Als ik zo die verhalen over die needle gun heb gehoord, lijkt dat mijn "Gun-of-Choice".
Snel, accuraat en het feit dat je een medic bent spreekt mij wel aan.
Snel, accuraat en het feit dat je een medic bent spreekt mij wel aan.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Verwijderd
Als ik als medic in de fik sta pak ik soms de Bluts om wat HP te jatten terwijl ik retreat. Hiermee vergroot ik m'n kans om bij een healthpak/dispenser te komen. Een levende medic is handiger dan een dode medic.Mik! schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:53:
Ik weet niet wat voor een beeld je hebt bij een medic, maar zo vaak gebruik je de needle-gun of blutsauger niet. Je bent vooral bezig met het healen van mensen en je gebruikt je gun of bonesaw alleen tegen spies of om weg te komen. Maar de prioriteit van een medic ligt niet bij het killen van mensen, maar bij het healen. Als je het doel hebt om een aanvallende medic te worden, oftewel meer accent op het killen, dan zal je met name in de GoT-server geen vrienden maken. Je bent er om mensen te healen en je gun is selfdefense.
Kan best lekker zijn hoor keertje rushen... Gisteren eens lekker gaan rushen met een pyroVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:57:
[...]
Puur alleen rushen met een zware gun is niet mijn stijl.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Verwijderd
Was jij dat met mij.Gertjan. schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 10:18:
[...]
Kan best lekker zijn hoor keertje rushen... Gisteren eens lekker gaan rushen met een pyrovan een hoger punt in een groep soldiers en scouts springen en maar vlammen
En de achievements vlogen binnenbleef steeds op maar 8 pyro achievements hangen, maar gisteren had ik er zonder al te veel moeite te doen in eens een kleine 16 achievements van de pyro binnen
De meeste mensen deugen!
Voor 3 classes zijn er 35 achievements die je kan halen. Bij het halen van een aantal achievemetns krijg je nieuwe weapons. Dit geld nu voor de Heavy, Medic en Pyro. De rest komt nog.Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:17:
Wat houden die achievements eigenlijk in?
Kun je daar iets mee winnen? Krijg je "upgrades"?
Ik heb er al een paar gehoord, maar snap de reden er achter niet.
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door mace op 28-08-2008 11:56 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 28-08-2008 12:04 ]
Ach ik attack ook regelmatig genoegMik! schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:53:
Ik weet niet wat voor een beeld je hebt bij een medic, maar zo vaak gebruik je de needle-gun of blutsauger niet. Je bent vooral bezig met het healen van mensen en je gebruikt je gun of bonesaw alleen tegen spies of om weg te komen. Maar de prioriteit van een medic ligt niet bij het killen van mensen, maar bij het healen. Als je het doel hebt om een aanvallende medic te worden, oftewel meer accent op het killen, dan zal je met name in de GoT-server geen vrienden maken. Je bent er om mensen te healen en je gun is selfdefense.
Volgens mij niet. Ik ben gisteren wel ff op de [GOT] server geweest (#1 geloof ik), maar heb grotendeels van de tijd doorgebracht op een server van CreativeHosting. Maar kan zijn dat we elkaar tegen zijn gekomen hoor (nick: .Gertjan.)Cassius schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:18:
[...]
Was jij dat met mij? Dat we met pyro + medic steeds er keihard inbeukte, rampage style
?
Zo ja, ik was die medic!
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Dan zal engineer je ook wel bevallen.Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:57:
Dat weet ik, heb nu 6 of 7 delen gelezen van deze game.
Ik ben iemand die iets voor een team wil betekenen, maar als het puntje bij paaltje komt, ook van zich af moet kunnen bijten.
+20 db gain in je opties aanzetten (niet de X-Fi options, maar die van je mic in VistaKillzone schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:52:
Ik heb een microfoon op een plankje recht boven m'n monitor staan, maar ik geloof dat ik vrij zacht geluid doorgeef in TF2. Bij TeamSpeak en Steam Voice/MSN Voice werkt het wel goed...
Ik gebruik vista, met een X-Fi Xtreme Music (i know), iemand tips om het harder te laten klinken in TF2 als het schuifje al helemaal open staat?
frickY schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:54:
[...]
@.Gertjan.
