te hs-sen hoewel de meeste denken dat dit niet zo is. Erradic bewgingen zijn daarintegen een stuk effectiever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Notna schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:52:
[...]

Ik stel het wel op prijs als je zo heen en weer gaat bouncen. Maak je het iig makkelijker voor mij om je te HS-sen :+ :P :9. Ik blijf erbij, bewegende targets (ie medics en heavies/soldier/demo) die gaan springen of rocket jumpen dan wel sticky jumpen zijn rete makkelijk te hs-sen hoewel de meeste denken dat dit niet zo is. Erradic bewgingen zijn daarintegen een stuk effectiever :)
Bull. Ik zal het anders voor je zeggen - jij vind iemand die in een constante snelheid een rechte lijn loopt makkelijker te hs'en als iemand die bukt / springt / rondrent?

:Z . Uh-huh. Dan ben je de enige; want je moet natuurlijk niet iedere seconde precies bukken of opstaan of 1 kant zig zaggen. Die hele sleutel is erradic uiteraard, dat leerde ik wel in UT1 met instagib :) . Ik kan met een medic echt door een heel veld lopen met 3 snipers en dan hs'en ze me zeer zeer zelden.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik maakte maar een grapje hoor .... het enige wat een beetje werkt tegen snipers is hele onverwachte bewegingen maakt waardoor je net niet ge headshot word.
Maar dat is allemaal afhankelijk van hoe goed je sniper is ...
Als je eenmaal een team in de verdediging hebt gepind en je zorgt dat je sniper veilig wat kan sniperen dan kun je soms een door braak forceren door medic/soldier/heavy/demo te sniperen.
Als je rustig charged en dan in één keer iemand kilt ... of je kans is meestal verkeken.

En dan heb ik het over clan wars .. niet public ...

[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 02-09-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Cassius schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:04:
[...]

Bull. Ik zal het anders voor je zeggen - jij vind iemand die in een constante snelheid een rechte lijn loopt makkelijker te hs'en als iemand die bukt / springt / rondrent?

:Z . Uh-huh. Dan ben je de enige; want je moet natuurlijk niet iedere seconde precies bukken of opstaan of 1 kant zig zaggen. Die hele sleutel is erradic uiteraard, dat leerde ik wel in UT1 met instagib :) . Ik kan met een medic echt door een heel veld lopen met 3 snipers en dan hs'en ze me zeer zeer zelden.
Hmmmmm ....... ik ken een paar plaatsjes waar je dat nog niet kunt tegen één sniper .... en dan heb ik het nog niet eens over Konijnen Vogel StekelVaard Audiofiele Marine Grapjas (of onder welke naam hij nu weer speelt) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Als je springt, zeker als je raketten en plakbommetjes gebruikt, beweeg je in een redelijk voorspelbare lijn. Je bent gewoon even de controle over je richting kwijt (scout is uitzondering, maar heeft na zijn double-jump hetzelfde probleem), en daar kunnen goeie snipers van profiteren. Ik probeer tegenwoordig minder te springen, maar veel meer plotseling te bukken en inderdaad als een debiel rond te rennen. Nadeel is dat je daar dan zo hard mee bezig bent dat je die Heavy die voor je neus staat niet meer doorhebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

MistaV schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:31:
[...]

Ik leefde nog.
Ach ja, was ik Mistav even vergeten, de allround oplossing voor vervelende sniperts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

double post

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 03-09-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Kain_niaK schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:48:
Een lachesis is sowieso een high sens muis (beste high sens muis die er is) en daar heb je dus eigenlijk geen fuck aan als je scout.
De meeste scout spelers spelen low sens ..... maar ik heb nooit een low sens muis gehad en ook nooit zo leren spelen. Hopelijk vind ik deze week nog ergens een muis uit de Logitech MX 500 serie.
Waarom heb je geen ruk aan een high sens als scout? Ik heb mijn razer diamondback 3G altijd op full staan in de drivers, midden in windows, en 3,5 in TF2.. Speelt echt heerlijk.. Alleen als ik ga snipen switch ik naar 7,5 met "on the fly sensitivity", love it.

edit: ik kan me echt niet voorstellen hoe je rondjes om iemand gaat heen draaien en hem neerknuppelen als je low-sens speelt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Masina speelt low sens .... met een MX 510 en van Teok weet ik dat hij zijn muis bijna 20 cm moet verplaatsen voor een 360.
Beide zijn scouts bij 4kings al speelt Teok nu meer medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mace schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:06:
Die heb ik ook, ding ziet er echt smerig en versleten uit ondertussen :/
MistaV schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:31:
[...]