Ah, heb je gezien ja.Jij hebt, godzijdank, een poos medic gespeelt toen we zo waardeloos presteerden op cp_fastlane.
Verwijderd
Precies. Of als je ineens aangevallen wordt door een scout en je partner heeft het niet gelijk in de gaten. Wel snel weer terugswitchen naar healen als je partner het in de gaten heeft, die zal 9/10 keer meer damage doen. Maar dan alleen als je partner zelf geen kogels aan het koppen is. Als dat het geval is: zeg even wat over voiceDeX schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:59:
[...]
Als ik als medic in de fik sta pak ik soms de Bluts om wat HP te jatten terwijl ik retreat. Hiermee vergroot ik m'n kans om bij een healthpak/dispenser te komen. Een levende medic is handiger dan een dode medic.
Als je als Pyro vol er voor gaat met heal + uber ... dan doe je me toch een partij damage als je goed onder het publiek komtVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:27:
[...]
Ik verwacht als pyro of scout ook geen constante healbeam. Als je echter wel snel health wilt hebben: vraag gewoon over voice (Hey medic XXX, heal mij eventjes please).
De meeste mensen deugen!
Wat bedoel je precies met anti-plop? Ik heb vandaag een panasonic RP-VC201 aangeschaft ( http://www.amazon.com/Pan...nts&qid=1219942664&sr=1-6 ) eentje die je met een clip aan je shirt vast maakt.mace schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:11:
Ik heb al een dikke sennheiser HD650, dus ik wil een losse microfoon.
Maar ik wil niet een brak ding van 5 euro, enige tips voor een goede desktop microfoon die gewoon op de ouderwetse 3,5" ingang gaat en die een goede anti-plop heeft?
Dan heal je ze gewoon dat potje niet meer. Je krijgt bij tf2 geen manual van hoe je moet spelen, dus imo is 't gewoon een kwestie van ervaring op doen zodat je precies weet wie je healt en hoe je het meeste uit je uber kan halen..Gertjan. schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:18:
[...]
Thanks daar doe ik het voor... In het begin vond ik het maar een beetje een vreemde class, maar sinds ik het gevoel heb dat je zonder goede medic gewoon vrij kansloos bent vind ik het gaaf om te spelen...
Alleen jammer dat sommige echt lopen te zeiken als je als medic een foutje maakt (de verkeerde healt of te laat/vroeg een uber gebruikt)
[ Voor 32% gewijzigd door falcon4ever op 28-08-2008 19:05 ]
True true... Maar de bitchende mensen houden daar geen rekening mee. Ik heal meestal inderdaad de mensen die op dat moment nuttig zijn. Dus bij defense bijvoorbeeld mensen als heavies en demo die op dat moment echt bijdragen aan de match. Mensen die bij de defense uit hun neus gaan zitten eten krijgen geen healVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:27:
[...]
En tja Gertjan, je moet prioriteiten stellen. Als je kan kiezen tussen het healen van een soldier/demo of een scout-> altijd de soldier/demo pakken. Scout moet zelf maar naar medpack rennen of even uit zicht blijven en geen damage krijgen, dan werkt de healing beam een stuk sneller daarna. Als ergens hoog gecapped wordt: heal altijd de soldier. Heeft een demo stickies op een cap liggen die gecapped wordt: heal de demo. Primaire healdoelen zijn echt de classes die een verdediging kunnen breken: soldier/demo/hwg, de rest moet gewoon wachten. Ik verwacht als pyro of scout ook geen constante healbeam. Als je echter wel snel health wilt hebben: vraag gewoon over voice (Hey medic XXX, heal mij eventjes please).
falcon4ever schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:02:
[...]
Dan heal je ze gewoon dat potje niet meer. Je krijgt bij tf2 geen manual van hoe je moet spelen, dus imo is 't gewoon een kwestie van ervaring op doen zodat je precies weet wie je healt en hoe je het meeste uit je uber kan halen.
Ik heb alles wat ik zover kan instellen op max gezet. Is er geen applicatie waarmee je je mic sound harder kan zetten?Notna schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:06:
[...]
+20 db gain in je opties aanzetten (niet de X-Fi options, maar die van je mic in Vista
Oh hell no.. Demo uber for the win. Stickies plaatsen, switchen naar nades, perfectamente. Pyro is op sommige momenten mooi en nuttig voor chaos, maar pak toch liever een demo. Heavy is te traag en moet dichtbij kunnen komen, pyro is 100% suicidaal, soldier is te traag en moet reloaden. Nope, demo is voor mij de class om te uberen.Cassius schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:45:
[...]
Als je als Pyro vol er voor gaat met heal + uber ... dan doe je me toch een partij damage als je goed onder het publiek komt. Ik sponsor met een uber liever een heavy of pyro dan een demo of soldier. Die laatste twee moeten veel te vaak herladen tijdens een uber - 4 raketten weg + herladen + 1 raket
... uber weg. En dan was dat herladen net zo lang als het schieten ... doe mij dan maar een full ammo pyro of heavy
.
falcon4ever schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:02:
[...]
Wat bedoel je precies met anti-plop? Ik heb vandaag een panasonic RP-VC201 aangeschaft ( http://www.amazon.com/Pan...nts&qid=1219942664&sr=1-6 ) eentje die je met een clip aan je shirt vast maakt.
Voorzover ik weet werkt ie prima (maarja, hoe helder/luid m'n stem eruit komt dat weet ik niet). Overigens heb ik maar 1/3 van de prijs betaald in een shop in de buurt.
edit, oh je hebt 'm al besteld![]()
[ Voor 4% gewijzigd door mace op 28-08-2008 21:53 ]
Heb je mic boost aan staan?Killzone schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:49:
[...]
Ik heb alles wat ik zover kan instellen op max gezet. Is er geen applicatie waarmee je je mic sound harder kan zetten?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Je moet dan wel een goede demo hebben. Sommige zijn te traag of raken niets. Dan is het zonde om te uberen. In principe zijn zelfs niet ervaren speler die pyro of heavy zijn goed te uberen (uitzonderingen daar gelaten). Vaak raken die wel wat in hun zee van vuur/kogels. En een goede heavy/pyro zorgt voor een pad van destructie. Je kan met een pyro goed oprukken als je ubert. Dus in de aanval is het wel nuttig een pyro te uberen.Mik! schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:50:
[...]
Oh hell no.. Demo uber for the win. Stickies plaatsen, switchen naar nades, perfectamente. Pyro is op sommige momenten mooi en nuttig voor chaos, maar pak toch liever een demo. Heavy is te traag en moet dichtbij kunnen komen, pyro is 100% suicidaal, soldier is te traag en moet reloaden. Nope, demo is voor mij de class om te uberen.
Voorbeeld wanneer je met een pyro wel prima kan uberen, laatste stage dustbowl. Heerlijk via de tunnel als defense en dan met backburner in de rug van mensen komen. Met Woest tot 4 keer toe ofzo met een uber de gang leeggehaald. Geweldig.
He! Ik zat daarnet in een game met je!.Gertjan. schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:26:
[...]Ik heb maar weinig goede demo spelers gezien wat dat betreft... (zelf zuig ik ook als demo)
Ik heb in zowel windows als in TF2 de schuifjes vol open, en de Db 20+ aangevinkt. Ik heb de mic nu ''in'' m'n keyboard zitten, dan is hij denk ik wat dichter bij. Nu reageren er wel meer mensen op mijn geschreeuw
Ik had hetzelfde probleem als jij, maar nadat ik micboost aangevinkt had was het weg.Killzone schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:25:
[...]
Ik heb in zowel windows als in TF2 de schuifjes vol open, en de Db 20+ aangevinkt. Ik heb de mic nu ''in'' m'n keyboard zitten, dan is hij denk ik wat dichter bij. Nu reageren er wel meer mensen op mijn geschreeuw.
[ Voor 9% gewijzigd door User op 29-08-2008 07:31 ]
Er zijn meer dan genoeg goede demo's, Mistav, Koei, Cipher, Sneaker, Uly. Je moet gewoon goed opletten. En de traagheid zit met name in het wel of niet communiceren. Als je niet communiceert met je buddy verlies je over het algemeen al 2 seconden van je 10 seconden uber..Gertjan. schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:26:
[...]