Ik leefde nog.
Je stickies waren zeker op, anders had je vast jezelf opgeblazen :+ .
Kain_niaK schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:22:
Masina speelt low sens .... met een MX 510 en van Teok weet ik dat hij zijn muis bijna 20 cm moet verplaatsen voor een 360.
Beide zijn scouts bij 4kings al speelt Teok nu meer medic.
Klopt dat de meeste pro's zo spelen. Maar je moet gewoon spelen zoals je zelf gewent bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 10:58

Woohooo

Smilie, James Smilie

Hoe werkt het trouwens met die sprays?
Als ik die spray instel zie ik tijdens het spelen nog steeds een vraagteken staan bij de scorelijst..

Edit; oh ik zie het nu pas dat dit met steam te maken heeft :D

[ Voor 18% gewijzigd door Woohooo op 02-09-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Shabbaman schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:22:
[...]

Ach ja, was ik Mistav even vergeten, de allround oplossing voor vervelende sniperts.
Mistav is de allround oplossing voor alles, heavies, medics, engineers, you name it.... 8)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Cassius schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:04:
[...]

And I quote:
Anoniem: 25342 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:12:
[...]

Hahaha ach joh, er zijn er genoeg die beter in snipen zijn dan mij hoor...... Maar je hebt gelijk snipen is ook een soort kermisattractie of duckhunt :+ het is gewoon te leuk voor woorden.. vooral de jumpende mensjes die zijn echt mijn favoriet... enige reden waarom ik corporation leuk vind is de eerste stage waar men soms wel eens op het gebouw wil sticky/rocket jumpen.. >:) dat moet iedereen vaker doen :D

ow en notna stevie wonder is best wel pro hoor, die doet het allemaal op het geluid iets wat de meeste mensen niet of nooit gaat lukken ;)
Ben niet de enige. En bullshit is het niet, kijk dat jij nou tegenover naab snipers zit kan ik niet helpen. Maar tegenover Linc of Moon, kan je beter niet gaan springen. Je bent rete voorspelbaar al springend (scout daargelaten gezien die mid jump van richting kan veranderen.) Als een miedic of welke andere class dan ook een jump doet (gewoon of met rocket/sticky) ben je het haasje. Niks is zo voorspelbaar als een sprong.

Maargoed, ga vooral door met je tactiek. Kan ik weer wat punten bij elkaar sprokkelen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Zo, dat was weer eens Team Fortress op z'n gezelligst :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Dat was een leuke pot.

Alhoewel ik niet de echte mace ben volgens iedereen.

mja ik kan er mee leven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Zeg, hoe zit dat nu precies met die HLstatsX? Je krijgt nu aan het einde van een run (als je dood bent) extra punten voor double-, triple-, quatro-... enz- kills?

Dat is tof, maar volgens mij is HLstatsX nog wel een beetje in de war. Gisteren deed het in ieder geval een aantal rekensommen waar ik niet echt wijs uit werd. Ik kreeg bijvoorbeeld plus vijf punten voor het afmaken van iemand, maar mijn totaal ging drie omlaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Notna schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:12:
[...]
Ben niet de enige. En bullshit is het niet, kijk dat jij nou tegenover naab snipers zit kan ik niet helpen. Maar tegenover Linc of Moon, kan je beter niet gaan springen. Je bent rete voorspelbaar al springend (scout daargelaten gezien die mid jump van richting kan veranderen.) Als een miedic of welke andere class dan ook een jump doet (gewoon of met rocket/sticky) ben je het haasje. Niks is zo voorspelbaar als een sprong.

Maargoed, ga vooral door met je tactiek. Kan ik weer wat punten bij elkaar sprokkelen :Z
Het quoten van de mening van een speler is nooit geen bewijs, maar dat terzijde gelaten :D . En ik heb het niet over continue springen als een konijn; je zei het zelf al, als je stopt met jezelf verdedigen en even leest ;) . Het is beter om heen en weer te rennen [en ik ben van mening dat een onverwachtse sprong er wel degelijk voor kan zorgen dat je een kogel met je borst kopt als met je kop, tis in ieder geval al vaker gebeurd] dan in een rechte langzame lijn achter een soldier of heavy aan te lopen.