Je moet dan wel een goede demo hebben. Sommige zijn te traag of raken niets. Dan is het zonde om te uberen. In principe zijn zelfs niet ervaren speler die pyro of heavy zijn goed te uberen (uitzonderingen daar gelaten). Vaak raken die wel wat in hun zee van vuur/kogels. En een goede heavy/pyro zorgt voor een pad van destructie. Je kan met een pyro goed oprukken als je ubert. Dus in de aanval is het wel nuttig een pyro te uberen.
Ik heb maar weinig goede demo spelers gezien wat dat betreft... (zelf zuig ik ook als demo)
Klopt op de GoT server lopen inderdaad wat goede rond. Ik vind het niveau op de GoT server sowieso vrij hoog. Als ik daar speel voel ik me meestal ook wel erg beginnerMik! schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:11:
[...]
Er zijn meer dan genoeg goede demo's, Mistav, Koei, Cipher, Sneaker, Uly. Je moet gewoon goed opletten. En de traagheid zit met name in het wel of niet communiceren. Als je niet communiceert met je buddy verlies je over het algemeen al 2 seconden van je 10 seconden uber.
Met een pyro-uber heb je als medic een ontzettend belangrijke rol als je sentries wilt slopen. Een pyro moet dichtbij een sentry komen wil 'ie echt voldoende damage doen om het ding te slopen. Dat betekent dat je als medic de sentry op je moet krijgen zodat de pyro dichtbij kan komen. En hetzelfde geldt voor een heavy, maar die is nog veel en veel trager.
Je ontdekt met de tijd wie je wel en wie je niet moet uberen. Zo uber ik Uly nooit meer omdat 'ie altijd mijn ubers verknalt
Starsiege TribesThrace Grumble schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:22:
Reminds me of mijn Tribes 2 dagen
[ Voor 52% gewijzigd door frickY op 29-08-2008 08:53 ]
Hey, hoor ik niet meer bij de goede Demo's? Niet lief MikMik! schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:11:
[...]
Er zijn meer dan genoeg goede demo's, Mistav, Koei, Cipher, Sneaker, Uly...
Auwch, het spijt me HathorHathor schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:24:
[...]
Hey, hoor ik niet meer bij de goede Demo's? Niet lief Mik
Er is niets zo erg als dat je met je Geuberde heavy naar voren loopt en dan hoort: click click...frickY schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:45:
[...]
Starsiege Tribes![]()
De GoT servers zijn gewoon public en free-to-join. Newbies en guru's, het loopt er allemaal rond en is welkom. Probeer wel iets te doen met eventuele tips die je krijgt, maar dat geldt voor iedereen
@Gertjan.
Ik gebruik meestal de built-in voice opdrachten onder X-7 en X-8.
X-7 zegt "Activate charge!" op de chat en speelt ook een geluid in de trant van "Activate the charge doctor!". Ik probeer dan altijd dicht bij de medic te staan zodat hij het kan lezen én horen.
Andersom gebruik ik op dezelfde manier X-8 - "I am fully charged!" - als hint dat mijn buddy moet reloaden en naar voren moet beuken, en dat ik hem wel aanzet wanneer ik dat nodig vind.
Helaas pakt lang niet iedereen dit op, maar het wil wel eens helpen.
DeX schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:52:
[...]
Er is niets zo erg als dat je met je Geuberde heavy naar voren loopt en dan hoort: click click...
Intentionally left blank.
Ik denk dat ik mijn sandvich weer ga omruilen voor de shotgun, het was eventjes leuk, maar vaak heb je geen tijd om zo'n ding te eten en er liggen genoeg healthpacks..Gertjan. schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:44:
[...]
prachtig is dat... Vooral als ze dan ook hun shotgun voor de sandvich hebben ingewisseld. Kunnen ze alleen gaan boksen of een sandvich eten....
Die ik ook al had gevonden en al op 100% staatfrickY schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:16:
@aKra
Je weet dat je in de Options op het tabblad Voice een slider hebt voor "Send Volume"?
Intentionally left blank.
Verwijderd
[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2008 01:37 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2008 01:43 ]
Te vol zelfs, heb 2x 30 min op autojoin gestaan en kwam er niet eens in.Ditmar schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:14:
Was aardig gezellig en druk gister avond op de GoT server.
Heb het spel al langer, heb alleen de beta gespeeld en ben destijds gestopt. Sinds een paar dagen heb ik weer interesse.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
omdat die wel in de startpost zit omdat die leuk schijnt te zijnT!m0n schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:44:
Omdat hij hier waarschijnlijk niet leuk/goed gevonden word, beetje gekke vraag imo.
Er zijn zoveel maps om dan te gaan vragen waarom die ene map er juist niet inzit
Verwijderd
Bigbadkip schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:24:
Waarom zit toyfort niet in de rotation op de gotserver?
Alleen Kain vindt dat de beste map in like...uh...EVER!Bigbadkip schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 17:45:
[...]
omdat die wel in de startpost zit omdat die leuk schijnt te zijn
Ik vind dat alleen een leuke map op een 32 speler n00b server waar niemand door heeft dat ik vanboven al die sentries mol ... als demo of soldier.Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:00:
[...]
[...]
Alleen Kain vindt dat de beste map in like...uh...EVER!
En de rest niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 31-08-2008 00:52 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
als nou meerde mensen dat ook zouden doen.
Verwijderd
die bestaat niet meer off iedergeval kan niet meer vinden via teamfortress.be naar ip ge checked blijkt niet te bestaan ook.mace schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 01:21:
zeggeh, misschien stomme vraag, maar wat is er met server #2 gebeurd?
Merkte dat je alle versier trucs uit de kast haaldeKillzone schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 00:40:
Niet te geloven als er een dame in de GoT servers zit
blup
Waarom zouden dames niet kunnen gamen? Lekkere loze opmerking o_OKillzone schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 00:40:
Niet te geloven als er een dame in de GoT servers zit
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Lannen met je vrouw en dochterWiebbe schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 11:09:
[...]
Waarom zouden dames niet kunnen gamen? Lekkere loze opmerking o_O
Mijn zusje en vrouw spelen beiden games en niet alleen The Sims, ook CS:S, WoW en nog meer
Er zijn geen meisjes of vrouwen op het internet, dat weet iedereen toch?Wiebbe schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 11:09:
[...]
Mijn zusje en vrouw spelen beiden games en niet alleen The Sims, ook CS:S, WoW en nog meer
Die wil na een update niet meer inloggen, en niemand heeft de mogelijkheid naar TeleCity te rijdenmace schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 01:21:
zeggeh, misschien stomme vraag, maar wat is er met server #2 gebeurd?
Omg waar haal je dat vandaan? Lekker idiote opmerking, aangezien ik dat helemaal niet bedoeldeWiebbe schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 11:09:
[...]
iedereen op internet is man, totdat het tegendeel is bewezenmace schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 11:24:
[...]
Er zijn geen meisjes of vrouwen op het internet, dat weet iedereen toch?
[ Voor 49% gewijzigd door RocketKoen op 01-09-2008 01:18 ]
Verwijderd
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 01-09-2008 10:35 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Als in: They are taking the middleKain_niaK schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:59:
THEY ARE TALKING THE MIDDLE !!!!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Kijk inderdaad naar je temps.Morion schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:49:
Geweldig spel, na veel gepush heb ik hem dan gister ook maar aangeschaft en gelijk even de verschillende classes uitgeprobeerd. Wel erg lastig nog, als beginner, maar de fun is er in ieder geval en de rest komt vanzelf wel.
Even wat korte vraagjes van een leek als ikzelf. Als ik een paar minuten speel, wil mijn TF2 wel eens blijven hangen of zelfs helemaal crashen. Het lijkt er soms op alsof mijn PC echt moeite heeft om het spel te draaien, terwijl ik naar mijn weten toch een redelijke setup heb. Ik draai TF2 nu op:
Power: 450watt Asus
MB: Asus P5LD2 Deluxe
Screen: 19inch 2MS Benq TFT
Case: Aerocool case incl 14cm+12cm fans :)
HD: nothing special for HD, but whatever...
DVD Drive: NEC ND-4570A
Mem:2x 1gig Corsair
Processor:
Intel Core 2 Duo E6600
GC:
Sapphire Radeon X1900XTX 512MB
Ik heb de drivers van de videokaart al geupdate, maar dat hielp nog niet veel. Ik draai ook niets op de achtergrond (op TS na misschien), dus dat kan het ook niet zijn. Ik vermoed zelf dat het oververhitting van mijn videokaart is, ga vandaag maar een extra fan halen. Zou dit het idd kunnen zijn? Of zit ik er helemaal naast?