Hierover waren we het al eens :Z . En springen moet je ook niet continue doen he; maar net wanneer je voelt dat die kogel komen gaat. Dat leer je wel een beetje van online fps - wanneer die sniper op je wil poppen. Sowieso is het vrij duidelijk als hij inzoomt en dan langzaamstappend een hoekje omkomt, maar ook als je weet dat hij al om een bepaald hoekje staat bijvoorbeeld. Een echt goede sniper heeft bergen geduld en schiet alleen trefzeker, tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen :D . Maar geloof me, het zijn er echt niet zoveel :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
LUH-3417 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:16:
Zeg, hoe zit dat nu precies met die HLstatsX? Je krijgt nu aan het einde van een run (als je dood bent) extra punten voor double-, triple-, quatro-... enz- kills?

Dat is tof, maar volgens mij is HLstatsX nog wel een beetje in de war. Gisteren deed het in ieder geval een aantal rekensommen waar ik niet echt wijs uit werd. Ik kreeg bijvoorbeeld plus vijf punten voor het afmaken van iemand, maar mijn totaal ging drie omlaag?
Volgens mij zijn dat nieuwe stats items waarmee je punten mee kan verdienen. Alleen klopt er geen ruk van, vaak staat er double/triple kill terwijl je maar 1 iemand hebt gefragd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Mochten er trouwens mensen zin hebben:

www.nlff.nl

84.243.254.180:27015

Vanavond open ik samen met wat andere een (fun) TF 2 server. Verwacht geen hoogstaand gehalte (hoeft ook niet ;) ) maar om te funnen wellicht een aangename verandering

Plugin loopt nog niet helemaal vlekkeloos, maar er is iig een redirect server ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Leuk, een fun server. :D
Om eventjes te ontsnappen an al dat serieuze gedoe. :P

(Zoals gisteren, eerst kwam ik met mijn a-team muziekje, en toen hadden we een paar minuten later een Murdock, Face, B.A. en Hannibal in de server. :+ Later een scout rush gedaan, iedereen als scout, of de spy rush waarbij iedereen als spy ging vermomd als medic, dat zal er wel vreemd hebben uitgezien zeg. _O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Daar was ik bij ja :')

Wel humor, maar daar doe je het niet al te lang natuurlijk ;) Er word op de GoT server vaak genoeg serieus gespeeld, bij mijn server zal dat wat minder zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ohja, daar was je idd bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:05

Fuelke

Forza Ferrari

Gisteren op een UK server een zeer leuk potje goldrush gespeeld, heb er in normale gameplay de "Heavy Industry" achievement gehaald = $200 000 kogels in één leven. Met dank aan de dispenser van de engineer in een tunneltje uiteraard. :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

falcon4ever schreef op woensdag 03 september 2008 @ 10:17:
[...]

Volgens mij zijn dat nieuwe stats items waarmee je punten mee kan verdienen. Alleen klopt er geen ruk van, vaak staat er double/triple kill terwijl je maar 1 iemand hebt gefragd.
En als de ronde eindigt krijg je ook geen punten, heb het gecontroleerd nadat ik een kill streak had vlak voor een overwinning :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211516

Anoniem: 159816 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:25:
[...]

En als de ronde eindigt krijg je ook geen punten, heb het gecontroleerd nadat ik een kill streak had vlak voor een overwinning :'(
had ik wel ;>.
mjah boeiend zou beetje buggy kunnen zijn gewoon explode binden voor de ronde eindigt suicide ;>.
off maar acepteren ;>.
alhoewel voor zo iemand als jij eerder -15 punten krijgt in plaats van bv.
-2 +9 voor streak bv
off -6 +9 whatever ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Is dat tegenwoordig het einde van een zin of regel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-06 10:02
Woohooo schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:45:
Hoe werkt het trouwens met die sprays?
Als ik die spray instel zie ik tijdens het spelen nog steeds een vraagteken staan bij de scorelijst..

Edit; oh ik zie het nu pas dat dit met steam te maken heeft :D
Scorelijst = Steam Avatar/Profile
Spray = Ingame op T drukken.

@Cabo, ja ;>
Jij gaat ook niet met de tijd mee ;>.

[ Voor 6% gewijzigd door Brian op 03-09-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 15:19

Pinjataaa

Hit me!

Cabo schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:13:
[...]

Jup, tenzij de zin eindigt met "bv.", dan hoeft het niet. ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Pinjataaa schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:24:
[...]

Jup, tenzij de zin eindigt met "bv.", dan hoeft het niet. ;>
Vanmiddag weer een paar potjes gespeeld op de got server, weer voor bigbadbadkuip uitgemaakt O-) ;>

ga mn naam maar verranderen in pl_bigbadwater :9 ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211516

Cabo schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:13:
[...]

ja en alterniefe smilie die ik use omdat geen :) smily wil
doe ik haake . , omdat te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Anoniem: 211516 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:44:
[...]

ja en alterniefe smilie die ik use omdat geen :) smily wil
doe ik haake . , omdat te omzeilen.
Deze is toch wel geschikt? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Zullen we het maar gewoon weer ontopic over Team Fortress 2 hebben, ipv zo'n offtopic discussie over smilies?

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Bigbadkip schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:30:
[...]

Vanmiddag weer een paar potjes gespeeld op de got server, weer voor bigbadbadkuip uitgemaakt O-) ;>

ga mn naam maar verranderen in pl_bigbadwater :9 ;>
Ik las ook bigbadbadkuip op 1 of andere manier.. Vaag! ;>
LUH-3417 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:16:

Volgens mij is dat wel de bedoeling ja, echter heb ik heel vaak gehad dat ik teveel of teweinig punten krijg. Bijvoorbeeld tripple kill terwijl ik er maar 1 had (misschien assist) en soms niets terwijl ik er ruim 3 of meer heb afgeschoten.
Maar het idee is leuk :)

Als jij iemand afschiet die hoger in rang is, bijvoorbeeld koeitje, dan krijg je bijna altijd +15. Als je iemand onderaan afschiet zijn het er +5 volgens mij. Alleen als je dan dood gaat door iemand van een lage rang gaat er max. 15 af ..

Dat is wat ik ervan begrepen heb.. kan zijn dat ik er helemaal naast zit..

Wat is niet snap is hoe je nu precies een crit krijgt... Kan ik dat ergens vinden?
Ik heb telkens dat ik iemand afschiet en dat hij dan op het laatste moment een crit heeft..

Aangezien niet iedereen op tf2.be meeleest: Notna is bezig met het opzetten van een echte funserver. Als hij de plugins op orde heeft gaan we 'm weleens stresstesten :).

• mace

mace

Sapere Aude

Anoniem: 159816 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 00:29:
Aangezien niet iedereen op tf2.be meeleest: Notna is bezig met het opzetten van een echte funserver. Als hij de plugins op orde heeft gaan we 'm weleens stresstesten :).
Notna schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:52:

www.nlff.nl

Vanavond open ik samen met wat andere een (fun) TF 2 server. Verwacht geen hoogstaand gehalte (hoeft ook niet ;) ) maar om te funnen wellicht een aangename verandering

Plugin loopt nog niet helemaal vlekkeloos, maar er is iig een redirect server ;) :P
;)

• Wiebbe
  • Laatst online: 12-06 16:01

Wiebbe

<none />

Notna schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:52:

www.nlff.nl

Tja, moet je wel op de site kunnen komen met Google Chrome ;)

code:
1
2
3
Unknown user-agent

You are banned from this site due to a unknown user-agent.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Bor
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Fuelke schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:09:
Gisteren op een UK server een zeer leuk potje goldrush gespeeld, heb er in normale gameplay de "Heavy Industry" achievement gehaald = $200 000 kogels in één leven. Met dank aan de dispenser van de engineer in een tunneltje uiteraard. :)
Hoe zie je eigenlijk voor hoeveel cash je aan kogels verschiet?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Wiebbe
  • Laatst online: 12-06 16:01

Wiebbe

<none />

Bor de Wollef schreef op donderdag 04 september 2008 @ 08:46:
[...]

Hoe zie je eigenlijk voor hoeveel cash je aan kogels verschiet?
Niet, dat wordt intern gewoon bij gehouden. Wellicht dat je het in de achievement zelf ook kan zien? Maar misschien is wordt die alleen geupdate nadat je dood gaat, net als de healing achievements van de medic.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Die moet toch in 1 keer gehaald worden?
Gewoon simpel rekensommetje, in meet the heavy zegt hij hoeveel 1 kogel kost. (200 of 250 of zo).

• Notna

Notna

Where are you?®

Om even tf2.be te quoten.

OK gisteren was dus de grootste epic fail evah. Arena mode deed het gewoon niet... ? Caps stond op 4 waardoor je halverwege een PL map ineens van map wisselde (cfg foutje pour moi) en Mani werkte niet lekker.

dus nu SM isntallen en Koei zijn favo plugins . Maar ook dat gaat niet van een leie dakje, dus volgende week ga ik daar met Brainstorm aanzitten

Druk druk druk

Het was dus echt een faal avond :'(. Maarja, volgende week hoop ik de boel up and running te hebben :) (btw Koei, ik heb je handmatig ge-accept op de site ;) je kan nu inloggen *O* )

• Ditmar
Helaas was ik er gister avond niet, zo te zien heb ik een hoop fun gemist :(.

• LUH-3417
  • Niet online
Zodra jij zegt dat je een Mario Kart map draait met de low gravity mod, dan ben ik je man!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:30
Is low gravity een mod dan? Kan je toch gewoon in de console typen: sv_gravity 800 ?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:36

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik vind het zo jammer dat je niets kunt bouwen op bewegende objecten. Een mooie sentry achter in een vrachtwagen, of teleports op de varende bootjes in de viking map, prachtig toch? Kan het expres niet, of is het technisch heel lastig of gewoon niet mogelijk?
Wat is niet snap is hoe je nu precies een crit krijgt... Kan ik dat ergens vinden?
Ik dacht altijd dat het willekeurig is, maar ik hoor het graag als ik er helemaal naast zit :)

[ Voor 27% gewijzigd door Gizz op 04-09-2008 14:08 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Mik!
Volgens mij neemt de kans op een crit toe naarmate je meer damage doet, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Mik! schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:33:
Volgens mij neemt de kans op een crit toe naarmate je meer damage doet, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Je hebt helemaal gelijk :)

"Critical hits are awarded based on random chance at the time the shot is fired, starting at 5% for most weapons. Melee weapons generally have a baseline chance of 10%. The amount of damage dealt by a player over the last 20 seconds can increase the crit chance, up to a maximum of 20% [2]. This "super-crit" period can be extended by continued killing."

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Als je MarkyB in de console typt is de kans op een crit rocket 100%.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 10:26
Gizz schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:07:
Ik vind het zo jammer dat je niets kunt bouwen op bewegende objecten. Een mooie sentry achter in een vrachtwagen, of teleports op de varende bootjes in de viking map, prachtig toch? Kan het expres niet, of is het technisch heel lastig of gewoon niet mogelijk?
In de aanloop naar de pushkart mappen heb ik eens gelezen dat Valve voor de volgende pushkart maps aan het bekijken zijn of ze er een platform van kunnen maken waar dus idd een sentry op gebouwd zou kunnen worden. Dat lijkt me idd wel heel gaaf. Nadeel lijkt me dat dan dus ook de stickies moeten sticken, iets wat ze nu dus niet doen op de pushkart. Volgens mij stond zoiets op de TF2 blog.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Morti schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:41:
[...]

Je hebt helemaal gelijk :)

"Critical hits are awarded based on random chance at the time the shot is fired, starting at 5% for most weapons. Melee weapons generally have a baseline chance of 10%. The amount of damage dealt by a player over the last 20 seconds can increase the crit chance, up to a maximum of 20% [2]. This "super-crit" period can be extended by continued killing."
Thnx, dat wou ik weten! :)

Maar het valt me ook op dat als je schiet terwijl je om de muur komt, dat je dan bijna altijd een crit hebt...

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Notna schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:46:
Om even tf2.be te quoten.

OK gisteren was dus de grootste epic fail evah. Arena mode deed het gewoon niet... ? Caps stond op 4 waardoor je halverwege een PL map ineens van map wisselde (cfg foutje pour moi) en Mani werkte niet lekker.

dus nu SM isntallen en Koei zijn favo plugins . Maar ook dat gaat niet van een leie dakje, dus volgende week ga ik daar met Brainstorm aanzitten

Druk druk druk

Het was dus echt een faal avond :'(. Maarja, volgende week hoop ik de boel up and running te hebben :) (btw Koei, ik heb je handmatig ge-accept op de site ;) je kan nu inloggen *O* )
Zó erg was het toch niet? :)

De eerste keer ooit dat ik MarioKart speelde was er Low Gravity en waren er instructies hoe je kon vliegen ("bind e fly" ofzo, heeft vast een server instelling die ik niet weet nodig) zodat je lekker overal kon komen. Was echt het beste potje ooit :D

Anoniem: 252687

Heb zonnet even TF2 op me laptop geinstalleerd.
Heeft een Vista ultimate 64 bits installatie.
Nu wil ik hem opstarten, dan zie ik de valve intro en daarna gaat die weer terug naar me bureaublad, iemand enig idee? Heb al wat rond zitten zoeken op google en dergelijk maar werd er niet wijzer van.

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Anoniem: 252687 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:49:
Heb zonnet even TF2 op me laptop geinstalleerd.
Heeft een Vista ultimate 64 bits installatie.
Nu wil ik hem opstarten, dan zie ik de valve intro en daarna gaat die weer terug naar me bureaublad, iemand enig idee? Heb al wat rond zitten zoeken op google en dergelijk maar werd er niet wijzer van.
Dit heb ik net ook gehad nadat er een steam update is geweest. Bij mij heeft het geholpen om Steam af te sluiten. Je zou ook je PC nog eens kunnen proberen opnieuw op te starten. (gebeurt wel eens vaker zonder aanwijsbare reden).

Over Vista 64bit gesproken, hebben meer mensen er last van dat als je TF2 afsluit windows een melding geeft dat het programma (TF2) is vast gelopen?

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Dat heb ik nog niet opgemerkt, heb het nog niet werkend gekregen dus moet dus nog even kijken. Bedankt voor de tip.
Al 5 reboots gedaan en nog geen verschil.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-06 21:00
.Gertjan. schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:08:
[...]

Over Vista 64bit gesproken, hebben meer mensen er last van dat als je TF2 afsluit windows een melding geeft dat het programma (TF2) is vast gelopen?
yup

Steam

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:36

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Heeft niets met Vista 64 bit te maken, want ik heb het ook 50% van de keren op mijn Vista 32 bits bak. Plus af en toe bij het wisselen van een map, precies dezelfde crash.

En volgens mij loopt hij bij mijn vriendin onder XP ook wel eens vast bij het afsluiten, al heb ik al een tijdje niet meer op haar pc gespeeld.

Het werkt in ieder geval niet helemaal perfect, beetje jammer want source gaat nu al een tijdje mee en TF2 heeft ook al 100 updates gehad.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

TF2 werkt nog steeds niet en ik word ondertussen helemaal gek, morgen lan op school dus wil het gewoon werkend hebben.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Anoniem: 252687 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:49:
TF2 werkt nog steeds niet en ik word ondertussen helemaal gek, morgen lan op school dus wil het gewoon werkend hebben.
Ik heb dat alleen als ik windows media player aan heb staan op mijn 2e scherm.
En vorige week voor de update, dat de tf2_playerstats bestand in je steam map problemen gaf, maar dat is nu dus opgelost.

Het start op na de intro crashed die, snap echt niet wat er fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:22
Werken andere games wel? Half-life 2?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Anoniem: 252687 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:16:
Het start op na de intro crashed die, snap echt niet wat er fout is.
Heb je al geprobeerd met een oudere versie van Direct X te starten?
En er is volgens mij ook een optie om de intro movie te skippen, probeer die eens...

Ik weet alleen die commando's zo niet uit mijn hoofd, misschien een van de andere tweakers hier :)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Erg leuke game. Ik heb hem nog maar een paar dagen maar me gelijk al aangemeld bij [GoT]. Ik ben ook al een paar GoTters tegen gekomen waar ik leuke matches mee heb gespeeld :) Leuk ook dat er een nieuwe fun server bij komt. Daar zal ik zeker vaker gaan spelen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Zo, gisteren even de server opnieuw installed met source mod en bij behorende plugins. Een aantal van jullie zijn al langs geweest, maar om het ff officieel te zeggen:

De server is draaiende en toegankelijk voor publiek!

Jetpack mod is installed, dus je kan lekke rin de rondte vliegen :P. RTV werkt ook, dus voor een map change, gewoon rtv-en. Na het weekend zal ik kijken of ik andere maps erop kan gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik heb een lange tijd op CS een mod gespeeld met superhero's. Volgens mij heette het superheromod ofzo. Heb er echt van genoten. :)

Ik ben ook heel slecht in CS dus vond het wel leuk. Zal deze server ook even joinen.
Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.