Daarnaast heeft mijn broertje het spel ook enthousiast aangeschaft maar zijn PC is wat te oud, dus hij zal een nieuwe aan moeten schaffen alvorens te kunnen spelen. Is het mogelijk om voor een redelijk prijsje (als, onder de 1000euro) een PC aan te schaffen die TF2 kan draaien, of is dat niet realistisch? Hij hoeft geen high-end gaming PC, zijn budget is ook niet echt geweldig, dus het liefst gewoon iets wat gemiddeld draait, dan kan hij er wel even mee vooruit...
Héérlijk zulke acties.Fuelke schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:55:
Gisteren echt de domste spy actie ooit gezien op een UK server. Ik speelde heavy op Goldrush, ik ging in een hoekje staan om wat te typen. Zie ik een spy aankomen, die van cloacked terugging naar disguised pyro. Ik dacht dat ik sowieso dood was dus ik typte gewoon verder. Gaat die spy doodleuk met z'n rug naartoe staan en doet verder niks. Toen ik klaar was met typen heb ik hem maar neergehoekt met de blote vuist
[ Voor 9% gewijzigd door DeX op 01-09-2008 10:58 ]
Dank je voor het aanbod, maar heb inmiddels al vi tf.be een guestpass gekregenUser.tmp schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 07:30:
[...]
@ Thrace Grumble: Ik heb nog wel een Guest Pass voor je. PM me maar als ik hem moet sturen.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Het hangt natuurlijk ook af hoeveel grafisch geweld je wilt hebben. Als je zo af en toe speelt is een zware pc niet nodig (vind ikzelf in ieder geval).DeX schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:55:
[...]
Kijk inderdaad naar je temps.
Voor je Broertje... Voor 1000 euro heb je wel wat ja. Alleen PC? of ook scherm, keyboard enzo? 1000 Euro voor een PC kun je erg ver mee komen. Kijk anders bij de BBG topic in CSL.
Dit staat in de startpost:mace schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:30:
Ik ben ook maar onder de [GoT] tag gaan spelen.
Alleen is er een makkelijke manier om je naam te veranderen in TF2 zelf?
Ik kan alleen de optie in steam vinden, en dat vind ik onhandig.
Oh, dan heb ik dat gemist, sorry.Side-Kick schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:34:
[...]
Dit staat in de startpost:
Hoe verander ik mijn ingame naam?
Je kunt je naam niet meer met het 'name' commando veranderen, dit doe je tegenwoordig via Steam. Ga naar je friends list en kies onder 'view' voor 'settings'. Vervolgens zie je bovenin de optie om je nickname te veranderen. Overigens is er tegenwoordig wel het 'setinfo name mijn_nieuwe_naam' console commando, hiermee kun je je naam veranderen net zoals je dit in je friends list doet.
Speel je al in DirectX8? Dat scheelt enorm!.Thrace Grumble schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:58:
Dank je voor het aanbod, maar heb inmiddels al vi tf.be een guestpass gekregen
Tis een ontzettend tof spel en ook erg gezellie @ de ingame voice-chat, maar ik vrees dat het er ff voor mij niet meer in zit: mn pc trekt het echt totaal nietZit met 15 fps te gamen, en das niet fijn voor een FP shooter
Ik heb praktisch dezelfde CPU en videokaart (alleen dan een X1900XT) en bij mij draait TF2 prima. Ik heb het meeste op 'High' staan en pas als ik een hele poos speel, krijgt mijn videokaart last van de hitte, maar dat is omdat het een gammel kloteding is dat ik een keer te hard heb laten stuiteren, of iets van die strekking.Morion schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:49:
Power: 450watt Asus
MB: Asus P5LD2 Deluxe
Screen: 19inch 2MS Benq TFT
Case: Aerocool case incl 14cm+12cm fans :)
HD: nothing special for HD, but whatever...
DVD Drive: NEC ND-4570A
Mem:2x 1gig Corsair
Processor:
Intel Core 2 Duo E6600
GC:
Sapphire Radeon X1900XTX 512MB
[ Voor 3% gewijzigd door LUH-3417 op 01-09-2008 12:11 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq